سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

با پخش صدای شجریان از صداوسیما موافقید؟

کد خبر : ۳۶۵۳۴۳
صراط: محمدرضا شجریان در سال 88 با حمایت از جریان فتنه وارد مقطعی از زندگی خود شد که از آن پس وجه سیاسی او بر وجه هنری اش غالب بود. او سپس در نامه ای به رییس وقت صداوسیما خواست تا هیچ یک از آثارش از صداوسیما پخش نشود و تا کنون هم این درخواست را پس نگرفته است.

از آن پس موضوع پخش یا عدم پخش مناجات "ربنا"ی او، هر سال سوژه سیاسی - فرهنگی ماه مبارک رمضان است. امسال وزیر ارشاد هم از صداوسیما خواست تا "ربنا" با صدای او پخش شود. این درخواست با واکنش منفی جواد لاریجانی عضو شورای نظارت بر صداوسیما مواجه شد که مناجات مذکور را با خلاف موازین شرعی تلاوت دانست.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با توجه به سوابق محمدرضا شجریان، نوع آهنگین بودن "ربنا" با صدای او و به طور کلی سیاسی شدن بیش از حد این موضوع، پخش آن را در صداوسیما مناسب می دانید؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۸۷
۲۰۹
این" ربنا" برای من دیگر نه تنها معنویتی به همراه نمی آورد بلکه تهوع آور است. مرا به یاد آتش زنندگان خیمه ابا عبدالله در عاشورای 88 می اندازد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمع حق را پف کنی تو ای عجوز
هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر که بر شمع خدا آرد پف او
شمع کی میرد بسوزد پوز او
چون تو خفاشان بسی بینند خواب
کین جهان ماند یتیم از آفتاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بریده آن لب و حلق و دهان
که کند تف سوی مه یا آسمان
تف برویش باز گردد بی شکی
تف سوی گردون نیابد مسلکی
تا قیامت تف برو بارد ز رب
هم‌چو تبت بر روان بولهب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقعا پخش ربنای شجریان بی معنی است !
مگر خودشان نمیگویند که رسانه ملی بیننده ندارد ! خب چرا میخواهند ربنایشان را از یک رسانه بدون بیننده پخش کنند ؟! بدهند همان صدای امریکا و بی بی سی و ... که خواننده ربنا با آنها قرابت بیشتری دارد و درحالی که از پخش صدایش از رسانه ملی شرم میکرد ، اما با رسانه های دشمن به راحتی مصاحبه و گفت و شنود دارد و شرم هم نمی کند !
عمید پور
|
Iran (Islamic Republic of)
چراغی را که ایزد فروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
چراغ جمهوری اسلامی را هر آنکس پف کند البته ریشه اش را بسوزاند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت نگو ...
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا مردم میخوان پخش بشه
سانسور آواهای مذهبی از خنده دارترین سانسورها در مملکت اسلامی هست.
انظر الی ما قال و لاتنظر الی من قال.
حضرت علی علیه السلام می فرمایند: " نگاه کن چه چیزی گفته می شود ، نگاه نکن چه کسی می گوید."(نهج البلاغه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی و مثبت ها رو بشمار بعدش می فهمی حتی توی زمین خودتون هم بازنده اید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۶۹
۴۱
آقای لاریجانی می فرمایند که ربنای شجریان مشکل شرعی داره! یعنی این دهها سالی که ربنای شجریان پخش میشد، حلال بود ولی تو این دو سه سال اخیر یک مرتبه حرام شده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله. امور ثابت بسیاری هستند که می‌تواند روزی بسته به شرایط حلال یا حرام باشند. طوری حرف میزنید که گویی با احکام اسلام کاملا بیگانه هستید!
از خوردن سرکه انواع میوه‌ها گرفته تا غیبت و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی صدا به گونه ای است که معنا در حاشیه قرار میگیره مشکل پیدا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انچه که درماه مبارک رمضان مهم است روزه گرفتن ورعایت اداب این ماه عزیز است نه ربنای شجریان البته میتوان حدس زد که علت اینکه برخی مسولان اصرار به پخش ان تراک دارند میتواند این باشد که می خواهند مردم را با این حواشی سرگرم کنند تا اعتراضی به گرانی های چراغ خاموش ماه رمضان نداشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در قران داریم که مشرکان و کافران نباید در اباد سازی مساجد دخالت کنند این تعمیم پیدا میکند به کسانی که برای باید نباید های قران اهمیتی قايل نیستند پس خواندن قران از دهانی که همصحبت گوگوش و دشمنان قسم خورده اسلام است نه تنها ثواب ندارد که شایبه گناه هم در ان موجود است از علمای محترم در هر زمینه تقاضا میشود کمی مطالعه بفرمایند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۹۷
۲۶
بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خیر با فتنه گران مخالفیم .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
..... بابا
نا شتاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۵۲
۱۵۵
خیر اصلا نباید پخش شود ما با فتنه گران سنمی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صنمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صنم درسته
اتفقا استاد اثري دارند با نام
"صنما "
بعد روحاني بهتون ميگه بيسواد ، ناراحت ميشيد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۳۳
۳۷
ما که داریم گوش میکنیم . اصل وجاهت صداوسیما رو هواست شما دنبال پخش ربنا از اونید. به جهنم که پخش نمیکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود شجریان نامه داده که صدای من را پخش نکنید. صدا و سیما باید چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از شما بیشتر از این هم انتظار نمی رود . مربیان شما ، شمارا چنین تربیت کردند که هرکسی مخالف شماست باید به جهنم برود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشا الله با اونی که دوست دارید محشور باشید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
باباجون میگه خودش گفته پخش نکنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳۹
۱۲۳
شنیدن صدای فتنه گران از هر قماشی که باشند نه به صلاح مردم می باشد ونه به صلاح خودشان چون بار گناهشان را زیاد میکند .
آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا خ ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳۷
۷۹
سفره خالی افطار ربنای شجریان رو می خواد چکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جان برادر بیشتر کسانی که صدای این جناب رو میخوان اصلا روزه نمیگیرن و در طول سال اونقدر شکمها رو از شبهه پر میکنن که دیدن سفره خالی فقرا به جز وقتهایی که میخوان باهاش سر و صدا راه بندازن غیر ممکن شده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳۶
۸۷
هنرمندی که برخلاف خدا و پیغمبر موضع بگیرد و صدای زن را برای اجرای موسیقی حلال بشمرد و به مذهب و اسلام ایراد و اشکال وارد کند که مذهب در طول 1400 سال است که سد راه هنر شده است و در شبکه های ضد دین و انقلاب اظهار نظر های خلاف مذهب خود را علنا عنوان کند و همسو با فتنه گران و دشمنان انقلاب موضع گیری کند صلاحیت ندارد که نه تنها ربنا ایشان بلکه آثار دیگر ایشان پخش شود
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۸
۱۸
سلام بنظر من دین اسلام دین خشونت نیست هر بنده ایی میتونه در هر موقعیتی که هست توبه کنه وبه آغوش اسلام برگرده بنابراین وقتی خدا بنده خودش رو میبخشه ما هم باید ببخشیم در مورد ایشان هم حیفه که با این همه خدمت به موسیقی اینقدر سخت بگیریم نباید هیزم بریزیم تو آتش دشمنانمون یادمون باشه دیدگاه ما با دیدگاههای فاشیستی غرب متفاوت می باشد مهربان باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان کی دقیقا توبه کرده و کی نپذیرفته؟ خوبه آدم اول سوال رو درک کنه بعد نظر بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث خشونت نیست. مشکل این جاست که آقای شجریان یک روز خوب بودند و امروز به دامن دشمنان ما رفته اند و بر خلاف اسلام حرف می زنند و توبه هم نکرده اند. و خودشان گفته اند که صدای من را پخش نکنید. صدا و سیما باید در این رابطه چه کند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۴۶
۱۰
تا وقتی درستی و صداقت و اعتقاد آدم ها رو با این عکسها می سنجیم، هیچ چیزی از دین خدا نفهمیدیم! دعا کنیم این مبارک یک مقدار رحمانیت خداوند رو جلو چشممون بیاره، تا از این جزمیت آخرت سوز بیرون بیاییم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان دوستان ساده دل عزیز ابو موسی اشعری هم با یک چنین تفکراتی امیر المومنین رو ازخلافت خلع کرد تا کی می خواهید سرتون رو زیر برف نگه دارید تابستون داغ رو متوجه نشدید هنوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس دوم، همینکه ما بالاخونه رو به بقیه نسپردیم تا بجای ما تصمیم بگیرند و بعد ما به ساز اونا برقصیم اجابت امر خداست. ما سرمون زیر برف نیست، فکر می کنیم و دنبال دلیل منطقی می گردیم، اگه پیدا نکردیم بی جهت عالم و آدم رو تکفیر نمی کنیم. این توصیف خود شماست که چون مرشدانتون این آدما رو نفی و دفع می کنند، شما هم مثل ربات همون حرفا و اعمال رو تکرار می کنید! در ضمن ما هم همین مراحل شما رو داشتیم، در دهه اول انقلاب، صبر کنید شما هم بالاخره به ما خواهید رسید! دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۷۳
۳۰
بله که موافقیم. استاد شجریان خون جاری در رگهای ایرانیان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف خودت صحبت کن نه کل ایرانیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا راجع به خودتون تنها صحبت کنید خون رگ ایرانی خون غیرتمند شهدایی است که جان دادند تا امروز هرکدام از شما ...
عبدالله خدابنده
|
Iran (Islamic Republic of)
السلام. هموطن ناشناس دوباره سلام.ربنا (کلام خدا) است. شعر که نیست. استاد شجریان مطرب هستند و شنیدن کلام خدا از زبان قاری قران مناسبتر است تا یک مطرب با ان مشخصات . استاد شجریان ابتدا قاری بود ولی رها کرد و به موسیقی روی اورد و روشی برای زندگی انتخاب کرد که متناسب قران خوانی نیست هرچند خوش الحان باشد - اما بدانید بیشتر مردم حتی خود شما ایشان را فقط با اوازش می شناسند -پس خون جاری رگهای ایرانیان نمی تواند باشد ..... والسلام.
محمد ربیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳۱
۸
مگه من می تونم برم تو صدا و سیما کار کنم؟
مگه برنامه های دلخواه من رو پخش می کنه؟

