شنبه ۰۱ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
تلویزیون کاخ سفید نگران حرمت رئیس دفتر رئیس جمهور است!

حمله نوری زاده به سعید حدادیان و دفاع از مشایی

انتقادات حداديان از رييس دفتر رئيس جمهور، صداي نوري زاده کارشناس رسمی تـلويزيون صداي آمريكا را درآورد. شب گذشته نوري زاده با حضور در تلويزيون فارسي صداي آمريكا در پاسخ به سوال اعتراضي مجري و در واكنش به سخنان چند ماه قبل سعید حداديان عليه رئيس دفتر رئيس جمهور از آن به تندي انتقاد كرد.
کد خبر : ۱۹۵۸۸
"صراط" - انتقادات حداديان از رئيس دفتر رئيس جمهور، صداي نوري زاده کارشناس رسمی تـلويزيون صداي آمريكا را درآورد.    

به گزارش صراط نيوز، شب گذشته نوري زاده با حضور در تلويزيون فارسي صداي آمريكا در پاسخ به سوال اعتراضي مجري و در واكنش به سخنان چند ماه قبل سعید حداديان عليه رئيس دفتر رئيس جمهور از آن به تندي انتقاد كرد.

بنابراين گزارش، اين عنصر فراري در دفاع از رئيس دفتر رئيس جمهور گفت: اين رژيم ادبياتش اين است! آقاي خميني به مرحوم زنده ياد دكتر! بختيار گفت بياباني. وي افزود:از اول منطق اينها اين بود، راجع به شاه و بقيه وزرا اينگونه حرف مي زدند.

اين عنصر ضد انقلاب خاطر نشان كرد: به هر حال آقاي رحيم مشايي هرچه باشد رئيس دفتر رئيس جمهور است!! وي تصريح كردبه هرحال (مشايي) يك حرمتي بخاطر مقامش دارد!!

گفتني است دلسوزي نوري زاده براي اخلاقيات و نگراني از بي حرمتي به مشايي بخاطر سمت بلندپايه اش! در حالي است كه اولا اين عنصر ضد انقلاب ، دولت دهم را به عنوان دولت قانوني و منتخب مردم به رسميت نمي شناسد، ضمن اينكه در طول دوران همكاري با ضد انقلاب خارج نشين و رسانه هاي استكباري ، شديدترين توهين ها و دروغترين تهمت ها را به  عالی ترین مقامات جمهوری اسلامی منتسب كرده است و هيچگاه كوچكترين احترامي براي ايشان قائل نشده است. 

لازم به یاد آوریست حاج سعید حدادیان چندی پیش در سخنان خود آرزو کرده بود تا مشایی هر چه سریعتر به بهشت برود!

از سوي ديگر معلوم نيست دفاع نوري زاده از مشايي و ابراز نگراني از بي حرمتي به وي، با مواضع انحرافي رئيس دفتر رئيس جمهور و اهانت اخير او به مراجع عظام تقليد و ارتباطات او با عناصري مانند هوشنگ امير احمدي ارتباطي دارد يا خير؟

نظرات بینندگان
امين زنده به عشق موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۹۶
۸۳
من اگر مشاعي كانديداي رياست جمهوري بشه بهش راي ميدم.
man
|
Iran (Islamic Republic of)
شما قبل از اينكه بهش راي بدي نهايت سعي خودت رو بكن كه فاميلش رو درست بنويسي چون اينجوري خيلي ضايع هستش!
علی زنده به عشق جمهوری اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آقا من نظرات شما رو خوندم
هر کسی با هر سلیقه سیاسی به قانون اساسی و اصل مترقی اون وفادار باشه رو خودی و دوست محسوب میکنم
من خودم به اقای احمدی نژاد رای دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق موسوي .... م ش ا ي ي (مشايي ) درست بنويس
آموزگار
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین جانم ، برای رأی دادن به مشاعی لازم است نخست مشاعرت را درست نمایی سپس با به دست گرفتن یک عدد خودکار با جوهر غیر نامرئی نام نامبرده را نوشته به داخل سطل زباله ببخشید داخل صندوق رأی بیاندازی ، البته برای چنین کاری باید صبر کنی دنیا زیر و زبر شود تا نامبرده تأیید صلاحیت گردد نقطه پایان کلاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق چیز این یه دفعه باهات موافقم .
همون قدری که اقای میر ... دین نمای دین فروش را را قبول ندارم مشائی را قبول دارم چون ظاهر و باطنش یکی است و این خیلی برام مهمه
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
فاميليش اينطوري قشنگتره آقاي man
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین دلیل من بهش رای نمیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیخود نبود که مشایی بعد از انتخابات گفت من با اون 13 میلیون رای موسوی کار دارم
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ميدونم كه صحبتهاي آقاي امين زنده به عشق موسوي از طرف خودِ سايت صراط نوشته ميشه (نه خوانندگان) بعنوان اينكه يه مطلب اوليه ارائه بشه بعداً خوانندگان در مورد اون خبر اوليه با هم بحث و گفتگو بشه و شايدم به نوعي نظرسنجي و يه چيزي توي اين مايه صورت بگيره.... ضمناً مشاعي نوشتن مشايي هم با قصد و نيتي همراه هست كه شايد اينگونه القا بشه كه واقعا مطلب از طرف يه آدم عامي نوشته شده .... علي ايحال اون چيزي كه مهمه اينه كه اعتقادات مردم (خصوصاً عامي) به بازي گرفته شده با يه سري افكار و اعتقادات انحرافي كه نتيجه شو توي خيابونا و سر سفره هاي مردم ميشه ديد .... توي اين اوضاع و احوال فقط گوش بفرمان ولايت بودنه كه ميتونه آدمو از انحراف مصون نگهداره ....
مدیر پایگاه شما همیشه به مسائل با این بصیرت نگاه می کنید؟
با تشکر از ارسال نظرتان
امين زنده به عشق موسوي يا همون محمد عاشق مير
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر حسين اقا
داري اشتباه ميكني برادر من نظرات خودم رو كامنت ميذارم و سايت صراط هم اونهارو پخش ميكنه البته چندتا از نظراتم رو هم سانسور كرده ولي در كل بيشتر كامنتهامو پخش ميكنه اين هم بگم حسين اقا من طرفدار جنبش سبز هستم و وفادار به نظام و قانون اساسي و عاشق رهبر عزيزمون، و تمام تلاشم هم بر اينه كه سوتفاهم و دلخورهائي كه بعد از انتخابات بين اصلاحطلبها و دلسوزان نظام افتاد برطرف شه و به اميد خدا همه دست به دست هم براي اعتلاي كشور عزيزمون تلاش كنيم چه اصلاح طلب باشه چه اصولگرا.
ماه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
من طرفدار جنبش سبز هستم و وفادار به نظام و قانون اساسي و عاشق رهبر عزيزمون...

خواهشمندم به همین یک جمله دقت کنید تا ببینید با چه بچه بسیجی های ....... و ....... طرفیم که پول مفت میگیرن و جفنگ تحویل ملت میدن. من نمیدونم این ارباباتون به شما سر کشی هم میکنن تا ببینن که شما دارین با این نظریاتتون چه خدمتی بهشون میکننین؟؟
آقا حسین من اتفاقا میخواستم حرف شما رو بزنم و خوشحالم که میبینم جوون هامون اینقدر هوشیار شدن.
انصاف داشته باشین و نظر من رو توی سایتتون و برای شعور مردم احترام قائل بشین و مفتیات خودتون رو تحویل مردم ندید.
یا علی
مدیر پایگاه با تشکر از ارسال نظرتان
با ادب تر هم میتوانستید دیدگاه خود را بیان کنید !
سبزی خورد کن
|
Iran (Islamic Republic of)
بی خود میکنی!!!!

