شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
شعار اعتدالیون؛ مرگ بر همه منتقدان به جز آمریکا!

مگر حاج منصور چه گفته بود؟

در دعای حاج منصور ارضی نامی از کسی برده نشده. با این وجود فضای مجازی پر از شعارهای مرگ بر منتقدان شده و صرفا "مرگ بر آمریکا" غیرمجاز شمرده می‌شود!
کد خبر : ۱۳۷۳۰۶
"گروه سیاسی صراط" - روز گذشته رسانه های پرشمار اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا در اقدامی هماهنگ، بخش کوچکی از اظهارات حاج منصور ارضی در مراسم دعای عرفه را نقل کردند و با تعبیر توهین به هاشمی رفسنجانی به آن تاختند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، این چندمین بار است که منتقدان هاشمی، خاتمی و روحانی به محض اظهار کوچکترین انتقادی به این سه، مورد هجمه هماهنگ و شدید رسانه های هوادار دولت قرار می گیرند.

پیش از این نیز حسین شریعتمداری به محض انتقاد از اظهارات هاشمی در خصوص انتساب برخی سخنان به امام خمینی (ره)، مورد هجمه شدید رسانه های اصلاح طلب و اعتدال گرا قرار گرفته بود.

در مورد اخیر سرعت انتشار اصل خبر به قدری بالا بود که هر یک از این رسانه ها با در اختیار داشتن صرفا بخشی از اظهارات حاج منصور ارضی به شدت حمله به آن را آغاز کردند.

نکته قابل تامل اینکه تقریبا هیچ یک از منابع خبری به اصل اظهارات او استناد نکرده اند و تنها دو جمله دقیق از او را نقل کرده اند. بر این اساس، حاج منصور ارضی در مراسم دعای عرفه برای کسی که در جهت حذف شعار مرگ بر آمریکا تلاش می کند، آرزوی مرگ کرده و گفته است: "اگر اذن و مدیریت رهبری انقلاب نبود، آمریکا و اسرائیل خاک کشورهای شیعه را تاکنون به توبره کشیده بودند."
 
او افزوده است: "این فرد اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کنند و عده ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می کنند."

چنانچه از صحبت های ارضی –مطابق با آنچه در رسانه ها منتشر شده - برمی آید، در دعای او هیچ نامی از کسی برده نشده است.

با این وجود معلوم نیست که چرا رسانه های جریان حاکم، بلافاصله اظهارات او را به هاشمی رفسنجانی نسبت داده و آن را توهین تلقی کرده‌اند.

حاج منصور ارضی از آنجا که مانند بسیاری از معتقدان به نظام جمهوری اسلامی بر این باور است که حذف شعار مرگ بر آمریکا به ویژه در شرایط کنونی که هیچ نشانه مثبتی از تغییر رفتار خصمانه آمریکایی ها در قبال جمهوری اسلامی دیده نمی شود، مقدمه ای برای دور شدن از آرمان های نظام و آغاز وابستگی به نظام سلطه جهانی است، صرفا برای کسی که چنین هدفی در سر دارد آرزوی مرگ کرده است.

این در حالی است که هجمه به راه افتاده علیه او در همین زمان اندکی که از اظهاراتش می گذرد، فضا را به قدری علیه او سنگین کرده است که شنیدن کوچکترین صدای مخالف با این هجمه‌ها، شنا کردن خلاف جریان آب به شمار می‌رود.

جالب اینجاست که موافقان حذف شعار مرگ بر آمریکا که با افراط تمام از این اقدام حمایت می کنند و در عین حال آن را اقدامی اعتدال گرایانه می دانند(!)، فضا را برای سر دادن شعار "مرگ بر هر منتقدی که مخالف نظر آنها عقیده‌ای  را بیان کند"، چنان مهیا کرده‌اند که فضای مجازی تحت سلطه آنان پر از شعارهای مرگ شده و صرفا "مرگ بر آمریکا" غیرمجاز شمرده می شود!

گفتنی است هاشمی رفسنجانی با تاخیر دوهفته ای انعکاس حذف شعار مرگ بر امریکا بر روی وب سایت شخصی اش را کاری نادرست و بدون هماهنگی با وی تلقی کرده بود .

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۴۲۸
۱۱۸
شما مورد هجمه اکثریت مردم آن هم با اختلاف زیاد هستید تندروهای منزوی هم در این جهان هم در آن دنیا ان شاء الله
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شرم بر این وقاحت و جهالت که اول بیای بگید هرکس مشایی رو بکشه من پول خونش رو میدم!!
بعدش هم آرزوی مرگ کسی دیگر رو بکنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون اختلاف 0.7 درصدی چقدر هم این اختلاف زیاد هست
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
کدام اکثریت مردم جناب ناشناس !!! مردم با ارای بالا 98 درصد ، به جمهوری اسلامی رای دادند نه به اقای رفسنجانی یا امثال ایشان !!!
اگر اقای رفسنجانی یا هر کس دیگر بخواهد در برابر ارزشها و اصول اسلام و انقلاب بایستد مردم به قاطعیت با انها برخورد خواهند کرد .
عده ای در قضایای فتنه سعی کردند نظام را به پرتگاه ببرند اما مردم در 9 دی درس فراموش نشدنی به انها دادند . در ضمن نقش اقای هاشمی در فتنه ی سال 88 و طرفدارای ایشان از طیف فتنه گر هم خود جای بسی تامل دارد .
مطمئن باشید ان کس که در خلاف جریان دینی حرکت می کند به زاویه رانده می شود و لاغیر .
چندی سال است اقای رفسنجانی با مواضع چند پهلوی خود مشکلاتی را به بار اورده است که بخشودنی نیست .
تا کی انقلاب اسلامی باید از دست چنین افرادی که روزی از بزرگان نظام بودند !!!! ضربه بخورد . مگر انقلاب اسلامی سهم فرد یا گروه خاصی است که بخواهند ان را به دست بیاورند . مردم خود انقلاب کردند و با رهنمودهای امام جامعه ان را حفظ خواهند کرد .
لذا اقای رفسنجانی عوض اینکه در جهت نظر امام جامعه و مردم مومن حرکت کند ساز خود را می زنند و اظهار نظرهای مخالفی را ابراز می کنند .
در ضمن تندرو کسی است که خود را تافته ی جدا بافته می داند و خلاف نظر امام جامعه اظهار فضل می کند !!! و متحجر کسی است که توان شنیدن نظر مخالف را ندارد !!!!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر پیر غلام آقا ابا عبدالله (ع) حاج منصور ارضی ( عرشی )
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علی اقا:

**اباعبدالله،مداح فحاش نمیخواد**
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای امین زنده به عشق الکی تو کی هستی که از طرف امام حسین ع نظرمیدهی تو همان بهتر بروی مشاییت حمایت کنی حاج منصور تمام عمرش به نوکری امام حسین ع پرداخته است تادیروز تودشمن هاشمی بودی حالا شدی طرفدار هاشمی در اخر درود بر حاج منصور وننگ بر دشمنانش
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا سایه ی بزرگ مردانی مثل حاج منصور رو از سرمون کم نکنه
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج منصور ارضی:

این فرد اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کنند و عده ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می کنند!

امین جان کجای این مطلب فحاشی است؟ آیا این عین واقعیت نیست؟ امین جان نکنه از حامیان آن فرد شدی!!!
Behnam
|
Iran (Islamic Republic of)
همون اختلاف 0.7 درصدی ????!!! البته + اون 50% که انتخابات رو تحريم کردند ...
salman
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رسول شما از کدوم 98 درصد صحبت میکنی؟ نکنه منظورت رفراندوم 34 سال پیشه عزیزم؟ من که جزء اون 98 درصد نیستم آیا شما جزء اون هستی؟ و آیا میتونی بگی چند نفر از اون 98 درصد الان زنده هستند؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
رسول از فکر 30 سال پيش بيا بيرون بابا!!
اگه بخوايد به همين شيوه تون ادامه بديد ،هر4 سال،تعداد عدم شرکت ميره بالا و بالاتر !!!

رسيدن 7 ميليون به 14 ميليون،جهش کوچکي نيست و زنگ خطر براي شماست!!!!
_________________________________
تندرو کسي است که دوکلاس سواد خوندن نداره،ميشينه درباره هرکسي اظهارنظر ميکنه!!!

تندرو کسي است که اول اواخر حرفش فرستادن مرگ براي اين وآن است!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس دورو:
نظر واعتقاد شما،قابل احترامه، واینکه تحمل نظر مخالف ندارید،من تأسفم!!

نه برای امثال هاشمی ارزشی قائلم ؛نه برای این حاجی تون !
از قدیم گفتن ......زرد ،برادر........ه !!!

ترجیح میدهم با آدمی که اختیار یک وجب،دهان خودش رو نداره،کاری نداشته باشم!!

راستی چه خبر از اصلح عوض کن ها؟؟؟
اصلح های 7 ساله ای که در زمین و هفت آسمان مثل او پیدا نمیشوند و از جانب شورای نگهبان نیز ردصلاحیت میشوند!!

