سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
آنچه رئیس جمهور قبل از دور جدید سفرهای استانی باید بداند / بخش اول

احمدی نژاد "دولت نهم" کجاست ؟

کجاست آن احمدی نژادی که در سفرهای استانی فریاد می زد: اگر مدیر رده چندمی هم در این دولت تخلف کرد، مردم باید فریاد بزنند تا صدایش به تهران برسد و مدیران دولت گوش فرد متخلف را گرفته و به بیرون از مجموعه پرتاب کنند؟!
کد خبر : ۳۱۸۴۰
"صراط" - رئیس جمهور محبوب دولت نهم و متفاوت دولت دهم اعلام نموده است که بنای از سرگیری سفرهای استانی را دارد. "صراط" براساس تکلیفی که برای خود قائل است بنا دارد به صورت کلی به وضعیت امروز احمدی نژاد و مقایسه ای با گذشته نه چندان دور وی بپردازد .
 
سرویس سیاسی / دور سوم سفرهای استانی دولت در اواخر فروردین سال جاری به شکل اعلام نشده ای نیمه کاره رها ماند تا در اذهان مردم نسبت به ادامه ی این ابتکار خلاقانه دولت نهم سوالاتی مطرح شود. به موازات رهاشدن طرح سفرهای استانی، عدم حضور چندین ماهه رییس جمهوری که شعارش مردمی بودن بود، در میان توده های مردم نیز حسابی خبرساز شد. احمدی نژادی که همه چیزش را از مردم و حمایتهایشان می دانست به صورت چندین ماه متوالی از حضور بی تکلف در میان مردم امتناع ورزید. به راستی آیا مردم حق نداشته و ندارند علل این دوری سوال برانگیز را از رییس جمهورشان جویا شوند و آیا نباید برای اقناع افکار عمومی پاسخی مناسب ارایه نمود؟! تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد که هر روز از گوشه ای خبری نگران کننده به گوش ملت می رسید که فلان فرد موثر در دولت دچار فلان مفسده مالی- اخلاقی و عقیدتی شده، فلان فرد نزدیک به رییس جمهور در حال بازجویی شدن است و فلانی را هم دستگیر کرده اند و نگران کننده تر از همه آنکه بسیاری از همین شایعات، در کمترین مدت کوتاهی از سوی مقامات رسمی قوه عدلیه کشور مهر تایید  خورد. اینک مردم فداکار مانده اند و انبوهی از پرسشهایی که مردی از جنس آنها نیز حاضر به پاسخگویی نیست.
ملت در 4 سال دولت نهم با احمدی نژادی خو گرفته بودند که هر 45 روز به تلویزیون می آمد و راجع به کوچکترین مسایل کشور اظهارنظر می کرد و با ادبیاتی شفاف و صریح، اذهان مشوش شده را سر و سامان می داد. ملت در دولت نهم رییس جمهوری را دیده بودند که کمترین دغدغه هایش را با حامیانش، که همان توده های میلیونی ملت ایران بودند، در میان می گذاشت و از آنان طلب یاری می نمود و الحق که ملت نیز لحظه ای از حمایتشان نکاستند. ایرانیان طی 4 سال پرافتخار و کم نظیر دولت نهم خادمی را نظاره گر بودند که سر از پا نمی شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی را خسته کرده بود. در تمامی مسایل بین المللی فعال و مبتکر بود، بازوی بسیاری از مفسدان اقتصادی داخلی را به زمین زده بود، در دفاع از کیان ولایت و ولی فقیه تمام قامت ایستاده بود؛ در برخورد با نزدیکترین افراد به دولت، به محض بروز خطایی، شک به خود راه نمی داد؛ در همراهی و همگامی با سایر قوا جهت پیشبرد امور پیشقدم بود؛ با سفر به کشورهای مختلف و بعضا کم توجه در دولتهای قبلی و همچنین دعوت از سران ممالک دیگر، نوعی از دیپلماسی فعال انقلابی را به تصویر کشیده بود، برای آبادانی و سازندگی ایران اسلامی شب و روز نداشت و در راه خدمت به خلق، لحظه ای را به بطالت سپری نکرد.
 
 
رییس دولت نهم در میان تمام مشغله ها و کار 24 ساعته از حضور مدام و پرنشاط در میان توده های مردم غفلت نداشت و به بهانه های مختلف، رسمی و غیررسمی، خود را به میان جامعه می رساند و حتی به بهانه ی حضور در نمازجمعه، به جای نشستن در محل مخصوص مسئولین، به صفهای انتهایی نمازگزاران می پیوست تا بدین طریق، از نزدیک و بدون واسطه درد دلها و دغدغه های مردم را بشنود. رییس جمهور دولت نهم یک پای کار ثابت مجالس مذهبی و هیاتها بود و در اکثر مناسبتها، خود را به هیاتی می رساند تا به بهانه ی حضور، باز هم بی پرده با مردم رودررو شود؛ مردم ایران و بلکه جهان اسلام و سایر ملل، دیگر عادت کرده بودند رییس جمهور ایران در هر سخنرانی، با نطقی آتشین و ابتکاری نوین، نظم استکبار ساخته ی جهانی را به سخره گرفته و با ارایه ی ایده ای نو، عالمی را به تکاپو بیندازد؛ و . . .
 
 
اینک اما چشمهای مردم احمدی نژاد دیگری را می بیند. مردی خسته که گاه تصاویر پخش شده از وی در جلسات هیات دولت نیز شکستگی و به هم ریختگی را به وضوح در چهره ی او هویدا می کند. دیگر از آن همه نشاط و سرزندگی خبری نیست. گویی آن احمدی نژاد فعال و پویا به انسانی بی اعتنا به اتفاقات پیرامون مبدل شده است. طی یکسال اخیر با آن همه حوادث تلخ و شیرین فراوانش که در اطراف رقم خورد و بزرگترین و بی سابقه ترین آنها موج بیداری اسلامی بود اما نقش احمدی نژاد، فعالیت وی و دولتش در این میانه چه بود؟ تقریبا نزدیک به هیچ. به راستی اگر احمدی نژادِ مدل 84 همچنان بر مسند ریاست بود وضع با آنچه که امروز می بینیم تفاوتی نداشت؟!
 
مردم طی این چندماهه دیگر دیدن بدون تکلف احمدی نژاد را فراموش کرده اند و با چشمهایشان می بینند نهالی که با دستان خود کاشته بودند و برای بارورشدنش خون دلها خورده اند، دقیقا در هنگامه ی ثمردهی، از ریشه در حال خشکیدن است.
 

پایان بخش اول

ادامه این متن را می توانید در روزهای آتی در صراط نیوز مطالعه نمائید .

