سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
نطنز نیم، فردو ربع، اراک تعطیل؟

"توافق‌"نامه‌ای که همه چیز را با خود "بـُرد ... بـُرد"!

فارغ از دیدگاه مثبت یا منفی نسبت به توافق ژنو، دستیابی بدان طی روزهای اخیر آنچنان در بوق و کرنا شده که گویی شق القمری از سوی دیپلمات های مذاکره کننده با 5+1 صورت گرفته است!
کد خبر : ۱۴۵۲۹۴
"گروه سیاسی صراط" - «ژنو»؛ واژه‌ای که شاید همانند بسیاری از واژگان دیگر چون "پاریس"، "گلستان"، "ترکمانچای"، "598"، "سعدآباد" و ...؛ هرگز از یاد و خاطر ایرانیان پاک نخواهد شد.

حال سوال اینجاست که حکاکی «ژنو» بر اذهان ملت، موجب سربلندی ایشان خواهد بود یا سربه‌زیریشان؟!
آیندگان چه ذهنیتی نسبت به تنظیم‌کنندگان ایرانی مفاد توافق نامه ژنو خواهند داشت؟!
آیا می‌توان نام مذاکره‌کنندگان ژنو را در زمره "عباس‌ میرزا"ها و "امیرکبیر"ها و "مصدق"ها قرار داد یا مع‌الأسف می‌باید اسامی‌شان را در ذیل نام‌هایی چون "میرزا آقاخان" و "وثوق‌الدوله" گنجانید؟!

جوابگویی به این سوالات تنها در گرو پاسخ به سوالی بسیار پیش‌پا‌ افتاده و کوچکتر است و آن اینکه «چه دادیم و چه گرفتیم؟!»

جهت آنکه به سیاه نمایی و عدول از اعتدال متهم نشویم ابتداً «چه‌ها گرفتیم ...» را بر می‌شماریم:
:: اول؛ آزادسازی رقمی درحدود 8 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران.
:: دوم؛ کاهش برخی تحریم ها در حوزه بانکداری، طلا، خودرو و پتروشیمی.
:: سوم؛ تأیید تلویحی (نه تصریحی!) حق غنی سازی هسته ای جمهوری اسلامی ایران.



و اما «چه‌ها دادیم ...» عبارتند از:
:: اول؛ توقف غنی سازی بیش از 5 درصد و معدوم نمودن تمامی تجهیزات مرتبط با تغنی فراتر از آن.
:: دوم؛ از بین بردن و یا تقلیل ارزش تمامی اورانیوم های با غنای 20 درصد در داخل ایران.
:: سوم؛ از کار انداختن 50 درصد از سانتریفیوژهای فعال در مرکز هسته ای نطنز.
:: چهارم؛ از کار انداختن 75 درصد از سانتریفیوژهای منصوب در مرکز هسته ای فردو.
:: پنجم؛ توقف فعالیت ایران در زمینه راه‌اندازی و سوخت‌‎گذاری رآکتور تحقیقاتی اراک و ایضاً مهار کامل پیشرفت در مسیر پلوتونیوم آب سنگین آن مرکز.  
:: ششم؛ دسترسی لحظه به لحظه بازرسان آژانس به مراکز نطنز و فردو.
:: هفتم؛ امکان نظارت بی‌سابقه بر تمامی تأسیسات هسته ای ایران توسط مونیتورینگ جهانی.

فارغ از دیدگاه مثبت یا منفی نسبت به چنین توافقی، دستیابی بدان طی روزهای اخیر آنچنان در بوق و کرنا شده که گویی شق القمری از سوی دیپلمات های مذاکره کننده در ژنو صورت گرفته است!

چه آنکه بیشترین استناد دولتمردان در اثبات شاهکار نمایش دادن توافقشان، تأکید بر تصدیق حق غنی سازی ایران از جانب 6 کشور بوده است.
این مدعا در حالی عنوان می گردد که بر طبق حقوق اولیه اعضای NPT ، پذیرش حق هسته ای کشورهای عضو از جمله بدیهیات این پیمان نامه محسوب می شود و اذعان مجدد 5+1 بدان دستاوردی چشمگیر بحساب نمی آید.

در این میان اما تأیید همین حق از سوی 6 کشور نیز نه بشکل قطعی و مصرّح بلکه بطور مشروط و تلویحاً مورد اشاره قرار گرفته و حتی جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده در مصاحبه اخیر خویش نیز پذیرش حق غنی سازی ایران را بکلی مُنکر شده است!

با از نظر گذارندن این سطور اما ابهاماتی در ذهن پدید می آید که جای دارد به آنها اشاره داشته باشیم.

1-با توجه به مذاکرات فرسایشی 10 ساله ایران با 5+1، آیا امکان حصول چنین توافق سهل الوصول و راحت الحلقومی در سالیان گذشته فراهم نبود؟!
بدون شک امکان دستیابی به امثال این توافق یا حتی بیش از آن در طول 10 سال گذشته امکان پذیر بوده اما تیم سابق مذاکره کننده جمهوری اسلامی، به هیچ عنوان حاضر به عقب نشینی اینچنینی از حقوق هسته ای ملت نبوده است.

2- آیا با دستیابی به توافق نامه «ژنو»، از خون های پاک شهدای هسته ای کشورمان حفظ و حراست شده است؟!
همگان بر این امر معترفند که از دست رفتن جان شهیدان «علیمحمدی»، «شهریاری»، «رضایی‌نژاد» و «احمدی‌روشن»؛ به قطع و یقین در ازای توقف غنی سازی جمهوری اسلامی در حدود پایین تر از 5 درصد نبوده چراکه آرمان و غایت نهایی این بزرگواران بسیار فراتر از "پذیرش مشروط حق هسته ای ایران" و "آزادی تنها چند میلیارد از دارایی های بلوکه شده" بوده است.

3- دستاورد هسته ای (نه اقتصادی) تیم مذاکره کننده ایران در ژنو چه بوده است؟!
شواهد و قرائن موجود از آن حکایت دارد که بجز پذیرش با اکراه حق هسته ای ایران، در عین لحاظ نمودن قیود و شروط فراوان از سوی 6 کشور، هیچ موفقیت هسته ای دیگری در توافق نامه ژنو برای ایران ملحوظ داشته نشده است!

4- چه تضمینی وجود دارد که کشورهای طرف مذاکره ایران همان راه و رسم ناجوانمردانه سال 2003 را مجدداً تکرار ننموده و ایرانیان را تا چشمه نبرده، تشنه بازنگردانند؟!
همانطور که رهبری فرزانه انقلاب در دیدار اخیرشان با دانش آموزان و دانشجویان در آستانه سالروز تسخیر لانه شیطان بزرگ فرمودند، نمی توان به طرف های مذاکره کننده بالاخص ایالات متحده خوشبین بود و فرجامی مطلوب را در این رابطه تصور داشت.

در پایان قضاوت در این باره را به شما مخاطبان فهیم واگذار می کنیم چراکه گذشت زمان روشنگر بسیاری از مکتومات و ناگفته ها خواهد بود.
نظرات بینندگان
طمطراق
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۶۴
۲۰۲
حرف دل ما رو گفتي در آن باغي كه گلچين باغبان است فغان بلبلان بر آسمان است
حسن س
|
-
آره توافق با کسی که خون شهدای هسته ای ما گردنشه . . .
سيدحسين پيام
|
-
هركي متوجه شد كه راست مي گه جايزه داره! همه ميگويند ما پيروز شديم و هركي براي خودش جشن پيروزي گرفته . تا جايي كه اسرائيلي ها و اماراتي ها هم براي اين توافق جشن گرفته اند. الله اعلم
ناشناس
|
-
در ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، قرارداد ---- مبارک باد!!!! من میگم برای اینکه خوشحالی مهد اولیاء و خانواده محترمشون که مردم رو به شورش و فتنه ، تشویق میکردن و خوشحالی همه مستکبرین و صهیونیستها در سراسر جهان، حکم دکتر ----- هم زودتر صادر کنن، بفرستونشون ---- -----، کار رو یکسره کنند که دیگه صهیونیستهای وطنی و خارجی بدون دغدغه خاطر کشومون رو چپاول کنن.
یکی
|
-
وطن فروشان برشترجهالت عده ای سوارشده ،خیانت خودشان راخدمت نشان می دهند.آیندگان براین بیخردی لعن خواهندکرد.حیف خون شهدای راه دانش هسته ای
صرفا جهت شوخی با دولت انقاد پذیر !!!
|
-
---------------------------

آقایون اصلاحانی و اعتدالی فعلا آواز بخونید که نوبت ---- ما هم میرسه
مجید اردبیلی
|
-
بزرگترین برنده:

بزرگترین برنده این توافق Tکمپانی های نفتی غربی است که با کاهش قیمت نفت ،میلیاردها دلار از نفت ارزان عربستان و ایران و ... سود خواهند برد.

قیمت نفت در سال 2014به کمتر از 80دلار سقوط میکنه
شقایق
|
-
این یک توافق نامه نیست یک باج نامه است ...من موندم دقیقا برای چه اتفاقی داریم جشن میگیریم تمام زحمات هسته ای نابود شد که هیچ، تحریم مهمی هم برطرف نشد و مطمئن باشید نخواهد شد تحریمهای تعلیق شده ی فعلی هم بیشتر به نفع اونطرفه
بهراد
|
-
این آقایان صرفا برای حفظ قدرت و محبوبیت به همهی مردم ایران خیانت کردند
ناشناس
|
-
خاك عالم بر سرتون كه هرچي بهتون بگن حقتونه!!وقتي اسرائيل از اين توافق ناراحته چرا شما ناراحتيد؟ بخش عمده اي از بدبختي اين مردم وجود افرادي مثل شما است كه كام مردم رو هميشه تلخ دوست داريد........خوارجي كه حضرت علي بر اونها اوف مي گفت.
علی از تنکابن
|
-
درود بر شما، یادداشت مستدل و زیبایی بود
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۲۵
۱۶۶
تو این توافق ما تا آخرین خط قرمزمون عقب نشینی کردیم ، طوری که دیگه بیشتر از این عقب نشینی میشه تعلیق 5 درصد و خط قرمز ما است .
اما طرف غربی فقط برخی تحریم های خرده رو برداشته و به تحریم های اصلی دست نزده و تنها بخش کوچکی از دارایی ما رو برداشته !!!

