شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
صبح امروز صورت گرفت

در دیدار ضرغامی و احمدی نژاد چه گذشت؟

اقای احمدی نژاد تاکید کرد در سخنان امروز خود در هیات وزیران تمام نقشه های دشمنان اسلام وانقلاب را نقش بر اب خواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۳۹۴

"صراط" - عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی پس از دیدار صبح امروز يكشنبه با دکتر احمدی نژاد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: رئیس جمهور در جلسه بعد از ظهر هیأت وزیران شرکت خواهد کرد .

هر چند شب گذشته صراط نیوز این خبر را منتشر کرده بود اما رئیس رسانه ملی در ادامه پیرامون جزئیات دیدارش با احمدی نژاد افزود : در دیدار صبح امروز با رئیس جمهور مطالب مستندی درباره خرسندی دشمنان وسناریوهای خباثت آمیز رسانه های بیگانه وجریانهای معاند وضد انقلاب از حضور نیافتن رئیس جمهور در چند جلسه هیأت وزیران مطرح شد که اقای احمدی نژاد تاکید کرد در سخنان امروز خود در هیات وزیران تمام نقشه های دشمنان اسلام وانقلاب را نقش بر اب خواهد کرد ونشان خواهد داد که دشمنان ملت ایران از درک رابطه پدر وفرزندی رهبر انقلاب ورئیس جمهور عاجز وناتوانند وهمچون گذشته آب در هاون می کوبند .
صراط نیوز پیش از این پیش بینی کرده بود رئیس جمهور محبوب مانند گذشته نقشه های رسانه های مخالف نظام را نقش بر آب کرده و ضمن دعوت مردم به همدلی ، آنها را به حرکت در خط ولایت دعوت کند .
گفتنی است غیبت 10 روزه رئیس جمهور و حضور نیافتن وی در نهاد ریاست جمهوری موجب خوشحالی دشمنان نظام اسلامی شده بود .
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۶
۱۲
عشق است احمدی.
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت احتمالا هوشنگ امير احمدي هست !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای ضد ولایت فقیه!!!!!!!!

حاج گرینف""""".........................................."""""""""

صراط سانسور کنی...وای به حالت"""همش سانسور میکنی که این ...............حساب کار دستش نمیاد نه!!!!!!!!مرگ بر متحجرین دین نما"""""مرگ بر حاج گرینف ها"""""""مرگ بر ضد ولایت فقیه"""""""
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر شعبون بي مخ ... !! مرگ بر خوارج ...!
ايشالله با همون م ...محشور شي ... مگه چاله ميدونه شعبون جون كه صراط رو تهديد ميكني ، مطمئن باش صراط از شما نيست صراط يه سايت ولايتي هست ...

عشق است زند بودن به عشق ولايت فقط ولايت ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
خوارج تویی بدبخت!!!!!!!!!!!!!!

.............."امثال تو ریاکار و بی دین هستند""""""

ننگ بر حاج گرینف ها...که به اسم ولایت و انقلاب و امام......هر کثافت کاری که دلشون خواست میکنند!!!!!!!

مرگ بر متحجرین دین نما"""""
مرگ بر حاج گرینف ها""""""
مرگ بر ضد ولایت فقیه"""""
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
راست ميگه ديگه آقا شعبون عاقلان دانند .... !! كه كسي كه دم از ولايت و عشق حضرت امام سيد علي خامنه اي ميزنه منحرفه ، يا همچون تويي كه دس ..... ال مش.... و بق.... و جو ... رو ميزني ؟ خ ... ك بر سرت آخرتتو چند تومن فروختي و ولايت اينارو پذيرفتي ... فكر ميكني خودت مدافع ولايت فقيه هستي كه ميگي مرگ بر ضد ولايت فقيه ؟ عاقلان دانند كه تو حامي ولايتي يا دشمن كه قطعاً دوميش هستي شعبون !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاحسین..دوست عزیز:::

الیاس و بق و کوته فکر.....پشیزی برای من ارزش ندارند!!!!!!
آخرت فروشان...رسوای زمان شدند....همگان دیدیم!!!!!
خاک بر سر من ...باشه!!!
ولی گل محمدی رو سر تو """""
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا حسین

حقیقتا من خجالت کشیدم که این کامنتت رو خطاب به امین جان، خواندم.

مومن، این است الفاظ یک حزب اللهی و فدائی حضرت آقا خطاب به یک جوان حزب اللهی و مومن دیگر؟!!!

به خدا من تعجب می کنم که شما و بعضی از کاربران ارزشی دیگر آنطور با الفاظ رکیک و به دور از ادب، کاربران ارزشی دیگر را مخاطب قرار می دهند!!!

آیا دفاع از دکتراحمدی نژاد جرم است که شما برادر خوبم و یک کاربر بی ادب! ولی مدعی ولایت دیگر!
آقا امین و...را اینطور مورد هجمه قرار می دهید؟!

حسین جان، من نمی دانم که کدام ولایت را قبول دارید؟!

اگه ولایت حضرت خامنه ای مدنظر شماست، آقا که وظیفه و تکلیف رو، چند روز گذشته برای همه تبیین فرمودند!!! و این رفتار ما نیز به هیچ وجه شباهتی با خلق و خوی حضرت آقا، ندارد. و مورد تأیید آقاجان، نمی باشد!!!

واقعا سخنان حضرت آقا به گوش ما نرسیده؟!!!

ببخشید که اینطور صریح و بی پرده نوشتم. چون وقتی آقاحسین، کامنتت رو خوندم خیلی دلم گرفت!

امین جان، هم مثل دیگر کاربران مومن دیگر مطیع حضرت آقا و به دستور ولی امرمان،
مدافع دولت خدمتگذار و شخص رئیس جمهور زحمتکش می باشد. که من در این زمینه کاملا با امین جان موافقم.

حالا ایشان هم ممکن است مثل خیلی از ماها نقصانی رو هم داشته باشند! ولی این مجوز شرعی نمی شود که این برادر خوبمان و ...رو به بی ولایت بودن متهم بکنیم!!!

عاقبت به خیر (شهادت) باشید.

***یا صاحب الزمان***
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه برادرا چرا شما سعي ميكنين احمدي نژاد و مشايي و .... رو از همديگه تفكيك كنين و اينجوري القاء كنين احمدي نژاد ولايتمداره ، اما مشايي و ... منحرفن ؟؟؟ يه سوال آيا امكان داره 2 نفر كه با همديگه تفاهم فكري و ... ندارن بتونن يه بقالي يا حتي يه دكه روزنامه فروشي رو بگردونن و مشكل و دعوايي هم بينشون بوجود نياد ؟؟؟ قطعاً اينجوري نيست ... حالا شما اين مثال رو به يه فضا و شغل حساس و مهمي مانند مديريت امور اجرايي كشور تعميم بدين و ببينين آيا امكان داره كه احمدي نژادي كه بقول شما عاشق ولايته ، با يه نفري به نام مشايي كه تفكراتش براي عام و خاص محرز شده كار كنه و هيچ دعوا و بحث و جدلي هم بينشون پيش نياد ؟ خيلي از بچه حزب اللهي هاي ولايتي اگه جاي احمدي نژاد رئيس جمهور بودن و مثلاً معاونشون اين رفتارهارو از خودش بروز ميداد خرخره شو ميجوئيدن و نميذاشتن كار به حكم حكومتي حضرت آقا بكشه ، حالا شما تصور كنين احمدي نژادو كه گذاشت كار به حكم حكومتي حضرت آقا كشيده شد و اون برخوردش رو با حكم آقا در مورد مشايي انجام داد و آخريش هم حكم حكومتي در مورد مصلحي بود و چند روز خانه نشيني .... ضمناً هر كسي كه به مشايي حرفي بزنه ، احمدي نژاد با اون گفتار منحصر به فردش ضربه فني ميكنه و اونو زلال توصيف ميكنه و ميگه چيزها و درجاتي رو كه خيلي از افراد درك نكردن رو مشايي درك كرده و ....!! بنظر من از آنجايي كه اين مساله كاملاً بديهي و اظهر من الشمس هست ، رفتار افرادي مثل امين آقا كه با شدت و حدت تمام ميخوان اينارو از هم جدا كنن براي خيلي از بچه حزب اللهي ها ثقيل و غيرقابل باوره و اينا فكر ميكنن كه اين رفتارهاي امين آقا و امثال ايشون خط و ربط همون م .... هست كه اينا دارن اون خط و ربطو به پيش ميبرن ، آخه مردم كه نفهم نيستن كه ... اينكه ميبينين برادري كه ضد با افراد ضدولايت فقيه هست قاط زده واسه اينه كه حتماً فكر ميكنه امثال امين آقايي كه مسائل بديهي و واضحي رو كه هر فردي به راحتي ميفهمه رو در ظاهر درك نميكنن ، حتماً نسبت به ولايت دشمني دارن و براي اينكه كارشونو و حمايتشونو از جريان منحرف انجام بدن اين كارو در لواي شعار ولايتمدار بودن به پيش ميبرن ...
لذا امثال ماها تووي كتمون نميره كه فردي بياد جلوي اماممون وايسه ... شايدم بقول شماها اونجوري كه حضرت آقا فرمودن نميتونيم عمل كنيم و آرامشمونو حفظ كنيم (حداقل كه اينجا و تووي فضاي مجازي اينطوريه)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
اول از همه خوشحالم از اینکه لحن تون از فحاشی به سمت ادب سوق پیدا کرد"""""""
""حسین آقا لازمه قسم بخورم..من خط و ربط جریان انحرافی نیستم؟؟؟؟؟؟


در جواب حسین آقا و اون یکی:::::

من دلیل غیبت احمدی دلاور را نمیدانم.....مثل بقیه!!!!!!!
اما رجوع به صحبت های آقاتهرانی که در منزل احمدی دلاور بودند:::

احمدی دلاور بیمار بوده...وکسالت داشته است....!!!!

"".خدا شاهده...20:30 رو که دیدم ...موقعی که احمدی دلاور با شجاعت تمام صحبت میکرد....اشک از چشمانم سرازیر شده بود"""""حس کردم....اون چهره همیشگی رو نداره!!!!!!

حسین آقا...کمی منصف باش...قبول کن...تحت تاثیر جریانات تبلیغاتی دوست و دشمن قرار گرفتی""""""آخه مسلمون تو یعنی برای احمدی دلاور خدمت کردی....چه شده که جوابش رو اینطوری میدی؟؟؟چطور تو که از هیچی اطلاع نداری...تهمت میزنی که احمدی دلاور قهر کرده و نیامده؟؟؟""""
نامسلمون ها....مگه احمدی دلاور...انسان نیست....6 سال خدمت خستگی ناپذیر رو ندیدید.....بند کردید به این 10 روز!!!!!!!
این کجای منطق است....بوق و کرنا کردند که احمدی دلاور بنی صدر شده.....تف به غیرت تان که ...زحمات چنین فردی رو اینگونه پاسخ میدید"""
شنیده اید که احمدی دلاور با چشمان اشک ریزان.....به آقاتهرانی گفته::نمی بخشم کسانی که خود را حزب اللهی میدانند....و مرا تهمت به زاویه داشتن با رهبری میزنند"""

صراط....من جای تو بودم....از خودم خجالت میکشیدم""""این جواب رییس جمهوری نبود که ایشان رو تنها بذارید...وبالای صفحه بنویسید.....ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم!!!!!!!!

این جمله آقا تهرانی است خطاب به نمایندگان:::

آیا میتونید...دست روی قرآن بذارید و بگویید احمدی دلاور با رهبری زاویه دارد؟؟؟؟؟
من همینو از شما می پرسم""
کدوم یک از شما حاضره دست روی قرآن بذاره و بگه زاویه ای وجود داره؟؟؟؟؟؟
صراط....حسین.....ضد ولایت فقیه.....مزدشت.....؟؟؟؟؟

این جواب غیبت چند روز!!!!!!!!!!!



درباره الیاس:::::

اول از همه خیالتون رو راحت کنم درصدد دفاع از الیاس نیستم....و قصد توجیه کارهایش ندارم..."""
من الیاس رو تایید نمیکنم......و اون رو رییس جریان انحرافی شکل گرفته میدانم.....!!!!
آیا شما براستی فکر میکنید انحراف فقط مشایی است.....نه!!!!!نه!!!!نه!!!!!

یه نمونه انحراف::::((از زبان...مومن انقلابی..داش حسین قدیانی مینویسم....شما که هر چی من بگم....نمی پذیرید....)))

