سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها؛ آری یا نه؟

کد خبر : ۳۶۷۴۵۱
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها؛ آری یا نه؟
گروه ورزشی صراط - موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها، با گذشت چندین سال از طرح آن، هنوز حل نشده است. تا کنون در برخی بازی های تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، بانوان اجازه حضور یافتند که واکنش های منفی و مثبت زیادی به دنبال داشت. البته شاید جو ورزشگاه ها در رشته های مختلف ورزشی یکسان نباشد و مثلا نتوان حضور بانوان در بازی های والیبال، فوتبال و کشتی را یکسان دانست.

با وجود همه این شرایط و چند تجربه ای که در والیبال وجود دارد، آیا شما با حضور بانوان در ورزشگاه ها موافقید یا خیر؟ دلیل موافقت یا مخالفت شما چیست؟ به نظر شما حضور بانوان به ارتقای فرهنگ تماشاگران منجر خواهد شد یا زمینه های فساد را بیشتر می‌کند؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۱۸
۷۴
به کوری چشم داعشیان داخلی بله!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین کسانی که شما اسمشون را می زارید داعشی داخلی الان دارن با داعش می جنگند و شهید می شوند. و همین قشر بوده اند که همیشه از اسلام و ایران دفاع کردند و می کنند و همین قشر بودند که در جنایت داعش در مجلس شهید دادند و جلو داعش را گرفتند و همین قشر بوده اند که ازجانب امثال شما تهمت های فراوان شنیده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به از این ادب.
آنتی
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی به کوری به قول خدتت داعشی داخلی ناموست می بری جایی که همه نوع فحش میشنو ودوش به دوش مردهای دیگه این شعارهارو می ده؟/

با با اسرائیل طلبی هم حدی داره باغیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داعشیان داخلی همان فتنه گران سال 88 هستند.
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
صد در صد موافقم

اولا هیچ قانون نوشته ای مبنی بر منع زنان در ورزشگاه وجود ندارد
دوم اینکه جلوگیری از سلیقه گرایی میشه
سوم راههای تفریح سالم بروی زنان باز میشه
مه
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام و احترام
شركت بانوان در ورزشگاه يك آزادي فردي است كه نبايد از كسي گرفته بشه، اما نيازمند رعايت يك سري از قوانين است كه با نظارت مي‌توان اين امر را به درستي پيش برد اما خانم هاي عزيز هم كه در ورزشگاه ها حاضر مي‌شن بايد تنها به خودشون توجه نداشته باشن و همه حاضران را در نظر بگيرن تا اين حق به دلايلي كه در برابر حضور و شيريني ديدن يك مسابقه ورزشي و احساس هيجان و سرزندگي كه از آن به دست مي‌آيد، به سادگي ازشون دريغ نشه و از طرفي اين مسئله تنها به جامعه زنان ايران برنمي‌گرده و مردان ايراني هم بايد بيش از اين به خود و ديگران احترام بگذارند تا هر چه بيشتر باعث تعالي شخصيت و فرهنگ وجودشون بشن. البته اين با محدود كردن‌ها مُيسر نخواهد شد بلكه با آموزش و اجراي اين امر به صورت مروري و گسترشي مي‌توان فرهنگ جامعه را افزايش داد.
یک پسر جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به مردان اجازه ورود به ورزشگاه های زنانه هم داده می شود موافقم وگرنه خیر.
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۴۷
۷۹
سلام. هر کی موافقه واقعا بزاره ناموس خوش بره . آخه برادر من همه مشکلات خانوما رو حل کردین که گیر دادین به حضور توی ورزشگا هها. مثلا چی میشه اگه نیان؟ حالا اگه بیایند و تشویق کنند چی گیرشون میاد؟ هزینه فایده رو باید سنجید
ایوانی کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان تو نذار ناموست بره ....اتفاقا جو بهتر میشه با حضور بانوان گرامی ایران عزیزمون
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
"اتفاقا جو بهتر میشه با حضور بانوان گرامی ایران عزیزمون"
این حرف یعنی استفاده ابزاری از خانم ها برای کاری که نمیتونیم خودمون درستش کنیم.ی بار برید ورزشگاه فوتبال ببینید چه فحاشی میکنن به هم.بعد با چه روی میخای بذارید خانم ها برن تو این جو که هم فحش و دود سیگار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقدر بیماری که در مورد یه آدم مستقل واژه "ناموس""ت" به کار می بری دیگه چی بهت بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بذار بیان. مردم باید سرشون گرم باشه به این چیزا. تا از بیکاری و گرونی و ... گلایه نکنن.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۵۱
۱۸
سلام خانواده من به هیچ عنوان حاضر نیستند وارد محیط استادیوم شوند ولی این حق را به بخشی از حامعه بدهیم بتوانند برای خود تصمیم بگیرند اجبار چاره کار نیست
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۷۵
۱۸
باسلام ،اگرزمینه سازی آن
اماده وفرهنگ آن جابیفتد اشکالی ندارد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۶۲
۱۹
سلام خانواده من به هیچ عنوان حاضر نیستند وارد محیط استادیوم شوند ولی این حق را به بخشی از حامعه بدهیم بتوانند برای خود تصمیم بگیرند اجبار چاره کار نیست
عاشق ناموس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۲۹
۳۷
سلام فعلا جامعه ما جنبه و ظرفیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۲۳
۴
چالش سازی های موهوم

آقایان صراط چالش های اصلی جامعه اینها نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۸
۱۵
به نظر من نه
آقای سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۲۶
۲۹
یعنی خاک تو سر کسی که با وجود جوون بیکار تو خونه اش هست و داره توسط یه عده ای بازی میخوره و مسئله اصلیش شده حضور زنان در ورزشگاه و کنسرت و....


اگر بیکاری و گرونی حل بشن، کارگاه ها راه بیفتن، فساد اداری برادرانه ی کشور حل میشد اونوقت توی یه جو سالم میشد درباره این موضوع بحث کرد و بله و نه گفت یا به نتیجه گرفت!!!


