سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
ادعاهای عجیب محمدرضا خاتمی:

ما برانداز نیستیم در انتخابات 88 تقلب شده بود!

ما به عنوان کسانیکه نقش و سهم اصلی در پیروزی انقلاب، دفاع از کشور در جنگ هشت ساله و تداوم آرمان های انقلاب داشته و داریم، وظیفه خود می دانیم که از تمام امکانات و نیروی خودمان برای تغییر این اوضاع نابهنجار استفاده کنیم.
کد خبر : ۱۰۵۸۵۶
"گروه سیاسی صراط" - محمد رضا خاتمی در گفت و گو با یک پایگاه خبری که در سایت ضد انقلابی جرس بازنشر شده است، با اشاره به آنچه که وی از آن به عنوان گزاره های جریان اصلاح طلبی برای فعالیت سیاسی یاد کرد، گفت: نخستین گزاره این است که ما اصلاح طلب هستیم نه برانداز.

برادر رییس جمهور سابق افزود: دومین گزاره این است که ما اصلاح طلبان خودمان را میراث دار اصلی جمهوری اسلامی و انقلاب می دانیم.ما معتقدیم ایده ها و عقاید اصلاح طلبی هستند که جمهوری اسلامی واقعی را می سازند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، خاتمی در ادعایی عجیب اضافه کرد: ما به عنوان کسانیکه نقش و سهم اصلی در پیروزی انقلاب، دفاع از کشور در جنگ هشت ساله و تداوم آرمان های انقلاب داشته و داریم، وظیفه خود می دانیم که از تمام امکانات و نیروی خودمان برای تغییر این اوضاع نابهنجار استفاده کنیم

وی در پاسخ به سوالی درباره چرایی شرکت در انتخابات 92 بعد از اعتراض به انتخابات سال 88 ادامه داد: ما یک حادثه تلخ و عبرت آموز یعنی انتخابات سال 88 را پشت سر گذاشتیم .انتخاباتی که اکثریت اصلاح طلبان بر این اعتقاد هستند که درآن مهندسی شده و یا به تعبیر درست تر تقلب شده است. انتخابات سال 88 در جمهوری اسلامی به لحاظ دستکاری در آرا و نتیجه، بی سابقه بوده است.

خاتمی در ادامه سخنان پر تناقض خود ضمن مفروض دانستن پیروزی خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری و تکرار انگاره "پیروزی کاندیدای دولت در نبود خاتمی" اضافه کرد: اگر خاتمی رقیبی داشته باشد، رقیبش کاندیدهای اصول گرا نیستند. ممکن است کاندیدای دولت باشد.

تاکید محمد رضا خاتمی بر گزاره های اصلاح طلبی در حالی بیان شده است که کارکرد براندازانه بخشی از اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی در انتخابات سال 1388 هنوز از خاطره ها فراموش نشده است.

اقدامات براندازانه ضد امنیتی، دعوت به شورش خیابانی، جلب حمایتهای خارجی، حرمت شکنی، بی تفاوتی و تشویق کارکردهای براندازانه فتنه گران خیابانی که سبب شد رییس رژیم صهیونیستی از اصلاح طلبان به عنوان سربازان خط مقدم اسراییل نام ببرد، مواردی است که سبب می شود رد براندازی فتنه گران از سوی محمد رضا خاتمی و اصلاح طلب دانستن آنها به هیچ وجه قابل پذیرش نباشد.

ادعای انحصار طلبانه برادر رییس جمهور سابق در خصوص میراث داری جمهوری اسلامی توسط اصلاح طلبان با توجه عملکرد دوره حاکمیت ایشان و تلاش پیگیر در آن دوره برای فرستادن اندیشه های امام راحل به موزه تاریخ فقط نشانگر کذب ادعاهای عضو ارشد حزب منحله مشارکت است.

تاکید بر ادعای دروغ تقلب در انتخابات 88 برخلاف شواهد و قراین بسیار و اعترافات و اذعان بسیاری از اصلاح طلبان به سلامت انتخابات 88 نیز می تواند نشانگر تلاش احتمالی بخش تندرو این جریان سیاسی برای ایجاد اخلال و فتنه گری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تلقی گردد و اساسا معلوم نیست در صورت داشتن چنین دیدگاهی نسبت به سلامت انتخابات فلسفه حضور این گروه شکست خورده سیاسی در انتخابات چیست و با چه هدفی به حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می اندیشند؟
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۲۶۰۰
۱۸۴۵
جناب محمدرضا ! شما و حجتیه نوین جایگاهی در نظام اسلام و شهدا ندارین
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا!؟
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد. اقایونی که شما انان را ضد نظام می خوانید از همراهان امام ودر کنار امام کشور را به خوبی اداره کردند .کشور وانقلاب را از مخاطرات مختلف در 8سال جنگ ودرگیرهای گروهک هاو معاندان با انقلاب. وتثبیت انقلاب نقش اساسی واصلی را داشته اند متاسفانه .....شخصیتهای که از یاران اصلی انقلاب وامام بوده وبه اعتقا بنده الان هم هستند با حیله ونیرنگ واتهام زنی از اداره انقلاب کنار گذاشته شده اند؟؟!! وبعضی از بزرگان هم که از زمان امام با اینها مشکل داشته فرصت را غنیمت شمرده وعقده گشایی نمود است؟!! واین سر سلسله اختلاف وتشتت ودرگیری شده که اکنون هم ادامه دارد؟؟! ودشمنان انقلاب وامام وعوامل نفوذی انان هم به خوبی از این اختلاف جهت ضربه زدن به اقلاب به خوبی بهره جستند؟! ووووووو
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جایگاه رو تو مشخص میکنی برای افراد؟!؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی :
میزان حال فعلی افراد است.

اینا از طلحه و زبیر که صحابه پیامبر اسلام بودن که گنده تر نیستن ! ببینین چی شدن و عاقبتشون چی شد !!! مهم خود اسلام هست ، مهم حفظ اسلام هست که به نظر حضرت امام از اهم واجبات است نه کسایی که خودشونو به واسطه چند صباح کنار امام بودن صاحب انقلاب میدونن ! اگه نظر امام رو بخواین خودشون فرمون ملاک حال فعلی افراد است ... لذا بدنین مهم حفظ اسلامه نه حفظ کسایی که خودشونو به اسم چپ و راست و بالا و پایین به نظام چسبوندن ....
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان اصل متن را سانسور کردید؟! من چیزی نا مربوطی ننوشتم؟؟!!! نوشتم . که متاسفانه پس از ....................................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و امثال تو که دلاور رو انتخاب کردین و مملکت رو به این روز انداختین .. چه جایگاهی دارین مملی!؟
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد . به انقلابی بودن تو شکی ندارم.ولی به شما وامثال شما توصیه میکنم مقایسه تاریخی نکنید؟!چراکه عده ای هم فردا قلم به دست میگیرند.بحث نحوه به خلافت رسیدن خلیفه اول را پس از رحلت پیامبر اسلام به میان میکشند انوقت من وتو هیچ سخنی ودفاعی نداریم؟! انشاءالله که منظورم را فهمیده باشید
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا آقای خاتمی برانداز را تعریف کنند .
آیا تمکین نکردن به قانون و ادعای دروغ تقلب و گمراه کردن جوانان و تحریک و تشویق آنان به آمدن در خیابان و آتش زدن مسجد ، بسیج ، مهد کودک ،اموال بیت المال ( اتوبوس و ...) ، کشتن جوانان ، پشت پا زدن به فرمایشات رهبری ، ارسال اخبار طبقه بندی شده کشور به دشمنان ، برگزاری جلسات مخفی با جاسوسان انگلیسی و تلاش جهت کودتای مخملی و ... اینها براندازی نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر سران فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نورا ربطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه هنوز ویروس توهم از این آقا زاده سبز اموی خارج نشده توصیه میشود حتما به روانپزشک مراجعه کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه تقلب شده بود چرا رفتین دوباره ذر انتخابات شرکت کردید و رای دادید؟

