سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با صراط:

روحانی‌نماها به دنبال اباحه‌گری هستند/ برای شبکه قرآن متاسفم

کار خانم حاتمی خیلی زشت بود اما کار این کارشناس محترم به عنوان کسی که لباس روحانیت بر تن دارد، صد برابر بدتر و زشت تر است که با لباس روحانیت آدرس غلط به مردم میدهد و دین را جور دیگری در اختیار مردم قرار می دهد و این خیانت به مردم است.
کد خبر : ۱۷۹۵۷۹
"گروه فرهنگی صراط"- «کاسه داغ تر از آش»، عبارتی است که زمانی به کار می رود که شاه بخشیده است و وزیر کوتاه نمی آید. شاهد این موضوع در جریان اتفاق رخ داده در جشنواره کن توسط لیلا حاتمی به وضوح روی داد. از تیترهای یک برخی رسانه های اصلاح طلب تا دفاع برخی چهره هایی که مواضعشان نسبت به انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

همه این اظهارات در حالی بود که مدتی بعد خود لیلا حاتمی نسبت به اتفاق صورت گرفته توسط وی در کن ابراز پشیمانی کرد و گفت: از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم.

آش ماجرای حاتمی به قدری شور بود که حتی علی جنتی وزیر ارشاد که در جریان توقیف روزنامه هتاک بهار ابراز ناراحتی کرده بود در این ماجرا نه حتی از لیلا حاتمی دفاع نکرد بلکه عمل وی در روبوسی با رئیس جشنواره کن را نیز مورد تقبیح قرار داد.

اما آنچه که قابل توجه و مایه تعجب است ارائه اظهارات شبه روشنفکرانه آن هم نه از تریبون رسانه های معلوم الحال، بلکه از شبکه قران صدا و سیما و از زبان یک به اصطلاح کارشناس مسائل مذهبی و در لباس روحانیت است.

این معضل که متاسفانه امروز در برخی از متولیان مذهبی باب شده به صورتی در آمده است که متاسفانه برخی از آنان در جریان تبلیغ خود به صورت جامعه هدف در می آیند و در حقیقت به جای تاثیر گذاری تاثیر پذیر شده و اصطلاحا روشنفکر می شوند.

آن چه که چند شب گذشته در برنامه فصل نو از شبکه قرآن و با اظهارات تلفنی حجت الاسلام علی سرلک رخ داد از این جنس بود.



سرلک در این برنامه با اشاره به اتفاقات پیش آمده در جشنواره کن اظهار داشت: برای دختر یکی از بهترین کارگردانان کشورمان اتفاقی افتاد که نباید رخ می داد. ما از این اتفاق ناراحت نیستیم از این موضوع ناراحتیم که چرا گاهی بعضی برای بعضی هنرمندان ما نوعی هضم شدن صورت می گیرد. من خانم حاتمی را خانمی با شخصیت می شناسم که در خانواده ای محترم رشد کرده اند و پدرشان نیز کارگردان بزرگی بوده اند نمی خواهم صحبت درباره ایشان به گونه ای باشد که حمل بر تجسس شود.

در همین رابطه و به منظور واکاوی این موضوع آن هم در سالی که نام گذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان فرهنگ عجین شده، «صراط» با امیرحسین قاضی زاده سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس و کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی گفتگو کرده است که در ادامه می آید:

صراط: در ابتدای سوالی که کارشناس برنامه فصل نو از حجت الاسلام سرلک پرسید وی درباره ویژگی های عفت و طرز پوششی که در رسانه ها رعایت می شود گفت: متاسفانه گاهی آنچنان 4 تار مو برایمان اصالت پیدا کرده که از دیگر نشانه های عفت همچون رفتار و بازی ها و پشت صحنه ها غافل می شویم. نظر شما درباره اظهارات حجت الاسلام سرلک چیست؟

این حرف مقدمش غلط است اما موخرش درست است. به این معنا که هم آن 4 تار مو مهم است و هم پشت صحنه فیلم ها. حکم اسلام و حکم دین است و ما به احکام اسلام به عنوان یکپارچه نگاه می کنیم. اگر آن 4 تا مو برایمان مهم است چون خلاف اسلام و شرع است. اسلام اندازه حجاب را هم تعیین کرده است. همه این مسائل مهم است و نبود یکی، دیگری را نفی نمی کند.