اما در شرایط موجود که این کار برای سرپوش گذاشتن بر گند کاری هاشونه اصلا نظری ندارم!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
سی و چند ساله هر مطالبه مردم با عنوان «مساله مردم شده این» به سخره گرفته میشه، جناب آقای سین این موضوع هم بخشی از بسیار مطالبات مردمه که چندتاش هم شما نام بردید که باید حل بشه و به خاطر بسته بودن افکار برخی و منافع شخصی یا جناحیشون تا حالا حل نشده.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
این از بدبختی ماست که حق بدیهی و طبیعی نیمی از افراد جامعه شده مطالبه! قرار نیست با این اتفاق ایران گلستان بشه ولی چه دلیلی وجود داره که اصلا راجع به حق طبیعی زنان بحث بشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۲۸
۱۷
حضور بانوان در ورزشگاه ،آری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۲۷
۱۴
حضوربانوان عزیزچه اشکالی به وجود میاره که اینقدردنبال اما اگرهستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضور زنان در ورزشگاه های مردان مصداق بارز تبعیض علیه مردان هست. چون زنان می توانند به ورزشکاه ها و بازی های زنان رفته و زنان ورزشکار را تشویق کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۴
۷
مشکل حضور خانم ها در ورزشگاه‌ها مشکل شرعی نیست، مسئله اینه که بعضی وقتا بعضی .. سنتی حرفایی می‌زنند یا رو مسائلی اصرار می‌کنند که پشتبند منطقی نداره، ولی مشکل اینجاست که همین آدما می‌خوان اون حرفا رو با اعمال قدرت و متأسفانه تهدید به کرسی بنشونند. والا مثل آب خوردن می‌شه، مشکل حضور خانم‌ها در ورزشگاه ها رو حل کرد: تا چند هفته یا چند ماه نیروهای انتظامی و بسیج و مردمی در ورزشگاه‌ها حضور آشکار داشته باشند و با کسی هم شوخی نداشته باشند. اگه کسی خدای ناکرده به خانواده مردم توهین کرد ... بعد از مدتی همون آدم‌های دهن‌چاک هم خانواده‌هاشون رو مثل بچه آدم میان ورزشگاه‌ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۸
۹
بله اتفاقا تحقیقات ثابت کرده هر موقع خانومها در مکانهایی نظیر ورزشگاهها حضور داشته باشن امنیت اون مکان به مراتب بیشتره و همچنین خانومها مکانهایی که امنیت درش کم باشه رو زودتر حس میکنن
حالا شرایط هر کسی به خودش ربط داره و با مخالفت با حضور خانمها در چنین اماکنی دردی از جامعه حل نمیشه
آذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۴
۱۲
میخوام نظرمو بدم و با این طرح موافقم
به این دلیل که به این باور رسیدم که زن و مرد تو جامعه برابرن
وقتی شرایط زندگی اجتماعی و فرهنگی یکی وقتی زنان پابه پای آقایون کار میکنن پس همون قدر نیازمند آزادی هستن
میفرمایید بخاطر جو ورزشگاههاست که آقایون مخالف هستن؟
مگه تو خیابون و محله و محل کار باهم نیستن
شرایط اینجاها هم دست کمی از از ورزشگاهها نداره
اینو نمیگم که بگم گوشمون پره این حرفاست
نه؛اما میدونم مردان ایرانی اینقدر غیرت دارن که بخاطر حضور خانمها از نوع شعارههای مثبت استفاده کنن یا کسی باشه که اینو بفهمه و درک کنه و هدایتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۰
۵
سلام واقعا کار ی مخالف دست و روش کمکش حضرت زهراست
اسلام موافق ورود زن به اجتماع است اونهم با رعایت حد و حدود که این هم ،هم خود مردان وهم زنان در آرامش و آسایشند....میشه جامعه رامتمدن کرد با حضور زنان باحیا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۲
۸
این حق مسلم بانوان است که بازی های ملی کشورمان را از نزدیک تماشا کرده و ورزشکارانمان را تشویق کنند. به نظر من تنها مشکلی که در این زمینه پیش خواهد آمد، شعارهای رکیک یا مزاحمتهای احتمالی از طرف بخش اندکی از آقایان حاضر در ورزشگاه است که البته این مسئله را هم به راحتی میتوان با جداسازی درست و ایجاد قسمت مخصوص بانوان، و همچنین قسمت مخصوص خانواده ها، با فاصله ای معقول از بخش آقایان حل کرد. ضمن اینکه تجربه نشان داده همین بخش اندک از آقایان نیز که عادت به چنین رفتارهایی دارند، با تغییر محیط و قرار گرفتن در مجاورت بانوان، خود به خود عادتهای زشت خود را کنار خواهند گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۷
۳۱
90 درصد خانومایی که میرن ورزشگاه نه برای تماشای مسابقات ورزشی که با مقاصد دیگه میرن...همینطور آقایونی که موافق این موضوعن اکثرا قصدشون چیز دیگه ایه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماباافکارمریض خودت دیگران رومقایسه نکن
قصدخودت روبه دیگران نسبت نده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودت جزو همون هایی هستی که میگی یا از دل مردم وغیب آگاهی داری؟
ایوانی کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم...فکر و عقیده خودتو به مردم تعمیم نده
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۵
۱۴
مگه این خانم هایی که اومدن تو استادیوم والیبال، مشکلی ایجاد شد؟ بابا این موضوعات واسه این قرن و زمان نیست. یخورده فکرمونو بازتر کنیم و اینقدر متحجرانه فکر نکنیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۸
۷
ببینید اگه اسلام موافق بود انجام بشه.لطفا این مباحث رو اسلام شناسان نظر بدهند نه مردم عادی بالاخره باید حد و حدود شرع مقدس اسلام رعایت بشه..ولی یه سوال اگه این سوال را از محضر امام زمان بپرسید جواب ایشون چی خواهد بود؟این رو جواب بدهید.نه کاری به سیاست دارم نه جناحبندیها و نظر همه محترم ولی بالاخره یه نظر معتبره و اون رضایت حضرت مهدی هست.ایشون راضی باشند کسی مشکل نداره نظر شما چیست؟
پدر پسر شجاع
|
Canada
|
۲۱:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۹
