جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
تذکر صریح ذوالنور به احمدی نژاد:

یعنی چه که با رهبری رابطه پدر و فرزندی دارم؟!

معنی ولایت را باید با حب و جان قبول کرد و از این عبارات دو پهلو مانند این که رابطه ام با رهبری رابطه ای پدر و فرزندی است، اجتناب کرد؛ البته من نمی گویم که احمدی نژاد نظر و مقصود خاصی داشته است که این حرف ها را می زند.
کد خبر : ۲۰۶۲۸

"صراط" - حجت الاسلام مجتبی ذالنور، شامگاه دوشنبه در سلسله نشست های سیاست روحانی در مدرسه علمیه صدوقی قم، در سخنانی که با موضوع تبیین شخصیتی مقام معظم رهبری مشخص شده بود، پس از بیان سخنانی در مورد شخصیت رهبر انقلاب، انتقادات صریحی را خطاب به محمود احمدی نژاد و تیم همراه او وارد کرد.

به گزارش صراط نیوز ، وی افزود: دوستانه خدمت احمدی نژاد عرض می کنم، که ایشان در عبارات شان هم تجدید نظر کنند؛ این که می آیند و می گویند من ثابت می کنم رابطه من و مقام معظم رهبری، رابطه پدر و فرزندی است، معتقدم این سخن ولو این که این طور هم باشد، اشتباه است؛ چرا که در روایات و احکام اسلامی داریم که ممکن است پدر یک فرد، او را امر به شرک کند و به همین دلیل نباید از او تبعیت کرد. ممکن است پدر اشتباه کند و طبق احکام اسلام، باید مخالف او حرکت کرد؛ حال باید پرسید این که آقای احمدی نژاد که می گویند رابطه من با مقام معظم رهبری رابطه پدر و فرزندی است، یعنی چه؟

وی افزود: باید گفت که رابطه با رهبر معظم انقلاب باید رابطه امام و مأموم باشد؛ این رابطه، رابطه مطیع و مطاع، رابطه مقلد و مقلد است؛ این حرف ها یعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ این حرف ها معنی ندارد. این حرف، حرفی انحرافی است.

ذالنور افزود: توقع داریم احمدی نژاد موضع ش را شفاف تر بیان کند؛ رابطه پدر و فرزندی یعنی چه؟؛ مقام معظم رهبری، ولی حاکم است، او نائب امام زمان(عج) است و بدون امر او، نه رئیس جمهور و نه هیچ کس دیگر مشروعیت ندارد.

وی گفت: اگر اذن و رضایت ولی حاکم نباشد، عمل آن فرد حرام است، حتی اگر عمل واجب انجام دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: معنی ولایت را باید با حب و جان قبول کرد و از این عبارات دو پهلو مانند این که رابطه ام با رهبری رابطه ای پدر و فرزندی است، اجتناب کرد؛ البته من نمی گویم که احمدی نژاد نظر و مقصود خاصی داشته است که این حرف ها را می زند، ولی به هر حال باید عبارات خود را درست کند و بگوید ولی امر، نائب امام زمان(عج) است، که مشروعیت همه ارکان نظام با اوست.

وی در پاسخ به سؤال یکی از طلاب مبنی بر این که در زمان آغاز به کار دولت دهم که آقای احمدی نژاد مشایی را به عنوان معاون اول معرفی کرد و بعد جریانات پس از آن پیش آمد و متعاقب آن برخی احمدی نژاد را خطری انحرافی دانستند، اما شما آن موقع گفتید نه و این کار احمدی نژاد تنها یک کار غلط در کار اوست، آیا هنوز هم سر حرف خود هستید؟، گفت: هنوز هم سر این حرف خود هستم.

ذالنور گفت: با دکتر کواکبیان در دانشگاه شاهد مناظره داشتم و او 8 ایراد از احمدی نژاد گرفت که یکی از آن ها مسئله مشایی بود و باز گفت تمام این موارد در تضاد با رهبری و امام و انقلاب است، که بنده در پاسخ به او گفتم من همه این موارد را قبول دارم اما باید پرسید که احمدی نژاد را با چه کسی مقایسه می کنید؟

وی افزود: یا این که باید گفت این که نمره احمدی نژاد 20 است و شده 18؛ ما نارحت هستیم؛ چرا کسی که شب و روز کار می کند و زحمت می کشد، باید این کارها را بکند، این قابل قبول نیست ما ناراحت هستیم و دعا می کنیم این کارها رفع شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حالت دوم این است که احمدی نژاد را با کاندیداهای دیگر چون موسوی و کروبی مقایسه کنید؛ حوادث بعد از انتخابات نشان داد اگر احمدی نژاد 50ضعف دارد، آن ها هزاران ضعف دارند.

وی گفت: حوادث بعد از انتخابات نشان داد که اگر ما بازهم به انتخابات برگردیم، باز هم به احمدی نژاد رأی می دهیم؛ البته یعنی ما دیروز نمی دانستیم که آقای احمدی نژاد این جور می شود، ولی با تمام این احوال که امروز این علم را نسبت به او پیدا کردیم، اگر باز هم برگردیم به انتخابات به احمدی نژاد رأی می دهیم، چون گزینه دیگری وجود ندارد که بخواهیم آن کار را کنیم؛ مگر غیر از این است؟؛ شما می خواهید به کروبی و موسوی رأی دهید که بهتر شود؟؛ تجربه نشان داده است که غیر از این است؛ بنابراین هیچ خلاف تکلیفی اتفاق افتاده و درست هم بوده که شما به احمدی نژاد رأی دادید. چرا که آن ها صریحا مقابل انقلاب و ولایت فقیه ایستادند.

ذوالنور تصریح کرد: احمدی نژاد بعد از 2سال ممکن است یک لغزشی نشان دهد، اما آن ها از همان ابتدا، موضع مخالفت با ولایت فقیه داشتند.

نظرات بینندگان
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۵
۲۱
آقاي ذوالنور اين يعني كه ما بايد از ترس مرگ خودكشي كنيم. اگر انتخابات رياست جمهوري برگزار شود به دكتر رأي مي دهيم ولي نه به خاطر اينكه ا.......... نژاد بهتر از موسوي و كروبي است بلكه بين بد و بدتر بد (ا........... نژاد)را انتخاب مي كرديم نه مثل انتخابات 88 كه ا........ نژاد را به خاطر مطيع بودنش در برابر ولي فقيه و نايب بر حق امام زمان.در ضمن وقايع اخير نشان مي دهد آنقدر ها هم كه فكر مي كرديم ا......نژاد آدم مخلص و انقلابي نبوده است.مناظره هاي ا...... نژاد و تقابل او با هاشمي به خاطر كسب قدرت بوده است و لا غير و ما ا....... نژاد را به خاطر برخي دروغ هايي كه تحويل مردم داد مثل..................هرگز نخواهيم بخشيد و در قيامت حقمان را از او مي ستانيم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
سیمین خانم.....غذایت ته گرفت...برو یه سر بهش بزن!!!!!!!!

کسانی که به احمدی دلاور رای دادند...هم او را بهترین میدانستند....هم مطیع رهبری بودنش"""""""

به کوری چشم نان به نرخ روز خورها....احمدی دلاور هنوز همان مومن انقلابی...ساده زیست...مردمی و مخلص است!!!!!!!!

مناظره های ایشان...رسوا کردن کسانی بود که خود را مالک دروغین انقلاب میدانستند""""""