صراط: در برنامه مذکور این صحبت مطرح شد که "در گذشته در تهران رسم بود که خانواده‌ها درب منزل خود را بازمی‌گذاشتند و جوانمردان هرگز به خانه همدیگر نگاه نمی‌کردند و آبروی هم را محترم می‌شمردند." به نظر شما این اظهارات، و بیان آن از تریبون رسانه ملی چه ناهنجاری هایی ممکن است در جامعه به وجود بیاورد؟

شرع ما و حکم ما مبتنی بر فطرت است. این حرف ها یعنی در حکومت طاغوت چون آن چیزی که عرضه می شد بر خلاف اجرای احکام اسلامی بود ما باید می گفتیم چون حکومت دست مسلمین است بنابراین تمام احکام اسلام تعطیل، نخیر. ما معتقدیم که وجود حکومت اسلامی در اجرای هر چه بهتر احکام شرعی کمک می کند.

صراط: حجت الاسلام سرلک در بخشی از صحبت های خود به موضوعی که در جشنواره کن امسال برای یکی از هنرپیشه های کشورمان پیش آمد پرداخته و گفته‌اند "من خانم حاتمی را خانمی باشخصیت می‌شناسم که در خانواده‌ای محترم رشد کرده‌اند و پدرشان نیز کارگردان بزرگی بوده‌اند نمی‌خواهم صحبت درباره ایشان به گونه‌ای باشد که حمل بر تجسس شود". حال با توجه به اتفاقی که در جشنواره کن صورت گرفته است، جایگاه این صحبت ها کجاست؟

چه تجسسی! عکس های این خانوم در همه رسانه ها پخش شده است. اگر 200 سال پیش که ارتباطات رسانه ای به شکل امروزی موجود است یک نفر عکس ایشان را پخش می کرد آنوقت می توانستیم اسم این کار را تجسس بگذاریم. بنده از کارشناسان به اصطلاح مذهبی تعجب می کنم که جایگاه این حرف ها کجاست. کار خانم حاتمی خیلی زشت بود اما کار این کارشناس محترم به عنوان کسی که لباس روحانیت بر تن دارد، صد برابر بدتر و زشت تر است که با لباس روحانیت آدرس غلط به مردم میدهد و دین را جور دیگری در اختیار مردم قرار می دهد و این خیانت به مردم است.



صراط: با توجه به اینکه خانم حاتمی به خاطر رفتار اخیرشان در جشنواره کن از ملت ایران عذرخواهی کردند به نظر شما دلیل بیان این حرف ها از کجا نشات می گیرد؟

این حرف ها و طرز گفتارها آن هم از طلبه ای که در لباس روحانیت است خیلی سوال برانگیزتر از این حرف هاست. به نظر بنده این یک جریانی است که اباحه گری را می خواهد درونی کند. حاصلش هم این است که یک سری روحانی نما بیایند و یک سری حرف های بی اساس بزنند. ما با دیدن بعضی از این آقایان یاد رفتار سید حسن تقی زاده می افتیم که طلبه ای بود که لباس روحانیت را از تن درآورد و محاسنش را تراشید و گفت ما باید سر تا پا غربی شویم و حاصلش آن شد که رضا خان کار خودش را با تقی زاده پیش برد.

صراط: با توجه به اتفاقات پیش آمده و اظهارات حجت الاسلام سرلک که کارشناس مذهبی شبکه قرآن صدا و سیما است چه پیشنهادی برای صدا و سیما دارید؟

بنده واقعا برای شبکه قرآن متاسفم که در آن با نام قرآن حرف های ضد قرآن بیان شده است.

