سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
گمانه زنی درباره سمت آینده جلیلی

جلیلی سفیر ایران در ونزوئلا می شود؟

بر اساس برخی شنیده ها، سعید جلیلی به عنوان گزینه احتمالی دولت آتی برای سفارت ایران در ونزوئلا در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۱۱۸۸۷۵
"گروه سیاسی صراط" - بر اساس برخی شنیده ها، سعید جلیلی به عنوان گزینه احتمالی دولت آتی برای سفارت ایران در ونزوئلا در نظر گرفته شده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، در میان گمانه زنی های مربوط به اعضای احتمالی کابینه دولت آتی، نکته مشترکی وجود دارد و آن تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی است.
بر این اساس، انتقادات حسن روحانی، رییس جمهور منتخب مردم از سیاست های هسته ای ایران در مذاکره با اعضای 5+1 برای اکثر ناظران جای هیچ شک و شبهه ای را باقی نگذاشته که او گزینه دیگری را  برای دبیری شورای عالی امنیت ملی و به تبع آن سرپرستی مذاکرات هسته ای ایران در نظر خواهد گرفت.
در این راستا تا کنون چند نام و گزینه نیز مطرح شده است که پررنگ ترین آنها علی اکبر ولایتی است.



جلیلی به کاراکاس می رود؟
این در حالی است که بر اساس شنیده ها، تعیین سمت جدید سعید جلیلی نیز در دستور کار تیم حسن روحانی که مامور تشکیل کابینه شده اند، قرار گرفته است. در این خصوص محتمل ترین گزینه پیشنهادی به او، سفارت ایران در یکی از کشورهای آمریکای لاتین یا افریقایی است.
گفته می شود در کنار نام چند کشور افریقایی، کشور ونزوئلا به عنوان جدی ترین مقصد جلیلی در نظر گرفته شده است.
هم اکنون حجت الله سلطاني سفارت ایران در ونزوئلاست. پیش از او عبدالرضا مصری سفیر ایران در کاراکاس بود که با پایان مدت ماموریتش در ونزوئلا به کشور بازگشت.
نیکلاس مادورو وزیر خارجه وقت ونزوئلا و رییس جمهور فعلی این کشور هنگام پایان ماموریت مصری، نشان درجه یک فرانسیسکو میراندا بالاترین نشان جمهوری بولیواری ونزوئلا را به دستور چاوز رئیس جمهور فقید آن کشور به مصری اعطا کرد.
مصری پیش از سفارت ایران در کاراکاس مدتی تصدی وزارت رفاه و تامین اجتماعی را برعهده داشت و پس از آنکه به عنوان نفر اول حوزه انتخابیه کرمانشاه راهی مجلس شورای اسلامی شد، به کشور بازگشت و جای خود را به حجت الله سلطانی داد.
با این تفاسیر در صورت رفتن جلیلی به ونزوئلا این دومین یار احمدی نژاد است که از حلقه اصلی دولت به سفارت ایران در کاراکاس می رود .

گفتنی است سعید جلیلی دارای دکترای علوم سیاسی پیش از دبیری شورای عالی امنیت ملی، به مدت 18 سال در وزارت خارجه سمت‌های ریاست ادارهٔ بازرسی، معاونت ادارهٔ اول آمریکا در وزارت خارجه و معاونت اروپا و آمریکای این وزارتخانه را بر عهده داشته است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۵۸
۳۸۱
آفرین به حسن روحانی که با یک تیر دو نشون می زنه 1- همه فکر می کنند که روحانی حتی از ظرفیت جلیلی استفاده کرده و 2- عملا اون رو به یک تبعید آبرومندانه فرستاده.
در ضمن دونستن این نکته هم جالبه که سطح سفیر، معادل سطح یک استانداره!
و عملن شان جلیلی از دبیری شورای عالی امنیت ملی(رئیس جمهور در سایه) به یک استاندار فرعی سقوط می کنه!!!!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۷۵۱
۱۲۸۴
1- خوبه از شورای عالی امنیت ملی جابجا بشه ، یه آدم قوی بیاد جاش
2- واسه خودشم خوبه بره اونجا موضوع رجعت رو پیگیری کنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش جلیلی رو دقیق تر می شناختیش، من کاری به دورو بریاش ندارم ولی با توجه به شنخاتی که از دارم با علم می گم هنوز ایران به شایستگی امسال جلیلی ها برای اداره امورش نرسیده!!!!
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
روت نمیشه بگی یه ادم سازش گر و متعادل؟؟؟؟؟؟ میگی یه ادم قوی بیاد؟؟ خودتو اصلاح کن اخوی.
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهیا جان با این نحوه برخوردتون حس میکنم طرفدار جبهه پایداری باشین ! عزیز تهمت نزن اونم به کسایی که انحراف رو کنتراتی ترکوندن !!