۵
سلام من آدم مذهبی نیستم و مسلمان معمولیم. به نظرم اگه بدون فرهنگ سازی درست این اجازه رو به خانم ها بدن داستان میشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۸
۱۰
هر چیزی که موجب فساد بشه جایز نیست. بحث حضور زنان در ورزشگاه هم از ابتدا مورد مخالفت مراجع بوده است اون هم چند دلیل دارد که یکی از ان ها نوع پوشش مردان هست که بر زنان مشاهده ان ها جایز نیست. این موضوع در زمان احمدی نژاد هم مطرح شد که با مخالفت مراجع روبرو شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۸
۶
سلام جو ورزشگاهها برای بچه ها ونونهالان بدآموزی داره فحاشی وکتک کاری بعضادیده میشودکه البته قابل پیش بینی نیست چه برسه نوامیس بیفتندوسط چندنفرلات بددهان!بنظرم هرچی توقران نوشته راسته وبایدبهش عمل نمودقران به همسران پیامبرفرموده ازخانه هایتان حدالامکان بدون دلیل بیرون نیاییدوزیورهایتان رابرنامحرم بپوشانیددرمملکت اسلام وظیفه حکومت حراست ازقانون الهی است البته غیرمسلمانان نیزدرسرزمین اسلام تابع حکومت مسلمین هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چه حرفیه آخه
میشه بگی چار تو سینما مردا فحش رکیک نمیدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
وقتی فقط چندنفرروخودت می دونی فقط چندنفرپس اندک هستند
زنان ما درقرن حاضر پزشک مهندس استاد دانشگاه دانشمندو................
اگردرخانه می ماندن دکترزنان نداشتیم
پرستارنداشتیم
مریم میرزایی نداشتیم
مهندس پل صدرنداشتیم
دکتردستجردی نداشتیم
همه شما آقایون بدون زنان یک روز هم تحمل زندگی رو ندارید حتی یک روز
ثابت شده اگرزنان نبودن قطعاشماهم نبودید
اسلام و دین هیچ منعی قرارنده زنان درعرصه های اجتماعی حضورنداشته باشند
حضرت فاطمه (س)زمانی که مردم کوفه حضرت علی(ع)رو ...بردند درمسجدکوفه خطابه ای کردن با پهلوی شکسته که هنوز دنیا درعجب است چنین خطابه وزین دردفاع از علی (ع)واسلام
حضرت زینب (س)اگرنبود نه کربلایی بود نه دین اسلام نه شیعه ونه امام حسین (ع)پس این بند خارج نشدن زنان دراسلام منتفی است مگردرمواردی
اصل اسلام را حضرت خدیجه بااموالش بنا کرده
بنای اسلام بافرزندان فاطمه (س)
بقای اسلام بازینب (س)
زنان را باور کنیم نه محدود
نترسیم ازاین که زنان از ماسرترشوند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۶
۳
عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
بنظر من حضور بانوان در ورزشگاهها منع نداشته باشه بهتره.گرچه باید ازقبل زمینه سازی این امرصورت بگیره ولی خود حضور بانوان ممکنه باعث رعایت بیشتر حیا بشه.من خودم تمایلی به رفتن ورزشگاه ها ندارم اما این حق رو برای بقیه قایل میدونم که بتونن تماشاگر باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۹
۱۰
داعش داخلی خودت هستی نظر شرع مقدس اسلام بالاترین ملاک است حالا هر کس می خواهد هر حرفی بزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۷
۲
اگر پیام دهنده اول شهامت ایستادگی در مقابل گروههای معاندی مانند داعش را داشته باشد و احیانا با شنیدن اولین ترقه فرار نکند می تواند می تواند به مخالفان بی بند و باری اینگونه توهین کند.آنانی را که بی ادبانه داعش می خوانید برای حفظ حریم ملت و کشور جان بر کف گرفته اند و دوستانشان8سال در مقابل دشمن ایران ایستادند
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۱۱
۱۳
جناب حسن روحانی گفتند نباید به زور مردم رو به بهشت برد ولی با ایجاد فضای ولنگاری و اختلاط و هرزگی فضا رو برای به زور به جهنم بردن مردم فراهم میکنه...
لذا مخالف حضور زنان در ورزشگاهیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ورزشگاه روباجاهایی که رفتی اشتباه نگیر
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس غیر محترم!!!!
به جای پاسخگویی به صحبت آقای شروین شروع نکن به تهمت زدن و توهین!!
جنابعالی همه رو به کیش خود نپندار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مثلا محترم رامین
سوالی پرسیده نشده که جوابی داده بشه
شماهم کیش هرکه هستی باش
املا وانشارو دوباره پاس کن
ذهنی که به دیگران توهین کنه جوابش همینه
چرابه بانوان عزیز وشریف ایران نسبت ولنگ واری میدهد
چراهرزگی زنان شریف ایرانم اگرنبودن شماکجابودید
یک روزمادرتون نباشه یه لقمه غذا بده یاهمسرتون دیاروسرتون خراب میشه
یه زمانی هم زنان بانوان عزیزمیخواستند مدرسه برن حرام بودحالا خداروشکربانوان ما
مریم میرزایی و........نابغه های ایران عزیزماهستند
پل طبیعت رو یک بانو با افتخار طراحی ومهندسی کرده
صدالبته بسیاری ازافتخارات دیکه که امثال شما حرام کرده بودن درس خواندن رو درزمان نه چندان دور
دورنیست عرصه های ورزشی ازباور ما
به امید آن روز
لطفا افکارتون رودرست کنید حجاب فکروذهن بهترازحجاب ظاهری
ما موافق حضوریم
تاثابت کنیم باحضورمون شماهم ادب می شوید
چون همیشه این مادرهاهستند که پسرهارو ادب کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۱۱
۹
باید خانم ها اجازه ورود به ورزشگاه رو داشته باشن،این عدالته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۱۱
۴
من یک پسرم ولی تو یک شهرستان کوچک زندگی میکنم و استادیوم نرفتم ولی به نظرم این مسئله مهمی نیست که همیشه تیتر روزنامه یا سایت قرار میگیره (هرکس دوست داره با خانوادش وارد استادیوم بشه مثل سینما)، به نظرم الان بیکاری و مشکل اقتصادی در الویت هستش و دولت هم از خداش هستش این مسایل این چنینی باشه مثل ربنای شجریان یا ورود زنان به استادیوم تا به مسایل اصلی نرسه .
مخمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۶
۵
تیت




