پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
سید حسین علوی

جناب «آقا تهرانی»! از شما بعید بود!

جناب استاد! انصافا آیا نقل قول شما با تبیین حکیمانه ای که مولایمان فرمودند مطابقت دارد؟...
کد خبر : ۲۰۸۳۶
صراط  /  سید حسین علوی - اخیرا فایل صوتی سخنرانی‌ای از حجه الاسلام والمسلمین آقاتهرانی (نماینده  محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) منتشر شده که حاوی حرف و حدیثهای بسیاری است.

جناب آقای آقاتهرانی در بخشی از این سخنرانی علنی که متاسفانه برخی دوستان نیز آن را بر روی سایتهای خبری اصولگرا قرار داده اند، از قول احمدی نژاد محتوای جلسه خصوصی وی با رهبری معظم انقلاب را نقل کرده و حرفهایی مثل استعفای رئیس جمهور و ... را بر زبان آورده‌اند.  حرفهایی که پیرامون آنها گفتنی هایی هست و در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

جدا از اینکه حرفهای مطرح شده در این سخنرانی صحت دارد یا ندارد، طرح علنی آن توسط جناب آقای آقاتهرانی با عرض معذرت از ساحت شریف این استاد گرانقدر اخلاق؛  نشان دهنده بی توجهی ایشان به مصالح عالیه نظام است. در واقع باید از ایشان پرسید؛ منفعت این نقل قول علنی عاید چه کسانی خواهد شد؟ اکنون که جناب استاد، این حرفها را نقل کرده اند چه خیری عاید اسلام و انقلاب شده است؟ آیا تصمیم مجموعه نظام، بازگویی هرآن‌چیزی است که می دانند؟ آیا حضرت استاد هرچه می دانند را باید بر زبان آورند؟ آیا جناب آقای آقاتهرانی فکر می کنند رهبری معظم انقلاب (بر فرض صحت نقل قول ایشان از آقای احمدی نژاد) خبر از ماجرا ندارند؟ آیا معظم‌له نمی توانستند قبل از آقای آقاتهرانی این حرفها را در میان عموم مردم بازگو کنند؟ و آیا بیان حرفهایی در این سطح، آنهم بر روی منبر(!) و در جمع عموم مردم با نظر صریح ولی امر مسلمین مطابقت دارد؟
نگارنده این سطور، متاسف است از اینکه استاد اخلاقی به گران‌سنگی حجه‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی را مخاطب  خویش قرار داده است، چه اینکه خود را در قواره شاگردان جناب آقای آقاتهرانی نیز نمی داند. اما با کمال تاسف و البته به یقین باید اعتراف کرد که ایشان در اظهارات اخیرشان به دستورات اکید رهبری معظم انقلاب بی توجهی کرده اند. بدان‌سبب که حضرت آقا به صراحت فرمودند: «شما ببينيد سر يك قضيه‌اى كه آنچنان هم از اهميت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اينها - چه جنجالى در دنيا راه انداختند. تحليلها را بردند به اين سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ايجاد شده است، حاكميت دوگانه شده است!، رئيس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبليغاتىِ خودشان را از اين حرفهاى سست و بى‌پايه پر كردند. ببينيد چطور منتظر بهانه‌اند. ببينيد چطور مثل گرگ در كمين نشسته‌اند كه يك بهانه‌اى پيدا كنند، هر جور ميتوانند، حمله كنند.»

جناب استاد! انصافا آیا نقل قول شما با تبیین حکیمانه ای که مولایمان فرمودند مطابقت دارد؟ آیا رسانه های صهیونیستی را در این روزها مرور فرموده اید؟ نقل قول –  با عرض معذرت –  نابه‌جای شما، دقیقا همان کاری را کرده که آقا نمی خواستند! اکنون رسانه‌های ضدانقلاب از بی بی سی و صدای آمریکا گرفته تا سایتهای وابسته به فرقه ماسونی «سبز» با آب و تاب زایدالوصفی ضمن دستاویز قرار دادن سخنان شما مشغول نشان دادن تصویر شکاف در نظام جمهوری اسلامی و القاء حاکمیت دوگانه اند. سایتهای صهیونیستی بالاترین (متعلق به منوشه امیر) و سحام نیوز (متعلق به کروبی منافق) و آینده نیوز (وابسته به آقازاده فتنه گر) و جرس (باند صهیونیستی اتاق فرمان فتنه سبز) و ... به اتفاق جشن گرفته اند که حضرتعالی خوراک تبلیغاتی دو سه روز آینده فتنه گران را (البته بدون سوءنیت)  فراهم آورده اید.

مساله مهم دیگری که اشاره بدان در این مقال ضرورت دارد، عادت ناپسندی است که این روزها در میان سیاستمداران ما رایج شده و آن منتسب کردن اقوال گوناگون به رهبری معظم انقلاب است. این در حالی است که دفتر مقام معظم رهبری تاکنون، کرارا  تاکید نموده است که تنها مرجع خبری در مورد اخبار منسوب به معظم له روابط عمومی بیت شریف ایشان است. و ناگفته پیداست که هیچ مرجع دیگری حق زیر پا نهادن این قاعده را نخواهد داشت. تا جایی که در آخرین مورد، اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره خبر شیطنت آمیز ایرنا در سوم اردیبهشت جاری بر این نکته شفاف تصریح داشت که «بار دیگر تأکید می شود تنها مرجع موثق انتشار اخبار رهبر انقلاب اسلامی روابط عمومی دفتر ایشان می باشد.» اما با کمال تاسف شاهد آنیم که جناب آقاتهرانی در سخنان موصوف، جملاتی را به معظم‌له منتسب نموده اند که هرگز نه از جانب شخص حضرت آقا و نه از جانب دفتر ایشان مورد تایید قرار نگرفته است!

نکته در خور تامل دیگر پوشش وسیع و سوال‌برانگیز  این اظهارات در برخی رسانه های داخلی است. اینجا کاری به آن دسته از رسانه هایی که اکنون به عنوان بقایای فتنه مشغول لجن پراکنی موذیانه علیه نظامند و در این ماجرا سخنان حضرت استاد را مغرضانه پوشش داده اند نداریم. گلایه از دوستانی است که تردیدی در اصولگرایی و حزب اللهی بودن آنها وجود ندارد! برادران! ممکن است اقدامات نسنجیده آقای احمدی نژاد قلوب ما را جریحه دار کرده باشد، اما چنین احساس ناخوشایندی به هیچوجه نباید منجر به اقداماتی شود که بر خلاف نظر صریح نایب امام عصر (سلام‌الله‌علیه) است.