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی مهیا می دونی تفاوت حزب اللهی های جبهه پایداری با حزب اللهی های واقعی چیه ؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م تفاوتشون اینه که اونا به حرفهای رهبر توجه میکنن(هرچند شاید جایی اشتباه کنند) اما امثال شما بدون اینکه به جای درستی وصل باشین خودتون را حزب‌اللهی واقعی میدونین.
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
تفاوتی ندارند حزب اللهی واقعی همان حزب اللهی جبهه پایداریست. شما از کدام حزب اللهی حرف میزنید از دیپلمات ها و سازشگرها؟؟؟؟؟؟ از کدام انحراف میگویید از این مرد خدا؟؟؟؟؟؟؟ نه اشتباه گرفتی ایشون هیچ اشتراکی با انحراف ندارند و چندین بار در سخنرانیهاشان بهار را انحراف بزرگ خواندند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م بهتره بجای اینکه هی توی صراط نظرات گاه و بی گاه بدی پیشنهاد میکنم بری یه ماهی قشنگ واسه ی خودت بصیرت افزایی کنی
کربلای 4
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل برات متاسفم که به نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تهمت و برچسب انحرافی می زنی. اگر گفتمان دکتر جلیلی و دکتر حدادعادل از نظر شما در مناظرات بد بود پس نتیجه این می شود که شما حامی گفتمان اشرافی گری و سازش با استکبار جهانی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه پایگاه و خونه دوم تیم احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خنده دار است خوب خودت راحزب اللهی میدانی وراحت تهمت میزنی جلیلی زمان انتخابات چندین بار گفت با جریان انحرافی مخا لف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ممکنه یک کشور دورتر بفرستیدش!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما یا از ایادی محمد چاخان هستی یا محمد مرسی.شاید هم محمدم در پناه تو.راستی نگفتی آخرش بچه دار شدی یا نه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهیا جان میدونی کله شقی و لجوج بودن و در عوض به همه ی اهل عالم باج دادن برای اینکه به یک نفر معامله نکنی معناش حماقته نه دیانت؟ آیا میدونی امثال شما اگر در زمان پیامبر هم بودید جمله ی عمر رو میگفتید که : هیچ وقت به پیامبر شکی که در زمان صلح حدیبیه کردم ، نکرده بودم... شماها پیامبر را هم سازشگر مینامیدید ، شماها نمیفهمید وقتی یک عده در درون دارند کشور را میخورند و میبلعند و سوء تدبیر ها داره کشور را از پا در میاره و مردم را از دزدی ها و فساد ها به ستوه آورده نمیشود سر یک مسئله ای با ارزش زیر حد متوسط کل کشور رو معطل کرد و همه ی حواس کشور را به منعطف به خارج کرد تا یک عده هر غلطی میخوان در درون این اداره جات و وزارت های مختلف بکنند هیچ کس هم جرأت نکنه اعتراض کنه چون انگ سیاه نما و مخالف خط مقاومت و غیره به ش میخوره...
بسیاری مطالب دیگر که کاش امثال شما میفهمیدید ... به خدا ما از شما اگه حزب اللهی تر نباشیم کمتر نیستیم ریشمونم از شماها کوتاه تر نیت پولدار تر از شما هم احتمالا نباشیم مزدور انگلیس هم نیستیم پس کمی منطقی تر فکر کنید و فکر نکنید هر آنچه شما از ایدئولوژی اسلامی ما فهمیدید حق همان است و بس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اینکه بفهمی جلیلی چقدر قوی بود همین بس که در دوران حسن روحانی برای 3 تا سانتریفیوژ نتونستن اعتماد غرب رو جلب کنن و نیروگاه نطنز رو دو سال تعطیل کردند و لی از زمانی که آقای دکتر جلیلی تشریف آوردند نیروگاه ها با تمام ظرفیت خودشون مشغول به فعالیت های مختلف اند و اکنون 3000 سانتریفیوژ فعال داریم.

فتامّل !!
جلیلی > 5+1
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
قوی تر از اقای جلیلی وجود نداره . هیچوقتم اقا سعید تو جبهه احمدی ها نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد آقای م جهت اطلاع عرض کنم جناب شهردار دکتر خلبان هم قراره به عنوان سفیر ایران در بورکینافاسو منصوب بشه زیاد خوشحال نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقا محمد که صلح حدیبه و باج و ریش و پول و مزدور، همه را باهم قاطی کردی، اولا وقتی میخواهی نظر بدی هرچی تو سایتها مذخرفی مثل فرارو و انتخاب خوندی را اینجا تایپ نکن اول روش فکر کن بعد تکرارش کن.
