شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
در غفلت نهادهای نظارتی

"هپی 3" این بار در خیابان‌های تهران بازتولید شد! +تصاویر

واقعا در شهری که کوچکترین تخلف رانندگی مساوی است با برداشتن تصویر پلاک خودرو و فرستادن قبض جریمه به درب منزل، هیچ دوربینی نبوده که فعالیت ساختارشکنانه این دست از افراد جامعه توسط آن رصد شود؟!
کد خبر : ۱۸۱۰۳۶
"گروه فرهنگی صراط"- تقریبا کمتر از یک ماه قبل بود که صدا و سیما گزارشی از دستگیری جوانان متخلفی پخش کرد که در یکی از منازل تهران، کوچه مشرف به آن و پشت بام، کلیپ مبتذل "هپی" را ساخته بودند.

بر اساس گزارش مذکور، نیروی انتظامی با شناسایی به موقع و کمتر از 6ساعته، توانست عناصر اصلی و بازیگران فرعی کلیپ را دستگیر کند. در اقدام قاطع نیروی انتظامی و دستگیری به موقع آن شکی نیست اما همچنان چند نکته در این خصوص حل نشده باقی مانده است.

به گزارش گروه فرهنگی "صراط"، اقدام صدا و سیما در نشان دادن گزارش دستگیری آنها و همچنین گرفتن اعتراف از آنها در مقابل چشم مردم، بازدید چند هزار باری این کلیپ در شبکه اجتماعی یوتیوب را، به 600 هزار بازدید ارتقا داد، آن هم در کمتر از یک روز از دستگیری عوامل آن، که این نکته موید آن است که صدا و سیما در رسانه ای نمودن این موضع قطعا اشتباه کرده، و اگر می خواست، می توانست طوری آن را رسانه ای کند که دیگر افرادی که قصد داشتند به این تیپ از اقدامات دست بزنند، با سودای اینکه اگر دستگیر شوند، معروف تر می شوند از ساخت آن پشیمان شوند.

دستگری عوامل کلیپ "هپی 1" علیرغم سرعت به موقع ناجا خیلی خوب ارزیابی شد، ولی آزاد کردن آنها در کمتر از یک روز آن هم با قرار وثیقه 30،40 میلیون تومانی، تمام اثرات آن را خنثی کرد.

آیا اقدام قابل دفاع نیروی انتظامی در دستگیری این افراد با آزادی بسیار راحت و بدون هیچ گونه هزینه برای سازندگان این کلیپ، ترغیب این افراد برای دست زدن به اقدامات دیگری از این دست را فراهم نمی‌آورد؟!


صحنه ای از این ویدئو که در یکی از خیابان های تهران است

تنها چند هفته پس از کلیپ اول، حالا ویدئوی جدید

کلیپ جدیدی که بازتولید همان کلیپ اول "هپی" است این بار در سطح خیابان های تهران در جلوی دید مردم، کار فیلمبردای خود را به پایان برد.

این کلیپ که در محله های شمال شهر تهران مراحل آماده سازی خود را گذرانده است، در بخش هایی به میدان آزادی تهران نیز کشیده می‌شود. این که چگونه این افراد با هماهنگی خاصی توانسته اند این اکیپ را تشکیل داده و بدون هیچ گونه واهمه ای چند دختر در یکی از خیابان های تهران در حالت رقص راه بروند و در لحظه ای از این کلیپ در  کنار میدان آزادی تهران و خیابان منتهی به بزرگراه جناح، به راحتی برقصند آن هم بدون هیچ گونه مزاحمتی جای تعجب دارد!

واقعا در شهری که کوچکترین تخلف رانندگی مساوی است با برداشتن تصویر پلاک خودرو و فرستادن قبض جریمه به درب منزل، هیچ دوربینی نبوده که فعالیت ساختارشکنانه این دست از افراد جامعه توسط آن رصد شود؟!


بخشی از این کلیپ در اطراف میدان آزادی تهران، فیلم برداری شده است

اگر چه برخورد با کلیپ "هپی 1"  این قدر ضعیف بوده که می تواند عامل خوبی برای ساختن قسمت های بازتولیدی مابقی آن باشد، ولی قطعا دستگاه های امنیتی-اطلاعاتی قابلیت رصد اینگونه فعالیت های دین گریزانه را دارند. نکته قابل توجه این است که این کلیپ از نظر کیفیت و تعداد افرادی که در آن حضور موثر دارند و اینکه چهره افراد حاضر در آن به خوبی مشخص بوده، از کلیپ اول هم پیشی گرفته و قطعا دامن زدن به این موج کلیپ سازی در آینده نه چندان دور، برای مقاصد سیاسی قابلیت مصرف دارد.




تصویر برداری بخش هایی از کلیپ در اتوبان همت(برج میلاد در تصویر به خوبی پیداست)

نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۵۳۳
۱۵۳
بیکاری 22 درصد و تورم 40 درصد و دلار 3300 تومنی و اینترنت گیگا بایتی 3700 تومنرو ولکردی چسبیدی به هپی 3؟؟؟؟//
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
تورم و بیکاری مچوزی نمیشه برای فاحشه گری یک عده بی شخصیت
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن تو هم کشتی خودتو با این اینترنت.
هر خبری اینجا میزاره فقط میگی ای داد ای هوار اینترنت نامحدودو قطع کردن نمیدونم اینترنت شده 3700
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان این هپی اولویتش از بقیه بالاتره خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینترنت گیگی 4700 تومان کجایی آقا
فرزند انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
شما موضوع تورم و دلار و ... رو باید از رییس دولت تدبیرو امید که قول داد با کلیدش معجزه بکنه و همه مشکلاتو حل کنه بپرسی
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی بفرمان آل کلیدگشت ارشادمنحل بشه اتفاقات شرم آورتری هم پیش خواهدآمد.شکسته بادکلیدسامری
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
به زعم باطل جنابالی چون در مملکت مشکلات هست بگذاریم یک عده از خدا بی خبر و مفسد هر غلطی خواستن انجام بدن و حدود الهی و احکام دین رو لگد مال کنن؟

به قول سیدالشهدا: هیهات من الذله

به فراوانی همفکرانت ذوق نکن چون طبق قرآن (اکثرالناس-لایعلمون- لایفقهون- لایعقلون-لا یومنون)

ما به اقلیت بودنمان افتخار می کنیم مثل اصحاب 72 نفره عاشورایی در برابر سیاهه 6000 یا بیشتر یزیدیانی که در برابر قرآن ناطق و خون جوشنده پیامبر با آیات و روایات و فتاوای شریح قاضی و عبدالله بن عمر اسلام موافق با هپی ساخته بودن

تاریخ درحال تکرار است فقط بازیگران عوض شده اند با تفاوت اینکه این بار یزیدیان خواهند بود که کشته خواهند شد ان شاالله

سلام بر پیروان هدایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون دیگه نمیفهمی فرق فرهنگ با اقتصاد چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا تو بگو تو این وضع بیکاری و تورم و دلار و فلان اینها هپینس از کجاشون درآمده؟
آخه آدم حسابی چون تورم بالاست پس بیخیال همه چیز بشیم؟ هر کی هر غلطی خواست بکنه؟ اینم شد حرف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تریاک گرمی 10 هزار تومن رو یادت رفت!
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
سانسورچی ازت تعریف کردم خودتو باختی؟

