شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
اصرار بر "تقطیع رذیلانه" اظهارات به چه معناست؟

چرا آقای دکترینال باز هم زیر بار نرفت؟ / اصل حرف، توهین به ارتش بود؛ چه با تقطیع چه بی تقطیع!

کسی با این همه ادعا نسبت به شناخت دشمن و تکنیک هایش، چرا باید چنین پاس گل هایی – ولو در سال 89 - به آنها بدهد و آنگاه که کار از کار گذشت به دنبال توجیه آن باشد؟
کد خبر : ۳۱۴۲۶۹
صراط: اصرار حسن عباسی بر "تقطیع" یک دقیقه‌ای اظهاراتش بیش از اصل عذرخواهی او در نامه‌اش به فرمانده ارتش جلب توجه می‌کند.
به گزارش صراط، حسن عباسی در نامه بلندبالای خود دست کم 4 بار به موضوع "تقطیع" اظهاراتش اشاره کرده و آن را "رذیلانه" خوانده است. او به یک روایت تاریخی از صدر اسلام هم متوسل شده تا ظاهرا اثبات کند تقطیع سخنانش معنای اصلی حرف او را تغییر داده؛ در حالی که قیاس او از اساس اشتباه است.
روایتی که عباسی آن را با تقطیع سخنان خود مقایسه کرده، تقطیع یک آیه قرآن توسط یک مشرک است که معنای آیه را به کلی تغییر داده و نزدیک نشدن به نماز را از آن استخراج می کند؛ در حالی که در ماجرای سخنرانی عباسی، وضعیت کاملا متفاوت است. بنا بر این مقایسه، باید این گونه تفسیر کرد که مثلا حسن عباسی حرف درستی در مورد ارتش به زبان رانده اما چون اظهاراتش نصفه و نیمه منتشر شده، معنای حرفش دگرگون شده!
اگر این چنین است، چرا خود عباسی، در نامه طولانی اش به جای این همه سخنان بی ربط و به دور از موضوع اصلی، از خاطره گویی درباره دوران خدمت سربازی اش گرفته تا اشاره به ماجرای فیش های حقوقی، اصل حرف خود را بدون تقطیع(!) منتشر نکرده تا به قول خودش این اقدام رذیلانه را خنثی کند؟
عباسی در ویدئوی انتشار یافته، با خطاب کردن باراک اوباما گفته: "واقعیتش این است که یک نفر به نام ولی فقیه هست که اجازه نداد تئوری‌های شما در براندازی مملکت به نتیجه برسد. یک واقعیتی است که پدیده‌ای به نام بسیج مانع براندازی شد. شما جریانی داشتید؛ میلیشیای آمریکایی به نام جنبش سبز و حکومت هم یک میلیشیا داشت به نام بسیج که وارد صحنه شد و جلو این قضیه را گرفت. خوب یا بد؛ شما یک چیزی دوست دارید مثل ارتش، بی‌سروصدا؛ در پادگان‌ها باشد؛ آب این کشور را ببرد، صدایشان درنیاید و هیچ موضعی، هیچی...". سوال اینجاست که مگر قبل و بعد این اظهارات چه سخنی می توان گفت که این توهین آشکار به ارتش جمهوری اسلامی ایران را پاک کند؟
نکته دیگر اینکه عباسی اصرار دارد که "در مجموع 91% از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و 9% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است."
فارغ از اینکه مبنای این تقسیم بندی 91 به 9 درصدی چیست و اینکه واحد شمارش عباسی چه بوده که به این ارقام رسیده، به نظر می رسد وی تلویحا هرآنچه در "شبکه های اجتماعی" منتشر شده را فاقد هرگونه تاثیرگذاری دانسته و صرفا منتظر تاثیر "رسانه های رسمی" است! این نوع تفسیر از کسی که ادعای شناسایی تکنیک های دشمن در ضربه زدن به نظام، منحرف کردن افکار عمومی و تخریب بنیان خانواده را سال هاست در بوق و کرنا کرده، عجیب و باورنکردنی است؛ یعنی از نظر این فرد متخصص، ارتش صرفا باید منتظر می ماند تا مثلا نسبت انعکاس این خبر در رسانه های رسمی به شبکه های اجتماعی 91 به 9 درصد می شد آنگاه در مورد آن موضع می گرفت؟!