پس چرا از پول بیت المال باید هزینه بشه واسه صدا و سیما!

شبکه دولتی 1 یا 2 تا
100 تا شبکه صدا و سیما دارن تو تهران فعالیت می کنند و هجم عضیم مالی تو تهران می چرخه!

ما که تو شهرستانیم چرا باید حقمون ضایع بشه!

صدا و سیما خصوصی بشه ربنای شجریان پخش کنه، ربنا با صدای یک شخص دیگر پخش کنه و یا اصلاً ربنا و اذان پخش نکنه

به ما ارتباطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیت المال معنیش این نیست که هرچی شما بخوای پخش شه شاید جنابعالی هر خلافی رو ارزو کنی مشکل خودته صدا و سیما باید صلاح قاطبه مردم رو در نظر بگیره نه بی هدفهایی مثل شما انشا الله خدا همه رو هدایت کنه
محمد ربیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
[ بیت المال معنیش این نیست که هرچی شما بخوای پخش شه شاید جنابعالی هر خلافی رو ارزو کنی مشکل خودته صدا و سیما باید صلاح قاطبه مردم رو در نظر بگیره نه بی هدفهایی مثل شما انشا الله خدا همه رو هدایت کنه]

صدا و سیما رو تعطیل کنن

شما برو هر شبکه ای که دوست داری تاسیس کن! نگاه کن!

از جیب بنده نمی تونن یک عده منفعت کسب کنند

صلاح قاطبه مردم رو شما نمی تونی تعیین کنی
صلاح قاطبه خودت رو خودت می دونی!

انشا الله خداوند متعال دست شما رو از بیت المال قطع کنه

پول حرومی که می خوری، منطق رو از عقلت پرونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۷
۵۱
به عنوان کسی که کمی با علم موسیقی و فقه آشنا هستم فکر می‌کنم نظر آقای محمد جواد لاریجانی بسیار دقیق است. خوب است کسانی که روی نظر ایشان نظر میدهند بدون کینه و صرفا با استدلال نظر ایشان را نقد کنند. من در تمام نقدهایی که دیدم از چندین خواننده گرفته تا سیاسیون هیچ نقد علمی مشاهده نکردم. همه صرفا دوست دارند مطابق علاقه شخصیشان به جنگ یک استدلال بسیار ساده و واضح بروند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۷
۲۶
در این رابطه ذکر چند نکته مهم است.
اول این که فقط بحث صدا نیست خود فرد هم باید معنویت داشته باشد. به خصوص ربنا باید با حال معنوی خوانده شود. روزی خدا به ایشان لطف کرد و این معنویت را برایشان فراهم آورد ولی متاسفانه خود شجریان این توفیق را از خودش سلب کرد