کامنتای من کو؟

مرگ بر دشمن آزادی بیان
عباس م 61
|
Iran (Islamic Republic of)
امار مثبتا چقدر زیاده.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
کشور ما همیشه با مشکل رحم زیادی مواجهه!همه اون پدر سوخته هایی میگن رهبر ایران به فتنه گرا سخت گرفت کورند و نمیبینند با کوچکترین تجمعی تو اروپا و آمریکا با مردم عین سگ رفتار میشه.قسم میخورم اگر هر کس دیگه ای هر کس دیگه ای جای رهبری ایران بود برخوردی میکرد که هیچوقت از یاد فتنه گرا نره.ولی اگر من جای آقای کلید بودم هفته ای یدونه ازین بی حجابای هنجارشکن رو از آزادی به دار میزدم تا عبرت بقیه شن.بعضیا فقط زور تو سرشون میره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اقتصادی و فرهنگی هیچ ربطی به هم نداره و هردو باید به موازات هم حل بشه.
اینایی که مشکلات اقتصادی رو بهونه میکنن فقط میخان مجوزی برای بی بند و باریشون داشته باشن و مطمئنا اگه روزی مشکلات اقتصادی مردم هم حل بشه اینا یه چیز دیگه رو بهونه می کنن.
اینایی هم که این کلیپ هارو میسازن قطعا وضعشون خیلی بهتر از منو شماست و از پول زیاد خوشی زده زیر دلشون وگرنه آدم بی پول که مجالی برای این نوع به اصطلاح شادی ها نداره.
ولی به نظر من این چیزا خودجوش نیست و برنامه ریزی شده از اون وره و مطمئنا کارهای جدیدتر همراه پیشروی های بیشتر رو در آینده خواهیم دید.
ولی یه سری اینجا هستن که میخان القا کنن این کارا خودجوشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن بیکارالدوله عنادزاده پس پول این همه کامنت گذاشتنتو کی می ده ؟
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب چراغعلی اگر نتونی فحشا( بما هی فحشا)
این عده رو اثبات کنی باید حد قذف بخوری!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اگه یکی تو زندگی کم اورد حق داره بیاد خونه جنابعالی واسه دزدی معنی حرف شما اینه که حالا که مثلایه طرف دیوار خراب شده باید همه خونه رو خراب کرد متاسفم برای دین اسلام که بوسیله بعضی ..... بسیاری هنجار شکنان اینطور مورد هجوم واقع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بایدم بچسبه چون کار ضد فرهنگی اونم تو ملا عام .اینکه شما میگی تورم فلان دلار فلان کوفت فلان زهر مار فلان.همش باعثش بی فرهنگی خودمونو.چون فرهنگمونو دارن عوض میکنن.همه چیمون داره از هم میپاشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کشته مرده استدلالتم چراغعلی
بی سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
دل خوشی ما جونا این شده 1روز خوش باشیم
اینم ازما بگیرید راحت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
كساني كه با قرار وثيقه 30 ميليوني آزاد مي‌شن، مشكل مالي و بيكاري و تورم و اينترنت ندارن.
نبايد آخرت خودمونو براي دنياي ديگران فدا كنيم،
اگر هم به حساب جوونيشون ميذاريد، لااقل تأييدشون نكنيد.
خدايي كه صاحب قلب هاست، حواسش به همه هست
مهدی پناهی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی منطقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی 3500 و 4000 تومن !
اینجا هر گیگ رو 5200 حساب میکنن !
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۳۶۷
۱۹۱
دوست داشته ساخته مگه شما این همه ممد نبودی ساختید و به خورد خلق الله دادید کسی چیزی گفت؟!!!
لا اکراه فی الدین
یا حق
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی چووووووووووووووون
تو با این یه خط کامنتت منو مجنون کردی
مثل .........................
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
نشون دادی بیسوادی بازی خانوم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی لا اکراه فی الدین رو هم فهمیدیم چند وقت بعد تهران میشه آنتالیا و بازم این روشنفکر نماها میگن لا اکراه فی الدین.

چاره کار اینه که فقط برای ظهور آقا دعا کنیم.
اونوقت ببینم کی جرات داره از این کارا بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم دوست دارم با ...... پس چرا مخالفی ؟
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم که تا کم میارین میگین لا اکراه فی الدین.نه خواهر من برداشتت از کلام خدا هم غلطه.اخه از کامنتت معلومه این کاره نیستی.اگه به آیه دقت کنی نوشته لااکراه فی الدین .یعنی در پذیرفتن دین اسلام اجباری نیست.ولی اگه دین اسلامو پذیرفتی.باید احکام دین رو هم بپذیری.باید تابع قوانین اسلام باشی.تو پذیرفتن دین همه مختارن.ولی اگه وارد دین بشن باید به قوانین اون دین احترام بذارن و رعایتش کنن.مثل این میمونه که وارد شدن به یه کشوری وگرفتن تابعیت اون کشور اختیاریه.ولی وقتی وارد اون کشور شدی باید همه قوانینشو قبول کنی.نمیشه که فقط تابعیت بگیری و بعد هر کاری دلت خواست بکنی مثلا آدم بکشی یا از چراغ قرمز رد بشی.بعدشم بگی لا اکراه فی الدین.نه خیر نازی جون این خبرا نیستش بالام جان.یه ریزه به ایه دقت بکن. اصلا هم لازم نیست مغزتو به کار بندازی فقط روشو درست بخون که گفته لا اکراه فی الدین.نه لا اکراه در حجاب یا بی بندوباری.شما ها که ادعای روشنفکری تون گوش عالمو کر کرده و فکر میکنین خیلی میدونین یه آیه نمیتونین معنی کنین.
فرزند انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی خانم همون خدایی که گفته لا اکراه فی الدین , نهی از منکر رو هم واجب کرده و فرموده با افراد خاطی برخورد بشه. شما اگه مسلمونی و قرآنو قبول داری پس باید به همه قوانین اسلام احترام بذاری.
یا حق
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
لا اکراه فی الدین؟

تلك حدود الله فلا تعتدوها ومن يتعد حدود الله فأولئك هم الظالمون
حدود الله یعنی هرآنچه که خدا برمردم واجب یا حرام کرده است

شما با مستمسک کردن یک بخش از آیه الکرسی که طبق اجماع مفسرین در رابطه با منع اجبار دین به صورت القاء و اعتقادی(اصول اعتقادی) هست علیه حدود و احکام الهی(اصول عملی) که در قرآن ذکر شده اعم از حجاب امربه معروف و نهی از منکر و جهاد و تبلیغ دین قیام کردید

حکایت آنهایی که لا اکراه فی الدین را بدون قدتبیین الرشد من الغی به عنوان استدلال علیه اصل دین استفاده می کنند حکایت جماعتیست که می گویند خداوند در قرآن فرموده :
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ الصَّلاَةَ – ای مؤمنین به نماز نزدیک نشوید»، مؤمنین را امر به ترک نماز کرده است و ما بقی آیه مبنی بر «حَتَّىَ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ – تا بفهمید که چه می‌گویید» را نمی‌خواند!

ن آیه نیز ادامه دارد و فرمود: «لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ – در دین اجباری نیست»، به این دلیل که «قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ – به درستی که را راه رشد از راه گمراهی روشن شده است». و بلافاصله تصریح می‌نماید که اگر کسی نسبت به طاغوت (نفس و بیرونی) کفر ورزید و به خدا ایمان آورد، به ریسمان ناگسستنی چنگ زده است
لا اکراه فی الدین، مربوط به عقیده انسان است، نه چگونگی عملکرد او. بدیهی است که نه تنها نباید «عقیده» را با زور به کسی تحمیل نمود، بلکه اساساً تلاش در این مسیر نیز هیچ نتیجه‌ای ندارد. هیچ کس نمی‌تواند عقیده‌ای را به زور به کسی تحمیل کرده و بباوراند. حیطه عملکرد زور و تحمیل، بدن و اعمال بدن است و نه عقیده – اگر کسی را مجبور کردند که «لا إله الا الله» و یا برعکس کفر بگوید، زبانش را مجبور کرده‌اند و با زور تغییری در عقیده‌اش ایجاد نمی‌شود. لذا اجبار فقط در مقام عمل کاربرد دارد؛ چنان چه در نظامات مدنی نیز ممکن است بسیاری عقیده به پرداخت مالیات نداشته باشند، اما بدان مجبور می‌شوند، یا عقیده‌ای به بسیاری از قوانین اجرایی نداشته باشد، اما بدان مجبور می‌شود. این نظام «تشریع - قانونگذاری» است که حفظ یک نظم مستلزم پذیرش و رعایت آن است و اگر کسی نپذیرفت، ممکن بدان مجبورش کنند. مثل اجبار حجاب در ایران و حجاب کشف حجاب در فرانسه و اروپا
چقدر جالب هست وقتی بندگان شهوت و نفس و فراری های از احکام و حدود الهی در برابر خود قرآن به قرآن استناد می کنند البته نصفه نیمه و تفسیر به رای

ازهر مفسر قرآنی که با امریکا و اسراییل غریبه هست در باره کامنت بنده سوال کنید پاسخی مشابه دریافت خواهید نمود