آیا به نظر حسن عباسی، با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی در دنیای امروز، اینکه خبر یا مطلبی مهم و قابل توجه برای عموم، بیش از آنکه در رسانه های رسمی منعکس شود، در شبکه های اجتماعی انعکاس یابد، این قدر عجیب و غریب است که از آن به عنوان دستاویزی برای به حاشیه راندن اصل ماجرا استفاده کرده است؟!
عباسی در بخش دیگری از نامه خود، انتشار این فیلم از او را "تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب" برای "منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور 1365 پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور" خوانده است؛ در پاسخ باید گفت بی تردید یکی از دلایل دشمنان همین موضوع بوده؛ اما کسی با این همه ادعا نسبت به شناخت دشمن و تکنیک هایش، چرا باید چنین پاس گل هایی – ولو در سال 89 - به آنها بدهد و آنگاه که کار از کار گذشت به دنبال توجیه آن باشد؟ یعنی آن همه دروسی را که عباسی مدعی است در مورد مقابله با تکنیک های دشمن می دهد، خودش یک بار هم به کار نبسته؟!
نکته آخر در مورد نامه حسن عباسی آن است که او در متن طولانی اش ، اصل حرف نادرستش در مورد ارتش را تصحیح نکرده است؛ واقعیت آن است که در روزهای اخیر پس از انتشار این اظهارنظر از عباسی، بسیاری از فرماندهان ارتش و سپاه، آن را در راستای پروژه قدیمی دشمن در اختلاف افکنی میان ارتش و سپاه دانسته اند؛ عباسی در نامه خود هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده و به جای آن کلی خاطره، آمار، روایت و و تفسیرهای بی ربط ارائه داده است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۲۵
۹
هر وقت شما زیر بار چرندیاتی که مینویسی رفتی ایشون هم میره
ناشناس
|
Germany
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Germany
من هوادر دکتر حسن عباسی هستم
ناشناس
|
Germany
20امتیاز میگیری اسفند دود کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۵۳
۵
شورشو در میارید بعضی وقتها
هر کی یه نقطه ضعف کوچیک هم داشته باشه از نظر شما باهاش عقد اخوت ندارید. بسه بابا
هر آنکه به هنر افتد نظر به عیب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۶۳
۴۶
درود بر دکتر حسن عباسی عمار واقعی رهبری ایشان و آقای ازغدی هستند شما هم زیاد چرند ننویسید شما با خودتون چند چندید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
برای آدم بی اطلاع چون شما همان عباسی بس است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴۲
۱۳
دلیل معذرت خواهیش به خاطر اینه که دشمنان از حرف درستش سوء استفاده کردن و او متوجه این که داره پاس گل میده نبوده
یعنی اصل این حرفی که زده درسته اما چون در کنار بقیه حرفاش راجع به ارتش نبوده انگار داره ارتش رو بی خاصیت نشون میده
علیپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴۲
۲۱
صراط الکی شلوغ نکن دکتر عباسی لااقل از امثال تو یکی انقلابی و مقیدتر هست والا کلا قاف های خودت را ستون میکنم پس بشین تا باد بیاد لطفا.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۳۴
۱۰
حالت خوب نیست آقای صراط
فیلم کامل سخنرانی استاد عباسی به صورت عمومی قبل از این جریان مشکوک هم در دسترس بوده،
و هم مسلکان رسانه ای شما هم همینجوری به این ویدیو دسترسی پیدا کردن که تونستن همچین فتنه ای راه بندازن.
مبنای اون عدد 9 و 91 هم کار دقیق و حرفه ای تیمی از شاگردان ایشونه که حجم زیادی از مطالب منتشر شده در رسانه ها رو جمع آوری و دسته بندی کردن.
نتیجه این تلاش هم امروز به اداره حفاظت اطلاعات تحویل داده شد.
عاقبت بخیر باشید انشاالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۶
۳۱
ادم عاقل حرفی نمیزند که مجبوربه عذرخواهیشود.
alis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۳۴
۷
صراط شتر باید بیاد جلوت لنگ بندازه
چقدر کینه گرفتید از حرفای دکتر عباسی راجع به قالیباف
خجالت بکشید
آژو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۵
۴
باور نمیکنم که بر صراط باشید. بغض شما نسبت به عباسی نخواهد گذاشت دوبار عذرخواهی ایشان را نسبت به کلیپ تقطیع شده که محمل سؤاستفاده است درک کنید. والا چه نیازی به عذرخواهی بود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۶
۴
صراط جونم.شما بجای اینکه کاسه ی داغ تر از آش بشی بیا اصل نامه ی سرگشاده رو بذار ن اینکه استاد رو تخریب کنی.ملت خودش بلده قضاوت درست بکنه.زنده باد استاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل نامه رو هم گذاشته برادر
http://www.seratnews.ir/fa/news/314163
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۰
۴
کاش به جای اینکه آب به آسیاب دشمن بریزین و همش به قول معروف مته به خشخاش بزارید اصل کار رو میدیدین که اگر اشتباهی هم سهوا رخ داده ایشون عذرخواهی کردن .
