سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵
پس از جریان انحرافی این بار . . .

توهین آیت الله هاشمی رفسنجانی به فرماندهان سپاه!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از صحبتهایش با اشاره ملاقات فرماندهان سپاه با ایشان گفت :" آقای شمخانی انسانی صریح و شجاع هستند و ویژگی ایشان در میان فرماندهان سپاه این است كه اهل ریاكاری نیست. هرچه را كه می‌فهمد، می‌گوید."
کد خبر : ۲۴۰۵۲
"صراط" - یک سایت وابسته به آقازاده فراری هاشمی رفسنجانی پنجمین بخش از گفتگوی اختصاصی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده است .
در این گفتگوی صورت گرفته آیت الله هاشمی به تشریح ماجرای جام زهر و قبول قطعنامه 598 پرداخته و ناگفته هایی را بیان کرده است .
به گزارش صراط نیوز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از صحبتهایش با اشاره ملاقات فرماندهان سپاه با ایشان گفت :" آقای شمخانی انسانی صریح و شجاع هستند و ویژگی ایشان در میان فرماندهان سپاه این است كه اهل ریاكاری نیست. هرچه را كه می‌فهمد، می‌گوید." این جمله آیت الله هاشمی در وصف علی شمخانی و اشاره وی به ویژگی شمخانی در مورد ریاکار نبودن او به صورت تلویحی توهینی است به دیگر فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی .
هاشمی به نوعی جهت دار از این جمله استفاده کرده است که ذهن مخاطب را به سمت ریاکار بودن فرماندهان سپاه برده به طوری که کلام هاشمی اغلب فرماندهان را افرادی ریاکار و دروغگو نشان می دهد . 
گفتنی است برخی از نزدیکان فرقه انحرافی دولت اخیرا با وارد کردن هجمه به مسئولین سپاه  آنها را اقتدارگرا خوانده بودند .
مشخص نیست چگونه برخی افراد و جریانها به صورت کاملا همسو و جهت دار علیه سپاه اقدام به جو سازی می نمایند؟
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳۱
۲۱
خالی بندی نکنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۶۸
۳۲
راست میگه دیگه... غیر از اینه..
الان همه فرماندهان سپاه ریا کار شدن یا دنبال ساخت و ساز و مسئولیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه !!! درست نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
............ رو قبر تو ساخت وساز میکنند بی غیرت؟
محمد آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴۶
۱۴
این هم فرهنگ لغت جدید است تعریف از یک شخص یعنی توهین به بقیه ؟ وحتمآ بد گفتن از یکی یعنی تعریف بقیه؟