(به اسمم خوب توجه کنید دو زاری میافته!)
12
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید مجبور شدم اینجا بنویسم چون اول نظرات است.
می خواستم به نوری زاده بگم که خسته نباشی، چون ما را با حرفات، امیدوار می کنی که بابا احمق تر از ... هم وجود داره(نوری زاده).
جناب نوری زاده تنها در خنده بازار یک جایی واست رزو شده بدو تا اوباما نگرفته اش.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۶
۸
اين آقايان همواره مي فرمايند چنانچه آنطرف آب از هر كسي تعريف و تمجيد بعمل آيد يارو مشكل داره . الان چه شده تعيين صلاخيت شده آنطرفي در قلب تشكيلات دولتي جولان مي دهد . منصف ها كجائيد بيائيد گاوتان زاييده .
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۴۴
۲۲
حرف مشایی همان حرف رئیس جمهور است که با شفافیت بیشتری بیان میشود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
و حرف درستی هم هست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بی جا کردی خودتو مش....!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۱
۱۶
من فکر میکنم به افراد مدعی بصیرت که دیگران را بی بصیرت میدیدند درس بصیرت خوبی داده خواهد شد که کیف کنند.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۷
۵
انتقادات یا فحاشی-اول این سایت برادری خود را ثابت کند و صداقت داشته باشد بعد باقی ماجرا-یعنی فحاشی تا جایی که نسبت به دشمنانمان باشد ایرادی ندارد ولی خودمان تحمل یک بالای چشممان ابروست را هم نداریم-امروز احمدی نژاد در سخنرانی خود گفت:به راحتی می توان نسبت های سیاسی ،‌ اخلاقی و مالی به دشمنان داد اما اجازه چنین کاری را نداریم حتی به بزرگترین دشمن خود یعنی صهیونیست ها هم اجازه نداریم نسبت های دروغ بدهیم-شما و مرادهایتان مواظب باشید به سرنوشت رفائه در سریال مختارنامه گرفتار نشوید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
فحاشی در کار نیست عزیز من""""""کدامیک از نسبت های داده شده از نظر شما دروغ بوده؟؟؟؟؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۲
مسلمانها گربه عابد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۱۴
متاسفم حاج سعید
آنتی مشایی!
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم مش.... (اصلش این بوده)
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۲۳
۱۸
مسلما یک تار موی برادر بسیجی و رزمنده، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج سعید آقای حدادیان رو، با کل هیکل منافقین و عناصر فراری مثل نوری زاده عوض نخواهیم کرد.
"یاد امام و شهدا دلو میبره کرببلا"
***به یاد شب های عملیات یا زهرا***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۲۷
۱۱
اين علي رضا نوري زاده يه ادم منفور و بيخوديه اونور دنيا نشسته راجع به همه چيز و همه كس نظر ميده اگه واقعا مردي پاشو بيا ايران حرفت رو بزن.
علی زنده به عشق جمهوری اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما که علیه این وطن فروش نا نجیب صحبت کردی
ای کاش همین آقایی که میگی دوستش داری همون روز اول با تمام دشمنان نظام
مرز بندی میکرد ولی...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی که کامنت ندادی!!!!!برای اولین بار باهات موافقم*****این همون نامرد بی وجدان است که شما رو کوک میکرد"""""فریاد تقلب سر داد""""پس قبول داری که خارج نشینان اتاق فکر... احمقان جلبکی بیش نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
من باب شوخی دوست من"""فکر کنم برای یک بار هم که شده.....خواستی که رای های مثبتت زیادتر باشد که این نظر رو دادی!!!!!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر امين زنده به عشق احمدي دلاور
سلام
نوري زاده مارو كوك ميكرد؟ اصلا اون چيكارس كه بخواد مارو كوك كنه؟ ما خودمون تو اين كشور رهبر داريم و گوش به فرمان ايشون هستيم.
اگر اختلافي هم بوده اختلاف درون خانواده گي كشور بوده كه خودمون حلش ميكنيم امثال اين يارو كاره اي نيستن كه بخوان مارو كوك كنن ما به نتيجه انتخابات معترض بوده و هستيم، هر كسي هر كجاي دنيا هر چي دوست داره بگه ما اهمت نميديم.
نوري زاده و كل خارج نشينان براي ما سبزها پشيزي ارزش ندارن اگر هر كس حرفي براي گفتن داره پاشه بياد ايران حرفش رو بزنه ، كنار گود نشستن و گفتن لنگش كن به درد نميخوره.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
امين زنده به عشق احمدي من يه تار شما هم وطن عزيزم كه در اين مملكت داري زندگي ميكني و نظرت رو با صراحت ميزني هر چند خلاف ميل من هم باشه به صدتا از اين نوري زاده ها نميدم اين اقا روزي سه بار صورتش رو اصلاح ميكنه و كراوات انچناني ميزنه بعد مياد از اون وره دنيا راجع به مبارزه تا كسب ازادي صحبت ميكنه اين يعني چي؟ اين اقا كجاش به آدمهاي مبارز ميخوره؟ اگه حرفي داره پاشه بياد ايران.
اين مردم هزاران هزار شهيد دادن امثال باكري - همت- متوسلياني- صياد شيرازي-كاظمي و ..... ، اين مردم هر چي باشند اختلافاتشون رو خودشون با هم حل ميكنن و به نتيجه ميرسن نيازي به نسخه پيچيدن امثال نوري زادها ندارن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان"""چرا خود را فریب میدی....چند تا از دور و بر من سبزی بودن....""یه بار یه حرفی زد....به من گفت:::هیچ میدانی برای تحقق اهداف این جنبش ...نمیتوان از موسوی استفاده کرد؟؟؟؟؟؟به من گفت:::جنبش سبز اهدافی دارد که چون موسوی به نوعی درون نظام معرفی میشد..........................."""""و ما را نمیتواند به آنچه که هدف واقعی ماست برساند"""هر کسی میداند آن اهداف چه بوده!!!البته من به هیچ عنوان نمیگم تمام طرفداران سبز....ضد نظام بودند....چه بسا میلیونها رایی که به موسوی داده شد....بخاطر دوران گذشته بود وشناخت مردم از اون دوران(نه حال فعلی)... شما تا حالا فکر کرده اید....چرا شعارهای ضد احمدی دلاور به ضد رهبری و ضد نظام و توهین به امام راحلمان و توهین به ساحت مقدس ابی عبدالله شد؟؟؟؟؟هنوز نمیخواهید بپذیرید که این سناریوی دشمن بوده"""و بعضی ها فقط عروسک خیمه شب بازی!!!!!!!!چطور شعار ابطال انتخابات به تغییر نظام کشیده شد؟؟؟آیا همین نوری زاده و گنجی و مهاجرانی و سروش و بقیه میمونها نبودند که اعلان قبلی میدادند برای حضور سبزها در خیابان ها"""آیا براستی...موسوی رهبر سبزها بود یا امریکا؟؟؟؟؟من که اتفاقات بعد انتخابات رو نمیتونم فراموش کنم...اگه شما فراموش کردید...یه سرچ کوتاه در وب به شما کمک میکند""
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"یا رب المهدی (عج)"
سلام آقا امین، راستش را بگویم مطالعه کامنت هایت مقداری بنده رو به فکر فرو می بره! زیرا از طرفی از رهبری عزیز انقلاب می گوئید و از طرف دیگر از عشق به موسوی و فرقه سبز!!! حقیقتا اینو باور کن که برام سوال پیش اومده که: اگر معتقد به فرمانبرداری از دستورات ولی و رهبر امت می باشید که دیگر نباید اسمی از فرقه سبز و موسوی بیاورید؟! مگر سخنان آقا از زمان انتخابات تا زمان حال در مورد انتخابات و عدم تقلب و جریان برانداز موسوم به سبز را نشنیده اید؟! مگر دم از قانون نمی زنید؟! واگر فرقه سبز معتقد به اجرای کامل قانون بدون کم وکاست می باشد آیا قانون راه اعتراض به نتیجه انتخابات را معین نکرده است؟! اصلا مگر ولایت فقیه یکی از اصول مهم قانون اساسی نیست؟! شما که از انسانهای کاملی چون شهیدان همت، کاظمی، باکری، صیاد و...یاد می کنید، آیا وصیت نامه آن "عرشیان زمینی" رو خوانده اید؟! چقدر در مورد تبعیت از ولی امر و رهبری سفارش نموده اند!!! مگر رهبر بارها نفرمودند که اولا: تقلبی در کار نبوده و ادعای فوق دروغی بیش نیست!!! و ثانیا: اگر معترض به نتیجه انتخابات می باشید از راه قانونی آن وارد شوید!!! و راه آن ریختن به خیابان و اعتشاش نیست؟! آقا امین، آیا موسوی و دیگری از راه قانون وارد شدند؟! اصلا بگذریم از موسوی وامثالهم، بنده بعنوان یک هموطن سوالم از شما برادر بسیار ارجمند و خوبم، این استکه شما که معتقد به تقلب در انتخابات می باشید اصلا مدرک و سند شما چیست؟! آیا ادله شرع و عقل پسند دال بر وقوع تقلب در انتخابات دارید؟! مگر از بین کاندیداها بیشترین ناظرین روی صندوقها و موقع شمارش آراء، متعلق به موسوی نبود؟! شما در اوائل کامنت خود به حق می فرمائید که: ما رهبر داریم و گوش به فرمان ایشان هستیم! خیلی خیلی و حقیقتا جمله زیبائی می باشد. ولی عزیزم خدا وکیلی اگه ما گوش به فرمان آقا بودیم آن فتنه بیگانه پسند پیش می آمد؟! آیا اگر ملاک، معیار و فصل الخطاب برایمان آقا باشد. باز هم از فرقه سبز و سران آن حمایت نمود؟! آیا واقعا ما موضع گیری حضرت آقا را در مورد اغتشاشات اخیر و...ندیده ایم. دوست ارجمند به مولا قسم راه و تکلیف شرعی مان روشن است و آن هم به دستور خود ائمه اطهار(ع) و آقا امام عصر(عج) در عصر غیبت تکلیف و وظیفه مسلمین تبعیت از ولی فقیه و در عصر حضور امام معصوم (ع) تکلیف دینی مان تبعیت نمودن از امام معصوم زمان مان می باشد. هرچه هست و نیست همین است و راه شاق و سختی در پیش نیست. شهدا این را خوب شناختند و معرفت به حقانیت راهی که انتخاب نمودند داشتند. و جان عزیزشان را فدای این راه نورانی نمودند. و از خدا می خواهم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد و اگر لیاقت آن را نداریم، لیاقت شهادت را به ما عطا کند. و همه ما به شهدا غبطه می خوریم که خوش عاقبتی داشته اند. آقا امین برادرانه ازت می خواهم مقداری به مطالبم بادقت نظر و برای خدا و با صفای باطن فکر کن. عاقبت به خیر شوید.
"عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی/ عشق داند که در این نقطه سرگردانند."
***یا ضامن آهو***
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی/ عشق داند که در این دایره سرگردانند"
***یا زهرا***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر علي اقا از تنكابن
تمام منظور من از كامنتهائي كه ميذارم اينه كه اين دو يار قديمي امام راحل يعني رهبر عزيزمون و مير حسين دلهاشون به هم نزديكتر بشه. به نظر من اختلافاتي كه بعد از انتخابات به وجود اومد رو يك عده ديگري كه هميشه مترصد گل الود شدن اب هستند به وجود اوردند و اگر نه اختلافي وجود نداره اگر هم هست اختلاف سليقست كه اون هم طبيعيه حالا ما بايد طوري حرف بزنيم و عمل كنيم كه باعث كدورت و اختلاف نشيم ما كه ميگم منظورم همه آحاد جامعس به خصوص خواص اين خواص محترم بايد با صحبتهاشون سعي كنن دلها رو به هم نزديك كنن به نظر من در اين دنيا هيچ كس به جز خود مردم ايران چه مردم عادي چه خواص نميتونن به كشورمون كمك كنن به نظر من توهين كردن اين طرفيا به اونطرفيا و برعكس هيچ دردي رو دوا نميكنه .بيائيد دلها رو به هم نزديك كنيم . از تفرقه هيچ چيز عايد كشور نخواهد شد . اسم شهدا رو اوردم براي اين كه بگم ما بايد طوري رفتار كنيم كه بعد از مرگمون توي اون دنيا شرمنده شهدا نشيم اونا هيچ وقت راضي به اين اختلافات نيستن خدا هم راضي نيست خوب نيست يه عده از مردم به جون هم بيفتن و جامعه رو به سمت دو دستگي و انشقاق سوق بدن الان خيليها با تندي و تهديد و توهين همديگرو خطاب ميكنن چرا ا بايد اجازه بديم كه امثال نوري زاده برامون تعيين تكليف كنن .
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"بسم رب الزهرا (س)"
سلام آقا امین، اگر محبت کنید و جواب سوالاتی را که از شما پرسیدم بدهید، ممنون می شوم. زیرا با جواب دادن به سوالاتم از سوی شما برادر ارجمند، بسیاری از ابهامات ذهنی و "به دور از واقعیت" شما و دیگر عزیزان روشن خواهد شد!!! پس لطف کنید جواب سوالم که دلیل جنابعالی مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات، دلیل عدم تمکین موسوی به سخنان آقا و فصل الخطاب قرار ندادن سخنان معظم له با توجه به ادعای تمکین به قانون اساسی که ولایت فقیه در رأس آن اصول قرار دارد و...را که در کامنتم آمده جواب دهید؟! منتظرم.
"با تشکر فراوان از شما برادر عزیز"
***یاثامن الحجج***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر علي اقا از تنكابن
چرا ميگوئيم در انتخابات تقلب شده بنا به دلائل زير:
1- قبل از برگزاري انتخابات، شوراي نگهبان كه خود برگزار كننده و مرجع عالي كشور در امر انتخابات است به طرفداري از طرف مقابل برخواست و عملآ از حالت بي طرفي كه لازمه يك قضاوت صحيح و سالم است خارج شد.
2- در روز انتخابات ارتباط كليه نمايندگان اقاي موسي در صندوقهاي راي گيري را قطع كردند يعني اين اقايان در سر صندوق حضور داشتند ولي هيچ كاره بودند اين را بنده از خيلي از افرادي كه به عنوان ناظر اقاي موسوي بودند شنيدم.
3- هجوم و حضور خيلي از افرادي كه در سالهاي قبل در هيچ يك از انتخابات حضور نداشتند ولي اين بار قصد حضور و دادن راي به اقاي موسوي داشتند بي نظير بود.
4- بر خلاف سنوات گذشته كه حوزه هاي راي گيري تا زمانيكه مراجعه كننده در پشت درب حضور داشت صندوق را نميبستند، اين بار در حاليكه پشت درب خيلي از حوزه ها مردم حضور داشتند ايشان را راه ندادند و گفتن زمان راي گيري تمديد نشده است .
5- اگر خاطرتان باشد شوراي نگبهان تعدادي از صنوقها را مجددا بازشماري كرد تصاويري كه از برگ رايها ارسال شده بود نشان ميداد كه برگه هاي راي بازشماري شده هيچ يك تا نخورده بود در صورتيكه برگ راي پس از نوشتن نام نامزد مورد نظر توسط راي دهند تا ميخورد و اين معلوم بود برگه ها تقلبي است.
6- در روز انتخابات به يك باره موبايلها قطع و فضاي كشور حالت امنيتي به خود گرفت براي جلوگيري از برقراري ارتباط و اطلاع رساني.
فرموديد كه چرا دستور رهبري را فصل الخطاب قرار ندادند من اين را قبول دارم و بايد دستور رهبري را تمكين ميكردند تا بعدا به موضوع رسيدگي شود البته در ان شرائط همه چيز به هم خورده بود و دعوا طوري بالا گرفته بود كه تصميمات اني و لحظه اي گرفته ميشد و كنترل اوضاع از دست همه خارج شده بود.
اين از پاسخ به سوالهاي جنابعالي، حالا عرض ديگري دارم علي آقا،
ببينيد اتفاقاتي كه تا به حال افتاد و انصافا خيلي هم تلخ بود تمام شده و رفته اين اقايان موسوي و كروبي و خاتمي در بين مردم طرفداران بيشماري دارند و حكومت نميتواند انان را ناديده بگيرد اگر اين كار بكند به مفهوم ان است كه نصف بيشتر جامعه را كه اكثرا قشر متوسط به بالا هم هستند را ميخواهد ناديده بگيرد كه اين اشتباه است در عصر كنوني ملتها به هر طريق كه شده حرف خود را ميزنند چه حكومتها خوششان بيايد چه نيايد پس بهترين راه براي جلوگيري از متضرر شدن كشور گوش دادن به همه صداهاست و جمع كردن همه احزاب و جريانها و تفكرات در زير يك بيرق و ان هم ولايت فقيه است به نظر بنده از همين الان بايد اين اتفاق بيفتد يعني همه معترضين اجازه صحبت داشته باشند و در يك فضاي ارام و بدون تنش مناظرها برگزار گردد زنداينان سياسي آزاد گردند و همه خواص گوش به فرمان رهبر عزيز فضا را به سمت هم دلي و صداقت پيش ببرند.
علي اقا وجود دو دستگي در جامعه ان هم به شكلي كه فضا را تبديل به ميدان جنگ كنند خيلي خطرناك است شما بدانيد همه ان جواناني كه اعتراض كردند و فرياد زدند رهبري را دوست دارند و گوش به فرمان ايشان هستند فقط كافي است انها ديده شوند.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"بسم رب المولا حجت بن الحسن (عج)"
با عرض سلام خدمت آقا محمد عاشق ....!
بنده نقدم را به نوشتارتان بی مقدمه آغاز مینمایم :
1- نوشته اید که طرفداری شورای نگهبان از طرف مقابل عملا از حالت بی طرفی که لازمه یک قضاوت صحیح و سالم است خارج است. که اولا: شورای محترم نگهبان با عنوان حقوقی خود هیچ گونه حمایتی از دکتر ننمود و ثانیا: در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری با آنکه دولت خاتمی، مجری انتخابات بود. ولی محمد خاتمی صریحا از اکبر هاشمی حمایت نمود پس....!!!
2- از قطع ارتباط کلیه نمایندگان موسوی و همچنین دوباره در تناقضی آشکار از حضور آنان بر روی صندوقهای رأی گیری و در حالیکه هیچ کاره بودند نوشتید! که اولا: تهمتی بیش نیست، و دروغ محض می باشد. زیرا بنده از نزدیک شاهد حضور پررنگ و رضایت مندانه بسیاری از آنان بر روی صندوقهای رأی گیری بوده و بسیاری از همان نمایندگان موسوی بعد از انتخابات پرشور ملت بر صحت انتخابات تأکید و تقلب را دروغی بیش فرض ننمودند!!! و ثانیا: بیشترین ناظرین و نمایندگان کاندیداها از آن و متعلق به موسوی بوده است!!!
3- از هجوم و حضور خیلی از افراد که برای اولین بار رأی می دادند نوشتید و با تحلیلی ناقص نتیجه گرفتی کردید که پس همه آنان به موسوی رأی دادند. و از عدم رأی گیری از رأی دهندگان پس از پایان قانونی انتخابات اشاره کردید. که اولا: شاید همان رأی اولی ها به دکتر احمدی نژاد رأی داده باشند و ثانیا: برخلاف ادعا و اتهام به دور از وجدان شما، وزارت کشور پس از پایان زمان قانونی چندین بار متوالی، ساعت رأی گیری را تمدید نموده !
"در ضمن متأسفم که باید بگویم استدلال شما خیلی سست و بی پایه و ناقص می باشد. و مرا به یاد استدلال آبکی و بی منطق موسوی خائن، انداخته که: من داماد لرستان و فرزند آذربایجان هستم، پس همه مردمان آن دو استان (ولایتمدار) بایستی به من رأی داده باشند! حالا که اینطور نبوده پس تقلب شده"!!!
4- از ارسال تصاویر بازشماری آراء توسط شورای محترم نگهبان و تا نخورده شدن آراء نوشتید! اولا: بازشماری آراء در مقابل دوربین های صدا و سیما بوده و ثانیا: وجود چند برگ رأی تا نخورده ، دال بر تقلب 12 میلیونی نمی شود. تفاوت آراء اگر 1 الی 3 میلیون بوده می شود به این ادعای کذائی، ترتیب اثر داد. نه اینکه تفاوت حدود 12 میلیون رأی باشد! و در ضمن در همان بازشماری مذکور در بسیاری از صندوقهای بازشماری شده، رأی دکتر احمدی نژاد بالاتر نیز رفته و رأی موسوی پائین تر از قبل آمده است! حالا این مطلب بماند که ما تصویری از آرای تا نخورده ادعائی و به قول شما ارسال شده به بیرون، ندیده ایم!
5- از قطع شدن موبایل در سراسر کشور نوشتید که با کمال شرمندگی باید بگویم که دروغی بیش نیست و بر فرض محال اتفاق چنین کاری، چه رابطه منطقی ای بین این دو موضوع، تقلب و قطعی موبایل وجود دارد!!! البته منطق توهمی و .... موسوی و حامیانش مدتهاست که برایمان آشکار گشته است!!!
6- عزیزجان، کسی نگفته بود که دستور رهبری عزیز انقلاب را تمکین و رسیدگی به اعتراض را متوقف و به زمان دیگری موکول نمایند. که شما برادرمحترم در نوشتارتان بدان اشاره کرده اید! بلکه حرف ملت و رهبری عزیز امت، این بود که: به جای اغتشاش و سلب آسایش و آرامش از مردم، که کار انسانهای بی منطق و بی فرهنگ می باشد. اعتراضاتشان را از مجاری قانونی و رسمی پیگیری نمایند که این راه مورد تأیید امام و آقا می باشد!!! و به تعبیر حضرت امام (ره): غلط کرده کسی که بگوید قانون را قبول ندارم. البته آقایان سران فتنه با نفاق تمام گفته اند، که قانون را قبول دارند. ولی در عمل راه بی قانونی و قانون جنگل را در پیش گرفته اند!!! و آن فجایع دلخراش و هتک حرمت روز عاشورا، آتش زدن و پاره نمودن عکس امام و آقا، حمله وحشیانه به مردم بی پناه، برهنه نمودن وحشیانه تعدای از برادران بسیجی و نیروی انتظامی، آتش زدن بانکها و خانه های مردم، سطل آشغالهای بی زبان شهرداری و..... مرتکب شده اند، که وجدان هر انسان آزاده و باشعور را بر می انگیزد! هرچند که دین نداشته باشد!
7- از طرفداران بیشمار موسوی خائن، نوشته اید و ادعا نمودید طرفداران بیشماری دارند! ولی بنده اصلاح می نمایم که اولا: اکثر رأی دهندگان به موسوی به خاطر گول خوردن از شعارهای دهه اول انقلاب و ارزشی گونه او به وی رأی دادند و اوائل طرفداری می نمودند ولی بعد از بصیرت بخشی و زدوده شدن پرده ابهام توسط رهبری عزیز انقلاب و آشکار شدن نفاق سران خبیث فتنه برای ملت ، اکثریت اعلام برائت نموده و خواهان از پس گیری آراء خود شده اند. که بنده برای این موضوع، مصادیق فراوانی را سراغ دارم!!! و ثانیا: الان جز مشتی افراد فریب خورده و جاهل به اغراض پلید آنان و منافقین و اراذل و اوباش و معتادین اجاره ای و فاحشه های خیابانی، دیگر طرفداری برای سران خبیث فتنه باقی نمانده اند!!!
8- نوشته اید و راهکار داده اید که بهترین راه برای جلوگیری از متضرر شدن کشور گوش دادن به صدای آن منافقین (که نه حرمتی برای دین، امام حسین(ع)، ناموس و ارزشها قائلند و نه وجدان و شرفی دارند) می باشد! ولی من به شما برادر محترم می گویم که اولا: آن کسی را که متضرر شده، فتنه گران سبز می باشند نه نظام مقتدر اسلامی ایران، زیرا به فرموده رهبر و ولی امرمان : فتنه اخیر باعث گشته تا کشور در برابر میکروبهای سیاسی واکسینه شود! پس کشور ضرری ننموده! و ثانیا: نظام مقتدر اسلامی اهل امتیاز دادن بیخود به فتنه گران نمی باشد. و ثالثا: به نظر عاقلان و خردمندان سیاسی و دینی، برخلا ف نظر شما برادر ارجمند بهترین راه و تصمیم، گوش نمودن به فرامین راهگشا، حکیمانه و علی گونه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای می باشد ولاغیر!!! و نه عمل نمودن به خواسته های غیر مشروع و غیر معقول یک مشت اراذل و اوباش و فاحشه ها و منافقین و سلطنت طلبان!!!
در پایان باید به عرض شما برادر ارجمند برسانم که باعذر معذرت مطالبی را که عرضه نمودید نه تنها استدلال مبنی بر وقوع تقلب محسوب نمی شود. بلکه مشتی دیگر اتهامات بی پایه و اساس می باشد که منافقین و معاندین انقلاب نیز این گونه مسائل را مطرح می نمایند و اینها از روی توهمات و یا بعضا از روی امراض اخلاقی و سیاسی نشأت می گیرد! در ضمن خوب است به ابراز ندامت و اعتراف اشخاصی چون ابطحی و.... نیز توجه شود که گفته اند: نه تنها تقلبی صورت نگرفته بلکه تقلب را رمز آشوب فتنه گران برشمرده بودند!!!
برادرم، در خط آخرتان نیز تناقض آشکاری وجود دارد. زیرا اگر فرقه ضاله سبز اموی، دوستدار رهبری و گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) بودند که اولا: به امام راحل و حضرت آقا و تصاویر مبارکشان هتک حرمت نمی نمودند! و یا حداقل از عمل زشت آن منافقین و دیگر حامیان منافقشان در داخل و خارج از کشور اعلام برائت و در مقابل آنان مرزبندی صریح و شفاف می نمودند! و ثانیا: باید این حرفهای متوهمانه، دروغ و بی اساس تقلب را برای همیشه به زباله دان تاریخ بسپار ند. زیرا "رهبر عزیز" بارها بر سلامت انتخابات و دروغ بودن ادعای تقلب تأکید نموده اند!!! و راه و هدف فتنه گران و سران خبیث آن را، خواسته یا ناخواسته خوش خدمتی به منافقین و اسلام ستیزان معرفی کرده اند!!! پس من درعجب و متعجبم، که شما از یک طرف حرف منافقین، مخالفین و تشنه گان به خون حضرت امام(ره) و حضرت آقا را در نوشتارهایتان می آورید و بر آن پافشاری می نمائید! و از طرف دیگر دم از رهبری معظم انقلاب و اطاعت پذیری و فرمان برداری از حضرتش می زنید! که طبق قانون منطقی جمع بین دو تناقض محال می باشد!
برادرعزیز، عذرخواهی می نمایم که این مطلب را یادآوری و مثال می زنم. زیرا به فرموده رهبرعزیزمان: این گونه عملکردها، شباهت زیادی به مسجد ضرار دارد. که با نام خدا، دین و مسجد و عبادت به جنگ خدا، دین و رسول آن رفته بودند. و با آن حال نیز دم از دین و مسجد می زدند! که طبق دستور صریح خداوند متعال به پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) آن مسجد ضرار و نفاق، توسط مسلمین به آتش کشیده شد و ویران گشت! شما نیز باید بدانید که خط امامی بودن و رهبری بودن نیز شاخص دارد که معیار و شاخص آن همان رفتن در مسیر راه آن دو عزیز و سخنان گهربار آنان می باشد نه به میان آوردن ادعای منافقین و پررنگ کردن حرف آنان و در مقابل دوباره دم از رهبر و امام زدن!
برادرعزیزم، بنده چاره ای جز جواب دادن صریح و بی پرده به اتهامات بی اساستان به نظام مظلوم اسلامی مان، نداشته ام. لذا اگر جائی برداشت بی حرمتی بنده به خودتان را داشته اید، عذرخواهی نموده و خواستار حلالیت می باشم. در پناه مولای خوبان، آقا حضرت حجة بن الحسن المهدی (روحی فداه) و عاقبت به خیر باشید و باشیم.***یا زهرای اطهر**
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام بر علي آقا از تنكابن!
من از فرمايشات جنابعالي اين برداشت را كردم ، مجددآ همان حرفهاي تكراري و همان اتهامات هميشگي اما اين بار با لحن تند و توهين آميز.
اشكالي ندارد علي آقا اگر عمر بنده و جنابعالي اجازه داد كه زمان همه چيز را روشن خواهد كرد، فقط در عجبم از اينكه جنابعالي كه به نظر ميرسد خيلي فرد مذهبي و مكتبي هستيد چگونه ميخواهيد از اين افرادي كه بدترين توهين ها را به ناحق به ايشان روا داشتيد حلاليت بطلبيد، بخشي از فرمايشات جنابعالي : الان جز مشتی افراد فریب خورده و جاهل به اغراض پلید آنان و منافقین و اراذل و اوباش و معتادین اجاره ای و فاحشه های خیابانی، دیگر طرفداری برای سران خبیث فتنه باقی نمانده اند!!!
جناب علي آقا از تنكابن شما عبارات بالا را به طرفداران جنبش سبز نسبت داديد درست و اشتباهش با خودتان ، اگر درست گفته باشيد كه در آن دنيا پاداش خود را خواهيد گرفت ولي اگر اشتباه كرده باشيد ؟؟؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"بسم رب المولا حجة بن الحسن(عج)"
با عرض سلام مجدد و تقدیم ادب و احترام خدمت آقا محمد عاشق ....!
1- برادر محترم و معززم، خودتان هم به خوبی می دانید که حرفهایم تکراری نبود و بلکه از شما استدلال شرع و عقل پسند، مبنی بر اثبات ادعاهای کذب سران فتنه و ... طلب نموده ام. ولی متأسفانه به جای آوردن استدلال به خرواری اتهامات بیجا و بی اساس به نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث جاویدان امام راحل(ره) و خون بهای شهیدان والامقام می باشد، روی آورده و از آوردن استدلال، عاجز بوده اید!!!
2- برادرعزیزم، بنده سعی ام بر این است که در شبهات جانب احتیاط شرعی را رعایت نمایم. ولی در مورد مدنظر و بحث مان، ذره ای به راستی و درستی مطالبم شک ندارم.
آیا مومن و معتقد واقعی به خدا در ماه مبارک رمضان روزه خواری علنی می کند؟! آیا دختر و پسر مومن، جهت استهزاء مومنین در کنار هم و با کفش نماز می خوانند؟! آیا مومنین (نعوذ بالله) در گردن سگ، پارچه سبز که نماد اهل بیت پیامبر(ص) می باشد، آویزان می کنند؟! آیا مومنین در روز عاشورا که تمامی اهل زمین و آسمان برای فرزند دلبند خانم حضرت فاطمه زهرا (س) محزون و گریانند، به رقص و شادی و هلهله می پردازند؟! و به عزاداران سید و سالار شهیدان، هتک حرمت و حمله ور می شوند؟! آیا مومنین در روز عاشورا پرچم و علم آقا اباعبدالله(ع) را به آتش کشیده و به نماز ظهر عاشورای عزاداران حمله ور می شوند؟! آیا مومنین، تمثال مبارک امام و آقا را پاره و جسارت می نمایند؟! آیا مومنین، عده ای از عزیزان بسیجی و انتظامی را برهنه و کشف عورت نموده و به زور از آنان می خواهند که برقصند؟! آیا مومنین، به زور و اجبار از بسیجی در اسارت خود می خواهند، که به امام و رهبری و ارزشهای متعالی اسلامی فحاشی نماید؟! آیا مومنین، مسجد و حسینیه را با کتب قرآن و ادعیه به آتش می کشانند؟! آیا مومنین، مردی را در برابر زن و فرزندش به باد کتک و ضرب و جرح می گیرند؟! آن هم به بهانه داشتن محاسن؟!!! آیا مومنین شعار جمهوری ایرانی سر داده و خواستار حذف اسلامیت از ایران می شوند؟! آیا مومنین ......؟! آقا محمد فدای نام زیبایت، به خدا دلم پر از درد است. که چرا عده ای هنوز از ماهیت فرقه سبز بی اطلاعند! آیا شما انتظار داشتید که با این اوصاف، بنده به جای عنوان اراذل و اوباش، منافق، فاحشه های خیابانی از عناوین مقدس عارف، زاهد و متقی برایشان استفاده می نمودم!!!
برادرم با اوصاف مذکور، من از عنوان عده ای از افراد فریب خورده و جاهل به اغراض پلید سران فتنه نیز استفاده نمودم، که تا عده ی اندکی را که معتقد به ارزشها ولی فریب خورده می باشند، را تخصیص زده و مستثنی نمایم! و آن مطالب را تعمیم ننموده و عمومیت ندهم! تا آن عده ناچیز باقیمانده را، مشمول آن اوصاف شیطانی ندانم. البته قبل ذکر است که منظورم از آنان، مردم اولیه ملحق به فتنه گران نمی باشد. بلکه آنان به محض اطلاع از ماهیت کثیف و خبیث فتنه گران، از آنها اعلام برائت نموده و راهشان را از آنان جدا و در مسیر ولایت و رهبری قرار گرفته اند!
3- باز هم متعجبم که ادعا دارید که پیرو رهبر و مطیع امر آقا می باشید. ولی با آن حال در پایان نوشتارتان می نویسید که: (جناب علی آقا از تنکابن شما عبارات بالا را به طرفداران جنبش سبز! نسبت دادید درست و اشتباهش با خودتان، اگر درست گفته باشید که در آن دنیا پاداش خود را خواهید گرفت ولی اگر اشتباه کرده باشید؟؟؟) آیا محمد جان، موضع رهبری عزیز را در مورد این فرقه ضاله که مورد حمایت پست ترین گروه ها و افراد بشر، از همجنس بازان گرفته تا گروهک تروریستی ریگی و....! می باشند را نمی دانید؟! آیا سران فتنه سبز از حمایت آن عناصر پلید اعلام برائت و مرزبندی صریح نمودند؟! محمدجان تو را به روح خانم حضرت زهرا(س) قسم می دهم که بفرما کجای این بازیهای نفسانی و شیطانی به راه و مسیر امام (ره) و شهدا شباهت دارند؟! آقا محمد، اگر واقعا از ماهیت آنان خبر نداری پس مقداری تحقیق و توسل به ائمه اطهار(ع) بنما تا به زودی راه راست و صراط مستقیم الهی را پیدا کنی!
عزیزجان به خدا، راه هدایت و سعادت فقط در مسیر ولایت و امامت می باشد. ما با کسی دشمنی و عناد نداریم و از گمراهی و انحراف دیگران ناراحت و از هدایت و بازگشت دیگران به مسیر حق و عدالت علوی، خوشحال خواهیم شد. عزیزم اشتباه نشود که ما اهل کینه و بغض بی مورد می باشیم! نه نه!!! بلکه سعی مان در این است که شعار اعتقادی و وجودی مان، سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم یا حسین(ع) باشد.
والله همین الان از خدا می خواهم که گمراهین راه حق و حقیقت به صراط مستقیم الهی باز گردند. مگر ما چقدر عمر داریم که این باقیمانده آن را در مسیر پوچ شیطانی و نفسانی هدر بدهیم! بزرگان دین و عرفای الهی چگونه اند و ما چگونه؟! شاید تا لحظه ای دیگر عمرمان باقی نباشد، حرف من این است که آیا با آمادگی روحی و طهارت باطن به ملاقات حضرت حق جل و جلاله، خواهیم رفت و یا خدای ناکرده با خباثت باطن و زشت سیرتی!!! برادرخوبم جناب محمد آقای عزیز، به خدا بدانید که راه خیلی روشن است و به تعبیر قرآن کریم: بل الانسان علی نفسه بصیرة، یعنی هر انسانی می داند و به باطن واقعی خود اگاه است. حیف است که سرمایه اندک عمر را، در حالی که می توانیم در مسیر بندگی و عبودیت خدای متعال مصرف نمائیم، بیائیم و خرج دنیای افرادی نمائیم که نه تنها شفیع و دستگیرمان در قیامت نمی باشند. بلکه خود گرفتار و محتاجند! عزیز هموطنم، به مطالبم مقداری فکر کن. من خیر شما و همه دوستان و همچنین خودم را می خواهم. فردای قیامت هرکسی را با عمل خود به محاسبه و محاکمه می کشانند! البته من خدا را به عظمت وجودی خانم زهرای مرضیه(س) قسم می دهم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد که اگر غیر این باشد همه چیز را باخته ایم! شهیدانی که خداوند عالم در قرآن کریم در شأن و منزلت آنان فرموده اند: "بل احیاء عند ربهم یرزقون" ان شاء الله قسمت همه ما "ترزق عندالله " خواهد شد و ما هم مصداق "عند ربهم یرزقون" خواهیم شد.
در پایان بنده ضمن اینکه با تمام وجودم اعلام می دارم که در این فضای مجازی دست شما هموطن خوبم را می بوسم. از شما به جهت اینکه از نوشتارم تلقی بی ادبی و جسارت به خود را کرده اید، عذرخواهی و طلب حلالیت می نمایم. در پناه مولا حضرت صاحب الزمان (عج) و عاقبت به خیر (شهادت) باشید و باشیم. ***یا ام السادات زهرای اطهر***
محمد (عاشق مير حشين)
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام مجدد و تقدیم ادب و احترام خدمت علي اقا از شهر زيبا و شهيدپرور تنكابن

