سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
عصبانیت از مقایسه بنی صدر با احمدی نژاد

حمله وقیحانه سایت حامی منحرفین به حجت‌ الاسلام‌ ذوالنور

چرا راستش را نمی گوئید که از ترس واکنش مردم توانایی برخورد سریع و کنار زدن سریع را ندارید . ولیکن بسی خیال واهی که بتوانید احمدی نژاد را از مردم جدا کنید چون او از جنس مردم است نه از جنس آقازاده های مرفح(مرفه) و بی درد.
کد خبر : ۲۴۸۷۱
"صراط" - سايت حامي جريان انحرافي كه با نيروهاي غيبي اين جريان در ارتباط است، در تازه ترين مطلب خود از مقايسه احمدي نژاد و بني صدر ابراز نارضايتي كرد.
به گزارش صراط نيوز ، اين سايت كه پيش از اين در خبري غيبي از نزول بلا در 14 خرداد خبر داده بود و متعاقبا تاريخ هاي جديدي را براي اين مسئله اعلام كرد، در مطلبي با توصيف وقیحانه حجت الاسلام ذوالنور با عنوان "تكفيري اخراج شده از سپاه" نوشت: بنی صدر بی ایمان کجا احمدی نژاد با ایمان کجا . بنی صدر خائن به کشور کجا احمدی نژاد خادم به کشور کجا.
اين نوشته با چشم بستن بر تحقق پيش بيني رهبر معظم انقلاب مبني بر سرخوردگي و ايجاد اختلاف بين هواداران رييس جمهور و عدم تامين مصلحت دولت و شخص رييس جمهور و اين واقعيت كه هم اكنون بسياري از هواداران محمود احمدي نژاد در ادامه هواداري از وي دچار ترديد شده اند، اظهار كرد: عامه مردم همان عقبه و پشتیبان و رای دهنده رئیس جمهور هستند چرا راستش را نمی گوئید که نمی توانید با عامه چندین میلیونی مردم دربیافتید .
يادداشت مذكور در ادامه با فراموش كردن آرامش كشور و نبود هيچگونه حمايتي از خانه نشيني چند روزه رييس جمهور در ماجراي وزارت اطلاعات، با مخاطب قرار دادن ذوالنور افزود: "چرا راستش را نمی گوئید که از ترس واکنش مردم توانایی برخورد سریع و کنار زدن سریع را ندارید . ولیکن بسی خیال واهی که بتوانید احمدی نژاد را از مردم جدا کنید چون او از جنس مردم است نه از جنس آقازاده های مرفح(مرفه) و بی درد."
مطلب ياد شده در پايان با اذعان به "فاسد" بودن عباس غفاري ، رمال جريان انحرافي، ضمن انتقاد از سخنان ذوالنور درباره توانايي هاي شيطاني وي خطاب به ذوالنور افزود: ضربه ای که شما با این حرفهایتان به اسلام و قرآن می زنید کمونیست ها نزده اند.
گفتني است چند روز پيش جوان فكر از حاميان سينه چاك جريان انحرافي و سركرده آن در سرمقاله روزنامه ايران نوشته بود: مردم می‌خواهند بدانند که ماجرای بازداشت رمال‌ها به کجا انجامیده است؟ ع. غ کیست؟ اتهام یا جرم او چه بوده است؟ اینک افکار عمومی،پاسخ پرسش‌های ذهنی خود را جست‌وجو می‌کند.
نظرات بینندگان
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۳
۱۱
آقاي اح.............. بايد بداند رمالي كه بتواند بازجويان دستگاه امنيتي را در بازداشتگاه .................. بكند ميتواند اح............. را هم شيفته مش......... كند كه بخاطر او همه دوستانش را از دست داده و فقط مانده خودش و مش......... . كسي كه توانسته تا كنون 18 وزير نازنين و پر كار را از بدنه دولتهاي نهم و دهم از اح........... دور كند تا قبضه همه دولت در اختيار باند انحرافي قرار گيرد.
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۶
۳
سلام
از همون روزی که حمله به مش..... را شروع کردین معلوم بود آخر این حمله ها اح...........ه هدف اح............ بود مش......... بازار گرم کنی بود خدا از شما نگزرد شما اگر به رهبر اعتقاد داشتید با آبروی مردم بازی نمیکردید اگر کسی جرمی دارد باید دستگیر شود نه اینکه آبرو ریزی شود؛در کدام فقه اسلامی آبرو ریزی تایید شده؟اگر واقعا دلتان به حال مردم میسوزد،اگر واقعا قصد داشتید مفسدین را معرفی کنید حداقل چندتا خبر از مهدی ها............ و فائ........ هم مینوشتید؟؟؟!!!!
آقا مهدی چرا از مادرش دور افتاده چرا جرات نداره بیاد ایران؟اصلا چرا فرار کرده؟؟؟
کاش نصف خبرهایی که از مش.......... نوشتید را از مهدی ها.......... و غیره هم مینوشتید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
همنام عزیز:::::
تا بحال فکر کرده اید.....چرا دیگر در جلسات سخنگو و یا دادستان کل کشور و سایت های وابسته به سلطان فتنه گران.....خبری از سوال درمورد مهدی تپل بابا نیست؟؟؟؟

چرا همه سکوت کرده اند؟؟؟؟؟

چرا سایت ارزشی صراط که خود را وابسته به هیچ کجا نمیداند......متنی بلندبالا خطاب به ها.....نمی نویسد؟؟؟؟؟؟؟
چرا آقای ................. که بصیرتشان.....گوش فلک رو کر کرده.....(البته از اقدامش بابت 99%اخبار برای روشنگری جریان انحرافی تشکر میکنیم)
ولی چرا جسارت وشهامت این چنینی در برابر بی صفتی و لاشخورهایی مانند خانواده ها..... ندارد؟؟؟؟؟؟؟
یا باید پذیرفت که ها......و بچه های ....... ..... ..... ...... اش ماورا قانون هستند؟؟؟؟؟
آقای ................به همان میزان که جریان انحرافی خطرناک است......باید همانقدر هم پته مفسدان و معاندین نظام بریزید روی آب"""

آیا صراط از شکایت بی وجودی مثل ها...... هراس دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
baba ina ye mosht ..........................an
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد امين اين حرف تورو بپذيريم ؟ :
شما اگر به رهبر اعتقاد داشتید با آبروی مردم بازی نمیکردید اگر کسی جرمی دارد باید دستگیر شود نه اینکه آبرو ریزی شود؛در کدام فقه اسلامی آبرو ریزی تایید شده؟

يا اين حرف تورو بپذيريم ؟ :
شده؟اگر واقعا دلتان به حال مردم میسوزد،اگر واقعا قصد داشتید مفسدین را معرفی کنید حداقل چندتا خبر از مهدی ها............ و فائ........ هم مینوشتید؟؟؟!!!!