شما حقی برگردن احمدی دلاور ندارید.......احمدی دلاور بر گردن من و شما و همه حق دارد ...چون جوانی اش رو برای ما گذاشت""""""
شما هم زیاد جوش نزن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من حرف های شما را قبول ندارم.
در عین حال حق را به شما میدهم که به همه چیز شک کنید.
ولی انصاف را هم رعایت کنید
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان اينقدر تند نرو.پياده شو با هم بريم.اي كاش يه سر به شبكه هاي ماهواره اي ميزدي ميديدي دكتر با اين كار دشمن شاد كنش چه خوراكي رو براي شبكه هاي سخن پراكني غرب فراهم كرد.يه دقتي در مصاحبه بني صدر بكن.ببين چي گفته.در ضمن لطفا يكم مودب باش پسر جوگير.
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امين شايد خيلي ها با ايشون (سيمين) هم نظر باشن كه هستن ، شما چرا ميخواي همه هم نظر با تو باشن ... دست از اين رويه اي كه داري بردار و فيتيله تو بكش پايين برادر .... عوض اين يقه پاره كردنها... اگه توو كله ت يه جو عقل هست يه كم فكر كن بعد 2 كلمه حرف حساب بنويس ... آدددددم ... چاك دهن منو وا ميكني با اين مدل حرف زدنات... آخه آدم كله خراب نميدونم تو رباط هستي ماشين هستي چي هستي كه كوك كردنت كه صبح كه پاشي تا شب بگي ... به کوری چشم نان به نرخ روز خورها....غذایت ته گرفت...برو یه سر بهش بزن!!!!!!!! ....رسوا کردن .... زیاد جوش نزن..... آخه مش... يي چي ضد ولايت چرا اينقدر زور ميزني برو آدم شو اسمتو عوض كن بذار امين زنده به عشق ولايت ، عاشق امام سيد علي خامنه اي كه لااقل فكر كنيم يه چيزي بارت ميشه ...
آخه آددددم مگه آدم حسابي اينقدر چشم و گوش بسته و بدون فكر كردن از يه نفر دفاع ميكنه ؟ من نميدونم به تويي كه ميگي دليل بي توجهي احمدي نژاد به حكم هاي حكومتي حضرت آقارو نميدوني و خود احمدي نژاد دليلشو ميدونه .... چي بگم كه با اين كه اين چيزارو ميدوني بازم بي احترامي و بي توجهي احمدي نژاد به ولايت برات مهم نيست و هي هوار هوار ميكني ... نميگم به احمدي نژاد بي احترامي كن و ... ميگم اگه واقعا ولايت رو قبول داري (كه حالا ديگه بهت شك دارم در اين باره) با ديدن عملكرد احمدي نژاد لااقل فيتيله تو بكش پايين ... تو اون علي تنكابني رو ميگم حالا اون نشون ميده يه كمي با تو فرق داره اما ماهيت جفتتون يكي هست .... اونم فقط در راه دفاع از احمدي نژاد ... ببين با بي احترامي و بي اعتنايي به احكام ولايي ، حزب الله نمره 20 رو تبديل به 0 صفر ميكنه نه اينكه 2 نمره ازش كم كنه ... چون عدم ولايت پذيري خطاي 2 نمره اي نيست ، بلكه خطايي هست كه رفوزه شدن رو در پي داره ، خصوصاً اينكه چند بار هم تكرار بشه اين خطاي محرز ... لذا اين خطا فقط يه صفر درشت و رفوزه شدن رو در پي داره (بابت عدم ولايت پذيري ...) اما به دستور حضرت آقا آرامش رو حفظ ميكنيم و ميگيم فيتيله ها پايين مش... يي چي ....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
جاي تاسف داره كه زمونه به جايي برسه كه يه سري آدماي متحجر خشك مغز سطحي نگر طرفدار جريان انحرافي م ش... بيان و خودشونو عالم تصور كنن و با ادبياتي كه گنده هاشون براي محاور استفاده ميكنن ....(پررو بازي كله شقي ) فقط بگن ما درست ميگيم ، ما مي فهميم ، علما نميفهمن ، همه دروغ ميگن ،‌ما راست ميگيم ....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
امين زنده به عشق احمدي و آقاي علي از تنكابن ميخواستم بپرسم شما هم تووي شركت "سمگا" سهامي ... چيزي ميزي ندارين ؟
lمهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه باز كارشناسان كلمات اينبار از مش..... دست كشيده وبه سراغ رييس جمهور محبوب رفته اند . وبهانه ايي براي افرادي مانند اين سيمين شده .تا دولت را تخريب كنند
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سيمين خانم
در جواب به امين اقا . از شبكه ماهواره اي وسخن براكني انها گفته بدي. يك سوال دارم . اگه
شما نگران سخن براكني شبكه هاي ماهواره اي هستي. . چرا خودت از يك انتقاد .ذوق زده شده ايي و دست به تخريب رييس جمهور محبوب ميزني. سخنان سخن شاد كن در كامنت هاي جنابعالي به مقدار كافي ديده ميشود به خصوص كامنت اوليه.
خواهر گرامي . ا بعد از گذشت چند سال از انتخابات. تازه حالا فهميدي كه احمدي نژاد ادم خوبي نيست . ان هم با يك انتقاد غير منصفانه.
اگه از اول مخالف احمدي نژاد بودي كه هيچ اما اگه تازه ميخواي از صف احمدي نژاديها جدا شي . بهتر . زودتر اين كار را بكن چون احمدي نژاد نيازي به طرفدار ابكي و كشككي نداره.
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي از مشهد لطف ميكني يه بار ديگه سخنان احمدي نژاد رو تو مناظره ها گوش كني؟اونوقت چرخش 180درجه اي احمدي نژاد رو از مواضع خودش به خوبي درك خواهي كرد.دكتر در مناظره ها خودشون رو تابع ولي فقيه معرفي كردن نه مش........... ،اين يه دروغ خفنش.خودش رو مديون هيچ گروه و جناحي معرفي نكرد ولي الان مدعيه كه مش......... قله است و چيزهايي كه ما نميفهميم مش......... دركش ميكنه و خودش رو مديون مش......... و تابع مش.......... ميدونه اين دروغ دومش.ودهها مورد ديگر.به نظر شما بهتر نيست احمدي و مش............ جفتشونم استعفا بدنو برن هند و بشن مرتاض؟چون اين مش........ و علي الخصوص احمدي نژاد به خرافات و اين قبيل مسائل بيشتر علاقه دارن!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
حاميان و طرفداران جريان انحرافي بگوش باشن ، به اذن حضرت آقا طومار شما و اون ولايت هاي قلابي تونو در هم ميپيچيم
دریاباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۳
چه گیری دادین حالا شماها!
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج آقای ذوالنور پنجشنبه جاری مورخه 15 اردیبهشت، در مصلی شهر رامسر
(شهر مش....) در یادواره شهدای طلاب و روحانیت غرب مازندران، سخنرانی دارند.