ایااشکال اینکه بانوان نباید به ورزشگاه یروند بعضی از اقایان است چرا جلو اقایانی که هنور تربیت اجتماعی لازم را ندارند گرفته نمیشود
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۰
۶
چرا که نه!البته باید یه شرایطی برای انها گذاشت اول محل مخصوصی در. استادیوم برای انها در. نظر. گرفته بشه و یا اصلا یه قانون بزارن که هر خانومی میتونه با شوهرش و در. صورت داشتن فرزند با اونها بیاد و در. محل خانواده بشینن البته با بچش نیاد باید حتما مردش و یا برادرش و ...یعنی بایه مرد بزرگتر. همراهشان باشه این کار محیط را به یه محیط خانوادگی تبدیل میکنه مجردها احتیاط میکنن تا حرفهای زشت نزنن و اینجوری یه فرهنگ سازی مناسب هم میشه البته نباید اجبار هم بشه که با شناسنامه بیان تا حتما معلوم بشه زن و. شوهرن یا خواهر و. برادر. چون به هر. صورت ما ایرانیان وقتی مردی با خانمی باشه احتیاط در. رفتار. و گفتارمان حتما میکنیم حتی اگه طرف مثلا با دوست دخترش هم بیاد وقتی تو جمع و محل مخصوص خانواده ها قرا بگیره دیگه حواسش جمع میشه !البته گفتم باید. یه چیزهایی در. نظر گرفته بشه مثل پوشش و. ارایش و ...خانومها وصد البته فروش بلیط از. طریق سیستم و. مشخص بودن جای هر. کس با شماره بلیطش و. ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۷
۹
به شرطی که دختران خوشگل به ورزشگاه بروند بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیمار
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۷
۷
واقعا خنده داره که نیمی از جامعه رو از حق مسلمشون محروم کنیم و بعد بگیم مگه مشکلات زنها حل شده که استودیوم رفتنشون مونده
عزیز من ، مگه همه مشکلات ما مردها حل شده که میریم استادیوم؟
مگه یه زن به تفریح نیاز نداره ، مگه یه زن آدم نیست و نیاز نداره تو جایی که علاقه داره انرژیشو تخلیه کنه؟
به شخصه من به عنوان یه مرد هیچ علاقه ای به استادیوم ندارم و بیشتر خودم رو با علایقم که سینما و موسیقی و ... سرگرم میکنم
اما خوب میبینید که مردهای بسیاری تو جامعه ما تفریحشون استادیوم رفتنه و شاید بیشترشون از سینما خوششون هم نیاد
راجع به خانمها هم همینه ، مگه میشه یه زن تو جامعه ای که ادعا داریم برابری توش وجود داره از تفریحاتش منع بشه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برن فوتبال بانوان نگاه کنن
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۹
۷
ناموس ناموس نکنید الکی،جمع کنید خودتونو،هر کسی صلاح خودشو میدونه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تعطیلیا. صلاح خودش چیه؟ این یه اثر اجتماعیه. صلاح خودشو میدونه صلاح جامعه رو هم میدونه؟
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۶
۳
با این نظرت که کلا میشه همه چی رو نفی کرد چه برسه به حضور خانم ها. حالا یه سوال من ازت بپرسم چی میشه که خانم ها بیان ورزشگاه؟ اگه جوابت اینه که ما مردا بی شعور و بی تربیتیم و فحش میدیم و چشم چرانی می کنیم و... خوب پس اتفاقا ما نباید بریم نه خانمها
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۳
متاسفانه با جنبه ای که ما ایرانی ها در خیلی از جاها از خودمون نشون دادیم بهتره که وزشگاه در همون خانه باشه و از طریق تلوزیون نگاه کنن با هر تفکری که دارید ما یک کشور اسلامی هستیم و باید به آن اعتقاد داشته باشیم آیا درست رفتار می شه که اجازش هم صادر بشه ........
ما هستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۳
حالیه فرهنگ و ظرفیت لازم در جامعه بروز نشده که این اقدام صورت گرفته متاسفانه در جامعه ای قرار گرفتیم که به علت در خواب بودن مسئولین بی ناموسی رو به قیمت نان و اشتغال بین مردم رواج میدهند .. واقعیت آنست که شان بانوی ایرانی بالاتر از اینست که در چنین فضاهایی آلوده قرار بگیردن. بنام آزادی اباهه گری را رواج میدهند و زنان مارا کالا قرار میدهند.
سالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
وقتی در سینما و کنسرت افراد حاضر به صورت مختلط حضور دارند و مشکلی پیش نمیاد ،در مورد استادیوم هم در حال حاضر این فرهنگ به وجود اومده که بانوان حضور پیدا کنند/ باید بگم واقعا این مساله برای خیلی از خانم‌ها مهم تلقی میشه و فکر نکنید دغدغه‌ی یک اقلیت هستش/
خواهشا بحثو سیاسی نکنید/ فارغ از اینکه به اسم کدوم دولت تموم میشه باید این گره کور باز شه
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
یک خانم با فرهنگ فکر نمی کنم جو حاکم بر ورزشگاهها را بر بتابد.
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۴
۴
ما نباید همچنان اندر خم یک کوچه بمانیم
هیچ کشور اسلامی اینقدر سخت گیر نیست و اتفاقا به کشور توریستی برای ما ایرانیها تبدیل شدند با تمام امکانات
سخت گیری زیادی یعنی کیش دادن جوانان به دینهای دیگر و جاهای دیگر و انداختن آنها به دامان مخالفین و اعتیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
چون بانوان هم مثل آقایان انسان هستند و زشت ترین کار تصمیم گیری جنس مذکر برای مونث در همه زمینه های زندگی است گویی بانوان نادان هستند و آقایان باید برای آن ها و مصلحتشان تصمیم گیری کنند. خانم ها هم مثل آقایان اسنان بوده و از تمامی حقوق برخوردارند. دلیلی برای ممنوعیت بانوان توسط عده قلیلی از آقایان که در راس امور بوده وجود ندارد. هر کسی دوست ندارد نرود !!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
با سلام به نظرم حضور خانواده ها تاثیر بسیار مثبتی بر جو ورزشگاهها دارد بنده شخصا در بازری والیبال ایران در مقابل آراژانتین حضور داشتم حضور خانم ها که بعضا باچادر هم بودند بسیار متین وباوقار بود بپذیریم که زنان نیز انسانهایی فرشته صفتند چرا افکار برخی مخلوقات انسان نمای معیوب که از زن فقط تلذذ جنسی را می بیند باید مبنای قضاوت قرار گیرد ای کاش زمانی فرابرسد که انسان بودن را پررنگتر ببینیم حتی اگر نگاه اقتصادی هزینه فایده رانیز در نظر بگیریم فایده حضور زنان در ورزشگاهها کاهش حضور کسانی است که فکر می کنند زن نیز جزء اموالشان است وباید برای او تصمیم بگیرند وپیامبر رحمت نیز چه کشید ازدست این تفکر جاهلی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۷
۲
همه این مسخره بازیها درباره حجاب و سند ۲۰۳۰ فقط واسه دور کردن ذهن مردم از مطالبات اقتصادی و اجتماعیشون هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. همینه دیگه. ملت سرگرم کنسرت و ورزشگاه و ... باشن. از دولت کار و معیشت نخوان. مشکن و تسهیلات ازدواج نخوان.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
اگر حجابشون را خانومای محترم حفظ کنن مشکل نداره بیان ورزشگاه ولی اگر قرار واجبی را که خدا و قرآن گفته را زیر پا بگذاریم که یه عده ای از قبل آن چیزی را بدست بیارن(مثل حرف مفت زدن و فشار به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران) این اشکال داره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۴
