جمعه ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
ادعای عجیب فرد منتسب به سعید جلیلی

اگر جلیلی به انقلاب پایبند است به ما افتخار کند!

شهبازی در بخشی از یادداشت خود برای جلیلی شرط گذاشته که اگر "به انقلاب پایبند است" باید به آنها "افتخار" کند و در غیر این صورت، "انتسابی باقی نیست"!
کد خبر : ۱۳۵۶۵۷
"گروه سیاسی صراط" - فرد منتسب به سعید جلیلی که انتشار عکس او در میان معترضان به رییس‌جمهور در فرودگاه، در روزهای گذشته حاشیه ساز شده بود، با انتشار یادداشتی، تلویحا از این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام برائت کرده است!

به گزارش گروه سیاسی صراط، صادق شهبازی در بخشی از یادداشت خود ضمن تلاش برای نشان دادن چهره‌ای "غیرجناحی" از خود، به جای اعلام برائت از رفتارهای افراطی، برای جلیلی شرط گذاشته که اگر "به انقلاب پایبند است" باید به آنها "افتخار" کند و در غیر این صورت، "انتسابی باقی نیست"!

او در یادداشت خود آورده است "ما اساساً داخل بازی‌های سیاسی برای تقویت فلان حزب و گروه و شخص نیستیم، به تعبیر امام این پدرسوختگی‌ها برای اصحاب سیاست‌بازی و جناح‌ها ما را داخل رفتار خودشان نکنند، که بی توجه به منافع ملی سال‌ها در چارچوب تقویت باند خود و تضعیف دیگران اقدام کنند، که در فلان انتخابات فلان نتیجه را بگیرند.
اگر در انتخابات کاندیدایی را قبل از ایام ثبت‌نام دعوت به حضور کرده‌ایم که به ما انتساب بیاید،-  گرچه با آن کاندیدا ارتباطی نداشته باشیم، در ستاد رسمی‌اش مسئولیت نداشته باشیم و حتی او را کم تر از تعداد انگشتان دو دست دیده باشیم، - که امروز به‌وسیله دیکتاتوری رسانه‌ای دموکرات‌ها چهره اصلی ستادش شویم، برای حفاظت از منافع ملی و حقوق مردم بوده است، اگر این کاندیدا هم به انقلاب پایبند است باید از این که افرادی که به آن‌ها منتسبش ساخته‌اند در اعتراض به عدول از منافع ملی حاضر بوده‌اند افتخار کند، اگر هم نه که اصلاً بحث و انتسابی باقی نیست."

گفتنی است صادق شهبازی مسئول ستادی با عنوان "حیات طیبه" بود که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، وظیفه دعوت از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات را بر عهده داشت.

شهبازی در یادداشت خود توضیح نداده است که چگونه در حالی که تمام تلاش خود را در انتخابات برای دعوت از سعید جلیلی به کار بسته بود، دو ماه بعد با محور قرار دادن خود(!) انتظار دارد بقیه از جمله خود جلیلی به او بپیوندند!

    
از سوی دیگر، او به این ابهام که با توجه به این که بسیاری از چهره‌های مذهبی و علما و نیز شخصیت‌های سیاسی خوشنام نظام در انتخابات اخیر از حامیان جلیلی به شمار می رفته‌اند و بی شک دست زدن به این گونه اقدامات افراطی خواه ناخواه دامن این کاندیدای انتخابات یازدهم را نیز خواهد گرفت، پاسخی نداده است!

ابهامات در خصوص پشت پرده این اتفاق زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم یادداشت صادق شهبازی در حالی در پایگاه خبری منتسب به جبهه پایداری منتشر شده است که این تشکل سیاسی در انتخابات اخیر با بی‌رغبتی از سعید جلیلی حمایت کرد و اکنون نیز بدون آنکه موضعی علیه رفتارهای افراطی در استقبال از حسن روحانی گرفته باشد، اقدام به انتشار مقاله مذکور کرده است.

