سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
تاریخ بهترین قاضی است ...

تنهـاتـرین سـردار! مظلـوم‌تـرین نظـام!

آیا برای نظامی که پیشتر به تقلب 11 میلیونی در سال 88 متهم شده بود، دستکاری قریب به 200 یا 300 هزار رأی در انتخابات یازدهم کار دشواری خواهد بود؟!
کد خبر : ۱۱۷۷۴۲
"گروه سیاسی صراط" - سرانجام زنگ پایان انتخابات یازدهم در 24 خردادماه 92 به صدا درآمد و روسیاهی برای نیّت‌خوان‌ها و شبهه‌پراکن‌هایی ماند که نظام را متمایل به زید و بکر و عمرو جلوه می دادند و امثالهم را از پیش، بعنوان رئیس فرمایشی معرفی می نمودند!

نکته قابل توجه در انتخابات اخیر، پیروزی شکننده و کسب اکثریت خفیف آراء توسط شخص منتخب ملت است که توانست با تنها 0/7 درصد بیش از حدنصاب قانونی 50 درصد، نامش را بعنوان هفتمین رئیس جمهور اسلامی ایران به ثبت رساند.

برتری نامزد پیروز انتخابات یازدهم درحالی صورت گرفت که براساس تحلیل ها و تفاسیر ماخولیایی صورت گرفته از سوی رسانه های ضد انقلاب و معاندین نظام، گزینه مدنظر حاکمیت جمهوری اسلامی شخصی غیر از فرد مذکور محسوب می شد و علی الظاهر نظام جمهوری اسلامی تمایلی به روی کار آمدن وی داشت.

در چنین شرایطی و بر طبق پیش بینی های صورت پذیرفته توسط این قبیل بنگاه‌های خبرپراکنی، نظام اسلامی می توانست با دستبرد 0/7 درصدی در آراء، انتخابات را به دور دوم کشانده و اهداف مدنظر خویش را پیاده سازی نماید چراکه کاستن حدود 250 هزار رأی، نه حساسیت برانگیز خواهد بود و نه محلی از اعراب و اعتنا خواهد داشت!

در همین ارتباط اولین سوالی که اذهان خطور می کند این است که آیا برای نظامی که پیشتر به تقلب 11 میلیونی در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری متهم شده بود، دستکاری قریب به 200 یا 300 هزار رأی کار دشواری خواهد بود؟!
به یقین که اعمال اینگونه تغییرات جزئی در نتیجه انتخابات به راحتی آب خوردن خواهد بود اما جابجایی حتی یک رأی هم در قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی جای نخواهد داشت.

جمهوری اسلامی در تمام سی و چند انتخابات برگزار شده در طول سه دهه عمر با برکتش، خیانت در امانت جمهور را جایز ندانسته و با اقتدار تمام از آرای ملت صیانت کرده است؛ همانگونه که رهبری فرزانه انقلاب در نماز جمعه تاریخی 29 تیرماه 88 فرمودند: «جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست.»

چه نیک گفته اند؛ "تاریخ بهترین قاضی است" چراکه تنها گذشت زمان توانست حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی را در قضایای ناگوار و تهمت‌افکنی‌های ناروای سال 88، به اثبات رساند.

جمهوری اسلامی و ایضاً زعامت معظم آن، اگرچه مورد تهمت‌های پرشماری واقع شد، اگرچه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متعددی را از دست داد، اگرچه تحت فشار قرار گرفت و اگرچه هزینه‌های گزافی را پرداخت نمود؛ اما با تأسی از آیه شریفه «و استعینوا بالصبر و الصلاه»، صبر پیشه کرد و زمان را قاضی قرار داد تا مُحق بودنش را به منصه رساند.

بحمدالله زمان گذشت و سرافکندگی برای کسانی ماند که "قانون‌شکنی کردند" و "فتنه به راه انداختند" و "نامه بی سلام و والسلام مرقوم داشتند" و "بیانیه‌های تهدیدآمیز صادر نمودند" و "آقاسلطان را پیراهن عثمان کردند" و "خواهان بازپس‌گیری آرای‌شان بودند" و شرم را خوردند و حیا را قی کردند!

اینجاست که مکر و نیرنگ "سحر بافته‌های خناسان" به خودشان باز می گردد و سره از ناسره و حق از باطل تمیز داده می شود و روسیاهی برای زغال فروشان باقی می ماند!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۸۸۴
۹۷۰
تاریخ این را هم نشان داد 36میلیون در یک شبانه روز شمرده شد اما 40میلیون را شما یک ساعته شمردید
محمد
|
-
ابله اینبار نامزدها 6 نفر بودند
sara
|
-
حالا زوده قضاوت کنی عزیز!! یکی دو ماه دیگه میم فهمی چه رودستی خوردی
رسول
|
-
متاسفم که با این دید ساده لوحانه به موضوع نگاه می کنید .
قبل از اعلام نتایج ساعت حدود 3 بامداد به بعد اقای روحانی به وزارت کشور فراخوانده شد . در این زمان بوده که نتایج به ایشان اعلام شده است .
ایشان برای توجیه برخی مسائل مربوطه به وزارت کشور دعوت شده اند .
اگر به انتخابات قبلی توجه کنید اعلام نتایج در همه ی انها با تاخیر صورت می گرفته .
مثلا در سال 88 نتایج نهایی ساعت 16:10 اعلام شده است . و این مهر باطلی بر دروغ شماست که شفافیت انتخابات را زیر سوال می برید . در حالی که رئیس جمهور منتخب در سال 88 ، بیش از 60 درصد ارا را کسب کرده بود.
وقتی چند نهاد اصلی ، انتخابات 88 را تایید کردند چگونه عده ای به بهانه های واهی دم از تقلب می زدند . وزارت کشور ، شورای نگهبان ، مجلس و ولی فقیه همگی انتخابات 88 را پاک دانسته و صحت ان را تائید کرده اند حالا کسی بلند می شود می گوید تقلب شده ! یعنی نهاد ها و مبانی اساسی جمهوری اسلامی را قبول ندارد .
ناشناس
|
-
دروغ نگو! سری قبل هم شمارش آرا تا عصر طول کشید ولی چون تا نزدیکای ظهر فاصله احمدی نژاد زیاد بود دیگه همه اونو برنده می دونستن.
اگر چه برای شما هر چی بگن باز هم می گید تقلب شده! برای اثبات حرف خود هیچ دلیلی ندارید . . . هیچ دلیلی . . .
ما لکم کیف تحکمون. افلا تذکرون. ام لکم سلطان مبین = شما را چه شده است؟ چگونه قضاوت می کنید؟ آیا اندیشه نمی کنید؟ آیا دلیل روشنی (برای ادعاهای خود) دارید؟
ناشناس
|
-
اگه در پای صندوق ها کسی رو میشناختی میدیدی که همین امثالم ساعت 10 که شهرستان ها تمون شد تا قبل از 11 تموم شد و به فرمانداری ها برای تجمیع ارسال شد و ....
----------------------------------
دلیل دیر اعلام کردن این بود که امسال با توجه به اینکه حدس میزدند به مرحله دوم بره و رقابت نزدیک باشه دوبار تجمیع شد بر خلاف سالهای قبل
-------------------------------
نوریان
|
-
برادر عزیز
رای ها را در وزارت کشور که نمی شمارند
رای هر صندوق را اعضا آن صندوق می شمارند صورتجلسه می کنند و اعداد و ارقام را می دهند فرمانداری
سپس استانداری اعداد را به تهران سریعا اعلام می کند
در وزارت کشور فقط اعداد و ارقام را جمع می کنند و اعلام می کنند
این بار هم بهخاطر اینکه افرادی مشابه شما از سرعت آن دچار شبهه نشوند ه تدریج اعلام کردن
Praise
|
-
این صحبت شما مشخص میکند که حرفهای امثال شما تا چه حد پوچ و تو خالی است.

آخه مرد حسابی دروغگو ! نتایج نهایی انتخابات دوره قبل ساعت 4 بعدازظهر شنبه اعلام شد !

و این دوره هم یه شبانه روز نشد !
بنده خدا
|
-
36 میلیون را هم ساعات اولیه شمردند /برای اینکه التهاب جامعه کم شود وتشنج ایجاد نگردد بتدریج عنوان گردید/چون احتمال می رفت در ستادها با احساسات جوانان بازی شود وموجی ایجاد گردد.دشمن هم منتظر فرصت بود تا از امواج سونامی بسازد /مهندسی موضوع جالب بود.صرفا جهت اطلاع
مهیار
|
-
صراط خودت داری به بعضی اوهام ها ! دامن میزنی آخه مگه باید هر حرف و ادعایی رو منتشر کنی ؟ حالا خوبه یه عده پیدا شن بگن توی این دوره تقلب شده ؟ ناشناسهای خیالی و ... !!!
ناشناس
|
-
عجب ابلهی است این محمد آخه اینکه 6 نفر باشدیا 4 نفر این شد دلیل ابله تر از شمااین صراطی هاست که این دلیل شمارا می پذیرد
علی
|
-
کاری به حرف ایشون ندارم اما اونایی که دلیل رو این می دونن که این بار 6 نفر به جای 2 نفر بودن با عرض معذرت خیلی ابله هستن!! آخه چه 2 نفر باشه چه 6 نفر چه فرقی می کنه؟؟ تعداد برگ ها که فرقی نکرده!!! شما دیگه از کجا اومدید؟؟
مهسا
|
-
حتما برای حرفتان هم دلیل دارید
ناشناس
|
-
" تاریخ این را هم نشان داد 36میلیون در یک شبانه روز شمرده شد اما 40میلیون را شما یک ساعته شمردید"

دوست عزیز، چرا اینقدر دروغ میگی؟ دفعه قبلم، نتایج صندوق به صندوق، اعلام میشد. شما از کدوم منبع، یکساعت بعد از بسته شدن صندوقها، از تعداد آراء مطلع شدی؟

دوست عزیز، شما چرا فکر میکنی، آقای موسوی برنده بود. ایشون یک آقای ۷۰ ساله بودن، که بر خلاف سنشون از قدت تکلم بالایی برخوردار نبودند. زمانی که خودشون رو کاندید کردند، ۲۰ سال از کارهای اجرایی دور بودن. در مناظرات صحبتاشون یادشون میرفت، همش چیز چیز میکردن. از اونطرف، دکتر احمدی نژاد در اون ۴ سال به صدها نقاط محروم کشور سفر کرده بودن، صدها سخنرانی، مصاحبه، کنفرانس خبری، هزاران طرح عمرانی برای مردم و محرومین به پایان رسونده بودن. زمان مناظره، آقای موسوی بعد از ۲۰ سال دوری از مناصب اجرایی، چیزی برای گفتن نداشتن، چون اگر خوب بودن،پس چرا از ایشون در این ۲۰ سال هیچ استفاده ای نشده بود.

زمانی که دکتر احمدی نژاد، تخلفات تحصیلی خانم رهنورد، و دختر آقای موسوی رو مطرح کردن، آقای موسوی هیچ دفاعی نکرد. اما در مناظره روز بعدش با آقای کروبی، به جای دفاع کردن، فرمودن، عکس خانم من رو گرفته، چیز میکنه. خانم من بزرگترین روشنفکر جهانه! آقای موسوی و کروبی در مناظراتشون با همدیگه و آقای رضایی، به جای نقد طرف مقابل، در غیاب آقای احمدی نژاد، ایشون رو نقد میکردن، و این تخلف آشکار انتخاباتی بود.