۸
خیر نباید این حق به بانوان داده شود اول فرهنگ سازی کنید بعد از 10 سال دیگر شاید بتوانید زمینه حضورشان را فراهم کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تومغزوذهن خودت رو درست کن بقیه حله
انتخاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
چه اشکالی داره خانوم ها تو ورزشگاه حضور داشته باشن به گذشته اگه نگاه کنید خانوم ها کمتر تواجتماع فعالیت داشتن چراکه تفکرمون این بود زن تواجتماع نباشه فقط تو خونه حبس باشه چون اونجا فقط جای امنیه..الان زن خیلی راحت با امنیت داره تو اجتماع پابه به پای مرد فعالیت میکنه و رشد کرده...پس نمیشه گفت چون ورزشگاه آقایون هستن مثلا جوش خوب نیس حضور نداشته باشن اونم مسئولین درستش میکنن وقتی که بانوان حضور پیدا کنن آقابون هم حواسشون هستن میفهمن وقتی زن تو ورزشگاه هست به حضورشون احترام بزارن ...مردم ما چه مرد و چه زن بافرهنگ و باشعور هستن میفهمن پس میتونن کنارهمدیگه ازتماشای مسابقات لذت ببرن.. من به مردهای سرزمین خودم مطمئنم باغیرتن ضعیف نیستن.میگن خانوم ها حضور پیداکنن ماحواسمون هست
آقاجری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۶
۳
همان طوری که حضور زنان دوشادوش مردان در بسیاری از اعیاد و مراسمات و روزهای خاص مانند ۲۲بهمن و روز قدس با رعایت عرف اسلامی ایرانی هیچ مشکل خاصی بوجود نیاورده است پس حضور زنان در ورزشگاهها را نیز با رعایت عرف اسلامی ایرانی بپذیریم فکر نکنم ... مراجع محترم تقلید و علمای اسلامی با رعایت اصول اسلامی مخالفت کنند همانند تجربه گذشته ما در بازیهای والیبال و راهپیماییهای گذشته۰
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۶
۳
بله
رشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۳
به جای این سرگرمی های دلخوش کنک و گیر آوردن جوونای مردم یه فکری بحال زدواج و بیکاری مردم کنید یه فکری بحال فرهنگ مردم کنید . چرا جوون مردم رو رو با این بازی ها سرگرم کردید. اساس کار خرابه توپ رو کسی دیگه میزنه پولو یکی دیگه میبره با اینجور ولنگاریها بچه مردم رو گذاشتید سرکار.
مبعلی آملی تبار زاده اصل پایین رود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۵
مشکل خاصی نیست ورود مجاز است با تچکر‌
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
همین که آدم در مورد همسر و خواهر و مادرش کلمه ناموس رو به کار ببره آخر بیناموسیه.
مادر شما اینقدر برات ارزش نداره که بعنوان یه شخصیت مستقل قبولش کنی؟ وابسته توه؟ ناموسته؟
زنها آدمهایی مستقل هستند. ما براشون تصمیم نمیگیریم. من با غیرقانونی شدن استفاده از کلمه ناموس برای خانومها موافقم.
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱۱
باسلام بنده بدلایل زیر موافق حضور بانوان در وزشگاهها نیستم1-جو ورزشگاهها مناسب حضور این قشر نمیباشدوبعضا در تشویق کردن ها حرف های رکیک زده میشود2- حجاب اسلامی توسط اکثربانوان نه تنها رعایت نمیشود بلکه با پوششهای نامناسب در این اماکن حضور میابند که باعث مفسده میشود3-بدلیل محدودیت ظرفیت ورزشگاههاچناچه حضور این قشر محترم قانونی شود ناچار به تخصیص ظرفیت معینی میشود که بدلیل تقاضای زیادتهیه بلیط بدلیل محدودیت با مشکل مواجه خواهد شد4-در وسایل حمل ونقل عمومی نیز طرفداران رعایت شئونات این قشر رانمیکنند5-فرهنگ سازی برای حضور بانوان انجام نشده است6-اگر قبح این مسئله ریخته شود مردان هم میخواهند در مسابقات بانوان شرکت کنندوکم کم رعایت مسائل شرعی کم رنگ میشود.7-تااینجا که بنده اطلاع دارم فقهای اسلامی با این موضوع به صورت فعلی مخالفند8- باعث هنجارشکنی در روابط اجتماعی میشود9-حضور بانوان مسئله ضروری نبوده ومشکلی را حل نمیکند10-عزت واحترام این قشر در این اماکن نه تنها حفظ نمیشود بلکه ازبین میرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
1-جو ورزشگاه رو آدمهایی مثل خودت پرکردن باالفاظ رکیک پس خودت رو اصلاح کن
2-شما مگه ازکره دیگه اومدی که بانوان کشورم رو نمیبینی ذهن مریض شما باعث مفسده س چشمات رو درویش کن فساد حله
3-نگرانی ازاینه که خانمها جای آدمی مثل تورواشغال کنن شعورت همین قدره .........
4-تونگران خودت باش ماباماشین شخصی میایم
5-ازخودت شروع کن
6-خدایا توبه ازدست آدمهای منحرف تااینجا فکردی زحمت کشیدی دانشمند
7-تااینجا هیچ کس فتوانداده تاکورشودهرآن کس که نتوانددید
8-هنجارشکن تویی که نه خواهرداشتی نه دخترنه همسرحداقل مادرداشتی به احترام مادرت خودت رو اصلاح کن
9-مهم این بوده مادران وبانوان زایندشیران نرپس دهنت رو آب بکش وقتی قدرمادررونفهمیدی ضرورت وجودخودت رو نفهمیدی کلمه زندگی بازن شروع شده بفهم
10-تا امثال تو باشند بله ولی خوب خداروشکر مردان شریف و انسان بسیارندو..... مریض اندک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۴
این زنهایی که عکسشون رو زدین نظرم اینه که نماینده زن باوقارو متین و عاشق خانواده ایرانی نیست چه برسه که بره ورزشگاه جلوی دوربین نمایش داده بشه من خودم تمام بازیهای ملی رشته های مختلف رو ازتلویزیون نگاه میکنم ولذت می برم اگه بخواهیم اوقات فراغت بگذرانیم درکنارهمسروفرزندانم میریم گردش وخرید وطبیعت گردی ومسافرت ودیدوبازدیدووووو...البته النه جزورزشگاهها جاهای دیگه ای هم هست که برای خانمهاناامنه مثل برخی پارکهاکه توسط برخی جوانان ویامعتادها قرق شده یالب ساحل شمال که بی بندوباری وبرهنگی غوغا میکنه ویا برخی پاساژهاوجاهای دیگه که یکسری اوباش وبیکار مزاحم نوامیس هستندیامثلا سینمای ماکه همش فیلمهای خیانت و دروغ وبی وفایی وتجاوز رو نشون میده تااین قضیه حل نشه خانواده ها وخانمها راحت نیستند.به امید روزهایی که آزادی واقعی برای همه باشه نه عده ای ولنگاروبی فرهنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس زن خانواده گرا بذارن که زن لاابالی ولگرد خوش گذران بره؟ زن خانواده محور به ورزشگاه های مردان نمی ره.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۵
۳
حق خانومهاست
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۱
۵
به نظر من برای طراوت وشادابی زنان کشورمون نیاز که همچین فضاهای درکشور با رعایت موازین اسلامی باشه .ودرضمن ای کاش اجازه پخش مسابقات ورزشی داخلی هم به بانوان داده میشد .چطور حضورشان درخارج اشکال نداره مگر درانجا موازین شرعی مد نظرنیست بهتر پخش مستقیم لیگ بانوان درانواع رشته همراه با موازین شرعی داده بشه تا هم اسپانسرها جلب بشن واز ورزشکاران حمایت کنن وهم ورزش حرفه ای در بانوان هم بالا بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه شادابی نیاز نیست برن ورزشگاه های مردان. برن ورزشگاه های زنان ورزشکاران زن را تشویق کنند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۳
از آنجایی که زنان نیمی از جامعه انسانی را تشکیل می دهند پس باید به مانند مردان از امکانات استفاده کنند اما .....