نکته دوم این است که آقای شجریان گفته صدای من را پخش نکنید و این را به صورت مکتوب به صدا و سیما اعلام کرده است. پس وجهه شرعی و قانونی و عرفی هم ندارد که صدای ایشان پخش شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان ربنا را نگفتند در این ماه لطفا حق را بگویید
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
بله دقیقا مثل س... ط......
خخخخخخ
عرفان قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
آقای شجریان در نامه ای که به صدا و سیما زده گفته به جز ربنا که برای مردم خوندم آثار دیگه پخش نشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳۶
۱۵
بله صددرصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۲۲
۵۲
ربنای شجریان به چه درد می خوره تا صوت قران هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۴
۷
خداوند ستارالعیوب است و هیچ انسانی نیست که مشکلی نداشته باشد چرا تصاویر خصوصی مردم را پخش می کنید کلاهتان را قاضی کنید در روز چندبار گناه می کنید حال پیامبر وحشی قاتل حمزه عموی خویش را بخشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسن قربون آدم چیز فهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تصویر خصوصی رو تو البوم میذارن نه تو سایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۸
۱۷
حالتون خوبه ؟ شجریان خودش به صدا و سیما نامه نوشته و گفته که آثارش پخش نشه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش هم ربنا رو استثنا کرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۷
۲۲
شجریان درحد همونهایی است که در کنارشان عکس گرفته کشور اینهمه شهید و جانباز و مفقود و اواره نداده تا دوباره وضعییت قبلی بر قرار بشه مثلا شاه بره و یکی دیگه بیاد و به همون قبلی ها بگه استاد انقدر از شجریان هنرمند تر هست که موقعیت ندارن خودشونو نشون بدن مشگل ما فقط شاه نبود مشگل عملکرد شاه بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۹
۶
همه ی افراد دهه های 40 و 50 و 60 نوجوانی خود را با عطر صدای ربنا استاد شجریان روزه دار بود ه ایم آن زمان که به جز دو روزنامه و یک یا دو کانال رادیو و فقط دو کانال تلویزیون وجود نداشت وقتی برای خرید سفره افطار غروب با دوچرخه خیابانها را طی می کردیم این معنویت صدای استاد بود که با صدای روحبخشش ما را به عالم کمال نزدیکتر میکرد و زیبایی صوت الهی را طنین انداز می کرد ... حتی ما اسم خواننده ربنا را نیز نمی دانستیم لیکن روحمان با آن صدا به آرامش می رسید ... یاد و نامش گرامی باد که با صدای او ماه رمضان برایمان زیبا تر و آرامش بخش تر و ... بود ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش این روزه کمی هم بهتون بصیرت داده بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بصیرت داد که طرفداران تتلو املاک بگیران نجومی را انتخاب نکردیم ( صراط حق منه که جوابم را درج کنی )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱۸
خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۲۴
۴
ما سالها با صدای دلنشین استاد شجریان افطارمان را باز کرده ایم فارغ از دخالت دین در سیاست و یکی از زیبایی های رمضان در شنیدن صدای دم افطار او می دیدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب تیوریسین های صهیونیست همینو میخوان ربنای خوش الحان را گوش کنی بی خیال معنا دین واتیکانی تا اونا هرکار میخوان بکنن
حتی با پرورش کسانی در لباس دین که ترویج همین بی غیرتی دینی را بکنند
خدا رحمت کند شهید مظلوم مدرس را سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۵
۲۸
ربنای این شخص مانند صدای اذان از حلقوم یک غیر مسـ...است و ارزشی ندارد .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط می تونم بگم تو مسلم نیستی که به یک مسلم اتهام غیر مسلمانی می زنی . توبه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر رضا! هرچند اینطور صحبت کردن جناب ناشناس صحیح نیست ولی یادتان باشد که آقای شجریان خودشان رسما اعلام کرده‌اند که بسیاری از آموزه‌های ... را قبول ندارند! در مقام عمل هم که این را نشان داده‌اند، پس شما خیلی نیاز نیست جلوتر از خودشان از ..... ایشان دفاع کنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۷
۲۷
ما خانواده شهدا انزجار و تنفر خودد را از منا... و منا... صفتها بویژه آقای شجریان اعلام میداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم انزجار خودمون رو از شما
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۴
۳
در اینکه شجریان استاد و هنرمند بزرگ آواز است شکی نیست. و در اینکه آقای روحانی در 4 سال ریاست جمهوری اش، هیچ حرفی در مورد ایشان نزدند و در فاصله چند روز به انتهابات آمد و عوام فریبی کرد و اسم استاد را به دهان آورد و توانست عده ای را فریب دهد و رای جمع کند، توهین به استاد بود و اتفاقا روحانی به هدفش رسید. در هرحال استاد اگرچه اشتباه کرد و خودش را به سیاست آلوده کرد، در دل مردم قرار داره و دعای افطار ایشان را دستاویز قرار ندهیم. البته یادمان نرود ، استاد شجریان خودشان دعوا را آغاز کردند و اجازه پخش صدای شان را (بجز دعای ربنا)به صدا و سیما نداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین بمبادی دینی و........ولیاقت هموناس که درعکسه ربط به اسلام نداره-او ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۸
۸
اگه با گوش دادن به ربنای شجریان همه مشکلات از قبیل بیکاری و فقر و فساد حل میش منم موافقم که پخش بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پخش صدا یا عدم پخش صدا به بیکاری و با کاری ربط ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۴
۱۵
پخش نشود بهتر است اسلام دین خوشونت نیست تا زمانی که به آن توهین نشود
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۶
۵
ما ک هر روز نوارش رو گوش میدیم. شاید تو صدا و سیما نباشه ولی هنوز تو دلهای ما و خونه های ما هست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۶
۲
نمدونم چرا همیشه اولین کامنت صراط که تعیین کننده سیره صراط هست ناشناس هست
احتمالا خودشون مینوسین اونم با جملاتی آتشین
اما اینم میدونم از این دفعه یک اسم الکی هم میزارن