ما تا آخرین حد ممکن عقب رفتیم ولی آمرکا تنها یک قدم عقب رفته و هیچ تضمینی نیست که عقبتر بره !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این تاوان در افتادن با دنیاست.
این تاوان انزوای بین المللی است.
وقتی که کشورهای دوست و برادر (روسیه و چین) قطعنامه علیه ما تصویب میکنن و وتو نمیکنن چه انتظاری داری؟
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت سروش این اسمش توافقه یا وادادگی و باج دادن ؟؟؟
این اسمش باجه باج که اونارو پررو تر می کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مقصر اين بدبختي مسبب ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيته.همون فردي كه قطعنامه ها رو كاغذپاره مي ناميد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۶۹
۷۴
لطفا پاسخ بدید.
اگه در زمان آقای جلیلی این کار انجام میشد چی مینوشتین ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در زمان جلیلی روی غنی سازی 20 درصد چونه میزدیم پس طبیعتا چنین اتفای نیم افتاد
کما اینکه می افتاد بدتر از این مینوشتیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یقینا در آن زمان چنین خفتی به ما تحمیل نمیشد و اگر هم میشد خیلی راحتر در مقابل آن می‌ایستادیم زیرا آنها مثل اینها نبودند که غنی سازی را بدهند و کارناوال شادی هم راه بیاندازند.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جلیلی اجازه خطور چنین کاری رو به ذهنش هم نداد چه برسه بخواد اون رو مطرح و عملی کنه و الا چنین عقب نشینی برای ایشان و تیم مذاکره کننده هیچ کاری نداشت اما حاضر نشدند تا این مقدار عقب نشینی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه میشستن مقاوووومت میکردن!!!البته در کنار مقاومت ثروتشون بدجوری تغیر میکرد واسه همین از این توافق ناراحتن
شبیه راز
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی ملت ایران را عزیز تر از این میدانست که دستاوردهای جوانانش را به حراج بگذارد. در الماتی 2 فریز تحریمهای بانکی، نفتی و ارزی در مقابل فریز فردو مطرح شد که به دلیل اینده مبهمش مورد قبول واقع نشد.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی اگه می مرد همچین کاری نمی کرد . مطمئن باش .
اگه قرار بود این توافقات انجام بشه خب جلیلی انجام می داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای ما شخص ملاک نیست ...بلکه عملکرد فرد است که از خودش مهمتر است...شما کی می خواهید این را بفهمید؟؟؟؟؟؟
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول شهید رجایی ما یک نان را 35 میلیون با هم می خوریم ولی ...
افسوس و صد افسوس
دکتر جلیلی سر غیرت ایرانی و پیشرفت ایران داشتند مذاکره می کردند
اما دکتر ظریف چی هر چی داشتیم دادند تا مقداری از تحریم ها برداشته بشه
به قول سردار قلم مهم توافق نیست مهم سر چه چیزی توافق کردیم مهمه
دکتر جلیلی راحت میتونست بهتر از این توافق رو انجام بده و ازش بهره برداری سیاسی بکنه
ولی شرف و غیرتش اجازه نداد
حالا شما هر چی میخواهید به دکتر توهین کنید دکتر نرچشم ما هستند و از خدا می خواهیم دکتر عزیز جلیلی رو برای ما حفظ کنند که مایه غرور ما هستند و اگر دوباره تاریخ تکرار بشه حاضریم ازشون حمایت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی نامه یه طرفه نوشتند بهش گفتن معجزه قرن اگه با غرب توافق میکرد که میگفتند غرب رو مسلمان کردیم!!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه ناشناس چرا انقد میخوای کج بری
هشت سال مذاکره کردن یه قدم هم عقب نرفتن
اینا تو همون قدم اول هر چی داشتیم و نداشتیم رو به باد دادن
دیگه چه دفاعی میشه ازشون کرد اخه
حضرت اقا هم نکته جالبی در خطاب به نامه روحانی نوشتند
«دستيابي به آنچه مرقوم داشته‌ايد درخور تقدير و تشكر...
اینو متوجه میشی یعنی چی
یعنی این چیزی که تو میگی فرق میکنه با اون چیزی که در واقع قراره اتفاق بیافته
چقدر شعر زیبایی این
در ان باغي كه گلچين باغبان است فغان بلبلان بر آسمان است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
از همه خوانندگان خواهش می کنم به بسته پیشنهادی ایزان به 5+1 در زمان جلیلی سال 88 توجه کنند :
1- محور سیاسی - امنیتی 1.1 - حفظ کرامت انسانها، احترام به فرهنگ ملت ها و تامین حقوق آنها 1.2 - تقویت ثبات و تحکیم صلح عادلانه، توسعه گستره مردم سالاری و پیشرفت دمکراسی و ارتقاء رفاه ملت ها در مناطقی که از بی ثباتی، نظامی گری، خشونت و تروریسم رنج می برند.
واقعا با این بسته می خواستیم به کجا برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسته مسخره پيشنهادي جليلي تون رو هم ديديم و خونديم.كلي روده بر شديم از خنده!!!!!!از تغيير ساختار شوراي امنيت بود تا مساله فلسطين.تنها چيزي كه توش نبود مساله هسته اي ايران بود
00000000000
|
Iran (Islamic Republic of)
می نوشتیم خیانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط سه سال پیش بیانیه ترکیه حاصل مذاکره شخص محمو خان و سعیدخان با اردوغان چی بود ؟ آیا غیر از تحویل 1200کیلوگرم سوخت به ترکها بود ؟ آیا شرط آقا نبود که گفت مبادله سوخت توی تهران اونهم همزمان حتی توی کیش هم قبول نیست ؟ یا للعجب از بی دینی یا للعجب از جهالت یا للعجب از ادعای مسلمونی و یهودی گری شما لایق چی هستید عصبانیت من از تعصب شماهاست خدا شفاتون به انشائالله اگرنه که شرتون را از سر اسلام ومصالح اسلام کم کنه .
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۶۰
۱۰۱
شماها یا خیلی پولدارین یا خیلی کودن یا هم قصد و غرض دارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند دهنت را که نفست از جای گرم بلند میشه. همیشه تاریخ این مستمندان و پابرهنگان بودند که تا آخر پای دین و اعتقاداتشان ایستادگی کردند و آخرت و عزت خود را فدای خوشگذرانی نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 11:23 موافقم باهات.
تاریخ رو خوب اومدی .
کاش ملت ایران از تاریخ درس عبرت بگیرن.
مخصوصا ------------
مصطفی13
|
Iran (Islamic Republic of)
کارد بخوره به شکم شماها مگه پاره شیدی اینهمه می خورید سیر نمی شید.
عزت و شرافت به پولداری و بی پولی ربط نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
35 ساله فقط پابرهنه ها پاي اين انقلاب ايستاده اند و با عزيزانشان آن را حفظ كرده اند. از خانواده شهيد احمدي روشن خجالت بكش كه اين حرف را مي زني
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
همش خودتی . . .

تربیت خونوادگی چیز خوبیه خونوادگی
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها چون اسم توافق اومد خوشحالید چون هنوز مفاد توافقات نخوندید .
اگه بخونیدم فکر نکنم درک کنید عمق فاجعه رو چون درکتون نمیرسه . فهم ندارین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من اگه پولدار بودم که دیگه برام مهم نبود چه اتفاقی می افته...پی پول درآوردن و خوشگذرونیم بودم...
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان
با هر لفظی که لایق خودت و امثال خودت هست ما را خطاب می کنی
ما نه پولداریم و نه کودن ما توی این گرانی و تورم شکر خدا از گرسنگی نمردیم و دست ما پیش نامردها دراز نشده و ان شاءالله نخواهد شد
گلچین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جلیلی میخواست با کلنگ بیافته پی کندن یک کوه آهن.
اینکه ما دربرابر اونها با زور بخوایم حرفمونو پیش ببریم بی اساس هست.
این توافق اگه کارشناسی می بود باید 10سال پیش به این نتیجه میرسیدیم. کشوری که علم هسته ایشو از کشورهایی که داره باهاشون در حقانیتش مذاکره میکنه بگیره این میشه دیگه.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط:
به اندازه باورهای هرکسی حرف بزن....بیشترکه بگوئی تورااحمق فرض خواهدکرد.
داستان ----خان هم همینه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبانی ها یا پول دارند یا چون فکر میکنن قراره برن بهشت دغدغه مالی ندارن و همه چیز را خالصا در راه جنگ و اتش و خون هزینه میکنند و بعد دویست سال هنوز هیچ نقطه ای از دنیا رو نتونستند اسلامی کنند!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه دوووزار غیرت و شرف و عزت داشتی این حرفا رو نمیزدی
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان فکر کنم ابنا عمر نوح دارن برای همینه که دائم دنبال عدم وادادگی هستند!
اینا منو شمارو که نسلمون تو جنگ ، دوران سازندگی و واین آخری دولت پته روی آب سوخت درک نمیکنن.
نه شغلی نه آینده ای نه تشکیل خانواده ای همه چی روی آب اونوقت، آقایون دنبال غرور ملی اونم با جنگیدن با همه دنیان .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم شماها چرا همش توهین میکنید. خبر اگه مردی یه جا قرار بزار با هم بحث کنیم ببینیم کی بی نتیجه میرسه. انسان محترم شماها اسمتون شیعس ولی خدا رو گواه میگرم کافر اسلام رو بیشتر از شما میشناسه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
با این دست گل اونایی که ازشون طرفداری میکنی... معلوم شد کودن کیه... استغفرالله...
آخع بخوام با نو برخورد امثال تو جواب بدم... که نمیشه و صحیح نیست... اگر هم جواب ندم که گمان میکنین بر حقین... آخه بی ----... بعد از 32سال خون جگر خوردن... این چه دستاوردی بود... خدا خودش نگذره از ----- ------... والله که ازتون بگذره ملت مظلوم ایران اسلامی... والله...
روی ------ رو دارین سفید میکننید... اُف بر شما.. اُف...
مهیار شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷۱
۵۲
ولن ترضى عنك اليهود ولا النصارى حتى تتبع ملتهم .....

ما را چه میشود که به خود پشت میکنیم ؟؟!!!

...............................................
یا مهدی
___________________________
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس این حسادت نیست . کاری که تیم مذاکره کننده کرده چیزی بیش از وادادگی و ذلت برای ایران به ارمغان نخواهد اورد .
دیروز ویلیام هیگ گفت : " امیدوارم سیاست ایران در قبال سوریه مثل موضوع هسته ای تغییر کند " .
جای شگفتی است که این ها تا اخرین خاکریزهای دینی و اعتقادی ما جلو خواهند امد و هیچ امتیازی نخواهند داد .
غربی ها با مواضع ضد و نقیض خود نشان دادند که به هیچ اصلی پایدار و استوار نیستن . در ضمن قضایای هسته ای یک بازی بیش نیست برای اینکه ایران رو مجاب کنند تا از مواضع دیگرش عقب نشینی کند .
وا عجبا از تیم مذاکره کننده که این موضوع به این سادگی را متوجه نشدن .
مگه اقا چندین بار نفرمودن به امریکا اعتماد ندارن .
نتیجه ی مذاکرات و همچنین این توافق ننگین چیزی جز سرافکندگی و سرشکستی ملت ایران در جهان نخواهد داشت .
تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسانی به اسلام و انقلاب اسلامی خیانت کردند .

