سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

گشت انصار؛ آری یا نه؟

با توجه به آغاز عملی طرح امر به معروف و نهی از منکر از سوی انصار حزب الله، آیا به نظر شما این اقدام مغایر قانون است؟ واکنش مردم به این طرح چه خواهد بود؟ آیا میان اقدامات گشت ارشاد و گشت انصار تداخل وجود دارد و یا آنها مکمل یکدیگر خواهند بود؟ آیا گشت انصار موجب کاهش ناهنجاری‌ها به خصوص در حوزه پوشش جوانان خواهد شد؟ آیا گروه های دیگری نیز می توانند به موازات انصار حزب الله اقدام به اجرای چنین طرح هایی کنند؟ به طور کلی آیا با طرح گشت انصار موافقید یا خیر؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
کد خبر : ۱۹۷۸۶۶
گروه فرهنگی صراط - ورود عملی انصار حزب الله به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، در روزهای گذشته با واکنش های متعددی همراه شده  است.

بر این اساس، نیروهای منتخب انصار حزب الله قرار است در روزهای آینده در سطح شهرها به امر به معروف و نهی از منکر در خصوص ناهنجاری ها به ویژه در خصوص پوشش جوانان بپردازند. این موضوع را انصار حزب الله در روز 23 شهریور به صورت رسمی اعلام کرد. این گروه ها که به گفته دبيرکل انصار حزب الله فعالیت آنها آغاز شده اما به صورت تمام عيار از هفته آينده شروع می شود، تا کنون با عناوینی چون "گشت انصار"، "گشت موتوری" و "گشت سیار برای نهی از منکر" از سوی موافقان و مخالفان معرفی شده اند.

وزارت کشور در اولین واکنش اعلام کرد هرگونه فعالیت دسته جمعی از جمله گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر انصار حزب الله باید با مجوز وزارت ارشاد صورت گیرد. با این وجود عبدالحميد محتشم، دبیر کل انصار حزب الله با صدور بیانیه‌ای با یادآوری اصل هشتم قانون اساسی ذکر لسانی را بلامانع دانست و کارشان را فریضه‌ای دانست که به هیچ قانونی مربوط نیست.

محتشم تعداد نیروهای عملیاتی درنظرگرفته شده برای این کار را از خواهران 3000 نفر و از برادران تقريبا 1000 نفر عنوان و نحوه انتخاب آنها را بر اساس فرم هاي توزيع شده عنوان کرده است.

به گفته او، این افراد "به ميزاني که لازم بوده توجيه شده اند" و "مربيان آنها ائمه جماعات مساجد و روحانيون بوده اند."

محتشم درباره اینکه این افراد "فاقد کارت شناسايي اند" گفته است که "ما براي خودمان امتياز خاصي قائل نيستيم .کارت و اين جور چيزها براي کارهاي حکومتي است."

محتشم درباره نوع فعالیت این نیروها تاکید کرده که "گرفتن و بردن کار ما نيست. اين مسايل از وظايف حکومتي است. ما تذکر زباني مي دهيم اما اين تذکر حتما جدي و موثر خواهد بود." او حتی از نامه نگاری با وزیر کشور هم خبر داده و گفته است که "ما با ايشان مکاتبه داشتيم و تلاش کرديم دغدغه ايشان را بر طرف کنيم . اميدواريم که اين چنين شده باشد."

با این وجود دغدغه اصلی منتقدان این اقدام، بدون مجوز بودن این اقدامات است. به نظر می رسد رحمانی فضلی وزیر کشور هم از نامه انصار حزب الله قانع نشده که گفته است: "هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد. در حوزه اجتماعی متولی وزارت کشور است و با این مباحث به صورت قانونی رفتار می‌شود."

موضع کلی دولت به وضوح منفی است. چراکه مشاور آشنا فرهنگی روحانی هم از این اقدام انتقاد کرده و گفته است: "نه نیروی انتظامی و نه ارشاد و نه قوه قضائیه و نه وزارت كشور و نه حتی بسیج هیچ‌كدام از موتورسوارهای ایشان استقبال نخواهند كرد به خصوص اینكه اگر كلاه ایمنی به سر نداشته باشند."

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در این خصوص گفته است: گاهی برخی بر اساس احساس مسئولیت و یا اعتقادات خود از این روش‌ها استفاده می‌کنند در حالی که آنها باید بدانند در سال‌های گذشته نیز این روش‌ها نه تنها موثر نبوده بلکه در پاره‌ای از موارد پدیده بدحجابی را تشدید هم کرده است. البته ما نباید پدیده بدحجابی را نسبت گذشته تشدید یافته بدانیم و با روش‌های غیرقانونی با آن برخورد کنیم.

حال با توجه به آغاز عملی طرح امر به معروف  و نهی از منکر از سوی انصار حزب الله، آیا به نظر شما این اقدام مغایر قانون است؟ واکنش مردم به این طرح چه خواهد بود؟ آیا میان اقدامات گشت ارشاد و گشت انصار تداخل وجود دارد و یا آنها مکمل یکدیگر خواهند بود؟ آیا گشت انصار موجب کاهش ناهنجاری‌ها به خصوص در حوزه پوشش جوانان خواهد شد؟ آیا گروه های دیگری نیز می توانند به موازات انصار حزب الله اقدام به اجرای چنین طرح هایی کنند؟ به طور کلی آیا با طرح گشت انصار موافقید یا خیر؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۵۲۱
۱۱۰
مملكت قانون داردو جايى براى اين افراددر قانون تعريف نشده، كارهاى خارج از قانون به مردم،كشور و نظام صدمه مى زند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از قانون های این مملکت هم حفظ حجابه . اتفاقا چون بی حجابی خلافه قانونه باید باهاش برخورد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا جایی که بنده می دونم این مملکت اسمش اسلامیه و قانون اسلام توش حاکمه... این که کسی بگه چون قانون اسلام از فیلتر ما نگذشته پس یعنی بی قانونی مزخرفه و سوق دادن جامعه به سمت سکولاریسمه!
به علاوه این که این حرف یعنی ادعای خدایی و پا گذاشتن جای پای قوم بنی اسرائیل که خدا و قوانینش رو با خط کش خودشون می سنجیدند!!!
و البته همه اینها صرف نظر از اینه که موضوع امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی اومده! و دیگه واقعا کجا باید بیاد که بهش بگن قانون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ايكاش مخالفان ميكفتند كجاي تذكرلساني غيرقانوني است؟.منتظرپاسخم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تجربه نشون داده که اگه کار قانونی نباشه، هر چند فی نفسه کار خوبیه، ولی خیلی سریع تخریبش می کنند.
اگه بخوان با چماق قانون توی سر این اقدام بکوبن، قطعا موفق میشن.
باید مجلس وارد عمل بشه و قانونی رو در اینباره تصویب کنه، هر چند در قانون اساسی وجود داره ولی بنا به عللی نامعلوم بهش عمل نمیشه.
سکوت مجلس و قوه قضائیه و کنایه های دولتی ها نشون میده که خیلی ها ترجیح میدن توی اینجور کارها، محافظه کار باشن و نظرشون رو بعد از اجرا و نتیجه کار، اعلام کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام وقتی دولت قانون اجرا نمی کنه بایدمردم خودشون قانون اجرا کنند اینکارخیلی هم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک نکته مهم این است که فصل تابستان در حال تمام شدن است و کم کم هوا به خنکی وسردی میل میکند ویکی از خصوصیات لباس های فصل در پیش رو پوشیده بودن و.......هست .....................اگر این طرح در اوج گرما یعنی در ماه مبارک رمضان انجام میشد به نظر من بهتر بود ................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف هیچ گاه پا را از حد قوانین جامعه اسلامی ایران فراتر نمی گذارد و حتی با قوانین جوامع دیگر هم امر به معروف که تا حد امکان زبانی رخ می دهد مشکلی ندارد.
حامی امر به معروف
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه جان شرع فوق قانون است اینو هضم کن اگه میتونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بردران در مورد دیگر محرمات هم واکنش نشان بدهد مثل ا........ که بیست ملیارد دلار پول مرذم را بی هیچ حساب و کتابی به بابک داد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم طرفدار حجاب هستم. اما قابل توجه آقای ناشناس این که حجاب در قانون اساسی نیامده است! یعنی اگر شما یک خانم بی حجاب را دستگیر کنید نمیتونید بگویید طبق قانون اساسی شما را گرفتم!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تذکر لسانی غیر قانونی نیست اما من نمیدونم رییس انصار از کجا میگه که تذکر ما «موثر» خواهد بود! مگر این که ....
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه
سشیثلا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اولا حجاب در قانون اومده و مجازات هم داره دوما این یک فریضه هست و باید همه انجام بدن نه 4000 نفر سوما اگر اینها خودشان مرتکب خلاف بشوند باید جلوی اینها را گرفت قصاص قبل از جنایت که نمیشه چهارما 3000 تا خانم هستند و قرار است که خانمها تذکر بدهند و آقایان حمایت کنند امیدوارم این حرکت تلنگری برای همه به خصوص مسئولین شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با تمام مظاهر فساد باید برخورد متناسب داشت...با فساد اقتصادی. با فساد اداری..با فساد اخلاقی و...

خیلی ها که مخالفن خودشون ممکنه از این نمونه ها باشن...
آخه فحشو بندازی وسط...صاحبش میاد برمیداره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۳۴۷
۳۴
خواهشا جز نهی از منکر تو مسئله حجاب به نهی از منکر در مسائل
دیگه هم توجه کنید. مشکلات بزرگ دیگه ای هم تو کشور وجود داره .شهدا فقط برای حجاب نرفتن
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
جلوی بی حجابی گرفته بشه.خیلی از مشکلات دیگه حل میشه.(البته منطورم مشکلات اخلاقی و اجتماعیه.)
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش این گشت ارشاد میتونست تو مسائل اقتصادی گشت بزنه و گیر بده اونوقت خود مردم حجاب دار میشدن و دیگه نیاز به گشت ارشاد نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخير! نيليا خانم! اگر جلوي رانت،‌انحصار و دسته بندي كردن شهروندان به خودي و غيرخودي گرفته بشه و تخصص رو فداي تعهد نكنيم،‌خيلي از مشكلات حل ميشه. ريشه همه مشكلات در اقتصاد مملكته كه به خاطر همون مسائل فوق (انحصار ...) ديگه داره به كل از بين ميره. به تعبير امام علي فقر كه از در وارد بشه، ايمان از پنجره درميره!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
وصیت نامه شهید
مادرم وقتی خبر شهادت مرا دادند گریه مکن مادرم وقتی جنازه مرا اوردند گریه مکن مادرم درمراسم تشییع جنازم گریه مکن
مادرم وقتی گریه کن خواهرانم بعد از ما حجاب از سران خوبردارند ان وقت حق داری گریه کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا تو حجاب امر به معروف می کنند عرضه اش را داری تو برو در موضوعات دیگر امربه معروف کن. انصار نگفته که کل امر به معوف به عهده من. اینها بخشی را قبول کرده اند بخش دیگرش را مدعیان قبول کنند
امتداد شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
این عمل با نحوه اجرای کنونی مطابق قانون اساسی کشور می باشد
اصل هشتم را مطالعه نمایید
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس12:53 چرا هیشکی تو این مملکت امر به معروف تو جاهای دیگه رو به عهده نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حجاب چون یه چیزیه داریم میبینیم انقدر روش حساسیم وگرنه اهمیت مسائل دیگه هم زیاده و حتی بعضیشون بیشتر از حجاب . چون ریشه بعضی بد حجابیها محسوب میشن
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتدال و عقل حکم میکنه هرچیز حای خودش باشد موضوعات را قاطی نکن
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام کسانی که تروت ها بالی صدمیلیارد دارند و خودرو بالای چهار صدمیلیونی سوار میشن با جادر مشکی و روپوشه میان تو ی اجتماع
سشیثلا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جالبه هر اسلام دستورش مشخصه هر چیزی جای خودشو داره این شبهه هست که اگر اینو بگیرن اون درست میشه دین باید در همه جوانب باشه ولی این منافات نداره با این که حالا اگر مثلا این کار انجام نمیشه پس همه تعطیل حجاب واجبه مثل نماز پس بگیم چون جلوی رانت و دزدی گرفته نمیشه نماز نخونیم !!!!!
دوستان فردای قیامت دزدی دیگران از بیت المال توجیه گناهان ما نمیشه اگر میشه به ما هم بگید فکر کنید که آیا میتونید با این توجیه نروید جهنم اگر میشه خوب اشکال نداره
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس11.16 داخل پرانتزو ملاحظه کن.بعد اظهار فضل کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوفیا لوره چرا تهمت می زنی . شما مگه تو ایران نیستی که اینجوری می گی ؟ همه ی ثروتمندان چادری اند؟؟؟؟؟؟؟ من که تو جامعم تقریبا چیزی خلاف این رو می بینم. نمی گم که تو ثروتمندا هیچ چادری ای نیست ولی اینم نیست که همه چادری باشن. لطفا دقت کن و بعد منطقی و به دور از غرض نظر بده.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چیزی جای خودش ولی اهم و مهم که هست؟ تو احادیث و فرآن یه سرچ بکنید. من مثل بعضیا نمیگم کلا اهمیت نداره ولی بعضی چیزا مهم تره
فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا یک دفعه ؟
چرا با موتور ؟
چرا سازماندهی شده ؟
چرا با این کار به جامعه ی حزب الله ضربه می زنن؟
این کار جز جهالت چیزی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۲۷۳
۶۵
نه
NO
لا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۲۴۶
۵۳
مملکت قانون نداره مگه که هر کسی به خودش اجازه بده هر کاری خواست بکنه

