شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
با توجه به اظهارات علامه مصباح یزدی

اگر جلیلی بیاید لنکرانی کنار می کشد؟

در حالی که قراین و شواهد از رقابت تنگاتنگ گروه های سیاسی در انتخابات آتی حکایت می کند، حضور جلیلی می تواند شانس اصولگرایان را برای پیروزی در رقابت با نامزد مورد نظر دولت و اصلاح طلبان افزایش دهد.
کد خبر : ۱۰۷۳۵۷
"گروه سیاسی صراط" - بدنبال سخنان آیت الله مصباح یزدی در همایش سیاسی معرفی نامزد جبهه پایداری، زمینه از هر زمان دیگری برای ورود سعید جلیلی به عرصه رقابتهای انتخاباتی آماده تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، علامه مصباح روز یکشنبه در همایش سیاسی جبهه پایداری جهت معرفی نامزد اصلح که در آن کامران باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری معرفی شد، گفت: البته اگر کسی فرد دیگری را بهتر از خودش می‌داند و اصلح می‌داند، اگر کاندیدا شود خیانت کرده است ولو اینکه همه مردم از او بخواهند کاندیدا شود.


http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1392/2/2/54793_952.jpg

اعلام نامزدی باقری لنکرانی وزیر پیشین احمدی نژاد از سوی جبهه پایداری در حالی صورت گرفت که طی روزهای آغازین سال 1392 ارسال نامه از سوی حامیان جبهه پایداری به سعید جلیلی و دعوت از وی برای ورود به عرصه رقابتهای انتخاباتی افزایش یافته بود و رسانه های حامی این جریان همیشه نام جلیلی را در کنار باقری لنکرانی به عنوان نامزد اصلح مطرح کرده و یکی از این دو نفر را نامزد نهایی جبهه پایداری می دانستند.

در همین حال و در حالیکه طی روزهای اخیر خبرگزاری ها از افزایش مطالبه گروه های مختلف مردم، فرزندان شهدا و برخی از اساتید و تشکل های دانشگاهی برای حضور جلیلی در انتخابات خبر داده بودند و در حالیکه طی روزهای اخیر بر خلاف سخنان محصولی که مشکل پایداری با لنکرانی و جلیلی را امتناع ایشان از پذیرش مسولیت دانسته بود، برخی اخبار از افزایش احتمال نامزدی سعید جلیلی حکایت می کرد، به طور ناگهانی روز یکشنبه در همایش جبهه پایداری کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد نهایی معرفی شد.

این در حالی است که از همان ابتدای دعوت توامان حامیان جبهه پایداری و رسانه های این جریان از جلیلی و لنکرانی، برخی این اقدام را یک تاکتیک انتخاباتی برای انتقال وجاهت و محبوبیت فراگیرتر سعید جلیلی به نامزد اصلی و از پیش تعیین شده جبهه پایداری می دانستند، چنانکه در اواخر اسفند ماه سال گذشته جمعی از دانشجویان و شاگردان دبیر شورای عالی امنیت ملی در نامه ای به وی ضمن گلایه از طیف هایی که قصد سو استفاده از نام او را داشتند، نوشتند: «برخی از مدعیان اخلاق سیاسی با درج نام شما در كنار كاندیدای اصلی شان قصد آن دارند كه از اسم و رسم و شهرت و توانمندی شما برای خود استفاده برند و این عمل را با امضاهای دانشجویی و سوء استفاده از احساسات پاك آنان همراه می‌كنند.»

از سوی دیگر همزمان با افزایش احتمال رد صلاحیت نامزد اصلی مورد نظر دولت و تلاش جریان احمدی نژاد برای حضور در قدرت و برخی گمانه زنیها از سوی اعضای جبهه پایداری که از احتمال ائتلاف بخشی از این جریان سیاسی و دولت حکایت می کرد و در نظر گرفتن نارضایتی دولت از جلیلی و نیم نگاهی به انتقادات گاه و بیگاه و عجیب رسانه های دولتی از یک عضو دولت یعنی دبیر شورای عالی امنیت ملی، برخی تحلیلگران معتقدند تنها نامزدی که می تواند نقش حلقه وصل دولت و پایداری را بازی کند، باقری لنکرانی وزیر پیشین احمدی نژاد است که به نسبت موضع ملایم تری از سایر اصولگرایان به دولت داشته و از لحاظ گفتمانی نیز به احمدی نژاد نزدیک است.

این در حالی است که با درنظر گرفتن مقبولیت جلیلی نزد جبهه پایداری و توجه به سوابق کاری بیشتر وی و مقایسه این سوابق با پیشینه کاری باقری لنکرانی و مقبولیت همزمان جلیلی نزد بخش عظیمی از مردم از سویی و اذن آیت الله مصباح به هواداران پایداری مبنی بر حمایت از نامزدی غیر از نامزد پایداری، به نظر می رسد در حالی که قراین و شواهد از رقابت تنگاتنگ گروه های سیاسی در انتخابات آتی حکایت می کند، حضور جلیلی می تواند شانس اصولگرایان را برای پیروزی در رقابت با نامزد مورد نظر دولت و اصلاح طلبان افزایش دهد.