بااین منطق اح........... رو آوردید هنوز عبرت نگرفتید ؟

از خوبی چه بدی دیدید که بداخلاقی میکنید
از خدا میخواهم مکاشفات حقیقی نصیبتان کند تا ما رآیت الا جمیلا را آواز دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه عزیزم ...ما خودمون رو به خریت میزنیم و میگیم معنی این جمله رو نمیفهمیم.
با تشگر از راهنمایی شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احتیاجی به این نداری خودتو به .........یت بزنی !! راحت باش .
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
این روش جدید ها............. است که برای بیان حرف های او به صورت غیر مستقیم وارد می شود. البته معنای اصلی حرفش و منظور او را باید با توجه به موضع گیری های دیگر او فهمید. برای مثال مگر او قبلا در مشهد نگفته بود این مردم هستند، کسبه هستد، ... و آن طرف هم سپاه را دارد، بسیج را دارد. با این حرف ضدیت خود را با سپاه نشان داد. پس خودمان را به سادگی نزنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آشنا مثل اینکه شما با دستور زبان فارسی کلا مشکل داری ؟!؟!؟! نکنه توی دبیرستان این درس رو تک ماده کردی ؟ هر عقل سلیمی تشخیص میده که معنیه جمله ی اکبر چیه ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳۱
۱۴
rast mige bichareh
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳۹
۱۵
شما هر جور مي خواهيد فكر كنيد اتفاقاً آيت الله آن موقع فرمانده جنگ بوده اند و حق دارند در خصوص نيروهاي تحت امر خود قضاوت كنند و آن را در تاريخ مطرح كنند . ناگفته نماند كه فرماندهان كنوني نيز در آن زمان از افراد تحت امر ايشان بوده اند
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
1- آن فرماندهان، امروز دیگر تحت امر ایشان نیستند
2-برخلاف آن فرماندهان که زیردستان خوبی برای ایشان بودند، ایشان هیچ گاه سرباز خوبی برای ولی فقیه نبوده (نمونه اش نامه ی بدون سلام و والسلام و با لحن دور از ادب ایشون در انتخابات88)
3-ها.......... دهه 80 با هاشمی دهه 60 بکلی متفاوت است. یک تفاوت ناپسند و بد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
nashenas محترم
1- سخن آيت الله عطف به زمان جنگ است نه الان
2- اگر سرباز خوبي نبود امام ايشان را فرمانده جنگ نمي كرد (به تصميمات امام خدشه وارد نكنيد) در ضمن ايشان هيچ گاه در دوران رياست جمهوري خود 11 روز به دليل مخالفت با مقام عظماي ولايت قهر نكرد و در منزل بست ننشست . اقا هم در نماز جمعه فرمودند از اول انقلاب همراه امام بودند و بعد هم در خدمت رهبري شما آن وقت شما چه مي گوئيد؟ در خصوص نامه بي ادبانه هم توجه شما را به پاسخ آقاي اح........ به دستور مقام معظم رهبري در مورد بركناري مش........ از معاون اولي جلب مي كنم .
3- آقا و مولايمان مقام رهبري هستند ، به بنده و شما نمي رسد كه در خصوص تفاوت هاي آقاي ها........ قضاوت كنيم ، مقام معظم رهبري در قبال اهداف و مسير نظام با احد الناسي تعارف ندارند كه اين هم از مقتضيات ولايت شان است . آيت الله ها.......... اگر موردي دارند خود آقا تصميم مقتضي را خواهند گرفت .
4- از خداوند مي خواهم به بصرتتان بيافزايد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
پرچم بالا ناشناس بیا باز کامنت بزار
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
1-امام(ره) بنی صدر را هم فرمانده کل قوا نموده بود. 2-برخی از آن فرماندهان دیگر فرمانده نیسنتد مثل م.رض...... و البته خیلی از فرماندهان از همان زمان با ها......... مخالف بودند بازهم مثل م.رض........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس عزیز : اجتماع نقیضین از محالاته . یا از رهبری " مخلصانه" دفاع کن ، یا اینکه سنگ هاشمی رو به سینه بزن . این که یکی به نعل میزنی یکی به میخ یه جور حرکت منافقانه ی ناپسند است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اطاعت از مقام عظماي ولايت ربطي به حمايت از آيت الله ها.......... رف........ ندارد . دو مقوله جداست . الحمد الله اين روزها پيش بيني هاي ها....... در نامه سال 1388 درست از كار درآمد . در ضمن منافق آنهايي هستند كه تحت لواي اطاعت از رهبري از پشت به ايشان خنجر مي زنند نه ما كه حرف دلمان را مي زنيم . لطفا جلوتر از رهبري حركت نكنيد . اگر اقاي ها....... موردي داشته باشند ، خودشان تصميم لازم را خواهند گرفت. شما به اطاعت از رهبري بپردازيد نه تعيين تكليف براي معظم له .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام بني صدر را فرمانده كرد ولي او را عزل كرد در حالي كه امام تا نفس آخر به ها.................. اعتماد داشت و او را دوست مي داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنهايي كه با آيت الله ها................... مخالفند ، اين سايت كه مال خودتان است براي اينكه بدانيد حرفتان چقدر خريدار دارد يك نگاهي به نظرات موافق و مخالف بياندازيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها عادت كردين هركي با شما نبود را منافق بناميد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴۳
۱۳
ظاهرا بغض بیش از حد شما نسبت به ایشان چشم و گوش شما رو بسته و عقلتان را تعطیل کرده است. و الا کجای حرف ایشان توهین به فرماندهان سپاه است. خدا به راه راست هدایتان کند.
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
بغض بیش از حد او به اح........... و ... و مردم که به او رای نداند چشم و گوش او را بسته و عقلش را تعطیل کرده است. او قبلا هم در مشهد به سپاه و بسیج توهین نموده است. و البته به مردم زمانی که آنها را گدا معرفی نمود. و به منتخب مردم زمانی که او را گداپرور نامید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله رو جلوی یه فردی که 4 تا کلاس سواد داره هم بذاری میفهمه که ها.............. با کنایه حرف زده . حالا بعضی ها نمی فهمند من در عجبم !!! البته شاید هم برمی گرده به مثل معروفی که میگه " کسی رو که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۵۶
اولا این ........ کی باشه که اصلا بخواد حرف بزنه یک تاجر ورشکسته که بیش نیست
دوما چرا به هاشمی میگین آیت الله
یا معنی آیت الله رو نمیدونین یا از ............ بی خبرین
به قول بچه بسیجیا :تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته
(اگه باکسی پیمان اخوت نبستید این نظرو بزارید )
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم در باب زاويه گرفتن آقاي ها........... با ولايت فقيه و سكوت توام با حمايتشون از فتنه حرفها بسيار است اما بعنوان يه بسيجي اين شعري كه اونو منتسب به بسيجيا كردين رو در جهت تخريب نيروهاي بسيجي و بسيج ميدونم ، اينگونه شعارها و بحثهاي بچگانه توام با بي ادبي به بچه بسيجي هاي واقعي نمي چسبه ، بسيجي مومن و خداترس هست از بيان چنين مطالبي به افراد اجتناب مي كند ،‌ و قطعاً كساني كه شما به منتسب كردن اين نقل قول ، از آنها به عنوان بسيجي ياد مي كنيد ، اسماَ بسيجي هستن ....
اگر بحثي هم باشه با منطق و ادب مطرح ميشه و ارتباطي با شغل و باغ و ... آقاي ها............ نداره
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت حسين آقا اينو هستم باهات ... اگه ميخوان به يكي بد و بيراه بگن بهتره با اسم و عنوان شخصي خودتو بهش توهين كنين ... نه اينكه با عنوان نمودن يه مجموعه ارزشي و مومن ، در راستاي تخريب اون حركت كنين ...
ها............ و موسوي و كروبي و خاتمي براي ما شناخته شده هستن اما اين باعث نميشه كه براشون شعر و ..... بسراييم و به روش بچگانه و زشتي رو بياريم
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اينكه شما و ما در حدي نيستيم كه در مورد آيت الله بودن يا حجت الاسلام بودنش اظهارنظر بكنيم ... خيلي دچار جو شدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله تا حدی که من میدونم منحرف نیست
این هم شعار جمعه بعد از25 بهمن بود حالا شما حسین آقا اون روز خونه بودید از این شعار بی خبرید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا.....از طرف بچه های بالا بهت فشار اومده...نه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس محترم سلام
اولا" جنابعالی هیچ حقی ندارید از طرف همه بسیجیها صحبت کنید.
ثانیا" همین طرز گفتار و احتمالا" رفتار و کردار شما و امثال شما باعث بدبینی برخی افراد جامعه نسبت به بسیج و بسیجی شده است.
ثالثا" خود شما چه کسی هستید که بخواهید راجع به حرف زدن یا نزدن دیگران حرف بزنید. همانگونه که من و شما حق داریم راجع به مسائل مختلف حرف بزنیم ( فارغ از اطلاع داشتن یا نداشتن از موضوع)باید این حق را به دیگران خصوصا" افراد مطلع هم بدهیم.
ضمنا" سایت محترم صراط شما هم با این گونه اخبار و تیترهای خیالی تنها کاری که میکنید این است که گناه دیگران را پاک میکنید و خود را مدیون دیگران میکنید. من که شخصا" از صحبتهای آقای ها.......... توهین و اهانتی را متوجه نشدم. اگر اینگونه اظهار نظرات توهین به حساب میاید خود شما بیشترین اهانتهارا به افراد مختلف داشته اید.
به قول ناشناس محترم اگر با کسی عقد اخوت نبسته اید این نظر را هم درج کنید.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم خدمتتون عرض كردم معيار بسيج و بسيجي ولايت پذيري افراد است ، هركي در اين معيار مردود بشه براي مجموعه اي مومن و متدين و ولايتي مثل بسيج فرق نميكنه كه كي باشه و اسمش چي باشه ، اح .... با ها ... و كروبي و ... اگه با ولايت زاويه بگيرن ، فرقي ندارن براي بسيج ! لذا همين مردود شدن براي هفت پشت اينا بسه چون به خواست الهي منفور ميشن ، و نيازي به بي ادبي و گير دادن به منبع درآمد اح ... و ها .... نيست ، چون اين افراد خودشون با دست خودشون تخريب شدن ! اگه انتقادي هم باشه كه هست با گفتاري كه از يك بسيجي متدين انتظار ميره بيان ميشه .... خيلي ها تووي خيابونا به نام بسيج خيلي كارها كردن و ميكنن و البته اين خيلي ها فاقد عيار علمي و ديني هستن و بسيج رو با پليس بازي و .... اشتباه گرفتن و قطعا بايد در قبال خطاها و ... كه انجام ميدن ، شخصاً در درگاه الهي پاسخگو باشن ... لذا شعارهايي كه تووي خيابون از دهان هر كسي كه بيرون مياد قطعا شعار بسيج نيست حالا شما هي بگو ها ... برگرد به باغ پسته ... بسيجي گوش بفرمان حضرت امام خامنه اي هيچ وقت به اين روش روي نمياره
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
امين آقا خبر داري طيف ها .... و اح ... دارن با هم ائتلاف ميكنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه نکنه تو هم ور شکسته ای که بهت بر خورد در ضمن کسی که زنش میگه بریزید تو خیابون دخترش با نوش آتیش میزنه یا پسرسش فراریه اون وقت خودش میشه ایت الله
من از طرف جامعه بسیج حرف نزدم از طرم شخص بسیج که از دست یک منحوف شاکیه حرف زدم
مراقب باش باره دیگه توی دهن بسیجی دیگه نزنی از منحرف دیگه حمایت نکنی
دوستان هر وقت میخواین نظر بدین شهدای فتنه رو ببینید همان فتنه ای که ها............... به پاکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف خودت رو به پای بچه بسیجیها نذار . اون دنیا باید جواب تک تکشون رو بدی هاااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین اقا
شاید طیف ها .. بخوان خودشونو زورکی سنجاق کنن به اح.......... تا از محبوبیت ایشون سو استفاده کنن من و شما نباید باور کنیم چون همچین چیزی محاله به خاطر اینکه ارمانهای دکتر با اینا کاملا متفاوته .حتما اینم شایعه و برنامه ی جدیدشونه که امیدوارم که نقش بر اب بشه
شعاری هم که ایشون گفتن به اضافه
ایران که باغ پسته بابات نیست ....
اصلا هم بی ادبی نیست و لی مختص بسیجی ها هم نیست چون حرف دل وشعار ما مردم عادی هم هست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی و غیر بسیجی نداره::

