سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
پس از عدم حضور نماینده رهبری در بدرقه رئیس جمهور

غیبت نماینده ولی فقیه در استقبال از احمدی نژاد + تصاویر

در کنار همه این موارد، چهارمین سفر استانی او به استان اصفهان در حالی انجام شد که حضور نیافتن نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در مراسم استقبال، از مهمترین حواشی آن بود.
کد خبر : ۱۰۸۰۶۴
"گروه سیاسی صراط" - این روزها بیشتر مراسمی که احمدی نژاد در آن حاضر شده و نقش آفرینی می کند، با حاشیه همراه است.

رقص و پایکوبی در جشن آزادی، خالی بودن سکوهای استادیوم و مهرورزی ویژه به چمن آن!، سخنان تنش زای او در خوزستان که رهبری چندی پیش اینگونه اقدامات را خیانت بار خوانده بودند، اجرای مکرر مراسم پرچم همراه مشایی، تشبیه او به «گردوی کوچک» و سوت و کف حامیان او در روز وفات حضرت ام البنین مادر بزرگوار علمدار کربلا در جریان سفر به اصفهان و... همه حواشی این روزهای احمدی نژاد هستند.

در کنار همه این موارد، چهارمین سفر استانی او به استان اصفهان در حالی انجام شد که حضور نیافتن نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در مراسم استقبال، از مهمترین حواشی آن بود.

به گزارش صراط، بر اساس اخبار منتشر شده آیت الله طباطبایی نژاد، در واکنشی اعتراض آمیز به اقدامات تنش زا و ناصواب روزهای اخیر احمدی نژاد در این مراسم حضور نیافته است.

گفتنی است از سفر احمدی نژاد به مصر در تاریخ 17 بهمن ماه سال 91 و در پی اقدامات ناصواب او در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر کار، نمایندگان رهبری نیز در هیچیک از مراسم بدرقه یا استقبال احمدی نژاد در سفرهای خارجی او حاضر نمی شوند.
                                                  
                                               سفر اول استانی احمدی نژاد به اصفهان 3 خرداد 1386
     

     سفر دوم استانی احمدی نژاد به اصفهان 19 فروردین 1388


سفر سوم استانی احمدی نژاد به اصفهان 12 آذر 1388


سفر چهارم استانی احمدی نژاد به اصفهان 4 اردیبهشت 1392



سفر به مصر 17 بهمن 1391


استقبال در بازگشت از سفر مصر 20 بهمن 1391


سفر به ونزوئلا؛خاکسپاری هوگو چاوز 17 اسفند 91


سفر به ترکمنستان 1 فروردین 1392


سفر به آفریقا،25 فروردین 1392


آخرین حضور نماینده رهبری در بدرقه احمدی نژاد،سفر به پاکستان 1 آذر 1391


سفر به اندونزی 17 آبان 1391




نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶۶
۲۳۴
حاج ..... از که بریدی و با که پیوستی؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام اقای محمد م چند اسمه ای جدیدا

کامنت هایی در یک دقیقه و با یک شیوه نگارش !!؟؟!!

خیلی جالبه خیلی !!!!!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
به لفظ جلاله الله قسم میخورم از که بریدی و با که پیوستی رو من ننوشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا نیاز به قسم نیست ثانیا شاید گفتی کسی با سیستم تو نوشته.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان بد رقم پایشان را گذاشته بر روی پوست خربزه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید ننوشته ولی از جایی کپی کرده!
ایشون استاد copy-paste کردن متنهای 1000 ساله است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه دکتر کل خود را هزینه لیدر جریان انحرافی کرد و صد تاسف اینکه سفر دور چهارم با بدجه بیت المال فقط جنبه تبلیغاتی برای این مهره سوخته انجام میشود . دکتر به کجا چنین شتابان!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استفاد از بیت المال و امکانات و موقعیتهای دولتی برای تبلیغ یک ....مطرود مردم و رهبری عزیز خیانت به کشور و سوء استفاده از موقعیت دولتی و قابل پیگرد قضائی است.اگر به موقع برخورد نشود این ویروس در سایر دولتها نیز تسری می یابد و قابل جمع کردن نخواهد بود
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۱۲۸
حاج ..... چطور شد که اینطور شد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م = بسیجی با بصیرت = رضا = غلام = عبدالله = و......
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس عبدالله پاچه خوارخودش بوده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا روشن شد که دور جهارم سفر ها فقط تبلیغ یک..منحرف با پول بیت المال است لذا توصیه میشود هیچ کس از مسئولین به ویژه امام جمعه ها و نمایندگان حضور نیابند
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م چطو شد که ایطو شد !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۰۸
۵۲۶
هر کی با آل علی در افتاد ورافتاد
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا امام علی (ع) را با کسی دیگه مقایسه نکنید. امام علی مصون از خطا و اشتباه بود و از سوی خدا و پیغمبرش محمد (ص) برای امامت برگزیده شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نسیم خانم گفته آل علی نه خود علی!!! . این یک شعار تاریخی شیعه است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
که البته همیشه در طول تاریخ مورد سوء استفاده قرار گرفته
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
نسیم و بقیه امثال نسیم ، ولایت فقیه به معناى حاکمیت مجتهد جامع‌الشرائط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) که همان ولایت رسول الله (صلى الله علیه وآله) مى‌‌باشد امثال شما هنگام حضور امیرالمومنین علی ع و امام زمان ع هم همینگونه بودید و خواهید بود ، مگه ولایت به شخص است ؟ و بعد از علی ع یا بعد از امام عسکری ع ولایتی برای مسلمین وجود نخواهد داشت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وصد البته همیشه در طول تاریخ به موقع تحقق یافته کجایند معاویه و یزید و حجاج و منافقین و صدام و بوش و کارتر و و محمد دماغ شاه پلید پهلوی ومیر حسین و شیخ ساده لوح و بنی صدر و رجوی و علی شیمیائی و..... و همه آنهائی که با آل علی درافتادند
رضا حامی سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۸
۵۳۹
مرگ بر جریان انحرافی
غلامعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۰۹
۴۷۹
چقدر خوشحالم از ذلیل شدن دشمنان ولایت.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیا خوشحالند چون مخالفشان ذلیل شد نه درحمایت از رهبر(بعضی اصولگراها)
بعضیا خوشحالند چون انحراف اینها را به اسم اصولگراها نشان میدهند نه در حمایت از رهبر(اصلاح طلبها)
بعضی‌ها ناراحتند چون صرفا احمدی را دوست دارند نه در حمایت از رهبر(بهاریها)

بعضیا هم ناراحتند که در چنین سطحی در نظام اسلامی مان اینگونه انحراف رخ دهد و حرکت کشور کند شود و هم خوشحالند که مردم منحرفین را میشناسند و از آنها جدا میشوند در حمایت از رهبر.
ما کدامیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1400 سال است که هر که با آل علی درافتاده ور افتاده یه نگاهی به تاریخ بیندازید تایید میکنید. کجارفتند کشندگان علی و فرزندان و پیروان علی(ع)
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما موضع جبهه پایداری هارو نگفتی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۱
۴۹
قربون برم خدا رو ، دنیا چقدر کوچیکه
مرز دیروز و امروز ، قد یه مو باریکه
دلم برات می سوزه
برگشتی که چی بشه ؟ فک کردی که دیروزه

حالا برو از اینجا ، برو هر جا تونستی
دور شدی از خیالم ، تو خودت اینو خواستی
یه روز بهم می گفتی، عشقم خیالو رویاست
نوبتی ام که باشه ، ایندفه نوبت ماست
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۸
۲۴۲
سیر نزولی یک انسان!!!!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست دوس ت دارم خیلی گلی ، انشالله تا انتخابات اینجا باشی و ببینم حضورتو . دقیقا زمانی که گور انحراف رو پر از خاک می کنیم !!
ایراندوووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
عمری باقی باشه در خدمت میمونم....
يا مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
وشايد هم سير صعودي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... طباطبایی را 90 درصد مردم اصفهان ... قابل توجه برخی همون بهتر که همچین کسانی به استقبال رئیس جمهوری مردمی نیایند. این جور افراد جایی که .... حاضر نمی شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳۹
۲۶۳
وای وای چقدر ناراحتم الان وای وای

