جمعه ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶
تحت نظر سازمان جوانان هلال احمر کلید خورد

طرح جمعیت هلال احمر برای رقابت با بسیج !

در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری فقیه که آن زمان رئیس سازمان بهزیستی بود به عنوان مسئول ستاد اقشار دکتر احمدی نژاد فعالیت داشته و در حال حاضر مسئولیت ستاد انتخاباتی جریان انحرافی به وی سپرده شده است .
کد خبر : ۲۳۹۳۷
"صراط" - جریان فتنه در صدد است جمعیت هلال احمر را به تصرف خود درآورد. البته پیش از این با رفتن فقیه به هلال احمر و نشستن وی بر صندلی ریاست این جمعیت بین المللی و ارتباط تنگاتنگ ابوالحسن فقیه با رئیس دفتر رئیس جمهور پیش بینی می شد تا امکانات این جمعیت در راستای اهداف برخی چهره ها به کار گرفته شود .
به گزارش صراط نیوز شنیده شده است که اعضای برجسته فرقه انحرافی قصد دارند تا با عضوگیری از دانش آموزان و جوانان به عنوان طرح «پيشاهنگي» رقیبی جدی برای بسیج دست و پا کنند.
طرح پیشاهنگی که مجری آن سازمان جوانان هلال احمر است این روزها با پایان یافتن فصل امتحانات دانش آموزان تبلیغات گسترده ای را در رسانه ملی آغاز کرده است .
در همین راستا یک شبكه اجتماعي با ظرفيت حداقل دو ميليون نفر به نام «ماه نو» برای حضور فعال در انتخابات در جمعیت هلال احمر فعال شده است.
لازم به یاد آوری است در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری فقیه که آن زمان رئیس سازمان بهزیستی بود به عنوان مسئول ستاد اقشار دکتر احمدی نژاد فعالیت داشته و در حال حاضر مسئولیت ستاد انتخاباتی جریان انحرافی به وی سپرده شده است .
نظرات بینندگان
بسيجي عاشق امام خميني رحمت الله عليه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۱۰
۶
بسيج را امام خميني رحمت الله عليه بنا نهاد بسيج براي خدا كار مي كند بسيج لشكر مخلص خداست. هيچ چيز در حال حاضر جاي بسيج را نخواهد گرفت. بسيج روز به روز در حال قوي تر شدن هست.
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بگو صد ميليون نفر چماقدار جمع كنن !! كه البته حركات و رفتارهاي مالي !!! شون نشون ميده كه در راستاي اهداف و فتنه هايي كه در آينده ميخوان بوجود بيارن دارن حركت ميكنن ، اما اهداف بسيج با اون چماقداراي جريان خاص چه فرقي داره ؟؟ !!


ایمان به خدا- تقوای الهی- ایثار واز خود گذشتگی-شجاعت ودلاوری-پیروی از ولایت فقیه--ساده زیستی-تواضع-شهادت طلبی-دشمن ستیزی-غیرت دینی
ایجاد تواناییهای لازم در کلیه افراد معتقد به قانون اساسی واهداف انقلاب اسلامی به منظور دفاع از کشور نظام جمهوری اسلامی
مقام معظم رهبری فرهنگ بسیجی را چنین بیان می کنند :
فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت است .فرهنگ شجاعت است .فرهنگ غیرت است. فرهنگ استقلال وآزادگی است.فرهنگ اسیر خواسته های حقیر نشدن است.
مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها فداکارترین وآماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف متعالی این ملت وبرای به کمال وبه خوشبختی رساندن این مردم جمع شده اند
بسیج یعنی حضور ناشی از ایمان واخلاص وانگیزه دینی وایمان صادقانه در هر میدانی که انسان احساس می کند کار آیی وتوانایی حضور در آن میدان را داراست و ........

حالا بنظر شما هر تشكل و سازماني كه توسط عوامل آقاي اح ... تشكيل بشه از نظر اعتقادي و هدفهاي ترسيمي مي تونه با بسيج رقابت كنه ؟؟
منم بسیجی ام اما ...
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۶
به شرطی که دچار سیاست زدگی نشویم
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۴
۴
آمريكا با سركردگانش طي 8 سال جنگ خانمان سوز حريف اين مخلصين دين وانقلاب نشد حالا يك علف بچه (هر چند صاحب زر وزور هم باشه)مي خاد حريف بشه؟.!
