سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۲
تحلیل مهم حسین شریعتمداری پیرامون تهدیدهای احمدی نژاد:

چرا «گروكشي» مي كنيد؟!/ ديگر از چه مي ترسيد؟!/ یا بلوف زده ايد یا از افشاگري متقابل نگران هستيد!

ب: جناب رئيس جمهور! باز هم با عرض پوزش، تجربه 34 ساله انقلاب به ما آموخته است اينگونه ادعاها معمولا از سوي كساني مطرح مي شود كه از افشاي برخي مسائل پشت پرده خود نگران هستند!
کد خبر : ۱۰۷۵۸۸
"صراط" - حاج حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "  پايان بزرگراه با احتياط برانيد ! " خطاب به احمدی نژاد نوشت: آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:


سفرهاي استاني يكي از كارآمدترين برنامه هاي دولت نهم بود كه در ميان خدمات فراوان دوره اول رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد برجستگي و دستاوردهاي مثال زدني و تحول آفرين داشت. امروزه اما، اگرچه آقاي رئيس جمهور اعلام كرده است كه براي سرعت بخشيدن به پروژه هاي نيمه تمام و در ادامه خدمت رساني به مردم، عازم سفرهاي استاني شده است ولي آنچه در جريان سفرهاي اخير پررنگ تر از افتتاح اين طرح و آن پروژه به چشم مي خورد، هزينه كلان و نجومي از بيت المال براي تبليغ انتخاباتي به نفع نامزد احتمالي حلقه انحرافي و در همان حال، تنش آفريني و حاشيه سازي با حمله به دشمنان فرضي است و باز هم مثل هميشه، بي آن كه براي اثبات ادعاهاي خود هيچ سندي ارائه كند و يا از افراد و جرياناتي كه مدعي است در مسير خدمت رساني ايشان سنگ اندازي مي كنند، كمترين نام و نشان و مشخصاتي بر زبان آورد.

آقاي احمدي نژاد ادعا مي كند؛
«اگر طرح هدفمندي يارانه ها تا مرحله آخر انجام مي شد قرار بود كه هر فرد 250 هزارتومان يارانه نقدي دريافت كند كه متاسفانه با مخالفت رو به رو شد و گفتند با اين كار مردم را تنبل و پول را به بيكاران مي دهيد».

«اگر از جمعيت 75 ميليوني كشور 30 ميليون نفر آماده كار در اقتصاد فعال شوند و براي ساختن كشور كار كنند انقلابي اقتصادي برپا مي شود».
«مي گويند باهات برخورد مي كنيم!... شما عددي نيستيد در برابر ملت كه بخواهيد برخورد كنيد... اگر گوشه اي از پرونده شما را بالا ببريم ديگر جايي در بين ملت نخواهيد داشت»!
«برخي تصور مي كنند وقتي انقلاب ايجاد و جمهوري اسلامي برپا شد ديگر كاري نمانده و همه چيز تمام شده است، در حالي كه ما در ابتداي راه هستيم».

و ادعاهاي ديگري از اين دست كه درباره آن گفتني هايي هست؛

1- اظهارات يكسويه و ادعاي عدالت خواهي جناب احمدي نژاد در حالي است كه اين روزها تورم و گراني افسارگسيخته، امان بسياري از مردم و مخصوصاً اقشار مستضعف و كم درآمد جامعه را بريده است و ايشان اگر در ادعاي مردم دوستي خود صادق هستند- كه انشاءالله باشند- به عنوان رئيس قوه اجرائيه وظيفه دارند تمامي تلاش خود را براي مقابله با گراني و سامان دادن به شرايط اقتصادي كشور به كار گيرند و به جاي سخنراني هاي طولاني و يكسويه، براي مردم توضيح بدهند كه در اين زمينه چه اقدامي انجام داده اند؟!

آيا هزينه 50 ميليارد توماني از بيت المال و از كيسه مردم مظلوم و مستضعف براي تبليغات انتخاباتي آقاي مشايي در استاديوم آزادي را مي توان نمونه اي از عدالت خواهي آقاي رئيس جمهور تلقي كرد؟! اجبار كارمندان دولت براي حضور در اين مراسم و متوقف كردن وظايفي كه آنان در قبال ملت دارند و... كه جاي خود دارد و فعلاً بماند!

ممكن است آقاي احمدي نژاد ادعا كنند كه مراسم استاديوم آزادي براي تبليغ كانديداتوري آقاي مشايي نبوده و بفرمايند بهترين دليل آن كه ايشان در آن مراسم حضور نداشت! كه در پاسخ بايد گفت؛ آقاي رئيس جمهور! يعني حضرتعالي متوجه حضور مشايي در استاديوم نشده ايد؟! چه كسي در محوطه زير جايگاه به انتظار نشسته بود؟! و هنگامي كه برخلاف انتظارتان از مراسم استقبال نشد ترجيح داده شد كه آقاي مشايي آفتابي نشود؟! حالا بحث برسر اين بود كه با توجه به آنهمه تبليغات، غيبت مشايي چگونه قابل توجيه است؟! و آقاي ملك زاده توضيح داد كه بهتر است ايشان مخفيانه از استاديوم خارج شده و در مزار خانم عسل بديعي حضور يابد و خبر آن نيز منتشر شود تا غيبت وي سؤال برانگيز نباشد! و اين فقط يك نمونه كوچك! از هدر دادن بيت المال است و سؤال اين است كه آقاي رئيس جمهور با آن ادعاي غليظ عدالت خواهي- كه البته در دولت نهم واقعيت داشت- امروزه براي اقشار محروم و مستضعف جامعه كه در تورم و گراني افسارگسيخته دست و پا مي زنند چه پاسخي دارند؟!

2- آقاي احمدي نژاد اين ترجيع بند را تكرار مي كند كه «مي خواستيم با اجراي كامل طرح هدفمندي يارانه ها به هر نفر 250 هزار تومان بدهيم ولي نگذاشتند»! و به اين پرسش ها پاسخ نمي دهند كه قصد داشتيد اين مبلغ - در مجموع كلان- را از كدام منبع پرداخت كنيد؟ چه كساني مانع شدند؟ گفتني است اجراي فاز اول هدفمندي يارانه ها دستاوردهاي مهمي داشت كه صرفه جويي در استفاده از حامل هاي انرژي از جمله آنها بود. ولي مگر قرار نبود درآمد حاصل از هدفمندي به حمايت از توليد اختصاص يابد؟ دولت حضرتعالي در اين زمينه دست به چه اقدام قابل قبولي زد؟! تقريبا هيچ! و مگر شرط لازم و ضروري براي اجراي اين طرح، لزوم چاره جويي و مهار تورم نبود؟ آيا حضرتعالي تورم را مهار فرموديد؟ و يا هر از چندگاه به يك حاشيه سازي روي آورديد؟ قرار بود توزيع يارانه ها در ميان دهك هاي كم درآمد باشد ولي دولت محترم به توزيع ناعادلانه و مساوي در ميان همه دهك ها پرداخت- بنابراين نفرمائيد كه از اقشار ثروتمند گرفتيد و به اقشار مستضعف داديد!- از سوي ديگر، دولت در تأمين منابع يارانه هاي كنوني يعني هر نفر 45 هزار تومان با چالش هاي جدي روبرو بوده و هست تا آنجا كه سخن از كسري 20 هزار ميليارد توماني در ميان است و از سوي ديگر در شرايط كنوني وعده يارانه 250هزار توماني علاوه بر آن كه دور از واقعيت و فقط يك شعار دهن پركن است متضمن آزادسازي انفجارگونه قيمت بنزين و برق و گاز وآب و... نيز هست و اين به مفهوم تورم لجام گسيخته اي است كه يارانه 600هزار توماني هم از عهده آن برنمي آيد و تورمي 200درصدي به دنبال دارد. آيا جناب رئيس جمهور از اين واقعيات و محاسبات كارشناسانه خبر ندارند؟ اگر پاسخ منفي است كه تأسف بار است و اگر پاسخ مثبت باشد، بايد پرسيد چرا صادقانه با افكار عمومي برخورد نمي فرمائيد و با رويكرد انتخاباتي واقعيات را وارونه جلوه مي دهيد؟!

3- فرموده اند اگر جمعيت 30 ميليون نفري آماده به كار در اقتصاد فعال شوند، انقلابي اقتصادي برپا خواهد شد، كه سخن قابل قبولي است ولي سؤال اين است كه مگر اشتغال آفريني وظيفه دولت نيست؟ اگر هست- كه هست- دولت محترم در اين زمينه چه كرده است؟ و يا قرار بود چه بكنيد كه به قول حضرتعالي، عده اي مانع شده اند؟!

به عنوان مثال- و فقط يك نمونه- مگر همين آقاي مشايي ايران دوست! در حالي كه مردم كشورش به اشتغال آفريني نياز مبرم داشتند و جوانان متخصص و جوياي كار از بيكاري رنج مي بردند، در ارديبهشت ماه 87، براي ساخت 1000دستگاه ساختمان سرويس بهداشتي بين راهي با شركت اسپانيايي «گينجرو بونو» وارد مذاكره نشده بود. و باز هم، مگر همين آقا كه عقربه قطب نماي آقاي رئيس جمهور همه جا به سوي ايشان نشانه مي رود، ميلياردها تومان بيت المال را براي ساخت سالن هاي همايش كيش در اختيار چند ضد انقلاب فراري ساكن آمريكا نظير «يحيي فيوضي» و دخترش «پانته آ» قرار نداد و در مقابل اعتراض كيهان اعلام كردند كه آنها از ايرانيان عاشق كشورشان هستند! ولي آقاي فيوضي طي مصاحبه اي در آمريكا گفت «وطن من آمريكاست، نه ايران»! و ده ها نمونه ديگر...

4- آقاي رئيس جمهور مي فرمايند «برخي تصور مي كنند وقتي انقلاب ايجاد و جمهوري اسلامي برپا شد ديگر كاري نمانده است و همه چيز تمام شده است، در حالي كه ما در ابتداي راه هستيم»! ايشان باز هم مانند هميشه توضيح نمي دهند چه كسي چنين ادعايي كرده است؟! ولي براي اطلاع جناب رئيس جمهور لازم به يادآوري است كه اين ادعا نيز از سوي جناب مشايي مطرح شده - كه نوار صوتي و تصويري آن موجود است- ايشان مي فرمايند:
«در سال 1357 انقلاب كرديم تا انقلاب اسلامي را صادر كنيم اما من اينجا عرض مي كنم كه دوران اسلام گرايي به پايان رسيده است(!) معنايش اين نيست كه اسلام گرايي وجود ندارد يا رو به نضج نيست، نه، اسلام هست اما دوره اش به پايان رسيده است. اكنون دوره اسب سواري تمام شده، اما اسب هست و سوارش هم هست»!
خب! جناب رئيس جمهور حالا چه مي فرمائيد؟!

5- آقاي احمدي نژاد طي سخناني در هفتكل مي گويد «به من گفته اند كه اگر زياد حرف بزني پدر تو را درمي آوريم»! و پاسخ مي دهد «اگر گوشه اي از پرونده شما را بالا ببريم ديگر جايي در بين ملت نخواهيد داشت»! كه صرفنظر از ادبيات ناپسند ايشان باز هم بايد پرسيد؛

الف: چه كساني چنين ادعايي كرده اند؟ اگر ادعاي شما واقعي است- و با عرض پوزش- مانند ادعاي شما درباره ليست كذايي 300 نفره مفسدان اقتصادي كه هيچ وقت نشانه اي از آن نداديد، پوچ و بي پايه نيست، چرا نام و نشان آنها را اعلام نمي كنيد؟! ممكن است بفرماييد از آنها مي ترسيد! كه اولا؛ بايد گفت ايران عزيز به رئيس جمهور ترسو نيازي ندارد. و ثانيا؛ شما كه با حرارت مي فرماييد ملت توي دهن آنها خواهد زد، ديگر از چه مي ترسيد؟!