صراط: علت بیان چنین اظهاراتی از زبان طلبه هایی این چنینی چیست؟ آیا برای جذب حداکثری می توان هر حرفی زد؟

این حرف ها خود شیرینی است. بعضی ها می خواهند که مردم به یک دین انحرافی رو بیاورند مانند آقای کدیور که سعی می کرد دین را مدرن جلوه بدهد و به گفته خودشان می خواستند دین را با زندگی امروز دنیا مطابق کنند و یکسری تفکرات التقاطی به وجود آورده اند که بسیاری از خیانت هایی که در کشور ما اتفاق می افتد متاسفانه ماحصل یک نوع اعتقاد التقاطی است. اظهارات این کارشناس محترم قطعا با احکام روشن اسلام در تضاد است و یک نوع قرائت انحرافی از دین است.



صراط: با توجه به شرایط به وجود آمد چه رفتاری باید با خانم لیلا حاتمی صورت گیرد؟

باید به ایشان تذکرات جدی داده شود و حداقلش این است که ایشان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به این جشنواره ها فرستاده نشود. جمهوری اسلامی یعنی جموری مقید به احکام اسلامی. کسانی می توانند نمایندگی جمهوری اسلامی را داشته باشند که چارچوب شرع را رعایت کنند.
نظرات بینندگان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۱۱
۱۷۴
ما هرچی خوردیم از این نوع دسته روحانی بودن که خیلی ساده اندیش و بی تدبیر هستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"با حجت الاسلام علی سرلک موافقم"

خیلی زشته به هرکسی که موافق عقیده شما نیست،از یه پسوند "نما" استفاده کنید.

به سید ذاکر مظلوم میگفتید، مداح نما !!

به امثال سرلک میگید روحانی نما !!

به منتقد سیاسی خودتون میگید ایرانی نما !!

.....
..............
اتفاقا این "مسلمان نما" الحق والانصاف شایسته خودتونه !

یه روحانی باوقار و متین پیدا میشه،که تندرو و خشن نیست،که با ادب صحبت میکنه،که اعتقاد خودشو به زور سرنگ،تو کله ملت، فرو نمیکنه!!!
شما باید بهش بتوپید؟؟؟

خانواده حاتمی بسیار محترم و اصیل و بافرهنگ هستند،تازه به دوران رسیده نیستن که هرکسی بتونه درباره شون اظهار نظر کنه.

رفتار و عمل خودشون،به خودشان مربوطه و ایشان نباید پاسخگو جماعت افراطی باشه.

خدا نیستید که،میخواید حکم بدید،مجازات کنید.
روشنفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
به فرموده پیامبر و همچنین سیر تاریخ از اون زمان تا حالا هر جا اسلام ضربه ای خورده از دست خودی ها و کسانی که ظاهر دینی دارند بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازاین اتفاق جشنواره بدش نیامده نمیداند چگونه ابراز کند این روحانی علی الظاهر ساده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم خودم یه طلبم البته خود حضرت امام هم یه طلبه بود . در کل با حرف آقای سرلک مخالفم نه با خود سرلک . دلیل : نظرش بر خلاف مواضع و احکام آشکار و صریح دینه . با کمترین آگاهی دینیی هر شخصی میتواند پی به این مطلب ببره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۰۵
۵۱
اين اقا همون مخترع باسواد ام پي تري نيست!!!
واقعا صراط چقدر بدبخت شده كه براي پاچه خواري دست به دامن .......... كه ديگه اين روزا هيچ كي تحويلشون نمي گيره افتاده!