آیت الله مصباح یزدی در سخنان روز یکشنبه خود خطاب به حاضرین در همایش سیاسی جبهه پایداری برای معرفی نامزد اصلح گفته بود: شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.

البته در حاشیه همایش جبهه پایداری نیز حجت الاسلام روح الله حسینیان تاکید کرد: انتخاب گزینه اصلح از سوی این تشکل سیاسی نهایی است و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد. انتخاب لنکرانی نهایی است و هیچ تغییری در تصمیم جبهه پایداری درخصوص انتخاب کاندیدای اصلح انتخابات ایجاد نخواهد شد.

با این تفاسیر مشخص نیست در صورت حضور سعید جلیلی در عرصه رقابتهای انتخاباتی، هواداران جبهه پایداری به فرمایشات آیت الله مصباح عمل خواهند کرد یا تاکیدات روح الله حسینیان؟
نظرات بینندگان
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۲:۱۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۸۷
۱۲۰۰
قالیباف پر توان

حق مسلم ماست


قالیباف اصلح است
دشمن او ابتر است
امیدی
|
-
مجید تو چند رو هستی؟
نورا
|
-
تو چرا هرروز یه چیز میگی !؟یه روز میگی رضایی،یه روز ولایتی،یه روز قالیباف!
شدی مثل این امیر جبهه ی پایداری!
12بهمن57
|
-
نوراجان خداییش منم یاد امیر حامی پایداری افتادم الان اون طفاکی چه حالی داره - من بهش پیشنهاد کردم اسمشو عوض کنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
بیخیال این مجید عزیز بشید،یهو دیدید فردا میگه هوشنگ امیراحمدی اصلح است!!!

4 تا کاندیدا رو فروخت،به راحتی آب خوردن!!!

بنازم به طاووس و آفتاب پرست !!!
محمد (م .....)
|
-
امین ! هوشنگ امیر احمدی که دوست اصلح حجتیه نوین و بهار است !
ناشناس
|
-
چه ربطی داشت به قالیباف...
ناشناس
|
-
خدا کنه دکتر جلیلی بیاد و آقای دکتر لنکرانی هم فورا به نفع ایشون کنار برن
ما منتظریم
مجید اردبیلی
|
-
تعداد مثبتها را عشق است

رای ما قالیباف
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
ممل جون هنوز بابت اون دروغی که گفتی خیلی ناراحتم واقعا"آدم حسابی مجبور نیستی که برای کینه ای که داره؛دروغ هم بگی!!

اما این هوشنگ امیراحمدی"هرننه قمری اومد خودشو به ما وصل کرد،ربطی به ما داره؟
خیلی از آقایان !! هم وهابی ها خاطرشو رو میخوان!! اونا هم قرابتی باهم دارن؟
سجاد
|
-
رای ما لنکرانی
صراط دودستگی ایجاد نکن
محمد (م ......)
|
-
1- امین کدوم دروغ ؟
2- طرف وصل نکرده ، ارتباط دوستان شما با ایشون تحت عنوان شورای ایرانیان خارج از کشور قطعی است
افتاب گردون
|
-
مجيد اردبيلي تو سرمشق مني ميدونستي!
در پشتكار و اعتماد به نفس
ارسطو عامل
|
-
صراط لطفا به این سیستم + و - رسیدگی کن


مجید اردبیلی

سیستم خرابه

باور نداری بیا اینم فیلم که میشه چقدر مثبت و منفی داد

http://uploadtak.com/images/b9426_serat.avi
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
مجیدجان مثبت منفی ها خرابه"باورکن همون یه دونه منفی مثبت خودم هم نمیزنم!!!!

به چی ها مینازی واقعا !!!
_________________________________
ممل جون منظورم همون دروغی بود که گفتی تمام دستگاه دولتی مجبور شدن برن و هرکی نره پدرشو درمیارن!!!!
همونی که گفتی واسه همه دعوتنامه اومده بوده"

درصورتی که اولا واسه خیلیا دعوتنامه نیومده بوده و تصادفی از افراد انتخاب شده و ثانیا هیچ اجباری نبوده واقعا"
محمد (م .....)
|
-
1- امین امثال منو اونجا دعوت نمیکنن ! ولی یکی از کسایی که پاستور کار میکنه این اتفاق براش افتاده که علنا بهش گفتن نیاین فلان
2- اگه اتفاقی انتخاب میشدن ممکن بود برای امثال من هم دعوتنامه بفرستن که نشون میده اینجوری نیست
3- برای مثلا دوستانشون فرستادن دعوتنامه که دوستاشون هم نرفتن و سنگ روی یخ شدن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
ممل جان منظورم این نیست که شما رو دعوت میکنه یا نه"