مُر و کفش خود را پرتاب کنید،و به نظر بقیه کاری نداشته باشید،بفرمایید تمریم صبحگاهی پرتاب کفش !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقدام به خفقان رسانه ای که اتفاقا ماموریتش را به برخی رسانه ها داده اند یعنی این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حناب آقای رسول منظور شما از دین یعنی انگلیس دیگه درسته.
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد نوكران ارباب بي كفن كه به نداي اربابشون لبيك گفتن زنده باد حاج منصور ارضي
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آقا رسيدن 7 ميليون به 14 ميليون وقتی می نویسی باید رشد جمعیتی را هم در نظر بگیری. و این امری طبیعی تو همه کشورهاست. مهم درصد شرکت کنندگان و واجدین شرایط است که کمتر شده یا بیشتر!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به سلمان :
اونهایی که 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادن پدران و مادران و اجداد ما و شما بوده و هستند این را نمی توانید انکار کنید مگر اینکه شما خود اصالتی نداشته باشید . ان دینی که مردم به ان رای دادند اسلام بود ولی امثال اقای رفسنجانی با درغلتیدن به لیبرالیسم نه تنها دین اسلام را جاری نساختند بلکه سبب شدند اندیشه های مدرن و سکولار وارد زندگی فردی و اجتماعی شود . پایه لیبرالیسم دولتی را پس از انقلاب اقای رفسنجانی گذاشتند . این یعنی التقاط همان چیزی که امام خمینی نسبت به ان هشدار داده بودند . مردم ایران اسلامی به اسلام رای دادند نه به افراد و اشخاصی مثل رفسنجانی !!!!
حال اگر مشکلی وجود دارد به خاطر این است که این افراد به اسم دین و در لباس دین به دین لطمه زده و از پشت خنجر می زنند .
شما اگر رای 98 درصدی را رد می کنی یعنی اصالت خود را رد کرده ای !!!!
یعنی قانون اساسی که مبتنی بر اسلام است را رد کرده ای ، یعنی نقش ولایت فقیه را در نظر نگرفته ای ، در یک کلام یعنی اسلام را رد کرده ای !!!!
این سخنان که شما می زنید از زبان کسانی بیرون می امد که ذره ای برای اعتقادات و باورهای دینی ارزش قایل نبودند و حتی تا جایی پیش رفتند که نظام را به پرتگاه بردند . امروز انها منزوی تر از هر دوره ی دیگر هستند .
لذا سعی نکنید فضا را به گونه ای جلوه دهید که مردم از اسلام و انقلاب اسلامی کوتاه امده اند مردم مثل همیشه با قدرت پشت نظام خود می ایستند و در مقابل استکبار و شیاطین جهانی با قدرت بیش از قبل می ایستند .
لطفا منتشر کنید .
آمین
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا انشاالله آرزو کنندگان مرگ برای دیگران را هرچه زودتر سر عقل آورد.
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین خان چن تا عبارت عشقی بگم کیفور بشی-به قول مراد دلت شما چیه کی هستی کیه چی هستی یا بازم به قول ایشون که به عشقش زنده ای آب رو بریز همون جات که میسوزه--- صراط اینا که نقل قولای من نیست مال شخص معروفیه پس سانسور نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قرار بود به آمریکایها بگوئیم غلط کردیم اون شاه بدبخت که بهتر از رفسنجانی بود تازه نه جنگ می شد نه تحریم می شدیم الان به جای یه بهشت زهرا شهید کلی آدم حسابی سر کارهای اجرایی داشتیم،حالا فسنجانی می خواهدت همه این سال ها و اعتقادات و ... را یک شبه تمام کند؟
هیاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم بدخواهان؛ پرچم حاج منصور بالاست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۱۵:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۲۸
۸۸
.
وقتی یه روضه خون ساده، جو میگیرتش،وهم ورش میداره که بله،آدم گردن کلفتیه! همین میشه دیگه!!

آخه چقدر تحجر،چقدر بی مغزی،چقدر جمود فکری؟؟؟
بچه های مذهبی چی میخوان از جلسات این اقا و نوچه اش سعید یاد بگیرند؟؟؟
فحش؟؟تهمت؟؟مسائل جنسی !!!! که یادتونه!!!
البته تقصیری بر گردن نیست، هرکسی به میزان شعور خودش حرف میزند!!!
دوکلاس بیشتر نخوندی،که حرف زدنت اینطوریه دیگه!!!

حاج منصور میشه برای ما از خاطرات جبهه و جنگ بگی!!!
کجاها بودی؟؟و چیکارا کردی؟؟؟؟

___________________________
حاج منصور سال 84-85 به قالی باف گفته بود،اگه به ملک ری(ریاست جمهوری) نرسیدی!! به جوی طویه اش(شهرداری) که رسیدی!!!

بعدش یکسال پیش نمیدونم رابطه شون با قالی باف خیلی خوب شد،شاید بواطه فامیل استخدام شده در مترو !!! گفت از زحمات قالی باف تشکرمیکنیم!!!
ناشناس
|
-
اقا تورا خدا سایت صراط نظر من رابگذار بزار جواب این مردک رابدهم اخه امین زنده به عشق الکی تو چه طور جواب امام حسین ع رامیخواهی بدهی اندنیا چه راحت تهمت می زنی بدبخت در انتخابات حاج منصور هچ گاه ازقالیباف حمایت نکرد حاج منصور اگر میخواست این کارها را انجام دهد الن زیر فحش وتهمت امثال تو قرار نمی گرفت حاج منصور وامدار هیچ سیاستمداری نبوده اگر هم زمانی از احمدی نزاد حمایت کرد چون ان زمان احمدی نزاد ولایتمدار واقعی بود تو میگویی که جحاج منصور جنگ نبود بدبخت چندین فیلم از حاجی در جنگ بوده اسیت اصلا با نوحه های حاجی خیلی ها شهید شدند واقعا برات متاسفم که ان قدر راحت به مداحی یک عمر صرف نوکری اهل بیت ع کرده است ومردم رابه یاد خدا انداخته تهمت وفحش میدهی صراط لطفا نظرنم سریع بگذار وصراط لطفا نظرت کسانی که به خاطره کینه این گونه به پیر غلام اهلبیت ع توهین میکنند نگذار
ناشناس
|
-
بله رانت باشه همچی خوبه
حسن س
|
-
امین خان
حاج منصور واسه بچه های جبهه مداحی می کرد حد اقلش دیگه این بود .

تو چیکار کردی زمان جنگ ؟؟؟؟

اصلا زنده بودی اون موقع ؟؟؟؟

قالیباف که واسه تهران زحمت کشید که الان دوباره شهردار شد واگرنه محسن هاشمی شهردار می شد .

دم حاجی گرم اصلا خوب کار میکنه به تو چه . . .

تازه تو با این کامنتت نشون دادی موافق شعار مرگ بر آمریکایی


چون داری یه کسی رو نقد میکنی که مخالف شعار مرگ بر آمریکاست . . .


برو آقا تو اینجا در حدی نیستی که کامنت بزاری .
فرحان
|
-
حاج منصور عرشی رهرو واقعی خط ولایته و با چرندیات امثال امین مرده به عشق مقامش کم نمی شه - امین جون آبو بریز اونجاییکه می سوزه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
ناشناس محترم 15:39 :

ادب مرد به از علامه و مداح اوست !!!
____________________________
حسن اقای عزیز:

فکرمیکنم به اندازه من در خاطرت و آسیب های جنگ،بیشتر غلت نزده باشی!!
اگه تو،به حاج منصورت افتخار میکنی و از خود چیزی نداری" من ....... (بیخیال،ننویسم بهتره)!!!

پس واسه من نمیخواد بحث جبهه راه بندازی و قیف وقپی بیای!!

حاج منصور،قالی باف رو قبلا تشبیه کرد به عمر سعد،چطور شد الان شده حربن ریاحی !!!؟؟؟؟!!!
مشکل از منه که ایشون ثبات نداره؟؟؟؟

حد من رو شما تعیین نمیکنی، فعلا که سایت دست غفاریان هست و هرجور که عشقش بکشه،نظرات رو تایید میکنه و کامنت های مخالفان رو نخونده شوت میکنه غیرقابل انتشار!!

بگو عزیزم،بازم بگو،به دیکتاتوری عادت داریم!!!
_________________________________
جناب فرحان:

خواهش دارم به اسم اصلی خودت نظر بدی (اون بالا)!!! تا توهین به شعور آدم تلقی نشه !!

آب رو بریز اونجای اصلح عوض کن ها !!!
ناشناس
|
-
اينايي كه الان دارن نوحه ميخوننو با زور اشك مردمو در ميارن اگه جنگ بشه دمشونو ميزارن رو كولشونو اولين نفر فرار ميكنن
ایران
|
-
اخه پشمک (امین زنده ) تو از کدوم ور داری می خوری یه اگه این اینترنت نبود تو این حرف زدنم بلد نبودی ..
غلام
|
-
حرص نخورین این امین زنده بچه شهرستانیه اونم کوههای اطراف استان فارس ! چی خبر داره منصور چی گفته یا هوشنگ چی نگفته ؟
حسن س
|
-
امین

متوجه این دیکتاتوری نمیشم ؟؟؟؟

منظرت اینه مملکت دیکتاتوریه ؟؟؟

اگه اینه که تو اصلا در این حد نیستی بیای تو سایت جمهوری اسلامی .


پاشو پاشو برو تو گوگل سرچ کن بی بی سی . . .
بدو بدو فیلتر شکنم باست داشته باشی .
محمد
|
-
اقا من نظر امین زنده به عشق الکی خواندم ایشون ادم بی منطقی است البته ایشون نمیدانم چگونه ان دنیا به خاطره تهمت ها میخواهد جواب بدهد اقا ما دوستدار حاج منصور هستیم ایشون وامدار هیچ سیاستمداری نیست ایشون اگر میخواست طرفدار قابیباف میکرد ولی در انتخابات از هیچ کس حمایت نکرد حاج منصور کسی است که سی شب مردم در ماه رمضان یاد خدا می اندزد شبهای جمعه در شاه عبد الغعظیم مردم رابه یاد خدا میاندازد ایشون عمرش صرف نوکری امام حسین ع کرده است امثال تو که تکلیفت با خودت هم روشن نیست حق نداری درمورد حاجی حرف بزنی تا دیروز هاشمی بد بود حالا خوب شده است واقعا برات متاسفم ... حاجی پرچمش بالا است یک ولایت مدار واقعی است تو هم بهتر است بروی توبه کنی تو به جای اینکه ان قدر نطربدهی برو فکر کن به کسی داری تهمت میزنی وتوهین میکنی صرا ط تورا خدا چاب کن
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۹۶
۷۷
اقای ارضی پول میگیره که به این وان فحش وناسزا بگوید. وی مامور است ومعذور؟؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اسمشو گذاشتن صله !!

حاج منصور پیرو کدام مذهبی؟؟؟ مولا علی و همان ارباب حسین که براش میخوانی، با کدام رو از انها شفاعت میخواهی؟؟؟؟

هرمجلسی که به اسم انها برگزار میشود،جو رو متنج میکنی و وسط دعا فحش و توهین به چه قیمتی؟؟!!!
حمید شمسی
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی :

حال بايد به آن آخوند مزدور كه فرياد مرگ بر امريكا و اسرائيل و شوروى را خلاف اسلام مى‏داند گفت تأسى به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالى خلاف مراسم حج است؟ آيا تو و امثال تو آخوند امريكايى فعل رسول اللَّه- صلى اللَّه عليه و آله و سلم- و امر خداوند را تخطئه مى‏كنيد، و تأسى به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالى را بر خلاف مى‏دانيد و مراسم حج را از برائت از كفار تنزيه مى‏كنيد، و اوامر خدا و رسول را براى منافع دنيايى خود به طاق نسيان مى‏سپاريد، و برائت و نفرين را نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمين كفر مى‏دانيد؟»

صحيفه امام ج ‏18 ص 92
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
مداح یا سخنرانی که سیاسی نباشه باید بره بمیره . . .
علیرضا پناهیان می گفت من اگه سیاسی نباشم باید برم بمیرم . . .