ع.....مطهری!!!!!!
قبل از آنکه منتقد مش...باشد...منتقد حرفهای احمدی دلاور است در مناظره"""""معتقد به ولایت هاشمی است.....و منتقد به ولایت علی!!!!!!حتی آن زمان که حضور مش....در کنار احمدی دلاور برجسته نبود.....بازهم از سر تعلق به هاشمی...خدمات احمدی دلاور را می کوبید"""""""

علی مطهری مثل اکثر شما...حسین... و گرینف...!!!نقطه ضعف (الیاس) رو برجسته میکرد......اما..اما...اما.....هزاران نکته زیبای دولت عدالت محور را نمیدید!!!!!!!!!
کسانی که قصد ضربه زدن به احمدی دلاور رو دارند....یه روزنه ای پیدا کردند که احمدی دلاور را بکوبند"""بی انصاف ها....شماها باید جریان انحرافی خانه کرده در نفس اماره خود را اصلاح کنید""""""
بقول حسین قدیانی:
امار با الف برای علی......"عمار "نمیشود!!!!!!!!!
در اصولگرا و اصلاح طلب منافق...از این دست افراد فراوانند......
یه سوال::
چرا اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی(سلطان ف...نه)...منتقد جریان انحرافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انتقاد مهم ما....از مکتب ایران است وجریان انحرافی!!!
احمدی دلاور لابد یه چیزی میداند که حمایت میکند!!!به هر حال امیدوارم دکتر عزیز تر از جان....با موضع محکم الیاس رو از خود طرد کند""""""""

دوست ندارم این رو بگم....از احمدی دلاور طلب حلالیت میکنم...!
اگر قانع نشدید...اینو میگم.....
اگر خدای ناکرده...خدای ناکرده....که احتمالش رو اصلا نمیدم......چون به احمدی دلاور اعتماد کامل دارم...زبونم لال....از رهبری غافل بشه......ما رویمان بسوی امام خامنه ای است....از ایشان غافل نمیشیم...والسلام!!!!!!!!!!!!

اما چه زیبا گفت حسین قدیانی خطاب به سلطان فتنه گران:::::

اگر احمدی دلاور یک مش.....دارد"""""سران فتنه.....مهاجرانی....کدیور.....داریوش همایون....فرزندان ننگین(تپل مپل)مش.....های شما بسیارند"""""""""""
فردی با یک مش...کجا"""""فردی با هزاران مش.....کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیز و مخالفان احمدی دلاور"""بدانید:::
اگر از حالا تا پایان دور هریاست جمهوری دهم"""دولت عشق و اقتدار ....دست به سیاه و سفید نزند"""""""کارنامه درخشان تری نسبت به دوره اصلاحات و سازندگی دارد!!!!!!

عشق است احمدی دلاور!!!!!!!
به کوری چشم مخالفانش!!!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
امين آقا تف به غيرت ما .... !!! و احسنت به ادب شما !!!
خلاصه جواب منو ندادي كه نحوه و علت برخورد احمدي نژاد با 2 تا حكم حكومتي حضرت آقا چطور بود و چرا ؟؟؟؟؟ برخوردهاي وحشتناكي كه حتي زمان خاتمي هم صورت نگرفت
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
شعبان خان .... بنا به استراتژي اعلام شده از سوي احمدي نژاد ، كسي كه احمدي نژادو قبول داره بايد مشايي و دار و دسته ش رو هم قبول داشته باشه ... يعني بي عشق م ..... نتوان عاشق احمدي دلاور ! شد ... حالا تو هي فك بزن و بگو مرگ بر م ... عشق است احمدي نژاد و ولايت ...
اينهمه آسمون ريسمون كردي آخرش نگفتي نحوه ولايتمداري اينجوريه كه احمدي نژاد داره انجام ميده ؟؟؟ گوش نكردن به فرمان حضرت آقا ، تااينكه آقا 2 تا حكم حكومتي بدن بعد به حكم حكومتي هم توجه نكنه ....
پس الكي جلز و ولز نكن تو يه مش..... چي تيري هستي كه الكي اينجا دكون وا كردي ... ......................
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسين تو چه حالي داري كه به خودت زحمت ميدي واسه اين عتيقه ها توضيح ميدي كه يه چي لااقل بفهمن ....
اين مرت.....كه يه جور از احمدي نژاد حرف ميزنه و ميگه """.خدا شاهده...20:30 رو که دیدم ...موقعی که احمدی دلاور با شجاعت تمام صحبت میکرد....اشک از چشمانم سرازیر شده بود"""""حس کردم....اون چهره همیشگی رو نداره!!!!!!
كه انگار داره از امام زمان حرف ميزنه ... !!
اونجوري كه از احمدي نژاد حرف ميزنه ، از امام خامنه اي حرف نميزنه ...
اين نميدونم كجا زندگي ميكنه كه بهش اطلاع رساني نميشه ! هنوز توي توهم انتخابات دورة نهم و شعارهاي ولايتمداري اون زمان احمدي نژاده ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا..همیشه سعی کردم...با احترام جوابتون رو بدم"""..خدا شاهده...من منظورم اونایی بود که شب و روز بی شرمانه .....احمدی دلاور رو رنجانده بودند"""""بنظرم جواب اون دو سوال ...اححمدی دلاور بهتر از هر کس دیگر میداند"""""""

تا آنجایی که در توانم بود و اطلاع داشتم جواب سوالاتت رو در کامنت های پایینت رو دادم!!!!!!!
یه بار دیگه بخون و بهم بگو.....قبول داری یا نه؟؟؟؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوي متاسفانه راهو اشتباه داري ميري .... يه كم از آدماي بي طرف و غيرجناحي و مطلع اطلاعات بگير ... احمدي نژاد مگه نگفت اگه كسي منو قبول داره بايد مش....... رو هم قبول داشته باشه ؟ اينو نشنيدي ؟ نشنيدي گفت مش........ زلاله مثل آب و مش........ چيزي رو ميفهمه كه ما نميفهميم ؟
حالا شما هي راه خودت رو برو ....
آقاي ضد ضد ولايت فقيه گرچه خيلي تند هست اما حرفاش كاملاً درسته ....
راهي كه ميري متاسفانه به آتش ختم ميشه و انحراف ...
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه واقعا ولايتمداري بدون كه اين جريان دارن خون به دل ولايت ميكنن ، ببين چكار كردن كه آقا گفت تا زنده ام ...... به اينا چرا فكر نميكني ؟
آقا مثل موضوع مش...... ، قبل از حكم حكومتي به احمدي نژاد گوشزد كرده بود مصلحي بايد بمونه اما اون تووجه نكرد و آقا مجبور شد حكم حكومتي بده .... اينا يعني چي ؟ ولايتمداريه اين ؟ ما كه راي نداديم اينجوري بشه اما شمارو نميدونم اگه ميخواي در صف دشمني با مولامون قرار نگيري بيشتر فكر كن ...
به گزارش ایسنا، «حسين صفار هرندي» مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم نكوداشت شهداي دانشجوي استان فارس به ويژگي‌‌ها و سيره زندگاني حضرت زهرا (س) در صدر اسلام اشاره كرد و گفت:
وي با بيان اينكه حادثه عاشورا استيضاح تاريخ است كه در برابر امامت خاموش شده بود‌، اضافه كرد: خداوند امامت و ولايت را براي نظامندي شدن فرهنگ قرار داد؛ براي اينكه هر كس مكتبي راه نيندازد و در دين خدا انحراف ايجاد كند.
صفار هرندي اضافه كرد: حضرت آقا با وجود تمام ناملايماتي كه دل اهل ولا را به درد مي‌آورد، جامعه را به سكوت فرا مي‌خوانند و اجازه نمي‌دهند پيش روي چشم‌هاي نامحرم حاكميت دوگانه به نمايش گذارده شود.

وي ابراز كرد: رهبري انقلاب از برخي نامردي‌‌ها آزرده دل است اما شأن رهبري ايجاب مي‌كند كه وحدت اسلامي را بالاتر از دل آزرده خود بدانند
صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود: كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدی گفتم حسین آقا.......""فقط کامنت ضد ولایت فقیه رو بخون"""متوجه بی ولایت مداریش میشی..که داره همه رو متهم به بی ولایتی میکنه"""""ضد ولایت فقیه.....من توی فلان ده کوره نیستم که بهم اطلاع رسانی نشه"""شیرازی ام""""اگه شما شهرستانی بودن رو عار میدونی.....من..بی ولایتی رو عار میدونم"""در توهم انتخابات هم نیستم......این عشق است...بدون هیچ چشمداشتی !!!!


صراط خواهش میکنم...برای رفع ابهام که در ذهن من شکل گرفته"""آی پی ضد ولایت فقیه رو کنترل کنه....ببیند که آیا با چند اسم نظر داده یا نه؟؟؟؟؟آیا محتوایش در تضاد بوده یا نه؟؟؟؟؟؟

صراط خواهشا اینکار رو بکن"""""کاری نداره...خرجش فقط یه کنترل ساده است"""ممنونم اگه این کار رو بکنی!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتي منظورت از تف به غيرت اونایی بود که شب و روز بی شرمانه .....احمدی دلاور رو رنجانده بودند"""""
بهتره شما به اونايي فحش بدي كه خون به دل مولا ميكنن.
گفتي """""بنظرم جواب اون دو سوال (بي توجهي به 2 حكم حكومتي آقا) ...احمدی دلاور بهتر از هر کس دیگر میداند"""""""
خب اگه خود احمدي نژاد دليل اينكارو ميدونه و هيچ وقت هم از اين گستاخيها و مقاومت در برابر حكم آقا اظهار پشيماني نميكنه تو چرا داري يقه پاره ميكني و از احمدي نژاد دفاع ميكني ؟ ببين هرچقدر هم احمدي نژاد كار كنه اما جلو مولامون وايسه پيش حزب الله پشيزي كارهاش ارزشي نداره .... احمدي نژاد كي اومد بگه كه من اشتباه كردم جلو حكم آقا وايسادم و بقول تو خودش دليل كارش و جواب 2 تا سوالو هم خودش ميدونه و تو نميدوني ... اگه اينجوره تو چرا آخرت خودتو ميفروشي ؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسین با سلام

در جای دیگر هم از قبیل این سوال رو کردی ولی من به دلائلی در اینجا جواب شما را می دهم اما اول سوال شما:

(سوال آقا حسین):
يه سوال آيا امكان داره 2 نفر كه با همديگه تفاهم فكري و ... ندارن بتونن يه بقالي يا حتي يه دكه روزنامه فروشي رو بگردونن و مشكل و دعوايي هم بينشون بوجود نياد ؟؟؟ قطعاً اينجوري نيست ... حالا شما اين مثال رو به يه فضا و شغل حساس و مهمي مانند مديريت امور اجرايي كشور تعميم بدين و ببينين آيا امكان داره كه احمدي نژادي كه بقول شما عاشق ولايته ، با يه نفري به نام مشايي كه تفكراتش براي عام و خاص محرز شده كار كنه و هيچ دعوا و بحث و جدلي هم بينشون پيش نياد ؟
جواب بنده حقیر: ببین آقا حسین، من قبلا هم خدمت شما عرض کردم، که ما تابع ولایت و حضرت آقا هستیم. و اگر واقعا ولایتی هستیم و دم از نائب بر حق آقا امام زمان (عج) می زنیم. و حاضریم جان ناقابل مان را در راه حضرتش که راه ایشان هم راه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می باشد، بدهیم. که ان شا الله چنین است و به کوری چشم منافقین داخلی و خارجی چنان خواهد ماند.

بایستی ولایت پذیری مان را مانند آن غلام امام معصوم (ع) که بدون آنکه ذره ای تردید و شک به خود راه داده و یا فلسفه دستور امام(ع) خود را از او بپرسد، به درون تنور آتش رفته، ما نیز بایستی شیعه تنوری بوده و در مقابل فرامین آقاجان، ان قلت و سوالات دیگر نکنیم.

زیرا ایشان حکیم می باشند و فرامین نورانیشان نیز از روی حکمت سرچشمه می گیرد. و ما با عقل ناقص خود قادر به فهم و ادراک فلسفه وجودی باطن و ماهیت آن فرامین گهربار نیستیم.
این تا اینجا به عنوان مقدمه بود. که در واقع اعتقاد قلبی ما به مسأله ولایت فقیه و فرمانبرداری از دستورات معظم له
(روحی فداه) می باشد.!

و اما اصل مطلب:
با در نظر گرفتن مقدمه ی بالا، و دستورات صریح حضرت آقا در چند روز اخیر، به خصوص سخنان آن حضرت در اجتماع عظیم مردم شریف استان فارس، که تأکید بر حمایت از دولت و شخص ریاست محترم جمهوری داشته اند. و حضرت آقا در همانجا و جاهای دیگر نیز به صراحت تاکید به، زاویه نداشتن دولت دکتراحمدی نژاد از مساله ولایت
داشته اند.