محمد امين جان دم خروس رو بپذيريم يا قسم حضرت عباس رو ؟
شما در قالب دفاع از يه جريان منحرف ، پاي آبروي مردم ، مقام معظم رهبري و فقه اسلامي رو وسط ميكشي و ميخواي كسي به محبوبت حرفي نزنه !!!
اما بلافاصله حرف از مفسدين ميزني و حرف از مهدي ها ...... و فائ ....... مينويسي !!!
برخي از عزيزان ميدونن مواضع بنده فقط در راستاي حمايت از ولايت فقيه است و هيچگونه علاقه اي به ها ...... و اح ........ كه خط تقابلشون با ولايت محرز شده ندارم اما اين سوال رو از توي نگران آبروي مردم دارم كه چطور آبروي يه جريان منحرف برات اهميت داره ! اما آبروي يه جريان منحرف ديگه ! برات اهميت نداره ؟
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام حسین آقا
من از کسی طرفداری نمیکنم
شخصیتهای نظام هر کدامشان محترمند تا وقتی خیانتشان به اسلام و مردم ثابت نشده باشد؛به نظر شما چرا مهدی ها....به ایران سری نمیزند؟؟؟؟؟؟؟
مطمئن باشید خودش بهتر از شما میداند چکار کرده؟که جرات برگشتن ندارد،آقای مهندس مش.......... اگر کار خلافی کرده وبود حداقل فرار میکرد مثل وزیر فرهنگ دوران اصلاحات.نتیجه اینکه دم خروس و ... نداریم دو نفر متواوت از هم هستند؛کسی که جمش ثابت شده؛طوری که خودش هم جرات برگشتن به ایران را ندارد(مهدی ها...)؛فرق میکند با کسیکه هیچ جرمی تا به امروز برایش به اثبات نرسیده و جزء مسئولین نظام است(مهندس مش..........)جرم مهدی ها............ حتی برای قوه محترم قضایی هم اثبات نشده باشد برای خودش(مهدی ها...)ثابت شده که از سفر به ایران ترس دارد.
لطفا با استنباطهای غلت سهوا یا عمدا از کسیکه تمام اعمالش رو شده حمایت تعصبانه نکنید.متشکر
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر امين با توجه به نحوه خطاب كردنتان به اح ...... و مش .......با عنوان مهندس مش ...... !!! و غيض و غضبي كه به مهدي ها ...... نشان مي دهيد ، بعيد ميدانم از محبان جريان
م ........ف (شماره 2 ! ) نباشيد ، فرموديد شخصيتهاي نظام هركدامشان محترمند تا وقتي كه خيانتشان به اسلام و مردم ثابت نشده ، (قبول دارم) و در ادامه فرمودي به نظر شما چرا مهدي ها ..... چرا به ايران سري نمي زند ؟؟؟؟
(اولا بفرماييد ثابت شدن جرم و تخلف دست شماست يا دست نهادهاي نظارتي و اطلاعاتي و قوه قضاييه و قاضي ؟؟؟ دوماً هر چند نمي توان دخالت نامبرده را در اغتشاشات رد كرد ، اما تا زماني كه اتهامات نامبرده كه از سوي نهادهاي نظارتي افشا گرديده ، در دادگاه ثابت نشده باشد ، پس ايشان مجرم نيست ، فقط متهم است ، مگر اينكه شما در دادگاه خودتان وي
را محكوم كرده باشي ، اگر اينچنين هست كه شما ميفرمايي الان خيلي مسائل در
مورد مهندس مش ..... شما مطرح است و بايد پيشاپيش نامبرده را به جرم ........ بايد ........ كرد !!)
ضمن اينكه اخوي جوري صحبت مي كني كه انگار جريان مهدي و فائزه ها ...... و جريان دكتر
اح ....... و مهندس مش ...... !! شما از نظر افكار و اعتقادات در نقطه مقابل يكديگر قرار دارند (مثلا يكي ولايتمدار و ارزشي و ديگري ضد ولايت !!) و با يكديگر بر سر اصولي از اين قبيل مشاجره و درگيري مي نمايند. برادر امين اگر كمي به سوابق رفتاري اين دو جريان در سنوات گذشته نگاهي بيندازي و با بصيرت به رفتارشان بنگري متوجه ميشوي كه اين دو جريان براساس اعتقادات و نگرششان ، نه تنها به هيچ عنوان بر سر اصولي مانند ولايت فقيه و دفاع از ارزشهاي اصيل اسلامي و انقلابي با يكديگر تقابل و حساسيتي نداشته اند ، بلكه رفتارهايشان بطور مشترك و واحد در يك خط ضد ولايي و نفاق آلودي در جريان بوده و همچنان نيز هست ، و اين دو جريان نه تنها در حرف و عمل ، بلكه بارها در اعمالي كه هم اينك نيز استمرار دارد تقابل و عدم تبعيت خود را از ولايت فقيه به همگان اثبات كرده اند ، لذا اگر شما برادر محترم نسبت به اصل ولايت فقيه با نگرش و بينشي عالمانه معتقد باشي ، به راحتي رفتارهاي نفاق آلود و نافرماني و عدم تبعيت برخي ها را از ولايت فقيه متوجه مي شوي و نسبت به آنها حساسيت نشان مي دهي ! يعني عدم تبعيت اكبر ها ......... و جريان هاي متبوع وي از ولايت فقيه ، و همچنين عدم تبعيت اح ...... از احكام حكومتي حضرت اقا در مورد مش .... و مصلحي و رفتارها و برخوردهاي قابل تامل اح ...... در مقابل حضرت اقارو درك ميكني ، نسبت به پشت پرده نظريه پردازي هايي مانند مردم اسراييل ، نظريه اتمام دوره ولايت فقيه و حذف واسطه و زمان ارتباط مستقيم با امام زمان و ارتباط جريان آقايان مش .... و اح ..... با امام زمان !!! حساسيت نشان مي دهي و .....
علي ايحال خلاصه كلام اينكه همه اينها نفاقي هستن در مقابل ولايت فقيه و فرزند حضرت زهرا س ..............
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد اقا.
مرحبا برادر گرامي.
از مواضع روشنگرانه جنابعالي لذت بردم.
تعداد نظرات مثبت به كامنت شما خودش گوياي همه چي هست .و حكايت از شعور.مردم داره
.ضمنا شرمنده ام .چون ممكنه از زماني كه اسم مهدي از مشهد بياد وسط . بدون اينكه نظر من درست باشه يا غلط . تعداد منفي ها
زياد بشه . البته در حد سه يا چهار تا.