ب: جناب رئيس جمهور! باز هم با عرض پوزش، تجربه 34 ساله انقلاب به ما آموخته است اينگونه ادعاها معمولا از سوي كساني مطرح مي شود كه از افشاي برخي مسائل پشت پرده خود نگران هستند! البته، انشاءالله كه شما از آن دسته افراد نيستيد، اگرچه هويت افشا شده برخي از اطرافيان حضرتعالي و حمايت بي چون و چراي شما از آنها تا حدودي علت نگراني احتمالي شما را قابل فهم مي كند! ولي تقصير خودتان است كه به آنها چسبيده ايد!

ج: راستي اگر ادعاي شما واقعيت دارد، چرا از آن براي «گروكشي» استفاده مي كنيد؟! و مي فرماييد در صورتي كه آنها- يعني همان جريان مورد ادعاي شما- عليه جنابعالي كاري بكنند، شما هم پرده ها را بالا مي زنيد! اگر اسناد شما صحت دارد دليلي ندارد كه آن اسناد را پنهان نگه داريد! ملك شخصي شما كه نيست. متعلق به ملت است و بايد پيگيري شود. ولي خودداري شما از انتشار آن تنها دو علت مي تواند داشته باشد. اول؛ آن كه بلوف زده ايد و اين ادعا نيز چيزي شبيه ليست كذايي مفسدان اقتصادي است! و دوم اين كه از افشاگري متقابل آنها نگران هستيد! آيا دليل ديگري هم مي تواند وجود داشته باشد؟! خودتان بفرمائيد.

6- آقاي احمدي نژاد از فساد اقتصادي يك جريان و از جمله آشفته كردن بازار ارز از سوي آنان سخن گفته اند كه علاوه بر پرسش هاي فوق الذكر درباره چرايي خودداري ايشان از ارائه نام و نشان آنها، اين پرسش نيز مطرح است كه مگر همين جناب مشايي با متهم اول فساد كلان و 3 هزار ميليارد توماني بانكي دستكم دو ملاقات خصوصي در هتل لاله تهران نداشته است؟ چرا موضوع آن ملاقات ها را كه با ذكر سند در دادگاه مطرح شده است فاش نمي كنيد؟ چه كساني با تزريق مبالغ كلان ارز به بازار، باعث آشفتگي بازار ارز شدند و مابه التفاوت آن را به كدام كيسه ريختند و اندوختند؟! و ده ها چراي ديگر از همين دست كه بماند! و... آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!
نظرات بینندگان
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۴۸
۱۲۰۵
-
دمت گرم حاج حسین آقا
ولی برای این حرفا 4سال دیر شده

=======================
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي شريعتمداري سوالات زيادي از رئيس جمهور مطرح كرديد كه جواب همه اين سوالها را نه من بلكه همه ملت از بر شده‌اند. حال من يك سوال ميكنم خواهش ميكنم خيلي واضح جواب بدهيد. تمنا دارم جواب بدهيد!
اگر ملت شما را و طرز فكرتان را و عقايدتان را قبول نداشته باشد و اتفاقا عقايد انحرافي آقاي احمدي نژاد را قبول داشته باشد، دقيقا بايد چه كار بكند؟ ما عاشق احمدي نژاد هستيم! اگر احمدي نژاد بدترين هم باشد ما عاشقش هستيم! هرچقدر او را تخريب كنيد ما عاشقش هستيم! هر چقدر دروغ بر عليهش بسازيد باز ما عاشقش هستيم! اگر مملكت را روي سر ما خراب كنيد و بگوييد احمدي نژاد اينگونه كرده باز ما عاشقش هستيم! اگر ما را به خاك سياه بنشانيد و بگوييد احمدي نژاد اينگونه كرده باز ما عاشقش هستيم! چون در او كوچكترين غل و غشي نمي‌بينيم! زنده باد احمدي نژاد زنده باد احمدي نژاد زنده باد احمدي نژاد.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- تمام هم و غم این جریان ضدیت و عدم تبعیت از ولایت فقیه هست ! این فرد تاکنون ملاحظه هیچ فردی رو در اسم بردن و آبروریزی کردن نکرده و نمیکنه
2- این بار دشمنان قدیمی ولایت با پوشش مذهبی و دینی به جنگ ولایت اومدن
3- مخاطب این فرد امثال مجلس و سپاه و بسیج و قوه قضاییه نیست ، اهداف جریان انحرافی ، زدن ولایت فقیه است ، فعلا اسم سپاه را به زبان می آورد و تهدید می کند ،اسم لاریجانی را می آورد و تهدید می کند اما هدف نهایی را در لفافه می گوید ..
4- یازده روز خانه نشینی را فراموش نکنید ! این فرمایش حضرت آقا و رفتار و عکس العمل های جریان انحرافی را هم بررسی کنین :
: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است
5- جریان انحرافی بدونه دیگه کوفه ای وجود نداره ! مگه اینکه از روی جنازه ما رد بشن و طبق شعار انحرافی شون فتح خیبر کنن ! که اینم محاله ! چون چپقشونو چاق میکنیم بعد انتخابات
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم محمد
زنده باشی زنده باشی زنده باشی
تو و همه مردم عاشق ایران
زنده باشه دکتر محمود احمدی نژاد خدمتگذار صادق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر استادقلم حاج حسین که هیچ وقت از خط کش ولایت و میهن دوستی مثل بعضی ها منحرف نشده و برای دفاع از کیان انقلاب دوست و دشمن نمیشناسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد شمر بسیجی و جانباز جنگ صفین نیز اینگونه عاشق یزید شد و آن کرد که در تاریخ بشریت بعنوان فجیعترین جنایت تاریخ ثبت شد و. عبرت بگیر جانم
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اقای شریعتمداری.چوب خدا صدا ندارد؟!!شما وامثال شما همه ارزشهای مادی ومعنوی ملت ایران را فدای کسی کردیدکه بلای جانتان شده؟!! احمدی نژاد با همین حربه ناصواب ابرو وحیثت بزرگان انقلاب وفرزندان ملت را لگد مال کرده وشما وامثال شما به به وچه چه کردید ؟!! صدا وسیما را دربست در اختیار گذاشته اید؟!!نیروهای مسلح.قوه قضائییه. شورای نگهبان. وووووو به حمایت از ایشان رابسیج کردید؟!! ومنتقدین ومعترضین را عامل خارجی ؟!جاسوس؟! خائن؟!معرفی کردید؟!! خداوند همه اینهارا میدید . امروز اه مظلومان شما وامثال شما گرفتار بلای کرده است که هیچ درمانی بران نیست؟!! مجبور هستید صبر وسکوت پیشه کنید؟!!
عاشق ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان
عشق داريم تا عشق
اين عشقي كه شما ميفرمايين عشق كوره!
اگرچه از قديم هميشه عشق و عقل با هم در نبرد و تضاد بودن اما افتخار به بي منطقي و با عرض معذرت بي عقلي چندان كار پسنديده اي نيست.
البته اگر انسان درست معشوق انتخاب كنه به كجراهه نميره و جونشم براي عشقش ميده.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به فعالیت آقای .... تو وزارت اطلاعات رگه هایی از دیکتاتوری تو صحبت های ایشون هست!
فقط و فقط خودشو قبول داره!
... = رضاخان میرپنج!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
كسايي كه ميگند عشق من كوره اشتباه ميكنند. گفتم كه جواب همه سوالات را دارم! هركي خواست جوابشو يك مقاله ميكنم توي بخش نظرات همين سايت در افاضات بعدي آقاي شريعتمداري ارسال ميكنم. زنده باد مشايي
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- محمد خیالت راحت فعلا زنده س !
2- مهم بعد از انتخاباته !
3- با توجه به اینکه رد صلاحیته
4- بعد انتخابات یا اوین یا تلاویو !
عاشق ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي زيبا فرموديد كه جواب تمام سوالات را داريد!
درست همانند مرشدتان جناب آقاي مشايي كه پاسخ همه سوالات را دارند و در تمام مسائل دين و دنيا و عقبي و تاريخ و سياست و ...متخصص بوده و اظهار نظر بلند مي فرمايند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد
عجب عشق پر شوری داری شما!!
خوش به حالت!ما که بخیل نیستیم. ایشالا که به پای هم پیر بشید.فقط بایدبرید آمریکا تا بتونین رسما هم برسین.اینجا نمیشه!! قانون نمیزاره!!!
نه ه ه ه ه ه غلااااااااااااااام ؟
...
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر زود این عمار حضرت آقا فراموشمون شد
احمدی نژاد اگر واقعا خوب بود به حرف ولایت گوش میداد
احمدی دم خروسش قشنگ زده بیرون اما سرش رو مثل کبک کرده زیر برف
وگرنه از ..مفسدین اقتصادی دور خود جمع نمی کرد. تازه به سبد کالاش ...
...
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای رزمنده دفاع مقدس
یه دستی به بصیرتتون بکشید
بدجوری خاک گرفته ، حرف حرف ولایت هست ما اگر برگردیم باز به احمی نژاد رای میدیم تو اون اوضاع اصلح احمدی نژاد بود
هر می امد بدتر می کرد
یادتون باشه احمدی نژآد تو پرونده اش کار خوب هم نداشته سیاه نمایی نکنید اما کار بد هم داشته مثلا حمایت از افرادی چون مشایی ، بقائی ، رحیمی ، ملک زاده و و و
احمدی نژاد با خود بد کرد
خواهشا بصیرتتون رو بالا ببرید
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله از کیست :

در خارج از کشور بچه 4 ساله من را به مادرش نشان داد و گفت : محمود.
vرخش بیقرار
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای شریعتمداری هرچی بگی تف سربالاست از قدیم گفتند هرچه بگنددنمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک . درود برمیرحسین موسوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هی میگن بگو بگو !
بعد که میگه میگن چرا وحدت شکنی میکنی !!!
یه نمونه همین یه ماه پیش رسوایی برادران لا...با اون فایل صوتی و تصویری بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۰۸
۱۹۲۳
چوب وردار گربه دزده فرار میکنه !!!!!!

ببین حسین اقا شریعتمداری
سخن احمدی نژاد مخاطبش را پیداکرد

اگر ریگی به کفش حضرت العالی و سایر دوستانتان در اردو گاه .... سنتی نباشد جواب احمدی نژاد را نمیدادی

همه ی شما از اقدامات احمدی ناراحت و خشمگین هستید زیرا احمدی نژاد مثل موم در دستانتان نیست و نمی توانید به وی فرمان دهید از همین رو اقدام به سیاه نمایی می کنید

شک ندارم از استرس انتخابات خواب و خوراک ندارید و هروزتان به تر از اینکه اگر مشایی تایید شد چه یا اگر رای اورد چه کنیم

شما که اینهمه اطلاعات خبر داری چطور در دعوای بین لاریجانی واحمدی نفرمودی که چرا ... بالا بکشه ولی حالا با یک استدلال تخیلی هزینه جشن ازادی را 50 میلیارد تلقی میکنی !!!!!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم بشدت باهات موافقم
خیلی آقایی شایدم خانمی ناشناس
در هر صورت خیلی دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد خیانت میکنه که در این اوضاع سخن تفرقه افکنانه برای انتخابات میکنه مگه حضرت اقا نفرمودند از امروز تا روز انتخابات هر کسی بین مردم تفرقه بیفکند قطعا خائن است. به کجا چنین شتابان دکتر!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مخاطبش هر کی باشه نمیتونه یک روزنامه نگار دلسوز و متعهد و روشنگر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است دکتر به کجا چنین شتابان؟ چرا همه خود را خرج یک رمال منحرف میکنی؟
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
همه میدونند مخاطب احمدی نژاد کیه .
چرا اینقدر مردم را بچه فرض می کنند.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
سینا و نا شناس عزیز
به کار بندازید
به خدا خوب نیست اینقدر چشم و کور بسته به دنبال هر کسی رفتن
این کار ها مناسب یک رئیس جمهور نست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وظیف هر روزنامه نگار متعهد و دلسوز روشنگری است و روشنگری او دلیل بر مخاطب بودنش نیست عاقل
هفت یار اسفندیار (کیخسرو)
|
Iran (Islamic Republic of)
سینا جان - ناشناس 7.37 و 8.25 دقیقه مال من هستش و از اظهار لطف تو سپاسگذارم که به هر دو کامنت پاسخ دادی


اقای (...) سویسی شما مخ ات کار میکنه بسه
ما بهاریان از راه خودمان خرسندیم


صراط عزیز نظرات من به عنوان کامنت اصلی درج نمیشه و بر چسب نام به رنگ قرمز در می اید! جه کنم ؟
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۱۳
۱۳۱۴
کاسه ی داغ تر از آش=شریعتمداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وظیفه یک روزنامه نگار دلسوز و متعهد روشنگری است..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پر رو تر از همیشه" وقیح تر از گذشته" خیالی تراز گذشته!!!