بزنید اون دست قشنگه رو به افتخار صراطی ها
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاپرفیلد. ای پیشگو. تو که همه رو میدونی ، پس افشا کن برملا کن .
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۶
۲
اگر ربنای شجریان به دردنمی خورد پس چرا صدای ربنای او را توسط نوجوانی تقلید کردید و پخش کردید عزیزان ربنای شجریان در زمانی که خوانده شده اثر معنویت عجیبی داشت که هنوز که هنوز است از بین نخواهد رفت اگرچه خودش عوض شود چون در زمانش اینمناجات را آنچنان از ته دل و وجودش خواند که همیشه به دل می نشیند این ربنای آن زمانش است نه حالش؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه الحان موسیقی اختراع ایشان است که حق استفاده مختص ایشون باشه نه دعای ربنا ملک طلقشون یه روزی به طور اتفاقی یک ضبطی صورت گرفته خدا برایش خواست همگانی شود حالا هم خودش خواسته که نشود اینهمه دایه دلسوزتر از مادر جز به منظور تشویش اذهان به چه منظور اینهمه صدا میکنند
واقعا مشکل مملکت ما این دعا است دشمن مردم ما رو خوب شناخته که حربه های کهنه را در هر دور انتخابات به کار میگیره چون میدونه مردم ما اصل رو رها میکنن و فرع و می چسبن
رزمنده جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۶
۸
البته که موافقم البته این رسانه به جز اندکی از مردم دیگر مخاطبی ندارد چون در این سال ها جهت گیری های یک سویه داشته و شده رسانه میلی واقعا از مردم دور شده این رسانه.
وقتی بیست و چهار میلیون نفر موافق پخش صدای ملکوتی شجریان هستند رادیو و تلویزیون حق ندارد در برابر این جمعیت مقاومت کند این رسانه میراث یک عده خاص نیست خصوصا وقتی که با پول بیت المال اداره میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بقیه 60 میلیون جمعین کشور هم از نظر شما افراطیون ملقب به معتدل ادم نیستن دیگه خدا خرو شناخت شاخش نداد
حمید
|
Germany
|
۰۱:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۱۴
۶
1. متاسفم برای بچه حزب الهی هایی که فقط دافعه دارند. بلد نیستند جذب کنند و یا افراد رو حفظ کنند.
2.استاد شجریان سال 74وقتی نامه نوشتند برای عدم پخش صداشون از صدا و سیما، ربنا را استثنا کردند و گفتند ربنا مال مردمه.
3. خداییش قراره تا کی مردم با رایشون بگند با نظرات تندتون مخالفیم و نمیفهمید.قراره چندبار دیگه تو انتخابات شکست بخورید.
چرا باورتون نیست برای پیروزی در انتخابات سیاسی بایستی تو انتخابات مختلف اعم از انتخاب مسائل و مصادیق هنری،فرهنگی و اجتماعی موفق باشین.
باورتون نیست جایگاه اجتماعیتون به خاطر همین کارهای بچه گونه داره از دست میره.مردم از روحانی ناراحتند اما بخاطر اینکه تفکر شما حاکم نشه بهش رای میدهند.
4.سی سال مردم با با ربنای شجریان روزه شون رو باز کردند.سخته بفهمید مردم استاد رو دوسش دارند.واقعا نمیشه یک هنرمند رو ناز کشید و بگیداستاد اگه از چیزی ناراحتی بگو و اصطلاحا حذب انقلابش بکنیم و این اسطوره رو حفظش کنیم.جذب حداکثری تون اینه؟!! عجبا
ناشناس
|
Germany
برارد موضوع رو کاملا اشتباه متوجه شدی کاری به صراط ندارم ولی وقتی چیزی دستاویز کسانی شد که حتی روزه نمی گیرند دیگر ارزشی ندارد چه برسد به انکه خواننده انهم در علن با دشمنان این مملکت عکس یادگاری بگیرد و موضع رسمی بگیرد
ما نفهمیدیم از کی هنرمندان سیاستمدار شدندو اونقدر کارکشته شدن که در امورات مملکت اظهار نظر کنن در حالیکه که تحمل نقد منتقدین حرفه خودشون رو هم ندارن
خوبی که از حد بگذرد
نادان خیال بد کند
وارثان انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۷
۴
از مجموع نظرات فهمیدم که علیرغم اینکه برای هر با وجدانی در طی این سالها معلوم شد که فتنه گر م. ا... بوده نه کروبی و موسوی، علیرغم اینکه برای هر با وجدانی معلوم شد که حرفای موسوی در مناظره دقیق از آب دراومد و زمان نشان داد که مدعیان بصیرت بی بصیرت ترین ها بودند علیرغم اینکه مردم صادق و پاکدل ما میدانند که روز عاشورای 88 نه طرفداران موسوی و کروبی بلکه حرام خواران بیت المال که شکم شان از حرام انباشته و حرف حق را نفهمیده و نخواهند فهمید، فیلم بازی کرده و فقط بخش هایی را برای مردم نشان دادند که دلشان میخواهد ... و حضور مردم در 9 دی برای دفاع از امام حسین (ع) صرف نظر از اینکه واقعا چه کسی به امام توهین کرده بوده را به اسم دفاع از ... خودشان در صدا و سیمای... به خورد مردم داده و میدهند هنوز عده ای هستند که تصور نمیکنم اینقدر .... باشند که نفهمند بلکه خودشان را به .... زده و مدام میخواهند گندکاری های خودشان را به اسم «...» به خورد مردم بدهند.
شجریان از حق دفاع کرد و ........ تا حق جای خود را بگیرد و اسلام و قرآن و انقلاب پاک اسلامی به سر جای خود برگردد. امید که این انقلاب که ثمره خون شهیدان پاک وطن است از دست .... وطن فروشان و غارتگران بیت المال و فتنه گرانی که 99 درصدشون با پوستین ... سالها این مملکت رو چاپیده اند، نجات یابد و قطعا همین گونه خواهد شد. حق هرگز زایل نمیشود سیلی پشت سیلی دندان های فتنه گران حرام خوار را که اسم خود را بر دیگران گذاشته اند در دهان شان خورد خواهد کرد.
والسلام علی من التبع الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش دقیقا حق کجای بغل گوگوش و مجری شبکه امریکایی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنتو بي بصيرت اصولگرايان بودند كه به احمدي ن‍اد بال و پر دادند و خودشون هم الان مخالف احمدينزاد هستند ، فقط با 10-12 سال تاخير ، دوزاري شون افتاده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۱۴
بنده به عنوان قاری قران به رینای ایشان از نظرصوتی نمره 10 و از نظر لحنی نمره منفی می دهم مثل اینک ایشان دارد موسیقی اجرا میدهد ......و اما وقتی کسی به خود اجازه می دهد بگوید اسلام تا 1400 نتوانسته با هنر کنار بیاید تکلیف همگان مشخص می شود .....ویک جریان سیاسی چه عمدا غیر عمد به خاطر رای آوری آبروی ایشان را در بین مردم از بین میبرنند . واقعا به روش رای آوری دروغ استفاده از احساس رای دهندگان ...چه گفت واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خود شیفته هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخ ! استاد شهريار پرهيزگار و حتي مرحوم منشاوي هم اينطوري با اعتماد ب نفس حرف نميزنه!! چند سالته كوچولو ؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۸
خدا وکیلی کسایی که روز قدس با شیشه آب معدنی اومدن توی خیابون، ربنا و افطار و این حرف ها چی می فهمند. تاریخ مصرف این صدا تمام شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عیب مبین تا هنر آری بدست
ناشناسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۸
با سلام هایده هم "علی گویم "را خوانده بنا به نظر دوستان نا آشنا با فقه شاید باید با توجه به نیت قلبی ان مرحوم بعد از ربنای شجریان "علی گویم "خانم هایده هم پخش شود ?لطفا یاد بگیریم اگر تخصص در امری را نداریم به آن حوزه ورود پیدا نکنید تمدن یعنی این .
علی
|
Germany
|
۰۷:۳۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
چرا قبل از حوادث هشتاد وهشت عکسهای شجریان با زنان بی حجاب رو نشون نمیدادید؟،این قضیه نشون داد شما حزب الهی ها همه چیزو از منظر سیاست میبینید،یعنی اگه قرآن هم باشه ولی از نظر سیاسی با شما موافق نباشه جهنمیه،ولی اگه طرف دزد و قاچاقچی و شیشه ای باشه ولی بگه من .... آدم خوبیه،تو این جور جاها ما میفهمیم که تمام دین و مذهبی که ازش دم میزنید یه اسباب و وسیله ست برای مقاصد شخصی خودتون
ناشناس
|
Germany
زندگی شخصی ادما تا وقتی تصمیم نگرفتن که بر حوادث سرزمینی تاثیر سوء بذارن به خودشون مربوطه اما وقتی تصمیم میگیرن با دشمن مملکت هم سو بشن مردم باید بفهمن با کی طرف بودن تا حالا
ضمن اینکه از این نظر باشما موافق هستم که بزرگ کردن کسانی نظیر ایشون یا بازیگرانی که به خودشون حق میدن به قشر ضعیف جامعه بی حرمتی کنن کلا اشتباهی بود که صدا و سیما چند سالی است به ان اهتمام دارد
متاسفم که هیچکس سر جای خودش نیست
عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۲
گویی عده ای در عالم دیگری سیر می کنند گوش وچشم شان بسته است تعقل نمی کنند آنچه برایشان مهم است مخالفت با صدا سیما است چون بی توجه به هواهای نفسانی آنان عمل می کند کلا دوست دارندساز مخالف بزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۱۰
۴
ما همه ی مردم که به دکتر روحانی رای دادیم با پخش ربنای استاد شجریان موافق هستیم .... درک و فهم این موضوع خیلی سخت بوده که نظر سنجی برایش گذاشته اید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درک این موضوع سخته که شما چرا خودتون رو همه مردم میدونید 60 میلیون نفر به اون ادم رای ندادن قابل فهم هست این براتون ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۶
سلام "فتنه "یک شاخص در بقا انقلاب اسلامی است شما را به خون شهدا رعایت این شاخص را کنید
محمد نجف ابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۵
سلام ااقای روحانی از این حربه برای رای اوری استفاده نمود ای مشکلات ازدواج جوان ها حل میشود با پخش زبنا ایا مشکل اقتصادی همین است این برای فرا فکنیاست
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۸
۴
صدای ربنای شجریان از کودکی در ذهن ها ماندگار شده
چه پخش کنن چه نکنن
ما زمزمه خواهیم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زمزمه ما نه به خاطر ایشون بلکه به خاطر نوای خوش قرانی این دعاست
امیدرضا
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۹
ربنا با طعم گوگوش و ضد انقلاب
عجب حال و هوای معنوی به آدم دست میده
به به
ناشناس
|
United States of America
چشماتو درویش کن گوشاتو بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۹
۴
استاد محمدرضا شجریان استاد تمام تاریخ و ربنای ایشان زیباترین و ملکوتی ترین ربنای تاریخ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میدونی دقیقا ملکوت کجاست و نسبت ملکوت با اقای شجریان چیه دقیقا
کاش خود این ادم قدر نعمتی که خدا بهش داده بود رو میفهمید بلکه برای اخرتش یه توشه ای میشد
ولی حیف سیب سرخ نصیب دست ...
خوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
خواب دیدی خیر باشه ملکوت از نظر شما چیه