اما اصلا از ژنرال پدیدآورنده برجام که نیروی دفاعی ما رو آنقدر حقیرانه کوچک شمردن عذرخواهی که ندیدیم هیچ ......... خودش رو قهرمان این دیپلماسی میدونه.
البته استاد ازروی بزرگواری عذرخواهی کردن . وما در دولت تدبیر وامید بااین همه اشتباه یه عذرخواهی هم ندیدیم
درضمن انگار سایت صراط بیطرف هم نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۳
واقعا چرندیات مینویسن

نیازی نیست روزی 5 تا مطلب صفحه اصلی بزنی

روزی یک مفیو توانا باشه کافیه

یکم حرفه ی عمل کنید
کوروش مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۳
۴
کینه کینه معلوم نیست کجا دکتر حسن عباسی موچتون را گرفته حالا دارید انتقام میگیرید فکر میکنید همه مثل خودتون هستن که متوجه نباشن طراط المتحجرین این صفت دقیقا حلالتون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۲
حالا چي،شد يهو بعد 6 سال رفتيد سراغ اون سخنراني? كوبيدن فردي كه كلي سابقه ي درخشان در روشنگري دارهو خيلي از اطلاعاتش درست بوده به نفع كيه? گیریم ایشون یه جا یه اشتباهی کرد باید با خاک یکسانش کنید?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۲
شما چرا در مورد ظریف که گفت آمریکا با یک بمب اتم کل سیستم دفاعی کشور رو از کار میندازه عکس العمل نشون ندادی و تحلیل ننوشتی
تازه ضریف یک مقام رسمی حکومت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۲
مثل اینکه پخش نظرات امثال ما به نفع سایتتون نیست . چون دلتون نمیخواد آدمایی مثل استاد عباسی هوادار داشته باشند .
تقی زاده
|
Belgium
|
۱۸:۰۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۰
۱
لا اقل ایشون ولو با وجود این موارد مذکور مراتب عذرخواهی رو اعلام کرده و این یعنی ظرفیت حداقلی انتقاد پذیری رو از خودش نشون داده. در حالی که داریم تو این مملکت کسانی که اشتباه میکنن و مثل روز روشنه اما با اتتقاد دیگران باز هم به اون اصرار دارن. از طرفی واقعا برای من جالبه که چرا هیچ کس به صحبت آقای ظریف در دانشگاه تهران در ارتباط با توانایی آمریکا در نابود کردن سیستم امنیتی ما با یک بمب رو هیچ کدام از آقایون توهین حساب نکردند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱۸
این جماعت عین رییس کیهان میمونن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۹
۲
صراط منافق!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۸
۲
این فیلم مال چند ساله پیشه؟؟؟ تا حالا کجا بودین؟؟؟؟ چرا تا حالا احساس مسئولیت نکردین؟؟؟
غیر از اینه که دل شما به ارتش نمی سوزه ، بلکه با نبش قبر این ماجرا می خواهید سرپوشی بر مفاسد این دولت بگذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۶
۱
گیریم. شما درست میگی!که نمیگی. مشکل تو با این آدم چیه؟ که هیزم بیار معرکه شدی؟
اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۰
1_ عزیزان ارتش و سایرین اینقدر مسائل مهم در مملکت هست که نباید تحت تاثیر جوسازی های دستهای مشکوک به نکته چند سال گذشته یک دوستدار انقلاب بروند حالا فرضا یک اشتباهی هم شده است آیا با وجود انبوهی از مسائل کشور این موضوع آنقدر می ارزد که بزرگش کنند 2- اگر مسئولین نظامی به آن نپردازند با شیطنت خط دهندگان به فضای مجازی مشکلی ایجاد نمیشود 3- ...............واز یجان هم انداختن دوستداران انقلاب چه کسانی ناراحت و یا خوشحال میشوند 4- هوشمندی همه افراد در جوانب مختلف دراین مواقع خنثی کننده دسیسه انهایی است که میخواهند افراد را از توجه به مسائل اصلی به فرعیات بکشانند
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱۴
بازی با کلمات تنها کاری است که این قوم به خوبی بلدند. کلام عباسی چه با تقطیع چه بی تقطیع معنای بدی داشت و قیاسش با آن آیه مع الفارق است. کسانی که کلیپ او را دیده باشند قطعا می دانند که تمام حرفهایش مرتبط بود و حرفی که در مورد ارتش زد بعد از سخنان او در مورد ورود بسیج در دفاع از حکومت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با برجامت خوش باش
عباس صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
یک سوالی دارم و اینکه اگر امر دائر باشد به اینکه امریکا بخواهد از دو ارگان نظامی موجود در ایران یکی را انتخاب کند مدل سپاه را انتخاب میکند یا مدل ارتش را و چرا؟
تفاوت عملکرد بین سپاه و ارتش وجود دارد که به اهداف و ماموریتهای این دو سازمان نظامی بر میگردد . اگر برادران ارتشی و سپاهی دیدگاه دیگری غیر از این دارند اعلام نمایند .