مثلا تو هلال احمر رو فرض کن" اومده ب یه قسمتیش گفته شما دعوت هستید بیایید"نمیخوای بگی تو اون قسمت همگی طرفدار احمدی نژاد هستن بطور اتفاقی!!!
خیلیا دعوت داشتن ونرفتن"وخیلیا هم دعوت نداشتن"

حالا بیخیال ممل جون"دولت دوماهه داره میگه به پیر به پیغمبر من نمیخوام میتینگ انتخاباتی برگزار کنم!! والا بلا همایش قدردانی از خادمان هست"

اما همه میگفتید میتینگه"
حالا که هیچ حرفی انتخاباتی هم نبوده،میگید چون جمعیت کم بوده،حرفی نزده!!!
اصلا فکرهم نمیکنن که دولت دوماهه داره میگه میتینگ انتخاباتی نیست!!!
محمد (م ....)
|
-
دروغ که کنتور نداره ! بگن کی دیگه حرف اینارو باور میکنه ؟ داستان چوپان دروغگو شده
ناشناس
|
-
زنده باد دسته بیل
کریمی
|
-
در هر صورت فقط پایداری...........
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۲
۷۵
-
نه، کنار نمیکشد

=============
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
والا کم بود کاندیدا که گروه پایداری هم دوتا کاندید آورد !!!!

خب عزیزان اینکارتون که بیشتر به شکست آرا کمک میکنید"
طرفداران پایداری،یه عده بخاطر حاج سعید میرن سمت جلیلی عزیز"
یه عده هم بخاطر خود مصباح ،میمونن اینور!!!!!
________________________
بیخیال کی به کیه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دکتر جلیلی
دوستار عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا اجازه میدی که یه نفر که ایدیش روانی است بیاد به اسم زنده به عشق دلاور نظر بزاره؟؟
این می خواد احمدی رو خراب کنه.
بابا جون تو اگه روانی هستی که خودت معترفی باید بری امین آباد جات اینجا نیست.
صراط لطفا اقدام کن.
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
-
کی گفته اگه جلیلی بیاد،از طرف پایداری میاد؟


===============================
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار عدالت اولا خیلی چیپی بعدهم برو یاد بگیر دوستدار رو چطور مینویسن!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دوستدار عدالت دهنت رو ببند نامرد"
__________________________
تو فعلا جلیلی رو فروختی،مایل شدی سمت ولایتی !!!!
روانشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی روانی هست اینجا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روانشناس جدی نگیر من قبلا بهش تذکر داده بودم این عشقش اخر عاقبت نداره گوش نکرد!
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
متن آهنگ روانی تقدیم به کاربر روانی :
بی معرفت اصلا خبر داری، از اون وقتی که بی دلیل و بی نشون از زندگیم رفتی
من چی کشیدم تا بره فکر تو از یادم، پرونده ی این عشقو بستم با چه بدبختی
خونه برام میدون یک جنگ جهانی شد، یک مرد بعد از تو تو این خونه روانی شد
تو اومدی حالا داری حالم رو می پرسی، پایین نمیاره تبم رو دیگه هیچ قرصی
اذیت شدم تا این دل دیوونه بشه آدم، تازه به درد دوری از تو عادتش دادم
دنبال چی میگردی اینجا توی آغوشم، این نقش او روزاست که میبینی روی دوشم
من جاده های سرد این بحرانو رد کردم، از من نخواه این جاده ها رو باز برگردم
خونه برام میدون یک جنگ جهانی شد، یک مرد بعد از تو تو این خونه روانی شد
تو اومدی حالا داری حالم رو می پرسی، پایین نمیاره تبم رو دیگه هیچ قرصی
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱۳۶
اومدن نیومدن این جماعت فرقی و تاثیری نداره مگه اینکه دقیقه 90 به نفع کاندید دولت بکشن کنار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه تاثیری نداره پس چرا تا اسم جبهه پایداری میاد همتون میشین اسپند رو آتیش و تخریب و سیاه نمایی رو بر علیه اونا راه میندازین. صراط که فقط از خودش میبافه و نسبت نادرست میده. خوب آدم به خاطر این مسلئل دین خودشو از دست نده
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا اگه پایداری ها بطور مسقل بیان هیچگونه شانسی ندارن ، مگه اینکه همون سبد اندک آراء خودشونو به نفع نامزد مرتبط با جریان ....... بریزن به صندوق ! یعنی به نفع کاندید بهار بکشن کنار و با زنده با بهار ص .... مح ...... بطور کامل همراهی کنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد م
نتیجه اینکه آدم انصاف را کنار بذاره همین میشه. از حرفهای شما به راحتی میشه فهمید که اخبار رو گزینشی و از کانالی خاص و فقط برای مقاصد سیاسی نه برای درک حقیقت پیگیری میکنید. در صورتی که شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی است و به خاطر رای که میدهیم باید در اون دنیا پاسخگو باشیم در نتیجه نیاز به حجت شرعی داریم.
و چه حجتی بهتر از اینکه ولی فقیه را ملاک و معیار برای انتخاب خود قرار دهیم و به دور از سیاه بازی سیاست به دنبال اصلح باشیم؟
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا بخدا اشتباه میکنی من نسبت به موسوی و کروبی و احمدی نژاد و بنی صدر ذره ای خصومت شخصی در خودم احساس نمیکنم افراد رو براساس تبعیت از ولایت می سنجم و در این رابطه آقای ............ رتبه اول رو در عدم ولایتمداری ، ضربه به اسلام ، عدالت ، مقوله ظهور و اعتقادات مردم به خودش اختصاص داده و هر شخص و جریانی که در محکومیت قاطع و طرد کردن فردی با چنین اعتقاداتی ذره ای انعطاف داشته باشه اهمال کنه ، خودش مساله داره و باید در اون تامل کرد
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۴۹
فکر کنم با این شرایط محسن رضایی رای بیاره بهتره! حداقل از این براندازهایی که فقط حرف میزنند بهتره!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فکر نکن مهر پرت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این محمد فقط بلده حرف مفت بزنه
درست حرف بزن
اینجا چاله میدون نیست که
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
من اگه اعتماد به نفس محسن رضایی ر وداشتم، الان داماد بیل کلینتون بودم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط روحانی
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس شما با داشتن ص ..... مح ...... قطعا مفتی حرف نمیزنی !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس و برادر محمد م؛
مطمئنا توهین و تخریب از آخرین هربه های انسان ناتوان است. پس سعی کنید به دور از این بداخلاقیها با هم گفتگو کنید با تشکر
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
خداراشکرهنوز اوضاع اینقدرگيج نیست که رضایی رأی بیاره
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه خانم اوضاع الان هشت ساله که گیجه شما خبر نداری !!!!!!!!!!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۶۸
و حداد عادل محبوبیت دارد و پیروز انتخابات می شود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای حداد محترم هستند، ولی حرف شما:

زرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــک !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته دوست دارم رای بیارن ولی ... نتایج چیز دیگه ای میگه متاسفانه ...
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵۷
۲۵۷
قاليباف كل تهرانو با فروش تراكم هاي بيجا به باد داد،حالابا چهار تا سنگ فرش خيابون،دو تا تونل معيوب عده اي رو خوب گول زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر هوش اجتماعی و سیاسی شما
مردم گول تبیلغات را نخورید از جیب خودتان برداشت شده
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان سه هزار میلیارد از جیب کی برداشت شده.
بله آقای قالیباف با پول خود ملت شهرشان را برایشان ساخته کاری که شهرداران قبلی با پول ملت این کار رو نکردند و خرج ولخرجی ها خود نمودند.
معلومه چون باباش یه خواروبار فروش ساده توی مشهد بوده لذا نه پاپا جووونش مولتی میلیاردر بوده نه دوستی مثل م ح ص و ل ی یا دلال بزرگ تبریزی ......... باهاش نبودند بنابراین با کمک شهروندان تهرانی تهران را ساخت ان شاء الله در صورت اعتماد مردم ایران در انتخابات آتی با پول و کمک ملت مملکت را بازسازی خواهد نمود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۷۳
عدالت وسیع ترین عرصه در سخن و تنگترین آن در عمل است .

اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم فردی با تجریه لنکرانی حتی جزو رجال سیاسی هم قرار ندارد ،
به نظر من اگر گروههای اصولگرا بنای اتحاد کامل را ندارند ، نامزدی ولایتی و جلیلی در انتخابات و در نهایت کنار کشیدن یکی از آنها بهترین گزینه است .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگر مشایی، رجل سیاسی یا مذهبی نباشه"
قطعا قالیباف و ببقیه هم رجل مذهبی نیستن"

امیدوارم شورای نگهبان سیاسی کاری نکنه"و کشکی کسی رو به دلایل واهی عدم التزام به اسلام !!! و ولایت فقیه رد نکنه!!! بنا به سلایق خودش"

چون همه به اسلام و ولایت فقیه معتقدند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای قاضی عادل میشه رجل سیاسی رو تعریف کنی؟ منصف باشید
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان اسراییل رد صلاحیت هستن اینو توی کله ت فرو کن والسلام !

جهت اطلاع امین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون:
والا ما که هنوز نمیدونیم انحراف از چی داریم"
اگر از شما ستون های سالام !! منحرفیم" به این انحرافمان افتخار میکنیم"
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
التزام به ولایت فقیه باید در عمل باشه
فابل توجه امین
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع محمد (م .....)