نظرات بینندگان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۳۷
۱۴
صراط جان تو سخت نگير ......... سال 84 و 88 خوب بود اما ........... الان خيلي بهتره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 ‌ بگم ؟؟؟ بگم ؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 :

چقدر بارونه ! ...... مثبت هات خيلي فراوونه !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 لطفا منطقی پاسخ بده....قصد جاروجنجال ندارم...فقط یه سوال برام پیش اومده::

1- چرا هیچوقت منفی هات بیشتر از مثبت هات نیست؟؟؟
2- چرا هنوز صراط ..نظرت رو انتشار نداده....سی چهل تا مثبت میگیری؟؟
3-در جاهایی شاهد بودم که نفر اول کامنت گذار تا نفر چهارم پنجم....کتر از بیست تا مثبت داشتند"""اما تو که حدودا نفر هشتم بودی...از اینا بیشتر؟؟؟؟؟
4- اگر به محتوای کامنت اشاره کنیم...حتما باید مثل بقیه باشی.....((یه اشاره کوچولو....وقتی منفی هات داره به مثبت هات نزدیک میشه.....مثبت هات اوج میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در واقع هر 4 سوال یکی هست...لذا ممنون میشم جواب بدی"
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان تا حالا اسم محبوبيت به گوشت خورده؟ به اين ميگن محبوبيت.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
.... خودتی صراط ب...........
k-1 هم مزدور خودت هست .اما کورخوندی !
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
اين حجمه دشمن است كه در آستانه انتخابات آغاز گرديده و صراط هم آب دست دشمن ريخته و درباره محبوبترين رييس جمهور دنيا در ذهن مردم تشكيك مي آفرينند.
تو را به خدا جمع كنيد اين حرفها را.
امام خامنه اي در هر ديدار خود از دولت و شخص آقاي دكتر احمدي نژاد حمايت مي كنند اگر پيرو ولايت باشيم ما هم حمايت مي كنيم نه اينكه در هر برنامه اي به دولت حمله مي كنيم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 پس چرا تووي اين آدماي محبوبي كه ميگي كه بعضا بالاي 100 نفر از كامنتت حمايت هم ميكنن چرا حتي يه نفر آدم حسابي و با سواد تيست كه 2 كلمه حرف حساب از دهنش در بياد ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
همش چرت و پرت ! اين كامنت توئه :

صراط جان تو سخت نگير ......... سال 84 و 88 خوب بود اما ........... الان خيلي بهتره.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان دلبندم بينايي نداري پس مهران ازادپي و مهدي از مشهد چين؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اونا حرف حساب ميزنن ؟ مگه كسي كه طرفدار جريان ظهور قلابي باشه حرف حساب هم ميزنه ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا جرياني كه داخلش يه دروغگوي بزرگ كه تابع ولايت فقيه نبودنش مشخصه شه و با اين ويژگي مهم شناخته ميشه ، و افرادي مثل مش .... و جو .... و بق ..... با اون افتضاحاتشون مهره هاش هستن قابليت توجه كردن رو هم داره ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان ما به امام زمان اعتقاد داريم و هدفمون هم فقط خدمت به مردم و اين از امار هاي منتشر شده كاملا مشخصه و همين كسي كه شما اون رو عدالت قلابي مي دوني بار ها مورد ستايش رهبري قرار گرفته بد نيست يادت بيارم خاتمي زماني كه داشت مي رفت گفت كاش مي تونستم هدفمندي رو اجرا كنم من فقط به چند تا از خدمات دولت اشاره مي كنم:1. در اين دوره افزايش 70 درصدي ظرفيت دانشگاه 2.هسته اي شدن 3. فضايي شدن 4.ثبت بيست هزار اختراع و بيست هزار مقاله ي علمي 5.راه اهن كرمان بم و اصفهان شيراز 6.چهل هزار كيلومتر راه روستايي 7. افزايش بسيار زياد تعداد مدارس و كارخانه ها 8. 3 برابر شدن ظرفيت تهسيلات تكميلي 9. كسب 1500 مدال ورزشي در مقايسه با 900 مدال در طول چهار سال 10.وفور سيمان 11. افتتاح چندين پتروشيمي 12.گاز دادن چند هزار روستا 13. برق دادن به روستا هاي بالاي بيست خانوار. 14.خودكفايي در صنعت سد سازي 15.ايده ي سفر هاي استاني كه باعث ملاقات كردن مستقيم مردم با رييس جمهور و حل مشكلات اونها شد 16.زمان اومدن دولت اح......... قيمت خط و گوشي چقدر بود؟؟؟ و حالا چقدر؟؟؟ و صد ها كار ديگه وقتي شما اينها رو نمي بينيد ادم چي ميتونه به شما بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 فعلا باي داريم ميريم جايي رفقاتونو بتركونيم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا صراط چرا نظر من سانسور شد مگه چي گفته بودم دوما ممل ادرس بده تا ما هم بيايم كمك البته نه به شما.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام k كا !!!!!!! رفيتيم و ...... برگشتيم ضمن اينكه اگه بهت ميگفتيم بياي بدون شك ميتركيدي !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اينكه هر چند هيچ كسي بي نقص نيست و انتقاداتي به دولتهاي قبلي (خاتمي و هاشمي و .... ) وارده و قاعدتا هر دولتي شايد در يه زمينه اي توفيقاتي داشته باشه كه منكرش نيستيم اما تو يه جور واسه ما ليست درست كردي كه اين بنده خداها (روساي جمهور قبلي) خونه خوابيده بودن و يه دفه اح ..... اومد كاراشونو انجام داد. كاكا عمر خيلي از كارا مثل فضايي و هسته اي و امثالهم در حد عمر من و تو نيست كه بتونيم دركش كنيم اما بنده شنيدم كه كار تووي اين مقوله ها از زمان دولتهاي قبلي شروع شده بود و بخشهاي زيادي شو اونا زحمت كشيدن در هر حال نميشه زحمتهارو ناديده گرفت اما رفوزه شدن برخي افراد مثل ...... در برخي از اصول (مثل عدم تبعيت از ولايت فقيه) لكه ننگي در پيشاني اونا محسوب ميشه كه با وصل كردن آسمان به زمين (در امور اجرايي دولت) هم نميتونن اونو پاك كنن ....
پاسخ به حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر مروری به آخرین فرمایشات امام خامنه ای داشته باشین حتما خواهید دید ایشان وضعیت دفاعی از دولت را تا حجم قابل توجهی کاهش داده و به برخی شبهات مطرح شده از سوی رییس جمهور و اطرافیان منحرفش پاسخ مدبرانه ای دادند
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا ممل مطمئن باش شما ها در اندازه اي نيستيد كه بخوايد ما رو بتركونيد دوما تو داري ميگي انتقاداتي به دولت هاي قبل وارده؟؟!!!!!!! رييس دولت قبل همون كسي بود كه با لباس روحانيت با چند تا زن نا محرم دست داد و همون جا ابروي جمهوري اسلامي و روحانيت رو ريخت رييس جمهور قبلي اونهم كه با تحويل دادن فائزه خانم و اقا مهدي به اين كشور يكي از بزرگترين خيانت ها رو به اين مردم كرد. ضمن اينكه منظور تو از زحمات زياد دقيقا يعني چي؟! يعني پلمپ شدن مراكز انرژي هسته اي يا ديدار با جرج سوروس؟ اين رو بدون اگه من مي خواستم تمام خدمات دولت رو نام ببرم دو روز طول مي كشيد و من فقط چند تاش رو نوشتم و مثلا سهام عدالت مسكن مهر سهميه بندي و....... رو جا انداختم. در ضمن خيلي دوست دارم چهره ي شما ها رو زماني كه مشخص ميشه همه ي حملات به سمت مش...... براي حفظ قدرت بوده ببينم ممل خان بهت توصيه مي كنم كليپ عبرت تاريخ رو ببيني تا يكم حساب كار دستت بياد كه بايد كمي مراقب تهمت زدن هات باشي.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا تو گروه خونت به دفاع از روحانيت نميخوره و نظراتت از قماش آقايون عدالت هست لذا لازم نكرده نگران آبروي روحانيت و اسلام باشي ... دوما اين چيزايي كه از دولت ليست كردي كاراي تبليغاتي هست مثل سهام عدالت كه شب انتخاباتيه يا همون يارانه و ... در ضمن اگه حملات به مش .... براي قدرت هست ؛ و بقول شما آقايون عدالت و ظهور ... كه براي قدرت كيسه ندوختن و فقط واسه خدمت اومدن پس با توجه به اينكه الان خدمت به مملكت در گرو ترك صحنه توسط اين گروه فكري اجق وجق هست اگه زحمت بكش دلسوزاي مملكت ممنون دارشون ميشن !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اي خدا از اسلام هم حمايت مي كنيم اينطوري جواب ميدن! اما ممل بدون كه ما دينمون رو اسلام ميدونيم و تا اخر هم ازش پاسداري مي كنيم ضمن اينكه هدفمند كردن پيشنهاد رهبري بود و با نظارت ايشون انجام ميشه و امكان نداره تبليغاتي باشه ولي خب شما كه فقط تا ولابت در كنارتون هست ولايت پذيريد الانم حتما ميگي مسكن مهرم اصلا وجود خارجي نداره! شما لطفا تعريفت از دلسوزان مملكت رو هم ارائه بده.
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا چرا با این k-1 بحث بیخود میکنین این یارو بیسواده مزدوره تحصیلاتو بیبینین چطوری نوشته(تهسیلات) کسی که تحصیلات رو با ه دو چشم و س مینویسه یعنی چیزی نمیفهمه چیو میخواین به این بفهمونین ولش کنین بابا.
پیشرفت کشور رو توی پایین اومدن قیمت سیم کارت میدونه بابا این از این موتور سوارای بی مغزه
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا نظر منو حذف کردی از چی میترسی وقتی این k-1 تحصیلات رو اینطوری نوشته (تهسیلات) دیگه معلومه کیه و چیکارس این از این موتور سواراس که عشق کتک زدن مردمه احتمالا سوادش هم در حد نوشتن غلط نوشتن این کامنت ها و حمایت از محمود شاید مشاور محمود در وزارت علوم هم باشه شاید وزیر علوم شد یهو خدا رو چه دیدی :))
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جلبك ديگه توم ادم شدي؟ شرط مي بندم كلي گشتي تا اين رو پيدا كردي! اخه احمق تو انتظار داري با اين حجم فعاليت هيچ اشتباهي پيش نياد؟ برو گورت گم كن تا پيدات نكردم و ................................................................
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اولا جواب من رو به اين جلبك منتشر كن دوما بچه جلبك محض اطلاعت همين ممل و غلام و امثال اينها بسيجين و من به هيچ عنوان در حال حاضر در بسيج عضويت ندارم قبلا هم ....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محسن شما به بزرگي خودت ، بي شعوري و بي نزاكتي اين بنده ناقص العقل خدارو ببخش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان پيوندت با طرفدارن چيز مبارك باشه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط ولايت .... اما س.... اونا به شما .......... .......
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۲۳
خدایا ما به احمدی نژاد سال 84 و به شعارهای ارزشی و انقلابیش رأی دادیم نه احمدی نژاد سال 90 و خط و مشی کنونیش!!!