ضمنا بدونيد كه روزگار حجاب اجباري و زوري با .........................
جرات داريد رفراندوم بر گزار كنيد تا بفهميد
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی جماعت از هزاران سال پیش باغیرت بوده و زنان ایرانی همواره چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام حجاب داشته اند ولی تو و امثال تو اقای ارش نه ایرانی هستی و نه مسلمان یک.......هستی که در بین ایرانیان غیور زندگی میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب داوود! بله! ایرانی اصیل همیشه حجاب داشته! اما حجاب به معنای حجب است و حیا! این که امثال شما به زور می خوان اون رو به پوشش اجباری زنان ارتباط بدن، از کوته فکری است و دیگر هیچ! لطفا بی همیتی عده ای رو که حاضر نیستن خودشونو کنترل کنن و برای توجیه حجاب اجباری این مساله رو دیتاویز قرار می دن، به حساب بی غیرتی بقیه ای نگذارین که به اولین اصول آزادی هر انسانی معتقدن! در ضمن، اگه خیلی ادعای مسلمانی داری، از فردا با دستار بیا تو خیابون!
ویشتاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
رفراندوم برای ازادی حجاب !!!!
شما ها غیرت ندارین دنبال الواتی هستید به همه مردم ربطش ندهید
10 روز پیش به مادرم گفتم اگر برویم المان حاضری دیگه روسری سرت نکنی ! گذاشت توی گوشم ! گفت خفو شو ! با اینکه شوخی کرده بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سواد تویی که نمیدونی اونیکه اون نامه mpt رو نوشت عضو کمیسیون امنیت ملی بود ...!!!!!
البته جفت نماینده مشهد و جفت عضو پای داری!
irani
|
Iran (Islamic Republic of)
ارش درست میگه یک سری بی سواد دارن برای مردم تکلیف روشن میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردک چیه هی رفراندوم رفراندوم میکنید؟؟؟
وقتی انتخاباتی برگزار میشه و هفتاد درصد مردم توش شرکت میکنن این یعنی نظام و قبول دارن.
رفتید تو پز روشنفکری خودتون بیرونم نمیاید.نمیخواید بفهمید مردم ازتون متنفرند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 19:39 :
چون گفتی انتخابات جوابتو میدم! چرا رسانه ملی تون میره سراغ کسانی که حجاب شون چندان مساعد نیست؟
آیا شور ونشاط همین جوانانی که تعدادشون هم کم نیست در حمایت از یه کاندید،رو قبول داشتن همه احکام میدانید؟

