شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
تصاویری از تغییر و تحول در یک کارگردان ارزشی!

خانم کارگردان، آیا منزلت شهدا کنار گذاشتن چادر است؟

در گذشته نیز دیده‌ایم که کارگردانانی که سال‌ها مورد اعتنای جامعه ارزشی کشور بودند، در بزنگاه‌هایی همچون فتنه سر از جبهه غیرخودی درآوردند.
کد خبر : ۱۶۴۵۰۶
"گروه فرهنگی صراط" - این روزها رسانه‌های اصولگرا و بخشی از اقشار متدین کشور با ولع خاصی به تحسین کارگردان فیلم شیار 143 می‌پردازند.

هرچند فیلم شیار 143 به خاطر محتوای آن در پرداختن مناسب به موضوع مشقت‌های خانواده شهدا و منزلت والای آنها حقا باید مورد تحسین قرار بگیرد، اما درباره تمرکز بیش از حد بر کارگردان و بازیگران فیلم، باید احتیاط به خرج داد.


به گزارش صراط، تجربه‌های سابق نیز نشان می‌دهد قداست بخشیدن به کارگردانان و بازیگران سیما به صرف مشارکت در فیلم‌های با مضامین جنگی یا ارزشی، عاقبت خوشی ندارد. به صرف این که یک کارگردان یا بازیگر، در فیلمی با موضوع ارزشی و انقلابی پرداخت، نباید احساساتی شد و آنها را تا حد قدیسه‌ بالا برد.


در سال‌های گذشته نیز دیده‌ایم که کارگردانانی که سال‌ها با ساخت فیلم‌های دفاع مقدس، مورد اعتنای جامعه ارزشی کشور قرار گرفته بودند، در بزنگاه‌هایی همچون فتنه سال 1388 سر از جبهه غیرخودی درآوردند و به ساخت فیلم‌هایی در حمایت از فتنه پرداختند و قشر متدین جامعه را دچار سرخوردگی ساختند که چه بیهوده به آن افراد دل بسته بودند.
بر مبنای همین تجارب نیز باید با کارگردان و بازیگران فیلم شیار 143 رفتار کرد. این که تصور کنیم خانم کارگردان یا بازیگر فیلم با ساخت فیلمی درباره خانواده شهدا، تحت تاثیر شان و منزلت مفاهیم ارزشی شهید و شهادت قرار گرفته‌اند، تصور خامی است.

اساسا نیز اگر خانم کارگردان فیلم شیار 143 از شان و منزلت شهدا درس واقعی آموخته بود و تحت تاثیر خون شهدا قرار گرفته بود، حجاب برتر مدنظر شهدا را کنار نمی‌گذاشت و با آرایش غلیظ و غیرشرعی در کاخ جشنواره فیلم فجر قدم نمی‌زد؛ خصوصا آن که این خانم پیش از این چادری بوده و اخیرا حجاب برتر را کنار گذاشته است که تصاویر دریافت سیمرغ این خانم کارگردان مورد توجه بسیاری از سایت ها قرار گرفت.



بنابراین شرط عقل آن است که جامعه حزب‌اللهی کشور و رسانه‌های اصولگرا صرفا به تحسین فیلم ساخته‌شده بپردازند و از عنایت بیش از حد به افرادی که آینده کاری آنها معلوم نیست و صرفا بر حسب علاقه به ژانرهای مختلف سینما اقدام به فیلم‌سازی می‌کنند، پرهیز نمایند.




نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۷۲
۹۰
باید به 10 سال شرکت اجباری در جشنواره عمار محکوم بشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نقاشی بچه 5 ساله رو بفرست جشنواره عمار، به شرطی که توش مرگ برآمریکا باشه!!!

حتما اول میشه و جایزه میگیره!!!

البته بازم شرط داره،اونم اینکه زن های توی نقاشی،حتما چادر سر داشته باشند،وگرنه پوئن منفی داره !!! :دی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد از حامد زمانی تا جشنواره عمار تا ته بهضی هارو میسوزونه و دودی که ازشون بلند شده رو تو نظراتشون هم میشه دید.
کوروش صغیر خاخام منشی
|
Iran (Islamic Republic of)
بوق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
+100000 به : کمیل آنتی صهیون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جون کامنتت ناپدید شد!!