ثانیا اون کسی که در این زمان ولی امر خودشو بشناسه و از اون تبعیت کنه در زمان پیامبر هم اگر بود ولی امرش را میشناخت و تبعیت میکرد اما اون کسی که الان به حرفهای ولی فقیه توجهی نداره و به کسایی که سعی میکنن تابع او باشند(اما شاید اشتباه هم داشته باشند) میگه افراطی اگر در زمان پیامبر هم بود صلح را تفریطی میدونست.
کسایی که حرفهای امام خمینی به امریکا را برای کشور هزینه‌زا میدونستن الان دم از عقلانیت میزنند.
اگر شناخت ولی زمان و تبعیت از او را معیار قرار دهیم معلوم میشود اگر در زمان پیامبر بودیم چه میکردیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادامه جواب قبل:
در ضمن، خوب است بررسی کنید ببینید کسانی که هم ریششان از شما کوتاه‌تر و هم پولشان از شما کمتر است و در این سختی اقتصادی فشار بیشتری هم متحمل شدند، اما بیشتر گوش به حرف رهبر بودند و به معنای واقعی حزب‌اللهی، بیشتر به چه کسی رای دادند!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
(من محمد م نیستما)
در ادامه ی گفته ی قبلیم یک نکته بگم : اون ناشناسی که گفت ما نتونستیم واسه 3 تا سانتریفیوژ نظر غرب رو جلب کنیم واقعا انتهای بی اطلاعیشو در معرض نمایش گذاشت... برادر تو فکر میکنی UF4- Uf6 - کیک زرد ، 2700 سانتریفیوژ در زمان چه کسی تکمیل شد؟ چون جشنشو در زمان آقای احمدی نژاد و آقای لاریجانی و جلیلی گرفتند فکر کردی زمان اینها تکمیل شد؟ خیر تعلیق غنی سازی در زمان روحانی با نظر مقام معظم رهبری و تأکید میکنم با نظر مقام معظم رهبری اجرا شد و خوبه که بدونید اصلاتصمیمات شورای عالی امنیت ملی بدون حکم رهبری لازم الاتباع نیست ، و در همون زمان هم سیاست نظام این بود که کمی با غرب راه بیاد و زمان بخره برای تکمیل چرخه ی سوخت و این کار رو هم کرد و تمام چرخه ی سوخت در زمان آقای روحانی تکمیل شد ،مضافا بر اینکه ایران در اون شرایط بحرانی حمله به عراق ایران را از جنگ نجات داد به گفته ی محمد البرادعی...ولی خوب اگر دیدید اون سیاست نهایتا به نتیجه ی کاملی نرسید به خاطر دولت دیوانه ی جرج بوش بود که الان تمامی غربی ها به اون معترض هستند و اگر اون اتفاقات در زمان اوباما میفتاد مطمئن باشید به نتیجه کامل میرسید و اگر اون سیاست را ما آن موقع انجام نمیدادیم کشور قطعا دوچار بحران میشد کما اینکه رهبری فرمودند مذاکرات سعد اباد توطئه هایی را علیه جمهوری اسلامی خنثی کرد... کمی چشم مبارک را باز کنید...
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین محمد خوب به نظر هایی که برات گذاشتند نگاه کن حرفات از نظر هیچ کس درست نیست اگر هم کسی قرار باشد حرفت را تایید کند ضد انقلابان و هامیه فتنه هستند. صلح حدیبیه پیامبر امتیاز گرفت و در ظاهر امتیاز داد برادر. شما شرایط صلح حدیبیه را حتما بخوان. سازشگر بودن فقط دشمن را جری تر میکند اگر ما یک قدم عقب بیاییم دشمن ده قدم جلو می اید. بزار خیالتو راحت کنم این تحریم ها برداشته نمیشود چون دشمن نمیخواهد که برداشته شود نه امسال جلیلی و امسال اصلاح طلبان هم نمیتوانند .اما مشکل هسته ای حل شدنیست ولی نه با سازش بلکه با مقاومت و ایمان عمیق به خداو داشتن امسال شهید احمدی روشن ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد م شک نکن در ولایت مداری اقای جلیلی هیج شکی نیست وایشون مخالف جریان انحرافی است وچند بار هم گفته است شما حرفی نزن که دینت را ازدست بدهی
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
اي كاش بازنشسته بشه تاازرقم بيكاران علاف وول درصراط يه نفر كم بشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م
لياقت تو اينه كه بيفتي دست سلفيهاي مصر !
متحجره كوته فكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم بره کاراکاس ظرفیت ها رو پیگیر شه شاید شکوفا شدند
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۵۳۲
۲۹۴
هرچند دوست داشتیم ایشون مدافع ما باشند در بحث فناوری هسته ای ولی در ونزوئلا هم ایشون میتونند از منافع ما دفاع کنند، انشاالله فرد بعدی بتونه یک دهم شبیه ایشون باشه اون زمان ما خیالمون راحته
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
آره! ضمناً می تونه همراه چاوز و محمود رجعت کنه و از یاران امام زمان (عج) باشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین هادی جان
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
با اون حمایتت!