نظرات بینندگان
تانک
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۵۹۷
۱۵۴
شهبازی جان
ممنونم ، ممنونم که موجبات شادی و خنده ی ما رو فراهم میکنید.
حمید شمسی
|
-
درود بر دکتر سعید جلیلی
تلنگر
|
-
آقا به نظر ینده حقیراین مذاکره چه از لحاظ عقلی وچه از لحاظ روایی وقرآنی کار درستی نبود.برامثال آیه 1 وفک کنم 8و9 سوره ممتحنه مطالعه وتفسیرشو ببینید.اما اینکه ما بخایم جوری اعتراض کنیم که فقط این آمریکاو اسرائیل بیاد وازاین اعتراض سواستفاده کنه کاملا غلطه.من با پرتاب کفش مخالفم ،یانماز برای راه بندان راه رییس جمهور مخالفم.اما خوب بود همین آیات و بینه های رهبری رو مینوشتن خیلی آرام معترض میشدن.گرچه عکسها کامل حقیقتو بیان نمیکنه چون شاید در حالا شعار مرگ برآمریکا بودندکه با اون هم مخالف نیستم.اما باید بگم مصاحبه تلویزیونی ظریف که نمیدونم برای چه قصدی افسانه خواندن هلوکاست از زیان رهبری رو ترجمه اشتباه خواند واقع تاسف انگیز بود.واقعا.