هرکس که مدعی تقلب در نظام جمهوری اسلامی ایران بود و با همان ادعا رای در صندوق ها انداخت بی ارزشی تمام حرفهاش را ثابت کرده. والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که بعد از تقلب 88 تو انتخابات بعدی دیدید کسی شرکت نکرد دوما بین سی تا شصت درصدی که شرکت نمیکنند چرا شرکت نمیکنند سوما به نظر من هر چقدر هم رای من رو بدزدند دوباره رای میدم و مجبور میکنم اینقدر دزدی کنند تا بالاخره بفهمنددزدی بده!
نمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي رزمنده در طول تاريخ اشخاصي بودن كه هميشه همراه بودن اما در اخر شدن مثل اون بنده خداي نه من شير ده .مگر جاي سجده ابن ملجم را نشنيده اي ؟؟؟پس همان طور كه مولايمان گفت : ملاك حال كنوني افراد است
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامی نکنه ایران رو با کشور دیگه ای اشتباه گرفتی !!!!!اتفاقا همه دیدند که مشارکت مردمی در انتخابات بعدی بسیار بالا بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آی کیو منظورم رای دادن رفسنجانی و خاتمی بود !
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مملی مولا فقط علی است ولا غیر
|
Iran (Islamic Republic of)
پینو کیوی دماغ دراز ! دروغگو !! چقدر بوی عمروعاص و عبدالله بن ابی میدی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو مولای همچون تویی ابلیس است
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد راست میگه فرزندان امام خمینی-فرزندان بهشتی .مطهری.باکری.همت.رجایی.هاشمی. خاتمی..................والی بینهایت..... جایی در این نظام ونقشی درپیروزی انقلاب نداشته اند فقط محمد وگروهش صاحب همه چیزند؟
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
البته که معلوم شد کی عمروعاصه کی یزید آخه تا بوده و نبوده در دین منطق حاکم بوده نه خشونت تهمت و اهانت که الحمدالله در سوداگران دینی مثل شما هم بیشتر از این نمیشه توقع داشت
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
غریبه گیریم پدر تو فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
پدر در راه اسلام رفته اما پسر در راه کفر !! اینا از فرزند حضرت نوح که بالاتر نبودن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پینو کیو من از کسی حمایت نمیکنم فقط کامنتاتو خوندم توی این چن روز شخصیت حال بهم زنی داری بیشتر به منافقا میمونی
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان کدوم کامنت من شبیه منافقا می مونه میشه بفرمایید ما هم بدونیم بله تا کم میارید برچسب انحراف و منافق و کافر بزنید شما سوداگر دین هستید و از دین ابزار درست کردید برای چپاول مردم ببینم جوانهای الان خیلی دین دار هستند اونهم با این همه آموزش از مقطع دبستان تا دانشگاه و صدا و سیما کلا" همه جامعه یا اون جوانهای قبل از انقلاب که در محیط غیر دینی بزرگ شدند ها بگو ببینم کدومشون ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا گذشته از جایگاهشان نمی دانم چرا این مم رضا خاتمی و اذنابش دو باره به دامن انقلاب و اسلام و امام برگشته اند تو دوران (اسلاحاط - اصلاهاط - اثلاهاط ) که صحبت از فرستادن اندیشه امام به موزه و قس الی هذا بود.
چرا به من دروغ می گی همیشه چرا دل تو مهربون نمی شه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم این محمد م چه آدم پر روییه.
اخه به تو چه و تو چه کاره ای که از طرف همه نظر میدی.به تو چه
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۶۱۴
۱۳۹۳
همینکه بخاطر رافت نظام و رهبری دارین در فضای کشور نفس میکشین باید خدارو شکر کنین ، اینبار دیگه بخواین غلطی بکنین بهمراه حجتیه ایهای نوین بهاری چپقتونو چاق میکنیم
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد منظورت اينه كه مملكت ارث بابتونه نه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران مال همه ی ایرانیانه!ارث بابای کسی نیست!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
متعلق به کسانی که سر در آخور آمریکا و اسراییل دارن نیست !!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
به کسانی که سر در اخور روسیه و چین دارند چطور؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی دون مملی ترکید!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد با تشکر از نظر بسیار خوبت .
عزیزانی هم که برعلیه شما نظر دادند اکثرا نظرت رو قبول دارند ولی فعلا رو دنده لجبازی هستند .
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان كامنتت بامزه بود.
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان، آدم یاد لطف و رافت اعلیحضرتی می افته با این ادبیات شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هی محمد زیاد تند نرو.
ممکنه خودت گرفتار بشیا.
شما چه کاره مملکتی که با این رو نظر میدی>!!!
دموکراسی
|
Iran (Islamic Republic of)
مال این حرفا نیستین شماهم حتما شهید میشین با چاوزبرمیگردین ها!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
کفناتونو بپوشید !! راستی چماقاتونم براتون خریدن مملی . مرد حسابی اگه قرار بود امام علی هم که حق بود مثل شما باشه همون روز اول باید میرفت... این بزرگوار 25 سال از حق قانونی خودشون چشم پوشید به خاطر حفظ اسلام حالا شما دم از اسلام میزنیدو با کشتن کسایی که کوچکترین مخالفتی با شما میکنند داعیه اسلامداری می کنید اقای لباس شخصی خداوند هم حتی در مورد پذیرش دین فرمودند لا اکراه فی الدین . بعد شما به چه مجوز دینی انقدر با خشونت با مردمی که با نظرات افراطی شما مخالفند برخورد میکنید
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پینو کیو خداوند در قرآن فرمود : و بى‏گمان آنان را از لحن گفتارشان مى‏شناسى ، منافق هر چند خوددار و راز نگه دار باشد ، سرانجام بر اثر فشارهاى درونى ، راز خود را بيرون مى‏افكند و با نيش و كنايه‏هايش خود را افشا مى‏كند. او مى‏كوشد با تعبيرات موذيانه هم آزار برساند و هم موضع مخالف خود را پنهان كند ؛ غافل از آن كه نيتش از سخنش هويدا است
گفتی لااکراه فی الدین ! میدونم اصلا نمی فهمی یعنی چی فقط فکر میکنی معاذالله خدا طبق نظر تو این آیه رو گفته !! و بی دینی رو مجاز دونسته !
خداوند انسان رو در نظام تکوین آزاد خلق کرده ، اما در نظام تشریع پذیرش دین رو واجب کرده لااکراه فی الدین یعنی اینکه بشر روا آزاد آفریدیم ، و این عین کماله ، اگه انسان مجبور باشه که مطیع نیست ، کمال انسان به اینه که با میل و اراده خودش یکی از دو راهو انتخاب کنه نه اینکه معاذالله انسان در نظام تشریع آزاد باشه ، چون در این صورت به اباحه گری (یعنی بی ‌اعتنایی عملی به محرمات و منهیات و منكرات) منتهی میشه بشر تشریعا آزاد نیست ، و باید در صراط مستقیم حرکت کنه راه همونی هست که انبیا الهی ترسیم کردن و اگه کسی از این راه مستقیم بیراهه رفت و منحرف شد بدبخته روزگاره
پیامبر ص فرموده اي مردم ! شما همانند بيماران و پروردگار عالميان همانند طبیب است. پس مصلحت بيمار در تشخيص طبیب است نه تمايلات و خواسته ‎هاي بيمار ، پس بدون انسان در عین اینکه مختار هست ، مسوول هم هست و اگه از راه درست خارج شد تنبیه و اگه در راه درست حرکت کرد تشویق میشه و اینجوری نیست که شما میگی لااکراه فی الدین ! منتها باید افراد مغرض رو با دلیل و برهان و .... ارشاد کرد به راه راست و درست نه با زور ....
ضمنا شمشیر ما فقط برای منافقا و دشمنای اسلام آماده بکاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد تو واسه یکی و پینوکیو یاسین میخونی ! فایده نداره
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس منفوراولاياسين رادرگوش خودت ميخوانندتااينقدرمنفي نگيري.دوماًتوبراخودت كامنت ميذاري وجواب ميدي.بيخردديگه دوره اينكاراگذشته وهمه به حماقتت پي برده اندورسواشده اي بااينهمه منفي.
من بااينكه ازنظرسياسي باپينوكيو180درجه اختلاف نظردارم اماصداقت ايشان راهزاربرابربرترازتزويرتوميدانم.برودنبال شغل آبرومندي باش من مطمئنم توتحت پوششي
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد از شما خواهش می کنم ادب خودتو به این فتنه گران اینجوری نشان نده مسلمان باید خوش برخورد باشد
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نظرات قابل تامل هستش ولی فقط معصومین میتوانند حدود دین و تشرع را مشخص کنند نه افراد عادی مثل من و تو و بعد بگیم هر که با ما نیست پس بر علیه ماست و تفسیر به سلیقه هم از دین منجر به ابزار میشه در دست اقتدارگراها که مطابق با میل و سلیقه خودشون دین را تفسیر کنند و هرکس باهاشون مخالفت کرد و اونها در مقابل کم آوردند برچسب منافق و کافر و ... بزنند کار یارو رو تموم کنن بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو جون یه چیزی بگو خودت بفهمی ما هم بفهمیم توو خواب حرف زدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران مال ایرانیانیانی است که با اجرای طرح براندازی سبز اموی جورج سورس صهیونیست به ایران خیانت نمبکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا یه نگاهی هم به مثبت ها کن تازه 96 درصد کسانی که تعیین کننده نتیجه نهائی انتخابات ها هستند و فقط در 9 دی و پای صندوق ها حضور می یابند در فضای سایبری حضور ندارند. عاقل آن است که همه نظرات را با این قیاس سنجد تا دوباره به توهم 88 دچار نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روسیه و چین که آخوری ندارند و اگر ارتباطی هست با عزت و مصلحت است آنکه آخور دارد و سالانه میلیونها دلار در بودجه دولت خود برای سرنگونی ایران اسلامی رسما درج میکند آمریکا و اسرائیل است راستی این دلارها به چه کسانی در ایران میرسد؟ یک از اونها سران سبز اموی و دیگری منافقین جانی و ....
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم شاید شما خواب بودید متوجه نشدید در هر صورت من حرفم اینه که از دین تفسیرهای سلیقه ای نکنیم به نفع شخص یا گروهمون این باعث دین زدگی در مردم میشه و عواقب خوبی نداره همین !!!! حالا افتاد
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
روسیه و چین اخوری ندارند سالهاست به اسم فروش دانش های از رده خارج شده هستیای شون دارند ما رو چپاول میکنند و هنوز هم نیروگاه به بهره برداری نرسیده اونم نیروگاهی که دهه هفتاد پایان عمرش باید می بوده و اینم از چینیها که از فرصت پیش اومده استفاده کردند و نفتمونو مفت و مجانی دارند میبرند جاش جنسای بنجلشونو بهمون ماندازند به لطف شما و همفکراتون اقتصاد این دو کشور توسط ایران شکوفا شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو فعلا شیطان بزرگ و جانی ترین جانی تاریخ بشریت آمریکا و اسرائیل هستند که رابطه با آنها به گفته امام (ره) رابطه گرگ با میش است چه با آخور چه بی آخور
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا وکیلی این همه تحلیلو خودت تنها گفتی ناشناس جان یا کسی هم کمکت کرد یعنی چی که فعلا" آمریکا اینجوره اونها اونجورند روسیه که تو کل تاریخ ایران جای پای خیانتاش هنوز تو قلب مردمه ببینم ایرانو کی تکه کرد با عهدنامه ترکماتچای . کی الان داره به اسم فن آوری هسته ای ایرانو میدوشه . کی داره منابع خزر رو از ایران می دزده چرا شما ها وقتی قافیه کم میارید ابوعطا میخونید بابا حرف از ثروت ملی کشورمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب رویی داری تو.آخه من نمیفهمم.از تو چه کاری بر میاد.اصلا چه غلطی میکنی تو؟
صراط سانسورش نکن.این به بزرگان مملکت توهین کرده.همون کلمه توهینش در جمله منم هست.
نام آشنا
|
Germany
|
۱۱:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۸۱
۹۵
ببخسید...یک منبع خبری؟؟؟؟؟؟؟چه منبعی؟؟؟چرا بازی میدین مخاطب رو و دروغ مینویسین؟؟؟؟؟در ضمن اصلاح طلبان جزء این انقلابند...به انقلاب با تلاش در قبضه کردن محیط سیاسی و اخراج یک تفکر خیانت نکنید
محمد (م ....)
|
Germany
نام آشنا ، امام حسین هم اصلاح طلب بود و ادامه دهندگان راه آن حضرت یعنی حضرت امام خمینی و امام خامنه ای ادامه دهندگان این راه اصلاح طلبی هستن ، لذا آخه کجای اصلاح طلبی اینا با اصلاح طلبی این بزرگواران مشابهت داره ؟ همراهی و هماهنگی هاشون با جریان رسانه ای و تبلیغاتی و .... صهیونیست در انتخابات 88 به چه معناست ؟ اصلاح طلبی ؟ وقتی اوضاع سال 88 جوری شد که به عینه حضور سرویس های جاسوسی و ... غرب و منافقین رو در صحنه دیدیم اگه اینا واقعا ته دلشون با نظام بود باید چه رفتاری از خودشون نشون میدادن ؟ وقتی کلیت نظام در خطر قرار گرفت ، اینا که مدعی مالکیت انقلاب هستن چرا با اغتشاش همراهی میکردن ؟
محمد (م ....)
|
Germany
اینا از ال گور آمریکایی هم کمتر بودن ، ال گور در مقابل جرج بوش پیروز انتخابات شده بود اما رفتارش بخاطر اونچه مصالح ملی آمریکا خوند چی بود ؟ خجالت بکشین اینا منافقن و منافقین بقول حضرت امام خمینی از کفار بدترند
علی
|
Germany
اصلاح طلب واقعی یعنی کسیکه اصول اولیه و کلی نظام رو قبول داشته باشه و در موارد جزئی اصلح در جهت پیشرفت داشته باشه؛ نه مثل آقایون که اصلاح رو به معنای رفورم که منتهی بشه به انقلاب درنظر گرفتند.
شناس
|
Germany
با تشکر از آقا محمد : البته اصلاح طلبها هم حدودا همینطور هستند با این تفاوت که روز عاشورا با کمک ضد انقلاب ضد دین به عزادارهای امام حسین (ع) حمله کردند و اونها رو مجروح کردند و پرچم امام حسین (ع) رو آتش زدند . ( خدا لعنتشون کنه ) .
ناشناس
|
Germany
آقای شناس اولا که دروغ نگیددوما پرچم امام حسین مهمتر از خون ادمها نیست وقتی این اهمیت رو نفهمید هر بلایی سر مردم می اورید!
شناس
|
Germany
ناشناس گرامی مسبب اصلی ریختن مردم هم همین آقایان اصلاح طلب بودند .
نام آشنا
|
Germany
آقایان و خانمها چرا جواب این بخش از سوالم رو ندادین که کدام منبع خبری؟؟؟؟؟دروغگویی تا کجا؟؟؟ در ضمن اصلاح طلبان اگر هم برخی اختلافات با اصولگرایان دارند به معنی خارج از نظام بودن نیست و در ضمن همه اصلاحطلبان موافق اتفاقات و حوادث بعد انتخابات نبودند و بسیار کم بودند اونها که قصد براندازی داشتند...بیشتر و عمده اصلاحطلبان در ایران کنونی موافقان نظامند
پینوکیو
|
Germany
ممل خان شما گوشاتونو بستید صدای مردمو نمیخوایید بشنوید ولی روزش نزدیکه که از بخواب زدن خودتون به شدت پشیمون بشید
محمد (م .....)
|
Germany
پینو کیو مردم مارو نخوان مطمئنا شمارو نمیخوان ! اینو در 22 بهمن و 9 دی کور بودی ببینی ؟
ناشناس
|
Germany
پینوکیو هم آدم شد ؟
پینوکیو
|
Germany
البته که کور نبودم ولی شما اگه واقعا" راست میگید و نمیترسید مجوز بدید بگید فردا مخالفاتون بیان تو خیابون البته به شرطی که بعد نبریدشون کهریزک ..... ضمنا" مردم معترض قبل از 9 دی هم کم نبودند ببین من هیچ چی نمیگم حرف شما رو قبول میکنم شما درست میگید و به قول خودتون همه ملت هم با شما هستند شما مجوز رو بدید تا سیه روی شود آنکه درو غش باشد چه مخالفان وضعیت موجود دقت کن برادر مخالفین وضعیت موجود (نه مخالفین نظام که خود من هم باهاشون مخالفم )و موافقین وضعیت موجود
محمد (م .....)
|
Germany
پینوکیو منم مخالف وضع موجودم اونایی هم که روز اول اعتراض سال 88 توی خیابون اومدن معترضین واقعی بودن و اکثریتشون با نظام بودن منتها منتقد بودن ولی کسایی که بعدش اومدن آتیش زدن و کشتن و ... با هدایت موساد و سیا مردم نبودن ... عزیزجان من برخی حرفای محمودو شنیدم تصور کردم حرفای واقعی انقلاب رو میزنه و خوبه بهش رای دادم حالا می بینم حرفاش غیر واقع بوده میخوام .. ...... نباشه ولی بخاطر محمود همه چیو زیر سوال نمیبرم عزیزجان واسه این نظام خون بهترین جوونای کشور ریخته شده بخاطر ضعف خودمون ثمره زحمات اونارو زیر سوال نبریم
پینوکیو
|
Germany
خیلی خوبه این جاست که میگم مردم نیاز به اصلاحات واقعی دارند چه توسط اصولگراها باشه چه اصلاح طلبها و قطعا" جوانان این مرز و بوم هم جونشونو واسه میهنشون میدند تا استقلال و سر افرازیشو ببینن نه برای اشخاص و عقاید یک عده قدرت طلب فقط برای میهن اسلامی .
محمد (م .....)
|
Germany
پینوکیو من طرفداری هیچ گروه سیاسی رو نمیکنم میگم هر کی توان اصلاح واقعی (نه آمریکایی) رو داشته باشه بیاد حالا چپ باشه یا راست فرقی نمیکنه !! پس کل کل کردنت با من واسه چیه ؟
پینوکیو
|
Germany
اصلاحات باید باشه و من هم معتقدم نباید روسی و چینی و آمریکایی هم باشه ولی اقتدار گراها تا اسم اصلاحات میاد به خاطر اینکه منافعشون در خطره و منافع شخصی شون ایجاب میکنه با کشورهای کمونیستی ارتباط داشته باشند مثل روسیه و چین ( تجارت در اتاق بازرگانی چین رو عرض میکنم و....) سریع برچسب اصلاحات آمریکایی می زنند بابا اگه دلسوزید و وضعیت مردمو می بینید بگذارید اصلاحات در ساختار اجتماعی و سیاسی ایران صورت بگیرد تا منجر به انقلاب دیگری نشود و هی برچسب آمریکایی و غربی به آن نزنید خدا به ما عقل داده میشینیم صلاح مملکت رو میبینیم شاید آمریکاییها نقشه دارند برای جلوگیری از اصلاحات و بهبود وضعیت برنامه های اصلاحات رو برای ما دو باره خوانی کنند تا ما به اشتباه بیفتیم و بگیم حالا که شما میگید خوبه ما انجامش نمی دیم مثل بحث فراماسونری که وقتی دیدند افراطیون دست به تخریب مکانهای تاریخی می زنند گنبد اعلام کردند پس از این گنبد ها و مناره های مسجد هم جزو نمادهای ماست پس ما باید بیفتیم به جان مساجدمون و اونها رو خراب کنیم یه خورده فکر کردن بهتر از تعصبات بی خودکی و بی ثمر است دوستی بعضی ها برای ایران و اسلام مثل دوستی خاله خرسه می مونه >
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۵۳۸
۴۶۲
لعنت به هر چی آدم ضد ولایت فقیه از مشارکتی ها و منافقین خلق تا بهار !!
مرده باد بهار حجتیه
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش باد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر انحصارطلب تمامیت خواه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا منظورت آمریکا و اسرائیل است؟ چون انحصار طلب و تمامیت خواه تر از آمریکا و اسرائیل و صد البته مزدوران سبز اموی آنها دنیا تا حالا بخود نیدیه
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نورادلخورنشوولي خيلي نامردي وقتي قهربودي خانم دكترشيرازي هميشه جوياي احوالت بودولي اين چندروزه ايشون نيستن اماتوخيلي بيخيالي نديدم يه باريادي ازايشان بكني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر اهالی سیاست باید مهمترین چیز مردم باشه نه چیز دیگه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا شدیدا توی فکرش بودم اما گفتم تا شب حتما میاد!
گفتم شاید کشیک باشه!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
انحصار طلب ننگت باد شرمت باد
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو می بینمت
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول پينو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت همین "بهار"ی ها به گفته همون ولی فقیه بهترین دولت صد سال اخیر بوده!!!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان زحمت میشه برات بفرمایید ما میرسیم خدمتتون برادر بهر حال مناسب نیست زودتر از انتخابات کفن بپوشید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس . مشخصه خیلی بی جنبه ای .بغییر از یکسری مثل خودت .همه را کافر میخوانی .احساساتی نباش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر سبز اموی آمریکا و اسرائیل خواه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۴۷
۲۲
هیچ انتخاباتی بدون شک بی تقلب نیست اما نه از طرف مسئولین سطوح بالا بلکه در رده های پائین و در حاشیه.
اما بی تاثیر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره تو راس میگی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا در مورد رده های پایین جرئت گفتن هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نصف رای دهندگان خانوما هستند که از سوادسیاسی پایینی برخوردارند وهرکی روکه آق شیخ توروضه بگه به همون رای میدن!ورای آقایان بی اثرمیشه! وحتی اگه درحال موت باشن میرن رای میدن چون براشون مثل تفریحه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خانم های فامیلتو به همه تعمیم نده!
یک متقلب
|
Iran (Islamic Republic of)
پس از نظر شما هم در انتخابات گذشته تقلب صورت گرفته
جنبش سبز بهاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۵۳۹
۷۵۹
زنده باد اصلاحات ...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باداصلاحات...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد اصلاحات آمریکایی !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دوست عزیز اشتباه ننویس