لذا آقا، همگان را به پرهیز از شتابزدگی و حمایت از دولت پرتلاش دکتراحمدی نژاد توصیه و امر فرموده اند.

"حالا اینجا مساله ولایت پذیری بدون چون و چرای ما هم مطرح است. همانطور که شما همین ایراد را به دکتراحمدی نژاد می گیرید، از همین دید و زاویه نیز مقداری به خودمان و به وظیفه شرعی خود نیز بنگریم".

هرچند ممکن است حضرت آقا، در جائی امر به انجام چیزی نمودند که به تعبیر شما "خلاف بیِّن و آشکار" است.

و یا به قول شما برادر خوبم، عدم تبعیت و ولایت پذیری دولت بر همگان اعم از عوام و خواص آشکار گشته و اظهر من الشمس می باشد!
ولی با آن حال ما بایستی چون مقتدایمان امر و تکلیف نموده اند، بدون کوچکترین ایرادی سر تسلیم فرود آورده و عمل نمائیم.

مثلا بر فرض محال زمانی ممکن است حضرت آقا، امر به رأی دادن و تکریم موسوی خائن!، بنمایند، آیا شما با آنکه خیانت و وطن فروشی موسوی بر همگان آشکار و به یقین تبدیل گشته، از امر حضرت آقا سرپیچی می نمائید؟!

ولی بنده، خدا گواه است با سر، انجام وظیفه می نمایم و پای مبارک آقا را نیز می بوسم.

زیرا آنچه را که ما قادر به دیدن آن در آئینه صاف نمی باشیم، آقا در خشت خام نیز می بینند. چون حکیم هستند و تمامی دستورات و فرامین نورانی شان نیز از روی حکمت و مصلحت صادر و سرچشمه می گیرد!

تا اینجای بحث، گمانم این استکه با همدیگر متفق القول و هم عقیده می باشیم.

پس ما هم مثل آن غلام بزرگوار بدون کمترین ایرادی بایستی از حضرت آقا، تبعیت نموده و از دولت دکتراحمدی نژاد حمایت نمائیم.

تاکید می نمایم، دولت نه افراد منحرف و نفوذی در دولت ایشان!،

و مثل آن شیعیان نباشیم که در مقابل دستور امام معصوم (ع) و امر آن حضرت (ع) مبنی بر رفتن آن شیعیان، به درون تنور آتش، فلسفه رفتن رفتن را بپرسند و نروند. ولی در مقابل، آن غلام مطیع؛ سریعا به درون تنور آتش، رفته و ولایت پذیری خود را به ظهور و بروز می رساند و در نهایت امام (ع)، هم به آن شیعیان می گوید که ما اینطور شیعه و مطیع می خواهیم و نه مثل شما که...!

اگر حرف شما برادر خوبم، حجت بر عدم حمایت از دولت باشد. و چون به نظر شما دولت ولایت پذیر نیست! پس در مقابل دستور علنی آقا، مبنی بر حمایت از دولت را سرپیچی نموده و حمایت ننمائیم، پس این داستان واقعی و تاریخی را چگونه توجیه نمائیم؟! و محملی بر آن حمل نمائیم؟! :

آنجائی را که جناب مالک اشتر، به جلوی خیمه معاویه (لعنة الله علیه) رسیده و در کمترین زمان ممکن، می توانست آن خبیث را به درک واصل کند.
ولی در کمال شگفتی می بینیم که مولای متقیان و امام مظلوم شیعیان حضرت علی (ع) به مالک اشتر، امر و دستور به برگشت از مقابل خیمه و نکشتن معاویه می نماید!!!

به نظر شما جناب مالک، چه عکس العملی را در مقابل امر امام خویش، انجام داده است؟!

و اگر ما به جای جناب مالک اشتر، بودیم. چه عکس العملی را انجام می دادیم؟!!

جناب مالک اشتر، سریعا دستور امام خود را، بر روی چشم نهاده و از کشتن معاویه منصرف می شود و برمی گردد!!!
درصورتی که عقل ناقص ما، قابلیت دریافت فلسفه دستور امام علی (ع) را ندارد.!
با آنکه فسق و فجور و فتنه بودن آن ملعون آشکار بوده است!!!

با کمال معذرت خواهی از شما برادر ارزشی ام، این است معنای واقعی ولایت و ولایتی بودن!!! نه....!!!

و اما فارغ از در نظرگرفتن آن مطالب اعتقادی و اساسی ای را که در بالا خدمت شما دوست و برادر شریفم ارائه نمودم :

شما می فرمائید که دو نفر اگر همفکر نباشند، امکان کارکردن و همکاری بین طرفین وجود ندارد. و در نهایت، نتیجه می گیرید که پس دکتر احمدی نژاد هم همفکر مشائی می باشد؟!!!

آقا حسین، چرا درمقابل این همه سوظن، مقداری هم حسن ظن نداشته باشیم!
و بگوئیم که شاید هنوز ماهیت و سیرت واقعی آن منحرفین و افراد مشکوک در دولت، برای دکتراحمدی نژاد آشکار نگشته و رئیس جمهور محبوب مان، آگاهی به آن موضوع مهم و اما مخفی و پوشیده شده ندارد؟!!!

و مگر فراموش کرده ایم که، آقای دکتر
کوچک زاده که هم اکنون از معدود نمایندگان مخلص و پا در رکاب حضرت آقا، می باشند. زمانی به خاطر جهل به ماهیت خبیث اصلاح طلبان آمریکائی، خود اصلاح طلب بوده و بعد از آنکه اطلاع و یقین به زشت سیرتی و ماهیت خبیث آنان، پیدا نمودند، بلافاصله از آنها، زاویه گرفته و راه خود را از آنان جدا نمودند!!!

و چرا جناب حجت الاسلام دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده محترم تهران را به یاد نمی آوریم، که ایشان هم زمانی در حلقه یاران اصلاح طلبان بوده و به اصطلاح دوم خردادی بوده اند؟!!

اما ایشان هم، بعد از مدت های فراوان همکاری با اصلاح طلبان آمریکائی، و به محض یقین به بطلان و انحرافی بودن راه آنان، مسیر خود را جدا کردند و در ادامه مسیر، از همراهی آنان خودداری کردند!!! و به مسیر امام و رهبری بازگشته اند!!! و خودشان فرموده بودند: که به جائی رسیده بودم که دیدم، دارم دین خود را از دست می دهم!!!

برادرم، شما هم درصدی احتمال بده که، شاید سناریوی حجة الاسلام دکتر احمدی و دکتر کوچک زاده در مورد دکتراحمدی نژاد هم، در حال اجرا و پیاده شدن باشد!

پس مقداری هم به مسائل، به دیده ی مثبت نگریسته و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه نکنیم. بلکه نیمه پری هم وجود دارد!

در پایان، اصلا اگر بر فرض محال، بنا را هم بر این بگذاریم که، دکتر احمدی نژاد خود دارای اشکال است!
و یقین و آگاهی به ماهیت انحرافی همراهانش نیز دارد!
باز همان مسائل اولیه و مطرح شده ی کامنت بنده، راه را بر هرگونه تهمت و انگ زدن بیخود و انتسابات زشت و به دور از تقوا و اخلاق را بر ما بسته. و مانعی بزرگ در جلوی مسیر اشتباه مان می باشد.

آقا حسین، اینها مطالبی بود که سعی نمودم، از دل بر آید تا بر دل نشیند.

و ارواح مطهر امام و شهدا را گواه می گیرم که درصدد برآمدن توجیه و ...نبودم.

بلکه اعتقاد وجودی و ضمیر و باطن خویش را در مورد مساله ولایت و دولت دکتراحمدی نژاد برایت آشکار نموده ام.
و امیدوارم که توانسته باشم، شما را قانع نمایم.
و فکر هم نمی کنم که مطلب آنچنان پیچیده بوده و جلوی فهم و درک آن را گرفته باشد.

عاقبت به خیر (شهادت) شوید.

***یا حجة بن الحسن المهدی***
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسین، چند خط پایانی کامنتت جواب تمامی مباحث و اشکالات و همچنین وظیفه بچه حزب اللهی ها رو مشخص نموده است.!

و من جهت تأمل و تفکر دوباره، عین آن مطلب را برایت آورده ام. زیرا خود شما برادر ارزشی و خوبم جواب سوالاتت را داده اید:

صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود:

كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند.

***یا علی بن موسی الرضا***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حجت السلام ذوالنوار:::::

احمدی دلاور رییس جمهوری است که فلش حرکت او همسو وهمجهت با آرمان های انقلاب اسلامی است""""""ممکن است در چهار جا هم اشتباه داشته باشد"""""""""""

حجت السلام ذوالنوار::::

احمدی دلاور یک برگه امتحانی دارد که ممکن است از 100 سوال......به 80 سوال پاسخ مثبت داده است!!!!!!!!
حق نیست که به بهانه مش...(الیاس) پرونده ای که درخشان است رو پاره کنیم!!!!!!!!

حجت السلام ذوالنوار::::
مخالفان مش....(الیاس) سه دسته اند"""
1-مراجع تقلید
2-دلسوزان
3-عده ای که دلسوز نیستند......بلکه شبیه مگس هایی هستند که به دنبال زخم هایی هستند تا روی آن بشینند!!!!!!!!


حسین آقا....دوست عزیز""""

تعلل احمدی دلاور...باید خودشان پاسخگو باشند""""اما من به ولایت پذیری اش اعتماد راسخ دارم"""""
برای کسی مثل ضد ولایت فقیه متاسفم...که صحبت های احمدی دلاور و احساسات رو به سخره میگیره!!!!!!!!!!!!!!!

احمدی دلاور بر گردن من وکسانی که از وی بهره بردند حق دارد"""""جوانی اش رو برای آباد کردن ایران اسلامی گذاشته......"""بی شک من هم بی انصاف و قدر نشناس نخواهم بود....تا توان دارم...ازش حمایت میکنم.......و دشمنانش را رسوا میکنم!!!!!!!!!!!!!!
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اَه چقدر فك ميزنين مش .... چي ها !!!!!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دشمن ضد ولایت فقیه!

واقعا متاسفم که، جواب آن همه مطالب منطقی بنده رو، با یک جمله بی منطق و ...! داده اید! که:
(اَه چقدر فك ميزنين مش .... چي ها !!!!!!!)

من به شما توصیه می کنم که، اول اخلاق و ادب را از ولایت و امام خامنه ای عزیز، یاد گرفته و سپس با نام ولایت! با کاربران وارد بحث شوید!!!
زیرا این روش جنابعالی، اثر معکوس و ضدتبلیغی، برای ولایت را به همراه دارد!

تازه بنده سوالی برایم پیش آمده و مقداری مشکوک می باشم که:

شما واقعا طرفدار ولایت می باشید یا سران فتنه سبز؟!

چون در خبر مربوط به کروبی، بنده را به خاطر بی احترامی به کروبی توبیخ نموده اید!!!

که آن کامنت شما در قسمت جستجو یافت می شود!!!

تازه متوجه شدم که چرا آقا امین، اینقدر تأکید به بررسی ip جنابعالی را توسط صراط داشته است! که کامنت متناقض هم گذاشته ای یا خیر!!!
که متأسفانه با یک جستجوی کوتاه در خبر مربوط به کروبی، کامنت شما قابل دسترسی و موجود می باشد!!!