شعار ملت ایران بود""
ایران که باغ پسته بابات نیست""
_________________________________
حسین آقا....شعار مردم رو در 9 دی....22 بهمن 88.....22 بهمن 89 رو نشنیدی؟؟؟؟؟

آیا همه بسیجی بودند....یا شاید هم میگید"" از طرف احمدی نژاد بهشون پول دادند که علیه سلطان فتنه گران شعار بدن......یا شاید هم بگید میلیونها مردم منحرف اند.....یا بی بصیرت اند""""
_________________________________
بسیجی و غیربسیجی یکصدا:
مال بیت المال خور نمیخواهیم"""
فکر کنم جمله روشن است
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
نميدانم !! شايد اون برداشتي كه امثال بنده از مكتب يك شيعه علي و پيرو ولايت داشتيم و داريم اشتباه بوده و هست و بايد به شكلي كه امين آقا و ... رفتار ميكنن و شعر ميگن با مردود شده هاي مقوله ولايتمداري يعني ها ... و اح .... و موسوي و كروبي و ... برخورد كنيم و براشون شعر بگيم و توهين كنيم و فحاشي كنيم ... اما وقتي پيش خودم تصور ميكنم اگر چنين مطالبي را احياناَ در حضور مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي بيان نمايم ايشان چه برخوردي با بنده خواهند داشت ، همين برخوردي كه از فرزند زهرا س انتظار دارم كه در برابر صورت مي گيرد ، براي بنده حجت است كه روو به چنين هتاكي هايي نياورم ، ولي نقد خودم را داشته باشم مبني بر اينكه در امتحان ولايتمداري آقايان اح ... و ها.... و موسوي و كروبي و اعوان و انصارشون جزء مردود شده ها هستن .... و مطمئن هستم كه آرمانهاي متعالي مجموعه اي ارزشي متدين مانند بسيج كه بهترين جوانان ما با لباس بسيجي به ديدار حق شتافتن ، كوچكترين سنخيتي با روش نداره و همين چنين رفتار و گفتارهايي نشون ميده كه فرد نه ولايت را قبول دارد و نه بسيجي هست ... !!
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
همگي به خاطر داشته باشيد كه يكي از نشانه هاي شيعه حضرت علي ع بودن پيروي از ولايت است .... اگر از تقابل و ايستادگي اح .... و ها .... در مقابل مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي در وجودتان احساس ناراحتي و انزجار نمي كنيد ، در اعتقادات خودتان شك كنيد ،‌بدانيد شيطاني كه با آقايان مورد اشاره همراه شده ، شما را نيز با خود همراه كرده است ، هيچ شخص ولايتمداري نيست كه انحراف آقايان فوق را از خط ولايت ببيند و از آنها احساس انزجار ننمايد
مرگ بر ضد ولايت فقيه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۹
۲۷
هرچی باشه هاشمی هم دست پرورده خودتون هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست شما درد نکنه حالا ما منحرف هم شدیم
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
و دوست شما آقای علیرضا.
فضوليد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲۹
۱۵
دست اندركاران محترم صراط نيوز واقعا" خاك تو سرتون كنند شماها همه چيز را اينگونه فهم مي كنيد واقعا" شعورداريد خاك دو عالم تو سرتون . كج فهم ها . منفي گراها . بارها رهبري از گروهي تمجيد كردند اين به معني آن است گروههاي ديگر مشكل دارند . خاك تو سرتون با اين تفرقه اندازي ها .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلییییییی گیجیییییییییی !!!
جناب فضول خان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲۱
۷
............جان نکن بابا!!
این دمی که تو روش پاگذاشتی دم شیر نیست
دم اژدهاست .
داستان جام زهر و قبول قطعنامه رو باید بزاری اون دنیا تعریف کنی تا امام (رحمه الله) ......................................................................
چون برای ما تعریف کردند خود جنابتان جام زهر رو تو گلوی امام ریختید.
کاش داستان نماینده کارتر و هتل استقلال رو تعریف می کردی !
پسر نوح با بدان بنشست برو ببین الان مترو زده !!!!!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جون خیلی باحالی مخصوصا این جمله آخرت آخر جمله ها بود
رها 121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۱
۴
ایشان درست گفتند. اگر محسن رضائی راست میگوید اجازه دهد ............................... محاکمه شود نه اینکه سمت مدیریتی به احمد آقاشون ببخشد. باور ندارید بروید خیابان نفت شمالی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۱۹
بابا ایول به هاشمی
ماجرای یک جریان انحرافی میان صفوف با بصیرتان چیست. چرا شما حرف های موسوی و کروبی و هاشمی و خاتمی را در مورد دروغ و افترا و جن گیری در دولت مکتبی معجزه هزاره سوم را تکرار می کنید برای از هم پاشیدن صفوف دشمنان باید مانند سال 1388 از دولت مکتبی دفاع کرد. دوستان داریم به شهریور زمانی که ............... به امریکا می رود و پوزه امپریالیسم را به زانو در می آورد نزدیک می شویم
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین دوست عزیز، اح........... کشور را از دست اعتلاف اشرافیت- نفاق نجات داد. اما رفته رفته از آن حال و هوای اولیه اش کاسته شد و جریان انحرافی در آن قدرت یافت. این هدف مردم از انتخاب دکتر اح..... نبود که مش.... از مکتب ایران و مدیریت حضرت نوح صحبت کند یا اح....... بگوید دیگر در ایران کسی نیست که محتاج نان شب نباشد. جریان جن هم از زمان خاتمی وجود داشته و آنها به این خاطر بود که به اح........ گیر میدادند و فهمیده بودند که جن گیر آن ها رفته است و می خواهد با میم دوستی کند. اح........ همچنان در زمینه مبارزه با استکبار مانند قبل انقلابی عمل می کند اما در دفاع از بیداری اسلامی نه. بنابر این نباید نکات مثبت دولت چشم ما را بر نکات منفی او ببند. همچنین شعارها و نکات مثبت گذشته او. در زمینه پیروی از ولایت و ضدیت نکردن با ولایت فقیه در مقایسه با امثال سران فتنه و سلطان فتنه بسیار خوب عمل نموده اما در جاهایی هم مشکل داشته است. برای مثال در عزل مش....، ابقای وزیر اطلاعات، و فتنه. در فتنه 88 اح....... و مش...... تقریبا سکوت کرده بودند و این موجب شده بود تا زمانی که هبر انقلاب از رای مردم و قانون دفاع می نمودد تمام حملات فتنه گران به سمت رهبری بود. این دفاع از ولایت نیست.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۵
۱۸
آقاي هاشمي هركس نداند شما بهتر ميدانيد بچه هاي سپاه براي اسلام و اين مملكت چه كردند و بچه هاي شما براي خودشان چه ها...........
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر شما . . .
این بنده خدا ............................. توی گزینش سپاه رد شده ، البته کمیته اون زمان
الان هم داره شاخ بازی در می یاره !
س
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه های سپاه الان چی کار میکنن؟؟؟؟
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
س جان دعا براي شفاي تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرداران سپاه چند تاشون نو کارهای اقتصادین ها؟بانکها مال کیه؟مخابرات مال کیه؟پروژه های نفتی دست کیه؟
کیههههههه...کیهههههههههه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۸
۳
صراط با ها.......... عقد اخوت بسته است
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۳
۴
صراط نیوز بد جایتان می سوزه ؟ به گفته رئیس جمهور انفلابی .عدالت خواه .با بصیرت .شجاع. دلاور. وووووووووووووو
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۲
۱۷
آقای ها.......... باید جوابگوی اقدامات پسرانش باشد و به فرماندهان غیور سپاه اسلام کاری نداشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از كي تا حالا جناه پسر را به پاي پدر مي نويسند . اصل شخصي بودن مجازات يك امر قانوني و شرعي ( فقهي ) است و لطفا روي هوا حرف نزنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از وقتی که پدری از گناه فرزندانش حمایت میکنه یانه در برابرش سکوت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همان آمريكا حالتو بكن ، چكار به اين كارا داري
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۶
۵
سلام..استاد صراط..این هزار بار ..این اقا حجت الاسلامه...نه آیت الله ...
آدم تازه میفهمه چرا آقای شم........... تو برنامه ی دیروز امروز فردا علیه ها........... موضع نمیگرفت ..اینا برای هم دارن نوشابه باز میکنن...شما هم دروغ گویی..هم ریا کاری هم حقه بازی..هم پول پرستی ...هم منافقی هم کافری..وهم فاسق..اصلا ما شما و حامیانتون رو دیگه ایرانی ومسلمون نمیدونیم...
به قول استاد دانشمند خدارو به سر بریده ی اقام امام حسین قسم میدم که شما و باندتون توهرکجا مشغول خیانت به این مرز و بوم و اسلامه سرنکون و خوار و ذلیل کنه...
بگو آمین..
السلام علیک یاتالی کتاب الله و ترجمانه
کوروش ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۰
۳
آن زمانی که جوانان مردم در جبهه ها شهید می شدند، آقازاده ی این آیت اله داشت در بلژیک درس میخواند. امروز هم به قول خودش: "مهدی هم خیالش از بابت پرونده هایش راحت است و دارد دکترا میگیرد(!)"
حرکت انقلابی نمایندگان مجلس خبرگان، باعث عزل این آقا از ریاست این مجلس شد. به امید رفتن هرچه زودتر ایشان از ریاست مجمع تشخیص مصلحت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با كمك درسي كه خواند و البته نيمه كاره گذاشت و به ايران بازگشت اولين نسل موشك شهاب يك را با ديگر متخصصان سپاه ( دكتر منطقي و سردار علائي و سردار رفيق دوست شاهد هستند ) ساختند و اين در حالي بود كه ما موشك زمين به زمين به حد كافي نداشتيم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۵
۱۸
صراط عزیز !!!