حیف نیست نیرویی مثل آقا سعید بره ونزوئلا؟!
خیلی بد سلیقه ست هر کی این فکرا رو بکنه.
اگه روحانی همچین کاری بکنه معلوم می شه اصلاٌ ظرفیت آدما رو نمی شناسه و مدیریت نیروها رو بلد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره خوب! خیالت راحت میشه که کل دنیا رو با ایران چپ انداخته به غیر از چند تا نقطه تو نقشه آفریقا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون از کشور خارج نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه! من دوست ندارم که به ونزوئلا بره ...
سعید جلیلی تازه در دل ما جا باز کرده و باید اینجا بماند و از فرماندهان حزب الله ایران باشد؛ در کنار پناهیان و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله اتفاقا ظرفیت ونزوئلا رو هم میتونه بررسی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا طهورا جان؟ ونزودلا که ارض موعود محمود ایناست جانم. هر روز میرفتن اونجا
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس!
جلیلی کوچکترین ربطی به بعضی کارای محمود نداره.
البته نقاط قوّت او رو داره و در حدّ اعلی هم داره.
ولی ربطی نداره ارض موعود محمود رو به آقا سعید نسبت بدید.
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا بايد جوجه رو آخر پاييز شمرد
الآن سال 97 هست و تمام تخيلات روحاني و سازشگران با كدخدا به هم خورده.
با سياست سازش با آمريكا
هم هسته اي رو از دست داديم و هم تحريم ها و تهديد ها بيشتر شده .
و حالا مشكل اصلي برجام مونده
و آن پر روشدن بيشتر آمريكايي هاست و فشار بيشتر بر مردم نجيب اما كم بصيرت ايران
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۴۶۰
۴۵۴
خیلی خوبه مبارک باشه !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا هم خوب نیست.
ما در ایران بیشتر به او نیاز داریم. باید برای مجلس آماده شود، نه سفارت ونزوئلا !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بهمن جان سلام خوبي داداش ؟حال اسراكوچولوي ماچطوره؟عوض ماهم يه بوس كوچولوازصورت ماهش بردار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجلس؟ سفارت ونزوئلا برای ظرفیت هاش جای بهتریه
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۹۵
۶۱۲
اینم براش زیادیه به نظر من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظزت بدرد همون رسانه‌های زنجیره‌ای میخوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی ازشما نظری نخواست
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه جان باتمام احترام يه منفي خوشگل تقديمت كردم تاديگه ازاين نظراندي.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۵۳۸
۷۰۲
بره خوبه کشور زیبایی . ظرفیت زیادی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ونزوئلا ظرفیتهای ناشناخته و شکوفا نشده زیادی هست که ایشون میتونه با توجه به تخصصشون اونها را شناسائی کنه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
لیاقت نداشتی ظرفیت تو رو پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۲۵
۲۴۹
این احتمالات بیشتر از اینکه جلیلی را خراب کنه روحانی را خراب میکنه. میخوان بگن تیم دکتر روحانی کینه ای هستند.
سید رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی علنا در مناظره ها خظ فکری جلیلی با روحانی یکی نیست و جلیلی یه طرفو باطل می دونه و سیاست هاشون علنا فرق می کنه...انتظار داری سرجاش بمونه؟ این چه ربطی به کینه داره؟ مردم به دیدگاه روحانی رای دادن روحانی هم موظفه اونو اجرا کنه شما و کسانی که بهت مثبت دادن اسم این رویه رو بذار کینه
سید رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینید سیاست آقای روحانی و جلیلی علنا فرق داره...شما اینرو در منظراتهم می تونید ببینید که جلیلی سیاست آقای روحانیو میگه باطل و خودشو میگه حق...مردم دیدند و خواستار سیاست آقای روحانی هستند...اگر اقای روحانی جلیلی رو برنداره به مردم و رای مردم خیانت کرده...حالا شما و مثبت دهنده هات اسم این رویه رو بذار کینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سید رامین مطلبو درست نخوندی و توجه نکردی. وقتی میگن سفیر ونزوئلا کنایه از ارتباطش با تیم انحرافی و رجعت و... هست درحالی که دکتر جلیلی هیچ ارتباطی با آنها نداره. هرچند مخالفانش در دوره تبلیغات از این وصله برای ضربه زدن به او استفاده کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استدلالات سیدرامین درسته، من موافقم باید جلیلی عوض بشه حالا بورکینافاسو یا ونزوئلا فرقی نداره ولی چون طرفدار بهارم هست بره ونزوئلا براش بهتره چون عشق محمودم ونزوئلا بوده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۳۲
۲۸۳
سفیر ایران در غزه بشه بهتره
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۱۴
۲۹۴
خبر اشتباه است. قرار است احمدی نژاد به ونزوئلا برود. کاراکاس در انتظار ایشان است. شاید روزی با چاوز رجعت کنند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۱۵
۵۲۲
سفیر ایران درمریخش میکردین بهتر بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی سرکار نورا خبر داری دیدن مهاجرانی از انگلیس برنمیگرده گفتن برای حفظ آبرو سفیر ایران در انگلیس کنیمش؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چقدر بامزه هستی
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان سلام.اين پستودربست براخودت نگه داشتن.رفتي اونجايه دستي به سروگوش مريخ نورداهم بكش تاعكساتوبرامون ارسال كنن
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۳۴
۲۲
بیاد با هم روزنامه و سایت رابندازیم درامد خوبی داره صراط چطوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۹۸
۴۷
شاید روحانی دوست داشته باشه این کار را بکنه اما با این همه شعار اعتدال و من داس ندارم و... نمیتونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۰۷
۱۱۲
آقای روحانی اگر نمی خواهند خیلی راحت آقای جلیلی رو کنار بگذارند
این یه توهین به یک کاندید ریاست جمهوری است که بخواهد سفیر بشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۲۱
۲۶۷
حقشه که تبعید بشه اونجا. تا دیگه تو باشی مخ لنکرانی رو نزنی که انصراف بده.