حالا این ..... نباشه چی اتفاقی میافتد؟

مثلا برای مردم اصفهان چه فرقی داشت ؟ اصلا کسی به این موضوع فکر نکرد و حتی به چشم هم نیامد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
برای کسانی که به فرمان امام زمان نگاهشون به ولی فقیه است، اینها خیلی مهمه اما برای فتنه‌ایها و بهاریها شاید مهم نباشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نیما موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با خودم موافقم
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۸
حاجی تورو خدا به اردوگاه .... نرو
مجید
|
Armenia
|
۱۵:۴۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۴
۵۲۳
. آخه اینا چقدر باید همه جا ضایع بشن؟ شما بگید. بهری ها چشماتونو باز کنید.
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۰
۲۸۰
متاسفانه این گردو ی کوچک ارزش شکستن نداشت چون پووووک بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فلفل نبین چه ریزه

ابروی اربابات را میریزه

اره داداش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست جان کامنت هات رو دوست دارم.. همیشه عالین... یه دونه باشی داداش... دمت گرم
امین الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش کمی انسان دوووووست بودی و منصفانه کامنت میگذاشتی!!!1
برایت متاسفم
حسین
|
Germany
|
۱۶:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۸۵
۱۳۲۵
خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است.
ارزشی
|
Germany
به کوری چشم دشمنان ولایت یک مثبت هم از من
ناشناس
|
Germany
76 میلیون مثبت
نیما
|
Germany
یک مثبت هم با تمام وجودم از من.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۱
۲۲۶
احمدی نژاد و یک یاور
هاشمی رفسنجانی: احمدی نژاد،بنی صدر است!
کروبی: احمدی نژاد .....!
قالیباف: احمدی نژاد،.......!
علی لاریجانی: احمدی نژاد اولیات اخلاقی را هم بلد نیست!
سردارسنایی راد (معاون سیاسی سپاه): احمدی نژاد ....!
جمعیت فدائیان اسلام(ورژن جدید): احمدی نژاد منحرف است!
صانعی: احمدی نژاد،......!
شریعتمداری: احمدی نژاد مستبد است، وازفهم مسائل بدیهی هم عاجز است!
محمد هاشمی(برادر اکبر هاشمی رفسنجانی): .....
سعید حدادیان: .....!
داود احمدی نژاد: ...!
نقویان: ....
یک تاریخ نویس :: ....

رهبری:
این کینه هایی که نسبت به دولت دارند همه به خاطر پافشاری بر ارزشهای انقلاب است..

خودتان قضاوت کنید ........ ید الله فوق ایدیهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش مغالطه نکن
1.اولا بگو اقا کی و کجا در چه تاریخی این جمله رافرمودند؟
2.اقا فرمودند این کینه هانسبت به دولت یعنی کلیت دولت جمهوری اسلامی نه شخص خاص
2.برخی از همین سخنان گفته شده همان ضعف هایی است که اقا فرمودند در رییس بعدی نباشد.
3.البته برخی هم سخنان توهین آمیز و نسبتهای نارواست.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
ما مثل شما حرف رو رو باد هوا نمی زنیم
2/6/1391 دیدار با هیئت دولت
http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=20857

ایشان در همین بحث افزودند: برخی افراد این روزها می گویند چرا دشمن تراشی می کنید اما این حرفها ناشی از تحلیل غلط است.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاربارمثبت.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق جان مرسي.بايددهن گنده گويان ويقه دران هاي صراطي بسته شود.ولي هيهات كه :
نرودميخ آهنين درسنگ ونرودحرف حق دركله ايزوگام شده ي بعضي ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق خان صادق باش و مغلطه و سفسطه نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون ایراندوست کم بود واسه خودش اندازه هزار نفر ارزش قائل میشد مهدیه هم اضافه شد!
امین الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق عزیز انحرافی
کسانی به منطقت خدشه وارد میکنند که خود را ولائی تر از تو میدانند در حالی که صحبت های آقا را نشنیده اند.
نکند دوباره معاویه ها پوستین اسلام وارونه به تن کنند و رهبری دوباره تنها بماند؟؟؟؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر احمدی دلاور
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
******* زنده باد بهار ******

*******لبیک یا خامنه ای ******

****** درود بر مردی از جنس بهار،شجاع ترین و مومن ترین و مردمی ترین و عزیزترین و مهربانترین و مظلوم ترین رییس جمهور جهان" دکتر محمود احمدی نژاد ******
مهدبه
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه یکی نیست به اینها بگه اگه دشمنی با احمدی نژاد نشونه بصیرته،پس هاشمی از همه بابصیرت تره
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
جریان انحراف و فتنه دو لبه یه قیچی هستن شعار مخالف هم میدن اما یک هدف مشترک دارن شهید مطهری : امپریالیسم و کمونیست در دو لبه یک قیچی قرار دارن در حین اینکه مخالف هم شعار می دهند اما اساسا برای بریدن ریشه اسلام گام بر می دارن !! هدف فتنه (روشنفکرنماها) و انحراف تقابل با ولایت اسلام انقلابی و خط شهداست
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۲
۲۲۸
خوب که چی نیومد اتفاقی افتاد رئیس جمهور لنگ اومد اونه مگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این ...که نیامد هیچکس اصلا نفهمید وقتی جمعتی به استقبال حاج محمود رفتند سنگ روی یخ شد !!!!!!!!!!!!!
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
رئیس جمهور نیازی به اومدن اینا نداره
کارش با یه عدد مشایی راه میفته

مسئله دشمن شاد کردنه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نیامدنش خیلی پیام داشت منتها واسه اهل فهم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا تو اهل فهمی؟ تو ولایت فقیه رو قبول نداری اونوقت نماینده شو قبول داری!
هرجا به نفعته استفاده میکنی دیگه!
کامنتات از صراط پاک نشده ماهم یادمون نرفته!
البته منظورم این نیست با گرگان موافقم.
فقط نگران توهم نورا شدم
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
دخمل کوچولو سایت نووووورا تو که اهل فهمی این شدی اگه اهل فهم بودن یکی مثل تو شدن من و دوستان من عمرا اگه دلمون بخواد اهل فهم بشیم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۹
۱۰۹
صراط نظرم رو درج کن.خواهشا سانسور نکن
مدیر پایگاه نکته مورد نظر شما از همین متن نیز فهمیده می شود.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق جان معلومه كفرصراطو درآوردي اونم بااون كامنت مستندبالائيت.
صراط جان ظرفيت داشته باش.ماهرروزمخالف خواني هاي شمارامي خوانيم يك بارهم شمابخوان.
برره
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط منم نکته صادق را فهمیدم.
آفرین صادق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۲
۲۱۳
این کار ناشایست ا توهین به امثال بنده است که به احمدی نژاد رای دادیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رای دادن الکی شماها هم توهین به ملت بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی من اصلا اینو توهین به خودم نمیدونم...