بعد ایشون دیدن چون برنده نمیشن، تصمیم گرفتن تقلب کنن. اومدن قبل از شمارش آراء فرمودن، من اطلاعاتی در دست دارم که من برنده هستم. در حمایت از ایشون، در روز رأی گیری، خانم عفت مرعشی فرمودن، اگر آقای موسوی برنده نشد، تقلب شده و مردم بریزن تو خیلبونها. بعد از نتایج گفتن تقلب شده. خانم رهنورد دلایلشون رو در مصاحبه با بی بی سی اینطور بیان کردن، که چون من دختر لرستان هستم و ایشون پسر آذربایجان و داماد لرستان، چرا باید مردم لرستان و آذربایجان به احمدی نژاد رأی بدن؟ و فرمودن بقیه دلایل ما هم از همین دسته هست. در پایان هر ۳ کاندید خودشون رو برنده اعلام کردن و گفتن تقلب شده. شما این رو در نظر داشته باش که علاوه بر نیروهای داوطلب، تعداد ناظرین آقای موسوی از دکتراحمدی نژاد بیشتر بود و علاوه بر اون ناظرین کروبی و رضایی هم حضور داشتن. اینها همه نماینگر این هست که ایشون با تقلب میخواستن اول بشن. بعد یه عده از افراد رو هم گول زدن که به خیا بونها بریزن و برای چند هفته امنیت کشور رو مختل کردند.

شما ببینید، در روز اول تظاهرات یک مادر و دختر بیگناه رو که تو مهد کودک کار میکردن بیگناه شهید شدن، بانکها، ماشینها، ساختمانهای مسکونی به آتش کشیده شدن. چندین رهگذر بیطرف، مأموران پلیس رو شهید کردن، شیشه ها رو شکستن، چندین میلیارد دلار خسارت مالی به کشور تحمیل کردن، اعتبار بین المللی کشور رو خدشه دار کردن.

-----------------------------

-----------------------------

تخلف انتخاباتی ایناست برادر من!
امیرعلی
|
-
زمان بندی اعلام نتایج در این سه دوره اینجوری بوده

سال 1384 – دور اول انتخابات – تعداد کاندیدهای انتخابی 7 نفر
زمان انتخابات 84/03/27
زمان دقیق اعلام نتایج نهایی 84/03/28 – 21:45
زمان دقیق اعلام تبریک انتخابات رهبر انقلاب به حضور مردم بدون ذکرنام کاندیدی 84/03/28 – 15:56

خبرگزاری فارس | اعلام نهایی وزیر کشور
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | اعلام نهایی وزیر کشور
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | پیام تبریک رهبر
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | پیام تبریک رهبر
www.isna.ir/fa/news/


سال 1384 – دور دوم انتخابات – تعداد کاندیدهای انتخاباتی 2 نفر
زمان انتخابات 84/04/03
زمان دقیق اعلام نتایج نهایی ۴ تیر ۱۳۸۴ – ۱۵:۴۵
زمان دقیق اعلام تبریک انتخابات رهبر انقلاب به رئیس جمهور ۴ تیر ۱۳۸۴ – 14:48
*زمان دقیق تبریک هاشمی به احمدی نژاد ۴ تیر ۱۳۸۴ – 20:24

خبرگزاری فارس | اعلام نهایی وزیر کشور
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | اعلام نهایی وزیر کشور
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | پیام تبریک رهبر
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | پیام تبریک رهبر
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | تبریک هاشمی
www.farsnews.com/new



سال 1388 – تعداد کاندیدهای انتخاباتی 4 نفر
زمان انتخابات 22 خرداد ۱۳۸۸
زمان دقیق اعلام نتایج نهایی شنبه ۲۳ خرداد 88 – ۱۶:۱۵
زمان دقیق اعلام تبریک انتخابات رهبر انقلاب شنبه ۲۳ خرداد 88 – 16:57

خبرگزاری فارس | اعلام نهایی وزیر کشور
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | اعلام نهایی وزیر کشور
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | پیام تبریک رهبر
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | پیام تبریک رهبر
www.isna.ir/fa/news/

_

سال 1392 – تعداد کاندیدهای انتخاباتی 6 نفر
زمان انتخابات 24 خرداد ۱۳92
زمان دقیق اعلام نتایج نهایی شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ – ۲۰:۲۸
زمان دقیق اعلام تبریک انتخابات رهبر انقلاب شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ – ۲۱:۰۷
*زمان دقیق اعلام صحت انتخابات از سوی هاشمی رفسنجانی ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ – 15:46

خبرگزاری فارس | اعلام نهایی وزیر کشور
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | اعلام نهایی وزیر کشور
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | پیام تبریک رهبر
www.farsnews.com/new
خبرگزاری ایسنا | پیام تبریک رهبر
www.isna.ir/fa/news/
خبرگزاری فارس | پیام صحت انتخابات هاشمی رفسنجانی
www.farsnews.com/new
حیا کنید

کمی خجالت بکشید و از توهم در بیاید
اگه تقلب شده بود خاتمی و هاشمی باز رای میدادند؟
ناشناس
|
-
دشمنان این نظام --- و ---- هستند
ناشناس
|
-
http://www.alef.ir/vdccosqe.2bq108laa2.html?63149
ناشناس
|
-
صرفا جهت اطلاع شمارش ارا ساعت 10 صبح تموم شده بود یکی از بچه های وزارت کشور
تا 10 هم طول کشید بخاطر همزمانی با شوراها بود که حفاظت و مراقبین رو از کمک به صندوق های ریاست جمهوری باز داشت
حسین سوری
|
-
تو را به خدا بس کنید مردم از این شرایط زجر

میکشند و شما میزنید تو سر و کله ی هم ؟؟؟
ناشناس
|
-
صراط شده پاتوق طالبان ایران
ناشناس
|
-
راستی خبری از علامت ویکتوری احمدی و مرد بهاری بهاریش نیست
حسن
|
-
محمد جان نامزدارو نمیشمرن رای هارو میشمرن
علی
|
-
برادرها و خواهرهای محترم، این بحث به جایی نمی رسد، همانطور که برای عده ای تقلب مثل روز روشن است، برای عده ای دیگر عدم تقلب.... بالاخره اینهایی که می گویند تقلب نشده پاسخ خیلی مسائل را نمی توانند بدهند. آنها که می گویند تقلب شده هم همیشه زیر شمشیر این هستند که مراجع قانونی گفتند تقلب نشده است. بسیار خوب در انتخابات امسال مردم جواب دادند. آنها که منصف باشند در دل خود با خود خلوت می کنند و حقیقت را می بینند. آنها هم که متعصبند از هر دو گروه از ظن خود یار می شوند. به هر حال امسال مردم به آقای ----- و همفکرانش و به اصولگرایان تند رو نه گفتند. یک فرد معتدل مورد تایید اصولگرایان و اصلاح طلبان میانه رو را انتخاب کردند. به جای این حرفها و به هم توهین کردن ها بیایید به رییس جمهور منتخب کمک کنیم تا کشور را نجات دهد. از تند روی هم بپرهیزیم. انشالله رهبری هم به میمنت این جشن دستور آزادی محصوران را بدهند.
ناشناس
|
-
ناشناسی که ساعت درج نظر شما 16.18 درج شده(همونی پاسخ شما کمی طولانی هست)شیوه جواب دادنت میخوره مولا و مقتدات ------ ها!
یاسمن
|
-
اگه از مسئولین اجرایی باشید میفهمید که 6 نفر با2 نفر فرق میکنه..شما هم تو شمارش کار برات سخت تره هم تو صرت جلسه..
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷۱۶
۴۴۸
امروز امام خامنه ای بیشتر از هر روز دیگر تنهاست . ما که می دانستیم که رهبری عادل داریم و رهبر عزیز ما به هیچ وجه به ملت خیانت نخواهد کرد اما دروغ گویان سال 88 بدانند که در تاریخ به عنوان منفورترین اشخاص خواهند بود. آن چه امروز همه ما را نگران کرده است تنهایی بیش از پیش رهبری عزیز است.
رهبر عزیزم ما مقتدرانه با تو هستیم و می دانیم که وجود تو برای ما برکت است و امید اگر تو نباشی زندگی برایمان غیر ممکن خواهد بود . بدان به توفیق الهی تا حد جان ا تو دفاع خواهیم کرد و امروز بیش از پیش این جمله امام در ذهنمان تداعی می کند که ولایت فقه است که جلو دیکتاتوری را می گیرد.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لقمان جان سلام : رهبری تنها نیستند ، ملت مثل کوه پشت ایشان هستند ، این تعداد که شاید 2% کل جامعه نیز نیستند که با رهبری مشکل دارند و آن 2% نیز باید ------- .....
من
|
Iran (Islamic Republic of)
می بینم که یک عده جلبک مغز بدون خوندن نظرات منفی میدن....اصلا کلا منفی بافن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ملت با رهبر هستند اما آنچه مهم است خواص هستند که با عملکرد و گفتار خودشان موجهایی ایجاد میکنند و گاهی سعی میکنند گروهی از مردم را به دنبال خود بکشند و باعث تفرقه میشوند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
هرچند از سر دلسوزی گفتین ولی کاش نمیگفتین! منفی دادم چون ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا ملت آکاه نشان داد که هر چه دولتها بد عمل کنند او پیمانش را با رهبر محکمتر میکند. رهبر هیچ هم تنها نیست . ما مثل کوه پشت ایشان ایستاده ایم . رهبر این 8 سال تنها بود که --- و گروهش تلاش کردند بین بزرگان و رهبری تفرقه بیاندازند. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبری تنها نیست. مردم رای داده اند. ------ تند روها تنها هستند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۴
۲۳۰
سلام.اولا تو این انتخابات که دیگه ---- نمی تونست انتخاب بشه دولت هم کاندیدانداشت چه حرفیه می زنید.-----سومارد صلاحیت هاشمی پس چی میشه؟----- اگه چهارسال پیش ا ون بلواها راه نمی افتاد حکومت این قدر حواسش رو جمع نمی کرد.این رو ازبرکت خون شهیدامون داریم.راستی یه سر به خانواده هاشون زدید تاببینید بچه ای که چطور با خون دل بزرگ کرده بودن ------- فرستاده شدند؟
امین سیف
|
Iran (Islamic Republic of)
برو پسر جون!!
1-سال 88 اگر هم بر فرض مثال تقلبی شده باشه غیر ممکن هست شورای نگهبان متوجه نشود و 11 میلیون رای از چشم ناظران شورای نگهبان و ناظران فرمانداری ها که از معتمدین محل هستن دور بمونه،اینها که گفتم جمعشون میشه ده ها هزار نفر در سراسر کشور و تبانی با اونها در این سطح غیر ممکن هست
--------
3-با دو پیش فرض گفته شده لذا این بار هم شورای نگهبان می توانست نامزد مورد نظر و همخوان با نظام(به نظر مخالفین البته) رو بیاره سرکار در حالی که بلا استثنا همه نظر سنجی هایی شهری و روستایی و کلان شهری که هم اصلاح طلب ها و هم اصولگراها تهیه کرده بودن پیشتازی قالیباف رو نشون می داد و به راحتی می تونست در همهان دور اول قالیباف رو برنده کنه یا بعد از مرحله اول که با تفاوت 0/7 روحانی پیشتاز بود در مرحله بعد با تجمیع اصولگراها بگه که با اختلاف کم قالیباف برنده هست...
4-کسانی که در جریان شمارش انتخابات از نزدیک بودن لابد تایید می کنن که مثل سال 88 همون حول و حوش 1-12 شب همه از نتیجه صندوق های هر حوزه باخبر بودن و وارد سیستم وزارت کشور می کردن،اینکه چرا دیر اعلام می کردن رو نمی دونم ،شاید مسائل امنیتی،شاید ...
5-یکی از دلایل خانم رهنورد این بود که مردم لرستان نمیان از داماد لرستان بگذرن و به احمدی رای بدن ،پس تقلب شده!!اما امسال روحانی از قالیباف و جلیلی که مشهدی هستن در مشهد بیشتر رای آورده!!
6- این نظام با خون شهدا سر پا مونده و رهبری هم حرمت این رو خوب میدونه و همونطور که فرمودن نظام به آرای مردم خیانت نمی کنه
والسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۶۰
۴۸۰
دمتون گرم صراطی های حزب اللهی. باور کنید به صراط معتادم به خاطر منش حزب اللهی و ولایتمداری و درایت و جرات قابل توصیفش. هزار بار احسنت به شما عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط شده پاتوق ----ها !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم صراط پاتوق محرومان و مظلومان و هرکس که در صراط مستقیم نباشد از دست صراط آسوده نخواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا این نظرمو سانسور کردی . خب تو که میخواستی سانسورش کنی کامل سانسور میکردی . اینجوری هرکسی یه چیزی داخل اون جای خالی که گذاشتین فرض میکنه .
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۵۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۱۱
۲۱۰
تیتر صراط نیوز سال 96