اگه لنکرانی کاندید میشد از 37 میلیون با 30 میلیون رییس جمهور میشد حتی بعد از دیدن مستند انتخاباتیش 20 تا 25 نفر کشته میشدن. حالا بره ظرفیت برادرای آمریکای جنوبی رو محاسبه کنه.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه لنکرانی کاندید میشد از 37 میلیون با 30 میلیون رییس جمهور میشد!!! چه توهمی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر شمابی ربط حرف می زنی!!
لنکرانی خودش خواست بره.
ضمنا جلیلی بهتر از اون بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۲۳
۲۹۲
گفتمان جلیلی که تو ایران خریداری نداشت بهتره بره یه جای دور
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۵۳
۵۱۱
تو ایران که کسی نخواستش، شاید خارج ایران چهارتا هوادار واسه انتخبات بعدی پیدا کنه! پس، الفرار ثمّ القرار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت! اون 4 میلیون و چندصد هزار آدم نیستن؟
کسی یعنی تو و همفکرات؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۶۶
۵۸
جلیلی نیازی به این پستهای خیر مابانه نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۳۱
۸۰
صراط خیلی دو پهلو حرف میزنی ایشون کجا یار دوم احمدی نژاد ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمله رو دوباره بخون!
اینو داره می گه؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراطو مگه نمیشناسی؟
جو گیره دیگه
ایران دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۱۷
۱۹
ونزوئلا فرستادن جلیلی یعنی جلیلی را دنبال نخود سیاه فرستادن و عمرش را تلف کردن !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اين مملكت شايسته سالاريه ديگه !!!!
براي همينم هست كه همه چي الحمدلله رو به راهه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دنبال نخود سیاه نه دنبال ظرفیت میفرستنش. چون نشون داد متخصص ظرفیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۷۵
۲۷
ببخشید ولی کرم نریزید

همه خواهند دید یا برادر جلیلی ابقا می شود و یا وزیر امور خارجه.

حد خودتان را بدانبد اگر می خواهید نظر رسلنه ای تحمیل کنید نمی توانید شما رسانه زرد هستید

حتی بی بی سی سگش به بعضی حرف های منافقانه شما شرف دارد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وزیر امور خارجه ولایتی میشه به خاطر شکست رای اصولگراها وائتلاف مخفی اکبر به توان 2
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخواب داداش
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۳۵
۷۰
جوجه هارو آخر پاییز میشمارند!!!
دکترجلیلی هیچی نباشه باشخصیته!! پس توهین نکن آقا پسر .با تغییر دولت نفرات هم عوض یا جابجا میشند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۸۰
۳۶
توطئه برای دور کردن دکتر جلیلی از صحنه سیاست هستش،نشاندهنده ترس از سعید جلیلی هستش،میدونن که رییس جمهور بعدی سعید جلیلی،پس باید به نحوی دورش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور بعدی..؟!!...:))))..عزیز توهم فانتزی زدی...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم دیگه تا دهها سال به تندروها رای نخواهند داد
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه 4 سال دیگه مردم همه مرده بودن اون وقت میتونین به رییس جمهور شدنش فکر کنیین تا ما ملت هستیم اجازه ی تندروی وبه فلاکت کشیدن ایران رو به هیچکس نمیدیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
خواب دیدی خیر باشه اخوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور بعدی سعید جلیلی؟ داداش خیلی زود شروع نکردی؟ ندیدی مردم با قالیبافی که 12 ساله تلاش میکنه رییس جمهور شه چه کردند؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۴۷
۲۵۳
بنده به اقای جلیلی تبریک میگم اونجا روح فردی پاک و باخدا یعنی اقای چاوز حضور داره و همچنین کارنیوال های بسیار جالبی وجود داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بره ظرفیت کارناوالهاشون رو بسنجه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۵۹
۳۱۶
واقعا همین پست ها برازنده ایشون هست...