چون ميدوني كه .كامنت مهدي از مشهد حكم دزد گير داره. وخيلي حساسه
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
گفته های شما را قبول دارم البته تا حدی من قاضی نیستم ولی دلیل نمیشود چشمم را به روی واقعیتها ببندم>مهندس مش......... هر کار غیر قانونی هم کرده باشد فراری در کار نبوده،و همین وزارت اطلاعات و .. میتوانستند با او برخورد کنند که نکرده اند وهمین وجه تمایزش با مهدی ها .. هست؟ثانیا دلیل من برای قضاوت در مورد مهدی....عدم بازگشت ایشان به ایران است!!!ثالثا.من در اولین نظر خود به صراط اعتراض داشتم که چرا از مش.......... حرف میزند ولی از مهدی ها........ حرفی به میان نمی آید؟؟اگر مش.......... میخواهد به انقلاب و رهبری زربه بزند ایل و تبار ها.......... ضربه اش را زده و کسی هم پاسخگو نیست؟؟؟متهم مش........... هست و مجرم ها........ ها.شاید در آینده مش........... هم مجرم شود؟؟پس اگر غرض ورزی در این سایت نیست باید اول از اوضاع و احوال ها........ها گفته شود بعد مش......... و ....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محمد امين منظورم اينه كه مهدي فرار كرده و مش .... فرار نكرده دليلي بر حقانيت و مساله دار بودن يكي از آنها و محكوم بودن ديگري نيست ، انحراف و منحرف و فتنه هاي زمانه از صدر اسلام تاكنون بر عليه اهل بيت چهره ها و رنگهاي مختلفي داشته و دارد ، و اين روند هيچ وقت متوقف نشده و همواره ادامه خواهد داشت اين ما هستيم بايد با درك چهره هاي مختلف نفاق و فتنه كه روزي از آستين موسوي و روزي هم از جيب بغل اح .... در مي آيد شرمنده اهل بيت و شهدا نشويم و آتش دوزخ را به جان نخريم ، يك چهره آن يزيد و معاويه و ابوسفيان ، چهره ديگرش را نيز هم اكنون با نفاق جديد و سردمداران فتنه 88 و انحراف دولت ميتوني مشاهده كني كه در مقابل فرزند حضرت زهرا س قد علم كردن ، اخوي اگه بين اين دو جريان اگر تقابل و درگيري هم باشه بر سر كسب قدرت هست ، نه بر سر دفاع از ولايت و اسلام !
لذا بهتره به بهانه دفاع از مش ..... و اح ..... و اثبات حقانيت اونها به دستگير نشدن اين افراد متوسل نشي چون قطعا در اين موضوع مصلحتي وجود دارد ، وگرنه در منحرف بودن خط اونا شك و شبهه اي وجود نداره و مطمئن هم باش دفاع از اين آقايان موجب مي شود كه خواسته يا ناخواسته در جبهه ضديت با ولايت قرار بگيري ، زيرا در طرف مقابل اح .... و مش .... ، جريان ها ...... و خاتمي و موسوي قرار ندارد ، بلكه نتيجه حمايت از جريان فكري اح ...... (فكري نه كار و فعاليت دولت) ، ضديت با ولايت فقيه هست و بس ، لذا اگر دوست داري در مقابل مولاي ما و فرزند حضرت زهرا قرار بگيري راه فعلي خودت كه همانا از شعارها و تفكرات اح ..... و مش ..... هست را ادامه بده
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان خوب برای خودت میبری و می دوزی و می پوشی و به خودت میگی مبارکه !!!!!!!!
کی گفته که حلقه دولت در مقابل آقا ایستاده؟؟؟؟؟/ در همین زمینه تا حالا کدوم سند و مدرک رو ارائه فرمودید که این تقابل رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟ و البته سند ما در مخالفت با این همه اتهام شما ، فرمایشات شخص رهبری معظمه !!!!!
( البته منهای اینکه فرمودید تا قبل از اینکه جرمی ثابت بشه ، طرف متهمه - جهت اطلاع متهم به کسی گفته میشه که در مراحل اول بازپرسی برای بازپرس این یقین بوجود بیاد که اتهامی بر فرد وارد است و به او تفهیم اتهام نماید - سند عینی اینکه ، غالباٌمتهم با قرار وثیقه و قرار کفالت موقتا تا انتهای دادرسی و اثبات جرم یا برائت ، آن هم در دادگاه ، آزاد می شود - بنا بر این اذهان عمومی رو مشوش نکن و در بحث های تخصصی وارد نشو - اخوی به کسی که اراجیف و یا شایعاتی در موردش وجود داره متهم نمیگن !!!!! ) ولی شما که( منهای درک مفاهیم آئین دادرسی کیفری ) به این زیبائی و شیوائی مراحل اثبات جرم رو تعریف کردید ، بفرمائید که چطور است که امروز باز هم نان به نرخ روز شده اید و از مهدی.... دفاع می کنید ؟؟؟؟؟؟ و این در حالی است که احضاریه شعبه رسیدگی کننده هم برای نامبرده ارسال گردیده !!!!!!! ( نکند این بار بوی کباب از آن طرف می آید ؟؟؟؟؟ ) - و در عوض در مقابل کسانی که تاریخ گواهی خواهد داد که مومن ترین افراد به آرمانهای امام ( ره ) ، رهبری معظم انقلاب و مردم هستند ، کرور کرور اتهام می بندید و خود سرانه حکم صادر می فرمائید و در صدد اجرای حکم هستید؟؟؟؟؟؟؟ نکند آسمان ق.ق هم بنا به اعتقاد طیف شما تمامیت طلبان دو هوا دارد ؟؟؟؟؟؟؟ و قرار است ق. ق هم بنا به توهمات و مسموعات شما عمل کند؟؟؟؟؟ - خدا وکیلی رفتار شما به دور از انصاف نیست؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال بدانید مدتهاست جناب مش ...... آنانرا که با غرض و مرض دست به انتشار شایعات می زنند و تخریب می کنند و حتی یک سند برای اثبات ادعای خود ارائه نمی نمایند را به خدا واگذار کرده اند و بترسید از روزی که در درگاه خداوند دادار سرمد در حال پاسخگوئی می باشید !!!!!!
احتمالاٌ در آنجا خواهید گفت که ما در حمایت از مقام ولایت زمان اینها را گفتیم و نوشتیم و قطعا به شما خواهند گفت وقتی که مقام ولایت زمان سخنرانی می فرمودند ، از گفته های ایشان این که شما می گوئید استنباط نمی شد و حتی ایشان در مورد هجمه سازی های شما بارها و بارها و بارها تذکر فرمودند و شما نشنیدید!!!!!!!!!
حق یار
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران طبق معمول خيلي از مطالب و آسمون ريسمون بافتنهاي جنابعالي رو در حدي نمي بينم كه نيازي به پاسخگويي داشته باشه !!