خدایا تو را به ارواح مطهّر امام راحل «ره» و شُهدا قَسَمت می دهیم که؛ رئیس جمهور را متوجّه اشتباهات بَیِّن و غفلتهایش بکن. و او را به دامان ولایت و امّت حزب اللّه برگردان.

***یا حضرت زهرا «س»***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
كاش منظور از اين ما رو بيان كني.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور علی جان:

25 میلیون ایرانی که احمدی نژاد را احمدی دلاور کردند"
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
از اون 25 ميليون خيلي كم شه 10 ميليون در عوض ميدونيد چقدر اضافه ميشه؟؟؟؟
165
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1محترم در سال 84بيش از 10 ميليون راي رو احدي نژاد به اجازه خودش به هاشمي داد تا ايشون ابروشون پيش ملت نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودشو ناراحت نکن
از اون 10ملیون دیگه خیلی ها میگن چیز خوردیم که ...
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k-1 با سلام؛

صحبت روی تعداد و کمیّت آراء نیست! بلکه آن 10 میلیونی که شما گفتید؛ آنها جزو خواص و چهره های رأی ساز برای آقای احمدی نژاد بودند! نیروهای بسیجی؛ روحانی؛ ارزشی و....مُویّد مطلبم نیز این استکه دکتراحمدی نژاد در مرحله اوّل دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری؛ دارای حدود 6 میلیون رأی بوده است؛ و آن 6 میلیون که شامل نیروهای حزب اللّهی و ارزشی کشور بودند سبب رفتن آقای احمدی نژاد به دور دوّم و پیروزی وی بر رقیب گشتند!

لذا مهم کیفیّت و رأی ساز بودن است نه صرفاً تعداد آراء! اگر آن 6 میلیونی که متشکّل از بچّه های حزب اللّهی و بسیجی و هیئتی سراسر کشور بودند به آقای احمدی نژاد رأی نمی دادند؛ مطمئن باش که ابداً ایشان به مرحله دوّم راه پیدا نمی نمودند؛ تا بتوانند در مقابل رقیب که ملّت دل خوشی از وی نداشتند؛ پیروز میدان شوند.

جای هیچ شُبهه و تردیدی نیست که رأی دهندگان مرحله اوّل آقای احمدی نژاد که سبب و مقدّمه پیروزی وی بودند؛ تماماً از نیروهای حزب اللّهی و فدائی حضرت آقا بودند. که به شخصیّت و شُعارهای آقای احمدی نژاد و رویکرد ارزش مَدارانه وی رأی دادند و نه به تیپ ظاهری و شخص وی! اصلاً بین نیروهای لااُبالی و اصلاح طلبان آمریکائی هیچگونه سِنخیّت و تشابُهی وجود ندارد؛ که تا بخواهند به شعارهای ارزشی دوره نهم آقای احمدی نژاد؛ اِقبال و استقبال نمایند!