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۳
اولا مشکل و مشکلات کشور ما و همچنین کمبودهای جامعه نغمه و اهنگ و موسیقی نیست . ثانیا مگر فقط شجریان خواننده است و بقیه مرده اند . ثالثا خود ایشان بعد از فتنه 88 که در دام فتنه گران افتاد به صدا و سیما نامه نوشت که صدا و آثارم را پخش نکنید . و حکایت شجریان و دولت شده آن حکایتی که در مراسم تدفین اعلام کردند مرحوم وصیت کرده که کسی لباس مشکی نپوشد . مردم گفتند : مرحوم غلط کرده ما بع احترام مرحوم مشکی می پوشیم . خالا این آقا میگه دوست ندارم صدای من پخش شود . کسانی که به دنبال جمع کردن رای مردم هستند میگن غلط کرده باید صداش پخش شود . التماس تفکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۲
دوستان یه چیزی می نویسم بدون جانبداری. ایشان استاد بلامنازع موسیقی و اواز هستند بنده معترفم. اما چه معنی میده یه هنرمند که موقع شروع به کار خودش و اثارش رو متعلق به مردم بدونه و بگه تا مردم نباشند ما هیچ هستیم و برای وطن و مردم کارمیکنیم.بعد همین هنرمندها بیان شرط بذارند که نباید اثارم از تلویزیون ورادیوی کشورم پخش بشه. خیلی ها دسترسی شون فقط به تلویزیون هست توروستاها و خیلی از وسایل ارتباط جمعی روندارند وهنرمندی به بزرگی ایشون وقتی منع میکنه پخش اثرش رو یعنی هموم مردمی که اقایان مدعی خدمت وکاربراشون هستندرو محروم کردند. هنرمندمتعلق به مردمه ونباید مردم رو تحریم کنه.همه دارن ماروتحریم می کنند پس چه فرقی هست با دشمن.درثانی اقای شجریان نبایددرسال 88 دعوای خونه رو میبرد سرکوچه و خیابان و بره تو شبکه های مخالف نظام ایران و مخالفان نظام از اون برعلیه کشورش استفاده کنند و مردم ایران محروم باشند. اگر ایشان به فکر معنویت بود حتماباید میدونست پخش این کارهرچندباایرادهایی که براش واردکردند و مشکلی که خودش بوجوداورده براش اجرداشته چون بعداز فوتش هم برا خدابیامرزی ازطرف مردم بکارش می امد اما دیدیم که ایشان پخش کارهاش رو ممنوع کرد.الان که بیمارشدووارد ایران شد دولت برا منظورهای سیاسی داره این قضیه رو علم میکنه و مامردم هم که انگار نه انگار مشکلات دیگه ای هم داریم و نباید حواسمون از مطالبه گری از دولت بااین کارها منحرف بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۳
اقای شجریان اگر مردمی بودند پس چرا قیمت بلیط کنسرت هاشون در زمان خودش سر به فلک میکشید و چرا صدا سیما را منع کردند که مردم گوش ندهند چرا دنبال بهانه بودند از کشور خارج بشوند و... حالا این همه سال گوش ندادیم اینم روش یعنی افطار نکردیم این چند سال....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قیمت کدوم کنسرت ارزونه
تتلو
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۵
خير موافق نيستم - بدليل اينكه ايشان بصيرت و وجاهت لازم را بعنوان يك هنرمند ملي و مردمي ندارند شايسته است كه اين نغمه معنوي توسط هنرمنداني متعهد اجرا شود - اما اصل قضيه سواستفاده از ايشان توسط افراد موج سوار و هياهو كر است همانهايي كه كارنامه اي ندارند و به غير از خودشان به چيز ديكري فكر نميكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بصیرت سال 88 شما گوش فلک رو کر کرد هنوز نفهمیده اید که چه قدر بصیرت داشته اید؟!!!!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۲
اصولا نباید کارهای مذهبی و یا مجری های مذهبی که در حالت عادی زندگی به عکس آن عمل میکنند اجازه پخش داده شود
سجاد زینعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۲
سلام.خسته نباشین به نظر بنده برای این سوال شما یه نظرسنجی درصدی بزارین تا اعتبار کار بالا بره نه اینکه نظرات همسو رو بزارین .با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۶
۳
بله بله بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۸
۳
می‌گویند خدا نکند که "روزیِ آدم بیافتد به دست قوزی!" ("قوزی​" به معنای لجباز و یکدنده است، و قوز به معنی مشکل! مانند "قوز بالای قوز" که یعنی مشکل بالای مشکل!) اوج بدبختی است که کار آدم به دست افراد "...لجباز" بیافتد!
ظاهراً سالهاست که مشکلات این مردم به دست "قوزی‌ها"ی ... و لجوج افتاده و "حل‌نشده" باقی مانده‌اند! مسئله‌ی پخش «ربّنای استاد شجریان» یکی از آنهاست که یک ملت می‌خواهند ولی قوزی‌ها نمی‌گذارند! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کار شما ها بیشتر شبیه قوزی است چون خودتان را همه ملت می بینید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۵
۶
به نظر من ربنا رو باید با اجرای مشترک بانو گوگوش و استاد شجریان از تلویزیون پخش کنن
اینجوری جذابیتشم برای روزه خورها بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر تو خیلی باحالی
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۷
۵
پخش «ربّنا» ی استاد شجریان خواست اکثریت مردمه. صدا وسیما باید به خواست مردم توجّه کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین نکنید لطفا
روزه دارهاهم شجریان گوش میدن
پس حساب شما یوم القیامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۹
۲
ما تنها صداي تتلو را مي خواهيم آن هم در زمان افطار از صحن امام رضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش یه کم شجاع اونو داشتید متاسفم براتون که ساسی مانکن و کنار منتخبتون ندیدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرم آوره. از کسایی که از ... بی ادب و گستاخ و وطن فروش حمایت کنند، انتظاری جز این نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۶
صداي كه با دشمنان نظام همناهنگ است و فتنه گر نمبي خواهم بشنوم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۷
خير موافق نيستم - بدليل اينكه ايشان بصيرت و وجاهت لازم را بعنوان يك هنرمند ملي و مردمي ندارند شايسته است كه اين نغمه معنوي توسط هنرمنداني متعهد اجرا شود - اما اصل قضيه سواستفاده از ايشان توسط افراد موج سوار و هياهو كر است همانهايي كه كارنامه اي ندارند و به غير از خودشان به چيز ديكري فكر نميكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تتلو خوبه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۴
موضع گیری ها و اظهارات این فرد مبنی بر اینکه اینها ۱۴۰۰ سال است که با موسیقی مخالفند و یا اینکه من بعد از انقلاب یک روز هم خوشحال نبوده ام نشان از مشکلات ریشه ای وی با ... و انقلاب دارد. البته زمانی هم که می خواند - تفنگت را زمین بگذار دلیلش این بود که می خواست به جای تفنگ ابزار .... را بردارد. یادش بخیر حیاط خونتون تو شهرک غرب و ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۸
۲
مگه هنوز كسى صدا و سيما ى ميلى هم تماشا ميكنه؟؟
1
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خیرت بده . وقتی تماشاگر نداره بعضی ها چرا در حال جر دادن خودشان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیمای میلی شما که ماهوارست و قر و قمیش و اووووه محتوی نوش جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۳
کسی که نقش دشمن رو بازی می کنه و میگه وقتی صدام از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش میشه شرمنده می شم اگه بهترین قرآن تاریخ هم بخونه باطل است ربنا که جای خودش و داره...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۴
۳
من از اولش هم از صدای جیغی این بابا بدم میومد! مردم جوگیر اند به خدا! به جای این که به خود صدا گوش بدند و متوجه بشن چقدر رو اعصابه! یا تو حال ماه رمضون اند یا تو وادی سیاست!!!! بیخیال شید دیگه. مرسی. اه.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۳
شب جنگ جمل صدای قرآن زیبایی از جبهه نهروان می آمد. فردا امیرالمومنین با نیزه پیکری را از میان نی ها بیرون کشید وفرمود این همان است که به دروغ قرآن می خواند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۴
دیگه ربنا اون حس و حال قبل رو نداره.چون آقای شجریان اعلام کرد که با .. مشکل داره.اگر آقای شجریان اعلام کنه که اسلام و انقلاب رو دوست داره و احترام قائله برای مردم اونوقت دوست دارم بازهم ربنا پخش بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۴
لطفا به این حقیقت توجه کنید ایشان خودشان نخواسته اند صدایشان پخش شود، آیا می بینید ؟می شنوید؟ می فهمید؟نمی خواهید ببینید ؟نمی خواهید بشنوید؟نمی خواهید بفهمید؟باز بگوئید مقصر صداوسیما است،ازاین همه کج فهمی خسته شدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد شجریان به خاطر غیر مجاز پخش صدایش در آهنگ یاد ایام با تصاویری جنگی و.... به صدا و سیما نامه نوشت که دیگر حق ندارید صدای من را پخش کنید به جز صدای ربنا لذا در نامه ایشان به صدا و سیما پخش ربنا را مجزا دانسته
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۵
۲
استاد شجریان درقلب مردمان هنردوست قراردارد انانی که مغرضانه
نسبت به او اظهار نظر میکنند کوردلانند
شما عادت به توهین وافترا دارید خداوند متعال درباره رفتار شماها
قضاوت خواهد کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۵
۲
شجریان رو مگه میشه کسی دوست نداشته باشه؟
این مرد در یاد و خاطره ایرانیان ماندگار خواهد شد...
ناشناس
|
United States of America
لطفا وکیل وصی مردم ایران نشید. خیلی ها رو می شناسم که تحمل گوش دادن به اراجیف این بابا رو برای 1 ثانیه هم ندارند. این اقا ...... است. حالا خوبه هر چی داره از این نظام داره. خداییش کی قبل از انقلاب شجریان می شناخت، تا گلپا بود.
انقلابی شیعه منصف
|
Pakistan
|
۰۱:۴۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۵
۲
اگه مشکل استاد اینه که با فتنه گران همراه شده ، ایشان از مردم حمایت کرده در برابر کسانی که جرقه فتنه رو زدند و مردم رو خس و خاشاک برشمردند - چهره منفور استاد شجریان نیست ، بلکه کسانی هستند که ثروت کشور رو به باد دادند ، در برابر رهبری ایستادند ، برای عده ای ثروت بادآورده درست کردند ، ادعای قداست و نایبی امام زمان رو کردند و دین و اعتقادات مردم رو به سخره گرفتند ، به نظر میاد مخالفین استاد موافقان این اشخاص هستند ، نوک پیکان رو اشتباه به سمت استاد شجریان گرفتید و بهتره بازیچه سیاسیون نشید که فتنه گران بی.هنر کسان دیگرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱
نه اذان پخش کنه نه ربنا