و عرض آخر اینکه؛ انشاءالله جناب حجه الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، عرایض این حقیر را حمل بر درشتی و اسائه ادب نفرمایند. طرفه آنکه به فرموده شیخ اجل سعدی شیرازی؛      
گه بود كز حكيم روشن راي              
بــرنيــايد   درست  تدبيـري         
گاه باشـد كه كودكي نادان               
به غلط بـر هدف زند تيري!

نظرات بینندگان
دلووان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۰
۲۵
مسائل درجه اول را ول کرده اند و چسبیدند به مسائل درجه دوم ( به گفته آقا).
هیچ کس اعتراضی به اقدام ناجا علیه دانشجویان معترض به آل سعود در استادیوم آزادی نکرد.
هیچ کس دلش به قتل عام شیعه در کشورهای عربی نمی سوزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۶
۱۶
اشکال کار اینجاست که یک شخص را برابر اسلام و نظام بدانیم و برای آن مایه گزاریم.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۰
۳۲
از ایشون بعید بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۹
اشکال کار اینجاست که یک شخص را برابر اسلام و نظام بدانیم و برای آن مایه گزاریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه بابا چند بار میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه دیگه . هی تکرار هی تکرار بیکاری
حاج محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱۵
سید جان قلمت همک با ادب است. هم مقتدر است و هم زیرک و اثرگذار. در جبین شما آینده روشنی دیده می شود. امیدوارم در همین صراط مستقیم باقس بمانید. انشاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين فال اين بنده خداست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۲
خوب بقول خودتان خطاب به اقا تهراني كه فرموده ايد
یا معظم‌له نمی توانستند قبل از آقای آقاتهرانی این حرفها را در میان عموم مردم بازگو کنند
خوب شما هم كه نقد زديد را شامل مي شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی. من اولین بار از طریق این خبر ماجرا رو شنیدم الآن هم دارم میرم دنبال اصل سخنرانی. دمتون گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۴
اشکال کار اینجاست که یک شخص را برابر اسلام و نظام بدانیم و برای آن مایه گزاریم.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱۶
باز هم رييسجمهور محبوب و مردمي در مقابل توطئه دشمنان ابله . ومنافق .خواهد ايستاد
و باز هم باعث افتخار و سربلندي مملكت خواهد شد
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي منظورت از توطئة دشمنان ابله و منافق ، نحوه برخورد احمدي نژاد با احكام ولايي حضرت امام خامنه اي عزيز در خصوص مشايي و مصلحي هست ؟ باز هم در مقابل توطئه خواهد ايستاد ....!!! كدوم توطئه منظورته ؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه هه هه هه..............................
عاشق سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
اين ............ هم بدجوري جوك شده ، فقط مطلباشو ميخونيم و ميخنديم به حماقت اونو چندتا ديگه از دوستاش كه اينجا حضور فعال دارن و دائما اسم عوض ميكنن و سينه ميزنن مش .. مش ... مش ... مش
رهروان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۸
اینها یا نمی فهمند و درکشان از اوضاع کشور ضعیف است و یا خودشان را گنده کرده اند. مطمئن باشید بخاطر این اقدامات ناصوابتان در محضر خدا باید پاسخگو باشید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
جداً از احمدی نژاد که کارش ضایع کردن دشمنای نظام بود بعیده که کارایی بکنه که دشمنا و منافقا با دمشون گردو که سهله ،نارگیل بشکونن.
این روزا دل بسیجیا از احمدی نژاد خونه.
ای لعنت بر مش....
دم حاج سعید حدادیان گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان وقت گفت این حرفا نیست.
وظیفه ی الان ما بسیجی ها صبر و سکوت است.
یا علی
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان دمت گرم عجب فتوايي دادي ها ... از جريان مش ... نيستي كه ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۷
جداً از احمدی نژاد که کارش ضایع کردن دشمنای نظام بود بعیده که کارایی بکنه که دشمنا و منافقا با دمشون گردو که سهله ،نارگیل بشکونن.
این روزا دل بسیجیا از احمدی نژاد خونه.
ای لعنت بر مش....
دم حاج سعید حدادیان گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۷
به تو چه مردک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱۲
سید واقعا عالی تحلیل کردی.

پایگاه حفظ و نشر آثار آقا بارها تاکید کرده اند که تنها مرجع رسمی برای نشر سخنان ایشون خود سایت ایشون هستش حالا جناب حجت الاسلام آقاتهرانی با چند واسطه (که به نظر بنده صلاحیت ندارند) به انتشار سخنان آقا پرداخته اند و بحث هایی را مطرح کرده اند که واقعا هیچ کمکی به وضع فعلی نکرده و فقط (با عرض تاسف) منجر به تشویش اذهان مردم میشه.