مکتب سبز بهاری مال ماست

جوجه اصلاح طلب
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باداصلاحات...
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد اصلاحات!
جورج سورس صهیونیست
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده با اصلاحات قید شده در آیه 11 سوره بقره
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
باحلواحلواگفتن دهن شيرين نميشه.بازنده بادگفتن مرده ازتوگوربلندنميشه.ميشه؟
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاحات زنده است می ماند وخواهد ماند
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد انحصار طلبی و دیکتاتوری
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
پينوجان چقدرمثل هم فكرميكنيم.
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهیم دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چیزی توی کله ت نیست چطوری فکر میکنی یکی
بهاری
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بنده خدا فکر میکنه توی کلش چیزی هست
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی یکی جان من فقط نظرم رو گفتم البته اگه بقیه بهم فحش ندن
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چی ممل جان که خواهیم دید ؟ از ادم بنی بشر تا خاتم انبیا بر پایه اصلاحات بوده که اگر غیر از این بود که دیگه نیازی به این همه پیامبر نبود رسالت پیامبرها هم بروز کردن دین مطابق با مردم زمانه بوده و کامل کردن مبانی آن که خداوند باریتعالی برای این مهم 124 هزار پیغمبر را مامور به سرانجام رساندن رسالتشون کردند و این یعنی اصلاحات در غیر این صورت مبانی ابتدایی دین برای افراد کنونی شاید قابل پذیرش نبود و اگر به همین کاملی هم میخواستند برای انسانهای اولیه بگویند قابل درک ! اصلاحات در امور سیاسی و اجتماعی هم از همین قانون پیروی می کنه برادر گرامی مثل آدمای متحجر در زمان هر پیامبر که با اصلاحات آن پیامبر برخورد میکردند با اصلاحات سیاسی امروز ایران مخالفت نکن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد اصلاحاتی که در آیه 11 سوره بقره از سوی خداوند هم منفور اعلام شده . اصلاحاتی که با نسخه جورج سورس صهیونیست اجرا بشه!!!!!اف اف اف
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو تمام پیامبرا و اماما و از همه مهمتر امام حسین در صدد اصلاح بودن ، حزب مشارکت و منافقین خلق هم دنبال اصلاح بودن !!! باید ببینیم اصلاحگر واقعی کیه !
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جوابتو تو کامنتهای بالا دادم متاسفانه تعصب بدون دلیل و تفکر ما رو ورطه نابودی می کشونه متاسفانه با استدلالی که برات آوردم این شما اصولگراها هستید که وجودتون برای آمریکاییها مفیده و قطعا" با حضور شما و پروژه ایران هراسی که نشون دادند براشون خیلی مهمه قطعا" با اصلاحات در ایران موافق نیستند و تنها راه از بین بردن اصلاحات هم همین روشی هست که اون کثافتها در پیش گرفتند . در مقابل اصولگراهای افراطی و برای از بین بردن اصلاحات در ایران بهترین راه حمایت از اصلاحات و قرار دادن اونها در مقابل اصولگراهاست و اینطوری از شر اصلاحات توسط اقتدارگراها خلاص میشن و با حضور اقتدارگراها پروژه ایران هراسی در منطقه رو اجرا می کنند . این یک بحث دیپلماسی که ما تو دانشگاه خیلی راجع بهش میگفتیم و بحث میکردیم راستش من روابط بین الملل خوندم و شاید نتونم براتون تو این کامنتها کامل توضیح بدم که تفسیر ما از دشمنی آمریکا با ایران بدتر از اون چیزی هستش که شما میگید ولی راهکارمون برای مقابله با اون درست مثل سیاست خودشونه نه مثل شما و در نتایج گرفته شده این شما هستید که مفت و مجانی تو زمین آمریکا دارید بازی می کنید نه اصلاح طلبا
کمال پاشا آتاتورک
|
Netherlands
|
۱۱:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۶۴
احتمالا بنده زمانی که حمله کردم به عثمانی تقلب شد!!!!!

یعنی به سنگ پای قزوین گفته بیا بریم فرحزاد!!!
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۵۴۸
۹۰۷
به کوری چشم حسودان خاتمی جایگاهش درقلبهاست
|
Iran (Islamic Republic of)
تو راست میگی
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه لایـــــک! به کوری چشمشون واقعا!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
قلب دقیقا کدوم قسمته؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
علی همه که مثل تو نیستن قلبشون یه جای دیگه شون باشه!!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حیف اسمت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد اصلاحات
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
شناس واقعا برای طرز تفکرت متأسفم!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
قلب بعضيادقيقاًكنارمنفي دونشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
مبتذل نويس صراط
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
هزار تا مثبت اصلاحات تنها راه برون رفت از این انحصار طلبی و تمامیت خواهی است
حسین رسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۲۳۹
۱۷۰
بخواهی یا نخواهی تو و برادرات امید رژیم صهیونیستی هستید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینطور نوری زاده و بقیه اپوزیسیون