نورا 16سال شماها توهین به ما کردین حالا نوبت ماست!البته جواب عقلی و منطقی هم میتونم بهت بدم ولی با توجه به کامنتات جواب در شان خودت دادم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحال باش و فکرکن که مثلا جواب دادی!!!
امین الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا،لعنت به جنبش دیکتاتور سبز که با بلاهت فکر میکنه 14 از 25 بزرگتره
.... و نه آزاده
نه دموکراسی میفهمید و نه عدالت
برای تو و اربابانت و پدرخوانده ات متاسفم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان هيچ كس حق نداردبه شعورسياسي مردم (انتخابشان) توهين كنه.ماهم 8سال دوره سياه خاتمي راتحمل كرديم اما به انتخاب ملت احترام گذاشتيم.شمادچاريك"خودبرتربيني"سياسي شده ايد
محسن از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵۸
۲۱۱
سلام. .... با این نیومدنش خودش را ضایع کرد. زنده باد آیت الله مهدوی که در اوج بصیرت و تقوا هستند و علیرغم انتقاداتی که به دولت دارند به عنوان نماینده مجلس خبرگان در استقبال از احمدی نژاد حاضر شدند تا فضای وحدت را حفظ کنند و توطئه دشمنان را برای بی محلی مردم به مقامات جمهوری اسلامی بی اثر کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرفت که حرف حق زدی
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان لطفا دقت کنید بعد نظر بدهید. اگر فقط نیامدن این شخص بود میشد حرف شما را پذیرفت اما وقتی نماینده آقا که در همه سفرهای خارجی برای بدرقه و استقبال رییس جمهور میرفتند و حالا نمیروند کمترین معنایش این است که آن سفر را برخلاف مصالح نظام دارند انجام میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای دومین بار امروز مینویسم با نیما موافقم
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۵
۷۱
بعضی شخصیتها(احمدی نژاد)باعث روشدن نفاق مدعیان میشند.بلاتشبیه درزمان پیامبرهمه صحابی بودند،ولی کینه نسبت به شخصیت علی(ع)باعث شد همه شان اورا لعن ونفرین کنند.تازه دارم باورمیکنم درزمان حضورچراهمه دشمن امام زمانند.احمدی نژادی که فقط اسم امام زمان را میاره باهاش این کارها را می کنند.
طرف نماینده ولی فقیه است ولی به توصیه حضرت آقا که فرمودند دولت،دولت جمهوری اسلامیه اورامشایعت کنید.(خوب دارند چهره خودشون را نشان می دهند.)
خداخیردنیاوآخرت به آیه الله مهدوی کنه که فرمودندمابه ولایتی بودن احمدی نژاد یقین داشتیم،پس ازاین تخریبهاشک کردیم،وطبق قاعده فقهی یقین خودرابه شک تبدیل نمی کنیم.به ایشون می گند مجتهد.نه اونهایی که خودشون رادرحدیک گروه وباندپایین آوردند ودرزمان فتنه ازساکتان بودند.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوندآیه الله مهدوی راحفظ فرمايد.اين رفتارايشان بايدالگوي عملي براي سايرمدعيان فقاهت باشد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
یقینا کسانی که از ابتدای این دولت به آن تاختند(چه بعضی اصولگراهای مخالف دولت و چه اصلاح طلبها) برای دلسوزی نظام نبود و کارشان مخالف فرمایشات رهبر بود اما ما احمدی را چون در راه ولایت دیدیم او را رییس کردیم و حالا یقین داریم که از راه ولایت جدا شده(گرچه هنوز هم آن مخالفان برای دشمنی خودشان و بدست آوردن جایگاه در انتخابات آتی به سیاه نمایی میپردازند) پس یقینا دیگر نگاه سابق را نداریم اما کسانی که هنوز هم به اشتباهات او شک دارند طبق فرموده اقا باید خود را به جای مطمئن وصل کنند و حواسشان باشد که آقا در سال88 فرمود فتنه بعدی سختتر است چون شناخت دوست و دشمن سختتر میشود پس لازم است با دقت بیشتری و بدون تعصب روی شخص خاصی غیر از رهبر در مورد شکتان تحقیق کنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله مهدوی چون اول یقین داشت بعد شک کرد این قاعده فقهی رو جاری کرد ولی اونایی که یقین دارن احمدی منحرف شده دیگه جایی برای این قاعده فقهی نمیمونه.
من تعجبم از ایشونه که با این همه ادله متقن و محکم چطور هنوز شک دارن؟
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش مااشتباه کنیم.ولی ماطبق فرمایش رهبری به دولت ایمان داریم.جون درشهریور91فرمودندعلت دشمنیهاباشمااین است که تاکنون(توجه)برسراصول ایستاده اید.درشهریور90به دولت فرمودندبرویدتبیین کنید تاغرضورزی غرضورزان به نتیجه نرسد.
شاخصه دیگرازامام خمینی اینکه اگر موضعتان با موضع مخالفان نظام یکی شد بدانید که به خودی گل زده اید.
طیف سوم (کیخسرو)
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احمدی نژاد را رییس کردید ؟ مردم بوق هستند ؟

جالبه !!!
ببین دوست من احمدی نژاد از راه ولایت جدا شده یا نه شما ها نمیتوانید تشخیص دهید

شما به استناد روزنامه های جناحی مشایی را منحرف نامیدید و به استناد سخنان بنگاه لجن پراکنی (کیهان) به این افترا و تهمت دامن میزنید
اگر احمدی نژاد یا مشایی از راه ولایت منحرف شده بودند تا بحال صد باره توسط خود رهبر باز خواست میشدند
با چنین استدلالی نباید رهبر ویژگی یک ریس جمهور منحرف را به عنوان شاخص های اصلی قرار دهد

شما اصولگرایان با تند روی ها درصدد هستید هرکس مخالف شما باشد از میدان بیرون کنید
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کسی می تواند برداشت خود را از این ماجرائی که باز نقل می کنم داشته باشد ، اما نظر خودم تنها و تنها حقانیت جبهه حق است ، هر چند که همه بروند و این جبهه خالی بماند !
ملت شریف ایران همواره نشان داده اند که در حمایت از حقانیت و در حمایت از امر ولی نه تنها اهل کوفه نیستند ، بلکه سرامد همه اقوام عالمند ، اما رفتار خواص بی بصیرت را هرگز نمی توان به حساب مردم گذاشت !
بدبختی ما اینجاست که بسیاری از حضرات از ولایت و رهبری و ولایتمداری ، تنها و تنها ، اسم آنرا یدک می کشند و صد البته خواص بی بصیرت بارها و بارها دل ولی امر زمان را خون نموده اند تا جائیکه معظم له با همه صبر و شکیبائی که از ایشان سراغ داریم تذکراتی نیز در همین زمینه ارائه فرموده اند !
اما یک بار دیگر ، استقبال از ریاست محترم جمهور در مسجد امام شهر اصفهان باحمایت بی دریغ مردم شریف اصفهان ، با شکوه هر چه تمام تر صورت پذیرفت !
حامیان ریاست محترم جمهور با علم به اینکه روز استقبال با روز وفات حضرت ام البنین مصادف است ، در ابراز احساسات نسبت به سخنان ریاست محترم جمهور با ذکر صلوات و تکبیر واکنش نشان می دادند و البته یک جمع حدود بیست ، تا بیست و پنج نفره در بین جمعیت حضور داشتند که وانمود می کردند که از حامیان رئیس جمهورند اما کاملاً معلوم بود که برنامه ریزی شده اقدام به کف زدن و سوت زدن می نمایند که با تذکر حامیان واقعی رئیس جمهور یعنی اکثریت حاضر در میدان امام مواجه شدند !
وتا یادم نرفته ، وقتی که حضرت امام حسین ( ع ) در شب عاشورا ، پشت به جمعیت نشست و فرمود : هر که می خواهد برود ، فقط او در خیمه ماند و هفتاد و دو نفر !!!!
لیکن امروز ، دکتر احمدی نژاد ، بعنوان فردی که مورد تائید مقام ولایت است و بزرگترین سردار ولایتمدار او است ، اگر همین تقاضا را از مردم ، اعم از خاص و عام داشته باشد ، تنها کسانی که از این خیمه خارج می شوند ، همان خواص بی بصیرتند که هر کدامشان با هر نام و نشان و نصب و نسبت ، خنجری را تا قبضه در پهلو و پشت دکتر احمدی نژاد فرو کرده اند !!!!!
زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
داور
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران ربط چند تا پاراگراف اولت رو به ولایتمداری احمدی نژاد اصلا متوجه نشدم اما در مورد آخر که ادعا کردی بزرگترین سردار ولایت است چند سوال ساده فقط لطف کن صریح و بدون مغالطه جواب بده ممنون می شم:

1.چرا احمدی نژاد رو با امام حسین مقایسه کردی؟؟این می تونه به عنوان یک دلیل که درباره برخی عقاید این فرقه میگن تلقی بشه؟؟

2.این آقای بزرگترین سردار ولایت چرا در این چند سال اخیر بیشترین ضربه ها رو به رهبری زده و بیشترین سرپیچی ها رو از فرمان رهبری داشته و اتفاقا بیشترین تذکرها رو هم از رهبری گرفته؟؟؟چرا؟؟؟

3.رهبری در مورد کدوم رییس جمهور گفتند این کار غیر اخلاقی غیر شرعی و غیر قانونی است؟

4.اینکه رهبری گفتند مردم ارامش روانی می خواند روی صحبت با کی بود؟

5.اینکه رهبری گفتند من فعلا نصیحت می کنم که تعبیر بسیار سنگین و تهدیدی اشکار است به انجام اقدامات بعدی، با کی بودن؟

6.رهبری مگه نگفتند از امروز(ابان 91) تا روز انتخابات هر کس اختلافاتو بین مردم بکشه خیانت کرده است چرا بازم محمود این کارارو می کنه؟
به نظرت این کاراش مثلا صحبتاش تو اهواز مصداق خیانت و شروعی مجدد برای انجام کارای غیر اخلاقی غیر شرعی و غیر قانونی بیشتر نیست؟؟