و اصولاً آقای احمدی نژاد در مقابل رُقبا؛ دارای شخصیبت ناشناخته ای نیز بودند. و اگر آن 6 میلیون رأی بچّه مذهبی های سراسر کشور نبود؛ که ملّت ایشان را نمی شناختند و به هیچ وَجه مِن الوجوه پیروز انتخابات نمی شدند! و مُویّد دیگر مطلبم نیز؛ رأی نیاوردن آقای احمدی نژاد در انتخابات شورای شهر اوّل تهران بود. که ایشان در آن انتخابات رأی نیاوردند! زیرا ناشناخته بودند.


خون دلها را همین بچّه هیئتی ها و بسیجی ها خوردند؛ تا ایشان رأی بیاورند. با دست خالی و بی پولی، اقدام به کُپی سیاه سفید زدن از تصویر وی نموده و تبلیغ می کردیم. درحالیکه تصاویر رنگارنگ و متنوّع رقیب روی در و دیوار شهرها خودنمائی می کرد! با وُضو و دهان روزه؛ ختم صلوات و نذر و نیاز به پای صندوقهای رأی حاضر شدیم؛ که نتیجه رأی مُنجر به شیرین شدنِ کامِ ولایت و خُشنودی امام «ره» و شهدا شود. و انصافاً هم در دولت نهم خوب عمل نمودند. ولی با ریشه دوانیدن و نفوذ جریان خبیث انحرافی؛ باعث استحاله آقای احمدی نژاد و کاسته شدن انگیزه بچّه های ارزشی شد.

خدایا تو را به عظمتِ وجودیِ بی بی زهرای مرضیّه «س» قَسَمت می دهم که؛ رئیس جمهور را از شرّ جریان انحرافی نجات داده و وی را با بصیرتِ کامل به آغوش ولایت و حزب اللّه باز گردان_ آمین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***کربلا؛ میعادگَه عُشّاق است/ یازهرا***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
کسانی که به موسوی رای دادند:
گروهی بودن که توجه شون به جناح بندی ها هست که باتجربه ها رو تشکیل میده...و اصلاح طلب اصیل اند"و به هیچ وجه نمیان به نماینده احمدی دلاور رای بدن"
گروه دوم....که به شعارهای فرا آزادی موسوی توجه کردند و به همین دلیل ازش حمایت کردند که قطعا بدان این آزادی....از موی سر و تنگی مانتو گذشته """
گروهی که بخاطر ضدیت با احمدی دلاور به موسوی رای دادند
و گروه های دیگه که بخوام بگم...ممکنه درصد ناچیزشون با توجه به کارهای مش.... امیدی داشته باشن و بشن حامی اون((اگه تایید صلاحیت بشه....که تا وجود آیت الله جنتی هست این امر محاله))!!!!!
____________________________
من به اکثر رای دهندگان به موسوی احترام میذارم...به هرحال اونو دوست داشتن حالا بنا به هردلیلی!!!
اینو از اون جهت گفتم....که مثل بقیه به من نگی....اون 13 میلیون برادر ما هستند""
________________________
اما با توجه به هوشی که از احمدی دلاور سراغ داشتم....و میدونستم با رای بالای ایشون محاله حداقل تا 50 سال بعد...جایگاه ریاست جمهوری بدست نااهلان(بخوانید اصلاح طلبان)بیفته"
اما با حمایت هایش از شخص مشکوک ...دچار تردید شدم "
مطمئن باش اگه همون احمدی دلاور گذشته می بود...رای اش در انتخابات 92 به بیش از 30 میلیون میرسید.....و مشت محکمی بود بر دهان سلطان فتنه گران( ها...... رف.......)
البته اگه زنده می بود و اجل مهلت بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش k-1 اونایی که به موسوی رای دادند
هیچ وقت به سمت کسی که اون هارو خس و خاشاک نامید متمایل نمیشند
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران عزیزم در سایت ارزشی صراط؛ با سلام

هنوز که هنوز است بنده متوجّه دلیل تأخیر موارد بسیاری از کامنتهایم نمی شوم. نه توهین در آن است و نه فحّاشی و انتساب خلاف شرع!!!

در موارد فراوانی نیز شاهد بوده ام که شما ترتیب را در تقدّم و تأخّر انتشار کامنتها رعایت ننمودید. شاهد مثال آن هم ذیل همین کامنت بنده استکه؛ با آنکه بنده دیروز یعنی 16 شهریور کامنتی را در جواب جناب k-1 ارسال نمودم؛ ولی منتشر نشده و کامنتهایی که از نظر زمانی نسبت به کامنت مذکورم تأخیر داشته و به تاریخ امروز یعنی 17 شهریور می باشد؛ را در ذیل همین خبر و دیگر اخبار؛ منتشر کرده اید!

خواهشاً حداقلّ فلسفه آن را برایم تبیین فرمائید تا ابهامات ذهنیّه ام زدوده شوند.

در برخی موارد دیگر نیز آنقدر برخی از کامنتهایم رو با تأخیر منتشر می کنید که؛ دیگر خبر از خروجی و صفحه اصلی سایت حذف و به آرشیو و در قسمت جستجو رفته است؛ که فائده ارسال آن نیز از بین رفته است. یاعلی
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
علي جان اگر شما مي بينيد اح......... رييس جمهور شد صرفا به خاطر حمايت حزب اللهي نبوده والا اگر اينطوري حساب كنيم مي بينيم كه ايشون در 10 سال پيش يه مشاور ساده بودن ولي امروز بر صندلي رياست جمهوري تكيه زدن. من نميگم تلاش هاي شما بي اثر بوده اما بايد هوش و شجاعت ايشون رو هم در نظر بگيريد درسته ايشون شناخته شده نبودن اما شما هم نبوديد كه شناخته شده شون كرديد بلكه حضور ايشون در صدا و سيما باعث اين مهم شد. شما اگر فكر مي كنيد همه ي كار هاي فعلي دولت براي كسب اين 13 ميليون بايد بگم در اشتباه محضيد اين همون قضيه ي مو و پيچش مو ست ما به واسطه ي فعاليتي كه مي كنيم از قشر دانشجو حتي محصل (دبيرستاني و حتي مقطع راهنمايي) دوستاني داريم (چه پسر چه دختر) و كاملا واضح مي بينيم محبوبيبت اقاي مش....... چقدر در بين اينها بالا رفته در انتخابات بعدي دانش اموزان سوم دبيرستان و پيش دانشگاهي هم شركت خواهند كرد و اين خيلي تاثير گذاره (موارد مشابه بسيار زياد) اقا علي چه بخواي چه نخواي نسل جديد ديگه حزب اللهي نيست. اح..... الان داره به اين فكر مي كنه كه حق مردم خيلي بيشتر از اينه كه متاسفانه 27 سال بهشون داده نشده و اگر خداي نكرده رييس جمهور در اين انتخابات هاي اينده شكست بخوره حق اين مردم هيچوقت بهشون نخواهد رسيد. علي اقا متاسفانه هم شما و هم اقا امين به شدت تحت تاثير تبليغات گسترده عليه جناب مش...... قرار گرفتيد و دليلي هم حرف من رو اثبات مي كنه اينه كه ما حتي اگه فرض كنيم مش...... در حال دزدي از بيت المال تازه داره مي رسه به جايي كه خاندان ها....... و دسته ي خا........ سال ها پيش به اونجا رسيدن پس چرا هيچكس به اون ها كار نداره و فقط گير ميدن به اين بنده ي خدا؟؟ چرا هيچكس نمي گه مهدي كجاست؟؟ چرا هيچكس نمي گه موسوي و كروبي هزينه هاي انتخاباتي شون رو از كجا اوردن؟؟ چرا هيچكس نمي گه چرا سمند در ايران قيمتش دو برابر خارج؟؟ و هزاران سوال بي پاسخ ديگه.