البته من موافقم نیرو های خود سر بیایند توی خیابون زیرا که از خجالتشان در خواهیم امد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بار سال 88 اومدید بیرون واسه هفت پشتتون بسه . یادش بخیر !
دخترها رو از ترس میفرستادن توی صف اول که خودشون اوف نشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا به خاطر همون قانون این اقدام قراره انجام بشه... سی و چند ساله که داریم می بینیم با قانون اساسی دارند سلیقه ای برخورد می کنند و این سلیقه ای برخورد کردن یعنی بی قانونی نه التزام به مُر قانون بدون هیچ ملاحظه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز و حتی بالاتر چون ام الفرائض.خوب آیا ما برای نماز باید از دولت اجازه بگیریم یا خدا و قرآن این مجوز رو به ما داده؟مسلمان واقعی به کتاب الله و سنت توجه داره نه به قانون انسان جایز الخطا.قانون الله برای ما مهمترین دلیل و حجت است.
یوزارسیف
|
Iran (Islamic Republic of)
من موافقم.چون درهمه کشورهای اروپایی هم پلیس فساد وجود داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فقط در فضای مجازی چون در عمل سوراخ موش را ترجیح می دهید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی هدف میشه مخالفت با نظام ، اسمش میشه آزادی و هر کس حق داره هر کاری دوست داره بکنه ولی وقتی اسم اسلام میاد روش حق حرف زدن هم نداریم و یهو همه قانون گرا میشن؟ هرچند امر به معروف زبانی هست و مشکلی با قانون نداره ولی اگر هم داشت قانون خدا خیلی مهم تر از قانون کشوره.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
... دلت خوشه
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو موش توی سوراخی تو شجاع پشت کامپوتری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 2200 کاش دروغ گفتن حناق داشت همینطوری میشینید از خودتون خاطره درست میکنید خوبه خدارو شکر فیلمهاش موجوده شاید 10 درصد جمعیت اتفاقات 88 زن بودن بعد چطور اینها جلوی کل جمعیت میرفتن؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دومی اونها که میدونستن ممکنه زنده بر نگردن خونه ترسو هستن تو که پشت کامپیوترت نشستی روز روزشم با زور کیک و ساندیس و وقتی همه جا آروم شد اومدی بیرون شجاعی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی که از 88 گفتی یعنی اگه کسی بخواد از ناموسش دفاع کنه چیز عجیبیه؟؟؟اصلا چه ربطی به88 داره؟؟مگه خواسته شورش کنه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه مردم عادی که هیچ سلاحی ندارن رفتن دنبال سوراخ موش اون هم گاهی اوقات چیز عجیبی نیست.چیزی که عجیبه افراد تا دندون مسلح هستن که دنبال سوراخ موش میگشتن. شما اگه کسی دنبالت کنه می ایستی نگاش میکنی؟؟خب مسلما فرار میکنی اتفاقا این هوش و درایت انسان رو نشون میده که در موققع خودش فرار کنه یا به اصطلاح شما دنبال سوراخ موش بگرده و در موقع خودش بایسته همانطور که در همه ی اعتراض ها در نقاط مختلف دنیا میبینید اصلا این غریزه ی انسانه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دومی بر فرض هم که اینطور باشه این نشون میده ما چه دخترهای شجاعی داریم پس دیگه ببین مردهامون چی هستن.....اینطوری که براتون بدتر شد...
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۲۶۲
۱۱
اگه لطف کنن یه گشت برای مقابله با دزدی و زورگیری هم بزارند ما ممنون میشیم.به خدا شب جرات نمیکنیم شب بریم تو خیابون!
ناشناس
|
Germany
آی گل گفتی این حرف رو باید طلا گرفت
ناشناس
|
Germany
آفرین بر تو . اون موقع دزد کرسنت هم به مجازات میرسه.
محمد
|
Germany
به جهنم
برید یه جای گرم پیدا کنید
خدا شما را ترسو و لرزان آفرید
ما چه کار کنیم
ناشناس
|
Germany
محمد اگر خواهر و مادر خودتم تو خیابون خفت کنن بازم این حرفو میزنی؟؟؟؟؟
محمد
|
Germany
مثل اینکه منظورمو درست نتونستم برسونم
میخواستم از طرف یه مسئول پاسخ بدم
و الا من با نظر شما موافقم
هر چند موافقت ما با این طرح تأثیری در مخالفت آقایان دولتی ها نمیذاره
ناشناس
|
Germany
میبینی که هر کی ساز خودشو میزنه.
تو هم ...... کسی بهت گیر داد بزن ناکارش کن.
ابوطالبى
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۸۰
۳۴
خيلى ساده ميشود به اين سوال جواب داد.
اگر جلوى فعاليت اين گشت ها گرفته نشود ابتدا
بايد منتظر هرج و مرج باشيم وسپس اگر گردانندگان اين گشتها موفق شوند به كار خود ادامه دهند ظهور داعش مانندى در ايران قطعى است. خوشبختانه حتى امام جمعه مشهد با فعاليت انان مخالف است. بنا بر اين نيروى انتظامى بدون معطلى جلوى انان را تا دير نشده بگيرد
ناشناس
|
Germany
حالا مگه شما امام جمعه مشهد رو تو موارد دیگه قبول دارید که الان واسه شون سینه چاک می کنید؟؟؟ ایشون هر وقت طرف شمان میشن «خوشبختانه مخالف اند»؟
محمد
|
Germany
اسلام حق حرف زدن ندارد؟ آزادی فقط باید برای افراد زد اسلام محقق شود؟ داعش یک گروهک در بهترین حالت افرطی است ولی امر به معروف یکی از فروع دین اسلام و واجب بر هر فردی است.
رضا
|
Germany
محمد جان امر به معروف دارای شرایطیه.اولا اینکه اینجا دهکده نیست و یک کشور 77 میلیون نفریه.در نتیجه،اینکه شما در فکر امر به معروف کردن 77 میلیون نفرید کمی فکر عجیبیه و به نظرم نشدنی.کمی واقع بین باشیم.اگه مملکت اسلامیه کسی لازم نیست کسی رو درست کنه.همه مشکلات از همینجا بلند میشه.همه باید اول خودشونو درست کنن.شما لازم نیست کسی رو ارشاد کنی بفرما خودتو درست کن برادر من.کی به اندازه شما تو فکر مو و بدن زناست که اینقدر اصرار دارید باید بپوشوننش که شما به گناه نیفتی؟برادر من زن هم آدمه.حق انتخاب داره.لازم نیست شما برای یه ملت نسخه بپیچی.اگر میخوای امر به معروف کنی نزدیکا و خانواده خودتو بکن.وگرنه بعید میدونم در مورد دیگران کاری از دستت بریاد.از ما گفتن بود.
داوود
|
Germany
...... دروع گفتی امام جمعه مشهد اولین حامی این موضوع است
ارش
|
Germany
اخه وقتی امام جمعه مشهد با این طرح مخالفه دیگه ببین این چه طرحیه و این ادمها کیان که ..باهشون مخالفه
باران
|
Germany
رضا اگه در حد خیلی سطحی با قرآن آشنا بودی میدونستی که تذکر کارهای ناشایست هم جزء آیات قرآنه. تو رفتی انگلیس حسابی جو اونجا گرفتتت آمارو داری اشتباه میدی عزیزم
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۱۲
۲۲
دو سال پیش دیدم دو تا دختر با وضعیت نسبتا بد از ماشین به زور پرت شدن بیرون.یه اقایی با موتور 1000و شمایل مشخص و هیبت درشت که این صحنه ر دید رفت جلوی دخترا ازشون پرسید چی شده؟دخترا به درغ گفتن اون ماشینه کیفمونو زد.بعد......جلوی چشمای گرد شده ما اون موتوری دور زد رفت تو مسیر خودش.انگار غیر از منکرات قانون شکنی وجود نداره.فکر کنم از اعضا حزب انصار بود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوسال پیش ... با موتور 1000... فکر کنم از اعضای حزب انصار بود !!!!!! ........ی آدم دروغگو.
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فک نکن خسته میشی. حالا چون فک کنم از اغضای حزب انصار بود ، گناهش به پای این حزب نوشته میشه؟
کریم شیره ای
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
....... میخواهی دروع بگی یه جوری بگو آبرو ریژی نشه علی ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۴۹
۲۵
اگه شهر هرته که آره اگه ملاک قانونه که نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۲۵
۱۶
این طرحها قبلا شکست خوردند.من خود یک بسیجی ام و به آن افتخار میکنم ولی دوستان انصاریمون نباید حرکت قانون شکن انجام دهند.فردا هر کی پا میشه به اسم انصار مزاحمت ایجاد میکنه حال آنکه روح این برادرا خبر نداره.باید با تدبیر و فکر عمل کرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف فریضه الهیه و اگه درست انجام بشه امکان نداره شکست بخوره. مشکل از ماست که به عنوان مجری طرح خوب عمل نمی کنی برادر من. نه از این طرح
واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا هادی کار انصارحزب الله قانون شکنی نیست.بلکه اجرای قانون الهی وقانون اساسی کشور است که مجریانش به خاطر مصالح ومنافع خودشان به آن عمل نمی کنند.ولی با ادامه حرفت موافقم که اراذل واوباش ضد دین وضد انقلاب برای خراب کردن چهره دین ونظام وحزب الله مثل فتنه سال 88وکوی دانشگاه در سال 78و....دست به هرکارخشونت آمیزی زده وبه ضرب وجرح وحتی ریختن خون افرادبی بند وبار وبی حجاب اقدام می کنندتابتوانند پیرهن عثمان دیگری علم کنندوجوانان پاک انصار حزب الله را داعشی معرفی کنند. یعنی صفت ومنش وخوی داعشی خودشان را به حزب الله نسبت دهند.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۳۸
۱۸۲
سلام
دست خدا با انصار حزب الله هست.
کاملا این طرح جهت مثبت و به امید خدا موثر خواهد بود.فقط مقامت و توکل نیاز دارد که انشالله داریم.
من هم همراه میشوم.
خدایا کمکمان کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه دست خدا خورده ... حمید جان
چیچیو موافقی، اگر فردا یکی از دیوار خونت هم اومد بالا موافقی.... کار غیر قانونی، غیر قانونی است.
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت دست شیطانه دیگه! خدا نیاز به چماقدار نداره!
جواد گلبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۸۸
۱۶
با هر كار غير قانوني مثل اين كار مخالفم ... پس اگه قرار باشه ايجور عمل كنيم بايد مجلس ، دولت و قوه قضائيه رو تعطيل و آشفته بازار را تماشاگر باشيم ... ما همه گوش به فرمان ولي امر مسلمين و قانون هستيم و بس ...
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۰۳
۱۵
نتیجه این اقدامات افزایش لج و لجبازی
ناشناس یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۸۶
۱۶
نه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۷۱
۱۱
بخدا غرض ومرض در این کاره دردولت قبل در روز روشن ملیاردها تومان جلو چشم مردم اختلاس شد وهر روز اقازاده ها هرکاری دلشان میخواست با اموال بیت المال میکردند وجنگلها را در شمال وجنوب وشرق عرب نابود می کردند وساپورت پوشی وبی حجابی بیداد میکرد هیچکس جرات جیک زدن نداشت حالا همه مومن شدند در حالی که اوضاع پوشش خانمها به مراتب از دولت هاله نور بهتر شده پولشویی و بد حجابی هاله نوریها خیلی زیاد بود تازه وقتی هنوز نتوانسته ایم با مامورنماها مبارزه جدی کنیم و.. لطفا .....وبگذارید ارامش در جامعه باشد وقتی ر... ود... وح...ن خودشان از ...جگونه می تتوانند نیروی مودب اموزش بدهند لطفا ارامش جامعه را حدی ببگیریم ود..اندیشان را به جان نوامیس مدم نیاندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الآن همون متخلفا ...... با این طرح مخالفت میکنند . امر به معرف روشمند لسانی طبق قانون اساسی نیاز به اخذ مجوز نداره و اتفاقا منع آن خلاف قانونه .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
جنگلها رو سالهاست دارن نابود میکنن چه ربطی داره به دولت قبل همین یه سال دولت .. چند مورد آتش سوزی عمدی اتفاق افتاد؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۷۹
۱۴
این کارا برا کشور هزینه داره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۷۲
۱۳
بهتره بگید
گشت د...ش آری یا نه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۸۴
۶
ببخشید یه سوال - منکرات فقط مربوط به حجاب میشه!!؟
یعنی مثلا زورگیری کیف قاپی سرقت ...که این همه زیاد شده ودر هر محله و کوچه وخیابون کسی نیست که برای خودش یا حداقل اطرافیانش یه مورد سرقت نیفتاده باشه اینا منکر نیست!!!؟
شاید بگید این وظیفه پلیس هست
حالااگر پلیساین وظیفه رو انجام نداد یا نتوانست یا مثلا کمبود نیرو داشت...این وظیفه بسیج وحزب الله وانصار نیست که به کمک ناجا برای یک منکر بزرگترن بروند؟
مسلما اگر 50 درصداز مردم ( حداکثر ) خواهان مقابله با بدحجابی باشند بالای 95 درصد مردم خواهان برقراری امنیت عمومی و مقابله با اراذل و زورگیران وسارقان خشن هستند

پس چرا به خواست اکثریت مردم بی توجه است!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۲۲
۷۹
وضع بی حجابی و بد حجابی در یکسال گذشته خیلی بدتر شده است و اگر چه با این اقدامات موافق نیستم اما این مشکل بدحجابی هم قابل تحمل نیست .
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم باید به خیلی بد حجابها تذکر داده بشه ولی از طریق گشت ارشاد
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
البته منم با گشت ارشاد موافق نیستم چون به نظرم اگه مشکلی هست مردم خودشون باید به هم تذکر بدن .. اینم یه مشکله تو جامعه ماست دیگه...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وضع بیکاری و تورم و ... چی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکسال نیست، دوران جناب احمدی نژاد انگار شما سرت تو برف بوده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ با چماق میانه ای نداره
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۵۶
۵
سوایمخالف یا موافق بودن
اینا همش بلوفه!!

همه حرفها این گروه انصار رو من از زمانی که الله کرم و ده نمکی روساشون بودن میشناسم
اون زمان هم تعدادشون بیشتر بود هم به یه جاهای خاصی...وصل بودن
الان هم ارتباطاتشون کم شده هم تعداد نیروهاشون خیلی کمه...

اوایل تابستان کلی فراخوان دادن که برای مقابله واعتراض به برنامه های صدا وسیما وبی حجابی جلوی پارک ملت تجمع داریم... من اونجا بودم کل اونا 1000 نفر نبودن که بیشترشون هم بانوان بودن!

الان هم همه این حرفها بلوفه!
اصلا انصار نیرویی نداره کل نیرو هاش تو تهران 500 -600 نفرن!