فکر کنم رد صلاحیت شدی!!! آخه تو گزینش تخلیه اطلاعاتی میکنن!! امارتو تو صراط درآوردن!!!
:دی
ارمااااااااااااااااااااااااااااااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا هر چی برنده شدن ضد انقلابی بود و سیاسی به نفع هشتادو هشتی ها
مصل جشنواره پارسال و امسال یه نگه بنداز و بعد این چیزهای رو بگو
تازه
ارمااااااااااااااااااااااااااااااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل جون دمت گرم ولی اینقدر دست روی جای سوختنشون نزار درست نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو شعورت به جشنواره عمار ميرسه كه اينجوري حرف ميزني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۵۱
۱۱۰
فکر می کنی اگه چادرش رو کنار نمی ذاشت می تونست فیلمش رو تا انتها بسازه و انقدر هم خوب پیش ببره که جایزه هم بگیره؟ نه داداش! تو این جامعه هم بعضی وقتها باید تقیه کرد. به شخصه درکش می کنم و بهش حق می دهم و مطمئنم ذره ای از اعتقادش کم نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای اونهایی که منفی میدهید... اگه دروغ میگم بگید تو کدوم دانشگاه و ارگانی می تونید چادری باشید و اصولی و علمی پیشرفت کنید؟ _اصولی و علمی_ اصولی و علمی_ اصولی و عملی_ این خیلی مهمه! نه با پارتی و واسطه گری بابا ننه های سیاست زده! نگید سپاه که اونجا اصلا زن ها رو به جرم زن بودن راه نمیدهند!!!
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
من به عنوان یک خانم چادری خوشحالم که چادرش را کنار گذاشته چون برای ما این سبک چادر سر کردن دردناکتره
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم درست گفتی همش ههمینه تازه داری نکته اصلی پیشرفت رو میفهمی
هیچ جا نیست که نوشته نباشه حجاب رو رعایت کنید ولی جاییی هم نمیتونی پیدا کنی که با حجاب وارد شن و عملی کنن حرفاشون رو
خیل خوب گفتی
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرند و پرند و تو نوشتی !!!

خودت هم فهمیدی چی گفتی !!! ؟؟؟
تنگ نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۳۸
۶۳
برداشتن چادر مگه پرده برداري از برهنگيه ؟؟ اون تفكرات بسته اتونو ارتقا بديد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از نظر برادران چادر نداشتن،یعنی برهنگی!!!

چشم های برادران جوریی در حدقه قرار گرفته که قابلیت اسکن کردن خانم ها در ایکی ثانیه رو داره!!!

(هر پوشش بدون چادر را لخت و برهنه میبینند!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کم کم شروع میشه
تنگ نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
قرآن را با با شروطش بخوانید نه با آنچه برای شما نفع دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوتاه اومدن از حجاب برتر هست نه برهنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي تنگ نظر فقط كافي به عكس هاي خانم ها از بيست سال پيش تا الان در جامعه رو ببيني متوجه ميشي كه همه چي كم كم ديگه غرب فهميده كه روش رضاخاني جواب نميده برا همين به تدريج حجاب رو بر ميداره نمونه اش در شلوار كه حالا رسيده به جوراب
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
پرده برداری از برهنگی نیست ولی شروع برهنگی
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۴
۵۲
صد در صد موافقم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آهای برادران حزب الهی مگه نمیگفتید،مشکل شما چادر نداشتن نیست؟
مگه نمیگفتید کسی اجبار به چادر نداره،ولی پوشش رعایت کنه؟

خب رک و راست بیایید یه فتوا بدید،و قانون هم تصویب کنیدف از فردا هر کی بدون چادر بود، بندازنش تو گونی!! با چوب بزنند، تا به اسلام کامل تان! ایمان بیاره و اصلا از تو خونه اش بیرون نیاد
تا:
مبادا،شما اختیار اون غریزه لامصب تون رو از دست بدید! :دی
ارمااااااااااااااااااااااااااااااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای با اصطلاح دلاور هین که شما دارید با تزویر و .. چادر از سر زن ها میگیرید بسه
تازه کی گفته کسی که چادر نداره بیحجابه ولی کسی که با چادر بوده بو با همون چادر برای شهدا کارگردانی کرده و بعد وقتی میخواد بیاد جایزه بگیره بی چادر میشه یعنی برای رفتن به جشنواره به اصطلاح فجر که بشتر شوی لباس بود تا جشنواره چادرش رو در بیاره ، این بهذره جای تأمل داره
امیدوارم حداقل دیگه احمدی دلاور ننویسی و خودت رو به اون نچسبونی
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۴۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸۳
۳۴
صراط عقده ای! چرا قصاص قبل از جنایت می کنی؟ هنر امثال تو جز تهمت زدن به دیگران چی بوده؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸۰
۲۸
.
"فیلمی که ساخته، دین خودشو به شهدا ادا کرده"