در پایان باز هم تاسف خودم رو نسبت به رفتار ایشون ابراز می کنم.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۴
همه حرف در اینه که همه بدانند حاکمیت دو گانه در این کشور وجود نداره وبر همین اساس اگر آقای احمدی نژاد نمیتونند خودشان را با رهبری هماهنگ کنند باید استعفا بدهند واین معنی درست حاکمیت یکدست دراین کشور امام زمانه ودیگرانی هم که می خواهند خودشان رابرای مسولیتی کاندید کنند باید بدانند که اگر امت حزب الله 40میلیون رای هم به آنها بدهددر صورت انحراف از خط اصیل اسلام مثل آب خوردن رایش را پس میگیرد تاریخ این انقلاب ازاین نمونه ها کم ندارد وبفرمایش امام راحلمان تاریخ اسلام پراست ازخیانت بزرگانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۳
نقد مودبانه ای بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۹
البته آقای آقا تهرانی نیت خیر داشتند و دارند و لی به نظر منهم موضوع اصلا مهم نیست. واضح است که آقای احمدی نژاد نیز از این بزرگنمایی های دشمنان ناراحت شده. آقای احمدی نژاد خادم ملت است . ما که چیزی جز خدمت از آقای احمدی نژاد ندیدیم . البته بشر جائز الخطاست . اگر آقایون حکام ما بری از خطا بودند که اونوقت چه نیازی بود به ظهور امام زمان؟ مهم این است که این خطاها شبیه خطاهای آقای م . ه نباشد که این قدر شبیه خیانت است.
man
|
Kazakhstan
|
۱۸:۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۲
در روسیه استخدام در ایران کار و در انگلیس بازنشسته !
سفارت انگلیس کی تعطیل میشود!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
اولا اختلاف عقیده در صف کسانی که می خواهند برای خداوند متعال کار کنند معنی ومفهومی ندارد . بگذار دشمنان جمهوری اسلامی در خیالشان چند روزی لپ لپ پنیه دانه نوش جان کنند . ثانیا شما هم لازم نبود استاد عزیز اخلاق را علنی زیر سوال ببری تذکری تلفنی هم کفایت می کرد ...... خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ... خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار ......به حق مادر سادات بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها
سید مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر آقای آقاتهرانی اون حرفها را تلفنی گفته بوده که حالا توقع دارید نویسنده محترم نقدهایشان را تلفنی به ایشان بگویند؟ این چه خواسته نامعقول و نسنجیده ای است؟ چرا می خواهید باب نقد در مورد کسانی که از آنها خوشتان می آید را ببندید؟ همین کارها را کردیم که حال و روز احمدی نژاد اینگونه شده است
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۳
باسلام قسمتی از مطلب قبلی من چاپ نشده شاید مشکل ازمن بوده مطلب من این بود که جریانات اخیر میتواند ازجهتی می تواندخیر باشد واون اینه که همه ازدوست ودشمن فهمیدند که برای ملت بزرگ وفاطمی ایران موضوع زید وعمرو وx وy مطرح نیست مخالفتشون با کروبی وموسوی وخاتمی و...مخالفت شخصی نبود وموافقتشون با احمدی نژادو...هم موافقت شخصی نبود ونیست بلکه این ملت تربیت شده امام راحل شاخصی دارد بنام ولایت فقیه که دیگران رو با این شاخص محک میزنه ومورد موافقت ومخالفت قرار میده وباهیچکس هم عقد اخوت نبسته است وهمه تعجب من این است که کسانی که ادعای فهم ودرک وزیرکی دارند ازفهم این مطلب بسیار ساده وروشن وتجربه شده عاجزند .من به عنوان یک فدایی ولایت که در دو انتخاب اخیر ریاست جمهوری به آقای احمدی نژاد رای به ایشان عرض می کنم که:من جرب المجرب حلت به الندامه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
جناب برادر علوي
با سلام
اگر دقت كرده باشيد جناب استاد آقاتهراني اين را فرمودند كه نتيجه بگيرند جناب احمدي نژاد اين را بر خلاف ولايت پذيري نمي دانند. حالا درست فكر كرده اند يانه ، بماند.
خلاصه اينكه : با احترام به شما ولي انتقادتان به استاد آقا تهراني را قبول ندارم.
برادر كوچك شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
وقتی فکر می کنم میبینم مواضع استاد آقاتهرانی در زمانی که در آمریکا اقامت داشتند بسیار متفاوت بود...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
والله چه رویی دارید شماها
راه پیش را گرفتید که پس نیفتید
این شماها و رسانه های اصولگرا!!!بودید که این چند وقت هرچیزی را که دشمن نباید میدانست حتی با غلیظتر کردن آنها علنی کردید و در بوق و کرنا کردید.
شماها بودید که بر خلاف فرمایش آقا مسئله را بزرگ کردید و احمدی نژاد را تا پرتگاه حاکمیت دوگانه هل دادید
آقای آقا تهرانی که برعکس شما سعی داشت بر اساس عمل به بیانات آقا این ذهنیت دودستگی و حاکمیت دوگانه را از افکار عمومی پاک کند
آقای نویسنده،الم یعلم بان الله یری
کروبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۵
بنده موافق وضعیت کنونی هستم...آقا مرتضی باز هم از این نقل قول ها بکنید،مامنتظر هستیم.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونم الان دارید می خندید و شادی می کنید. البته این خنده ها یک روز است و دوام ندارد بقیه اش را باید گریه کنی.به رفیقات بگو موساد و سیا و...
افق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۳
البته بازار برخی رسانه ها در این قضایا بد نبود و تا تونستند کمک آقا مرتضی کردند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱
جناب برادر علوي
با سلام
اولا اگر دقت كرده باشيد جناب استاد آقاتهراني اين را فرمودند كه نتيجه بگيرند جناب احمدي نژاد اين را بر خلاف ولايت پذيري نمي دانند. حالا درست فكر كرده اند يانه ، بماند.

دوم :
اگر قرار است هيچ كس هيچ نگويد پس چرا آيت الله علم الهدي ، آيت الله صديقي، آيت الله سيد احمد خاتمي ، رييس قوه قضاييه ، علامه مصباح يزدي و بسياري از شخصيت هاي مهم كشوري موضع گرفته اند.
بله سخن همه اينها از سر دلسوزي است نه تخريب و اين فرق بسيار مهمي است.

خلاصه اينكه : با احترام به شما ولي انتقادتان به استاد آقا تهراني را قبول ندارم.
برادر كوچك شما.
مدیر پایگاه بسمه تعالی

شاید لازم است یکبار دیگر این یادداشت را با دقت مطالعه بفرمائید. این مقاله کاری به مواضع جناب آقاتهرانی عزیز ندارد. انتقاد این یادداشت متوجه بازگویی خبری است که بصیرت و درایت سیاسی - عقیدتی اقتضا می کرد که بازگو نشود و الا جناب صدیقی نیز همین امروز به رئیس جمهور انتقاد کرده اند. صراط هم آن را منتشر نموده است.

آقا نفرمودند انتقاد نکنید. بلکه فرمودند مراقب القاء حاکمیت دوگانه از سوی دشمنان باشید. حالا اگر خبری را منتشر ساختیم که دشمن با توسل به آن حاکمیت دوگانه را القاء نمود قطعا یک جای کار ما می لنگد!

مساله انتقاد دلسوزانه نیست. مساله بر سر گفتن آن چیزی است که نباید گفت!