اما بايد اين جريان هاي منحرف را روز بروز افشا كرد تا مردم ببينند كه با كيا طرفند.
البته خيلي متاسفم كه آقاي رييس ج م ه و ر همچنان ميگه مرغ يه پا داره؟! تورو خدا تا تورا هم كله پا نكرد بخود بيا ! گردشگري كه اونجور هلال احمر كه اينجور دانشگاه ومجوزش (دزدي)كه اونجور عزل ونصب ها كه اينجور ساخت وساز در كيش و اخيرا"هم معاون وزير خارجه كه اينجور كجا رو آدم بگه كه يك فهرست بلند وبالا ميشه؟! واقعا"كيا به رييس اخبارهارو ميدن كه اين خبرها توش نيست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۵
۲
بسیج باید یک تشکل مردمی و برای حمایت از قانون اساسی باشد نه مسئول مزاحمت برای مردم. ضمن آنگه بسیج اصولا نهادی قانونی و مشخص نیست و نباید در امور ارگانهایی که وظایق قانونی مشخصی دارند دخالت کند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۷
۱
تنها راه اون اختلاط دختر ها با پسر هاست . این این شرایط هم که بعضی ها به سیم آخر زده اند بعید نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۴
۶
من كه قبلا هم بهتون گفته بودم كه داران هلال احمر را آماده مي كنند واسه جريان خاص. آخرين نشونش هم همين انتصاب پويا ح...... به عنوان مديركل .................... هلال احمره. ايشان از اعضاي ستادهاي احمدي نژاد و فردي نزديك به فقيه و مشايي است. حضورش در جايگاه .............................هلال احمر قطعا تو اين موقعيت بي دليل نمي تونه باشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۶
۳
خدا لعنت كنه اينها رو كه هلال احمر را از اصول انساني اش دارن دور مي كنن.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۲
مگر رقابت با بسیج بد است

شما می گوئید هر که باشماست خوب است و هر که با شما نیست باید سرنگون شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
هلال احمر به دليل اينكه يك نهاد غير دولتي حساب مي شود به راحتي مي شود در ان جذب نيرو كرد و از بودجه آن كه بصورت تخصيص يافته است در موارد غير از رديف مصرف كرد ضمن انكه به دليل ماهيت بين المللي ان بسيار مي توان از ان سو استفاده كرد البته سازمان مد......... بح........ نيز با بودجه هشت هزار و هفتصد ميليارد تومني كه دارد و با ان رييس فوق دوم خردادي نيز از منابع تامين كننده تيم مش......... است
بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۲
اینها هلال احمر رو دست گرفتن، شما کجای کارید؟ این ناشناس هم بچه هماهنگیه! اطلاعاتش دقیقه هااااااااااااااا.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۴
من خودم مربی پیشاهنگی هلال احمر هستم در دوره های اموزشی که در دوره هی مربیگری آموختیم که چگونه زندگی کنیم در شرایط سخت و چگونه رفتار کنیم بر اساس اصول دینی در ضمن گفته های فوق را قبول ندارم که برای مقابله با بسیج پیشآهنگی دوباره پا گرفته باید اونایی که این تحلیل ها رو میکنن نیرو های ارتش حزب ا... لبنان از پیشاهنگان نیرو می گیره و اگر کسی بخواهد وارد ارتش حزب ا... شود و پیشاهنگ نباشد می تونه نهایتن وارد ارتش انصار که ارتش رده دوم حزب ا... است بشه زود قضاوت نکنید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا کوتاه بیا
کی اینها رو بهت گفته؟ کجای دنیایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳
۰
درسته مام شنيديم كه جمعيت هاي هلال شهرستانه با پوشش برگزاري كلاسهاي امدا در مساجد به عضو گير ي مشغولند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۱
اتفاقا طرح جالبی هست، بسیج متاسفانه بیش از اندازه سیاسی و جناحی شده است در آموزش هاشون همه رو تخریب می کنند تا بااصطلاح جوان رو واکسینه کنند در حالی که باید به جوان ها و نوجوان ها خوش بینی و احترام به عقاید در سایه توجه ویژه به عقیده پاک را آموزش داد. برنامه های بسیج بصیرت زا نیست.