بیجا میکنی...به سلطان فتنه گران....میگویی آیت الله ""
_______________________________
این ........... ............ ....برای ما...هنوز پدر معنوی فتنه است""
_______________________________
آیت الله را اصلاح کن""
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر امين متاسفم كه اينو ميگم اظهارنظرهاي شما نشون ميده كه از نظر سواد و علم در حدي بسيار نامطلوبي هستي ، چون به درستي دخالت ها .... رو در فتنه درك كردي ، اما رياست اح ... در فتنه اخير انحراف بر عليه ولايت فقيه رو درك نكردي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا کاظم مشکل شما اینه که تازه از خواب بیدارشدی برو یک آبی به صورتت بزن ببین چه خبره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
کاظم جون::

بنده ی بیسواد...بلد نیستم ادبی حرف بزنم"""
ظاهر وباطنم همین است""
حرف دلم رو میزنم""
اهل سیاه بازی و نیرنگ و دوروگری و نان به نرخ روز خوری هم نیستم"""""
________________________________
**به کوری دو چشم مخالفان احمدی دلاور**
** احمدی دلاور محبوب قلبها هست وخواهد ماند**
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
شايد در آينده بيشتر بتوني درك كني ... انشالله خداوند هم من و هم تو را از بند ضلالت نجات دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از تورم روز افزون و افزايش كمر شكن نرخ ها معلوم است كه چقدر محبوب قلبها هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین حالا که به گفته خودت بیسوادی و بلد نیستی ادبی حرف بزنی حداقل از رئیس جمهور حمایت نکن و بیشتر از این اح........... را خراب نکن. همین افراد بیسواد و بی ادب باعث شده اند مخالفان رئیس جمهور به او اهانت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد روزی رو ببینم که رهبر عزیزمون اح.............. اصلاح نشدنی را مانند بنی صدر برکنار کند و ببینیم این بابا چطوری با مش.......... در میره!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحبا امين اقا دست حق به همراهت.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
کاظم جون:
اگر خودتون را در بند ظلالت می بینید....که هیچی""ولی من ظلالتی نمی بینم که در آن گرفتار شده باشم""نمیدانی چقدر خوشحالم که جوانی ام در دوره ای آغاز شده که حس بی نهایت خوشایندی از آن دارم""خوشحالم که در دوره خفقان زده و سکولار خ ا ت م ی(بخوانید ه ا ش م ی) چیزی از سیاست نمیدانستم""چون تاب تحملش رو نداشتم"
_________________________________
ناشناس گرامی:
احمدی دلاور اقدامی تحسین برانگیز وشجاعانه انجام داد""کاری که بعضی ها از انجامش ترس داشتند و نگران شورش مردم بودند""
انتظار ندارید که با این کار بزرگ اقتصادی...تورم جهش کوچکی نکند!!
شکرخدا هنوز تورم کنونی نسبت به تورم دوره های ننگین بعضی ها کمتر است""و................... ................!!
_________________________________
ناشناس عزیز:
گفتم بیسوادم....ولی این جواب به آقا کاظم بود""
سواد من به علم ودانش ایشان نمیرسید....بنابراین این کلمه رو ذکر کردم""
اما به لطف خدا....ادب و دانشم از شما بیشتر است(حداقل از نحوه نوشتن کامنت تون)
بیسواد هایی همچون مط....توک....ومنحرفانی مثل مش... و بق.... باعث شدند"""مزدوران و بی هویتان اصلاح طلب و... به احمدی دلاور هجوم ببرند""
با تحقیر کردن نمیتوانی منو از دور خارج کنی""
بازم به کوری دو چشم سلطان فتنه گران و اصلاح طلبان مزدور و نوچه های بی مقدارش وبی بصیرتانی مثل مط.......و توک.... ونان به نرخ روز خور هایی که هر روز ....سر در یک آخور دارند""""""
احمدی دلاور...مطیع امر رهبر است.....و نماد مبارزه با بی صفتان خائن مال بیت المال خور است""و تا زمانی که حرف وعمل ایشان این باشد.....ما هم با افتخار و تمام قد...از ایشان حمایت خواهیم کرد....و اجازه هتک حرمت به ایشان از سوی جیره خوران ها.....رو نمی دهیم""
_________________________________
ناشناس بعدی:
این آرزو رو به گور خواهی برد""
فعلا که معاونین و وزیران بعضی ها...و پسر بعضی ها فراری اند""
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین:
حرفات خنده داره فقط میدونم خیلی جومونگ و عشق است و جو گیری
بیا پایین داداش اون بالا چیزی بهت نمیماسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۲
۱۰
واقعا خجالت بکشید که به ها............. توهین میکنید بی تربیتهای جو زده ،ها............... بنده خدا هر چی بگه میگردین یه چیزی از توش پیدا کنید جنجال درست کنید خدا از سرتون نگذره نمی گذارید این جامعه روی ارامش روببینه ،ما که اقای ها............... رو دوست داریم هرچه بیشتر به شخصیتش حمله میکنید بیشتر به حقانیتش پی میبریم ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این بنده خدا همه ی حرفهاش به نوعی کوبیدن و حمله به بر و بچه های انقلاب و سپاه و بسیج هست. وگرنه جنجال که الکی درست نمیشه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از خیانت های اخیر و بزرگ ها...............::::::