فرمودي : کی گفته که حلقه دولت در مقابل آقا ایستاده؟؟؟؟؟/ در همین زمینه تا حالا کدوم سند و مدرک رو ارائه فرمودید که این تقابل رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟

نميدونم والا چي و چطور و چند بار ديگه بايد برات توضيح بدم !! رفتارهاي گسترده خاص و معنادار اح........ در برابر حضرت آقا رو كه نه تنها مردم و عقلاي ايران ، بلكه دولتها و سياستمداران كل دنيا نيز مشاهده كرده و در همه اين محافل سياسي (عمدتا مخالف نظام جمهوري اسلامي) اين رفتارهاي اح ...... را به ايجاد شكاف و اختلاف در جمهوري اسلامي تحليل و تفسير كرده ، بعضاً اح ..... را دنباله اصلاح طلبان مساله دار با نظام ارزيابي كرده و همانگونه كه تا مدتي پيش براي ها ....... و موسوي و خاتمي و كروبي كف و سوت ميزدن ، هم اينك براي اح ...... كف و سوت ميزنن و خيلي مسائل و تحليلها و تفسيرها كه گويا شما دور از اين جريان اطلاع رساني قرار دارين و از اونا اطلاع ندارين.
لذا برام جالبه كه با وجود رفتارها و گفتارهاي آقاي عدالت محور كه به انحاء مختلف تقابل و نافرماني اش را از حضرت اقا فرياد مي زند ، شما همچنان با چنان قاطعيتي براي اثبات انحراف آقاي عدالت محور درخواست سند و مدرك ميكنيد كه اين امر برايم مشتبه شده كه يا در قرنطينه عدالت محورها هستي .... يا در ارتفاعات اورست و يا هر جاي ديگر !! دور از رسانه ها هستي (اما نميدانم چطور به اينترنت دسترسي داري !!) يا خودتو زدي به كوچه علي چپ و نميخواي انحراف رو ببيني و يا اينكه (احتمال آخري را بيشتر مي دانم) با رفتار عدالت محورها در مقابل حضرت آقا موافق هستي ، تفكرات ناسيوناليستي و مكتب ايراني و هخامنشي (و نه اسلامي) و از خط نفاق آقايان محبوبت پيروي ميكني ...........
علي ايحال موضوع انتصاب زنجيره اي مش ...... توسط عدالت محور !! آن هم برخلاف نظر كتبي و شفاهي حضرت آقا ، كه به نوعي و احتمالا به نشانه دهن كجي پس از حكم حكومتي حضرت اقا بر شدت اين انتصابات شد و موضوع آقاي مصلحي كه عدالت محور !! به حضرت آقا اظهار داشت كه من با فلاني نميتوانم كار كنم و با قصد اعمال فشار به ايشان براي موافقت با عزل مصلحي تهديد به استعفاء نمودند (.....................................................) براي بچه ها و نوجوانان كم سن و سال نيز امري بديهي و واضح مي باشد ، لذا اينكه شما اين مسائل را درك نمي كنيد در احتمالاتي قرار ميگيرد كه در سطرهاي بالايي كامنتم به ان اشاره كردم.
آقاي همه فن حريف و منجمله كارشناس و متخصص حقوق !! بنده از باب جانبداري موضوع مهدي ها ..... و .... را مطرح نكردم و البته اگر هم طرفدار آنها بودم ، لزومي نداشت از كسي بترسم و مي گفتم .... لذا به نظر بنده نه تنها فرقي از نظر ايجاد فتنه و انحراف مابين مهدي ها ...... و خواهرش و ..... با آقايان عدالت محور وجود نداره ، بلكه جريان عدالت محور از نظر انحراف بسيار پيشرفته تر و در پوسته اي از دينداري دروغين و البته شيطاني تر از مهدي ها ..... در خط تقابل با ولايت فقيه قرار داره و اينكه اون فرار كرده و اينا نه ، عقلا و آگاهان ميدونن كه دليلش اينه كه اينا هم اكنون با سوء استفاده از جايگاه رياست جمهور در يك حاشيه امن قرار دارن ، وگرنه معلوم نبود كه الان آقايان مش ...... و دوستانش در طبقه بالايي ساختمان محل سكونت مهدي ها .... اقامت داشتن ، يا همسايه بني صدر و ..... بودن ...
خدا هدايتتون كنه !!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
باز كه اينجا داره شلوغ ميشه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۸
۰
اسم سايت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیگن من چند با ر پرسیدم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
گمانم این است......ت......ا ......باشه!
نجفی
|
Australia
|
۱۴:۵۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۵
۴
اصولآ مقایسه ی دکتر اح........... با فردی مثل بنی صدر اشتباه محض است. تا زمانیکه اح......... در خط ولایت و خدمت به مردم حرکت کند (که خوشبختانه می کند)، ما از او حمایت خواهیم کرد.
حسين
|
Australia
خواب ديدي خير باشه !!!! يا دور از جريان اطلاع رساني و در قرنطينه هستي !! يا اينكه اطلاعات داري اما چشمتو رو به واقعيات بستي !!
به هر حال متاسفانه تا تبديل شدن به يك كوفي تمام عيار فاصله چنداني نداري !
ناشناس
|
Australia
حسين آقا! جنابعالي معيار شناخت كوفي مسلك از شيعه واقعي نيستي. شايد خودت بيشتر در معرض باشي! حواست هست؟!
حسين
|
Australia
اولا بهتر بود جاي معيار ، كلمه متخصص رو مينوشتي ، چون اونوقت احساس ميكردم آدم باسوادي هستي ....!!
ضمناً بعد از معرض ، اگه تبديل شدن به يك كوفي تمام عيار رو مينوشتي جمله ت معنا پيدا ميكرد .....!!
تازه اگه همه اينارو انجام ميدادي بازم زحمتت بي فايده بود ، چون جملاتت مغلطه اي بيش نيست ... !!
بودن در خط دفاع و پيروي از ولايت رو سالهاست خانوادگي اثبات كرديم ، با خون هم ثابت كرديم .... و هم اينك نيز در اين خط حضور داريم ، پس سعي نكن شبهه اي رو ايجاد كني كه ما بصورت عملي به زباله دان تاريخ پرتش كرديم .....
مهران آزادپی
|
Australia
حسین جان ضمن تشکر از جمله بسیار نغز و شیوا و گویای جناب ناشناس ، ( ضمن اینکه باز هم ازت میخوام که اصلا در مسائل تخصصی وارد نشی و به همین رویه بحث های سطحی ات ادامه بدی !!!!! ) اتفاقاٌ از نظر دستورزبان فارسی و ادبیات ایشون جمله ای در تنبیه شما گفته اند که به صراحت اعتراف می کنم اینجانب در پی ماهها پرگوئی ، خواسته ام که به شما تفهیم کنم !!!!!!!!!!!
منتظران مهدی ( عج ) به هوش باشید ، حسین ( ع ) را منتظرانش کشتند !!!!!!!!