برادر عزيزم علي آقا تمام اين افرادي كه نام برده ايد كه در ماه مبارک رمضان روزه خواری علنی می کنند، جهت استهزاء مومنین در کنار هم و با کفش نماز می خوانند، در گردن سگ پارچه سبز که نماد اهل بیت پیامبر(ص) می باشد آویزان می کنند، در روز عاشورا که تمامی اهل زمین و آسمان برای فرزند دلبند خانم حضرت فاطمه زهرا (س) محزون و گریانند به رقص و شادی و هلهله می پردازند، به عزاداران سید و سالار شهیدان، هتک حرمت و حمله ور می شوند، در روز عاشورا پرچم و علم آقا اباعبدالله(ع) را به آتش کشیده و به نماز ظهر عاشورای عزاداران حمله ور می شوند، تمثال مبارک امام و آقا را پاره و جسارت می نمایند، عده ای از عزیزان بسیجی و انتظامی را برهنه و کشف عورت نموده و به زور از آنان می خواهند که برقصند، به زور و اجبار از بسیجی در اسارت خود می خواهند که به امام و رهبری و ارزشهای متعالی اسلامی فحاشی نماید، مسجد و حسینیه را با کتب قرآن و ادعیه به آتش می کشانند، مردی را در برابر زن و فرزندش به باد کتک و ضرب و جرح می گیرند آن هم به بهانه داشتن محاسن، شعار جمهوری ایرانی سر داده و خواستار حذف اسلامیت از ایران می شوند و ..
جزو طرفداران جنبش سبز نيستند، اينها همان فرصت طلباني هستند كه وقتي ديدند شهر شلوغ شده و يك عده به نتيجه انتخابات معترضند شروع كردند به سو استفاده و تخريب و بدنام كردن جنبش سبز .
علي آقا جنبش سبز فرقه نيست بلكه جنبش مردمي است كه رنگ سبز را به جهت عرض ادب به ائمه اطهار انتخاب كرده است اين را خود سيد بزرگوار مير حسين در ابتداي نامزدي خود اعلام كرد، حال اگر چنانچه كساني به جهت سو استفاده، از رنگ سبز استفاده نمودهاند، قصد نيرنگ و تخريب اين جنبش را داشته اند. علي آقا شما نبايد رفتار ان عده فريب خورده را به حساب خيل عظيم طرفداران سبز بدانيد.
علي آقا همين الان در بين طرفداران سبز، جانباز - خانواده شهيد - بسيجي- سپاهي و ايثارگر وجود دارد كه همه انها عاشق رهبرند .
شما بايد حساب ان عده قليل را از اين بندگان مومن خدا جدا كنيد من از همين جهت هست كه به فرمايشات قبلي شما افسوس خوردم كه اين برادر ارزشي ما چرا همه را به يك چوپ مي راند و يك بلانسبت در جمله هايش ديده نميشود.