بیانات رهبری در ديدار مردم ابركوه‌ :


از بداخلاقيهاى انتخاباتى بايد بشدت پرهيز كنند؛ بدگويى كردن، اهانت كردن، تهمت زدن، براى عزيز كردن خود و يا نامزد مورد نظر خود، ديگران را و رقبا را در چشم مردم خوار كردن، اينها راهها و روشهاى صحيح و اسلامى نيست. رقابت بايد باشد؛ رقابت مثبت و پرشور، اما با رعايت موازين اخلاقى

____________________________

طراط منتشر کن
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به شیوه ها و راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم جبهه واقعی حزب الله (نه قلابی ها و منافقا) هست

جهت اطلاع ارسطو این تخریب نیست روشنگری است
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان منظورم از انحراف :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
روح اقدامات ذیل نشان دهنده رفتار و سیاستی است در راستای تقابل با ولایت ، نشان دهنده جریان و افرادی است که صلاحیت حضور در مناصب کلیدی نظام را ندارن چه رسد به اینکه بیان خودشونو در معرض نظرسنجی قرار بدن !! شما اول ببینین تایید میشین بعد مدعی بشین.

دوم دی ماه ۱۳۹۱، احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه اول سیما :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) در نشست استانداران سراسر کشور رییس‌جمهور گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی‌نژاد در پیام نوروزی خود بار دیگر گفت که «حق انتخاب با مردم است»، .اينجانب شخصاً نهايت حساسيت را به كار خواهم برد و همچنان كه بارها و بارها به مسئولين استاني و غير استاني گفته ام از كوچكترين تخلفي اغماض نخواهم كرد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وای ممل جون باز قصه ردیف کردی که!!!!!!!!جون من نکن اینکارو"
یعنی کلاضدحالی !!!
_____________________
باشه قبول، اگر بخاطر یه نافرمانی !!! که م اونو نافرمانی نمیدانم" قبول داری کسانی دیگه هم که مخالف نظر رهبری هستند به شدت، منحرفن؟؟؟
اسماشون یادته؟؟؟؟ حجاب و انتخابات؟؟؟؟
با فکر تو باید اونا هم منحرف باشند دیگه !!!
________________________________
درباره انتاخبات آزاد هم تو رو ارجاع میدم به سخنان احمد جنتی که گفت:
انتخابات باید آزاد باشه که هست" دیدی حالا !!!!
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم بیکار تشریف داری!!! میخوای لزوم تبعیت از حکم حکومتی ولایت رو به روانی تفهیم کنی ؟
البته من فکر کنم این آقا از بچه های ضد زنده باد بهاره می خواد طرفو خراب کنه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روانی چه میدونه حکم حکومتی چیه
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان بیخیال ! ازت توقع ندارم حکم حکومتی رو بپذیری !!! بیخیال شو !
فقط میگم شنیدم شدیدا چند اسمه هستی و این مهم توسط صراط عنوان شده !!
جالب بود برام دست بردار امین آقا این کار چیه میکنی اینهمه به من تهمت زدین دیدی آخر و عاقبت نداره تهمت ؟ خودت آخر یه اسم ضایع تاریخی انتخاب کردی واسه خودت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از علی تنکابن بپرس بهت میگه !!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه ممل جون چنداسمه نیستم"
برو همونجا نیگا کن،که مظلوم واقع شدم چون اسم شریعتمداری اوردم"و الا عقب مانده ذهنی و حمید و خطاب به امین و مهیا و چندتا اسم دیگه که میشناسمش" نامردی در حقم کرد و در ظاهر دوست بود و در باطن فحاشی میکرد!!!
ادعای مومن بودن هم داشت"بیخیال"ولش کن!!!
ایراد از خودمه که دوستی با این جماعت رو بارها تجربه کردم و بازم برام عبرت نمیشه"
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۰
۱۰۸
جلیلی انصافا عمار حضرت اقا امام سید علی خامنه ای است ...................
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
با کدوم روشنگری ؟ با کدوم برخورد قاطع با انحراف ؟ ایشون که اینهمه کم حرف و ساکت هستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای جلیلی محترمن ولی چرا همیشه میخواید از حضرت آقا خرج کنید؟؟؟؟؟