اما قبل از بهره مندی آنان مخصوصا در کشورهایی مثل ایران اسلامی که تعالیم و قانون آن از اسلام ناب محمدی سرچشمه گرفته است لذا باید ابتدا براساس دین مبین اسلام چارچوبی مشخص گردد سپس بانوان را از آن بهره مند کنند.
اتفاقا با ورود زنان شاید بسیاری از ناهنجاری ها در استادیوم ها زدوده شود البته ضمن تعهد وجدانی مردان. کنترل در نوع پوشش زنان هرچند در فضای وسیع قابل کنترل شاید نباشد.
ضمن آنکه با سختگیری و حساسیت بیشتر ، سبب بولد شدن این مسئله در تمامی مجامع از جمله اپوزسیون می شود.

در پایان می تواند با حرکت گام به گام زمینه ساز فرهنگ حضور بانوان در مجامع ورزشی بود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
یافتم
مشکل را یافتم
یافتم

مشکل اساسی اینجاست که فدراسیون های ما ورزش بانوان رو درخشان نکردن
اگه فضایی ایجاد بشه که بانوان ما در عرصه جام های مختلف باشگاهی، کشوری، جام جهانی ها و المپیک حرفی برای گفتن داشته باشن می بینید که زنان هم هیچ علاقه ای به دیدن ورزش آقایان ندارند و در مجامع ورزشی بانوان شرکت می کنند.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۳
۴
نظر من منفی است. من و خیلی های دیگر وقتی حتی پسر بچه مون را برای دور ماندن از فحاشی های در قالب شعار به ورزشگاه نمی بریم، چطور باید بانوان را در این ورزشگاه ها راه داد. دوم ورزش داریم تا ورزش، اگه منظورمان والیبال و بسکتبال و پینگ پنگ . اینجور ورزش هاست، شاید عیبی نداشته باشد. اما اگه منظورمان ورزشگاه فوتباله، اصلا و ابدا. خودمون را فریب ندهیم که اگر بانوان به ورزشگاه ها آمدند تماشاگران آقا فحاشی نخواهند کرد. شاید بعضی این رگ غیرتو داشته باشند، اما خیلی ها هم چون عقیده به «آزادی بیان» دارند، ممکن است فحاشی بیشتری کنند. اونوقت همین فحاشی های کوچه بازاری که حالا همه برای حفظ شئونات و حرمت همدیگر را دلداری می دهند که نشنیده ایم، در ورزشگاه اجبارا باید بپذیریم. در نتیجه در ورزشگاه فوتبال «زن نباشه» تا زمانی که اون عده «که نمی توان به آنها گفت مرد و آقا» افراد نر که به چیزی پای بند نیستند ، تغییر رویه دهند.
amina
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۷
۴
دارم فکر میکنم ۱۰۰ سال دیگه یکی این تیتر و ببینه چقد بمون بخنده
بعضیا میگن باید فرهنگ سازی بشه
لطفا بگید چجوری؟؟؟
حامد
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
۴
۵
سلام.
معلومه که نه. به قول فیلم گشت ارشاد، کرامت انسانیشون زیر سوال میره
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۴
۵
بانوان ایرانی نیاز باید این حق را دارا باشند
کشور ما بر پایه دموکراسی هستش
نمیشود حق کسی را ضایع کرد
محسن
|
United States of America
|
۱۱:۵۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
من نمیدونم چط.ر بعضیها میترسن داعش ایرانو بگیره مگه الان .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۳
۴
خیر خیر خیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۴
۳
حضور زنان در ورزشگاهها منع شرعی ندارد پس مجاز است بهتر است کاسه از آش داغتر و کاتولیک تر از پاپ نباشیم همچنین باعث مودب تر شدن آقایان میشود
احمد شمس اللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۴
بنده باین نظر کاملا موافقم (باسلام بنده بدلایل زیر موافق حضور بانوان در وزشگاهها نیستم1-جو ورزشگاهها مناسب حضور این قشر نمیباشدوبعضا در تشویق کردن ها حرف های رکیک زده میشود2- حجاب اسلامی توسط اکثربانوان نه تنها رعایت نمیشود بلکه با پوششهای نامناسب در این اماکن حضور میابند که باعث مفسده میشود3-بدلیل محدودیت ظرفیت ورزشگاههاچناچه حضور این قشر محترم قانونی شود ناچار به تخصیص ظرفیت معینی میشود که بدلیل تقاضای زیادتهیه بلیط بدلیل محدودیت با مشکل مواجه خواهد شد4-در وسایل حمل ونقل عمومی نیز طرفداران رعایت شئونات این قشر رانمیکنند5-فرهنگ سازی برای حضور بانوان انجام نشده است6-اگر قبح این مسئله ریخته شود مردان هم میخواهند در مسابقات بانوان شرکت کنندوکم کم رعایت مسائل شرعی کم رنگ میشود.7-تااینجا که بنده اطلاع دارم فقهای اسلامی با این موضوع به صورت فعلی مخالفند8- باعث هنجارشکنی در روابط اجتماعی میشود9-حضور بانوان مسئله ضروری نبوده ومشکلی را حل نمیکند10-عزت واحترام این قشر در این اماکن نه تنها حفظ نمیشود بلکه ازبین میرود. )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
بله، حضور بانوان در ورزشگاه ها مانعی ندارد.

حتی باید به جایی برسیم که حضور آقایان در ورزشگاه های ورزش بانوان مشکلی نداشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
باسلام همه این بازیها بخاطراونه که فدراسیون والیبال به فدراسیون جهانی تعهد دادکه به ازای دریافت میزبانی خانمها راباید راه بده ورزشگاه بنظرم اینها بعلت جبری که واردشد مجبورشدن اینکار رو بکنند ازاین به بعدهم همینه چرا مخ ماروکارگرفتین اصلا مظرمنفی مثبت مردم تاثیری نداره شما که حرف مردم روگوش نمیدین میرین تعهدمیدین بعدنظرسنجی میکنین!؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۳
اینکه بیاییم نظر مثبت یا منفی خودمون بدیم خیلی خوبه. اما بعضی ها زیادی روشنفکر تشریف دارن. این افراد چرا آن زمانی که در اروپا زنان مسلمان را با پوشش اسلامی به دانشگاه راه نمی دهند؛به آنها توهین می کنند و حتی ورود به بعضی اماکن عمومی را ممنوع می کنن و اسمش را می گذارن نظم اجتماعی، صداشان در نمی آید. و حالا اعتراض و یا نظر منفی برخی را در مورد عدم ورود زنان به ورزشگاه ها برنمی تابند و شعار آزادی می دهند؟ به نظرم برخی از این روشنفکرها را باید به خارج صادر کنیم.
من انقلابی ام
|
Netherlands
|
۲۳:۵۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۴
۱
آقای احمدی نژاد ، رئیس جمهور وقت در سال 1385 نامه ای رو برای ریاست سازمان تربیت بدنی نوشت که زنان با حفظ شئونات اسلامی و اختصاص جایگاه ویژه برای تماشای مسابقات ملی حضور داشته باشند . اما مراجع تقلید عکس العمل شدید الحنی داشتند آیا چنین واکنشی را به ریاست دولت فعلی رو هم خواهند داشت ؟!
ببب
|
Netherlands
احسنت اخوی