برادرم به خدا قسم من افرادي را ميشناسم كه از اول جنگ تا آخر در جبهه هاي حق عليه باطل بوده اند و هم اينك طرفدار اصلاح طلبان هستن و در دنيا رهبر عزيزمان را بيشتر از هر كسي دوست دارند.
من اگر اين حرفها را ميزنم براي اين است كه بتوانيم يك فيلتري بين افراد واقعي و مومن و افراد سود جو قرار بدهيم تا همه را خداي نكره ه به يك چوب نرانيم و يك اشتي ملي راه بيندازيم.
خدا آن عده فريب خورده كه شما در متنتان فرمودهايد را يا به راه راست هدايت كند يا اگر نشدند نابود كند .
بنده همين جا اعلام ميكنم كه خود را خاك پاي همه بسيجيهاي عاشق امام حسين ميدانم و آرزو ميكنم خداوند اين توفيق را به بنده بدهد كه نوكريشان را بكنم،
در آخر علي اقا، شما اروزي شهادت داريد من آرزوي نوكري امثال شما را كه آروزي شهادت ميكنند را دارم
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"بسم الله العلیم الخبیر"
با عرض سلام خدمت برادر ارجمند، جناب آقای محمد عاشق ....!!!
بنده قبل از ورود به بحث، پیش شرطی را باید خدمت شما هموطن گرامی عرض می نمایم و آن این استکه در صورت طفره نرفتن شما از جواب دادن به سوالاتم، حاضر به ادامه مناظره با شما می باشم!
زیرا گمانم این استکه جنابعالی به جهت فرار به جلو، از پرداختن به متن و اصل دوری و به حاشیه و فرع می پردازید! و خودتان و هر کاربر محترم و با وجدانی نیز این را به خوبی می داند و درک می کند!
بنده در این کامنت چند سوال را در نقد مطالب کامنت آخرتان مطرح می نمایم که در صورت ارائه نمودن جواب منطقی از جانب شما به سوالات مدنظر، به مناظره مان ادامه خواهیم داد.
"که در غیر اینصورت با کمال شرمندگی و معذرت خواهی، ادامه این بحث را مصداق قاعده منطقی دور می دانم و آن را برای خود تلف نمودن وقت شریف و طلائی و هدر دادن انرژی می دانم"!
1- نوشته اید که آنانی را که بنده بدان اشاره نمودم که تحت بیرق سبز موسوی، به آتش زدن مسجد، حسینیه، قرآن، پرچم آقا اباعبدالله الحسین(ع) ، پاره نمودن و هتاکی به تصاویر مبارک امام و رهبری، هتک حرمت به روز عاشورا و عزاداران حسینی (ع)، برهنه نمودن وحشیانه عزیزان بسیجی و افرادی از نیروی انتظامی، آشوبگری و ضرب و جرح مردم بی پناه و.....! مبادرت ورزیدند. از افراد فرقه سبز نبوده، بلکه افرادی فرصت طلب که جهت بدنام کردن فرقه سبز این کارهای وحشیانه و حیوانی را نموده اند! با فرض محال فوق سوالم از جنابعالی این است که: اگر حرف شما صحت داشته باشد پس چرا موسوی و... از آنان اعلام برائت ننموده و اعمال ننگین و دشمن شادکن آن خبیثان را محکوم ننمودند؟! و چرا از حمایت آنان و نیز گروهای تروریستی از قبیل منافقین و گروهک ریگی، ابراز بیزاری و برائت نجستند و بلکه با صدور بیانیه، اعمال منافقین و به قول جنابعالی فرصت طلبان را تمجید و آنان را بندگان خداجوی نامیدند؟! و....!
2- اشاره داشتید که بین طرفداران سبز! جانباز، خانواده شهید، بسیجی، سپاهی، و ایثارگر وجود دارند و همگی عاشق رهبر معظم انقلابند! و افرادی را در بین حامیان سبز، سراغ دارید که از اول جنگ تا آخر در جبهه های نبرد با مزدوران صدام بوده و حضور داشته اند. و در پایان آن همانند گذشته نگاشته اید که: همه آن حامیان سبز! در دنیا، رهبر عزیزمان را بیشتر از هر کس دوست دارند!!! بنده ضمن ارائه دو نقد کوتاه سوالی را هم در امتداد سوال اولم و برای چندمین بار مطرح می نمایم و همچنان همانند گذشته منتظر ارائه پاسخ منطقی از جانب شما خواهم ماند!
نقد اول: اولا: کسی منکر وجود اینها تا قبل از فتنه گری موسوی و خطبه های رهگشای 29 خرداد رهبر فرزانه انقلاب نمی باشد. و بلکه بنده نیز افراد حزب اللهی و ارزشی فراوانی را سراغ دارم، که قبل از آشکار شدن ماهیت موسوی و فرقه سبز! از طرفداران پرو پا قرص موسوی و حامی آن بوده اند ولی بعد از آغاز اغتشاش و فتنه گری از جانب موسوی و حامیانش و تمکین ننمودن موسوی از فرامین نورانی و پدرانه رهبر عزیز انقلاب، بلافاصله از وی و اهداف پلیدش فاصله گرفته اند. و لذا استناد دوباره به آنان زیبا و محسن، به نظر نمی رسد!
نقد دوم: بر فرض امکان حضور متوالی و مجدد، عده معدودی از جانبازان و خانواده های شهدا و... در بین حامیان موسوی، این به هیچ وجه مشروعیتی به آن فرقه سبز نمی بخشد! زیرا مگر تاریخ را از یاد برده ایم که بعد از شهادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و در زمان خلافت امام مظلوم شیعیان، حضرت علی (ع) عده ای از صحابه خاص و نزدیک آقا رسول الله (ص) در مقابل مولای متقیان ایستاده و حتی لشکرکشی نموده اند! و از جمله آن مصادیق می توان به وجود طلحه که مشهور به طلحة الخیر بوده و زبیر که آن هم اشتهار به سیف الاسلام داشته و بدان نام بزرگ مشهور بوده، اشاره نمود! ولی ما شاهدیم که بسیاری از آن نزدیکان و اصحاب رسول گرامی اسلام(ص) با وجود تاکید فراوان پیامبر(ص) بر فرمانبرداری و تبعیت اصحاب خود از فرامین و اطاعت از ولایت امام علی (ع)، باز به رویاروئی و تقابل با مولا پرداخته اند! فلذا با وجود این شاهد مثال تاریخی، حضور برخی از افراد فوق، هیچگونه مشروعیت و درستی به راه موسوی و آن فرقه سبز نمی بخشد!
و اما سوالم در این باب از شما برادر ارجمند: 3- افراد فوق چگونه علاقه مند، دوستدار و مطیع اوامر رهبرعزیز می باشند و حتی شما نوشته اید: که در دنیا، رهبر عزیز را بیشتر از هرکس دوست می دارند! ولی هیچ گونه فرمانبرداری ای از فرامین معظم له در باب انتخابات، عدم تقلب در آن و در مورد نادرستی و گمراه بودن فرقه سبز، نمی کنند؟! مگر حضرت آقا، بارها و بارها و به طور مکرر در باب فتنه بعد از انتخابات و در رد و مذمت فرقه سبز موضع گیری صریح و آشکار نگرفته اند؟! و همه را به بصیرت افزائی و دوری از این فرقه، امر نفرمودند؟! و مگر رهبرعزیزمان این فرقه سبز! را برنامه دراز مدت و از پیش تعیین شده جریان برانداز و ضدانقلاب، سلطنت طلبان و تکفیری ها که در رأس همه آنان استکبار جهانی و صهیونیست های مزدور و تروریست قرار دارند، ندانسته و آن را برنامه دشمن معرفی نکرده اند؟! و آیا رهبر فرزانه و محبوب انقلاب اخیرا نفرمودند که: سران واقعی فتنه، دشمنان بیرونی و استکبار جهانی می باشند. و اینهائی را که در داخل به عنوان سران فتنه، مشهور می باشند عمله های داخلی آنانند؟ و کار دشمن را انجام می دهند؟ و کار بر زمین مانده آنان را می خواهند به اتمام برسانند؟! پس سوال اساسی و کلیدی در اینجاست که: چرا از یک طرف دم از رهبری زده و در حالی که از فرامین حکیمانه علی زمان، رهبر عزیز انقلاب فرمان برداری نمی شود. و از جانب دیگر با توجه به موضع گیری صریح حضرت آقا مبنی بر خیانت سران فتنه و برانداز بودن فرقه سبز، باز هم از فرقه سبز و سران فتنه حمایت می نمائید؟!
قبلا هم عرض نمودم که طبق قاعده منطقی: جمع بین دو متناقض محال می باشد؟!
در پایان بار دیگر عرض می کنم که بنده به خاطر تخصیص زدن و مستثنی قائل شدن به آن جمع اندک ولی فریب خورده و جاهل به اغراض خائنانه فتنه گران از همین عنوان در کامنت قبلی ام استفاده نمودم، تا این جمع معدود، مشمول عناوین بکار برده شده برای آن خبیثان و اراذل و اوباش نشوند! فلذا جا نداشت که جنابعالی بار دیگر در کامنت خود بنویسید که: (افسوس خوردم که این برادر ارزشی ما چرا همه را به یک چوب می راند و یک بلانسبت در جمله هایش دیده نمی شود.)!
برادر عزیزم، من منتظر پاسخ جنابعالی به سوالات آشکار و منطقی ام از جانب شما می باشم. و انتظار دارم همانگونه که سوالاتم صریح و بدون ابهام می باشد. به خاطر دسترسی سریع به نتیجه درست و معقولانه، پاسختان نیز صریح و به دور از حاشیه، دسته بندی شده و منطقی باشد. پاسخ هر سوالی را جداگانه همانند کامنت بنده بدهید تا از خلط مباحث و سردر گمی کاربران و خوانندگان محترم دوری شود.
ضمن احترام نمودن مجدد و مضاعف برای شما برادر و هموطن خوبم، برایتان آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری از خداوند متعال خواستارم. در پناه مولای خوبان آقا حضرت ولیعصر (عج) باشید. ***یا امیرالمومنین***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام خدمت برادر ارزشي، جناب علي آقا از تنكابن
بنده بدون هيچ مقدمه اي ميروم سر اصل مطلب.