تا دیروز شریعتمداری عمار بود که !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدس بیجا ندهید
اقای جلیل بحث سنگین هسته ای رو دارن بگذارید به وظیفه خود خوب عمل کنند
....
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی میثم تمار تو باشی عمار هم اونه. خوشا به حال ما مردم ایران که هم صحابه آقا امیرالمومنین وهم حضرت مهدی حضرت شعیب بن صالح (ع) رو در یک زمان زیارت میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۳
۱۴۶
جلیلی هم در مقابل خاتمی کم میاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۳
۲۰۹
جلیلی یا لنکرانی اصلا به تعداد ارای باطله هم رای ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۶۲
چرا برای اقای جلیلی از آقا هزینه میشود...!
اقای جلیلی چقدر سابقه دارند؟
آیا ایشان واقعا بر تمام حوزه های کشور تسلط دارند؟
چرا یک نفر را بیش از حد خودش بزرگ میکنید
شکست ایشان (به طور قطع) شکست گفتمان هسته ای است به زعم غربیها
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون ورژن کوچک تر احمدی نژاد هستن
غمگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۵
۲۳۲
فقط خاتمی سید انقلابی
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲۵
نه اصلاح طلبان و نه مصباح طلبان رای ندارند.
جریان انحرافی هم که ول معطل چون به تایید شورای نگهبان نمی رسه.
هفت یار اسفندیار ( خرپول)
|
Iran (Islamic Republic of)
پس نتیجه میگیرم که انتصابات از پیش انجام شده
اینطور نیست دوست من
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
بابند اولت موافقم ولی درموردبنددوم می بینیم.
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
پس خیالمون راحت شد حالا کی هست نفر بعدی که منصوب میشه ترا به خدا زودتر بگو دلمون براش غش رفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۵
۴
سلام علیکم
چند وقت پیش در یکی از روزنامه ها از دکتر لنکرانی بعنوان هلو نام می برد یکی از سایتهای ارزشی و اصولگرا ضمن انتقاد بسیار تند و البته صحیح از آن بعنوان توهین نام می برد ذیل مطلب مذکوربنده مطلبی را بعنوان نظر ذکر نمودم که بیان هلو از ناحیه آن سایت اصلاح طلب مانع نیست اشکال از دوستان صراط می باشد که یک صفحه از سایت را به انتقاد از لفظ پروفسور برای دکتر لنکرانی اختصاص می دهد و واقعا متن را رها میکند و به حاشیه می پردازد و گفتم آن می شود که این می شود برایند چند ماهه شما در مواجه با جبهه پایداری اینست که آقای مصباح راقبول دارید اما این جبهه شورا و مدیریت و رهبر آنرا قبول ندارید و برای رد این جبهه از آقای مصباح استفاده می نمایید نمونه آن زا به خوبی در ذهن شما هست کلاسهای درس استاد مصباح ,شاگردان ایشان ,برهم زدن جلسه لاریجانی یعنی اینکه جناب ملت درست که اینان شاگردان کلاس بصیرت آیت ا... مصباح هستند اما آقای مصباح را ما قبول داریم و خواهشمندیم به ذهن خود بگوییداین برداشت را ننماید که اینکار هدایت شده از طرف آقای مصباح می باشد,نمی دانم توانستم این دوگانگی شما را شفاف نمایم یا خیر ,واقعا اگر شما دکتر جلیلی را قبول دارید انقلابی باشید و نه دیپلماتیک و بگویید حرمت آقای مصباح بجای خود ولی ما لنکرانی را قبول نداریم اما آسمون وریسمون و بی خوابی شبانه و به درو دیوار کوبیدن بابت لفظ پروفسور در قامت و قاموس دوستان ایمانی صراط نیست
فذکر انما انت مذکر
dddd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۳۲
کفار و مشرکین و منافقینی که درصراط جمع شدند واقعا صراط را تبدیل به بنگاه شایعه پراکنی کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۳
۵
لنکرانی گفته بین من و جلیلی و فتاح رقابتی نیست.
هرچند بعید میدونم جلیلی خودشو قاطی این اشفته بازار سیاسی که همه چیز مستلزم باند بازی هست بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۵
ملاک اصلی اینجانب برای رای دادن به هرکاندیدایی داشتن برنامه مدون وجامع وکامل آن به همراه تعهد وتدین و ولایتمداری واقعی نه شعاری وترجیحا روحانی بودن آن کاندیداست
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
16سال قبل احمدی نژاد دست روحانیابود،معیارنبایدروحانی بودن باشد(علیرغم احترام به همه روحانیا)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۲
مگر اینهایی که قبلا رییس جمهور ایران شدند سابقه ریاست جمهوری در شکم مادرشان داشتند یا سابقه اجرایی آنها بیشتر از امثال جلیلی بوده؟ تازه جلیلی ویژگیهایی داره که حتی هاشمی هم نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۵
۶
جليلي و لنكراني هيچ فرقي ندارند. هر كدوم بيان پاي كاريم
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
بابالنکرانی راباجلیلی مقایسه نکن.جلیلی شأنش بالاتره(توصيه میکنم نامه دهنمکی به احمدی نژاد رابخونی)
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۳
ما نباید درگیر حزب وگروه بشیم ولی باید شش دونگ حواسمون به علما وبزرگان باشه ما کسی رو میخواهیم که دلسوز ایران اسلامی باشد ایران اسلامی حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۲
صدردرصد اینوطره و من همینجا بگم اگه دکتر جلیلی بیاد پروفسور لنکرانی کنار میکشه از انتخابات بعدم هم جبهه پایداری بخاطر دلایلی پروفسور لنکرانی به عوان نامزد معرفی کرد و اینو در اینده نزدیک اعلام خواهند کرد
بعد بعضی از دوستان میگن که من نام خود را عوض میکنم دوستان عزیز درسته نام خود را عوض میکنم اما این عوض کردن نام ارزشها خود را که کنار نگذاشتم من تا اخرین نفس از جبهه حق و گفتمان حق پیروی خواهم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۵
جلیلی کاندید نهایی پایداری هست آمدن ... بازی با پازل زمان است
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۴
آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر سعید جلیلی دارم انشااله بعد از کاندیداتوری دکتر جلیلی ما حامی ایشان در گرگان هستیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واه واه!