***یا فاطمة الزهرا***
مسول اشپزخونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۱۳
سیمین خانم لطف میکنیدبه وظیفه اصلی دراشپزخونه برسید اخه این حرفها به تونیومده انسان ولایی بایددربرابرامرمقام رهبری لال باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب مگه این سیمین خانم چی گفت؟ اونم همینو گفت دیگه.یه بار دیگه بخون باسواد
فدایی اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای نسبتا محترم ادب شما کجاست!!! هر کسی آزاد هست افکار خود را مطرح کند همانطور که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای پیشتر در سخنرانی های خود انتقاد رو سودمند معرفی کردند ایشون هم نظر شخصی خودشون رو بیان کردند احترام گذاشتن به افکار و نظرات دیگران مبنای و اساس اسلام است.
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
آره عزيز دلم آدم هايي مثل شما كه اعتقاد دارند زن بايد در آشپز خانه باشد و به مثلا وظيفه خودش كه از ديدگاه شما آشپزي و ...است برسد به مملكت گند ميزنن ديگه.همين دكتر به نظر شما بهتر نبود بجاي ما خانم ها تو آشپز خونه بود.عزيزم دير نيست اون موقعي كه ما خانم ها مملكت رو اداره كنيم.اون وقت مي دونيم با شما متحجر هاي افراطي چيكار كنيم.اصلا چطوره شما اون موقع بشي سر آشپز ما؟؟!!!!!!
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ دوست گرامي كه با عنوان"فدايي اسلام"كامنت گذاشتن از نظر منطقي و به جا ايشان كه نشان از شعور و درك بالاي ايشان دارد بي نهايت سپاسگزارم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
سیمین خانم احمدی نژاد برای ما بهترین بوده و هست وخواهد بود درمخلص و ولایی بودنش هم لحظه ای شک نمیکنیم چون انتخاب ما با اگاهی و علاقه بوده و مثل شما از سر اجبار کسی را انتخاب نکردیم که حالا با کوچکترین اختلاف نظرپشیمون بشیم وحرفهای نا شایست بزنیم و توهین کنیم .
**در قیامت حقمان را از او می ستانیم** زیاد تند نرو عزیزم چه بسا شما مدیون دکتر باشی.احمدی نژاد مظلوم واقع شده از همه طرف با برنامه ریزی و به قصد تخریب بهش حمله کردن طوری که * هر ......... *به خودش اجازه میده که به رئیس جمهور توهین کنه اما بدونید کسی را که خدا عزیز کرده شما نمی تونید تخریب کنید .لیاقت شماها همون دولت هاشمییه که جرات نکنید اسمشونو به زبون بیارید چه برسه به گستاخی و...
راستی بیا یید مثل مشایی جنبه و ظرفیتمون را بالا ببریم تا با کوچکترین انتقاد جوش نیاریم
زنده باد احمدی نژاد
دشمن و ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض پوزش از آقايون و خانوماي حاضر مجبورم با لحني كه لياقت اين جريان هست باهاشون حرف بزنم.
اي مسؤول آشپزخونه ... اح....ق مش .... چي فك نزن در مورد چيزي كه خودتو و جريان منحرفت اعتقاد نداري كه
"انسان ولايي بايد در برابر امر مقام رهبري لال باشه"
آخه آدم ذاناً بي ش....ور ولايتمدار واقعي باش ولايت مش... رو فراموش كن
جرياني كه آدماش مش ... و بق .... جو ... باشن ... طرفدار اح.....قي مثل تو هم لياقتشه
مرگ بر ضد ولايت فقيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط حرف بدی زدم ؟حالا هی تند تند نظرات و جوابیه های سیمین جونتو که با هات هم عقیده است بزارو مارا رو حذف کن .اما بدون شما تند رو های افراطی(سبز و ابی و..)یه روزی بابت این رفتارها وتوهین هاتون به احمدی دلاور شرمنده میشید.این - این نشون
ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم و اندر شراب فتنه آخر سیاوشیم
در انتظار رویت ان مهراخرین در مجمر سپیده سپندی بر اتشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سارا چقدر گرفتي اينارو بنويسي ؟
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
نه !مثل اين كه آقاي مش.... پست مهمي را براي سارا خانم در نظر گرفتن كه ايشون اينقدر جوش اين آقا رو ميزنن.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خيلي منطق داري جواب انتقاد رو به همون كسي كه بهت انتقاد كرده منطقي بده . دليلي نداره به همه مرد ها توهين كني . مگه برادر يا بدر يا همسر نداري . متاسفم از كمبود ظرفيت داشتنت. نكنه با تهمينه ميلاني فيمينيسم رفيقي كه اينطوري فكر ميكني
براي احمدي نژاد كه در بالا بردن ارزش زنان با واگذار كردن وزارتبهداشت به يك خانم نقش مهمي داشت دعا كن تازه اون هم نه به خاطر لياقت بلكه خودت ميدوني به خاطر قولي كه به خانومها داده بودوگرنه در دولتهاي قبلي مسووليتتان از مربي مهد كودك بالاتر نميرفت. ضمنا محض اطلاع. خانم وزير هم. تقريبا همه معاونهاش رو كه . به اندازه وزير مهم هستند رو اقا انتخاب كرده .
ضمنا اگه خيلي مطمئن هستي كه خانمها خيلي كارشون درسته . يك سري به كشور هايي كه رييس جمهور خانم دارند بزن تا ببيني كجاي دنيا قرار دارند
البته من مرد سالار و مخالف زن نيستم چون خودم مادر و ... دارم . ونمي گويم همه مردها كارشون درسته واز زنها بهترند. اوبسياري از مشكلات جامهه را مرد ها بوجود مي اورند
اما اين مطالب را به جنابعالي عرض كردم كه بدوني چه خبره و به ديگران احترام بگذاري .من هم بارها از دست خانمها اذيت شدم اما هيچوقت نگفتم كه همه خانومها ... لا اقا اگه كلمه بعضيها هم استفاده كنيم بد نيست
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي خودت به اظهاراتت نگاهي بنداز ببين خنده ت نميگيره ! ما كه مرديم از خنده اينا چيه بافتي به هم ...
1- مگه برادر يا بدر يا همسر نداري ... اصلاً چه ربطي داره به موضوع كه داري اينو ميگي ! برادر يا پدر يا همسر چه ربطي داره به انتقاد اين خانم به احمدي نژاد ...
2- گفتي نكنه با تهمينه ميلاني فيمينيسم رفيقي كه اينطوري فكر ميكني ... تويي كه ماشالله اينقدر نكته بيني و فمينيسم و تهمينه ميلاني رو درك كردي امكان داره كه مقاومت احمدي نژاد در مقابل مقام عظماي ولايت رو درك نكرده باشي ؟؟
3-اين خانم يه شهرونده اين مملكته و انتقادات كاملا درستي رو مطرح كردن كه حرف خيلي ها هست ... تو و رفيقات چرا اينقدر بهتون فشار اومده ...؟؟ يه كلاس بصيرت براش بذار !!
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
اول سلام
بعد شورشو دیگه درآوردی صراط با کسی عقداخوت نبستی حداقل بصیرت داشته باش رهبری در پیام نوروزیش چه فرمودند ولایت پذیری یعنی ولی امر و مولایت امر به آرامش و وحدت کند و تو به جای عمل به امر ولی با تمام وجود تلاش کنی که به همه بفهمانی چقدر می فهمی و چه درک بالایی از شرایط روز داری. همین و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چراواقعا بعضی ها نمی خوان مشکلات احمدی نژاد رو قبول کنن؟ والله اگر الان خاتمی رئیس جمهور بود و 2 هفته در مقابل حکم رهبر انقلاب قهر می کرد همین جوانان انقلابی می ریختن تو خونش می کشتنش
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس سلام
بنده مشکلات آقای احمدی نژاذ را دیدیم در این کامنتم گفتم که رهبری چه فرمودند نه اینکه آقای احمدی نژاد مبرا از هرگونه گناهی است ایشون هم آدمی هست مثل همه آدمها لطفا کمی در پاسخ به کامنتها توجه کن
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس متاسفانه الان بد جوري فضارو غبارالود كردن ! خيلي بيشتر از فتنه 88 ... بخدا الان مولامون خيلي مظلومه .... ميدوني چرا ؟؟ چون فرقه انحرافي جديد جوري با برنامه حركت كردن كه الان خيلي ها راهو گم كردن ... توو شك و ترديد موندن كه طرف ولايت وايسن يا طرف باطل !!!
بياين سعي كنيم اطرافيانمونو توجيه كنيم كه مثل اهل كوفه نباشيم ... اين فتنه به مراتب عميقتر از فتنه 88 هست ...
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
اذن آقا باشه ميليونها نفر هم در مقابلمون باشن جلوشون مي ايستيم ...
آهاي مردم بياين در زمره كوفيان نباشيم ... مولامونو حمايت كنيم