چه نیک گفته اند؛ "تاریخ بهترین قاضی است" چراکه تنها گذشت زمان توانست حقانیت و مظلومیت محمود احمدی نژاد ریس جمهوری اسلامی را در قضایای ناگوار و تهمت‌افکنی‌های ناروای سال 92، به اثبات رساند.
ناشناس
|
Spain
و سنگ پرانی که به همین واسطه تو این چهار سال کم نکردن!یک سوال اگه با رئیس جمهور منتخب هم همین طور رفتار بشه می تونه به چند درصد از وعده هاش عمل کنه تو این چهار سال؟!یک کم انصاف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۰
۵۰۴
تقلب و دروغ هر چه بزرگتر باشه باورش سخت تره.این اتفاقی هم که امسال افتاد برای لاپوشانی وقایع 88 بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای افراد لجوج!
شماها چوب دو سر طلا هستید! اگه یکی دیگه رأی میاورد دوباره می ریختید تو خیابون و غارتگری و آتیش کشیدن و . . . حالا هم که رئیس جمهور منتخبتون رأی آورده میگید لاپوشونی بوده!
ونتظروا انا منتظرون
شما منتظر باشید ما نیز منتظیم. تا روز قیامت معلوم بشه حق با کیه. اما اینو بدونید اون کارایی که شما تو سال 88 کردید نظام اسلامی رو تضعیف کردید و با این کار خیانتی بزرگ به خدا و رسول کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال شما باید خودتونو به دکتر روانپزشک نشون بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رو که رو نیست سنگ پا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط وجدان داشته باش اینو منتشر کن .
اینکه مدرک لازمه حرف درستیه و نیازمند تحقیق بیطرفانست .
اون چیزی که باعث بروز اتفاقات مردم شد وجود شک و ترددی بود نسبت به بیطرفی بعضی نهادهای ناظر .
شما اگر قبل یه بازی فوتبال یکی از داورای بازی از بازیکنای تیم رقیبتون تعریف کنه به نتیجه بازی (حتی اگر درست و صحیح باشه) شک نمیکنید ؟
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه رای ندادن اذر بایجانی ها به موسوی نشانه تقلب بود
رای ندادن مشهدی ها به قالیباف و جلیلی نشانه تقلبه

رای ما رو دزدیدن
دارن باهاش پز میدن
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که هنوز دم از تقلب میزنه مطمئنا نسبت به اصل نظام مشکل داره و یا یه مریض روانیه ،چون اطرافیان فتنه گران نیز دارند اعتراف میکنند که یه چرتی گفتند و اشتباه بود ...
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی این دوره شک نداشتند؟
شما وارد بازی میشوی که از قبل میدونی داور رو خریدن؟
نه
عاقلانه است که اصلا وارد نشی