سلام بر پیروان هدایت
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
از حدود 6000 آیه قرآن کریم همین یک آیه را دریافتید آن هم با تفسیر و تاویل غلط ! حقیقتا که شما مصداق بارز "نومن ببعض و نکفر ببعض" هستید . . .
یا حق
البته میدونم با حق و حقیقت خیلی بیگانه ای
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
باسواد این قسمت از آیه ادامه داره و خدا شرط گذاشته ((قد تبین رشد من القی))...دینی که از انگلیس باشه طرفداراش همینن
ایرانسل
|
Iran (Islamic Republic of)
تو برو سراغ همونایی که بهت جووووووووووون میگن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله اه امثال محمد جهان ارا که خونش رو واسه امثال شما بی غیرتها داد از همه جای زندگیتون بیرون بزنه اگه قابل هدایت نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی، تو حرف نزنی نمیگن لالی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم شد که نازی اصلا دین نداره.
مهدی پناهی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
معصوم علیه السلام فرمودند هرکس به عمل قومی راضی باشد همانند انها است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۶۷
۲۷۱
واقعا متاسفم
کسانی که آزادی را فقط در بی بندباری می بینند، انسان نیستند.
چون حیوانات از همه لحاظ آزادند.
سهیل آنتی هذیون
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی از اینها نتیجه سختگیریه...
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
یک عده یک کلمه یاد گرفته اند و مدام تکرار میکنند در کمال بی شعوری میگن لا اکراه فی الدین پس باید هرغلطیدلمان خواست بکنیم نمی فهمند که خدا فرموده در دین اجبار ی نیست و لی بلافاصله میفرماید آنهایی که دین ندارند طاغونی هستند یعنی از حیواان هم پست ترند و میگن چون در دین اجباری نیست ما باید به اجتماع دین دارن گند بزنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آره یه خوبی دیگه هم که دارن اینه که کسی به زور نمیخواد ببرتشون بهشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف عین این میمونه که بگی چون حیوانات غذا میخورن پس ما نباید قضا بخوریم!!!!وانگهی عزیزم آزادی در مورد کسی مصداق داره که قدرت تصمیم داره.یه کم فکر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا شما بلایی سر انسان آوردید که حیوانات از ما آزاد تر شدند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت ناشناس 17:45
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شرمنده اشتباهی منفی دادم نظرات بالایی همه منفی لازم بود به شما هم اشتباه منفی دادم ++
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سهیل ایران خیلی به شماها سخت گرفته وگرنه این اتفاقا نمی افتاد نمی تونم دعا کنم ظلمی به وحشتناکی عربستان رو تجربه کنی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۸۹
۱۲۲
مجلس خوابه حاجی.. خیلی هم خوابه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مجلس افراطیونه
ویشتاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
سیبیل ریسش چربه ! ممد
فرزند انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
ممدجون دمت گرم - اگه توی مجلس یه نفر مثل مدرس داشتیم علی آقای جنتی جرات نمیکرد زمینه رو برای همچین افرادی فراهم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حریم شخصی افراد هیچ ربطی به تو و مجلس نداره
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از آمریکا! این حریم شخصیه!
خلاف قانون یک کشور برخورد کردن و آزادی دیگران رو سلب کردن حریم شخصیه! آخه انصافم خوب چیزیه! البته میدونم اون حریم شخصیه که میگید در اسلام آمریکایی جایگاه ویژه ای داره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نانشناس 17:46 حریم شخصی افراد توی خونشونه نه خیابون بی سواد کم عقل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حریم شخصی هر کسی تو محیط شخصی خودشه نه تو محیط اجتماعی و عمومی.

حتی بی بندوبار ترین مدعیان آزادی هم برای فضای عمومی قائل به محدودیت هستند.
شرف شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۳۳
۱۳
دیشب در برنامه پایش جمله ی گفته شد که کاملا این رفتار ها را توجیح میکنه :

(هیچ کاری تکرار نخواهد شد مگر انکه به ان پاداشی داده شود)

پاداش کلیپ های پیش از این ، رسانه ای شدن انها بود پس تکرار مجدد و ساخنه شدن هپی های 4 و 5 دور از اندیشه نیست
سردار سرلشکر احمد کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۲۱
۱۸۰
چی کار کردیم بعد شهدا .... چرا یادمون رفت دوستامون تو بغلمون تو خون غلطیدن ....... حالا این دخترا و پسرا اینجوری!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اون دینا هم اینترنت هست چقدر عالی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اشتباهی منفی دادم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه چه کار کردیم ؟ البته کردن . اختلاس سه هزار میلیاردی ، بابک زنجانی و خیلی کارای دیگه
الام
|
Iran (Islamic Republic of)
هی سردارجان . همه دلموون خووونه. اختلاسها، بخور بخورها از بیت االمال، تورم، بیکاری جوونا، افسردگی ، بی پولی ، بی ماشینی، خونه نداشتن، مشکلات ازدواج . هی سردارجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مشخصه چون فقط یاد گرفتیم با همه چی برخورد کنیم...
چون خودمونو با شرایط روز جامعه وفق ندادیم اگه اینترنت هست اگه ماهواره هست چرا ما نباید ازش به نفع خودمون استفاده کنیم؟
چرا اثرگذاری کارامون با سرمایه و بودجه ها اینقدر پایینه...
نمونش تو مدرسه گفتن ازدواج نصف دین کامل میکنه ی نگاه به کتاب دانش خانواده انداختید که نوشته ازدواج دو سوم دین را کامل میکنه؟؟
حالا کدومش درسته؟ کدوم باید باور کرد؟
فرزند انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من این نتیجه سکوت امثال شما در مقابل دولتهایی است منکر را معروف و معروف را منکر کردند و بخاطر چند تا رای انتخاباتی به راحتی از کنار همه این منکرات گذشتند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سردار چقدر طرفدار داری!!
ایرانی55
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره
شماها تاکی میخواین از خون شهدا سواستفاده کنین!؟
اینقدر که شماها مدعی هستین خود شهدا ادعا نداشتن!که اگه داشتن الان زنده بودن!
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دزدی چپاول غارت ....
بازم بگم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط با هدف حمایت از خط صریح انقلاب تأسیس شد
صراط جان ببین چه کار کردی که بازدیدکننده های ضد انقلابت از بازدید کننده های انقلابیت بیشتر شدن و قسمت نظراتت شده جولانگاه ضد انقلاب ها
حتی شهدا رو زیر سئوال می برند و اگه کسی هم دفاع که به قدری بهش منفی می دن که یازدید کننده فکر کنه جامعه اسلامی پر از آدم هاییه که حرف اول رو براشون شکمشون می زنه و نه دینشون
مدیر پایگاه مخاطب گرامی؛
ضمن تشکر از ارسال نظر حضرتعالی، به اطلاع می رساند مشی صراط همواره انتشار نظرات مخاطبان از طیف های مختلف بوده و هیچگاه سعی نکرده ایم تا نظرات مخالف را به شیوه برخی که منتقدان را کم سواد می دانند سانسور و بایکوت نمائیم .
از همین رو بسیاری از مخاطبان صراط نیوز از افراد و جریانهای مخالف تشکیل شده اند چرا که همواره نظرات ارسالی خود را هرچند مخالف با سیاستهای سایت بوده به راحتی در ردیف نظرات منتشر شده مشاهده کرده اند .
مع الاسف نمی توان به دلیل بیشتر بودن مخاطبان مخالف از نظر کمی، بالکل پایگاه خبری صراط را زیر سوال برد .
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطي دارن به هم؟
اونا رفتن كه وطنشون دست اجنبي و اعراب كثيف نيفته نرفتن كه ملت شاد نباشن با همه چادر سر كنن كه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
الله اکبر صراط حرف زد خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خیلی از خبرات رو دیدم که انتشار یافته ها یک صدم غیر قابل انتشارها(البته از نظر خودتون غیر قابل انتشار) بوده.
پس دروغ نگید.
در کل رسانه شما فقط نظرهایی رو که به مخاطب حسی رو که خودتون میخواید رو میده تایید میکنید.
با کتابی حرف زدن نمیتونی دولت رو برای ما بد جلوه بدی.
عباس م 61
|
Iran (Islamic Republic of)
برای امثال امید که طاقت کوچکترین انتقادی را ندارند متاسفم .هر کی با خودرایی های شما مخالف بود از نظر شما میشه ضد انقلاب
اگر فکر می کنید حق با شماست دیگه این همه داد و هوار نمی خواد که بذارید مردم خودشون تصمیم بگیرن.
صراط از تو متشکرم
بابت این شیوه انعکاس نظرات.
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت صراط اون کنایه یه عده رو خوب اومدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط کارت درسته، اینا دارن .. میخورن، تو کار خودتو انجام بده
سردار سرلشکر احمد کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
دنیا از رواج دادن ازادی های جنسی سودی نبرد....پیام انقلاب اسلامی پیام رهایی از این حرکت بدبختی زا است....این قرن . قرن اسلام است. اسلام عقلانیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط از پاسخت خوشم اومد.دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"اونا رفتن كه وطنشون دست اجنبي و اعراب كثيف نيفته"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فکر نمیکنم حتی وصیت نامه یک شهید را تا بحال خونده باشی.

اکثر شهدا در وصیت نامه خودشون نوشتند و تاکید کردند برای اسلام و اهل بیت رفتند و خونشون را هدیه به ولی فقیهشون کردند اما یک عده نژاد پرست فقط حرف از وطن میزنند.

اگر صرف وطن(بدون ارزشها و مکتب) به جنگیدن و مردن بها میداد پس باید تمام کشته های همه جنگها را باارزش و محترم بدونیم!!!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا کی گفته شهدا با شادی جوونها مخالفن؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۰
۸
حالا چرا 3 ؟؟؟؟؟؟؟
اشتباه تیتر نزدی؟ باید 2 بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۵۹
۱۲۸
شادي رو از حلقوم شما تكفيري ها كم كم مي گيريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینطوری آروم میشه؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
تکفیری ها رو عشق شما آمریکا بوجود آورده و مگس های دور شیرینی هم به شیعیان میگن تکفیری که اهداف ضد شیعی آمریکا تحقق بدن.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر لجن های سبز حروم لقمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تکفیری!!!!!!!! جد و ابادته!
صراط چرا توهین ها رو پخش میکنی!!!
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
تكفيري شماييد كه چشم ديدن شادي مردم رو نداريد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بانو خانم اگه شادی کردن به بی بند و باریه که خوک از همه شادتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین چه پررو شدند این هنجار شکن ها شما بچه سوسل های رقاص می خواین جلو ما بایستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پناه برخدا دعا نمی کنم هموطنم که گیر تکفیریها بیافتی تا رب النوعت رو یاد کنی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تابه حال لاابالیگری.بی بندوباری.بی عفتی.انجام فسادوفحشا .آن هم در ملاء عام شده شادی؟لابد تن فروشی هم برای شما نوعی شادیه.خاک بر سرتون با این شادیهاتون.
یکی هست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۶
۳۳
اصن قیافشون به این حرفا نمی خوره ...!
آخه چیتون شبیه غربه که آزادیتون شبیه اونا باشه؟ ...اخلاقتون ..فرهنگ شهریتون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا اون فرهنگی که ازش دم میزنن از کنارشون هم رد نشده فرهنگ اینا به قول اقبال لاهوری برهنگی است
ویشتاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۴
۲۹
نتیجه بازی ایران و ترنیدادتوباگو دیشب 2 هیچ به نفع ایران شد