اقا علي باور اينكه شخصي مثل اح....... با تاثير گرفتن از مش........ بعد چند سال ضد ولايت فقيه شده كمي سخت و البته مضحك.

امين جان جواب تو در پاسخي كه به اقا علي دادم داده شده اما بايد يه چيزايي بهش اضافه كنم 1. سري به ا..... نيوز بزن تا ببني محبوبيت مش..... چقدره و2.مطمئنا به هيچ عنوان راي 30 مليوني در كار نيست چون خود اح..... نميتونه در انتخابات 92 شركت كنه.

اقاي ناشناس يه بار به amin گفتم حالا به شما ميگم دوباره اون سخنراني رو ببينيد و خودتون قضاوت كنيد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر علي تنكابن با سلام ؛
متاسفانه كامنت هاي شما مطابق با شان و شخصيت برخي افراد مخاطب نيست ، و همگي بدون توجه به خط و مرام فكري مخاطبين تون ، با يك لحن و يك رويه مشخص نوشته ميشه ؛ بطور مثال با يه منافقي مثل k-1 كه مظهر و نماينده واقعي جريان اح ... و مش ..... هست و از اون (جريان) بعنوان فتنه عميق بارها بزرگان ما ياد كردن و مشخصه اصلي اون تلفيق تمام نفاقها با همديگه از قبيل سبز و سلطنت طلب و منافقين و .... هست كه در يك خط مشترك بر عليه ولايت فقيه حركت ميكنن با يه لحني صحبت ميكني كه با يه آدم مومن متعهد به نظام و اسلام و ولايت فقيه هم صحبت ميكني ... اخوي با برخي منافقا كه ميدوني منظورم كي ان بايد چنان حرف بزني كه خرد شدن دندوناشو خودت هم احساس كني ... لذا چون اينجوري نيستي كامنتات يه جوري بنظر مياد كه نميتركونه ! بتركون فقط در راستاي تركوندن جريان مورد حمايت k-1
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k-1 به شما توصیّه می کنم که یکبار دیگر کامنتم رو خوب مطالعه کن!

چه آقای احمدی نژاد از طریق صداو سیما شناخته شده باشند یا غیر آن...! به هرحال اگر آن 6 میلیون آرای نیروهای حزب اللّهی در مرحله اوّل دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری نبود؛ ایشان هرگز پایشان به نهاد ریاست جمهوری نمی رسید.

با نظرت در مورد اینکه نسل جدید دیگر حزب اللّهی نیست؛ به شدّت مخالفم. زیرا به کوری چشم منافقین پَست و دشمنان ولایت؛ همگی شاهد حضور پُر رنگ؛ پُرشور و بیشتر نسل جوان و بسیجی مان در تمامی عرصه های انقلاب هستیم!

و به جدّ می توان گفت که رویش های انقلاب اسلامی ما از ریزش های آن بیشتر بوده است.

به فرموده امام؛ پیشوا و مقتدایمان حضرت سیّدعلی خامنه ای؛ نسل کنونی ما مومن تر و پرشورتر از نسلهای قبلی انقلاب و پیش از انقلاب می باشند. و به برکت خون شهدا در تمامی عرصه ها و مراحلی را که انقلاب نیاز به حضور آنان دارد؛ می بینیم که عاشقانه و پر شورتر از قبل در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت حاضر هستند!

و امّا شما هموطن محترم این جمله را از بنده برای همیشه به خاطر داشته باش که: جریان انحرافی و شخص رئ.....؛ چوب هر دو سَر نجس شده اند! بدین معنی که؛ از این طرف با ریزش شدید حامی و نیرو در اردوگاه متدیّنین و حزب اللّهی ها رو برو شده اند که روز به روز این ریزش نیرو و حامی بیشتر خواهد شد! و از آن طرف هم مطمئن باش که؛ اصلاح طلبان به جریان انحرافی اقبال و روی خوشی نشان نخواهند داد! هرچند که عملکرد هر دو جریان خبیث به یک نتیجه واحد منتهی و مُنتَج شود!

پس عمر جریان انحرافی در خوشبینانه ترین حالت؛ تا پایان همین ریاست جمهوری دهم می باشد!

و امّا منظور امین جان در این جمله: «مطمئن باش اگه همون احمدی دلاور گذشته می بود...رای اش در انتخابات 92 به بیش از 30 میلیون میرسید»؛ جریان و تفکّر ناب سال 84 احمدی نژادی بود نه شخص احمدی نژاد! که شما به ایشان ایراد گرفتید. البته آن تفکّر در قالب تشکّلی به نام جبهه پایداری انقلاب اسلامی دوباره ساماندهی و به مسیر اصلی اش هدایت شد.

به مدد خانم حضرت زهرا «س» و با برکت خون پاک و مطهّر شهدا؛ مجلس و ریاست جمهوری آینده متعلّق به حامیان ولایت و حضرت آقا ؛ نیروهای ارزشی و به معنی واقعی اصولگرا خواهد بود.

در مجلس و ریاست جمهوری یازدهم؛ جائی برای ورود جریان فتنه سبز (اصلاح طلبان) و برادر آن یعنی جریان انحرافی (أخ الفتنه) و راست سنّتی؛ وجود نخواهد داشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***به یاد شهدای طلائیّه صلوات/ یازهرا***
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر و دوست ارجمند جناب آقا ممل با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام

برادر ما با کسی دعوا نداریم و اصولاً فضای اینترنت هم فضای دعوا و مباحث مغرضانه نباید باشد. اینکه امام راحل «ع» عالم در محضر خداست؛ نباید فرقی بین عالم مجازی و حقیقی کند! توهین و دلشکستن از گناهان کبیره و مورد مذمّت شارع مقدّس می باشد.

ممل جان فضای مجازی محل نقد و بررسی و تضارب آراء می باشد نه...!

به فرموده خدای متعال در قرآن کریم:

« فَبَشِّرْ عِبَادِ* الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»

( پس بندگان مرا بشارت ده؛ آنهايى كه سخنان را گوش فرا می ‏دهند و از بهترين آنها پيروى مى‏كنند؛ آنها کسانی هستند که خدا هدايتشان کرده و اينان خردمندانند)

به هر حال از لطف و مرحمت شما دوست ارزشی و خوبم نهایت امتنان و تشکّر رو دارم. دعا در حقّ این جانب و دیگر دوستان ارزشی فراموش نشود.