حالا خوبه مفاد توافق نامه رو تو تلویزیون قرائت کردن دیدین که در قبال ابناب چوبی هیچ نصیب ما نشد .
نکته ی دیگر اینجاست که هم امریکا و هم انگلیس هر دو اتفاق نظر داشتن که غنی سازی حق ایران نیست و از سوی دیگه می گفتن که تحریم های اصلی برداشته نخواهد شد .
سوال من از مسئولین و کسانی که نااگاهانه از انها حمایت می کنن اینه که ایا این امریکا نبود و نیست که تحریم های یک جانبه رو بر ایران تحمیل کرد ؟ کشورهای غربی نوچه ی امریکا هستن . وقتی امریکا میگه تحریم های اصلی دست نخورده باقی خواهند موند و انگلیس هم اونو تایید میکنه یعنی چی ؟
چطور اقای رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه از رفع تحریم های نفتی و بانکی سخن میگن ؟
مگه تحریم ها رو امریکا اعمال نمیکنه پس چرا هیچ تفاهم ارایی بین هیئت ایرانی و امریکایی وجود نداره ؟

مساله بعدی اینه که در مذاکرات بعدی اگر قرار شد ما حتی غنی سازی 5 درصد رو هم تعلیق کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی ناشناس عزیز
خیانت امثال ---- و ---- و ...
مملکت رو به نابودی کشانده و شما میگید
اگه توی این مملکت ---- و ---- نباشه که پسر باغ پسته باید اعدام بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس راضی نمیشه مگه اینکه برده اش بشی در حالی که ادما باید با هم زندگی کنند و باید توافق کنند
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۳۰
۷۳
تمام این مراکز به اندازه نصف یک کارخانه پتروشیمی به درد کشور نمیخوره.
ترکمنچای زمانی شروع شد که ما با دنیا به خاطر هیچ درافتادیم و خدا می داند چند برابر جنگ با عراق از مساله هسته ای به کشور صدمه خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همان کارخانه پتروشیمی که میفرمایید الان که تحریمها برداشته شد باید محصولات را به آلمان بدهیم و اصلا تحریم آن به درخواست آلمان برداشته شد.
حذف تحریم پتروشیمی به درخواست آلمان.
حذف تحریم خودروسازی به درخواست فرانسه
عدم افزایش تحریم خریداران نفت به خواست امریکا تا همین فروش کم نفت با دلار انجام شود.
دیدید اعجوبه‌های دیپلماسی شما چه افتخاری کسب کردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 11:26 تا بحال بیشترین خیر مافیای خودرو و بیشترین خیر دلار نفتی رو شما دیدی که !
به قول کیهان نعل وارونه نزن زشته!
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای جهان !!!
شما هنوز متوجه نیستی داری چی میگی !!
این ما بودیم که با جهان در افتادیم یا امریکا و غرب بودن که زیاده خواهی می کردن و الان هم دست بردار نیستن ؟

ما در جهان جنگ راه انداختیم و به عراق و افغانستان حمله کردیم ؟ ما شورشیان رو تامین مالی و تسلیحاتی کردیم و اونها رو به سوریه فرستادیم که مردم بیگناه رو بکشن ؟ ما بین شعیه و سنی اختلاف انداختیم ؟ ما گروه های تکفیری رو درست کردیم و اون به جون مردم کشوریها منطقه انداختیم ؟
از کدوم دنیا صحبت می کنی ؟
دنیایی که قانون اون رو امریکا و رژیم صهیونیستی تامین میکنه ؟ دنیایی که هدف ان تامین امنیت رژیم نحس نجس صهیونیستیه ؟ دنیایی که در اون کشتن کودکان بیگناه جرم به حساب نمیاد ولی داشتن انرژی صلح امیز هسته ای تهدیدی برای کشورهای منطقه است ؟
دنیایی که عده ای خود را ارباب ان و دیگران رو رعیت و نوکر خود می دانند ؟

شفاف و واضح و مشخص به من بگین کدوم دنیا مورد نظر شماست ؟
اهان احتمالا امریکا و چند کشور معدود غربی و رژیم صهیونیستی کل دنیا هستن .

هدف بعدی امریکا و غرب اینه که ایران دست از حمایت محور مقاومت برداره بعدش دست از اصول و مبانی اسلامی دور بشه در نهایت مثل برده در خدمت اونها قرار بگیره .
دیروز هیگ گفت : امیدوارم سیاست ایران در قبال سوریه همچون قضیه ی هسته ای تغییر کند .
اینها به دنبال این هستن که ایران از تمام داشته هایش دست بکشد و به نوکری اونها در بیاد .

گرچه شما این موضوعات رو متوجه نمیشین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس به خاطر همينه كه 80 ددرصد برق فرانسه به صورت هسته اي توليد مي شود 18 راكتور اتمي دارد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه میفهمن ساست یعنی چی اخه؟کشورو به مرز ورشکستگی کشوندن،همه چیزو داغون کردن طلبم دارن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا به حال كلمه "استقلال" به گوشت خورده جهان جان؟!
بعد گفتي دنيا؟! 4 تا كشور اگه دنياست، خب برو تو اون دنيا زندگي كن و حالشو ببر. تو ميخواي كاسه گدايي جلوي دشمن بگيري، ايران جاش نيست. ايران جاي ايراني است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اینجوریه پس کل فعالیت های هسته ای به خواست روسیه شروع شده! کل تحریم ها هم به درخواست چین چون سودشو چین برد!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
یا هیچی نمی فهمی یا اینکه خیلی از دنیا پرتی یا اینکه ...
تا کی حاضری به غیرت و شرفت ضربه بزنن و هیچی نگی
نوبره به خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا تورو خدا یکی بیاد فرق غنی سازی با نیروگاه هسته ای رو به این نادانها بگه. اینهایی که ادعا میکنند فقط بگن که غنی سازی که تقریبا 100میلیارد دلار هزینه داشته چه منفعتی برای ما داشته.فقط خواهشا نگن غرور ملی.چون تو این 8سال چیزی به نام غرور ملی برای ما نموند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جهان حرف حق را زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1000میلیارد دلار به ایران ضرر زد
دين پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
قرارداد تركمنچاي به خاطر بي عرضه گي و بي غيرتي قاجارها بسته شد
و ملي شدن صنعت نفت به خاطر غيرت و در مقابل غرب ايستادن تحريم هاي زمان ملي شدن نفت از تحريم هاي اين 35 سال و خصوصا 2 سال قبل خيلي خيلي بيشتر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۳۱
۸۰
ظریف در چند هفته کاری کرد که جلیلی و بقیه دوستاتوت در 10 سال نتونستن انجام بدن،خب این کمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا حرفتون درسته
حتی روحانی هم نتونست در دوره تصدی این پست چنین توافق خفت باری رو امضا کنه
حداقلش زمان روحانی یه وعده نیم بند دادن ولی الان اونم نسیه دادن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا جلیلی و جد و آبادش هم نمیتونستن چنین ذلتی به ارمغان بیاورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از قدیم گفتند خراب کردن خیلی آسان و کم وقت است اما درست کردن و ایستادگی مشکل و زمانبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف ناشناس 11:29 کاملا درسته سال 82و83 خراب کاری کردند که هنوز درست نشد و حالا این خراب کاری که بیچاره خواهد ما را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیا در چند سال اخیر روی خراب کردن رو سفید کردن.
فرار به جلو تا کی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره راست میگی همچین وادادگی و سازشکاری و گذشت از حقوق واقعی مردم در قاموس امثال جلیلی نمی گنجید .

جلیلی از حق مردم در قبال اب نبات چوبی نگذشت اما ظریف به خاطر یه وعده ی نیم بند که خود غربیها و امریکا هم ردش می کنن توقف پیشرفتهای هسته ای رو لبیک گفت .

اقای روحانی بالاخره به ارزوی خودتون مبنی بر دیدن دم کدخدا رسیدین . حالا ببینید چی نصیبتون میشه .
ناشناس اولی
|
Iran (Islamic Republic of)
خفت اینه که مارو هیچ جا حساب نمیکنند!خفتاقتصاد ورشکسته ایران اونم با این همه ثروت و دارای خدادادی!خفت جوان های معتاد و بیکار نه این چیزا،شماها ذهنتون اینقدر بسته ست که هیچ واقعیتی رو نمیبینید ومثل .... هی دم از مقاومت میزنید!البته مقاومت رو فقط مردم میکشن
گلچین
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ظاهرا پارسال رو فراموش کردید که تورم کمر همین پابرهنگان رو شکست.
اگه دولت فعلی نمیدونه سیاست یعنی چه پس میشه شما یادشون بدید؟!!
این بها که از خون و جون مردم دارند خرج میکنند نتیجه بیتدبیری عده ای هست که فکر میکردند دنیا فقط این چند کشور اروپایی و پیشرفته نیست!
گلچین
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه اگه مسئولین سایت ip نویسندگان پیامهارو چک کنند خواهند دید که این فرد ناشناس فقط یک نفر هست !!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بچه تازه به دنیا اومده رو هم اگه میفرستادی میتونست یه همچین دسته گلی به اب بده
اخه نادان
دولت قبل 8 سال زور زد تا باج به این بزرگی رو نده
این همه تلاش کرد که توافق روی 20 درصد به بالا باشه
والا که 5 درصد هم هرکسی میتونست به توافق برسه
حالا ای کاش تنها این بود
نظنز پر
فردوو پر
اراک که دیگه بپر بپری داره برای خود عمرا دیگه حالا حالاها دستمون به اراک برسه
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان دوره اصلاحات یادتون هست اینقدر کوتاه اومدن که کل غنی سازی تعلیق شد این پنج درصدی رو که ظریف اینقدر روش مانور میده به خاطر مقاومت دکتر جلیلی و همکاراش بوده خواهشا منصف باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه هرچي آمريكا بگه مثل يك نوكر بي جيره و مواجب بگي چشم كه اسمش كار نيست
جليلي غيرت داشت مثل بعضي آقايان در برابر غرب زانو نزد
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای رهبر کاملا با شما موافقم ......حالا هی دهنشونو پر میکنن و برای ماست مالی کردن گندی که زدند میگن مهم ترین دستاورد این توافق اینه که ما همچنان به غنی سازی ادامه میدهیم دیگه نمیگن ولی این غنی سازی زیر 5 درصده و به روی خودشون نمیارن که همین غنی سازی اندکی هم که فعلا ! ارباباشون بهشون اجازه دادند انجام بدن از همت و غیرت و ایستادگی مردم توی این ده سال و تلاش و پشتکار دولت قبل بوده وگرنه زمان اونا که کل غنی سازی تعلیق شده بود و ما هنرنمایی هاشون رو قبلا دیده بودیم!!!
سینیا
|
Iraq
|
۱۰:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹۱
۴۷
بله

دستاورد هسته ای شما تو این سی سال کلا چی بوده؟؟؟

کار را که کرد؟؟؟ آن که تمام کرد

وقتی خودرویی نباشه تمام بنزین های جهان بی مصرف هستند! مفهومه؟
ناشناس
|
Iraq
از درک شما خارجه زیاد سخت نگیر!
ناشناس
|
Iraq
در قالب درک متوهمین است سینیا جان.
مرگ بر امریکا
|
Iraq
برات متاسفم که هنوز نمی فهمی داری چی میگی !!!
اقای روحانی لطف کردن 10 سال پیش فعالیت های هسته رو تعلیق کردن . بعد که دولت نهم روی کار اومد دوباره فعالیت های هسته ای شروع شد .

شما اصلا میدونین استفاده های انرژی هسته ای چیه ؟

در حوزه ی انرژی ، تحقیقاتی ، درمانی و دامپزشکی و دامپروری ، صنایع غذایی و کشاورزی و در بدترین حالتش در حوزه نظامی و تولید تسلیحات اتمی .