همه در رخ ......... بین!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
توی این مورد که احمدی نژاد راه رو گم کرده هیچ شکی نیست ولی هر مطلبی هم به یکی مثل آقای شریعتمداری مربوط نیست ...اگه ذره ای تدبیر در وجود آقای شریعتمداری بود خیلی زودتر از اینها باید برای احمدی نژاد این چنین جوابیه هایی رو می نوشت.
واقعا خدا به داد مردم برسه آقای شریعتمداری کی شده یک متلب در مورد گرانی ها و وضعیت معیشت مردم رو با این صراحت کار کنین ما مشکلاتمان این دعواهای سیاسی شما به ظاهر سیاسیون نیست مشکل ما بی تدبیری های شماهاست که درد مردم دغدغه های شما نیست فقط حفظ جایگاه اگرم ادعای حفظ نظام رو دارین خود حضرت آقا بهتر از همه میدونن که مردم اصلی ترین حافظان نظام اند حتی امی ترین مردم از شما بهتر میتواند نظام را نجات دهد چون در کلامش غش نیست((
الهم عجل لولیک الفرج ))ان شاء الله خدا همه ستمگران به ملت رو به سزای عملشون برسونه
...
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید یا شما روزنامه نمیخونین
یا نمیدونین شریعتمداری تو چه روزنامه ای مقاله میزنه
برو کیهان رو بخون میبینی که در مورد گرانی ها از قبل تورم زده بوده
از دم خروس احمدی نژاد خیلی وقت پیش زده بوده
در ضمن همه ی ملت سربازان خط ولایت هستند البته اگر بعضی از مسئولین بی عقل بزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی کسانی مثل سعید با کینه و عناد یا کیهان نمیخونند و یا برای شیشه پاک کردن میگیرن اینجا ها گاف میدن . همه کیهان خوانها متفق الولند که اول از همه انتقاد های کلیدی در تمام زمینه ها از جمله گرانی و تورم و اختلاس سه هزار میلیاردی و... را کیهان به دولت دهم وارد میکرد البته بدوا از سر دلسوزی و راهنمائی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دكتر جان به كجا چنين شتابان!!! اگر خاموش باشي تا ديگران به سخنت آورند بهتر از اين است تا سخني بگوئي تا خاموشت كنند. آخر اتوبان هم راننده عاقل سرعتش را كم ميكند اين چند روز را بيخال حال گيري مردم باش دكتر !!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۷۳
به نظیر حقیر،احمدی نژاد این افشاگری ها را برای روز مبادا نگه داشته است،اگر مشایی رد صلاحیت شود مطمئن باشید این افشاگری ها شروع میشود.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اولا که هیچی نداره و همش برای تحت تاثیر قرار دادن ساده لوح هاست !
2- این شیوه عدالت گستری چه تشابهی با عدالت امام زمان ع دارد ؟ آیا افرادی با چنین شیوه های رفتاری در زمره یاران امام زمان قرار دارند یا یاران دج ... ؟ امام زمان ع چه صنمی با چنین افرادی می تواند داشته باشد ؟ اگر چیزی هم باشد آیا آبروریزی در اسلام مجازه یا در کفار ؟
در اسلام : مردی در حضور رسول خدا (صلی الله علیه و آله) از کسی بدگویی کرد ، در همان جا فرد دیگری از او دفاع کرد . حضرت فرمودند : " کسی که جلوی آبروریزی برادر مومنش را بگیرد ، از آتش دوزخ در امان است "و در روایت دیگر است که فرمودند : "کسی که در غیاب برادر (مسلمان) خود از او دفاع کند ، بر خداوند لازم است که او را از آتش جهنم محافظت کند ." امام صادق علیه السلام فرمود : خدای بزرگ می فرماید هر که بنده مؤمنم را خوار سازد مرا به ستیز فرا خوانده است و هر که بنده ی مؤمنم را بزرگ دارد از خشمم در امان ماند . و نیز در روایت آمده است که کسی که در مجلسی غیبت برادر خود را بشنود و در مقام رد آن بر آید و از او دفاع کند خداوند هزار نوع از شرور دنیا و آخرت را دور خواهد ساخت . بنابراین تنهاد نهی از غیبت کردن کافی نیست بلکه بر هر فردی لازم است که از برادران
دینی خود دفاع کند و در حفظ آبروی آن ها بکوشد . یعنی بر هر مسلمانی لازم است انتقادها و عیب هایی را که به
برادر دینی اش وارد می شود با توجیه صحیح و خداپسندانه دفع کند و زمینه شایعه پراکنی ها و اشاعه ی فحشاء را از بین ببرد .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مرتضی: باش تا صبح دولتت بدمد
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد عزیز . اینگونه سخن گفتن.چه راست وچه دروغ؟! کار خدااست؟؟! اگر عاقبت ان همه حمایت کورکورانه چنین نمیشد من به عدالت خدا شک میکردم؟؟!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۰
۱۴۷
لعنت بر ابلیس ! برای من ثابت شده توان فوق العاده ابلیس در تسخیر انسانهای ضعیف النفس ، مغرور ، از خود راضی ، خودرای و ... و چقدر استادانه و زیبا در باتلاق فرو می بره انسانهایی با چنین خصوصیات رفتاری رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با موجودات ماورائی خوش باش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۵۲
۱۴۸۷
شریعتمداری هم یک .... مثل شما صراتی هاست حرفاش دو پول هم ارزش نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی دادم عذز میخوام

هزارتا مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت زدم یک میلیون تا منفی
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست منفي داديم.
هزارتا منفي!
حاج حسين خوب ميزنه تو 100 امتيازي طوري كه بعضيها رو به آتيش ميكشه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
احسنت جناب ناشناس"
لایق مثبت های فراوان هستی"
_________________________
حرف دل منو زدی،دمت گرم
خطاب به امین سابق!!
|
Iran (Islamic Republic of)
من که گفتم این عشق اخر عاقبت نداره!!
بلا رفتی امین آباد یا نه؟
قرصاتو فک کنم پشت و رو خوردی!
یه وقت مهر پرت نکنیا
می خوره تو مانیتور به من نمی خوره!!
روانی حیا کن احمدیو رها کن!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خطاب به امین سابق:

به خیالت اگر ادا و تکیه کلام های ممل رو دربیاری، من ذهنم میره طرف ممل؟؟؟؟

مدتهاست که باطن خودت رو بهم نشون دادی ،برخلاف ظاهرت"

نیازی نیست ادای ممل هم دربیاری"ممل لااقل شرف داشت اول کار با من از در دوستی وارد نشد!!!!و بامن تقابل کرد"نه اینکه در ظاهر دوست باشه و الان بخواد منو بکوبه"

متاسفم برات آقای حزب الهی!!!ضربه از پشت زدن خصلت شماست
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴
۱۵
شیطان تنها قدرت فریب کسانى را دارد که خود با اختیار ولایت او را بپذیرند و در تحت سرپرستى او درآیند.

کُتِبَ عَلَیْهِ أَنَّهُ مَنْ تَوَلاَّهُ فَأَنَّهُ یُضِلُّهُ وَ یَهْدِیهِ إِلى‏ عَذابِ السَّعِیرِ»29 و «إِنَّما سُلْطانُهُ عَلَى الَّذِینَ یَتَوَلَّوْنَهُ وَ الَّذِینَ هُمْ بِهِ مُشْرِکُونَ
و به گفته خود شیطان ، بر بندگان مخلص خداوند، هیچ تسلطى ندارد إِلاَّ عِبادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدست آوردن و نگه داشتن قدرت خودش یه پا شیطانه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۳۹
۸۰۸
دمت گرم آقای شریعتمداری آفرین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کیهان 500 تومنی رو عشق است !!!!

آورین آورین:D
خطاب به امین سابق!
|
Iran (Islamic Republic of)
من که گفتم این عشق اخر عاقبت نداره!!
بلا رفتی امین آباد یا نه؟
قرصاتو فک کنم پشت و رو خوردی!
یه وقت مهر پرت نکنیا
می خوره تو مانیتور به من نمی خوره!!
روانی حیا کن احمدیو رها کن!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من از آقای شریعتمداری دل خوشی ندارم چون این حرف هارو باید یه 6سه چهار سالی زودتر می گفت اما اگر یک روز بخوام روزنامه بخونم و هیچ روزنامه ای به غیر از ایران و کیهان نباشه از لج شما هم شده امین جان کیهان می خرم چون درصد شرو وراش از روزنامه ایران خیلی کمتره!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خطاب به امین سابق:

به خیالت اگر ادا و تکیه کلام های ممل رو دربیاری، من ذهنم میره طرف ممل؟؟؟؟

مدتهاست که باطن خودت رو بهم نشون دادی ،برخلاف ظاهرت"

نیازی نیست ادای ممل هم دربیاری"ممل لااقل شرف داشت اول کار با من از در دوستی وارد نشد!!!!و بامن تقابل کرد"نه اینکه در ظاهر دوست باشه و الان بخواد منو بکوبه"

متاسفم برات آقای حزب الهی!!!ضربه از پشت زدن خصلت شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید وقتی از روی عناد کیهان نمیخونی باید چنین ادعائی بکنی . در صورتیکه کیهان همواره کلیدی ترین انتقاد ها را در تمام زمینه ها از دولت دهم داشته است . هر جا انحرافی رخ داده صراحتا هشدار داده ولی شما گوشاتون را پنبنه زدید
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۴۷
۷۸۳
1- تکرار میکنم تمام هدف و نقطه نهایی گارد گرفتن های جریان انحرافی در مقابل ولایت فقیه است وگرنه ایشان به تجربه ثابت کرده هیچ ابایی از نام بردن هیچ شخصی نداره
2- جریان انحرافی تا انتخابات فرصت داره بتازونه بعد از اون دیگه خط قرمزهای کذایی کارکردشو از دست میده و اونوقته که اوین محتمل تر و دست یافتنی تر به نظر میرسه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون:

صبرکن ،اگر پرونده رو بشه، ماست مالی کردن های این آقا توی روزنامه اش هم دیگه فایده ای نداره"
مردم خودشون میان توی صحنه"

به خیالت کسی جفنگیات صداوسیما رو نیگا میکنه؟؟؟؟؟
نه عزیزم، مردم شرف BBC رو بیشتر میدونن و حقایق رو میفهمن"
ممکنه دروغ بگه، اما توش راست هم پیدا میشه و اخبار رییس جمهور رو پوشش میده و تصاویر رو هم سانسور نمیکنه"
مردم فقط کافیه بشنون"
خطاب به امین سابق!
|
Iran (Islamic Republic of)
من که گفتم این عشق اخر عاقبت نداره!!
بلا رفتی امین آباد یا نه؟
قرصاتو فک کنم پشت و رو خوردی!
یه وقت مهر پرت نکنیا
می خوره تو مانیتور به من نمی خوره!!
روانی حیا کن احمدیو رها کن!!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
- من بسیجی با بصیرت هستم بخون !

- این قسمت از کامنتت رو بیشتر توضیح بده لطفا :

مردم خودشون میان توی صحنه !!