با تشکر از اینکه نظرتان را ارسال فرمودید
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام بنده هم نظرم این است که باید نسبت به مسائل کلان نظام خیلی مواظب بود و هر کسی وارد نشود البته آقای تهرانی مرد دلسوزی هستند و از این افراد زیاد داریم همانطور که امام راحل فرمودند نباید چهره نظام مخدوش شود و آن را تضعیف کنیم.
من مانده ام که این همه آقا از بصیرت می گوید ولی بعضی ها ...البته یکی از معنای بصیرت یعنی آگاهی با ملاحظه و دقت و فکر کردن بعد نطق کردن. دوستدار هرچه بچه ولائی که بگی هستم.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحبا به آقا رضا با این دقت نظری که دارد
تا متهمم نکردید به مش......ائیسم بگم که واقعا از این مش.... دل خونی دارم اما جناب آقای علوی :به نظر بنده شما قدری ترسیده اید چون صحبتهای آقای آقاتهرانی توانست جلوی همان تفرقه ای را که شما ادعای پرهیز از آن را دارید بگیرد. اگر در نظرات دوستان دقت کنید غالب نظرات یا مستقیم و یا غیر مستقیم حاکی از آن است که گذاشتن این مطلب شما تازه خیلیها را حریص بر دانستن اصل ماجرا کرده است و اگر نقد شما به این استاد اخلاق همین است، پس چرا خودتان همین کار را کرده اید.
آقای آقاتهرانی همه را دعوت به رعایت اخلاق سیاسی و ترس از جهنم کرده اند خواهش بنده از دوستان این است اول به اصل سخنرانی گوش بدهند و بعد قضاوت کنند.
آقای علوی کل حرکت شما فوق العاده مرموز است اما بدانید مردم الان به بصیرت خاصی رسیده اند.
ان الساعه حق
صبح صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
دانستن حق مردم ایران است این کشور مال همه ملت ایران است
ramin
|
United States of America
|
۲۱:۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
با خواندن این مقاله یاد یادداشتهای حاج حسین شریعتمداری افتادم. آقای علوی دیر به دیر می نویسی ولی وقتی می نویسی کولاک می کنی!
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
باسمه تعالی
بنده متأسفم برای آقای حدادیان به خاطر این سخنرانی اخیر !!! شما نقد که می کنید می گویید چرا دوستان در سخنرانی های خودشان وارد مسائلی می شوند که به آن ها مربوط نیست ؟ بعد خود آقای حدادیان شروع به سخنرانی می کنند و چه سخنرانی بی ادبانه و ... ! همیشه یکی از بهترین مداحان برای من حاج سعید حدادیان بود اما حالا رغبتی به گوش دادن صدای ایشان ندارم . البته مضمون سخنان ایشان در این کلیپ معروف ممکن است درست باشد ولی چرا به این نحو ؟ و به قول خودشان چرا مثل لات ها صحبت کرده اند ؟ با این صحبتی که ایشان کردند بیشتر ...... خودشان نمایان شد تا شخص دیگر . البته این رو هم باید به حساب آسیب سخنران شدن مداحان گذاشت !( سرباز )
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده هم توقع نداشتم.بابا بصیرت بصیرت بصیرت...کمی فکر کردن و حرف زدن هم خیلی مهم است. آقا سعید، ما هم از دست این بی بصیرتی این شخص دغدغه شما را داریم، نه اینطور.
قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۳
عزیزان به انتخابات نزدیک است یاظهور شریعتمداری فکر کنید تاقبل از اینکه دوم خردادی دگر با پول این ملت که در اختیار دولت م.......یست رقم بخورد وسالها توی سرخودتان بزنید تا دست احزاب دولت ساخته ایی مانند کارگزاران،مشارکت،منافقین جمهوری اسلامی جدیدوقدیم وووو راکوتاه کنید.مش.......... و دارودستهاش رادست کم نگیرید به روزی فکرکنیدکه او لیست سی نفره تهران وبقیه استانهارا تحت لوای احمدی نژاد و زیر عکس وی منتشر کرده .اولا خیل عظیم مردم عزیزمان که از خدمات بحق آقای احمدی نژاد بهره مندشده اند به آن لیست کم وبیش رای خواهندداد مگراینکه ازالان راه سواستفاده راببندیم وخود رئیس جمهور هم اگر واقعا ولایتمدار باقی مانده اند رفیق بازی راکناربگذارندوبه این موضوع کمک کنند تاانشاالله از این شعب ابی طالب سی وچند ساله باسربلندی بیرون بیایم واگرظهوری هم اتفاق افتاد که انشاالله میافتد ماهم درمعییت
ایشان دررکاب امام زمانمان خدمت خواهیم کرد.ثانیا ابن الوقتهای زخمی شده ومزدوران بخت برگشته بی بصیرتان کینه بدل گرفته،مترصدان کمین کرده وووو به ان لیست
رای خواهند داد.
خاطریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
من با نظر شما کاملا مخالف هستم چون در همین مدت کم برگشت آقای احمدی نژاد عده ای که نفعشان را در حضور او میبینند شروع به گفتن حرفهائی مانند معامله احمدی نژاد با آقا بر سر بعضی مسائل و گرفتن امتیازاتی از ایشان برای برگشت به کار می کردند
و این خود میدانید یعنی چه؟
اما من به شخصه بسیار خوشحال شدم چون تو دهنی محکمی به اراجیف گویان بود
mostafa
|
Canada
|
۲۳:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
jalebe shoma harvaght be nafetune migid mage agha nemitunest in harfo khodesh bezane vaghti khodetun mikhaid har harfi mikhaid mizanid.... movafagh bashid
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
فقط میدونم که رئیس جمهوربامتابعت ازرهبر میتونه ملت روشادودشمنوناکام کنه
lمهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۴
فعلا كه با اين اشفته بازار هركسي به فكر خويش است..
اگر تمام كامنت ها رابخوانيد . باز هم نميتوان فهميد كه چه كسي دوست است و چه كسي دشمن است
تواين اشفته بازار هركسي كه از راه ميرسد . با انتقاد از مش........ و عزل مصلحي و قهر احمدي نژاد و...ادعاي تبعيت از رهبري ميكند
وخود را اخر ولابتمداري معرفي ميكند.
حالا ديگه مش....... و... خوب بهانه اي به دست برخي داده است تا براي خود دكان باز كنند و ناجوانمردانه اقدامات ارزشي دولت را زير سوال ببرند.
خدايا مردم را از شر منافقين حفظ بفرما
زنده باد تا ابد محمود احمدي نژاد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك ...........
مرگ بر طرفداران جريان انحراف ب
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
با سلام
آیا متشنج نشان دادن مواضع احمدی نژاد هم راستا با بیانات رهبری می باشد؟
آیا رئیس جمهوری که این همه تلاش در راستای اهداف انقلاب کرده اند و شش سال بصورت سه شیفته کار کرده اند ضد ولایت فقیه هستند؟
عمل اخیر احمدی نژاد اشتباه آیا آقایانی که بی پروا در فضای کنونی جامعه به تخریب رئیس جمهور می پردازند ولایت پذیرند؟
آیا ایشان اولین رئیس جمهوری بودند که در مسئله ای با مقام معظم رهبری اختلاف داشتند؟ با نگاه کردن به عمل کرد روئسای جمهور گذشته چه در میابیم؟
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً چه تحليلي كردي اميري !!! آدم ميمونه تووي كياست تو ...چطور تا حالا كشف نشدي ؟؟
درسته عزيزم براي احمدي نژاد بدليل تقابل و برخوردهايي كه در جريان مشايي و مصلحي و ... با ولايت داشته از طرف اسراييل و آمريكا و انگليس جايزه داده بشه واقعاً حقشو خوردن كه جايزه نوبل بهش ندادن ! راست ميگي تو خيلي زحمت كشيد ! بميرم براش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
ایشان به چه دلیل استاد است انهم اخلاق
این دلیل کم ظرفیتی است
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
زنده باد مرد تنها و قهرماني كه اين روزها ناملايمات زيادي را از دشمنان و دوستان ابله و بي بصيرت. تحمل ميكند.زنده باشي قهرمان صبور
واقعا كه صبر زيادي داري
خدايا به اقاي احمدي نژاد عزت وسربلندي عطا كن كه باز هم مانند انتخابات 88 شكست تلخي را نصيب منافقين كند