حق یار
حسين
|
Australia
آقاي مهران !! بنده عقيده ام را براساس واقعيات و بديهياتي كه عقلاي جامعه هم در جريان آن مي باشند ، خدمت شما عرض كرده ام و نيز سعي كرده ام كه اعتقادات آقاي عدالت محور را به شمايي كه گويا هنوز از افكار انحرافي و ضد ولايي محبوبت اطلاع نداري و يا اطلاع داري و خودت را به ندانستن ميزني و با اين شخص هم عقيده هستي را به هر طريقي تفهيم كنم اما با توجه به عدم توفيق در اين هدف ، يا لول انحراف شما بشدت بالاست ، يا استدلالهاي من ضعيفه ، يا شما در رابطه با آقاي عدالت محور فقط از چشم و گوش و دست خود بهره ميگيري و به عقل خودت استراحت داده اي !!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۰۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۵
۱۳
بنی صدر هم می گفت من رای دارم و مردم به من رای داده اند! اری مردم به تو رای دادند برای خدمت به مردم و اسلام نه انحراف و ...!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۱
۵
وااااااااااااااای ! وااااای که بوی سوختگی درجه سه میاد! عاشقتم آقا . آقایی آقا . سروری آقا . نفسی. جوونی . همه وجود مایی آقا. بد نیست این یه تیکه رو دوباره بخونید !
"ایشان یكی از موارد لازم و بسیار مهم برای پاسداری از حركت پیش رونده و رو به تحول نظام اسلامی را پرهیز از كارهای غیر مفید و مضر برای این حركت دانستند و افزودند: یكی از این كارهای مضر، دامن زدن به اختلافات و مشتعل كردن فضای اختلاف و هو و جنجال است كه باید همه دستگاهها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: باید هرچه ممكن است اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها را كم كرد و در فضای بحث های اختلافی ندمید.
حضرت آیت الله خامنه ای با اظهار تأسف شدید از برخی بگومگوها و بحث های اختلافی در كشور افزودند: كسانی كه به این بحث ها دامن می زنند، آیا خوشحالی دستگاههای تبلیغاتی بیگانه و تحلیل های آنها را نمی بینند. ابراز شادمانی دشمنان، نشان می دهد این موضوع یك نقطه ضعف است، بنابراین باید از ادامه آن جلوگیری كرد.
ایشان با تأكید بر لزوم تفكیك میان اختلاف نظر با ایستادگی یك جریان در مقابل نظام، خاطرنشان كردند: زمانی ممكن است، جریانی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، كه در آن زمان قطعاً وظیفه همه، دفاع از انقلاب است، همانگونه كه در حوادث سال 88 اتفاق افتاد.
رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص افزودند: اما زمانی موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است و نه ایستادن در مقابل انقلاب. در چنین شرایطی، وظیفه همه، ندمیدن در اختلاف نظرها و در پیش گرفتن شیوه تبیین و روشنگری در مقابل برخی افكار غلط، با در نظر گرفتن همه جوانب آن است.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان كردند: من با حركت روشنگرانه، تبیین منطقی و مستدل در مقابل تفكر غلط مخالفتی ندارم اما نباید این تفكر غلط را نیز تابلو كرد تا همه از آن مطلع شوند.
ایشان تأكید كردند: هرگونه حركت روشنگرانه باید به دور از هو و جنجال باشد زیرا جنجال، حرف منطقی را هم خراب می كند."
برادر گرانقدر و بزرگوار توجه فرمودید؟! حالا انحرافی شمایید یا دکتر ما ؟!
صراط لجش گرفته ! مورچه گازش گرفته ! برو حالش رو ببر! تو پوزت خورد؟! حالا برو حالش رو ببر! دکتر ما سره! دشمنش خره! اووووووه ! اوووووه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بي نزاكت !
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا جوابتو در ذيل اظهاراتت در پايين مطلب مربوط به ديدار حضرت اقا با فرماندهان سپاه دادم به اون مراجعه كن
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که چه ادبیاتی؟! حیف فرمایشات آقا که بین این دو پرانتز زشت و ناموزون قرار گرفته است.
شما هم خوش باشید و همچنان سرتان رو توی برف خوشباوری کنید و فرمایشات آقا رو مصادره به مطلوب خودتان. به زودی صبح خواهد دمید.
(راستی چیزی هم از این جملات درک کردی؟!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیاتش چه مشکلی داشت ؟!
اینم از جریان انحرافی
روزی که اقا در مورد اون اا روز هم از احمدی نژاد دفاع کنه دیگه چی برای گفتن دارید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخرش خراب کردی
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا مرحبا برادر گرامي
اما ميخواهم بگم كه كامنت هايي كه در مخالفت با شما منتشر ميشه.. به دليل اينكه روح مريضي دارند كلا با هر حركت روشنگرانه مخالفند و فقط از فضاي تهمت وافترا.و تخريب رييس جمهور لذت ميبرند.لذا اگه دقت كرده باشي اونا حتي نقل قول كردن شما از رهبري رو هم قبول ندارند مثل اون حاج خانمي كه كامنت داده.
گرچه كه ممكنه اسم واقعيش نباشه
زنده باد محبوب ترين و شجاع ترين رييس جمهور جهان دكتر محمود احمدي نژاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بارها گفتم اين مهدي با بي ادبي هاش با آبروي دكتر و طرفداران با اطلاع و مخلصش بازي ميكنه نگاه كنين :

"اما ميخواهم بگم كه كامنت هايي كه در مخالفت با شما منتشر ميشه.. به دليل اينكه روح مريضي دارندكنه "

از بي ادبي هاي اين فرد هم سايت صراط بر عليه دكتر سوء استفاده ميكنه
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۰
۲
سلام...
استاد صراط ما به اینکه این دوستان جریان انحرافی( که بیشترش ساخته و پرداخته ی ذهن شما و یه سری دوستان گاهی اوقات متوهمه)فاسدن و یه سری اتهامات دیگه ماهم شک داریم ...شما که اینقدر میفرمایید تالارهای فلان جا به فلانی داده شد و معاون اول فاسده و مش........... آدم بدست.. خوب قبول...کو مدرک و سند...کو دلیل محکمه پسند برای مردم...آیا این عقلانی به نظر میرسه که نماینده ها و رسانه های اونا که به کمبود گوجه فرنگی توسیاه زمستون بند کرده بودن و کرده بودن مساله ی اول مملکت...از اسناد فساد رییس جمهورو اطرافیانش بگذرن...آخه شدنیه...یا کسانی که به موسوی تو اون شب کذایی قبل از اعلام نتایج تبریک گفته بودن بشن ولایی و مردمی و امام خامنه ای گو....یا ......................... ای که هنوز جرات برخورد با دارو دسته ی فاسد فلان آقا رو نداره بشه مدافع حق مردم....یا نماینده هایی که ثروت هزاران میلیاردی دانشگاه ازاد رو دودستی میخواستن بندازن تو دامن اون آقاو اگه نبود آقای بزرگمون انداخته بودن ...یه دفعه شدن پاسدار بیت المال...
بماند...
وقتی من و شما از حق و حقیقت دم میزنیم یکی از حالات زیر رو داریم...
1-یا واقعا حق رو در خطر میبینیم و فریاد میزنیم...
2-یا حق رو در خطر میبینیم و به دلیل اینکه تو این حق خوری سیبیلمون چرب نشده فریاد میزنیم ...