برای اینکه از بلاهت در ای به این لینک مراجعه کن تا بفهمی چه سودی داشته .
http://www.irannuclear.net/?page_id=550

البته از موضع گیری شما معلومه که مثل دولت راستگویان فکر می کنی . احتمالا اقای روحانی و تیم دیپلماسیش مثل شما فکر می کنن که این ---- رو پذیرفتن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۸۸
۶۹
مرگ بر صراط مرگ بر صراط،صراط افراطی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطی کسیه که بدون منطق و بدون ذره‌ای تعقل هر مخالفی را افراطی و فلان و بهمان بنامد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا با همه ی اختلاف نظری که با صراط دارم؛ نقدش رو تا حدودی می پذیرم! ولی صراط جان! مگر تیم قبلی مذاکره کننده همین اندازه دستاورد داشته که حالا به این تیم خرده می گیری؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ديكتاتور و افراطي كساني هستند كه در سال 88 به اين كشور لطمه زدند و هر چه مشكلات هست به خاطر جنايت آنهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ارباب شما ---- مخالف مرگ گفتن هستشا...در جریان نیستی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطی کسی هست که وقتی همه مردم دنیا خوشحالن به زور بخواد دنیا رو به کام همه تلخ کنه
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید صراط تند باشه اما افراطی نیست
صراط درسته که بعضی از مواقع حرفایی رو که نباید بزنه میزنه یا بهتر بگم حرفهایی که هنوز موقعش نشده رو زودتر میزنه ولی افراطی نیست
افراط رو کسایی داشتن که الان به تفریط افتادن
بد نیست یه چرخی تو دینت بزنی ببینی چه خبره
از نظر دین هر کس افراط داشته باشه به دنبال اون 100 درصد تفریط داره
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطیون کسانی هستند که صرفا به خاطر قدرت طلبی و منفعت خودشون آینده و سرنوشت یک کشور رو به بازی میگیرن... کسایی که تو سال 88 به ملتشون خیانت کردن و کشورشون رو متهم به دروغ وتقلب کردن و شورش به پا کردن و چراغ سبزی به دشمنان ما نشون دادن یادتون نرفته که تحریمهای سخت غرب علیه ما دقیقا بعد از کارهای احمقانه اون افراطی ها در سال 88 شروع شد دقیقا در زمانی که غرب داشت تسلیم ایستادگی و عزت مردم ایران میشد و اوباما و غربیها تصمیم داشتن فعالیت هسته ای ایران رو به رسمیت بشناسن و منصفانه با ایران پای میز مذاکره بنشینن این آقایون از پشت به کشورشون خنجر زدند و با کارهای جاه طلبانشون موضع غرب رو نسبت به ما کاملا عوض کردند چون دیدند در چهارسال اول دولت قبل کار خودشو به خوبی انجام داده و به محبوبیتش اضافه شده اونها از هیچ ضربه ای به کشور برای خراب کردن دولت و پیشبرد منافع سیاسی خودشون دریغ نکردند حالا خودت قضاوت کن افراطی کیه؟ معنی افراط رو میفهمی اصلا؟
حالا هم همه چیز رو دادن دو سه تا تحریم رو که بیشتر به نفع اونطرف بود تعلیق کردن و اسمش هم گذاشتن پیروزی !!!!باز هم به خاطر خوش لوسی برای عده ای گردن کلفت و حفظ قدرت و جاه طلبی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹۵
۴۲
دکتر ولایتی در مناظره انتخابات:بینید جناب آقای جلیلی! بحث دیپلماسی کلاس فلسفه نیست، آنچه مردم مي‌بینند این است که شما چند سال است مسوول پرونده ی هسته‌اي هستید، یک قدم هم پیش نرفته‌ایم، تحریم ها بیشتر شده و هر روز فشارش بر روی مردم مي‌آید،هنر دیپلماسی این است که حق هسته‌یی را حفظ کنید و در عین حال تحریم ها کاهش پیدا کند و بر آن اضافه نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در دوره شاگردان ولایتی هم دیدیم همه چیزو وا دادیم و وعده نسیه گرفتیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر آن که ایشان گفت هنر است پس از دست دادن هسته‌ای و در عین حال برداشته نشدن تحریم که بالاترین هنره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت عصر ایران متن بسته ی پیشنهادی ایران در زمان حلیلی رو منتشر کرده.
واقعا حق با آقای ولایتی است.
جلیلی انشا نوشته نه متن توافقنامه.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتی و روحانی هردوتاشون گوش به فرمان هاشمی هستند.غیراز این میگفت باید تعجب می کردیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين كاري را كه اينها كردند بچه 13 ساله من هم بلده. بيچاره كسي كه بعد از اينها بايد دوباره از زير صفر شروع كند
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا ، اقای ولایتی نتیجه خوش خدمتیشون رو از اکبر اقا !! گرفتن . ایشون به عنوان تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت انتخاب شدن .
اصلا هدف اقای ولایتی تخریب بود تا جبهه ی مربوط به اقای رفسنجانی بالا بیاد .

جلیلی حداقل اینطوری وا نداد و از حقوق مردم عقب ننشست .
فکر کردی کار سختی بود جلیلی هم بیاد بگه خوب 20 درصد رو تعلیق می کنیم در 5 درصد در جا می زنیم ، دیگه تاسیسات جدید ایجاد نمی کنیم ، سانتریفیوژ اضافه نمی کنیم ، ذخایر غنی سازی 20 درصد رو اکسید می کنیم و ... .
به نظر شما کاری داشت این کار رو انجام بده !!؟
اصلا چرا ما اینهمه تحریم رو تحمل کردیم !!
برا اینکه بیایم به غرب امتیازهای بزرگ بدیم و در قبالش ابنبات دریافت کنیم ؟
لطفا منتشر کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با مزه اینه که تا وقتی ولایتی هیچ حرفی نمیزد هی میرفتن عکس و فیلمش رو نشون میدادند که بگن ولایتی از ماست تا ---- دیگه ------ به سمتش اومد!
مرگ بر آمریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتی جواب هم گرفت که تو دوران جنگ بر روی یه چزی مثل جنگ مذاکره کردین ولی الان روی یه موضوعی که اصلا به خارجی ها ربطی نداره و اصلا مسله نیست باید مذاکره کرد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
"هنر دیپلماسی این است که حق هسته‌یی را حفظ کنید و در عین حال تحریم ها کاهش پیدا کند و بر آن اضافه نشود"
آقای ولایتی میشه لطف کنند بفرمایند به از دست دادن حق هسته ای و در عین حال عدم کاهش تحریمها اسمش چی میگن؟؟؟؟
عجب!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴۲
۲۲
شما اينجوري فكر كنيد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵۴
۲۳
وای بر ملتی که از غیر خدا بترسد وای بر آن ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به غیر خدا پناه ببرید خدا شما را به همان‌ها واگذار میکند!
ما مثلا مسکمانیم اما هیچ وقت به این آیات قرَآن فکر کردیم؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس کسی از غیر خدا نمی ترسد فقط و فقط این را محض یادآوری در ذهن خود داشته باشید که اگر فقر از دری وارد شود کفر از در دیگر وارد میشود و تحریم یعنی فقر روز افزون جماعت فقیر و در نتیجه بی دینی در کشور شیعه . پس بی خود در بو ق و کرنا نکنید که چه به دست آوردید و ترسیدید و غیره .
عقل سلیم حکم میکند در مواقعی که احساس خطر میکنید از راه عاقلانه وارد شویم و تیم مذاکره کننده و دولت محترم وضعیت زندگی اکثریت جامعه را سنجیده و بدین توافق نامه رضایت داده که فکر میکنم از توان سنجش ذهن شماها خارج است.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 11:31 نگو که جگرم با این حرفت سوخت. ای امان.... یا صاحب الزمان خودت برس به دادمون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب محمد15:28
نه اینکه پولدارهای ما همه مسلمون و دیندار واقعی هستند...پس این بی بندو بارها و این کسانی که توی شهر با اون وضع اسفناک شو اجرا می کنند فقیرنند؟؟؟؟ تا اینجایی که ما دیدیم پولدارها بیشتر نامسلمونی کردند تا این فقیرها....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده هم اشتباهی منفی دادم انگار شرمنده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اگه این جوریه که محمد آقا درست میگن باید پیامبر هم در شعب ابیطالب سه سال باقی نمی ماند . حالا ما که در اون شرایط تبودیم . به خدا راه پیشرفت ما از مسیر برداشتن تحریم ها نیست . رهبر عزیز گفتند که یه کاری کنید که هر موقع خواستیم سر چاهای نفت را پلپ کنیم راه پیشرفت ما بر ایستادگی و تلاش روز افزون استواره برید ببینید ژاپنی ها چه جور برای عزت کشورشون شبانه روز کار کردند برید کشور های فقیر را ببینید و علت فقرشون را پیدا کنید . راه پیشرفت ما در چسبیدن به آمریکا نیست کی می خواهید این رو باور کنید

ولو أن أهل القرى آمنوا واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والأرض ولكن كذبوا فأخذناهم بما كانوا يكسبون
و اگر اهل دیاری ایمان بیاوند و تقوا پیشه کنند درهای رحمت را از آسمان و زمین بر آن ها می گشاییم ....
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد بیخود اسم اقشار ضعیف جامعه رو بد نکن ...اتفاقا درود بر شرف و عزت و طیع بالای این قشر بحث بر بی پولی یا با پولی نیست بحث برنداشتن غیرت و همت است که بی پول و با پول نمیشناسد چه بسا بی پولان با همتی که یک ذره عزت خود را با تمام دنیا عوض نمیکنند و چه بسا پولدلرانی که شکم پرستی و راحت طلبی چشمانشان را کور و گوشهایشان را کر کرده است ایمان و توکل اگر واقعی باشد نه با فقر سست میشود نه با پول زیاد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶۷
۳۱
این چندمین مقالتون در نفی توافقه. کاری به دید شما از این توافق ندارم اما زیاد تکرار کردن یک حرف دلیل درست بودنش نمیشه.
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم ، به نظره من زیاد تکرار کردن یعنی درست بودن آن کار ، خیالت راحت صراط مردم با این حرفا خام نمیشند ، ما روحانیو واسه این انتخاب کردیم ، درود ر روحانی درود بر خاتمی درود بر هاشمی ، حسود هرگز نیاسود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم تکرار کردن یه موضوع بی مزه اش میکنه بالاخره اقای صراط گفتید و دیدید که کامنت های مخالف شما از زمان انتخابات بیشتر شده بهتره روش مخالفتتون رو با دولت عوض کنید این طوری مجلس رو هم از بیشتر از دست میدید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
بله
امام حسین هم تو کربلا خیلی رو مواضعش موند و با سپاه مقابلش صحبت میکرد تا شاید سر عقل بیان
اگه شما هم اونجا بودی مطمئنا به امام حسین میگفتی مگه حق با توست که داری این همه در رابطه با اون صحبت میکنی و تکرار میکنی
کی باید از گذشتگان درس بگیریم خدا میدونه
امام حسین فرمود هیهات من الذله من میگم
تو هم حاضری بگی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفتون مصداق بارز زدن به صحرای کربلاست. اگه شما خودتون رو به اندازه امام حسین معصوم و بری از اشتباه میدونین قبول، ماتسلیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا میثم اگه به شباهت تاریخیه هیچ کس به اندازه اقای ----- شبیه امام حسین نیست که به خاطر ایستادن بر چیزی که حق میدونه -------
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴۲
۴۴
بی انصافهای فحاش! خوب می دونید که موقعیت هسته ای ما امروز مرهون تلاشهای دلسوزانی چون دکتر جلیلی است. غنی سازی ما در این 8 سال به 20 درصد رسیده که دشمن امروز به قبول 5درصد آن اذعان کرده و کوتاه اومده . در همین 8 سال بیشترین پیشرفت هسته ای و تولید سانتیفیوژها را داشته ایم ، خدا کند که بفهمید و در غیر آن: تا کور شود هر آنکه تلاشهای دکتر جلیلی را نتوان دید.
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۳۹
۱۸
به خدا سوگند اگه تو توافق همه چیزم به دست اورده بودیم ، باز هم امثال شما می گفتید وادادگی ، از خدا بترسید ، اینم بسته پیشنهادی ایران در زمان اقای ظرفیت (پروفسور جلیلی ) : http://www.entekhab.ir/fa/news/138420
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴۱
۲۴
با سلام
از دکتر ظریف و تیم محترمشون به خاطر این موفقیت صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم همواره موفق باشند.دعای خیر ما همیشه بدرقه راهشون خواهد بود.