خاتمی وطن فروش
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب آمریکایی و بهار صهیونیست امید آمریکا ، اسراییل و انگلیس هستن ! اینا پروژه هستن
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
بخوای نخوای خسته نشدید از این حرفهای تکراری؟!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر خاتمی امید مردم ایران!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی امید امروز ایران!
سید حسن خمینی امید فردای ایران!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
اميدجان اگه ميشه اميدپس فرداهم خودت باش اگه به اميدباش شماوجناب اميدي دراولويت هستن.اميدهفته آينده هم نوراجون باشه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من خود اسرائیل هم اگه از دموکراسی حمایت کنه حرف بی راهی نمیزنه همینطور که دولت ایران از دموکراسی تو اسرائیل و بحرین حمایت میکنیم!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اصلاحات ضد دیکتاتوری
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۲۷
۹۶
لطفن زور نزنین شما دیگه جای در نظام و انقلاب ما ندارین پس برین مثل دوستانت به انگلیس امریکا و بی بی سی صدا امریکا انجا این چیزها بگین یا مثل برادرت برو با جرج سورس بشین نقشه خیانت بکش یا با دخترها عکس بگیر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو راس میگی !آخه شما تو کاراختلاس های گنده گنده و دلداری بهزن های بچه مرده و یادگیری علوم غریبه و رمالی و دکترای با شاسی هستین!
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم اینها که گفتی چه ربطی به من داره اختلاس رمالی این چیزها نمیدونم ربطش کجاست اگر میخواید بگید ما حامی احمدی نزاد بودیم و انو سر کار اوردیم بله درست هست احمدی نزاد باشعار ما و کمک مردم ولایتمدار شود رئیس جمهور اما خواهرم حالا بعد از رئیس جمهوری عوض شود رفت با دوستان اصلاح طلب همفکر شود ان که به ما ربطی نداره در بحث اخلاس ما به شدت محکوم کردیم دربحث رمالی که میگید ما خودمان اصلن برملاش کردیم بعد چجوری اینها را به ما میچسبونید اگر شما فقط اسم یک نفر از جریان ما اوردین که دخالت کردن خوب من کلن معذرت خواهی خواهم کرد بعد الان کی با جریان اصلاح طلب ساخته میکنه واسه انتخابات خواهرم کاری نکنی همه چیز بر ملا بکینم با سند از میز گردها شما با جریان انحرافی تا تهیه برنامه ها که اتاق فکر جریان انحرافی و اصلاح طلب ها انها را با کمک یکدیگر برنامه ریزی کردن اگه میخواید با مدرک اسناد میگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای پایداری اینهمه نخبگان مردم که اینهمه هزینه براشون شده بود رفتند به نفع مردم شد! واقعا نبودشون کمکی به مردم کرد یا فقر و تورم و هزار تا مشکل رو بیشتر کرد برای یه مشت ریاکار فرصت ایجاد کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه شما تو مجلس خبرگان کار میکنی!!!
آخه به تو چه که میگی جایی ندارید.اصلا چه کاره ای تو؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جان همه ما فداي امام خاتمي
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینم جانمازو مهرتون کجاست ایندفعه قراره کجا پرتش کنید سو استفاده چی ها از دین لعنت خدا بر شما که دین رو ملعبه افکار پلیدتون کردید وای بر شما
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ،جان خودت كافبه .جان بقيه روتعارف نكن.راست ميگي خاتمي امامه ،اماامام....
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اوق اوق!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس لطفا دیگه شلوغش نکن یعنی چی که امام خاتمی مملکت هر چی ضربه بخوره از این افراط گریهای بی خودی است بی فکر و منطق حرف زدن کارمونو به این جا رسونده ایشون فقط رهبر یک جریان فکری هستند که هدفش اصلاح اموره نه امام نه چیز دیگه شیر فهم شد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اینها که گفتی فقط از سبز های اموی برمیاد و بس (چون سبز اموی و منحرف بابی مسلک دو لبه یک قیچی در دست MI6 انگلیس هستند)
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۳۸
۶۹
اگه مشایی تایید صلاحیت بشه همه باید تایید بشن
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی نمیشه

فقط مشایی رو عشقه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز
چرا می زنی حالا
200% = 2 برابر
300% = 3 برابر
400% = 4 برابر
500% = 5 برابر
.
.
.
در ثانی عقل می گه هیچ وقت از کسی حمایت مطلق نکنیم. من ممکنه تو انخابات آتی به کسی رای بدم ولی چهار سال بعد ممکنه علیه ش موضع بگیرم. آیا این معقول نیست؟

من ادعا نمی کنم سواد دارم شما ببخش حقیر رو.

من بی سواد جسارتاً می تونم بپرسم وقتی می گید شاخص های اصلی دقیقاً منظورتون شاخص های اصلی تو چه زمینه ای هست؟

احمدی نژاد که تکلیفش معلومه غرب یه چوب کبریت هم به او نداد ولی درب های جامعه ی جهانی در دوره ی اصلاحات به روی ما باز بود و خاتمی نتونست کاری بکنه.

یه روز به استادم گفتم چرا ما سیستم عامل نمی نویسیم و ایشون گفتند تو آمریکا 3000 نفر جمع می شن و سیستم عامل می نویسند اما تو ایران 10 نفر تو یه اتاق نمی تونن هم دیگرو تحمل کنند.
ما می تونیم خیلی اروم و منطقی با هم صحبت کنیم نیاز به تندی نداره که. خدا نگهدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز حمید

اگر در کامنت های من تندی احساس شده تعمدی نبوده و از این بابت عذرخواهی می کنم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۴۰
۲۳
دیروز تو یه سایت خبری فیلم خاتمی با جک استروا رو دیدم که وقتی صرف مقابل به خاتمی گفت چرا روی موشک هاتون می نویسید مرگ بر آمریکا برای ما نا خوشایند و خاتمی در جواب می گه برای من خوشایند چون قبلاً می نوشتن مرگ بر خاتمی. خیلی ها از خاتمی تعریف و تمجید کردن ولی اون سایت نطر من رو منتشر نکرد خواهشن تو منتشر کن.
دوستان خاتمی با غرب سازش کرد به قول خودش تعامل کرد(تسلیم شد) در مقابل چی گیرش اومد؟
=>ایا غرب دارایی های بلوکه شده ی ایران رو آزاد کرد؟
=>آیا غرب تحریم ها رو علیه ما برداشت؟
=>ده درصد از سهام شرکت هسته ای اوریدیف متعلق به ایرانه آیا خاتمی تونست این سهم رو بگیره؟
=>در جهت اعتماد سازی سه سال غنی سازی رو به حالت تعلیق در آورد آیا اعتناد غرب جلب شد؟
آیا اون ها حق ما رو به رسمیت شناختند؟
=>به دلیل فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی ما هر سال حداقل یه سانحه ی هوایی داریم که منجر به کشته شدن تعداد کثیری از هم وطن هامون میشه آیا خاتمی تونست یه پیچ هواپیما از غرب بخره؟ حالا خود هواپیما پیشکش
=>نماینده آلمان تو نشست سعد آباد با مشت زد روی میز و گفت شما حق استفاده از انرزی هسته ای رو ندارین. آیا حیثیت ما به باد نرفت؟
چیزهای دیگه رو نمی گم. حالا خودتون قضاوت کنید خاتمی در برابر سازش و تسلیم چی بدست آورد.
رییس جمهور یه مملکت میره با یه برانداز(جرج سوروس) دیدار می کنه بعد می گه من برانداز نیستم. خنده داره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خنده دارتویی که هنوز نمیدونی تصمیم درمورد تعلیق یا عدم تعلیق درحیطه ی رییس جمهور خواه خاتمی یا دلاور یا هرکس دیگه نیست و درحیطه ی اختیارات مقام بزرگ تر از ریاست جمهوریه!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید همین چن روز پیش بود آقای ولایتی فکر کنم با فارس مصاحبه کرده بود گفتش تعلیق فعالیت های هسته ای در سال 83 با تدبیر رهبری بوده!
محض اطلاع!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید جان عزیز سلام . مطالب بسیار درستی رو بیان کردید . واقعا اگر کسی بدون تعصب بخواد نظر بده باید نظرت رو و مطالبت رو قبول کنه ولی متاسفانه کینه و دشمنی نمیذاره آدم حرف حق رو قبول کنه .( آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نه ) .
من اشتباهات دولت فعلی رو منکر نمیشم ولی در 8 سال خاتمی اتفاقات بدتری افتاد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا از دنیای خیال بیا بیرون، تو این چند سال که با غرب در افتادیم ( در افتادنمون را بیشتر کردیم) چی بدست آوردیم جز فقر و بدبختی و فشار بیشتر، و دلار 4000 تومانی کاهش ارزش پولی و تورم، بیکاری و تبدیل شدن به یک کشور منزوی که مجبورم بگردیم با ذره بین روی نقشه کشور های که تا به حال در دنیا کسی اسمشون را نشنیده پیدا کنیم بعد کلی منت بکشیم که بیان با ما رابطه پیدا کنند، از اون بدتر هم همش یکسره به روسیه و چین که خودشون صد برابر از امریکا استعمارگرترند باج بدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در دوره خاتمی، تورم اینقدر بود؟ قیمت مسکن در دوره کی؟ چندصد درصد رفت بالا؟ از همه مهمتر فساد اینقدر بود؟ قیمت خودرو اینقدر بود؟ خاتمی کشور را با نفت 20 - 30 دلاری در بهترین دوره اداره می کرد، احمدی نژاد و مسئولانی که مثل شما فکر می کنند با نفت 100 دلاری و درآمد نجومی 600-700 میلیارد دلاری در طول 8 سال که به میزان 100 سال درآمد قبلش بوده مملکت رو به این روز انداخته اند. نمی دانم ساده اید یا خودتون را به سادگی می زنید؟!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا و امید
شاید تعلیق به تدبیر رهبری بوده ولی به امر رهبری نبوده.مسئولین وقت اونقدر فشار آوردن که رهبر پذیرفت ولی بعد که ایشون دیدن کوتاه آمدن ما هیچ نتیجه ای نداره گفتند اگر روند عقب نشینی باز هم ادامه پیدا کنه من خود وارد عمل می شم و جلوی تعلیق رو می گیرم که همین کار رو هم کردن.
حالا این به کنار واسه بقیه ی سوالاتم چه جوابی دارین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من که اصلا بمب به نفع مردم نیست فقط به نفع دیکتاتوریه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسه عزیز سلام
بهتر نیست مستند و مستدل صحبت کنیم؟
اگه امروز تورم بالاست یا قیمت مسکن چند صد برابر شده!( راستی چند صد برابر شده؟ ) ناشی از بی تدبیری مسئولین دولت و شخص رییس جمهور هست نه ناشی از ایستادگی در برابر دشمن.
در ثانی اوضاع تو زمان خاتمی چندان مساعد نبود افراد چندین سال پشت کنکور می موندن تا برن دانشگاه اگه پول داشتن که از همون اول می رفتن دانشگاه آزاد فقط یه مثال کوچیک برات زدم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان حمید پس بگو چته!!!
از این پشت کنکوری های دوره ی خاتمی هستی!!!
آخی آخی!!!
آقای حمید خوب این مطابو بخون
|
Iran (Islamic Republic of)
برخی از دستاوردهایی است که در زمان 22 ماه حضور حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی بدست آمده و تذکری است به برخی دوستان که مبدأ تاریخ را از زمان روی کارآمدن خود می دانند و گویی هسته و اتم هم در همین زمان کشف شده اند، چه اینکه توسط یک دانش آموز و با امکانات یک بقالی شد!:

اول/ جلو گیری از بروز تقابل نظامی با غرب :

در زمان مدیریت روحانی بر شورای عالی امنیت ملی ، کارهای بسیار مهمی برای منافع ملی و امنیت کشور انجام شد. رويكرد دولت خاتمي بنا بر اعتمادسازي و تنش‌زدايي شكل گرفت ولو به قيمت كند شدن پروژه هسته‌اي ايران كه مقصود متوقف نشدن پروژه بود. به عبارتي كاهش سرعت همراه با كاهش تنش‌ها و اعتمادسازي كه هزينه‌هاي سياسي بالايي را در سطح آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و شوراي امنيت سازمان ملل به بار نياورد.

آنچه از شواهد در آن زمان بر می آمد این بود که آمریکا مشغول آماده کردن خود برای حمله نظامی به ایران است ، گواه این ادعا هم افرادی مانند محمد البرداعی و یوشکا فیشر (وزیر خارجه وقت آلمان) و جک استروا (وزیر امور خارجه وقت انگلیس) که در خاطراتشان آورده اند و به صراحت بیان داشتند که آمریکایی ها در آن زمان مصمم به حمله به ایران بودند.

آمریکاییها می‌خواستند پس از حمله به عراق، به ایران حمله کنند و بهانه آنها هم برنامه هسته ای بود که تدبیر تیم مذاکره کننده روحانی این بهانه را از دست آمریکا گرفت و ازارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت جلوگیری شد.