دم حاجی گرم هرچی فحش داشت داد به آمریکا و اسراییل و مزدورانشون .

خوب کاری کرد . چشم همه در بیاد .
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست داره فحش بده

امین به توچه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
امین تو اول برو تکلیفتو با خودت مشخص کن تو و محمد م هر دو از یه قماشید و حزب باد - حاج منصور رهرو راه ولایته و اگه کسی از این خط خارج بشه تذکرشو می ده فرقی نمی کنه احمدی دلاور باشه یا هاشمی یا هر ... دیگه ای -برو و روحیه ی ولایتمداری رو تو خودت تقویت کن
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیز دل اینا حزب باد نیستن.
اینا یه حزب مستقلند که ظاهراً نیکی کریمی و لیلا اوتادی و احیاناً رحیم خان م هم با اینا هستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حسن آقا:

کسی جلوشو نگرفته،هرچی میخواد به همه فحش بده،از قدیم گفته: دریا کی شود ز .... ..... ........ !!
ریحانه
|
Netherlands
|
۱۵:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۸۴
۴۸
من موندم اینا چطور و طبق چه آماری خودشونو اکثریت میدونن؟ میگن به بچه رو بدی پررو میشه !
ناشناس
|
Netherlands
شما توهم میزدید ما بیشماریم که اخرشم هیچ غلطی نکردید
فرحان
|
Netherlands
اکثریت ولایتمدار که خودشون رو تو 9 دی نشون دادن - ضمنا حاجی خودش یه تنه چند میلیون نفره وقتی حاج منصور مداحی می کرد تو جبهه ها امثال بابای تو بچه بودن چه رسد به خود تو (صراط منتشرش میکنیا )
آرش
|
Netherlands
فرحان
اکثریت شما 24 خرداد معلوم شد 4 میلیون نفرند!
اکثریت ما هم معلوم شد 18 میلیون به علاوه اون 14 میلیونی که رای ندادن تا نشون بدن از شما افراطی ها متنفرند
اگه حساب بلدی این یعنی:
18 + 14 =32
32>4

همین بستون هست!!
حسن س
|
Netherlands
آرش جون

این ملت همونن که سال 88 ، 14 میلیون که خوبه 24 میلیون به دکتر احمدی نژاد رای دادن .
مردم ایران این آزادی رو دارن کهبه هرکی دلشون میخاد رای بدن احمدی نژاد یا روحانی . این دلیل نمیشه هر 14 میلیون طرفدارا امثال شما مثلا روشنفکرن .
کله مبارکو به کار بنداز حماسه ی 9 دی و 22 بهمن و روز قدس به یادت بیار نگو همه روشنفکر مثل شما .
سیل جمعیت روز قدس شعارشون مرگ بر آمریکاست . پس ملت ایرانن مخالف آمریکاست .

آقای ظریف کاره ای نیست واسه ملت تصمیم بگیره که سازش بکنیم یا نکنیم .

مطمئن باش کار به جای باریک بکشه حماسه ای مانند 9 دی در راه هست .

آرش خان گل و گلاب . قربون اون تحلیل چرندت بشم من .
میثم تمار
|
Netherlands
این عدد ها و نماد ها خیلی آشنا هستند.
چیزه 1>3 چیزه
چیز شد.
بعدش هم چیزه
هیچی دیگه آخرش نه دی شد
خس و خاشاک چیز شد.
نه ببخشید ریخته شد.
سيد علي اصغرپور
|
Netherlands
شما كه ايراني نيستيد پس در مورد مواردي كه در داخل كشور اتفاق افتاده نظر نديد و دخالت نكنيد خواهش ميكنم در مورد كشور خودتون اظهار نظر كنيد ريحانه خانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۲۷
۴۳
خدا میدونه اگه تعداد شما افراطی ها بیشتر از ما یا حتی نزدیک ما بود چه بلای سر ما میوردید.ننگ بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دیگه به کی میگی افراطی؟فراموش کردید تو ماجرای فتنه 88باشعار تقلب چه بلایی سر کشور اوردید؟اون موقع که رای نمیاردید کشور رو با رفتارهای قرون وسطایی تون به اتش میکشید هیچ منطقی رو هم قبول نمیکنید حالا که کفه دنیا چند روز به شما روی خوش نشون داده بقیه رو میگید افراطی؟لطفا برچسب خودتون رو به دیگران نچسبونید.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
این افراط نیست
این عین دین داریه
شما خیلی روشنفکر تشریف داری . . .

امثال شما با فرهنگی و روشنفکری رو به آزادی جنسی و بی حجابی و بی غیرتی و ناموس فروشی میشناسن . . .

تا تفکر بسیجو بسیجی و ولایت فقیه هست هیچ کس نمیتونه دست از پا خطا کنه میخاد ظریف باشه یا هر کسه دیگه

قلم پای آمریکا و اسراییل و خورد می کنیم . . .

الان 24 ساله ضرب شصت مارو نچشیدن مطمئن باشن به مراتب بلایی بدتر از جنگ هشت ساله سرشون میاد .
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
من که می دونم تو راست می گی ولی میترسم دماغت بزرگ شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
lمن مثبت زدم به خاطر اینکه فکرکنم منظورش از افراطی ها همون فتنه گرای طرفدار آمریکاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۲۵
۴۳
حاج منصور بک مداحه ،چه ربطی داره که وسط مراسم مداحی صحبت از یک سیاستمدار کهنه کار مثل ایت اله هاشمی کنه ؟ بعضیا دیگه شورشو در اوردن فکر میکنن 4 تا سایت عکس و خبر اونها را میزنن ،دیگه در مورد همه چیز و همه کس می تونن صحبت کنن.
سید احمد حجازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آخوند مزدور و آمریکایی
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست- حالا باید بفهمی چه ربطی به مداحی و روضه خونی داره البته اگه بفهمی
اعتدالی
|
Iran (Islamic Republic of)
مداح اسمش روشه ، باید مدیحه سرایی کنه نه اینکه اهانت کنه ، فردا اگه یه بازیگر یا فوتبالیست معروف درباره مشایی حرف بزنه خود تو اقا یا خانم فرحان ، اولین نفری هستی که به اون فرد حمله می کنی و بهش میگی به تو چه *
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتدالی
کسی که از آمریکا و اسراییل که کل جهان برعلیه اونا هستن حمایت میکنه ، حقش فحش و اهانته که حاج منصور به کسی فحش نداد .
امام (ره) : ما از خدا میخواهیم تا قدرتی بر ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین بلکه از تمام کلیساهای جهان ناقوس مرگ بر آمریکا به صدا درآید . صحیفه امام ج 20 ص 227
س.س
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به فرحان:
سیاست میتواند عین دیانت شود که نمونه بارزش مولا علی(ع) است که آنهم نگذاشتند بیشتر از 5 سال حکومت کند ولی وای به حال روزی که دیانت عین سیاست شود..... نمونه اش می شود یزید و یزیدیان.... صراط به نظر من یه مقاله بزار در بسط این این موضوع.
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اینه بعضی ها ظرفیت پا منبری زیاد رو ندارند
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتونم بپرسم كه شما چه كاره هستيد كه در مورد همه چيز اظهار نظر ميكنيد؟ جناب ناشناس جهت اصلاع جناب عالي بايد بگم كه مداح اگه در مورد اتفاقات روز مملكت به مردم نگه خيانت كرده
بدری
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس حنما در مجالس تعزیه خوشت نمیاد که بری ببینی در مراسم مداحی هم از امام حسین نام برده میشه هم از شمر و عمرو عاص و ابن زیاد و حر پس حق بده اگر یک مداح در مراسم مداحی از کسی مثل عمر و عاص نام برد حقشه
مهدی ص
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۹
۱۴۸
کافیه قبل از سال 57 زنده بودی و می خواستی مثلا یه دهه محرم تو خونت مجلس عزای امام حسین بگیری ، اونوقت سر و کارت با نظمیه و ساواک و کرام الکاتبین بود!!!! اگه نمی دونید بدونید یه وقتی تو این کشور شیعی همچین وضعی بوده .
حالا چرا نباید به حاج منصور حق داد که وقتی شمیم یاران آمریکایی رو از دهان برخی افراد داخلی بشنوه و ساکت بمونه!!!؟؟؟
چون دقیقا میدونه به برکت جمهوری اسلامی و امام و شهدا و همین مرگ بر آمریکا گفتناست که الان سر هر کوچه ای هیئت و روضه برقرار میشه .
من موافق توهین نیستم ولی کجای حرفاش بوی توهین می داد یا اسم کسی رو برده بود!!!؟؟؟؟
تو هشت سال گذشته به محمود تو بیشتر رسانه های مکتوب و اینترنتی انواع توهین های شدید و مغرضانه یشد و صدای کسی در نمی اومد!!!!! اونوقت ظرف کمتر از 24 ساعت یه هجمه به این گستردگی و دستپاچگی!!!!!
هر کسی که اینا رو متحجر بدونه حتما خودش یه ریگی به کفشش داره!!!!!
دلیلش هم اینه که حاج منصور هیچ وقت عمری غلامی ائمه (ع) رو به دنیا و دوستداران دنیا نمی فروشه . . !
والعاقبه للمتقین
میثم تمار
|
-
الله اکبر.
گل کاشتی برادر ولی حیف که چشم و گوشم توسط چیز بسته شده
ناشناس
|
-
مجید انصاری :بوی جهنم از دهان این مداح به مشام می رسد
ناشناس
|
-
مرد حسابی کی عزای امام حسین زمون طاغوت حسابش با ساواک بود . بابا خوبه ما پیرمردها زنده ایم . دروغگو دشمن خداست.
رضا از شیراز
|
-
آقای مهدی ص:
شما خیلی جوونی و سنت قد نمیده یا دروغ گویی.
در زمان رژیم سابق ما در آبادان زندگی می کردیم،شهری که همه می دونند با شهر های دیگه خیلی فرق داشت. اما خدا شاهده که در ماه محرم و صفر توی هر کوچه دست کم توی یک خونه مراسم عزاداری امام حسین(ع) خیلی باشکوه و بدون هیچ مزاحمتی برگزار می شد. ضمنا اینو هم در نظر بگیرید که اون موقع کسی که می رفت عزاداری برای پست و مقام و ریا نبود فقط عشق به ائمه بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۵۵
۲۶
.
تا امثال این اقای به ظاهر متدین هستند،این کشور نیازی به دشمنی آمریکا و صهیونیست ندارد!!!
___________________________
حاج منصور شرط اولیه مسلمانی که داشتن ادب هست رو نداری!!
حسن س
|
-
تو دست چپ از راست تشخیص نمیدی !!! اینجا سر و صدا نکن

مرده شصت سال سنشه تو نمیخاد بهش ادب یاد بدی حالا واسه ما با ادب شد

در حدی نیستی که بخوای حاج منصور نقد کنی

اگه بی ادب بود این سیل جمعیت تو ارگ جمع نمی شدن واسه مراسمای محرم و ماه رمضونش .
فرحان
|
-
ههههههههههه چرا از حاجی کینه به دل داری ؟ حاج منصور متعلق به همه ی ملته
یکی
|
-
آقای امین شما این وسط بدجور از آب گل‌آلود ماهی میگیریا! به کسی نگو. حاج منصور تا روزی که هوای اون احمدینژاد رو داشت آدم خوبه ماجرا بود از فردای اون گیر دادنش به محمودجان شما شد آدم بده؟ درسته که منصور ارضی بسیار بیشرم و متحجره اما تو هم این وسط دیگه به نفع جریان متحجر خودت از شرایط استفاده نکن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
یکی جان:

دکتر احمدی نژاد،راهش از امثال اینها جداست"خنجری از پشت خورد که یادش بماند دست دوستی به این خودعمارپندارها ندهد!