بی طرفی نهادهای نظارتی به همه اثبات شده که این دوره هم کاندید شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۱۸
۳۸۵
یک دانشجو بخاطر تقلب توامتحان به توبیخ با درج در پرونده محکوم شد بعدش تو امنحان بعدی تقلب نکرد رفت اعتراض که حکم قبلی رو کم لنیکن تلقی بشه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه اون دانشجوی متقلب خودت بودی با این استدلالت نشون دادی که اگه مدرکی هم داری با تقلب داری و گرنه سواد یک استدلال ساده رو هم نداری!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
کم لنیکن!!!!!!!!
نمیاد دانشجو باشی!!
کان لم یکن درستشه!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون دمت گرم . هزارتا مثبت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1- دانشجوی بی سواد " کان لم یکن " درسته . درس بخون یاد بگیری!
2- نظام اسلامی عزیز ایران امروز به مراتب پر بنیه تر از 88 است پس اگه میخواست تقلب کنه حتما می تونست.
به عقل ناقص تون بفهمونید اگه کسی تقلب 11 میلیونی بکنه ، جابجایی 270 هزارتایی براش دیگه تقلب حساب نمیشه!!!
چقدر گیجید!!!؟
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوئی که در درس خیلی مهم میتونه بدون هیچ مشکلی تقلب کنه ولی نمیکنه نشون میده که دفعه قبل هم براش پرونده سازی کرده بودند...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷۱
۳۹۸
رای روحانی 50 در صد هم نبود از روند اعلام مضحک نتایج و رای یکنواخت رو حانی در تمام مراحل میشد فهمیدبازی خودشونه تا اصلاح طلبان وفادار رو با نظام آشتی بدن.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این دیگه آخر تحلیله ....
محسن جون چشم نخوری ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا رایش66درصد بوده اما برای اینکه زیادی باورش نشه کمتر گفتن که هم به دور دوم نکشه، جمعیت میلیونی نریزن تو خیابون ووقایع88تکرار نشه، هم با رای کمی رای بیاره. وگرنه آگاهین میگن رایش بیش از 66 درصد بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاشکی می رفت مرحله دوم بعد بخش بزرگی از آرای قالیباف تقریبا بیشتر آرای رضایی و نیمی از ارای ولایتی به سبد روحانی + 18 میلیون خودش واریز می شد بعد اصولگرایان تا عمر داشتند فراموش نمی کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون وقت این آگاهینی که میگین کین؟نکنه همونایین که 4 سال پیش 2 هفته زودتر خودشونو برنده انتخابات اعلام کرده بودن؟؟؟!!
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۲
۲۱
این دوره هم اگر سه تا از ----- رسماً از نامزد پیروز حمایت کرده بودند و یکی از ---- آن هم در همایش آن نامزد سخنرانی کرده بود و ---- هم جشن پیروزی نامزد پیروز را سه ساعت نمایش می داد و نامزد پیروز به بقیه ---- می کرد مطمئن باش حرف و حدیث پیش می آمد.
این دوره همه رعایت کردند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۰۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۲
۳۴۰
بازم تقلب کرديد راي روحاني بالاي 20 ميليون بود. اما کم اعلام کرديد که الان اينجوري بازي در بياريد.
ناشناس
|
Netherlands
شما خودتو زدی به خواب.نمیشه بیدارت کرد
شناس
|
Netherlands
حتما نماینده های روحانی هم با حکومت همدست بودند و .......
قرص بدم خدمتتون ؟
ناشناس
|
Netherlands
اون سال 88 نماینده های اقای موسوی و ایضا کروبی بوق بودن سر صندوقا بی سواد کوچولو!
امسال چی نماینده های روحانی هم می خواستن تیشه بزنن به ریشه روحانی دیگه نه!
به جای اینکه تمام وقتت را تو اینترنت باشی برو بیرون یه هوای به کلت بخوره1
شناس
|
Netherlands
نماینده های موسوی و کروبی حرفی از تقلب نزدند . خود موسوی و کروبی و اربابانشون که از قبل هماهنگ بودند دم از تقلب زدند ، وگرنه نماینده یه نامزد پای صندوق رای چی میدونه چه اتفاقی افتاده کوچولو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۹
۲۰۹
با سلام
بعنوان یک ایرانی، نه اصلاح طلب و نه اصولگرا و بدور از دسته بندی ها و حزب بازیهایی که اغلب برای نام و نان می باشد و بدور از هرگونه تخریب شخص خاصی و با احترام به انتخاب مردم که از قضا نامزد اینجانب هم نبوده(چرا که بر اساس معیارها و شناخت خود به آقای دکتر ولایتی رای داده ام) معتقدم که آرای انتخابات سال 88 مهندسی شد. بدون شک نگارنده هم نمی تواند این امر را بطور قطع و یقین انکار نماید اما در رابطه با عنوان مقاله کاملا با وی موافق می باشم چرا که تقلب صورت گرفته در انتخابات سال 88 جفا به ولی امر مسلمین و نظام بود لیکن با تغییر چیدمان مسئولین برگزاری انتخابات و کاهش سهم و قدرت دولت در این ستاد امکان دستکاری آرا منتفی یا به حداقل ممکنه رسید و این امر بحمدلله خواسته یا ناخواسته به سود نظام و ایران اسلامی گردید . ومکرو و مکرالله و...
از این گذشته طرح فرضیه دست کاری 200-300 هزار رای نیز بی تدبیری بوده و آب را به آسیاب دشمن ریخت می باشد و این شائبه را پیش می آورد که اولا این کار ممکن می باشد و ثانیا دارای سابقه می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علیک سلام. نوشته شما در ظاهر منطقی اما درباطن بسیار بی‌منطق بود. جفا به ولی امر و نظام هم همین توهمات و القاء اون بین مردم هست که باعث بی‌اعتمادی ملت نسبت به نظامشون میشه. اگر قرار باشه با عوض شدن چند نفر مسئول برگزاری امکان تقلب از بین بره یا فراهم بشه به این معنیه که سیستم انتخابات ایران سازوکار محکمی نداره درحالیکه در هر دوره با عوض شدن دولتها افراد و برگزار کننده‌ها تغییر می‌کنند اما خدشه به صحت انتخابات وارد نیست زیرا سیستم برگزاری به نحوی است که امکان تقلب ندارد.
فرضیه 200-300 هزار هم اولا ممکن نیست اما اگر کسی بگوید چند میلیون ممکن است(یعنی آنها که 88 ادعای تقلب داشتند) ناچارا باید کمتر را هم محتمل بداند اما وقتی مقدار کم اصلا معلوم نمیشود پس چه آب به آسیاب دشمن ریختنی هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
با این نوشته من یکی که باور کردم بی طرفی مثل اون دوستانی که طی این چهار سال میومدن همه کارای احمدی نژاد را چه خوب و چه بد زیر سوال می بردن و می گفتن ما ولایتمداریم و بعد از پیروزی روحانی خود واقعی را نشون دادن و فرمودن این انتخاب انتقام ملت از نظام بود!!!حالا می خوای با زیر سوال بردن احمدی نژاد این نظریه را اثبات کنی ولی متاسفانه یک مقدار دیر شروع کرده این شانتاژها قدیمی شده گلم!قدیمی
جال اینجاست که به فرموده جناب نباید گفت که 200-300 امکان تقلب براش وجود داشته چون شائبه ایجاد می کنه اما مهندسی شدن 11 میلیون رای هیچ شائبه ی ایجاد نمی کنه و گفتن ازش درسته چون منافع ان عالی جنابان را در پی دارن!منطق شما و دوستان من را کشته!
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۱
۶۱
با سلام
اینجانب به آقای روحانی رای ندادم
ولیکن در حال حاضر ایشان رئیس جمهور بنده و تمام ملت ایران می باشند
کاری از دست بنده نوعی وجنابعالی بر نمی آید وحال زمان آن رسیده که دست از تخریب برداریم و درراستای فرمایشات رهبر فرزانه مان به تهذیب نفس خود وفرهنگ سازی فرمایشات مقام معظم رهبری بپردازیم.امید این است که حریم ولایت حفظ شده و ما فداییان رهبر با اخلاق حسنه به بازسازی فرهنگ اصلاحات برویم که وعده باریتعالی والعاقبه للمتقین است
رض
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شما اصلا منش اصولگرایی با اصلاح طلبی فرق دارد کاش فتنه گران 88 عبرت می گرفتند و به کاندید پیروز تبریک می گفتنر
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر فتنه گران فتنه نکرده بودند و قبل از اعلام نتایج اعلام پیروزی نکرده بودند و مثل این دوره به منتخب ملت تبریک می گفتند ، کشور اینقدر هزینه نمیداد و نامزدهای قبلی نیز در این دوره شرکت می کردند و به احتمال قوی یکی از آنها پیروز بود ولی حالا به جز اقلیتی که خود را به خواب زده اند ، برای مابقی ملت منفورترین هستند .....
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷۰
۱۵۱
گروه سیاسی صراط
با سلام
چرا در گذشته گیر کرده اید و بیخیال نمیشوید . چرا طبق روال گذشته تان از رهبری خرج میکنید و شروع به عقده گشایی و شکایت از همه گان مینمائید.
در این برهه از زمان بحث انتخابات سال 88 را مطرح نمودن و ان را به مظلومیت نظام ربط دادن کار بی فایده ای است.
برگزار کننده انتخابات سال 88 رهبر یا کلیت نظام نبود . نظام و رهبری به وزارت کشور و دولت اطمینان داشت و اینکه ایا دولت پاسدار اعتماد نظام بوده است یا نه بحثی است که شاید تاریخ جواب آن را خواهد داد.
رهبر و نظام و مردم به دولت نهم و دهم اعتماد کرد . ایا در الباقی موارد مثل ---- و ---- و ---- و ... که از طرف دولت رخ داد و خیلی ها انتقاد کردند مگر زیر سوال بردن نظام و یا با هدف براندازی عنوان شده است که شما اصرار دارید اعتراض و انتقاد به انتخابات 88 را مقابله منتقد ها و معترض ها با نظام و رهبری تعریف نمائید.
چرا و با چه هدفی این کار را میکنید؟ بالاخره عده ای در جامعه علامت سوال برای نتیجه انتخابات 88 و وقایع بعد از ان باقی مانده است ولی اکثریت انها در انتخابات 92 شرکت کردند که این نشان میدهد با نظام مشکل ندارند و فقط به دنبال سوالات خود هستند و شاید قانع نشده اند . این ایرادی به انها وارد نمیکند.
این چه استدلالی است که شما میفرمائید که نظام میتوانست با جابجایی ارا انتخابات را به مرحله دوم بکشاند . این قبیل صحبت ها که امروزه از طرف تند رو های ---- مطرح میشود خود باعث تردید های بیشتر در مورد سلامت انتخابات به همراه دارد.
فرضا حرف شما قبول باشد . ایا در مرحله بعد ارای اقای روحانی کاهش می یافت یا رشد چشمگیر میکرد. به جز ارای اقای ---- ، طرفداران اقایان ---- و ---- و ---- مسلما در سبد رای تندروها نمی گنجد.
شما اقایان قالیباف و روحانی و رضایی و ولایتی را تا همین چند روز پیش طرفداران سیاست های ----- میدانستید ولی الان خود روحانی را هم فرای ---- و ---- معرفی میکنید و شکست اصلاح طلبان و اصولگراهای میانه را مطرح میکنید.
در تحلیل هایتان مثل همیشه که عجله میکنید سریع شروع به نوشتن و اظهار نظر کردن نکنید و اندکی تامل و تفکر بنمائید و بعدا تحلیل کنید.
میدانم نوشته ام طولانی شد . انتظار انتشارش را ندارم . فقط نوشتم و امید دارم بخش سیاسی صراط مطالعه فرمائد و در صورت امکان پاسخ دهد
موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت هزار درود و آفرین بسیار عالی گفتی ولی کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه. باید این حرفها گفته بشه. همیشه که نمیشه سکوت کرد . گفتنی ها رو باید گفت تا فکر نکنن که مردم نمیفهمند. نمیشه هر کاری که دلشون خواست بکنن و بعد مردم هم هیچی نگن. تهمت تقلب زدن کم چیزی نیست حالا باید از حق دفاع کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون وزارت کشوری که تونست 11 میلیون رای رو جابجا کنه جابجه کردن کمتر لز یک میلیون رای که کاری نداشت!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من فقط از شما ها یه سوال دارم. شما رو چه حساب و استدلالی میگید سال 88 تقلب شد؟ یه مدرکی، چیزی رو کنید . . . اگه همین جوری حرف می زنید منم میگم ایندوره تقلب شد! کنتور که نمی اندازه!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین واقعا لذت بردم...متاسفانه این سایت مطالبش فوق العاده یک طرفه است والان هم میخواد روحانی رو اصول گرا نشون بده...خواهشا کمی اعتدال رو سر لوحه کار قرار بدید...البته باید بابت چاپ نظرات مخالف هم ار صراط تشکر کرد
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان . ممنون از انتشار نوشته ام . انتظار نداشتم . ولی یه جوری نوشته منو خط چین خط چین کردید که خواننده فکر میکنه بنده در نوشته ام توهین یا بی احترامی نموده ام.
در ضمن ، ناشناس گرامی . بنده عرض نکردم در سال 88 تقلب شده . فقط گفتم عده ای سوال و ابهام در ذهن شان باقی مانده که نمیشود آنها را به براندازی و ضدیت با نظام متهم کرد.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ در همین دوره پاسخ داد که تقلبی در کار نبوده و فتنه ای بزرگ بوده که با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری این فتنه بحمد ا... ناکام ماند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1.عبرت گرفتن از گذشته و شناختن گذشته افراد و رفتار و اعتقاد آنها گیر کردن در گذشته نیست.
2.برگزار کننده انتخابات صرفا دولت نیست. سازو کار کاملی دارد با نظارت شورای نگهبان و فقط بخشی از آن دولت وقت است. پس اتهام تقلب به آن فقط سوال از دولت نیست بلکه تشکیک در صیانت نظام از آراء ملت است.
3.سوال داشتن افرادی که به نظام اعتقاد دارند باید با همان قانون نظام انجام شود، اما آنها چون حرف قانون نداشتند و نتوانستند مدرکی ارائه دهند سوال ساده خود را در خیابان، با تخریب اموال مردم و ایجاد بی‌امنی و کمک به دشمنان نظام پرسیدند.
4.اینکه در این دوره هم میتوانستند مقدار کمی جابه‌جا کنند، به فرض قبول تقلب88 و از نظر مدعیان آن است نه اینکه واقعا امکان داشته باشد. اگر کمی تامل میکردید و متن را با دقت بیشتری می‌خواندید دچار چنین تحلیلی نمیشدید.
5.حرفها بیشتر از این است اما چون قصد مقاله نویسی ندارم مجبورم تمام کنم.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۱
۵۵
با سلام
اینجانب به آقای روحانی رای ندادم
ولیکن در حال حاضر ایشان رئیس جمهور بنده و تمام ملت ایران می باشند
کاری از دست بنده نوعی وجنابعالی بر نمی آید وحال زمان آن رسیده که دست از تخریب برداریم و درراستای فرمایشات رهبر فرزانه مان به تهذیب نفس خود وفرهنگ سازی فرمایشات مقام معظم رهبری بپردازیم.امید این است که حریم ولایت حفظ شده و ما فداییان رهبر با اخلاق حسنه به بازسازی فرهنگ اصلاحات برویم که وعده باریتعالی والعاقبه للمتقین است
دو کلمه حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۸
۱۷۰
با سلام
چرا اعلام نتیجه انتخابات سال 88 با وجود آرای بیشتر و تعداد 85 درصد شرکت کننده فقط چند سال طول کشید ولی اعلام نتیجه انتخابات 92 با وجود تعداد کمتر آرا و درصد شرکت کننده کمتر دیرتر اعلام شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا به من و میلیونها ایرانی که این سوال توی ذهنشون هست یک جواب قانع کننده بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط چند سال !!!!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیها جوابشو میدونند تو یه فکری برای خودت بکن .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دو کلمه حرف .... شما هم به من و میلیونها ایرانی مسلمان وطن پرست پاسخ دهید در کجای دنیا قبل از اتمام شمارش آراء و اعلام آن توسط مراجع ذیصلاح ، نامزد انتخابات خود را پیروز انتخابات میداند و اعلام عمومی و اعلام جشن میکند ؟؟؟؟
ب از فرانسه
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا چاپ کنین
اون سال بای اولین بار طرح تجمیع اینترنتی اجرا شد
که به محض شمارش، برای وزارت کشور ارسال میشد و قبل از اینکه شمارش به تایید فرمانداری برسد (که یه نصفه روز طول میکشه) که خود این باعث یکم اختلاف های جزئی شده بود که شماها روش موج سواری میکردین
این دوره به دلیل اهمیت دوچندان موضوع و نیز نزدیکی روحانی به مرز پنجاه از ابتدا تصمیم گرفته شده فقط بر اساس آرا اعلام شده فرمانداری ها نتایج اعلام بشه و الا بر اساس آمار تجمیع اینترنتی ساعت 4 صبح همانند سال 88، انتخاب روحانی محرز شده بود و نزدیکان ایشون و همه کاندیداها میدونستن و حتی ساعت چهار صبح دعوت شد به وزارت کشور تا در خصوص برخی رفتارها توجیه بشه مثل اعلام عدم اعلام زمان جشن قبل از شامگاه شنبه و برخی مسائل امنیتی دیگه که جنبه پیشگیری داشت ، اگه بازهم توجیه نشدید یقین داشته باشین شما این نظام اسلامی رو از مبنا قبول ندارین و آرزوی قلبی تون اینه که یه نظام سکولار بر مسند باشه
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و میلیون ها ایرانی ؟؟؟خیلی باحالی کلی خندیدم
ایران سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵۹
۱۹۴
کاملا مشخصه که آنها از تقلب دوباره میترسیدند چون این دفعه آتش جنبش سبز شعله ورتر از سال 88 میشد بطوریکه دیگر خاموش شدنی نبود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید مگه هنوز جنبش سبز وجود داره ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیدار نمیشین چون نمی خواین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونستم توهمی هستید اما نه دیگه تا این حد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه سوال اگه تو سال های اینده نامزد مورد نظر شما رای نیاره باز چه تضمینی است که برای ضربه زدن به نظام از این شیوه استفاده نکنید؟!این سوال میلیون ها ایرانیه لطف کنه یکی از شما جواب بده.
جواب
|
Iran (Islamic Republic of)
1.پس هر دفعه که رای نیارید تقلب شده؟؟؟
2.سال 88 شرایط خودشو داشت که اعتراضها علیرغم سلامت انتخابات محقق شد ولی این دوره هیچکدوم از اون شرایط وجود نداره و حتی اگر به فرض محال هم تقلب میشد اعتراضی وجود نداشت از جمله:
1.حضور ---- که فردی تنش زا بود.
2.فعالیت 10ساله دستگاههای امنیتی و جاسوسی غربی که سال88 متلاشی شد.
3.وجود یک کاندیدای سادلوح و یک کاندیدای لجوج و عنود که در این دوره خبری از اونا نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دیگه به تاریخ پیوستین ترسوها.اگه واقعا یقین داشتین که تقلب شده از ملتی که توی 9 دی به خیابونا اومدن نمیترسیدین و از حرفتون عقب نشینی نمیکردین(منظورم از خیابوناست!).مشکل اصلی تو و امثال تو که هنوز توی توهم تقلبین با نظامه و لاغیر و شکر خدا هیچوقتم به آرزوتون نمیرسین.خدا به راه راست هدایتتون کنه انشاالله...
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر نشد وگرنه نمی ذاشتیم که حتی شروع کنن فتنه سبز کبریت بی خطره خیلی روش حساب نکن
دو کلمه حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۵
۱۳۶
آیا به دولتی که بزرگترین ----- و بزرگترین ----- ها و ---- ها در آن رخ می دهد می توان اعتماد داشت که در آن بزرگترین ----- در آن رخ ندهد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتخابات ربطی به دولت ندارد وگرنه باید بگوییم انتخابات سال 82 توسطی دولتی انجام شد که الان بسیاری از افرادش به دشمنان پناهنده شدند پس احتمال تقلب در اون بیشتر بود.
از بچه های علوم پزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه شما؛برام دولت مهم نیست ولی من ملت و امثال من سر صندوق بودیم..جالب اینجاست رایامونم فرق داشت..توی همه دوره هام بودیم حالا یه بار این رای آورد یه بار اون..حق نداری بهمون توهین کنی..من توی مدرسه و دانشگام یادم نیست تقلب کرده باشم همون جا امثال شما بهم میگفتن بچه سوسول!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۴۰
۱۷۸
اگر 300هزار رایجابه جا می شد تنها اتفاقی که می افتاد این بود که 20میلیون نفر این بار بارنگ بنفش به خیابانها بریزند وجنبش سبز را به جنبش بنفش تغییر دعند و بگویند رای ما کجاست در ضمن حرف ازآینده بزنید و حماسه عظیم خرداد88 را به دست زمان بسپارید که به قول خودتان بهترین قاضی است
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زمان نشان داد که هیچ تقلبی در کار نبوده و خوشبینانه این است که توهم تقلب بوده و واقعیت این است که 4 سال نشستند و فتنه را طراحی کردند ولی به لطف خدا و تدبیر مقام عظمای ولایت نقشه آنها نقش بر آب شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله میدونیم که شما هر جا کم بیارید روش ماکیاولی را پیش خواهید گرفت!مطمئنن به خیابانها می ریختید اما نه 20 میلیون قرار نشد از توهم عبور کرده به مرز دیوانگی برسید دوست عزیز! ولی با این تفاوت که این دفعه ملت تحمل زیاده خواهی یک عده را نداشت و در همان روزهای اول طومارشان پیچیده می شد.
جواب
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابتو چند تا کامنت بالاتر دادم برو بخون
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
20 میلیون ؟؟؟؟؟؟ آره شاید با مخالفان نظام خارجی مثل سلفی ها و وهابی ها و آمریکایی ها رو هم یه دو سه میلیونی بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۰
۱۱۱
صراط جان بهتر است گذشته را رها کنی و به آینده ای بهتر و روشن تر باندیشی ، ملت ایران فهیم تر از آن است که شما بخواهی بگویی تقلب شده بود یا نشده بود فقط یه یادآوری کوچولو می کنم خودت تا آخر خط رو برو:
چگونه شخصی که 25 میلیون رای دارد خواهرش نمی تواند بیش از 30 هزار رای در تهران جمع کند؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استدلال در حد نخود !!!!!!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز این نشان میدهد فردی که محبوب ملت است اگر از ولایت دور شود منفور ملت خواهد شد.
مثل اربابنتان که از ولایت دور شدند و منفور ملت شدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنچه گفتید نشان دهنده تقلب نیست بلکه نشان میدهد رای به دکتر روحانی نتیجه "نه" ملت به احمدی نژاد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تئوریسین های جنبش اینا هستن!خدایا به دادمان برس.ادعای سواد در حد لالیگا منطق در حد پشمک!!!
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
تحلیل که نیست در حد لالیگا نظر داده . البته از فتنه گر هایی که مراجع تقلیدشون وهابی های بی سوادن انتظاری نمی ره
ایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
واه چه ربطی داره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۴
۱۶۷
دولت کاندیدی نداشت که بخواد رایشو ببره بالا !
قرار نیست که هردفعه تقلب بشه . بلاخره استراحت هم لازمه :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷
۴
نظرات منتشره: ۶ درصف انتشار: ۲۴
از ساختمان ناظر امین اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۸۰
۱۲
نوشته اید که «اینگونه تغییرات جزئی در نتیجه انتخابات به راحتی آب خوردن خواهد بود»!!!
این چه حرفی است بچه های سایت صراط؟؟ هرگز اینطور نیست. بنده از مجموعه ناظرین ارشد شورای نگهبان -اصفهان- هستم. حرف از یک رأی بزنید...چه برسد به 250هزار رأی یا یازده میلیون! چرا برای اثبات سلامت انتخابات و اثبات دروغ مدعیان تقلب، ساز و کار مطمئن انتخابات را زیر سوال می برید.