اقای دل(در پاسخ سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۲
سلام.سیمین خانم.ابتدا شما بگو ولایت پذیری و انقلابی بودن ایشونو با کی مقایسه کردی که فرمودی که اونقدا که فکر میکردیم انقلابی نبود.ایا مسولی انقلابی تر از احمدی دلاور سراغ دارید.لطفا یکی رو معرفی کنید.بعدشم یکی دیگه از مشکلات ما اینه که اگه خودمون یا گروهمون تو مسوولیت باشیم اگر کمی بالاتر از کف خواسته های مردم عمل کنیم میگیم که کافیه و اگه کسی اعتراض کنه میشه ضد انقلاب و ادم بده و انتظار داریم که همه غلام حلقه بگوش ما باشن اما وقتی رقیب تو مسوولیت باشه میلی متری کمتر از سقف خواسته هامون اگه عمل شه بازم میگیم که اقا اینا ضد انقلاب شدن و حرف اقا زمین موندو این حرفا .احمدی دلاورم یه ادمه مثل ما .حالا یه کاری کرده که ما حال نکردیم تازه بعدشم اصلاح کرده بازم ول کن معامله نیستیم.
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم شما تعريفتو از ولايت پذيري بگو ببينم.به نظر شما اگه همچين كاري رو خاتمي يا هاشمي مي كرد باز همين نظر ناپلئوني داشتي؟اگه خاتمي 11 روز نه 1 روز قهر مي كرد و سر كارش حاضر نميشد همين شماها اعدامش ميكردين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل سلام . در انقلابی بودن احمدی نژاد حرفی نیست ولی انقلابی ترین ...!!. با قسمت دوم نظر شما موافقم ولی خود شما هم با نظرتون واقعا" موافقید که گفته اید:"یکی دیگه از مشکلات ما اینه که اگه خودمون یا گروهمون تو مسوولیت باشیم اگر کمی بالاتر از کف خواسته های مردم عمل کنیم میگیم که کافیه و اگه کسی اعتراض کنه میشه ضد انقلاب و ادم بده و انتظار داریم که همه غلام حلقه بگوش ما باشن اما وقتی رقیب تو مسوولیت باشه میلی متری کمتر از سقف خواسته هامون اگه عمل شه بازم میگیم که اقا اینا ضد انقلاب شدن و حرف اقا زمین موندو این حرفا " سوال این است که اگر چنین اعمالی را که خودت گفتی" حال نکردیم" شخص دیگری غیر از احمدی نژاد یا کسی را که شما دوستش نداری انجام میداد نظرت چی بود؟
دشمن و ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
دل خراب مش...چي :
مثل تموم هم طيفي هات خيلي تو هم دلت خرابه
امثال شما لياقت بحث كردنو ندارين ، ميدوني چرا ؟
چون از اونجايي كه اعتقادي به ولايت ندارين ، بي احترامي رفيقاتهم به ولايت براتون مهم نيست .... اما اگه جاي ماها بودي ديوونه ميشدي ...
واسه ماها هي كي بي ولايت باشه مثل يه دستمال كهنه دورش ميندازيم ..... و فرقي براي ما نداره اون نفر ها....... باشه موسوي باشه كروبي باشه و ... منتها اين آقا يه جورايي جرمش بيشتره ... چون مارو گول زد و با راي ولايتمداري كلي از ماها كار كشيد و كتكمون داد و ... حيف اون همه هزينه ... چه بچه ها و رفيقاي باحالي شهيد شدن زمان اغتشاشات ... لعنت بر ضد ولايت فقيه و جريان منحرف
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۸:۰۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۴
آقای دل. فرمودید مسئولی انقلابی تر از احمدی نژاد سراغ دارید.بله..انقلابی تر از احمدی نژاد خیلی داریم.چرا اینقدر تندومتعصبانه سخن میگویید.
حداقل اگر اجازه بفرمایید بگوییم سابقه و انقلابی بودن مقام رهبری از احمدی نژاد بیشتراست.
ناشناس
|
Kazakhstan
خوشتیپ منظورش برای ریاست جمهوری است نه رهبری
روحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
احمدي نژاد راست گفته كه رابطه پدر و پسري است منتها اين پسر كمي ...... از آب درآمده!
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
خاک خدا بر سر ما که کاندیداهایی که از فیلترهای مختلف نظیر شورای نگهبان و... عبور کرده اند و مثلا جزو صالحان بودند عاقبشان اینگونه شده
یادمان نرود که این 4 کاندیدا از بین حدود هزار نفر برگزیده شدند
خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
به هر حال تا حالا امام خامنه ای ازکارهای انجام شده توسط خدمتگذاران دولت راضی هستنند وفعلا زیر سوال بردن دولت شاید امری ولایی نباشد.
اما ولایی بودن یعنی چه . اگر بخواهم بگویم چند در صد از حقوق بگیران سطح بالا سه قوه ولایی هستنند قطعا خیلی ها ترش می کنند .
ولایی یعنی خدایی شدن . خدایی شدن یعنی وقتی دستور می رسد زن و بچه ات را ببر در بیابان بدون آب و علف رها کن بدون فکر کردن می گوید . چشم
با تبر خدایان دروغی را خورد می کند از آتش . شمشیر و ...... نمی ترسد .
دستور رسید پسرت را باید قربانی کنی .
بدون درنگ قصد انجام قربانی را می گیرد شیطان بارها می خواست منصرفش کند اما ........ ولایی یعنی یکی از یاران معصومین با اشاره امامش با سر وارد تنور شدن .
ولایی یعنی.....
ولایی یعنی.....
ولایی یعنی .....
.
.
.
ولایی یعنی امام خمینی وقتی می بیند اسلام در خطر است یکه تنها در مقابل آمریکا و نوکرش می ایستد وهمه چیز را یه جان می خرد هزارن نمونه دیگر ولایی وجود دارد هر کس خودش را بهتر می شناسد و خدا هم به نیات آگاست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا گفتي : به هر حال تا حالا امام خامنه ای ازکارهای انجام شده توسط خدمتگذاران دولت راضی هستنند وفعلا زیر سوال بردن دولت شاید امری ولایی نباشد.... !!!
اظهاراتت داراي تناقض هست صحبتهايي كه بالا ازت آوردم با بقيه صحبتات
گفتي :
ولایی یعنی خدایی شدن . خدایی شدن یعنی وقتی دستور می رسد زن و بچه ات را ببر در بیابان بدون آب و علف رها کن بدون فکر کردن می گوید . چشم
حالا به نظرت دولت يا رئيس دولتي كه بنظر تو نبايد زير سوال بره طبق اين دستورالعملي كه گفتي حركت كرده ؟؟؟
محمد
|
Germany
|
۱۹:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۰
متاسفانه همه مدعی ولایت مداری هستند ولی در عمل در این دنیای وانفسا مدعیان از همه کمتر عمل می کنند . من یک سوال از آقای ذالنور دارم و آن این است که مگر رهبری نفرمودند اختلاف ها نباید از تریبون عمومی بیان شود و به صورت خصوصی بیان شود . واقعا اگر نیت شما خیر بود این حرف ها را برای طلاب و .... نمی زدید و به خود احمدی نژاد می گفتید . متاسفانه حب قدرت و ریاست در همه نفوذ کرده است
ب مثل بصیرت
|
Germany
خدا خیرت بده حرف دل منو زدی اقای ذوالنور هوای نفس ور داشته برای اینکه بگن عجب ولایی این حرف ها می زنی ............ بی بصیرتی
ب مثل بصیرت
|
Germany
افرین به این با بصیرتیت
خدا علمای ما را حفظ کن نه اون بی بصیرتاشو
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Germany
اِ اِ اِ ؟؟؟؟ شماها از اينكه آقاي ذوالنور به منويات مقام عظماي ولايت عمل نكرده و به قول شما : (من یک سوال از آقای ذالنور دارم و آن این است که مگر رهبری نفرمودند اختلاف ها نباید از تریبون عمومی بیان شود و به صورت خصوصی بیان شود) ناراحتين و بهش ميگين متاسفانه همه مدعی ولایت مداری هستند ولی در عمل در این دنیای وانفسا مدعیان از همه کمتر عمل می کنند يا اينكه هواي نفس ورداشته و ... اما در مقابل برخوردهاي واضح و روشن احمدي نژاد با ولايت ناراحت نميشين ؟
انشالله خداوند شمارو از زمره كوفيان خارج كند ...
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
اتفاقاً رابطه پدر و پسری مفهوم خیلی عمیقی دارد مسلماً هیچ کس معصوم نیست که انسان بخواهد در هر حالی مطیع او باشد ولی خدا در قرآن در مورد والدین می فرماید که باید همیشه مطیع آنها باشید مگر در جاییکه شما رو به شرک فرمان می دهند بنابراین در رابطه پدر و پسری این مفهوم مطیع بودن به زیبایی نهفته است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد نمرديم و ديديم روزگاري را که يکي مثل احمدي نژاد بتونه .......... ... ........ .......... ............. .......... ......... ............ .......!
ايشون اگر حساسيت هاي جامعه را درک ميکرد يه کم دست از سر کچل مش..... برميداشت!