زنده باد تا ابد شجاع ترين و ولايتمدار ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي از مشهد افاضات پردامنه تو اينجوري ادامه دادي :
زنده باد مرد تنها و قهرماني كه اين روزها ناملايمات زيادي را از دشمنان و دوستان ابله و بي بصيرت. تحمل ميكند.زنده باشي قهرمان صبور ....)
اگه "مرد تنها" رو از جمله بالاي تو حذف كنيم ،‌جوابش ميشه مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي كه داره از دشمنان ابله و بي بصيرت ناملايمات مي بينه ....
ضمناً اگه قانوني باشه احمدي نژاد تا 2 سال ديگه بيشتر رئيس جمهور نيست ... تو چرا داري شعار تا ابد داري براش ميدي ؟
ضمناً منظورت از ولايتمدارترين رئيس جمهور جهان اينه كه ايشون بين اوباما و شيمون پرز و ساركوزي و هوگو چاوز و حامد كرزي و .... ولايتمدارترينه ؟ يا اينكه منظورت اينه كه ولايتمدارترين فرد احمدي نژاده ؟ !!! كه اگه ولايتمدارترين فرد شيعه احمدي نژاد باشه و تو ... !! حتماً ماها از قشر كفار و منافق و صهيونيست هستيم احتمالاً
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن خطرناكه حسن
اقا حسن از خواب بيدار شو انتخابات تموم شد حسن
به راي مردمي كه صادقانه به باي صندوق راي امدند ورييس جمهور ولايتمدار را انتخاب كردند احترام بگذار حسن
زماني كه اقاي احمدي نژاد به عشق ولايت در جبهه در مقابل دشمن مشغول نبرد بود احتمالا جنابعالي در قنداق تشريف داشتيد و ولايتمداريتون هنوز شكوفا نشده بودحسن
اگه كمي فكر كني ميفهمي كه من گفتم زنده باد تا ابد. محمود احمدي نژاد.
نگفتم كه زنده باد تا ابد رياست جمهوري و اين دو هيچ منافاتي باهم نداره فقط بايد كمي به عقل مبارك فشار وارد كني. حسن
مثلا اگه بگيم زنده باد تا ابد حسن اقا اشكالي داره .؟
ولايتمداري رييس جمهور را با همه مقايسه كردي الا با كسانيكه در كشور خودمان در دوره هاي قبل رييس جمهور بودن. كه اگه كمي به عقل مبارك فشار وارد ميكردي متوجه ميشدي
البته من نمي گويم رييس جمهور هيچ ضعفي نداره . چرا .همه ما انسانها ضعف داريم . و فقط خداوند بدون هيچ عيب و نقصي است
اما حسن اقا مراقب باشيم كه طرفدار هر كه هستيم از دايره انصاف دور نشويم و در اين موقعيت حساس بهانه به دشمن ندهيم
ضمنا از رهبري . جلوتر حركت نكنيم بلكه با ايشان حركت كنيم
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي باز داري روو اعصاب راه ميري ها با اين حرفا و تحليلهاي آبكي ت !!
راست ميگه ديگه اين بنده خدا. تازه نميدونم چقدر هم سعي كرده با احترام جوابتو بده ، چون اظهارات تو رفيقات احتياجي به جواب نداره كه ... آخه اينا چيه كه به هم مي بافي ؟ واسه يه آدم كر و كور !!! هم مطالب تورو بخونيم متوجه ميشه كه تو از حاميان جريان انحرافي هستي و امثال ماها با تو و گنده هات در جريان انحرافي ، سبز و قرمز و موسوي و كروبي و غيره و ذلك و اعوان و انصارشون كه همگي از يه قماشين صنمي نداريم ... جمع كن برو يه جا ديگه دكون وا كن
حسن آقا شما هم ببخشين تقصير اينا نيست كه اينجوري به اسم حسن كه بايد با احترام به زبون بيارن توهين ميكنن ! آخه اينا از اصل و اساس با اسلام مشكل دارن ! آخه اينا مكتب ايراني ان !!! و به اسامي حسن و حسين و علي و ... حساسيت منفي دارن ! اينا اسفند و آرش و كوروش دوس دارن حيونكي ها ...
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ضد دشمن
برو بچه سفره ات رو جايي ديگه باز كن .
تو كوچكتر از اني كه به تو جواب بدم بچه
مراقب صحبت كردنت باش منافق
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي لازم نمي بينم براي چون توي مزدور مش ... ضد ولايت توضيح بدم كه من و خانواده م در راه حمايت از اسلام و نظام و ولايت چكار كرديم ،‌ ضمناً هر كاري هم كه كرديم و مي كنيم وظيفه و تكليف شرعي مون بوده و هست والسلام و نوكري و مزدوري شياطين رو نمي كنيم ....
قبوله كه انتخابات تموم شد ! اما با راي امثال ما و خانواده هاي گول خورده اي مثل ما به احمدي نژاد تموم شد كه گول شعارهاي دروغ ولايتمداري و در خط حزب الله بودنشو خورديم ... اگه موقع انتخبات ميومد و با شعارهاي مكتب ايراني و نوروز و ... ميخواست راي مارو بگيره تووي ........ هم راهش نميداديم ... چه برسه به اينكه تووي ستاد انتخاباتي براش كار كنيم و ... و دستي دستي آدمي روو كار آورديم (جريان حزب اللهي علما ....) كه حالا مقابل ولايت وايسه ،‌به خون شهدامون خيانت كنه ... جواب خون شهدامونو چي ميخواد بده ؟؟؟ جواب قرآني رو كه روش دست گذاشت و قسم خورد و چي ميخواد بده ؟؟؟
مرگ به شما و جريان منحرفتون
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا تماس بگيرين با اورژانس يكي از طرفداراي جريان منحرف ناك اوت شد مهدي مشهدي رو دريابين
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر جريان انحرافي ، البته با اجازه آقا مهدي !!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالم از اينكه
مهدي از مشهد. شاخص خوبي است براي شناسايي . نوچه ها و گنده جوجه هايي كه
به نام حمايت از ولي فقيه گستاخانه به همه توهين ميكنند . ومن طرفدار احمدي نژاد را به نام جريان منحرف و گنده باقالي هاي مدعي دروغين ولايت را برحق ميدانند. ننگ ولايت ومردم هستيد منافقان .
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي موش كور بخورتت با افكار و عقايد انحرافي ت كه نفهمه چه ..... رو ميخوره !!!!!1
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
امام رضا شفات بده ... اگه چنين افتخاري پيدا نكردي با بقيه منحرفين محشور بشي
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اميد وارم. كه منحرفين و عقب مانده هاي ذهني. كه به نام طرفداري از ولايت . به احمدي نژاد و طرفدارانش. گستاخانه توهين ميكنند و انها را به مش............. ار تباط ميدهند.
روز قيامت هم جوابي براي بلبل زباني هايشان داشته باشند.
زنده باد محمود احمدي نژاد محبوب ترين رييس جمهور جهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
برادر گرامي جناب اقاي علوي: سلام
1- اگر قدري باادب مي نوشتي باز هم همه منظورت را مي فهميدند نيازي به بي ادبي و دروغ پنداشتن حرفهاي استاد براي ابراز نظرت نبود
2- حتمنا حق اين خورده گيري را نسبت به ديگر علما كه علي رغم سخن اقا مبني بر در اولويت اول قرار ندادن بحث مشايي و .... ونيز ديدن اشكال در دولت ولي عدم انحراف در ان .هم مشايي را مرد اول ايران كردند و هم انحراف ان را!! براي خود محفوظ خواهيد دانست و اعلام!!!!و البته از زاويه نگاه شما من هم مي توانم به راحتي !!!! بگويم از شما بعيد است!!!جدا از اینکه حرفهای مطرح شده در این سخنرانی(ا ببخشيد تحليل...) صحت دارد یا ندارد،
3- اگر خيلي به فكر خوشحالي بيگانگان و خوراك فتنه گران هستيم بايد عميق تر چاره اي براي وحدت حول محور ولايت فقيه بود نه فقط ديدن بخش خالي ليوان! و تيز نمودن نوك قلمها براي خودي ها!
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
از این مودبتر!!!!!؟؟؟؟؟
صادق
|
Singapore
|
۰۲:۰۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۳
آقای علوی بنظر می رسه خطاب آقا بیشتر به کسانی بود که ناجوانمردانه رئیس جمهور را زدند و بهش تهمت بستند به اطرافیانش انگ رمال و جن گیر دادند. فکر می کنی نظر آقا مبنی بر اینکه آقای رئیس جمهور انسانی عادل و با تقوا و ولایتمدار است و انگ رمالی و کف بینی به او انگی نارواست که در انتخابات گفتند تا کنون عوض شده؟ نه... به والله ... این ها مکافات داره این حرفا این تهمت ها به رئیس جمهور و اطرافیانش گناه کبیره است.
مدیر پایگاه بسمه تعالی