هيأت امناي سابق دانشگاه آزاد در جلسه تاريخ 7 اسفند 87 در خصوص موضوع وقف اموال دانشگاه آزاد و تغيير اساسنامه آن تشكيل جلسه مي دهد. در اين جلسه، ها.................. رف................ ابتدا در خصوص ارسال اساسنامه پيشنهادي در دست بررسي خودشان به شوراي عالي انقلاب فرهنگي و همچنين ارسال كامل يا ناقص آن براي مقام معظم رهبري، از اعضا نظرخواهي مي كند و هريك از اعضا، نظر خود را عنوان مي‌كنند. ميرحسين موسوي بين حاضرين بيش از ديگران نگران موضوع وقف دانشگاه آزاد است، بنابراين پيشنهاد مي كند كه وقف اموال در اساسنامه نيايد؛ بلكه اول وقف شود و بعدا اساسنامه پيشنهادي براي رهبري ارسال شود تا وي در برابر عمل انجام‎شده قرار گيرد. برخي از اعضا در مذاكرات خود از اين كه سازمان اوقاف بتواند نسبت به اين وقف اشرافي پيدا كند، احساس نگراني مي كنند و حتي يكي از اعضا خطاب به ها........... مي گويد: "شما بايد با آقا صحبت كنيد حتماً توليت دانشگاه آزاد مثل خيلي چيزهاي كوچك‌تر از اين، زير نظر ولي فقيه باشد و نفرات آن را هم مجمع تشخيص مصلحت، شوراي نگهبان و . . . يعني افراد هيات موسس را هم ولي فقيه زمان مشخص كنند، در اين صورت از شمول كار هم بيرون مي‌آيد ".

مشروح مذاكرات:

ها.................: "نه من با اين موافق نيستم، اگر بدهيم به اختيار ولايت فقيه، خيلي آسان مثل بقيه جاها در مسيرهايي مي‌افتد كه نمي خواهيم. مثل بنياد مستضعفان و تبصره 82 مي شود؛ آنها هم اموال‌شان كمتر از دانشگاه آزاد نيست. آن‎وقت آدم نمي‌داند چه اتفاقي ممكن است بيفتد ".

موسوي: "بله مي‌توانيم با اين قيد بياوريم كه وقف با هيات موسسان خواهد بود و هركدام از ما هم هرزمان فوت كرديم، چه‎كسي جايگزين شود و حتي نفرات بعد از آن را هم مي‌توانيم مشخص كنيم ".

ها...............: "بله، من هم مي‌گويم همين طور تغيير كند. چون وقتي برود زير نظر رهبري، رهبري يك‌سري ملاحظاتي دارند كه معلوم نيست در دانشگاه‌ها بتوانيم آن را اعمال كنيم. مثل اينكه چه‎كسي را نصب بكنيم و چه‎كسي را نصب نكنيم. اصلاً مسئوليت لوث مي‌شود ".

جا.................: "من هم موافق آقاي ها............... هستم . . . ما قبل از اينكه وقف كنيم، بدهيم آقاي خامنه‌اي نگاه كنند، نظر بدهند و آنجاهايي كه ما نظر داريم، ايشان تأييد بكنند كه مثلاً بعداً شوراي عالي دبّه درنياورند و دست‌كاري نكنند. بعد اينجا بياوريدش و صيغه را بخوانيم و صلوات بفرستيم تا ديگر آنها نتوانند آن قسمت را دست بزنند؛ چون با آن نيتي كه واقف وقف مي‌كند، هيچ‌كس نمي‎تواند دست‌كاري كند ".

ها..............: "من هنوز نگران اين هستم كه حتي با اين فرض، اينها در اساسنامه‌اي كه اصلاح مي‌كنند، بندي را بگنجانند كه به نحوي دست اوقاف را به يك جاي آن بند كنند تا يك شرّي درست كنند ".

ها................. سپس ادامه مي‌دهد: "در اساسنامه و وقف‌نامه بياوريم اين اعضاي هيات موسس كه موجودند تا زماني كه هستند، خوب است و كسي نمي‌تواند عزل‌شان كند و براي جايگزيني اينها، هيأت مؤسس، خودش بايد افرادي را انتخاب كند و بعد از ما هم همين طور باشد. چون ما افرادي را معرفي مي‌كنيم كه قبول‌شان داريم. يعني هميشه، هيأت مؤسس براي جايگزيني افراد، خودش تصميم مي‌گيرد كه بنابراين توليت آن يك توليت ممتد و بر اساس تفكر همين جمع خواهد بود . . . يعني بايد راه ورود را ببنديم ".

موسوي: "بايد به جاي اعضاي هيأت موسس در اساسنامه، نام اين 9 نفر را با عنوان بياوريم كه اينها وقف‌كنندگان هستند تا اگر مؤسس تغيير كرد، وقف برنگردد ".

در اين بين، ها............... پيشنهاد يكي از اعضا را كه گفته بود: (در صورت فوت كليه يا اكثريت اعضاي مؤسس در يك زمان، ولي فقيه تصميم گيري كند و اين مسئله در اساسنامه گنجانده شود)، رد كرده مي‌گويد: "ولي فقيه خوب است؛ ولي اشكالش اين است كه بعداً اگر نظام ما ولي فقيه نداشته باشد، اگر ما بخواهيم وقف ابدي باشد كه نمي‌شود بگوييم ولي فقيه؛ ممكن است نظام ما ولي فقيه نداشته باشد . . . تعدادي علي البدل داشته باشد كه در صورت حادثه جايگزين شود ".

يكي از اعضا مي گويد: "پس مرجعيت شيعه را جايگزين كنيم ".

ها...................: "نخير! همان كه گفتم . . . براي اينكه دست‌مان بسته نباشد، عناوين كلي مثل آموزش، تحقيق، توسعه كشور، توسعه علم را در وقف‎نامه بياوريد كه بعداً متولي وقف مصاديق آن را تشخيص مي‌دهد. عناويني بگوييد كه همه چيز را شامل بشود ".