1- بر علیه کی ؟ و به حمایت کی ؟ و برای چه هدفی ؟
هفت یار ( کیخسرو)
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان شما توهین های دیگران به کاربر "امین زنده به عشق " را درج میکنی به صرف اینکه امین بهاریست ؟

پس اون قوانینی که پایین صفحه نوشتی را بردار و لطفا توهین هایی که به مسولان قوای دیگر شده را سانسور نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش، خودش اسم خودشو گذاشته «روانی» تقصیر صراط چیه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان بی خیال: اعصابماز این بی هویت ها خورده و حالمو گرفته نامرد"

منظور خاصی ندارم و سعی نکن من رو در تقابل بارهبری نشون بدی"

حرف من اینه ممل:
نظام مقدس جمهوری اسلامی،باید آلودگی هایش زدوده بشه"

چرا شما برداشت خودتون رو دارید؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به اصل مهم حیا و گستاخی ، برای ما اظهر من الشمس و قطعی هست که آقای ........ با هیشکی رودربایستی و تعارف نداره و همونطور که تا حالا نشون داده میتونه اسم هر کسی رو به زبون بیاره و تهدید کنه ، منتها تنها کسی رو که موضع تقابل و دشمنی شو علنا (نه عملا) به زبون نیاورده و تنها در لفافه و با رفتاراش نشون میده اعتقادی بهش نداره ولایت فقیه هست ، برای امثال بنده روشن و واضح است که هدف غایی این فرد زدن ولایت فقیه است ، برای امثال من روشن و واضح است که ایشون 11 روز رفت خونش با این هدف که هواداراش بر علیه ولایت فقیه بریزن بیرون شعار بدن !!!
اینکه تو میگی مردم خودشون میان توی صحنه ! فقط حرف نیست ! بلکه آرزوی احمدی نژاد بود در اون 11 روز !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون،«قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست»
________________________________
احمدی دلاور (اسفندماه 91):

«سلام مرا به همه بچه ها برسانید و به آنها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه الله الاعظم است، همانطور که قبلا هم گفته ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(ع) است، این فشارها کوتاه مدت خواهد بود بزودی وضعیت دگرگون خواهد شد، صبر صبر، بهار نزدیک است.»
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
اینی که توصیه می کنه به ولایتمداری چرا خودش اینجوری رفتار میکنه ؟

مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
احمدی نژاد :
برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸۱
۴۷۷
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین/چه دل آزارترین شد،چه دل آزارترین
آقای احمدی نژاد؛ حیف شد که برای این 5 نفر اطرافتان، دارید همه چیز را به باد می دهید. حیف
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه عزیزم،اشتباه فکرنکن"
آنهایی دارن همه چیزشون رو برباد میدهند که الان جیغ شون دراومده و حسابی میسوزه و شروع به نوشتن اراجیف میکنند!!!
خطاب به امین سابق!
|
Iran (Islamic Republic of)
من که گفتم این عشق اخر عاقبت نداره!!
بلا رفتی امین آباد یا نه؟
قرصاتو فک کنم پشت و رو خوردی!
یه وقت مهر پرت نکنیا
می خوره تو مانیتور به من نمی خوره!!
روانی حیا کن احمدیو رها کن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر شعر قشنگی بود اگر در وصف دولت و کسانی باشد که او را سرکار آوردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۰۲
۳۴۰
توپ اول را حاج اقا اصولگرا شلیک کردی -----پاسخ بدتری خواهی گرفت

احمدی نژاد نزد مردم شناخته شده است و حرف وی محکمه پسند تر از شماست که مردم روزنامه شما را نمیخرند و اگر هم بخرند فقط برای پاک کردن شیشه هاست

حالا اگر از روی سخنان احمدی با شما نیست شما چرا جواب دادی

فرمودی لیست کذایی مفسدان اقتصادی
به نظرم شما توهم داری - اگر قاضی القضات مثلا محترم میخواست با مفسدان برخورد کنه از اول.........
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم ایول
حرف حق جواب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در صدر اسلام هم وقتی کفار قریش سخنان مستدل و به حق پیامبر رد مشنیدند برای اینکه بر روس آنها تاثیر نگذارد گوش های خود را میگرفتند . درست مثل بعضی ها در این زمان که روزنامه وزین را نمیخوانند و یا براس شیشه پاک کردن میخرند . غافل از اینکه العاقبه للمتقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وظیف روزنامه ها روشنگری است بخصوص وقتی ادعائی دروغ و برای تبلیغات انتخاباتی با پول بیت المال مطرح شده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتي احمدي نژاد اسامي رو داد مسخرش كرديد مثل الان وقتي قوه قضاييه اينگونه با رئيس جمهور برخورد ميكنه و نمايندگان به تمسخر اون ميپردازند انتظار داريد حرفاشو كجا ميزنه خب معلومه مردم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
برید بین مردم"ببینید چه کسانی کیان را میخرند؟؟؟؟؟
تیتر روزنامه رو روی دکه میبینند و یه پوزخند میزنند و میروند رد کارشان!!!

500 تومن مگه کمه !!!!دیگه نمیصرفه شیشه هم پاک کرد!!!
________________________________
توی کیهان، یک جمله حرف حق هم پیدا نمیشه،فقط یه سری مهملات عین ...... به هم وصل شده و بلغور کرده"
خطاب به امین سابق!
|
Iran (Islamic Republic of)
من که گفتم این عشق اخر عاقبت نداره!!
بلا رفتی امین آباد یا نه؟
قرصاتو فک کنم پشت و رو خوردی!
یه وقت مهر پرت نکنیا
می خوره تو مانیتور به من نمی خوره!!
روانی حیا کن احمدیو رها کن!!
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۱
۱۵۱
این حرفا رو حداقل باید چهار سال پیش میزدید. حاج حسین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر سخن وقتی و هر نکته زمانی دارد . اتفاقا همین الان وقتشه تا در این روزهای آخر عمر ریاتش از امکانات بیت المال برای تبلیغ انحراف بهره نجوید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب ناشناس بگو هرجا منافع ما ایجاب کند،همون طرفیم!!!
مغلطه نکن برادر!!!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف ها مربوط به 4 سال پیش نیست ها دوست عزیزم
این حرفا مال این چند وقته هست
...
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای امین خان
منافع شما پشت احمی هست
این من توی صفحات پویش از مشایی خوندم که نوشته بود مشایی مستاجر هست
میشه بدونم مشایی .. چطوری مستا جر هست؟ این همه ...یکار کرد؟
بعد یه سوال فقط یه سوال فقط همین رو جواب بده
احمدی اگر ادعای مقابله با مفسدین رو داره چرا .....که یک پروندش به قطر دور کمر من هست رو تحویل قوه قضائیه نمیده؟(بگم دور کمر من 1.5 متر هست ها)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چهار سال پیش هم گفت شما کر بودی نشنیدی!
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹۰
۲۰۹
آقای شریعتمدار چرا شما به خود گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خود نگرفته وظیفه یک روزنامه نگار متعهد روشنگری است تا کسانی با دروغ و دغل افکار منحرف و فتنه انگیز را برای تبلیغ انتخاباتی با پول بیت المال ترویج ندهند
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
اره واقعا برا منم سواله چرا شریعت به خودش گرفته؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روشنگری یک روزنامه نگار متعهد به خود گرفتن تلقی نمیشه جانم
...
|
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر خانم به خودش نگرفت
عمو برو برو سر کلاس ادبیات
اینجوری پیش بری مردود میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵
۱۵۰
اقای شریعتمداری

یادمه سال 88 بود که مناظره ای بین احمدی و موسوی شکل گرفت من ان سال طرفدار موسوی بودم
در ان مناظره احمدی با حمله به هاشمی و فرزندانش و ناطق نوری و داماد هایش عملا رای بسیاری را خرید
در مناظره با کروبی هم چنین اتفاقی رخ داد
شما از خودتان پرسیدید که چرا احمدی نژاد رای اورد ؟ البته به ظاهر فکر میکنید بخاطر حمایت شما و سایر اصولگرایان ، بسیج و سپاه ولی خوب می دانید که مردم بخاطر همین حمله به ارکان حاکمیتی به احمدی نژاد رای دادند
پس خودتان را خسته نکنید مردم منتظر سخنان احمدی نژاد خواهند بود نه شما
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پيشنهاد ميكنم جنابعالي با اين قدرت تحليل حتماً رزومه كاري خود را براي بنياد سوروس ارسال فرماييد تا از توانتان در راه خير بهره گيري نمايند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مردم از این بد اخلاقی احمدی نژاد قلبا ناراحت بودند ولی چون شعر ها و حرفهای امام (ره) را که در طول 16 سال حاکمیت کارگزاران و مشارکتی ها خاک خورده بود و به قول اکبر کنجی به تاریخ سپرده شده بود با زبان مردم و شیرین بیان و زنده کرد مردم به او اقبال کردند . پس بهتره احمدی نژاد خود را خسته نکند چون مردم ذاتا از دروغ و دغل بیزارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که طرفداران سران سبز اموی و سربازان اسرائیل برای براندازی اکنون طرفدار احمدی نژاد شدن ناکامی و شکست وی کافی است
...
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم بخاطر کارهای دوره اولش بهش رای دادن نه بخاطر اون بی اخلاقی هاش
اون زمان بین تمامی کاندیداها اصلح ترین بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من که از بداخلاقی های دولت رو نمیپسندم ولی مردم واقعا منتظر شنیدن حرفهای کیهان نیستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی همیشه ادای اپوزوسیون ها رو در میاره
اپوزسیون بازی در میاره
سیدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۲۲
من میگم اصلا چرا باید کار به این حرف ها بکشه که بگیم :"افشاگری متقابل" واقعا متأسفم...

خیلی جالبه که ما این رو پذیرفتیم که دو طرف یه چیزایی رو دارن پنهان می کنن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یه سئوال:

حاج حسین از چه ترسید که طرف مدت 12 ساعت بعداز سخنرانی احمدی دلاور،همچین مقاله ای نوشت؟؟؟؟؟؟

قضیه مشکوکه"باید صبرکرد و منتظر ریزش ها شد"
ولايتي
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان پاسخ شما اين است:
حاج حسين از اين ترسيد كه رييس جمهور در پايان برزگراه كماكان بد و با سرعت رانندگي كنه و ته مانده محبوبيتي كه بخاطر خدمات چندساله اش دست و پا كرده است را به باد فنا دهد.
تذكر دوست مشفق بسي بهتر از نيشخند دشمن موذي است.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به خدا حالت بده
خیلی اوضاعت بهم ریخته هست
عزیزم
اون کاورش رو برداری و ازش استفاده کنی به هیچ جای دنیا بر نمیخوره
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۳۴
به نظیر حقیر،احمدی نژاد این افشاگری ها را برای روز مبادا نگه داشته است،اگر مشایی رد صلاحیت شود مطمئن باشید این افشاگری ها شروع میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین الان هم .... بطوری که خواب پوتین شدن را ببینه عمرا برای دور دوازدهم تایید صلاحیت بشه با این بد اخلاقی هاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشايي كانديد نخواهد شد صبر كنيد انتخابات تموم بشه دكتر جوري سفره ي دلشو باز ميكنه كه... مطوئن باشيد اون موقع خيلي ها از ترس مردم جرائت بيرون رفتن از خونه رو ندارند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
باور کنید که انتشار اون نوارها در یکشنبه مجلس در برابر افشاگری های بعدی احمدی دلاور، ذره ای در برابر اونا نخواهد بود"

به یه چیز جالب توجه کردید؟؟؟؟؟؟

قبل از انتشار نوار، چقدر هجمه بود؟؟؟همه میگفتن چیزی نداره"

اما بعد از انتشار از این حرفا خبری نیست و فقط تخریب"کسی از نماینده ها شاخ نمیشه"کسی از آقایان نهاد خاص مصاحبه نمیکنه!!!!