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۷۷
۴۲
چي شد نامزدي كه اونقدر حمايتش كرديد الان شده يار احمدي نژادمن به جليلي راي دادم و ايشون رو در حد رئيس جمهور ميدونم. خيلي حيف ميشه بره اونجا
در واقع به اين نحو داره تبعيد ميشه
رضافقیهیان ازساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۵۶
۱۷
لیاقت ایشون خیلی بالاترازاین حرفاست
همین بس گه آقامون ایشون رو دبیر شورای عالی امنیت ملی کرد وهمین دیروز توصحبتاشون ازمذاکرات حمایت کردند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه محل رییس شورای امنیت ملی رو رییس جمهور تایین میکنه نه رهبر. در ضمن تو این 5 سال و نیم به جز تحریم و ضعف در امنیت ملی چه کاری انجام داده؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول داش رضا.همنام خودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۹
۲۵۷
موافقم اقدام فرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از مساعدت حضرت عالی متشکرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۶۹
۳۱۸
هر کس این فکر روکرده خیلی آدم باهوشی بوده چون روحیات جلیلی به ونزوئلا میخوره . ایشان مثل سران ونزوئلا توهم ایستادگی داره !بعدشم اینقد از ایران دوره که هر چقد هم تند رو باشه به اینجا نمیرسه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از توهم بیا بیرون بعد نظر بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ونزوئلا، کوبا، کره شمالی، امارت اسلامی افغانستان، و هر کشور عقب افتاده تندرو دنبال مقاومتی بره براش خوبه ظرفیتش زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۸۵
۶۵
این نوع اهانت کردن کار دون پایگانی است که به دریوزه درخانه کدخدا امریکا ایستاده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که مردم به همونا رای دادند داداش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۶۹
۷۰
خطاب به محمد م
خدا کنه 4 سال بعد ما و شما زنده باشیم تا ببینیم با کلیدهای روحانی چند تا گل به سر مملکت زده میشه !!!
محض اطلاع :
آسوشیتدپرس: خود روحانی مهم نیست ، باید ببینیم چه امتیازاتی میتونیم ازش بگیریم!!
حیف که صراط چاپش نمیکنی .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
ریییس جمهور شما چه گلی به سر ما زد ؟
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۷۶
۴۵۹
بهتره بره اونجا تا قدر مذاکره با اشتون رو بدونه وفکر کنه که چرا در این 6 سال نتونست کاری برا کشورش انجام بده بجز عکس گرفتن بااشتون که البته هنریه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش تونست لااقل ظرفیت های اسلامی اشتون رو فعال کنه. اشتون هر بار لباسش اسلامی تر میشد یادته؟ مردی برای باروری ظرفیتها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چشم داری؟
درک داری؟
اخبار می شنوی؟
خبر نداری توی این 6 سال چه اتفاقاتی توی مسألۀ هسته ای افتاده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۷۱
۶۰
حال قالیباف می خواهد یار غار روحانی بشه مقدمه چینی نداره؟
یار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۴
۹۶
خوبه - فقط به آن دلیل که از برنامه های قبلی سفیر ایران در مکزیک پیروی نکند
ماندگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۹۲
۳۱
زود پوست عوض کردید یا
زود دست شما رو شد
دو روز زندگی به این ذلتها نمی ارزد!
روحانی هم رفتنی است
همانطور که هاشمی و خاتمی رفتند و دیگر برنگشتند اما انقلاب ماندنی است تا فرزندان خمینی زنده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چند ماه صبر کن ببین برمیگردن یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الله اکبر الله اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۹۸
۳۳
واقعا شا ن ایشون خیلی بالتر از این هاست.
نجار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۳۱
۱۸
روحانی همین اول کاری نشون داد نمیتونه یه دولت فراجناحی تشکیل بده وگرنه اینقدر با ترس نفرت حاج سعیدو تبعید نمیکرد ونزویلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه همه این ها رو گفتین که روحانی رو تخریب کنین دیگه...عزیزان محترم چشماتون رو باز کنید از حقیقت فرار نکنین...چرا این همه خودتون رو این ور اون ور میزنین اخه...