آقای روحانی خود در خصوص ادعاهایی که درمورد مسائل مربوط به قرارداد سعدآباد بیان می شود، گفته است: "در شهریور 1382 قطعنامه‌ای علیه ایران با اتفاق آرا در شورای حکام آژانس صادر شد که حاوی یک ضرب‌الاجل پنجاه روزه به ایران بود. یادمان نرود آن قطعنامه در شرایطی تصویب شد که آمریکا در حرکتی ضربتی، افغانستان و عراق را اشغال کرده بود و سناتورهای آمریکایی با غرور و سرمستی تمام به صراحت تاکید می‌کردند نوبت به ایران رسیده است. در همان مقطع، وزرای خارجه سه کشور اروپایی در تاریخ 15/5/ 82 در نامه‌ای به وزیر خارجه ایران خواستار توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران شدند و یک روز بعد یعنی در تاریخ 16/5/82 نیز وزیر خارجه روسیه در نامه‌ای به جمهوری اسلامی همان درخواست را تکرار کرد. در شرایطی که آمریکا و اسرائیل به دنبال کشاندن ایران به شورای امنیت بودند و می‌کوشیدند پرونده هسته‌ای را امنیتی کنند و در حالی که شمارش معکوس محافل صهیونیست برای حمله به ایران آغاز شده و نوعی اجماع بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته بود؛ نظام تصمیم گرفت اجماع جهانی را بشکند وآمریکا و اسرائیل را منزوی کند."

دوم/ شکست آمریکا در اقدامات ضد ایرانی خود در آژانس:

دولت آمریکا در تلاش گسترده ای قصد داشت پرونده ایران را از آژانس به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد. علت اصلی این امر هم قدرتمندی آمریکا در شورای امنیت بود.
ایران هم در شورای حکام حضور فعال داشت و دارد اما در شورای امنیت خیر. همین یکی از دلایلی است که لزوم فعالیت گسترده دیپلماسی ایران در آژانس را نمایان می کند تا در تقابل با اقدامات آمریکا بتواند موازنه ی قدرت لازم را ایجاد کند.

در دوره آقای خاتمی دیپلماسی فعال، تدبیر و تلاش تیم هسته ای از ارجاع پرونده ایران به شورای جلوگیری کرد و تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی در تقابل با تهران برای ارجاع پرونده به شورای امنیت تحقق نیافت .البته آن زمان هم عده‌ای در برخی روزنامه‌ها، این خبر را بلوف سیاسی می‌دانستند و نوشتند که تیم هسته‌ای روحانی مرعوب و خائن هستند.

سوم/ جلوگیری از ضایع شدن حق هسته ای ایران:

روحانی و مجموعه تحت امرش همزمان با اعتمادسازی، تثبیت حقوق ایران، کاستن فشارهای بین‌المللی، ایجاد شکاف در کشورهای غربی و مقابله با ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت، توانست چرخه سوخت هسته ای را تکمیل کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی را بدست آورد.
در دوره خاتمی و روحانی قراردادهایی به امضاء رسید که 1- تعلیق غنی سازی غیرالزامی-غیر حقوقی شد،2- تعلیق امری صرفا داوطلبانه و برای اعتماد سازی و صرفا برای دوره مذاکره تعیین شد.

اما متاسفانه در دولت نهم، با ارجاع پرونده به شورای امنیت،این شورا بعنوان عالیترین مرجع امنیتی-حقوقی-سیاسی بین الملل،ایران را از حق غنی سازی برای مدت نامعلومی محروم کرد.

با ارجاع به شورای امنیت، قطعنامه هایی تصویب شد که به موجب آن، تعلیق غنی سازی ایران یک وظیفه اجباری-الزامی-قانونی شد آن هم برای مدت نامعلوم.طبق مقررات جهانی، مصوبات شورای امنیت بالاتر از همه معاهدات جهانی از جمله معاهده ان پی تی است.طبق ان پی تی ایران حق غنی سازی دارد اما طبق مصوبات شورای امنیت باید غنی سازی تعلیق گردد.مصوبه شورای امنیت سازمان ملل قاعده آمره و مسلط است.

چهارم/ جلوگیری از تحریم:

تیم خاتمی می دانست اگر پرونده به شورای امنیت برود، تحریم قطعی خواهد بود و لذا با تدبیر و ارائه راه حل های منطقی از بروز منازعه و ارجاع پرونده به شورای امنیت جلوگیری کرد و درنتیجه از تحریم کشور جلوگیری بعمل آورد.
در آغاز دولت نهم و با ارجاع پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت در ژوئیه ۲۰۰۶ قطعنامه ۱۶۹۶ تصویب شد که این قطعنامه خواستار تعلیق غنی‌سازی اورانیوم در ایران بود. پس از آنهم تحریمهای بین المللی علیه ایران اعمال شد و این امکان را به آمریکا ، غرب و رژیم صهیونیستی داد که تحریمهای یکجانبه فراتر از قطعنامه های شورای امنیت را اعمال کنند.

پنجم/ تامین پیشرفت هسته ای:

محمد البرادعی در اسفند 81 طی مصاحبه‌ای رسماً اعلام کرد که ایران به فناوری غنی‌سازی دست پیدا کرده و به جرگه 10 کشور دارای فناوری غنی‌سازی پیوسته است.

وقتی تیم روحانی مسئول پرونده شد فناوری هسته ای کامل نبود و 150 سانتریفیوژ بیشتر نداشتیم. طبق گزارش آژانس در آذرماه 1383، تعداد سانتریفیوژهای ایران در مقطع مذاکرات سعدآباد کمتر از 160 عدد و در آذر 83 حداقل 1274 سانتریفیوژ بوده است.

در طول 22 ماه مسئولیت روحانی تاسیسات اصفهان، اراک، نطنز، بندرعباس و پروژه‌های عظیم تحقیقاتی مرتبط متوقف نشد، ایران در هر مرحله موردی را تعلیق کرد اما هیچگاه زیر بار تعلیق کامل نرفت. بدون سر و صدا و بدون اینکه به ایران فشار بیاید، این سانتریفیوژها ساخته شد. تاسیسات UCF اصفهان در فروردین 1383 افتتاح و در پایان همان سال تکمیل شد. ایران در آن زمان uf4 و uf6 نداشت. در فروردین 1384 ،ایران 40 تنuf4 تولید شد . این در حالی بود که یک گرم آن پیش از آن، تولید نشده بود و حتی چند تنuf6 هم تولید کرد. سال 1383 در اراک به تولید آب سنگین رسیدند و در بندر عباس کیک زرد تولید کردند. این یعنی حسن روحانی ، فناوری هسته ای را بدون جنجال و خود نمایی در 22 ماهی که مسئولیت داشتند، توسعه دادند.


ششم/ اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران:

در آن مقطع ایران متهم بود که برنامه هسته ای اش صلح آمیز نیست و به عبارتی به دنبال بمب است، اما تیم خاتمی کاری کرد که35 کشور عضو شورای حکام آژانس و حتی آمریکا که یکی از آنهاست به اتفاق آرا به صلح‌آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایران رای دادند.

در آذر 1383 در اجلاس نوامبر 2004 یک بند قطعنامه این بود که فعالیتهای ایران از مسیر صلح آمیز منحرف نشده است. و لذاا صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران ثابت شد و پرونده را از حالت اضطراری در آژانس خارج کردند.

امتیازات فراوانی دیگری هم بدست آمد؛ یک نمونه آن ورود به WTO (سازمان تجارت جهانی) بود که 11 سال ایران در پشت درهای آن مانده بود . فرصتی برای توسعه روابط با دنیا فراهم شد که در آن دوره، روابط اقتصادی و سیاسی با اروپا و دنیا توسعه یافت.
لینک منبع:
http://www.entekhab.ir/fa/news/106114

آنچه بیان شد لااقل نشان می دهد آغاز تاریخ هسته ای شدن ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی پیشتر از زمانی است که توسط جویندگان «بلا» اعلام شده است ، بنابراین آنچه بیشتر باید در مبارزات سیاسی هفته های آتی مورد نظر قرار گیرد یک تقابل جوانمردانه و عادلانه است که بازیگران آن باید بیش و پیش از آنکه بدنبال اتهام زنی های بی دلیل باشند ، اول به امنیت ملی کشور توجه کنند و دوم بپذیرند که مردم این دوران را بطور کامل درک کرده اند ...
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من این مطالبی که به عنوان دفاع از حضور 22 ماهه حسن روحانی نوشتی ، خودت خندت نگرفت ؟
- از اول انقلاب تا به حال در تقابل بوده ایم . فقط در زمان اصلاحات همکاری نامبردگان ....اضافه شد .
- نمیخواهید بگویید که تعلیق در زمان بنی صدر انجام شد .
-تعطیلی مراکز هسته ای در آن زمان هم به عنوان جلوگیری از ضایع شدن حق هسته ای بود ؟؟؟؟؟؟
-در آن زمان تحریم هم که خدا را شکر نداشتیم و درب همه کشورها به رویمان باز بود !!!
عزیز اگر تحریمها زیادتر شده به دلیل ایستادن در مقابل کفر بود و بعد هم فشار همین دوستان اصلاح طلب بود که فرار کردند و رفتند به غربیها پناه بردند و در آنجا مشاوره می دهند .
-کدام تامین پیشرفت ؟ چه پیشرفتی ؟ مگر در آن دوران پیشرفت هسته ای هم بود ؟ هر چه بود پسرفت بود . هر چه بود خفت و خواری در جلسات و .... بود .
-صلح آمیز بودن برنامه هسته ای را چه موقع قبول کردند ؟ علیرغم اینکه می دانند برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است .
- خدا می داند چقدر اطلاعات طبقه بندی شده و سری مراکز هسته ای ایران ... با طرق مختلف به دست سازمانهای جاسوسی غرب رسید .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آقای حمید خوب این:
دلیل اولت کافی بود که بقیه حرف هات رو نخونم.
تقابل نظامی تاکتیکی بود که مسئولین دولت و مجلس وقت برای گرفتن امتیاز از رهبری اتخاذ کرده بودند و دست به هر کاری زدند از جمله تحصن نمایندگان و انتشار نامه جام زهر ولی این کارشون نه با اقبال مردم رو به رو شد( آیا کسی در حمایت از آنها به خیابان ها آمد؟) و نه رهبری زیر بار رفتند.
نتیجه چه شد؟
آیا آمریکا به ایران حمله کرد؟
حال فکر کن رهبری زیر بار حرف باطل آنها می رفت چه می شد؟ بذار بهت بگم : بدتر از عراق و افغانستان می شدیم.
راستی حرفی تاثیر گذاره که مختصر و مفید باشه، برداشتی واسم انشا نوشتی؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد عزیز سلام
به نکته خوبی اشاره کردی
در جامعه جهانی به روی ما باز بود ولی خاتمی حتی نتونست یه پیچ هواپیما بخره.
بشارت بده بندگانی را که حرف حق را می شنوند و از آن پیروی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید

دوست عزیز
فکر کنم به کامنت من پاسخ دادی که گفتم " قیمت مسکن در دوره کی؟ چندصد درصد رفت بالا؟"

شما فکر کنم مشکل خواندن داری؟ من کجا گفتم چند صد برابر؟!؟؟!؟!؟!؟ دوست من چند صد درصد با چند صد برابر فرق داره

در ضمن یک سری به بازار مصالح و /آهن بزنید بعد تحقیق کنید چرا با افزایش قیمت دلار که به واسطه تحریم ها و کسری ارزی و بودجه دولت بوده قیمت مصالح و آهن آلات هم بالا رفته و چه میزان روی تورم مسکن تاثیر داشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
""در ثانی اوضاع تو زمان خاتمی چندان مساعد نبود افراد چندین سال پشت کنکور می موندن تا برن دانشگاه اگه پول داشتن که از همون اول می رفتن دانشگاه آزاد فقط یه مثال کوچیک برات زدم""

دوست من چند سال داری این هم شد مثال؟؟!!