7.چرا نمایندگان رهبری دیگه به بدرقه و استقبال این سردار نمی روند؟

دیگه نخواستم از خونه نشینی و بی اعتنایی به حکم حکومتی عزل مشایی، نقض مکرر قانون، ایجاد تنش و.....چیزی بگم چون ماشالله انقدر این سردار مورد داره که اونا قدیمی شده!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب داور عزیز سلام و درود بر شما !
امیدوارم موضوعاتی را که تحت عنوان چالش مطرح فرموده اید ، تنها و تنها سوالات واقعی باشد که قطعاً جواب آنها را در ذیل خواهید گرفت و باز امیدوارم که از طایفه جوجممغلام نباشید و پس از دریافت جواب قانع کننده ، به تخریب و فحاشی نپردازید و با عرض پوزش ، این را به دلیل تجاربی که در این چندین سال با طیف اقتدار گرا داشته ام بیان کردم ! که ار گزیده ایم و از ریسمان سفید و سیاه هراس داریم ! باری ....
1- همیشه اشتباه دوستانی مانند شما در این است که فکر می کنند که ما احمدی نژاد را با ائمه اطهار (س) مقایسه می کنیم و اگر چه دکتر احمدی نژاد عزیز سیره ائمه اطهار از جمله ساده زیستی ، صراحت لهجه ، شجاعت ، پیوسته انقلابی بودن ، ایستادگی در مقابل زیاده خواهان و زیاده طلبان و ویژه خواران را در عملکرد خود به عینه نشان داده اند ، اما قیاس اینجانب بر مردم در زمان امام حسین (ع) و مردم این زمانه بود که ظاهراً درست برداشت ننموده اید .
2- در مورد ادعای دوم شما کماکان دکتر احمدی نژاد را بزرگترین سرباز ولایت از ابتدای تاریخ تا کنون می دانم و هم ایشان است که تا کنون با سپر قرار دادن خود در خاکریز ماقبل سنگر رهبری ، اصابت همه تیر ها را به خود تحمل نموده تا از صدمه و لطمه به سنگر رهبری معظم جلوگیری نماید که قصد بدخواهان اساساً دکتر احمدی نژاد نیست و سنگر رهبری را نشانه رفته اند و کماکان عقیده دارم اگر حضور ایشان نبود ، بدخواهان و بد گمانان به سنگر ولایت ، تا کنون کار خود را کرده بودند ، فقط به چند نکته اشاره می کنم ! حذف رهبری و جایگزینی شورای رهبری به جای رهبر - نامه های بدون سلام - تخریب همه جانبه رئیس جمهوری که بیش از هر شخص حقوقی دیگری مورد تائید مقام معظم رهبری بوده اند ! - استراتژی تخریب احمدی نژاد برای زیر سوال بردن عدالت مقام معظم رهبری - پاسخگوئی مقام معظم رهبری به ملت ایران در صورت تخریب کسی که مورد تائید قطعی ایشان بوده و هست !
و بخش دوم سوال شما را با یک سوال جواب می دهم ، اگر اینچنین که شما می فرمائید باشد ، چطور است که مقام معظم رهبری بعد از همه مسائل مد نظر شما باز هم در مهمترین سخنرانی خود در حرم شریف رضوی ، دکتر احمدی نژاد را بعنوان شاخص انتخاب رئیس جمهور بعدی قرار می دهند ؟؟؟؟ ( خواهش می کنم که در این مورد خوب فکر کنید !!!! )
3- به همین ترتیب مقام معظم رهبری در مورد کدام رئیس جمهور نقل به مضمون فرموده اند که تنها کسی که قطار انقلاب را به مسیر اصلی اش هدایت کرد آقای دکتر احمدی نژاد بود؟ ادعای شما در آیتم سوم و چهارم یکی است و این شان مقام ولایت است در بی طرفی ایشان و ایضاً افتخار ما ، رهبری عادل است و حتی در جامعه و در بین مردم هم رسم و عادت است که چنانچه قرار باشد غائله ای درست شود ، اولیاء ، گوشمالی اندکی به فرزندان عزیز خود و پاره تن خود می دهند و تشری به فرزندان خود می زنند تا غائله بزرگتر از این نشود ! اما انصافاً مگر معظم له چندین و چند بار بلکه صد ها بار همین تذکرات را به سایر حضرات نداده اند ؟؟؟ کو گوش شنوا؟؟؟؟ مگر نفرمودند که اگر حتی به کسانی که مخالف عقیده ما هستند و البته التزام به نظام دارند آزار و اذیت کنیم از خط امام ( ره ) خارج شده ایم ؟؟؟؟ کو گوش شنوا ؟؟؟؟ برای یک انقلاب خارج شدن خواص بی بصیرتش از خط خط رهبری بزرگوارش چه مصداقی دارد ؟؟؟ از همان فردای سخن معظم له همه رسانه های زنجیره ای آزار و اذیت خود را دهها برابر کردند !!!!
4 را گفتم
5- اینکه معظم له می فرمایند که من فعلاً فقط گفتم تنها روی صحبتشان با دکتر محمود احمدی نژاد است ؟؟؟؟ واقعاً بی انصافی می فرمائید !!!
6- اختلاف را چه کسی دوباره و ده باره به میان مردم کشیده ؟؟؟ اخوی ظاهراً سایت های خبری و روزنامه ها را مطالعه نمی فرمائید !!!؟؟؟؟ روزی نیست که جناح اقتدار گرا و فرصت طلب از رسانه های زنجیره ای اش برای سخنان بلند گو های متحجرش و انتشار اختلاف و فحش و بد و بیراه به رئیس جمهوری استفاده نکند !!!! نکند که به خیال خام خود باز هم رهبری را به نفع خود مصادره فرموده و سخنرانی های همه ایادی ویژه خواران و ویژه خواهان و متحجرین خشک مغز را ندیده می انگارید و تنها و تنها چشم بر دهان دکتر احمدی نژاد دوخته اید که چه می گوید ؟؟؟؟
7- نمایندگانی از رهبری که به استقبال دکتر احمدی نژاد نمی روند ، القاء کنندگان بارز حاکمیت دوگانه اند و دستوراتشان را از جای دیگری می گیرند و استناد حقیر به فرمایشات مقام عظمای ولایت است که قریب مضمون فرمودند برخی ها تلاش می کنند که القاء کنند که بین رئیس جمهور و رهبری اختلاف است و مثلاً رئیس جمهور حرفهای رهبری را گوش نمی کند و از این حرفها و به آنها می گویم نخیر اینطورها نیست و بحمدالله این دولت در اینگونه موارد سرآمد است ! ما به این القاء کنندگان حاکمیت دوگانه و تنش آفرینان می گوئیم خواص بی بصیرت و این ما که گفتم با پا گذاشتن به جای ولی امر زمان است و به شما هم توصیه می کنم که تعبیرات مقام معظم رهبری را در خصوص خواص بی بصیرت مطالعه بفرمائید .
سایر مواردتان هم جواب متقن دارد و توصیه ای که به شما دارم ، عدم توجه به بوق و کرنای رسانه های زنجیره ای است !
بازهم مثلی می زنم که امیدوارم تعبیر به قیاس احمدی نژاد با امیرالمومنین علی (ع) نکنید ! - اصل ماجرا و روایات آنرا بارها شنیده اید و فقط تذکر است !
وقتی خبر ضربت خوردن حضرتش در محراب مسجد در کوفه پخش شد ، عده ای گفتند مگر علی نماز هم می خواند ؟؟؟؟
زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
داور
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مهران:
1.جوسازی نفرمایید شما اول پاسخ قانع کننده بده و هر پاسخی دادی آن را قانع کننده فرض نکن، بعد در خدمتیم .
من هم امیدوارم شما بدون زیاده گویی و پر نویسی و مغالطه جواب سوالات اصلی را بدهی.

2.اینکه باز بر ادعای بزرگترین سردار ولایت بودن احمدی تاکید کردی که دردی را دوا نمی کند.دلیل بیار.
اتفاقا رفتار احمدی همان مواردی که در ادامه گفته ایی یعنی زیر سواال بردن رهبری را متاسفانه در پی داشته.حرف من هم همین است که احمدی با رفتارش بیشترین ضربه را به رهبری زده است.
این کجا و ادعای تحمل تیرهای بسمت رهبری کجا؟؟!!
ضمنا زمانی احمدی مورد تایید رهبری بود ولی خوب خیلی وقت است که اینگونه نیست و نشانه ها بقدری اشکار است که براحتی قابل فهم است.