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
اوناییکه که میخوان جلیلیو انحرافی نشون بدنو امثال روحانیو اصولگرا سخت در اشتباهند .اصولگرای واقعی سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نجارجان معلوم نیست خبر چقدر درست باشه لذا تقوی رو از نظر دور نکن
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۹
۲۳۹
از شورای امنیت ملی بره دیگه کجا میره مهم نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۶
۲۲۹
وای فقط دارم می خندم !!!
احمدی نژآد-چاوز-جلیلی خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا گرمی بخند. بزار یک مدت بگذره بهت میگم اوضاع از چه قراره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ذوق مرگ نشی نگرانتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شما نگران نباش ذوق مرگ نمیشم. شما یه موقع از خوشی ما دق نکنی، نگرانتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۷۰
۸
مثلا با این تیتر میخوای چی بگی؟
ایشون که عاشق قدرت نبودند که با این تیتر تحقیر بشوند.با شناختی که از ایشان پیدا کردیم هرجا لازم باشه خدمت میکنند.بعضی ها همه رابهکیش خود پندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۸۷
۳۷
سلام بر جلیلی - سلام بر حزب الله - سلام بر مقاومت.

جلیلی نباید ما را تنها بگذارد . نباید حالا که اینهمه یار درایران دارد، ایران را ترک کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید کدوم همه؟ این رای هم ناشی از قطبی شدن فضا و این بود که ایشون خودشو نامزد نظام و سپاه و انقلاب جا زده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۳۸
۲۹۳
اونجا هم میره خرابکاری میکنه
بازنشستش کنین بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا...
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۷۲
۸
چرا نظراتي كه به ضررتون هست رو منتشر نمي كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده گشایی میکنن دیگه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۳۴
۶
سلام
اين مطلب بيشتر براي تخريب شخصيتي دكتر جليلي تنظيم شده است.شاهدمون هم اينه كه ايشونو يار احمدي نژاد اطلاق كردن.در خبرها داشتيم موقع خانه نشيني احمدي نژاد يكي از خواسته هاش از رهبري بركناري دكتر جليلي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کم زیاد کردن خبر ها کار اینجا شده
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۱۹۷
۲۷
اینها عقده گشاییه یا تحمل رقیب؟
ایشان در دفتر رهبری مسئولیت دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۲۷
۲۷۳
بهترین پستی که میشه برای ایشون در نظر گرفت همینه:) حیف که چاوز مرد وگرنه دوستای خوبی برای هم میشدن:))
عابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۷۵
۸
بهتره بگی، تبعیدش میکنن ونزوئلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه یه نوع حذف مخالف بدون سر و صدا.
ببین ادم قوی ای مثل ایشون باید خونه نشین بشه.
تاریخ پر از این دردهاست
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
تبعید؟! هه هه هه! مال این کارا نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۲۹
۱
من نمی فهمم صراط با این تیترها خودش رو مسخره کرده یا کاربراشو...
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۸۵
۲
صراط چرا اینقدر دوست داری جلیلی رو به احمدی نياد بچسبونی؟

خود احمدی نژاد گفته که 2 ساله تو
مذاکرات هسته ای نقشی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۰
۵
از من نشنیده بگیرید ولی استاندار تهران یکی از مدیران رانده شده و جوان شهرداری تهران است
این شخص رو قالیباف به جرم اینکه برای رقیب انتخاباتی اش کار کرده از شهرداری بیرون کرده
این آقای ف مشاور قایم مقام شهردار تهران بوده که الان سخت مورد توجه تیم آقای روحانی قرار گرفته است
خبر سررررری رو حال کن صراط جان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۳
۴
اسپانسر سابق در تبعید
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۵۶
۱۹۵
تندرو ها هر چه سیع تر باید از مسئولیت ها کنار بروند حضورشون حتی در پست های غیر حساس هم حساسیت ایجاد میکنه.منظور اقای روحانی از دولت اعتدالی استفاده از اصولگراهای سنتی و واقعی است مثل اقای ولایتی نه تندرو های که مملکتو به اینجا رسوندن و حتی مسئولیتشو قبول نمیکنن.ایشون سفیر باشه بهتره چون بهتره از اینکه بره تو دانشگاها ذهن جونای مملکتو خراب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۵۷
۱۹۹
بابا شماها عجب روی دارین...چرا نمیفهمین مردم به اعتدال و اصلاحات رای دادن؟؟؟اقای جلیلی جایی تو دولت جدید نخواهند داشت وگرنه اقای روحانی به مردم خیانت کرده
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۱۱۳
۵
میخوان تبعیدش کنن جلو دست و ÷اشونو نگیره
Shadmehr
|
Switzerland
|
۱۲:۰۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۵۹
۱۰۹
اونجا از ظرفیت ها دفاع میکنه ....