غاز بچران برادر با این اندیشه ات! حجاب خوبه،بذار واسه خانواده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۱۸
۶۸
کاملاً با آقای سرلک موافقم. و با نماینده مجلس کاملاً مخالف
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی نیستی چه برسد مسلمان یک خود کم بین بی فرهنگی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صدرا تهمت و بی حرمتی جزء اصول دین شماست یا فروعش؟اگه تو مسلمانی باید فاتحه ای بر اسلام خواند.یاعلی
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۷۹
۲۱
صراط تا یه جاهایی حرف شما درسته ولی نمیدونم چرا با هر اشتباهی که از یک نفر میبینید به کل اون شخص و خدمات ارزنده ای که داشته رو کنار میگذارید و شروع می کنید به تخریب !!!!!!!!
روحانی نما یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا مسلمونا بترسید از این همه تهمت و غیبت ......
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۹۶
۲۴
روحاني نما!!! يعني مثل تماشاگر نما
كلا هرچي كه به وفق مراد ما نباشه يه نما تهش اضافه ميكنيم
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا درسته خودت هم یک ایرانی نما هستی
آقا كريم
|
Iran (Islamic Republic of)
آب نما يني چي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵۴
۱۷
چرا بیخود حرص اراجیفت رو بخورم صراط؟
1مطمئنم به زودی در دکونت تخته میشه.؟!؟!
زرشک
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵۳
۲۰
در این مقاله با سرلک کاملا" موافقم با علی آقا مخالف
ناشناس
|
United States of America
علی جان حرف حق را بپذیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۴۲
لا اقل عکس آن خانم را شطرنجی میکردید
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۵
۵۱
با قاضی زاده موافقم. بعضی از همین آقایون روحانی نما مجسمه دین شدن.
امام به آقای منتظری گفتند ساده لوح چون بینش سیاسی نداشت
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۴۶
این آقا و دوستاش فقط بلدن خوشکل حرف بزنن واسه اینکه 4تا جوون بدبختو دور خودشون جمع کنن. حیا کن آقا. اگه 4 تار مو برای ما اصالت نیست پس چرا انقلاب کردیم؟
بله ما برای خیلی چیزا انقلاب کردیم که اتفاقا یکی از دلایل محکمش پایبندی به اصول شرع و قرآنه
مهرداد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی پیاده شو با هم بریم یه همه پرسی ........ بزار ببین چقدر رای داره بعد اونو در حددیدن موی زنها پایین بیار
علی حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
همه پرسیو که هر سال داریم میزاریم . وعده گاه ما ۲۲بهمن هر سال
پور عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۲
۱۲
خداییش از مجلس ما بعیده که یه همچین نماینده با بصیرتی داشته باشه
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۶
۱۸
وااااای به روزی که بگنددنمک...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۳۰
با این حرفهایی که این آقا زده بهتره چهره این روحانی! شطرنجی بشه نه اون خانوم
لوتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۱۸
کدیورو خوووووووووووووووب اومدی آقای قاضی زاده
نرجس خاتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۱
۲۱
خب راست گفته قاضی زاده. حرف های این کارشناس هیچ سندیتی توو دین نداره
فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۷
۸
آش دهانسوز یعنی همین دیگه
آفرین به این عنوان
منطقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۱۶
ما برای صدا و سیما متاسفیم
شبکه قرآن هم زیر نظر همین مدیران اداره میشود
مهدی
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۳
۱۴
با تمام صحبت های آقای سرلک موافقم بجز صحبت در رابطه با لیلی حاتمی که فکر می کنم بی ربط گفت
ضمنا صراط این آقا روحانی نما نیست حالا اگه تو خوشت نیومده یک بحث دیگه اس
هادی
|
Germany
آقا مهدی عزیز و نیز دیگر برادران و خواهران
به نظرم می رسد باید میزان و ملاک را دین قرار دهیم و با آن سخنان و افراد را بسنجیم.
بی تردید مطابق نظر همه مراجع تقلید حدود حجاب برای زنان مسلمان مشخص است. زن مسلمان باید بدن خود را بپوشاند به غیر از گردی صورت و دست از مچ تا انگشتان بنابراین حتی یک تار مو هم جزو پوشش است. بنابراین اگر حتی طلبه ای برخلاف این حکم خدا حرف بزند حکم تغییر نمی کند. و چنین کسی بر خلاف دین سخن گفته است. پس از اظهار نظر شخصی در این امور باید جدا پرهیز کرد .
در مورد این خانم و برخی دیگر از بازیگران هم باید گفت در سریالها و فلیم های متعددی این حدود شرعی را ایشان مراعات نمی کردند. به نظر می رسد همین بی مبالاتی و عدم تقید به تدریج ایشان را به این سمت کشاند که چنین کار حرامی را در انظار عمومی انجام دهند.
اگر مردان و زنان با ایمان سکوت کنند شاید هنرپیشه های بیشتری مرتکب چنین کارهای غیر شرعی شوند. باید نهی از منکر کرد. باید امر به معرف کرد.
هدایت و رستگاری در دین خدا است. دین را از صاحبان اصلی آن بگیریم. از مراجع بزرگوار تقلید از رهبری عزیز که هم مرجع و هم امام هستند.
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۱۴
واقعا 4 تار مو برای ما اصالت ندارد؟؟؟؟؟؟؟
من دیگه حرفی ندارم!!!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۱۳
آقا مهدی عزیز
امام(ره) فرمودند کسانی که با لباس دین تیشه به ریشه انقلاب میزنند خائن هستند
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۹
امام فرمودند: ارزش آن مامور ساواک برای من بیشتر از این روحانی های مقدس مآب است
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
فهيمه خانوم!
ميشه آدرس بديد؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۱۱
آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده است از هیچ قشر دیگری نخورده است.
امام خمینی (ره)
عارف ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
هم اینک بزرگ ترین نماد این مقدسین روحانی نما، آقای ... ... است
اسیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲
بهترین کامنت مال انصاف بود
به راستی که:
وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۴
متاسفانه در صدا و سيما از اين بي سوادان زياد داريم از طريق رابطه مي آورند در برنامه وقتي دست دادن زن با مرد نامحرم حرام مسلم است بوسيدن كه به طريق اولي حرام است اين چه طلبه اي است كه اسمش را روحاني گذاشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۳
۰
عجب ............. اون خانمه .
نفسیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۴
۲
اگه برای شما ................. 4 تار مو اصالت نیست خب میخواید ما هم چادرامونو از سر دربیاریم. این چه منطقیه آقای رحانی محترم
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲
۲
مشکل اقایون حضرات اینجاست که چرا با اجنبی روبوسی کرده.
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۸
۱
قطعا باید با خانوم حاتمی برخورد شود. مسوولین نباید عین آقای سرلک که معتقد است که لیلا حاتمی با شخصیت است و به این بهانه از مجازاتش صرف نظر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۲
تنها کسی که از قضیه خانم حاتمی خبردار نشد خواجه حافظ شیرازی است پس اینجا تجسس نکردن معنا ندارد !
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۸
۱
.......... به ما فهماندند که 4 تار مو برای ما اصالت ندارد. واویلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۱۰
صراط جان واقعا شما با کسی عقد اخوت نبسته ای؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۷
۸
در این امور قطعاً آقای سرلک صلاحیت بیشتری دارن نظر بدهند تا آقای قاضی زاده. آقای قاضی زاده ÷زشک هستند و دست کم باید در امور که مربوط به حوزه تخصصی ایشان است دخالت کنند من نمی دانم با چه ملاک و معیاری خودشون را کارشناس دین می دونن و شخصیت شناخته شده ای همچون جناب حاج آقای سرلک را با امثال تقی زاده ها قیاس می کنند
از قیاسش خنده آمد خلق را ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱
لاتتبعوا خطوات الشیطان ازچهارتا مو شروع میشه تا..................
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۳
۱
آقا صراطه چرا عكسهاي خانمهارو نپوشوندي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۲
۵
داداش شما پایداری رو میزنی و قبول نداری اون وقت میری سراغ قاضی زاده؟!
ضمنا مگه این اقا مسئولنهاد رهبری تو دانشگاه هنر نبوده؟!
بصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۳
با سلام و احترام
شخصا 2سال با آقاي سرلك و خانواده محترم ايشان همسايه بودم در اين مدت همه همسايگان بجز خير و نيكي و برخورد با نزاكت و صبر و حركت براي نزديك شدن دل ديگران كه همه خير و بركت است چيز ديگري از ايشان نديديم اينكه اين نماينده محترم مجلس سعي در واكاوي مطلبي دارد اصلا نمي دانم نيت وجهش چيست ( الله عليم بذات الصدور )ولي ابتدا و موخر كردن كلام و طلبه ناميدن آقاي سرلك بي شك از ارزشهاي ايشان نمي كاهد قول ميدهم اگر آقاي سرلك مطلب ايشان را خوانده باشد فقط تبسم نموده كه همين بس است.
بصير
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۴
ضمن محکومیت عمل خانم حاتمی صراط چرا وقتی آقای احمدی نژاد زن اجنبیه را در آغوش گرفت این چنین موضع نگرفتی حرکت رییس جمهور اسلامی زننده تر بود یا عمل یک هنرپیشه ؟ !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲
سوال من اينه همسر ليلا حاتمي چه واكنشي نسبت به عمل غيراخلاقي خانمش كه اجازه داد اجنبي اورا ببوسه چه بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱
همسر ليلاحاتمي از روبوسي خانمش با مرداجنبي چه واكنشي داشته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۸
۶
شما فقط می خواستید یه نفر رو تخریب کنید همین! اگر دنبال حقیقت بودید حرف این آقا رو نقد می کردید با استدلال نه اینکه برچسب بچسبونید بهش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۳
۵
افراطي تندرو
مینایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵
۰
اسلام دین دقیقی است اما اگر کسی بخواهد صورتی انحرافی از آن را به مردم نشان دهد خیلی خطرناک می شود
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۸
بابا خیلی اوسکولین به خدا یعنی کارشناس شبکه قران بیشتر میفهمه یا این نماینده مجلس که معلوم نیست چه جوری به مجلس راه پیدا کرده؟!!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۸
۶
چرا وقتی با یه نفر مخالفید این طور با آبروشون بازی می کنید؟
تغافل در برابر معصیت یکی از رفتارهای دینی است تا وی می خواهید با افراطی گریتون همه رو از دین و خط انقلاب دور کنید...همین ادبیات محترمانه ی اقای سرلک باعث شد اون خانم عذرخواهی کنه...اگر به شما باشه که همه اشتباه می کنن غیر خودتون!
عبارت روحانی نما توهینه...امیدوارم نماینده ی محترم مجلس بدونن که نباید به دلیل مصونیت جایگاهشون به دیگران اهانت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۹
۷
سلام
واقعا بااین حرفها وتوهینها به آقای سرلک مشکل حل میشه؟ اصلا این آقای قاضی زاده ایشونو میشناسه؟
اصلا حرفارو خودش شنیده که اینطوری قضاوت کرده
اتفاقا من اون شب شنونده حرفای آقای سرلک بودم ،دقیقتر از اونی بود که بشه راجع بشون این همه هتاکی کرد
متآسفم که اینهمه بی باک شدیم،مخصوصا اگرنماینده مجلس باشه

















ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۹
۱
فسادهمه وجودتون روگرفته بهانه ووااسلاماتون برای مردم بیچاره است
خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۹
۷
والله آخوندی که واسه مردمی نشون دادن خودش میره استادیوم فوتبال می بینه.

توی انواع و اقسام جشنواره ها که بیشتر شبیه مجالس لهو لعب است شرکت میکنه

ماشین زانتیا سوار میشه

خونه آنچنانی داره

این آدم دنیاییه نه روحانی
حرفاشونم اصلا به دل مردم اثر نمیکنه.

اینها کجا و علامه امینی و طباطبایی ها کجا.

بایدم دین رو مردم پسند تفسیر کنن تا یه عده ای به به و چه چه بگن و آقایون کیف کنن
علي احمدي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۷
۵
اين بنده خدا ميخواد روشنفكر بازي دربياره
ولش كنين
گناه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۴
کار عذرخواهي ليلا حاتمي ارزنده بود اما شما تند رفتي آقا. وضع فرهنگي کشور اسلامي ايران اين روزها در سايه اعتدال به سمت وخامت پيش مي‌رود. گاهي حتي بايد از اين عذرخواهي‌ها ترسيد.خدا عاقبت ما را ختم به خير کند. -
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵
۵
5سال پیش از این روحانی نماها دور بر ستاد احمدی نژاد زیادبود والله ما هر چه گفتیم جمعشون کنید فردا دردسر میشن کسی حرفمون گوش نکرد خصوصا سایت صراط خیلی پروبالشون میداد ....
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۵
فارغ از اینکه چه کسی درست می گوید یا غلط رفتار این نماینده مجلس کاملا غلط است
توهین و برچسب زدن به یک کارشناس مذهبی خیلی کار زشتیه
اقای نماینده دیندار شما حداقل می گفتی این سخنان رو قبول ندارم
نه اینکه یک فرد با ابرو و مومن رو زیر سوال ببری
دین اسلام اینو میگه ؟؟؟؟؟؟
دین اسلام اینه که هرچی خواستی به یک مسلمان ببندی ؟؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۵
۷
الحمدلله شما صراطی ها مجتهد مسلم و لازم التقلید هستید. برای نجات فرعیات اسلام ریشه اسلام رو می زنید.
علیرضا جاریانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۷
سلام
لطفا سخنان آقای حجت الاسلام سرلک را که یک روحانی متعهد ، متدین و انقلابی است (در مورد خانم حاتمی) کامل و بی غرض بخوانید
اینقدر با آبروی مردم بازی نکنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۶
۴
از نظر شما و این آقای قاضی زاده، غیرت مسلمانی یعنی بی محابا با آبروی مومنین بازی کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۲
۳
آقا hamid نماینده مجلس باشد که باشد. کارشناس مسائل دین گاهی اوقات عین بعضی ها آدرس غلط میدهند به مردم. درد اینجاست. حال با چه هدفی فقط خدا میداند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۹
۶
با سرلک موافقم
شما بد برداشت کرده و منتقل کردین


صراط نمی دونم از کجا پول می گیری.....هدفت اینه تا افراد سالم در صدا و سیما رو تخریب کنی..
از سمت خدا گرفته تا این حاجی سرلک

گنده تر از دهنت حرف می زنی صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۲
۴
غیرت دارید نگذارید مالتونو بخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۹
۹
آقا رضا ما از طرفدارای صراطیم. واسه صراط کری بخونی قیمه قیمت می کنم