(استدعا می کنم به عنوان نظر اول منعکس کنید)
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی عزیز بهترین نظری که خواندم نظر شما بود بسیار عالی بود و متشکرم ، ولی حیف که بعضی خود را به خواب زده اند و هنوز دم از تقلب میزنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم میدانیم امکان ندارد. این متن هم گفته بنابر ادعای آنها که میگفتند چند میلیون جابه‌جا شده پس تغییر در کمتر از یک میلیون باید مثل آب خوردن باشد نه اینکه واقعا اینقدر ساده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۴
۷۲
اینقدر منت نذارین اولا وظیفه بوده که از آرا صیانت بشه انگار که کار فوق العاده ای شده ثانیا اینقدر به رخ نکشید که میشد انتخابات به دور دوم بره شما هیچوقت به اینکار راضی نبودید چون اگر انتخابات به مرحله دوم میرفت روحانی با 4 برابر رای پیروز میشد و شما دقیقا برای جلوگیری از یک شکست مفتضحانه دیگر اینکار رو کردین چون همین تنها بهانه هم ازدستتون میرفت الان میگین تقصیر 5 تا کاندیداست که ائتلاف نکردن و اصولگراها شکست خوردن اون موقع چی میگفتین قبول کنید جریان اصولگرایی افراطی شکست خورد شکستی مفتضحانه هم خورد اگر این را نپذیرید نمیتوانید خودتان را بازسازی کنید هر چند که بنظر من شما بازسازی بشو نیستید لطفا اینقدر از مقام معظم رهبری خرج نکنید والله در طول 8 سال گذشته این شماها بودید که دل معظم له را با بی تدبیری ها و کارهای عجیب و سخیف خون کردید شما ها بودید که به عزیزترین یار ورفیق ایشان یعنی حضرت آیت الله هاشمی تعریض کردید و میخواستید که ایندو یار دیرین را از هم جدا کنید ولی زهی خیال باطل مگر ایندو جداشدنی هستند
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامی اینکه وظیفه بوده کاملا درسته ولی منظور اینه که این وظیفه رو تو 4 سال پیش هم درست انجام دادند .
اصولگراها هم تازه شدند مثل اصلاح طلبها .
جناب ---- هم کسی دوست نداره ایشون از رهبری جدا بشه ولی ظاهرا خود ایشان و فرزندان گرامیشان خیلی اصرار دارند که اینکار صورت بگیرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط! جابه جا کردن مثبت منفی ها را از کجا یاد گرفتی! ----
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۸۹
۱۰۶
کسانی که فکر می کردند آقای قالیباف و جلیلی به دور دوم خواهند رفت و آقای روحانی اصلا در دور دوم نخواهد بود چه شده که امروز از یک درصد بیشتر اکثریت مطلق آرا حرف می زنن؟؟؟ لازمه چند تا نکته رو اینجا به این دوستان یادآوری کنم تا بدانند در چه موقعیتی چه آرایی کسب شده!
1-اولا شما 4 سال هر گونه تهمت به هر کسی که دوست داشتید زدید و آن را ضد انقلاب خواندید وهر روز در رسانه ها درموردش بحث می کردید! اکثر مردم عادی تنها رسانه ی در دسترس شان رسانه ی ملی است و به رسانه ای مانند اینترنت دسترسی ندارند یادتان باشد!!

2- ثانیا از 30 درصد آرای خاموش حداقل 10- 15 درصدش مربوط به آرای خاموش ما بود که بعد از احراز صلاحیت نشدن آقای هاشمی ناامید بودند و اگر کار به دور دوم کشیده می شد همه شان پشت ایشان قرار می گرفتند...

3- رسانه به طور کامل در دست شما بود و در گزارش های خبری بی عدالتی چندین بار دیده شد که اعتراض بیشتر کاندیدا ها جز یکی (!) را به دنبال داشت!!! حتی در شروع مناظره سوم یکی از ----ها را دعوت کرده بودند که قبل از شروع برنامه چه حرف ها که بر ضد ما نزد!!!!

4-فرض کنیم کار به دور دوم کشیده می شد ، آرای شخص آقای روحانی که ثابت می ماند اما آیا تمام آرای آقایان رضایی و ولایتی و حتی جلیلی به سبد آقای قالیباف ریخته می شد؟؟ مواضع آقای ولایتی و رضایی بسیار نزدیکتر به آقای روحانی است و الکلی خودمان را گول نزنیم!

5- بعضی از کاندیدا ها در مستند خود ، خودشان را تنها یار رهبری می خواندند و فقط 4 میلیون رای آوردند!! ----ها حواسشان باشد!!!

یادمان باشد در دو دوره ی قبل ملت به "مردی از جنس مردم!" رای دادند نه به اصولگرایان. اصولگرایی که خود را از جنس مردم می دانست و قرار بود نفت را بر سر سفره ی ملت بیاورد!!!