دیدید مرض از خودتونه؟ اینکه پوشش کامله،یه تار مو هم پیدا نیست!دیگه با دیدن چی به خطر میفتید؟؟؟

نشون دادن دامن، آب از لب و لوچه تون آویزون میشه؟ :دی
___________________________
"یاد بگیرید توی زندگی کسی دخالت نکنید، به این نتیجه رسیده که چادر رو بذاره کنار"

مگه کسی میاد به خانوم شما بگه چرا چادر سر میکنی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دامن هاتونو عشقه!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان سلام

اساسا بنده مدتی استکه در صراط کامنت نمیگذارم و اگر هم ارسال کنم بسیار اندک است و الحمدلله آنها رو هم تایید نمیکنند!!!!

ولی تو این خبر همانطوری که نوشته شد ( به صرف این که یک کارگردان یا بازیگر، در فیلمی با موضوع ارزشی و انقلابی پرداخت، نباید احساساتی شد و آنها را تا حد قدّیسه‌ بالا برد! ) امین جان پس صحبت از دخالت در زندگی یا حریم خصوصی افراد مطرح نیست !!!!

باید عاقلانه و به دور ار احساسات فکر کرد و تصمیم درست گرفت! آیا فراموش کردیم که خالد مشعل و اسماعیل هنیه با پرچم معارضان سوری موسوم به ارتش آزاد عکس یادگاری گرفتند و از معارضان تروریست حمایت کردند؟!

همین خالد مشعل کسی بود که یه زمانی برای ما بچه حزب اللهی ها بُت شده بود! آنقدر که بهش علاقه مند بودیم! پس با این نوشته صراط موافقم که نباید احساسی عمل کرد!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سلام علی آقا:

مشکل اینجاست که دارن پشت شهدا قایم میشن! این دایره مسلمانی رو تنگ کرده اند که خودشان هم به زور در اون جا میشن!

هیچ موقع چادر رو نفی نکردم،و چه بسا که از نظر من هم بهتین پوشش باشد، اما این حق رو قائلم برای کسی که پوشش خودش رو انتخاب کنه!
______________________________
به تصویر کشیدن رنج مادر شهید ارزشمندتر است یا حرکت صراطی که سطحی نگره و مثلا داره از منزلت شهدا میگه؟؟

درسته که فیلم ساختن ایشون مجوزی نمیشه برای کارهای دیگه! اما واقعا نوع پوشش هیچ مشکلی نداره!
نه مویی پیداست،نه تنگ است،نه رنگ شاد است که این جماعت باهاش مشکل دارند! نه جلب توجه میکنه!
آرایش هم یک صدم اون چیزی است که زمان چادری بودن داشته! پس مشکل کجاست؟

خلاصه مطلب: ((احترام به حقوق اولیه اشخاص))
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۳۶
اقای امین زنده به عقش صهیونیستها حرفهای 200 سال پیش زعمای صهیونیست را برای ما ........ نکن ......... تو که ......... ماشین جوجه کشیه یا ....... یا ........ جوجه کشه که این حرف را میزنی بیسواد خود صهیونیست ها در حال حاضر میان گین از 6 تا بچه کمتر ندارند به نظر تو باید تولید نسل نکرد و رفت دنبال نشان دادن همجای خود به نا محرم یا خیلی بی مخی یا بهایی یا جهود صهیونیست هستی یا حتمٱ بی غیرت
امین زنده به عشق اجمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تف به اون غیرتی که بخوای اعتقادات خودتو به به زور به بقیه بقبولانی!
____________________________
کسی جلوی شما رو نگرفته! ...،10 جین بچه درست کن!!