معلوم نیست فراز مورد اشاره از سخنان اخیر رهبری چه ارتباطی به رمالی و جن گیری دارد! مضاف بر اینکه صراط و آقای علوی نیز هیچوقت جناب رئیس جمهور را به چنین اوصافی متهم نکرده اند. ضمنا مقام معظم رهبری نیز شخص رئیس جمهور را از اینگونه امور مبرا خواندند نه همه اطرافیان ایشان را و ظاهرا مشخص شده که یک باند پیچیده که اهل همین بازیهای کثیف است دوروبر ایشان را گرفته است. لطفا برای برخی اطرافیان ناصالح آقای احمدی نژاد که سرکده آنها از دشمنان ولایت فقیه بوده و آقا به تصریح، وی را عامل انحراف دولت و سرخوردگی میان هواداران رئیس جمهور خواندند، از ولایت فقیه مایه نگذارید.

به هر حال از اینکه نظرتان را فرستادید ممنونیم
ناشناس
|
Singapore
آقای صادق عذر می خوام،
شما خوابی یا خودت رو زدی به خواب؟
مسائل امروز کشور اظهر من الشمس است.
صحبت های آقا هم واضح است و این تفسیرهای شما را در بر نمی گیرد.
عاشق ولايت
|
Singapore
خداوندا افراد بي بصيرتي كه در اين سايت در حال سينه زدن در زير بيرق ولايت جريان انحرافي هستند را به راه راست هدايت بفرما و در اين بين افرادي مانند مهدي مشهدي ،‌علي تنكابني ، مهران آزادپي ، امين زنده به عشق ... و ... را مورد توجهات ويژه قرار بفرما ... آمين يا رب العالمين و اگر به راه راست و پيروي از مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي نائل نشدن ..... !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
به خدا این قدری که شما حاشیه ها رو بزرگ می کنید، این حرفا برای احمدی نژاد بزرگ نیستن
ارباستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
.............. ما اكنون ظرف چيني شكسته را مي مانند كه استفاده از آنان آنقدرها هم قابل اعتماد نيست .
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
آفرین من هم تعجب کردم مثل اینکه همه فراموش کردند که با این حرفها ممکنه چه لطمات شدیدی وارد بشود یا علی
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
سران و حامیان فتنه کودتای سبز ( منافقان ) که از ولایت فقیه سیلی خورده اند تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اختلاف و شکاف بین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و ریاست محترم جمهور آقای دکتر احمدی نژآد بکار گرفته اند . سران و حامیان فتنه کودتای سبز نشان دادند که هیچگاه در عمل مطیع امر مقام معظم رهبری مدظله العالی نبوده اند بلکه فقط شعار حمایت از ولایت فقیه را سر میدهند. متاسفانه امروز حامیان فتنه بیشتر از حامیان صدیق ولایت شعار ولایتمداری سر میدهند و با تحریک احساسات حامیان صدیق ولایت به اختلافات میان حامیان صدیق ولایت دامن میزنند تا از این طریق حامیان صدیق ولایت با ایراد سخنرانیها و موضع گیریهای علنی و بعضاٌ اشتباه موجب تشدید اختلافات شوند. پس هوشیار باشیم !!! اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
حامي عدالت عزيز يه كم بصيرت بصيرت !!!
شما عزيزان اطلاعات سياسي تون بالاست منتها احساسي برخورد ميكنين اخوي ... اين تحليلهاي سطحي نگرانه برازنده شما عزيزان نيست ... شما فكر ميكني ؟؟
فرمودي :
"سران و حامیان فتنه کودتای سبز ( منافقان ) که از ولایت فقیه سیلی خورده اند تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اختلاف و شکاف بین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و ریاست محترم جمهور آقای دکتر احمدی نژآد بکار گرفته اند"
حالا بنظر شما اين وسط مقصر وقايع اخير كيه ؟؟
1- احمدي نژاده كه طبق سوابق گذشته ، جلوي مقام عظماي ولايت ايستاده
2- زبانم لال زبان لال مقصر مقام عظماي ولايته به هر دليل مد نظر شما !!!
3- جريان و فتنه سبز كه سر احمدي نژادو گول مالي !! كردن ....!!اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا !!!
بصيرت داشته باش تا مثل الان در صف و جبهه مقابل ولايت قرار نگيري ، مثل كوفيان كه در كربلا مقابل مولامون قرار گرفتن
عسگر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي آي كيو ( حامي عدالت !!! ) اگر چشمتان را باز كنيد هيچ فتنه گري باعث شكاف بين رهبري و رييس جمهور نشده است و يا فتنه گران براي رييس جمهور تاكسي تلفني نگرفتند تا ايشان را به خانه برسانند براي استراحت !!! اين مش......... مدينه فاضله احمدي نژاد بوده تا باعث گردند ايشان مدتي را به دليل ... خانه نشين شوند و فرافكني نياز نيست .
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوي عسگر شما هم هنوز يه اشتباه كوچيك دارين و اونم اينه كه دارين بين احمدي نژاد و مش.......... تمايز قائل ميشين ،‌ آخه به پير به پيغمبر آدم ديوونه ميشه با اين تحليلهاي شما ... آخه اخوي اونا ديدگاهاشون كوچكترين تفاوتي با هم نداره و احمدي نژاد هم از مش........ و گول و كلكي نخورده ... اصلاً از اول هم نظراتشون با هم يكي بود منتها مش........... بروز ميداد اين بروز نميده مگه نشنيدي كه احمدي نژاد گفت مواضع مش.......... مواضع دولته و ....
من نميدونم شما تا كي ميخواين به اين تفكرات دامن بزنين ... علي ايحال چه اينكه احمدي نژاد خودش خانه نشين شده ... يا اينكه بقول شما مش......... اونو خانه نشين كرده ... اون در خط تقابل با ولايت قرار گرفته ؟؟ چه كچل حسن چه حسن كچل ... اين براي شما فرقي داره ؟؟
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
نتیجه : 1 یا ایشان دروغ می گوید که از یک استاد اخلاق بعید است و دیگر نمی تواند یدک بصیرت و استاد اخلاق را داشته باشد و حرفهایش دیگر خریداری ندارد 2 یا احمدی نژاد دروغ می گوید که در این صورت باید گفت رشته های استاد اخلاق پنبه شد و نشان داد احمدی نژاد شاگرد خوبی نبوده و بیجهت نباید از او در مقابل اصولگرایان راستین دفاع کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مختصر و موجز مطلب گفته شد لذا از آقای آقا تهرانی در خواست میشود کمتر ............................... و نسبت به تشخیص درست مردم لج بازی نکند واقعیت این است که ا............. نژاد دارای غرور بیجا و بزرگی شده است که اگر اینجا جلو او گرفته نشود تبدیل به فتنه و شیطانی غیر قابل مها خواهد شد زیرا ایشان در همین ابتدای رجال سیاسی شدنش نظر هیچ بزرگی را نمی پذیرد و به اصطلاح قوره نشده مویز شده است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
صحبت های حاج آقا تهرانی در دهه اول فاطمیه بود که در حسینیه جوادالائمه علیه السلام اصفهان ایراد شد و قبل از آخرین جلسه هیئت دولت که علی الظاهر اصطکاکی بین رئیس جمهور و وزیر اطلاعات پیش آمد اما بعد از این اتفاق حاج آقا تهرانی در اصفهان چندین منبر دیگر هم داشتند و فقط تاکید ایشان بر ولایت مداری و ولایت پذیری بود
خوب بود زود قضاوت نمی کردید و صحبت های بعدی را هم گوش می دادید بعد سخن به انتقاد باز می کردید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
لامصب همه این روزا بی بصیرت شدن!!!