فرمايش علي آقا از تنكابن :
1- نوشته اید که آنانی را که بنده بدان اشاره نمودم که تحت بیرق سبز موسوی، به آتش زدن مسجد، حسینیه، قرآن، پرچم آقا اباعبدالله الحسین(ع) ، پاره نمودن و هتاکی به تصاویر مبارک امام و رهبری، هتک حرمت به روز عاشورا و عزاداران حسینی (ع)، برهنه نمودن وحشیانه عزیزان بسیجی و افرادی از نیروی انتظامی، آشوبگری و ضرب و جرح مردم بی پناه و.....! مبادرت ورزیدند. از افراد فرقه سبز نبوده، بلکه افرادی فرصت طلب که جهت بدنام کردن فرقه سبز این کارهای وحشیانه و حیوانی را نموده اند! با فرض محال فوق سوالم از جنابعالی این است که: اگر حرف شما صحت داشته باشد پس چرا موسوی و... از آنان اعلام برائت ننموده و اعمال ننگین و دشمن شادکن آن خبیثان را محکوم ننمودند؟! و چرا از حمایت آنان و نیز گروهای تروریستی از قبیل منافقین و گروهک ریگی، ابراز بیزاری و برائت نجستند و بلکه با صدور بیانیه، اعمال منافقین و به قول جنابعالی فرصت طلبان را تمجید و آنان را بندگان خداجوی نامیدند؟! و....!