کاربر عزیز:
اگر به گفته خود اعتقادداشته باشید، بنده هم شما رو ارجاع میدهم به سالهای پیش، و مصاحبه های خاتمی و هاشمی علیه یکدیگر !! یادتونه؟؟؟!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
فرحان جان:

اسمت ملت هست، یا فامیلیت؟؟؟؟؟

همین توهم رو زده بودید توی انتخابات که سرته اش شد 3 میلیون !!!
سيد علي اصغرپور
|
-
آقاي امين

خدا شما رو با احمدي نژاد محشور كنه

ما و حاج منصور ارضي رو با ارباب بي كفن
مهدی
|
-
کی گفته عزیزم قبل از انقلاب عزاداری ممنوع بود؟
شنیدی یا از نزدیک دیدی؟
من که یادمه اون موقعها تو محلمون (10-11 سالگی) تا 48 روز عزاداری و تعزیه برقرار بود.
خواهشن بدون منطق حرف نزنید. اگه خواستین عکساشم بهتون نشون میدم یا میدم به صراط
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۶۷
۳۳
هاشمی زنده هست تاانقلاب زندادست . حاجی ارضی خجالت بکش
درود بر خاتمی -روحانی وهاشمی بزرگوار
حسن س
|
Germany
هه هه
هاشمی زنده است تا . . .

آره از آرمان های نظام حذف شعار مرگ بر آمریکا بود

خندیدیم
فرحان
|
Germany
چی ؟؟؟؟؟؟؟؟ تا انقلاب زندان است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
"ارضي وسط دعاي عرفه مياد آرزوي مرگ هاشمي رو ميکنه"

هرچند مخالف راه و اعتقاد و شخصيت هاشمي هستم، اما:

آرزوي مرگ شخصي رو ندارم،فقط آرزوي نابودي اين نوع تفکر طالباني و جمود فکري و خشک مغزي و افراط گري بعضيا رو دارم!!!
ناشناس
|
Germany
امام خمینی :

حال بايد به آن آخوند مزدور كه فرياد مرگ بر امريكا و اسرائيل و شوروى را خلاف اسلام مى‏داند گفت تأسى به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالى خلاف مراسم حج است؟ آيا تو و امثال تو آخوند امريكايى فعل رسول اللَّه- صلى اللَّه عليه و آله و سلم- و امر خداوند را تخطئه مى‏كنيد، و تأسى به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالى را بر خلاف مى‏دانيد و مراسم حج را از برائت از كفار تنزيه مى‏كنيد، و اوامر خدا و رسول را براى منافع دنيايى خود به طاق نسيان مى‏سپاريد، و برائت و نفرين را نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمين كفر مى‏دانيد؟»

صحيفه امام ج ‏18 ص 92
سید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۰
۱۵۰
آقا جون شلوغش نکنید پرچم حاجی بالاست حاجی فقط درد دین داره هرکی با دین باشه حاجی نوکرشه من دیروز مراسم عرفه بودم حاجی قشنگ گفت خدایا مرگ هاشمی رو برسون خیلیم خوب گفت دوست داره بگه ایرادش چیه به کسیم ربطی نداره که حاجی تو مسائل سیاسی دخالت میکنه دوست داره میکنه مداح باید سیاسی باشه
j. haly
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مداح جماعت غلط میکنه دلش بخواد تو سیاست دخالت کنه. تو هم غلط کردی زیر پرچم انگلیس زر زر می کنی و فکر می کنی سیاست هم مثل روزه خونیه.
حسن س
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مخلص همه ی بچه های ارگ
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انتقاد با نفرین و فحش فرق میکنه آقای انگیلیسی
حسن س
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای j . haly
حضرت اشرف طرف آی پی سیستمش ماله انگلیسه نه اینکه انگلیسی باشه

بلد نیستی از این به بعد یاد بگیر آی پی سیستم میتونی عوض کنی به دلخواه .

مداح و سخنران باید سیاسی باشه و در مورد سیاست و مخصوصا سلطه آمریکا و اسراییل باید موضع شدیدی بگیره

دم حاجی گرم
سیاست ما عین دیانت ماست
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جناب j. haly :
خوب شما هم غلط می کنی میایی نظر سیاسی میدی !!!
اتفاقا کسانی که در عرصه دین فعالیت می کنن باید از بقیه سیاست رو بهتر بشناسن و با قوت بیشتری وارد این عرصه بشن .
در ثانی اقای رفسنجانی اصول و مبانی انقلاب رو به چالش می کشن دینی که سیاست تابع ان است پس اقای رفسنجانی هم سیاست دینی را به چالش می کشند هم دین را بنابراین باید جلوی ایشان را گرفت و به هیچ وجه اجازه ندهیم تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند .
تاریخ مدام تکرار می شود . ما باید از تاریخ عبرت بگیریم ......
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
آقا سيد عزيز:
اگه اينطور باشه که سنگ روي سنگ بند نميشه!!

همين حاج منصور سه سال پيش خطاب به احمدي دلاور و مشايي گفت:
تو حوزه اي که تخصص نداريد چرا وارد ميشويد و دم از امام زمان ميزنيد!!!

حالا که ما همان حرف را به ايشان ميزنيم،شما جبهه ميگيريد؟؟؟
سيد علي اصغرپور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جناب j. haly ادب داشته باش
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آفرین سید
تاریخ ساز
|
Australia
|
۱۶:۰۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۹۱
۱۹
یک روز هم شما رسانه جریان حاکم بودید حالا شما هم باید تحمل نقد و غرغر شنیدن رو داشته باشید نمیشه که فقط شما نقد کنید حضرات حزب اللهی
مهرداد آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۸۳
۷
با با جان شما یه سفر برید جزایر گینه تون این جزایر برای خودتون هی فحش بدید هی ببرید هی بچسبونید هی به دنیا فحش بدید گرسنگی و بد بختی مردم هم دیگه گردن شما نیست راستی تنها نرید یه کشتی بگیریدبه خرج مردم تعداد زیادی عاشقان تحریم داریم.ما به جهنم و شما به بشت.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۰۴
۱۴
.
"فیلم توهین به مشایی و هاشمی، موجوده"
"صراط جان مطلب شما صحت نداره و اینم اقای به ظاهر متدین،توهین کرده"
________________________
دین ملعبه دست عده ای تندرو هست که به هرشکلی بخوان در می اورند!
جهت استفاده در مصارف شخصی و حزبی!!
فرحان
|
-
برو آدم دو رو از مشایی حرف نزن که مملکتو تو این چند ساله اون متشنج کرد و موجبات ناراحتی حضرت آقا شد - شما که تا دیروز با هاشمی کارد و بنیر بودید حالا زیر یه بیرق سینه می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته راه شما راه انحراف از مسیر ولایته و باید همسو شده باشید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
هرکاری کرد،خوب کاری کرد !!
"دم احمدی دلاور گرم"
_________________________
"اگر راه شما،راه مستقیم است، من به انحرافم از این راه،افتخار میکنم و به خود میبالم"
محمد
|
Netherlands
|
۱۶:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۹۷
۱۴
خدا لعنت کنه این ............... با ای اراجیفی که به خدمتگزاران مردم نسبت میده.صراط تو هم انقدر طرفداری ناحق رو کردی مردم به سایتت اعتنا نمیکنن.
ناشناس
|
Netherlands
خدا لعنت کنه کسانی که به مداح اهل بیت ع توهین می کنند
ناشناس
|
Netherlands
خدااز تقصیرات این مداح بگذرد بد جوری گمراه شده است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۹۲
۱۵
.
"حالا با خیال راحت شریعتمداری میتونه از مدیرمسئولیه کیهان استعفا بده"

پدیده رهرو ورزیده ای به اسم حاج منصور،ظهور کرده!!
با فضلی نژاد و سعید نوچه و بقیه،اداره کنید !!!
سهمیه مساجد محل رو هم بگیرید تیراژ بره بالا !!
___________________________
حاج منصور اسم شما مُبَلِغان دینه یا کاسبان دین ؟؟؟
فرحان
|
-
بگم بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید 33ماه رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۱۱
۲۲
منصور ارضی داره نون بچه های جبهه وجنگ ونونه مرگبر آمریکا را میخوره از خدا طلب آمرزش براش نمیکنم زنده وپاینده باد هاشمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اقلیت محض هستند؛؛اما با تریبون های زیاد و طبیعیه که جاروجنجالشون هم زیاد باشه!!!
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احیانا رزمنده بودید یا کفشنده ؟؟؟؟؟ تا امثال حاج منصور و ایرانمنش و آهنگران و شهید کاظمی و شهید تهرانی و ...تو جبهه بودن به تو رزمنده نمی شه گفت
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا و مزدورانش
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
اکبر گنجی هم تو جبهه بود هم پاسدار .

الان تو اپوزیسیون داره با گوگوش حال میکنه . . .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به 33ماه جبهه ات مینازی؟؟ امثال حاج منصور چند تا از این33 ماه ها تو جنگ بودن.... راستی نکنه از این 33 ماه جنگت 24 ماه سربازی بوده و اجباری اونجا بودی...!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حسن آقا:

گذشته اکبرگنجی، حال شماست !!
تب تند زود میچاد !!از کجا به کجا رسید!!!!