فیلم های روز امریکا رو بدون سانسور (یکمی سانسور اشکال نداره) پخش کنه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بین فیلمهای هالیوود یک آهنگ هم از تتلو پخش بشه خیلی عالیه مثل بغ بغو .....
حمید
|
Germany
|
۰۷:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۲
۵
اف بر شما جماعت روشنفکرنما...اغا ما عقب مانده...یارو خودش گفته نمیخوام پخش بشه دیگه چی میخواین...باا ایهاالناس رفته با گوگوش عکس گرفته ..عکس گرفتن من و امثال من مهم نیست ..جناب استاااااااد ارجمند باید درک میکرد گوگوش از همجنسبازا حمایت کرده با اهنگ بهشت...اغا قبول گوگوشم ادم بالاخره یا ربنا یا همجنس بازا ..ولله بهم نمیخوره..قسم میخورم بیشتر اوناییکه سنگ ربنا رو به سینه میزنن روزه نمیگرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۶
۲
دیگران را نمی‌دانم اما من خودم تا دیشب یک عمر با ربنای مورد دار آقای شجریان دم افطار اشک در چشمم غلطیده بود و دل شکسته به درگاه خداوند دست تکدی دراز کرده بودم. اما از دیشب و پس از روشنگری شما دیگر ربنا را گوش نکردم، نه اشک به چشمم غلطید، نه دلم شکست، نه دست درازی به سمت خدا، که جای شما خالی تتلو گوش کردم و چنان شعفی به من دست داد که نگو و نپرس. آش خوردم اما انگار کله‌پاچه به بدن زدم و چنان بالا زده بود و به شعف آمده بودم که هزار بار جایت را خالی کنم. پدر بیامرز چرا زودتر ما را از این گمراهی نجات نبخشیدی؟!!