ارزیابی عملکرد هر یک از دو سازمان نظامی موجود به تنهایی کاری شیطانی است ولی این تفاوت عملکرد در اهداف و ماموریتها را نمیشود انکار کرد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۱
نوار را ببینید فرق بین تقطیع شده و نشده را می فهید
شما اصولگرا نیستید الحق که فقط ساخته شده اید برای ایحاد تفرقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۷
۴
احسنت به حسن عباسی کسی که املا مینویسه حالا دو تا غلط هم ممکنه داشته باشه و مهم هم نیست نسبت به کسانی که عرضه یه املا نوشتن رو ندارن
جواد
|
Kazakhstan
|
۲۰:۲۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۴
صراط جان با این کامنت های که در زیر این مقاله کینه توزانه خواندم فکر کنم باید مثل دکتر عباسی شجاعت داشته باشی و از مخاطبین خودت عذز خواهی کنی.
چند تا امثال استاد عباسی داریم که دارن با باند لیبرال و وطن فروشان که متاسفانه مملکت را بدست گرفتن مبارزه میکنه.
خدا شما را به صراط مستقیم هدایت کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۳
صراط بعضی وقتها بیشتر از اصلاحطلبهای حروم خور به انقلاب ضربه میزنه
تهرانی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۱
۲
آقای ...... الحق که منافق و هوچی هستی.
مهدی
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۴
۳
سایت صراط شده از خودت بپرسی یه صحبت که مربوط به 6 ستل پیش بوده امروز به صورت تقطیع شده پخش میشه.
مهدی
|
Germany
|
۲۲:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
سایت صراط شده از خودت بپرسی یه صحبت که مربوط به 6 ستل پیش بوده امروز به صورت تقطیع شده پخش میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
صد در صد این سخنرانی شش سال پیش رو پخش کردن کار دولتی هاست تا ملت ندانند چه میکنند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
نکته : سخنرانی دکتر عباسی که این روزها مورد بحث است و اسباب تهاجم و توهین به ایشان شده مربوط به 6 سال پیش است . سوال : چرا عده ای بعد از 6 سال یادشون اومده که نگران ارتش شوند و دلسوزی برای ارتشیان کنند ؟ این عده که هویتشان معلوم است و عمده آنها از اهالی فتنه 88 یا ساکتین فتنه 88 هستند در این 6 سال کجا بودند ؟ اگر واقعا امنیت و نهادهای نظامی برایشان مهم است چرا در مقابل هجوم همکیشان خود به سپاه و بسیج دچار سکوت مرگبار هستند ؟ چرا در مقابل توهین و دروغ های منتسب به مدافعین حرم ( دریافت حقوق نجومی ) خفه شده اند ؟ آیا این نشانه نفاق و نامردی نیست ؟
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱
خاک بر سر سایت بی بصیرت صراط----ینی لمپن های شبه حزب اللاتی نما هستین شما----یکم خجالت بکشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
ما نفهمیدم صراط این طرفیه یا اون طرفی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
حالا یعنی میخواستی بگی (ما باکسی عقد اخوت نبسته اییم )
استقلال رسانه ای این نیست که بر خلاف هر کسی حرف بزنی استقلال اینه که حرف حق بزنی صراط جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
در خیانت شما همین بس که واژه ی قرآنی صراط را بر سایت سراپا گمراهی خود نهاده اید شما با شیاطین عقد اخوت بسته اید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
من با هر گونه توهین به ارتش سرافراز مخالفم اما دربادار سیاری نمی بایست وارد این بازی رسانه ای می شد. ثانیا شما که کمر به تخریب آقای عباسی بسته اید بی انصافی می کنید. یعنی چه که بسیج بود؟ بسیج بدون رهبر محلی از اعراب ندارد. لطفا بس کن ادای تحلیل گرا رو هم در نیار
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
چقدر صراطنیوز مزخرفی
واقعا عقده هم حدی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
آقای عباسی این این همه از انقلاب حمایت می کنند آنوقت شما یک نکته کوچک را بزرگ جلوه میدهید ، ننگ بر مدیران سایت صراط
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
بسم الله...