در ضمن،
اين حرفاي انحرافي را بريزيد دور
مسأله کاملا روشن و واضحه

جناب احمدي نژاد عليرغم تلاشهاي فراوان در زمينه هاي اقتصادي و رسيدگي به حال محرومان جامعه، آنچنان که بايد و شايد در مواقع حساس گوش به سخنان رهبري ندارد.

جالبه که ميان همه پيغمبرها جرجيس را پيدا کردين! واقعا که مفهومي که در رابطه پدر و پسري کشف کردين آخرشه!!!!

اميدوارم که منظور جناب رئيس جمهور هم همين نبوده باشه!
زير آبشو نزنين لطفا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
خود شما هم شریک جرم هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
احمدی نژاد ل.... بشه خوبه-چون دیگه حرفاش به کسی بر نمی خوره (م..... و ت.....)-دیگه کسی هم مثل ایشون معلم املا و انشا نمی شن
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
رابطه پدر و فرزندی رو دکتر در سال 88 بعد از نامهء آقا درباره مش...... هم بیان کرد مال امروز نیست
beiat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
این حرف های شما فقط دشمنان را خوشحال می کند و جامعه را به چالش می کشاند.
هر کاری که موجب خوشنودی دشمنان شود ، مذموم است . (مقام معظم رهبری)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۰
اگر از حضرت اقا جلو بزنیم مشیم خوارج اگر عقب بیفتیم مشیم توابین باید با یک چشم گوش بفرمان ولی باشیم و با چشم دیگه مسیر اقا را ببینیم و اگاهی کسب کنیم چند روز دیگر رهبری در این موارد سخنرانی خواهد کرد گ
وش می دیم ببینیم چه فرامیشی می کند
beiat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
این حرف های شما فقط دشمنان را خوشحال می کند و جامعه را به چالش می کشاند.
هر کاری که موجب خوشنودی دشمنان شود ، مذموم است . (مقام معظم رهبری)
عوام بی بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
خداوند از سر تقصیرات کسانی که بصیرت خانواده شهیدان باکری را درک نکردند وبا آبروی ایشان بازی کردند میگذرد؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
جناب ذوالنور بهتر است به جای این توجیهات از خانوادهء شهیدان باکری حلالیت بطلبید.
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۸
سیمین خانم یه کتری آب جوش از آشپزخونه بدید امین عشقی بریزه اونجاییش که داره میسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
یه سوال از آقای مجتبی ذالنور !!!
این حدیث معروف رو در عمر خود شنیده اید؟
پيامبر«ص» فرمود:«أنا و علی أبوا هذه الامة» من و علي ‌بن ‌ابيطالب دو پدر اين امتيم.
شکیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
رسم خوبی نیست .... این که بین دولتمردان رسم شده که سعی میکنن خودشون رو نزدیکتر از حد متعارف به مقام رهبری نشون بدن .... بدون تعارف .... اگه کسی ولایی باشه و به رهبری اعتقاد عملی داشته باشه ... به فرمایشات رهبری عمل میکنه ... و با احترام ... به همون حد حمایت ایشان بسنده کرده و فراتر از فرمایشات رهبری ... با کلمات بازی نمیکنه ..
اگه رابطه پدر و فرزندی بود .. شایسته بود مقام رهبری این جمله رو بیان کنند ... نه اینکه این مسئله توسط شخص یا اشخاصی فراتر از فرمایشات رهبری به کار گرفته بشه .. نمونه اینگونه پسرخاله شدنها ... فرمایشات آقای کروبی در رابطه با نزدیکی به امام بود که برای توجیه بعضی چیزها از اون استفاده کرد ....... کمی فکر کنید ...
افسون
|
United States of America
|
۰۸:۵۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
همه ملت ولایتمدار به حکم رسول الله که "من و علی ابواها"یعنی پیامبر وعلی پدران امتند واین تسری پیدا می کند در اولی الامر امام راحل و حضرت اقا که حکم پدری مهربان برای همه امتند واما رابطه اصلی ما امام وماموم/ مراد و مرید و ولی امر واجب الاطاعت بدون اما و اگر سمعآ و طاعتآ می باشد و از رییس جمهوری که بواسطه ولایت پذیریش رای دادیم شنیدن این شق برایمان ثقیل و بی معناست.
فغان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
با سلام تا ديروز خيلي ها همين حرفهاي شما رو ميزدند همين شما به اونها تهمت خارجي و بيگانه و مرتد بودن ميزديد چي شده كه حالا خودتون همين حرفها رو ميزنيد جناب رئيس جمهور قبلا بار ها از اين حرفها زدند اونموقع كجا بوديد؟
فدایی مشایی
|
Norway
|
۰۹:۵۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱
عجیبه که احمدی عشق و ارادت خودش به رهبر رو اینقدر زلال و پاک در قالب پدر پسری توصیف میکنه و این هجمه های کودکانه علیه ش صورت میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
رسول خدا فرمود من وعلی پدران این امت هستیم آقای ذوالنور مغلطه نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت افسون را کامل بخون
اقای دل(در پاسخ سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
سلام.اولا که اثبات ادعا با مدعیه .شما مدعی شدی که احمدی دلاور اونقدر که فکر میکردیم انقلابی نیست ..پس اثباتشم باشماست.
تازشم گفتم اشتباهی بود و اصلاح شد...
حالا میرسیم به بحث خاتمی و دارو دستش که فراوون اشتباه داشت اما من یادم نمیاد یکی شو اصلاح کرده باشه مثل شهید اعلام کردن ابراهام لینکلن...خیانتهای پی در پی هسته ای ...استقبال از شیرین عبادی...فالوده خوردن با جرج سوروس...و هزاران خیانت دیگه..
کدومو اصلاح کرد..
لطفا یک کسی رو نام ببرید که قابل مقایسه باشه...[هاشمی] که شاهکاراش بر کسی پوشیده نیست
دوستان عزیز تعصب یعنی حمایت و اطاعت بی دلیل و منطق ...مابرای حمایت از احمدی دلاور دلیل و منطق فراوون داریم ..ماتعصبی نیستیم بلکه هرکی به بقیه بگه تعصبی خودش تز همه تعصبی تره...
همه باید غیرتی باشیم نه تعصبی....
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ببندي اون دريچه رو بهتره ... خاتمي و ها....... و اح..... كه چون تويي مريدشه از يه قماشن .... مگه كوري كه نديدي احمدي نژاد در موضوع مش..... چكار كرد ... موضوع مصلحي چكار كرد و ...
ضمنا مش ... چي ....خاتمي و ها.......... و كروبي و موسوي دارو دسته شون كه اينجوري درومدن كه ادعاي ولايتمداري نداشتن و زمان انتخابات با اين شعار به صحنه نيومدن و دروغ نگفتن ! اما اين چكار كرد ؟
متاسفانه كلي از حزب الله و علما و بسيج و خانواده شهدا و ايثارگران و طبقه متدينين جامعه هزينه شد كه ايشون راي بياره و مولاي تو و مش ... چي بياد زل بزنه تووي چشم ماها و گستاخانه جلو رهبر وايسه .... تاسف به ما...
اذن آقا باشه كه خرخره شونو ميجوييم ...
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي دل.شما اولا تعريفتو از انقلابي بودن بفرما.
بنده با هزار و يك دليل كه يكيش انتخاب جنجالي مش...... به عنوان معاون اول رئيس جمهور و وقايع پس از آن كه در بحبوحه فتنه 88 بود ثابت مي كنم احمدي نژاد آنقدرها هم كه فكر مي كرديم عنصر انقلابي نبوده و نيست..يادتان نرفته كه مقام معظم و معزز رهبري طي نامه اي به احمدي نژاد از وي خواسته بودند كه هرچه سريعتر مش..... را ازاين سمت بركنار كند.باز يادتان نرفته كه احمدي نژاد به جاي اطاعت محض و سريع از فرمان ايشان بعد از يك هفته و آنهم با اما و اگرهاي فراوان و توجيه هاي عوامانه بالاخره وي را ازاين سمت بركنار كرد.وباز يادتان نرفته مقام معظم رهبري در آن نامه به ايشان متذكر شده بودند كه انتصاب مش....... در پست هاي ديگر باعث دلسردي دوستان و مريدان دكتر خواهد شد و باز همين احمدي نژاد اين تذكر و دلسوزي آقا را نديد گرفت و مش..... را به رياست دفتر خود برگزيد و باز همه ما ميدانيم كه رئيس دفتر رئيس جمهور از همه به رئيس جمهور نزديك تر است.واما اتفاقات چند روز اخير خود شاهد بزرگي بر اين مدعاست.آقاي دل اين را هم يادآور ميشوم كه ها...... و خاتمي ضربات جبران ناپذيري بر اين نظام و انقلاب وارد ساختند كه البته بر هر چشم بينا و بصيري پوشيده نيست بحث بر سر آنست كه متأسفانه احمدي نژاد كم كم پاي خود را در جاي پاي آنان قرار ميدهد.بحث ما بر سر اينست كه ملت ايران نمي خواهند كه اين انقلاب به سمت اضمحلال و سقوط پيش رود و علت رأي به احمدي نژاد هم همين بود و اگرنه چه كسي بهتر از ها....... و خاتمي مي تواند اين انقلاب را به سقوط بكشاند.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي دل سلام
مطمئن باش اينبار هم مخالفان اقاي احمدي نژاد. مانند انتخابات سال 88 شكست تلخي . خواهند خورد به تلخي زهر .
مشايي ومصلحي .و ولايت فقيه .همش بهانه است. اين مخالفان دولت.نه به رهبري اعتقاد دارند. نه مصلحي را دوست دارند نه جوانفكر را
فقط نابودي احمدي نژاد را مي خواهند.كه به اميد خدا به ان نميرسند
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
چپ و راست نابود است احمدی نژاد پیروز است
افسون
|
Iran (Islamic Republic of)
البته بهتر بود می گفتی چپ و راست حاجی نابود است/درود بر دانشجویان بصیری که وقتی خدمت اقا رفتند اینو خواستند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
بهانه دیگری برای حمله به رئیس جمهور نداشتید چرا اینقدر بر طبل اختلاف می کوبید
سعید خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
من درگوشئی از ایران عزیز زندگی میکنم باتاسف وتالم بسیار مشاهده میکنم که چطور نمک نشناسی میشود درباره مردی که شب وروز ندارد وهمیشه درکار مردم است فکر کردم که سزای ما مردم فقط همان خاتمی وباندش است هشت سال تمام یکعده اصلاح طلب انچنانیرا بر گرده این نق نقوهای پرتوقع سوار کرد وهمه مانند موش درسوراخا خزیده بودند حوصله جیک زدن نداشتند حالا برای این خدوم ازکاه کوه میتراشند
ضد ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
صراط عزيز مشتريات زياد شده كامنت مارو نميذاري
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
کاش نظامی ها دخالت نکنند! خیلی زشت است رئیس جمهور هم از ترس اسلحه اطاعت کند! البته تیترتون فوق العاده درست بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
حضرت آقای ذوالنور عزیز
مگر همین شماها نبودین که امام خمینی رو پدر مهربان می خواندید چطور شما حق داشتین امام رو پدر مهربان بخوانید اما احمدی نژاد حق نداره آقا رو پدر صدا کنه
ایراد بنی اسرائیلی به این می گن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
تو رو خدا نگاه کن برای یک جمله رفته 50 خط تفسیر آورده . آقای ذوالنور خودتم میدونی که منظور محمود این بوده که ما با هم خیلی صمیمی هستیم دیگه این مزخرفات چیه دادی بیرون ؟!!
محمود جون مال خودمی جیگر
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
سلام .خدمت دوست عزیز اقای دشمن و ضد ضد ولایت....
اول باید خدمتتون عرض کنم که ابتدایی ترین اصل بحث اینه که به هم توهین نکنیم و مودب باشیم.دوم این که سندی رو که بهش استناد میکنیم همشو قبول داشته باشیم .شما که ولایی هستید حتما سخنرانی اقا رو تو حرم امام رضا حتما شنیدید ...ایا شوقی که تولحن اقا هنگام صحبت در باره ی خدمات دولت بود رو میتونید کتمان کنید ..ایا هزاران دفعه ای که اقا از دولت با پسوند خدمت گذار یاد کرد رو چی ...شخصی رو که خود ولی فقیه تایید میکنه شما از طرف ولی فقیه رد میکنید....جالبه ..شما چطوری این تناقض رو توجیه میکنید...
خدمت سیمین خانم هم باید عرض کنم این مواردی که شما فرمودی و بهش برای محکوم کردن اخمدی دلا ور استناد کردی اختیاراتیه که قانون اساسی که مشروعیتشو از رای مردم و ولی فقیه زمان یعنی امام خمینی گرفته داده.. اینجا هم تناقض هست شما چه جوری توجیه میکنید...حرف اخر این که ما تا حالا هرچی ضربه بوده از سوپر انقلابی ها و سوپر مذهبی ها خوردیم ..ادمایی که با کوچکترین نشونه ها بزرگترین نتیجه هارو گرفتندو تهشم دیدن که چیزی نماسیده خط رو عوض کردن که همه دیدیم....
بازم میگم احمدی دلاورم ممکنه مدتی غافل بشه اما مهم اینه که به غفلت خودش پی برد امام خمینی فرموده که هر وقت دیدید دشمن از چیزی خوشحاله مطمین باشید به ضررتونه ..دیدید که دشمن از این قضیه چقد خوشحال شد....
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
به گزارش ایسنا، «حسين صفار هرندي» مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم نكوداشت شهداي دانشجوي استان فارس به ويژگي‌‌ها و سيره زندگاني حضرت زهرا (س) در صدر اسلام اشاره كرد و گفت:
وي با بيان اينكه حادثه عاشورا استيضاح تاريخ است كه در برابر امامت خاموش شده بود‌، اضافه كرد: خداوند امامت و ولايت را براي نظامندي شدن فرهنگ قرار داد؛ براي اينكه هر كس مكتبي راه نيندازد و در دين خدا انحراف ايجاد كند.
(قابل توجه آقاي دل) صفار هرندي اضافه كرد: حضرت آقا با وجود تمام ناملايماتي كه دل اهل ولا را به درد مي‌آورد، جامعه را به سكوت فرا مي‌خوانند و اجازه نمي‌دهند پيش روي چشم‌هاي نامحرم حاكميت دوگانه به نمايش گذارده شود. (آقاي دل منظور اينكه آقارو خون به دل كردن اما ايشون با بزرگواري و بخاطر كشور داره تحمل ميكنه اما من و تو كه بايد بفهميم اين چيزارو )