بچه درست کردن کاری نداره،کیفیت هم که براتون مهم نیست! ...............
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سوفیا لوره این زنده به عشق احمدی عضو هیچ کدوم از این فرقه هایی که گفتی نیست
جزو فرقه مشایی حجتیه است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"به همه انگ اسرائیلی و جاسوس و منافق و حجتیه و منحرف میزنید، بزنید، تا جونتون درآد"

"اما همین لقب طالبانی متحجر خشک مغز افراطی که تا اونجاتون رو میسوزه، براتون کافیه"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سوفیا تو هم دامن داری!؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان "حجتیه بی مغز مدعی روشن فکری"
خیلی برازنده شماست.
بعدشم از کدوم انگ صحبت می کنی خودت مگه چند وقت پیش علنا از حجتیه حمایت نکردی
از مشایی حمایت نکردی دیگه دربازه کدوم انگ صحبت می کنی؟
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
واقعا در مسلمانی شما تردید دارم!

به کسی که نه تا حالا باهاش هم صحبت بودی، نه اصلا چیزی ازش میدونی، به صرف خبرهای اکثرا تکذیبی اقتدارگرایان توجه میکنی و برچسب حجتیه میچسبونی!

خب عزیزم شستن گناه دیگران،و یا تشویش اذهان عمومی با دروغ،آتیش جهنم رو برای خودت میخری!

شدیدا جوگیر هستی و توهم ولایتمداری داری!!
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق نمیدونم کی
یه زره بیشتر مطالعه کن بعد بیا نظر بده
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۲۶
من یکی کشته رنگهای ست کردشم ...
دامن رو داری ؟؟
گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۲۸
هرکس حجاب اجباری را قبول ندارد باید اعدام شود.(البته خانواده امام و اشراقی ها آزادند.)
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۳
۹
مسلما هیچ انسان غیر معصومی را نباید آنقدر بزرگ کرد که بعدا اشتباهاتش را باور نکنیم
اما
صراطی که نیمی از اخبارش افترا و هتاکی است چه از خون شهدا آموخته که اینطور به هر فردی تهمت می زند .

صراط جان اگر حجاب این خانم برایش گناهی نمی نویسد اخبار تو سراسر گناهان کبیره تهمت و دروغ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۶
۲۰
به تند روها روبدن کم کم هم چادر هم پوشیه رو اجباری می کنند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"بالاخره این دهنه از یه جایی چنان باز شود که دیگه مهاش هم ممکن نشود"

بذار برقع و روبنده هم اجبار کنند،کی به کیه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۰
۱۵
حجابش الانم کامله.خیلی کاملتراز بعضی بازیگران تلویزیون.شماکه معلومه بخاطرچی ازش عصبانی هستی.بخاطر توهم فتنه.انقدراین کلمه روتکرار کردین که انگارخودتون هم باورتون شده.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۵
۱۱
یه سوال دارم ازت صراط
ایا برداشتن چادر یعنی برهنگی...؟
خدا گفته حجاب رو رعایت کن...ایا گفته چادر بپوش حتما....؟
ایا نداشتن چادر یعنی بی ایمانی.....اگه یه روز چادر بپوشی فردا نپوشی بی ایمان شدی....؟معنیش اینه...
بله ارایش این خانوم درست نبود ولی چادر پوشیدن و نپوشیدن به خود فرد ربط داره... مانتوش گشاده و بلند...موهاش هم بیرون نیست
خواهش میکنم دین رو با این عقایدتون خراب نکنین...خواهش میکنم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"احسنت به زهرا خانم"

مشکل تندروهای طالبانی است که شهدا رو برای خودشون خرج میکنند!
____________________
صاط جون، بیا بگو تو برای شهدا چیکار کردی؟
این خانم کم کمش با همین فیلم دین اش رو ادا کرده!
بازهم ادعا نداره!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
با زهرا خانم موافقم.

حجاب برتر چادر هستش
ولی قرآن مستقیم نگفته حتما باید چادر بزاری لباس باید پوشیده باشه و تنگ نباشه طوری که اندام زن نمایان باشه لباس این خانوم هم همینطوری بود ولی آرایشش خوب نبود ولی از طرفی خیلی هم غلیظ نبود.
سیاست آقا رو همیشه باید آویزه گوش کرد جذب حداکثری دفع حداقلی
یعنی کسایی که دیگه هیچ امیدی بهشون نیست رو دفع کنید مثل این آقای امین زنده به عشق احمدی که فکر می کنه تازه از گمراهی در اومده غافل از اینکه که در واقع گمراه شده.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عزیزم شما همه رو دفع کردید!

14 میلیون عدم شرکت رو دفع کردید!!
و میلیونها نفر رأی دهنده به روحانی که اصلا با اصول و اعتقادات شما ذره ای منطبق نیستند!
________________________________
هرکی با شما باشه، ماه است، هرکی با شما نباشه،خوار است!