قطعا موارد بالا را نمی توان رد کرد مگر از روی تعصب!!
با در نظر گرفتن مطالب بالا متوجه می شوید که در شرایط برابر و عادی آرای واقعی ما بالای 75 درصد هست و بعد از گذشت چند ماه از دولت بعدی بیشتر هم خواهد شد!! البته این موضوع برای افراطی ها قبول کردنش بسیار سخت است ...!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
این دوستانی که منفی دادن دلیلش رو هم بگن بدونیم کدوم موارد اشتباه بوده از نظرشون!!! :))
fateme
|
Iran (Islamic Republic of)
همین 2 خط آخرت دوست عزیز.شما از کجا میدونی بیشتر میشه؟بذار زمان همه چیو نشون میده،درست مثله 4 سال پیش که با 24 میلیون رای شروع شد و درآخر به 10 میلیون رسید.تاوان خرابکاری بعضی آقایونو بعضیای دیگه باید بدن متاسفانه، و البته ما هم که به آقای روحانی رای ندادیم امیدواریم ایشون بتونن وضع کشورو بهتر کنن(با توجه به وعده هاشون) چون واسه همه این اتفاق خوشاینده...
و در آخر هم این نکته رو بگم که زمان به سرعت میگذره،ممکنه در یک برهه ی زمانی شرایط به نفع ما نباشه و این موضوع دلیل نمیشه که بخوایم با آشوب و بلوا حرف خودمونو به کرسی بنشونیم.فقط یکم صبر خیلی خوبه...
غزل
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بود مرسی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم فاطمه دیگه وضع از این بدتر هم میشه؟؟ آقای روحانی بسیار فرد آگاه و توانایی هستند ، بله زمان همه چیز را نشان خواهد داد!!
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۹۹
۲۶
به اون کودکی که فرق زمان لازم برای شمارش آرای 2کاندیدا،و6کاندیدا رای نمی فهمدبایدگفت انشاءا...وقتی بزرگ شدی شایداین مواردرافهمیدی!!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان بسیار عالی .
ضمن اینکه زمان شمارش آراء شوراها رانیز باید به آن اضافه کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شناس محترم خبر نداری همینجوری یه چیزی میگی برای خودت . قرار بر این بود که اول آرا ریاست جمهوری شمارش بشود و بعد شورای شهر شروع کنند نه همزمان .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم به این بابابزرگمون بگم که مگه انتخابات شوراست که همزمان بشه چند نامزد رو انتخاب کرد و تعداد نفراتش بر زمان تاثیر داشته باشه؟!!
روی هر برگه فقط اسم یک نفر نوشته میشه. با افزایش تعداد کاندیداها که تعداد برگ ها افزایش پیدا نمی کنه بابابزرگ!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز دل بد دچار فراموشی شدی!!سال 88، 4کاندید داشت نه 2تا!!
ايراني معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۶
۷
آقاي متولد 59 بسيار عالي نوشتيد وسخن از زبان ما ميگوييد دست مريزاد
دو کلمه حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۸
مقاله روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» از بسیاری جهات جالب توجه به نظر می‌رسد. تحلیلگر این روزنامه استدلال می‌کند، با روی کار آمدن یک رئیس جمهور معتدل در ایران، کار نتانیاهو برای کسب حمایت جهت حمله احتمالی به ایران مشکل خواهد شد.

در این مطلب به طور خلاصه آمده است:

«امروز، رژیم اسرائیل خداحافظی تلخی ‌با محمود احمدی نژاد خواهد داشت که در ‌دوره ریاست جمهوری خود، ناخواسته به تحقق اهداف دیپلماسی عمومی رژیم اسرائیل کمک کرد. هرچند وی دارای نقش اصلی در شکل دادن به دیپلماسی هسته‌ای ایران نبود، ‌مواضع خاص و اظهارات تهاجمی وی، سبب شد مقامات اسرائیلی راحت‌تر بتوانند از خطر دستیابی احتمالی ایران به سلاح هسته‌ای دم بزنند.

اما حسن روحانی، جانشین احمدی نژاد که در انتخابات ریاست جمهوری این هفته به پیروزی رسید، به کلی با وی متفاوت است. انتخاب روحانی، خبر خوبی برای مردم ایران است؛ اما به نظر نمی‌رسد برای اسرائیل خبر خوبی باشد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، نمی‌تواند چندان از این موضوع خوشحال باشد. وی بر این باور است انتخابات ایران نوعی «کلاهبرداری» است؛ همه نامزدها مورد تأیید رهبر ایران بوده‌اند و انتخاب آن‌ها، اصول سیاست‌های ایران در عرصه خارجی را تغییر نمی‌دهد. به هر حال، اکنون نتانیاهو برای قانع کردن جامعه جهانی درباره خطرناک بودن برنامه هسته‌ای ایران، کار سختی در پیش دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه شما
روزنامه هاآرتض نظر رسمی حکومت اسرائیل نیست بد نیست به نظر رسمی شیمون پرز ودیگر مقاماهای اسرائیلی موقع فتنه بپردازید تا ببینید راجع به جنبش سبز چه نظری داشتن
قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۷۰
۱۸۸
تا بسیجی زنده است رهبر عزیز تنها نیست.
جانم به فدایت سیدعلی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی ده های ابله.کله همتون بوی جلبک مرداب امریکا رو میده بدبختها
ایران سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۹
۱۲
سیاستهای ---- و ---- دولت --- و ---- ارزوی اسراییل بود و برعکس سیاستهای عاقلانه امثال خاتمی و انشاالله روحانی موجب نگرانی اسراییل هست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵۲
۲۵
قضیه شمارش برای دقت بیشتر بود
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۴۵
۲۲
ببینید دوستان مدعیان تقلب هنوزم میگن تقلب شده بوده ....
پذیرش اشتباه شجاعت میخواد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز برادر کی گفته تقلب شده!!! ----- رخ داد در 88!!
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی سر دسته جلبکی ها ریگی و --- هستن بیشتر از این توقعی نمی شه داشت
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۵
در پاسخ این محمد باید بگویم که ابله شما واین صراطی ها هستید که عالم وآدم هم نمی توانند شماها را حالی کنند اولا بنده هیچ وقت نگفتم که تقلب شده در ثانی همه ی این فتنه هایی که بوجود می آید از کج فهمی های شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱۴
دوستان در نظر داشته باشند شکست 49 به 51 دردش از شکست 10 ب90 در دور دوم کمتر است ......
ارسطو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷۱
۳۱
امیدوارم آقای روحانی در دولت اعتدالش از افراطیهای متوهم 88 هم جدا دوری کند!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۶
به نام خداوند جان و خرد
سلام به تمام مردم ایران
بدینوسیله بر خود حق دانستم که مسائلی را که مدت هاست در گلویم مانده است با ملت ایران در میان بگذارم
حضرت علی (ع) شخصیتی بود که تاریخ دیگر نمی تواند امثال آن را معرفی کند درست است که ما نمی توانیم مانند او باشیم ولی می توانیم در شبیه او رفتار کنیم.
می دانست که ابن ملجم در مسجد منتظر اوست ولی دست خالی به مسجد رفت بدون محافظ بدون محافظ بدون محافظ
حاصلش شد علی که ما شیعیان او هستیم جان در راه اسمش می دهیم در پیرو عقایدش که پیشکش
پیامبر،آن پیر زن که من نادان می نامش که بر روی سر مبارک پیامبر خاکستر می ریخت پیامبر به ملاقات او رفت و جویای حال او شد.
حال انسانها از طریق محبت به قلب یکدیگر راه پیدا می کنند وگرنه با دشمنی و کینه جزء آسیب و عقب ماندگی چیزی برای انسان نمی ماند.
حال چگونه باور کنم شخصی را که می گوید آرزویم شهادت در راه خداست و شهید جایش بهشت است و هر قدمی که در راه نظام برمیدارد عبادت است چرا من و امثال من در آروزی دین او هستیم.
پیامبر اشرف مخلوقات را در شهر سنگ زدند و نکشت و زندانی نکرد و محبت کرد آزاد کرد.
دلم خون است از رفتارهای دوگانه
-------
سربسته بگویم آزاد و آزاده قدم در مملکتی قدم برداربد که مهدی پرچمدار آن است از مرگ نترسید که اگر کسی شما را کشت به اصطلاح امروزی ترور کرد فرصت داشتید دست او را ببوسید که شما را به آرزوی دیرینه که مدت هاست می گویید یعنی همان بهشت،شما را رسانده است
نترسید شما رفتید هستند انسانهایی که جای شما را بگیرند همانطوریکه شما جای علی و محمد را گرفتید.
من به غرب و شرق کاری ندارم کشورم از درون مریض است درمان آن دست مبارک دکترانی را می خواهد(البته دکتر که می گویم به حمدالله تمام سران کشور ما دکتر هستد ---- دلسوز و با سواد و با دین امثال ابن سینا و امیر کبیر..
اگر دین ندارید آزاد مرد باشید چگونه بیدارتان کنم که خود را به خواب زده اید
ما سوال جواب از زبان دو انسان جامعه به پرده می پرسم
1)بابا گوشت بخر
دکتر ---- باشه پسرم
بدبخت کارگر پسرم گرونه فردا
2)بابا سرم درد می کنه
دکتر ----- پسرم بریم بیمارستان خصوصی
بدبخت کارگر پسرم تحمل کن خوب میشی
ای مسولین بیت المال را گل نکنید
شاید کودکی فقیر می خورد از بیت المال
جزیی ازسپاه میلیونی سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۰
۲۸
موافق تیترتون نیستم رهبری نه تنها تنهاترین سردار نیست بلکه امروز در بین دنیای اسلام عزیزترین وباصلابت ترین امیر اسلام ودر ایران عزیز اسلامی بایاورتر از همیشه است که مردم به یک فراخوان اوونه یک حکم(مثل حکم جهادو..)باوجود تمام مشکلات باتمام جان لبیک می گویندوحماسه میافرینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۵
سلام. امروز یکی از همکارام ازم پرسید به کی رای دادی گفتم به روحانی رای ندادم . گفت به کی رای دادی منم گفتم جلیلی. می خواست منو خفه کنه. بعدشم گفت من به روحانی رای دادم تا 4 تا بچه هام که درس خوندن و بیکارن رو سرکار ببره! امیدوارم این طور بشه!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ودوستانمان فقط به خاطر خاتمی رای دادیم
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
چه داستان دراماتیکی
حسین
|
Czechia
|
۱۳:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۳
استدلال شما مثل قبل خیلی سطحیه.------------
البته من به تقلب اعتقادی ندارم اما ایقدر سطی فکر کردن رو هم نمی پسندم. در ضمن اگه روزی مشخص بشه تقلب شده هزینه کردن شما از رهبری بزرگترین خیانت به ایشونه. ازصراط به دلیل انتشار همه ی نظرها متشکرم
619
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۸۰
نکته قابل توجه در انتخابات اخیر، پیروزی شکننده و کسب اکثریت خفیف آراء توسط شخص منتخب ملت است که توانست با تنها 0/7 درصد بیش از حدنصاب قانونی 50 درصد، نامش را بعنوان هفتمین رئیس جمهور اسلامی ایران به ثبت رساند.