پاسخ محمد (عاشق مير حسين)
جناب مير حسين عزيز در اكثر بيانيهاي خود مردم را همواره تشويق به آرامش و انضباط و رعايت موازين اخلاقي نموده اند اگر باور نداريد زحمت بكشت تمام بيانيه ها و سخنان ايشان را مرور كنيد ايشان بارها و بارها اين موضوع را اعلام نمودند . حتي در يكي ار بيانيه هايشان در خصوص منافقين گفته بودند كه اين مجاهدين خلق و منافقان جنازه اي بيش نيستند چرا اصرار داريد اينها را از قبر بيرون بكشيد.

فرمايش علي آقا از تنكابن :
2- اشاره داشتید که بین طرفداران سبز! جانباز، خانواده شهید، بسیجی، سپاهی، و ایثارگر وجود دارند و همگی عاشق رهبر معظم انقلابند! و افرادی را در بین حامیان سبز، سراغ دارید که از اول جنگ تا آخر در جبهه های نبرد با مزدوران صدام بوده و حضور داشته اند. و در پایان آن همانند گذشته نگاشته اید که: همه آن حامیان سبز! در دنیا، رهبر عزیزمان را بیشتر از هر کس دوست دارند!!! بنده ضمن ارائه دو نقد کوتاه سوالی را هم در امتداد سوال اولم و برای چندمین بار مطرح می نمایم و همچنان همانند گذشته منتظر ارائه پاسخ منطقی از جانب شما خواهم ماند!
نقد اول: اولا: کسی منکر وجود اینها تا قبل از فتنه گری موسوی و خطبه های رهگشای 29 خرداد رهبر فرزانه انقلاب نمی باشد. و بلکه بنده نیز افراد حزب اللهی و ارزشی فراوانی را سراغ دارم، که قبل از آشکار شدن ماهیت موسوی و فرقه سبز! از طرفداران پرو پا قرص موسوی و حامی آن بوده اند ولی بعد از آغاز اغتشاش و فتنه گری از جانب موسوی و حامیانش و تمکین ننمودن موسوی از فرامین نورانی و پدرانه رهبر عزیز انقلاب، بلافاصله از وی و اهداف پلیدش فاصله گرفته اند. و لذا استناد دوباره به آنان زیبا و محسن، به نظر نمی رسد!
نقد دوم: بر فرض امکان حضور متوالی و مجدد، عده معدودی از جانبازان و خانواده های شهدا و... در بین حامیان موسوی، این به هیچ وجه مشروعیتی به آن فرقه سبز نمی بخشد! زیرا مگر تاریخ را از یاد برده ایم که بعد از شهادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و در زمان خلافت امام مظلوم شیعیان، حضرت علی (ع) عده ای از صحابه خاص و نزدیک آقا رسول الله (ص) در مقابل مولای متقیان ایستاده و حتی لشکرکشی نموده اند! و از جمله آن مصادیق می توان به وجود طلحه که مشهور به طلحة الخیر بوده و زبیر که آن هم اشتهار به سیف الاسلام داشته و بدان نام بزرگ مشهور بوده، اشاره نمود! ولی ما شاهدیم که بسیاری از آن نزدیکان و اصحاب رسول گرامی اسلام(ص) با وجود تاکید فراوان پیامبر(ص) بر فرمانبرداری و تبعیت اصحاب خود از فرامین و اطاعت از ولایت امام علی (ع)، باز به رویاروئی و تقابل با مولا پرداخته اند! فلذا با وجود این شاهد مثال تاریخی، حضور برخی از افراد فوق، هیچگونه مشروعیت و درستی به راه موسوی و آن فرقه سبز نمی بخشد!