حالا خوب گوش کن، ما در این ایام به جز ربنای شجریان، اذان موذن‌زاده، مناجات پرهیزگار و منشاوی و عبدالباسط هم گوش می‌کنیم. اگر این‌ها هم مورد دارد حتماً برایمان بگو. تازه به همان قبله‌ای که طالقانی و خاتمی و موسوی و... نماز می‌خوانند به نماز می‌ایستیم، مدیونی اگر قبله را هم بخواهی عوض کنی و تعارف کنی. محکم برو جلو ما همه پشت توییم!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۴
۵
شجریان به خاطر برخی سیاسی کاری ها به مردم بی احترامی کرد صدای او برای مردم پخش می شد نه برای دولت بهتر است اصلا پخش نشود
ان نوجوان بهتر از شجریان ربنا می خواند
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۳
۵
آنهایی صدای ربنای شجریان را میخواهند اصلا روزه نمی گیرنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم برای دیگاه بدبینانه شما /من و خانواده ام بسیار مذهبی هستیم الان هم زبان روزه هستم از لحاظ سیاسی هم دشمن سران فتنه و مرید امام خامنه ای هستم// از طرفداران شجریان و پخش ربتای ماندگار او می باشم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانمِ سجادی! من روزه هستم و با زبانِ روزه دارم تایپ می کنم. پاسخگویی به این تهمتت را به خدا واگذار می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
آثار این افتخار موسیقی ایرانی در دسترس همگان هست و هر وقت بخواهیم گوش میکنیم ، اینقدر خودتونو ناراحت نکنید...او هرگز نمیمیرد...
بیکار و گرسنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
عزیزان اونی که این قضیه را مطرح کرد به هدفش رسید و رای یه تعداد آدم احساسی را کسب کرد دیگم فکر ربنا و مرغ سحر را به مخیلش راه نمیده حالا شما بشینید هی نظر بدبد شجر خوبه یا بد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۰
۱
ابتدا برای جلبِ نظرِ منفیِ کاربران، حسابی مقدمه چینی کرده اید و بعد نظرشان را خواسته اید. این چه طور نظرسنجی است؟ منطقی تر این بود که خودتان در بارۀ موضوع اظهارِ نظر نکنید و آن را به عهدۀ نظر دهندگان بگذارید. ضمنا، این که گفته اید شجریان خودش خواسته است که آثارش از صدا و سیما پخش نشود، این مطلب در موردِ ربّنا صدق نمی کند و شجریان بارها گفته است که ربّنا متعلق به مردم است و او خود را مالکِ آن نمی داند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۴
۱
شجریان هنرمندی برای مردم است و من خواهان پخش صدای استاد از رسانه ای ادعا دارد ملی است دارم هرچند این رسانه میلی است نه ملی
لپ لپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
خداوندا مارا با شهدا مهشور كن و اونايي كه منفي ميدن را با يزيد وشاهان زمان مهشوركن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
عجب حرفی میزنید
معلومه که مخالف پخشش هستیم
حتی شوخیش هم قشنگ نیست
صدای خارق العاده ی استاد
در یه همچین صدا و سیمای مفتضحی پخش بشه
ما خودمون دانلود کردیم گوش میدیم.
شما صدا و سیما تون رو بذارین دم کوزه آبشو بخورین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
باسلان . در دین اسلام همه قابل احترام هستند ، اما وقتی خود جناب استاد طبق نامه ای به صدا وسیما از پخش صدایشان جلوگیری کرده بودند و همین مستند نشینان که در آن دوره جزء امنیتی ها بودند وصداشون هم در نمی آمد چه بسا هم حامی آن دوره بودند ، چرا حالا نظرشان برگشته نمیدانیم ،اما اینرا میدانیم شهدای زیادی با این امنیتی ها بودند وبرای امنیت کشورشان از جان شان گذشتند تا ما با آرامش زندگی کنیم ... صدای استاد دلنشین بود امیدوارم خدا بخاطر همین ربنا گناه استاد را ببخشد که با دشمنان برعلیه نظام مصاحبه میکند و ... البته نظام بدون نقص نیست اما جوانمردی نیست مشکلات خانواده بین نامحرمان و ناکسان مطرح شود دراین چهل سال حکومت حوادث تلخ کم نداشتیم و عده ای که در مسند بر مردم خیانت کردند اما یاد مان نرود خونها داده شده تا اسلانم اصیل زنده بماند ... باید مبارزه کرد و بصیرت افزایی کرد تا نااهلان از مسند دور شوند و صالحان بمانند . اسلام با هیچکس شوخی ندارد و هرکس پایش کج رود نابود شدنی است حتی رئیس جمهور ... باشد . پس مراقب باشیم گرفتار دنیا و دنیا پرستان نشویم ...همگی موفق باشید برای هم دعا کنیم بویژه برای جوانان دعا کنیم ... اگر در نگارش اشتباه دیدید ببخشید
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
او جلد دوم ......... شنیدن صدای ... گناهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
استاد شجریان صدای ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۴
۲
يعني انتخاب بين تتلو و شجريان ، اين قدر كار مشكليه !!! به يه بچه هم بگي ميتونه بفهمه كدام به صداي "انسان " نزديكتره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
۳
۳
مخالف
مخالف
مخالف
مخالف
مخالف
مخالف
سعید امامی
|
Saudi Arabia
|
۰۰:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۳
۲
سلام عزیزان،استاد شجریان بخاطر اعتقاداتشان ممنوع التصویر صدا صوت نفس نظر و........هستند فقط همین
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
جناب لاریجانی در این سی سالی ربنا پخش می شد شماکجابودید که فتوا دهید . متاسفم که شما دین و روزه مردم را هم سیاسی کردید . به رای و نظر مردم احترام بگذارید . اصول گرایان 13 میلیون رای بیشتر ندارند البته با تتلو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
باسلام
کسی که بگویداگرمن اروغ هم بزنم مردم دورم جمع میشوندنمیتواندادم حسابی باشد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۰
۲
چه شده که شما انقدر خانواده شهدا رو به نفع خودتون مصادره میکنین؟؟؟
به جز برادر شهیدم ، پنج شهید فقط در خانواده درجه یک پدری و مادری ، فدای این خاک کردیم.
چه کسی گفته شما با جهلتون هوای خانواده شهدا رو داشته باشین
اینکه میفرمایین ، خانواده شهدا از پخش ربنای استاد راضی نیستن ، دروغ محضه ، اتفاقا ما از صدا و سیما راضی نیستیم که حتی خانواده شهدا رو به نفع خود مصادره میکنه
در ضمن ، بنده موافق عدم پخش صدای ایشون از تلوزیون هستم.
صدا و سیما شایستگی پخش این ربنا رو نداره و در حدی نیست کهاین آیات ملکوتی رو با هنجره آسمانی استاد پخش کنه
شما به فکر دور ریختن پول بیت المال باشید با شبکه های چرت و پرتی که روز به روز بیشتر و مزخرف تر میشن ، ما ربنای استاد رو قبل از اذان برای خودمون میذاریم تا رمضانمون روحانی تر و معنوی تر بشه، شما به فکر جلف بازیهای شبکه هاتون تو این ماه مبارک باشین تا جیبتون رو پر کنین.
خجالت هم نمیکشن
حامد
|
Germany
|
۰۷:۵۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
سلام.
موافق نیستم پخش بشه.
ایشون با توجه به مواضعشون در سال 88 تبدیل به یک چهره ی سیاسی شدن. الان یه عده ایشونو دوست دارن یه عده متنفرم. رمضان که سیاسی و جناحی نیست. نمیشه چیزیو پخش کرد ک فقط به مزاج یه عده ی خاص خوش بیاد. رمضان ماه معنوی و ماه همدلی هست. بهتره ربنای بزارن که دور از مشاجره باشه در از حاشیه باشه و همین کار رو هم کردن. از صدا و سیما واسه اینکارشون متشکرم.
سیدجوادمعتمدی یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
ربنای استاد شجریان حتی با وجود مخالفت صداوسیما وامثال جناب دکتر لاریجانی در اذهان پاک نخواهد شد این صدا ملکوتی است برای مردم نظر عده ای مهم نیست صداوسیما وجناب دکتر لاریجانی نظر شخصی دارن که بیشتر نظرشان سیاسی است
علی
|
Germany
|
۰۸:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
صدرصد
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
بد تر از تتلو ها اینقدر تتلو تتلو نکنید من اورا نمی شناسم و نمیدانم چکار کرده ولی میدانم هر آدم بدی میتواند توبه کند وجزو بهترین ها شود اما شجریان ... توبه نکرده ودر خارج از ایران بسر میبرد و کتبا اجازه پخش نداده صراط تفرقه انداز دست از این کارها بردار
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
بله . کاملا با پخش ربنا با صدای استاد آواز ایران جناب آقای شجریان موافقم ...
شیر فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۰
۱
مو اهل روستای برره بیدم.مو کلا" طرفدار تتلو بیدم..میدونی ای که گفتوم ای ینی چه؟
ینی ای که مو از اسو شجریان هیچی نموفهمم فقط تتلو عشقه..راسی کسی آهنگای تتلوی از بره!!!تتلو هم ولاتیمون بیده
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
100 در 100 مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
به نظر یک مساله بسیار ساده را خیلی سخت کرده ایم/ ربنای شجریان یک اثر هنری است اکثریت مردم و مومنین مایل به پخش آن هستند .
موافق /موافق / موافق
بنده از مخالفان شدید سران فتنه هستم و با زبان روزه نظر می دهم /اما این بحث هیچ ربطی به سران فتنه ندارد الکی برای جامعه هزینه نتراشیم
مردم عوام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
چند مطلب وجود دارد ...