بر و بچ فکر می کنید بازی با نیجریه چند چند بشیم ؟

مبیریم +
می بازیم _
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مساوی چی خخخخخخخخخخخ
میکفتی به کامنت نفر بعد مثبت بزنین
آقا كريم
|
Iran (Islamic Republic of)
جام حذفي نيست كه مساوي هم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۵
۲۱
گمان می رود این بار به جای برخوردهای سلبی باید از دستگاه های فرهنگی انتظار داشت با برخوردهای معقول تر جلوی اینگونه اقدامات را بگیرند تا شاهد این رفتارهای هنجار شکنانه در جامعه و برخوردهای غیرمدبرانه که باعث لجاجت بیشتر در میان عده ای می شود را شاهد نباشیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
محضر ارجمند حضرت آیت الله سید احمد خاتمی
عضوهیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران


با سلام و عرض احترام، حضرتعالی اخیرا در باب وضعیت فرهنگی کشور و تکلیف دینی دولت در قبال هدایت مردم مطالبی فرموده اید که مایل بودم توضیحاتی به استحضار برسانم. پیرامون وظیفه دولت در هدایت اجباری مردم به بهشت بنده هیچ اهلیتی برای اظهار نظرندارم. فقط مایل بودم از حضرتعالی و برخی آقایان دیگر از جمله حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه محترم مشهد که قائل به چنین تکلیفی برای دولت هستند استفتاء نمایم که آیا اساسا خداوند به پیامبر فقط وظیفه ابلاغ رسالت را محول کرده بوده و یا آنکه افزون بر ابلاغ رسالت، نبی اکرم(ص) وظیفه داشته تا هر طور که می شده مردم را به بهشت هم هدایت نماید؟ همانطور که عرض کردم بنده آگاهی در این فقره نداشته و بیشتر طرح سئوال نموده ام. اصل عرایضم در خصوص انتقادات جنابعالی و سایر منتقدین به عملکرد فرهنگی ده ماهه دولت آقای روحانی می باشد. شماری از ائمه محترم جمعه کشور بهمراه سایر منتقدین دولت یازدهم، دو ایراد بنیادی نسبت به عملکرد دولت در حوزه فرهنگ دارند. نخست آنکه مدعی اند که وضع حجاب و عفاف و فرهنگ از زمان به روی کار آمدن این دولت رو به انحطاط گذارده. سخن دوم شان آن است که مسبب این وضعیت دولت یازدهم و سیاست های فرهنگی آن از جمله عملکرد وزارت ارشاد بوده است.

بنده در صحت هر دو این مفروضه ها تردید دارم. اولا جنابعالی و سایر منتقدین بر چه اساسی می فرمائید که وضع فرهنگی در کشور به نسبت قبل بدتر شده ؟ اگر مشاهده گری در دوران دولت اصولگرا در ایران می بود و وضعیت حجاب و عفاف و فرهنگ و هر آنچه که مد نظر آقایان است را لحاظ می کرد و امروز وضعیت را با دوران آقای احمدی نژاد مقایسه می کرد، آیا نتیجه گیری می کرد که وضعیت فرهنگی آنگونه که مخالفین دولت معتقدند، خیلی دچار انحطاط شده؟ همه ما داریم در این مملکت زندگی می کنیم ، مگر واقعا ظرف 10 ماه ی که این دولت برسر کار بوده چه تغییر و تفاوت های فاحشی از نظر فرهنگی صورت گرفته که این همه برخی ها از جمله جنابعالی دچار نگرانی شده اند؟
اما فرض بگیریم که حق با آقایان است و وضع فرهنگی کشور خراب شده است . سئوال اساسی جناب آیت الله خاتمی آن است که مگر وظیفه دولت ( به عنوان قوه مجریه) حسب قانون اساسی اصلاح و تهذیب فرهنگ جامعه است؟ اینکه امور فرهنگی جامعه، هدایت و ارشاد مردم، متدین کردن آنان ، محجبه نمودن نسوان و .... وظیفه دولت است را جنابعالی یا آیت الله سید احمد علم الهدی یا حضرت آیت الله موحدی کرمانی یا آقایان دیگر از کدام یک از اصول قانون اساسی استخراج می نمایید؟ اصول 113 تا 142 قانون اساسی پیرامون وظایف و مسئولیت های رئیس جمهور و قوه مجریه است. این وظیفه که امور فرهنگی و اشاعه آن بایستی توسط دولت انجام بگیرد را جنابعالی از کدام یک از این سی اصل قانون اساسی برداشت می فرمائید؟
قانون اساسی به کنار، جناب آیت الله خاتمی در کشور قریب به 26 سازمان ، بنیاد، نهاد، شورا، موسسه، دانشگاه و غیره داریم که شان نزول تشکیل شان اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی است . یقیننا جنابعالی مستحضر می باشید که شاید کمتر کشوری در دنیا به اندازه ایران بودجه برای تبلیغات فرهنگی و ایدئولوژیک هزینه می کند. اینکه آیا اولویت با آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، محیط زیست و امور عام المنفعه زیر بنایی است یا تبلیغات اسلامی ، محل بحث نیست. اما بودجه هایی که صرف این دستگاهها و سازمان ها می شود، چندین و چند برابر بودجه وزارت ارشاد است. جهت استحضار حضرتعالی بنده صرفا برخی از این دستگاهها و بودجه های آنها را ذکر می نمایم تا منصفانه تر بتوان قضاوت نمود که آیا از قوه مجریه می بایستی انتظار اصلاح فرهنگ جامعه را داشته باشیم یا از این 26 دستگاه و سازمان متولی فرهنگی. ارقام ارائه شده بودجه سال جاری این دستگاهها و ارگان ها می باشد و در انتها برای مقایسه بودجه وزارت ارشاد هم آمده(رقم های آخر صفر شده اند)
1-مرکز خدمات حوزه های علمیه ...................................................................4200 میلیارد ریال
2-شورایعالی حوزه های علمیه .....................................................................4120 میلیارد ریال
3-سازمان تبلیغات اسلامی .........................................................................2350 میلیارد ریال
4-سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ...........................................................1800 میلیارد ریال
5-جامعه مصطفی العالمیه ..........................................................................1750 میلیارد ریال
6-نهاد کتابخانه های عمومی کشور...............................................................930 میلیارد ریال
7-سازمان اوقاف و خیریه .............................................................................800 میلیارد ریال
8- دفتر تبلیغات اسلامی .............................................................................750 میلیارد ریال
انون فرهنگی و نوجوانان .............................................................................600 میلیارد ریال
10-حوزه هنری (تبلیغات اسلامی) ................................................................430 میلیارد ریال
11-شورایعالی انقلاب فرهنگی ....................................................................400 میلیارد ریال
12-شورای برنامه ریزی حوزه های علمیه خراسان ...........................................370 میلیارد ریال
.-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ...........................................................250 میلیارد ریال
14-موسسه نشر آثار حضرت امام خمینی .....................................................190 میلیارد ریال
15-موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ..............................................120 میلیارد ریال