با تشکر
علی
|
Netherlands
|
۱۱:۵۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۳۵
مسلمانان غنی سازی 5% هم ممنوع شده چرا دقت نمیکنید.
نوشته ایران بر ذخایر 5% اضافه نکنه.
این یعنی چی؟
ننگ بر این تیم مذاکره کننده
اگه قرار به این بود که جلیلی هزار بار توافق کرده بود.
ایراندخت
|
Netherlands
سلام
علی آقا شما ودوستان لطفاً از اونور آب تشریف بیارین کنار ملت ایستادگی کنید بعد نظر بدین.
به امید سرفرازی ایران واسلام عزیزدر همیشه تاریخ.
ناشناس
|
Netherlands
شما اگه میخوای دقت کنی بهتره متن اینگلیسی و فارسی رو مقابله کنی برای زبانت خوبه تازه عقلت هم یه تکونی میخوره
ناشناس
|
Netherlands
این بار برو با عینک بخون:)
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۳۶
این توافق باخت عزت ملت ایران بود
خون شهدای هسته ای پایمال شد
بنده خدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۲۹
سوال اینه وقتی ما همه داریم از بین میریم انرژی هسته ای می خواد برا کی بمونه راست میگن برن برن سراغ صنعت ودارو سازی که بچه من تب میکنه برا شیاف تب بر در بدر نشم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۱۸
اگر ماقصدمان از انر÷ی هسته ای تامین نیازهای دارویی و تولید برق است همین 5% کافی است مگر اینکه هدف دیگری داشته باشید البته شما
زادهوش
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا فبل از انقلاب برای رآکتور تهران سوخت 90 ایراد نداشت ولی امروز 5 درصد کفایت می کند و بیشترش جیزه؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۱۶
قوربون حضرت آقا برم من كه وقتييه حرفي ميزنه ماها 10 سال بعد مي فهميم چي گفته من يكي شك ندارم كه اين هم تجربه اي براي ماست و دولت آمريكا هرگزامتيازي به ما نمي ده اما مهم اينه كه كشور ما ضرري نميكنه اما اي كاش ما از تجربه هاي قبلي درس مي گرفتيم و اصرار به كسب تجربه تلخ ديگري نداشتيم كاش هرگز شكممان بر عزتمان پيشي نمي گرفت به نظر شما مردم قراره طلابخورن كه هر روز طلا ارزون اما سيب زميني جاي خود رو با الماس عوض ميكنه چندبار بايد گفت كه اقتصاد ربطي به هسته اي نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیشه این تصمیم ترجیح شکم بر عزت رو به ملت واگذار کنید؟ خب مردم دنیا همه میخوان اول به شکمشون و نیازهای اولیه شون برسند بعد دنبال فرهنگ و عزت و این چیزا هستند چه عیبی داره بعد سی سال چن سال هم به خواسته های ملت توجه بشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۲۳
برو گمشو بابا سايت مزخرفي هستي،
فریبا
|
Germany
لیاقت تو سایتهایی در حد ادب و شعور توست
خوش اومدی.....
اصول گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۱۱
سلام
متن توافقنامه را به درستي بخوانيد!!!!!
اين نيم نطنر و ربع فردو ابدا صحت ندارد و صرفا در پيش نويس آمريكايي آمده است كه ماخ سفيد منتشر كرده
لذا در توافق نهايي اين امر به همراه بحث تحريم كشتي ها با پايمردي تيم مذاكره كننده حذف شده
صراط صادق باش!!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر خوب
تو مذاکرات هم حزفی از مبالغ ازاد شده ننوشته
حرفی از مبلغی که به دانشجویان بورسیه میشه داد نیومده و ...
با این مطالب میشه پی برد که اصل مطلب تو یه توافقنامه دیگشت که هنوز منتشر نشده و فعلا دارن فضا سازی میکنن
دلت خوشه ها
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۸
۷
صراط عاشق
تمام موارد در شورای امنیت ملی قبلاً بحث میشه
چقدر عاشقی آخه
عاشق
امیر ع
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۶
اینطوری برخورد نکنید

درسته ما باید از 20 درصد دست بکشیم
درسته یه نوع عقب نشینی بد بود

ولی با توجه به شناختی که از رفتار امریکا در قبال ایران و خواسته های اسرائیل داریم
ثابت میکنه که عقب نشینی از حقوق مسلم ملت ایران باعث نمیشه اونها حق مسلم ما رو به رسمیت بشناسند
و هر عقب نشینی باعث جری تر شدن طرف مقابل میشه

انشاالله که در این توافق خیر است برای ملت ایران
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۸
ببینید دوستان به نظر بنده که از ابتدا این پرونده رو لحظه به لحظه دنبال کردم مهمتر از همه این حرفها این است که ما به دانش هسته ای دست پیدا کردیم ومهمتر از آن حفظ اونه .درحال حاضر که غربی ها نمی خوان کسی انحصار اونهارو بشکنه ما شکستیم حالا با این تاکتیک حفظش میکنیم ودر وقت مناسب ولازم ازش استفاده های بیشتر هم خواهیم کرد.باز هم میگم مهم تسلط به این دانشه وداشتن توانایی بالقوه که در صورت لزوم بالفعل هم خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ادم خنده اش میگیره که به دانشی که هفتاد سال پیش به تکنولوژی تبدیل شده دست پیدا کردیم! بهتره به دانش روز دست پیدا کنیم نه دانشی که مهجور مونده و تو دنیا هم پیشرفتی نکرده
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس 19.02
شما به عنوان یک ایرانی بفرمایید برای این مملکت چی کار کردین تاحالا؟ من یه پیشنهاد دارم ! برای اینکه ازخجالت ایران در بیاید بفرمایید زحمت بکشید دانش روز دنیارو برای ایران به ارمغان بیارید !
بله مسلمه که این امرفقط وفقط بانوکری کردن برای آمریکا وگوش به فرمان اسراییل بودن امکان پذیره که شما حتما از عهدش بر میای !
رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۳
۷
گرچه شاید مجبور به این توافق شدیمٰ لیکن واقعا شق القمر صورت نگرفته و تیم قبلی اگر این کار را در این سطح می خواستند انجام دهند، چند سال پیش ممکن بود.
خاص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹
۸
امیدواریم که هیچکس جلوتر از رهبر حرکت نکنه. در ضمن باید در میان مردم رفت و نظر مردم رو پرسید ما که چیزی غیر از خوشحالی و امید به آینده ندیدیم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۱۳
علت عقب نشینی اثر تحریم ها بوده است
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۹
چرا نمی گویید فقر، بیکاری ، طلاق ، گرانی ، عقب ماندگی و.... را برد.
درد شما پرو گری شماست.
این همه به کشور خسارت زدید ولی باز هم ...... هستید.
علت اصلی پرو گری شما ، پشتیبانی نیروهای نظامی و امنیتی است.
some one
|
Iran (Islamic Republic of)
الان واقعا اینایی که میگی رو برده؟؟؟؟؟؟
من و این همه خوشبختی محاله!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
اگر این توافق نامه را قبول نمیکردیم میخواستیم چه کنیم .؟ با این همه عقب نشینی حتی به جائی که یکسال پیش بودیم هم نرسیدیم . اگر موافقتنامه را امضائ نکرده بودیم سال آینده باید به جایی که هستیم راضی میشدیم و آنها رضایت نمیدادند.
گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۹
تمام فعالیتهای هسته ای فدای ملت ایران.
انرژی هسته ای هم مثل غزه و لبنان، فدای ایران.
ما که می دانیم که به چه علت به انرژی هسته ای تعصب دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۸
۶
راست میگن.باید تحریم باشیم .بیچاره وبد بخت باشیم فقط اتم داشته باشیم.ادم باشیم اتم نیاز نیست
سید مسلم
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۳
اگه واقعا متن توافق این باشه که ----- با مذاکراتشون.... ------- . از همون اول هم معلوم بود که غرب به این راحتی به ایران امتیاز نمیده . دولتی ها ----- جدید مبارکتون . ... ------
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۲
اگه این تیم بد کردن پس چرا باهاشون برخورد قضایی نمیکنید!

مفاد این به اصطلاح توافقنامه بر اهل خبر مشخصه اما چرا مناظره ای در این زمینه قرار نمیدهید که مردم روشن تر بشن!

اگه ظلم کردن گناهه ، پس کمک به ظلم ظالم هم گناهه و نباید مظلوم اجازه بده که ظالم بهش ظلم کنه>
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹
۷
خدایا به حق حضرت زهرا مرگ تک تک این افراطی های عقده ای رو برسون.
شماها منتقد نیستید یه مشت ادم نق نقوی و عقده ای و حال به هم زن هستید که هیچ امیدی هم به ادم شدنتون نیس
امیداورم خدا شر شما را از سر ما کم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر قرار به مرگ بود شماها تو دو دوره قبل از بس نق‌نق کردید و افراطی گری، حالا نباید زنده میموندید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور وقتی مرگ بر آمریکا گفته میشه شماها تا اعماق وجودتون میسوزه و هزار تا بهونه برای حذف این شعار میارید بعد اینقدر راحت آرزوی مرگ مخالف داخلیتون رو میکنید. واقعا بنازم به این بصیرت و دشمن شناسی. حالا خوبه که مدعی شعارهای پر طمطراق آزادی بیان و زنده باد مخالف من و ... هم هستید.