یعدشممن به جلیلی رای دارم وبه نظر ایشون ورهبرتا وان جا که بشه برای پیشبرد نظامم از آقای روحانی حمایت میکنم
احمد16
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۴۰۵
۱۷۶
شما اگه میفهمیدین منافع ملی چیه که وضع ما این نبود.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۹۸
۳۹
این جور ادمها اخرش از خطوط اصلی انقلاب خارج میشوند. مثل طبرزدی .روزی امام خامنه ای می گفت و می نوشت .روز دیگر علیه او شمشیر کشید؟؟!!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تصور این جماعت از اسلام ، تصور القاعده از اسلام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۷۴۰
۱۵۵
خدایا خدایا خسته شدیم از دست این 3.5 میلیون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خستگی بمیر
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم خسته شده ایم ، زیرا ترکش های رفتارهای افراطی این جماعت ابتدا به طیف بسیجی و حزب اللهی واقعی می خورد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غرور،خود برتر بینی،فراتر از قانون بودن از مهمترین ویژگی های این اقلیت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت رای دکتر معین است و همان سیاه لشکر اصحاب فتنه؟
پارمیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم از شما "مچکریم گوها" خسته شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۹۳
۱۶
این آقا پسر چند سالشه
sara
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۵۳
۱۶
کلاهتون بالاتر بگیرید.دست پرورده های خودتونن.
صراط محترم خودت رو به اون راه نزن ، تفکر این افراد همینه.شما هم میدونستید.فقط این آقا با صداقت اعلامش کرده .
محمد (م .......)
|
United States of America
به عنوان یه بسیجی حالم از این تفکرات بهم میخوره ! عوقم میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۷۹
۸
این بابا افراط رو معنی کرده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۱۰۴
۳۸۵
شما را به خدا منظورهای تلویحی نگیرید.
شهبازی را یک سال و نیم از نزدیک باهاش کار کردم. اینقدر او را عجیب و غریب جلوه ندهید.
من در عمرم آدم به شرف و ادب و غیرت او کم دیده ام.
پرشور و پرتلاش هست در عین حال پاک و سالم و باهوش است.
یعنی حق ندارند یک اعتراض قانونی بکنند!
اصلا معلوم نیست کسی کفشی پرت کرده. اگر هم کرده به همه چرا گیر میدهید.
دیکتاتوری داره میشه رسما!
محمود رو گوریل و کراکی و دروغگو خواندند این آقایان سکوت اختیار کردند.
سید محمد و شیخ حسن که رسما و تلویحا تهدید به دستگیری کردند.
بابا صراط تو دیگه چرا؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض فقط واسه این ساندیسی ها قانونیه؟واسه مردم میشه اشوب اره؟؟عجب عدالتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا صراط تو دیگه چرا؟؟
تو مگه نمی دونی این صراط جزو خوارج اصولگرا هست این برادران سادلوح حالا برای ما نماد اعتدال شدند که به بقیه گیر می دن .خدائیش ادم به کی بیاد بگه!
صراط جان لطفا یک نگاه به گذشته خودت بنداز تا ببینی افراط چیه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۱۵۱
۲۴۰
آقای صراط کمی تقوا داشته باش.
پاسخ:1. عکس مخالفین را در خبری کفش به دست زده اید و میگید این شیوه اعتراض رو قبول دارید ؟در حالی که همه میدانیم اون عده داشتن نماز میخوندن و چون ماشین اقای روحانی میخواسته رد شه سریع کفش هاشونو دست میگیرن وبلند میشن به شعار دادن و اعتراض؟ کسی نمیخواسته کفش پرتاب کنه!
2. من اون مقاله رو رفتم در رجانیوز خوندم . حرف شهبازی در پاسخ به جو سازی رسانه ها بود که با تخریب شهبازیوانتصابش به جلیلی خواسنه بودن جلیلی رو هم تخریب کنن. شهبازی هم گفته من جلیلی رو از نزدیک نمیشناسم ولی اگه جلیلی انقلابیه باید خوششم بیاد که ما رو با این مواضع بهش منصوب کنن.
3. به آرام و منظم بودن و خوب اعتراض کردن این عده حتی خانم باران کوثری در مصاحبه با بیبیسی اعتراف کرد ولی صراط نفهمید.
حالا این همه نوشتم صراط منتشر نکن!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
خب خونشون نماز میخوندن ! اومده بودن به فرستاده رهبری چه اعتراضی بکنن ؟ !! شما فکر یکنی روحانی بدون اذن آقا حرکتی انجام میده ؟ !!! جواب این سوال رو میدونین ولی پیرو منش 11 روز خانه نشینی در برابر رهبری هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره ارواح دم شون نماز میخوندن
مهدی ص
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۴۰
۲۰۴
صراط جان عناد پنهانت با پایداری و جلیلی برات گرون تموم میشه ها!!!!
اون دفعه هم گفتم بازم خدمت شما و خیلی از دوستان صراطی عرض میشه که اشتباه شما اینه که رفتار پایداری و جلیلی رو تو چارچوب سیاست تحلایل میکنید در حالی که اونا به تکلیفشون عمل میکنند و ملزم به نتیجه نیستن .
محمد (م .......)
|
-
حنای پایداری ها پیش بچه حزب اللهی های واقعی رنگی نداره چه برسه به غیر
ناشناس
|
-
نکنه میخواهی به صراط هم کفش پرت کنی؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۱۷۱
۴۷
اگر این آدم از جلیلی دفاع کند !!؟