بیچاره احمدی نژاد...... مصلحت و...
فک کنم چون به مصلحت بستگی داره... برای روحانی اشکال نداره...
منتظرالقائم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۴
من کاملا مخالفم با خضور بانوان...با اینکه خودم یک بانو هستم حضور در بین مردان که در حال هیجان هر کلامی از دهانشون خارج میشه رو در شان خودم نمیدونم....و حتی ارزش ورزش هم پایین میاد چون جولانگاه بی بند و باری میشه و هدف حضور در ورزشگاه عوض میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
نه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
سلام.مخالفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
اینکه بگیم اشکالی نداره حق خانمها ژپیمال میشه وهزاردلیل بتراشیم از کراهت به حق این حضور کم نمی کنه بابا مرداهم میرن توی این جمعیت هزاربارتنشون به هم می خوره حالا وای به حال روزی که کمترین هیجانی ایجادبشه همونجا .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱
به کوری چشم داعشیان داخلی بله!!!
مردم عوام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱
خیلی مشکلش کردین

وقتی صندلی مخصوص برای زنان باشه مشکلی نداره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
اگر هنر دارين اول اقتصاد و اختلاسها رو درست کنين تا ملت نفس بکشن بعد بچسبين به حضور بانوان در ورزشگاهها
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۵
مخالف مخالف مخالف
صراط
فکر نمی کنی که این نظرات تکراری ونویسنده هاش چند نفرند میشه این روش منافقانه وتفرقه افکنانه را کنار بذاری ونظراتی که همراه با ایمیل است درج کنی تا ببنیم یک من ماست چقدر کره داره تا بحال هر نظری با نام با ایمیل بدون نام دادم چاپ نکردی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
شاید این قیاسی که میخوام انجام بدم زیاد صحیح نباشه ولی خب من هم اینطور نظرم رو بیان میکنم:
مجوز ورود بانوان به ورزشگاه مثل مجوز عقد موقته اگر کسی حاضره خواهر یا دخترش صیغه موقت بشه خب اجازه هم بده خواهر یا دخترش وارد مکانی بشه که ده ها فحش و ناسزا در آن انجام میشه و بازیکنان مرد با شرت ورزشی کوتاه که حتی در زمان نرمش اول بازی بعضا تا باستنشنون معلومه رو ببینن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۱
تمام مشکل کشور ما اینکه که یک نوع تفکر که شکر خدا امروز در اقلیت هستند میخواهند ایران را تافته جدا بافته از کل دنیا نشان بدهند . البته دستاورد این تفکر تا امروز برای مردم مشخصه. جواب من اینه که ببینید کشورهای موفق چه کردند شما هم همان کار را بکنید . اتفاقا هر مردی که با همسر و خواهر و مادر و دخترو سایر بستگان مونث خود به ورزشگاه بیاید دیگر نمیتواند دهانش را برای فحاشی باز کند چون به سرعت سرزنش میشه و غربیها هم با صبر و فرهنگ سازی توانستند این مشکل را حل کنند . انشاالله ما هم خواهیم توانست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۵
نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۵
۱
همه باید بتوانند ورزش را از نزدیک ببینند کدام قانون اسلامی خلاف آن را گفته است ؟ همسر و دحتر من هم باید حق دیدن بازی مستقیم را در استادیوم موجود در کشور اسلامی را داشته باشد ... کجایش ایراد دارد ؟ منع شرعی وجود ندارد یک سری آدم کج فهم و..... مخالف هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم

ورزش رو از رسانه ملی هم میشه دید.....حتما باید حضوری باشه تا دیده شه
بزنعغع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۵
بخدا گناه اتفاق مي افتد بايد ببينيم ما كه از شرع اسلام برخورداريم دين به ما چه مي گويد زيرا دين از همه زوايا مطالب را در نظر گرفته است و مال گذشته و حال نيست و تمام فصول را مدنظر قرارداده است
فلفلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۴
متاسفانه ما ظرفيت خيلي چيزها را نداريم. بنده مطمئن هستم كه با ورود خانمها به ورزشگاه از اين به بعد بايد ضاهد سانسور صحنه هاي غير قابل پخش مسابقات ورزشي داخل ورزشگاههاي ايران هم باشيم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۴
دوستان عزیز

اگه این قضیه قانون بشه، مشکلات زیادی رو به وجود خواهد آورد....همه جا تهران نیست که رسانه وجود داشته باشه و تو دید باشه....

بعدش انتظار دارن که مثلا تویه مسابقات شهرستانی هم بانوان بیان ببینن....
فکرش رو بکنین....مثلا مسابقات فوتسال جام فجر در همه شهرستان ها برگزار میشه....حالا توی شهرستان بخوان تماشاچی خانوم بیان.......فاجعه است......آبروریزیه.......با اون فحش های زشت و بعضا تعصبات محله ای و قبیله ای و.... اگه همراه بشه....