میگید نه منتظر باشید ببینید تو این هفته اصلا خبری میشه
یا نه همش هیاهوی توخالی بوده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یزدان ،مردم متدین لشکر مخلص خدا هستند ،فراموش نکن هسته مرکزی اسلام هم جند نفر بیشتر نبودند ولی تا چه اندازه تاثیرگذار بودند .این افراد با زبان روزه بعد از ساعت کار اداری وآنهم روزه 17ساعته در روز گرم تابستان فقط به خاطر رضای خدا آمده بودند .این وسط بعضی از گزارشگرها و احتمالا افرادی مثل شما رنگ وروی خوب داشتند و معلوم بود تحت رنج روزه وتشنگی تابستان نیستند .بدان که لشکر خدا هر چقدر هم که نیرو کم داشته باشد چون هدفش احیای اسلام عزیز است خدا خودش کمک خواهد کرد و" یدالله فوق ایدیهم ".
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس، خیلی فک بیخود زدی و چرند بافتی. هسته مرکزی مؤمنان اسلام، چماقدار بودن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۳
۷۲
آری

پس چی؟؟!!
سعید
|
United States of America
|
۲۰:۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۴۷
۷
مشکلات اقتصادی
ممشکلات فرهنگی
رانت خواری
ویژه خواری
مال حرام
تاخیر افتادن ازدواج جوانان
زنان جامعه ما ارزشون بیشتر از این
هست که بخواهیم با گشت ارشاد
نیروهای خودجوش و سازمان یافته
بخواهیم وضعیت حجاب رو درست بکینم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۵۰
آری

ایران داره میشه اندلس دوم
حمید
|
United States of America
ظواهر جامعه نشون میده که ولنگاری و بی حیای داره جامعه را در بر میگیره.
ولی برادر ها و خواهر های .... هیچ نگران نباشید قانون خودش همه چیزو درست میکنه .امام زمانم که داریم.
پس بد به دل لطیف خود راه ندهید.


بابا بیدار شیم بیدار شین
alireza
|
United States of America
آی پیتو عوض کن مومن :D
محسن
|
United States of America
اندلس رو اروپا به فساد کشاند نه بی کفایتی و بی توجهی مسئولینش. در ضمن برادران اندلس از بنی امیه تشریف داشتن پس همون بهتر که شرشون کم شد و این اسلام در اروپا گسترش نیافت
باران
|
United States of America
نه اقا محسن به خاطر این بود که بنی امیه هم اعتقاداتشون مثل جنبش سبز اموی بود!
محسن
|
United States of America
باران جون خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شریف
|
United States of America
دولت و ناجا و قوه قضائیه منتظر اجازه تو یکی بودن!
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۶۲
۴
در اکثر پارکها ومیادین جنوب تهران در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص 10 شب به بعد بصورت علنی وگروهی مواد مخدر خرید وفروش می شود وگاهی حتی دعوا وجنجال نیز صورت میگیرد در همه این موارد حبری از ناجا نیست

میخواهم بگم این برادران انصار وبسیج اگر غیرت وجرات دارند بروند جلوی این اراذل مواد فروش را بگیرند

اینکه به یک دختر گیر بدهند که روسریش را بکشد که شهامت وجراتی نمی خواهد هنری نیست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا همین یزره کاکل فتنه ای تو جامعه ایجاد میکنه که 10 تا بنگی نمیتونن به گردش برسن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی که فقط کشیدن روسری است ؟ خوابی ؟ نمی بینی دعوا سر نمایش سایز ونپوشاندن .. است ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید اگه دیدن کاکل یه زن حالی به حالیت میکنه خودتو به یه دکتر نشون بده عزیزم.اصلا طبیعی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۱
۵۵
بله موافقم
هرچه باشد از وضعیت فعلی بهتر خواهد بود
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
بهت تسلیت عرض می کنم! خوشبختانه ناجا بهشون اجازه نداد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۳۵
۹
د...ش
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
۴۸
۷
به نظر من بی سواد تا زمانی که کسی قلبا به حجاب ایمان نداشته باشه نباید به زور خفش کرد.چه بسا این کار باعث بشه طرف از دین زده بشه و اوضاع از اینم بدتر شه..
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
در کشورهای اروپایی تو بسیاری از دانشگاههاشون محدودیتهای پوشش برای خانمها وجود داره و حتی پوشیدن شلوار لی هم تو یک دانشگاه ممنوعه! این یعنی اونها هم اهمیت حجاب رو فهمیدن . حالا اسلام میخواد این جو سالم و عقلانی تو کل جامعه برقرار باشه. ربطی هم به اعتقاد نداره قانونه مگه خانوم اشتون میاد روسری نمیپوشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیاطین انس وجن هم بیکار ننشسته اند که آیا قلب شما تمایل به حجاب پیدا می کنید یانه ؟ تازه فطرت پاک انسانی با سواد وبی سواد نمی شناسد. کافی است طبق فطرتشان رفتار انسانی داشته باشند و به دنبال نمایش ... نباشند .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم شما مطمئنید تو کشورای خارجی شلوار لی نمیپوشن تو دانشگاه؟:)والا من نظر شما رو خوندم کمی خنده ام گرفت.البته ببخشید.قصد توهین ندارم.ولی من تو انگلستان درس خوندم.هم کلاسی هام با دامن لی کوتاه هم میومدن سرکلاس چه برسه به شلوار لی.کسی هم کاری به کارشون نداشت.میشه دقیقا بگید منظور شما از خیلی از کشورهای اروپایی دقیقا کدوم کشورهاست؟ضمنا فرمودین خانوم اشتون میاد ایران روسری میپوشه.بله میپوشه.ولی دقت بفرمایین که موهاش کاملا پیداست.البته اگر همین میزان حجاب خانوما براتون راضی کننده است که خانومای ایرانی هم همونطوری میگردن.بحث سر اینه که انصار حزب الله به این میزان قانع نیستن.روح .........شون قانع نمیشه.خواهانن همه رو ..... چادری کنن.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
رضای باهوش من گفتم همه دانشگاهها؟؟ ضمنا اینهایی که گفتم رو تابلوهایی تو دانشگاه امیرکبیر نوشته بود که چون فقط نگاه کردم و رد شدم اسم دانشگاههاش یادم نیست. میتونی سرچ کنی وپیدا کنی نه؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا رضا جان والا حجاب خانم اشتون خیلی بهتر از بعضیاس. چون لباسهای سنگین ورنگین میپوشه وآرایشم نداره. حالا موهاش فقط پیداست .اون هم فقط از جلو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم اااا سرباز گره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من دانشجوی دانشگاه تهرانم و فقط بارانم. از این به بعد هر چی بگی تهمته
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو انقدر جرات نداری که با اسم خودت نظر بدی اونوقت به من میگی سرباز؟ نکنه تو هم مثلا sun هستی؟
علی
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۰
۵۵
صد در صد موافق گشت انصار هستیم.چون در غیر اینصورت که دیگه اصلا مسلمان نیستیم.ما مثل برخی ها نیستیم که الکی بگیم مسلمانیم و هیچ چیز اسلام رو قبول نکنیم.وقتی کسی گفت مسلمانم دیگه نباید خودش رو به نفهمی و جهل بزنه و باید به تمام دستورات اسلام تا جایی که در توان داره عمل کنه و با آن مخالف نباشه.
بانو
|
United States of America
تازه مسلمان شده اید؟؟؟
مبارک است انشاالله
آخه ا پیارسال خبری ازتون نبود
ناشناس
|
United States of America
بانو خانم ،پارسال هنوز ... می پوشاندید .امسال مثل ... نشان می دهید .
بانو
|
United States of America
ناشناس واسه تهمتی که بهم زدی حسابمون بمونه واسه اون دنیا...
اما جواب حرفتون اینکه ساپورت و این چیزا که شما میگید دو سه سال مد شده و همه میپوشن....
ناشناس
|
United States of America
بانو جان ناراحت نکن خودتو .اینا خصایصه خودشونو خوب به دیگران نسبت میدهند.انگ زدن نون داره براشون برا همین عادت کردند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۴
۴
دولت باید نا هنجاریها را از کشور جمع کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اگه دولت نخواست ونکرد چی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۹
۸
امید وارم اقدام کنند ولی نه به صورت برخوردی ودر حد لسانی و کار فرهنگی باشد.
البته کار فرهنگی با هیاهو جواب نمی دهد و باید با صبر و حوسله انجام شود.
در ضمن امر به معروف ونهی از منکر از فروع دین است و بر همه واجب، و امید وارم در تمام ایران اجرائی شود.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بر همه واج نیست باید شرایطشو داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این" نه به صورت برخوردی "خرابش کردی .از اول هم اعلام شده که برخوردی در کار نیست .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۱۸
و بايد از ميان شما گروهى [مردم را] به نيكى دعوت كنند و به كار شايسته وادارند و از زشتى بازدارند و آنان همان رستگارانند (۱۰۴) آل عمران .
تذکر لثانی مجوز نمیخواد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تذکر لسانی با باتوم کتک زدن فرق داره ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما زشتي رو فقط در بد حجابي مي بيني؟! اون صدها عمل زشتر كه كشور و اخلاقيات مردم رو به ورطه نابودي كشيدن،‌ شايسته تذكر نيستند. اين برادران انصار اگه دلشون به حال مملكت مي سوزه،‌ برن مكانيسمي راه بياندازن تا جلوي دخل و خرج بي حساب و كتاب از بيت المالو بگيره. كاري بكنن كه از صدر تا ذيل كشور همه بابت هر دخل و خرجي از بيت المال به مردم جواب گو باشن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گروهی که خودشان مردمان نیکی باشند ............
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۴۱
۶
نه
به هیچ عنوان
اگه دلشون برای مردم میسوزه بیان جلوی دزدا و زورگیرا رو بگیرن ببینم جراتشو دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۴۴
۶
آیا همه چیز این مملکت درست و بجاست فقط پوشش جوانان ایراد داره. بهتره به جای این کارا فکری به حال اقتصاد مملکت و قدرت خرید مردم بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز چقدر این حرفتون آشناس...
یه جایی... شنیدیم این حرفو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله من هم موافقم که باید برای اقتصاد کاری کرد ولی این کار دست دولته.
دولت به وظیفه خودش، عمل کنه. قوه قضائیه هم به وظیفه خودش.
اونوقت لازم نیست گشت انصار تشکیل بشه و این کارو به عهده بگیره.
البته سکوت آقایان محافظه کار، دلیل بر عدم رضایتشونه و منتظر نظر مردم هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳۵
۵
... قانون حجاب اجباری که فقط باعث عطش شهوت میشه.چرا؟ چون برخی از بدحجابیها از بی حجابی بدتره!!!
بابا در خیلی از کشورهای مسلمون، تقریبا همه به غیر از عربستان، حجاب اجباری نیست و مشکلات ما رو هم ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا کشور با در و پیکری دارند که حالا مشکلات ما رو داشته باشند؟ از اون اردن بگیرید تا سوریه و ترکیه و عراق و افغانستان و پاکستان و همه این ریزه میزه های پایین خلیج و فارس کشورهای دور خزر مثل آذربایجان و ترکمنستان و قرقیزستان و ......... یه جا رو بگید که مثل ایران استقلال و ثبات سیاسی داشته باشند و امریکا و اسرائیل متجاوزانه باهاشون برخورد نکرده باشه... اتفاق اگه دقت کنید هر جا حجاب آزادتر، بردگی اون کشورها برای استثمارگران بیشتر!!! ...
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جهان امروز که اتاق فرمانش توسط نفسانیت اداره میشه آره عطش رو بیشتر میکنه! منتظر روزی هستیم که این اتاق فرمان الهی بشه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا همه چی رو به آمریکا و بردگی و نوکر امریکا بودن ربط میدین یه بار هم از چاپیدن های روس ها بگین
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۰
۳۵
بله موافقم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی زدم .به نظرم برای یک حرکت مثبت مثل حرکت انصار حزب الله خیلی هم دیر شده است ومردم به اندازه کافی از دست بدحجاب ها خون دل خورده وصبر کرده اند .
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۸
۳۴
یا لثارات الحسین- گشت انصار اری و این به معنی هویت دینی، انسانی، شرافت، اعتقاد به مذهب شیعه، مبارزه با دین ستیزان، پیش بسوی مبارزه با قانون دست و پاگیر خودساختگی اقایان، پیش به سوی ارمانهای ناب اسلامی، مرگ بر برهنگی مرگ بر اسام داعشی، مرگ بر مسئول خائن
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
جو گیر نشو نه اینجا عراق وافغانستانه
نه مردم و دولت اجازه میدن شماها بساط د... راه بندازین!!
شیر فهم؟!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
چقد بعضیا جوگیرن:)من بعید میدونم انصار حز الله بتونن کاری کنن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
...... کشور مگه میتونه بی قانون باشه آره برا شما بی قانون باشه راحت تر ...
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳۱
۴
برخوردهای غیر قانونی ... ریشه بسیاری از فتنه ها از سال 78 تا 88 است. به عنوان مثال در سال 78 با ورود غیر قانونی به کوی دانشگاه و ضرب وشتم دانشجویان مسبب آسیبهای جدی به نظام شدند .
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۷
۴۴
باید گشت انصار با بدحجابا برخورد کنه
بد حجابا باعث ایجاد فحشا میشن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی حجابی فحشا نمیاره.تفکر شماست که جامعه رو ناسالم کرده برادر من.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
افراط و تفریط هر دوش جامعه رو نا سالم میکنه آقارضا. من نمیدونم ناشناس افراطیه یا نه ولی شما رو فهمیدم که تفریطی هستید از کامنتاتون مشخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳۳
۳
لطفا این دوستان خود جوش عزیز که در راه حفظ نوامیس دارند خودشان رو تو زحمت می اندازند می رفتند و در مرزها مستقر میشدند که مواد مخدر وارد این اب و خاک نشه!
مبارزه رو جایی ادامه بدهن که ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرز وحفظ مرز همینجا وسط شهر است که دختر وهمسر ...............اش را نمایش می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش مرز نشینان غیور کشور هم مراقب مرزها هستند وهم با غیرت دینی مراقبند تا محیطشان به زنهای بدحجابی که مشغول نمایش ......... هستند آلوده نشود .
ناشناس
|
France
|
۱۱:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳۳
۲
آيا بهتر نيست از زور و قدرت و تفكرشون براي مبارزه با رانتخوارهاي بزرگ كه بدهي هاي ميلياردي بانكي شون را نمي پردازند استفاده كنند ؟
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۷
۱۹
بله موافقم .اما چگونگی اجرای آن وافرادی که آن را انجام می دهند مهم است و باید توجه شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳۲
۲
امر به میروف و نهی از نمکر فقط برای بی حجابی نیست برای دزدی مسئولان غارت بیت المال و خون مردم رو توی شیه کردن هم هست حالا اگه جگر داری بذار
سوادکوهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۲
۱
این یک امر فرهنگی است و با برنامه ریزی فرهنگی باید با آن مواجه شد نه با زور و تهدید و ارعاب زیرا برخورد نا مناسب نتیجه عکس داده و به دور از رحمت اسلامی می باشد.
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳
۲۱
بسمه تعالی
خدمت نیروهای جان بر کف انصار و کلیه نیروهای با تمام قوا بر دشمنان انقلاب بتازید و از هیج یک از سیساتمداران آمریکایی نهراسید کاری نمی توانند به پیش برند !!! با قدرت در صف دشمنان انقلاب بکوبید جوری که دیگر نای نفس کشیدن نداشته باشید .
وطنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۴
۳
تیتر روزنامه اول انقلای ایت الله طالقانی حجاب اجباری نیست .......من خودم خانواده مذهبی هستیم ولی بازور بخدا نمیشه من خودم بسیجی ام هیچ وقت توصیه به زور نمیشه چادر سرکسی انداخت کاش از رهبری درمورد این مسایل گفتمانی میشد مسلما ایشان بهترمیتوانند راهنمایی کنند
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفت چادر؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرم فرزند زمان خویشتن باش ،زمان طالقانی را با الان که سی سال است اسلام وحقیقت تبلیغ می شود ،یکی می کنی ؟ بسیجی واقعی باید در زمان خودش زندگی کند .البته بعضی ها ممکن است خودشان خیلی مقید به اسلام باشند ولی در تربیت فرزندانشان موفق نباشند .این دلیل نمی شود که قانون اسلام را زیر سوال ببرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا میدونی پسره؟؟واقعا شما بسیجی ها با نمکید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۹
۳
خواسته مردم از دولت قانون،برخورد با نیروهای خودسری است که خود را فراتر از قانون میبینند و متاسفانه از ابروی اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی در جهت اهداف جناحی خرج میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۱
۲
.......... هم آقای خاتمی هم آقای احمدی نژاد هم آقای روحانی مخالف گشت ارشاد ، دیوار و فیلتر بودند ؛ .......... به نظر مردم احترام بگذارید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه اینها که فرمودید انتخاب شده اند تا خدمتگزار اسلام باشند نه پشتیبان یک عده که تابع هوای نفس خودشان هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲
۲۰
امر به معروف جزو اصول قانون اساسی است هرکس این حکم الهی را اجرا کند ماجور است منتها جرات می خواهد و فعلا انصار مرد میدان ست . بقیه فقط شعار می دهند. سی و پنج سال است می خواهند کار اقناعی کنند هیچ .. نکرده اند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۱
بهتره مسئولین مملکت رو ارشاد کنند تا به جون هم نپرن
ناشناس
|
United States of America
از تون دور دورا یه حرفی می زنی ،مشکل سر اینه که مسئولین محترم می گن نه ون نه مامور نه تذکر به خانم های فرهنگی اما بدحجاب ونه تذکر ونه محدودیت به خانمی که ........ را نمایش می دهد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۴
۱
امر به معروف و نهی از منکر آن هم لسانی خوب است ولیکن بررسی کارشناسانه انجام شده است؟ آِیا نتیجه آن روشن است؟ با مقاومت مواجه نمی شود؟ نظم جامعه برقرار می ماند؟ چرا نظر خود مردم در نظر گرفته نمی شود؟
آیا برای این کار افراد صالحی در نظر گرفته شده است یا خیر؟
بعد از این هر گروهی تشویق به انجام کارهای خود سرانه نمی شود؟
یادمان نرود الگوی ما علی و حسین است و بس ...
ناشناس
|
Germany
دستت درد نکنه ، که به مسلمان دلسوز یادآوری کردی کار کارشناسانه انجام شود .از کجا مطمئنی که طلبه مضروب آمربه معروف درس دین را آموزش ندیده است ؟
افشین
|
Germany
شما که به همه پاسخ میدی ؟ میبینم که لحن صحبتت از الآن اشعه به بی احترامی و مسخره کردن داره. لطفاً موارد مطروحه رو خوب بخون. از کجا معلوم آموزش دیده باشه؟
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۱
۲
من نظرات همه دوستان رو خوندم ....و چند نکته :اقدام انصار غیر قانونی و خودسرانه است ---هر چقدر انصار ادعا کند که این افراد توجیه شده اند باز هم همیشه دیده ایم در مقام اجرا سلیقه ای رفتار خواهد شدو این باعث نارضایتی بیشتر در جامعه خواهد شد---انصار هم لطف کنند از امام مسلمان تر نباشند اگر قرار است تذکر لسانی بدهند که (بر هر مسلمانی پسنیده است اگر منکری دید تذکر بدهد) دیگه توی بوق کردن این کار و انجام اون به صورن سازمان یافته فقط این معنی را میدهد که ما به جز تذکر کار دیگه هم بلدیم ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قانون اسلام تعطیل بردار نیست که منتظر نظر افرادی مثل شما بماند،اگر واقعا همان کار پسندیده تذکر به منکر را انجام داده بودید که حالا خانمی با دستگاه به نمایش درآمده نداشتیم .
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس
منظور همین بود که تو هم مثل من به وظیفه ات عمل کنی چون من و تو مکلف به انجام وظیفه هستیم نه حصول نتیجه ......
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۱
تا وقتي كه نگاه آمر امر به معروف ونهي از منكر به مردم باشد نتنها نتيجه اي گرفته نمي شود بلكه نتيجه تصاعدي عكس ميدهد ولي اگر آمر به معروف ونهي از منكر نگاهش سيستم باشد نه مردم ، اختلاس و .... نيز پيگيري ميشود وجلوي بسياري از ناهنجاريها گرفته ميشود .اينك آيا زمان آن نرسيده است به جاي تفكر محض نهي از منكر آن هم فقط حجاب در كنار هزاران موضوع ديگر امر به معروف تقويت شود وديگر مسائل مهم (بي قانوني-رانت-و.....)مورد پيگيري قرار گيرد.ضمن اينكه سه ماه تابستان آقايان در خواب بودنند كه اكنون كه فصل سرما شده است به فكر حجاب افتاده اند.انشاال... كه موضوع اسلام باشد نه سياست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا می دانی تابستان خواب بودند یا بیدار ؟ اگر تلاش های بدون هیاهوی مردم دلیر ومسلمان و افرادی مثل انصار حزب الله نبود که حالا با پدیده زشت بی حجابی از اول تیر مواجه شده بودیم .بهتر است موضوع پروژه تیر را در اینترنت سرچ کنی بعد می فهمی تابستان کی خواب بوده کی بیدار؟
ملت ایران
|
Germany
|
۱۳:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۲
۳
من هیچ حدیث یا روایتی در مورد برخورد پیامبر یا امامان با بی حجابی ندیدم سفارش شده اما مجازات یا برخوردی نبوده ولی کلی روایت و حدیث داریم در مورد دزدی و بیت المال و رعایت حق مردم و دروغگویی و رشوه و ربا و سرک کشیدن در زندگی مردم جاب است بدونید هر وقت در کشور ما منافع مادی و مدیریتی یک عده به خطر میافته بحث حجاب داغ میشه البته خیلی هم بحث داغیه و همه را مشغول میکنه
باران
|
Germany
فقط حدود 100 ساله که برهنگی در جهان یه چیز عادی شده...استاد رشته سینما در برنامه راز فیلمهای فاش شده ای از 100 سال قبل اروپا نشون داد که مردم حتی تو اروپا هم حجاب عرفی رو رعایت میکردن ...لباسهای گشاد و بلند وحتی چیزی هم روی سرشون انداخته بودند و گفت برهنگی چیزی بود که کاملا حساب شده ایجاد شد و از استاد دیگه ای هم شنیده بودم که پایه تمدن برهنگی نظریات فروید که خود یک همجنس باز بوده هست
پس احتمالا زمان پیامبر خود مردم حجاب رو رعایت میکردند همونطور که قبل از رضا خان ملعون تو ایران هم همه خانمها حجاب کامل داشتند ...چرا راه دور میری انسانهای اولیه هم که نه دین داشتن نه مذهب ونه لباس دوختن میدونستن خودشونو بالاخره با یه چیزی میپوشوندن!