------------
21 ميليون بود حالا ما صدامون در نمياد روتون رو زياد نكنين -----
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
ارزش جواب دادن رو نداری ..... امیدوارم سلولهای مغزت به مرور زمان رشد کیفی !!!! داشته باشند و صد البته جواب تو خاموشیست ... !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
18 میلیون رای صحیح بدون تقلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی هایی که گرفتی اونایی زدن که فقط پاراگراف اول نظرتو خوندن .
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
عمو جون کی بهت گفته که 21 میلیون ؟ حتما علمای وهابیو سلفیتون حکم دادن 21 میلیون رای دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵۸
۷۲
فقط برای انهایی که هنوز میگویند تقلب شده است واقعا براتون متاسفم بدبخت ها اگر امسال فقط دویست هزارتاجابجا میکرد به دوردوم میکشید ودردوردوم هم اصولگریان پیروز میشدند چون ان موقع همه باهم متحد میشدندویک اصولگرا پیروز میشد درمورد انتخابات برای اینکه شلوغ نشود انتخابات را اینگونه اعلام کردند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شخصیتت ازحرف زدنت معلومه. جالبه اگه به دوردوم می رسید اصولگراین چجوری می شدن.اینا که رای همشون رو هم به نزدیکای روجانی هم نمی رسید استاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر انتخابات به دور دوم می کشید سونامی از رای برای روحانی بوجود می آمد خیلی از رای دهندگان تا پایان وقت رای گیری در شبهه رای دادن بودند و اگر بواقع شخصی مانند هاشمی یا خاتمی کاندیدا بود آراء در همان دور اول به سی میلیون هم می رسید .
ناشناس
|
Armenia
|
۱۶:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲
۶۱
همين امروز يك فراخوان عمومي از طرف آقاي احمدي نژاد اعلام بشه آن وقت مشخص خواهد شد طرفداران احمدي نژاد كانديدا نداشتند و راي ندادند و عده اي هم كه راي دادند به غير از روحاني راي دادند كه مجموعا مساوي راي آقاي روحاني است
تحلیل گر سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
---ها مثل پرنده ها میمونند، هر طرف دون بریزی به همون سمت میروند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۵۱
۶۹
من یک طلبه سطح سه هستم حاظرم جان و مالم را فدای سیدم و مولایم سید علی خامنه ای بکنم
اما با دید و فکری باز به جناب شیخ حسن روحانی رای دادم و عده ای را هم با خودم همراه کردم با درس عبرتی که از آقای ---- گرفتم جز ایشان کشی را به رهبری نزدیکتر نمیدیدم
احساس غرور میکنم که به آقای ---- رای ندادم و از کسانی که با دلایل غلط و واهی و مایه گذاشتن از رهبری و شهدا میخواستن به اون آقا شهرت بدن متاسفم و از خداوند کریم میخوام که آنهارا به راه راست هدایت کنه و در این تایپیک جز توهین و عجب از آنها چیزی ندیدم رهبری از دست شما متحجران دلش خون است نه آن دختر بدحجاب در خیبان.
کسانی که فقط عقیده خودشان برایشان مهم است و کسانی که هم عقیده آنها نباشند قوم ظالمین هستن
خدا شرتان را از سر این مردم و اسلام و رهبری کم کند.
اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهاتون موافقم . پیروزی غرور آفرین انتخابات وفوتبال رو هم به رهبر ومردمم تبریک میگم. اما باید بگم رهبر هم از دست متحجران دلش خون میشود، هم از دست بد حجابان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دل رهبر از دست کسانی خون است که از ایشان مایه میگذارند اما به توصیه‌ها و کلامشان توجهی ندارند. کافیست کمی به صحبت‌های چند سال اخیر رهبر درباره گرایش‌ها و افراد مختلف توجه بفرمایید تا ببینید نظر ایشان چیست و هرچه به فکر خودتان میرسد نسبت ندهید.
خداوند همه ما را به راه درست هدایت فرماید.
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس هیچکس فراموش نمیکند شما تندرویان چقدر از ---- حمایت میکردین این هم نتیجه اش
حتی جسارت عذرخواهی هم ندارید جناب ----- هم کپی----- بود
دل رهبر از شما خون است متحجران که شخصی مانند ---- را به رهبری نسبت میدهید و از رهبر مایه میذارید و میخواهید بگویید بقیه دشمن رهبری هستند --------
مردم آگاه شده اند و فریب این حربه های کثیفتان را نمیخورند
شما همان کسانی هستید که با تعریف و تمجید بیجا ------ را به این روز کشاندید
از ملت عذرخواهی کنید تا شاید خداوند شما را ببخشد شما ----- صفتان که بین مردم نفاق می اندازید و احساس میکنید که راه شما درست است فراموش کرده اید رهبری در سفر مشهد درباره دختران بدحجاب چه فرمودن خجالت بکشید
ما حصل شما کسی جز ----- نیست
--------- متحجر که مردم را از دین و دیانت زده کرده اید با این رفتار ------
جناب طلبه سطح 3 احسنت برتو برادر نه تنها شما بلکه 18 میلیون نفر با شما همفکر بودن افتخار میکنم طلبه ای چون شما این منش فکری را دارد.
یا حق 
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
شما یک طلبه سطح 20 هم نیستی حاظرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! با این سواد و این تحلیل آبکی -چرا یه فرد بد حجاب رهبری رو ناراحت نمی کنه اتفاقا ضربه هایی که شما طلبه های بی بصیرت به نظام می زنین خیلی بد تره
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۶
۱۶
هرکس از این به بعد راجع به 88 حرف بزند خود دامن زن فنتنه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نباید حرفی زد اتفاقا باید در مورد آن کمیته حقیقت یاب تشکیل بشه تا مساله برای همگان روشن بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل این صراطی ها
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول : اولا حقیقت برای همه روشنه ، حتی برای خود فتنه گران و می دانند که فتنه گران چه خیانتی به نظام ، کشور و ملت کردند ، چیزی که هست اینه که برای افراد مریضی مثل تو اگه هزار تا کمیته حقیقت یاب هم تشکیل بشه و اعلام کنند که نتیجه انتخابات صحیح بوده شماها چون نامزدتون رای نیاورده و نسبت به نظام هم عناد دارید ، قبول نمی کنید . برو دکتر عزیز من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۹
۱۸۸
بخدا اگر اصلاح طلبان اینبار در خیابان فتنه گری می کردند دیگر با عطوفت سال 88 مواجه نمیشدند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
ای جان به عطوفت ای جان به ----! شما ترسوها جرئت نداشتین بیاین قاطی مردم یه بچه حزب اللهی تو شادمانی مردم ندیدم به زودی می فهمین دنیا دست کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس اگر رفتی بهشت ما را هم داشته باش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرخان ! بچه حزب اللهی ها قاطی کدوم قرطی بازی میشن که ایندفعه بیان قاطی شما !!؟
وقتی چهارتا نیروی یگان ویژه حریف چهارهزارتای امثال شما هستن دیگه معلومه دنیا دست کیه !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عطوفت سال 88 رو هم دیدیم.... زمان خیلی چیزا رو نشون میده, نسل های بعد می فهمن معنی مظلوم و ظالم چیه و فرق مظلوم بودن و مظلوم نمایی رو خوب تشخیص خواهند داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۶۱
۶۷
بدبختی برخی از ماها اینه که هر چی بگن تقلب نشده میگیم نه حتما تقلب شده اره شده بزرگترین دلیلش هم مدارک واسنادیه که دست امریکاییهاست.ما به همون دلیلی که اونا میگن میگیم تقلب شده.بدبختیم چون تو امریکا انتخابات میشه اینطور مردمش توهم نمیزنن ولی تو ایران اسلامی عده ای نخاله میریزن تو کف خیابون مثل لاشخور...اگه نظام میخواست تقلب کنه اجازه نمیداد یکی مثل خاتمی دو دوره رئیس جهمور مملکت بشه.ای سبک مغزها دلیل محکم بر تقلب بیارید چرت وپرت نبافید دلیل بیارید نه جفنگیاتی مثل داماد لرستان و ازین چرت وپرت ها
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز من سه تا دلیل قاطع اوردم که صراط چون میدونست حقه و بزرگتر از شما هم جوابی برای اون نداره نمایش نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵
۹
اگر یکنفر حتی یکبار در شعبه اخذ رای دخیل باشد تقلب را قبول نمیکند اون هم به این عظمتی من 16 بار بودم ودر این مورد یقین دارم تقلب نشده وحاضرم قسم بخورم
اما در خصوص ادعای تقلب همه مقصر بودند ---- ---- ---- ---- ----- و..... همه و همه باعث فتنه شدند
خدا رو شکر باز اتحاد برگشته و مردم همه خوشحالند اما اگه بعضی ها اجازه بدن
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز نیاز به قسم خوردن نیست همه میدونن که تقلبی نشده حتی کسانی که دم از تقلب میزنند ولی چه کنیم که عناد نسبت به نظام و انقلاب و رهبری بعضی ها رو روانی کرده و ....
یک پیشنهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲۷
۶۲
پیشنهاد میشه یک رشته جدید در دانشگاه به نام مهندسی انتخابات ایجاد بشه تا اگه قرار انتخابات مهندسی بشه مثل سال 88 اینقدر تابلو نشه.
حسین
|
Singapore
|
۲۲:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۹
با سلام
صراط دلایل سه.گانه من برای تقلب 88 رو نذاشتی..میدونم چون جوابی نداشتید بگید...مطمئن شدم نه دین دارید و نه آزاده اید......
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷
۸
نفس مطمئن نظام همه چيز را ثابت كرد
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵
۰
انتخابات تمام شد مترقی فکر کنیم به فکر ساختن ایرانی اباد که مرضی حال اولیای الهی باشد اقدام کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درس گرفتن از گذشته یکی از بهترین کارها برای ساختن آینده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۴
۷
تفاسیر ماخولیایی !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲۶
۱۰۰
درود بر نخست وزیر امام و نوه مظلوم امام
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۳۶
باسلام،ظرفیت پذیرش شکست را هم خدا به همه نداده،آنهم بزرگی می خواهد.چه شما پیروزی دکتر روحانی را خفیف و شکننده بدانید ، چه وزارت کشور آنرا اکثریت قاطع آرا،ایشان چهار سال رئیس جمهور کشور عزیزمان و رئیس جمهور منتخب ملت ایران نام دارد.ایشان در هر مسؤلیتی که بوده سربلند و سرافراز بیرون اومده.نظر رهبری معظم انقلاب راجع به سوابق ایشان که همینه.اگر شما نظرتان با رهبری زاویه داره دیگر خود دانید و درصد ولایت پذیریتان.البته رسانه های صهیونیستی که عزا گرفته اند.هاآرتص نوشته بود آقای احمدی نژاد ندانسته خدمتها به حیات اسرائیل کرد، مظلوم نمائی و در نتیجه امتیازگیری شان از جامعه جهانی بخاطر تهدیدات بیخودی ایشان بوده.از مشی اعتدالی و عقلانیت روحانی رسما" ترشان را بروز داده اند
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۷
۹
مشکلات فرهنگی اخلاقی ما از اونجاست که بعضیا نمیتونن حق رو تحمل کنن و مطمئنا به خاطر ---- برای اینکه تو 34 سال 30 انتخابات بزرگ و سالم برگزار شد اخه کدوم کشوره تو دنیا که اینهمه انتخابات ازادی تصمیم گیری داشته باشه اخه عزیزان جنبش سبز چرا ادعاهای بنی اسرائیلی دارید خداییش بنی اسرائیل یکم انصاف داشت خسته شدیم انقدر رای دادیم . زنده باد اسلامو ایرانو سیدعلی
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۹۱
۲۷
جانم فدای رهبر. آقا شفاعت ما یادتون نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۱
انگار تقلب را اصل گرفتید. یعنی اگه تقلب نشه جای سواله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۵۴
۶
طاعون فضای مجازی توهم نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر این طاعونه پس --- و --- و --- و... ایدز و هپاتیت و کوفت و زهرمارند.
بسیجی گمنام
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۹۴
۲۵
اللهم احفظ رهبرنا و مولانا الامام خامنه ای باالقرآن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۸
۸
این همه مشکلات تحمیل شده به مردم تنها فردی که هیچ وقت هیچ تقصیری در هیچ مشکلی کشور ندارد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲۲
۹
------ مگه ----- کیه؟ همونیه که سال 78 دانشجویان رو مشتی اراذل و اوباش خطاب کرد. بنابراین بین او و ---- و ---- و ---- چه تفاوتی هست؟ از کجا معلوم آراء باطله را به نفع ---- مصادره نکرده باشند؟ در این کشور که ناظر بی طرف وجود نداره به قول صراط کی به کیه و برای نظام جا به جایی آرا هیچ کاری نداره.
امید عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲۹
۸۹
سلام بر موسوی ...
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۸۵
۱۳
اگه تقلب شده بود شما چرا اومدین رای دادین مگه نمی گید نظام مستبد و خود رایه پس باید شماها بازم بازی خورده باشید چون اگه اینطور باشه که شما می گید قطعا روحانی گزینه ی نظام بوده و شما از نظام یک رودست حسابی خوردید و اگر هم اینطور نباشه که باید به این نظام زیرک آفرین گفت که به این خوبی مردم رو پای صندوق رای میاره
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن نبودیم که این بار هم تقلب می شود یا نه ولی به عشق خاتمی آمدیم .وبه نظر من از ترس به آشوب کشیدن دوباره مملکت اینبار تقلب تکرار نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای دادن خیلی ها فقط به این انگیزه بود که ---- نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی گزینه مردم بود نه نظام !من هم به دستور خاتمی رای دادم واز خوشحالی مردم خوشحالم . واز انتخاب بجای مردم وشادی آنها نظام هم منتفع شد چون مشروعیت این انتخابات ثابت شد -------
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۹
یک سال دیگه ملت می فهمه که در انتخابشون اشتباه کردند و --------
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۱
محسن رضایی خیلی بهتر بود دست کم برای سرو سامان دادن به اقتصاد برنامه داشت.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۹
۵
بعد از انتخاب احمدی نزاد شیراز را غبار غم واندوه گرفته بود وهیچ کس شادی نمی کرد واما بعد از انتخاب روحانی همه جا جشن وپایکوبی بود چرا؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۵
۶
آخه چرا نبش قبر میکنید شما میگید تو انتخابات ۸۸ تقلب نشده طرف مقابل هم میگه تقلب شده وهیچ جوری هیچکدام قانع نمیشوید
خداوند رهبر انقلاب را حفظ کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳
----- که دراین جهارسال شما ها به این کشور کردید تاریح کمتر به یاد دارد اقتصاد را نابود کردید ---- را راست خواندید ------ را ارج نهادید ----- به اوج رساندید ایرانی را ---- کردید بابا بهشت را به بها میدهند نه بهانه
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۸۸
۱۰
وای که چقدر خنده‌دار بود.
اگه گفتید چی؟!....
....
....
....
....
انتخابات تموم نشده یه بنده‌ خدای شیرین عقلی اعلام پیروزی کرد. یادش بخیر.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه چیزی نیست 4 سال پیش یه شیرین عقلی دو هفته قبل از انتخابات اعلام پیروزی کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۰
۱۹۹
----------
درود به شرف مردمی که شعار دادن یا حسین میرحسین
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو به چند تا ....... میگی مردم ؟
روز 9 دی که تو سوراخ موش پنهان شده بودی باید مردم رو میدیدی .... جناب با شرف !!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۸
۳
صراط، جان هر كسي دوست داري بچاپ اين مطلب رو...!
يه پسري از مغازه ي آجيل فروشي چند تا پسته دزديد.مامانش چيزي بهش نگفت.پسره چند سال كه بزرگتر شد پولش رو زدند. مامانش بهش گفت به خاطر همون پسته هايي بود كه دزديده بودي! اين نتيجه اش.
حالا حكايت ----- هم همينه! اون تو اين چهار سال خيلي خدمات كرد.پسر خوبي بود؛ولي چون پسته هاي مردم رو دزديد خدا بدجور مجازاتش كرد و ---- رو سر راهش قرار داد.اون هم شد همون چيزي كه ----- گفت. من خودم به روحاني راي دادم. صراط پيروزي يك رئيس جمهور را اينقدر سخيف جلوه نده.تو داري كسي كه يار رهبري بوده و مواضعش نسبت به 25بهمن89كاملا شفافه،مسخره مي كني. اصولگراها رو هم49درصد كسب كردند.يعني اگر آقاي رضايي رو اصولگرا حساب نكنيم،نفري 33/16درصد آرا رو كسب كردن. و اين هم خواست خدا بود كه اختلاف راي روحاني با قاليباف 13000000بود كه يادآور خيلي چيزهاست. برو يه كم تاريخ بخون و مثل طوطي حرف هاي ---- رو تكرار نكن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین حسن این نشون میده خدا جای حق نشسته
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن با این تحلیل ..... تخیلیت واقعا برات دلواپسم .... وبرای این دوست عزیزی که تایید کرده ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۳
۵۶
تردید ندارم یکی از اصلی ترین رسانه هایی که موجب تنهایی آقایمان است همین صراط نیوز است . به نعل و به میخ زدن اثبات کننده عهد اخوت نداشتن با دیگران نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۴
۸
تنهاترین سردار کلمه ای که یک دنیا تاریخ و عبرت پشت خود دارد و مردم هنوز هم که هنوزه .....
باند قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۶۳
۳
1. حاج خانم قبل از انتخابات گفته بودند كه رئيس جمهور، اين سيد اولاد پيغمبره. هركس ديگه اي از صندوق بیرون اومد، تقلب شده. (چه كسي فهيم تر از حاج خانم؟)
2.شوراي نگهبان و وزارت كشور كه همون ۴ سال پيشي ها هستند. مگه مي شه ۴ سال پيش تقلب بشه، حالا نه؟ به همين دليل اين دوره هم تقلب شده. تازه بيشتر هم شده، چون دستشون راه افتاده.
3.چطور شد ۴ سال پيش دود و خاكستر آتشفشان ديده مي شد امسال نه؟ نخير. امسال خيلي هم دودش بيشتر شده.