حاجب بصیرت برسون بزنیم تو سر همه حتی خودمون
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
بهتر است یکبار دیگر معنی (بصیر)برای مخاطبین شما روشن شود تا بعضیها که بر اساس معنای قدیمی ان دچار اشتباه میشوند توجیه گردند. بصیر عبارت است از ادمهائی که سانسور
دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
جناب نگارنده این ستور ، موضوع نقل مقام معظم رهبری قبل از پرده دری و لجاجت رییس جمهوری بود که دور اول دست رهبری را بوسید دور دوم عبای آقا را و برای دور سوم نقشه جدید داشت باید بپزیریم که ایشان را به نام مردم و رهبری انخاب کردیم و اکنون اگر این جملات متعلق به ایشان باشد که هست ، راهی جز رفتن یا بیعت بی چون و چرا ندارند و باید رای را پس گرفت بسیار طبیعی با موضوع برخورد کنید ایران ولایی قردت مند تر از این است که این مباحث و اقدامات خطری برای او باشد عدالت موجب محبوبیت رهبری است

هرچند میدانم صلاح به درج آن نمیبینید
مهدی59
|
Australia
|
۱۵:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
طفلک آقای دکترآقاتهرانی؛ از بس با ... سر و کله زده ؛ اشتباه های اینجوری داره!!!
چون که با کودک سر و کارت فتاد ...
لبخند بزن دلاور(حاج محمود)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
از مظلوم هميشه بايد حمايت كرد. حالا عواقب آن برگردن رسانه هايي است كه اين جو سنگين را عليه خادم ملت به پا كردند ازجمله سايت صراط
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
خوب مگه حالا چی شده ؟ استعفا که خیلی مهم نیست بروید سر مسائل مهمتر تر
مثل این که آخرین مکاشفات جناب مشائی چه بوده و غیره و ذالک
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من شخص جناب آقای دکتر تهرانی با تدبیر این حرکت را کرده چرا که :