هم از شما حزب الهی تر و انقلابی تر بود،هم با پونز میرفت سراغ امربه معروف !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۹۷
مرگ بر ضدولایت فقیه

مرگ بر آمریکا
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
و صد البته مرگ بر آخوند آمریکایی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
فرحان جان،عاقبت خوندن سرمقاله های حاج حسین همین میشه دیگه !!!

این مزدور،اون منافقه، اون اخوند امریکاییه،اون یکی منحرفه، این غرب زده است،اون بهایی هست،اون یکی سکولاره!!!

"کاش یاد میگرفتیم به هم احترام بذاریم"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از امتیازی ک بهت دادن خودت بگیر بابا جناب ناشناس خان
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۹۲
۱۷
مگر حاج منصور کجای سیاست این کشور قرار دارد که مثل پیرزن ها نفرین می کند. ایشان می خواهند فعالیت سیاسی بکنند قدمشان روی چشم. مثل مردها حزبی تشکیل بدهند و زیر علم حزب خودشان سینه بزنند. دوران بزن و دررویی (دوران نامردی سیاسی) تمام شده است. در ضمن ضد ولایت فقیه هم خود شما و امثال حاج منصور هستید که دست کم ظرف 16 سال گذشته ایشان هر چه گفتند شما خلاف آن عمل کردید.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
بله به شما یاد ندادن نخود هر آشی نشی ؟؟؟؟؟؟؟

بله تا اونجایی که ما یادمون میاد من ندیدم حضرت آقا بگن ما مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستیم که الان بعد از 16 سال امثال حاج منصور بخان مخالف حضرت آقا نظر بدن یا حرف بزنن .

تو اصن چه میدونی از سیاست ؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۶۳
۱۷
رهبری فرمود خداوند بصیرت عطا کند متاسفانه تعدادی همچون حاج منصور به برخی پوسته های بدون محتوی مذهبی استمساک جسته و با حرف ها و اعمالشان در مسیر غیر خدایی قدم برمیدارند و خود بیخبرند خدا خشک مقدس های بی بصیرت را ارشاد فرماید
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد امام خانه ای زنده باد مرثیه سرای واقعی اهل البیت (ع) حاج منصور ارضی زنده باد حاج سعید
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
مسیر غیر خدایی رو اونایی برمی دارن که میگن شعار مرگ بر آمریکا باید حذف بشه .
این یعنی حمایت از اوباما و همجنسبازان و بی دین های آمریکا و اسراییل .
توگوشت فرو کن .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
با این زنده بادها،چیزی تغیر نمیکنه!!

زنده باد بقال سرکوچه مون !!
زنده باد اوس اکبر نجار !!!
زنده باد فالوده فروش ته کوچه!!
زنده باد سوباسا !
زنده باد یانگوم !!
زنده باد طالبان !!
زنده باد تحجر !!
زنده باد فحش و توهین !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۶۴
۱۲
.
برگزيده‎اي از دعاي امام حسين عليه السلام در عرفه:

تا اين که با گوهر سخن، مرا ناطق و گويا ساختي. و نعمت‎هاي بي‎کرانت را بر من تمام کردي. و سال به سال بر رشد و تربيت من افزودي. تا اين که فطرت و سرنوشتم، به کمال انساني رسيد. و از نظر توان اعتدال يافت. حجتت را بر من تمام کردي که معرفت و شناختت را به من الهام فرمودي… .


حاج منصور، فقط نشين واسه ملت قرقره کن، ياد بگير و بفهم که چي ميخوني!!!!

حاج منصور، جوانان مردم رو توي مسجد ارک به اتش کشيدي،بس نبود؟؟؟

حالا ميخواي دين و ايماني که مانده، آن هم به آتش بکشي؟؟؟
___________________________
حاج منصور دعاي عرفه ات مورد قبول حق، انشاء الله !!!!
حسن س
|
-
صدردرصد قبوله

یک دعای عرفه ی عزتمند توسط حاج منصور
به به

ایران با آدمش اولین کشوریه جلوی آمریکا وایساد .
ناشناس
|
-
کسی نیست به تو بگه دهنتو ببند!!
ازارباب دلاورت یاد گرفتی؟؟
هزاری مثل تو و اربابت فدای یه تار موی منصور ارضی
علی از تنکابن
|
-
بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ ...

سوره مبارکه : الفتح ، آیه شریفه : 29
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۲
جمعی متفکرند د مذهب و دین قومی به گمان رسیده در راه یقین من ترسم از آنکه بانگ آید روزی ای بیخبران راه نه آنست و نه این خیام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۳۱
اگه کسی داره تو سراشیبی سقوط میکنه این براش فحش نیست دعاست
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۳۱
داداش گلم منتشر نکن نظرم و ولی منصور قشنگ اسم آورد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۳۸
شاه بیت مشترک طرفداران اصلاحات امریکایی تا چند روزی دنیا بهشون رو میکنه اینه شما منزوی هستید مردم باما هستند شما متحجرید شماشما..ولی در عمل خودشون از همه شعارهایی که دادن تندترو افراطی تر و طالبانی تر عمل میکنند.نمونه بارز اون هم درجرائد دوم خردادی مشخصه.دم از انتقاد میزنند ولی عملا به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیستند شاهد گویای این حرف ماجرای خانم راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران بود.به نام مردم خوب به جیب میزنند.تندروتر از طیف اصلاح طلب خود اصلاح طلبان هستند.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۵۸
۸
یعنی ما اینقدر گاگولیم که نفهمیم منظورش کیه!!! واقعا چی فکر کردین!! خدا ریشه ی همه ی افراطی را در همه ی جای دنیا بخشکاند.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمین .

خدا ریشه ی همه ی مخالفین برائت از مشرکین رو بترکاند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۵۶
۹
آقای حاج قلی ها چه نسبتی با حاج منصور داره که ایشان را از سایپا برکنار کردند فحاشی حاج منصور شروع شد وزمانی که مدیر مترو شد از قالیباف تعریف کرد
با فحاشی کردن کسی جذب نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس اگرحاج منصور میخواست وامدار سیاستمداری باشد این همه توهین وتهمت از امثال تو نمی شنید حاج منصور در انتخابات ازهچکس حمایت نکرد,واز قالیباف هم حمایت نکرد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
دقیقا بزرگترین ضربه رو تو انتخابات همین اوردن قلی های افراطی از باند چماقدارا به قالیباف زد
عمل شکست قالیباف دقیقا این بود که مردم دیدن یک مشت افراطی چماقدار شدن حامی اون
تو این وضع می خواستید مردم باهوش وتیز تهران چی کار کنن بیان به اون رای بدن!!!؟
فاطیما
|
United States of America
|
۱۹:۱۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۷۷
۱۴
منصور داره زورهای اخر رو میزنه.ها ها ها
حسن س
|
United States of America
هه هه هه هندونه

به من بگو حاج منصور ارضی کیه ؟؟؟

چی گفت اصن ؟؟؟

زور های آخر آمریکا داره میزنه . اسراییل

واگرنه نسخشون تو 88 پیچیده شد فاطیما

هه هه هه
ناشناس
|
United States of America
این حسن س و فرحان احتمالاً جیره خور(به نقل از پیر انقلاب جناب جنتی) صراط هستن که همه کانتلشون بدون استثنا داره منتشر میشه. و البته احتمالاً همراه جبره شون همیشه کیک و ساندیس هم بهشون میدن...
میثم تمار
|
United States of America
از صاحب اسمت خجالت بکش.
پدرت یادت نداده به بزرگتر از خودت احترام بذاری.
بی..... یه آقا جلوی منصور بذار بشه آقا منصور تا زبونت عادت کنه و دیگه به عکسی بی احترامی نکنی.
درضمن انشاالله که همین حاج منصور مجلس چهلمت رو می خونه
حسن س
|
United States of America
حضرت همایونی ناشناس جان

ما جیره خور کسی نیستیم .
ما داریم از وطن فروشی جلوگیری می کنیم .

جیره خور و وطن فروش اون نورزی زاد و امان پور آشغاله که میخاد با روحانی صحبت کنه با زبان انگلیسی حرف میزنه .

از این جماعت اپوزیسیون که جیره خور هستن و شما که از این جماعت حمایت می کنین یه جورایی جیره خور اونا هستین ، خاکبرسر تر داریم ؟؟؟؟

شما برو به حرفای کشکی بی بی سی گوش بده جات اینجا نیست .
کی گفت اصلا نظر بدی ؟؟؟

اینجا جای ایرانیاست نه جای وطن فروشان .

پاشو برو پاشو .

پس فردا 22 بهمن تو بی بی سی میگن اینا به مردم پیتزا میدن بیان راهپیمایی . . .

هه ههه هه ههه ه هه ه زهی خیال باطل .

شماها باور به این قضیه دارید ولی دارید بیخودی انکار میکنید . باش تا اموراتت بگذرد ناشناس جان .
کم صواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۵۷
۷
اقوام جهان به اخلاق زنده اند / قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی ست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"یه عده اسمشون رو گذاشتن بسیجی،و برای کلام رسول الله هم ارزشی قائل نیستند،که میفرماید،بهشت بر فحاش و هرزه گو،حرام است"
میثم تمارم
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز دلم
1.چند تا از احادیث حضرت پیامبر رو خواندی که الآن مدعی هستی؟
3-بی غیرتی از کی تا حالا فحش محسوب شده.اگه فحش بود که بی بند و باری این همه افزایش پیدا نمی کرد.
4-مگه همین آمریکا نبود که برای رسول الله توهین کرده و فیلم مستهجن درست کرد.
5-دوست من همیشه یادت باشه گر نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها(چیزه چیزه)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
برادر عزیز میثم تمار:

.
قَالَ الصادق (ع) مِنْ عَلَامَاتِ شِرْکِ الشَّيْطَانِ الَّذِي لَا شَکَّ فِيهِ أَنْ يَکُونَ الرَّجُلُ فَحَّاشاً لَا يُبَالِي مَا قَالَ وَ لَا مَا قِيلَ فِيهِ فَإِنَّهُ لُعِبَ بِه.

حضرت صادق (ع) فرمود؛ از نشانه‏ هائى که ثابت مي‌کند شيطان در نطفه فردي شرکت دارد. اين است که او فحاش باشد و باکى نداشته باشد که چه مى‏گويد و چه مي‌شنود.





َ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) مِنْ شَرِّ عَبِيدِ اللَّهِ مَنْ يُکْرَهُ مُجَالَسَتُهُ لِفُحْشِه.

حضرت رسول فرمود: شرورترين بندگان خدا کسى است که مردم بواسطه‏ى فحاشى او خوش ندارند که هم مجلسش باشند



پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله و سلم) مي فرمايند : إِنَّ الْفُحْشَ و التَّفَحُّشَ لَيْسَا مِن الاِسْلامِ فِي شيْءٍ ؛ هرزه گويي و بد زباني از صفات اسلام نيست (با اسلام سازگار نيست).