3.حرف رهبری در حرم رضوی حرفی کلی و منطقی است اتفاقا ایشان اول حرف خود گفتند که همیشه اینگونه بوده.
یعنی از لحاظ منطقی مسوولی که می خواهد جایگزین یک نفر شود باید نقاط قوت قبلی را داشته و نقاط ضعف او را نداشته باشد.
این کجا تایید احمدی است.
اتفاقا به نظر من رهبری در ادامه حرف خود که شما حتما به ان بی توجه هستی همه ایرادات احمدی را تایید کردند.
ایشان در موردنقاط ضعف فرمودند همینهایی که ممکن است من بگویم شما بگویید.
یعنی تقریبا تمام ایرادات و اشکالات متوجه به احمدی که سرزبانهاست را تایید کردند.

یک پاسخ دیگر هم می دهم بشرط اینه ناراحت نشوی
از نظر لقمان حکیم هم بی ادبان شاخص تشخیص ادب بودند!!!!

4.مهران از فضای دولت نهم و تاییدات اقا در ان دولت بیا بیرون.اگر هم قطار به ریل امد الان رفته لب دره در حال سقوطه!!
اره برادر اون ممه رو لولو برد!!

5-مهران بحث این است که تشرهای اقا به احمدی به عنوان رییس جمهور بی سابقه بوده چرا اینها را نمی بینی؟؟
ضمنا من می گم احمدی نسبت به تشرهای اقا بی اعتناست و ولایت پذیریش در حد صفر است.
به نظر تو ولایت پذیری احمدی از مشایی بیشتر است با از اقا؟؟؟

6.بله برادر من فعلا نصیحت میکنم درادامه غیر اخلاق خواندن کار احمدی بیان شد یعنی به او بر می گردد می توانی متن سخنان اقا و صوت را از سایت رهبری ببینی.

7.ادعایی عجیب و غریب کردی.اصلا به فرض محال نمایندگان رهبری به دستور جای دیگر نرفته اند بدرقه
اقا نمی توانست یک فرد دیگر را به عنوان نماینده بفرستد.
اقا که با کسی تعارف ندارد.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب داور:
1- این مغلطه و سفسطه هم ابزاری شده در دستان شما تا حتی جوابهای منطقی را زیاده گوئی تلقی بفرمائید و صد البته طبیعی است که همیشه چالش و سوال در یک خط مطرح می شود و جوابگوئی آن شاهد و مثال و دلیل می خواهد که جنابعالی به آن پر گوئی اطلاق می فرمائید ، اما چه اهمیت دارد؟ شما در تلاش برای به کرسی نشاندن حرفتان از هر ترفندی استفاده می کنید ، حتی تخریب شخصیتی طرف مقابلتان که قبلاً هم از هم فکران شما زیاد دیده ایم ، - شما مغلطه فرض کن ، سفسطه فرض کن ! منطقی ندان ، من حرف خودم را می گویم ، شما هم حرف خودتان را بگوئید ، سایر کاربران هم برداشت خود را از بحث بین اینجانب و شما خواهند داشت ! بگذریم !
1- و اما دلیل : اذعان شخصی ایشان به التزام عملی به ولایت - پایداری و پایمردی ایشان در همین مسیر علی رغم تمام فشارهای دشمنان داخلی و خارجی ! - پایداری و استقامت در مقابل خواست استکبار جهانی - زنده نمودن و شناساندن نام حضرت ولی عصر (عج) در مجامع بین المللی - احراز عنوان بالاترین راندمان در تولید علم در زمینه های رویان ، ماهواره ، هسته ای ، پزشکی هسته ای ، زیرساخت های مدنی و اجتماعی ، احراز بالا ترین راندمان عملیات عمرانی پیش نیاز ، راه و جاده ، ساختمان ، نیروگاههای سیکل ترکیبی ، ایجاد اشتغال ، توسعه عدالت ، هدف مندی یارانه ها - بالاترین توان نظامی و الخ .... که هزاران مورد است و از حوصله این بحث خارج است ! اگر همه اینها به نظر شما ضربه زدن به رهبری است ، خود دانید !!!!
2- ایستادگی در مقابل باج خواهی و میراث خواهی استکبار داخلی و دارندگان زر و زور - قطع ایادی انحصارطلبان از مبادی پول ساز مملکت اسلامی و نا امید ساختن میراث خواهان از ویژه خواری های سابقشان - حفظ بیت المال و ذخیره ده هزار میلیارد دلاری ارز و اینها هم بیش از هزار مورد است و در حوصله این بحث نمی گنجد!
3- عام و خاص اعتقاد دارند که سخنان مقام معظم رهبری در حرم رضوی مهمترین سخنان ایشان در طول سال است و شاخص قرار دادن آقای دکتر احمدی نژاد در همین سخنرانی برای انتخاب ریاست جمهوری بعدی ، نیازی به تفسیر و تعبیر ندارد ! ایشان حجت را تمام فرمودند !
4- اتفاقاً این فرمایش معظم له مربوط به زمانی بود که هجمه ها بر علیه دولت آقای دکتر احمدی نژاد در اوج نوع خود بود و صد البته طیف اقتدار گرا همین ایرادات شما را در همان روزها می گرفتند و صد البته ما به این ایرادات مغرضانه عادت کرده ایم ! گذشت تاریخ همه چیز را بهتر از پیش مشخص خواهد نمود .
5- شما تشرهای معظم له به سایر حضرات را یا نشنیده اید و یا خودتان را به ندانستن می زنید که یک بار تشر زدن آقا به دکتر احمدی نژاد را بی سابقه می دانید ! موضوع خواص بی بصیرت را که صد البته رهنمود های خاص یک زمان و یک مکان نیست را یک بار دیگر مطالعه بفرمائید و با رفتار همه حضرات مقایسه بفرمائید !
- صد البته از ساکتین و فتنه گران و مخفی کاری های برخی از حضرات ، ازجمله آن جنابی که در جلسه دریافت حکم حکومتی معظم له در خصوص موضوع بانک مرکزی ، نتیجه کارشناسی را با غضب روی میز کوبید و در مقابل حکم مکتوب حکومتی مقام معظم رهبری تمام قد ایستاد و مورد شماتت سردار رشید اسلام دکتر رضائی قرار گرفت ، می گذریم !
- از نیشخند های بابافتنه بزرگ به تشطت بوجود آمده می گذریم !
- از جلسه ای که یکی از جنابان ، از ریاست منع شد می گذریم !
- از پس فرستادن حکم ریاستی که با حجت الاسلام شروع شد به دلیل اینکه چرا با آیت الله شروع نشده ، می گذریم!
- از شماتت مفت گویان در تخریب چهره دولت می گذریم !
-از شماتت رسانه های زنجیره ای در دست اقتدارگرایان میگذریم !
- از اینکه صحبت های اسرائیل و استکبار جهانی عیناً از دهان برخی از حضرات خارج می شود می گذریم !
- از دعوتهای مکرر مقام معظم رهبری به همدلی و ایجاد هم افزائی و درست برعکس آن عمل نمودن حضرات می گذریم !
نمی شود شفاف تر از این گفت! - نمیدانم شما را چه می شود؟؟؟؟؟
6-در ادامه و متقاطعش فرقی نمی کند ! اصل جان کلام است ! که در گوش نیوشندگان ، علی الخصوص خواص بی بصیرت یاسین است !
7- حضرت آقا تک تک مسئولیت های نمایندگانشان را دیکته نمی فرمایند ، نماینگان ایشان هم لابد عقایدی در تقابل با معظم له دارند و احساس می کنند که بر مسیر ولایتمداری شان است ! بگذریم !
عده زیادی از روحانیون محترم در استقبال از دکتر احمدی نژاد حضور داشتند و حضور حجت الاسلام مهدوی حفظ الله هم منتی بر سر ما بود !
-لابد امام جمعه محترم اصفهان نماینده 24 میلیون ایرانی شریف را قابل ندانسته اند و این خیلی عجیب نیست ! برخی از حضرات اساساً همه مردم را قابل نمی دانند ، چه رسد به نماینده شان !
زنده بادبهار! زنده بادبهار! زنده باد بهار!
حق یار
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان میبینم اون روزی راکه اقتدارگرایان برای محالفت با احمدی نژاد منکروجودامام زمان میشند.زیاد هم تلاش نکن به اینهاجواب بدی چون بیشترپافشاری ولجاجت میکنندفقط بهشون میگم نامه دهنمکی به احمدی نژاد رابخونند.
من به آینده بسیارامیدوارم،چون حتی اگه بهاریهاپیروزنشند،همین که نفاق اقتدارگراهاروشدخودش خیربزرگیه.
وقتی دکتراومداصفهان،خداراشکرازسیاهی لشکرسپاه وامثال آن خبری نبود وکسایی که اومده بودندهمانهایی بودندکه درسال84بادکتربودند.
جای همه بهاریهاخالی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
برای داورجان
(اقتدارگرایان)سال‌هاست یاد گرفته‌اند دیگران را نقد کنند و خود نقد نشوند و خود را پشت سر ولایت و انقلاب و ارزش‌ها مخفی کنند و نقد خود را مخالفت با اسلام و انقلاب و ولایت قلمداد کنند. خود را معیار حق می‌دانند و بر طبل «هرکه با ما نیست بر ماست» می‌کوبند از دایره‌ی کلام گهربار «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» خارج شدند و بدین ترتیب با اتهام و انگ زدن به عناصر دلسوزی که سال‌ها پیش از دیگران متوجه این آسیب‌ها می‌شدند، موجب بریدگی، طرد و انزوای این افراد را فراهم کرده‌اند.
آنها که از درک شرایط زمانه خود به نظر بنده یک دهه عقب هستند. گرایش این قشر به فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی سازمان‌یافته از سال 78 به بعد نشان‌دهنده‌ی غفلت ده ساله آنها از سال 68 تا 78 است و جالب این است که با قدرنشناسی از خط‌ شکنان این عرصه‌ها پا در جای پای اسلاف مدیریتی خود گذاشتند.اینها زیر بار حرف زور نمی‌روند [مگر این‌که زورش خیلی پرزور باشد] و این اقتضائات زمانه بود که آنها را وادار به پذیرش جوان‌گرایی و کار رسانه‌ای و حزبی و تشکیلاتی کرد وگرنه در لیست‌های انتخاباتی چند دوره‌ی گذشته روند چهره‌های تکراری و ثابت هم‌چنان ادامه داشت.
اینها حتی در دفاع خود از ارزش‌ها و همین مقوله‌ی عدالت، مصلحت‌اندیش هستند نه اصولگرا.
همین منتقدین امروز هاشمی او را رکن نظام می‌خوانند و برای منافع خود آرزو می‌کردند که او رییس مجلس ششم شود،راستی این چیزی جز منفعت‌طلبی و و به تعبیر امام علی (ع) عقب بودن از زمانه‌ی خود است!
طلیعه‌ها و رگه‌های این خودبزرگ‌بینی دوستان را در کلام و بیانات به ظاهر هوادارانه و متکبرانه درسال 84به وضوح میدیدیم که خطاب به احمدی نژاد می گفتند«ما شما را رییس‌جمهور کردیم که فلان کنید ...» ای کاش یکی به اینها می‌گفت شما اگر قادر بودید کسی را رییس‌جمهور کنید، همان دوم خرداد هفتاد و شش این کار را کرده بودید.
اراده‌ی رهبری سال‌هاست که بر عدالت‌خواهی استوار است اما دوستان ناآگاه همان‌هایی که امر به معروف را سطحی کردند، همان‌هایی که مبارزه با تهاجم فرهنگی را سطحی کردند، عدالت‌خواهی را هم سطحی کردند و در سال امام علی (ع) فقط نهج‌البلاغه نفیس چاپ کردند و در میلاد امام زمان(عج) برایش کیک پنج تنی پختند، کسانی که برای کنفرانس برلین و مبارزه با بی‌حجابی حنجره پاره می‌کردند و تحصن برپا می‌کردند اما برای عدالت‌خواهی که رهبری سال‌هاست فریاد می‌زند احتیاط شرعی می‌کردند!
اگردرسال84به ظاهرهوادار احمدی دلاور بودندباید گفت اینها نه در جبهه‌ی عدالت‌خواهی شمشیر زده‌اند و نه آبرو داده‌اند، و فقط در نهایت پس از اطمینان از احتمال پیروزی وی سرکی کشیدند و خود را به او چسباندند اما همه طلبکارند و به کمتر از وزارتخانه و غیره هم رضایت ندادند،که احمدی نژاد هم برای همین دردولت نهم ازآنهااستفاده کردچراکه اگر نمی کرد درهمان دولت نهم قربتاً الی الله براوتیغ میکشیدند.
باید ترسید از کسانی که از دین فقط ظاهر و قشر آن را گرفته و «العدل اساس الاحکام» را نادیده گرفته‌اند
(برگرفته از نامه دهنمکی به احمدی نژاد)
دفاعیات مشایی درجمع وعاظ تهران وشیرازراهم دانلودکنید،شایدجوابتون رابگیرید.
داور
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران از آنجاییکه عادت نداری به موارد مطرح شده پاسخ دقیق بدهی و سعی می کنی در لابلای پر نویسی بحث گم شود یکی یکی مباحث را مطرح می کنم.