آقای احمدی نژاد به نقل از (آقای دکتر تهرانی) می گویند به حضرت آقا عرض کردم آیا اجازه استعفاء دادن را دارم که آقا می فرمایند آختیار با شماست می توانید استعفاء بدهید
خب انتشار این خبر درست در ظاهر باعث ناراحتی می شه اما از جهت دیگر باعث می شود تا دلسوزان نظام با توصیه به رئیس جمهور ایشان را حتی از فکر کردن در مورد چنین عمل حرامی دور نمایند .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
آقای علوی جان مادرت انقدر حرص نخور خودت رو اذیت نکن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
من نمیدانم آقای علوی سایت صراط را در این 3 هفته مرور کرده؟
این انتقادات بیشتر متوجه صراط است تا جناب آقای تهرانی
دست پیش گرفتید پس نیفتید؟ مثل کیهان که دیروز دولت را به رمالی متهم کرده و روز بهد میگوید نظر کیهان نبود گزارش خبری بود
اگر نظر شما نیست پس چرا انتشارش میدهید
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
دست
حاج آقا
درد
نکنه
!!!!!!!!!!!
اگه نميگفت که نميفهميدييم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
اصلا خوب نبود چراکه اگر می خوای انتقاد کنی دیگه چرا اینقدر معذرت خواهی می کنی دوما حجه الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی مرد خوبی هست نه دیگه اینقدر که تو ازش بترسیو با هزارتا معذرت خواهی بخوای ازش انتقاد کنی.
سزخسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
lحتما تو گفته های آقا تهرانی حکمتی بوده و اگرنه طبق آیه قران مومن از لغو پرهیز میکند اما شما آقای علوی که با این راحتی تبلیغ سایت های منافق را کردید شاید حکمت این انتقاد شما گسترش همان موضوع باشد در سطح وسیعتر چرا که کافی بود انتقادتان را به خود ایشان می کردید
سکوت بی پایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
بسم رب الشهدا
سلام
نویسنده محترم نمی دونم شاید شما اصلا سخنرانی ایشون رو گوش نکردید که همین جوری واسه خودت نوشتی و بافتی ! ایشون تو این سخنرانی خیلی زیبا مطالب رو بیان کرده بودن.
متاسفم برای شما!
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
دوستان گرامی آقا عسگر و آقا امیر , سلام , از لطف و عنایات شما متشکرم , بنظر شما آیا آقای مش..... حامی فتنه کودتای سبز نیست ؟!!! تردیدی نیست که آقای مش..... خودش یک فتنه تمام عیار است ؟!! ولی فراموش نشود هرگونه اقدام آگاهانه که موجب تقویت و خشنودی سران و حامیان فتنه کودتای سبز بشود مبین این است آن شخص نیز همسوی با جریان فتنه کودتای سبز است. همچنین آقای مش...... از سال 88 تاکنون در راستای رضایتمندی جریان فتنه کودتای سبز و حامیان آنها ( اعم از استکبار جهانی , صهیونیستها , عناصر دوم خرداد , عناصر حزب مشارکت و غیره ) بیشتر از قبل فعالیت نموده است .!!! و فراموش نشود فتنه کودتای سبز همان مافیای قدرت و ثروت است و گروهی از حامیان آنها نیز منافقانی هستند که در لباس دوست اطراف ریاست محترم جمهور آقای دکتر احمدی نژاد را احاطه کرده اند و مسیر اشتباه را به ایشان نشان میدهند .
منظر منجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
به نظر من هم این انتقاد اول متوجه خود شما و کیهان و... است که با این فضای رسانه ای که درست کرده اید اومدید و هرچه میخواهید میگویید از تهمت گرفته از رمالی و بزرگ کردن اختلاف آقا و احمدی نژاد که به فرموده آقا میباشدرا در جامعه رواج میدهید ,سایتهای حامی دولت را هم که فیلتر کرده اید محاکمه متهم بدون دفاع ؛ آنوقت یک کسی مثل آقا تهرانی که همه میدانند تعلقی به جریانات سیاسی ندارد و اهل معنا هم است آمده از سر دلسوزی مطالب حقی را برای دفاع از مظلوم بیان کرده شما اینطور شانتاژ میکنید؛ البته از شما بعید نیست ولی از آنهایی که تعلقی به اغراض سیاسی ندارندخصوصا جوانهای حزب اللهی یک کمی فکر کنند ؛ به صحبتهای آقا در این چند روز فکر و تامل کنند تا نکند در دفاع از ولایت از خود ولایت جلو زده و بعد هم که معلوم است نگاهی کنید به سرنوشت خوارج( یکی از شروط و در خواستهای خوارج در بیعت با مولا علی جنگ با معاویه بود و همچنین با امام مجتبی (علیهما السلام)
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوي همينقدر كه بفهميم معادلة مش... و احمدي نژاد و تفكراتشون چيه كافيه ، بعد از اينكه شناخت لازم رو پيدا كرديم گوش به اذن آقا هستيم هرچي دستور فرمودن همونو انجام ميديم....
اما اينكه طرفتو بشناسي خيلي مهمه ! واسه ماهايي كه با شعار ولايتمداري احمدي نژاد بهش راي داديم ... همين رفتاراش واسه ما حجت هست واسه شناخت
سیدباقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خوداقافرمودندجو وارامش کشور رابه هم نریزید امامتاسفانه بعضی دوستان ولائی عکس حرفای اقاعمل می کنند!!! راستی دوستان افراطی >دارن احمدی نجاتو می زارن مقابل اقا مواضب باشیم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
از مطالعه همه پیامها این مطلب دستگیرم شد که این مطلب آقای علوی بوی توطئه میده و بی هیچ شکی بسیار مکارانه با قیافه حق به جانبش بنا در خنثی کردن صحبتهای آقای آقاتهرانی داره چون بنده که اصل صحبتها رو شنیده ام تنها ثمره اون رو ایجاد اتحادی دیدم که بارها حضرت آقا همه رو به اون دعوت کرده اند.
لطفا برای خنثی کردن این دسیسه آقای علوی موافقین با نظر بنده به این نظر رای مثبت بدهند. هر چند میدونم که افراد ناشناس معلوم الحال به بنده که از آقای مش.... دل خونی دارم اتهام مش....ائیسم میزنند.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
بزک نمیر بهار میاد کمبزه باخیار میاد ،درآزمون بصیرت گذر زمان وتاریخ است که معلوم می دارد که چه کسی اهل بصیرت است وآیا اشارت می داند یا خیر،این جهان کوه است وفعل ما ندا روزی که دیگران را به بی بصیرتی متهم ساختند وخود مست باده ی قدرت فرادست خود کسی وچیزی را نمی دیدند چون سلاطین قرون وسطایی گرفتند وبستند وزدند واز امام زمام (عج)ومقدسات خرج کردند غافل از بازی تکراری روزگار بودند وامروز چشمه ای از آن بازی ها بیرون زده وبه قول آقای حدادیان حال که .......... بعضی بزرگان بیرون زده در صدد اختفایش هستند اما این بازی تمامی ندارد وبا کسی هم شوخی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
قابل توجه عزیزان :
تا حالا دفتر ایشون مطالبی که رو که منتشر شده تایید نکرده و تنها منبع این حرفها اون فایل صوتیه که ارزش چندانی نداره . پس بهتره عجولانه قضاوت نکنیم.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
آقای صراط...من نه سیاسی هستم نه اینکه کاری به این کارا دارم نه هم آمریکایی...من از یه شهرستان به اسم بشرویه هستم...اما بینی و بین الله مردم راضی هستن الان؟
من 1 سوال داشتم از شما...چه طور کل دوران انقلاب دست فاسدین بوده؟آیا با این کوبیدن بزگان این سوال ÷یش نمیاد که ...........................