3-یا اصلا حق در خطر زیادی نیست و فقط به خاطر اینکه سیبیل ما چرب نشده فریاد میزنیم ....
قضاوت با شماست
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
جلال
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۳
۴
آقا سایتتان را ببندید . تاریخ مصرفتان تمام شد امروز رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران تو دهنی محکمی به امثال شماها زد و فرمود این جریان انحرافی که از آن دم می زنید جلوی انقلاب نایستاده و آن را یک تفکر غلط و اختلاف سلیقه دانستند
پس از این به بعد جنجال خبری شما و اختلاف افکنی یعنی صریحا تمرد از امر رهبری در این صورت بنده نیز کمر همت می بندم و پشت شما و هم فکرانتان از ............ و ............. و غیر ................. گرفته تا ............. را به خاک می مالم
والسلام
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۴
۵
اینهمه به رئیس جمهور مملکت تو هین میشه هیچکدوم صداتون درنمیاد .. حالا این ............... کی باشه که یکی ازش انتقاد کرد شد وقیحانه!!!
متاسفم برات صراط ... بدجوری راهتو گم کردی!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
از عید به بعد......صراط شمیشیرش رو علیه اح........... دلاور تیز کرد"""

فکر کنم.....آقای ............. شب عید......اخطاری محکم از جانب سلطان فتنه گران دریافت کرده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۶
۰
هرکسی که جواب پرگویی هاوبه نوعی دری وریهای جناب ............ بده موردحمایت ماست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۹
۳
صراط من واقعا از حضور يك نفوذي در ميان شما مي ترسم.حرفاي چرند يك سايت مشكوك كه احتمالا به موساد تعلق دارد و دودوزه بازيش حتا از ظرفيت جريان انحرافي بيشتره را منتشر مي كنيد.تازه فيلتر هم شده.آدماي خوبي نيستيد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱۳
۲
آقا جوابتون رو داد ! جای شما بودم میرفتم میمردم! چرا شما اینقدر پر روو هستید؟! بازم کروبی و موسوی! شما دیگه دست اون فتنه گرها رو از پشت بستید! بسه دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۱
در در هواداری از اح........... دچار تردید نیستیم. ما دیگه از ایشون حمایت نمیکنیم
صابر
|
Chad
|
۲۳:۱۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۱
۱
من خودم کسی هستم که به آقای اح.............. رأی دادم و خیلی هم به ایشون ارادت داشتم، ولی الآن به خاطر وقایع اخیر بهشون منتقدم. ولی این دلیل نمیشه که شما نظرات کسی رو که نشون داده بسیار بسیار تند و غیر عقلانی موضع میگیره رو سریع تو سایتتون درج کنین.
حاج آقا ذ................. نشون دادن که مواضع درست و درمونی نمیگیرن و حرفهای م........... بسیاری هم می زنن. از شما خواهش می کنم که در مقابل ایراد، نقدی منصفانه داشته باشید.
اح........... کجا و بنی صدر کجا؟!!!!!!! مقایسه اون کثافت فراری با دکتر اح..... !!! خیلی مضحکه.
با تشکر
آشنای آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا آقا جوابتون رو داد خجالت بکشید و دست از این دودوزه بازی بردارید و به اون آقای مع........... بگویید از همون اول هیچی نبودی ولی دیر رو شدی !!!!!!!!!!!
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت اين جوابه ؟؟؟
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: یكی از خطرهای بزرگ در موضوع مهدویت، كارهای عامیانه، جاهلانه، غیرمستند و متكی بر تخیلات و توهمات است كه زمینه‌ساز مدعیان دروغین و دوری مردم از حقیقت واقعی انتظار خواهد شد.
ایشان با اشاره به مدعیان دروغینی كه در طول تاریخ برخی علائم ظهور را بر خود یا دیگران تطبیق می‌دادند، افزودند: همه‌ی این موارد غلط و انحرافی است زیرا برخی مطالب درباره‌ی علائم ظهور، غیرقابل استناد و ضعیف است و مطالب معتبر را هم نمی‌توان براحتی تطبیق داد.رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: اینگونه مطالب غلط و انحرافی، باعث می‌شوند، حقیقت اصلی مهدویت و انتظار مهجور بماند، بنابراین، باید به شدت از كارها و شایعات عوامانه پرهیز كرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان كردند: البته كار عالمانه و مستند درباره موضوع مهدویت و انتظار نیز بر عهده‌ی اهل فن و متخصصانی است كه علم حدیث و رجال را به خوبی می‌دانند و با مسائل و تفكرات فلسفی آشنایی كامل دارند.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: در موضوع انُس با آن حضرت و توسل به ایشان نیز آنچه صحیح و مورد نظر است، توجه و توسل از دور است كه حضرت مهدی(عج) انشاءالله آن را می‌پذیرند اما برخی ادعاها و مطالب عامیانه درخصوص انُس با حضرت، از طریق دیدار حضوری، غالباً دروغ و یا تخیلات ذهنی است.


حالا عاقلان دانند كه اين اظهارات به نفع اح ...... هست يا به ضرر اح ........
شما چطور فكر ميكني ؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت بهت میگم بی بصیرن ، کامنت میزاری و مظلوم نمائی می کنی که آزادپی به من گفته بی بصیرت و مثل حامیان و محامیانت شروع می کنی به هوچیگری که وا اسلاما وا مصیبتا !!
- آخه بی بصیرت ، گیریم که همه اینا که تو گفتی ( استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری ) درست باشه و غرض و مرضی نداشته باشی ، خوب این چه ربطی به دولت و رئیس دولت و حلقه دولت داره ؟؟؟؟؟؟
عاملان ساخت این فیلم هم که دستگیر و دوباره آزادشدند!!!!!!! یه نظراتی هم گفته شد که منشاء اون از طیف شما سرچشمه گرفته !!!!! پس چرا خودت رو به کوچه علی چپ می زنی ؟؟؟؟؟؟ نکنه مال بی بصیرتیه؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران عاقلان دانند كه چه كسي بي بصيرت است ،‌ مصداق سخنان حضرت اقا قطعا رفتار و گفتار عدالت محور است كه به خوبي بسيجي با بصيرت به آن اشاره كرده است و اينكه چه ربطي به دولت و رئيس و حلقه و ..... داره را كساني كه عقل و بصيرت دارن به راحتي متوجه ميشن !! ضمن اينكه تهيه كنندگان سي دي .... كه يكي از آنها تخريب ولايت فقيه و حضرت اقا و بازي با اعتقادات ديني مردم بود از اهداف انحراف جديد است و اينكه با خيلي از موارد عدالت محورها برخورد نمي شود بخاطر برخي مصلحت ها منجمله سوء استفاده اين جريان از قدرت و رياست جمهوري است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۱
چراآقای ذو............. پس از اینکه هرروز یه صحبتی کردند و رسانه ای شدند استعفا دادند ؟برای مجلس؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اینو خوب اومدی - ملت از همین الآن جلو حوزه های رای گیری زنبیل گذاشتند که تا صندوق ها رو آوردند اسم این آقا رو داخلش بندازند !!!!!!!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۱
حال کردم شماهابگین صراطی های عزیزسخنان امروزامام خامنه ای تودهنی به کی بود؟
عوام بی بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۴
۰
و به قوای نظامی سفارش اکید میکنم که در درگیریهای سیاسی وارد نشوند که باعث تضعیف قوای نظامی خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۱
خدا لعنت کند هر آن کس که با دامن زدن به اختلافات فضای آرام کشور را برهم می زند - مردم از این اختلافات متضرر می شوند - از حق الناس بترسید !