***ما با ولایت پیمان خون بسته ایم***
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا نوبره رئیس جمهور مملکت قهر میکنه، بعضی تو تلویزیون خط و نشون میکشن، بعد 10 روز که دنیا به ما خندید میاد جلسه وزیر اطلاعات نیست، بعد میگن هیچ خبری نبوده، 2 تا مریضو ول میکنن تو بیابان میگن می خواستن وزارت بهداشت خدشه دار کنن، بعد میگن شهر در امن و امان است آسوده بخوابید و فرهنگ غرب بده اما مالیات بر ارزش افزوده غرب خوبه، دنیا باید به ما بخنده
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي علي تنكابني كه ميگي آقاي ضد و دشمن ضد ولايت فقيه حتما طرفدار سبز هست ... و خودت هم مدعي هستي كه ***ما با ولایت پیمان خون بسته ایم*** كه دروغ ميگي و با مش ... پيمان جون بستي ! آخه اينقدر آسمون ريسمون مي بافي و خودتو به كوچه علي چپ ميزني كه جواب سوال اصلي رو ندي طرف فكر ميكنه داري فقط حرف بي حساب (فك) ميزني ! آخه عزيزم ما چند جا سوال كرديم تويي كه مدعي هستي جريانت (مش ...) عاشق ولايت هست ! در موضوع احكام حكومتي حضرت آقا در مورد مش....... و مصلحي چكار كرد ؟ كه تو جواب ندادي و اون امين آقا هم گفت من دليلشو نميدونم !!! خود احمدي نژاد ميدونه !!!!
حالا عزيزم با بچه حرف ميزني يا بچه ميترسوني كه ميگي ما احتمالاً طرفدار سبز هستيم ؟؟؟ فقط همين قدر بدون كه ما ................ از همه چي .... اين بچه ترسوندني هم كه تو و رفيقت (امين ) كردي كه ip و ... رو بررسي كنن كه ببينن ما سبزيم و طرفدار موسوي فقط موجب خنده و مسخره بازي ما و رفيقامون شد ..هه هه هه هه (مرديم از ترس و وحشت!!) بدبختي مارو ببين كه چون مايي كه تووي اغتشاشات دهن ضدولايتو سرويس كرديم (منبعد هم دهن جريان انحرافي رو هم همينطور...) طرفداراي جريان مش ... يكي از تنكابن و يكي از شيراز بيان مارو متهم به سبز و موسوي كنن ... باور كنين اون موسوي و خاتمي و ... سگشون شرف داره به جريان انحرافي ... ضمناً اصلا به صراط بگو بيان بررسي كنن ما كي هستيم ..! قطعاً متوجه ميشن ما و صراط هدف مون يكي هست ، خط فقط خط ولايت و در خط غير بودن هست خيانت ... كوچولو مويز مورچه نخود ... چون تويي كه طرفداري جريان مش ... رو ميكني اگه جريان سبزي وجود نداشت و موسوي و بدبختي چون كروبي نبود ، آخه تو مش ... چي بيسواد چي داشتي كه به ما گير بدي ؟؟؟ ضمناً اگه هم صراط درخواست شما مش ... چي هارو اجابت كنه و مارو بررسي كنه كه ما كي هستيم قطعاً متوجه ميشي كه ما با صراطي هاي ولايتي هم خط هستيم .... !!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امين زنده به عشق احمدي يه بار ديگه نوشته تو مرور كن :
حسین آقا....دوست عزیز""""

تعلل احمدی دلاور...باید خودشان پاسخگو باشند""""اما من به ولایت پذیری اش اعتماد راسخ دارم"""""

شما ميگي كه بي توجهي و مقاومت در برابر حكم حضرت آقارو مي بيني و ميگي كه خود احمدي نژاد در برابر اينا بايد پاسخگو باشه ! (يعني حداقل قبول داري تعلل رو ، كه البته فراتر از تعلل هست برخورد احمدي نژاد با ولايت)
ولي با اينكه اين تعلل رو قبول داري بازم مياي ميگي به ولايت پذيريش اعتماد راسخ داري ، خب اخوي اون ضد و دشمن ضد ولايت فقيه حق نداره به اين مواضع چند پهلو شك كنه و ديوونه بشه ... ؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۸
از دکتر جز این انتظار نداشتیم
با این کار یه سری ولایتمدار دروغین هم رسوا می شوند
از جمله صراط نیوز
آخه هی بر طبل نفاق کوبیدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله از فرد ولایتمداری همچون جناب دکتر احمدی نژاد انتظاری جز این نیست
انشاالله شیاطین و بدنامان را از اطراف خودشان دور نمایند
نه سایت وزینی همچون صراط
اری مطلب این است :
ما با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و پیرو جان فدایی مقام عظمای ولایتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من جو نگیردتتتتتتت
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۱۳
از درک رابطه پدر وفرزندی رهبر انقلاب ورئیس جمهور عاجز وناتوانند ؟

انشالله ايشون تشريف بيارن و مشكلات رو بر طرف كنن اما فكر ميكنم اين رابطه ، بايد رابطة ولايي باشه ، نه رابطه پدر و فرزندي ، بنظر شما ميشه رابطه ما با ولي فقيه رو رابطة پدر فرزندي توصيف كرد ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ایراد بنی اسراییلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مخالفان دارن جیلیز و بلیز میکنند"""""""
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شعبون شما چرا خزعبلات مي بافي !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسین"""""مثل حاج گرینف...دوست داری بهت بگم........!!

خزعبلات نبود دوست عزیز"""""
وقتی پیامبراسلام....خودش را پدر امت میخواند...تو باید بلند بشی ...بگی..چه معنی میده::::چرا این حرفو میزنی"""""شان تو بالاست!!!!!!!!
از این نظر گفتم!!!!
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر شعبون بي مخ منحرف
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت به حاج گرینف های ریاکار نامسلمون!!
دشمن خونخوار ضدولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان ميتوني يه حرف درست بزني ؟
ميتوني يه جواب كوبنده بدي و دشمناي جريان منحرف م ... رو ناك اوت كني ؟ (يعني مارو)
اگه ميخواي دهنمو ببندم به من بگو احمدي نژاد در موضوع انتصاب مشايي و حكم حكومتي حضرت آقا چه برخوردي كرد ؟
بگو در موضوع آقاي مصلحي و حكم حكومتي حضرت آقا چكار كرد ؟
آيا رفتارهاي وي در اين مقاطع نشون دهندة ولايتمداري ايشون هست بنظر شما ؟
11 - 12 روز كجا بود ؟ و ....
خواهشاً اينارو شما بفرما
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۳
الهم صل علي محمد و آل محمد.
آقاي ريس جمهور دو نكته:
1-ديگه از اين اشتباهات نكن كه باعث خوشحالي دشمنان خارجي وداخلي بشي علي الخصوص اين آقاي ناشناس كه در سايت دائم حرف ... ميزنه.
2-اين مش....... رو كلا بذار كنار تو با اون همسنخ نيستي و نذار دوباره مشكل درست كنه(مش....... با كل باندش رو بذار كنار.)
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
این ناشناس به تعبیر خودشريا، جفندیات زیاد می نویسه!!!
شب تا صبح بیداره که، زیر خبرهای تازه اراجیف بنویسه!!!

***مرگ بر موسوی فتنه گر***
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
علي تنكابني جفنديات ... يعني چي با ادب !!
ادبيات جريان منحرف رو دور بريزين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۵
پيش‌بيني‌ات! منو كشته :)
شمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۲
آقاي رييس جمهور اگه بدوني اين چند روزه چقدر دعا كرديم و از خدا وامام زمان و حضرت زهرا خواستيم دوباره شما رو به آغوش انقلاب و رهبر برگردونه و دوباره بشي خوار چشم دشمنان اسلام اعم از داخلي وخارجي.
اولا كه خودتم يك توبه بكن .بعدم اين مش...... رو بذار كنار به خدا اين مرد تو را به سمت جهنم هدايت ميكنه . ديگه هم اين تن و بدن مارو دوباره نلرزون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم ازت که دعا کردی"""""""""""""

خدا خیرت بده""""""""

ولی بدون احمدی دلاور از آغوش انقلاب و رهبر جدا نشده بود که حالا بخواد برگرده""""

احمدی دلاور...همیشه خاری در چشم سلطان فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی بوده"""""

امیدوارم شر این الیاس هرچه زودتر از سر احمدی دلاور کم شود""""""

خدایا بزرگترین خواسته من از تو===
اگه این الیاس....فکری دارد که باعث تخریب احمدی دلاور است....اگر تفکری جز تفکر امام و رهبرمان دارد....شرش رو کم کن"""""""""

به کوری چشم جریان انحرافی......امام زمان نگهدار این سرزمین خواهد بود""""""
همانطور که رهبرعزیز فرمود::نا زنده هستم...نمیگذارم خللی در حرکت ملت بسوی آرمانها ذره ای انحراف پیدا کند"""""""""""""""
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
امين آقا اگه از آغوش انقلاب و رهبر جدا نشده بود كه حالا بخواد برگرده ، پس احمدي دلاور اين يازده دوازده روز كجا بود كه آغوشو خالي گذاشته بود ؟
واقعاً متوجهي چه خبره يا اينكه داري فيلم بازي ميكني ؟ چي فكر كردي شهرستاني ! كه ما هاشمي چي يا خاتمي چي يا موسوي چي هستيم و ميخوايم احمدي نژادو بكوبيم ؟ زماني كه تو توو شهرستانت خواب بودي ما شبانه روز هم تووي تبليغات احمدي نژاد بوديم (البته فقط به عشق ولايت نه عشق احمدي نژاد) همينطور تووي مبارزه با اغتشاشات و .... نيازي نيست كلمه گرينف سيمينوف رو تكرار كني ! با اون گرينوف سينه كسي رو كه بخواد جلو آقامون وايسه آبكش ميكنيم ! آره ما به احمدي نژاد راي داديم و كار هم براش كرديم اما فقط به عشق اماممون سيد علي خامنه اي .... حالا هم اگه اين آقا جلوي آقامون وايسه براي ما فرقي با موسوي و ... نداره كه هيچ اونو صد پله منافق تر از موسوي قلمداد مي كنيم .... همين حالا اگه جواب داري بده و توجيه كن اقدامات ضد ولايي طرف رو در مورد حكم حكومتي آقا در مورد مشايي و مصلحي و اين ده دوازده روز غيبت .... !!
منتظرم بفرما ........
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ضد ضد ولايت فقيه اين سوال شمارو بنده بارها از اين آقايان پرسيدم ولي جوابي نميدن كه براي من هم جاي سوال داره .... فقط با كلمات و جملات بازي ميكنن همين ... منم ازشون درخواست ميكنم كه بگن آيا مورد بوده كه احمدي نژاد از مش....... اعلام برائت كنه و نظرات اونو نظرات خودش ندونه و اونو زلال معرفي نكنه !!!! ؟؟؟
جواب بدين
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۳
ایول حاج محمود
"بسیجی دوستت داریم"

***لبیک یا امام خامنه ای***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد""""""""دل رمیده ما رو..انیس و مونس شد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۱۸
آقاي ضرغامي و ديگران يه سوال:
چه جوريه كه تظاهرات بحرين بيداري اسلاميه اما تظاهرات سوريه اغتشاش؟
آيا اسلام به دليل روابط سياسي دچار تعاريف متفاوت است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چه ربطی به خبر بود خبر را یک بار هم بخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی پول از صهیونیست بگیره و بر علیه مردم کشورش به هر بهونه ای اسلحه بکشه بهش میگن اغتشاش. اسلام هم تعریفش واضح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين سؤال شما چند گونه جواب دارد كه اگر بخواهيم جامعه شناسانه برخورد كنيم بايد بگوييم كه اگر كسي كمي با اين كشور آشنايي داشته باشه و به اونجا رفت و آمد داشته باشه واقعا متوجه ميشه كه مردم اونجا بشار اسد احمدي نژاد و سيد حسن نصر الله رو بي حد و حصر دوست دارند و اين تصاويري كه روش مانور داده ميشه مثل تعداد اندكي از فمينيست ها و همجنس بازان در داخل كشور ما هستند كه وقتي آدم از جاهايي كه اينها تجمع مي‌كنند و شلوغ مي‌كنند رد ميشه خنده اش مي‌گيرد ولي وقتي تو ماهواره ميبينه ميگه نكنه من يه وقتي از اونجا رد شدم كه قبل يا بعد از ماجرا بوده ....
اما اگر از لحاظ سياسي بخواي بررسي كني مي‌توني ببيني تفاوت پوشش خبري شلوغي سوريه و بحرين در رسانه‌هاي غربي چگونه است و قطعا اون چيزي كه اونها تبليغ مي‌كنن براي طرفداري از اسلام و رشد اسلام هدفگذاري نشده ...
از لحاظ نظامي هم سقوط سوريه بواسطه همسايگي با اسرائيل با عدم سقوط بحرين بخاطر حضور ناوگان پنجم درياي امريكا در آنجا براي غرب برابري مي‌كنه و ...
از لحاظ فرهنگي هم اگر بدوني در سوريه مثل لبنان بسياري مسيحي هستند و مثل اينكه در لبنان كسي از قوت و بيداري اسلامي حرف نمي‌زنه در سوريه هم ...
از لحاظ اطلاعاتي اسناد دخالت خارجي در سوريه بوضوح رو مي‌شه ولي در بحرين يه تيركمون هم پيدا نميشه و فقط ميگن ايران از لحاظ اعتقادي داره مردم رو بر عليه حكومت ميشوراند
از لحاظ اقتصادي هم مردم سوريه بواسطه توريست زندگيشون مي چرخه و مشكل آنچناني براي تامين معيشت ندارند و فساد هم در سوريه بالا نيست (حكام هم دست نشانده دشمن مسلمانان نيستند و با دشمن مسلمين در يك پياله غذا نمي‌خورند ... البته اينجاش اقتصادي نيست) فلذا مردم محرك قوي براي آشوب ندارند...
علاوه بر اينها مردم سوريه 10 سال نيست كه بشار اسد را آنهم با انتخاب خودشان آورده‌اند و از اين لحاظ از بقيه اعراب كه در بهترين حالت رئيس جمهورشان با كودتاي نظامي سر كار آمده جلوترند و به اين زودي‌ها ادعاي اشتباه نخواهند كرد اگر هم بخواهند يك 30 سالي طول مي‌كشد.
اميدوارم مفيد باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما به کجاهای سوریه سفر کردید؟ با چند نفر از مردم سوریه ارتباط داشتی که میگه همشون طرفدار بشار هستن؟
حکومت بشار اسد یک حکومت دیکتاتوری هستش این یک چیز غیر قابل انکاره تنها تفاوت اسد اینه که بر عکس حکام عرب وابسته به غربی ها نیست و برعکس اونها معمولا بصورت مستقل عمل کرده اما ...
اما این به این معنی نیست که مردم دلشون بخواد یه دیکتاتور بالا سرشون باشه کسی که طبق قانون نباید حتی به کسی پاسخگو باشه !!
در ضمن ایشون و پدرشون علوی بودن ولی اکثریت سوریه علوی نیستن ...همانطور که می گیم تو بحرین حکومت سنی ها داره حق اکثریت شیعه رو می خوره ...از نظر سنی ها هم اسد داره حق سنی ها رو می خوره ....
بماند که غربی ها سعی دارند یه جوری القا کنند که اسد وابسته به ایرانه و این موضوع هم روی مردم سوریه تاثیر داره .... یادت باشه که مردم هیچ کشوری یک حکومت وابسته رو دوست ندارن چه وابسته به آمریکا چه ایران ..

