دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
گپ و گفت تک جمله ای / اختصاصی صراط

"جبهه پایداری انقلاب"؛ از تولد و برکات تا دودی در چشم اصولگرایان

نظر محسن رضایی، اسماعیل کوثری، حجت الاسلام ابراهیمی، مصطفی کواکبیان، محمدرضا تابش، حسین نوش آبادی، لاله افتخاری و فاطمه آجرلو در گفتگوی اختصاصی با صراط نیوز پیرامون: "جبهه پایداری انقلاب"
کد خبر : ۳۲۲۸۵
"صراط" - با توجه به داغ شدن فضای سیاسی کشور به دلیل نزدیکی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صراط بر آن شد تا با مطرح کردن سوژه های خاص سیاسی جهت تضارب آرای خواص ، اقدام به انتشار مواضع این افراد با عنوان گپ و گفت تک جمله ای ، پیرامون سوژه مطرح شده نماید .
در همین راستا در اولین گام "جبهه پایداری انقلاب" به عنوان موضوع به اطلاع شخصیتهای سیاسی رسید که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ اسماعیل کوثری نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، نوش آبادی سفیر ایران در عمان ، حجت الاسلام ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و
رئيس هيئت داوري فراکسيون اصولگرايان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان، محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان، لاله افتخاری نماینده مردم تهران و فاطمه آجرلو نماینده کرج از جمله افرادی بودند که به اظهار نظر در مورد "جبهه پایداری انقلاب" پرداختند .


محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرنگار صراط گفت: در حال حاضر هر تشکلی که درست بشود خوب است. نقد تشکلی که تازه به وجود آمده خوب نیست و باید بگذاریم ببینیم بعد از تولد چه می شود.

اسماعیل کوثری

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: من به وحدت بین گروه 7+8 و جبهه پایداری خوش بین هستم. تلاش می کنیم که به اختلاف و انشقاق نیانجامد.


 حجت الاسلام حسین ابراهیمی

نماینده مردم بیرجند گفت:جبهه پایداری جزئی از اصولگرایان هستند که هم علیه فتنه گران بودند و هم با منحرفین در دولت موضع دارند.
رئيس هيئت داوري فراکسيون اصولگرايان اضافه کرد: در فروع اختلافاتی هست که آن هم طبیعی است و امیدواریم که حل بشود.

لاله افتخاری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر اعضای جبهه پایداری به رسالت خود عمل کنند باعث وحدت شده و اگر تابع گروه 7+8 نباشند و به دنبال سهم خواهی باشند دودی می شوند در چشم اصولگرایان که غیر قابل بخشش خواهد بود.

فاطمه آجرلو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید از هر پتانسیلی جهت آوردن مردم پای صندوق های رای استفاده کنیم. جبهه پایداری به گسترده شدن دامنه حضور مردم در انتخابات کمک می کند و جامعه هدف خودشان را دارد. ولی به نظر من گروه 5+6 در مجلس هشتم از 7+8 مجلس نهم قوی تر کار کردند چون اشخاص حقیقی در آن جایی نداشتند.


محمد رضا تابش

نماینده اصلاح طلب مردم اردکان پیرامون تشکیلات اصولگرای جبهه پایداری انقلاب اینگونه اظهار نظر کرد:
خیلی شناختی در مورد جبهه پایداری ندارم. گاهی اوقات از بعضی از مخلوقات اعمالی سر می زند که خداوند هم در کارشان می ماند چه برسد به ما.

مصطفی کواکبیان
نماینده مردم سمنان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس به خبرنگار صراط گفت: اختلافات بین گروه 7+8 و جبهه پایداری به اندازه ای زیاد است که اگر ما به عنوان یک اصلاح طلب در مورد آنها حرفی بزنیم اختلافاتشان را گردن ما خواهند انداخت.