پاسخ محمد (عاشق مير حسين)
تمام افرادي كه نام برديد همچنان مير عزيز را دو دارند و ايشان را به عنوان يك انقلابي مبارز قبول دارند و اين كه فرمودهايد خيلي از انها از مير حسين جدا شده اند را قبول ندارم به نظر من حتي بعد از اين اتفاقات به مير حسين نزديكتر شده اند و در حال حاضر هم تمام سعيشان اين است كه كدورتهاي پيش امده بين رهبر عزيزمان و مير حسين را برطرف نمايند جناب علي آقا مزيد اطلاع جنابعالي عرض ميكنم كه به زودي زود شما شاهد يك آشتي بين اين دو عزيز بزرگوار خواهيد بود هر چند قهري در بين نبوده است هر چه بود اختلاف افكني تعدادي انسان از خدا بي خبر بود كه تمام تلاششان را كردن كه بزرگان و دلسوزان نظام همانند هاشمي - موسوي و خاتمي كه سالهاي سال در كنار رهبري بوده اند را از ايشان جدا كنند كه تا حدودي موفق نيز بودند و ليكن مشكلات در حال حل شدن است و به زودي شاهد وحدت و يكپارچگي مجدد اين عزيزان خواهيم بود.
اين اتفاقات تلخ هزار بدي اگر داشت يك حسن هم داشت و آن اين بود كه معلوم شد دوستان و ياران و همسگران قديمي انقلاب بايد بيشتر قدر هم را بدانند. اتقاقاتي كه در اين چند روز اخير اتفاده را كه در جريانش هستيد؟

فرمايش علي آقا از تنكابن:
3- افراد فوق چگونه علاقه مند، دوستدار و مطیع اوامر رهبرعزیز می باشند و حتی شما نوشته اید: که در دنیا، رهبر عزیز را بیشتر از هرکس دوست می دارند! ولی هیچ گونه فرمانبرداری ای از فرامین معظم له در باب انتخابات، عدم تقلب در آن و در مورد نادرستی و گمراه بودن فرقه سبز، نمی کنند؟! مگر حضرت آقا، بارها و بارها و به طور مکرر در باب فتنه بعد از انتخابات و در رد و مذمت فرقه سبز موضع گیری صریح و آشکار نگرفته اند؟! و همه را به بصیرت افزائی و دوری از این فرقه، امر نفرمودند؟! و مگر رهبرعزیزمان این فرقه سبز! را برنامه دراز مدت و از پیش تعیین شده جریان برانداز و ضدانقلاب، سلطنت طلبان و تکفیری ها که در رأس همه آنان استکبار جهانی و صهیونیست های مزدور و تروریست قرار دارند، ندانسته و آن را برنامه دشمن معرفی نکرده اند؟! و آیا رهبر فرزانه و محبوب انقلاب اخیرا نفرمودند که: سران واقعی فتنه، دشمنان بیرونی و استکبار جهانی می باشند. و اینهائی را که در داخل به عنوان سران فتنه، مشهور می باشند عمله های داخلی آنانند؟ و کار دشمن را انجام می دهند؟ و کار بر زمین مانده آنان را می خواهند به اتمام برسانند؟! پس سوال اساسی و کلیدی در اینجاست که: چرا از یک طرف دم از رهبری زده و در حالی که از فرامین حکیمانه علی زمان، رهبر عزیز انقلاب فرمان برداری نمی شود. و از جانب دیگر با توجه به موضع گیری صریح حضرت آقا مبنی بر خیانت سران فتنه و برانداز بودن فرقه سبز، باز هم از فرقه سبز و سران فتنه حمایت می نمائید؟!
قبلا هم عرض نمودم که طبق قاعده منطقی: جمع بین دو متناقض محال می باشد؟!
در پایان بار دیگر عرض می کنم که بنده به خاطر تخصیص زدن و مستثنی قائل شدن به آن جمع اندک ولی فریب خورده و جاهل به اغراض خائنانه فتنه گران از همین عنوان در کامنت قبلی ام استفاده نمودم، تا این جمع معدود، مشمول عناوین بکار برده شده برای آن خبیثان و اراذل و اوباش نشوند! فلذا جا نداشت که جنابعالی بار دیگر در کامنت خود بنویسید که: (افسوس خوردم که این برادر ارزشی ما چرا همه را به یک چوب می راند و یک بلانسبت در جمله هایش دیده نمی شود.)!

پاسخ محمد (عاشق مير حسين)
علي آقا بشر هميشه جايز الخطاست بنده قبول دارم كه مير عزيز در برخي مواقع به فرمايشان رهبري انطور كه بايد عمل نكردند ولي اين دليل نميشود كه دوستيها و مبارزاتي كه اين دو عزيز با هم و به اتفاق داشته اند را فراموش كرد بالاخره بعضي موقع ها فرزندان فرمايشات پدر خود را به درستي انجام نميدهند كه اين مورد هم از آن دست است .

به شما دوست عزيز هم توصيه ميكنم به جاي اينكه اين اختلافات و بحث ها را دامن بزنيد قدري سعيد كنيد هم دليها را بيشتر كنيد، از قديم گفته اند جلوي ضرر را هر وقت بگيريد منفعت است.

با آرزوي سلامتي و موفقيت براي شما برادر ارزشي
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
"یاجمیل"
باعرض سلام خدمت برادر عزیز جناب آقا محمد،
چون طرفین مناظره از ارائه پاسخ طرف مقابل اقناع نشده، فلذا صلاح را در خاتمه دادن به این بحث می دانم. تشکر و سپاسگذاری به خاطر حضورتان در مناظره.
قضاوت در مورد سحت و سقم نوشتار را، به کاربران محترم و وجدان خود در خلوت بین خویش و خدای خویش، واگذار می کنم. عاقبت به خیر باشید. ***یازهرا***
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
باعرض سلام خدمت برادر عزیز جناب علي آقا از تنكابن
بنده با نظر شما موافقم چون طرفین مناظره از ارائه پاسخ طرف مقابل اقناع نشدند قضاوت را به کاربران واگذار ميكنيم.
باتشكر و احترام مجدد به شما هم وطن عزيزم از تنكابن.
سبزی خورد کن
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزای من به این قاشق موسوی این قدر محل نذارین دوباره هو ورشون میداره فکر میکنن خبریه