واقعیت اینه که ما داریم بدجور خودمونو بین مردم سوریه خراب می کنیم .. نمی دونم باید چی کار کنیم چون از یه طرف بشار اسد دوست خوبی واسمون بوده از یه طرف چه بخوایم چه نخوایم یه دیکتاتوره و مردمش از حق سیاسی برخوردار نیستن .....
ولی مطمئنا نمیشه گفت که یه عده طرفدار غربن فقط
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از کسانی مثل آقای ناشناس که شعار نه غزه نه لبنان می دهند خيلی عجيب نيست که بلوای طرفداران اسرائيل در سوريه را بيداری اسلامی بدانند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۱
خدا لعنت كند اونائيكه مي‌خوان خللي در اين مملكت ايجاد كنند به نفع خودشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۶
رابطه پدر و فرزندی یعنی چی؟
رابطه باید رابطه امام و ماموم باشد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به این کامنت. به این میگن بصیرت
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امام رضا (ع):

همانا امام، انیس و رفیق، پدری مهربان و پناه بندگان است.

***یا ضامن آهو***
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
سلام ناشناس
جهت اطلاع شما حزب بعث سوریه که حزب بعث عراق نیز از این حزب می باشد از بیداری اسلامی در سایر بلاد اسلامی سوء استفاده کرده و می خواهد طبق گفته سران صهیون سوریه را نا امن کند
مولوي
|
Iran (Islamic Republic of)
بوالعجب از دست شما و توجيهاتتون! باباجان کي ميخواين درک کنيد که مردم جهان ميفهمند. کي ميخواين با احترام به شعور مردم، در واقع چند نفري هم شما رو جدي بگيرن وبهتون احترام بذارن؟ خودتون توجيهات خود رو بخونيد! والله که ته دلتون ميگين عجب توجيهي کردم هان! خوب شد ملت هم قبول کردن! نه دوستان نا آگاه ! دنيا داره ميبينه که در بحرين خونخواران بجان ملت افتادن و در سوريه هم جنايتکاران اسدي بجان ملت افتاده وفقط اين جمعه 62 نفر! 62 نفر انسان رو کشتند! کشتند آقا، عزيز کشتند! متوجه هستين ؟ ميدونم اين واژه رو دوست دارين وازش لذت ميبرين ولي نه! خود حضرت آقا هم مطمئنا" از اين جنايت بشار ناراحتند. انسانها آزادي ميخوان از حکومت نظامي اي که 35 سال حالت اضطراري رو توي کشورشون حاکم کرده بود! متوجه شدين؟ ظاهرا" لغو کرده وليهمچنان ميکشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
اگر فقط میخواست بره جلسه که این دیدار برگزار نمی شد! آشتی کرد یا نه؟
زغفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
اقاي ناشناس
اولا مطلب شما چه ربطي به تيتر داشت؟
رويكرد اين مطلب ديدار دو نفر بود و حال مطلب شما بحثي فضايي درخصوص استراتژيهاي ممكن اين ديدار بود...
در ثاني مگه يادت رفته چه جوري مجلس سوريه از بشار اسد حمايت كرد؟ چه جوري مردم در حمايتش صف ارايي كردن؟
مسئله ساير كشورهاي عربي و نه اسلامي مخصوصا بحرين كلا اعتراضه حجم اعتراضات در بحرين با اعتراض عده ايي در سوره قابل قياس نيست
طرح خاورميانه جديد وقتي به نفع اسرائيله كه نشون داده بشه اسلام بد عمل كرده و حتي سوره هم كه سردمدارانش از شيعيان هساتند هم مانند بحرين مشكل دارد. هزينه كرد صهيونها را در سوريه دست كم نگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
دوست ناشناس، میشه لطفاً بفرمایید ربط کامنت شما با اصل خبر چه بود؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
زیادی ایشان رو جدی نگیرید زیرا به تعبیر خودش، جفندیات زیاد می نویسه!!!

***مرگ بر سران خبیث فتنه***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
گیج بوده...یه حرفی زده"""""""

نمیدونم چرا یه ناشناس حرفاش انگاری همه جا هست!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
من از صبح دوتا كامنت توپ بدون سانسور تو اين خبر گذاشتم چرا منتشر نمي‌كنيد؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
برو با بزرگترهات بيا!
ناهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۵
اين بنده خدا عادت كرده هر گندي بعمل آورند آنوقت با يك بهانه و توجبه تمام ملت را سركار بگذارند . نوبرشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظرتون موافقم اما جلوی ضرر رو هروقت بگیرید منفعته. اگه می خواست به این وضعیت ادامه بده که بدتر بود. خدا به دلها آگاهه و براساس اون به بنده هاش جزا می ده .
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
یک کلام هم از .... ....
کی آخه تو رو بازی داد ناهید خاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۳
جریان واقعا انحرافیه:
رابطه ولایت امر با امت رو تا حد رابطه پدر و فرزند پایین آوردند.
این یعنی اینکه اگر پدری اشتباه کرد پسر میتونه تبعیت نکنه!!!!
جریان انحرافی خجالت حجالت
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
آفرين رابطه پدر وپسري حرف نادرستي است رابطه با ولي بايد رابطه امام .مام.م باشيد
رابطه اي كه در آن اگر واما ومي شود نمي شود نباشد
جريان انحرافي خجالت خجالت
بچه هاي مسلمان بصيرت با امام شناسي
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقا مهرداد ، متاسفانه عوام صحبت طرف رو درك نميكنن ! اين نشانه اينه كه طرف نميگه رابطه ما مبتني بر مدار ولايت هست ، بلكه ميگه پدر و فرزند ... كه اين خودش گوياي همه چيز هست ،‌منتها امان از سطحي نگري هاي مردم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج گرینف=باز تو...فکت رو چرخوندی.................. زدی!!!!!!!!!!!!!!!


صراط چرا کامنت قبلی جواب من رو به این .............. ریاکار نمیذاری"""""""

حالا تو ..........!!!!!برای ما شدی..خواص؟؟؟؟؟؟؟؟

.....................................مرگ بر ضد ولایت فقیه.....مرگ بر حاج گرینف ها
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شعبون اگه يه كم بيشتر تووي كلاس آقاي م... شركت كني از تووي مانيتور كاربراي مخالف جريان منحرف به قصد كتك كاري ميزني بيرون .... بي ادب ، بي نزاكت امثال شماها بودن كه كربلاها رو آفريدن .. آخه چرا اينقدر بدون ش .... ور بدنيا اومدي ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بی نزاکت...تو ریاکار هستی !!!!!!هر چند ضدیت خود را با ولایت فقیه...با نشان دادن دو ضد به همه ثابت کردی!!!!!

........حیف که دستم به تو نمیرسه.......وگرنه حالیت میکردم...کی بدون شعور دنیا اومده !!!!

صراط من این کامنت رو داده بودم...که سانسور میکردی......!مرد باش....نظر هر کس رو بدون سانسور بذار"""
مدیر پایگاه دوست عزیز قرار نیست وقتی ارسال نظر آزاد شد هر مطلبی قابلیت انتشار داشته باشد
لطفا از کلمات بهتری استفاده بفرمایید
با تشکر از نظراتتان
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان با سلام

درست است که بعضی از کاربران با تهمت و هتک حرمت با نیروهای ارزشی برخورد می کنند!

و همین بزرگوار (ضدضدولایت فقیه) هم، چندین مورد با الفاظ زشت و به دور از نزاکت با بنده برخورد نموده و کامنت هایش نیز موجود می باشد! ولی امین جان:

من خواهشم از شما این استکه، ما خیلی باید مواظب باشیم تا بهانه دست مخالفین و معاندین نظام و رهبری عزیز، ندهیم!

خیلی از طرفداران فرقه سبز اموی و حامیان موسوی خائن، خودشان با بی نزاکتی تمام، نیروهای ارزشی را به بی ادبی و بی نزاکتی محکوم می نمایند!

به هر حال این هم سندی دیگر از مظلومیت ارزش و ارزش مداران می باشد.

"البته قابل ذکر است که خدا گواه است منظورم از "مخالف و معاند" در جمله:

(بهانه به دست مخالفین و معاندین نظام و رهبری عزیز ندهیم) کاربر مخاطب شما نمی باشد!

" گرچه از بعضی از اصطلاحات و ادبیات به کارگرفته شده، توسط ایشان در کامنت هایش در مورد بنده مقداری ناراحت می باشم. ولی حلالش کردم!

امین جان، بسیجی با صفا دوستت دارم. دعا فراموش نشود.

***یا علی بن موسی الرضا***
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
امين آقا 2 تا ضد يعني اينكه اين بنده خدا با كسي ضد هست كه ضد ولايت فقيه هست ، از افراد باسوادتر بپرسين بهتون ميگن ، واقعاً شما هم يه كم تامل بيشتري كني و ولايت فقيه رو بپذيري بهتره هم براي اين دنيا هم اون دنيا ... شما متاسفانه ولايت م .... رو پذيرفتي آددددددم ...
ضد دشمن ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شعبون بي مخ سلام
اگه ميخواي حاليم كني قرار بزاريم نماز جمعه جلوي مجسمه فردوسي ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب علی جان""""
همیشه نصایح شما. رو با جان ودل می پذیرم""اون مردک روانی دست خودش نیست:::قرص هاشو نخورده!!!!
اما حسین آقا...چندتا از کامنت هاشو دیدم..همفکر من نیست...ولی ولایت پذیر است"""



در جواب حسین آقا....دوست گرامی::

من بیسواد... معنی ضد ضد رو میدونم..""اما باید محتوای نظر با اسم بخونه یا نه"""برداشت من این بود!!!!!!!!!معنی زنده به عشق احمدی دلاور رو درک کن...ربطش به پیرو ولایت رو هم می فهمی..برادر من""""""""در ضمن اگه به کامنت های من توجه کرده باشید......من الیاس رو آدم نمی بینم..که شما ..مرا ولایتی او خواندید!!!!!!!


اما در جواب حاج گرینف...ریاکار نامسلمون!!!!