قال رَسُولِ اللَّهِ ص إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ الْجَنَّةَ عَلَى کُلِّ فَحَّاشٍ بَذِيٍّ قَلِيلِ الْحَيَاءِ لَا يُبَالِي بِمَا قَالَ وَ لَا مَا قِيلَ فِيه.

حضرت رسول (ص) فرمود: بهشت بر فحاش و هرزه گوى کم حيائى که باک ندارد چه ميگويد و چه مى‏شنود حرام است.

ارشاد القلوب ج? ص




پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله و سلم) مي فرمايند : إِنَّ الْفُحْشَ و التَّفَحُّشَ لَيْسَا مِن الاِسْلامِ فِي شيْءٍ ؛ هرزه گويي و بد زباني از صفات اسلام نيست (با اسلام سازگار نيست).
_________________________________
آرزوی مرگ کردن،یهودی صف خواندن و ........... و فحاشی هایی که اگه سرچ کنی از خجالت آب میشی !!!
چیز کمی نیست!!
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
آره امین جون

اگه من برم تو تابناک و آفتاب و و روزنامه های اصلاح طلب سرچ کنم حاج منصور چی گفته خب معلومه دیگه حاج منصور نعوذ بالاه از نظر اونا به خدا فحش داد . . .


برو پسر استدلال از احادیث جای خود داره همه چی رو نمیتونه مصداقش قرار بدی جای خود داره در شرایط مختلف و فحش داریم تا فحش . تو حدیث نقل نشده چه فحشی .
واسه خودت نبر و ندوز حاج منصور به کسی فحش نداد .

خدا عاقلت کنه .
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جانم سلام، یه دور با حوصله تمام کامنتهای خودت رو در این خبر کامل بخون و ببین خداوکیلی اصلا توش فحش و بددهانی وجود نداره!!!! داداش گلم چون دوستت دارم این توصیه رو بهت کردم تا مشمول این حدیث شریف که خودت نقل کردی نشوی! / یازهرا
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۵
۷
جنگ هفتاد و ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
وامرهم شوری بینهم
آقایون تفرقه ایجاد نکنید به کسی یا گروهی فحش ندید اگه سیاست اقتضا کنه با اسراییل هم مذاکره میشه با هم متحد باشید اگه وحدت داشته باشیم بدون جنگ و با مذاکره پیروز میشیم اینم یه نوع استراتژیه
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عمو . . .
اگه 34 سال ایران باج میداد بهشون
ایران با خاک یکسان می کردن فکر کردی صلح کشکیه
میثم تمارم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقایون آهای آقایون
من نان به نرخ روز خور هستم.
باد به هر سمتی به وزه من هم به آن سمت می افتم.حتی اگر به سمت اسرائیل باشد.
دوست عزیز به همین خاطره یک عمرم داریم داد می زنیم دین از سیاست جدا نیست.چون سیاست هم چنین غلطی بکنه دین نمی ذاره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۶۵
دم حاج منصور عزیز گرم

مرگ بر آخوند آمریکایی و مزدور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحنیت با ملت ملت با روخانیت . حاج منصور دیگه کیه؟
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
آخوند دربار یعنی آخوند آمریکایی که برائت از مشرکین رو فراموش کردن .

مرگ اسلام آمریکایی و آخوند آمریکایی .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۳۳
میگن فحش را بنداز زمین صاحبش برمیداره قضیه اینه داداش
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکن دوست من صاحبش نه صاحباش-چون این حرف دماغ خیلی ها رو سوزونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم شدیدا
اگه اینجوری نبود که الان اینقدر به حاج آقا منصور توهین نمی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت عباس آقا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۵۸
۱۲
آقای ارضی از اهل بیت این را آموخته ای ؟ از خدا بترس
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
چی چی؟؟؟
چه حرف ها.
سخنی از مادر عروس.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بدین وسیله از جانب فرهنگستان هنر پیشنهاد میگردد:

اسم "مداح" به "اشک دربیار صله ای" تغییرنام پیدا کند!

باتشکر
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
امین

گندم کجا رو خوردی . . .
صالح عباس نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۷
۴۰
درود بر مداحی که چشم بصیرت دارد.
درود بر مداحی که خواص با بصیرت است.
خواص با بصیرت یعنی فقط و فقط حاج منصور ارضی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هاشمي در انتخابات در نبرد پشتيباني، در رقابت با مصباح يزدي به پيروزي رسيد:

"بعد از شکست، به ترتيب نيروهاي تازه وارد براي شکت هاشمي وارد ميدان ميشوند"

اول شريعتمداري، حالا هم منصور ارضي !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۴۴
۶
.
"خدا به لات هاي بازاري، عقل و قدرت تعقل و ادب عنايت فرمايد !!"

الهی آمین
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۵
۷
ایشون اعتراض نکردند، بلکه اول یک فحش رکیک دادند و بعد هم برایش آرزوی مرگ کردند!

کسی برای حاج حسین شریعتمداری آرزوی مرگ کند با او چه میکنید؟!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۱
۷
هرکسی رو از طرفدارانش می توان شناخت
روحانی هاشمی وخاتمی محبوب دانشگاهیان و دانشجویان و نخبگان و افراد تحصیلکرده وبا سواد جامعه

در مقابل این مداح فحاش هم محبوب ومراد یک مشت افراد بی منطق وبی سواد وچماقدار که هر چی بهشون بگن چشم بسته وندونسته می گن آره تو راست می گی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی ایشالله با همین منافق ها هم محشور بشین
نخبه جون
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید چمران دکترای برق از دانشگاه آمریکا .

شهید دکتر مرتضی مطهری استاد دانشگاه تهران و کتاب های مشهروش که هنوز قدیمی نشده و بهترین مطالب توشون هست کتاب مقتضیات اسلام که در مقابله با کمونیسم و ماتریالیسم نوشتن .

شهید مهدی زین الدین رتبه اول دندان پزشکی در کنکور سال 57 اومد دعوتنامه شو که از دانشگاه سوربن فرانسه براش اومده بود رد کرد رفت جنگ .

اینان روشنفکر های ما

تا اینا هستن این کسای که نام بردی هیچ حرفی واسه گفتن ندارن و هیچ جایی

چماق بدست و کارد به دست امثال شماها هستن که تو چهار راه ولی عصر زدن شیشه مغازه ها و ایستگاه بی آر تی رو زدن ریختن پایین .

اون بالا هم آرش جون گفتم که کله مبارکتو به کار بنداز حرف منطقی بزن .
برو خدا بهت عقل سلیم بده .
فدایی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۳
۸
به خدا که رهبری مثل اینا تندرو نیست و کاملا اعتدال گراست اینا از اسم آقا و اهل بیت دارن سو استفاده می کنن
خامنه ای زنده باد روحانی پاینده باد
علمدار ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای امام خامنه ای و درود بر حاج منصور
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
تو پاشو برو خجالت بکش نمیخاد فدایی آقا باشی

تا روحانی و طریف موضع روشن و شفافی در مقابل با آمریکا و اسراییل نگیرن همه ی این کارا به درده . . . میخوره .

از اسم حضرت آقا هم سوء استفاده نکن .

فدایی هم سو با آمریکا نمیخاد .
بچه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۵
یک چیزی می خوام بگم شاید ربطی نداشته باشه اینجا
ولی صراط تو که به قالیباف نزذیکی اینو بهش برسون
بزرگترین اشتباه تاریخی قالیباف این نبود که ماجرای گاز انبری و...تو مناظره راه انداخت
بزرگترین اشتباه قالیباف این بود که اومد افراد تندرویی مثل قلی ها و دار ودسته افراطی منصور ارضی رو وارد مترو وپستهای مختلف شهرداری کرد
مردم همه چیز رو زیر نظر دارند...
من خودم چند جا قبل انتخابات اینو گفتم وتو سایت قالیباف چند ماه قبل براش نوشتم که اینجوری میدون دادن به این تندروهای دوآتشه وحشتناک به ضررش تموم میشه
ضمنا مردم ما با هوش تر از این حرفان که این چیزا رو نفهمن ونبینن
همین الانم تا دیر نشده باید این دارو دسته رو بساطشون رو جمع کنه وگرنه...!
باور ک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۵
۷
مداح هاهم مداح های قدیم
اقای حاج منصور یادتون سال 84 تو شبدلعظیم چه به به چه چه برای عبدالرضا خلالی میزید

بردنیش تا اسمون هفتم!

دیدم همین اینجور مداح های لس انجلسی که اهنگه های طاغوتی میان میکنن نوحه و تو هیت ب جا عزاداری منطقی بدعت گذاشتن تو دین و مراسم عزاداریشون بیشتر شیبه پارتی

هی میپرن بالا میپرن پایین

شما چرا اونموقع و این جور افتضاحات موضع نگرفتید

امددید گیر دادید پیر خرابات این انقلاب حضرت ایت الله هاشمی

قبلشم که کینه خودتون نسبت به مشایی نشون دادید

شرم کنید

شما فک مکنید قیم امام حسین رو زمین هستید

برید توبه کنید قبل از اینکه دیر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف نزنی نمیگن لالی!!!!
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
آره پیر خرابات تا قبل از 88 ناشناس جان . . .

سکوت در مقابل شورشیان روز عاشورا در سال 88 ، همون جا نسخش پیچیده شد .
حاج علی
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۴
۲
سلام علیکم!
دوستان عزیز من خودم پامنبری حاجیم! چرا بیایم بهم دروغ بگیم! همه میدونیم که دیروز حاجی به صراحت اسم از هاشمی برد و براش آرزوی مرگ کرد، پس لطفا دروغ ننویسیم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
به صراحت اسم برده،متعجبم از صراط که خبر رو نصفه نیمه منتشر کرده و حرف اصلی حاج منصور رو انعکاس نداده!!

بالاخره کسی هم که این صحبت رو نشنیده باشه،از سابقه طرف معلومه چیجوریاس!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳۲
۴
حتما در دعای عرفه یک فراز جدید درمورد لعن ونفرین به هاشمی اضافه شده جدیداٌ که ما نمی بینیم و اقای ارضی می بینه ، اخه دعای عرفه چه ربطی به هاشمی داره که اقای ارضی ربطش میده ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خدايا! مرا به که وا مي‎گذاري؟
اگر پرده‎پوشي تو نبود از رسوايان بودم.