وي ابراز كرد: رهبري انقلاب از برخي نامردي‌‌ها آزرده دل است اما شأن رهبري ايجاب مي‌كند كه وحدت اسلامي را بالاتر از دل آزرده خود بدانند(نگو آقاي دل كه حضرت آقا گفته مشكلي نبوده چون ايشون نميتونن همه چيو براي من و تو بگن كه بلكه من و تو بايد خودمون بفهميم كه اينا چكار كردن كه حضرت آقا مجبور ميشه بگه تا زماني كه زنده هستم نميذارم ذره اي انحراف در اصول بوجود بياد ضمنا هيچ كس كار دولت رو انكار نكرده مگه كسي كار دولت بني صدر رو انكار كرد ؟ كار بدون ولايت معنا نداره آقاي دل ، ضمنا همين كه صدامون فقط تووي همين فضاي مجازي درمياد و در بيرون حفظ آرامش ميكنيم به اذن آقاست)

صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود: كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند.
احمد ا چ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
محمود جون بهتره رابطه ات رابطه امام وماموم ورهبر وفرمانبردار باشه نه پدروفرزندی بعدشم اگه فرزندی مثل تو اینقدر ازپدر نافرمانی کرده بود تابحال ازخونه بیرونش کرده بود پس ببین امام خامنه ای از پدر رئوفترند که بخاطر م ..شما را تحمل میکنند بهتره بجای اینکه اینقدر به م ...بها بدی یه ذره در پیروی از امامت جدی تر باشی خدا نگهدار توباشه وبر توفیقاتت بیفزاید دوستت داریم منتها بدون م..
محمد (عاشق مير حسن)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
من با نظرات سيمين خانم موافقم، به نظر من اينا به اسم ولائي بودن اومدن جلو و حكومت هم براشون خيلي هزينه كرد ولي وقتي پاي عمل رسيد تو زرد از آب در اومدند و ثابت كردند اوني نيستند كه گفتند .

اين هم بگم خط فكري من با آقاي ضد و دشمن ضد ولايت فقيه فرق داره و من طرفدار اصلاحات و مير حسين عزيز هستم ولي انصافآ با نظراتي كه ايشون دادن موافقم ايشون ميگن آقاي احمدي نژاد و تيمش كه اولش دم از ولائي بودن ميزدند الان چرا دارن برعكس عمل ميكنند و جالبتر اين كه طرفداراشون هم نميخوان واقعيت رو قبول كنن و هي ميگن احمدي دلاور مطيع امر رهبر.