عاقبت شما و حقیر ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا اُمّ السّادات بی بی زهرا «س»***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آقای علی از تنکابن.

راست می گی علی آقا.

صراط گاهی اولویت انتشار نظرات رو رعایت نمی کنه.

ولی شما ناراحت نباش.

بالاخره همه جا خوب و بد کنار هم هستند و فکر کنم تو بدنه ی صراط هم یکسری ناخالصی باشه.

خواهش من اینه که نظرات پرمحتواتون رو از ما دریغ نکنید هرچند می دونید که ممکنه خیلی دیر منتشر بشه.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزِ ناشناس؛ با سلام و تقدیم احترام خدمت شما بزرگوار

از ابراز لطف و محبّت شما دوست خوب و ارزشی ام؛ کمال امتنان و تشکّر رو دارم.

حقیقتاً بنده خودم رو کوچکتر از آن می بینم که نظراتم رو برای کاربران عزیز از جمله شما دوست و برادر ارجمندم؛ پُر محتوا ببینم. ولی لطف و محبّت شما خوبان، انگیزه انسان را در این راه مُضاعف و دوچندان خواهد کرد.

دوستتان دارم. موفّق و مویّد باشید دوست ناشناسم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا بی بی زینب «س» مدد***
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقاي تنكابن .... شما با كسي دعوا ندارين اما ما دعوا داريم با دشمناي اهل بيت و عاشقان دروغين ولايت و ظهورمداراي قلابي كه هدفي ندارن جز حذف ولايت ، منتها اينو به زبون نميارن ، روو زبون ميگن ما عاشق ولايتيم اما در عمل 11 روز قهر ميكنن مش ... رو برخلاف نظر ولايت به عرش ميبرن و خيلي كاراي ديگه كه ما ميگيم اما شما قبول نداري و ميگي اح .... توي اون تهش آدم خوبيه !!! شما بري از همون اح .... حمايت كني بيشتر به صرفته تا اينكه اينجوري خنثي حركت كني و باعث بشي 4 تا منافق مثل K-1 و مهران مسخره كنن شعار دادناتو
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
شعارهاي ذيل صرفا با تبعيت و حمايت محض از ولايت معنا پيدا ميكنه نه اينكه اين شعارها رو روي زبون بياريم و يه كلمه در مورد انحراف آقاي ... از خط ولايت نگيم !!!
***کربلا؛ میعادگَه عُشّاق است/ یازهرا***
***به یاد شهدای طلائیّه صلوات/ یازهرا***
***یا اُمّ السّادات بی بی زهرا «س»***
وحشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱۱
فراخوان بزارید برای پیدا شدن محمود عزیز و ولایی 6 سال پیش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای ( ویا خانم) وحشی؟!!

متاسفانه وحشیگری در نظرات شما موج می زند.
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۷
رئیس جمهور عزیزمون هنوز هم محبوب است. البته هر دولتی، نقاط ضعفی هم دارد. که در دولت های نهم و دهم، نقاط قوت به مراتب بیشتر از نقاط ضعف بوده است و رئیس جمهور عزیز، به مراتب موفق تر و انقلابی تر از دولت های اصلاحات و سازندگی عمل کرده است.
علی(م)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۸
۵
بسه بابا ول کنید این سرباز ملت را چرا دوست دارید نظر خود را به زور به دیگران اعمال کنید وبدانید که این خستگی را که میگویید از این بی اخلاقی های شما وامثال شماست نه ازخدمت کردن به مردم
شادمان
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۵
۷
مطالب فوق,قابل توجه کسانی که مدعی اند کسانی در صدد تخریب احمدی نژادند.
آنچه احمدی نژاد رو متمایز کرده عدم شفافیت او در مقابل جریان انحرافی و کلی گویی شده چنانکه در جریان فتنه 88 هیچ کدام از افرادی که نام سران فتنه بر آنها نهاده شد فقط به خاطر سکوت و نگرفتن موضع شفاف بود.
همچنین این موضع غیر شفاف از سوی خاتمی نیز نمود داشت.
k-1
|
Germany
عزيز دل من خود خاتمي رو در راهپيمايي جنبش سبز ديدم اونوقت تو چطور اح........ رو با اون مقايسه مي كني؟؟اح.... بر خلاف شما كه ميگيد اون 13 ميليون ايراني نيستن ميگه نه اونها هموطن ما هستند حالا اين كجاش بده؟؟ در ضمن اين جريان انحرافي رو هم لطفا توضيح بده.
شادمان
|
Germany
آقا کی - وان
اون 13 میلیون, هموطن ما بودند و هستند کسی منکرش نیست و اگه در کشور خدماتی انجام میگیره نیز همه بهره مند میشوند.
این منحرفین میخواین ملی گرایی و ایرانی گری راه انداخته چنانکه رهبری ضعفها رو گوشزد کردند .
برای ما فصل الخطاب رهبریه و لاغیر.
ما رهبر رو ملاک صراط مستقیم میدانیم که در طول ولایت امام زمان و بقیه ی ائمه و پیامبره.
احمدی نژاد رو ملاک نمیدونیم او را شخصی عادی فرض کرده و توقع داریم از رهبری حرف شنوی داشته باشه.
احساس می کنیم داره از رهبری عبور میکنه.
سخنرانی وزیر اطلاعات رو در مجلس خبرگان از همین سایت مطالعه کن تا به زوایای پشت پرده ی و مشترک فتنه و انحرافیون پی ببری.
اگر ............ مواضع خود را شفاف نکند مطمئن باش بعد از انتفاء دوران ................. او نیز بازداشت خانگی خواهد شد و به اسلافش خواهد پیوست.و ما آرزو می کنیم که با هدایت شدنش شاهد به تاریخ پیوستنش نباشیم.
گزیده ای از سخنان وزیر اطلاعات جناب کیوان.ما و تو وزیر اطلاعات نیستیم:
«حيدر مصلحي از ائتلاف علني و عمدتاً مخفي جريان فتنه با جريان انحرافي براي مقابله با خط اصلي نظام و انقلاب اسلامي خبر داد.وي در تحليل اين ائتلافها آنها را از پيچيده‏ترين مسائلي دانست که نظام با آنها روبه‌روست .
جريان فتنه و جريانات انحرافي هر دو با ويژگي هاي مشترکي در راستاي تقابل جدي با نظام و ولايت فقيه تحرکاتي را دارند.وي افزود: اين تحرکات با تلاش براي القاء فصل الخطاب نبودن ولايت فقيه و تقسيم بندي فرامين رهبري به حکومتي و غير حکومتي سياست خود را دنبال مي کنند.
اين گروهها با سوء استفاده از بي اطلاعي نسل جديد از مسائل انقلاب، تهي کردن ذهن نسل جديد از انديشه‌هاي حضرت امام و مقام معظم رهبري در بين اين نسل مي پردازند.»
یا علی.
amin
|
Germany
...... شو k-1 ادای اصلاح طلبارو درنیار
تو و اربابت صراط همتون سرو ته یک کرباس هستید.
k-1
|
Germany
اقاي شادمان شما فرض كنيد مش........ و كساني كه حرف از فرهنگ ايراني مي زنن منحرفند اما سوال من از شما اينه دليل پايين كشيدن مجسمه ي اريوبرزن چي بود؟ ايا پايين كشيدن مجسمه ي چنين شخص فداكاري نشان از اون نداره كه يه عده مي خوان ............ اين به هيچ وجه براي ما قابل قبول نيست.ما كشوري هستيم با بيش از هفت هزار سال قدمت و تمدن چرا نبايد به اين تاريخ افتخار كنيم؟ چرا مطالب مربوط به كوروش كبير از كتاب ها حذف شد؟ ايا كوروش خونخوار بود؟ ايا كوروش همون كسي نبود كه برده داري رو لغو كرد؟جناب شادمان قبول كنيد يه عده تشنه ي عرب پرستين كه مش....... يه تنه در مقابلشون ايستاده.