ها................ در پايان در حالي كه در ابتداي جلسه اعلام كرده بود در ديدار خصوصي با رهبر انقلاب ايشان به وي فرموده‌اند شوراي عالي انقلاب فرهنگي در جريان جلسه فوق قرار گيرد، بدون توجه به آن توصيه مي‌گويد: "ما خبر اين جلسه را نبايد منتشر كنيم چون من به آقاي خامنه‌اي گفته‌ام ما در اين جلسه مي‌خواهيم تصميماتي بگيريم و بعد آن را به شوراي عالي انقلاب فرهنگي بدهيم. اگر خبر اين جلسه را منتشر كنيم و مصوبات را به شورا ندهيم، خوب نيست، بنابراين خبر اين جلسه را ندهيد ".
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
امين آقا بالا بهت گفتم بازم ميگم اينقدر گير نده به ها .... چون عشق ت و اح ..... دارن طرح رفاقت ميريزن و نرد عشق ........!!!
اونم در راستاي پيشبرد فتنه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۹
۱۲
ای خدا کی مهدی ها............. را از......آویزون میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۴
هر کسی کو بازماند از اصل خویش ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۸
۱۰
تقصیر صراط است رف............ که پدرخوانده فتنه گران است را رها کرده و چسبیده به مش..........
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۷
بابا اکبره دیگه ، به دل نگیرید ، یه چیز میگه شاید واکنش بدن ، دوباره بیاد تو تلویزیون

ناراحت نباشید
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
منظورش امثال مدحی است!!!
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۵
۲
این را به این دلیل گفته است که شمخانی از دستورات او پیروی می کرد. اما بقیه از دستورات او پیوری نمی کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۴
۵
وقتی قوه قضایه با فتنه سازان برخورد نمی کند و حتی فرزندانش مصونیت دارند و هرچه می خواهند به مقدسات توهین می کنند نتیجه اش همین است
قوه قضایه اگر با ها......... برخورد می کرد الا جرئت نداشت به کسانی که برای ناموس ها................. امنیت اورده اند توهین کند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۵
۳
نظر ایشون به م.رض.........ه که تیکه انداخته بیخودی به فرماندهان سپاه منسوب نکنید
محمدرضا پیرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳
۹
سلام بر امام ها............ رف..................
شماهم بهتر اسم سایتتونو بزارین صراط شیطان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر اکبر شاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر تو كه اينقدر نمك نشناسي ، اگر ها........... و سرداران واقعي جنگ نبودند الان سربازان عراقي عموها و دائي هاي تو بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر ها.............. نبود امام جام زه نمی نوشید
فتنه به با نمیشد
رهبر دلگیر نمی شد
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۳
چرا به مخاطب میخواهید القا کنید بعضی ها معصوم هستند.بالاخره همه انسانیم و بعضی اوقات حتما ریا هم می کنیم که اگر اینطور نبود شاید این واژه هیچموقع بوجود نمی امد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۶
۹
مرد باشید وباکلمات بازی نکنین
ها.......... زنده است چون نهضت زنده است امام خمینی
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۴
۲
اگرسپاهیان بدبودندغربی ها درمورد اونها اینقدر
دروغ نمی گفتند
حزب الله لبنان یکی از شاخه های سپاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول . نمیدونستم سپاه تیو لبنان هم شعبه زده . شعب دیگش توی کدوم کشوراست اخوی ؟
ساجد
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقای ناشناس خیلی شوته ها همه دنیا میدونن که حزب الله همکاری عمیق باسپاه داره .حالا نمیشه هیچ اطلاعی نداری حرفی نزنی .حزب الله که به واسطه هجوم اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در سال1982 با همکاری سپاه پاسداران و پیوستن گروه ها و دسته جات جهادی- شیعی شکل گرفته بود پس از کسب موفقیت هایی در سال 1983 که منجر به عقب نشینی اسرائیل از حومه جنوبی بیروت گردید، اواخر سال 1984 فعالیت آشکار خود را آغاز نمود و در سال 1985 رسماً با عنوان حزب الله اعلام موجودیت کرد.اینم یه آدرس واسه اطلاع بیشتر درباره حزب الله:http://www.aviny.com/Occasion/Sayer/Hezbollah/87/Moghavemat_Eslami/PishAzJang/tarikhcheh.aspx
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۶
۴
من جای شما بودم ، گه آیت الله رو هم توتیا چشم می کردم ، مگر او از شومی عاقبت نجاتتان دهد
ناشناس
|
Netherlands
خیلی باحال بود! تا نیم ساعت داشتم فکر می کردم این چیه و واقعا گذاشتنش تو سایت یا من اشتباه میخونم!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۵
۵
ظاهرا بغض بیش از حد شما نسبت به ایشان چشم و گوش شما رو بسته و عقلتان را تعطیل کرده است. و الا کجای حرف ایشان توهین به فرماندهان سپاه است. خدا به راه راست هدایتان کند.
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۴
۱۰
صراط با لجبازی و عقده داشتن به جایی نمیرسی. جانم فدای رهبر و هاشمی.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي جالبه !!!‌ يه سري ميگن جانم فداي رهبر و اح .... يه سري ديگه ميگن جانم فداي رهبر و ها ....
در حالي كه مواضع اين دو نفر تناسبي با روحيات يك حامي رهبر (حضرت امام خامنه اي) و ولايت فقيه نداره ، حالا اينكه شما بزور ميخواين اسم اينارو كنار اسم رهبري بذارين احتمالاَ نشونه اطلاعات كم شماست ...
در مواجهه و تقابل اين افراد با ولايت فقيه تا حالا چيزي به گوش تون خورده مينا ؟
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۸
۴
ها............. رفسنجانی یا اینوری یا اون وری! برگرد به دامن ولایت و رهبری.
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۸
۳
متاسفم براتون!! همچین گفتید توهین ها......... به فرماندان سپاه که گفتیم چی شده...نگو ایشون از یه فرمانده ی سپاه تعریف کرده و این یعنی توهین به بقیه:)) آخ که تو کله تون رو جای مغز با پهن پر کردن:))
محمد
|
United States of America
اخ گفتی
صابر
|
United States of America
آره داداش وقتی شما مخ چون .... کشور رو ترک می کنید و می رید آمریکا واسه تفریح و حال(تحصیل) وضع ما هم میشه این!!!(البته خدا رو شکر)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۵
۲
دیگه برای من مهم نیست ایشون چی میگه. بذارین راحت باشه؟!
بهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا متاسفم
رضا
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۵
۴
خ.... ........! شما وقتی ازکسی درمجموعه ای تعریف می کنید یعنی به سایر همکارانش توهین می کنید.چقدربغض ازاین مرد بزرگ انقلاب دارید.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
باسلام
آقایان
حالا اقای ها.......... ایه الله...حجه الاسلام....این القاب برای کسی دردی دوانمی کنه
دوم اینکه اگه مثلاآقای شم........ اینگونه مثال زده می شه ((دربین فرماندهان سپاه ایشان اهل ......نیست))یعنی بعضی هاشون هستند....اماسئوال اینجاست چراآقای ها.......... بااین لحن صحبت کردند....علت این است سپاه تاکنون تنها نهادی بودکه مظهربصیرت وبازوی ولایت بودوهیچگاه اسباب بازی آقایان درقدرت طلبی قرارنگرفت،سپاه نورچشم امام ورهبری ویگانی است که امیددل همه مستضعفان جهان برای رهایی ازقیدوبنداستکباراست .....واگرآقای ها............. ویاسایت مطبوعش چنین حرفی می زنندناشی ازعدم همراهی فرماندهان بصیرسپاه دربرخی جریانات باشخص ایشان است مثل فتنه88...........اگرسپاه نبودکشورهم نبود-امام خمینی(ره)....(یه مقدارروی این جمله تامل کنید)
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۴
یه حرف نسبتا راست گفته اونوقت شما مخالفت میکنید با حقیقت. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۹
۳
آیت الله؟ واقعا آقای ها.......... یکی از آیات خداوند است؟ شما چرا محافظه کاری می کنید. از شما بعید است.
ع . م
|
United States of America
|
۱۱:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۱
هرچند من از ایشان ( آقای رف......... ) خوشم نمی آید ولی به نظر من بیان یک نظر خاص در مورد یک شخص خاص ( آقای شم......... ) دلیلی بر وجود یا عدم وجود خصوصیت و صفتی در همان طبقه یا گروه ( سپاهیان ) نمی تواند باشد . پس بیاییم اخلاق اسلامی را رعایت کنیم و تخم تفرقه و نقاق را بیشتر ازاین نکاریم .
حاجی تخریب چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
دوستان ها......... راست میگه دیگه فرماندهان سپاه خیلی ریا می کنند!!!!!!!
جلوی ها.......... و خانواده ها.......... هیچ نیرویی تو مملکت جرات ایستادن نداشت جزء سپاه همه ترسیده بودن
حالا شدن ریا کار