گمراه کسی است که گوش و چشمش سمت بیسوادهایی به اصطلاح بابصیرت باشه که تمام شرف و آبرو رو بذارن وسط بشه 3 میلیون!!!
زهرا
|
United States of America
|
۱۵:۴۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴۰
۸
فقط می تونم به عنوان یه چادری بگم شما صراط نیوزی ها خیلی آدم های بی تقوا و نامردی هستید. حرمت چادر خجالت بکشید با آبروی آدم ها اینطور بازی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸
۱۵
فکر می کنی اگه چادرش رو کنار نمی ذاشت می تونست فیلمش رو تا انتها بسازه و انقدر هم خوب پیش ببره که جایزه هم بگیره؟ نه داداش! تو این جامعه هم بعضی وقتها باید تقیه کرد. به شخصه درکش می کنم و بهش حق می دهم و مطمئنم ذره ای از اعتقادش کم نشده.
saeid
|
Italy
|
۱۶:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۷
۷
بر اساس این عکسایی که شما گذاشتید این خانم در زمان چادری بودن آرایشش غلیظ تر بوده که
بعدشم انصافتون کجا رفته، ایا پس از وقابع انتخابات 88 همه متدین با شما هم عقیده بودن؟؟؟؟؟؟؟؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۹
صراط دیگه داری تند می ریا حساسیت بیخود ایجاد نکن
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳۱
۵
بابا یه نفر یه فیلم خوب ساخت ، اونم پشیمون کنیدا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۰
۱۸
این خانم که کلا ع.........یه!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مره که باور نوونه!
سم سم
|
Germany
|
۱۷:۰۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۶
آقا جون شما اگه ناراحتی به خودش بگو، چرا رسانه ایش میکنی؟ کجای امر به معروف اینو میگه؟ اگه به شما فرصت بدن از داعش هم بدتر میشید
بشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۱۶
این راباید به داوران تذکرداد که انقلابی ترباشند. شاید اگر این خانم باحجاب کامل حضور می یافت ازچشم داوران می افتاد. البته داوران هم تقصیری ندارند٬ باید عیب رادرنهادهای دولتی یافت که در ااکثرادوار فقط به رنگ ولعاب می اندیشند ونه به چیز دیگر.
حسن کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۲
آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.کسی که تونسته همچین فیلمی بسازه که انصافاً حق مادرای شهدا رو ادا کنه،طبیعتاً یه باور و اعتقاد قلبی پشتشه.وگرنه مثل بقیه فیلمای آبدوغ خیاری میشد که راجع به شهدا میسازن.به نظرم صراط به جای اینکه این خانم رو در موضع اتهام قرار بده باید دلسوزانه و با لحن ملایم میگفت مثلاً : "خانم کارگردان!شما که با ساخت این اثر هنری زیبا بسیاری از مردم خصوصاً نسل جوان رو دوباره با انقلاب و دفاع مقدس آشتی دادید،حیف نیست که ظاهرتون مثل باطنتون نیست؟
"
بنده حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۲۳
۴
چادر حجاب توصیه شده اسلام نیست، پوشیدگیست، چادر ایده ی ایرانیان باستان بود که اعراب الگو گرفتند و شما اونو معیار فرض میکنید
با این افراط امثال شما مومن بودن هر روز داره سخت تر میشه
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
هرجا که اسلام به ضرر ماست دم از ایرانی بودن میزنم و به قدمت تاریخی خودمون مینازیم اما هرجا که ایرنی بودن به ضررمون باشه دم از اسلام میزنیم . خواهشا مسیر خودتون رو انتخاب کنید سعی کنید خوبی ها رو چه از ایران باستان و چه از اسلام انتخاب کنید .
حالا چادر میخواد از ایران باشه میخواد از اسلام باشه .
عبدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱
چند روز دیگه هم خود مریلا زارعی را مورد نقد قرار میدید. از شما افراطی ها همه چیز برمیاد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۳
ایکاش نظرات تیتر روزبدون شلوار در مترو هم به این سرعت منتشر میشد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸
۳
حجابش خیلی هم خوبه
آخه چرا اصل و ول میکنید به فرع می چسبید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۸
امين جان به نظر مي رسه بازم افراطي برخورد كردي صرفا چادرملاك نيست من فكر مي كنم منظور صراط اين بوده كه كسي كه يه زماني چادر روبه خاطر دين و ايمانش سرش ميكرده و حالا از سرش برداشته يعني يه پله نزول مثل خيلياي ديگه كسي كه براي شهدا فيلم درست مي كنه تا دينش رو به اونها انجام بده ابتدا بهتره وصيت اولشون رو اجراكنه ((خواهرم اسلحه ي تو حجاب توست )) نميگه چرا چادر سرش نيست ميخواد بگه زياد بهش جو ندين ممكن مثل محمود جان جوگير بشه و همه چيز روبزنه خراب كنه همين مي گه مواظب باشين همين اين واقعا يه تنزله كه بخواد به خواطر جايزه و ديده شدن هدف اصلي شهدا رو زير پا بذاره گرچه هرچيزي لياقت مي خواد از جمله چادر البته اگه صراط چاپ كنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"حرف ما متین؛ اما بنر من اینطور برخورد کردن، بیشتر باعث پافشاری بر روی اعتقاد خود میشه"