جلیلی باید گریه و استغفار نماید ! مذهب شیعه بی تربیتی را نمی تابد ! من به روحانی رای ندادم و اتفاقا از طرفداران جلیلی بودم !
اکنون بر این باورم با توجه به ولایتمداری و منش آقای روحانی اگر امروز انتخابات تکرار شود ، چنان آرای بالایی کسب خواهد کرد که در باورها نگنجد .
النهایه ! ایشان با اقتدار و اختیار از سوی مقام معظم رهبری تصمیم گیری کرده و دیدیم قاطبه مردم هم راضی بودند .
اگر کسی مقلد و ایمان به رهبری داشته باشد هماگونه که " چرایی " مسائل تقلید را سوال نمی کند اینجا نیز نباید راسا اجتهاد نماید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغ نگو که مطوئنم به جلیلی رای ندادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۹
قابل توجه حسین شریعتمداری :
این شکافها نتیجه افراطی گری و هوچی گری می باشد که به آن افتخار می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۹۱
۱۰
خوشم میاد جلیلی هم اصلا رسانه ای نمیشه ولی با این وجود رسانه ها نمیخوان ولش کنن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشقشم به مولا
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۵۷
۴
از جه لحاظ افتخارکند؟شما شورشو در آوردید
تلنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی دادم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۲۸۳
۴۲
شعبان بی مخ های انقلاب این ها هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان شعبانش رو حذف می کردی!!!
تلنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه نظر منو بخای صراط یکم مغرضانه این خبرو داره اشاعه میده.بابا به پیر به پیغمبر،آیت الله مصباح جلیلی وقالیباف همشون دارن به نظام خدمت میکنن.حالا این وسط طرز تفکرا بعضی جاها باهم هم خونی نداره.شما داری دیگه یا این طرز خبر گذاشتنات ملت مونو حکوتمونودشمن شاد میکنی.صراط نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۱۳۴
۵
واقعا فکر می کنید خوارج چگونه شکل گرفتند؟ این افراد هر کس را در مقابل خود ببینند از او عبور می کنند، مسلم بدانید اگر مقام معظم رهبری هم نظری بدهد که خلاف دیدگاه این آقایان است همان کاری را خواهند کرد که خوارج کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۸
۹۸
من حرفهای اونها را تو یک سایت خوندم. اگر حرفشون راست باشه واقعا دیکتاتوری رسانه‌ای راسته و اگر دروغ باشه باید گفت عجب دروغگوهای حرفه‌ای هستند.
گفته بودند که چون ورود کاروان رییس جمهور طول کشید و ظهر شد و خبری از آمدنشان نبود ما هم شروع به خواندن نماز کردیم. وسط نماز کاروان رییس جمهور آمد و محافظان دستور دادند از وسط نمازگزاران رد شوند به همین دلیل در عکسها کفش به دست ایستاده‌اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جا نبود حتما باید تو خیابون نمازمی خوندن مسجد و حسینیه نبود الحمدلله؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۱۵۷
۵
ديوانه ست اين بابا
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۱۳
اتفاقا این از سیاستشونه که ملت رو بازی بدن.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۰۵
۸
جوجه چطوري تو محضر جناب جليلي پاانداخته رو پا؟؟
به فكر نان باش كه خربزه اب است
محمد (م .......)
|
-
محضر جلیلی !!! جناب هر فردی رو از همنشینانش بشناس !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۵۱
۴
براستي چقدرمغرورهستندوكينه توز خداماراازشراينها دورنگه دارد
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱
۸
من در ستاد جلیلی در مشهد بودم که ایشان امد در خیایان راهنمایی 10 پلاک ... و گفت : این چند روز مانده به تنتخابات کسی از جبهه پایداری را به این ستاد مرکزی راه ندهید....
مسئول ستاد ایشان هم دکتر وکیلی بود ....
این پایداری ها انحرافی هستند و دنبال منفعت بودند تا دنبال انتخاب شدن دکتر جلیلی
یکی حامی دکتر جلیلی
علی ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۰۰
۴
دوستانی که اقدام به بی حرمتی به هرکسی میکنندمگرمدعی ولایت فقیه نیستند؟پس اجازه بدهندولی فقیه اظهارنظرکندچون غیرازاین سنگ روی سنگ بند نمیاید
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ابن ملجم لعنت الله هم مدعی خیلی چیزها بود !!
مجید اردبیلی
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۲
و شما نیز همان کاری را کردید که سایت جبهه پایداری کرد!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۲۷۱
۱۹۹
خداروشکر
ایشان رییس جهمور نشدند و گرنه از این افراطی ها دامن ممکلت چی می شد
اقای روحانی مچکریم
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۶۸
۸۱
امثال اين شخص آبرو براي نظام نذاشتن
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
همینطوره ولی باید بری نفر اصلی و پشت پرده این جماعت رو بشناسی !
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۲
فقط یه نگاه به نظرات این سایت و رایهای مثبت و منفی بیندازید تا بدانید امثال آقای سهبازی هیچ پایگاه مردمی ندارند و ملت مخالف افراطی گری و خط فکری اشان است.
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۳
اینا برنامشون اینه که یک فرد متدین انقلابی مثل دکتر جلیلی رو خراب کنن.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۵
۶
روش جالبی است برای خاموش کردن صدای مخالف . هر کسی بخواهد اعتراضی بکند با عنوان های مختلف سرکوب می شود . بابا ! روحانی با یک درصد بیشتر رای می خواهد حق اعتراض را از مخالف بگیرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۲
از کوزه برون همان تراود که در اوست
اینها دست پرورده امثال صراط وکیهان هستند
رادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۸
۲
بچه حزب الهی های این مملکت قطعا دغدغه اولشان دغدغه دین و اخلاق است و از مودب ترین فرزندان این مملکت اند .
بچه حزب الهی های این کشور حافظ جان و مال و ناموس این کشورند .
بچه حزب الهی های این مملکت جانشان را برای اسلام داده اند و می دهند .
بچه حزب الهی های این کشور عاشق اهل بیت (ع) هستند . اهل بیتی که در برابر سخت ترین ناملایمات زمانه خود و در برابر ستم کارترین مردمان لب به ناسزا نگشودند .
لذا هیچگاه تحرکاتی که در این فرد مشاهده می شود و ادبیاتی که به کار برده شده است ادبیات بچه های حزب الهی نیست .
اينها مخل نظامند و رهبري معظم هم در بياناتشان اشاره اي كردند كه اينها حسابشان جداست .
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۷
۱۱
فقط خوشم می آید جلیلی با این همه تهمت ها سکوت کرده . واقعا باید اعتدال و اسلام را از رفتار دکتر جلیلی یاد گرفت . من خیلی چیز ها از دکتر یاد گرفتم . از جمله یاد گرفتم خونسرد باشم در مقابل وقایع زمان زود خوشحال و زود ناراحت نشوم . در هر شرایطی به اسلام پایبند باشم و بر خدا توکل کنم. زیاد تحت تاثیر جو رسانه ای قرار نگیرم .