اقاي شادمان اولا شما مطمئن باشيد دروه ي اح....... تازه داره شروع ميشه دوما دليلي وجود نداره كه مش...... بازداشت خانگي بشه(البته اگه من منظور شما رو درست متوجه شده باشم).

اقاي شادمان من از شما تعجب مي كنم شما چطور ملاكتون رو وزيري قرار مي ديد كه دل خوشي از اح........ و مش...... نداره من به شما قول ميدم تمام اين حرف هايي كه پشت سر مش...... زده ميشه فقط به خاطر ترس از قدرت گرفتن رييس جمهور و شما هم زماني اين موضوع رو متوجه خواهيد شد اما حيف كه اون موقع خيلي ديره و براي شما چيزي جز پشيماني باقي نخواهد ماند.

در پايانم به شما توصيه مي كنم سخنراني مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت رو كامل مشاهده و سپس قضاوت كنيد و زياد هم به حرف سايت ها از جمله ........ توجه نفرماييد.


موفق باشيد.
k-1
|
Germany
صراط اينكه پاسخ ها رو سانسور مي كني باعث ميشه به كاربران توهين صورت بگيره حداقل يه خط پاسخ رو بذار كه مشخص بشه جواب شخص داده شده.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۵
۸
ا........ با بدان بنشست خاندان ولایتش گم شد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ديگه اومدي راه نيايا بدان يعني كيا؟؟؟
n2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۵
۱۰
اح.............. در باد غرور و هاله نور و خرافاتش دفن شده
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ولي من فكر مي كنم شما دوست عزيز در خيالات خودتون غرق شديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
n2 توهم تو توهمت غرق شدی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان جان میتونی فیلم رفیقت رو ببینی یا از آیت الله جوادی آملی بپرسی عزیزم تا بفهمی کی تو خیالات غرق شده
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد جان 6 ماه ديگه همه چيز مشخص ميشه.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای (و یا خانم) n2
خیلی بی ادبی.
شازده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۷
حتما بنده خدا مي خواد اين دو سال آخر استراحت كنه!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۸
۱
ای بابا ببین منحرفین بوجود آورنده فتنه 88 چه می کنند .
چه روزگاری شده گرگ های آشکار را رها کردنند دنبال توهمات ناشی از سقوط هستند ..
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسراییل
مرگ برمنافقین و کفار
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۱۲
میگم k-1 جون بجای اتلاف وقتت پشت کامپیوتر
برو به اربابت در فریضه خلقت انسان کمکش کن
لا اقل که میتونی گل بازی کنی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای amin
خیلی بی ادبی.
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳
همین نزدیک که انشااله با شروع سفرهای استانی مرحله چهارم خروش و جنب و جوش مردم را در حمایت از خادم خود خواهید دید اگر بصیرت داشته باشید
پدرخوانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۸
۲
دلیل اینهمه تخریب علیه رئیس جمهور چیه؟احمدی نژاد همونه عوض نشده شماها انگار تنگ نظر شدید.
مسئله اصلی اینه که نمیخواهد مثل ممد خالی بند صرفا" 1 تدارکات چی باشه
zarfam45
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۳
من امروز به اين نتيجه رسيدم. چطور ممكن همچين مردي با تمام خصوصيات بالا يهو تغيير موضوع بده و اون هم حمايت و اعتماد را زير سوال ببره!
فقط يك دليل مي تونه داشته باشه اينكه از جايي يا كسي زير فشار باشه.
مثلاً ممكن مثل فيلمها خانواده اش را( از طرف مش......)گروگان گرفته باشند ا
به نظر من بايد به دادش برسيم شايد واقعاً مشكل داشته باشه.
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۱
با سلام. خواستم یادآوری کنم که در شهریور ماه هستیم. گمان می کنم همین روزها، سالروز فرار تاریخی مهدی هاشمی رفسنجانی از کشور است. مناسب و بجاست که دوستان صراط نیوز، مطلب کاملی درمورد عملکرد، مواضع و علت فرار مهدی هاشمی در سال 88 و همچنین وضعیت فعلی او منتشر کنند.
باتشکر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه آقای علوی شهامت چنین کاری رو نداشتند"
نمیدانم.....آیا تحت فشار بودند یا از لحاظ قلبی ... دوست نداشتند که به این موضوع پرداخته بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

انتظار داریم همانطور که در پی کشف کارهای بی خردانه شخص مشکوک دولت هستید.....و نامه هنوز تاریخ آن به دو روز نرسیده اف............. را انتشار میدهید........در برابر خاندان سلطنت طلب و شخص ................ و فرزندان فراری و فتنه گرش قد علم کنید"""

فراموش نکنید که این عقد اخوت نبستن با کسی هست که کاربران رو نگه داشته"

توی این 6 ماهی که از سال میره.....هیچ خبری درباره فرار اون بی هویت و کارهای بابای رو به موت اش روی خروجی قرار ندادید"""

در انتظار درج مطلب قوی هستیم"
البته اگه مدیر جدید....شهامت چنین کاری رو داره که در برابر بی هویتی مثل ها...... بایستد....و نگران چیزی نباشه!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط كار هاي مهم تري (تخريب رييس جمهور) داره.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
با پیشنهاد آقا نیما موافقم. یاعلی
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم براي همتون خصوصا اون k-1 منافق
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون:
باز هم ادعا میکنی که در خط کسی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه ما چی گفتیم که به حال ما افسوس خوردی؟؟؟