"احمدی دلاور از همه آتو داره"مردم منتظرند"
ریزش های زیادی خواهیم داشت در این بهار دلنشین
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به کاربری که اسمشو روانی گذاشته :
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۱
۹۱
این حرفها اونم از طرف شما خیلی خریدار نداره چونکه به کرات نشون دادید دلتون برای منفعت گروهتون میسوزه نه برای ملت و مردم مگرنه شما که از همه دنیا خبر دارید چرا چهار سال پیش که فریاد مردم بلند شد و این حرفها رو میزدند براشون شاخ و شونه می کشیدید و بهشون تهمت جاسوس و کافر رو ملحد می زدید چی شده حالا که احمدی داره پته همتونو میده رو آب و شما رو هم همراه با ملت داره غرق می کنه به دست و پا افتادید و میخواهید با همون حربه همیشگیتون احمدی رو هم خانه نشین کنید ؟ نه بابا دسته گل خودتونه تا آخرشم پاش وایساده .
پدر ژپتو
|
Iran (Islamic Republic of)
پينوكيو جان باز گول روباه مكارو خوردي؟چندبار بگم بشين تو خونه و دنبال اون دوتا راه نيفت؟
چون الآن برخي حرفها و اقدامات احمدي نژاد مشكل داره چطور نتيجه مي گيريد كه وطن فروشي اون دوتا بخاطر قدرت طلبي كار درستي بوده؟ چه ربطي داره عزيزم؟
اصلاً يكي از جرمهاي جديد احمدي نژاد اينه كه زبون فتنه گران رو دراز كرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه برای منفعت گروهشون بود که بایستی از احمدی نژا را خودشون آوردند طرفداری میکردند نه آقا این نشون میده که برای حفظ انقلاب دوست و دشمن سرشون نیشه . مثل مشارکتی ها و کار گزاران نیستند که به خاطر فرزندان و پسر خاله هاشون تمام سوابق مبارزاتیشون را فدا کنند و بشن زبیر و طلحه و شمر و.....
جوجه اردک
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر پینوکیو که حرفات قشنگ بود.
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر انقلابه یا به خاطر اینه که لنتظار داشتند احمدی نژاد در راستای اهداف .. اونها حرکت کنه که تمام تحلیلای آبکی اونروزشون رفت هوا اینجوری نشد حالا دوباره نزدیک اتنخابات شده پروژه عبور از احمدی رو دارند برا مردم تکرار میکنند ضمنا" بگذار برات بگم این شماها هستید که مهره آمریکا تو ایرانید نه اصلاح طلبا متاسفانه تعصب بدون دلیل و تفکر ما رو به ورطه نابودی می کشونه متاسفانه با استدلالی که برات آوردم این شما اصولگراها هستید که وجودتون برای آمریکاییها مفیده و قطعا" با حضور شما و پروژه ایران هراسی که نشون دادند براشون خیلی مهمه قطعا" با اصلاحات در ایران موافق نیستند و تنها راه از بین بردن اصلاحات هم همین روشی هست که اون کثافتها در پیش گرفتند . در مقابل اصولگراهای افراطی و برای از بین بردن اصلاحات در ایران بهترین راه حمایت از اصلاحات و قرار دادن اونها در مقابل اصولگراهاست و اینطوری از شر اصلاحات توسط اقتدارگراها خلاص میشن و با حضور اقتدارگراها پروژه ایران هراسی در منطقه رو اجرا می کنند . این یک بحث دیپلماسی که ما تو دانشگاه خیلی راجع بهش میگفتیم و بحث میکردیم راستش من روابط بین الملل خوندم و شاید نتونم براتون تو این کامنتها کامل توضیح بدم که تفسیر ما از دشمنی آمریکا با ایران بدتر از اون چیزی هستش که شما میگید ولی راهکارمون برای مقابله با اون درست مثل سیاست خودشونه نه مثل شما و در نتایج گرفته شده این شما هستید که مفت و مجانی تو زمین آمریکا دارید بازی می کنید نه اصلاح طلبا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷۸
۲۳۰
مشایی رای نمی اورد اینقدر با این حرفا بزرگش نکنین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
باشه عزیزم،کی حرف زد؟؟؟؟

مشایی رأی اش از ارای باطله هم کمتره" اینقدر که حرص و جوش نداره"
اینقدر که مطلب زدن و مانور دادن روی یه منحرف نداره که"

کسی که 100 تا رأی هم نداره، چرا بزرگش میکنید؟؟؟
بذارید بیاد تا آبروش بره و مردم بهش بخندن"

غیرازاینه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به کاربری که اسمشو روانی گذاشته :
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوبار ه این طوطی اومد قابل توجه ممل بسیجی با بصیرت
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱
۳۷
بنده ادم سیاسی نیستم اما اخبار راکه رصد می کنم دقت به رایهای که به کامنت ها دادند زنگ خطری بزرگ برای تو صراط ودیگران روشن شده که بانگرشتان مردم مخالفند مسئولین به فکر باشند این رایهای منفی همه به طرف انهاست یه وفتن کار به جایی نرسد که دیگر کسی به خاطر کم کاری انها به تو نگاه نکنند صراط .شاید بعضی بگویند من منفی بافم اما واقعا برای اینده کشورم خیلی نگرانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
96 در صد کسانی که تعیین کننده نتیجه انتخابات ها هستند و فقط در 9 دی و پای صندوقها پیداشون میشه در فضای سایبری حضوری ندارند پس زیاد خودتون را به این رای ها و نظر ها دلخوش و یا نگران نکنید . تا مثل بعضی ها در 88 دچار توهم نشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا توان تقلب دولت در رسانه های مجازی اندکی محدودتر است! اون هم حل میشه اونوقت همه جا نه دی میشه!
سید.ر.
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه صراط وبقیه ی دوستان.
1- این جنگ زرگری است
2-منفی ومثبت ها اصلا منطقی نیست.اگه ایراد را رفع نکنید سایت تان اعتبار ندارد(نکنه هک شده؟!!!)آره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سید ر موافقم آقای صراط شاید به خاطر انتخابات سرتون شلوغ باشه ولی اگه مشکل فنی یا مهندسی رو حل نکنید نسبت به بقیه ضعیف تر میشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۶۶
چه جالب! 4 سال پیش هرکی از این حرفا میزد منافق بود، الان همه بلبل شدن همون حرفا رو تکرار میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد . ضمنا چهار سال پیش این گفته ها طرح براندازی رنگی جورج سورس صهیونیست را تسریع و تایید میکرد. پس نیت اصلی و مهمه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آره این جماعت یه رویی دارن که بیا وببین"

به حرف ناشناس دوم نیگا کنید،چقدر خنده دار،، هرسخن جایی و هرنکته مکانی دارد""

نه عزیزم" بهتراست بگویی نکته مهم آنجاست که منافع ما در خظر باشد یا نباشد"

ملت دست شماها رو خونده
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به کاربری که اسمشو روانی گذاشته :
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
از روستای برقبان سبزوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۲
۱۶
حاج حسین اقا
سلام
من کار ندارم که احمدی کار تبلیغاتی میکنه ولی این کار یارانه 200تومنی کار بسیار عالیه شما غصه منبعشو نخورید اونایی که 3000میلیارد برداشتن با پرونده پتروشیمی ها میگیرن اره داش حسین
به امید روزی که دزدی ها تو ایران نباشه
بدرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷۵
۲۲۵
حاج حسین سلام
خوبی برادر؟
...
بالاخره پرونده سازی ...بی حد و حصرت دامن خودت رو گرفت!
حاج حسین چرا میترسی؟
نکنه اگر گوشه ی پرونده ی تو بالا بره مشکلی برات پیش بیاد؟
پرونده ی ..تو و امثال تو سالیان زیادی است که نزد ملت ایران باز شده!
نترس ....
پشتت ....... هست. پس قوی باش قوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مغلطه و سفسطه ممنوع . وظیفه حاج حسین و هر هر رزونامه نگار وطن پدوست و متعهد به خون شهداست که در برابر انحراف لجوج و خود رای که قصد داره در باقی مانده عمر قانونی خود از بیت المال استفاده تبلیغاتی و فرافکنی کنه روشنگری کنه
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجي ناشناس سلام
منفيا رو تحويل بگير برادر
اين كه فرمودين"پرونده سازي بي حد و حصر دامن حاج حسين رو گرفته" نشان از شدت آتش سوزي برخيها از افشاگري و اصولگرايي و منطق و به هدف زدن كيهانيان داره.
ضمناً كلي هم با اين فرمايشتون مارو خندوندين. مرسي!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
احمدی دلاور، گوشه پرونده رو بزن بالا، حال کنیم اساسی"

وای که صدای جیغ همه دراومده"حتما خیلیا پرونده دارن"آخه هرچی سایتا رو نیگا میکنم،همه جیلیز ویلیز میکنند!!!!

احمدی دلاور، ما منتظریم"نگران صداوسیما نباش"چون کسی اراجیف اونا رو نیگا نمیکنه"

تو فلان ده کوره لب مرز،هم به اینا اطمینان ندارن وفقط BBC "

بی بی سی اگر دروغی میگه، راست هم توش پیدا میشه"درود بر شرفش در این مورد"که در ..... خودمونندیدم
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به روانی :
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به خودت نگفتم روانی ، خطابم اسم کاربری جدید که انتخاب کردی بود
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب گلخندان ناشناس عزیز فکر کنم به خاطر منفی زدن زیادی به این کامنت انگشت اشاره شما درد گرفته است !!!!!!!!!! سریعا" خود را به یک ارتپد معرفی کنید !!!!!!!! مرد حسابی سیستم منفی مثبت خرابه شما بینهایت میتونی منفی مثبت برا خودت ثبت کنی پس خیلی نخند چونکه مجبور میشی به یک روانشناس هم مراجعه کنی !!!!!!!!!!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من امین جان شما جواب این مملی رو نده قافیه کم آورده داره جفنگ میگه ! خسته نشدی کپی پیست می کنی
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۱۲۱
اشکالی نداره بذارین واسه خودش این 3ماه اخر هر چی میخواد بگه دلشو نشکنی اخه همین قدر دیگه تو قدرته گناه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چی میخاد بگه فقط خیانت نکنه مگه توصیه حضرت اقا را نشنیده؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
امیرجون، تکلیف مارو مشخص کن"

اگه جلیلی مستقل بیادف میری طرفدار حاج سعید"
یا بخاطر مصباح میمانی اینور واسه لنکرانی؟
_______________________________
داداش عزیز:
منتظر ریزش های انقلاب باش، ین بار به آرومی قبل نیست"خیلیا باید برن"

نظام مقدس جمهوری اسلامی، آلودگی هایش باید زدوده بشه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين خان از جمله آلوديهاي انقلاب كه بايد زدوده شود و غربال گردد جريان بابي مسلك است كه به قول علما ورزن جديد فرقه ضاله بهائيت است
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱۱
۳۲۳
دست مريزاد جناب شريعتمداري
همانند هميشه از تحليلها و اصولگرايي ناب شما لذت برده و استفاده كردم.
عزت شما و كيهان مستدام
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دقیقا از چه چیزش استفاده کردید؟؟؟؟؟

برای پاک کردن شیشه یا نشستن بر روی آن؟؟؟
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جون از اينش استفاده كرديم كه 34 ساله داريم استفاده ميكنيم:
بصيرت و منطقي كه جلوتر از خيليها ميبينه و پته منحرفهاي از خط اصيل انقلاب و ولايت رو مدتها قبل از افراد ديگه متوجه بشوند رو آب ميريزه.
از همون ابتدا هم منافقين و به خواب زدگان و كجراهه رفته ها از افشاگريهاش ميسوختن و چون منطقي نميتونستن پاسخشو بدن به فحاشي و دروغ و توهين رو مي آوردند.
ناشناس نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۳
۱۰۴
بسم الله...
ادبیات آقای شریعتمداری میتونست مداراطلبانه تر باشه...
جاهایی رو هم تندرفت...
اما واقعیت همینه!
کسی میتونه دم از عدالت بزنه که از کابینه خود به عنوان خط قرمز خود نام نبره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که مرتضوی را گرفتن و جوانفکر را گرفتن دیگه از کدوم خط قرمز حرف میزنی ؟
قوه قضا ... وظیفشو درست انجام بده الکی خط قرمز را بهانه نکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شریعتمداری و مدارا!
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۰
۲۱۳
دست مريزاد جناب شريعتمداري
همانند هميشه از تحليلها و اصولگرايي ناب شما لذت برده و استفاده كردم.
عزت شما و كيهان مستدام
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۲
اقای شریعتمداری این کار باسه ی خودش اصولی داره.ایشون اول باید شروع کننر بگن بگن و شما بگویید که بگو بگو بعد ایشون عکسی فیلمی چیزی رو بکنند.همینجوری نیست که شما تلاشای دولتو تو 8سال برای جا انداختنه این گفتمان دارید زیر سوال میبرید خجالت نمی کشید؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شهاب جون اینا خیلی روشون زیاده خجالت نمی کشن....
فارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۸
۴
جنا حاج حسین!
حنای شما دیگر رنگ ندارد
این انتقادات را برای تطهیر خود میکنید غافل از اینکه مردم حمایتهای بیدریغ و بی چونو چرای شما را فراموش نکرده اند حال با مقاله و انتقاد صوری گول شما را نخواهند خورد .. به هر کس که رسیدید تاختید و وصله جاسوس و خاون چسباندید یک دوجین اسامی خارجی همچ.ن سوروس به خورد همفکرانت دادید اما حاصل چه شد؟
نمیخواهید این نابسامانی اقتصادی را اندکی به گردن بگیرید
نگیرید
اما مردم در حافظه شان شما را به بدی یاد می کنند.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلاً هم عرض كردم كه يكي از آخرين جرمهاي احمدي نژاد دراز كردن زبون فتنه گران سبز امويه!
اين متوهمها آسمان و ريسمون رو به هم ميبافن تا توهم تقلبشون رو به خورد خلق الله بدن غافل از اينكه مردم "جيگر" نيستند!
از اين جوك گردن گرفتن نابساماني اقتصادي توسط حاج حسين دلاور و منطقي هم كلي مشعوف و خندان شديم! مرسي!
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵
۲۱
سلام
آقای شریعت ...! چرا اینقدر شرو ور میگید شما که اینقدر به حساب خودتون انتقاد میکنید برای بهتر شدن وضعیت کشور چه کار کرده اید؟ فقط بلدید غرغر کنید دیگر هیچ خاصیتی ندارید.
پس بهتره ...حرف نزنید.
یا زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۸۸
جناب شریعتمداری
ممنون از متن آگاه کننده و روشنگر شما
لطفا تذکراتی هم درباره اسلام عزیز بدهید که بر اثر غفلتها داره در بین جوونها کمرننگ میشه.
ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صفحات کیهان همواره این تذکرات را داره
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵
۷۷
دست مريزاد جناب شريعتمداري
همانند هميشه از تحليلها و اصولگرايي ناب شما لذت برده و استفاده كردم.
عزت شما و كيهان مستدام
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وای که مُردم از خنده" نگو تورو خــــــــــــدا !!!