پاسخ به شاخص بودن احمدی برای انتخاب اصلح:

سخن آقا در حرم رضوی:«نكته‌ی آخر: این را همه بدانند كه آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی كه وجود دارد. این را همه توجه كنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد. هر كسی بالاخره نقاط قوّتی دارد و نقاط ضعفی دارد. رؤسای جمهور ــ چه رئیس‌جمهور امروز، چه رئیس‌جمهور فردا ــ نقاط قوّتی دارند و نقاط ضعفی هم دارند. همه‌ی ما همین جوریم؛ نقاط قوّتی داریم، نقاط ضعفی داریم. آن چیزهائی كه امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین كند؛ آن چیزهائی كه امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ كه ممكن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور كند.»

1.آقا دقیقا می فرمایند «رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد.»

خوب این حرفی کلی و منطقی است همیشه کسی که می خواهد جایگزین قبلی شود باید امتیازات او را داشته باشد و ضعفهای او را نداشته باشد.یعنی سال 84 هم خاتمی شاخص اصلح بود واین روند همیشگی است.
اینکه امتیازی برای احمدی نیست.

2.اتفاقا این سخن آقا بسیار زیرکانه همه اشکالات احمدی را که در افواه عموم گفته می شود تایید کرد.
دقت کنید اقا فرمودند:«آن چیزهائی كه امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ كه ممكن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور كند.»

یعنی شناخت ضعفهای احمدی نیاز به کار کار شناسی ندارد و ضعفها همان هایی هستند که من می گویم تو می گویی همه می دانند!!!

در واقع اقا به زبانی بسیار زیبا همه ضعفهای احمدی که سر زبانهاست را تایید کردند.

3.نکته آخر از نظر لقمان حکیم هم شاخص ادب آموزی بی ادبان بودند.آیا این رفتار لقمان تایید بی ادبان بود؟؟؟؟