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۰
گشتند و گشتند قافیه کم آوردند قرعه را بنام حاج آقای .................کشیدند جدا شرمتان باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۲
ای کاش صراط به اصل اطاعت از کلام رهبری و فصل الخطاب بودن آن پایبند بود .
آنوقت به معنای واقعی کلمه « صراط » بود
برایتان از درگاه خداوند آمرزش گناهانتان را طلب می کنم . . .
دامن زدن به مشکلات کشور ، جنایتی است که حتی از برخی جریانات هم بزرگ تر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۳
خدااز سرتون نگذره که اح... رو رییس ج...کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما به راي خودمان در انتخابات سال 84 و 88 افتخار مي كنيم.
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۳
متاسفم !!!!
فقط ماجراي خميني شهر !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطي داشت؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
به نظرمن نه این ............ ادم درستیه و نه اطرافیان رئیس جمهور.
ضمنا به عقلانیت ، منطق ،استدلال ،اعتدال،گفتگوی برادرانه ، بیان اندیشه و آرامش سلام برسانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۱
آهای صراط نیوز حواستو جمع کن
داری برخلاف نظر آقا عمل میکنی
داری کارایه دشمن شادکن انجام میدی
چرا این سایت فیلتر نمییییییییییشهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۰
صراطی ها شما چرا خودکشی میکنید خوب راست میگه ذ.............. چرند زیاد میگوید امریکا را ووولش ذ............. بچسب .... بابا به خدا این اقا برای این انقلاب ضررش بیشتر تانفعش
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۳:۰۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۴
۳
هزار بار به تبعیت از مقتدای خود در خصوص همافزائی و همدلی گفتیم و گفتیم و گفتیم اما هرگز نشنیدید. - حجت تمام است لطفا شما را به همه مقدساتتان از نشر اراجیف عده ای معلوم الحال ( آنانکه داغی انبر امیر المومنین را در کف دستان خود تجربه کرده اند ) بپرهیزید و آب به آسیاب دشمن نریزید و دشمن شاد کن نشوید و اینقدر دل آقا را خون نکنید - مگر اینکه عناد و دشمنی خاص با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشید که در این صورت هم تکلیفتان معلوم است. بگذارید تا مشکلات را ریشه یابی کنیم و اختلاف را در میان خودمان حل کنیم - به والله این همه هجمه بر علیه دولت کار تمامیت خواهان است - آنانکه در صدد بازیافت سنگر های از دست رفته خود هستند !!!!!! اینها از هزینه نمودن جایگاه ولایت و کم رنگ کردن نقش مجتهدین از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود حتی اگر چند نفر از خودشان را به پائین ترین سطوح تنزل دهند - اینها فتنه ای بزرگ را در اندیشه دارند - همانکه مقام معظم رهبری از آن بعنوان فتنه بزرگ تر یاد نمودند. - بیائید به آن دامن نزنیم
حق یار
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
مهران آزادپي :
و اینقدر دل آقا را خون نکنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!

اوه تو عاشق مش ... و اح ..... براي كدوم آقا داري دل مي سوزوني ؟؟
مهران آزادپی
|
United States of America
بی بصیرت !!!!!! کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد ولی مطمئنم اگر توپ هم در گوش تو یه نفر در کنن بیدار نخواهی شد ، حالا یا به این خاطره که خودت رو به خواب زدی!!!!!! و یا اینکه مصداق صم کم در قرآن کریم شدی و بر دلت مهر زده شده !!!!!!!!
- به هر حال منظور نظر من رهبر معظم انقلاب و مقام ولایت بود و تو هر تعبیری میخوای داشته باش !!!!!!!
حسين
|
United States of America
آقا مهران حاضرم قسم بخورم كه 3 خط اول كامنتت خطاب به برادر بسيجي با بصيرت در مورد جنابعالي به شدت مصداق دارد .....
ضمن اينكه اگر منظورت هم مقام ولايت بود !! نفاق و دروغي بيش نيست چون رفتار و گفتار و اعتقادات آقاي عدالت محور با اعتقاد به ولايت فقيه در يك جا جمع نمي شود ، اعتقاد به يكي موجب رد ديگري مي شود !
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۴
۱
برای شما متاسفم که از حرف اشتباه آقای ذ............حمایت می کنید. اح......... رو با بنی صدر مقایسه می کنید؟
خیلی نامردید. خیلی. اح......... جونشو برای این مملکت گذاشته اونوقت آقای ذ.............. هر چی دوست داره می گه. به خدا خجالت داره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۲
حالا ........... مگه چه جايگاهي داره؟ماشالله زياد حرف نمي زند كه مي زنند،اسرار نظام را عين نقل و نبات در اختيار همه قرار نمي دهند كه مي دهند،سوژه براي پارازيت و بي بي سي جور نمي كنند كه مي كنند..خدا خيرشون بدهد
ازادانديش درودي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۴
۰
جملا تي مانند انحرافي.خوارج. مرتد.فتنه.ازاتاق فكر كدام .......!!!توليدميشود.
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۲
۲
واقعا" که به وقاحت گفتین زکی! بهترین فرزندان ملت رو داناترین ودلسوزترینشون رو با القاب نچسبی چون عامل دشمن و مزدور و فتنه گر و... از حیض انتفاع مردم انداختید و حبس کردید. اوین رو کردین محل اجتماع نخبگان وبهترینهای کشور، حالا هم که رییس جمهور ودوستان زحمتکشش رو بخاطر قطع کردن منافعتون و یکیش هم دست گذاشتن روی قاچاق بیرویه شما ودوستانتون بوده، اینها رو منحرف و جاسوس و خائن مینامید و با یک مشت آدم! متوهم و تریبون بدست وچماقدار روی هم ریختین که دولت رو هم کنار بزنید؟ مگه مقام رهبری نگفتند بس کنید وانحرافی چیزی نیست؟ چرا خفه خون نمیگیرید ومرتب حرفهای عقده ایهای دوران انقلاب رو مینویسید واز هیچکس وواهمه ای ندارید؟ چماقداراتون هم دیگه نمیتونند کاری کنند ودولت باید شما رو صد قفله کنه، که عنصر نامطلوب هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منافقين و فتنه گران فرزندان نخبه و بهترينهاي اين ملت نيستند. به ملت ايران توهين نكنيد
hatef
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۳
۱
امثال آقای ذ........... هیچگاه متعادل نیستند یا از این طرف میافتند یا از اون طرف.
zaker
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۴
۱
مشکل اح.............. ندادن باج است و بس.