اول صبحی آدمو شارژ میکنید!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جون ظهر شده عزيزم!
از خواب بيدار شو......
بيا شيرتو بخور........
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شیر رو بده به این عمار گرامی:

تا کمی به اعصاب خودش مسلط باشد و با حرف های احمدی دلاور مثل بید به خود نلرزد!!!یکم استخوان هاش قوی بشه
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"با حرف های احمدی دلاور مثل بید به خود نلرزد!!"
وای که مُردم از خنده" نگو تورو خــــــــــــدا !!!
براي هضم غذا بعد از ناهار خيلي عالي بود.
امين جون كسي مثل بيد بايد بلرزد كه يك صدم حاج حسين براي اين انقلاب زحمت نكشيده و به زودي با رفتن از نهاد رياست جمهوري معلوم خواهد شد نقش ...
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۱۳
آقاي شريعتمداري عزيز برادر من، مير حسين همينها را گفت كه حبسش كرديد، مير عزيز هشدار داد كه اين قوم براي نابودي ايران آمده اند ولي شما بله همين شما انواع تهتمتها را به مير عزيز زديد و او را فتنه گر خوانديد و تمام قد از احمدي نژاد دفاع كرديد ولي عاقبت كار را ديد كه چه شد همان شد كه مير حسين پيش بيني كرده بود جناب آقاي شريعتمداري شما يك عذرخواهي بسيار بزرگ به مير حسين و ملت ايران بدهكاريد البته بعيد مي دانم مردم شما را ببخشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیت میر حسین براندازی رنگی با روش جورج سورس بود . الاعمال بالنیات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از این به بعد افراد رو به جرم نیت اعدام کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که اعدام نشده ولی هر که نیت براندازی به خواست اسرائیل جانی را اعمال کنه قطعا جرمش اعدامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۲
۲۴
شما صراتی ها فقط نظرات موافق خودتونو مزنین اما ............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط نظرات درباره شریعتمداری رو نمیذاره!!!!

شعارش اینه:
لبیک یا شریعتمدرای !!!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار لبیک یا شریعتمداری بهتر از شعار لبیک یا مشایی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میذاره فقط ممکنه مهندسی کنه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه قم خوبه نه کاشون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه آمریکا خوبه نه انگلیس لعنت بر دوتاشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۷
۳
جناب شریعتمداری و همفکران اونوری ما نفهمیدیم قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا دم خروس شما را
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگرنمیخواهی منافق یا فتنه گر یا منحرف سوی:

مجبور هم قسم حضرت عباسش رو باور کنی هم دم خروس را"
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲۶
ببین چقدر این آش شور شده که حاج حسین ..هم صداش دراومده !!!
حاج حسین به عبارت السابقون والسابقون اولاءک المقربون اعتقاد داری ؟؟؟
اگه اعتقاد داری باید به اون جماعتی که 25 خرداد 1388 مقابل .. رئیس جمهورت ایستادند و تظاهرات کردند احترام بگذاری.
چه اینکه اون جماعت این انحرافات و این روزها رو می دید اما بصیرت شما ها فیتیله اش تموم شده بود گویا بصیرت شما ماکت بوده .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مهدی عزیز:

هنوزهم نمیخواهی بپذیری، بصیرت شده ابزار نون خوردن؟؟؟؟؟؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امین خان !!!!
خیلی وقته این بصیرت ابزار نون خوردن و خون ریختن شده بود منتهی حالا نوبت به حود اقایون رسیده دارند جلز و ولز می کنن.
اون روزی که نیروهای خودسر از دیوار دانشگاه بالا ریختند - اون روزی که از دیوار سفارت فلان و فلان کشور بالا رفتن- اون روزی که مخالفان خود را خودسر اعدام انقلابی کردند- اون روزی که خودسر تو کهریزک جنایات مختلف انجام دادند-اون روزی که ستار بهشتی و .. رو به راحتی کشتند و هزار روز این چنینی این بصیرت ها در چشمان خمار یار زل زده بود ولی کم کم که ریسمان ها و نخ های ریسیده توسط یکی از خودشان داره پنبه میشه و پرده در حال افتادند صدای همه دراومده.
ممکنه یک جامعه را با کفر اداره کرد کما اینکه دارند کشورهای دیگر این کار رو می کنند اما محال است حکومتی را با ظلم بتوانند حفظ کنند.
آنتي فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد جان باز سوء استفاده كردين از انحرافات و اشتباهات رييس جمهور تا به اشتباه بزرگتون در فتنه انگيزي و خوشحال كردن دشمنان ملت رنگ و لعاب بصيرت بدين؟
اي احمدي دلاور بيدار شو و چشماتو باز كن و ببين بي بصيرتي تو سطل آشغال آتيش زنها رو داره طلبكار ميكنه....
...
|
Iran (Islamic Republic of)
اجتماع جلوی ریاست جمهوری؟
این خجالت نداره؟
تا هر کی ببینه شکست خورد لشکر کشی کنه تو خیابون و داد بزنه این کو و اون کو؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
آنتی فتنه عزیز
ماجرای شلاق اضافه ای رو که قنبر غلام حضرت امیر در بازار در حین اجرای حد زده بود را که خوب بیاد داری
واکنش حضرت امیر چه بود؟
آیا نظام جمهوری اسلامی با قنبرهای خود که خودجوش و بدون برگزاری محکمه و خودسر وارد عمل شده اند و می شوند علی گونه رفتار کرده یا خواهد کرد؟
این برچسب بی بصیرتی و فتنه گری خوب به کارتان می آید کافی است کسی بخشی از حقایق را بگوید بدون تعارف و تقوا بالافاصله به طرف الصاق کرده و ایشان را مهدور الدم می نامید و حکم خودسرانه را اجرا می کنید.
عزیز من سالهاست که فریاد می زنیم عدالت را در قبال هر کس که باشد اعمال کنید
...
...
مگر علی معیار و میزان العمل و و النیات نیست
کجای این ..سیستم قضایی آن علوی است.
شتر سواری که دلا دلا نمی شود
اگر اصلاح طلبان و ... هر کدام را به یقین رسیده اید که مفسدند خوب مرد و مردانه و شجاعانه بیاورید و علنی محاکمه کنید در غیر این صورت خودتان تایید می کنید که ....
آنتي فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سيد موسوي!
همه مطالبي رو كه فرمودين هم ميدونم و هم به ياد دارم و هيچكس هم ادعايي نداره كه اسلام 100% در حال اجراست و يا قوه قضائيه در پياده كردن عدالت موفق بوده.
اما اين اشكالات قواي مجريه و مقننه و قضائيه و گرانيها و ....اگر موجب اين شود كه كل مملكت را با جاش تقديم دشمنان قسم خورده اين آب و خاك و منافقان خونخوار و شاه پرستان منحط و مفسد بديم چه نامي بهتر و شايسته تر از بي بصيرتي و فتنه بر آن ميتوان گذاشت؟!!
قربون جدت برم به علت بيان كدام حقيقت ميرحسين مورد نفرت ملت قرار گرفته است؟
نكند "مردان خداجو" ناميدن اهانت كنندگان به عاشوراي حسين(ع) را مي فرماييد؟
همين حضرت امير(ع) كه دم ميزنيد مگر با تمام ظلمهايي كه بر ايشان شد و خانه نشينشان كردند دست به شمشير برد و مملكت اسلامي را به خاك و خون كشيد؟
يك بچه دبستاني هم ميفهمد كه به رغم تمام اختلافات داخل يك خانواده نبايد كاري كرد كه دشمن قداره بند خارج از خانه خوشحال شود و سوء استفاده نمايد.
چرا بعد از 4سال عرضه نكردن حتي يك دليل منطقي مبني بر تقلب در انتخابات باز هم لجبازي مي كنيد و بر طبل حماقت ميكوبيد؟؟؟
بجاي تشكر از نظام كه با حداكثر مدارا و بيش از حد ملايم با سران نادان و خائن فتنه برخورد كرده حال با اشتباهات احمدي نژاد خود را طلبكار نظام مي دانيد؟؟!!!
چرا خود را سرباز بي جيره و مواجب دشمنان اميرالمومنين(ع) مي كنيد؟
هرچند بسياري از دوستان و همفكرانتان جيره و مواجب خوبي هم از دشمنان قسم خورده اسلم و ايران دريافت ميكنند......
آخر بي بصيرتي تا به كي؟؟؟؟
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
آنتی فتنه عزیز اولا شما کفن پوشها هستید که همش دنبال پیراهن عثمان میگردید تا براش یه شر و فتنه درست کنید خوب اگه اعتراض مردم در عاشورا را نهی میکنید پس چرا برای اتفاقی همین دیروز در سالروز وفات ام البنین افتاد شما رو ناراحت و کفن پوش نکرده یعنی سوت و کف فقط در عاشورا حرامه !!!!! دوما" این شما اصولگراهای تند رو و اقتدار گراها هستید که مفت و مجانی دارید برای آمریکا و بر ضد ایران کار میکنید اونهم بی منت
امریکاییها و مخصوصا" روسها نشون دادند در کل تاریخ ایران خیانتهایی رو که به مردم ایران کردند تمومی نداره حالا ظاهرا" آمریکاییها مستقیما" در کشور ما دخالت ندارند ولی روسهای کثافت در کشور ما همچنان یک پای ثابت برای چپاول ثروت ملی ملت هستند و مسوولین هم مثل یک غده سرطانی اجازه رشد بهش دادند و حالا بریم سر آمریکاییها که یک پروژه به اسم ایران هراسی رو تو منطقه پیاده کردند و از قبلش دارند سود میبرند و اگه اصلاح طلبا روی کار باشند این پروژه ماست مالی میشه میره پی کارش چونکه سیاست اصلاح طلبا خشونت نیست بلکه اقتدار در سایه سیاست هستش و این باعث ارتباط بهتر با کشورهای همسایه و جهان و نشون داده یک چهره خوب و متمدن از ایران در عرصه بین المللی است که قطعا" این با پروژه ایران هراسی آمریکاییها در دنیا همخوانی نداره و در دوره اصلاحات هم وقتی محمد خاتمی بحث گفت و گوی تمدن ها را در مقابل جنگ تمدن ها اعلام کرد و مورد استقبال کشورهای دنیا قرار گرفت باز هم آمریکا و روسیه دنبال نشان دادن چهره ای خشن از ایران داشتند و باز هم ما رو محور شرارت میدانستند تا پروژه ایران هراسی اونها که منافع مادی بسیاری رو براشون به همراه داره با شکست مواجه نکنند و تنها راه مقابله با اصلاحات هم این بود که اونها رو در مقابل اصولگراهای افراطی قرار بدهند و این مهم اجرا نمیشد مگر اینکه اونها با یک حقه و سیاست کثیف از جریان اصلاحات حمایت کنند و این طوری در ایران اصلاحات توسط جریان اصولگرایی مورد هجمه اتهامات قرار بگیره و باز در عرصه بین الملل چهرهای خشن و جنگ جو و حامی تروریست از ایران به نمایش در بیاد این طوری است که متاسفانه اصولگراها مانند خاله خرسهایی میمونند که با نادانی خود در زمین آمریکا بازی کرده و منافع مادی زیادی رو با حضورشان در عرصه قدرت داخلی ایران برای آمریکاییها داشته اند .
آنتي فتنه
|
Iran (Islamic Republic of)
پينوكيو جان اصولاً تخصص فتنه سبزيها بافتن ريسمان و آسمان به هم و خارج نمودن تراوشات ذهن بيمار غربزده و خودباخته خود به منظور تطهير سران خائن و وطن فروش و دروغگو و قدرت طلب خود هستند.
غافل از اينكه فهرست سياه اظهر من الشمس ظلمهايي كه امثال ميرحسين و كروبي و هم پالكيهايشان به اين آب و خاك كرده اند و هزينه هايي كه به آن تحميل نموده اند، بسيار طولاني و تاسف آور است. در اين ميان، اجازه سوء استفاده دادن آنها به ضدانقلاب آمريكايي اسرائيلي و نقش حمّال بازي كردن براي باربري مجاني در راه مقاصد آن دشمنان قسم خورده، بسيار مايه تاسف و برباد دهنده سوابق بعضاً مثبت آنهاست.
يك كودك دبستاني هم ميفهمد كه عَلَم كردن منفعت پرستي و ظلمهاي روسيه در برابر جنايتهاي آمريكا و اسرائيل از سوي فتنه سبز اموي فقط و فقط به منظور تطهير آن دو محور شرارت و به دستور خودشان صورت گرفته و مي گيرد!!
اي مرگ بر روسيه و مرگ بر آمريكا و اسرائيل و......پير استعمار انگليس و بر نوكران داخليشان!
جالبه كه امثال شما تهمت نفوذ بيش از حد روسيه را در كنار به اصطلاح تنش زدايي با غرب مستكبر مطرح ميكنيد!! يعني روسيه و چين رو هم كه در برخي مقاطع و مواضع از ايران حمايت ميكنند رو هم از خودمون دور كنيم و برنجونيم تا آمريكاييها و آمريكا پرستان خوشحال شوند. دوتا دوست نصفه نيمه هم كه داريم بايد با نادوني در صفحه شطرنج سياست بين الملل از خودمون جدا كنيم؟
ببخشيد روسيه كي ايران رو مثل ارباب واقعي فتنه سبزيها محور شرارت دونسته؟؟؟؟!!!!
كِي ايرانوفوبيا رو رواج داده؟؟
اصلاً بگيد ببينم از نظر شما جرم آمريكا و انگليس چند برابر روسيه است؟كدوم بدترند و بيشتر به اين مردم ظلم كرده اند؟
بله خوب ديديم كه در زمان اصلاح طلبها به اسم تنش زدايي و گفتگوي تمدنها چگونه روز به روز در برابر استكبار عقب نشيني شد و وا داديم و اونا رو گستاختر كرديم.
خوب عزيزم اگه اونها با حقه كثيف از به اصطلاح اصلاح طلبا پشتيباني كردن تا آبروشونو پيش ملت ببرن چرا اين آقايون اعلام برائت نكردن؟؟!! و نميكنن؟؟؟
چرا بالعكس (به جز معدودي)يكي يكي ميرن در دامان عزيزان دلشون در آمريكا و انگليس و اروپا و دم خروسشون به تدريج بيرون زده؟
يعني مردم رو بلانسبت اينقدر احمق فرض ميكنين كه دوست و دشمنشون را نميشناسن؟؟!!
اتفاقاً حضور اصولگراها در عرصه قدرت پدري از آمريكا و اسرائيل و انگليس درآورده كه نگو و نپرس!! اگرم شك داريد ميتونيد از خودشون بپرسيد كه بزرگترين چالششون تو اين دنيا چيه؟
قطعاً خواهيد شنيد: جمهوري اسلامي ايران
اگرهم بپرسيد بهترين دوستانتون در ايران كيانند؟ خواهيد شنيد:
فتنه سبزيهاي سطل آشغال آتيش زن!
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
عني روسيه و چين رو هم كه در برخي مقاطع و مواضع از ايران حمايت ميكنند رو هم از خودمون دور كنيم و برنجونيم تا آمريكاييها و آمريكا پرستان خوشحال شوند. دوتا دوست نصفه نيمه هم كه داريم بايد با نادوني در صفحه شطرنج سياست بين الملل از خودمون جدا كنيم؟ خوب چه اشکال داره شما روس پرستید و چین پرست خوب ما ننمیخواییم بشیم کره میخواییم لااقل طرفمون یکی باشه مثل آمریکا تا بشیم کره جنوبی حالا حرفی طرفدار کمونیست ما میخواییم طرفدار نظام سرمایه تداری باشیم مگه مملکتو شما خریدید ضمنا" سواد نداری برو تاریخو بخون ببین خیانت روسها به ایران بیشتر بوده یا آمریکاییها شما دارید مملکتو تکه تکه میکنید مثل 100 سال پیش نکنه پول خوبی گرفتید تا کشورو با یک عهد نامه ترکمنچای دیگه به روسها بفروشید . مرگ بر کمونیست . مملکت ارث بابات نیست کمونیست که دلت بخواد با کمونیستها بشینید سر تقسیمش اگه قراره ما زیر بیرق یک استعمارگر باشیم لااقل با آمریکا ییها باشیم که مسیحی هستند و خدا رو قبول دارند نه کمونیستهای بی دین . ما اینجوری میخواییم حرفی داری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۷
۵۷
انشاالله اين دفعه كساني كانديداشوند كه انتخاب آنها هيچ ضرري براي انقلاب وخون شهدا نداشته باشد
یه نفر از ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۰
۹
حالا خوبه اشکار شده بعضی ها چه بخور بخوری تا خرخره کردن
چه کسایی زمین خواری کردن
کیا خاوری رو فراری دادن تا گندش در نیاد
کیا فکر میکنن که ملت برده هستن
احمدی نژاد با همه اشتباهاتش حداقل مرد بود و یه گفتمان تو مملکت بدزد بدزده رو که کسی جرات نداشت بگه رسمیت بخشید
امثال شما شریعتمداری هااگر جرات داشتید احمدی نژاد رو سپر بلا مقابله با هاشمی نمی کردید حالا که تونستید هاشمی رو کنار زدید چون احمدی نژاد رو دیگه نیاز ندارید اتهام منحرف می زنید
......
نفر دیگری از ملت (هفت یار)
|
Iran (Islamic Republic of)
این اقایون میترسند
دفعه بعدی محمود خان پته اینها را بریزد روی آب
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۷۰
يه سؤال از آقاي شريعتمداري اينكه شما چقدر دير متوجه اشكالات آقاي احمدي نژاد شديد حال آنكه آقاي هاشمي از هشت سال قبل ايشان را شناخت و عليرغم هشدارها شما متوجه اشكالات نشده و فريب خورديد
و تازه هنوز ايشان را به انحراف كشيده شده توسط اطرافيانش مي دانيد حال انكه خود ...
ژینوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۵
۱۰۶
اینایی که ادعای ولایتمداری دارن
حاج حسی با شمام قصد داری با فشار روی رئیس محترم جمهوری همون اتفاق مجلس رو تکراری کنی؟!! یا چی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بی ربط؟!!!
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۵
۲۰۶
دست مريزاد جناب شريعتمداري
همانند هميشه از تحليلها و اصولگرايي ناب شما لذت برده و استفاده كردم.
عزت شما و كيهان مستدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر دیر انتشار دادن صراطه یا خودت دستت رو یه دکمه گیر کرده!
باباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۶۹
اقای شریعتمداری ...... واقعا متاسفم که بعد از 8 سال اکنون به حرف دل مردم رسیدید ..... هنوز دیر نشده از این به بعد مرد باشید و مردانه زندگی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف خودت صحبت کن همین مردم وی رو رئیس جمهور کردند
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم دادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل مردم !!!!
حرف دل ما مردم همون حرفهای احمدی نژاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کیهان خون بودید میدنیستید که شریعتمداری همواره کلیدی ترین انتقادات سازنده را از دولت دهم داشت و به ویژه در برابر انحراف بابی مسلک از همون روز اول بشدت موضع گرفت ولی افسوس که عناد با کیهان مستند نویس بعضی را را کر و کور و کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در این هشت سال همواره مردم بین بد و بدتر بد را انتخاب کردند که انتخاب اصلحی بوده
باباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۳۵
هر چه بگندد نمکش می زنند وای بروزی که بگندد نمک .......
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۶
۳۹
دست مريزاد جناب شريعتمداري
همانند هميشه از تحليلها و اصولگرايي ناب شما لذت برده و استفاده كردم.
عزت شما و كيهان مستدام
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۴
۶۵
شریعتمداری میبینم که ..
درجبهه حق بودن دولتیهاهمین بس که تومخالف اونایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جبهه باطل بودن منحرفین همین بس که ضد انقلاب و سبز های اموی سرباز اسرائیل تغییر جهت دادن و موافق این جریان بابی مسلک شدن
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته.راست،چپ،کارگزار،علیه خدمتگزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که اسرائیل اعلام کرد سبز های اموی سربازان اسرائیل هستند برای براندازی چرا تکذیب و تقبیح نکردند . .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۱۷
منفورترین چهره سال 90
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدومشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سران سبز اموی و لیدر جریان انحرافی (دولبه قیچی براندازی به سبک MI6 انگلیس)
ایراندووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳۳
همین چند نفر....
مواجب بگیرای دولت مهر ورز.....
بهار بهار...
خدانگهدار....
فیضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۲
۴
والله از این که ساله با تحلیلهای این شریعتمداری تصمیم میگرفتم پشیمانم و مستحق توبه نصوح اف بر این همه نامردی .
رها١٢١
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۶
۲
آقاي شريعتمداري شما راست ميگوييد . من هم با شما هم عقيده ام كه خدا لعنت كند كساني را كه مردم را با اين پديده نادر گرفتار كردند.
من كه فكر ميكنم كار كاره جورج سوروسه. اسنادشم موجوده .
... استاد قلم و مداد نوكي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی مزه و بی ربط
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۱
در مورد بند4:آقای شریعت مداری چند بار صحبت از پایان اسلام گرایی از زبان آقای مشایی کرده و همیشه میگه فایل سخنانش هست.من فکر می کنم خود آقای شریعتمداری فایل صحبتهای آقای مشایی رو کامل گوش ندادن.
یکبار گوش بدن بعد جواب بدن نه اینکه یک گوشه از مطلب رو هی تکرار کنن
اصلا من می پرسم:در زمان ظهور همه پیروان حضرت مسلمان هستند یا غیر مسلمان هم به ایشان می گروند؟
آیا قبلا کسی آنها را به اسلام دعوت کرده یا آنها با شنیدن پیام حضرت مسلمان می شوند؟
خواهش می کنم یکبار سخنان ایشان را کامل گوش کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۵
۷۹
آقای شریعتمداری ایول داری به خدا
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
با دتشکر خالصانه از برو بچ صراط نیوز بابا خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۸
۲۷
قطعا احمدی نژاد لیست300نفره وخیلی چیزهای دیگر برای گفتن دارد که اگر بگوید همین شماها وخرماخورده ها فریاد وا اسلاما سرمیدهید یا میگید دروعه یا میگید چیزی که ثابت نشده نباید منتشرکرد قوه قضاییه هم که هیچ انگیزه ای برای اثبات مفاسد این حضرات ندارد!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۰
قابل توجه محمد م!تو یا تهدید میکنی وخط و نشون بعد انتخابات میکشی که چون میدونم و میدونی پشیزی ارزش نداره حرفت ازش میگذرم.... ام یه حالت دیگه حرفات جای بحثه!توبه چه اجازه ایی و با کدوم فقاهت به خودت خودت اختیار میدی که برای آیات مقدس قران مصداق پیدا کنی و قران رو به میل خودت تفسیر کنی?دوره ی قران سرنیزه کردن گذشته حرمت قران رو نگهدار و اینقد برای اثبات عقاید طالبانیت ازش سواستفاده نکن.پس برو تو نخ تهدید وارعاب و مایه ی سرور مومنین باش.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