کسی ادعا نمی کنه که در دولت خاتمی مملکت بهشت بوده نه مسلما هزاران کاستی وجود داشته ولی وقتی در مورد شاخص های اصلی، موثر و مهم صحبت می کنیم مقایسه دولت احمدی نژاد و عملکرد او با دوره خاتمی بیشتر شبیه شوخیه.

در ضمن چرا تلاش دارید احمدی نژاد را از کل حاکمیت جدا بدانید؟ مگر غیر از این است که در چند سال اول احمدی نژاد اکثر مطلق اصولگرا در بالاترین سطح ممکن برای او سینه می زدند بعد که وضع مملکت را همه با هم به اینجا رساندن حالا فقط احمدی نژاد مقصر است بقیه مبرا؟؟ کمی انصاف هم خوب است.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز
هرچی خواستم جلوی خودم رو بگیرم که بهت جواب ندم و هویتت رو رو نکنم نشد.
کسی که برام کامنت گذاشته بود آی پی آمریکا داشت متعصفانه عجولی و به این مسئله توجه نکردی. برو خوب نگاه کن بعد به کامنت خودت هم نگاه کن
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید دیگه جوابی نموند چون شما مهمترین ملاک غرب گرایی دوران خاتمی رو همین تعلیق فعالیت های هسته ای میدونید که اونم با تدبیر رهبری صورت گرفت!
تدبیر در کلام آقای ولایتی همون معنی امر و دستور رو میده!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
امید:
6 امین پاسخ رو بخون جوابت رو دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"""ناشناس عزیز
هرچی خواستم جلوی خودم رو بگیرم که بهت جواب ندم و هویتت رو رو نکنم نشد.
کسی که برام کامنت گذاشته بود آی پی آمریکا داشت متعصفانه عجولی و به این مسئله توجه.... """

دوست عزیز حمید

متوجه نمی شوم به چی می خواهی برسی؟! در کامنت های اول من سایفون فعال بوده آی پی امریکا انداخته در کامنت های بعدی فعال نبوده و ننداخته الان هم سایفون فعاله که کامنت می دهم چون سایت روزنامه اعتماد فیلتره با وجود اینکه روزنامه رسمی منتشره میشه و برای خواندنش از سایفون استفاده می کنم و همزمان که در حال مرور سایت صراط هستم ده ها سایت دیگر هم باز کردم که زمانی که لود شدن بتوانم چک کنم. مثل بسیاری از کاربران اینترنت بعضی از اوقات حواسم هست که برنامه ای جانبی فعال هست بعضی اوقات نیست. در ضمن از ابتدا باید نام کاربری استفاده می کردم که یادم رفت .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جوابتو خیلی وقته دادم منتها اشتباه کردم و در جای دیگه ثبت شد.

لطفاً به کامنت 12 بهمن 57 که بالای کامنت من هست مراجعه کن ، جواب من اونجاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن در مورد درصد متوجه نمی شوم منظور از شما از تبدیل درصد به برابر چیه؟!

""" کامنت اول من:
قیمت مسکن در دوره کی؟ چندصد درصد رفت بالا"""

کامنت شما:
""""امروز تورم بالاست یا قیمت مسکن چند صد برابر شده!( راستی چند صد برابر شده؟ ) """

کامنت سوم من:
""""من کجا گفتم چند صد برابر؟!؟؟!؟!؟!؟ دوست من چند صد درصد با چند صد برابر فرق داره"""

کامنت آخر شما:
""""ناشناس عزیز
چرا می زنی حالا
200% = 2 برابر
300% = 3 برابر
400% = 4 برابر
500% = 5 برابر"""

شما چند صدرصد را چند صد برابر برداشت کرده ای به کامنت خودت توجه کن: """ راستی چند صد برابر شده"""

اگر قیمت کالایی 3 برابر شود می گویند 300 درصد افزایش قیمت داشته که می شود چند صد درصد افزایش، که در کامنت آخر خودت تبدیل کرده ای.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت ناشناس:
سلام دوست عزیز کاش تمام بحث و مجادله ی ما بر سر تبدیل واحد بود.