به نظر من تفاوت مير حسين عزيز با احمدي نژاد در اينه كه منير حسين هر چي ميگه همون تو دلشه و عوام فريبي و دروغ گفتن تو كارش نيست، شايد خيلي از شماها كه تو اين سايت ميايد با سبزها مخالف باشيد و دوست داشته باشيد كه سر به تنشون نباشه ولي اينو بدونيد كه سبزها تو مرامشون كلك و دروغ و عوام فريبي وجود نداره هر چي هست رو بازي مكنند و سر كسي كلاه نميزارن ولي با اين اتفاقات اخيري كه افتاد معلوم شد كه اين آقايون بدجوري سر بچه حزب اللهي هارو كلاه گذاشتن.
من
|
Iran (Islamic Republic of)
موضع تو كه روشنه . بيخود وسط آب گل الود ماهي نگير طرفداره منافقين
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
لام . اول خدمت شما عرض کنم که یکی دیگه از اصول ابتدایی بجث اینه که همون سوالی که پرسیده شده رو جواب بدیم .
دوست عزیز این صحبتهای شما قبول .کسی نگفت که اشتباهی صورت نگرفته ...یا احمدی دلاور ته ولاییه ..اینو گفتم که از اختلاف سلیقه با کسی نمیشه نتیجه ی دشمنی با اونو گرفت...اگه این طور بود که هرکسی باولی فقیه اختلافی پیدا کرد دشمن شده که خود امام خامنه ای هم موقعی که رییس جمهور بود سر معرفی میر حسین خاین به عنوان نخست وزیر با امام خمینی به اختلاف رسیده بود تا اینکه امام خمینی حکم شرعی دادن ...پس اگه این طوره که امام خامنه ای هم ضد ولایت فقیه میشه که....
ولایی کسیه که به موقع و به اندازه موضع بگیره والکی به این و اون انگ نچسبونه و منتظر بشه تا حجت به همه تموم شه بعد عمل کنه...جسارتا این مواضع مواضع سوپر انقلابیاییه که همشون رسوا شدن....ادم باید کمی فکر کنه ببینه مواضعشو با کی تنظیم میکنه ...وقتی موضع ما با موضع مط....... یکی شده باید بیشتر تامل کنیم...
بازم میگم اسلام تا حالا هرچی ضربه خورده از روز اول اسلام تا حالا از سوپر انقلابی ها و سوپر مذهبی ها بوده..
اخر کارم این که ما با احمدی نژادیم تا وقتی توخط درست باشه وقتی حجت تموم شد که از خط زده بیرون اون موقع وقت این حرفاست
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
توجه توجه .
همه خوب گوش كنند.
بااين روند فعلي ممكنه چند روز ديگه شاهد باشيم كه احمدي نژاد را به عنوان مرتد . يا صهيونيست معرفي كنند. متاسفانه . دلسوزان دروغين . بد جوري دارند فضا را غبار الود ميكنند. تا رابطه رييسجمهور محبوب ومردمي را با مقام معظم رهبري بر هم بزنند
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من این ها که به گفته ی شما فضا را غبارآلود می کنند و به نظر بنده غبارها را کنار می زنند دلسوزان نظام هستند البته نه از جنس دروغین که دلسوزان دورغین کسانی هستند که عدم تمکین احمدی را نمی بینند.
ایشان دیگر نه در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت می کنند نه در بیت رهبری، هیات و خطابه و منبر بزرگان که پیش کش!
ایشان در جلسه روز چهار شنبه جلسه را بدونه حضور مصلحی شروع کرد و به اتمام رساند (خدا کند آنچه درباره ی آنروز و علت عدم حضور مصلحی شنیدم دروغ باشد (که بعید می دانم- به حقیقت نزدیکتر است) والله....)
احمدی نژاد تا وقتی کور کورانه به حمایت از مش.... و باندش بپردازد و به صداهایی که از اطرافش شنیده می شود توجهی نداشته باشد مورد غضب بنده به شخصه قرار دارد البته بنده اعتقادم به این ضرب المثل هم خیلی زیاده که "توبه ی گرگ مرگه"
برادر گرامی اگر چشمانمان را خوب باز کنیم و به اطراف نگاه کنیم چیز هایی می بینیم که شاید هیچ وقت متوجه آنها نشده ایم
شعار ما در زمان فتنه درمورد موسوی این بود که ملاک حال افراد است و بی شک شما نیز با ما هم صدا بودید
چه اتفاقی افتاد که از این شعار عبور کردید
دوست گرامی برای ما هنوز هم ملاک حال افراد است مش... ماسون است و آنکه با او دمخور است حتما تاثیراتی از افکار پلیدش خواهد گرفت
سخن زیاد است و از حوصله ی این بحث خارج
به صورت رهبر در این دو شب که از فاطمیه گذشته نگاه کن و چشمانت را از قبل باز تر کن
لینک عکس ها:
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12406/B/13900215_2612406.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12406/B/13900215_2512406.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12401/B/13900214_2112401.jpg

و من الله التوفیق
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا كاظم
بي خودي سر و صدا نكن
بصيرت داشته باش . چون احمدي نژاد در يك نماز جمعع . غايب بوده . يا در فلان جلسه مصلحي غايب بوده بنابراين به نظر شما احمدي نژاد ضد ولايته .متاسفم كه اينقدر افراد بي بصيرت چهره سينه چاكان انقلاب را از خود نشان ميدهند.
اما يك نكته بگويم وتمام
بالا خره اين فتنه هم مانند فتنه بعد از انتخابات انشاء الله با عنايت اقا امام زمان به انتها خواهد رسيد . و روسياهي براي جناب زغال باقي خواهد ماند
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
اقاي ذوالنور. شما كه به ديگران نمره ميدهيد . بفرماييد نمره شما چند است . حاضريد ديگران به شما نمره بدهند .
اقاي ذوانور نمره بصيرت شما چند است
فرموده بوديد كه احمدي نژاد منظور خاصي نداشته است. اگه اقاي احمدي نژاد منظور خاصي نداشته . چرا صحبت دهاي ايشان را تحليل خاص ميكنيد. برادر عزيز تبعيت از رهبري. مسير وراه ورسم فراواني دارد .
فقط مخالفت با مش........ و تحليل غلط كردن يك حرف درست و ساده . دليل بر تبعيت از رهبري نيست.
اقاي ذوالنور خوب ميدانيد محبوبيت احمدي نژاد در سراسر جهان رو به افزايش است.اگه سفرهاي استاني ايشان رادنبال كنيد . محبوبيت ايشان را به خوبي حس ميكنيد.اينها همه در سايه تبعيت از رهبري بدست امده.رابطه ايشان با رهبري رابطه خاصي است .
اقاي ذوالنور اگه نگاهي به نظرات همين صفحه صراط انداخته باشيم خواهيد ديد . كه گرگها چقدر از اين انتقاد نابجا. خوشحالند و عقده هاي كثيفي كه در طي دوسال بعد از انتخابات. در دل خود نگهداري كردند حالا به بهانه هاي مختلف به بيرون بريزند.
سعي كنيم منطقي انتقاد كنيم وبهانه به دشمن ندهيم
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با چه سندی می گویید محبوبیت احمدی نژاد در جهان رو به افزایش است
احمدی نژاد حتی اگر در جهان هم طرفدر دارد به علت پشت رهبری بودنشه
شما یک عکس به بنده نشون بدید که مردم بیدار کشورهای همسایه عکس احمدی نژاد رو در دست داشته باشند
اما اگر توجه کنید تصاویر مقام معظم رهبری را می بینید
احمدی نژاد بدونه پشتوانه ی رهبری مثل عامه ی مردم است
ضمنا آن گرگها که شما می فرمایید شبکه های ماهواره ای هستند که به دفاع از احمدی نژاد می پردازند حالا بعد از نا امید شدن از موسوی و کروبی دستانشان به سمت احمدی نژاد دراز شده است
به نظر شما دفاع دشمن از ما نشانه ی چیست؟
بی بی سی و صدای آمریکا شده اند سینه چاک احمدی نژاد و ما که دوستانه انتقاد می کنیم گرگیم؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا كاظم سلام
ببخشيد من نمي دونستم شما هم تشريف داريد . وگرنه ميگفتم . محبوبيت اقا كاظم در جهان رو به افزايشه.
ميبينم كه به بن بست رسيدي و داري تناقض گويي ميكني.
اگه چشمهاي مبارك ضعيف نبود در استقبال از اقاي احمدي نژاد در لبنان هم عكس اقا و هم عكس امام خميني . هم عكس احمدي نژاد رو مشاهده ميكردي
مجيد جان باز هم كه اشتباه تهمت زدي. اين اقايان موسوي و كروبي (دوستان شما)بودند كه به دليل عدم تبعيت از رهبري دشمنان رو ذوق زده كردند . مگه نديدي تصاوير همجنس باز ها و گوگوش و گنجي و منافق و رقاص و...امريكا و اسراييل و
بي خودي هم دروغ نگو كه بي فايده است
بي بي سي و صداي امريكا هميشه مخالف احمدي نژاد بوده اند
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
خيلي جالب است
منافقين دو رو و گرگهاي در بوست ميشي را ميبينيم كه از ديدن مواضع روشنگرانه اقاي ذوانور در مقابل سران فتنه و نو كران امريكا و اسراييل. به خشم امده وبا ايشان دشمني ميكردند
اما حالا همان گرگها با ديدن انتقاد اقاي ذوالنور . عليه اقاي احمدي نژاد.
همان گرگها عاشق اقاي ذوالنور شده اند
و مواضع ايشان را تحسين ميكنند
الله واكبر كه چقدر كثيفند اين منافقين
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
توافق گروه هاي فلسطيني و تشكيل دولت وحدت ملي را خدمت همه مسلمين جهان تبريك ميگويم . انشاء الله . بنا به گفته رييس جمهور محبوبمان. اين رژيم نامشروع جعلي به سوي نابودي ميرود.
شادي روح شهدا و امام و سلامتي رهبر و رييسجمهور عزيز . ونابودي اسراييل صلوات
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
هر كي فكر ميكنه در انتخاب اقاي احمدي نژاداشتباه كرده. . ميتونه تشريف ببره . به سلامت .بره در اغوش كروبي و مير چيز موسوي
احمدي نژاد طرفدار هاي سست عنصر و بي اراده لازم نداره.
طرفدار هايي كه بايك انتقاد .به ناحق. يا جوسازي. به خدمت دشمن در ميايند لياقت طرفداري مردي شجاع و مومن كه كابوس استكبار جهاني در قرن حاضراست. را ندارند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
همینه.........!
یه دونه ای آق مهدی!
محتاج شدید دعا در آخر الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
من در این جلسه بودم.هنوز زود برای تصمیم گیری درمورد احمدی .هرچند که دل خونیم.امیدواریم همه مشکلات از طرف مش....... فراماسون(سخنان آقای مصباح) باشدو ریس جمهور هنوز هم پاک باشد هرچند که امیدمون تقریبا به صفر رسیده .تنها راه نجات پاک بودن است ، مومن بودن است که درنتیجه انسان ولایی هم میشودو چشمه های حکمت از قلبش بر زبانش جاری خواهدشد..
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
سلام.استاد صراط .من که حرف ناجور نزدم که ...سانسور نکن
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
هر چه محمود ولایی بگوید درست است
مبارز خستگی ناپذیر
|
Hong Kong
|
۱۹:۵۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
سلام
همانطور که آقا فرمودند تحلیل نکنید و با این حرف فهماندند که به دشمن کمک نکنید. حالا سیمین و یا هر کس دیگری که تحلیل می کند با دشمن و امثالهم فرقی ندارد. این همه خدمت احمدی نژاد را فراموش کرده اید که شما را از منجلاب خاتمی و هاشمی بیرون کشید و شد عصای دست رهبری؟
آنقدر دشمن روی شما نفوذ دارد که خود را گم کرده اید. حال برای ما همه شده اند ولایی. به خداوندی خدا و اسماء پاکش اگر در مورد کسانی که به دکتر گیر می دهند در مورد ولایت پذیریشان تحقیق شود هیچ ندارند و اگر ضد آن نشوند جای خوشحالیست. معمولا انسانهای حسود و بی ظرفیت دنبال همین موقعیت ها هستند.
فتنه بدتر از 88 همین است. قیامت خود را نسوزانید.
سیمین خانم هم اگر از آشپزی و کار در خانه ناراحت می شوند در این ایام شهادتی بی بی دو عالم بروند احادیث ایشان را در خانه داری بخوانند و افتخار کنند.
سيمين
|
Hong Kong
آقاي مبارز خستگي ناپذير بنده خانه دار يا آشپز نيستم گلم.محض اطلاع حضرتعالي و ساير دوستان بايد به استحضار برسانم بنده دانشجوي دوره دكتري و در حال حاضر مشغول نگارش پايان نامه.و اصلا فرصت آشپزي هم ندارم كه اينقدر شماها جوش آشپزي منو ميزنيد.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
توجه كنيد
اين هم يك فتنه جديد است. لطفا كمي بصيرت داشته باشيد
مش......... و عزل مصلحي و تابع رهبر بودن و... اينها همش بهانه است
بهانه براي تخريب چهره مرد خستگي نابذير ايران .
بهانه ايي است براي تخريب چهره رييس جمهور خدمتگذار .
وگرنه اين مخالفان به خون مصلحي و مش.....و ... تشنه اند. و به هيچ چيز اعتقاد ندارند
به رهبري هم اعتقاد ندارند.
فقط يك چيز را دنبال ميكنند و ان هم ساقط كردن دولت . كه انشاءالله اينبار هم مانند سال 88 شكست تلخي خواهند خورد