علی هیچ وقت ابوذر خودش-دکتر حسن عباسی- رو نمیذاره بعضی ها رو نمیگره و ای بسا ممکنه به بعضی ها واسه خاطر ابوذرش-دکتر حسن عباسی- چَک هم بزنه
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۷
۰
صراط داری زیادی حرف مفت میزنی...
بس کن دیگه با این لجبازیت...
دم استاد عباسی گرم که اخلاق رو با فرهنگ عذرخواهی تکمیل کرد...
جناب صراط هم اندازه قد و قواره خودش حرف بزنه...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۷
۰
صراط جان از شما انتظار بصیرت داریم.
واقعا شما جناب عباسی رو اینگونه شناختید؟؟؟؟؟

توصیه میکنم به تقوای رسانه ای...
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
سلام. متاسفانه دلیل اصرار شما بر تفرقه و کوبیدن این طبل مشخص نیست!. به صراحت چندین و چند باز عذرخواهی دکتر عباسی در نامه ذکر شده است و در ادامه هم ایشان خودشان را به عنوان خدمتگزار در ارتش معرفی کردند.
آن عهد اخوتی که با کسی نبسته اید احتمالا با برادران ایمانیتان است!
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۷
۰
من بارها به این نتیجه رسیده ام وگفته ام که صراط وصراطیها یا نادانند یا خائن ومنافق چون به ظاهر خود را ارزشی معرفی کرده اند ولی با تمام وجود دارند ضربه به جریان اصیل وارزشی میزنند.حالا من کاری با آقای عباسی ندارم بطورکلی میگم.صراط لا اقل مرد باش منتشرکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۰
۶
یه دونه باشی صراط
سيد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۶
۰
خداييش از اين اصلاحاتي ها ياد بگيرين ، ابنقدر كه اصولگراها خودزني مي كنن، يك درصدش اونور نيست ، يارو تو روز روشن به مملكت خيانت كرده ، خودش هم اعتراف كرده ، بقيه شون ميگن نه و هزار تا دليل هم ميارن كه خود يارو هم باورش ميشه ، بعد شما هم اينجوري،حداقل كمي به حرفهاي آقا توجه كنين ، سر قضاياي احمدي نژاد هم اگر به حرف آقا مي كرديم ، همچنان پتانسيلي رو از دست نمي داديم كه الان سه ساله داريم پاش رو مي خوريم و يك دولت ........... رو داريم تحمل مي كنيم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
آره ه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
صراط واقعا چه سودی می بری از اختلاف افکنی ...؟
ایشون به خاطر سخنش عذر خواهی کرد ولی سخنرانی یک بحث بود و انتشار آن در این زمان و به این شکل یک بحث دیگه که دکتر در این مورد توضیحات لازم را داد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱
سایت منافق صفت و فتنه گر . اگر کمی تامل میکردی در مطب منتشره میفهمیدی امنیت ملی و نیروهای مسلح فضای مناسبی برای عقده گشایی های سیاسی و جناحی ندارد بر فرض که عباسی چنین حرفی را چه با تقطیع چه بدون تقطیع زده باشد اگر فهم سیاسی داشتید اینجا جای مناسبی برای تسویه حساب های درون جناحی نیست
احمدخواجوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
طرف سال 89 مطالبي ميگويد ولي در سال 95اعتراض ميشود دراين مدت همه خواب بودن اگر اطلاعات به اين شكل به مردم برسد واي بحال كشور.شايد آتش زير خاكستر نگهداشتند
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۶
۰
اصلا شما نر و ماده ای تون مشخص نیست نون به نرخ روز خورهای مزخرف نویس. عباسی که احمدی نژاد نیست بهش گیر میدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
واکنش امیرپوردستان به نامه حسن عباسی

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی تاکید کرد:
منطقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۲
بنظرم این همه هجمه به بهانه یک نصف جمله ازاقای حسن عباسی ناجوانمردانه بود.ولی باید این حقیقت رابپذیریم که سپاهیان وبسیجیان بیشترین مرارتها وسختیها رادرصحنه های مختلف دفاعی ازجمله درجنگ تحمیلی،سازندگی،طرحهای جهادی وسازندگی درمناطق محروم،احداث زیرساختهای بزرگ عمرانی وصنعتی واقتصادی وهم اکنون درجبهه جنگ در فراترازمرزها -برای حفظ اسلام وایران ومکتب تشیع در شرایط دورازخانواده وبدون هیچ گونه چشمداشت دنیوی مشغول جهاد ومبارزه درراه خداهستند-کشیده اند.من نمیدانم چراعده ای درقبال نصف جمله دکتر عباسی این چنین براشفته شدند و1000 صفحه جواب دادند.واقعیت رابپذیریم هیچ ارگانی درابعادسپاه وبسیج ان هم درهمه ابعاد درحفظ وسربلندی نظام وولایت وامنیت وارامش کشورنقش نداشته است واین هجمه هانمی تواند ونخواهد توانست این حقیقت راخدشه دارکند.اگریه لحظه سپاه وبسیج کنج عافیت طلبی بنشینند همین اقایان هجمه گر
- ان هم به خاطر نصف جمله که حقایق خیلی گسترده تر ازاین نصف جمله است
-باکدام امنیت وارامش اینگونه حرف خواهند زد.بنظرمن اقای عباسی کمی باید مراعات کنند تاعده ای فرصت طلب اینگونه سعی نکنند افکارعمومی رابه بیراهه بکشانند.البته این راهم بگویم که حقایق خدمات سپاه وبسیج مخلص بسیارفراتر از این نصف جمله دکترعباسی است که فعلا به خاطر وحدت وهمدلی چیزی نگوییم بهتراست.ضمنا این اقای عباسی نیست که بخاطر گفتن حقیقت باید عذرخواهی کند.بلکه عذرخواهی واقعی رااقایانی باید بکنند که این چنین بی پروا وهزاران برابر ازسر رفاه وعافیت به این .... تاختند
مهدی ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
خواهش می کنم دوباره نامه را بخوانید تا متوجه برخی مسائل شوید و وقت مردم را هم با این همه خزعبلات نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
نکنه پخش فیلم تقطیع شده کار خودته که اینقد دستپاچه ای ؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
صراط یه روانپزشک خوب سراغ دارم بیا معرفیت کنم برو پیشش...
یه روز به رامبد گیر میدی یه روز به مهران مدیری یه روز حسن عباسی یه روز هاشمی یه روز ... بسه دیگه بابا، معلوم نیست با خودت چند چندی. رسانه ای در جهت ساختن باش نه خراب کردن و بهم ریختن.
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
کاسه ی داغتر از آش که میگن همینه...امیر پوردستان دوست داشتنی از حسن عباسی تشکر کرده اونوقت شماها ؟؟؟؟؟؟؟
یه کم حرفه ای بشین.باظاهر اسلامی لیبرال نباشین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
کاسه‌های داغتر از آش!
خود پوردستان و ارتشی‌ها تحسین کردند کار عباسی و بیانیه‌اش رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
با نامه امیر پوردستان ک... سوخت صراط

شما منافق واقعیییید
حيدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
مطمئنيد خودتون با كسي عقد اخوت نبستيد!!!!؟از تقوي به دوره با لحني حرف بزنيد كه منافقين و دشمنان با اين شخصيت علمي و انقلابي حرف ميزنن و در صدد تخريبشن
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۹
۱
جناب صراط.این حرف شما و دامن زدنتون به این مسأله ی تمام شده که به خوبی و عزت تموم شد بین این عزیزان،باعث شکاف بین ....... میشه/لطف کنید تمومش کنید/ممنون/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۳
آقای عباسی و ارتش با هم سنگ هایشان را وا می کنند تو این وسط چی می گی ...