در ثانی حالا اگر یه فردی نوجوان خوبی بود و علاقه ای به مباحث سیاسی و .. نداشت اما مسلمان و نیک سیرت بود و نخواست برود بسیج ، می توان در گروه پیش آهنگی اونارو جذب کرد تا از آسیب احتمالی دور نگه داشت و وقتشو به بطالت نگذرونه
یک بیسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
دوست گرامی که این مطلب را منتشر کردی منبع خبر و هم چنین هدف از ارائه مطلب را هم بنویس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم مدتی تو بسیج بودم ، همش میکن ان.جی.او ها نرید چون ماله صهیونیست هاست، فلانی ضد ولایتی هست اون یکی مزدور آمریکاست ، حتی گروههای ان.ای مربوط به معتادها رو هم می کوبند
حامد قربان زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۴
من به عنوان کسی که توی بدنه کار هستم می گم که ظاهرا این طوری نیست چون که از نزدیک همه مسئولین این برنامه رو دیده ام و قصد همه این برادران خیر هستش.
امیدوارم که توی بقیه مسائل هم مثل این مسئله نباشید.
بنده شما رو به عنوان یک رسانه خوب قبول دارم امیدوارم خدشه ای به این اعتماد وارد نشود.
می تونید با بنده تماس بگیرید تا هر سوالی در این زمینه دارید را به شما جواب بدهم
موفق باشید
قربان زاده
0912........................652
پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۴
ما بجز حضرت آقا با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم و به هیچ کس اجازه سوء استفاده از این نهضت را نمی دهیم
پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به شما
اما بزرگترهای تشکلتون نقشه های دیگری دارند. فقط مراقب باشید
پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
ما بزرگی بجز مقام معظم رهبری نداریم
درست است که احتمال سوء استفاده از این طرح می رود ولی روی اینجای کار حساب باز نکرده بودند بسیجیان و افراد مذهبیی که گزینش شده اند مجریان واقعی طرح هستند نه...
و باتوجه به شناخت بنده روی بچه های پیشاهنگی که اکثرا افراد مذهبی ، بچه هیئتی و بسیجیند هیچ وقت اجازه سوء استفاده را به کسی نمیدهند ( البته سوء استفاده احتمالی)
ع . م
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
چرا نباید مملکت ما روی آرامش و آسایش را به خود ببیند . از عهد منحوس قاجاریه به بعد این روند اوج گرفت تا به زمان رسید که با طرح فتنه های مختلف و روی کار آمدن گروه های مختلف ، سعی شد فتنه در این مملکت انتشار یابد که دلیل همه این ها ، پیروی از شیطان و وطن فروشی است . خدا لعنت کند هر کسی را که به فکر ضربه زدن به کشور است چه خودی باشد ، چه اجنبی .
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۵
۱
با سلام- چه خوش خیالیت اینها با بودجه های کلان شتر مرغی هلال احمر که هیچ کس بر آن نظارن ندارند در حال برنامه ریزی در انتخابات آینده هستند. آقای رئیس هلال احمر که خود یک فردی است دارای مشکل مالی و دارای ÷رونده جعل مدرک هنوز هم تا امروز به حمایت مش......... مانده است و می ماند تا کار انجام گیرد
مربی پیشاهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۳
اصلا این برنامه ها نیست هرکی بوده خیلی بد تحلیل کرده.
پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
سپاس مربی سپاس
پیشاهنگ هلال احمر ایران
|
United States of America
|
۲۲:۳۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۴
۳
در وطن نشان حکمت و فرهنـــــــــــگ
در جهان طلایه دار و پیشـــــــــــاهنگ !!!!
همسفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۴
۳
بابا این فق......... هم که عامل مش...... هستش دیگه . این که معلومه
امدادگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۶
۳
دوستان عزیز، جای بسی تأسف است که این مسائل مطرح شود. من حدود 12 سال است در تمامی برنامه ها و طرح های هلال احمر شرکت و حضور فعال داشته ام.

دوستان عزیز ما نه سیاسی هستیم و نه کار سیاسی میکنیم.