صراط خداوکیلی منتشر کن.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱
۱
من نه صراتی هستم نه اونوری کاری ندارم شمااااا چی میشه گفت ظریف = ----!
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۶
به هر حال شما باید هشت سال روحانی را تحمل کنید چه بخواین ، چه نخواین ، همون جور که ما اجمدی بژاد را تحمل کردیم...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
اگه دنبال بمب اتم نیستیم به غنی سازی بیست درصد و بیشتر از اون هم هیچ احتیاجی نداریم برای راکتور تحقیقاتیمون هم تا چندین سال بیست درصد داریم همه حرفاتون بهانه گیری و از روی شکم سیری است لطفا به خواسته واقعی مردم که آشتی با تمام دنیاست احترام بگذارید
سامان
|
United States of America
آفرین ! من کارشناس ارشد فیزیک هسته ای هستم و تنها نظر منصفانه و علمی که درین صفحه دیدم همین است. ما به سوت 20% اصلا احتیاج نداریم. ظریف آشغال داد طلا گرفت.آفرین.....
صدرا
|
United States of America
مشکل اینجاست که اون بیست درصد هم نخواهیم داشت جناب ظریف فرمودند که هیچ ماده ای از کشور خارج نمبشه ولی نگفتند که نیمی از اورانیوم 20 درصد باید به زیر 5 درصد رقیق بشه و نیمی دیگر باید اکسید بشه... آره خوب خارج نمیشه داخل کشور نابود میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۱۱
ملت هنوز داغن نمیدونن چی شد بعد از ده سال چی دادیم چی گرفتیم یه بچه دبستانیم فهمید بعضیا هنوز نمیخوان بفهمن!!!
علی اصغرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
این وادادگی همزبان شد با مجلس افغانستان که کاپیتالسیون را مجلسشان قبول گرد و افغانیا کلی هم ذوق میکنند .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
به جای اینکه کنار هم باشیم داریم به جون هم میفتیم مهم سربلندی کشور
اگه بخوایم با ایستادگی یکطرفه به مقاصدمون برسیم یکی مثل کشور کره شمالی میشیم دنیا دنیایه بده بستانه نه با فلسفه گفتن و حرف زدن
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
به شرط اینکه در این بده بستان اینقدر برامون ارزش قائل باشن که بذلرن یه جیزی هم بستونیم نه اینکه همش بدیم متاسفانه ما بده بستان تعبیر میکنیم ولی آنها مارا در شرایط بده بده قرار داده اند.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم این کره شمالی رو کی تو دهن این ملت انداخته آخه بی انصافا ما کجاکره شمالی کجا ؟؟ بعضیها حقشونه در حد مردم کره شمالی باهاشون برخورد بشه تا قدر عافیت بدونن
رهگذر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۷
درد شما انرژی هسته ای نیست! اولا انرژی هسته ای باید در خدمت تسهیل زندگی مردم باشه نه سخت کردنش! استفاده شما از انرژی هسته ای طبق گفته خودتون مصرف پزشکی و برق بوده! من خودم توی بیمارستان هستم! چه قدر مریض سرطانی داریم که احتیاج به داروی هسته ای سرطانی داریم؟ ما اومدیم کلی مریض دیگه رو مثل مریض های خونی! از جمله هموفیلی یا بیماری های دستگاه ایمنی مثل ام اس که جمعیتشون چند برابره این بیماری هاست + زندگی و اقتصاد کشور رو فدای جمعیتی کردیم که 100 هزار نفر هم نمی شند! می گیم واسه برقه! این قدری ما تو برق هسته ای هزینه دادیم اصلا صرف می کرد بخواهیم واردش شیم؟ هدف ما چی بود؟ صرفه جویی انرژی ؟ اگر این قدری ما سرمایه گذاشتیم می خواستیم به تک تک خانوارهای ایران سلول خورشیدی هم می دیدم باهاش برق خونشون رو تامین کنند نصف این هزینه سیاسی و اقتصادی نمی شد! خدا لعنت کنه کسانی رو که واسه اهداف سیاسی خودشون از زندگی مردم و خون شهدا این قدر الکی مایه می ذارند! این نظر من رو منتشر کن لطفا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انرژی هسته‌ای زندگی ما را سخت نکرده دشمنان زندگی انسانی و طرفداران لیبرالیسم زندگی را با تحریم و دشمنی بر ما سخت کردند.
الهه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مطمئن باش زندگی شما بدون انرژی هسته ای هم آسون نمیشه مشکل انرژی هسته ای نیس مشکل کسانی هستن که میخوان ما رو ذلیل و وابسته نگه دارن و توی هر شرایطی بهانه ای برای حقیر کردن ما و ظلم کردن به ما دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۱۵
صراط سانسورچی.
پاسخهای من رو منتشر نکردی.
تنها حسنت انتشار نظرات مخالف بود که ...
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت و پرت نگو مثلا میخوای بگی صراط الان نظرهای مخالف رو نذاشته که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۱
قدیمی ها بی خود نگفته اند ....جوجه را اخر پاییز می شمارند

هردو طرف .... هیجان زده نشوید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
اوبما راست می گفت فقط درصد تحریم ها برداشته خواهد شد چون سه چهار تا تحریم برداشتند ولی 95 درصد انرژی هسته ای گرفتند و ظریف هم جز خندیدن کاری بلد نیست آقای ظریف میزتان را خالی کردید دفعه بعد هیچ چیزی ندارید که بدهید تا اصل تحریم ها برداشته بشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا هنوز این حق زیر 5 در صدی مونده نگران نباش اون هم میگیرن.... افسوس
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۴۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۲
آقای نتانیاهو، این بزرگترین پیروزی سیاسی و دیپلماتیک برای ایران در ۳۵ سال گذشته و معامله قرن بخوره تو سر خودت و رفقای صهیونیستت در سراسر جان. مردک صهیونیست، برو به رفقای صهیونیستت بگو، شما تو خوابتون بخواین، ملت ایران رو سیاه کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۸
نسل های آینده از سوم آذر 92 به عنوان ----ترین روز تاریخ این مرز و بوم یاد خواهند کرد.(یادگار یک دولت پر مدعا)
عطار باشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
صراط چند مقاله دیگر بنویسی از سوزش راحت میشی.بسه دیگه نگاه کن ببین مردم چی میخواند حرس خوردنم حدی داره.اگه اتفاقی برات بی افتد ما دیگه کجا میتونیم بریم نظر مخالفان مردم ورهبری را ببینیم.بجای اینقدر مقاله نوشتن یک لیوان گل گاوزبان بخور خوب میشی
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۳
۵
شما والله دیگه ازرهبر هم جلوزدین.مگه آقا خودشون بابت این موفقیت دیپلماسی تبریک نگفتن؟چرا کاسه داغترازآش میشین.معلومه چون دولت از یه جریان دیگس توهمه تحلیلا وخبراتون میکوبینش.اینا لازمه اعتمادسازی بودن اگه نتیجه نداد وحی منزل که نیس ما دوباره کارامونو از سر میگیریم.فقط دارین تخم نفاق میپاشین خجالت داره...
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چرا امثال محمد حسین فقط بغصی وقتا رو حرفهای رهبر تاکید ویژه ای دارن؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۰۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۳
دوستان، به این عبارت کلیدی مقام معظم رهبری دقت کنید که خیلی جمله بزرگی هستش:

"اگر مذاكرات به نتیجه برسد كه چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد كه كشور باید روی پای خودش بایستد."