اگر تهران بودم....که تا الان....مجسمه فردوسی رو کرده بودم تو گلوت....مزدور بی همه چیز!!!!!!!!!!!
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان يه بار يه آدم مطلع و منطقي در نظر ميگيرمت و از ميپرسم كه آيا ميتوني يه حرف درست بزني ؟
ميتوني يه جواب كوبنده بدي و دشمناي جريان منحرف م ... رو ناك اوت كني ؟ (يعني مارو)
اگه ميخواي دهنمو ببندم به من بگو احمدي نژاد در موضوع انتصاب مش...... و حكم حكومتي حضرت آقا چه برخوردي كرد ؟
بگو در موضوع آقاي مصلحي و حكم حكومتي حضرت آقا چكار كرد ؟
آيا رفتارهاي وي در اين مقاطع نشون دهندة ولايتمداري ايشون هست بنظر شما ؟
11 - 12 روز كجا بود ؟ و ....
خواهشاً اينارو شما بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
من ميدونم كه اين ديدگاهش نسبت به مش..... عوض نشده و بازهم همون آش و همون كاسه است اصلا خود مش...... گفته اين بازي رو تمومش كنه كه بتونه به كاراش ادامه بده و الا كه تومار اونهم پيچيده ميشد خيلي از برگشتش خوشحال نيستم ادامه انحرافات مش..... گونه اش رو تو حرفاش ميشه ديد پدر و فرزندي و .... جريان انحرافي تو نظام و ... خدا ادامه‌اش رو به خير گرداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
ولی خداییش خیلی حمافته اگه همینجوری برگشته باشه ... از بالا تا پایین مملکت بهش نوهین کردن ...همه برای چاپلوسی اداعای ولایی بودن هرچی تونستن به احمدی گفتن حالا همینجوریه برگرده؟
تازه اعتبار بین المللیشم دیگه زیر سواله ..شما فک کن دیگه کی واسه یه رییس جمهوری که حتی حق نداره وزیرش رو برکنار کنه قائل می شی؟
به نظرت اون ادم چی کارس اصلا ....
ولايتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
صراط نيوز لطفا اين همه به حاشيه ها دامن نزن بذار مسئولين کارشون رو انجام بدن...
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
دکتر احمدی نژاد نباید اجازه بدن صدا و سیما و رسانه ها باز از صحبت های ایشان به نفع خودشان بهره بگیرند باید در یک گفتگوی زنده با مردم حقیقت ماجرا را توضیح دهند یا اگر صدا و سیما چنین تریبونی در اختیارشان نمی گذارد این موضوع را به مردم اعلام کنند تا بالاخره بفهمیم در این کشور چه خبر است. صحبت در جلسه هیات وزیران که به درد مردم نمی خورد آن هم صحبتی که توسط صدا و سیما ضبط شده و با کلی سانسور و تحریف پخش شود...
مهدی محلوجی
|
United States of America
|
۱۶:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
اولاً، اگر کسانی که با نیامدن احمدی نژاد به هیئت دولت خوشحال شدند را دشمن بدانیم. صراط نیوز هم جزئی از همان دشمنان است.
دوماً، این ضد حالی که احمدی نژاد امروز به دشمنان! وارد آورد. خوشی این چند روز بدون احمدی نژاد رو که به زهر هلاهل تبدیل کرد هیچ، دندون طمعشونو هم که تا 2 ســـــــــــــــــــــــال دیگه باید احمدی نژادو تحمل کنند کـــنــــد.
ضد ضد ولايت فقيه
|
United States of America
خدا شفات بده ... احمدي نژاد و خاتمي و هاشمي و ... رو تا زماني آدم حساب ميكنيم كه با ولايت باشن در غير اينصورت زباله هم حسابشون نميكنيم
مرگ بر ضد ولايت فقيه
مهدی محلوجی
|
United States of America
دوست عزیزی که با دوبار تأکید ضد بودن خود با ولایت فقیه کامنت گذاشتید.
اولاً اینکه شما کسی رو آدم حساب کنید یا نه جزء محدوده اختیارات شما نیست.
دوماً شما به این اشخاصی که نام بردید توهین کردید که طبق فرمایش آقا کار غلطی است، پس شما هم ولایت پذیر نیستید.
در نتیجه شما به خودتان هم توهین کردید.
سوماً کسی می تواند ادعای ولایت پذیری داشته باشد که در جای پای آقا گام بردارد.
آیا آقا راضی هست که اینگونه جنجال بپا می کنید؟، مگر خود آقا نفرمودند مسأله ای که مهم هم نیست، مگر آقا نفرمودند که حکومت یکگانه است. پس شما دنبال چی هستید؟ بس کنید. عوض اینکه طبق فرمایش آقا دایره ولایت را وسیعتر کنید که افراد بیشتری در این محدوده قرار بگیرند می خواهید احمدی نژاد رو به زور از محدوده ولایت بیرون کنید؟
ضد ضد ولايت فقيه
|
United States of America
خيلي باسوادي محلوجي ضد ضد ولايت فقيه يعني ضد ولايت فقيه ؟
من خرخره ضد ولايت فقيه رو مي جوئم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
آقا مهدی ......این حاج گرینف ما"""ضد ولایتش برای همه روشنه !!!

مثل اربابش (ا.ه.ر) همیشه دم از ولایت فقیه میزنه.....ولی خون به دل رهبری میکنه""""آرزوی ......دارد!!!!!!
حسين
|
United States of America
آقا امين ما به عشق ولايت زنده ايم اما متاسفانه شما به عشق م.....
حسين
|
United States of America
ضمنا برو يه كم سوادتو ببر بالا ببين ضد ضد ولايت فقيه يعني ضديت با ضد ولايت فقيه و باند منحرف اجق وجق تو ما جونمون فقط براي مولامون خامنه اي در ميره نه براي م ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
حسین آقا.. ازت خواهش میکنم...دیگه مرا به الیاس ربط ندهید"""خواهش میکنم!!!

لعنت بر فرقه مش.......یسم"""""""

من احمدی دلاور رو بخاطر ولایت پذیری اش است که دوست دارم""""
رابطه ای است میان عاشق و معشوق...چه داند..آنکه اشتر میچراند""(البته معذرت)
کیه که جانش را فدای امام خامنه ای نکند؟؟؟؟؟؟؟
لب تر کند.....جانمان را فدایش میکنیم
علی از تنکابن
|
United States of America
سلام، آقا مهدی حقیقتا از مطالعه نظر موبانه و شیوایت لذت بردم.

ایکاش همه مثل شما بودند و از ادبیات مودبانه و رهبر پسند، استفاده می نمودند. نه به نام آقا، ولی متأسفانه....!!!

خدا حفظت کنه و عاقبتت نیز ختم به خیر و سعادت باشه.

***یا فاطمة الزهرا***
حسين
|
United States of America
آخه برادرا چرا شما سعي ميكنين احمدي نژاد و مش....... و .... رو از همديگه تفكيك كنين و اينجوري القاء كنين احمدي نژاد ولايتمداره ، اما مش...... و ... منحرفن ؟؟؟ يه سوال آيا امكان داره 2 نفر كه با همديگه تفاهم فكري و ... ندارن بتونن يه بقالي يا حتي يه دكه روزنامه فروشي رو بگردونن و مشكل و دعوايي هم بينشون بوجود نياد ؟؟؟ قطعاً اينجوري نيست ... حالا شما اين مثال رو به يه فضا و شغل حساس و مهمي مانند مديريت امور اجرايي كشور تعميم بدين و ببينين آيا امكان داره كه احمدي نژادي كه بقول شما عاشق ولايته ، با يه نفري به نام مش...... كه تفكراتش براي عام و خاص محرز شده كار كنه و هيچ دعوا و بحث و جدلي هم بينشون پيش نياد ؟ خيلي از بچه حزب اللهي هاي ولايتي اگه جاي احمدي نژاد رئيس جمهور بودن و مثلاً معاونشون اين رفتارهارو از خودش بروز ميداد خرخره شو ميجوئيدن و نميذاشتن كار به حكم حكومتي حضرت آقا بكشه ، حالا شما تصور كنين احمدي نژادو كه گذاشت كار به حكم حكومتي حضرت آقا كشيده شد و اون برخوردش رو با حكم آقا در مورد مش...... انجام داد و آخريش هم حكم حكومتي در مورد مصلحي بود و چند روز خانه نشيني .... ضمناً هر كسي كه به مش..... حرفي بزنه ، احمدي نژاد با اون گفتار منحصر به فردش ضربه فني ميكنه و اونو زلال توصيف ميكنه و ميگه چيزها و درجاتي رو كه خيلي از افراد درك نكردن رو مش...... درك كرده و ....!! بنظر من از آنجايي كه اين مساله كاملاً بديهي و اظهر من الشمس هست ، رفتار افرادي مثل امين آقا كه با شدت و حدت تمام ميخوان اينارو از هم جدا كنن براي خيلي از بچه حزب اللهي ها ثقيل و غيرقابل باوره و اينا فكر ميكنن كه اين رفتارهاي امين آقا و امثال ايشون خط و ربط همون م .... هست كه اينا دارن اون خط و ربطو به پيش ميبرن ، آخه مردم كه نفهم نيستن كه ... اينكه ميبينين برادري كه ضد با افراد ضدولايت فقيه هست قاط زده واسه اينه كه حتماً فكر ميكنه امثال امين آقايي كه مسائل بديهي و واضحي رو كه هر فردي به راحتي ميفهمه رو در ظاهر درك نميكنن ، حتماً نسبت به ولايت دشمني دارن و براي اينكه كارشونو و حمايتشونو از جريان منحرف انجام بدن اين كارو در لواي شعار ولايتمدار بودن به پيش ميبرن ...
لذا امثال ماها تووي كتمون نميره كه فردي بياد جلوي اماممون وايسه ... شايدم بقول شماها اونجوري كه حضرت آقا فرمودن نميتونيم عمل كنيم و آرامشمونو حفظ كنيم (حداقل كه اينجا و تووي فضاي مجازي اينطوريه)
دشمن ضد ولايت فقيه
|
United States of America
آقاي علي تنكابني هي ميخوام .... بارتون نكنم نميشه آخه اينا چيه نوشتي واسه.... :
سلام، آقا مهدی حقیقتا از مطالعه نظر موبانه و شیوایت لذت بردم.
ایکاش همه مثل شما بودند و از ادبیات مودبانه و رهبر پسند، استفاده می نمودند. نه به نام آقا، ولی متأسفانه....!!!
بفهم بفهم بفهم اينكه آقا فرمودن مساله مهمي نيست مال روزاي اوله صدور حكم حكومتي هست و مال زماني هست كه هنوز غيبت 11 - 12 روزه شروع نشده بود ... بله بايد من و تو بفهميم كه منظور آقا از گفتن اينكه چيز مهمي نيست چيه .... عزيزم آقا واسه آرام كردن جامعه اين صحبتهارو بكنه و سعي در حفظ جامعه و كشور داشته باشه نميتونه بياد بگه احمدي نژاد چكار كرده كه .... لذا بايد من و تو بفهميم كه چه خبره كه آقا مياد ميگه تا زماني كه من زنده هستم نميذارم ذره اي از اصول انحراف بوجود بياد ... كه متاسفانه انگار ما نمي فهميم ...
من نفهم من بي ادب شما با ادب شما با فهم و شعور جواب منو بده ، مگه نه اينكه موسوي و خاتمي و كروبي و هاشمي و ...حرف آقارو گوش نكردن و شدن ضد ولايت فقيه ؟ فكر ميكني احمدي نژاد اينكارو نكرد ؟ در مورد مشايي و مصلحي چكار كرد تا اينكه آقا مجبور شد حكم حكومتي بده ؟ اِفهم ! زمان خاتمي و هاشمي كجا كارشون به حكم حكومتي حضرت آقا كشيد و كي اينقدر اندازه احمدي نژاد با ولايت درافتادن ؟ شده تف سر بالا ... !
حالا همون مطلبي كه براي امين جانت رفيق شعبوني نوشتم رو برات ميفرستم كه تو هم اگر ميتوني جواب بده :
امين جان ميتوني يه حرف درست بزني ؟
ميتوني يه جواب كوبنده بدي و دشمناي جريان منحرف م ... رو ناك اوت كني ؟ (يعني مارو)
اگه ميخواي دهنمو ببندم به من بگو احمدي نژاد در موضوع انتصاب مشايي و حكم حكومتي حضرت آقا چه برخوردي كرد ؟
بگو در موضوع آقاي مصلحي و حكم حكومتي حضرت آقا چكار كرد ؟
آيا رفتارهاي وي در اين مقاطع نشون دهندة ولايتمداري ايشون هست بنظر شما ؟
11 - 12 روز كجا بود ؟ و ....
خواهشاً اينارو شما بفرما تا بعد
علی از تنکابن
|
United States of America
جناب دشمن ضد ولایت فقیه، با سلام

اولا: ادب مرد به ز دولت اوست! پس لطف نمائید و ادب در نوشتار رو رعایت کنید! زیرا کامنت گذاشتن به اسم ولایت، وظیفه انسان را دو چندان، می نماید!!!

ثانیا: برای جواب به سوالتان از بنده، می توانید به کامنت بنده که امروز در جواب آقا حسین داده ام، که در قسمت پاسخ به اولین نظر دهنده به نام آقا محمد در همین خبر در ساعت 18:54 دقیقه امروز می باشد، مراجعه نمائید!!! و اگر هم پیدا ننمودید، بفرمائید تا دوباره برایتان ارسال کنم.

ثالثا: برادر به تهرانی بودن خودتان اینقدر ننازید!!!
زیرا:
اولا: اکثر تهرانی ها اگر به اصل و نسب خود رجوع نمایند، متوجه خواهند شد که شهرستانی می باشند!!!