مهم نیست اگه مطلبی هست طرح موضوع کن اگه اطلاعاتی داشته باشم با کمال میل باهات مباحثه می کنم.
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام . من سال 79 منزلی رو خریدم 21000000 تومان ( بیست و یک میلیون تومان )و در سال 83 مشتری 190000000 تومان ( یکصد و نود میلیون تومان ) داشت . تورم در زمان خاتمی یعنی این .
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد جان عجب تحلیلی برادر کردی تو فکر کنم با این راستی که تو گفتی تمام اقتصاد دانان بزرگ هم انگشت حیرت به دهان گرفتند . بابا چرند گویی و آسمان ریسمان بهم بافتند هم حدی داره
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۹۴
۹۸
دیگه چی گفته ممد رادیکال!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباها مثبت زدم سید رادیکال!
حسین کنان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون غمت نباشه من منفی زدم جات.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
چاخان.چاخان گفته.
سيدجان منم يه مثبت باحال تقديمت كردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت گرفتن از یکی نهایت بدبختی است
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
تواگه بدبخت نبودي بانام اصليت نظرميذاشتي.
چشمت كور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی تو چرا آدم نیستی
بهاری
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم نیست ولی دوست داره بشه همین پیشرفت هست خودش
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ميدونم كي هستي وازكجاميسوزي؟آبوبريز....برومنفياتوبشمار
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بهاري وناشناس=منفورالصراط=4پا
برومنفياتوبشمارخجالت داره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی توهم توطئه داری شما چرا انقدر مثل .... دست و پا میزنی
دوست شما
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۷
۰
دوستان ، اسلام هیچ میانه ای با عدم تحمل همدیگر نداره. کمی ظرفیتهاتون رو بالا ببرید و مستدل صحبت کنین و صرفا به شنیده هاتون اعتماد نکنید . یه کمی هم فکر کنید ضرر نداره.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۲۲
۱۷
وقتی امثال صراط اينقدر فضا را سمپاشی می کنند،باید هم فتنه گران اداعاهای اینجوری کنند.تازه طلبکاریشون مونده.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
این فتنه رو نداشتید چی میگفتید؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید شما انحراف نداشتید چی می گفتید
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که همین انحراف مثل موریانه داره ممکلت رو میخوره ولی فتنه ای که شما دارید ازش حرف میزنید سالهاست تموم شده ولی بعضیا ازش تسویه حساب شخصی و سیاسی میکنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید خان قبل از فتنه ؛ منافقین و صدام وبنی صدر و ... را داشتیم به قوا حضرت امام (ره) تا شیطان بزرگ آمریکا است مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینم تو این مملکت کی درسته میشه مهدیه خانم شما بفرمایید خوب حدود 35 میلیون نفر که فتنه گرند حدود 29 میلیون نفر هم منحرفند بقیه هم که به گفته آقایون کافرو دزدو ... هستند میفرمایید راه درست کدومه و کی این خط و مرز رو مشخص کرده و بر چه اساس دینی و عقلی و چرا در صورت وجود همچین راه درستی مردم انقدر فتنه گرو منحرف شدند ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیوجان،پیاده شو باهم بریم.میشه بگی این عدد35میلیوناازکجاآوردی؟فکرکنم3تاصفرزیادگذاشتی.منحرف هم مشخص کن کیاند؟منحرفین ازخط امام(که همون فتنه گراند)يا منحرفین از منش هاشمی(دولتی ها)
ازنظرمن ملاک امام راحل وحضرت آقاهستند.اگه گفته های اونهارامطالعه کنی تشخیص راحتترمیشه.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه لطفا به یار دیرین امام توهین نکن!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
این عددها همونایی هستند که تو انتخابات به لیدرهای این جریانها دادند دیگه از احمدی و خاتمی و موسوی دیگه تازه هاشمی رو یادم رفت حساب کنم خانم جان بلدی میانگین بگیری میانگین رای دهندگان به این سه چهار نفر رو در بیار میشه همین دیگه وقتی خودشون منحرفو فتنه گرند یعنی کسایی که قبولشون دارند و بهشون رای دادند هم فتنه گرو منحرفند . ضمنا" شما مخت هنگ داره به ما چه بازم ضمنا" سوال من اینه که چرا این همه فتنه گرو منحرف داریم اونهم باراهنماهایی که شما فرمودید !!!!!!!!!!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مملکت گیج ودرهم برهم شده که پینوکیوهادرمورد هنگ مخ ماحرف میزنند!اینقدرنمردیم تاازقبرستون اومدنددنبالمون!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا شما جواب سوالمو نمیدی اگه سواد سیاسی نداری و فقط مثل طوطی حرفای یک عده رو میخوای تکرار کنی پس خموش باش و فقط هوشدار
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظراجازه شمابودم.
مجید
|
Armenia
|
۱۵:۴۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۱۱
۱۷
نورا خیال میکنه که خاتمی رو دوست داره.من مطمئن هستم. اصولا اصلاح طلب ها از لیدر هاشون استفاده ابزاری میکنن. خاتمی هم سر کار . اصلا باید دید تائید صلاحیت میشه یا ن ؟ آخه دیزی خوردن با رفقای آمریکایی رو خیلی ها یادششون نرفته. بمیرم برای شهدا . برای خانواده ی شهید . برای جانباز درد کشیده . که ممد آقا جنگیدن و خون دادن .میخوام بگم تو جنگ چه کردن؟ واسه پیروزی انقلاب چه کرن. این آقا سید علی نبود که زندانی کشید . این آقا روح الله نبود که 15 سال تبعیدی کشید .؟شما که آرمانهای این انقلاب رو زیر پا گذاشتید. شما که اساس اقتصاد لیبرالی رو تو دوره تعدیل و بعد تعدیل پایه ریزی کردید.دقیقا شماها و نسل شماها و تمامی جلبکی ها همه براندازید که خدا خودش با دشمن دینش میجنگه.
ناشناس
|
Armenia
اقا مجید خیلی از خانواده های شهدا از خاتمی حمایت میکنن! کلا اهالی دهه اول انقلاب بیشتر طرفدار خاتمی هستند حرف کیهان و صدا و سیما و منابع قدرت رو باور نکن!
شناس
|
Armenia
یه تعدادی اغفال شدند ازش طرفداری می کردند که اونم بعد از ماجرای روز عاشورا پشمون شدند .
یه عده هم هستند که هر کی با نظام و انقلاب مشکل داره طرفدارشند ، کاری ندارند روحانیه یا کرواتی .
ارجمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۲
۱
حامی جبهه پایداری: می دونی حزبی که حامی اش هستی، .......کسی که تودولت نهم و دهم جلوه گرشدومدعیان پیروخط امام و رهبری این طور به عقاید امام پست پا زدند؟در ضمن طراط جان:مطابق ارکان خبرنویسی،در عباراتی که نقل به مضمون می کنیدباید بی طرف باشید.ابتدای این گزارش چندبارتکرارکردیدادعای عجیب و...اینهادرخبرنویسی مطروده.اینوکسی میگه که سالها سابقه کار در این عرصه رو داره.
ارجمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۵
۲
حمید: قرارنیست غرب حق ما روبده.حق ایران وایرانی باید توسط خودشون بازپس گرفته بشه.حق ما تو فاو،دهلاویه،خرمشهر و...بازپس گرفته شد.پس امیدتون به این دولت و اون دولت نباشه.که داور اعظم برای ملت منفعل اتفاق های خوب رقم نمیزنه.مردم بایداول خودشون برای خودشون دل بسوزونن.فقط متکی بودن به دولت تو همه امورکه کارسازنیست.امانبایدازحق گذشت که مردم زمان دولت اصلاحات باهمه نقاط قوت وضعف اون دولت، راضی تر بودن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
رضایت مردم رو کسی جز در راهپیمایی ها و حضور در پای صندوق رای نمی تونه بررسی کنه!...لااقل تا حالا که اینجور بوده...بنابر این کسی به خودش لقب مردم نده!... مردم ثابت کردن از اونایی که حرف امام و شهدا و رهبر عزیز رو نادیده می گیرن و برای آمریکا خوش رقصی می کنن رو به زباله دان تاریخ می فرستن...یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدی مردمی که گفتی رو از کجا پیدا کردی یا رایشونو چطور خوندی مگه تو این مملکت میشه علیه جنگ را راه این اقایون تظاهرات کرد یا رفراندم گذاشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
96 درصد مردمی که تعیین کننده نهائی نتیجه انتخابات ها هستند در فضای سایبری حضور ندارند پس به این کامنتها و نظرات مثبت و منفی زیاد دلخوش نباشید تا مثل بعضی ها دچاره توهم 88 شوید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۳۶
۱۳۳
آقای خاتمي و برادرش جزو سران فتنه نیستند، براي اينكه در هر حال نظام با آقای خاتمی و برادرش برخوردی را كه با آقايان موسوي و كروبي كرده را نكرده است و زمانی که نمایندگان مجلس هشتم در مجلس شعار مرگ بر خاتمی سر دادند و آقای خاتمی را فتنه گر و برانداز معرفی کردند، تقریبآ همه مجلس هشتمی ها توسط مردم از مجلس کنار گذاشته شدند
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا رهبری دیدگاهشون خیلی وسیع و براساس حفظ نیروها در داخل چارچوب نظام هست و این دیدگاه رو به شدت برای حفظ آقای موسوی و آقای کروبی بکار بردن چون در هر حال این آقایان از ثمرات انقلاب و نظام هستن و حضرت آقا با توجه به نظر جذب حداکثری ، خیلی تلاش کردن آقای موسوی و کروبی رو داخل نظام نگهدارن که متاسفانه اوضاع اونجوری نشد که ایشون میخواستن ، لذا هر چند آقای خاتمی اشتباهات زیادی داشتن منتها درجه اشتباهاتشون با آقای موسوی و کروبی یکمی متفاوته با توجه به اینکه در انتخابات شرکت کرده و پالس های مثبتی فرستاده منتها هنوز ابهامات و برخی مسائل رو ازش اعلام برائت نکرده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۳۶
۲۱۳
مطمئن باشید هیچ کس حتی توهم رد صلاحیت آقای خاتمی را هم ندارد، چون همه می دانند که مردم ایران چه تعصب خاصی به آقای خاتمی دارند!!! در سال 88 وقتی موسوی بازنده انتخابات معرفی شد و مردم به حمایت از موسوی و به نشانه اعتراض به خیابانها ریختند!!! فقط و فقط و فقط به خاطر حمایت آقای خاتمی از موسوی بود وگرنه اگر موسوی به عنوان کاندیدای مستقل و یا کاندیدایی که حمایت آقای خاتمی را نداشت بازنده اعلام می شد مطمئن باشید هیچ اتفاقی در سال 88 نمی افتاد!!! در سال 88 فقط کسی را که حمایت آقای خاتمی را داشت بازنده اعلام کردند و آن اتفاقات افتاد،،، حالا وای برآن روزی که آقای خاتمی رد صلاحیت شود و یا با تقلب و مهندسی انتخابات بازنده اعلام شود در آن شرایط فقط باید خدا به داد آقایان برسد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاران مثبت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی عزیز
دقیقا به همین دلیلی که گفتی رد صلاحیت میشه دیگه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جون این توهمت منو کشته ....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جو گیر نشو ! ...ائتلاف یاران خاتمی برای راه یابی به مجلس هشتم رو که کمترین رای رو آوردن رو توی این بیانیه مملو از هیجانت کمی تاثیر میدادی بد نبود!!!!...البته من واسه انقلاب خوشحالم که با همه کینه ورزی های دشمناش بازم رو دست به دشمن میزنه و مردم رو توی زمین خودی نگه می داره ! ...فراموش نکن رای دادن در وهله اول یعنی قبول و آری گفتن به این نظام اسلامی و در وهله دوم یعنی فتنه 88 کشک نزده رودل کرده های دنیازده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۴۶
۳۹
اقا رضا میشه از این حرفهای خنده دار نزنی؟
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اخه میدونی حقیقت خیلی تلخ بود اره؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید جان خیانت تلخ تر از حقیقته
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خیانتی که تو مرحله ی اتهام مونده!
اتهام یکی از بزرگترین گناهاس!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۴۸۴
۴۳۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه!
جدا یه ذرّه فکر کنید ببینید مگه خاتمی تمام قد از معین و موسوی حمابت نکرد؟
همه اون کسایی که خاتمی رو دوس دارن بعد از اون همه حمایت و عکس دو نفره و... رفتن به موسوی رای دادن!
داداش من اینکه یه نفر رو نذارن بیاد تو انتخابات به خاطر رای آوردنش نیس
بلکه به خاطر دیدارش با جورج سوروس و حمایتش از فتنه است!
بعدش هم خاتمی اگه می دونس رای داره یه لحظه تردید نمی کرد و برای اینکه شده خودشو آدمی نشون بده که اجازه نمی دن سر کار بیاد میومد ثبت نام رو می کرد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جدا!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش دمت گرام . هزاران مثبت . گل گفتی .
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
منظومه کیهانی میشه بک بار فقط یک با ر این سند جورج سوروس رو نشونمون بدی ببیم ممل خان خوب نیست آدم فقط طوطی وار حرفهای این و اونو بزنه بدونه اینکه روش فکر کنه شما که انقدر مومنی و مطالعه داری خودت این سند رو دیدی خوب به ما هم نشون بده دیگه
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهمه منفی هم مثل مثبت ها کار دو نفر بیشتر نیست من و بنده خدا میخواستم بگم صراط جان سیستمتون خرابه مردم رو به اشتباه می اندازه و بعد میشه از توش یک نظر سنجی دروغین هم دربیاریم و بگیم وای ما چقدر طرفدار داریمو و از این حرفا .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این نورا ملا لغتی صراط و مصداق آیه 11 سوره بقره پیداش شد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مصاحبه جورج سورس و اعلام 400 میلیون دلاری که به خاتمی داد برای هزینه فتنه و عدم تکذیب آن توسط خاتمی از سندی که کیهان درج کند معتبر تر است . به سایت جورج سورس سری بزن حتما میتونی مصاحبشو ترجمه کنی پینوکیو
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو بله نظرت رو خوندم چشم به سایتی که آدرسش رو هم درج نکردی !!! سر میزنم ولی اگه نظرات بالایی رو که من برای ممل خان گذاشتم بخونی میبینی اینها همون سیاستی است که نشون میده متاسفانه شماها دارید تو زمین آمریکا بازی می کنید . ضمنا" وقتی قراره کسی از کسی حمایت کنه به خاطر اینکه قضیه لو نره و حمایت ها درست به جاش بشینه نمیره تو مصاحبه هاش به کمک هاش اقرار کنه و دست خودشو رو کنه مگه اینکه بخواد طرفو خراب کنه و بهش ضربه بزنه . برو یه خورده روانشناسی سیاسی بخون بهتر میفهمی من چی میگم حاج سوروس عزیز . در سیاست هم اگر تهمتی بهت زدند تنها راه مقابله با این هجمه ها سکوته چونکه چه انکار کنی و چه تایید هیچ تاثیری بر دشمنات نداره . چونکه اونها اصلا انکار یا تایید تو براشون مهم نیست بلکه میخوان تو تو بازیشون باشی و هر روز در مورد یک تهمت یا افترا ازت پرس و جو کنند . اگه اینو انکار کنی سوژه بعدی و سوژه های دیگه و این کار ادامه دار خواهد بود پس بهتره بگذاری تو نقشه اولشون و پله اول بازیشون همچنان بمونند . برو مطالعه کن سیاست خیلی بی پدرو مادره عزیز بصیرتی
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۴۱
۲۱
خانم نورا
به من هیچ ارتباطی نداره ها اما آدم خوبه رو حرفی که می زنه وایسه!
شما مگه نگفتی این سایت به شما و پدرتون توهین می کنه و دیگه نمی یای به این سایت؟شما مگه نگفتی بوهای خوشی از این سایت استشمام نمی کنی و دیگه توش کامنت نمی ذاری؟
این مشت نمونه خروار باشه که شما و امثال شما فکر می کنین به انجام دادن تصمیمی و بعدش می فهمین فکرتون غلط ،تحلیلتون احساسی و برداشتتون نادرست بوده و از تصمیمتون برمی گردین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر سایتی یک ملا لغتی میخاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۱۳
۷۶
درود بر خاتمی البته از نوع سید محمدش !
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه .
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایت فقیه رو قبول دارم چون تو قانون اومده و قانون گریز نیستیم و درود خدا بر سید مظلوم آقای خاتمی!