بودجه این 15 سازمان و نهاد فرهنگی بیش از 19000 میلیارد ریال درسال است. به این مقدار اگر 9700 میلیارد ریال بودجه صدا و سیما را بیافزاییم بعلاوه بودجه سازمان ها و مراکز فرهنگی دیگری همچون " دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم" ، " دانشگاه اصول الدین" ، " بنیاد پانزده خرداد" ، "بنیاد انقلاب اسلامی" و ..... را هم در نظر بگیریم بودجه ایی که سالیانه رسما صرف امور فرهنگی می شود به سرعت از مرز 30000 میلیارد ریال در سال بالاتر می رود. این 30000 میلیارد ریال بصورت مستقیم برای امور فرهنگی در سال هزینه می شود. یک سری دستگاههای دیگرهم بصورت غیر مستقیم برای فرهنگ هزینه می کنند از جمله بسیج ، سپاه پاسدارن ،اداره جات سیاسی - عقیدتی، شهرداری ها و غیره. اگر همه این هزینه هایی که صرف امور فرهنگی می شود جمع آوری شود رقم واقعی خیلی بیشتر از 30000 میلیلرد ریال در سال خواهد شد.
بحث بر سر آن نیست که آیا مردم راضی هستند از مالیاتی که می پردازند و از درآمد کشور این همه برای تبلیغات و امور فرهنگی هزینه شود. بحث بر سر آن است که رقم رسمی 30000 میلیارد ریال تقریبا 5 برابر بودجه رسمی سالیانه وزارت ارشاد می باشد( کل بودجه سالیانه وزارت ارشاد بعلاوه تمامی نهادهای وابسته به آن در حدود 6000 میلیارد ریال می باشد). این فقط 5 برابر بودن بودجه نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی نیست که شگفت انگیز است. وزارت ارشاد و زیر مجموعه های وابسته به آن هر یک ریالی که هزینه می کنند با حساب و کتاب بوده و به دستگاههای نظارتی ازجمله مجلس پاسخگو هستند. در حالیکه بسیاری از نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی، به هیچ دستگاه و ارگانی در قبال نحوه هزینه ها و مخارجات شان موظف به پاسخگویی و حساب پس دادن نیستند.
علیرغم همه اینها، جناب آیت الله سید احمد خاتمی ، بنده یکبار ندیدم که جنابعالی یا سایر ائمه جمعه بعلاوه سایر منتقدین فرهنگی دولت به سروقت این نهادها بروند و محض خالی نبودن عریضه هم که شده یکبار از صدا و سیما، شورایعالی انقلاب فرهنگی، یک دوجین دستگاهها و نهادهای تبلیغاتی، شورایعالی حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و .... توضیح بخواهند که در برابر آن 30000 میلیارد ریالی که از بیت المال می گیرند، کدام گام جدی و اصولی را برای رشد، گسترش و ارتقاء فرهنگ کشور برداشته اند؟ اگر وضع فرهنگ کشور آنگونه که حضرتعالی معتقدید خراب است ، چرا فقط ارشاد و قوه مجریه می بایستی پاسخگو باشند و جنابعالی حاضر نیستید بالاتر از گل به آن 26 نهاد دیگر که 5 برابر ارشاد بودجه شان است و به احدی هم پاسخگو نیستند تذکری بدهید و چیزی بفرمائید؟ اگرهم به آنان انتقادی ندارید چون کارشان را درست انجام داده اند، پس خیلی هم وضع فرهنگی کشور نمی تواند آنگونه که می فرمائید آشفته و نابسامان باشد. شخصا از جنابعالی و سایر منتقدین فرهنگی دولت ممنونم چون حملات و انتقادات شما سبب طرح مسائلی گردید که تا قبل از آن مطرح کردنی بنظر نمی رسیدند.



ایام بکام باد
صادق زیباکلام
یازدهم خرداد یکهزاروسیصدونودوسه
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا تمام این هزینه ها رو جمع کنی پول تو جیبی آقای م.ه و خانوادش نمیشه.
از اونا هم بگو.
از جونیور بگو.
از پرونده کرسنت بگو .
از پول بیت المالی بگو آقای م.ه برداشت رفت انگلیس و از پول این کشور بر علیه همین کشور استفاده کرد.
از هزینه های میلیاردی پیامک نوروزی بگو
از هزینه های میلیاردی تعمیر استخر و سونای ریاست جمهوری بگو
از جشن زنانه کاخ ریاست جمهوری و شوی لباس و رقص لزگی و اهدای سکه به مهمانان بگو.
راستی از اون 4.2 میلیارد دلار معادل 12 هزار میلیارد تومنی بگو که دولت بی اجازه و به صورت غیر قانونی از صندوق توسعه ملی برداشت
چه خبر؟
برداشت پول از صندوق توسعه ملی باید یا از طریق تصویب مجلس باشه یا با حکم حکومتی رهبری.
ولی این کار دولت غیر قانونی بوده و در تاریخ ایران بی سابقه بوده و معلوم نیست یه همچین پولی کجاها خرج شده.

آقا رضا از اینا هم بگو لطفا.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۵۷
۱۱
ظاهرا اتفاقی که سال 1390 در مورد رفتارهای هماهنگ عده ای از جوانان تهرانی و کرجی برای آب بازی در بوستان های تهران و کرج از جمله بوستان آب و آتش و فراخوان هماهنگ آن کار انجام شده بود. حالا در سال 1393 در مورد آهنگ "هپی" فارل ویلیمامز تکرار می شود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۳۶
۱۱۴
وقتی بهشون رو بدی آخرش همین میشه دیگه.
حالا به برکات وجود این دولت باید منتظر بدتر از این هم باشیم.
الانم که سردار رادان برکنار شده دیگه اینا واسه خودشون حال میکنن.
عیبی نداره بتازید ولی اینو بدونید که نابودی دشمنان اسلام نزدیکه.
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو استخر زیرآبی رفتند
مگه تو قیم مردمی که رو بدی یا ندی کچل!!!
سرباز بوکوحرام
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اخه چرا با زدن این تیتر ها اشک برادران بوکو حرام داخل کشور رو در میاری ! من از تو معذرت می خوام اخوی ! انشالله در بهشت حضور یابید تقبل الله حاج اقا
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا هنر می کنید هی ip عوض می کنید میایید منفی می دید که مثلا بگید تعدادتون خیلی زیاده.
نیم کیلو باشید ولی مرد باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند بابا
بوی تعفت آزار دهنده است
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین سرباز. اگر روزی هزار بار بالا و پایین بری. حتی اگر خودتو بکشی مردم مثل تو و امثال تو نمی شوند چون مردم از افکار شما متنفرند. افکار شما با هزار جور ضرب و زور نهایت 10٪ طرفدار داره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
لاییییییییک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس به زودی نابود میشی سرباز جان
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شادي و اسلام رو رودر روي هم قرار ميديد؟ چرا مردم رو از دين زده يكنيد؟ به خدا همتون مسووليد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینم سرباز ولایت مگه مملکت ارث باباته یا تو وکیل این مردمی یا ولی این مردمی که میگی بهشون رو بدی فلان میشه.
همین مردم به تو زیادی رو دادند که اینقدر راحت خودت رو وکیل مردم میبینی.
راستی دشمنان اسلام اینا نیستند دشمنان اسلام امثال شما هستند که از اسلام زور و اجبار و تبعیض و ... رو ساختند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ببندید دهنتونو بی دین ها چون وقتی دین صریحا میگه رقص حرامه شما میاین از این کارا می کنین و آخرش میگید مردم رو از اسلام زده نکنید.
اگر منظور شما برپایی اسلام آمریکایی تو این کشوره این آرزو رو به گور خواهید برو .
آقای محسنی اژه ای هم دستور دادن به دادستانی ها در مقابل کسانی که دارن ابتذال و بد حجابی رو ترویج می کنن به عنوان مدعی العموم وارد عمل بشن و برخورد قانونی کنن.
مثل اینکه از موقعی که آقای روحانی اومده شماها خیلی پررو شدید به زودی حساب همتونو می رسیم و نمیذاریم خون کسایی که به خاطر آسایش شما .......ها رفتن جبهه پایمال بشه.
البته حقم دارید وقتی بت شما شاهین نجفی حرومزاده ای باشه که لخت مادرزاد با دوستاش میاد رو صحنه شما بهتر از این نمیشید که شماهم راه اونو ادامه میدید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب بانو:
منظور شما از اسلام کدوم اسلامه؟
نکنه اسلام آمریکایی هستش.
اسلام مد نظر شما همون اسلامیه که هر بی بند و باری و فسادی توش باشه و کسی هم چیزی نگه.
مرگ بر اسلام آمریکایی.

دوران این شعارها تموم شده بانو جان.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به جهان و سرباز بوکوحرام
فکر کردید با زدن این برچسب هایی از قبیل بوکوحرام و تکفیری به ما، ما بیخیال میشیم نه خیر ما تو مسیرمون ثابت قدم تر میشیم چون میدونیم که شماها وقتی حرفی برای گفتن ندارید و تا فیها خالدونتون سوخته به روش برچسب زدن رو میارید و گرنه هر ...... میدونه که بوکوحرام و تکفیری ها برای کشتن شیعیان به وجود اومدن پس چطور یک شیعه میشه تکفیری.