حسین نوش آبادی
سفیر ایران در کشور عمان که ظاهرا قصد کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات مجلس را دارد افزود: جبهه پایداری در راستای جریان اصولگرایی است و بعید است که این تشکل با اصولگرایان به اختلاف برسند زیرا آنها در اصول مشترک هست.
نظرات بینندگان
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۳۵
۶
به اميد خدا بزودي اصولگرايان مي شن زير مجموعه ي اين جبهه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ته قضیه داره رو میشه ها
k-1 مش... چی از جبهه پایداری دفاع میکنه !!!!!
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته قبلش حلوای م..... ور..... وسایر دوستان اراذل رومیخوریم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا که جبهه پایدارای از اصولگرایان سهم میخان تا تو 7+8 راهشون بدن
غلام (جا.........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 حقوق مزايات چقده اينجا ؟
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خيلي جالبه كسايي مثل غلام تهمت هايي رو به من مي زنن كه كاربران سايت ا....... مطرح مي كنند ولي اونها ادعاي ولايت مداري ندارن كه اين ادعا در احمق هايي از جمله غلام بيداد مي كنه. غلام حداقل ولايت فقيه عزيز رو بدنام نكنيد.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 گوگگگولي مگولي چقدر شر و ور ميگي وراج
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل نگاهي به 25 مثبت در مقابل فقط 6 منفي بنداز تا ببيني كي شر و ور ميگه.
'گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان ...آینده از آن جبهه انقلاب اسلامی است...
غلام (جا........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 و مهران شما اون رئيس عدالت پرورتون زياد نبايد دلخوش اين امتيازاي ظاهري باشين 1 ميليون از اين مثبتايي كه بهشون دلخوش كردين با يه ...... !!!! مثل گله گوسفنداي ما رم ميكنن ...
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غلام جان فقط چند ماه صبر كن.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۹
۱۴
k-1 قبلاً هم به شما عرض کردم که جبهه پایداری انقلاب اسلامی رو به نام جریان خبیث انحرافی مصادره نکن!!! این جبهه مخالف آن جریان خبیث و منحرف است.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته علي جان اينجا من اسمي از جريان به اصطلاح انحرافي نيوردم حالا شما از كجا چنين نتيجه اي گرفتي ديگه بماند!
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب k-1 ظاهراً قبلاً در این زمینه با هم مباحثی رو داشته ایم و قرائن نیز با توجّه به خط فکری و گرایش سیاسی تان؛ دالّ بر تأیید کامنت بنده می باشد. و در ضمن «الکِنایةُ أَبلغُ مِن التَّصریح!!!» یا حیدر
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا علي جان اين جبهه زير مجموعه ي رييس جمهور و بايد طبق خواسته ي ايشون عمل كنه در غير اين صورت عمر زيادي نخواهد كرد چون هيچ كدوم از اونها در بين مردم هيچ رايي ندارن دوما من يه بار از شما خواهش كردم يا با ترجمه بنويس يا فارسي بنويس يا انگليسي بنويس يا اصلا ننويس!
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای k-1 جبهه پایداری انقلاب اسلامی زیر نظر دو فقیهِ عارف و عالیقدر حضرات آیات علّامه مصباح یزدی و خوشوقت؛ تأسیس گشته و ربطی به ریاست جمهوری ندارد.

در ضمن این جبهه همان تابلوی انتخاباتی رایحه خوش خدمت می باشد؛ که در این انتخابات با نام جبهه پایداری پا در عرصه انتخابات نهادند.

مهم این نیست که اشخاص آن جبهه؛ چه کسانی هستند و آیا رأی ساز می باشند و یا خیر!!! بلکه این تابلو نماد و تابلوی تفکّر ناب ولائی و اصولگرائی واقعی می باشد؛ که این نماد و تابلو خودش در بین متدیّنین و...قابل قبول و مورد اعتماد بوده و رأی ساز می باشد.

اصلاً خود شخص آقای احمدی نژاد نیز با همین تابلو موفّق به جلب آرای ملّت مسلمان و شریف ایران گشتند. منتها با تابلوی رایحه خوش خدمت که اینک به جبهه پایداری انقلاب اسلامی تغییر نام داده است. و یکی از شروط اساسی و خط قرمزهای جبهه پایداری نیز؛ اعلام برائت از جریان خبیث انحرافی و ساکتین در فتنه سبز 88 می باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا امام سجّاد «ع» مدد***
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علي جان ببين من از كي بهت گفتم شما شكست مي خوريد حالا هي توحه نكن.
علي رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۴
۰
مهم اينست كه جبهه پايداري بر اساس آرمانهاي انقلاب حركت كند چه با ائتلاف و چه بدون ائتلاف!