ثانیا: ما هم مدتی در همین تهران زندگی نموده و تفاوت خاصی (از دید آسمانی نه زمینی و عوامانه!) بین تهران و شهرستان مشاهده ننموده ام.
یاد آن روز به خیر، که در حسینیه امام، حضرت آقا، خودشان به دلایلی! به سمت ما آمدند و با ما صحبت داشته اند!!! (البته می توانی باور نداشته باشی، ولی برای بنده مهم خداوند متعال است که بهترین ناظر و شاهد می باشد)!

ثالثا: فقط شما برای دکتراحمدی نژاد عزیز، تبلیغ ننموده اید. که آن را به رخ آقا امین، می کشید!
بلکه ما نیز برای دکتر بسیجی مان، در شهرستان تبلیغ نموده و ملاک اثر بخشی تبلیغ می باشد. که آیا تبلیغات شما منجر به این گشته بود، که دکتراحمدی نژاد رأی حداکثری مردم تهران را به دست آورند یا خیر؟!!!

که جوابش کاملا مشخص است. و آن خیر، می باشد!!!
ولی در شهرستانها و همین تنکابن خودمان یا همان شیراز آقا امین، اکثریت آراء متعلق به دکتراحمدی نژاد، بوده است!. پس خواهشا دیگر تهرانی، شهرستانی ننمائید!!!

رابعا: به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم:

"اِنُ اکرمکم عند الله، اتقیکم"

پس معیار برتری نزد پروردگار عالم، فقط تقوا می باشد نه تهرانی بودن یا این قبیل مسائل عوامانه...!!!

عاقبت به خیر باشید.

***یا فاطمة الزهرا***
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
صراط عزيز يه سوال دارم جواب ميدين ؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
خداوندا صراط نیوز منحرف را به صراط مستقیم باز گردان. او و طرفدارانش بد جور جز ضالین شده اند.
پدر و فرزند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
اونا که میگن رابطه پدر و فرزندی چی چیه؟؟
لطفا به حدیث پیامبر اکرم توجه کنند که فرمود : من و علی دو پدر این امت هستیم !
مفهوم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
مشکل اصلی ما با آقای مش..... و خط ایشان است
ولی همچنان رئیس جمهور خدوم زحمت کش مردمی خود را با تمام توان حمایت می کنیم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
صراط خیلی ناجوانمردانه و با جهتی خاص اون حرف هفته پیشت رو زدی""""""""

تو به احمدی دلاور انگ بنی صدر بودن زدی""""""

تو در جواب یکی از کامنت گذاران... احمدی دلاور رو با فتنه گران یکی دانستی"""""


جمله بالای صفحه.....نشان دهنده چه بود....خطاب به کی بود؟؟؟؟چرا در هفته قبل زده شد؟؟؟؟

کدام پیش بینی ات درست بود؟؟؟؟واقعا پیش بینی ات این بود؟؟؟؟

خواهشا تو یکی هم مثل بقیه سایت ها نشو...که یک شبه............!!!!!!!!!!!



احمدی دلاور همچون سربازی...مطیع امر رهبر است......به کوری چشم حاج گرینف......مزدشت....حسین.....و...!!!!!!!!


علی جان و آق مهدی """"کور شدن چشم مخالفان رو به شما تبریک میگم!!!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام، امین جان، چه فایده!!! اصلا روش صراط خوشم نیومد!!!

کامنت جلبکهای سبز رو، درج می کنه ولی جواب ما رو یا درج نمی کنه یا آنقدر دیر درج می کنه که خون به دل میشیم!!!

به صراط گفتم که: به خدا قسم اگه کامنت هایم رو در حمایت از دکتراحمدی نژاد و در جواب حامی شیخ بیسواد درج نکنه، دیگه وارد سایت صراط نخواهم شد!!! و به قسم خود نیز پایبندم!!!

آخه هرچه فکر می کنم، کامنت ضد ارزشی هم نیستند!!! کامنت های ضد ارزشی رو درج کرده!!!

خیلی ناراحتم!!!

***تف به غیرت نداشته ی سران خبیث و وطن فروش فتنه***
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
امين شعبون عشقي ... ببند دهن خوارجي تو
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
..توجه........................توجه*

ماهیت ضد ولایت فقیه روشن شد""""""""

هرچی فکرشو میکنم"""می بینم تو کامنتم...علیه بی دینان حرف زدم و علیه کسانی که ضد ولایت هستند""""""

نمیدونم اون دوست نامسلمون چرا ناراحت شدند؟؟؟؟؟؟؟

مرگ بر متحجرین دین نما"""""""

مرگ بر حاج گرینف ها""""""""

مرگ بر ضد ولایت فقیه""""""

از ریا کار مسلمون نما......متنفرم!!!!!!

خدا نسلتون رو از زمین بردارد....که از دشمنان بدترید""""""""
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط عشق علي رهبر فقط سيد علي براي ما هاشمي و خاتمي و موسوي و باند مورد حمايت شما ... سر و ته يه كرباسن عشق است ولايت و عاشقان ولايت نه شمايي كه سنگ م ... رو به سينه ميزني (اسممو عوض كردم .... حالا افهم يعني بفهم )
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ضد و دشمن ضد ولايت فقيه با اين طرفداراي باند منحرف سي درست كن اينقدر درگير نشو .... حيف شما نيست كه دهنتو كثيف ميكني ؟ باهاشون قرار بذار با بچه ها بريم سراغشون نماز جمعه .. مجسمه فردوسي
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسین::دوست گرامی..::

در جواب شما حرفی ندارم...ولی نصیحت دوستانه...از ولایت پذیری اون نامسلمون ریاکار...اطمینان نداشته باش"""



در جواب ریاکار نامسلمون(حاج گرینف)::

من سنگ الیاس به سینه نمیزنم""""""

من باندی رو حمایت نمیکنم!!!

حمایت من...از احمدی دلاور است که پیرو امر رهبر است"""به کوری چشم...ریاکاران مسلمون نما!!!!!!

کاری به اسمت ندارم....مهم متن کامنت است که ولایت پذیر هستی یا نیستی؟؟؟؟؟؟
من قضاوتی نمیکنم...هرچند شما مرا...ضد ولایت خواندید!!!!!!!!
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امين مجبوريم كه همه اين رفتاراتو به حساب بي اطلاعي ، بي سوادي و تحجر و يا كلاسهاي آموزشي _ انحرافي سبك م ... بذاريم كه هنوز متوجه نشدي كه تفكرات احمدي نژاد و مشايي يكي هست و تمام
مگه ميشه اينا با هم اختلاف نظر داشته باشن ؟ اگه با هم اختلاف داشتن كه بقول شما احمدي نژاد دلاور و ولايي شما تا الان بايد صد دفعه خرخره م ... و جو ... و جريان منحرف ضد ولايي رو مي جوئيد ... ! اما احمدي دلاور چكار كرد ؟ در مقابل منتقدان و دشمنان مشايي گفت مشايي زلال است ... چيزايي كه بقيه نميفهمن رو مشايي مي فهمه ... اينا تا حالا به گوش شما رسيده ؟
فكر ميكني كه مايي كه براي احمدي نژاد شبانه روز كار كرديم با احمد پدركشتگي داريم ؟؟
نه برادر بقول شما من حاجي گرينف صرفاً فقط با دشمناي ولايت دشمنم حالا هركي كه ميخواد باشه ، ما به احمدي نژاد راي داديم و براش كار كرديم اما باهاش عقد اخوتي نبستيم و اگه هر كي كه ميخواد باشه جلوي امامون سيد علي خامنه اي وايسه لوله اون گرينف رو ميكنم تووو حلق هرچي ضد ولايت بي پدر و مادر .... حتي اگه تعدادمون انگشت شمار باشه (كه نيست) و طرفداران جريان منحرف بي شمار باشن
محسن
|
United States of America
|
۱۹:۱۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
کاری که نباید میشد شد و اب ریخته یه جوی بر نمیگردد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
رابطه ی پدر فرزندی؟ اینو یه بار دیگه هم گفته بود. من که بهتون عرض کردم احمدی نژاد از اون موقعی که دست آقا رو نبوسید دیگه تموم شد
مشایی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
علی تنکابنی و امین عشقی دچار پارادوکس هستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
من و داداشم....تابع ولایت هستیم""""""""و همراه هم برای کور کردن بی دینان پیش میرویم********
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مشائی نژاد با سلام،

آیا دفاع و تبعیت از ولایت و نور چشم مان امام سید علی خامنه ای، و حمایت از رئیس جمهور بسیجی دکتراحمدی نژاد، به نظر شما مشکل دارد؟!

آیا به نظر شما اینها نشانه "پارادوکس" می باشد؟!

نه عزیزم، مشکل بعضیها! این است که ما شخص منحرف!، رو تأیید نمی کنیم!!!

به مدد حضرت زهرا (س) و با درایت و تیزبینی امام خامنه ای، به زودی دست مشائی برای دکتراحمدی نژاد، رو شده و مشائی رو طرد خواهند نمود!!!

هرچه فکر می کنم غیر از این تحلیل، به ذهنم نمی رسه که:

"تا وقتی که پای مشایی به میان نیامده بود، اختلاف و دو دستگی ای، بین بچه بسیجی ها و سربازان حضرت آقا، نبوده!!!

جناب مشایی نژاد، گمانم این است که اکثر این مسائل اختلافی و حاشیه ای دولت، آتشی استکه از گور مشایی بلند شده!!!

و اگر پایبندی و تبعیت محضمان، رو از حضرت سیدعلی خامنه ای و حمایتمان رو از دکتر احمدی نژاد (که در امتداد حمایت حضرت آقا و این حمایت مورد تأکید حضرتش است) را پارادوکس می نامید! پس:

من و امین جان، افتخار می کنیم که از نگاه شما دچار "پارادوکس" می باشیم!!!

در ضمن پارسی را پاس بداریم!!!

"عزیزم، بسیجی باشیم و آزادمرد، مشایی و...! رو ول کنیم. و فقط بگوییم عشق است حضرت خامنه ای"

***فدای یک لبخند حضرت سید علی***
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
(قابل توجه آقايان امين زنده به عشق احمدي و علي تنكابني)
به گزارش ایسنا، «حسين صفار هرندي» مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم نكوداشت شهداي دانشجوي استان فارس به ويژگي‌‌ها و سيره زندگاني حضرت زهرا (س) در صدر اسلام اشاره كرد و گفت:
وي با بيان اينكه حادثه عاشورا استيضاح تاريخ است كه در برابر امامت خاموش شده بود‌، اضافه كرد: خداوند امامت و ولايت را براي نظامندي شدن فرهنگ قرار داد؛ براي اينكه هر كس مكتبي راه نيندازد و در دين خدا انحراف ايجاد كند.
صفار هرندي اضافه كرد: حضرت آقا با وجود تمام ناملايماتي كه دل اهل ولا را به درد مي‌آورد، جامعه را به سكوت فرا مي‌خوانند و اجازه نمي‌دهند پيش روي چشم‌هاي نامحرم حاكميت دوگانه به نمايش گذارده شود.

وي ابراز كرد: رهبري انقلاب از برخي نامردي‌‌ها آزرده دل است اما شأن رهبري ايجاب مي‌كند كه وحدت اسلامي را بالاتر از دل آزرده خود بدانند(مهم علي تنكابني و امين زنده به عشق احمدي توجه كن و نگو حضرت آقا گفته مشكلي نبوده چون ايشون نميتونن همه چيو براي من و تو بگن كه بلكه من و تو بايد خودمون بفهميم كه اينا چكار كردن كه حضرت آقا مجبور ميشه بگه تا زماني كه زنده هستم نميذارم ذره اي انحراف در اصول بوجود بياد)

صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود: كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ضدضد ولایت فقیه،

پس لااقل، به دو خط پایانی کامنتت پایبند باش.
و ولایت پذیری ات، را به اثبات برسان!
با سخنان حضرت آقا، دیگر جنجال به پا نکنیم!

منظورم از دو خط پایانی این است:

"صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود: كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند"

(خدا وکیلی آیا شما در برابر حرف های رهبر کوتاه آمدید؟! و به ندای آن حضرت، لبیک گفته اید؟!)

عاقبتت ختم به خیر و سعادت (شهادت) باشه.