همون استاد سینما گفت نمیدونم وقتی از اول تاریخ بشر تا کنون حجاب وعفاف با هم بودن بعضیها چه اصراری دارن اینها رو از هم جدا کنن و میگن عفاف بدون حجاب واز این حرفها....اینها چیزی نیست جز دیکته غرب به مغزها تا حجاب رو ریشه کن کنند...عفاف بدن حجاب معنا نداره
علی
|
Germany
ندیدی؟شما اصلا چند تا کتاب در مورد اسلام و تاریخ اسلام خوندید؟احیانا این روایت معتبر تاریخی در مورد حضور امام علی با تازیانه در میادین و بازارهای شهر جهت امر به معروف و نهی از منکر را ندیدید؟اگر به امثال شما باید هیچ یک از احکام اسلام نباید اجرا شود چون که یا ندیدید با نخواستید ببینید یا ماله کشی میکنید.
مهدی
|
Iraq
|
۱۴:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۷
من صددرصدبا" نفس" اینکار که همانا احیا امربه معروف ونهی ازمنکر هست موافقم.بچه های انصار هم که زحمت کشیدن این نیروها راآموزش دادن دستشون دردنکنه اما فکر میکنم اگر "فرماندهی میدانی" اینکاربانیروی انتظامی باشه خیلی بهتره یعنی نیروهای انصار درنیروهای گشت ارشادادغام بشن و تحت لوای آنها اقدام کنند.اینجوری بهانه ازکسانی که میگن قانون قانون!! هم گرفته میشه وگشت ارشاد که قانونی هست توان مضاعف پیدا میکنه وبانیروی بیشتر وآموزش دیده کا انصارحزب الله دراختیارشون میگذاره میتونه درهمه زمینه هاسطح وسیعتری راپوشش بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۲
۵
متاسفانه یک عده ادمهای متحجر و... تنها اسلام را در موی خانمها میبینند ولی در این چند سال .........هیچ کس دادش در نیامده که بسیج شوند جهت امر به معروف ونه از منکر
رکسانا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ها همون دسته ادمهایی هستید که اولش می گفتید مشکل شما همین چهارتا تارمو حالا دید ید که همین چهارتاتارموشد........................................................................................
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه تمدن و روشنفکری به برهنه بودن.حیوانات که متمدنترن.نتیجه اخلاقی اینکه اگه اینجوریه ما ترجیح میدیم متحجر باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیلیا یه چیزی یادتون میدن عین طوطی تکرار میکنید.اصلا مگه انسان با حیوان قابل مقایسه هست؟حیوان بدون اراده و خواست خودش از روز اول همون شکلیه ولی انسان چه انتخاب کنه با حجاب باشه چه بی حجاب(نه به معنی لخت بودن)مهم اینه که خودش انتخاب کرده و قدرت اختیار و انتخاب انسان را نشان میدهد ولی حیوان که قدرت انتخاب نداره.ضمنا همان موی بدن و پوست حیوان لباسش هست اگر نمیدونستی بدون.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس از فردا اونا بگن بی حجابی به معنای لخت بودن هم بد نیست نظرتون میشه همون! از خودتون که معیار ندارید!
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۸
بله موافق هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۷
بله با گشت انصار موافقم. چون وزارت خانه های مربوطه هیچ گونه اقدام و پیشرفتی برای مقابله با بد حجابی نداشتند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۳
۱۹
از موقعی که اقای رفسنجانی به روی کار امد بد حجابی رواج پیدا کرد
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲۰
۳
خیالتون راحت.
این افراطی ها هیچ کاری نمیتونن بکنن.

اصلا چند نفرن تو تهران 10 میلیونی? 500 نفر! یا به ادعاخودشون 1000 تا مرد 3000 تا زن!!!
اینا همش طبل توخالی هستن
نهایت اینه که چند تاشون یه جا جمع بشن و تو اولین برخورد یه درگیری و زد وخوردمیشه.
بعدش ضایع میشن و کاسه وکوزه رو جمع میکنن. تمام. همین.
میگید نه ببینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلامی که می تونه کفر ونادانی ابو جهل (پدر نادانی ) رو در هم بشکنه می تونه نادانی افرادی مثل شما را که با عدد ورقم می خواهند ابهت مسلمانان مخلص را بشکنند ،چاره کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره
جز ضایع شدن برای این گروهک افراطی هیچ حاصلی نخواهد داشت
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۲
نداشتن کارت شناسایی میدونید یعنی چی، یعنی از فردا هرکی دلش خواست به اسم امر به معروف و انتساب خودش به انصار جلوی زنا و دخترا رو بگیره و بعید نیست فرصت طلبا واسه جلب افکار تعمومی، رسانه های خارجی و در نهایت اغتشاش هر غلطی بخوان بکنن و به نام انصار بنویسن. امر به معروف خوبه، فریضه است اما همه چیز در چارچوب قانون، ناسلامتی کشوره اینجا، جنگل نیست که هرکی به هرکی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جنگل هم حیوون ها .............................. دیده نمی شود ولی بعضی از خانم های جامعه ما اصرار برنمایش ......... دارند .در ضمن همه مسلمانان متدین دلشان از این اوضاع خون است وکاسه صبر مردم سر آمده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان هر چیزی تو چشمه اون موجود مثل خودش نمود پیدا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیازی نیست کسی کاری بکنه تا بعدش به اسم انصار بنویسه خود انصار همه ی این کارایی که گفتی رو میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۲
۳
آقا خدایش تذکر لسانی عیب نیست اما راه افتادن تو خیابون با موتور یه تپه ریش باعث رعب ووحشت بی مورد میشه،بعد اگه کسی هم این وسط باعث درگیری بشه اونوقت چی؟بازم نمی گیریدش؟؟کاش قبل ازطرحی به عواقبش فکر کنیم.در کل باید مشکلات رو ریشه ای حل کرد.نه اینکه وقت ۴۰۰نفر بگیریم وکلی هزینه به نفرات وبیت المال تحمیل کنیم وآخرش هم بی نتیجه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باری اگر یار نیستی بار دوش مردم مسلمان نشو وهی آیه یاس نخون .ومثل اون شخصیت کارتونی با ترس هی نگو "من می دونم ..."
mori
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۲
اقا یه سوال داشتم این بر و بچ انصار حقوقشون و این موتور 1000 هاشون از چه راهی تامین میشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیت المال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طریق چاه نفت.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۳
اگه در حيطه كاري خودشان عمل كنن خوبه متاسفانه بعضي هاشون جوگير ميشن و خيال ميكنن همه كاره مملكتن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حدیث است که کلکم راع وکلکم مسئولٌ عن رعیته . همه در مقابل رفتار اجتماعی همدیگر مسئول هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲
۱۲
ایکاش موضوع را رسانه ای نمی کردند و فقط به تذکر لسانی می پرداختند .آنهم در همه امور منکراتی و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافق نیستم که رسانه ای نشود در جایی که علنا نه مامور ونه ون ونه تذکر رسانه ای می شود .عمل به حکم بر زمین مانده اسلام چرا رسانه ای نشود .ترس وایکاش گفتنان بی مورد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۲
۱۹
آری ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۸
۴
فکر می کنم بهتره به جای اینکه اینقدر قاطعانه در یک مورد نظر بدهیم به ابعاد جامعه شناسی اون نگاه کنیم.همیشه ما سعی بر پاک کردن صورت مسئله داریم.من خودم یه بچه مسلمونم و به نظرم می تونه این عمل کار خوبی باشه البته اگه برخورد خوبی با مردم بشه.
تمام این طوفان هرج و مرج جنسی که در کشور راه افتاده ریشه در جنبه ی اقتصادی داره که اونم با تذکر درست نمیشه.از پایه باید ساخت...
ناشناس
|
United States of America
از دور دستی برآتش داری .خیلی از زنهای شوهردار بدون مشکل اقتصادی مبادرت به نمایش .... خود می کنند .و شما کلی گویی می فرمائید .
باران
|
United States of America
من باهاتون کاملا موافقم ولی سلطه رسانه ای غرب بسیار زیاده و تا بخوایم از ریشه کار کنیم ریشه مونو کندن!