من مانده ام،حاج منصور به این گفته که در دعا رسیده،فکر هم کرده که چی میخواسته بگه!!!
اایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۴
۰
مرگ بر منافق - مرگ بر خوارج
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
الله اکبر
خامنه ای رهبر
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر اسراییل .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۰
۱۰
من و هزاران نفر دیگردر دعا بودیم و شنیدیم که حاج منصور چه گفت پس خواهشا دروغ نگو.
حاج منصور ؛ رفسنجانی را با ذکر نام او "..........." نامید و برای او آرزوی مرگ کرد.
اما اینجانب ضمن تقدیر از حاج منصور از حمایت جانانه وی از رهبری و ولایت تشکر می کنم ولی در عین حال از ایشان می خواهم اسم نبرد و فرصت را به فتنه گران ندهد ولی ............ مستحق بد تر از این هاست زیرا دشمن رهبری است و تصمیمات خود را بر تصمیمات رهبری اولی میداند.
صراط تو را به فاطمه زهرا این مطلب را انتشار بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۴
این فرحان کیه . کاش یه ریزه ادب داشت .دنبال رو یه آدم بی ادب مثل خودش می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۲
خدا هرچه برای دیگران می خواهید را به خود شما هم بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچنین به شما
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۲۰
۳
شعیب بن صالح (ع) علم ادبیات و دین را از محضر این بزرگوار آموخته اند
گمنام
|
Canada
|
۲۳:۲۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۶
۳۴
شرم بر تو اقای امین زنده به بی معرفتی که معلوم نیست سرت هردم به کدام اخور بنده که به ذاکر اهل بیت بیشرمانه میتازی .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Canada
.
ادب مرد، به از علامه و مداح اوست !!
محسن
|
Canada
علامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن س
|
Canada
امین تو چرا زنده ای هنوز ؟؟؟؟
گمنام
|
Canada
|
۲۳:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۵
صراط از خدا بتر چرا نظرات مارا منعکس نمی کنی الان در همین مورد چند بار برای امین خانتان منعکس میکنید نکنه خوشت میاد از ارجیف امین .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Canada
.
واقعیت تلخه برات برادر گمنام عزیز:

در دعای عرفه میخوانیم:

خدايا! مرا به که وا مي‎گذاري؟
اگر پرده‎پوشي تو نبود از رسوايان بودم.

"خلاصه مطلبم اینه که فقط روخوانی نکنیم برای ملت"
_________________________________
خداشاهده که در این مطلب و همینطور مطلب حاج حسین شریعتمداری، بیشتر از نصف غیرقابل انتشار برای کامنت های منه !!!

کامنت های توهین امیز علیه ما منتشر میشه،اما اجازه دفاع نمیدن و جواب ها رو نمیذارن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۳۴
۱۰
این به اصطلاح مداح و شاگرداش فقط باعث دفع شدن مومنین فکور از مجالس فحش دهی می شوند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
""این کامنت رو میذارم به یاد سیدجواد ذاکر عزیز""

چقدر بی معرفتی دید و توهین شنید!

**روحش شاد**
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتقادهاي زيادي به آقاي هاشمي وارد است و از ارزشهاي انقلاب فاصله گرفته است ولي توهين و فحاشي خصوصا" از طرف افراد مدعي دين داري بسيار زشت ومذموم است.
گلپایگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی جون دوستت داریم. لعنت بر دشمنان حاجی و ولایت
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
الکی پای سیدجواد نکش وسط من بهم میریزم .

چه ربطی به سیاست داره ؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
|
۰۱:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۵
.
پارسال سعيد نوچه اين بابا،توي شبکه اموزش بود، آموزش مداحي ميداد!!
وسط حرفاش دم از اخلاق و ادب هم ميزد!!!

وقتي استاد اين باشه که براي مخالف خود مرگ ارزو ميکنه و لقب يهودي صفت ميده، معلومه که شاگرد چي از آب درمياد!!!

خدا کنه اين ضرغامي و دارابي از اين صداوسيما برن، که آنتن برنامه زنده رمضان و محرم وصفر، مجبور به ديدن شماها نشيم!!
تمام برنامه ها رو کنتراتي برداشتن!!
ناشناس
|
-
این بره یکی بدتر ازاون میاد.
مرگ بر کفتار پیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۸
۲۹
اولا فحش نداده نفرین کرده
دوما" اسم هاشمی را برد
سوما" مگه دروغ گفته حقیقت تلخه
چهارما" اینهایی که واسه اهل بیت و هیئات نظر میدن سالی چند شب کلا میرن هیئت فاطمیه تو نوروز گذشته کجا بودن چیکار میکردن حالا میان میگن امام حسین علیه السلام فلانی را می خواهد فلانی را نمی خواهد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد
مرگ بر آمریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آخوند مزدور و آمریکایی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خوبی فقط تو میری هیات!!!!
هیات هم فقط هیات حاج منصور
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۷
۱۷
باسلام
با ارزوی قبولی دعاها در روز عرفه من سخنان اقای ارضی را هنوز نشنیده ام
ولی چراوقتی اقای هاشمی در موضعه گیری هایشان به صراحت ولایت وانقلاب را زیر سوال میبرند کسی نیست صحبت اعتدال گرایی کند
وبه اعتقاد من تا زمانی که پشت سر ولایت حرکت کنیم معتدل هستیم نه ایکه هرچی باب میل ما بود اعتدال است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۷
۲۰
اصلاحطلبان مثلا معتدل برید ببینید نعیمه خانم طرفدار اصلاحات چی گفته بعد ارضی بکوبید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۲
۳
صراط گند زدی با این تحلیلت و عذر بدتراز گناه اوردی اخه اگه منظورش طلب مرگ واسه یک شخص خاص نبود که بدتره و میلونها نفر هستند که موافق حذف این شعار هستن و در واقع الان شما دارید میگید که منصور ارضی مرگ اکثریت مردم ایران رو خواسته؟خب من هم به عنوان یه موافق حذف عار مرگ بر امریکا میگم مرگ بر مخالف حذف شعار مرگ بر امریکا اسم کسی رو هم نیاوردم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۴
من خودم تو مراسم حاضر بودم تا كي دروغ تا كي سرپوش گذاشتن واقعا وقاحتم حدي داره
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه صراط می ترسه که انتشار بده بهت بگم که منم بودم ولی خوب گفت فقط اسم نباید می آورد ولی او مستحق بود.
صفر
|
Canada
|
۰۴:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۹
۱۲
ما چند سال مرگ بر صدام گفتيم ،به شعار ما مرد؟ بعدش شد برادر صدام !!!!! حالا نوبت امريكاست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۱۰
مداحي كه نفرين ميكندراامام حسين نميخواهداول برودخودش رااصلاح كند بعدبراي امام سروسينه بزند
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو عمرت یک بار زیارت عاشورا خوندی که از طرف امام حسین هم نظر میدی ؟
گلمحمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۲۹
درود بر حاج منصور . مرگ بر منافق. اگه رهبر اذن بده نابودشون مي كنيم.
جباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۵
واقعا ایشون مداح اهل البیته یا فحاش تند رو افراطی بی منطق ؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۴
مداحی که موضع گیری سیاسیش را در مجالس مذهبی دخیل می کند در واقع دارد دل ها و جان های بدون حفاظی که همه حجاب ها را در عشق به مرادشان کنار گذاشته اند را آلوده به مطامع سیاسی و شخصی خودش می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تادل چه دلی باشه وعشق چه عشقی مراد چه مرادی باشه ؟
اگه عشق ومراد خدا باشه دل با نوای مداح میره سمت ابا عبدالله اون وقت اگه یه کم بینش سیاسی داشته باشه می فهمه که مردم کوفه هم توهم ورشون داشته بود که دیانت وسیاست ربطی به هم نداره!!!
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۷
ما آرزوی شفای عاجل برای این مداح نما داریم.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۹
۲۱
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر منافق
مرگ بر ضدولایت

Down with USA
Down with israel
....
ورشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۵
۵
من کاری به آمریکا ، هاشمی و حاج منصور ندارم.....
ولی به نظرم هیچ ربطی به مداح جماعت نداره در مورد سیاست صحبت کنه.
مردمی هم که پای منبر میرن واسه ی دعای عرفه رفتن اونجا نه واسه مسائل سیاسی.
بد میگم بگو بد میگی....
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
بد میگی دیگه ! اگه این طوری باشه سیاست
به مداح ربط نداره
به کارمند ربط نداره
به معلم ربط نداره
به بقال ربط نداره
به قصاب ربط نداره
.
.
.
.
.
اصلا سیاست به هیچکس ربط نداره!
پس ارتباط بین سیاست ودیانت چی میشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۳
همین منصور ارضی از صدقه سر همین انقلاب و انقلابیونش به اینجا رسیده . ایشان به خاطر همین رفتار زشتشون چند سالی از حضور در بیت رهبری محروم بدون وبا وساطت چندتا از مداحین یک شب به بیت دعوت شدن که همان جا هم با بی ادبی خطاب به اقا فرمودند که چندسالی است ما رو دعوت نمی کنند .... اقای ارزی !! شما یک کم مواظب اطرافیانتان باشید که قبل از امدن به جلستان میرن جلسه پیک نیک پرکنان
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۴
,وقتی دین و سیاست قاطی میشه تشخیص سره از ناسره مشکل هست ایا این مداح حق بیان مسایل سیاسی در مداحی و خواندن دعا رادارد
ایشان به اعتبار صدا و توان مداحی معتبر شده است نه اینکه دانش ویا تجربه سیاسی داشته باشد بگذارید هرکس سر جای خود باشد واز احساسات مردم سوئ استفاده نکنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۱
دادش من خودم اونجا بودم به صراحت هم اسم هاشمی رو آورد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۵
۷
آقا من دیگه شک ندارم که این امین خان یه مواجب بگیره که میخواد احمدی نژاد رو خراب کنه با این طرفداری کردنش
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
بیچاره دکتر
طرفداراشو نگاه کن

هم طرفدار خاتمی هستن هم طرفدار روحانی هستن هم طرفدار اوباما هستن هم طرفدار احمدی نژاد هم طرفدار حذف شعار مرگ بر آمریکا هم طرفدار نتانیاهو . . .
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۰
اقای ارضی به رفسنجانی اشاره نکرد! اما وقتی چوب رو برداری گربه دزده حساب خودشو میکنه!!!
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۵
۱۰
salman 23:46 , امین زنده به عشق 00:52

شما 2 نفر جزو همون 2 درصد از جمعیت ایرانید دیگه عزیز

98 درصد به نظام و انقلاب رای دادن حالا شما 2 نفر اومدین میگین من رای ندادم! کمی فکر هم خوبه ها!؟!