فرصت کردی یه ریزه خودتو تحویل بگیر!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
انتصابش مبارکه! ببخشید شما و برو بچ چند تایید رو هم ؟
سیدمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۳
۰
سلام به همه دوستان
چند نکته رو لازم می دونم بیان کنم:
1-بنده این جمله نگارنده رو اصلا قبول ندارم : "نارضایتی دولت از جلیلی و نیم نگاهی به انتقادات گاه و بیگاه و عجیب رسانه های دولتی از یک عضو دولت یعنی دبیر شورای عالی امنیت ملی..."
این جمله کاملا بدون سند هست و اثبات نشده! در این دولت بیشترین عزل های وزرا اتفاق افتاد که بسیاری از آنها کاملا اشتباه و یا بخاطر مسائل کوچک و واهی بود. پس رئیس جمهوری که عزل یک وزیر برایش مانند آب خوردن هست ، چطور از یک عضو با مرتبه ای پایین تر از وزیر ناراضی است و او را عزل نمی کند؟ آن هم عضوی که در حال پیگیری یکی از مهمترین برنامه های دولت نهم و دهم یعنی مسئله هسته ای است! اگر هم اختلاف نظر هایی موجود باشد، مشخص است که بسیار جزئی است که منجر به تغییر وی نشده است.
2-اعتقادی به این ندارم که دولت میل و رغبت بیشتری به لنکرانی نسبت به جلیلی دارد. بسیاری از وزرای دولت نهم و دهم توسط مجلس استیضاح شدند که نشان از نارضایتی و یا بی میلی عده ای از مجلسی ها و شاید بخشی از مردم داشت. این در حالی بود که دکتر لنکرانی یکی از وزرایی بود که هیچکونه اعتراضی نه از طرف مردم و نه از طرف نمایندگان مجلس داشت و یکی از بهترین وزرای تاریخ وزارت بهداشت و درمان بود.هر عقل سلیمی ادامه کار این وزیر را پیش بینی میکرد! اما انتخاب خانم دستجردی امکان اختلاف بین لنکرانی و دولت را شدت داد. پس دولتی ها اگر بخواهند بی میلی نسبت به کسی نشان دهند ، آن شخص دکتر لنکرانی است که اصلا برای وزارت خانه انتخابش نکردند.
3- انتقال وجاهت مناسب جلیلی به لنکرانی هم بی منطق به نظر می رسد! ایک نفر در بازه ای وزیر و فرد دیگر مدتی دبیر شورای امنیت ملی بوده که مسلما وجهه وزیر به نظر بالاتر از دبیر می آید اما به نظر من هردو یک وجهه نسبتا برابر را دارند. از طرف دیگر در اکثر کمپین ها و دعوت های دانشجویان ، طلاب و مردم ، نام هر دو نفر ذکر شده و اگر هم تئوری انتقال وجاهتی وجود داشت، قاعدتا باید بسیاری از دعوت ها مختص جناب جلیلی می بود، که بجز یکی دو مورد اینگونه نبود!
4- جبهه پایداری این مطلب را عنوان کرده بودند که ممکن است با یک کاندیدا وارد انتخابات نشوند. بنابراین اگر هم در آینده آقای جلیلی مجاب به کاندیداتوری شوند،مطمئن باشید مستقل نخواهند بود و تحت حمایت جبهه پایداری پا به میدان می گذارند و ممکن است که دکتر لنکرانی به نفع دکتر جلیلی کنار روند که هیچگونه منافاتی با صحبت های علامه مصباح و یا جناب حسینیان ندارد.
5- و آخرین نکته پیرامون صراط...
ای کسانی که از سایت صراط دیدن می فرمایید، به این نکته توجه داشته باشید که از آنجاییکه کاندیدای مورد نظر صراط هنوز به طور رسمی و یا غیر رسمی احساس تکلیف نکرده و نیامده است، صراط این رویه همیشگی حذف مخالفانش را به طور جدی دنبال می کند. یک روز در میان ، مطلبی از فتنه و خاتمی و اصلاح طلبان می زند و یک ساعت در میان ، از جریان انحرافی و دولتی ها سخن می گوید. هم اکنون نیز که کاندیدای جبهه پایداری مشخص شده ، به سراغ آن ها آمده تا با حربه ی انگلیسی " تفرقه" این جبهه را هم منفعل و کم رنگ نماید.
صراط ! رویه ات را درست کن و دست از تخریب و فتنه انگیری برای حذف مخالفانت بردار. شک نکن از این گونه تحلیل ها و احتمال ائتلاف ها برای کاندیدای شما هم وجود دارد و اگر به این رویه ات ادامه دهی و اجازه نظر و آزادی بیان برای من و امثال من قرار دهی آن ها را بیان خواهم کرد.
والامر الی الله
جواد صدرائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۰
با سلام یک خواهشی از شما مدیر مسئول محترم سایت صراط دارم, اینکه آیا میشود دلایل مخالفت خود را با جبهه پایداری بدانم شاید دلایل منطقی داشته باشید و نظر امثال من را هم اصلاح کنید . اگر صلاح نمیدانید نظرم را منتشر نکنید و برای شخص خودم جواب بفرستید با تشکر
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
بی فایده است ؟ قبل از شما خیلی ها گفتند
صراط مجبور است مجبور
احتیاج است احتیاج است احتیاج !!!!!!!!!!!
سعید
|
Germany
|
۱۰:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲۰۴
آقا مصباح یزدی علامه نیست
جلال
|
Germany
منظور؟
ناشناس
|
Germany
بی سواد در مورد چیزی که نمی دونی حرف نزن
ناشناس
|
Germany
اشتباهی + دادم ....
درود بر علامه مصباح یزدی .
ناشناس
|
Germany
در سطح خودت اظهار نظر کن
نورا
|
Germany
من با سعید موافقم شدیدا!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۴
جلیلی گزینه بسیار مناسبی هست هم مدیر قابلیست و هم سالم که به نظر می رسد آدم های فاسد اطراف او حضور ندارند، برخلاف برخی دیگر از کاندیداها
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۶
۱
با سلام صراط عزیز اینکه دغدغه معرفی اصلح را دارید بسیار جای تقدیر و شکرگزاری است ولی مراقب باشید بازیچه دست مزدورانی نشوید که قصد اختلاف میان جبهه انقلاب دارند. دکتر لنکرانی گفت هیچ وقت با جلیلی رقابت نخواهد کرد لذا از هم اکنون در پی تخریب نامزد اصلح(چه جلیلی و یا لنکرنی) نباشید. در تحلیلهایتان مراقب باشید در دام دشمن نیافتید. موفق باشید
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اگر دکتر جلیلی را اصلح میدانید باید به نظر ایشان هم احترام بگذارید. ایشان در شرایط کنونی دکتر لنکرانی را اصلح دانستند.
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۸
۳
خدایا شکرت که دانستیم عمار انقلاب و مطهری زمان چه کسی را انتخاب کرده اند.
وقتی رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) ایشان(علامه مصباح یزدی) را عالمی به معنی حقیقی کلمه بصیر می دانند؛ دیگر حجت بر ما و تمام ولایت پذیران تمام است.