4 . تازه راستشو بخوايد ما امسال بعدازظهر بيشتر خوابيديم، پس بيشتر تقلب شده.
اما با وجود دلايل بالا به خاطر وجود دلايل زير، ما سطل آشغال آتيش نمي زنيم،بچه هاي مردم رو نميزنيم، اگه كسي ريش نداشت موتورش رو نمي سوزونيم، شيشه بانك رو خورد نمي كنيم، كيوسك تلفن رو از جا در نمياريم، به صندوق صدقات رحم مي كنيم، چادر ناموس مردم رو از سرش برنمي داريم، عكس امام رو پاره نمي كنيم، پرچم روضه ي امام حسين رو آتيش نمي زنيم، جاسوس اينگيليسا نمي شيم، به پايگاه بسيج حمله ور نمي شيم و ...
فكر نكنيد عرضه ش رو نداريم.
اما دلايلي كه عرض كردم خدمت تون عرض مي كنم :

۱ . اولا ما خيلي آدم حسابي هستيم.

۲ . كسي رو نداشتيم برامون پيش بيني كنه آتشفشان مي خواد الو بگيره.

۳ . کسی نبود بعد از اینکه به بقیه فحش دادیم بهمون بگه "متدینین" .

۴ . هم امام حسين و بالتبع، امام مون رو خيلي دوست داريم.

۵ . ندا آقا سلطان گيرمون نيومد.

۶ . احتمال دادیم رئیس مجلس ازمون دلداری نکنه.

۷ . همسايمون اجازه نمي ده با دخترش بريم نماز جمعه.

۸ . تو نماز جمعه مجبوريم كفشامون رو در بياريم.

۹ . به راي مردم احترام مي گذاريم و خودشيفته نيستيم.

۱۰ . از اراذل اوباش بودن بدمون مياد.

۱۱ . آمريكا و رفقاشو قبلا زير پامون له كرديم.

۱۲ . سر سفره ي ننه بابامون بزرگ شديم و حلال حروم سرمون ميشه و بيت المال و حق الناس مي فهميم.

۱۳ . اين دلايل براي حالا فعلا بسه.

در آخر؛ تازه اينقدر مؤدبيم كه مثل بچه ي آدم بجاي قهر كردن و آتيش سوزوندن و نق نق كردن، به منتخب مردم تبريك هم مي گيم... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیااااار عااااااالی
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز تو دیگه کی هستی ، دمت گرم . کلی حال کردم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۲
۳
باید نقش جریان انحرافی در همه این سالها و بخصوص انتخابات سال 88 روشن شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۴
۱
صراط قرار نشد درشتاشو جدا کنیا
مگر نمیگی با کسی عقد اخوت نبستی
پس چاپلوسی ممنوع
aghil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۴
۲
آقایییییون آقاییییون آخه یه نگاهی به دوروبرتون بندازید چرا اینقد بحث میکنید یک دیوانه ای سنگی توی چاه انداخته که صدتا عاقلم نمیتونن درش بیارین.بابا بذارید فکر کنند تقلب شده اگه برا اینا آیه قرانم بیاری میگن اشتباهه چون نمیخان قبول کنن آدمی که خودشو به خواب زده رو نمیشه از خواب بیدارش کرد وللششش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵
۲
آیا وقت آن نرسیده که موانع ظهور را برطرف کنیم؟
پس همه یک صدا در سراسر ایران و در شب نیمه شعبان، که شب قدر اهل بیت(ع) است به احیا و ندبه میپردازیم باشد که با اشک چشم، تمنای دل و توبه از گناهانمان لایق دیدار شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۹
۷
سينه من سپر سيدعلي خامنه اي انشاله. . .
كور معاويه زمان 1392 (-----)
یک ایرانی مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۲
۸
۷
ماشاله رو نیست که سنگ پای قزوینه! امسالم رای روحانی رو اینجوری اعلام کردن تا رسانه هایی مثل شما بتونن این تحلیلهای مزخرفشون رو تو سر ملت بکوبن و اصولگراهام خیلی مفتضحانه شکست نخورند! کلا همین حرفا رو میزنید که ملت ازتون بیزار شدن! حالا که همه چی تموم شده شمام انقدر با گفتن این حرفا سعی نکنید افتضاحات 4سال پیش رو ماله بکشید! نتیجه این انتخابات رو هم مدیون اعتراضات 4 سال پیش هستیم وگرنه همون رویه ادامه پیدا میکرد. امسال از ترسشون بود که نتونستند کاری کنن چون اینبار دیگه قضیه رو با 100تا صحنه سازی ------- نمیتونستن جمع کنن! ضمن اینکه صیانت از آرای ملت وظیفه نظام است منت گداشتن نداره که!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
صیانت از آرای مردم منت نداره ولی وتوی آرای مردم محاکمه داره!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه کوچولو اگه رای نمیاورد میگفتید تقلب شده رای میاره میگید به این علت بوده که رسانه ها چه کنند و اصولگراها چه شوند و .... خودت میدونی چی میگی .
ارباباتون تو کشورهای غربی هم دارند اعتراف میکنند که تقلب یه بهانه بود برای تغییر نظام ، ولی هنوز تو و چهارتا جلبک میگید 4 سال پیش چه شده است .... 4 سال پیش شما و ارباباتون رسوا شدید و ستون نظام قوی تر شد . تا کور شود هرآنکه نتواند دید ...
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۲
۶
۷
رو سیاهی واسه ذغال موند جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۴
۱
کسانی که در شمارش ارا بودند به من گفتند ما تا 12 شب ارا را شمردیم و وارد کامپیوتر کردیم یعنی تا سه چهار ساعت بعد انتخابات ارا شمارش شده بود برای کنترل بیشتر ارا دیر اعلام میشد
علی لنگرودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳
۳
آقای صراط بازهم دارم میگم که من بچه حزب الهی انتظار دارم از شماهاکه بجای آیت ا... خامنه ای بگی امام خامنه ای خواهشا نترس با صراحت بنویس امام خامنه ای /بزار کور بشند اونایی که نمی تونند این اسم رو بشنوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۶
۱۰
یاحسین میرحسین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ســـــلام.
همین جناب میر حسین
نزدیک بود 2 دستی کشور رو بده دست آمریکا.

پس ایشون یا حسین نداره.
حسین کازرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۴
۴
ســـــلام.

"تقلب" فقط و فقط

رمــــــــــــــــــــــــــــز
آشـــــــــــــــــــــــوب

بود.

همین و بس.