اقا دکتر
|
France
|
۱۲:۲۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۷
۵۳
با سلام . 2 تا انتقاد دارم ازتون . 1- چرا نظراتی که مخالفتونه را اجازه انتشار نمی دهید . (قبلا و حتی قبل از اعلام نتایج انتخابات و رای نیاوردنه کاندیده مورد حمایتتون آستانه تحملاتون بالاتر بود و حتی نظرات مخالف خودتونو تایید می کردید که حال کمتر شاهد آن هستیم ) . 2- خیلی جالبه من 1 ساله سایت شما رو بررسی می کنم ، چرا دکمه های مثبت منفی نظرات اخیرا به صورت خودجوش(!) کار می کنند . مثلا در مورد یک نظر خاص که موافق نظر شماست تعداد زیادی علامت مثبت می خورد با این حال که قبلا اینجور نبوده . خوشحال میشم نظرمو منتشر کنین . اینم بگم رتبه ساییتون در الکسا بیشتر شده . که نشان دهنده کمتر شدنه بازدیدتونه . سعی کنید شفاف تر باشید . با تشکر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۹۴
۲
یه بار بگن تبعیدمیکنیم دیگه!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۶۸
۲۰۶
ایشون اگه مورد علاقه مردم بودند حداقل چهار تا رای می آورد.جناب گفتمان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ظرفیت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۲۷۴
۷
جلیلی توست داریم جلیلی دوست داریم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۱۵۶
۵۳
من متاسفم بعوض احترام به هم بدوبیراه اهانت میکنید با دقت به سخنان رهبری و تقوی پیشه کردن تحلیل درست و با بصیرت از وقایع واتفاقات گذشته چراغ راه آینده بسازیم همه محترمند و نظر هرکس برای خودش محترم رهبری از همه کاندیداها تشکر کردند و همه باید درس بگیریم و حرفهای بچه گانه نزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۴
۱۴۳
عالی
حزب الله
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۶۳
۲۹۱
من جای روحانی بودم جلیلی رو از کار دولتی محروم میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۶
۱۳۸
ونزویلا برجستگی و ظرفیت زیاد داره برای اقا سعید
علی به عشق حضرت علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۸
۳۲۱
ونزوئلا خیلی باکلاسه
خوب نیست
بفرستینش بورکینافاسو یا مالت یا کومور
هرچی دورترم بهتر
این که شوخی بود ولی با هم دوست باشید
در مورد اینکه بعضیا سازشو تو سر روحانی میکوبونند بگم که شما پیامبر را در صلح حدیبه و امام حسن رو تو صلح با یزید رو سازشگر میدونید و اگه تو اون دوران بودید حتما بهشون تهمت میزدید
من مخالف سیاست خارجی زمان روحانی هستم همونطور که مخالف جلیلی هم هستم
ولی زمان روحانی دشمن چهارطرف کشورو محاصره کرده بود
هرگونه تشنج به جنگ منتهی میشد
البته سال 83-84 دیگه باید این روند عوض میشد که متاسفانه نشد
دوران جلیلی هم که فقط انشا میخوندن بعد جلسات
محسن
|
Germany
|
۱۷:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۲۲۳
۱۷
نامردا...
دکتر باید وزیر ارشاد بشه
حالا وقتی چهار سال دیگه رئیس جمهور شد بهتون میگم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۶۸
۳۵۴
جلیلی که توی ایران آخر عاقبت به خیر نشد، شاید توی آفریقا یک چیزی بشه
سها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۲۹۴
۶۰
خب اينم يه روش تخريبه ولي چون هدف دكتر فقط خدمته فرقي نمي كنه كجاباشه اون مثل بقيه خودكشي نمي كنه كه رئيس جمهور بشه در ضمن شما چهار ميليون رو هيچ كس مي دونيد وفقط هيجده ميليون رو آدم خدا به دادمون برسه بااين همه اعتدال و مهم اينه كه رهبري تو سخنانشون جواب همه رو دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست داشتم جلیلی رو، ولی چون پایداری و ... ازش حمایت کردند بهش رای ندادم. اگر تو این چند ساله از این تندروها فاصله بگیره و همینطور که شما گفتی باشه انشالله دفعات بعد در خدمتش هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۹۳
۶۰
یه خاطره از آقا بگم هنوز امام زنده بود و ایشان اواخر دور دوم ریاست جمهوری رو می گذروند یه نفر به ایشان می گه بعد از ریاست جمهوری چه می کنی ایشون جواب می ده اگه به خودم باشه می رم قم و به در س و بحث مشغول می شم ولی اگه امام بنده رو مامور کنن که باید به یه پاسگاه مرزی برم و مسئول عقیدتی سیاسی اونجا بشم ذره ای درنگ نمی کنم .
برادران ، خواهران ، آقایان ، خانم ها
واقعا فکر می کنید مهمه که کجا خدمت کنه اگه واقعا براش مهم باشه که واویلتا