استاد گرانقدرم آقای بلخاری میگن این کار ریشه ای که شما میگی اگه از دوره قاجار شروع میشد تازه الان جواب میگرفتیم ولی متاسفانه به خاطر بی کفایتی شاهان و غربزدگیشون این کار انجام نشد و اگه از الان خیلی سخت کار کنیم 30-40 سال دیگه ایشالا جواب میگیریم. البته من هم با پلیسی شدن قضیه موافق نیستم چون طرف 2 قدم بره اون ور تر باز کار خودشو میکنه امر به معروف یه فریضه همگانیه وکل مردم باید توش شریک باشن. یعنی من در کنار صحبت شما تذکر هم قبول دارم
باران
|
United States of America
ولی همش هم به خاطر اقتصاد نیست و ریشه های متعددی داره.
مشکل ما ایرانیها اینه که تنبل هستیم و فقط عادت کردیم به ایراد گرفتن و نق زدن اگه بجای اینها ...کار میکردیم الان وضعمون خیلی بهتر بود...
ناشناس
|
United States of America
باران اینقدر سخت کار کن تا....
باران
|
United States of America
میدونی چرا این جواب و میدی؟ چون جواب منطقی نداری بدی. آدمهای تنبلی مثل تو ایران رو به گند کشیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۴
۰
یکی از مسائلی که باعث فساد در جامعه شده گسترش فقر اقتصادی است که بر اثر دست درازی به بیت المال در جامعه بوجود آمده این دست درازی از برخی از دست اندرکاران شروع و تا آقازاده ها (که بهتر است اسم بدتری روی آنها گذاشته شود و همچنین رشوه دهندگان و گیرندگان ادامه پیدا مینماید ایکاش آنها را هم بدون ترس و واهمه امر به معروف نمایند زیرا در گناه این فسادها کاملا شریک میباشند. البته آنه انقدر نان حرام خورده اند که باید با حد زدن آدمشان کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر جواب ناشناس 19:28 از آمریکا چاپ شد جواب شما هم هست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۸
۵
امرب معروف و نهی از منکر اولا به عنوان یک مسلمان از فریضه های واجب شمرده می شود و از اهمیت آن در دین مبین اسلام همین بس که یکی از فروع دهگانه دین اسلام است.
جدای از بحث وجوب دینی امر به معروف و نهی از منکر، این عمل مصداق اصلی روشنفکری واقعی است. روشنفکر اگر نتواند به کمک جامعه بیاید و آن را اصلاح کند، به چه دردی می خورد و روشنفکری که دردی از جامعه را دوا نکند به هیچ نمی ارزد. امر به معروف و نهی از منکر باعث اصلاح رفتار های اجتماعی و اصلاح جامعه می شود. پس یک روشنفکر واقعی باید دست به تذکر دادن به مردم در مورد کارهای اشتباهشان بزند که این همان امر به معروف و نهی از منکر است.
البته امر به معروف باید به صورت همگانی و بر اساس دستور های خاص خود باشد. امر به معروفی که توسط عده محدودی انجام شود فایده ای ندارد و نمی تواند کاری از پیش ببرد.
ضمنان امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد که مرحله اول و دوم آن حد اکثر لسانی است و کاری که با زبان رخ دهد هیچ منافاتی با قانون ندارد. مرحله سوم هم که در صورت اطمینان به جواب ندادن دو مرحله قبل واجب میشود متوصل شدن به زور است که توسط گشت ارشاد و قانونی انجام می شود پس امر به معروف هیچ گاه پا را از قوانین جامعه فراتر نخواهد گذاشت. حتی اگر چنین اتفاقی هم می افتاد باز هم مهم نبود زیرا قانون بر اساس فکر مردم تنظیم شده است اما امر به معروف فرضهی الهی است و از سوی خداوند تنظیم شده و مسلما فراتر از هر قانوی است
مرتضی خوشدونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۴
۱۲
این کار یک کارصحیح و واجب دینی است وجامعه به شدت به آن نیاز دارد و امر به معروف و نهی از منکر در مسولین ومردم در هردو بسیار ضعیف شده است واگر اقدامی انجام نشود دامنه فساد گسترده تر می شود و همه در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم .البته کاری به نظر دنیا گرا های بی دین که همه حرفهاشون حول محور دنیا است وانتهای آرزوهاشون آزادی ومانند غربی ها زندگی کردن است نداریم.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۴
آری.ضروریه یک وزارت امر به معروف و نهی از منکر نیز تشکیل بدهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وزارت نمی خواد کافیه هرکس به دستور اسلام عمل کنه .مسخره کردن هم نمی خواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۷
۴
نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ونکمه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شما باید با این مقداره تربیتت باید بری سایته 4حرف نیوز اونجا خوب خریدار داری
علی
|
United States of America
|
۲۲:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۴
۱۶
دیگه مصداق از این روشن تر که خود امام علی شخصا با تازیانه در بازار و خیابان ها رد میشدند و امر به معروف و نهی از منکر میکردند.اینکه دیگه تاریخ معتبر اسلامی هم شیعه و هم سنی این رو قبول داره.البته اونهایی که اسلامشون آمریکایی یا انحرافی این چیزها رو نمیفهمن یا خودشون رو به نفهمی میزنند.یه جریان خطرناک و منافق وجود داره که میخواد اسلام بُرنده صدر اسلامی رو به اسلام آبکی و انحرافی مبدل کند ولی با وجود مومنین هرگز به خدف خود نخواهند رسید ان شاء الله
ناشناس
|
United States of America
البته ایشان فرمودند نه ون نه مامور نه تازیانه نه بهشت زورکی و......حالا تکلیف مردم متدین چیست ؟
ناشناس
|
United States of America
آقا این حرفای شما خیلی بو داره و غلط نکنم یک نفاقی تو حرفای شما هست ...
ناشناس
|
United States of America
به ظاهر مومنین باید فکره اونروزشونم باشند .بالاخره هر شبی یه روزی پشتش نهفتست .متوجهی ؟ همین مردم .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۳
عجب تو این مملکت شده فقط بی حجابی گناه.دیگه دزدی و رشوه خواری و پارتی بازی و تبعیض و نژاد پرستی و غیبت و....گناه حساب نمیشه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ..... حجابتونو حفظ کنین بقیه مشکلات رو دولت اسلامی حل می کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۹
۴
تف سربالا توی روی خود آدمه

مگر سر مبارزه با ماهواره تونستند کاری بکنند

مگر پیش تر سر ماجرای ویدئو توانستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این تف به روی کسانیه که بانمایش .... وبدحجابی به مردم ،انقلاب واسلام دهن کجی می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۴
نه
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۳
موتوری های ................
ناشناس
|
Germany
پاجرویی های پاچه ورمالیده جا خوش کرده در خارج پناهنده بدبخت جیره خوار باشه خوبه ؟
ناشناس
|
Germany
ناشناس به ناشناس میگه جیره خور ااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۳
اینگونه اقدامات موجب حرج ومرج وبی قانونی میشود وصمن اینکه هیچ فایده ای هم ندارد چون قبلا هم ابن کار ها شده ولی روز به روز وضعیت حجاب بدتر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس برو پاتو دراز کن ومنتظر مرگ وزوال جامعه اسلامی باش تا فرزندانت را برای کار وبهره کشی در خانه های فساد ببرند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 1251 مرگ و زوال جامعه اسلامی با این همه دروغ و دزدی و فریب و فقر اتفاق نمیفته؟؟حال آدمو بهم میزنید از بس دروغ گویید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۶
۵
تو رو خدا ببین در عصر تکنولوِژی ما در چه وضعیتی هستیم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهشا خیلی منطقی برای من بگو تکنو لوژی چه ربطی داره به حجاب؟؟؟ نکنه تو هم مثل اون رضاخان کله پوک ارتباطی بین این 2 تا میبینی؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی و ازهمه طلبکار ببخشید باران جون منظورم به حجاب نیست منظورم اینه که در همسایگی ما کشورهایی مثل قطرو ترکیه به کجا رسیدن حالا مسئولین ما خدمت رو فقط در فیلترینگ و مبارزه با بدحجابی وشکستن ماهواره ها میبینن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونی؟؟ بذار خودم بگم تکنولوژی غرب فقط برای این پیشرفت کرد که اونها خیلی تو مسائل جزئی نگر هستن و تا به اتم یه چیز نرسن ول کن نیستن ولی ما عادت کردیم به کلی گویی. فقط همین
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
آره چون با آمریکا رابطه خوبی دارن ولی وضعیت ما با اونا فرق میکنه وضمنا همه تکنولوژی که میگی دارن وارداتی هست. یعنی تو اینا رو نمیفهمی؟؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا منظورتو فهمیدم! یعنی باید حتما همفکر شما باشم تا اسمم باران باشه؟؟ چرا همه حرفهای تو غیر منطقیه آقا محسن؟ یه بار یه حرف منطقی بزن
اصلا بر فرض هم که اسمم هر چیز دیگه ای باشه. این حرفت چه نکته مثبتی رو در بر داره؟ جز جلب توجه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران ااا سرباز گره سابق
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
باران جان این محسن توهم داره.همیشه اینجوریه.کسی که خلاف نظرش حرفی بزنه میگه ناشناس عصبانی.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۵
تاکی باید این اقلیت چند میلیونی به اکثریت قاطع زور بگن؟
سال 57 .. .. سفارت آمریکا رو اشغال کردن و ...
سال 66 ..... 500 زائر ....... شهید شدن
.........
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. کل مطلب همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دردت اول وآخر همون آمریکا ورضایت اوست .این مردم اقلیت نیستند ،گستاخان معترض به اشغال لانه جاسوسی وخاتمه دادن به استثمار ایران توسط کدخدا در اقلیت هستند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثریت و اقلیت در نظام اسلامی بی معنی است.در نظام اسلامی ملاک و معیار پایبندی به اسلام اصیل و راستین صدر اسلامی است.شاید اصلا اکثریت با اسلام مخالف باشند اون وقت تکلیف چیه؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من چند بار این کامنتو گذاشتم پخش نکردی صراط. .................... . مردم به این قانون رای دادن . حالا مردم 10-12 ساله ماهواره میبینن وجوگیر شدن..... نمیتونن قانون و هر روز طبق هوای نفس شما تنظیم کنن که! تا وقتی نظام این مملکت "جمهوری اسلامی ایران" هست قانون هم همینه . ضمنا قوانین اسلام با رفراندوم و حالا ببینیم نظر مردم چیه تغییر نمیکنه.