خدا را صد هزار مرتبه شکر که مذاکرات به نتیجه رسید. از این به بعد هم دیگه احتیاجی نیست که روی پای خودمون بایستیم وقتی آقای نتانیاهو میگن این بزرگترین پیروزی سیاسی و دیپلماتیک برای ایران در ۳۵ سال گذشته و معامله قرن هستش. من از مخاطبین محترم تقاضا میکنم که این فتح الفتوحات هسته ای رو دست کم نگیرید و ناشکری نکنید.
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
ما از جریانات خبر نداریم و نمی دانیم آن جا چه اتفاقی افتاده فقط ظاهر قضیه را می بینیم شاید اتفاقی مثل جنگ پیش روی ما بوده ما بین بد وبدتر بد را انتخاب کرده ایم
واز طرفی باید فشار تحریم ها را به خاطر مردم نظر گرفت.
این هم یک تجربه جدیدی است.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
برای گزینه جنگ که نیازی به مخفی کاری ندارن ! همیشه روی میزشون بوده! همه هم می دونستند
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۱۹
آقاکسی نیست این صراط فتنه گرروازکاربندازه؟
ناشناس
|
-
وحشي خونخوار.
البته از ضد انقلاب همه چيز ممكنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴
۳
تازه علاوه بر همه این عقب نشینی ها هیچکس به این نکته توجه نکرده که در متن توافق ذکر شده شش ماه بعد نوبت پذیرفتن ذلت پروتکل الحاقی است.اگه داوطلبانه سپردن سکان مدیریت خودمون به دشمن بردن ودستاورده که باید در جنگ هم همه کشور رو به دشمن داوطلبانه میدادیم ولابد فتح الفتوح میکردیم.
کارشناس فیزیک
|
Lithuania
|
۱۷:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۸
۷
با حجم زیادی اورانیوم 20 درصد میشه بمب هسته ای ساخت و تقریبا میشه گفت به درد دیگه ای هم نمیخوره.. نکنه بمب میخواستین حالا ناراحتین
ناشناس
|
Lithuania
اه اه چند بار این مطلب تو این نظرات تکرار شد. خوب برید یه ذره مطالعه کنید بعد دهان باز کنید. این 20درصد برای راکتور تهران هست و برای بمب باید تا حد 95درصد!!! غنی بشه.
این هم تو کله ات فرو کن وقتی رهبر فتوا دادن که ساختن بمب حرامه یعنی نمیخواهیم بسازیم پس اگر 20درصد به کار دیگه‌ای نمی‌آمد رهبر دستور میدادند که تولید نشه.
ناشناس
|
Lithuania
ما که نمیدونیم بیست درصد به چه دردی میخوره ولی قیمت طلا و دلار و تورم رو میفهمیم
گمنام
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
با استخوانی در گلو فقط باید نشست وخون گریست .
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۶
خدمت تمام کسانی که اینجا کامنت میدم ۲ نکته رو متذکر میشم:
۱.اول کسانی که مثل من فکر میکنند ما عقب نشینی کردیم و به ا صطلاح وادادیم ( که همین طور هم هست) بیخود نگران نباشید ملت خودشون باید بفهمند ---- واقعی سال ۸۸ بوده یا سال ۹۲! جدای از اینکه حقانیت سعید و محمود و درجه بالای ولایتمداریشون بیشتر معلوم میشه .
۲. دوم کسانی که همیشه زحمت مخالفت با صراط و کیهان و حاج حسین و خیلی های دیگه از نیروهای مخلص و انقلابی رو میکشن عرض میشه که به جای ۱۰۰ روز تو یک روز قادریم همه مشکلات کشور رو به زعم خودتون حل کنید اونم به قیمت پا گذاشتن روخون شهدا!!!!!
اصلا وجدانا اگه انسانید از خودتون پرسیدید که اگه ۶ ماه بعد آمریکا زد زیر همه چیز (که البته چیز با ارزشی هم نداده) اونوقت طبق گفته جناب ظریف ایران هم میزنه زیرش ولی آمریکا تو این ۹ ماه ( با احتساب گزارش آمانو) چیزی از دست نداده ولی ما ۹ ماه تعلیق کردیم اونم بعد از ماجرای سال ۸۲!!!!
ضمنا خدمت کسانی که هنوز شبهه دارند عرض میشه که الان دیگه تمام دنیا میدونند ستون خیمه یک کشور تولید برقه ولی چرا بعضی ها خودشون رو گول میزنند نمی دونم!!!!!
خواهشا چاپ کن . با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۲
آره والا!
حداقل گند زدن دیگه صداشو در نیارن!
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۲
۱
...عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۶
خیلی کاسه داغتر از آش نشید، این توافقات مورد تایید رهبری نیز هست. شماها خبر ندارین که تحریمها چی بر سر این ملت آورده و نفستان از جای گرم درمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۶
حق ما انرژی هستهای است که کل دنیا دارن از آن میگذرندحق ما زندگی راحت بدون تورم کمر شکن گرونی مسکن کار کردن از 5 صبح تا 10شب که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
تحلیل صراط کاملا صحیح است ما در مقابل امتیازات کمی که گرفتیم تمام برگهای برنده مان را روکردیم و در دور بعدی برای برداشتن تحریم های اصلی دستمان خالیست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹
۶
آمريكا دشمن خوني شيعيان است و هر جا آن‌ها را ببيند، دستگير كرده و ميفرستد گوانتانامو و ابوغريب.
در عراق با بمب‌گذاري و در افغانستان و پاكستان با پهپادهاي بمب افكن، مسلمانان و شيعيان را در عروسي قتل عام مي كند.
حالا چطور شده دولتمردان آمريكايي و انگليسي از توافق هسته‌اي اخير جشن گرفته و بشكن مي‌زنند، جاي سؤال دارد؟!
يا اوباما منبري شده و مياد درس حاج‌آقا، يا ظريف و مش حسن خودمون دارن زير‌آبي ميرن خيلي قشنگ!
البته متن توافق نشون ميده خوشحالي غربي‌ها طبيعيه و اين ماييم كه كاسه گدايي دستمان گرفتيم تا ارباب به ما كمكي كند!
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۷
اولا در خقیقت چیزی به آنها نداده ایم چون ما فقط دستگاه هایمان را موقتا خاموش کرده ایم و هیچ ماده ای هم از ایران خارج نکردیم و روشن کردن سانتریفوژ ها آسان است هر وقت که بخواهیم . ولی در دوره احمدی نژاد حاضر شدیم اورانیوم 20 درصدمان را خارج کنیم که اشتباه محض (خوشبینانه) بود. الان هم اورانیوم 20 % را تبدیل به میله سوخت یا رقیق میکنیم که مهم نیست باز هم میشود با سرعت جایگزینش کرد.پس فقط با قطع برنامه های غیر لازم مان اینهمه دستاورد داشتیم و ساختار تحریم را شکستیم چون با باز شدن بعضی مسیرها به راحتی سدهای دیگر هم شکسته خواهند شد و این اصل تجارت خارحیست. اگر اهداف ایران از غنی سازی 20% را بدانید میفهمید که اکنون یک توقف شش ماهه در این موارد گفته شده هیچ ضرری به ایران نمیزند.مثلا ما سوخت 20 % را فقط وفقط برای راکتور تهران لازم داشتیم کککه آنهم هر 15 سال یکبار احتیاج به سوخت دارد و چون تازه (حدود 3 سال قبل )سوخت گذاری شده عملا تا 12-13 سال به سوخت 20 درصدی نیاز نداریم ضمنا اراک قرار است جای راکتور تهران را بگیرد که دران صورت اصلا هیچ وقت به سوخت 20 % نیاز نداریم!!!! پس آفرین به روحانی و ظریف. فرزندان انقلاب و رهبری را وثوق الدوله مینامید و ژست حمایت از آقا را میگیرید؟ قلمتان بشکند که از رهبرمان سبقت گرفتید....
افروز
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجور که شما میگید باید بیشتر از دولت قبل تشکر کرد که مارو به جایی رسونده که تا ده دوازده یال نیازی به سوخت20 درصد نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
ما که به عنوان ایرانی خیلی خوشحالیم و از تیم مذاکره کننده و به خصوص جناب دکتر ظریف بی نهایت سپاسگزاریم
صهبا
|
Brazil
|
۲۱:۲۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۷
-----------------
بعدم همه حرف شما درست حالا بر فرض همه این چیز ها روهم داشتیم بمب هم درست میکردیم میخواستیم چه کارش کنیم ؟؟؟؟؟
سر کدوم هیروشیمایی قرار بود فرو بیاد؟؟؟
میدونم میخواید بگید استفاده نمیکردیم
شما خیلی خوب
حالا نکنه بعد از صد و بیست سال میافتاد دست یکی مثل من بد ضد انقلاب بعد ننگش برای همیشه برای ایران می موند
میفهمی چی میگم یانه؟؟؟؟؟
ولی اینجوری اقلا یه کم فشار ها بر رومیدم کم میشه
خواهشا بفهم
سانسور هم نکن
ناشناس
|
Brazil
اگه بمب هسته ای داشته باشن سقوط نمیکنن فکر میکنن اگه لیبی بمب هسته ای داشت سقوط نمیکرد!!!!!!!!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۶
۱۲
شما خودتون آدم های مغرض و مرضی هستید لعنت خدا بر شما و امثال شما که از رهبر معظم جلو می افتید هزار لعنت بر شما و اداره کنندگان این سایت
ضد وهابیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۹
۲
همه سرباز ایم مملکتند اینها سرمایه های این کشورند چه جلیلی یا ظریف و روحانی و.......... انتقاد بکنین ولی توهین نه. دوستان سیاست اقتضا میکرد در اون موقعیت جلیلی اونجوری پیش بره و در این زمان آقای ظریف میبایست به این صورت توافق کنه. مقام معظم رهبری اینقدر این موضوع براشون مهم و حساس هست که نزاره حق مردم ضایع نشه.خون شهدای هسته ای هم برای رهبری بیشتر از همه مهمه. ایشون برای همین خط قرمز مشخص کردند و راه رو نشون دادند به تیم مذاکره کننده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳
۵
عزیزان نقد منصفانه حق همه ملت ایران است ولی بترسید از روزی که مغرضانه و جهت دار باشد. بجای محکوم کردنها و اینکه این چه کار کرد و آن چکار کرد بیایید دست در دست هم مملکتمان را آباد کنیم.جهان با تعامل واحترام متقابل به سمت پیشرفت و صلح و دوستی پیش خواهد رفت. نباید از تیم مذاکره کننده انتظار داشت یک شبه دشمنیهای چندین ساله را کنار بگذارند. رسم هر گونه دشمنی که منجر به صمیمیت بشود گام به گام و مرحله به مرحله است. هنر در قهر کردن و منزوی شدن نیست ، هنر در داشتن ارتباط واعتماد سازی است مگر دین مبین اسلام دین دوستی و مساوات نیست مگر حضرت علی اعتدال را در کلیه امور توصیه نفرموده اند. اندکی تامل کنید میان بفرما ، بشین و بتمرک چقدر تفاوت هست.
به هر حال ریاست محترم جمهور منتخب ملت و مورد تایید رهبر هست و وزرای ایشان از خانه ملت رای اعتماد گرفته اند، چرا بجای ایجاد تنش صدای واحد در بین نباشد که زمینه ساز پیشرفت های بعدی باشدچرا انرژی خودمان را بجای تقویت هم صرف نفی یکدیگر می کنیم.
اندکی تامل کنیم و به عاقبت کار بیندیشیم پشت هم را خالی نکنیم و سیاهنمایی نکنیم ، و کار را به کاردان مورد وثوق خود واگذار کنیم و امید به ایرانی توسعه یافته از هر لحاظ داشته باشیم.
اندکی صبر سحر نزدیک است....
معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴
۸
صراط جان خودتو نکش مردم منطق شما رو میدونن (منطق شما عیبجویی از نپوشیدن پیراهن مشکی توسط ظریف در ژنو 2 هستش و ...) شما بهتره بری دنبال یه شغلی که نیاز به تفکر زیاد نیست و قدرت بدنی لازمه!!!
zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۷
۷
35 سال گفتين مرگ بر امريكا اخر چي شد ؟ همش شعار بود شعار خوراكه مردمه ساده لوحه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از اسمت خجالت نمی کشی؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۸
۶
باسلام.تاچندروزپیش درخیمه های حسینی وعزاداری برای سیدالشهدا شنیدیم که ایشان فرموده اند (هیهات مناالذله)واین رادرس بزرگی ازعاشورا میدانیم وبه آن افتخارمیکنیم وبازدرهمان خیمه ها مبگفتیم (یالیتنا کنا معک.ای کاش باتوبودیم)ولی امروزمی بینیم به راحتی عزتمان رادادیم بدون آنکه اظهارناراحتی کنیم تازه خوشحالی هم میکنیم که اقتصادبهبودپیدامیکند ووضع اقتصادی مردم خوب میشه.
نمیدونم درموردیالیتنا کنامعک چه بگویم؟!آیا ماکه بایه مقدارگرونی اینطورعزتمون رابه بادمیدیم بازمیتونیم این ادعاراداشته باشم که یالیتناکنامعک اونجایی که آب هم به روی مابسته شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیهات منا الذله رو مردم گفتند که -----------
حسینی
|
Germany
|
۰۱:۳۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۴
السلام علیک یا امیرالمومنین(ع)
امروز ما مظلومیت مولایمان را در جنگ صفین درک می کنیم
درجنگ صفین همه چیز بنفع سپاه مولا بود وبه ضرر معاویه
تاچند وقت پیش همه معادلات بنفع ایران بوددرجنگ با استکبار
امیرالمومنین فریاد مقاومت میداد ومالک را نشان میداد که به کنارخیمه معاویه رسیده
آقای ماهم گفت مادرشرایط خیبریم وصدای خردشدن لحظه به لحظه غرب وامریکا را نشان داد،وفرمان اقتصاد مقاومتی را داد
امابیکبارسپاه امیر مومنان عقب کشید چرا؟؟؟
ماهم بیکبارعقب کشیدیم چرا؟؟؟
بعد امیرمومنان علی(ع) رامجبور به مداکره کردند اوهم قبول کرد اما بشرایطی
آقای ما هم بارهاگفت به مذاکره با اینها خوشبین نیستم اما گفتند ما هستیم،اوهم قبول کردبه شرایطی
اما بعد ازعقب نشینی وقراردو طرف برمداکره عده ای که خود از مسببین مذاکره بودند مولا علی (ع) راخطاکار دانسته وبرعلیه اوشمشیر کشیدند

امروز هم عده ای بعد از عقب نشینی می خواهند آقای مارا متهم ماجرا نشان دهند
درآنزمان عده ای درمقابل رای امیر مومنان ابوموسی را به مداکره فرستادند
امروز هم عده ای سعی خواهند کرد درادامه مداکرات امثال ابوموسی ها به مداکره بروند نه امثال ابن عباس ها
درآخر همه امیدمان فریاد اینست که ما مثل مردم کوفه علی راتنها نگذاریم تاابتوانیم انتقام مظلومیت مولایمان را ازمعاویه های زمان(امریکا و اسراییل )بگیریم
ناشناس
|
Germany
من هم دقیقا همین موضوع به ذهنم رسید البته همون از همون روزی که روحانی رای آورد اینو فهمیدمم
ناشناس
|
Germany
حرفای تاریخی رو چرا سعی میکنی به خواسته های ذهنی ات تطبیق بدی؟ طرف مقابل هم میتونه یه داستان تاریخی مثل تو رو ابزار حرفاش کنه! باید دید عقل الانت چی میگه نه اینکه برای هر چیزی که دوست داری بری تو تاریخ و یه داستانی چیزی پیدا کنی
جکسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۱
چرا اسرائیل باید بمب اتم داشته باشه ما نداشته باشیم ؟ چرا ما برای اسرائیل تهدید حساب می شویم ولی اسرائیل برای ما نه ؟؟؟؟؟ سازمان ملل می دونه اسرائیل چند تا بمب اتم داره ؟ حالا سوال اصلی ایجاست ما چرا باید برای چیزی که حق مسلم ماست کوتاه بیایم ؟ فعلا که حضرت آقا دستوری ندادند اما اگر بدهد کشور رو جا به جا می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱
۲
بنال صراط چون تو هم پيمان رژيم صهيونيستي هستي چون او هم داردازاين پيمان فرياد مي زند
مهدی
|
United States of America
|
۰۸:۲۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳
۴
کجایی حاج محمود -----! من تاحالا فک نمیکردم که ایران بناست غنی ساز ی20درصد رو متوقف کنه آخه اینم جشن داره ؟؟؟ واقعا باعث تاسفه این توافق رو مرحومه ننه بزرگ من هم میتونست انجام بده
2000
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
از کسی که تمام منافعش در خارج از کشوره چه توقعی باید داشت ؟ آیا باید توقع داشت دلش برای مملکت بسوزه .واسه --- فرقی نمیکنه که چه بسر مردم و انقلاب میاد .تازه اگر روال همینجور پیش بره منافعش به خطر میافته .آینده خواهد گفت که ما در همین 100روز به اندازه 10سال بلکه بیشتر اشتباه کردیم .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
اقایانی که در هشت سال گذشته شمشیر از روبسته بودند وبه جز شمشر ازرو بستن چیزی را نمی دیدند نمی دانستند نمی خواستند ... دیگر چه میگویندو چه می خواهند اقایان اگر ناراحتید اب خنک نوش جان کتید تا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱
۲
جمیعا به دکتر مرجعه کنید فورا !!! البته نه از نوع دکتر ---------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۰
۲
دبکا نوشت: باراک اوباما و جان کری به صورت محرمانه توافق کرده اند که جایگاه ایران را با عنوان «مشوق ویژه» به عنوان هفتمین قدرت جهانی ارتقا دهند .