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۸۶
۴۹
شما برانداز نیستید زیر انداز هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برانداز ؛ زیر انداز؛ پشتک انداز و هر چی اندازه به این قوم یعجوج و معجوع میاد آخه دست پرورده جورج سورس هستند و زنده کننده کاخ سبز اموی لعنت الله
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۶۱
۲۸
سوال مهم
این عزیز دل معتقدند دولت قبلی رای نیاورد واقعا و تقلب کرد
در ادامه می افزایند اگر خاتمی رقیب دارد کاندیدای دولت است
با اینکه کاملا آشکاره دوره ی قبلی مقبولیت احمدی نژاد بیشتر بود.
آیا این تناقض آشکار نیست؟!!!
ناشناس
|
Germany
جواب ندارین بدین دیگه
ناچارین منفی رد کنین.
و خداوند بعضی ها را لال آفرید...
ناشناس
|
Germany
دوره قبل دولت تقلب کرد این دوره مهمترین کاندیدای مخالف اصلاح طلبان، دولت است چون بقیه رای کمتری دارند این تناقض نداره
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۲۹
اتفاقا دفعه قبل من به احمدی نژاد رای دادم اینبار 100% خاتمی ، براندازی و نمیدانم انقلاب مخملی مزخرفاتی بود که دولت سر هم کرد تا اینا رو محکوم کنه ، شما ساده لوح ها هم یکم فکر کنید بعد حرف بزنید با این دید که هر کسی برای سربلندی ایران قدم برداره برای همه ما عزیزه ....
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
دفعه قبل اشتباه کردی ، حالا هم اشتباه می کنی . ساده لوحی هم از رفتار قبل و حالات داره میریزه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا جواد اتفاقا برعکس حکومت همیشه نمیتونه سر مردم کلاه بگذاره تو هم وقتی دو بار سرت کلاه بره دفعه دیگه به حکومت اعتماد نمیکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این مزخرفاتی که میگین جورج سورس سرهم کرد و فکر کرد ایران هم اکراین و یا قرقیزستان و ازبسکتان و قزاقستان و گرجستان است طفلی نمیدوست ایران چیزی داره که آن 5 کشور طرح پایلوت برندازیدر ایران نداره و آن هم ولایت فقیه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران چیزی داره که بقیه نداشتند اونم پول نفته که بدون نظر مردم هر جا دوست داشته باشه خرج میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بی ربط!!!
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
چه خبره سابقه اینگونه درگیری ها در ایران همون انتخابات 88 بوده پس میشه پیش بینی کرد بازم همونجوری میشه جون ما فرهنگ تحمل کردن یکدیگرو نداریم
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۱
امیدوارم یک روزی بیاید که ایران به فرهنگ اصیل خود برگردد و از تحجر و وابستگی به شرق غرب واقعاازاد گردد
وخدا کند که یک روزی همه مردم ایران معنی تحجر را بدانند وفرهنگ خود را بشناسند
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
اون چیزی که مد نظر توست را این مردم با محرومیت از درس خواند در زمان پادشاهان ستمگر و اخیرا خاندان منحوس پهلوی بیش از 2500 سال با پوست همه وجود حس کردند
کوروش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای داریوش شما بهتره اون چیزی را که به خوردت میدنا باور کنی این همه دانشمند ایرانی /تمدن فوق پیشرفته ان زمانه/جاده چالوس/استادیوم ازادی /رتبه های دانشگاهی فوق العاده بالا فراتر از اسیاوغیره....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
داریوش اول برو فارسی نوشتنا یاد بگیر بعد یه سر به پاسارگاد وهگمتانو .... بزن بعد می فهمی فرهنگ ایرانی چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۴
۲
اگر بهره گیری از امکانات دولتی و بودجه در انتخابات تقلب حساب نمی شه چرا الان جلوی احمدی نژادو گرفتید که یارانه ها را اضافه نکنه؟
آسدفخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۶
۶
باسلام اقاماهرچه ميكشيم ازاين دولت است اگر به موقع بودجه هاي تامين دارو پرداخت ميشد ودارو به موقع ازگمرك ترخيص ميشد حضرات قرصهايشان راميخوردند واينهمه توهم تقلب ومهندسي وديگر مسائل را نميزدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۲
۰
راستی همه مسئولین و سران و ... تو این چند وقت میگن ما سال 88 به احمدی نژاد رای ندادیم میشه یکی به ما بگه 63% کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی ها هممون رای دادیم تبلیغ هم کردیم
هرچند اون زمان بهترین فرد میدونستیم ایشون رو اما الآن با این وضعیتی که دارن اگر بیان مخالف سرسخت ایشون هستیم
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
جانا سخن از ازبان ما میگویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم ضمنا اقای بسیجی شما رو هم 24 هزار نفر هم نمیشید چه برسه به 24 میلیون که میدون انقلاب رو میتونید پر کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم در 88 بین بد و بدتر بد را انتخاب کردند و این حق مسلم مردم است در هر انتخاباتی و سرزنش هم ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
شاید دوباره میخواهند بیایند یک لاله بیمارستان هتل سوئیتیی دیگر در شهرک غرب بر پاکنند !!!!! حتما زمینی در بعضی از شهرکها و محله های متول و بالای شهر سراغ دارند !!!!!
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱
۲
مريض شديد بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۳
۳۲
میگن خیلی جاها کسانی که دست بندسبز داشتن روراه نمیدادن میگفتن تعرفه تمومه ولی احمدیا رو میگفتن بفرمایید!خوب به قول خیلی ازسیاسیون تخلف زیاد بوده ولی گذشته ها گذشته ایشاال . . . ایندفعه تخلفی درکارنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون شب پیروزی پلیس جلوی ماشین ما رو گرفت چون عکس احمدی نژاد بود گفتن احساسات بقیه رو تحریک میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این دیگه آخر توهم از نوع فتنه سبز اموی است
رزمنده سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۱۶
۱۹
آقايون محترم بفرمائيد از تمام ياران انقلاب كه قبل و همراه انقلاب و جنگ با نظام همراه بودند چند نفر باقي مانده؟ اين همه طلحه و زبير؟ يعني تمام اينها منحرف و منافق و دزد و مخالف اسلام و ...بودن براي اين موافقان فعلي چه ممعياري داريد ؟ فقط يه عده نون به نرخ روز خور كه تازه از را ه رسيده اند؟ كي براي نظام زحمت كشيد ؟ كي به زندان رفت ؟ كي شهيد داد؟ كي جانباز شد؟ كي ؟ كي؟ پس شما كه فقط خودت رو قبول داري
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
چند نفر از یاران پیامبر برای حضرت علی موندن؟
اگه تعداد کافی بود چرا اون همه سال حضرت صبر کردند
معیار و حرف زیاده ولی نه اینجا جاشه و نه نظر کسی اینجا تغییر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای رزمنده حق با شماست همه دیکتاتوری ها به تدریج خالص و خالص تر میشوند وقتی بیشترین انحصار رو اعمال کردن تازه موقع رفتن میرسه مثل شوروی و لیبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاصیت یک انقلاب زنده و پویا غربال کردن نا اهلان و طلحه و زبیرها و شمر ها و.... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب وقتی زمان مرگش میرسه که هیچ یک از اهالی انقلاب به اون افتخار نمیکنن!
صوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۸۷
۱۴۸
درود بر سید محمد خاتمی و امید نورای عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اه اه
انوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۲
۲۰
خاتمي بازيچه دست موسوي خويينيهالطفا نظر ابوي سيدمظلوم؟؟؟؟؟؟رو راجع به ايشون بخونيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای موسوی خوئینی ها محترم ولی اینقدر بزرگ نیستند که عقل کل جریان امام و انقلاب را به ایشان منحصر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحوم پدرش میگفت "فرزندم محمد غرب زده است به او سمت ندید پشیمون میشید" روانش شاد
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
کجاست کجا نوشته سندش رو برامون لینک کنید لطفا" مگرنه از رودل حرف زدن و تهمت زدن که اینروزها به یمن قدم احمدی دلاور همه جا رواج پیدا کرده !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۶
۳۰
حالااحمدي نژادراكه سال88رئيس جمهوركرديدوديديكه چه گلي به سرهمه شماهازدديگرچرامظلوم نمائي مي كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مغلطه و سفسطه ممنوع
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۵
۵
چرا ترسیدی نظرم را بگذاری؟
نه فحش داشت نه توهین. فقط پته ات را ریختم رو آب!
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۴
۲۰
خدایا خداوندا کسانی را که با شگردهای ناجوانمردانه مانند ضد دین و مرتبط با بیگانگان و ... رقیب را از میدان بیرون میکنندبه راه راست هدایت فرما
اگر فکر می کنید دین دارید لااقل ازاده هم باشید بد نیست
درود بر سید خندان دوست داشتنی
ایرانی
|
Germany
|
۰۰:۳۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۵
۲۰
"سایت ضد انقلابی جرس"؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
لابد مبنای انقلابی بودن هم شمائید که الان به انحراف باند احمدی نژاد پی بردید! و همه اونایی که از همون اول می دونستن و میگفتن ضد انقلاب اند؟؟؟!!
مرتضی خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
قدرت طلبان
ثروت اندوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از جمله سران سبز اموی که اند قدرت طلبان ثروت اندوزند همه اسرار آنها در فتنه هم همین خصلتشان بود و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قدرت طلبی یه واقعیته نه یه فحش! هر کسی تو قدرته قدرت طلبه!
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۳۳
۵
داخل مسجد ی مسول ستاد انتخابات بودم طرفدار احمدی نژاد ولی هیچ رایی را به نفع ایشان ننوشتم مگر بانظر صاحب رای،شخصی دیگر ار گمارده بودند تا برای افراد بی سواد تعرفه ی انتخاباتی را بنویسد،پیرمردی با عصا و با حالتی لرزان آمد به اقایی گفت بنویس احمدی نزاد ولی اون آقا نوشت موسوس پیرمرد فیاد زد پسر احمدی نژاد الف دارد نه میم،پس از آن متوجه شدیم این پسر از صبح چندتا رای را جعل کرده است خو می دانید که قش روستا ها اکثرا به احمدی نژاد رای دادند البته به پاس خدماتی که به آنها شده بود
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب شما خیلی مرد شریف و راستگویی هستی که هیچ خلافی نکردی خوب بعدش چی شد آرا رو باطل کردید یا نه اگه نکردید که تخلف بوده !!!!!!!! جواب بده منتظریم
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سیاوش خان، داستان طنز قشنگی نوشتی ولی بدان که مردم نجیب ما فهیم تر از انند که امثال شما با داستان سرایی بخوای واقعیت رو تغییر بدی امیدوارم برای روز قیامت البته اگر ایمان دا شته باشی پاسخی تهیه کنی نه جعل حقیقت وتحریف واقعیت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای هموطن آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش عین همین اتفاق هم برای من افتاد
شخصی کهن سال به مرکز انتخابی امده بود ولی سواد اصلا نداشت متصدی که تعرفه را بهش داد امد عقب که بنویسد ولی تعرفه را داد به یک پسر تقریبا 24 ساله گفت بنویس احمدی
اونهم نامردی نکرد نوشت موسوی پیرمده هم رای رفت انداخت داخل صندوق
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۵
۰
باز نزدیک انتخابات شد،تا چند وقت پیش لطیف ترین انتقاد رو اجازه انتشار نداشتند ولی حالا!!! ؟؟؟خدا بخیر کنه!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۲۲
۷۶
درود برخاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی مرد و این درودهای کاذب او را به حیات بر نمیگرداند .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۳۶
حقوق این سایت از اسرائیل میاید که اینگونه مطلب دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از اسرائیل که نمیاید از منابع قدرت می اید!
امید ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۵
۲
تادیروزاحمدی نژاد عباس بودکه موسوی وکروبی میخاستن دستاشوقطع کنن حالا چی ؟توی تاریخ نخوندیم ابالفضل جریان انحرافی باشه بنازم قدرت خدارو باگذرزمان چطورجواب محکم به حزب شعار داد
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۵۲
۶
آقای محمد رضا خاتمی ایمان دارم نمی دانی چه قدر به شیعه ظلم کردی اگردید سیاسی داشتی برای تمام عمر ساکت میشدی آنهایی که باشما بودند در تلویزیوتهای بیگانه پرسه میزنندوروزی میخورند ویا منتظرند شما بیایید تااز دست تکه پیراهن وشلواروروسری خلاص یابند وتوسید بیچاره درتوهم انقلابی خود بمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه مردم حق دارند چه آنهایی که تو ایران هستند یا مجبور شدند بروند یا انهایی که با حجاب هستند یا به حجاب علاقه ای ندارند اگه شیعه با زور بخواهد عقایدش را تحمیل کند صد در صد از بین میرود
mohtaj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۳۳
۴
بنده خدا راست میگه دیگه مگه خبر ندارید ایشون و برادر عزیزشان از هشت سال جنگ نه سال درجبهه حضور داشتند زمان انقلاب هم که تا جایی که ما می دونیم همیشه درراهپیمایی های ضد رژیم حضورداشتند درخیابونهای انقلاب المان البته
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۴
۱۷
آهای مردم ایران لیاقتتون همین محمود جونه
جون من نظرم و بزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب با صلابت از مراحل رشد و پویائی خود در حال گذر است یکی از این مراحل هم جنگ 8 ساله و فتنه 8 ماهه 88 و ا...و..... است که با عزت از این مراحل بسوی تعالی عبور خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لیاقت ما حضرت اقاست که فداش بشیم به کوری چشم آمریکا و اسرائیل
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
ملت خود آنقدر به شعور سیاسی رسیده که حق را از ناحق تشخیص دهد
نه سفره های آنچنانی نه وعده های تو خالی و نه ژست مسلمانی و نه ......
هیچگاه این حربه ها برای فریب کار ساز نخواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با انتخابات آزاد یا بدون انتخابات!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
صراط چی شد یهو آمار نظراتت رفت بالا یکم مشکوک نیست ؟؟؟؟!!!!!!!! ....... خودتیییییییییییییییی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۵۵
اصولگرایان دو بار در انتخاب ریاست جمهوری اشتباه کردند و مملکت را به این روز سیاه انداختند .اکنون هم چون برای آمدن خاتمی سنگ اندازی میکنند اشتباه بزرگ تری را مرتکب میشوند.با یک مشت حرف های خاله زنک و فریب افکار عمومی مردم و کشور را از داشتن یک مدیر دانشمند و دلسوز محروم میکنند. من احتمال میدهم که این نقشه دشمنان ایران و اسلام است که نمی گذارند کسی که بهتر از همه میتواند در ساختن ایران ایده آل نقش داشته باشد را بدون این که برایشان هزینه ای داشته باشدتوسط خود مردم ایران از صحنه دور نگه دارند.این بیش از این که ظلم به خاتمی باشد ظلم به مردم است.خاتمی با آن کلام و منطق زیبایش می تواند حتی خطر جنگ که احتمالش کم نیست را نیز خنثی نماید.دوستان نادان انقلاب کمی تفکر کنید تا دومرتبه کاری نکنید که بیش از کذشته پشیمان شوید و مجبور به توبه شوید.شاید آن وقت دیگر خیلی دیر شده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی مردود فتنه است و مطرود مردم تا رسما از مردم عذر خواهی نکند جائی در بین مردم ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
خدا ازتون نگذره وطن فروشا
takroosta
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
ما ملت ایران هم میدونیم تقلب شده بود ولی باید گلوله توی حلقمون میکردند تا انکار کنیم