شما میخواید مثل دوره یزید که فساد وفحشا آزاد بود باشه حالا فهمیدید چرا بهتون میگفتن جنبش سبز اموی؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن شما آمار رسمی گرفتی که میگی اکثریت قاطع؟؟ یک جامعه شناس میگفت تعداد این افراد اون قدر هم که فکر میکنید زیاد نیست ولی چون همش تو خیابون برای عرض اندام حضور دارن به چشم میان . البته ایشون بدحجابی در حد هنجار شکنی رو میگفت . خیلی از افرادی که بدحجاب در حد معمولی هستن موافق قانون حجاب هستن وخودشون هم از رفتار هنجار شکنان چندششون میشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
من طرفدار موسوی نیستم ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
با طلبکار باید مثل خودش حرف زد عزیزم.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان اون موقع دیگه لزومی نداره اسلام اونجا باشه چون یه چیز تحمیلی نیست. بحث سر اینه که فعلا مردم میخوان چون.......(خودم سانسور کردم)
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
آره طرفدار موسوی نیستی چون طرفدار محمدرضاشاه پهلوی هستی!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 12:53 از مثبت منفیها مشخصه کی گستاخه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آمریکایی اگر مردم ما ضد اسلام بودن تا حالا این انقلاب سرنگون شده بود مردم ما از برداشت امثال شما د....شیهای داخلی از اسلام به ستوه اومدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا به هیچ وجه در نظام اسلامی نظر مردم حجت نیست.چون شریعت و طریقت نظام اسلامی رو خدا و سنت مشخص میکنه نه نظر مردم.اسلام از طرف خداست برای هدایت مردم و تابع پسند و ناپسند مردم نیست.اسلام میگه دست دزد باید قطع بشه زنا محصنه حکمش سنگسار و اسلام میگه دیه زن نصف مرد و اسلام میگه حجاب اجباری و ... آیا شمایی که ادعای اسلام میکنید اینها رو قبول دارید؟اگر قبول دارید مشکلی نیست ولی اگر قبول ندارید پس الکی انگ داعش و طالبان و ... نزنید.و قبول کنید یا منافقید یا مسلمان نیستید.چون تمامی اینهایی که گفتم صریح قرآن و سنت معصوم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران جان قرمه سبزیت ته نگیره .راستی در مورده افزایش جمعیت نظرتم میخواستم بدونم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
من اصل اسلام رو گفتم اگه مردم نخوان اسلام اونجا نباید باشه. خیلی از چیزهایی که میگی شرط داره .دست دزد که نه سر انگشتانش با کلی شرط وشروط. ....
معين
|
Australia
|
۰۷:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۸
۱۷
طبق قانون بايد با هنجار شکنان بد پوشش برخورد شود و در هيچ جاي قانون ذکر نشده براي امر به معروف مجوز از وزارت کشور نياز است
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۶
بعنوان یک ایرانی سوای مذهبم موافقم بااین بی حجابیها و گند کاریها برخورد بشه شدیدا و کاملا ازشون حمایت میکنم.البته به حمایت من نیاز ندارن خدا خودش هواشونو داره
ناشناس 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۵
۴
اول باید دید که این اصناریا شرایط امر به معروف و نهی از منکر و دارن؟
دوما 4000 نفر می خوان پول های انچنانی بگیرن و به ریش مردم بخندند؟ کی چی؟
سوما:این نوع حجاب دیگه در کشور فرهنگ و هنجار شده و بعید بشه کاریش کرد؟
چهارماً : یک دفعه مثل ... بیگید هر کی شلوار جین، شلوار لی ،بپوشه و یک سانت از موهای سرش معلوم باشه این شلاق داره و اعدام؟
پنجماً: بیشتر شهرهای بزرگ این مشکل و دارن: اصفهان، شیراز، تبریز و ... . اگه بخواهیم تو هر شهری این همه نیرو بفرستیم به داخل مردم برای امر به معروف می دونی یعنی چی؟ از لحاظ اقتصادی سر به فلک می زنه و از طرف دیگه اگه یه سر انگلشتی حساب کنیم می شه بالای 20000 نفر و این یعنی برابری با د...ش از لحاظ کمیت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس2 اگر یار نیستی بار نشو .مطمئن باش شرایط رو دارن ،پولی در کار نیست نیروهای متعهد مردمی هستند ،به ریش تو نمی خندند .نمایش ...... هنجار نیست .شلاق واعدامی در کار نیست .اسلم شهر تهران ومرکز استان نمی شناسه و مقایسه عددی نکن برکتش کم نشه و در آخر منافق داخلی سنگ انداز در مقابل قانون صریح اسلام برای داشتن جامعه عاری از فساد علنی ،از خود د...ش کمتر است .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۲۱
۵
انصار حزب الله خيلي دلشون بر اسلام سوخته و اسلام را در خطر ديدن بيان يه فكري بر بچه مسلمونايي بكنن كه با هزار خون و جگر پدر و مادراشون پول شهريه دانشگاه ازادشونا جور كردن و الان بيكار نشسته اند تو خونه !!!
حالا اومديد گير داديد به مو چند تا دختر !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از مو گذشته یه چیز دیگه رو دارن نمایش می دن .
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بامزه بود ناشناس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بامزه بود سربازه سابق اااا
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
لجت گرفته عزیزم؟
امیر
|
Japan
|
۰۹:۴۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۲۵
۴
جلوی بی حجابی باید گرفته بشه.
بی حجابی مسئول اینه که چرخ اقتصاد نمیچرخه.
بی حجابی مسئول اینه که جوانان ما معتاد میشند.
بی حجابی مسئول اینه که ایران دچار خشکسالی شده.
بی حجابی مسئول اینه که سرعت اینترنت کمه.
بی حجابی مسئول اینه که تو کشور فساد رایجه.
بی حجابی مسئول اینه که آقازاده اسکله شخصی دارند.
بی حجابی مسئول اینه که شکاف طبقاتی ایجاد شده.
بی حجابی مسئول اینه که دانشگاه های ما ارزش علمی خودشون را از دست دادن.
بی حجابی مسئول اینه که ایران تحریم شده.
بی حجابی مسئول اینه که پراید بشه 20 میلیون و ماشین قشر متوسط سرتاسر دنیا اینجا بشه لوکس و در دست اشراف زادگان باشه.
بی حجابی مسئول اینه که دولت ا.......... فاسد ترین دولت ایران است.
بی حجابی مسئول اینه که دخترای شین آباد هنوز درمان نشده اند.
بی حجابی مسئول اینه که بنزین آلوده در ایران پخش میشه.
بی حجابی مسئول اینه که جوانان ما بخاط یک وام ازدواج 3 سال باید معطل بشند.
بی حجابی مسئول اینه که افراد حکومتی فاسد هستند.
بی حجابی مسئول اینه که این همه آدم هر روز توی جاده ها میمیرند.
بی حجابی مسئول اینه که جنگل ها در حال آتش سوزی هستند.
بی حجابی مسئول اینه که ما فقیرترین کشور ثروتمند دنیا هستیم.
بی حجابی مسئول اینه که داروی سرطان گیر نمیاد.
بی حجابی مسئول اینه که یک بازنسته باید دوباره بره سرکار خرج زندگی بده.
بی حجابی مسئول اینه که توی ایران فقر فرهنگی است.
بی حجابی مسئول اینه که توی خیابون ها زورگیر است.
بی حجابی مسئول اینه که چماق بدستان مسئول فرهنگی شدند.
بی حجابی مسئول اینه که جوانان شغل ندارند و بسوی کار کاذب میرن.
بی حجابی مسئول اینه که....
محسن
|
Japan
امیر جون یه لحظه فکر کردم من اینو نوشتن داداشی چون من هم همیهش این موضوعات رو مینیوسم دمت گرم
ناشناس
|
Japan
بی حجابی مسئول اینه که امثال امیر همه چیزو ول کنن بچسبند به نمایش ...... بعضی خانم های بدحجاب .
سعید
|
Japan
امیرجان حرف حق رو زدی
چراغعلی
|
Japan
امیر .......... بی ربط حرف زدی باید میگفتی بی ججابی خیلی ها را به فحشا کشاند خیلی هارا معتاد کرد خیلی ها ایدز گرفتند خیلی از دختر ها از خونه فرار کردند خیلی از بی حجاب ها کانون گرم خانواده هارا متلاشی کردند بعضی از بی حجابها به تن فروشی افتادن بعضی از بی حجاب ها علاوه بر تن فروشی فیلم مستهجن هم پر کردند فرستادن دبی خیلی از بی حجاب ها ظلاق به جون شدند چرا از واقعیات فرار میکنی چرا خودتو به خواب میزنی یعنی تو نمیدانی در اجتماع جه خبره هنوز به زنی که شوهر میلیاردر داره و بچه هم داره ولی زنا میکنه برخورد نکردی آیا این یکی و دوتا و صد تاست بدست پیدا یک زن تن فروش در تهران دو دقیقه وقت میخواد تن فروشان با چه وضعی در اجتماع ظاهر میشن اخر این بی بند و باری کچاست ؟
ناشناس
|
Japan
انقدر کشش ندید ااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۹
۹
مملکت قانون دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ولی شریعت اسلامی در راس تمام قوانین است.و اگر جایی قانونی باشد که مخالف شریعت اسلام باشد هیچ ارزشی ندارد و به هیچ وجه لازم الاجرا نیست.
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۱۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۷
۲۱
مبارزه با بد حجابی باید به سپاه واگذار شود نیروی انتظامی در این چند سال نشان داده که توانایی حل این معضل را ندارد
ناشناس
|
Australia
مروج بی قانونی نباشیم دودش به چشم همگان است ......
ناشناس
|
Australia
یه کلمه از مادر عروس...
دانا
|
Australia
هیچ ارتشی در دنیا نمی‌تواند در مقابل قدرت یک عقیده که زمانش فرارسیده باشد، تاب مقاومت آورد.

ويكتور هوگو
باران
|
Australia
تو نادانی نه دانا! دنیا داره به عقیده های اسلامی نزدیک میشه
کوروش مسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۳
۱
شما تا به حال از خودتون پرسیدید که در کشور عزیزمون چرا هیچ پیشرفتی جز بی حجابی فحشا و بی خانمانی و بی کاری هیچ چیز دیگه ای رشد نداره جوابش ساده و مشخص اجرا نکردن قانون کاشکی کسی بود که قانون را رعایت میکزرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته پیشرفت های زیادی هم کرده ایم .ولی در زمینه عدم اجرا کردن قانون ونه گفتن به مامور وقانون و ون مجریان قانون ،باید گفت مردم مسلمان هاج وواج مانده اند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش مسلمان نمیشه.کوروش مجوسی
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نمیشه علی؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
بعدشم علی، دین ایران باستان یکتا پرستی بوده نه مجوسی . مجوسی به ستاره پرستان وافرادی که حضرت ابراهیم باهاشون درگیر بوده میگن. ایرانیها آتش رو فقط مقدس میشمردن و نمیپرستیدن. اونهم به خاطر اینکه آتش مظهر نوره و در برابر تاریکی قرار میگیره. علما دین زرتشتی هم جزء ادیان الهی میدونن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی ها به هیچ وجه قبل از اسلام یکتا پرست نبودند.قرآن حتی مسیحی ها و یهودی ها رو یکتا پرست نمیدونه و اونها را کافر میداند(رجوع شود یه آیات 30 و 31 سوره توبه) بعدش ایرانی هایی که مجوس و آتش پرست بودند و روبروی آتش سجده میکردند و خدای سنگی داشتند(حتی همین امروز نگاره خداوند در نقش رستم به شکل انسان وجود دارد) یعنی خدا رو به شکل انسان فرض میکردند!!! این کجاش یکتا پرستی؟!!!خواهشا از آموزه های عامیانه فاصله بگیرید و کمی هم اهل مطالعه باشید.این که میگویند ایرانی ها قبل از اسلام یکتاپرست بودند در واقع سخنان ملی گرایان ضد اسلام است که با این حرفشون در واقع میخوان بگن که اسلام چیزی برای ایران به ارمغان نیورده و ایرانی ها خودشون یکتا پرست بودند.خواهشا شما هم گول این ترفند ملی گرایان و دشمنان اسلام رو نخورید.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
علامه طباطبایی: منظور از ذوالقرنین در قرآن کوروش هست
مهرداد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۳
۴
نه نه چون ........
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۹
۲
سلام.برای حجاب بازورکاری نمیشه پیش بردوبرای رسیدن ب اهداف خودفقط بایدفرهنگ سازی بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این فرهنگ سازی فرهنگ سازی ،اگر مردم می خواستند منتظر فرهنگ سازی شوند بدون اینکه کوچه جمشید را خراب کنند که حالا تهران شده بود کوچه جمشید بزرگ .یعنی بدون دارد بدون جراحی بدون دخالت پزشک ،بهش الهام بده دفاع بدنشو بالا ببره خود به خود خوب بشه .می شه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۸
۳
سلام
مسول برخورد با هر کار خلاف قانونی نیروانتظامی اگه هر کی بیاد و خودش اعمال قانون کنه که هرکی به هرکی میشه بهتر به جای مانور ظاهری این عزیزان روی معنویات مردم کار کنن و ببینن که چه چیزی باعث ایجاد این حالت شده قطعا بدونید که اعمال زور نتیجه عکس میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۰
۴
نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۴
۱۰
امت مسلمان ومتدین ایران که با تقدیم هزاران شهید مایل به داشتن جامعه ای سالم وعاری از فساد علنی هستند. همه مردم ودرمقیاس کوچکتر جوانان دلیر مسلمان انصار حزب الله به خائنان وطن ودزدان فرهنگ ملی ایران اسلامی اجازه نمی دهند تا با لباس نا هنجار ونیمه عریان در خیابانهای شهرهای اسلامی جولان دهند .خدا یارشان باشد .مردم هم به پاس شجاعتشان به آنها درود می گویند ودعایشان می کنند .فان حزب الله هم الغالبون.
علی
|
United States of America
|
۱۳:۲۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۴
۹
تو این دور و زمانه یه چیزی خیلی واضح.به هر کسی انگ افراط و تحجر میزنن یعنی اون فرد اسلامش اسلام واقعی.یعنی در عمل شما نگاه کنید هر کسی سخنی از اسلام ناب میزنه و ماله کشی نمیکنه و خودش رو به نفهمی نمیزنه بهش میگن متحجر یا افراطی.حالا اگر ایستادگی بر روی اسلام واقعی و ناب صدر اسلامی اسمش تحجر و افراط ما عاشق این تحجر و افراطیم و از نفاق و کفر و التقاط و ماله کشی بیزاریم.
هموطن
|
United States of America
همه مسولان کشور به داعش که مدعی اسلام واقعیست هم انگ تحجر وافراطی میزنن پس با این حساب انها هم اشتباه میکنن!!
بابا شما خود .....ید!!
حامی امر به معروف و نهی از منکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۷
۱۶
شرع مقدس فراتر از قانون است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرع و قانون هدفشان ایجاد نظم و ارامش و رشد انسان است بالا و پایین ندارد .....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
قانون لزوما باید تابع شرع باشه ولی شرع بالاتر از قانون است و نباید تابع قانون باشد.شرع از طرف خداست ولی قانون از طرف انسان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۴
۶
من نیازی به امر به معروف و نهی از منکر دیگران نمی بینم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اتفاقاً، ولی چون همه چیز رنگ و بوی سیاسی بخود گرفته و از طرفی امر به معروف و نهی از منکر را فقط برای مقوله حجاب ضروری می بینندکه از قضا هزار مشکل بدتر از آن وجود دارد، از اینکار فایده ای حاصل نمی شود.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
قوم لوط فقط درصدیشون اون حرکت شنیع رو میزدن اما خدا بقیشون رو به خاطر ترک امر به معروف مجازات کرد بحث اینه که این افراطیها صلاحیتشو ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون درجه من بودن در شما بالاست این احساس را دارید .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۳
۳
صراط ببین مثبت و منفی ها را ببین حتی کاربران این سایت (که مطعلق به هواداران احمدی نژاد هست) طرز فکر شون با شما ها 180 درجه متفاوت یعنی واقاً باید برین ....................
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید اگه فقط یه ذره ریاضیت خوب بود متوجه میشدی که این چیزی که گفتی اصلا ملاک نیست. چون کل جامعه آماری باید در نظرسنجی شرکت کنن ولی تو الان نمیتونی تضمین بدی که از همه اقشار اینجا هستن
gra
|
Iran (Islamic Republic of)
شما منفی ده ها خواسته یا نا خواسته اجیر شده شیطانید زیاد به خودتان غره نیایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانم مگه شما درست نمیگید .شما فردا یه سر بزن تو اجتماع از مردم یه نظری بپرس .مطمعن باش افرادی که تو سایته صراط کامنت میزارن خیلی محترمانه رفتار میکنن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
سر زدم ومیدونم. شما هم فقط تهران و نبین خواهشا!
بنده خدا
|
Germany
|
۱۴:۰۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۰
قابل توجه ناشناس اول چطور وقتی کسی در جهت حفظ ارزشهای اسلامی بخواهد کاری کند می گویید مملکت قانون داره ولی وقتی بی بندو باری می کنند در فتنه سال 88 به اموال عمومی و مردم آسیب می زنند مملکت قانون نداره
ناشناس
|
Germany
دزدی ها و مال مردم خوری ها چی؟؟اونا بی قانونی نیست؟؟قابل توجهت همه ی مردم در سراسر دنیا وقتی خونشون به جوش میاد برای گرفتن حقشون از این کارا هم میکنن....
ناشناس
|
Germany
اموال عمومی مهمتره یا جون انسانها؟؟؟خیلی بی .....یی.کهریزک وستار بهشتی و امثال اینها بی قانونی نیست؟؟تو نمیخواد از طرف مردم حرف بزنی اونا که اومده بودن بیرون مردم بودن.
امیر سرلک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۹
وقتی یه بیماری معمولی به سرطان تبدیل میشه و داروها جواب نمیدن به شیمی درمانی رو میارن،الان مسئله بد حجابی و بی بندو باری خانم ها معضل حادی شده که باید قاطعانه باهاش بر خورد کرد وگرنه باید به زودی منتظر خیلی از فاجعه های اخلاقی باشیم که حتی انسانهای سالم رو هم بیمار میکنه،انصار حزب الله باید با قدرت به میدان بیاد و خلاء وظیفه خیلی از ارگانهایی که وظایفشون رو فراموش کردن پر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اگر دولت محترم خودش یک حرکتی می کرد خیلی بهتر بود .ولی افسوس که با این همه شهید راه اسلام ،جواب نه ون نه هیچی نه هیچی است .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۱۱
در راستای نهادینه سازی آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه های فرهنگی استکبار و حفظ ارزش های اسلامی در جامعه و نیز احترام به خون هزاران هزار شهید حضور گشت انصار در جامعه الزامی و مبارک به نظر می رسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطی گری به ضرر همگان است خودداری فرمایند .......
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۴
۱۴
اگر ادعای حکومت اسلامی داریم این وظیفه مامورین حکومتیست که با هر وسیله ممکن جلوی متخلفین را بگیرد همانطور که جلوی متخلفین رانندگی را میگیرد و انها را متناسب با تخلفشان جریمه میکند در این مورد هم باید با یک کار حساب شده مقا بله نماید ودر این راه از نیروهای داو طلب مومن بادادن اموزشهای لازم استفاده نماید و باید جنبید چون تعداد روسریهای فرو افتاده در خیبانهای شهر روز بروز بیشتر میشود و این یک فاجعه ملیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۳
۴
آدم یاد ت...س میافته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۶
۴
به نظر من طرح بیخودیه.با روحانی موافقم.باید بااین کارا بصورت قانونی برخورد کرد.عده ای ...افتادن به جون مردم.
gra
|
Iran (Islamic Republic of)
انصار حزب الله مچکریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۴
درکشوری که جوون ببخشید میانسال 35 ساله داره دنبال کار میگرده و امکان ازدواج فراهم نیست باید منتظر بدتر از این باشید .................
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا تحلیل شما برعکسه چون از وقتی ماهواره رو ذهن مردم بدون قدرت تحلیل تاثیر گذاشت و بدحجابی رواج پیدا کرد ازدواج کم شد. اگه اینی که تو میگی باشه افراد پولدار و متوسط باید زود ازدواج کنن ولی اینطور نیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
لطیف شدی ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار از اسمهای خشن مثل کمیل آنتی صهیون و........به رکسانا و باران تغییر نام دادی خخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیگم ماهواره تقصیر نداره ولی 85 درصدش به خاطر بیکاری و گرانیه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اینم که تو میگی هست ولی منظور من اینه که بیشتر به خاطر مسائل فرهنگیه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
....... محسن. لیاقتت همون خشونته!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی "یک استاد دانشگاه" تون کوش؟ نکنه شما به جاش کامنت میذارین! هاهاها...
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن میخوای روانپزشک خوب معرفی کنم.شدیدا دکتر لازم شدیا.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ابوجهل بن ابو لهب آدرس دکتر لنکرانی رو بده
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد اون که روانپزشک نیست.تو روح و روانت مشکل داره.از لحاظ گوارش که مشکلی نداری؟(چون ایشون فوق تخصص گوارش دارن)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۹
۵
بیان ولی اجازه بدین ما هم اونا رو ارشاد کنیم .
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین تو فهمیدی من چی میگم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا می خوای چیکار کنی؟
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۷
۶
باسلام این کار ارشاد گروه انصار دخالت در کار حاکمیت و قانون است و خودسرانه قرار باشد هرکسی که قدرت زیادی دارد کارهای مورد نظر خود را انجام دهدپس نیازی به حکومت و قانون نداریم و این نقطه شروع هرج و مرج است و نشاندهنده این است که از نظر این آقایان حکومت و دولت اسلامی در حل مشکلات این چنینی ناتوان و ناکارآمد است که بجای حکومت می خواهند در این کارهای حاکمیتی دخالت نمایند .....
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی است و جزء واجبات دین است هیچ ربطی به دولت ندارد دولت مسؤل قوه مجریه است و باید به وظیفه خودش برسد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۶
۶
البته هركاري قانونيش بهتره ولي وقتي مرداي قانون هيچ كاري نمي كنن نميشه نشست و منتظر خراب شدن همه چيز! بود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۰
۷
آری یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۹
۶
نگذارید انصاریها که همان برخوردار از تفکر ..... هستند وارد صحنه شوند ...
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۲
۷
خوشبختانه بیشتر از یک هفته است که گشت ارشاد از سطح تهران جمع شده