اصلا غنای فعالیت های امدادی و بشردوستانه مثل اردوهای جهادی، کاروان نیکوکاری، دیدار با ایتام، بازدید از سرای سالمندان اجازه ورود به مسائل سیاسی را نمیدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۵
۳
خيلي زود قضاوت كردنه كه همينطوري بگيد يه حرفي رو!تحقيق كنيد! رقابت مهرو ببينيد< اردو جهادي رو ببينيد< و... انقدر فعاليتهاي هلال احمرو نكوبيد دوستان!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۳
۳
برای سایت صراط نیوز متایفم که این مزخرفات رو تولید میکنه ادم مومن که به روز قیانت اعتقاد داره به قاای فقیه تهمت نمی زنه از این ادم اینقلابی ترو حزب االهی تر نیست
برديا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۴
۰
تخلفات فق..... در بهزيستي اثبات شده و حكم هم برايشان صادر شده و لي ايشان چون در مدرك هم مشكل دارد مجبور به فرمانبري از مش...... دهد يي شده تا فعلا له نشود به همين دليل تمام تلاش خود را براي ستاد انتخاباتي تيم مش....... بكار بسته و اخيرن هم در حال اورد جعف..... (رييس سازمان جوانان هل..... ) به عنوان دبير كل است كه بتواند بهتر شبكه اجتماعي خود را شكل دهد
دوم اينكه مشاور شخص فق......... در حال حاضر سردبير روزنامه هف........ است كه داستان آن را هم ميدانيد
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۱
دعوی سر لحاف ملا است
رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۲
۲
آقایان تا کی می خواهید در باره این بدبخت و بیچاره مطلب بنویسید! آدمی که جعل مدرک و مشکلات مالی دارد باید به کسی بچسبد که کار بکارش نداشته باشند!!( البته محاسبات غلط از آب درآمد) بذارید چند سالی دیگر نیز ایشان مدیریت کنند و هر وقت که خواستند وزیر و یا معاون وزیر بگذارند آن وقت سوابق ایشان را استعلام بگیرید چون هلال احمر اینقدر اهمیت ندارد. بودجه های مالی و وقفیات در داخل کشور و خارج کشور ندارد که با آن بتوان خرج انتخابات و اطرافیان را داد!!!!! خیریرین نیز با هلال احمر کار ندارند که بتوانند پل بزنید و از آنها چیزی بگیریرند!!!
محمد
|
Australia
|
۱۲:۵۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۳
۳
مگر رقابت با بسیج چیه مگه نمیشه رقابت کرد بابا این حرفا چیه که .............
درسته که بسیج زیر نظر مقام معظم رهبری است اما هلال احمر از هیچ نظری مشکل نداره چون بیشتر از بسیج تمام کاراش برای رضای خداوند است نه برای م...
حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۲
۱
حق را بنویسید گرچه گوشهای ناحق شنیده حق را نمی شنوند..........
پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۳
۲
واقعا چرا بدون اينکه اطلاعات کاملي داشته باشيم نظر ميديم مطلب ميزنيم و...
چرا صداقت و بي طرفي را در مطالبمون رعايت نمي کنيم مگه ما مسلمون نيستيم
بنده يکي از مربيان پيشاهنگاني اين نهضت هستم
بنده از بدو شروع فعاليت اين نهضت با اين نهضت همکاري داشتم
مسئولين اين کار را هم از نزديک ميشناسم
بنده کاري به گرايشات سياسي مسئولين هلال احمر يا نهضت پيشاهنگي ندارم شايد هم مخالف گرايشاتشون باشم ولي اين دليل نميشه که ما کار به اين خوبي رو زير سوال ببريم و بگيم اين حرکت فقط و فقط براي انتخابات است و براي بر اندازي نظام است و ...