این نظر من بود::::::
انتظار داریم همانطور که در پی کشف کارهای بی خردانه شخص مشکوک دولت هستید.....و نامه هنوز تاریخ آن به دو روز نرسیده اف............. را انتشار میدهید........در برابر خاندان سلطنت طلب و شخص ................ و فرزندان فراری و فتنه گرش قد علم کنید"""
________________________
حرف نامربوطی زدم؟؟؟؟؟
آیا ها...... خط قرمز است؟؟؟؟؟؟
________________________
به حول و قوه الهی سرنگونی خاندان سلطنت طلب بهرمانی نزدیک است""
و اون روز...روز تاریخی ملت ایران خواهد بود"""
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل سلام

برای چه برای ما متأسّف هستی؟! آیا جمله یا پیشنهاد زشتی به صراط دادیم؟!
165
|
Iran (Islamic Republic of)
هيچي نيما خان تو بيت المال خور باشي مي موني يا مي ري دور دنيا.
ضمنا طرف انقدر .............. روش نمي شه بمونه.
-----------------------
صراط نامردي نذاري
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا آدماي بي بصيرت و خنثي هستين ...! زبون مو درآورد انقد دليلشو گفتيم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد باشين يا زنگي زنگي يا رومي رومي اما شما اين وسط حيرون هستين ... يكي به اين ور ميزنين يكي به اونور ... اگه ميگين ولايت واقعا با ولايت باشين چون ولايت و اح ..... با هم يه جا جمع نميشن و اگه با اح .... هستين ديگه اداي ولايتمداري رو در نيارين ....
لااقل مردانگي از نوع مهران و k-1 رو داشته باشين كه رك و پوست كنده موضع ضد ولايي شونو ميگن
صدرا
|
United States of America
|
۰۲:۰۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۴
۲
k-1جان من معتقدم احمدی نژادهیچ فرقی نکرده وهمچنان همون احمدی عزیزوبی ادعای ماست هرکسی خلاف اینوبگه تمامیت خواهِ چون غیرواقعی وازسربغض می تازه!چپ وراست!!!اصلاح طلب واصولگرا!!حزب اللهی و...امااینوبدون خیل عظیمی ازحامیان دکترکه بنده هم ازنوع سفت وسختش هستم برااحمدی نژادسینه چاکیم نه مش........ ویارانش البته هیچ دشمنی کینه توزانه ای هم باهاش نداریم حتی منحرفش هم نمیدونیم ولی براحضرت آقاودکتربمیریم.
علی « تنکابن »
|
United States of America
آقا صدرای عزیز؛ سلام

اوّلاً بنده فارغ از درستی یا نادرستی مطالبت و به دور از هرگونه قضاوتی؛ در مورد خط آخر کامنتت توصیّه ای دوستانه به شما می کنم که؛ سعی کن اگر قرار باشد که در دنیا؛ فدائی شویم و خودمان را برای کسی قربانی نمائیم؛ آن شخص فقط ولایت و رهبری باشد ولاغیر!

ثانیّاً: آقا صدرا؛ ظاهراً ماه های پایانی سال گذشته در مورد پاره ای از مسائل با شما مباحثی رو داشته ام. که البته بنده اشتباه می نمودم و مدّتی استکه به اشتباه خویش پِی برده ام و حقّ با شما بود. البته اگر شما همان آقا صدرا باشید و تَشابُه اسمی پیش نیامده باشد.

فلذا حقیقتاً از اینکه دوباره کامنت و حضور شما رو در صراط دیدم؛ خداوکیلی خوشحال شدم. این رو باور کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا امام رضا «ع» مدد***
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
بسم رب الشهدا
به خدا قسم که از اسلام داریم فاصله میگیریم ، کجاست بزرگ مردی مثل علی (ع) که عدالتش سیاست بیافریند ، سیاستی که به جای حرف فقط عمل باشد ، تورو به بزرگ مرد عدالت قسمتون میدم قضاوت نکنین که بزرگترین قاضی خداست و خدا ستار العیوب است ، آبروی کسی را بردن و غیبت گناه کبیره است بیایید فقط انسان باشیم نه بیش از آن نه پست تر
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
مش....... کشتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
اون احمدی نژاد را اصولگرایان کشتند!!!!!!
احمد زرسنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
آفای به اصطلاح دلسوز رهبری و مردم با این حرف هات چی رو میخوای ثابت کنی انشاالله که از روی جهالت باشه وگرنه با این حرف ها اذهان عمومی رو دچار تشویش میکنی و خون به دل رهبری میکنی دلت خوشه پیام دادی و مقالت قشنگ از آب در اومده. نه داداش شما و امثال شما دلتون برا مردم رو رهبری و نظام نسوخته شما با این کارتون فقط میخوای اعتبار سایت و از این جور چیزها رو بالا ببرید و گرنه اگر واقعا دلسوز نظام بودید دلسوز امام خامنه ای بودید دلسوز مردم بودید حرف رهبر روو گوش میکردید . همیشه تو بیاناتشون میفرمایند انقدر با اختلافات دامن نزنید انقدر مسائل فرعی رو بزرگ نکنید مطبوعات حواسشون باشه چی میگن ولی کو گوشه شنوا. به هر حال انشالله از روی جهالت باشه و دیگه تکرار نشه و ادامه این متن تو سایت قرار نگیره همه باهم گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم و صادقانه تابع فرمایشات ایشون باشیم. التماس دعا
n2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۸
افکار همین k-1 و دوستان باعث توهم در احمدی شده
از هاله نور شروع کرد به ...... رسید خدا به بعدش رحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱
۳
ریس جمهور محبوب؟؟؟؟؟؟؟؟ حتمنا محبوت شما که بهتان میرسن
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲
۰
اگه اح...... 84تغییر کرده اون زمان خبری از جریان فتنه نبود حال که کلیه جریانات انحرافی کمر برتخریب دولت دهم بسته ملالی نیست اگر گزارش اح....... درشبهای ماه مبارک رمضان که در حضور مقام معظم رهبری که از شبکه یک پخش شد گوش کرده باشید مشت محکمی بودبر دهان تمامی دشمنان نظام وولایت فقهی
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۳
۰
احمدی نژاد آدم پاکیه.حالا هی بهش تهمت بزنین.الان هم فقط به خاطر این که با رسانه ها و صاحبان رسانه مشکل پیدا کرده اینها هم دارن هی از کاراش ایراد می گیرن.شماها ...... هم بیاد ازش ایراد می گیرد.اینه بنی اسراییل.
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۳
به نظر ميرسه اهالي فتنه 78 و 88 مش........ را به بدنه دولت نفوذ دادند تا با .......... اح...... راه نفوذه خود را هموار كنند ولي بدانند والله خيرالماكرين در كمين آنهاست . شما هم به صدا و يسما بگوئيد سخنان اح........... را كه در دولت نهم در خصوص مديران متخلف را مكرر از صدا و سيما پخش كنند . تا بلكه اح......... از خواب غفلت بيدار بشه .ان شاء الله .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
من احمدی نژاد را دوست دارم.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
من احمدی نژاد را دوست دارم.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
بی خیال بازی های سیاسی فقط سعی کن دانش ومعارفت بالا بره و
به دنبال احادیث اهل بیت باش به جای سیاست