زنده باد محبوبترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
پیامبر صلی ا... فرمودند من و علی پدران این امتیم .. حالا اگه اقا رو نایب بر حق ایشان بدانیم به دکتر احمدی نژاد خرده نمی گیریم ...
ذوالنور عزیز حرف اصلیت را می زدی .. اینا که همه بهانه است ...
منزل حاجی گرینف
|
United States of America
|
۰۴:۳۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
گلهای من جیگر طلا ها پیاده بشید تندتند بیایید تا به من برسید قبول کنید اح........ ادم بدیه چون من میگم برای اثبات این ادعا توصیه میکنم شبکه های ماهواره ای را ببینید (به جز برنامه ................ ) البته ماخودمون ماهواره نداریما این چیز هارو خونه همسایمون دیدیم و فهمیدیم اخه ما که مثل مش....... منحرف نیستیم. عرضم به حضورتون من خیلی باسوادم و اصلا اهل تهمت وغیبت و دروغ خفن نیستم برای همین به خودم اجازه میدم برای همه تعیین تکلیف کنم وبگم کی باید کجا باشه در کل من حقم ولا غیر. حیف که وقتم خیلی پره وگرنه....
دعوی مکن که برترم از دیگران به علم چون کبر کردی از همه دونان فروتری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
ارادت خاصی به آقای ذالنور دارم ایشان را به عنوان یکی از سربازان رهبری مشناسم ومیدانم .اما در اظهاران ایشان 2مسئله وجود دارد: اول اینکه با وجود برگشت دکتر و بیانات محکم وقاطع ایشان در پیروی از رهبری و درحالیکه میتوانست دهان بی چاک وبست معاندین ومخالفین نظام را ببند این گونه صحبتها بر فرض اینکه وارد هم باشد را نوعی کج سلیقگی میدانم که از شخصیت برجسته و توانمند ایشان بعید بود دوم اینکه رابطه پدر و پسر نیز تفاوتی با امام وماموم ندارد وبلکه در قران به تبعیت از آن اکیدا سفارش شده ضمن اینکه ممکن است امر به شرک یا هرگونه بغی از جانب ولی امر هم صادر شود چرا که براساس تعالیم اسلامی وروایات وارده ،مقام عصمت که عاری وبدور از خطا وگناه است منحصر است به 14معصوم البته در این خصوص برخی مطالب دیگر هم وارد میشود از جمله اینکه اغلب کسانی که برا ی کشتن امام حسین علیه السلام به کربلا آمده بودند اطاعت از رهبر وولی فقیه خود نموده بودند
بهر حال این گونه صحبتها گزکی بدست کسانی است که برای شکست احمدی نژاد وذالنور لحظه شماری میکنند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
لعنت خدا بر تمامی کسانی که خون به دل حضرت آقا می کنند و دل دشمنان را شاد می کنند
مخصوصاًافرادی که با تفسیر به رای حرف های دیگران سعی در تخریب آنها می کنند.
دل ما خمار عشقه احمدی نژادو عشقه
بابانژاد
|
United States of America
|
۰۰:۴۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
اگر از مشاعات و مشترکات نظام (نظیر؛قانون اساسی، ولایت فقیهه،جایگاه رهبری، امام، شهدا، سپاه، بسیج، روحانیت، مرجعیت، اهلبیت، و....) که متعلق به همه آحاد جامعه است، استفاده ابزاری نکنیم و نمی کردیم، بسیاری از این مشکلات و مسائل مشابه پیش نمی آمد. هنوز هم دیر نشد، بیاییم مانع انحصاری شدن این مشاعات گردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
نوباوگان سیاست که هیچ احاطه ای برمحوطه سیاست ندارید برویدفکرانروزی کنید که اگرظهورکند ایا میتوانیم جلوی او سربلند کنیم یانه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
آقاي دکتر احمدي نژاد از اول تاکنون با ولايت بوده و تابع امر مقام رهبري هستند و هيچگونه اختلافي بين ايشان ورهبر معظم انقلاب نمي باشد لذا لطفا برخي ها از اين حرف هاو از شيطنت بازي دست بردارند
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
اول اینکه ما مطیع رهبریم.رهبر عزیزمون هم که فرمودند هیچ مشکلی نیست شماها شورشو درنیارین.
شماهایی که وابسته به این هستین که ماهواره ها چی میگن
لطفا کاری به این نظام نداشته باشین یه جورایی همون اون ور آبی ها لایق شما هستن.
دکتر کاری نکرده و حرفی نزده که نشون بده ولایی نیست پس شلوغش نکنید
والکی گناهشو نشورین.
مرگ بر ضدولایت فقیه
جانم فدای امام سیدعلی
عباد اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
بعضي ها بعد از 33 سال هنوز نفهميدند مانند سبزها بايد كمي آنها و كساني كه حمايت مي كنند يعني اطرافيانشان را حسابي ادب كرد آن هم بطور خاص چونكه اشتباه يكبار هم قبول نيست تا برسد كه براي چندمين بار است كه پا از گليم خود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
كساني كه از روي عمد وفهم چنين ظلمي در حق مقام معظم رهبري مي كنند بدانند كه به زودي سزاي اعمال خود و اطرافيانشان را مي بينند انا له ...