لطفا در همین خصوص و بدون وارد شدن به مباحث حاشیه ایی پاسخ بده.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی نظرات دوستان را میخوانم بهتر میفهمم چرا اقا سال88 فرمود فتنه آینده سختتر است. دوستان بزرگوار چه کسانی که دولت را در خط رهبر میدانید و به همین دلیل حامی آن هستید چه کسانی که اصولگراها را پیرو رهبر دانسته و به این دلیل حامی آنهایید، چه کسانی که جبهه پایداری را به گفتمان رهبر نزدیکتر میدانید و به همین جهت حامی آن هستید و چه حتی کسانی که اصلاح طلبان را به نظرات رهبر نزدیکتر میدانید و هوادار آن هستید، نکته بسیار مهم این است که از ولایت استفاده ابزاری در حمایت از شخص یا طیف مورد علاقه خود نداشته باشیم یعنی حواسمان باشد هر زمان اگر اختلاف شخص یا گروهی با رهبر ظاهر شد اگر قبل از آن حامی آن شخص یا گروه بودیم(که دلیل خود را رهبر میدانستیم) پس از آن دیگر باید مسیر درست که راه رهبر انقلاب است را پی بگیریم.
پس حواسمان باشد به هیچ کس به خاطر خودش دل نبندیم و علاقه نداشته باشیم، فقط به نایب امام زمان دل ببندیم و هر کسی را موافق با او دیدیم حمایت کنیم.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران گله رو ول کردی رفت سمت ده بالا 4 تاشو گرگ خورد اون کامپیتر رو پرت کردم دره بازم رفتی ورداشتی روی قله چی مینویسی اون تو خدا بکشت با این کار سیاست بیاو اونجا خورد میکنم اون دسگاه لعنتی رو
بفهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۲۸
جناب صراط! تو نمونه بارز یک انقلابی توبه کرده هستی.
بفهم داری کجا می ری، دولت بعدی هر که باشه تره هم برات خورد نمی کنه اگه لطف کنه و دهانت را کاهگل نگیره
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۱۰
جلیلی که نمیاد پس باقری لنکرانی زاکانی مرگ بر فتنه وانحراف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفت نمیاد؟
خودش بهت گفت؟در گوشت گفت؟واگرنه ما که ندیدیم بگه نمباد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۶
۱۹
با این حرکنها هیچ چیزی از دکتر کم نمیشه
دکتر با تمام وجود و تا آخرین لحظه دولت به فکر خدمت به مردم هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه اهتمام دولت به امور مملکت را از وضعیت بازار فهمید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱۵۴
....! شاه سلطان حسين اين دوره! از او بپرسيد 100ميليادر تومان پول فرهنگي چه شد؟ كي خورد؟كي برد؟ كي دزديد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنياد شهيد و سازمان تبليغات و امام جمعه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حاضری در قیامت این افترا به بنیاد شهید و تبلیغات و امام جمعه ها را پاسخ بدی و از پل صراط بگذری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۳
همتون خوابتون میاد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۲
۹۸
مرگ بر جریان انحرافی و لیدر جریان انحرافی و سرباز پیاده نظام جریان انحرافی و طرفداران و دارودسته مزدور و جلبکشان در داخل و خارج و سلام و صلوات به روح مطهر و مبارک امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و سلامت و طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و سلامت و فرج آقا امام زمان
عقب مانده ذهنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۸۸
با یه کم تاخیر

تا اون جایی که من می دونم .. رییس جمهور محبوب احمدی نژاد ..... نیازی به سیاه کردن نداره که.

راستی من عاشق خاتمی هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۶۵
۵۰۶
به درک که نیومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی عقده ای هستی که اینچنین تغیر میکنی؟
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۴
وای،
احمدی نژاد قبل از زدن حرف های جنجالی در شهرستان هفتکل خوزستان:
دستبوسی احمدی نژاد توسط فرماندار
لینک فیلم:
http://www.rahyabnews.com/Pages/News-5119.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۴
ناشناس بی ادب!درک بری وبر نگردی......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۶
۸
متاسفانه بخش عمده ای از اقدامات حاشیه ساز احمدی نژاد براثر بی مهری های همین حضرات است احمدی نژاد یک شبه به اینجا نرسیده از سال 84که این بیمهری ها وبی اعتناییها وحسادتها ومسخره کردنها وانتقادهای غیرمنصفانه وتخریبها ودشمنیها ازسوی هاشمی ویاران ومریدانش کلید خورد وتا امروز با قدرت وبا شدت هرچه بیشتر ادامه دارد فاصله گرفتن ولجبازیها وحساسیتهای رییس جمهور هم شروع شد والان به اوجش رسید وبعدش را خدا میداند که به کجا خواهد رسید! اگر هاشمی وعلما وبزرگانی که تا به امروز از مخالفتهاوبعضا دشمنیهای خود کوتاه نیامدنداز اول لغزشهای ناچیزش را نادیده میگرفتندبه صورت محرمانه مشفقانه تذکر میدادند ونصیحت میکردند وهمچون پدردلسوزفرزند خود رادر آغوش میگرفتند وجذبش میکردند قطعا کار به اینجا نمیکشیدفرزند یکی ازعلمای شهید قبل از انقلاب به خود من میگفت در مراسم تنفیذ رییس جمهور در بیت رهبری سال 84حاضر بوده واین صحنه تلخ را دیده که آخر مراسم احمدی نژاد به همه دست داده ......!!میگویند انسان بنده احسان است اگر اینها در حق او بزرگی میکردند وجذبش میکردند او الان در دامان به قول عده ای انحرافیها!نبود واشتباهات ولجبازییهایش به حداقل میرسیدباور کنید من این مطالب را ازروز اول میسوختم ومیگفتم ولی حرفم به جایی نمیرسید چون این روزها را پیش بینی میکردم الان دیدم سایت صراط گاهی نظرات را بیطرفانه منتشر میکند فرصت را غنیمت دانستم ونوشتم باشد که دینم را ولو دیر هنگام ادا کرده باشم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه واقعیت دردناکی است که عده‌ای برای دشمنی‌های خود از مصالح نظام و ملت گذشتند تا خود را اثبات کنند. اما ضمن اینکه باید اینها را بشناسیم باید بدانیم نباید با اشتباه مخالفان دولت اشتباهات دولت را توجیه کنیم. اگر دولت ظرفیت بالاتری میداشت در مقابل این تخریبها از قانون منحرف نمیشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۴۹
اینها همه فیلم است
سپهر
|
Armenia
|
۱۱:۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۳۸
به نظر من در دوره ی ریاست آقای احمدی نژاد تفکر سرمایه داری بیش از هر دوره ای رشد داشته است.و ایشون باز هم شعار های منافقانه می دهد.
پس همراهی کردن ایشون چه افتخاری برای نماینده رهبری دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۲
۰
انصاف بدهید دشمنی با احمدی نژاداز سوی همین حضرات وآقازاده هاشون شروع شده ازسال 84 شروع ودر سال 88بانامه بی سلام وبی والسلام ومقایسه او بابنی صدر نهادینه شده واین روزها به اوج خود رسیده ومخالفینش همینها بودند که هر گز به او رای ندادند واگرهم میگویند به احمدی نژاد رای دادند دروغ میگویند اینها از اول هم دشمنش بودند ولی جرات اظهار آنرا اما مردمی که به او رای دادند در حال حاضر فقط ازبرخی رفتار ها وگفتارش سرخورده شدندومنتقد او هستند ولی هیچگاه از رای به او پشیمان نیستند واگر شرایط سال 88 پیش بیاید او را بر سایرین ترجیح میدهند
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۰
۶۷
ین حمایت بی جا و هزینه ساز ایشان از مشایی که امگار ول نمیکند احمدی نژاد را ، بیشتر موجب برگشتن مردم از ایشان میشود تا رو کردن به مشایی.

.......................................................
یا مهدی
____________________________________
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم خوبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۵
نمودار سقوط یک انسان !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توخوبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمودار سقوط یک انسان منحرف!
مصاحبه رئیس ستاد مردمی حامیان قالیباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۰۴
با سلام. رئیس ستاد مردمی حامیان قالیباف: از قالیباف بدعهدی ندیدیم.
لینک مصاحبه در:
http://www.farsnews.com/newsv.php?srv=1

ممنون می شویم، در رسانه ی وزینتان این خبر را کار نمایید.
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۶
۲۴
خطاب به کسانی که فکر میکنند اگه رئیس جمهور رو تنها بذارند رئیس جمهور توی این چندماه میلنگه این بزرگترین اشتباه شماست توی یکی از همین خبرها نوشتم هرجا نشینید شعار بدید "ما اهل کوفه نیستیم ..."شعاری بدید که بتونید سرحرفتون باشید هستند افرادی مثل نوووووورا که نه ولایت فقیه رو قبول دارند و نه ... اینها دچار خود برتربینی شده اند(دخمل کوچولو اگه به نظرات خوانندگان همین یک خبر دقت کنی میفهمی حق با کیه و جوابت رو میگیری تویی که ارزشت در همین حد هست) واقعا متاسفم همه ی خوانندگان دارند در حد خودت بهت جواب میدن
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند دهنتو
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
انگار بجز نورا هیشکی دیگه رو توی صراط نمی بینی ....بر رد زندگیت دیگه
هاشمی
|
Netherlands
|
۱۷:۱۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳
استقبال مردمی از رئیس جمهور در اصفهان:
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1392/2/5/249679_375.jpg
http://alef.ir/images/docs/000185/n00185555-r-b-008.jpg
http://alef.ir/images/docs/000185/n00185555-r-b-007.jpg
http://alef.ir/images/docs/000185/n00185555-r-b-004.jpg
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۸۱
آيت الله نوري همداني در ديدار با حسن روحاني:شما را به عنوان کسي که داراي سوابق انقلابی هست میشناسم