خدایا ما اگر این عده رو نمی دیدیم باس به چی می خندیدیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۶
۱
عدالت صراط در انتشار نظرات= استفاده برابر همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از صدا وسیما
قطع اتفاقی سخنرانی عارف
سانسور مستند انتخاباتی محسن رضایی و نرسیدن به موقع مستند شماره 2 ایشان برای پخش؟
معرفی آقای ظرفیتیان به عنوان مستقل و غرضی و رضایی به عنوان اصلاح طلب و اصولگرا در خبر ساعت 21
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا وکیلی صراط از بقیه سایتها استانه تحملش بالاتره وکمتر سانسور میکنه
البته بارها نظران منو سانسور کرده اما در مقایسه با سایت های مثلا" اصلاح طلب بسیار عملکردش بهتره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۷
۱
الله اکبر 93 تا نظر صراط ناپسند ؟
ببخشید غیر قابل انتشار
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲
۸
امین جان با وجود اینکه برات احترام قائلم این یارو و شریعتمداری و......... از حواریون حضرت شعیب بن صالح (ع) هستند.
محمد
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۱۸
واقعا دم حاج منصور گرم خداییش
ما که از بچگی پای منبر ایشون بودیم یادمونه از همون اولم حاجی از این جریان و هاشمی و خاتمی و کروبی انتقاد میکرد چه در دوره ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی و چه در دوره ریاست مجلس کروبی انتقادهای حاجی بود
یعنی حاجی از اول این جریان را کامل شناخته بود و به آینده این جریان هم واقف بود که الحمدلله الان مردم بهش رسیدن
هنوزم که حاجی روشنگری میکنه باز هم بعضی کوته فکران سرشون رو کردن زیر برف ...
بابا بیدار شید این پیرغلام اهل بیت چقدر باید فریاد بزنه و چقدر بعضی ها باید در خواب غفلت باشن ...
خدا حاجی رو حفط کنه برای ما
حسن س
|
-
نوکر بچه های ارک
سها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۷
۸
كسايي كه هنوز نمي دونن مداح بايد اظهار نظر سياسي داشته باشه يا نه چطور مي تونن نظر بدن عجيبه اونا هميشه از امام حسين مي گن كه اصلا قضيه اتفاق افتاده كلا سياسيه اصلا انقلاب ما از قضيه ي سياسي عاشورا برگرفته حالا چطور انتظار داريم كسي كه سالها اين سياست رو به مردم عرضه كرده از سياست حرف نزنه در ضمن مومن بايد توانايي مرگ و لعن آدمهاي خائن و قدرت طلب رو داشته باشه همون طور كه ما در زيارت عاشورا لعن مي كنيم فكرميكنم ماها هنوز امام حسين رو نفهميديم و پافشاري مي كنيم كه دين ازسياست جداست وگرنه اصلا بايد يه مداح در روضه هاش سياست رو همراه با امام حسين بهمون بگه تا بتونيم در واقعه ي عاشورا ،حسيني رقتار كنيم مگر نه اينكه تمام روزها عاشوراست و تمام زمين ها كربلا اين يعني اين كه بايد در تمام عمر حسيني با دشمنان رفتار كرد و وقتي كسي خائن شد بايد اورا لعن و مرگ كرد چرا كه دشمن خودي و غير خودي نداره دشمن دشمنه البته كسي كه از درون ضربه مي زنه مطمئنا ضربش كشنده تره درضمن راه حق ادامه داره حتي اگه 72 نفر در اين راه حق باشن فرق نداره شماها هي بگين يه بار 3 مليون يه بار4 مليون يه بارم بگين هيچ مليون مهم اينه كه حق ادامه داشته باشه حتي اگه چشم ديدن همين چند مليون نفر رو هم نداشته باشين براي اين چند مليونمهم نيست كه بهشون توهين بشه مهم راه حق كه ادامه داشته باشه سالهاست كه اين توهين ها رو تحمل مي كنند اما به كوري چشم بعضيا راه حق ادامه داره
jma
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۶
یه زمانی همین اقایان از مردی حمایت می کردند که نتیجه ان عقب ماندگی ما از دنیا شد .توهین و تهمت به برادر دینی و ان هم شیعه چرا باید باشد از فردای قیامت بترسیم اینقدر بدعت ایجاد نکنیم اینقدر شیعه را مظلوم نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه سنی بود ایراد نداشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱۸
مرگ بر آمریکا و اسراییل و حامیان آنها
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت

همینه حاج منصور فقط همینو گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا قسم این وهابی ها و سلفی ها و شما تندروها از آمریکا هم بدترید؛ یه چیزی تو مایه های اسرائیل؛ مدل اسلامیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر انگلیس ، مرگ بر آلمان ، مرگ بر فرانسه ، مرگ بر هلند ، مرگ بر تایلند ، مرگ بر بلژیک ، مرگ بر ژاپن ، مرگ بر آمریکا...... آقا اصلاً مرگ اروپا مرگ بر آسیا مرگ بر آفریقا ، مرگ بر استرالیا. اصلا در یک کلام مرگ بر دنیا. خوب شد؟؟؟ افراطی ها راضی شدن؟؟؟ دوستان این چه تحلیله که شما دارین. اگه این جوری که شما می گین باشه یعنی همه دنیا با ما مخالفند؟؟؟
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۷
آها شما گفتید و خودتان وامثال آدمهای باهوش (!!!!!!) مثل خودتان هم باور کردند!
از قدیم گفته اند علیکم بالمتون لابالحواشی! در مجالس مذهبی می بایست علما محور و متن باشند و مداحان و مجلس گرم کن ها حاشیه!
وای بر محافلی که عکس این قضیه باشد!!
اینکه آدمی (؟!) در قد وقواره آقای منصور ارضی بخواهد در باره شخصیتی همانند آقای هاشمی (علی رهبرنا و علیه درود!) سخن بگوید فی نفسه پای از گلیم درازتر نهادن است! چه رسد به آنکه بخواهد اراجیف درافشانی کند!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
این بالحواشی رو از کجا یاد گرفتی؟
متن ماجرا مخالفت آحاد مردم ایران با حذف شعار مرگ بر آمریکاست که عالم مجلس امام خمینی وامام خامنه ای عزیزه و روضه خونش (یا به قول شما حاشیه اش) هم حاج منصور.
حالا شمابگو اعتراض شما به چیه ؟؟؟
جناب هاشمی هم قد وقواره ای نداره فقط پول داره ونفوذ ! تازه نفوذش هم نم کشیده وگر نه شورای نگهبان رد صلاحیتش نمی کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۱۵
دست گلش درد نکنه که صادقانه نظر مارو منعکس کرده .هرکس مخالف مرگ بر پدید اورندگان زندان گوانتانامو وابوغریب است لابد با انها همدست است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوارج هم دقیقا مثل شما شخص ناشناس تحلیل میکردند؟
محود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۱۲
اوباما و دیگر مقامات امریکایی و اشغالگران قدس ملت ایران را بارها تحدید به جنگ کرده اند یعنی مرگ ده ها هزار ایرانی بی گناه اگر واقع شود
افرادی که قلب به شدت مهربانی دارند و گفته یک مداح اهل بیت در باره
مرگ یک ادم انها را نارحت کرده اگر راست گفته باشند باید تا حلا همگی سکته کرده باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۵
مشکل اینجاست که مانند دولت قبل عمل نکردند که هرکس صدایش درآمد تا اوسط دوره دهم ریاست جمهوری حبس و اعدام کردند در اینصورت این سایت دیگر وجود نداشت که بگوید هجمه
nader
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۰
۸
متاسفانه در كشور ما به جاي انتقاد ناسزا گويي و لعن و نفرين ميكنند ، كدام دين و مذهبي چنين اجازه اي صادر كرده ؟ بيان نظرات آزاد ولي بي حرمتي تحت هر شرايطتي از انسانيت بدور استضمناٌ من از ان دسته از دوستان كه از طرف مردم صحبت ميكنند عرض كنم آدم زنده نياز به وكيل و وسيع ندارد، آقاي منصور ارضي كدام قدم مثبت را براي كشورش تا اين لحظه برداشته بجز تفرقه افكني ..، جايي كه رهبر سكوت ميكنند چطور به خودتون اجازه ميدهيد اظهار نظرهاي تند كنيد...لطفا محترمتر و صبورتر اجازه دهيد مسئولين كار خوشان را انجام دهند
ناشناس
|
Germany
نادر جان شدیداً باهات موافقم.
البته وسیع غلطه درستش می شه وصی .
آرین خان شقاقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲۲
۱۲
باوجود هشت سال تخریبها توهین ها تهمت ها بداخلاقی ها بی مسئولیتی ها و از همه دلخراشتر با وجود رفتارهای وحشیانه افراطی ها اما مردم به کاندید آقایان سیدخندان سید محمد خاتمی و مرد همیشه زنده تاریخ شیخ اکبر رفسنجانی عزیز رای دادند.اصلاحات از آن قماش نیست که امروز بگوید الیوم یوم الانتقام بلکه شعار اصلاحات و اعتدال همان شعار فتح مکه است الیوم یوم المرحمه.
دوران اینگونه مسائل گذشته است
ان شاالله ایران هم مثل مصر نخواهد شد که مراجع و مفتیان و علمای دانشگاه جایشان را به مداحان و قاریان بدهند. لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم.
امیدوارم کامنت مرا برخلاف گذشته درج کنید.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۸
حاج منصور برو مدحت را بگو
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۷
حاج منصور هرکاری بکند، تخریب شخصیتی که در نظر مردم چهارسال پیش با حمایت از آدم نالایقی مثل احمدی نژاد برای خودش و جامعه مداحان به وجود آورد، جبران نمی شود.
درویش یا حق
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۴
به نظر میاد جمع افراطی ها جمع جمعه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۲۲
۷
چرا باید یک روضه خان بیسواد اینطور با آبروی افراد بازی کند ؟ تقصیر سایت شماست که به اینه با توجه خود امتیاز میدهید! اینه فقط دنبال جلب توجه هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۸
خدا به ارضی شفا دهد
مجتبی257
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۸
۳
دوستان یک یادآوری:
مطابق فرمایش آقای خامنه ای در نهی از منکر از فعل نهی کنید نه از فاعل
محسن
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۷
۸
امید وارم در آینده ای نه چندان دور به امریکا به عنوان خان دایی یاد نکنیم
رضا
|
United States of America
|
۱۳:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۴
ایشان کلمه کفتار پیر را به کار نبرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۲
۵
هم به اصطلاح اصلاح طلبان هم برادران مخلص مصاددیق افرا هستند