1: استاد شجریان بخاطر کلمه خس و خاشاک که به مردم لقب داده شد ناراحت شدند...
2: استاد شجریان خود قاری قرآن هستند و خود میدانند که چطور دعا را با صوت بخوانند...
3: استاد شجریان نه فتنه گر است نه سیاسی ، تلویزیون شجریان رو سیاسی کرد...

4: آقای لاریجانی اصلا صلاحیت نداره که در باره استاد شجریان نظر بده....
-------------------------
من موافق پخش آثار استاد هستم.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۳
آغای شجریان لطفاً آروغتان را برای همان کسی بزنید که دست روی شانه اش گذاشته اید مسلماً خودش و دوستان بهای اش دورت جمع خواهند شد
کلات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
سایت صراط

سئوالی پرسیدید ...

سپس ... انتشار این عکس خواننده زن با استاد از نداشتن حسن نیت شماست.

بدانید مردم با روحیه امثال شما موافق نیستند.
مخلص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۳
۰
متاسفانه ، امروز خوب یا بد را اصلاح طلبان و بگونه ای دگر اعتدالیون تشخیص می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
خیلی احمق هستید
یک مشت بازیچه در دست سیاسیون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
باید دید نظر وکیل مدافع اعظم وی جناب ...... در این باره چیست ؟
علیرضا66
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
نه به هیچ وجه
باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۴
حضرت امام (ره) از معدود صداهایی که به آن گوش می کردند صدای دلنشین استاد شجریان بود . انصاف نیست به دلیل مخالفت ایشان با طیف خاصی صدای ایشان را به صورت رسمی و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشنویم و هر روز صدای تازه بدوران رسیده ها را البته منهای خواننده های اصیلی که جا در پای استاد شجریان گذاشته اند را نشنویم در ضمن کدام دادگاهی طرفداری از فتنه گران را در مورد ایشان تایید کرده است ؟ بنده به دلیل اینکه جوانان با صدای ایشان مانوس شوند و بیشتر به صدای خوانندگان زیر زمینی و آنسوی مرزها گرایش پیدا نکنند کاملا و صد در صد با پخش صدای دلنشین این استاد بدون رغیب موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
......
شیر پاک را اگر در ظرف نجس بریزی نجس میشه.
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
چرا خودتون رو ج..... میدین هرکس صدای این مطرب رو دوست داره .از فضای مجازی استفاده کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
خدایا ما را از ربنا محروم کرده اند . ایشان را از ربشان محروم کن .
رضا
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
لطفا پخش شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
خیر .......موافق شششششششششششجریان نننننننننیییییییسسسسسسستتتتتتتتتممممممممممم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
نه به هیچ وجه ...... چکارش به ربنا باید بره آهنگ گوگوش بخونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
مشکل کشوربیکاریه میلیونهاجوانه مشکل کشوربالارفتن سن ازدواج وقیدزدن ازدواج واسه من جوان بیکارافسرده است ربنای شجریان واسه من جوانان بدبخت بیکارترشیده شغل نمیشه بجای این بحث ها درباره بیکاری وازدواج بحث کنیداین بحث ها که شمامیکنیدچیه مشکل ماجوانان رابازگوکنیدوگرنه ربنای شجریان یاهرکس دیگه پخش بشه نشه چیزمهمی نیست علی آبدانان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
خیر .خیر .خیر .از بس از اینا حرف زدید فکر کردن واقعا هنرمندواستاد و...هستن.ان احسنکم عند الله اتقیکم.
مسلمانl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
استاد بی رقیب ومغرور وغرب دوست و....
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
نه. مگه قحطی خواننده است؟
مردم رو با چه چیزایی سرگرم کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
خاک بر سرتون چقدر التماس صدای این مطرب رو میکنید . خودش گفته پخش نکنید . صدا و سیما هم حق نداره پخش کنه
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
به شدت با پخش صدای حامیان فتنه مخالفم
کسانی که طالب شنیدن صدای ایشان هستند بد نیست بدانند
به هر چیز علاقه مند باشید با همان محشور میشوید
اگر به خود ربنا علاقه مندید که ربنا با صداهای گوناگون بسیار است اما اگر به صدای شجریان و خود شجریان علاقه مندید پس بدانید با ایشان محشور خواهید شد
و فراموش نکنید سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما
اصلا تمام معصومین ما سیاسی بودند برای همین هم شهید شدند وگرنه اگر قرار بود نماز و روزه ماه رمضان از سیاست حوا باشد پس کلا دین را اشتباه شناختیم
جينگلي تتليته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
ربنا باصداي تتلو خيلي حال ميده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
نظر غالب مردم شرط است
محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
موافق موافق موافق پخش ربنای این استاد بزرگ هستیم و فتنه گران واقعی که واقعیت ها را برعکس جلوه می دهند بروند و با تتلو محشور شوند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
بعضی ها مسلمانیشون به ربنای شجریان بنده البته پیرهن عثمانه
شهرام
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
خودش گفته پخش نکنید . شما کاسه داغتراز آش نشید
ارشیا
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
بره با همون گوگوش بهتره . شرافتا بحث نکنید . ببین چطور با این وضع بیکاری سرتونو با این حرفا گرم میکنن! هر بلایی سرتون بیاد حقتونه . بابا ملت آقا خودشون گفتن آثار من رو پخش نکنید . بفهمید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
گناه من چیه که نمیخوام گوش کنم .هرکی میخواد گوش کنه بره با گوشی گوش کنه .دیگه وقت مردم را چرا میگیری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
من یک سوال دارم از کاربران و آقای شجریان بگذریم از فعالیتهای سیاسی دهه اخیر ایشان، سوالم اینه مگر هشت سال در این کشور جنگ را تحمیل نکردند جوانان این مرز وبوم برای دفاع از این ملت و کشور مظلومانه و غریبانه به شهادت نرسیده اند؟ چرا آقای شجریان برای این فرزندان ملت و کشور آواز حماسی سر نداد! ولی برای فتنه گرای مدیحه سرایی کرد؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
باسلام - شجریان وقتی به اسلام و انقلاب اسلامی پشت کرد وبا بهایی ها و مفسدین در آمیخت برای همه ایرانیها مرد . آقای روحانی هم در مناظرات جوگیر شد از او حمایت کرد . هیچ ایرانی عاقل حمایت از این قرد را جایز نمی داند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
۱
۱
شجریان خواستار پخش ربنا از صدا وسیمانیست. بلکه ارشاد چنین تقاضایی دار وعده ای از هموطنان.
صداوسیما باید کاسه لیس استعمار اعراب باشد. این سازمان همچنان مسعمره تواشیح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۱
۱
پخش نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۱
۱
اجازه تاسیس رادیو تلوزیون خصوصی رو بدید هر شبکه ای خواست پخش کنه هرکی هم خواست گوش کنه اینقدم بحث بیخودنکنید
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۱
۰
یا رومی روم یا زنگی زنگ . مگه اینجا بقالیه که میگه این را پخش کن اون را پخش نکن .
اصلا خودش هم نمیگفت باز هم پخش نمیشد. خودش احساس خطر کرد که دیگه ازش چیزی پخش نمیشه اومد این را گفت که این را پخش نکن اون را پخش کن که مثلا دلا براش بسوزه والا....
امجدنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۷
۰
۰
آیاعدم پخش آثار آقای شجریان با درخواست خودش نبوده است؟؟؟ پس چرا عده ای سینه چاک می کنند؟؟؟
شایسته است دوستان کارشناس موسیقی آواز ربنای استاد شجریان را با تغنی خواننده زن مشهورمصری(ام کلثوم) تطبیق داده وتقلیدرا بعیان ببینند.
هرچندآقای شجریان بامنافقین و گوگوش و جریان برانداز سال ۱۳۸۸ نیز هم آواز شد... ولی درخواست خودش هنوز به قوت خود باقی است .....
یعنی افطار آقای ر..... مجری مشهور وپر آوازه تلویزیون
وسایر سلبریتی ها و یا طرف داران آقای شجریان با ربنای وی مقبول می افتد؟؟؟؟ پس چرا ربنای ام کلثوم را گوش نمی دهند !!!! شاید هم همواره براین منبر هستند وما خبر نداریم