اگر سپاه مثل اقای ها......... پول بیت المال می خورد میشد با خلاص اما چون علنن جلوی دزدی و غارت گرفته شده ریکار
مشکلی نیست ما این ریا دوست داریم چیزی که شما رو ناراحت می کنه مارو خوشحال می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۱
این خانواده در مور همه چیز اظهار نظر میکنن الا اتهامات مالیشون . فکر کردن مردم دلیل کاراشونو نمیفهمن !؟
توهین و یا دفاع از این و ان = متشتج شدن فضا و فراموش شدن فساد مالی بعضی ها

پیدا شدن فائزه = پنهان شدن مهدی

پرونده سازیه نمادین و خاله زنکی روسری و ساندویج و توبوق و کرنا کردن = پنهان کردن پرونده فساد مالی و خودشیرینی برای اونوری ها

ناموسی کردن مسائل سیاسی و انتشار گسترده =نمایش مظلوم نمایی وحقانیت

کاشتن نهال جریان انحرافی = پنهان شدن ......... بزگ پشت نهال

عدم توانایی در تخریب مستقیم اح......... = تخریب مش......... و یاران نزدیک ایشون ( با سو استفاده از کلام امام مظلوم خامنه ای )

پیام تسلیت برای دشمنان دیروزشون = نمایش کی بود کی بود من نبودم و مظلوم نمایی
و............................
طرفدارای داخلیشون یا مرفهین بی دردن یا جیره خوراشون و یا ببخشید جاهلانی که برای لجبازی با اح........... از دشمنش دفاع میکنن و طرفدار های خارجیشو ن هم در ظاهر طرفدارن و منتظر انتقام بعداز سو استفاده ....

امیدوارم قدرت برتر از همه قدرت ها این خانواده قدرتمند را به سزای اعمالشون برسونه الهی امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
سلام عليكم .
من اين خبر رو در سايت .......... خوندم فكر ميكنم همين سايت رو با عنوان"یک سایت وابسته به آقازاده فراری ها...... رف.........." معرفي كردين ولي جدا از جهت گيري هر سايت كه با توجه به نزديكي به يكي از مراكز قدرت خبر و تحليل ارايه مي دهند - كه سايت صراط نيز مستثنا از اين قائده نيست - عنوان مناسبي براي اين خبر انتخاب نكردين ( توهين به ... ) فكر ميكنم كمي بي انصافي كردين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۵
بازم ایت الله هاشمی حرفی زد و شما رو سوزوند .
بقول احمدینژاد : اب رو بریز اونجایی که میسوزه .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۵
۲
ایشان فعلا گندهای فرزندانشان را جمع کنند و فعلا به کارهای مملکتی نپردازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۴
چی از خودتون استنباط می کنید،،مردمو به جونه هم میندازید که آمار سایت بالا بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
از كسي نامبرده كه مثل خودشه !در جريان فتنه اين(لباس ...... سپاه) نيز مثل پدر معنوي فتنه ،فتنه گران واغتشاشگران رو مجرم ندانسته وحركات اونا رو محكوم نكرد؟! اين چه رك وراستگوييكه فقط همسوي فتنه گرانه وسپاه رو با اين همه خدمات به او فروخته دخترانش كه يادش نرفته دركوي دانشگاه در اغتشاشات روز عاشورا و و و آقازاده فراري ايش اونجور كه همگي بدليل ضربه خوردن بحق از نظام بريدند چرا كه بحمدا... فضاي فساد اقتصادي از اونا گرفته شد واروپا وكانادانشين شدند؟! از نظر مردم او ( ه ا . . . )رفته براي خودش ان شا ا... از تشخيص هم خارجش مي كنند ومردم يك نفسي مي كشند؟! باميد روزي كه پدر معنوي فتنه با همسر فتنه انگيز ودختران ... هرجاي اش دست از مملكت اسلامي بكشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۳
ها............. .............کرده که به کسانی که برای ناموس کشور و اسلام جنگیدند توهین کند
اگر سپاه و بسیج و ارتش نبود الا معلوم نبود .................. فرزندان ها............ کی بودند
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۲
این ............. آخوند ............. خودش ......ه بی ......... از همه هم ریا کار ترو دورو تره (چند تافحش آبدارهم بهش خودتون وخودم اضافه میکنیم) خود ش میخواست سپاه خراب کنه که نتونست
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۴
۱
سردار مدحی ببین چکار کردی اکبر .......... را ناراحت کردی عزیزم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۵۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۳
واویلا واویلا وای حسین کشته شد!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۲
من آمده ام تا این روحیه عوض کنم ولی نیامد حالا شما دست اندرکاران صراط آره می توانید هر چه دلتان خواست به هر قیمتی بنویسید بعضی ها برای قیمت می نویسند شما به هر قیمتی می نویسید.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۴
۱
ها............ اگر بيل زدن بلده..............
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۴
کمی هم در باره نقش ها.......... در انتخاب رهبری بعد از رحلت امام صحبت کنید.
صابر
|
Canada
عزیز دلم کار آقای فلانی روز انتخاب رهبری فقط یه وظیفه بود و قرار نیست بخاطرش مدیون کسی باشیم و شما از کجا می دونید که آقای فلانی الان از کرده خودش پشیمان نیست!
ali
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۳
من با ها......... مخالفم ولی خداوکیلی این حرفش کاملاً درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱
۲
واقعاً خودت این حرف رو قبول داری؟
اگر کمی سواد داشتی چنین استنباطی را نمی کردی
طلبه ها اصطلاحی دارند که اثبات شیء نفی ما عداه نمی کند
یعنی اینکه شما امری را به کسی نسبت بدهی دلیل بر آن نیست که دیگران فاقد آن باشند.
پس نتیجه گیری تان کاملاً غیر منطقی است
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
شما یه قدری هم به مفهوم اختصاص و کلمه ویژگی در سخنان ایشان دقت کنی بد نیست!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۴
۲
ای لشگر ا........ شاه آماده باش آماده باش
بهر تخریبی بي امان آماده باش آماده باش

ای لشگر ا........ شاه آماده باش آماده باش
بهر ساقط اح........ آماده باش آماده باش