من این جمله شما شما رو تصحیح میکنم:
«خواهرم، اسلحه تو، حیای توست»
_________________________________
"حیای بدون چادر بهتر از بی حیایی با چادر است"(دیدم که میگم)

سخت گیری در امر دین،نتیجه دلخواه شما به همراه نداره!
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین خان شما اجازه بده خانمها چادر سر کنن حیا خودش به وجود میاد . ((دیدم که میگم))
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه .
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۲
من خودم چادری هستم اما صراط عزیز به نظرم راه بدی رو انتخاب کردید. اگر منظورتون بها دادن بیش از حد و قدیسه ساختن بود می تونستید بدون ذکر مساله چادر بگید این روش شما بیشتر تبلیغ منفی برای چادر، چادری و حزب اللهی است . متاسفم
قراردادی های گاز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸
۱
خدایی حجابش خیلی زیباست . نمیدونم شما از چی دارین ایراد میگیرین ؟ حتما موضوع ندارید؟ اقا جون وزارت نفت دوساله که عیدی کارگرانی را که در قراردادشون قید شده تابع قانون کار، بصورت کارمندی میده دو ساله که تنها به بهانه ی اینکه با اداره قرارداد بسته ایم از عیدی کارگری مون میزنند و یک پایه حقوقو بالا میکشن صراط عزیز ایا این مهم برای شما عجیب نیست که گیر داده اید به این خانم . امروز یکی خودشو جلوی وزارت نفت تدبیر و امید به اتیش کشید تا شاید اقایون به خودشون بیان و فکری بکنند، ما کارگران قراردادی با هزار امید تبدیل وضعیت شدیم به این امید که زندگیمون به مراتب بهتر بشه غافل از ایکه نه تنها که اینگونه نشد بلکه از عیدیمون هم زدند تا زودتر ما، یا دیوانه شویم و یا خودمونو به اتیش بکشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸
۳
بابا شما یه جوری گفتید چادر رو کنار گذاشته که من فکر کردم بیچاره کشف حجاب کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۷
۲
وقتی میگن افراطی هستید بهتون بر میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۸
۳
فیلم خیلی عالی درست شده
اما موافقم که برای هیجکس نباید اسطوره ساخت
ملاک اعمال ادمهاست نه خودشون
انشااله روز به روز هم بهتر بسازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۹
زنده دلاوری تو کلا جز حرف مفت زدن کار دیگه ای بلدی؟؟؟شبانه روز اینجا افتادی و نظر صد من یه غاز میدی.از کوجا میاری میخوری؟؟حتما امام زمان برات کارت ب کارت میکنه.البته امام زمان از نوع انگلیسی و صهیونیستیش.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مگه از جیب بابات خرج میکنم که جیغ ات دراومده؟
ارمااااااااااااااااااااااااااااااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
شماره کارتش چنده ماهی چقدر میده سبد کالا هم میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۳
۷
دلاوری تو یه ادم دل مریضی که مرضت تا عمق وجود نظرات پیشرفت کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱۲
امین زنده....
واسه این خوش رقصیات واسه انگلیسیای تفرقه افکن و حکومت کن چقد میگیری؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
همونقدری که تو واسه مُهر پرت کردن تو حرم گرفتی !!!!