اينکار يک کار مطالعه شده ي بسيار عالي براي کار روي کودکان ، نوجوانان و جوانانمون هستش که بنده تاثير گذاري اون رو از نزديک ديدم
جامعه هدف اين کار کودکان ، نوجوانان و جوانان هستند که آماج حملات صيهونيست جهاني و ترکش هاي مستقيم جنگ نرم هستند آيا واقعا اين کار در راستاي اهداف بيگانه و انحرافيست
کساني که مانند شما عزيزان صراط نيوز اين جور دارن به اين طرح حمله ميکنند بخدا در پيشگاه اللهي مسدولند
ما که در اين نهضت وارد شديم هدفموناينکه دست چهارتا انسان رو بگيريم و در مسير درست بياريم
اگر مشکل شما سياسته بايد بگم بنده 90% بچه مربي ها را ميشناسم تمامشون ولايتي و بسيجي هستند نماز اول وقتوش که ترک نميشه نماز شبشون هم ترک نميشه
شما داريد اين ها را هم زير سوال ميبريد
اين اسمش حق الناسه باور کنيد
اگر واقعا نگرانيد که اين مربيان مبلغين سياسي براي جناح خواصي بشوند سخت در اشتباهيد
ما واقعا اگر ببينيم اين نهضت دچار لغزش شده نتنها از اون ميام بيرون بلکه جلوي اون مي ايستيم
کتاب هاي اين نهضت روي سايته سازمان جوانانه خواهشا ملاحضه بفرماييد کدام مطلب غير عرفي و شرعي در اون هست کدوم حرف سياسي توي اين نهضت هست مگر اينکه فقط عشق به ولايت توي اين نهضت موج ميزنه
مگه اعتقاد ما بچه حذب اللهي ها و بسيجي ها اين نيست که نبايد از ولي فقيه جلو بزنيد نه عقب بيافتيد ولي بصيرت افزايي کنيد مگر اين نيست پس چرا اين همه مورد هجمه قرار ميديد اين کار رو
آقا بياييد نقاط قوت و نقاط ضعف را به ما گوش زد کنيد ما هم بجان و دل مي خريم
اگر گوش نکرديم بياييد و از رسانه ها بگوييد اينها فلان کار اشتباه رو کردن ماهم به آنان گفتيم ولي توجه نکردند
آقا مگر استفاده از يک طرح که مال بيگانه هاست مال زمان طاغوت است اشتباهه مگر نه اينکه ائمه توصيه ميکردند که بدنبال علوم باشيد چه در شرق چه در غرب
ما اين طرح را بومي سازي کرديم اسلاميزه کرديم و باز هم مورد هجمه قرار گرفتيم مانند کسيست که سوار وسيله نقليه خارجي بشه با وجود اينکه نمونه ايرانيش هم نباشه
و باز هم خواهش و توصيه بتقوا دارم براي خودم و براي شما دوستان
اين برادر روحاني هم که ميبينيد يکي از روحانيونه ما بيش از 100 روحاني مربي داريم از يکي از اين استانها بالغ بر 10 الي 12 طلبه داريم که مربي پيشاهنگي هستن
البته انشاء الله صحبت هاي شما روي دلسوزي براي اين نظام و اسلام است و قصد تخريب نداريد در هر حال بنده شک دارم که اين نظر بنده در رسانه شما منتشر بشه ولي انشاء الله که شکم بي پايه اساس باشه

ياعلي
فدایی رهبر
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
با عرض سلام ، من خودم یک مربی پیشاهنگم که سیزده ساله عضو فعال بسیج هم هستم اصلا اینجوری نیست که میگید تو پیشاهنگی چهار تا دوره میبینن که با چهار رنگ مشخص میشه سبز برای آموزهای دینی ، سفید برای آموزه های اجتماعی ، قرمز برای آموزه های امدادی ، طلایی برای آموزهای پیشاهنگی که شامل کاردستی و سرود و زندگی در شرایط سخت میشه، ما همه ولایت مداریم . عزیزان بجای اینکه پیشاهنگی رو تخریب کنیم بیام این نهال رو مراقبت کنیم که در راستای اهداف رهبری پیش بره . نه اینکه تخریبش کنیم تا دشمنان جوانان ما رو که بی هدف موندن و برنامه ای ندارن رو از دستمون بیرون برره اونا براشون برنامه ریزی کنن. تخریبشون کنن . تو رو خدا پیشاهنگی برنامه خوبیه دستشو بگیرید بزارید یه عده جوان که تو هیچ برنامه ایی و. تشکلی عضو نیستن اینجا بیان و ماها براشون برنامه ریزی کنیم .من شما و بقیه عزیزان انقلابی . نه اینکه جلوی این جریان بایستیم.من مطمئنم نظر رهبرمون هم همینه انشا الله که آقا در این باره اظهار نظر کنن
یا علی
محمد رضا شارکی بسیجی پیشاهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
سلام آدمای گیج نگران نباشید
خبری نیست
ما حواسمان هست .......