(به اسمم توجه کنید دوزاری میافته!)
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۲۳
۷
دروغ زاده نه نوری زاده
فدایی اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۲۰
۴
واقعا جای تاسف است که بعضی ها دل به صحبت های افرادی چون نوری زاده ها میدهند چرا که که ماهیت ضد انقلاب آنها آشکار است آنها فقط و فقط به فکر گرفتن ماهی از آب گل آلود است.همانطور که امام خامنه ای فرمودند: بصیرت بصیرت بصیرت
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۵
نوری زاده = جاسوس سیا و موساد و MI 6
یه بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
کم گفتی عزیز دل برادر
.... و جاسوس روسیه و استخبارات بلاد عرب و واواک نظام مقدس و .....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
همش در دو کلمه====نوری زاده=بدبخت فلک زده
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۶
۲
سلام.این اقا وهمفکراش مصداق مثال اون حشره ی محترمه که هرجا بوی گندی به مشامش بخوره میره و روش میشینه..البته یه برتری هم داره اونم اینه که مگس هرجا گند ببینه میره میشینه اما این دوستمون هرجا فکر گندیده باشه میره (بابت بی ادب معذرت)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۵
۲
فکر می کنم امام خمینی در مورد شاه چند بار از عنوان «آقای شاه» استفاده کرده بود. آقای سانسور چی کاری به هدفت ندارم خدایی اش چقدر به خود امام علاقه داری و تا حالا یک دور صحیفه ی نور را خوانده ای؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۷
۳
اگر شما اجازه آزادي بيان را ميدايد مردم مجبور نبودند وقايع را از نوري زاد بشنوند ضمنا جواب سلام عليك است شما اگر دليلي براي رد ادعا هاي مشايي داريد بياوريد با فحش زدن كه مشكلي حل نميشود ولي شفافيت مشايي قابل تحسين است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نفهمیدیم از نظر شماها ازادی بیان یعنی چی؟با اومدن احمدی نژاد ازادی بیان هم اومد از ریز تا درشت هر کی هرچی دلش میخواد میگه کسی هم جلوشو نو نمیگیره . شعار عدم ازادی بیان در این دولت رنگ باخته
مگر اینکه ازادی بیان را گستاخی و بی ادبی و وحشیگری بدونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادي بيان يعني اينكه كسي بجرم ابراز عقيده به زندان نيفتد جزء اصول قانون اساسي است يعني اينكه با فحاشي به عقيده كسي نتازيد و با دليل هر چيزي را رد كنيد نه با كتك و فحاشي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه ميفرمائيد آزادي بيان هست بفرمائيد جرم امثال مش... در اين كشور چيه دست به اقدام عملي عليه نظام زده اند؟ايا مگر خداوند نگفته كه همه قولها را بشنويد و بهترين انها را انتخاب كنيد
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱۱
دروغ زاده محترمه چطور به پست مشایی ارزش دارد ولی دکتر و سایر دلسوزان این مملکت ندارند0در ثانی شماها سواد ندارین که بفهمین که حدادیان چی گفته
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۵
۲
علی جان ...مهران آزادپی تحویل بگیرید!!!!!!!!از حمله به احمدی دلاور و نثار فحش ها و تهمت ها به ایشان ....تا....دفاع از شخص مشکوک!!!!!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲
۵
تبریک می گم یه نفر هم به جمع طرفداران اسفندی جون اضافه شده اونم کی دیپلمات فراری و ورشکسته سیاسی نوری زاده خوب جای تعجب نیست آخه فهمیده اسفندی جون حاتم بخشی می کنه و بی حساب کتاب پول می ده تا مشهور بشه گفته تبلیغ این آقا رو بکنه شاید بهش یه پولی بده کی به کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستي نوري زاده كي ديپلمات شد ما نفهميديم؟
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۹
۷
اين خود سند حقانيت حرف هاي حاج آقا منصور ارضي و حاج سعيد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۶
۲
فيلم ان حرفهاي حداديان در مورد مشائي تو اينترنت ديدن .... پس گفته بري بهشت يا از اون حرفها كه خود شما هم خجالت ميكشيد...
یابو علفی کش!!
|
Iran (Islamic Republic of)
حدادیان به مشایی گفت یابو علفی منم بهش میگم یابو علفی مگه عار داره؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۶
۳
حرف مشایی همان حرف رئیس جمهور است که با شفافیت بیشتری بیان میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۷
۳
اگر راست می گویید متن کامل صحبتهای بی ادبانه سعید حدادیان را قرار دهید تا قضاوت برای همه راحت شود نوری زاده هم از مشایی دفاع نکرده .گفته اینه که با مقامات اینجوری هستند هیچ احترامی برای مردم عادی قایل نیستند .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۵
۱
آقای ناشناس
منظور از آزادی بیان این است که آزادی پس از بیان هم وجود داشته باشد.خوب فهمیدی
بسيجي عاشق (ولايت)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۵
۵
نوري زاد كيه كه نظرش مهم باشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۴
۵
نوری زاده ی منافق می فهمه که ادب و شعور یعنی چه؟؟؟؟ اما ما مسلمان های مدعی نظام جمهوری اسلامی برای خودی هامون هم احترام نمی گذاریم و فقط زیراب زنی و انتقاد الکی کارمون شده. کسی نیست به حدادیان بگه تو اصلا سیاست بلدی که داری چرت می گی؟؟؟؟؟
دانشجویی بی ترمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۳
۴
به آقای مشایی توصیه می کنم سرنوشت رفاعه (از توابین) را مطالعه کنند و ببینند که چرا او از صف دشمنان مختار ثقفی جدا شد؟
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۲
۳
آقای حسین شما اشاره کردید پیرو ولایت فقیه باشیم ،آقای مشایی معزول حکم ولایت هستن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۴
۶
دم حاج سعید گرم حقش بود مرتیکه
چیه اینقدر زر زر می کنین که موج سبز موج سبز
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۱۱
۴
ای صراط غیر مستقیم تو نه دوستیت مشخصه نه دشمنیت تواین مملکت ازآب گل آلود چیه میخواهی بگیری ؟اینقدار منافق بازی درنیار هرچی از نظر تووامثال تو صیصح است اسلام نائب محمدی است وهرکه مخالف شما است اسلام امریکایی است خدا راگذاشتیم کنار وهر دل تنگت مخواهد می نویسی سایت شما من رایاد روزنامه منافقین میاندازد.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد اقا من با شما موافق نيستم قبول كه سايط صراط اخبار جهت دار و يك طرفه پخش ميكنه و انصافا هم تا ميتونه سعي ميكنه اخباري رو پخش كنه كه بر ضد اصلاح طلبها و يا به قول خودشون سران فتنه باشه ولي يك مزيت داره اين سايت اون هم اينه كه نظرات را تائيد و پخش ميكنه اين خودش خيلي خوبه و جاي تشكر از مسئولين اين سايت رو داره، پيشنهاد ميكنم شما هم اگر نقدي به اخبار و يا نظرات خوانندگان داري اعلام كن سايت صراط حتما تائيد و پخش ميكنه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۵۳
اگه مشاهي از ايران صحبت نكنه از عربستان صحبت كنه براي عرب پرست بودن بعصي ها مخصوصا صراط متاسفم
مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
خنگه خوله! بعد 1400 سال هنوز فرق اسلام و عرب بودن رو نمیفهمی؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۴
آقای مشایی نشان داده اند که برای هدف خود تلاش می کنند آن هم با این همه مخالف ، بر خلاف کسانی که فقط ادعا می کنند و حرف می زنند ، این مطلب برای من بسیار با ارزش است ، اگر ایشان برای دوره بعدی ریاست جمهوری کاندید شوند بنده به ایشان رای می دهم .
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
من تعجبم رو حرف يکي از عزيزان است که فرموده اند پيرو ولايت هستند و نهضت سبزي؟!
اصلا ميشه اين دو را با هم جمع کرد؟
سبزهايي که به خاطرشون امريکا و اسرائيل دوباره رو اومدند و احساس کردند هنوز ميتونند در ايران جايي داشته باشند.
برادر يا خواهر عزيز اگر واقعا ولايي هستي که هستي تو اين قسمت نظرت تجديد کن
محمد (عاشق مير حسن)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر آقا امير
نهضت سبز به نتيجه انتخابات معترض است نه به اصول قانون اساسي.
سبزی خودر کن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم ما رو خفه کردی با این عنوانت قاشق میر حسین هم شد کار؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۴
همه تو این نظرات اتفاق نظرداریم که عاشق ولایت فقیه هستیم ایشون که کارشون سخته که باید این همه موضع گیریهای مخالف و متناق
چه خبره نقی؟
|
Japan
|
۱۷:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
کی به کیه چی به چیه ؟ هان ؟
ناشناس
|
Japan
آخی خواب بودی گلم !هیچی نیست عزیزم بخواب داری خواب می بینی!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۵
درود بر حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت ولعنت بر مش...... منحرف
محمد حسین شریعتمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
حاج سعید واقعیات رو گفته.چرا بعضی آقایون ناراحتن؟
درضمن مش.... عددی نیست که کسی در مورد انتخابات بهش فکر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
خداوند دشمنان را ... آفريده اين ها هنوز نفهميدند كه از هر كس كه همايت كنند مردم به او شك مي كنند وحضرت امام نيز فرمودند هروقت ديديد دشمنان از شما تعريف كردند در كارتان شك كنيد
شاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
حمايت نه همايت
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۵۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
جالبه که از همه چیز حرف میزنید بجز دسته گل به آب دادن جناب حدادیان!با کسی مخالف هستید درست اما اسلام دین ادب ومتانت است .منبر و جلسه دعا حرمت دارد و نگاه داشتن حرمتش واجب است .جناب صراط یا خبر نده یا سانسور نکن !حدادیان فقط از بهشت حرف نزد بلکه با کلی توضیحات قصه گول خوردن حضرت آدم (ع)را تعریف کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و البته با توضیحاتی خجالت آور!!!!!آقای حدادیان خجالت بکش !
ی... ع... کش!
|
Japan
باشه بابا حالا ! حرفات درست اما مش...... حقشه که بش بگی ی... ع... ! البته این ........ که من میبینم بعید نیست این کلیپ رو خودش پخش کرده باشه که مظلوم نمایی کنه اما در هر صورت حرف حدادیان حرف حقی بود هر چند ادبیاتش خوب نبود
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
ما برای حل تمامی این مشکلات وبرای جدا شدن حق از باطل در این دوران اخرالزمان تنها یک کار میتوانیم بکنیم.......
دست به دعا برداشته و ظهور منجی عالم بشریت را از خدا بخواهیم و بس...
این السبب والمتصل و بین الارض و السما
درود بر شما
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دعا کافی نیست جانم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
از آنجائی که نوری زاده میداند در ایران چقدر منفور است میخواهد با تعریف از آقای مش.... ایشان را در نزد دوستداران رئیس جمهور بدنام کند.
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
نوري زاده بياد ايران كه چي بشه ؟ نكنه بطري هاتون تو زنداناتون بي استفاده شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید بی حدودیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
سلام رسانه دروغ.یعنی خطاب کردن مش...... با کلمه ....... و به مسخره گرفتن رئیس جمهور و ... توهین نیست؟
چقد راحت حقیقت رو نادیده میگیرین.خب بی حیا هستین دیگه. توقع دیگه ای نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
اقا صراط مگر مش...... یابو علفی نیست؟ پس چرا نظر من رو نمیداری تو نظرات؟
عاشق سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
اگه همه مثل حاج سعيدحداديان شجاعت داشتن كسي ازاونور دنيا خرمگس معركه نميشد مش..... هم پته هاش عنقريب ميريزه بيرون دوروبريهاش سنگ رويخ ميشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
ببینید اول شورای نگهبان تاییدش میکنه بعد بهش رای بدید
چه فرقی میکنه؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
نه مش.... ! نه مش......! آقای مستربین!!!!!!!!!! خدایی شبیه مستر بین نیست؟ هم کارهاش هم قیافش. بابت همین دودقیقه وقتی که حرومش کردم برای خودم متاسفم. اصلا ارزش بها دادن نداره. هروقت میخواهید خودتان را بسنجید ببینید دشمن از شما چه میگوید؟ تعریف میکند یا تکذیب؟ !!!!!!!!!!!!! حالا که عشق دشمنی، بمان تا اموراتت بگذرد. چون ، این نیز بگذرد مهم ماندنی هاست، نام نیک یا لطایف الخواجه!!!!
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
فقط مش........ .بقیه برن به جهنم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
اخه سعید حدادیان چه کاره مملکته که میاد به این راحتی به رح................ مش.......... توهین میکنه .نوری زاده ام که از مش.......... حمایت کرده دلیل نمیشه که در مورد این اقا قضاوت کرد .فقط میخواستم بگم که این کارا همش خود شیرینی افراده
سجیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۱
انشاالله که خدای رحمان همه ما را هدایت کند به جای این که به یکدیگر حمله کنید با نیت پاک دعا کنیم ،خداوند هر چه زودتر مقدمات فرج آقا امام زمان(ع) را فراهم نماید تا تمام زشتیها و ظلمها از بین برود ودیگر شاهد این گونه مسائل دنیوی که همه مردم را فریفته و خیلیها درآن غرق هستند نباشیم .انشاالله
زیادسخت نیست...یه کم بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۳
باسلام خدمت همه مردم ایران
من بعد از این همه جارو جنجال بالاخره فهمیدم تو این مملکت هیچ کس غیر از آفا دلش بحال مردم نمی سوزه
***جانم فدای رهبر**
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱
۲
لعنت خدا بر مش.............. این عنصر منافقین این شیطان پرست وبقول حدادیان یا.... عل....
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
من هميشه شادم ولي وقتي اسم اين مش............ به ميان ميادحالم بهم ميخوره ايشون انگارزيادحمام ميرن كه اينقدرميگن زلال اين كه كارش شده به زنهاادكلن وهديه فرستادن
jj
|
Kazakhstan
|
۱۹:۲۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۰
برید ....................
چرا همتون دوس دارید خودتونو به ............یت بزنید؟
سعید قبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
آخه ............ تو کی هستی که بخوای درباره سیاست نظر بدی و به خودت اجازه بدی به اح......... توهین کنی تو یه مداح بی شعور و بی سوادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
......... نوری زاده ........ای
م ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
جناب اقای مش............ تو که صلاحیت درک سخنان مراجع محترم را نداری چطور ادعای رئیس جمهوری می کنی خجالت بکش از مردم ایران شرم کن ما احترام خاصی برای ولایت فقیه ومداحان اهل بیت قائل هستیم جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
محمود کبیر بر قلب مردم حاکم است.
این حرفها به او خدشه ای وارد نخواهد کرد.
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
با اينكه با نظرات شما مخالفم و بشدت طرفدار مير حسين اما جاي تقدير داره كه نظرات همه رو نشون ميدين...اين اح................... ............ نذاشت ملت با هم دوست بمونن..يا علي
حسونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
ای کاش همه مثل حاج سعید غیرت انقلابی داشتند و جلوی انسانهایی خائن مثل ر.م...... می ایستادند ر.م......... یک دزد و خائن به انقلاب و ارمانهای آن و منکر حضرت امام خامنه ای و ولایت و رهبری ایشون هست .
lllllll
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
دمت گرم سعید جون واسه ریسشم بخون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
خدا وکیلی توهین نکرد به ادم خوبه خدا رو در نظر بگیره درود بر دکتر نوری زاده
زنده به عشق رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۱
۳
در خائن بودن مشایی که شکی نیست. حاج سعیدم خوب ... به مشایی . نوری زاده هم که مگسی بیش نیست
محمد
|
Poland
|
۱۸:۰۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱
۱
امثال نوري زاده اگر ريگ به كفششون نبود براي رسانه هاي غربي فعاليت نميكردن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۳۰ تير ۱۳۹۱
۱
۵
از ایجا باید شک کنیم که چرا یکی مثل نوری زاده....... از یک ....... چون .... لعنت الله طرفداریی میکنه
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۱
۲
داش سعید دمت گرم.حال بعضی ها رو خوب گرفتی.باز هم دمت گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۱
۰
سعید جون و حاج منصور فحش دادن به رئیس جمهور و دارو دسته هاش هیچی نشد سعید 450 هزار تومن جریمه حاج منصورم تبرعه این یعنی چی یعنی خودشونم بابت فحش به رئیس جمهور خوشحالن اخه کسی که این کاره نیست که نباید انتخاب بشه برای ریاست جمهوری