احمدی نژاد :
برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵۳
۱۰۲
زنده باد شریعتمداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از نوع حاج حسین استاد قلم و خارچشم ضد انقلاب و فتنه گر و منحرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۱
با این جوسازیها وشلوغ کاریها علیه رییس جمهور مرجع ضمیر این بگم بگم ها یکی یکی داره پیدا میشه!!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲
وقتي مي بينم احمدي نژادي كه جز خدا و مردم كسي را ندارد شده كابوس شريعتمداري ها كيف مي كنم به خدا
zohori
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
با همه احترامي كه به حاميان ولايت دارم اما حاج حسين آقا توجه داشته باشيد كه بعد از اتفاقات ناگوار مجلس و در پي فرمايشات و دستورات حضرت آقا جنابعالي هم مثل اينكه آب در آسياب دشمن مي ريزيد متوجه باشيد كه بعد جنگ و بعد از رياست جمهوري حضرت آقا هيچ دولتي ولايي تر و تابع ولايت در كشور روي كار نيامده و مردم را تا اين حد سربلند نكرده است . با كركري خواني خون به دل نايب بر حق حضرت مهدي روحي له الفداه نكنيد 0 خوب است در صدد آرام سازي فضا باشيد تا ايجاد دلهره در بين مردم .....
خدايا ظهور منجي را برسان .
خدايا به رهبرمان صبر عطا بفرما و طول عمر.
خدايا به سياستمداران !!!!! ما نعمت درك و فهم و لياقت عطا بفرما .
خدايا مارا مشمول رحمت واسعه خويش بفرما/ آمين
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵۰
۱۷۶
درود به شرف محمود احمدی نژاد . دردو بلاش بخوره تو سر مخالفاش.
كيهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرف حسين شريعتمداري . درد و بلاش بخوره تو سر مخالفاش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته شرف رو نمیشه مطمئن بود ولی با دومیش موافقم!
مهندس مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۵
جناب شریعتمداری دست بردار از اینهمه توهم و دروغ و نیرنگ
پس چرا قالیباف هولوکاست رو برخلاف نظر رهبری زیر سوال برد صدایی ازت در نیومد؟؟
به ما حق بده نتیجه بگیریم سیاسی بازی داری میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
آقاي شريعتمداري لطفأ بحث رو منحرف نكنيد ، شما جواب اين سؤال بنده رو بده ، بقيه ي مسائل رو مردم از اين جواب شما تحليل خواهند كرد.
چه كساني و چرا به رئيس جمهور گفنه اند پدرتو در مياريم و شما در اين ميان طرف كدام هستيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما باور کردید ؟!!! این ائبیات بچه گانه را دیگه حتی تو دبستان ها بکار نمیبرند چه رسد در بین مسئولین؟ این دکتر خیلی داره بی ربط میگه و...بده برای فرد دوم مملکت اینگون سخن بگه بده بده بده
بصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
با اندك دقت در كامنتهاي منتشر شده در اينجا و ساير بحثهاي مشابه به خوبي و آشكارا اتحاد نانوشته طيف ضدانقلاب و ضدولايت ورشكسته با طيف انحرافي قابل مشاهده است.
آري دم خروس بيرون افتاده است....
بيچاره و نادان كسي كه به نوشابه باز كردن اين دوطيف براي يكديگر دل خوش كند.
اين ماجرا انسان را به ياد ماجراهاي مشابهي همچون ماجراي توهين به منتظري و مسخره كردن ايشان در زمان تبعيت از حضرت روح الله و قربان صدقه رفتن و جمع شدن دور ايشان بعد از فتنه مهدي هاشمي و خون به دل امام كردن منتظري توسط دار و دسته ضدانقلاب مي اندازد.
فاعتبروا يا اولي الابصار!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
این کامنت من برای بار دوم قرار میدم شما میخایید بدانید احمدی چگونه انسانیست؟تشریف ببریدمناطق صفر مرزی/ روستا های دور افتاده/از غربترین تا شرقترین مناطق کشور عزیزمون از مردمونشون بپرسیدکه خدمتگزاری را با گوشت واستخون چشیدند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
من در تعجبم شنیدیم اقای مشایی کارمند صدا وسیما بوده یعنی چی وقتی رفته جای احمدی نژاد انحرافی شده یعنی چی چرا وقتی کارمند صداو سیما بود کسی نگفت گروه انحرافی یک جای کار میلنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از وقتی که ....... مراتب ذیل را برملا کرد انحراف او برملا شد:
1- مکتب ایرانی بجای اسلامی
2- بهار انسانی بجای بهار اسلامی
3- ملت اسرائیل بجای رژیم غاصب صهیونیستی
تمام شدن دوره اسلام گرائی همانند تمام شدن دوره اسب سواری و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
شریعتمداری با اشراف اطلاعاتی که دارد بخوبی میداندکه تهدیدهای احمدی نژاد بلوف نیست واقعا ایشان اطلاعاتی از چپ وراست داره که اگر یکی از آنهارا رو کنه معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد اینهمه دست وپا زدن این حضرات هم بخاطر ترسشونه برای همین باشلوغ کردن میخوان افشاگریهای احتمالی ایشان را بی اثر کنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باشید هر که با آل علی درافتاد ور افتاد . مثل بنی صدر و سیخ ساده لوح منتظری و کرئبی و سایر سران سبز اموی و منافقین و......
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
صراط با گزینش تصاویروتیترهای فتنه انگیز و محمد م با سواستفاده از سخنان بزرگان و... یه ذوج خوب برای تاسیس بی بی سی ایرانی اند
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳
آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!
كدام دستاورد؟
دولت پاك!!!واختلاس سه ميلياردي؟!
وعده هاي پوشالي 5/2 ميليون شغل ورفع بيكاري؟
دلار 900 توماني؟!!!!!!!!!
تورم تك رقمي؟!!!!!!!!!!!
و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
هر کس کمی در حرفهای وی (رئیس مجریه) تامل بکنه به این نتیجه میرسه که این مرد عجب مغلطه گر قهاریه.
"دوزار پول" (تعبیر از خودشه) در جیب مردم میذاره (بحث بارانه ها) بعد فکر میکنه و ادعا میکنه که توده مردم را وارد چرخه اقتصاد کرده (تعبیر از خودشه).
آخه آدم چقدر باید احمق باشه که این حرف رو قبول کنه. هی... بگو و هی بگو اللهم عجل لولیک الفرج. واقعا که آخرالزمان شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
این نوع دفاع از عدالت بدترین نوع دفاع است. در زمان و برهه حساس انتخابات که کشور نیاز به آرامش دارد، ایجاد تردید نسبت به نظام ولو به داعی عدالت طلبی باشد موجب ناامیدی مردم می شود. وضمین برای تحریک عوامل خاص را فراهم می کند و با هدایت و مدیریت پیچیده دشمن برایند حرکت به نفع دشمن تمام می شود، همانگونه که در فتنه 88 شاهد بودیم. خوب راه عدالت طلبی تغییر بنیانی برنامه های اجتماعی است نه تحریک مردم. بله اگر برنامه جامع بود خود مقام رهبری اولین کسی هستند که از برنامه استقبال می کنند. این نوع از عدالت طلبی با روش و منش رهبری منافات دارد. به چالش کشیدن همه نهادهای قانونی زیانش بیش از نفعش است . چون دشمن در جهان حضور دارد و با رسانه های خود، حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی را دچار خدشه می کند . همانگونه که در فتنه 88 شاهدش بودیم. مراقب باشیم در پازل دشمن عمل نکنیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۱
۲۲
من سالها طرفدار این آقا که در روزنامه اش هی علیه دیگران تیتر می زند بودم اخیرا" در شهرستان خمین آمد وما رفتیم پای سخنانش دیدیم بابا چندسال است که ما اشتباه بزرگی کرده ایم وواقعا ایشان ....ره یکسره به دیگران تهمت وافترا وارد می کنه امیدوارم که ایشان را از دست شیطان نجات دهد تا همان حسین آقا خدایی شود ولی فکرنکنم همانطور که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مغلطه و دروغ و دغل ممنوع علی خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۳
آن زمان که جیک جیک مستونتون بود باید فکر زمسون هم می بودید!گرچه بر عمدی و سناریو بودن این سناریوهای فرصت سوز اشراف کامل داریم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
بصیرت چیز خوبیه. مثلا میشد تو جریانات 88 به جای اینکه تمام مسئولان رده اول کشور از پیروزی انفلاب به بعد رو فتنه گر بدونیم، اونها رو از صحنه سیاست حذف، خونه نشین یا محصور و محدود کنیم، نیروهای بیشتری رو تو عرصه نگهداریم. من شرطبند حرفه ای نیستم اما اینقدر میدونم که وفتی تمام پولت رو روی یه اسب شرط ببندی حتما احتمال اینکه ممکنه پای اون اسب بلغزه رو هم در نظر میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها فکر میکردند شطرنج بازی قدری هستند نگو تفنگ به دست خوبی بودن!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۳
۲
انحرافی؟؟هر کسی عقیده ای خلاف دار قلم جناب شریعتمداری و همفکرانش داشته باشد منحرف است از ابتدای اسلام تا انتهای تاریخ حق همان افکار عالیجناب شریعتمدار است و بس.
از دیدگاه من تو انحرافی هستی نه مشایی یا احمدی نژاد.ای دار سر قلم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴۹
حاج حسین حرفهات همیه طلا بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
این ش.... خیلی از خود راضی است نمیداند که ایشان هم بین خودیها منفور است وهم در بین غیر خودی چون هنر ایشان فقط از رده خارج کردن وتفرقه انداختن بین گروه ها مردم است واگر ایشان در هر جای کشور خودش را به رای مردم بگذارد کمتر از یک هزارم شرکت کنندها رای می اورد انهم رای افرادی مانند خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
صراط جان چرا موقعیکه آقای شریعتمداری توی روزنامه کیهان از دولت انتقاد میکنه سریع میزارید تو سایتتون ولی همین آقا یه عالمه مقاله در مورد اصلاح طلبان و فتنه گران و کاراشون با ذکر دلیل و مدرک نوشته چرا خبری از ونا هیچوقت نیست؟!
یه بنده خدا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
سلام به هرکی که گوش شنوا داره...
این سایت نمیدونم مال کیه ولی این گوشه از مخاطب خواستی که : (لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید . )

ولی!!!!

کلا مشخصه بازی جالبی سر جوانهای ایرانی در آوردی.

یاحق
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۳۱
يا حسين
ميرحسين
حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
شكر خدا همين حضرت حسين(ع) به علت توهيني كه به عاشورا كردند زد تو كمر فتنه سبزيهاي اموي سطل آشغال آتيش زن!
حالا مثل اسلافشون هي قرآن سر نيزه كنن تا خودشونو گول بزنن.....
شعاري كه ساخته موساد و سيا باشه و توسط بي بي سي منتشر بشه تكليفش معلومه!
اثري هم نداره و فقط و فقط جرم گوينده .. رو بيشتر ميكنه كه از نام مقدس حضرت سيد الشهدا(ع) سوءاستفاده ميكنه.
رزمنده دهه شصت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
خدا را شكر كه ظالمان و احمق ها را با خودشان مشغول كرده يكي از ديگري بدتر و خبيث تر
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۲
۶
زنده باد دکتر احمدی نژاد زنده باد
حرف حق مثل اینکه به مذاق خیلیا خوش نمیاد خوب بلاخره هر چی باشه دستشون از خیلیا منافع در این مدت بریده شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۱
درود بر حاج حسین شریعتمداری
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۳۷
به نظر من همش سر کاریه . میخوان ملتو بیارن پای صندوقا بعد اونی که میخوانش از توش در بیارن .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۴
زنده باد احمدی دلاور دکتر خودمون