واقعا به خودم افتخار می کنم که از دکتر جلیلی حمایت می کردم
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۸
۰
سلام.
رهبر انقلاب شدیدا با اینجور رفتارها علیه دولتمردان و سیاسیون مخالفند. خود آقا گفتند اگه خودتون رو مذهبی می دونید عمل کنید.این مذهبی نما پیرو خودشه. خود آقا سعید هم صد در صد از این رفتار ناراحتند.
jahad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۱
من از اینکه امروز جلیلی عزیز رییس جمهور نیست ،خوشحالم و خدارو شکر می کنم. و استغفار می کنم به خاطر اینکه از چیزی ناراحت شدم که به نفع حزب الله بود و خداوند چیزی رو می دونست که ما نمی دونستیم.
یکی نیست که بگه آخه آقای شهبازی تو چیکاره ای که بخوای اعتراض کنی؟ اونم در حالیکه اسرائیل از رفتار روحانی عصبانی است. ادعای بصیرتت گوش عالمو کر کرده در حالیکه امام فرمود وقتی دشمن از دست شما عصبانی بود بدانید که راه را درست می روید.
در آخر هم می شه گفت دکتر جلیلی عزیز ما از اولم احتیاجی به تو و امثال تو نداشته و ولایتمداری ،ادب،انقلابی بودن و سیاستمداریشو وقتی اثبات کرد که اولین نفری بود که به روحانی تبریک گفت و به دیدار روحانی رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۶
۲
افتخار کنه تا تو انتخابات بعدی چار تا رای هم نیاره؟
محمد زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۳
۱۳
lمن به شخصه نه جلیلی را قبول دارم نه هاشمی را نه هیچکدوم از این اشخاصی را که می خواستن ریس جمهور بشن من فقط آیت الله خامنه ای رهبر عزیزمون را دوست دارم وبعداز ایشونم احمدی دلاور .حالا هی با هم دعوا کنید . دیگه فایده ای نداره کشورمون هشت سال عقبگرد کرد و گناهش هم تقصیر اونایی که احمدی دلاور مطیع امر رهبر را انحرافی جلوه دادند. آیا اون زمان دولت انحرافی بود یا دولت راستگویان؟
س ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۹
۲
چقدر از خود راضی هست این بشر
ابن از همون هایی که میگه منم منم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱
حضرت علی علیه السلام:

ندیدم نادان را مگر در دو حالت:
1-افراط
2-تفریط
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
بسمه تعالی
اونطور که بنده یادمه حضرت اقا در یکی از سخنرانیهایشان فرمودند : من با برخوردهایی نظیر 14 خرداد (جنجال در سخنرانی سیدحسن خمینی ) و سخنرانی علی لاریجانی در قم شدیداً مخالفم . آقایان اصولگرایی که خودتان را
تافته جدابافته از خلق الله می دانید چرا از ولی امرمان جلو زده اید مگر حدیث امام علی (ع) را نخوانده اید که فرمودند : از ما اهل بیت پیش نیفتید و از ما اهل بیت عقب نمانید که در دو حالت هلاک خواهید شد . چرا تا زمانی که مولای ما صحبت و بیاناتی در این خصوص نکرده اند شما خود را کاتولیک تر از پاپ پنداشته اید .
اعتقاد ما به امام خامنه ایی (حفظه الله )و بیانات وی مانند اعتقاد به ائمه هدی است و تا ایشان موضعی اتخاذ نکرده اند ما بخودمان اجازه افراطی گری نمی دهیم . شما و طیف شما مصداق بارز دشمن شاد کنها هستید .
حاضرم با تمام شما بر سر این مسایل بصورت رو در رو بحث و مناظره سیاسی کنم .
کمی به حرکات دشمن شادکنانه اتان دقت کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
گر در انتخابات کاندیدایی را قبل از ایام ثبت‌نام دعوت به حضور کرده‌ایم که به ما انتساب بیاید،- گرچه با آن کاندیدا ارتباطی نداشته باشیم، در ستاد رسمی‌اش مسئولیت نداشته باشیم و حتی او را کم تر از تعداد انگشتان دو دست دیده باشیم،
اونوقت عکس چی میگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۲
بنده به دوستان توصیه می کنم اصل نوشته ایشون رو مطالعه کنند و اگه اونها هم همین برداشت صراط رو داشتند اون وقت بخندند... بهتره آدم آخرتش رو دست صراط نده!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۶
بنده ایشان را در زمان دانشجویی در دانشگاه تهران می شناسم. به هیچ عنوان وصله هایی مثل جعفر بی مخ و ... به ایشان نمی خورد. دوستان همگی مواظب باشید در دام شیطان گرفتار نشوید. و حواستون باشه که فمن یعمل مثقال ذره خیر یره. همه باید جوابگوی تهمت هایی که تو روز روشن می زنیم هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۵
خدا کنه گروه طیبه به لشگر طیبه تبدیل نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس‏ ‏عزیزم.‏ ‏ما‏ ‏ازین‏ ‏جوریاش‏ ‏نیستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۳
۴
این یارو شهبازی یه روز میشه مثل طبرزدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۴
۷
خوب برای خودتون نوشابه باز می کنید
دیگه خریدار ندارید
رهبری آب پاکی را ریخت رو دستتون
باید یه جایی پیدا کنید شاید بتوانید به سلفی ها بپیوندید
برادرمن
اینهمه مطالعه داری اینم روش
برو 4تا واحد دیپلماسی پاس کن بازیت ندن
اینقدر قطعنامه بدین تا قطعنامه دونتون.........پاره بشه دیپلماسی نیست
رفتین سفارت انگلیس را تسخیر !!!کردین دیپلماسی نیست اشغال سفارت آمریکاش زیر سئواله
خوئینی ها باید پاسخگو باشه که امام را در مقابل عمل انجام شده قرار داد خط اشغال را روسا (شوروی سابق )دادن به خوئینی ها تا پرونده آمریکا را تو ایران ببند این آقا هم مجری خوبی بود اما دودش تو چشم مردم رفت
حالا شما سفارت تسخیر کنید کفش پرت کنید بعد ببینید کی شما را پرت می کنن اون سر دنیا