محل کار من میدون ونک هست تا همین یک هفته قبل شاهد بودیم که در 4 طرف میدان ونک 8 تا ماشین وکلی نیرو می ایستاد واین که هر روز چه صحنه های ... به بهانه دستگیری دختران بدحجاب اتفاق میافتاد...

........... ...

خوشبختانه بعد از سخنان دکتر روحانی در مورد مخالفت با گشت ارشاد بساط این گشت ها چند روزع که جمع شده و واقعا احساس امنیت وارامش رو در بانوان میشه دید بسیاری از دختران کارمند ودانشجو از ترس گشت ارشاد که اطراف مترو مستقر بودن نمی تونستن سوار مترو بشن

امیدوارم این جو مثبت روانی که رضایت همه رو در پی داشته با افراط گرایی های گروهی خود سر ......... از بین نره و دولت در حفظ این فضای مثبت تمام اقتدارش رو بکار بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا درسته
منم میدون صادقیه هستم
این چند روز که گشت ارشاد جمع شده
واقعا مردم احساس ..بهتری دارن!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
از این خبرت کلی شاد شدیم!!

دیدیدم یه چند روزه ملت همه خوشحالن و راحت نفس می کشن وهمه مهربون شدن

......

ایول روحانی
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
منم ستارخان هستم ندیدمشون
واقعا خدا آقای روحانی رو خیر بده اجازه میدن مردم نفس بکشن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۹
۱۸
زنده با حزب الله
عبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۱
۷
وقتی که دومین شخصیت کشور ومهمترین شخصیت اجرایی کشور یعنی جناب دکتر حسن روحانی رییس جمهور صراحتا با گشت ارشاد مخالفت میکند ودستور جمع اوری این گشت ها را میدهد قطعا دلایل مهمتری از خوشایند عمومی دارد که افراطیون از ان اگاه نیستند...

یکی از این دلایل جلوگیری از تشکیل پرونده های مهم حقوق بشری بین المللی در سطح جهانی وبه دنبال ان اجرای تحریم های جدید که موجب فشار بیشتر وشدیدتر بر اقشار ضعیف جامعه پیامد ان خواهد بود

مساله دیگر اینکه اقدام افراد خودسر ... قطعا موجب درگیری و همچنین سواستفاده گسترده دشمنان با عناوین جعلی وایجاد اغتشاش فراگیر خواهد شد.

پس افراطیون اساسا به هیچ عنوان حق ندارند ونمی توانند بر خلاف مصلحت کشور وامنیت ملی اقدامی خودسرانه بکنند

که البته مطمئنا در صورت هر اقدام خودسرانه این گروه .. بخش امنیتی و اطلاعاتی دولت با انان بر خورد قاطع و کوبنده خواهد داشت.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم منم کامل باهات موافقم
اما بین خودمون بمونه
ظاهرا شما از بچه های بالا هستی...!
asadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۶
۱۶
مواااااااااااااااااااااااااافقیم از طرف خودم خونوادم و چند تا از خانواده های فامیل و همه خانواده هایی که دغدغه دین و تربیت بچه هاشون رو دارند اگه تهران کنترل بشه همه چیز درست میشه خدا یاورتون عزیزان....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۱۶
۶
گشت ارشاد نه نه نه نه نه نه نه نه حاکمیت قانون آری اری اری
اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
حاکمیت ایران جمهوری نیست ،جمهوری اسلامی است
حاکمیت قانون اسلام آری اری اری
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۷
حجاب یه اصله...بدترین استراتژِی دشمن اینه که زنان رو بی حجاب و یا بی عفت کنه...عفت و حجاب چیزیه که ما تو هفت هزار سال تمدنمون داشتیم... و اون مادران عفیف بزرگترین شاعران دانشمندان قهرمانان پادشاهان و ... رو پرورش دادن که تونستن دنیا رو تکون بدن...دشمن با ترویج بی عفتی در زنان ومردان و شعار فرزند کمتر و زندگی بهتر به راحتی میتونه نسل آینده رو تو دستاش بگیره...نسل الان که انقد از شون ناراضی هستین هنوزم با چادر گل گلی های مادرشون خاطره دارن.همشون یه عکس دسته جمعی تو حرم امام رضا دارن مادراشون پاک بودن بچه هاشون اینجوری در اومدن اون دخترایی که فقط به فکر تناسب اندام و صورت زیبا و... هستن بچه هاشون میخوان چی دربیان...یخورده به فکر مسئولیتی که خدا رودوشتون گذاشته باشید... اگه قانون جامعه رو رعایت نکنید این بی قانونی تو نسل بعد بیشتر میشه...اینجا شهر هرت نیست
من میگم تو این زمان ترویج حجاب به زور جواب نمیده...باید کاری کنیم که مردم فرهنگ رو از بی فرهنگی تشخیص بدن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفت درسته ولی سلطه رسانه ای غرب بیشتر از اونه که بتونیم پا به پای اونها تبلیغ حجاب کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که از تمدن هفت هزار ساله متنفرید حالا که پای منافعتون میاد وسط یاد تمدن میافتید.....تمدن و آثار باستانی مون رو نابود کردن رفت...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کی اینو گفته که نظام با ایران قبل از اسلام موافقه؟!!!مگر میشه نظام اسلامی با طاغوت و کفر و مجوسیت و آتش پرستی موافق باشد؟و اصلا ملی گرایی بر طبق صریح فرموده های امام خمینی کفر است.تمام شد و رفت.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
علی از بقیه نظراتت معلومه که داری در مورد امام هم نظر اشتباه میدی . مواظب باش باید جوابشو بدیا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم که بدون تحقیق و مطالعه اظهار نظر کردی.اینم سند سخنان امام خمینی بر ضد ملی گرایی: ملی گرایی خلاف اسلام و دستور خداست : ملی گرایی بر خلاف اسلام است این بر خلاف دستور خداست و بر خلاف قرآن مجید است. صحیفه نور ج12 صفحه 110 تاریخ: ۳/۳/۵۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
باران خانوم البته از شما انتظار بیشتری هم نمیره.شما برو خطبه 80 نهج البلاغه رو مطالعه کن تا بفهمی مشکلت چیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۸
۱۴
مووووووووووووووووووووووووافقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۶
۲
به نظر من اگه جلوی رشوه خواری و بی مسئولیتی و دزدی بعضی از آدمها گرفته شود مملکت اصلاح خواهد شد نه گرفتن فقط بی حجابی.
بی حجابی فقط به ضرر ............ که اسلامشان به خطر میافته ولی موارد بالا به کل مملکت ضرر میزند و مختص عده ای نیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۶
اینها کار خودشونو میکنن و کسی هم حریفشون نیست چون اینها شهروند درجه یک محسوب میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه خودشون شهروند درجه یک هستن ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه ثروت و قدرت و اسلحه دست اینهاست
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو کشورهای دیگه دست مردمه محسن جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
liv
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۷
۱۷
بله
yes
نعم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نعم ااا فرهنگه قومه ..................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۷
۰
احترام به قانون حفظ ان را در بر خواهد داشت اگر هر بخشی از قانون اجرا نشود و خود مردم انرا به تشخیص خود بخواهند اجرا کنند چیزی جز هرج مرج باقی نخواهد گذاشت ضمنا تجربه سالهای دهه 60 را باید پند گرفت تمام این رفتارها میتواند عمل عکس انرا ایجاد کند تجربه تندرویها و رفتارهای بدون فکر جز افراط و تخریب رفتارهای مناسب سودی ندارند بهتر است در کار دولت دخالت نکنیم و اجازه دهید با این موضوع برخورد اصولی و علمی شود من دهه شصت در منکرات کار میکردم و تجربه موضوع را دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۱۲
به شدت موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۷
۳
با وجود تلاش های .............که دیده ممکنه بعضی ها ............موضوع منتفی است ،به عنوان یک شهروند عادی به نظرم بهتر است این پست را برداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۱
ما تذکر زباني مي دهيم اما اين تذکر حتما جدي و موثر خواهد بود.
سوال من این است. آقای محتشم از کجا میدونه که تذکر زبانی ایشون موثر خواهد بود؟ ......
یک دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۷
فعلا که یک هفته است گشت ارشاد جمع شده
جلوی اقدامات این گروه افراطی خودسر هم که گرفته شده
فعلا مردم دارن کمی نفس می کشن وبا احساس ارامش و امنیت تو خیابون میرن

تا همین جا میگیم
روحانی جون مچکریم! دمت گرم
پشتت هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۱
خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۹
۴
ممملکت قانون دارد ارگان تصویب قانون مجلس است. به معروف فقط شمال بد حجابهاست یا شامل بقیه ی کارها می شود مثل اختلاس از بیت المال و غیره رساله اما (ره) امر به معروف شرایط دارد
امر به معروف گروهی نشنیده بودیم امر به معروف وظیفه ی شخصی هر کس است امر به معروف گروهی مربوط به مسئولین نظام است تصمیم بگیرند.این افرابرای مردم ناشناس هستند ممکن است بعضی سو استفاده کنند در کل به نفع نیست.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که پدرومادران ودولتها ودانشگاه وحوزه در تبیین قانون حجاب وبد حجابی دغدغه نداشته وکاری انجام نمی دهند فعالیت جدی این عزیزان ضروریست وما مردم مسلمان کاملا از آنها حمایت می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصاف یه ذره انصاف داشته باش چطور در مورد ظلم و بی عدالتی یاد مسلمونی نمی افتید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۵
۱۰
اینکه یه مرد با زن نامحرم با آن وضع بدحجابی که موهای اون معلومه به آنها نگاه کنند و با آنها صحبت کنند و لسانی امر به معروف کنند حرام است باید توسط زنانی که کارت دارند و از مقام مسئول حکم دارند باید انجام شود.
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۹
نه
no
لا
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۵
۷
واژه انصار حزب الله برایم یادآور ... خوابگاه کوی دانشگاه است. ....... بهتر است ..... کارهایی را انجام دهند که ملت را به خود جلب کنند.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
انصار حزب الله هیچ ربطی به ماجرای کوی دانشگاه ندارد لطفا منبع بنویس شاید هم از سایت های ضد انقلاب یا bbc،صدای آمریکا و.. منبع شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سجاد پس لابد به عمه ی اوباما ربط داره؟؟خوبه فیلم دادگاهش و عکس و فیلم و صحبت های دانشجوها هست بازم اینقدر پر رویید..کلا کیا توی کشور ما از این کارا میکنن؟؟؟ها؟؟
دانشجوی سبز
|
Russian Federation
|
۱۴:۰۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۷
۱۰
1 جمع اوری گشت ارشاد از سطح تهران( طی هفته گذشته )