......... دیگه از این بهتر ازتون انتظار نمیره.
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بانو
کسی نگفت شادی با اسلام در تضاده ولی این شادی کردن نیست تبرج جاهلانه است رقصیدن زن در خیابان و پخش فیلم آن دهن کجی به ارزش های اسلامی جامعه است.
فراموش نکنید آزادی غربی به معنای انطلاق من القیود مورد تایید اسلام نیست آزادی مورد تایید اسلام امکان تمتع بالحقوق است.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 00:43 تا ما زنده ایم نمیزاریم یه عده لجن سبز حروم لقمه ی از خدا بی خبر فرهنگ اصیل این مملکت رو که از زمان کوروش کبیر توش حجاب و عفت و حیا وجود داشته تبدیل به فرهنگ حیوانی غرب کنن پس دهنتو ببند و زر زیادی نزن.
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم همه اونایی که منفی دادن و حرف اضافی زدن.+++++++++++++++++++++++.حرف حق جواب نداره.هر چند واسه خیلیا تلخه ولی غیر قابل انکار.
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین سرگروهبان ببخشید سرباز جان, اسلام امریکایی شرف داره به اسلام داعشی و طالبانی. تو برو اون 10٪ همفکرای خودتو اصلاح کن. اقا من جفت پا می خوام برم وسط جهنم به تو چه..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۹۳
۳۰
خوب که چی؟!!!
الآن اینا یعنی گناه و این آدما جهنمی هستند؟!!!
شما هم وظیفه داری اینارو به زور ببری بهشت؟!!!
بی کاری نمیدونی چیکار کنی میای به مردم گیر میدی؟!!!
ببین با کیا حبس میکشیم تو ایران.
کم کم شما دارین ایرانو میکند یه زندون بی مرز.
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم اگر بهتون رو بدن ایران را میکنید یک فاحشه خانه بی مرز
فرزند انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من شما اگه مسلمونی برو سیره پیامبرو مطالعه کن ببین برای بهشتی کردن مردم چه خون دلها خورد و چه مصیبتاهیی رو تحمل کرد و اگه مسلمون نیستی برو قوانین مدنی همون کشورهایی که قبله دلتونه بخونید ببینید با افرادی که قوانین رو زیر پا میذارن چطوری برخورد میکنند!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
به این راحتی ها هم که نمیشه فرستادتون جهنم
غل و زنجیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از زندون آزادی برو گم شو از ایران اسلامی بیرون که جای تو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه از ايران برن بيرون بجز اين چهار ميليون افراطي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به غل و زنجیر:
مملکت ارثه باباته؟!!
خودت برو گم شو از این مملکت.
میدون رو خالی کنم تا تو راحت بشینی حق منو امثال منو هاپولی کنی؟!!!
کور خوندی تندرو.
تا ایران هست منم تو ایرانم و میهنم رو به خاطر شما تندروها ترک نمیکنم.
...........
امثال من سعی میکنند که مشکل رو حل کنند نه مثل شما که حذب بادی و فقط بلدید صورت مساله رو پاک کنی.
مگه این که تو خواب ببینی به خاطر تو و امثال تو کشورم رو ترک کنم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 00:47 اینجا مملکت امام زمانه و قانون داره و باید به قانون اخترام گذاشته بشه پس دهنتو ببند و ساکت بشین.
از وقتی آقای روحانی اومده مثل اینکه شماها خیلی روتون زیاد شده دیگه وقتشه که شما جیره خورهای غرب رو یه گوش مالی حسابی بدیم تا تو مملکت خودمون واسه ما شاخ و شونه نکشین.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۷
۹
خود همین خبر تبلیغه.
من که نمی دونستم همین الان رفتم یوتیوب و دیدم.
محمد
|
United States of America
به قول اخراجی ها تبقل الله .آپلود میکردی ما هم ببینیم
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۳۲
۸۱
وزارت ارشاد كجايي خوابي آقاي جنتي
حسین مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی .... این جور باشند از بقیه توقع بیشتر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا از شما توقع نداشتم. علی جنتی که با ...... مثل محمود دولت آبادی نشست و برخاست داره چطور میتونه برای رفع این مشکلات فکر بکنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر نوح با بدان بنشست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا اسمت رو بنویس طالبان دو اسم زیبا و قابل احترام با این تفکرات طالبانی نابود کردی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نانشناس 17:49
رقص در دین اسلام حرامه تموم شد و رفت. شما میخاین با یه برچسب طالبانی دهان مارو ببندین ولی ما ساکت نمیشینیم و مشت محکمی بر دهانتون می زنیم همونطوری که تو 88 زدیم.پس خفه شید.
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
وزارت ارشاد دنبال مجوز برای این جوانان غیوره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به جنتی چه ربطی داره مگه از جنتی مجوز گرفتن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب علی دادا بجای جوانان غیور درج بفرمایید مردم خداجو!!!!!!!!!
milad
|
United States of America
|
۱۳:۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۴
۲۴
چشماتونو باز کنید ... این کلیپای پشت سر هم و خود جوش نشون میده دیگه برخورد جکشی و قهریه ای جواب نمیده تا کی میخایم یه مسیر غلطو بریم؟؟؟؟

واقعا کشور جهان سومی و فاقد منطقی هستیم
سرباز ولایت
|
United States of America
این ها خودجوش نیست خودتم میدونی.
اینا همه از قبل برنامه ریزی شده است و به خاطر همین دارید تلقین می کنید که خودجوشه که کسی شک نکنه.
چراغعلی
|
United States of America
در کشور هایی که مرد بامرد اذواج میکنه حتی با سگ اذدواج میکنه علتش برخورد چکشی بوده ؟
فرزند انقلاب
|
United States of America
آقا میلاد کشورهای اروپایی جهان اولی !!!!!!!!! و آمریکا اجازه میدن چندتا بچه حزب اللهی توی خیابوناشون راه برن و قرآن تلاوت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که شما توقع دارید اینچنین حرکاتی جلوی چشم این همه مردم امام زمانی و شهید داده انجام داده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
همانطور که سرباز ولایت گفت اینها خودجوش نیست بلکه به زور ساندیس ساخته شده است.
سرباز ولایت
|
United States of America
آره احتمال ساندیس هم هست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۶
۴۱
تصویر که بوده. اما اگر جلوی اینها را می گرفتند دوباره رییس جمهور سخنرانی می کرد ( اونم نه در ایران بلکه از کشوری دیگر پیام می فرستاد) که جلوی چند نفر که از خوشحالی کاری کردند را نباید گرفت!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۱
۱۴
پس میخواستی ملت صدا وسیمای ناله و مصیبت شما رو ببینن (برنامه کارشناسیمذهبی وتحلیل های سیاسی یا برنامه های فلسفی شبکه 4 یا سریال های مزخرفی مثل ستایش2 و........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۷۵
۹
اگه راست میگن برن جنایتکاران اورژانس قم رو بگیرن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن زدی وسط خال خود امینه.
فقط اون منتظره بره یه خبری رو از یه جایی پیدا کنه و هی روش مانور بده الانم یه چندوقتیه گیر داده به اورژانس قم.
آخه یکی نیست به این امین بگه بنده خدا در زمان حکومت پیامبر و حضرت علی هم از این اتفاقات میفتاد حالا این حکومت که جای خود داره.
البته امثال این امین فقط منتظر کوچک ترین سوژه ان که روش مانور بدن نیست که خودشون و ارباباشون همه امامزاده ان و هیچ ایرادی بهشون وارد نیست!!!!!!!!!!!!

طرفدارای شاهین نجفین دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۸۸
۲۷
دمشون گرم
مگه اینکه اینا بتونن حق ملت رو از دولتمردان بگیرن
خوشحالی حق تمام مردم ایرانه حقی که بیش از 30 ساله از اونا صلب شده
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
نوزوز سبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
حتمٱ آ...... تو هم توی این امور فعالیت شدید داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی نظرها عین ظلم به شهدا و خدمتگذاران و انقلاب هست.
سی ساله که خوشحالی از مردم سلب شده؟!!!!!

شاید شما فقط جور خاصی شاد میشی که بعد از انقلاب شادی شما سلب شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالی از نظر این طالبانی ها. با ریش بلند، چشم های گود کرده و کبود، چرکی بر پیشانی، هفت تیری در دست تمسخر آمریکا و شعار مرگ دادن.
تمام شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش بیخود نیست دومین کشور غمگین دنیا هستیم.
اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۳۲
به نام خدا
نشانه های آخر الزمانه!!!!!
دیگه دین و احکام الهی در جامعه ما متاسفانه سست شده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سست نشده .................

چرا نمیفهمید مردم خودشون باید انتخاب کنند و به سمت دین بیان.


...
چرا درک نمیکنید؟!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا درسته.
روایت داریم که در آخرالزمان وضعیت شیعیان یمن خیلی بهتر از ایرانه.
اونا خیلی بهتر دینشون رو نسبت به ما رعایت میکنن.
در آخرالزمان در یمن انقلابی خواهد شد و خداوند از همه شیعیان خواسته که به سمت اون انقلاب برن ولی تنها دل خوشی ما اینه که سربازان سید خراسانی ما حضرت آیت الله خامنه ای سربازان اصلی آقا امام زمان هستند.
پس تا اون روز صبر می کنیم که اونروز با توجه به شرایط منطقه زیاد دور نیست .بعد از مرگ پادشاه عربستان و خروج سفیانی فقط نه ماه باید صبر کنیم تا چهره زیبای مهدی فاطمه رو ببینیم.
مرگ پادشاه عربستان هم نزدیکه شایدم تا حالا مرده باشه چون در روایات داریم که چهل روز مرگش رو مخفی می کنن.

فقط یک کار باید بکنیم گناهامون رو ترک کنیم و خودمونو اصلاح کنیم تا لایق سربازی آقا امام زمان باشیم تا خدای ناکرده نریم در صف دشمنانش.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۲۲
اگر آزادی در بی بند و باری هست که حیوان ها مخصوصا خوک ها از همه آزاد ترن.
این اسمش آزادای نیست اسمش هرزگی و بی بند و باریه که نتیجشم لخت مادرزاد شدن شاهین نجفی و رفقاش سر صحنه و حمایت این دوستانی که اینجا دارن از بی حجابی حمایت میکننه.