نرفتن بر سبیل آنهاست وبس.
البته این مصداق آنهایست که از ابتدا سنگ او را بسینه میزدند حالا چرا الله اعلم!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
۱
۲
وقتي شما اسم سايت رو نمي گيد براي چي ما باور كنيم؟؟؟؟؟؟؟
حسين افتخاري
|
Iraq
|
۱۲:۳۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
۱
۳
ما با هيج كس عقد اخوت نبسته ايم اح............ كه از منتظري بزركتر نيست اح.......... كه سهل است ما فقط گوش به فرمان جان جانان داريم هر كس با سيد علي نباشد ما از آن گذر خواهيم گرد اكر ديرروز اح.......... را دوست داشته ايم به دليل اين بود كه آقا نيم نگاهي به ايشان داشت آق نگاهش را بر دارد ما.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
۱
۰
دعوا شده
دوباره به جان هم افتاده ايم
اي كاش پشت سر خود را هم نگاه كنيم
از سياست زدگي ضربه خورده ايم
فكري به حال آقا بكنيد
حيف است دشمني ما به جاي نصيب آمريكا
شدن
نصيب برادرانمان بشود
چشم هايمان را نمي توانيم روي دعواي هر روزه را در مترو ببنديم
چشم هامان باز است و تبليغات شديد
آقا خوب مي گفت(قبل از اين وقايع)
كزبرالحديد نباشي باختي رفيق
آن كه مظلوم است برنده است
1404
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۰
۱
ما اح......... رو به دلیل ولایت مداری انتخاب کردیم وگرنه غیر از اون باشه دکتر هم مثل بقیه برای خودشون خیال بافی ها کردن و آخرش هم مطرود جامعه شدن
ما سرباز ولایت هستیم نه طرفدار اح...........
کاکتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۲
۰
به نظر من فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بین سپاهیان تو دهنی مناسبی بود برای ادمهایی مثل .......... و امثالهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱
۰
جناب صراط. انشاء الله بر صراط مستقيم باشي. اما چند نكته:
1. كلمه تكفيري به معناي كافر مذهب نيست. تكفيري يعني كسي كه ديگران را نفي مي كند. پس اين كلمه اهانتي را كه شما خيال مي كنيد ندارد.
2. آقاي ذ........ مطالبي را گفته اند كه انصافا برخي از آنها جاي تامل دارد. مثلا اين جمله يعني چه كه گفته است: « نظام - نعوذ بالله - قصد بركناري اح......... را ندارد.» ؟ نعوذ بالله در جايي بكار مي رود كه خلاف مصلحت دين و دنيا باشد. اگر قصد نظام بركناري بوده كه لابد مصالح نظام در آن است و نعوذ بالله ندارد . اگر قصد نظام اصلا بركناري اح.......... نبوده، ديگر بيان اين سخن چه معني دارد؟ مثل اين كه بنده با شما مخالف باشم و به يكباره بگويم: نظام نعوذ بالله قصد فيلترينگ سايت خبري صراط را ندارد!!
3. به نظر مي رسد برخي دوستان خوب ما هم مثل برخي افرادي كه فعلا آنها را جزو جريان انحرافي مي دانيم از فضاي قبل از انتخابات دارند بهره برداري مي كنند و تخت گاز مي روند!! از جمله همين ذ............. عزيز.
4. خوب است حالا كه مقام معظم رهبري چارچوب وحدت و آرامش را تبيين كرده اند، از نقل سخنان تفرقه انگيزي كه به قول گوينده اش (آقاي ذ.........) دليل هم ندارد و فقط احتمال مي دهد خودداري كنيد، حتي اگر كسي مثل آقاي ذ......... آنها را بيان كرده باشد.
5. پيروي واقعي از رهبري كردن كار سختي است. شايد عدم درج اخباري از اين دست سايتمان را هم از رونقي كه دارد بياندازد. ولي عاقبت بخيري دارد. امتحانش مجاني است.
6. اميدوارم شما مثل برخي سايتهاي هم مرامتان، پيام مرا حذف نكنيد.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱
۱
سرات سعی کن احمق نباشی. چرت و پرت های این یارو ذو.......... که وقیحانه تر بود. سانسور نکن.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۲
۲
حمله وقيحانه؟كدوم حمله؟
رييس جمهور محترم. كه شبانه روزي براي اعتلاي مملكت تلاش ميكنه بايد . مورد حمله يك عده تند روي بي مخ دروغگوي متحجر. قرار بگيره ؟
چرا يك نفر نيست كه بگه حملات وقيحانه به دولت.؟
حالا يك انتقاد . شد حمله وقيحانه؟
مگه مقام معظم رهبري بارها نگفتند كه مسوولان بايد انتقاد بذير باشند؟
گرچه كه من . اقاي ذوالنور را جزء مسوولان نميدانم.
مگه فقط رييس جمهور محبوب بايد همه فحاشي ها رو قبول كنند؟
مگه فقط رييس جمهور بايد مورد نقد اون هم با كمال بي ادبي قرار بگيره؟
مگه حديث نداريم كه ديگران را باالقاب نابسند صدا نزنيد؟ نكنه كه احاديث فقط مال مردمه؟
چرا اقاي ذوالنور احمدي نژاد ومشايي را لاله ولادن. نام گذاشت.
لاله ولادن زشت نيست؟
حالا اگه كسي با اگه اقاي احمدي نژاد به برخي از اقايون به اصطلاح ولايتمدار كه هنوز هم بابرخي از سران فتنه رفيقند.بگه لاله ولادن چي ميشه؟
اون وقت فرياد وا اسلاما بلند نميشه فرياد اي داد اي هوار .بلند نميشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفانه یک عده ای در این نظام خودشان را حق میدانند وبقیه مردم را که با عقاید انها مخالف هستند به منا فقین فنته گران ومنحرفین تقصیم بندی میکنند در صورتیکه این کشور قانون دارد واین اقایون با استفاده از قانون به بقیه مردم مدیریت میکنند خاتمی بیش از بیست میلیون رای مردم را بدست می اورد می شودامرکایی واح......... بیش از بیست چهار میلیون رای می اورد میشود رییس گروه منحرفین ولی این اقایون که بیشتر انها از طرف اقایون منتصب شده اند می شوند طرفدار مردم وخود را خق میدانند ودر هر معفلی که پشت میکریفون قرار میگیرند هر غلطی که به ذهنشان می اید می گویند امثال ذ........ ط......... و.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
بابا بداد مردم برسید .دست از این بازیها بردارید .اینها نون و آب برای مردم نمیشود . بااین جناحی که بقول امام از عهده اداره یک نانوایی هم برنمایند اوضاع ازاین هم بدتر میشود .