اصولگرايان و ديگر آقايان راست سنتي با حرفهاي رنگارنگ نمي توانند مثل هميشه ما را فريب دهند.
ما عمل به تكليف مي كنيم نتيجه با خداست...
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۴
۱
برادران ارزشی ام در سایت صراط نیوز؛ با سلام و عرض ادب و احترام

چرا بین همه تشکّلهایی که اعلام موجودیّت کرده اند؛ شما به جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیر داده اید؟! آیا این جبهه حرف بد و نا مربوطی می زند؟! اصلاً این کار شما قابل دفاع نیست.

برادران جبهه پایداری می گویند که؛ ما با جریان انحرافی و ساکتین در زمان فتنه 88 مانند امثال باهنر و...کنار نخواهیم آمد. آیا حرف بدی است؟!

اصلاً چرا باید لاریجانی و قالیباف در کمیته 7+8 سهم ویژه داشته باشند؟! بنده با جملات پایانی خانم آجرلو، با آنکه در برخی اُمور دیگر با وی اختلاف سلیقه اساسی دارم؛ موافقم که: «ولی به نظر من گروه 5+6 در مجلس هشتم از 7+8 مجلس نهم قوی تر کار کردند چون اشخاص حقیقی در آن جایی نداشتند.»!

اصلاً چرا شما اختلاف سلیقه بین اصولگرایان را به جمع اصلاح طلبان کشانده اید؟! آیا از جواب نیش دار! محمّد رضا تابش خجالت نکشیدید و متوجّه اُمور نشدید؟! این مسأله چه ربطی به اصلاح طلبان داشت؟! شما حقّ چنین کار زشتی رو نداشتید.

دوستان عزیز؛ اصلاً بنده سوالاتی در ذهنم در مورد عملکرد صراط نیوز نقش بسته است که عبارتند از:

1- آیا به نظر شما؛ گذاشتن تابلوی «ما با کسی عقد اخوّت نبسته ایم» در کنار این خبر، توجیهی جهت تخریب جبهه پایداری انقلاب اسلامی «به تعبیر حقیر جبهه حزب اللّه» نبوده است؟! اگر بوده است که پس: اِتّقوا اللّه.

امیدوارم که شعار ما با کسی عقد اخوّت نبسته ایمِ شما؛ مصداق کلام نورانی مولا علی «ع» که: کَلمةٌ حَقٌ و یُرادُ بِها الباطل؛ نباشد! واللّه العالم.

2- شما که مدّعی شعار مذکور می باشید و مدّتهاست که دنبال مُچ گیری از جریان خبیث انحرافی و شخص رئیس جمهور هستید که بنده نیز این عملِ شما در مبارزه با جریان انحرافی و باطلِ؛ تحسین می کنم؛ پس چرا نواقص و گَندکاریهای مجلس اصولگرانما را هم پیگیری و رسانه ای نمی کنید؟! چرا عملکرد علی لاریجانی را هم به نقد نمی کشید؟! چرا پیگیر پرونده فسادهای مهدی هاشمی نمی شوید؟! چرا کاری به نُوچه های اکبر هاشمی؛ همچون علی لاریجانی؛ قالیباف؛ باهنر و...ندارید؟!

آیا فقط در مقابل دولت؛ با کسی عقد اخوّت نبسته اید یا ...!

ببخشید که اگر اِحیاناً جسارتی شد. زیرا از خط و مشی شما در مقابل جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ ناراحتم و بی رو دربایستی و بدون نفاق عرض می کنم که؛ اصلاً از رفتار شما در مقابل این جبهه خوشم نیامد!

اینها قسمتی از دغدغه های ذهنی و فکری ام بود که دوستانه مطرح نمودم؛ که امیدوارم در رفتارتان مقابل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، تجدید نظر اساسی و اصلاح نمائید.

موفّق و مویّد باشید.