حیوان شدن چه آسان/آدم شدن چه سخت است
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۹
۲۵
باید جداسازی پسران و دختران در دانشگاهها و جاهایی که ممکن است باعث بروز مفسده باشد صورت گیرد.
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۶
تجربه نشون داده هر چیزی رو تو ایران ممنوع کنی و مردم رو از رفتن به طرفش نهی کنی دقیقا نتیجه برعکس میده..
بحث ویدیو به کجا کشید؟؟ بحث ماهواره ها چی؟؟ یا گشت ارشاد؟؟؟ ایا برخورد چکشی با این مسائل جواب داد؟؟؟ اخیرا آقای جنتی وزیر محترم ارشاد حرف خوبی زدن : ایشون گفتن شرایطی ایجاد شده که ما اول باید با هر پدیده نوظهور مقابله کنیم بعد که آب از سرمون گذشت قبولش کنیم. بنده بحثم سر این ویدیوی هپی نیست و کلی عرض میکنم جهان امروز دیگه مثل دهه 60 و 70 نیست عصر عصر تبادل اطلاعات هستش عصر رسانه های اجتماعیه این که ما بخواییم با اینا مقابله کنیم فقط صورت مسئله رو پاک کردیم و به خودمون ضربه زدیم........
صراط جان لطفا منعکس کن ..
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۱
۴
ممنون از اطلاع رسانیتون الان دو تا نسخه دیگرشم دیدم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۱
۶
این هپی 3 و 4 واقعا" دیدن داره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۵
۹
توجه شما رو به بازخوانی سخنان آقای هاشم در دهه شصت و سال 93 جلب می کنم.
همیشه افراط بعدش تفریطه
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=192003
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۳۱
۱۰
در كشوري كه فساد ورانت مسئولين بيداد مي كنه ودر رتبه 144 كشورها قرار داريم فكر كردن به اون چيزي كه شما در باره اش تيتر زديد به تركستان رفتن ومورب كردن ديدگاهها از مسائل اصلي هست ولاغير
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمنم دقیقا مثل شما میخاد به همین بهانه ها
حساسیت نسبت به حجاب کم بشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۳
کسانی که با سخت گیری های بیمورد و ناشی گری های خود در امور و خیانت به خون شهدا ایران را به اینجا رساندن ، از این وضع راضیند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۳۹
۱۲
ایده جالبیه منو بچه های دانشگاهمونم میخوایم یه کلیپ اینجوری بسازیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۱
۱۲
اخه چی از جون این مردم میخواین؟ برین نحوه پوشش سوریه ان رفیق خانه به یکیتون را ببینید.بعد بیاین به مردم خودتون گیر بدین ،اون نانسی عجزم خواننده زن لبنانی را ببینین بعد بیاین به کنسرتهای مردانه حمله ور شوین.نحوه پوشش فلستینیهاکه شب و روز سنگشان را به سینه میزنید را در پیروزی تیمشان دیدیم.تمامی این تنگناها و فشارها پس باید در دین ما شیعیان باشه؟!!!!! یعنی اینهمه سنی میرن به جهنم؟!!!!!!!!!!!!!!!! بسه به والله همه را افسرده کردین.کمتر تو زندگی مردم دخالت کنید.برای ما شخصیت که قاعل نیستین لا اقل شخصیت خودتون را حفظ کنید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اولا که هر جا مظلومی در خطر باشه ما بهش کمک می کنیم و به پوشش اونها هم هیچ ربطی نداره.
دوما که شما نگران جهنم و بهشت نباش.
هم جهنم و هم بهشت به اندازه کل مردم کره زمین جا دارن.
بعدش حدیث داریم در آخرالزمان تعداد مومنین کم میشه و نگه داشتن دین کار بسیار سختی میشه پس اینکه فقط همین تعداد مومن اندک برن بهشت جای تعجب نداره.
بعدشم ملاک بهشت و جهنمی شدن اکثریت نیست ملاک راه خداست که متاسفانه مردم ما با این جور کارا ازش جدا شدن.
برید شیعیان یمن رو ببینید حالا شیعیان مارو ببینید.
مثلا اینجا جمهوری اسلامیه.!!!!!!!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
الان میخوای شیع و سنی رو به جون هم بندازی با این حرفات؟؟؟؟؟؟؟؟
کور خوندی ناشناس جون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۷
۱۲
در حسادت بمانید و ا این حسادت بمیرید!!! فکر کردین 70 ملیون نفرو میشه به بند کشید؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بخواهیم میشه اینجا مملکت امام زمان است
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۳
۱۵
دلواپسا فقط به فکر بزن بر سینه و بر سر به حال زار پیغمبر ید کور بشه چشمی که نتونه شادی مردم ایران رو ببینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سبز لجنی شادی مساوی لخت شدن نیست . سرنوشت این دخترا خیلی هنر کنن بشه مثل گ.. شیفته که بعداز بلایی که سرش اومده افسرگی گرفته .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۱۹
به شيخ حميد رسائى بگيد: با اين وضعيت خطرناك فرهنگى باز هم ميگى برم برزيل!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۴
۱۴
درود بر شما افرین خوب حرص این دلوپاسای نون به نرخ روز خور رو دراوردین !!به امید رسیده شماره های هپی به عدد 1000
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عقده ای و بی منطق
ماش مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۵
۱۶
شادی کردن حق مسلم ماست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شادی کردن حق مسلم همه است ولی بی بند و باری نه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۳۹
این خانمهای قرتی .......... نیستن صراط جون اینا از 12-11 سالگی دیگه ........... خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکی ساکت شو و تهمت نزن بی شخصیت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خانوادت زياد ازينا داري كه سريع شناسايي مي كني نه؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲۶
خدایا باورم نمیشه الان جمله الشعب یرید اسقاط الکلید که یه ماه پیش خودم سرودم رو تو گوگل زدم دیدم شعار من شده تیتر دهها سایت بچه معروف شدم رفت. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۴۸
۱۵
دمشون گرم. امیدوارم کلیپ های دیگه ای هم منتشر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۸
علت ساختن این کلیپ هاچیست؟چرا ازنیروی انتظامی ودادگاه وزندان نمی ترسند؟ظاهرا مشکل مالی هم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۸
سخت گيري به اينجا رسونده!!!
چه حرفي آبكي و عوامانه اي
نه اشتباه فكر كردين اون زماني كه بچه هاتون رو چه دختر و پسر و ميفرستادين دانشگاه خوب مشخصه از دين فقط اسمش ميمونه و دنيا پرستيشون گل ميكنه و حس خود نمايي تنوع طلبي و دنبال مد گرايي رواج پيدا ميكنه حالا ماهواره و اينترنت هم سرعتش رو زياد ميكنه
دانشجوی سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۲
۸
ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان که هدفی جز ایجاد شادی مردم مسلمان ایران و طرد اسلام طالبانی وتکفیری ندارند

...........

این جبر تاریخ و خواست اکثریت ملت است که این روند جهانی شدنی منطبق بر باورهای بومی ایران را محقق خواهد ساخت