همونقدری که گرفتی و باعث میشه خودتو تو راهپیمایی .. بدی ! و مرگ برامریکا سر بدی!!!
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
باید فیش حقوقی بیاری وگرنه باور نمی کنیم
مسيحا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۵
۲
گير نديد لطفا
حالا اين همه كارگردان چرا به قول شما يه ارزشيش نيومد دست به اين كار بزنه؟با اين همه سختي و مشقت
خودتون هم ميگيد حجاب برتر .خوب بايد پذيرفت.سخته.كارگرداني بازيگري و كارهاي اين مدلي با چادر سخته آقا جون .چرا باور نمي كنيد.
انظر الي ما قال و لا تنظر الي من قال.ضمن اين كه خوب به ما چه ربطي داره كه قبلا چي بوده و الان چيه.بابا براندازي نظام كه نكرده .توو فتنه كه نبوده بنده خدا چادرشو برداشته . به هر دليل شخصي اي . به ما چه .دستش درد نكنه كه فيلم به اين خوبي ساخته.بايد ازش بيش از اين ها تقدير كرد .حالا تو برداشتي عكساي قبل از تحول و بعد از تحولشو چسبوندي به هم گذاشتي اين جا كه چي بشه؟
NICOLE
|
United States of America
|
۲۲:۱۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۲
دریوزگی مگه چیه؟همین اراجیف نویسنده ی خشک مغزه که پشت شهدا ودین قایم شده و برای خراب کردن افراد هر چیزی که بخواد می نویسه.تو برای شهدا چیکار کردی؟اون حداقل یه فیلم ساخت.
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۲
۴
قصاص قبل از جنایت که نمیشه کرد که شاید بعدا چکار کنه ضمنا این عکسا مشخصه مال چند سال پیشه البته در باره فیلم هم به نظرمن یه مقداربزرگ نمایی شد فیلم بسیار معمولی با موضوعی شریف ولی اصلا فیلنامه جذابی نداره اخرش هم با دوتا خواب جمع میشه
میرعمادی
|
United States of America
|
۰۰:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱
صراط تو هم چه گیرای الکی میدی.خوب حجاب اش مناسبه. حجاب ایشان مورد پسند اسلام هم هست.اما اگر شما چادر را حجاب می دانید به قول فامیل دور من دیکه حرفی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۹
۲
متاسفم براي شما با اين ديدي كه دارين قطعا كسي در جبهه داخل نظام قرار نمي گيرد شما خودتون نمونه يك مسلمون واقعي هستين؟ اگر امثال شما و ما مسلمون واقعي بوديم و هيچ عيبي نداشتيم كه الان امام زمان منتظر 313 يار پشت پرده غيبت نمونده بود عزيز من آقا فرمودند جذب حداكثري مي فهمي يعني چي؟ اگر بخواهيد هنرمندان را بر اساس اصول اسلامي زير زره بين بگذاري مطمئن باش حتي يك نفر هنرمند ارزشي نخواهيم داشت ديدت را عوض كن تو خودت را اصلاح كن و دست از تحجر بردار حال آدم رو بد ميكني عرضه دارين 2 تا هنرمندي كه از نظر شما تمامي اصول را رعايت كنند يا تربيت كن يا معرفي كن؟!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۸
۲
اول میذاشتی فیلم اکران عمومی بشه مردم ببینن بعد مقاله مینوشتی تا ببینیم مشکلت چیه آقای سرات
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۴
سلام
در اينكه اين خانم حجاب برتر كه همان چادر هست رو كنار گذاشته و اينكار اشتباهه شكي نيست ولي صراط جان تيتر شما هم غير منصفانه است. درسته كه با ساخت اين فيلم نبايد احساساتي شد و ايشون رو به عنوان قديسه بالا برد ولي اينكه شما هم با اين لحن ايشون رو با يه مقاله خراب ميكنيد جالب نيست .
التماس دعا
يا علي عليه السلام
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۵
واقعا باید از این رویه ای که صراط داره ابراز انزجار کرد
به قول حضرت آقا همین ها هستند که مسائل اصلی و فرعی را قاطی می کنند و دوست را به جای دشمن و دشمن را به جای دوست می نشانند
فقها می گند اگر کسی حجاب را در چادر منحصر بداند دچار افتراء علی الله شده
شما چه کاره ای کسی که امروز مردانه نام شهدا را زنده می کنه با تحلیل و انتقاد نابجا منهدم و ترور شخصیت می کنی؟
خدا در دو دنیا بی آبروت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
۱
۱
مواظب باشیم حفظش کنیم نه اینکه با این شیوه جذب راه دیگه ای بشه علیکم بالجاذبه