درود بر اصلح زمان حسن روحانی
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۰
یه توضیح در مورد روشن شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها وحقانیت دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها
الان هم دارند هنوز به سوخت و برق و آب یارانه ی غیرنقدی هم می دهند این علاوه بر یارانه ی نقدی است که بر هر کدام از مردم می دهند، ولی بخش زیادی از آن داره به جیب پولدارها می ره که قاعدتا مصرفشون بالاتر است.اگر یارانه ( منظور یارانه ی نقدی + یارانه ی غیر نقدی است)را مساوی بین مردم تقسیم کنند این یارانه از پولدار گرفته می شه و به طور مساوی بین مردم تقسیم می شه. پس از تقسیم یارانه به صورت مساوی بین مردم، شخص پولدار که مصرف بیشتری می کنه پول بیشتری می ده. قبل از اینکه یارانه به صورت مساوی بین مردم تقسیم بشه آدم پولدار پول کمتری برای بنزین و آب برق می ده در صورتی که مصرف آنها بالاتر بود و در نتیجه پول بیشتری دست پولدار می ماند و برای چیزهای دیگه خرج می کنه. اما وقتی یارانه را به صورت مساوی تقسیم می کنند و می دهند همان پولی که پولدار دستش بود میاد دست کسی که درآمدش و در نتیجه مصرفش کمتر است. پس پولی به جامعه اضافه نشده و نقدینگی ثابت مونده.
زمانی که مرحله ی اول هدفمندی یارانه ها انجام شد بنزین 7 برابر شد یعنی از 100 تومان به 700 تومان رسید آب و برق و گاز هم افزایش پیدا کرد ولی تورم ناشی از یارانه ها 11 درصد شد. حالا فرض کن یه خانواده ی 4 نفره داری که سالی یک بار می ری مسافرت مصرف بنزین از خوزستان به مشهد با احتساب لیتری 3500 تومان در حدود یک میلیون تومان می شه اگه هزینه ی آب و برق و گاز هم در سال 1 میلیون باشه 10 میلیون در جیب شما می مونه. حالا فرض می کنیم قبل از هدفمندی یارانه ها درآمد خانواده 1 میلیون تومان بود که همه ی این درآمد خرج مایحتاج زندگی می شد. بعد از هدفمندی یارانه ها مثلا قیمت ها 20 % هم افزایش پیدا کنه (با توجه به اجرای مرحله ی اول می گم که از این هم باید کمتر بشه من ماکزیمم رو در نظر گرفتم. در ضمن گرانی های الان مربوط به تحریم و نوسانات دلار است و مربوط به هدفمندی نیست) پس شما بعد از هدفمندی باید هر ماه 1200000 خرج کنی برای مایحتاج خودت. در این صورت در سال شما 14400000 خرج مایحتاجتون می کنید 10 میلیون هم که از یارانه براتون باقی ماند، 12 میلیون هم درآمد سالیانه ی شما بود. در نتیجه برای شما 7600000 می ماند. به علاوه هر خانواده ای بعد از گران شدن آب و برق و سوخت صرفه جویی هم می کنه همونطور که مرحله ی اول هدفمندی یارانه ها نشان داد. من اینها را بر اساس درآمد و قشر متوسط رو به پایین جامعه را گفتم و این کاملا مشخص است که هرچه درآمد پایین تر باشه هدفمندی یارانه ها سود بیشتری به آن می رسونه.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
نیاز به این همه توضیح نداشت اینو همه میدونن اما نکته مهم اینه که یارانه قرار نیست تا ابد پرداخت بشه بلکه باید کمک کنه به اقشار ضعیفتر تا زمانی که به اقتصاد درست برسیم اما با روشی که دولت در مرحله اول پیش گرفت و سهم تولید را هم به ما داد از این هدف که هدف اصلی است فاصله گرفت. درصورتی که درمرحله اول حمایت از تولید انجام میشد الان اجرای مرحله دوم ممکن بود و وضع خیلی بهتر از این بود.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اینم اضافه کنم الان هم که با مرحله دوم مخالفت میشه معلوم نیست نیت همه ضرر آن برای کشور باشد بلکه بعضی آنرا برای خود مضر میدانند! همیشه همه کسانی که در یک جبهه هستند با یک نیت حرکت نمیکنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۵
۶
این دسته از حضرات وآقازاده ها همچون مرادشان هاشمی از سال 84 مخالف قسم خورده احمدی نژاد بوده وهستند ولی تاکنون به دلیل حمایت رهبری از رییس جمهور جرات ابراز آنرا نداشتند در نتیجه آمدن یا نیامدن امثال ایشان اهمیتی ندارد!
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۴
۰
رقباي رئيس جمهور در چند سال گذشته بقيمت ضربه به اقتصاد كشور تلاش كردند كه از محبوبيت رئيس جمهور در نزد مردم بكاهند ، حالا كه كمترين نتيجه اي نگرفته اند ، به انواع ترفندها تلاش در عقيم گذاشتن راه رئيس جمهور دارند.
اينكه رئيس جمهور كسي را براي ادامه راه مورد نظرش بمردم معرفي كند نه خلاف شرع است و نه جرم ، چون در نهايت انتخاب كننده ، خود مردمند. اما پيغام تهديد براي ساكت و خنثي كردن رئيس جمهور ، قابل دفاع نيست و نخبگان بايد هرچه سريعتر با درخواست ملاقات با رئيس جمهور پيگير اين جريان مافيايي شده و نقشه ي جنايتكاران را در نطفه خفه كنند.
لازم است توجه داشته باشيد كه اشخاص تهديد كننده از خود مدرك و ردِپا بجا نمي گذارند كه شما تقاضاي مدرك و شكايت را از رئيس جمهور مي كنيد!
ناشناس
|
Germany
قربون کلامت
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۱
۲۲۳
خوب نرفته باشه چه اتفاق مهمی افتاد احمدی نژاد برای فرد کار نمیکنه که ناراحت بشه
محمد از نجف آباد
|
Spain
|
۰۸:۵۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۲
۲۲۵
رأي ما مشايي !!
.
.
مشكليه ؟؟؟
ناشناس
|
Spain
رای من با خانواده 35 نفری ام هم مشایی است

کسی حرفی داره ؟
ناشناس
|
Spain
ما که قبلا هم گفتیم با منحرفین کاری نداریم
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۳
۱۷۵
آفرین به نماینده ی ولی فقیه در اصفهان
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بهمن جان خوبي؟برادرم ازمقايسه منفي ومثبتهاي نظرخودت ونظربلاتر(محمد از نجف آباد)چه نتيجه اي ميگيري؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بخداوقتي من اين نظربالائيمونوشتم بهمن جان حتي يك مثبت وكاربربالائي حتي يك منفي نداشت امادوباره بعداز2ساعت برگشتم بهمن195مثبت ومحمدازنجف آباد168منفي گرفت.معلومه ازعنايات ويژ ه صزاطي برخوردارشدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاران آفرین بر این بصیرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی جان تا گفتی که مثبت منفی را نگاه دووستان صراطی دست بکار شدند
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون یکی جان بد نیستم - دوستان به بنده لطف دارن ازشون ممنونم - عدشم من حرف بدی نزدم که همه بخوان بهم منفی بدن
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بخدامن چندباآزمايش كردم حتي چنددقيقه پيش آزمايش كردم درعرض 5دقيقه بيست سي تامنفي قالب كردند
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بهمن جان قربونت برم داداش.بخداقصدجسارت نداشتم اماحرف شمابه فرمايش مولاعلي (ع)"كلمه الحق يرادبهاالباطل "بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۰
صراط خودتو هم پاره کنی ما با احمدی نژاد عزیز هستیم و می مانیم
می بینم که دیگه جرات نمی کنی نظرات منو بذار خوب عیبی نداره دیگه می ترسی که یکی پیدا شده پته شما دروغگوها رو رو آب می ریزی
مرگ بر منافق .....
جرات نداری اینو بذاری
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
افرین مهران عزیز خوشحالم که واقعیت را گفتی متاسفانه برخی ها جناحی عمل میکنند بی اخلاقی باب شده احترام وادب کمرنگ شده برخیها برای خدا کار نمی کنند برای دلشان کار میکنند خواص بی بصیرت که رهبری فرمودند کم ندارریم
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
سلام علیکم
احتمالا رفتن برای اقا زاده ها گل بچینند
تبیان
|
-
|
۰۸:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱۰
احمدینژاد خود را سپر ولایت کرده تا آسیبی به رهبری و ولایت فقیه وارد نشود"برای همین است که تمام توهین ها.دشنامها.هتاکی ها و افتراها و تمسخرها را بجان خریده و تابحال سکوت اختیار کرده...