***یا ابا الفضل العباس***
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر علي جواب دندان شكني بهم دادين ... دندونامو خرد كردين توو دهنم ... همه حرف بنده به آقا امين اين بود و هست كه قطعاً حضرت آقا از اينا خون به دل شده ... اما به خاطر رعايت مصالح دعوت به آرامش ميكنند كه اين از نشونه هاي رهبري هست كه نايب امام زمانمون هست ، لذا ما هم قطعاً در راستاي منويات ايشون حركت ميكنيم اما هدفم از اين سخنان و اين همه بالا پايين پريدن اين بود كه به شما و امين آقا بگم كه اون حمايت فوق العاده و جانانه اي كه از احمدي نژاد ميكنين شايسته فردي نيست كه چند تا اشتباه گردن كلفت (بي اعتنايي به دستور ولايت) انجام داده لطفاً اگه ولايتمدار هستين فيتيله طرفداري اين مدلي رو بكشين پايين ، اين جانم جانم زدن هارو بذارين براي عاشقان واقعي ولايت كه با گوشه چشم حضرت‌ آقا جونشونو تقديم ميكنن نه كسي كه بقول خودتون (امين آقا) دليل بي اعتنايي احمدي نژاد به حكم حكومتي حضرت آقارو نميدونين و احمدي نژاد خودش ميدونه ، شايد متاسفانه مقام و منزلت والاي ولايت براي شماها آنچنان ارزشي نداره يا اينكه مثل ماها با جانتون ارتباط نداره كه از برخوردهاي گستاخانه فردي (در بي توجهي به دستورات حضرت آقا) كه با اين مدعا به ميدان انتخابات اومد و رئيس جمهور شد ، آشفته خاطر و ديوانه نمي شويد ! بازم ميگم برادرا اگه متاسفانه ماها در تشخيص جايگاه والاي ولايت كه همون سلسله ائمه اطهارمون هست كه در نهايت به حضرت قائم عج الله مي رسه و ايشون هم اكنون حاضر و ناضر بر اعمال ما هستند و نايبش هم در زمان غيبت امام ، بر عهده امام عزيزتر از جانم سيد علي خامنه اي مي باشد ، سهل انگاري ميكنيم يا اشتباه ميكنيم و اونو بر سر بازيهاي سياسي و طرفداري از موسوي و احمدي نژاد معامله ميكنيم و بي اعتنايي و گستاخي يه رئيس جمهور رو در برابر چنين جايگاهي رو صرفاً 4 تا اشتباه معمولي قلمداد ميكنيم (همانطور كه برادر علي مثال زدن از قول ذوالنور و ...) ، اين ولايتمداري نيست ، همين قدر كه شما مي فرمايين كه ايشون از 20 ... 18 گرفتن براي فردي چون من كه خيلي زياد هستن حجت هست كه شما چه ديدگاهي دارين ! يعني شما از گستاخي در برابر مقام ولايت فقط 2 نمره كم ميكنين از احمدي نژاد !!!! تاسف بر شما تاسف بر شما .... من ميگم بله حرف شما درست دستور حضرت آقا (كه خون به دلش كردن) رو گوش كنيم و آرامش رو حفظ كنيم (البته از سر ناچاري) ، اما برخوردش با ولايت رو هم فراموش نميكنيم و مثل شماها تند تند زير هر مطلب جانمونو فداي احمدي نژاد دلاور ! و بسيجي و ولايتي ! نميكنيم .... فيتيله رو پايين ميكشيم همين ...
علي آقا با همون حسي كه گفتم نسبت به ولايت داريم و جونمون بهش وابسته س ، اگه اذن آقا نباشه كه ............... !!!!!
نتيجه اينكه آقاي امين زنده به عشق .... اگه واقعا زنده به عشق اوني كه تووي اسمت نوشتي انشالله بتوني اون دنيا جواب مولا علي رو بدي .... همينطور علي آقا كه براي دفاع از ولايت احمدي نژاد كتاب مينويسن انگار ما اين چيزارو نميدونيم ، در صورتي كه بنده ميگم فيتيله رو بكشين پايين ، اين در اون حدي نيست كه شما دارين براش يقه پاره ميكنين ، عشق واقعي مختص ولايته و بس
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا اگه تو دعوت به ولايتمداري ميكني و توجه به سخنان حضرت آقا ... برو همين نصايج رو به مولات مش .... و احم.... جو ... بق... و دوستان هم بگو ...
ضمناً انشالله خداوند شهادت در راه ولايت را نصيب ما و شهادت در راه ....!! را نصيب شما كند
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حسین با سلام

من با آنکه حقیقتاً، خیلی وقت گذاشته بودم و مطالبی به نظرم تقریباً جامع را، خطاب به شما برادر ارجمنم نوشته بودم.
ولی متأسفانه نمی دانم که چرا، هرکاری نمودم موفق به ارسال آن نشدم!
و روی کلمه انصراف کلیک نمودم. که همگی آن زحماتم پاک شد!
که البته تنبه ای بود به بنده، دال بر بی وفائی دنیا و تعلق نداشتن به امورات و امتیازات ظاهری آن،
و همچنین، دل کندن بی دغدغه و آسان از امورات فنا پذیر دنیوی!

ولی فقط عرض می نمایم، که بنده در بالا منتظر جوابتان به کامنت دیروزیم می باشم.

***یا زهرا***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علی جان.........این مشکل همیشگی من هم بوده........بعضی موقع ها بعد از کلی نوشتن......مطالبم ارسال نمیشه""""""""

اگر صراط چیزی در این رابطه میدونه......لطفا توضیح بده!!!!!!!!
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
به اذن خدا نوشته هاي طرفداران جريان مش... ارسال نميشه !!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
علي اقا از تنكابن وامين اقا سلام
ارزوي سلامتي براي شما دارم
راستش من همين امروز . متوجه اين قسمت سايت شدم.90/2/28
اين افراد براي تخريب اقاي احمدي نژاد خيلي كوچولوتشريف دارند.
زنده باد محمود احمدي نژاد محبوب ترين رييس جمهور جهان
فدایی مشایی
|
Norway
|
۰۴:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
احمدی آمد که مش..... نرفته نباشد... عشق است مش.....
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
مرگ بر ضد ولايت فقيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
واقعا متاسفم از ابن سايت كه به عوض انتشار اخبار و مطالب و نظرات منطقي خوانندگان چند تا ميمون معركه گير آورده انداخته بجون هم چندين بار هم گفتم اسم سايتو عوض كنين بذارين امين مرده به عشق و علي تنكه و مهران دربند پي وضدضدضد... ولايت برازنده تان است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.........جان چرا ............ بازی در میاری"""""""

اگه نظر منطقی داری...شرکت کن!!!!!!

قرار نشد ................ ................به ما نسبت بدی""""""""

زنده باد حق و عدالت......که منافقان رسوای زمان شدند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدی صراط گفتم..!!!!
درجواب من میگی...قرار نیست ارسال نظرات که ارسال شد...هرنظری را انتشار دهیم...""

مگه من بهش چی گفتم؟؟
اون به ما گفت میمون....چرا سانسور نکردی؟؟؟
حالا ما بهش بگیم سانسور میکنی"""""
ناشناس باید بفهمه که نسبت فامیلی خودش رو به ما نسبت نده""""

صراط رعایت کن...مرد باش!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام

جناب ناشناس معلومه که، بزنم به تخته، تربیت و ادبت اساسی! و خیلی بالا! می باشد!

"حقیقتا با این ادبی که از خود به نمایش گذاشته اید، ضرورتی نمی بینم که جواب شما را بدهم!!!

فقط بدان که، ظاهرا اشتباه آمده اید.

زیرا صراط یک سایت ارزشی، با خط و مشی اصولگرایانه می باشد.
فلذا قرار هم نیست که، در حمایت از اصلاح طلبان آمریکائی با آن همه خیانت های آشکارشان به دین و مملکت اسلامی، مطالبی نوشته شود!!!

فقط انتقاد بنده به صراط است.
که چرا در مقابل بی ادبی شما،
عکس العملی از خود نشان نداده و تذکری نداده است!!!

***ادب مرد به، ز دولت اوست***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
بنده از همان اول گفتم اين تازه به دوران رسيده ها قابل اطمينان نيستند و به دروغ دم از ولايت ميزنند.
براي ثابت شدن وفاداري به ولايت بايد زمان بگذرد تا صحت ادعا ثابت شود و در پيچ و خمها مشخص مي شود چه كساني در بيانتشان صادق ترند.
آن مثل قديمي كه ميگويد دوست را بايد در سفر شناخت در همين جاها كاربرد دارد.
اينها از همان اول معلوم بود چه در سر دارند.
اينها فقط و فقط به دنبال منصب و پست و مقام هستند و هر شخصي در سر راهشان قرار بگيرد را از بين ميبرند.
بنازم به ياران قديمي انقلاب همانند هاشمي كه در تمام مشكلات و پيچ و خمها و در طي اين 32 سال رهبري عزيز را تنها نگذاشت، البته در وجود اختلاف سليقه ايشان با رهبري حرفي ندارم كه وجود اختلاف سليقه امري طبيعي است ولي دروغ و كلك در مرام مردان قديم انقلاب جائي ندارد، هر چه هست ثابت كرده اند كه رو بازي ميكنند و دل و زبانشان يكي است.
حالا مشخص شد فرق مير حسين عزيز با اين تازه به دوران رسيده در چيست. مير عزيز هر چه هست صادق است و اگر اختلافي هم با كسي دارد به صراحت و شفافيت اعلام ميكند و دو پهلو بازي نميكند كه اين نشانه آدمهاي بزرگ است.
درود خدا بر رهبر عزيز انقلاب و ياران وفادارش، هاشمي- موسوي - خاتمي كروبي و سيد حسن خميني.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خفه شو بابا دیوانه . خاتمی و موسوی خون به دل رهبر کردند . اسکول الان زندانی اند . احمدی نژاد دلاوره مطیع امر رهبره
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس سلام

اولآ چرا فحش ميدي؟ فحش دادن كه هنر نيست همه بلدند فحش بدن .

دومآ، به نظر خودت خدائيش، به قول خودت احمدي نژاد دلاور مطيع امر رهبره؟ حتمآ شنيدي كه دوباره آقاي مصلحي رو ..............................؟
پس منظورت از مطيع چيه؟ به اين ميگن مطيع بودن؟ مگه همه نگفتن كه ابقاي وزير اطلاعات يك حكم حكومتيه كه رهبري عزيز صادر كرده پس چرا اين اقاي احمدي دلاور شما اجرا نميكنه؟

سومآ ، حالا ديدي اسكول خودتي!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
آهای صراطی پدرنامرد لعنتی!به چه حقی نظرات توهین آمیز همراه بالعن ونفرین نسبت به رییس جمهورمحبوبمونو درج کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخداالآن به دفتررییس جمهوراطلاع میدم.دماری ازتون دربیارن که هفت جدتونو یادکنید!حالا میبینی
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
به مش ... ميگي ؟؟؟ صراط در رو
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
آقای ضد ضد ولایت فقیه . این احمدی نژاد بود که برای انقلاب در لبنان و امریکای لاتین و آفریقا و ترکیه آبرو خرید . حال کرده غیبت کنه به تو هیچ ربطی نداره . این همه احمدی نژاد از ولایت فقیه حمایت کرده حالا اینه جوابش .
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اح ... ق مش ... چي افهم افهم ... آبرو براي انقلاب و اسلام به بركت مجاهدتها و جانبازيهاي شهدا و ايثارگران و صبر و تحمل و زحمت خانواده هاشون ، هدايت و رهبري ولايت فقيه و علماي اسلام و از همه مهمتر ياري خداوند متعال و توجهات حضرت وليعصر بدست اومده .... كم عقل بي سواد افهم افهم ... اگه نميفهمي بفهم كه احمدي نژاد بر روي بال ها و شعارهاي اين طيف ها سوار شد كه عزت پيدا كرد وگرنه احمدي نژاد بدون ولايت رو تووي .... هم راه نميدادن و نميدن ... ضمنا بي ش .... ور مگه شهر هرته كه دلش بخواد دلش نخواد ...؟ مگه حزب الله بهش راي داد كه اينكارارو بكنه ؟؟ البته از اونجايي كه طرفداراي شيطان صفت و ضد ولايت و اح ...قي چون تو و اون مش... هستن كه دچار توهم ميشه و .... اينكارارو ميكنه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
بسيار مايه تاسف است.كسانيكه. خود را ولايتمدار و مومن ميدانند . و همه طرفداران اقاي احمدي نژاد را منحرف وضد ولايت ميخوانند.
كامنت ها وتوهين هايي منتشر ميكنند كه توسط صراط سانسور ميشود.
متاسفانه كساني كه دم از باسوادي و ادب ميزنند. بدون در نظر گرفتن متن . مواردي بيان ميكنند كه هيچ ربطي به متن ندارد
وتماما توهين به دولت است.
مطمئنا نتيجه ايي نخواهند گرفت
زنده باد تا ابد محبوب ترين و شجاع ترين رييس جمهور جهان .محمود احمدي نژاد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
اقاي احمدي نژاد يك ولايتمدار كامل است و مقام معظم رهبري اين موضوع را بارها از ايشان حمايت فرمودند.
هيچ جوجه اي نميتواند احمدي نژاد را از ما بگيرد