این کار از ریشه مشکل داره و دولتی ها می خوان سر ملت رو گرم نگه دارن

کم کم میگن ورزشکار زن می تونه مربی مرد داشته باشه...بعدشم حتما میگن استخرهای مختلط و.....
همه کار از این فتنه گرها بر میاد...
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۲
۵
خوب الان میگن زنان برن ورزشگاه برای دیدن بازی مردان و بعد چند صباحی هم میگن چه اشکالی داره مردان برن تماشای بازی زنان. اونوقت چه شود؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
هرکی میگه حضورزنان درورزشگاه
اول خواهر ومادرش روبیاره به ورزشگاه اگه خوب شد
بعد نظر بده.
پاشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
درود به همهء دوستان.
1..اگه قرار باشه خانم ها بخاطر فحاشی آقایون استادیوم نرن پس داخل خیابونم نباید بیان چون وقتی دعوا میشه همه حرفی از دهنشون در میاد.
2..تمام این توهین ها به داور و بازیکن توسط لیدر تیم انجام میشه و اونه که به همه خط میده تا تماشاچیا مثلا به فلان بازیکن فحش بدن که اینا میشه یه کاریش کرد.
3..فعلا میتونن اجازه بدن خانمها برای بازی های تیم ملی وارد ورزشگاه بشن که اصلا فحاشی داخلش نیس.
4..درهای ورود و خروج خانمها و آقایون هم جدا باشه که حرف و حدیثی داخلش نباشه.
رضا
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
عزیز من زور هیچوقت جواب ندادن بهتره تاریخو یکبار مرور کنی به هیچکی نمیشه به زور عسل داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
باسلام احترام به تمامی دوستان که نظر موافق یامخالف داشتند میخواستم عرض کنم که جامعه راهرچقدربسته نگهداریم جامعه ما بیشتر بسمت بی بندوباری ونتیجه عکس داده به این دلیل شما توی همین حجاب رادر نظر بگیرید ایا ما تونستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم باتمام سختگیرهایی که درجامعه شد توانستیم نتیجه دلخواه رابگیریم یا درزمینه فحشا چقدر موفقیت داشتیم جاو مکانی که معلوم بود الان بخونه ها کشاندیم فقط بخاطر سخت گیرهای بیمورد مابه کجا رسیدیم باور بفرمایید اگردر دوران قبل از انقلاب با تمام بدیهاش ازاین بابت مشکل نداشتیم چون بنده دراون زمان هم بودم دیدم که چگونه مردم بخاطر اعتقادی که داشتن حتی به خودش اجازه چپ نگاه کردن یابی ادبی نسبت به نوامیس مردم رابه خود نمی دادن متاسفانه ما باهمین سختگیری وبگیروببند وضعیت راخرابتر کردیم امیدوارم که تمامی دوستان کمی منطقی به مسئله نگاه کنند تا بیشتر بابگیر ببند جامعه بسمت خرابی بیشتر سوق ندهیم اگر غلط املا یادستوری داشت ما راعفو بفرمایید واونرا به سن وسال وپیری مابگذارید امیدوارم کسی ازدوستان از بنده نرنجد فقط نظر بودوبس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
واقعا زن ارزش دارد بازی با احساس زنان ظلم مضاعف است واقعا روحانی دلششش می خواهد زنان شرکت کنند جداکانه برگزار نمایند....................
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
خدایا شاهد باش ما شهید دادیم، جو ورزشگاه‌ها طوری است که شخص شما نخواهی هم حرف‌هایی ناشایست به گوشت می‌رسد. یا حضرت زینب، مگر غیرت حسینی اجازه می‌داد که خواهرش در انظار دیده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اجازه نده مادر و خواهر و همسر و دخترت در راهپیمایی ها شرکت کنه مگه توی راهپیمایی ها ندیدی چجور مردها زنها رو لمس می کنند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱
امروز همه کشورهای پیشرفته دنیا دارن صحبت از این میکنن که چجوری مردم عادی، اعم از زن و مرد و بچه رو برای فضا نوردی به کره ماه بفرستن . امروز ما درباره به ورزشگاه رفتن یا نرفتن خانم ها صحبت میکنیم . بابا یکم چشماتونو باز کنین . یکم عقل ها رو بکار بگیرید . ببینید مردم کدوم کشور دنیا چنین نظرات ما قبل تاریخی و عصر حجری بیان میکنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
میرن فضا چکار کنن ؟ اونحا رو هم به هرزگی بکشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
حق قانونی یک زن را بگیرید و بعد نام شرع و اسلام بر ان بگذارید .زنان نصف جامعه را تشکیل میدهن .البته که حق دارن به ورزشگاه بروند
بینام
|
Germany
|
۰۷:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
جالبه مردها نمیتونن جلوی دهنشون بگیرن و بافرهنگ باشن بعد زنها محروم میشن و محدود بهتر نیس کسی ک خطا کاره محروم بشه در ضمن مردها تو ورزشگاه به زنها توهین نکنن تو اینستاگرام تلافیشو در اوردن ما دیگه فحشی نمونده ک یاد نگرفته باشیم خوب زور میگن مردها. بعدم یکی تو نظرا نوشته اگه زنها برن ورزشگاه در حق مردها ظلم میشه چون مردها نمیتونن برن مسابقات خانما. اولا اینکه تلویزیون و رسانه ها اصلا اجازه میده ک ما ورزشکار زنی رو بشناسیم ک مشتاق تشویقشون بشیم اونم کاملا در انحصار خودتونه دوما ی بار ب مردا ظلم بشه شاید طعم بی عدالتی رو ی ذره بچشید بخدا راه دوری نمیره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
مگرحضورزنان درورزشگاه چه اتفاقی راباعث میشود؟ان جوان ورزشکاردردانشگاه.بیمارستان. فرودگاه و......ان خانم رامیبیند مگرایرادی ایجادشده؟یک کوته نظری بیش نیست
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
اگه مکانهای خانم ها و آقایان تفکیک بشه،
دیگه چه اشکالی داره؟
این تفکیک برای خانمها امنیت میاره.
حسین
|
Australia
|
۱۱:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۱
آری
خانمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۲
به خاطر پاسداشت خون شهدا و حفظ کرامت زنان و عمل به دستورات قرانی و عمل به نظر مرجع تقلیدمان٬ و به عنوان یک خانم که خانم ها را بهتر اقایان می شناسم و می توانم در موردشان نظر بدهم هرگز به حضور زنان در ورزشگاه های مختلط موافق نیستم.در ضمن تعجب میکنم از خانم ها و اقایانی که موافق این کارند ٬خودش نشانه ی هدفمند بودن نیت انها در حضور زنان در این جمع مختلط می باشد .و دیگر نکته اینکه جای خود اقایان هم با این فضای کم هم نمیشه چه برسه با خانم ها باشند .
ناشناس
|
Tunisia
|
۱۷:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
حضور زنها اگه در ورزشگاه ممنوع حتما و حتما باید در راهپیمایی ها ممنوع تر باشه چون واقعا از ازدحام میان جمعیت کلی با اهداف سوء و صرفا جهت لمس خانم ها و بغل کردن اونا در این تجمعات حضور دارند و هیچ هدف دیگه ای ندارند بخصوص که اون روز دوربین ها روی خانم های بد حجاب بیشتر مانور می دهند بنا بر این زمینه فساد در راهپیمایی ها به مراتب بیشتر از حضور زنان در ورزشگاه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
اونهایی که ادعای ناموس پرستیشون میشه گلوشون رو واسه برخی مسیولین و مدیران و آقازاده خای فاسد که با فساد ورانت و قاچاق مردم رو فقیر کردن و فساد و فحشا رو زیاد میکه جر بدین نگین مولا علی (ع) نگفته فقر بیاد دین و ایمان از در دیگه خارج میشه واسه اونها و واسه اون بالاییها که واسه این مفسدین و کثافتکاریهاشون یا سکوت میکنن یا الکی شعار میدن و عمل نمیکنن پاره کن
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۲
۱
انقدر به ما خانم ها ظلم نکنید بزارید خودمون برای خودمون تصمیم بگیریم به کوری داعشیان داخلی موافق حضور زنان در ورزشگاه هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۳
۱
واقعا چه بحث خنده داری اخه رفتن خانمها به ورزشگاه چه اشکال شرعی یا قانونی دارد؟؟
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
۱
۲
صد در صد مخالف
دوست ندارم کسی به اسم آزاید من ازم سوء استفاده جنسی کنه و و سیله لذت مردا باشم
من به انسانیتم بشیتر می نازم تا زیبایی و جنسیتم
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۴
۱
به شدت موافق. تا کور شوند همه جاهلان نادان منجمد الفکر
امینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
۰
۲
با سلام باید ابتدا فرهنگ سازی شود چون عده ای ظرفیت این کار را ندارند
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۲
توصیه قرآن به زنان ماندن در خانه است
گول داد و هوار این زنان و دختران را نخورید چرا که عامل فسادند.