این «مشوق ویژه» به خاطر امضای توافق موقت در ژنو و عمل به تعهدات در شش ماه آینده و سپس امضای توافق دائم تهیه شده است.

براساس این گزارش، به ایران نقشی ویژه و با اعتباری برای مسائل منطقه از خلیج فارس گرفته تا غرب آسیا از جمله افغاسنتان و خاورمیانه و فلسطین از سوی شش کشور داده شده است.

به گفته ی منابع دبکا، حسن روحانی و ظریف این موفقیت و دستاورد فوق العاده را به منتقدان تندرو در ایران به عنوان برگی برنده ارائه خواهند داد.

آنها گفته اند که «ما از ژنو به کشور بازگشتیم اما با به رسمیت شناخته شدن به عنوان قدرتی جهانی»

براساس تفاهمنامه ایران و امریکا، روحانی در نشست های آینده در همان میز در کنار شش قدرت می نشیند و ظریف نیز در نشست های وزرای خارجه در سطح جهانی شرکت خواهد کرد.

اورشلیم و ریاض به شدت به خاطر این تصمیم آمریکا مبهوت و حیرت زده شده اند.
خوبه یا بازم بگم
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
الان خوشحالی که میخوای بازم از افتخارات بگی؟؟؟ دلت رو به این عناوین و القاب مسخره خوش کردی !!!! قدرت جهانی شدن به حرف نیس اگه اونها واقعا مارو به عنوان یک قدرت جهانی قبول دارن این حقوق طبیعیمون رو ازمون نمیگرفتن این چیزی که شما میگی اتفاقا خیلی هم غم انگیزه مثل این میمونه که همه ی سرمایمون رو ازمون بگیرن و یک اسباب بازی بهمون بدن و بگن سرگرم باش و خوشحال و امیدوار!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
8 سال احمدی نژاد هر آنچه بی قانونی کرد خفه خون گرفتید بابا مردم بخصوص حقوق بگیر مرد از دست شما بگذارید دولت کارش خودش را انجام دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۰
۳
ساکت باش صراط .
ن م ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۰
۳
شماکی هستین دیگه نسبت به حروف لاتین خیلی حساسین ولی واژه «سایت، نیوز »رادرآغازوانتهای اسم پایگاه شریفتان بکار می برید.ای نوادگان ابو موسی اشعری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳
۳
یکی رای گیری کنه ببینه مرذم بیشتر انرژی هسته اس میخوان یا حذف تحریم ها؟ شکم گرسنه که غرور ملی سرش نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۰
۳
صراط تو عقلت کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۳
داداش تحریم ها کاررا به جایی رسونده که بیشتر از اینها هم حاضریم تا کنیم. نکنه شما جزو محتکران ودلالان تحریمی که داری دق می کنی؟ ها؟
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۳
آخه غنی سازی بالای 20 درصد به چه دردی میخوره وقتی که ما قصد ساختن بمب نداریم؟! اگر منظورتون به عنوان سوخت راکتوره که توافق نامه اجازه داده به اندازه استفاده 2-3 سال ذخیره داشته باشیم... دیگه چی میخوایم؟

---------------
---------------
سبدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
شادی جان با اهرم غنی سازی 20درصد اگه بتونیم 5درصد را حفظ کنیم و الا مثل سال 82 باید همه چیز را تعطیل میکردیم رمز اینکه امدند سر معامله پیشرفتها بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
خدا خیانت کاران را رسواکند انشاا....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
ما جام زهر را این بار با لبخند پذیرفتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
من خبر نامه ی "اتحاد علیه ایران هسته ای" رو مشترک شدم تا ببینم اوضاع جبهه ی مقابل از چه قراره و هر روز ایمیلم رو چک می کنم. بهتره یه سری به سایتشون بزنید تا ببینید چه طور دشمنان ملت هم صدا با شما از این توافق نامه دچار خشم و ماتم شدن و چه طور حق غنی سازی ایران و احیای ارزش ریال اون ها رو دچار ترس و دستپاچگی کرده. اگر تحلیل های شما درست می بود اون ها باید الان از کلاهی که سر ایران گذاشتن راضی می بودن. شما به تمام مخالفانتون انگ وطن فروشی می زنید در حالی که خودتون با دشمن قسم خورده مون هم صدایید. واقعاً موضع گیری های ریاکارانه ی شما مشمئز کننده و شرم آوره. تاریخ به خوبی درباره ی شما و این توافق نامه قضاوت خواهد کرد. خواهیم دید اسم شما در کنار چه کسانی می آد. قضاوت رو به مردم بسپارید. ؛
آرين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۳
اون چيزيكه برده شد بساط بخور بخور شما -------- بود. كاسبين تحريم كه از خاك به عرش مالي رسيدين به واسطه گرسنگي مردم عادي. حق هم دارين ناراحت باشين ، كاري رو كه معجزه قرن و جليلي نتونستن تو هشت سال انجام بدن ظرف مدت سه ماه انجام شد. ---------
آرين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۱
صراط عليرغم اينكه اختلاف نظر عميقي با شما دارم ميخوام ازتون بابت انتشار همه نظرات مخالفانتون تشكر كنم.
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
شکمتون سیره وگرنه اینجوری نمی نوشتید مرغ و گوشت میاد در خونتون حقوقتون هم بالای 3 میلیونه دیگه !!! پس چه ناراحتی دارین !!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۰
میرگ بر اومریکای جینویکتار که هیمواره در جینوگ ایران و اراق حزاران نفر از جوانانانانامااانی ها رو کشتی و بخ غیاتری بردی و مرگ بر امریکا
درد دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۲
عالیه،این همه مخ داریم و این نظرات ونقدهای علیه دولت کنونی،راستی پس چرا با این همه مغز متفکر وضعمون اینه،چراااااااهمه کشورهای دنیا بجز روسیه وسوریه وفلسطین و کشورهای که دست گدایی طرف ایران دراز کردن با ما قطع رابطه کرده بودن ،بله ما مجبوریم به خاطر عملکرد افتضاح دولت قبلی الان از صفر شروع کنیم وباج هم بدیم.
حقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۱
هر آدم عاقل و فهمیده ای فقط با یک بار خوندن تعهدات این مذاکره میفهمه چه خبره و بازنده واقعی ایرانه و بازی برد - برد فقط یک رویاست
این تهعدات خیلی زودتر هم میتونست پذیرفته بشه اونوقت شهریاری ها و رضایی نژادها هم زنده بودند چون در واقع ایران به ابتدای راهی که با زحمت به اینجا رسونده بود برگشت
موضوع سر داشتن یا نداشتن هسته ای نیست که بعضیا میگن به چه دردمون میخوره چرا که امریکا قبل از داشتن هسته ای هم همین زورگویی و قدرت طلبی رو نه تنها با ایران که با همه کشورها حتی با هم پیمانان خود از جمله آلمان هم داشته
بدبختی اینجاست که امریکا به این هم قانع نیست و درمذاکرات بعدی تعهداتی سختر را از ایران خواهد گرفت تا جایی که فکر کنم بدون اجازه امریکا آب هم نباید بخوریم
ساده لوحانه هست که فکر کنیم کسی از ارزونی و برداشته شدن تحریم بدش میاد حتی اقشار پردرامد هم خواهان ارزونی هستند ولی به شرطی که دائمی و همیشگی باشه نه فقط برای یه مدت کوتاه اون هم در ازای از دست دادن همه سرمایه مملکت ( هرچند که هنوز هیچ خبری از کاهش قیمت ها نیست)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۲
۳
۰
بخد خندم میگیرة از سادگی خیلی ها که نمیفهمن این اخرین قسمت بازی بود و باید توافق میشد داستان شما طرفدارای جلیلی و اصطلاح خودتون مقاومت مثل ادمیه که چند نفر ریختن سرش و به قصد کشت زدنش بعد اون. به جای چاره اندیشی و حفظ جان هی زور بزنه که بلند شه خودشو سرپا نگه داره و بگه من هنوز دارم مقاومت میکنم بزنید تا خسته بشید و تسلیم من بشید مثل جمله خنده دار ---- که گفت غرب از ناتوانی جلو ما زانو زد و اومد مذاکره بخدا کلی خندیدم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۲
۴
۲
نهایتش در نهایت خوش بینی و ساده لوحی این یک عقب نشینی تاکتیکی بود. هیچ آدم عاقلی برای عقب نشینی جشن و پایکوبی راه نمی اندازد...
حساسیت بیشتر هم به خاطر این است که این تیم سابقه داره و امتحان پس داده است و انتهای زحماتشان تعطیلی کامل به تعداد انگشتان دست سانتریفیوژهای فعالمان بود! این بار هم دوباره همان راه بن بست را با سرعت بیشتر و با افتخار دارند می روند! امان از این ملت که از یک سوراخ یه چند هزار باری باید گزیده شوند، دیگه باورش کاملاً ساده است که ملت در زمان رسول الله (ص) و بعد امیرالمومنین (ع) و بعد امام حسن (ع)و امام حسین (ع) و .....یه مسیر را تکرار و تکرار و تکرار کردند...
هنر این دولت تعطیل کردن فعالیتها برای کاهش تورمه! زرشک به این همه درایت و تدبیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
۰
۰
چرا اصل خبر توافق نامه رو باتحریف و براساس نظر سوء خودتون درج می کنید.
به تاریخ مراجعه کنید.
روند ملی شدن صنعت نفت و وقایع قبل و بعد ان را دقیقا مطالعه کنید. حتما به جواب می رسید.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
۱
۳
توافقی که مورد تایید رهبریست نباید حرف و حدیثی در ان باشد خواهشا باعث تشویش اذهان عمومی نشوید
عطیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۲
۴
بعضی ها کاسه ی داغتر از آش شدن.آقای خامنه ای تایید کرده شما مشکلتون چیه؟دیگه دوره ی شما رادیکالهای بی فکر که فقط از روی احساس رفتار می کردین تموم شده.البته شاید فقط به مدت 8 سال.چون نوبتیه.