در زمانی که همه سعی می کنند بیانات و رهنمودهای امام خامنه ای(حفظه الله)را به نفع خود تفسیر کنند باید گوشمان به دهان عمار انقلاب و مطهری زمان باشد تا گمراه نشویم.

جبهه پایداری زیر نظر دو عارف و عالم و فیلسوف و فقیه بزرگوار، حضرت آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح تاسیس و اداره و هدایت می شود.
خوشحالیم که در این وانفسای پیچیده ی عالم سیاست که گاها با نفسانیت و فریب همراه هست، دستمان در دست عمار انقلاب و مطهری زمان است و گوشمان به دهان این بزرگواران.
خدارا هزاران مرتبه شکر و سپاس.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بصیرتت رو بیشترکن!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
اما خامنه‌ای(به نقل از حاج آقا صدیقی):"حضرت آقا فرمودند: تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۱
صراط تا حالا چیزی علیه رییس مجلس نگفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قرار نشد از خط قرمزها عبور کنی ها!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۳۸
کمپین دعوت از بابا پنجهلی برای انتخابات
ریاست جمهوری !! بابا پنجعلی دلاور!!!!!!!!!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یه دونه ای اصلا" تو دردونه ای
down with us
|
Singapore
|
۱۶:۳۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۵۱
این همه رای دادیم به بهانه های مختلف
آخر این کشور همونی بود که بود وفکر نکنم تغییری هم بکنه.
ازقوچان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۳
۱
فکرنمیکردم صراط این گونه علیه دوستان دکترجلیلی یعنی علامه و دکترلنکرانی و...موضع گیری کنه
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۵
۱۱
پایداری همیشه جواب میده
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
دکتر جلیلی شخص بزرگواری است. ایشان در صحبتهایش با دکتر لنکرانی از پذیرفتن این مسئولیت خودداری کردند و ایشان را برای این سمت "اصلح" دانستند پس با توجه به شخصیت ایشان باید با بگوییم وقتی دیگری را اصلح میدانند مطمئنا خودش نمی‌آید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۱
صراط مطمئن باش پايداري جواب مي ده .
آخه چرا تفرقه درست مي كني ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
سلام به نظر شما دوستان افزایش تعداد زلزله ها در هفته های اخیر نوید نزدیکی ظهور را نمی دهد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان این چه ربطی داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
نه لنکرانی نه جلیلی توان و پتانسیل لازم برای ریاست قوه مجریه را ندارند چون تجربه کافی در پستهای اجرایی را نداشته و با توجه به نابسامانی اقتصادی منتج از 8 سال دولت فعلی نیاز به تیم و گروه با تجربه دارد فردی نیاز است که بتواند فراجناحی عمل و از مدیران قابل استفاده نماید که این دو فرد چنین خصوصیتی ندارند.