*** یاعلی بن ابی طالب «ع» مدد***
غلام (جا.........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علي جان .. نارحت نكن خودشو
امير مهدي حجازي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من با نظر علي آقا از شهر زيياي تنكابن موافقم. و كاملا ديدگاه ايشان را تاييد مي كنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱۲
جبهه پایداری اگر قایل به وحدت بود انشقاق پیدا نمیکرد و چهرههای شاخص و السابقون اصولگرا را تضعیف نمینمود ضمن اینکه بنظر میرسد این گروه مانند گروههایی مثل مجاهدین انقلاب اسلامی ، کار گزاران اسلامی ، مشارکت اسلامی ، روزنامه انقلاب اسلامی ، وهر گروه خود ساخته دیگر با سوء استفاده از پسوند اسلامی در پی کسب منافع گروهی وفردی خود میباشد اگر چنین نبود در قالب اصول نظام مقدس اسلامی همچون دیگر آحاد ملت فعالیت مینمود نه اینکه برای خود ویژگیهایی قایل باشد کانه وارث بلامنازع انقلاب اسلامی میباشد . حقیر تصور میتمایم این جبهه تحت پوشش گروه ..... د.... شکل گرفته و کار مینماید
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۲
۳
ياخود احمق هستيد يا افراد رانادان پنداشتيد. قلب مردم ايران باخميني فرزندانش است زندباد پيروان واقعي خميني كبير يا علي مدد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۸
به عنوان یه جوان که در تشکل های سیاسی فعالیت می کنم فقط حرف یک نفر را از همه بهتر کامل و جامع تر دیدم:

لاله افتخاری
یدالله فوق ایدیهم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۰
یدالله فوق ایدیهم ....
حالا خواهید دید که مردم چطور با بصیرت در برابر شما سیاسیون قد علم می کنند ...حالا هی برید با این قالیباف و ... فالوده بخورید .. آی دلم میخواد انتخابات بشه قیاف امثال شماها که خسرالدنیا و آخرت میشید ببینم ...آخه اگه مردم ایران می خواستن با تبلیغات و عملیات روانی داغون و مبتدی و بی منطق امثال سایت صراط و شفاف و اعتدال و .... گول بخورن و دوباره عقب گرد کنن به همون چپ و راست سنتی ، خب سال 88 با اون حجم وسیع تبلیغات BBC و رسانه های حرفه ایی دنیا این اتفاق می افتاد و الان موسوی رای اورده بود ! ولی زهی خیال باطل ! همون طور که آمریکا مردم ایران و نشناخت ، همونطور که اصلاحطلبان مردم ایران نشناختند ، هنمونطور که این کوتوله های سیاسی انحرافی مردم ایران نشناختند ، شما ها هم مردم ایران نشناختید ... !!! یدالله فوق ایدیهم ..فان حزب الله هم الغالبون
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۴
۱۷
خودمون اين k-1 يک شخصيت جالبی بايد باشه.يا خيلی بيکاره و يا مواجب بگيره که هر روز از صبح تا شام کليه سايـت ها را سر بزنه و نظر بده. قربونت برم با اين استعدادی که داری و با حمايت مالی کسانی که سينه چاکشون هستی يه سايت بزن همه رو خلاص کن.
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ايشون و مهران و عدالت قلابي يه شخصيت واقعا قلمبه اي هستن !!
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۳
۳
جدای از بحث اصلی منظور آقای تابش نماینده اردکان ازاین جمله چیست!!
"گاهی اوقات از بعضی از مخلوقات اعمالی سر می زند که خداوند هم در کارشان می ماند چه برسد به ما."
نعوذبالله مگرخدا در کارکدام مخلوق مانده است که ایشان ابراز میکنند؟!!!!!!!!!!
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برطبق نظر نماینده دوم خردادی مجلس "جناب ......"
"خداوند توانایی درک مخلوقات خودش را هم ندارد."

بدیهی است که این سخن نشانه بی ایمانی است ولی متاسفانه هیچ کس پاسخ آقای تابش را نمی دهد ولی اگر همین حرف را یکی از نزدیکان احمدی نژاد زده بود ، هم احمدی نژاد و هم نزدیکانش ، آماج فحش و ناسزا قرار می گرفتند.
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۷
۲
من احمدی نژاد را دوست دارم.
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به ............................