ای لشگر کوفیان آماده باش آماده باش
بهر ساقط حزب ا.. آماده باش
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
این جناب ها... خودش اونقدر پشت پرده و انجور پرونده ها داره که اگه بخواد می تونه کارهای خودش رو زیر و رو کنه ببینه چه ها کرده !!!
ضمنا بعضیا بدونن که این آقای ها... از جای دیگه می سوزه ، که می خواد زهرش رو به سپاه ( یک نیروی انقلابی و ولایی ) بریزه . چون نمی تونه با خود آقا مقابله علنی بکنه میاد سپاه رو تخریب بکنه .
خدایا همه ی ما و منحرفین ر هدایت بفرما : آمین
خدایا دشمنان انقلاب و نظام و رهبری را نابود بفرما :
آمین یا رب العالمین
ساجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۲
۱
نظر خاصی درباره صحبتهای آقای ها........... ندارم ولی یه جمله از امام میگم واسه اونایی که ندونسته بعضی مطالب وبه سپاه نسبت میدن سپاه :آگر سپاه نبود کشور هم نبود
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۳
۱
آیت الله اموی رف............ . نه ها..................... .
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۷
۴
كسي كه به رهبري توهين ميكند. معلومه كه به سباه و يا هر جاي ديگه هم توهين ميكنه
yaali
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم برادر
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۱
۳
فرض کنیم ایشان در چندین سال قبل همچین حرفی گفته باشد آیا صحیح است بعد از 30سال شما آن رابا تیتر درشت در سایت خود قرار بدهید شما دقیقا خواسته اسراییل را در کشور انجام میدهید اختلاف افکنی دیگر بس است خسته شده ایم
ع ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۰
۶
اصلاً چه ربطي دارد كسي كه نمي تواند درك كند ها............. كيست و چيست خيلي هم راحت نيست اما بدانيد كه سردار سازندگي لقب با مسمي است براي وي و يا ديروز امروز و فرداي رهبري معظم و سرداري است كه در روايات به ....................... معروف است ديگران صابون به شكمشان نمالند و بي خود درگير مسائلي كه لياقت آن را ندارند نشوند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید عذر میخوام::

لطفا آدرس اون روایتی !! که گفته شده""سلطان فتنه گران....(خدای ناکرده) ............. باشه رو به ما بگید""
_________________________________
ایشان رییس مجمع چگونه چپاول بیاموزیم نظام است"
فکرکنم این لقب برازنده اش باشد""
_________________________________
اون لقبی که شما فرمودید.....فقط بعضی جیره خورانش بهش میگن وساخته ذهن .....آنهاست""
این لقب آمده از بطن مردم نیست""

مال بیت المال خور نمیخوایم""
نوید
|
Spain
|
۱۰:۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
صراط جدیدا مرده کشی و نبش قبر می کنه !
بابا بی خیال کسانی که تارخ اون ها رو کشته و حذف کرده ، چرا دوباره زندشون می کنید ؟
این اکبر جون رو اذیت نکنید ، میزاره میره لندن پیش پسرش و ما رو از نعمت وجودیش بی نصیب می کنه ها ...
کی باغ های پسته رفسنجان رو آب بده ؟ خدا رو خوش نمیاد این بنده خدا یک زمین خریده حالا شما هی بهش گیر می دید ...
اون نامردیه رو پیدا کنید که این زمین رو به اکی جون فروخت .
اکی جون هم از کجا می دونست ایران افتاده تو زمینش ؟
اکی جون کشته موتورات و بنزاتم جیگر !!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۵
۰
زياده خواهان وانحصار طلبان و برخي از شكست خوردگان انتخابات .چه اين جناه چه اون جناه.
به دليل ناكام شدن در تخريب دولت . قصد دارند كه ها.......... و اح.......... را مساوي با هم قرار دهند. اما بايد گفت كه مردم خودشان شعور دارند.شما لطفا با شعور مردم بازي نكنيد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۴
۱
مرگ بر آقازاده رانت خور وبابای ریاکار دروغگوش
Reza ebi
|
Netherlands
|
۲۳:۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۵
۰
واقعا چه ميكنه اين پول هاي حرام!
فكر كنم اگه تاريخ اسلام رو مرور كنيد ميبينيد افرادي مثل ها........... ها كم نباشن حالا اگه امامان رو قبول داريد بهتره يه سري به روايات آنان در مورد اين جور افراد رو ببينيد
متاسفانه اين آه مظلومانيه كه يه سري دانسته بهشون ظلم كردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۱
۳
واقعا ساده هستید فعلا که اح......... و ها........... بهم پیوند خورده اند و مش......... بدنیا آمده است . این طفل نورسیده هم بزرگ کنیم تا ببینیم سر براه است یا یاغی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۱
۳
راست مگه واقعا موافقم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۰
۱
بسم الله الرحمن الرحیم

واقعا که می گویند یکی از حمایت های خوب از شخصی اشتباه حمله کردن به او است برادر من آخر این چه ایرادی است که گرفتی تا همه به تمامی ایراداتی که به اینها گرفته می شود شک کنند
برادر من این اصطلاح را هر آدمی منطقی و اصولی می داند که اثبات شیء نفی ما عدا نمی کند یعنی اگر چیزی را برای یک کسی اثبات کردی این دلیل این نیست که دیگران ندارند

فقط به خاطر رضای خدای حرف بزنید البته بصیرت برای خواص خوب است و برای شما اهل قلم خوبتر است البته اگر با استدلال شما به این جمله نگاه کنیم شما باید ادعا کنید که مرا عوام خطاب کرده اید
همسفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۳
۰
دیگ به دیگ میگه ته دیگتو . . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۰
۱
چرا شما اینقدر خودتان را به ..........یت میزنید همه فرماندهان سپاه را یکی میدانند اگر کسی از یک فرمانده تعریف کند استنباد می کنید که به دیگر فرمادهان توهین شده همینطور که اقای ها......... گفته دربین فرماندهان سپاه هم ریا کار وجود داشته هم خرابکار هم بد کار هم .........
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
آفرین بر عزیزی که نوشت :
ها...... اگر نبود ؛ امام جام زهر نمی نوشید
فتنه بی لیدر و بی پدر میشد و اینهمه دل رهبر عزیزمان به درد نمی امد ؛
راستی اگر سپاه نبود ه....... و بچه های حرامخورش الان کجا بودند ؛ شاید بیل به دوش توی یکی از کشورهای همجوار در حال کارگری ( با تشکر از همه بچه های جنگ اعم از سپاهی و ارتشی و بسیجی
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
آقای ا.......... عامل پنتاگون است و می خواهد ایران را وانقلاب ونظام اسلامی را به باد فنا دهد . امام راحل در اکثر فرمایشات خود رمز پیروزی انقلاب وملت را وحدت کلمه میدانست وآمریکا وایادیش دنبال شکستن این رمز بوده است که متأسفانه آقای ا........ این مأموریت را بخوبی انجام می دهدو بخاطر همین گفته که سال 92 ............ پیچ تاریخ ایران است چون برابر برنامه زمانبندی که پنتاگون به ا.......... داده باید فاتحه نظام را تا 92 بخواند مرگ بر منافق .امروز دیگر رجوی منافق نیست چون دشمنی او آشکار است .منافق کسی است که در ظاهر ولایت مدار است و دست رهبری را می بوسد ولی در مقابل حکم ولایت 11روز قهر می کند
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
لطفازودقضاوت نکنیدبعضی اقایان گفتند نامه بی سلام نشانه تکبروسرپیچی ونافرمانی است حالاکه ایت اله هاشمی نامه سال 57 و58رامنتشرکردندهمه ازگفته خودپشیمان شده اندباانصافهاساکتندوبی انصافهابه روی خودشان نمی اورند