............
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۷
آخر عاقبت محدودیتهای بیخودی میشه همین وضع اینقدر همه کاری ممنوع بوده و شده و هست که دیگه واقعا زده بیرون نمیتونید جمع کنید هر قدرهم که بگیر و ببند کنید قبول کنید وضع امروز محصول برخوردهای اشتباهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۳
۶
سلام بر صراط عزیز
مگرمولایمان علی ع نفرمودند مردم ملوک خود دینشان را می گیرندو الگوی مردم حکومت اسلام پایه ریزی بر همین روال خواهد بود.صراط عزیز و مخاطبان گرامی ؛خواهشمنداست توجه داشته باشید که مقدار زیادی از شبکه های ماهواره ای توسط داخل و از پول مردم در حال تغذیه هستند .و بیشتر مراسمات که در آنها نشان داده می شود با هماهنگی حضرات است.
خواهشمندم لطف کنید این نفوذ خطرناک رو از سرچشمه دنبال کنید.
لطفا با این شاه کلید وارد بررسی ماهواره ها شوید!!!
سامانه های پیامکی "هزار" و "سه هزار" آیا از طریق مخابرات و برای سیستمهای حکومتی هست یا خیر؟!!
پس چرا در شبکه های ماهواره ای و آنهم در تمام فارسی زبانها به طور گسترده برای تبلیغ محصولات نقش دارد!!!
و مورد دیگر که خیلی جالب هست!
باید بدانید مثلا پودر ماشین لباس شویی "....."با آرم و نوشته بزرگ استاندارد جمهوری اسلامی در تلویزیونهای ضد انقلاب و آن ور آبی نقش می بندد...بیشتر دوبله کنندگان فیلمهای آنها از همین داخلی های خودی تلویزیون دولتی هستند!
خواهشمندم مقداری این موضوع را دقیق بررسی کنید تا مشخص بشه "نفاق" صورت گرفته از کجاست؟!
چون در برنامه ی گلبرگ و پندار می آیند نقش مخرب ماهواره ها را برای مردم می گویند اما.....
خوب بسیاری از جوانهای دهه ی هفتاد و جلوتر این ها را متوجه شده اند و سوال برایشان پیش آمده و می آیند و با همین سیستم برعکس در جامعه برخورد می کنند.مثلا می خواهند بروند در اداره ای دولتی کار کنند می بیند خود آن آقای مدیر گزینش ،خودش ظاهرش با باطنش متفاوت است و این دوگانگی ها همه چیز را بر هم می ریزد.
آقایی تا دیروز دست راست و چپش را نمی شناخته امروز پست دار شده و با لهجه ی تندش که فارسی نمی داند ریش گذاشته و تیپ حزب الهی ...
با راننده او را می آورند و می برند اما ماهواره ی گردان گذاشته و چه مهمانی ها که ندارد و چه خانمها که...
صراط گرامی خواهشمندم لطف کنید این موارد را اساسی و خارج از تیتر خبر
بررسی کنید با مسئولین فرهنگی بحث کنید و مقالات قوی بنویسید .این وضعیت زنگ خطریست برای جامعه ما .
چون مردم دارند همه احوالات را بررسی می کنند .به نوشته های امام ره نگاه کنید. به نوشته اهل بیت ع نگاه کنید.الان ما اصلا خارج از شباهت به وضعیت و خواستگاه اسلام به سر می بریم.این اتفاقات یک نوع دهان کجی است به کشور .
یعنی بی باک شدن و به سیم آخر زدن.به نظر شایسته است نگاه فانتیزی را کنار بگذاریم .صراط گرامی در همین صدا و سیما که دایره زنگی و غیره در عید فطر آورده بودند یادم هست که شما تیتر زده بوده ای واعلام ناراحتی کرده بودید اما همانها را در ماهواره ها دارند نشان می دهند .باز هم خواهشمندم یک نوع نگاه بزرگ به این موضوع خطیر داشته باشید.چون رنگ نفاق اگر در جامعه کامل شود ما با صفهای نماز "ابن ملجمها" روبرو خواهیم بود.مثل آقایی که در اداره رسمسیت و در میان جمع دوازده نفره
به رهبر انقلاب توهین کرد و حرفهای رکیک که برای احوال خودش بود را گفت و شخص دیگر که یک کارمند پاره وقت بود با او در همان جمع مودبانه
برخورد کرد اما همان آقا برنده شد و کارمند پاره وقت را بیرون کردند.
خدا گواه است که از نزدیک این موضوعات را دیده ام تازه آن آقا نور چشم رئیس به اصطلاح حزب الهی هست و برایش جایگاه بهتر انتخاب کردند.
حرف و درد ودل زیاد است .خدا توفیقتان دهد.بیشتر و با دقت و خارج از جنجالها به این موضوعات دامنگیر بپردازید.اگر نوشته اید باکسی عهد اخوت نخوانده اید راهتان را محکم بپیمائید.بدون هر سیاسی کاری و بسیجی وار مانند مولایمان علی ع
یا علی مددی
امر به معروف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۴
۱۹
متاسفانه مدتی است که تصاویر هنجارشکن در این سایت ارزشی و پرمخاطب ، بدون سانسور نمایش داده میشود ، علت آن چیست ؟ لطفا از گذاشتن تصاویر که نیاز به سانسور دارند پرهیز نمائید و یا پس سانسور آنها را نمایش دهید . متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۴
جناب آقاي زاكاني وپايداري ها ، شريعتمداري كيهان و... هر چه در توان داريد عملي كنيد ......... آينده مجلس از آن مستقل ها واصلاح طلبان واصول گيران معتدل است حتي اگر حرفهاي رهبري را هم تحريف كنيد سخنان رهبري را همه مردم ......................................همه شينيدند اين چه تيتري كه زده ايد اين خط واين نشان از اول انقلاب تا حال امثال شماها به صورت محدود مسئوليتي داشته بعد از آگاهي مردم از نيت پليدتان توسط مردم از صحنه خارج شده ايد مجلس سوم وپنجم را فراموش نكرده ايد
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۵۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۸
۱۹
چه دخترای زشتی هم هستن:)))
قطعا دنبال شوهرن :))))))))
ظهور نزدیک است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۸
برید از شدت حرص بترکید بدبختای عقده ای که تو خارج تیپتون از همه بدتره..
فعلن که مملکت دست ما هستش و جولان هم می دیم...تونستید بگیریدش از ما:)
اشکال نداره آدمایی مثل شما از زمان پیغمبر و امام حسین بودند و تا ظهور حضرت حجت هم باید باشند. جنگ حق و باطل بوده و خواهد بود....
این جور صحنه ها هر چند برای ما دلخراشه اما از طرفی هم خوشحال می شیم که افراد مصداق آخر الزمان و طرفداراشون زیاد شدن که از نشانه های نزدیک بودن ظهوره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۶
حالا وقتی دستگیر شدند پدرومادهاشون میان می گن اینا از بیخ وبن واز بچگی مشکل روانی داشته اند ولی قبل ازاین کارهای زشت معلوم نیست پدرومادرهاشون کجان .
مسلمان میانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۶
.... گناه ان است که بیت المال راغارت بکنی و رانت بخوری و اختلاس بکنی و ریاکاری بکنی و دین فروشی بنمایی و درخلوت ان کاردیگربکنی نه اینکه شادی بکنی و شادباشی . مگرمردم ایران حق ندارند شادی بکنند ؟ کدام قانون ، شادی کردن راجرم اعلام کرده است ؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۵
شادی حق مسلم و خدادای ملت ایران است ، شادی و تفریح ازحقوق مسلم ملت ایران است . مگرقراراست که ملت ایران ،همیشه ماتم زده و غمگین و افسرده باشند ؟ مگرقراراست ملت ایران ، همیشه ریاکارباقی بمانند ؟ بااجبارواکراه نمی توان ، حق مسلم شادی راازملتی گرفت . سری به سوریه بزنید و مشاهده کنید که دوست صمیمی شما، یعنی بشاراسد درچه آزادی و بی قید وبندی زندگی میکند ؟ چراباسکولاری چون بشاراسد دوست صمیمی هستید ولی تحمل دیدن شادی هموطنان خودراندارید ؟؟ ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو خونه مثل برج زهرمار هستی و فقط میخواهی تو خیابون شاد باشی.
ماها سعی می کنیم تو خونه شاد باشیم و تو خیابون حرمت دیگران و اجتماع را نگه داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۷
دمشون گرم که شهامت و مردانگی داشته اند و ...............
آیه شریفه لااکراه فی الدین ، بزرگترین سند اختیاری بودن دین درقرآن کریم است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۴
شادي حق ملت ماست اماشما ميخواهيد فقط جوانهاعزاداري كننداگر نيروي انتظامي چنين برخوردي با عوامل كليپ اولي نميكردمطمئن باش قضيه فيصله يافته بوداما وقتي اين برخوردهامي شودمردم بيشتربراي اينگونه كارهاتحريك مي شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۴
عروسيهاي شمال وسيزده بدر ودربند تهران همين طوري است تا .. دزد باشند و دروغگو جوانان نيز همين طور خواهند بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۵
خود خدا هم فرموده در دين اجباري نيست (لا إكراه في الدين) شما با خدا هم مخالفت مي كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱۶
ان شاالله آقامون میاد و همه این چیزها درست میشه
ناشناس
|
-
تکفیری ها؟؟؟؟!!!!!
شاداب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۶
۷
آفرین بر شما که مردم رو شاد کردین.
واقعاً خسته نباشید، خدا قوت
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۶
میخواستم مطلب بنویسم دیدم آنچه در ذهن من بود را مردم در بالا از واقعیت جامعه (تاکید می کنم واقعیت جامعه) نوشته اند .
صراط کج بخدا با شادی و سرور دین خدا را از بین نمی برد ببینید شما برای این جوانان پر شور چه امکاناتی برای تخلیه انرژی گذاشته اید . لطفا به جورج سوروس و غیره هم ربط ندهید . باور کنید واقعیت جامعه مان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هميشه خيلي چيزا اولش اشكالي نداره ولي وقتي عادي شد ميريد سراغ چيزهاي بالاتر!
و مشكل اين نيست كه كليپي اين چنيني درست كرد
و اون وقت خود شما مياي ميگي امان از دست مردم!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۳
۵
اتفاقان این افراد دیگر از راه مستقیم فاصله گرفتن وشودن هم نشین شیطان و دیگر بر نمیگردن و الان دارن فاحشه گری و خودفروشی خودشون بهتر نشون میدن اگر ما قانونی که خودمان نوشتیم حداقل رعایت بکنیم اینجور نمیشود اگر با امثال اینها برخورد میشود الان گستاخیشون بیشتر نمیشودبیان با جامعه نظام ستیز کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
۹
۵
لطفا قيد شود نيروي هوايي و زميني و دريايي ارتش فورا وارد عمل شوند تا جلوي اين افراد ساختار شکن و دين گزير را بگيرند
PipO
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۴
من خودم یه بچه حزب اللهی هستم ولی با نظر اولی موافقم مگه امیرالمومنین نفرمودن که از هر دری فقر بیاد از همون در فحشا بیرون میاد،خداییش بیایم سرگرمی یه جوون در حد متوسط رو به خوب رو تو مملکتمون ببینیم چیه....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
۹
۱۳
به نظرم علما باید وارد بشن و دوباره فتوا بدن (مثل انصراف از یارانه)