2 جلوگیری از فعالیت گروه افراطی خودسر

= رضایت مردم

موفقیت دکتر روحانی
در قولهایی که به مردم داده

روحانی مچکریم
یک پزشک
|
Russian Federation
ایول
ما هم مچکریم
محسن
|
Russian Federation
این همه وعده داد به هیچ کدوم عمل نکرد دلت خوشه ها
امید
|
Russian Federation
نه عزیزم
یه یک هفته ای گشت ارشاد جمع شده بود
اما ظاهرا از امروز برگشتند!!
...
علي1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۱
۱۶
تذكر لساني وظيفه اي همگاني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا لسان با باتوم مساوی است؟؟؟؟
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
هنر این حضرات تذکر یدی و چماقیه و بس!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بسیاری از مواقع علاوه بر تذکر لسانی باید برخورد فیزیکی هم صورت گیرد تا رعب و وحشت در دل منحرفین و فاسدین ایجاد شود و بدانند که حکومت اسلامی با کسی شوخی ندارد.النصر بالرعب یک شعار اصیل اسلامی است که بسیار راهگشاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۵
من اصلا مخافق حجابم شما چی می گید؟
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر مخالف حجابی جای تو ایران اسلامی نداری
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو یه نگاه به اطرافت بنداز ببین جای کی تو ایران نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو کشور متعلق به مردم هست و این مردم هستند که مشخص میکنن که طرفدار چه قانونی هستن میبینید که اکثرا حجابشون همینطوریه خوب چه نتیجه ای میگیرید؟؟این امثال شما هستید که جایی ندارید بین مردم...مردم خودشون یه زمانی رای دادن خودشون هم میتونن .....میبینید که میتونن...
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی بی حجاب راه برای کسانی که ایران اسلامی رو نمیخوان مشخصه! چون صراط سانسور میکنه نمیگم. مردم اسلام رو میخوان و بهش اعتقاد دارن حتی اگه به ظاهر موهاشون رو بیرون بذارن. اقلیت ن مثل تو عزیزم
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
چه راحت تهمت میزنی باران!!!
اسم خودتم گذاشتی مسلمون...
لایق جواب دادن نیستی
علی
|
United States of America
|
۱۸:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۵
۸
یکی بیاد به ما بگه افراطی یعنی چی؟مگه ما چیزی جز قرآن و سنت میگیم؟برخی ها منافق هستند و کفر و نفاق خودشون رو پشت انگ زدن به دیگران مخفی میکنند.که تو افراطی هستنی و ....حالا سوال اینجاست امر به معروف و نهی از منکر مگرنه از شریعت ناب اسلامی گرفته شده و ریشه قطعی از قرآن و سنت داره؟پس چطور میشه عده ای بگن ما مسلمانیم ولی شریعت رو قبول نداریم؟!!!!!!!!!!!!!!! این عده متاسفانه تو عمرشون یک بار قرآن و تاریخ معتبر اسلامی نخوندند.و از اسلام جز یک اسم هیچی نمیفهمند.
امین
|
United States of America
|
۲۰:۰۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۴
۱۸
سلام
تجمع امت غیور و شهید پرور ایران در حمایت از حجاب و عفاف
7 مهر روز سه شنبه
میدان بهارستان ساعت 16

لطفا اطلاع رسانی کنید
فرامرز
|
United States of America
چقد دستمزد گرفتی غیورجان؟!
بسیجی
|
United States of America
فکر کردی هم مثل خودت پولکی هستند!!!
ناشناس
|
United States of America
ساندیس میدن یا کیک؟؟
باران
|
United States of America
به نظر میرسه شما مثل طوطی هر چی یادتون میدن تکرار میکنید نه؟ و البته مثل میمون تقلید
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۴
۳
به جای شلوغ کاری باید بی حجاب غافل را از بی حجاب منظور دار حسابش سوا شود .با ماشینهایی که بی حجابان منظور دار نمیتوانند جلوی ان مقاومت کنند (ماشینهای بالای 100میلیون)انهارا غربال کنند و با سند و مدرک تحویل دادگاه و خانوادشان بدهند.چون بی بندباری که به خیالشان به خودشان مربوط است دودش به چشم خانوادهای سالم میرود وایدز شیوع ان فقط بی بندوبارها را تهدید نمیکند.بی حجابی و بی بند باری در جامعه مثل خوردن سیر و پیاز و رفتن در مترو است (یعنی سیر و پیاز خوردن کسی به دیگران مربوط نیست تا زمانیکه فاصله اش را حفظ کند و در جامعه به بو پراکنی نپردازد و مزاحمت ایجاد نکند)(مثل ایجاد ترافیک لحظه ای تا انتخاب ماشین مورد نظرشان)
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۲
۷
خب معلومه که نه! عرصه فرهنگ نیازی به شعبان بی مخ ندارد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۵
ای خدا چقدر تندروی آخه بنظرم بهجای گشتن توی خیابان ها به چادر یارانه بدهند و خود کارگاه های تولید لباس مناسب ایجاد کنند یکی از دلایل عدم استقبال از چادر وضع اقتصادی مردم است خب معلوم است وقتی کهمانتو باشد 20000 تومن و چادر به تنهایی ! باشد 80000 تومن مردم از خریدش منصرف میشوند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۹
۷
اگر قرار باشه هرکس با هر چیزی مشکل داشته باشه خودش دست به اقدام بزنه پس قاضی و نیروی انتظامی و دادگستری و قانون را واسه چی درست کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۲
شغل پسرها رو درست کنید نتیجه اش میشه ازدواج با خیال راحت. و ازدواج هم مساویست با کنترل فساد.
جمال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۵
85درصد مردم ماهواره دارند و این یعنی اینکه ... ........قانون تا زمانی قانون است که اکثریت آن را بخواهند... ...
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اکثریت اگر مخالف اسلام باشند نظرشون و خواسته اشون اندازه وز وز مگسی هم ارزشی ندارد.اون چیزی که شما میگی که مطابق خواست اکثریت رو بهش میگن دموکراسی ولی ما چنین چیزی رو قبول نداریم.
باران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جناب جمال هر کی ماهواره داره اون 3 نقطه نیست عزیزم. خیلی ها ماهواره دارن و قانون هم قبول دارن. نمونه ش فامیلهای خودمون. همه مثل شما جوگیر نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۵
۱۲
سلام امیر آقا واقعا قصدتون از این همه کنایه وتیکه انداختنا چی هست بله درسته که ما مشکلات دیگه ای هم به غیر از حجاب هم داریم اما هیچکدام از اینا دلیل نمیشه که به این مسئله هم بی تفاوت باشیم چون بی حجابی هم بخشی از مشکلات ما هست واساسا اگرشرایط برای بررسی کردن به مسائل دیگر وجود ندارد دلیلی ندارد اگر مسئله ای هم که شرایطی برای حل کردنش وجود داردنادیده گرفته بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی حجابی مشکل شماست نه مشکل جامعه میبینید که مردم با عقاید و شکل و قیافه های مختلف کنار هم زندگی میکنن و کاری هم با هم ندارن پس این مشکل جامعه نیست مشکل یه عده هست که توی این قضیه منفعتی براشون هست...
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۱
۲
با امر به معروف موافقم ولی انصار حزب الله رو بی خیال شید چون خیلی قشنگ هر کار کرده بدتر کارو خراب کرده
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۴
۳
نظر موافق دارم آما باید جلوی ورود افراد عقده ای به جمع ناهیان از منکر هم گرفته شود
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
اگر امر به معروف و نهی از منکر است پس واجب است که انجام شود و انجام ندادنش حرام است.
البته مراتب و شرایط آن ها هم اگر در نظر گرفته نشود و عمل نشود این بار انجام شدنش حرام است.
این حکم علمای ما درباره امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
والسلام.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۳
۳
آری
وقتی در فرهنگ مشکل داریم وقتی دولت که کاری نمی کند نیروانتظامی هم فاید ندارد مجلس هم برنامه برای فرهنگ ندارد.........واقعا مملکت به گشت انصار نیاز دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۱
۲
دوستان يا خوابند يا خود را به خواب زدند. شما يا مسئولين به اصطلاح مسلمان كجاي قرآن و آيات آن نشاني از زور يا زير پا گذاشتن حق مردم ميبينيد؟ كجا گفته شده اي به اصطلاح مسلمانان به زور چماق مردم را به بهشت ببريد؟ هركس حق داره درباره ي خود تصميم بگيره. شما اگر يه مو يا هر چيز ديگه تحريكت ميكنه بيماري ميفهمي؟ مريضي اونم از نوع رواني. حتي در عربستان تنها شهر هاي حجاب اجباري مكه و مدينه است. هر جاي دنيا حتي مالزي كه كشوري اسلامي است همه چيز اختياريه. كشور ما نياز به فرهنگ سازي داره نه زور و چماق. مگر بقيه كشور ها چيكار ميكنند با اينكه اختيار دارند؟ به اضافه اينكه افرادي به اسم منكرات و غيره اقدام به اخاذي مكنند. در عين حال كه ميدونم منتشر نميكنيد. يا اگرم بكنيد تاثيري در عملكرد نميگذاره. لا اكراه في الدين براي شماست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۶
۶
حجاب مردم به هیچ بنی بشری ربط نداره
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴
۲
شمايي كه ناراحتي، شخصيت داشته باش و به جاي اينكه زل بزني و برانداز كني و تذكر رو بهانه كني، تا جايي كه امر بر خودت هم مشتبه بشود، راهت را كج كن و برو...

اي كاش حجاب زنان پلك مردان باشد.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
زن زنه مرد مرد. یا باید زن حجاب داشته باشه یا مرد کور بشه کدومش بهتره؟ این داستان های تانگویی چرت و پرتم تعریف نکن که معلوم نیست سندش چیه. زنان ایران باستان حجاب داشتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۵
۵
تذکر لسانی بر همه مسلمین واجب است و مجوز هم نمیخواهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تذکر باتومی چی؟؟؟
سمناني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۸
۶
من به عنوان يك ايراني مخالف گشت انصار هستم چون نيروي انتظامي موظف هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به عنوان یه ایرانی باید از خدات باشه که گشت انصار برای ریشه کن کردن بدحجابی و انحرافات مفسدین به کمک نیروی انتظامی بیاید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بودن اهمیتی نداره مگر اینکه این ایرانی تابع اسلام باشد.من هم باید به شما بگم شما به عنوان یک ایرانی نظرتون هیچ ارزشی نداره چون مخالف اسلام حرف زدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
۷
۶
اقدام آنها مغایر قانون نیست و مجوز همه احاد مردم برای امر به معروف کلام الله مجید است
ایات104-110-114 سوره ال عمران و41سوره حج و17 سوره لقمان ایاتی است که وجوب امر به معروف ونهی از منکر را برای همه لازم می داند
و بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب اثر امر به معروف ونهی ازمنکر اگر اتفاق بیفتد از مشت پولادین حکومتها اثر گذارتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۵
نیاز به دخالت درامور شخصی مردم نیست اگه امر به معروف ونهی از منکر ضروری باشه باید در مسائل اقتصادی و بی عدالتی مسئولان و رفع مشکلات معیشتی مردم اجرایی بشه نه گیر دادن به چند تار موی یه دختر
بانوی آمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۴
۵
تذکر لسانی مثل نماز واجب است و احتیاجی به مجوز ندارد . البته تذکر لسانی فقط به حجاب مربوط نمی شه بلکه به همه مسائل مثل بی عدالتی ، فقر، گرانی ،تهمت ، دروغ و یکیش هم حجابه که اگر می بینید تمرکز در این موضوع زیاده به خاطر اینه که پررنگ شده و کسی چیزی نگفته .ولی اگه فرهنگ بشه همه چیز درست می شه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۸
۴
اساس این طرح بیشتر برای سرکوبکردن مردم و حس ازادی خواهی در کشوره بازم هم نمی توانید جلوی رشد و توسعه فکری افراد را بگیرد، این یک طرح شکست خورده است و یک بلوف اقتدارگرایانه.
استاتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
۱
۳
همون آقای گنجی که الان منکر امام زمانن
همون آقای سروش ایده پرداز حجاب،همین شماها خوشرقصی کردید برا یهود بیاید جواب پس بدی،آقای گنجی چندین مترریش گذاشت و پونز کرد تو پیشونی دخترا حالا یکی بیاد از حافظه این دخترا بیرون کنه،چرا ک جوسازها نقل ب نقل رسوندن امثال رو،حالا 6تا زن دارن تو امریکا،البته هیچ وقت چیزی بنام افراطی مذهبی نداریم خلق و خوی افراطی خلق خلیفه فلان و فلان هست وهرکس تابع این خو،یا نهی منکر کننده ی رکیک هست مثل قضیه مسیحیت صهیونیست و اسلام تکفیریون هست والسلام.برهرکس به انققلاب پشت کرد لعنت
حسین
|
United States of America
|
۰۱:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۲
۲
گشت انصار لاظم است زیرا برخی به عمد حجاب را به تمسخر گرفته و قصد ضربه زدن به اسلام و فرهنگمان را دارند.باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
۳
۱
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه عاغا نـــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دهقان بیسواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
۳
۲
موافقم. همانطوریکه درزمان جنگ نخواهیم گفت دفاع ازمملکت فقط وظیفه ارتش و سپاه است که اگرما دفاع کنیم غیر قانونی است.(که البته تاپای جان دفاع خواهیم کرد.)نهی ازمنکر هم وظیفه وهم قانونی است .قانون الهی وقرانی
داریوش
|
Spain
|
۱۱:۱۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
اگر قراره بصورت تذکر لسانی باشه،موافقم..فکر هم نمیکنم بازتاب منفی زیادی داشته باشه..غیز قانونی هم نیست چون شامل امر به معروف و نهی از منکر میشه..فقط حتما موازین اخلاقی و حسن برخورد باید توش رعایت بشه تا دچار حواشی نشه..یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
به شما چه
mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
موافقم تذكر لساني وظيفه اي همگاني است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
۱
۱
یک نه بزرگ...

اینها دسته ای تندرو و بنیادگرا هستند.
همای رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
سلام. به نظر من کاری پسندیده است و نیاز است که دیگر اقشار مردم هم به این طرح کمک کنند تا امر به معروف و نهی از کشور احیا شود و بساط بی‌حیایی برچیده شود. اجرکم عندالله