سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
شایعه ارتباط مکتب ایرانی با بدعتهای مذهبی

عاشورای شمسی و جنجال دوباره مداح حاشیه ساز

مشخص نیست اگر در آینده عده ای دیگر به فکر برپایی مراسم های مختلفی همچون شهادت امیرالمومنین(ع) شمسی، فاطمیه شمسی، عید میلاد امام رضا(ع) شمسی و عید مبعث و غدیر شمسی و... بیفتند چه واکنشی نسبت به آنها می توان از خود نشان داد؟!
کد خبر : ۳۸۳۳۱
"صراط"- عبدالرضا هلالی، مداح جوان و جویای نام تهرانی، با برگزاری یک مراسم باز هم خبرساز شد.

به گزارش صراط،  این مداح با تبلیغات گسترده و پرحجم در سطح اکثر میادین و معابر تهران، مراسم عاشورای شمسی را برگزار کرد که نحوه ی تبلیغات این مراسم و چرایی آن با سوالاتی در اذهان عمومی همراه بود.

به باور عده ای، اگرچه برپایی روضه سیدالشهداء(ع) در تمامی ایام و لیالی و به بهانه های مختلف یکی از توصیه های اکید ائمه(ع) می باشد اما نحوه ی برگزاری آن در هیات مذکور سوال برانگیز بوده است.

تبلیغات بسیار وسیع و سنگین یک مراسم مذهبی در سالگرد  یادبود شمسی، آن هم در بحبوحه ی جریان سازی فرقه منحرف مکتب ایرانی، از جمله نکاتی است که بر ابهام ماجرا می افزاید .

نکته جالب توجه آنجایی است که عبدالرضا هلالی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در شرایطی که هیاتهای عاشورای فاطمی در میدان هفت تیر تجمع بسیار گسترده ای را تدارک دیده بودند، مراسم میدان منیریه را تدارک دیده بود که آن مراسم نیز با حجم تبلیغاتی گسترده ای همراه بود. و برخی گمانه زنی ها از ارتباط عناصر نزدیک به گروهک انحرافی با این برنامه خبر می داد .

پیش از از مراسم بدعت آفرین تازه ی هلالی (عاشورای شمسی) نیز پیامکی میان مردم ردوبدل شد که این مراسم در راستای فرقه منحرف مکتب ایرانی است.
از همین رو  یکی از مداحان خوشنام و ولایی کشورمان با درخواست هلالی در این محفل حضور پیدا کرده و به نوعی پاسخ این شایعات را داده است اما . . .

مشخص نیست اگر در آینده عده ای دیگر به فکر برپایی مراسم های مختلفی همچون شهادت امیرالمومنین(ع) شمسی، فاطمیه شمسی، عید میلاد امام رضا(ع) شمسی و عید مبعث و غدیر شمسی و... بیفتند چه واکنشی نسبت به آنها می توان از خود نشان داد؟!

صراط، یکی از حامیان اصلی هیاتهای مذهبی و سخنرانان و مداحان ارزشی و ولایی است که کارنامه عملکرد این سایت در دفاع از این قشر فرهیخته و مذهبی در آرشیو سایت موجود می باشد. عملکردی که البته با پرداخت هزینه هایی نیز همراه بوده و مسئولان صراط از آن، به جهت دفاع از ارزشها و اهل بیت(ع) و ولایت استقبال می کنند اما در همین راستا و حفظ حریم و شعائر، در مقابل برخی کج رویها و مسایل مبهم نیز بی تفاوت نخواهد بود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۵
۷۷
این قبیل امور حتی اگر از طرف بهترین اشخاص باشد دلیل بر نادانی آنهاست این کارها را هیچ کدام از علما تایید نمیکنند از طرف هر کس باشد به نشانه هتک حرمت و بی ارزش کردن مراسم عاشورا است ... ابالفضل ریشه ..... را بکند.. الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذالک
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
از هلالی بعید بود
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی دقت کردید
سبک سازی هلالی رو!؟
نوع شعر خوندن ها ، حرکات...
شاید به اسم مذهب ؛ اصل را می خواهند زیر سوال ببرند یا برای مردم عادی بشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال : بفرمائید چطور میشود که .................................. برای امام حسین بعضا در زیر برف و باران ، برای تشنگیشان در اوج گرمای تابستان گریه میکنیم!؟

کدام یک درست است؟
یا باید سال شمسی حذف شود یا .....
ظهیری
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط متاسفم واستون!!!
بابا آیت الله طباطباییم تحریف کرده؟؟؟؟
بقیه مداحا چی؟ حدادیان؟ خلج؟
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۴۴
اين آقا اول اجازه بده ........................ از ياد مردم بره بعد بياد از اين مراسم بگيره من موندم توي اون دنيا اين افراد چه جوري ميخوان جواب خدا و ائمه اطهار رو بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی از یاد مردم بره ؟ تو ........... که .................. بعد این طور فتوا صادر می کنی
صراط مردی چاپش کن
ابوالفضل داروغه
|
Iran (Islamic Republic of)
تو احمق چه طوری میخوای جواب خدا رو بدی که داری تهمت میزنی به کوری چشم هرکی با این مراسم مخالف بود اصلا عاشورای قمری هم برگزار میکینم تا کور شود آنکه نتواند دید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید خان باید خدمتتون عرض کنم این حرفی که شما زدی اسمش تهمته.حواست باشه داری چی میگی.بدون که برای این حرفت خودتم باید پیش خدا جواب بدی.اگرم نتونی جواب بدی چوب تو آستینت میکنن...
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۴
۴
http://www.x-shobhe.com/main.php?sid=1533
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۷
بابا همه چي را قاطي پاتي كردند رفت پي كارش .
علی پناه
|
Netherlands
|
۱۱:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۵۴
۱۱
فارغ ازاینکه این کاردرست یاغلطه،یقین دارم الان هم اگر هلالی زیر علم حمایت حاج منصوربودشمااین خبرروتیترنمی کردید ویا اگه میکردید این تیتررومیزدید"کل یوم عاشورا کل ارض کربلا،مراسم عاشورایی مداح ولایی بابصیرت حاج عبدالرضا هلالی باحضورپرشورمردم بابصیرت وولایی برگزارشد"
یونس
|
Netherlands
شاخص بین مداحان حاج آقا ارضی هستند.
بر همگان هم اثبات شده ست ایشان دغدغه دین دارند .
به هر حال در هر قشری یک زیر مجموعه ...... از آب در میاد که مداحان عزیز هم خارج از این ماجرا نیستند.
ناشناس
|
Netherlands
بله آقا يونس هر كس دغدغه دين دارد مي تواند فرمان قتل صادر كند !!
ناشناس
|
Netherlands
آقای ارضی مداح خوبیه ولی حد خودش رو نمیدونه باید همیشه همراه و مطیع رهبر بود نه عقب و نه حلو
یونس
|
Netherlands
حاج منصور عزیز ؛ امام معصوم که نیستند.
در ضمن ایشان صریح می گویند دیدگاه خود را
و منتقد بودند؛ هستند
و همیشه انتقاد های سازنده و راهکار در اختیار مسئولین قرار دادند.
پس دلسوز نظام و ولایت اند.
ملاک اکثریّت بچه هیئتی ها ولایت و ولایت مداری اشخاص هست
جناب ناشناس تخریب شما ، ایشان را عزیزتر می کند.
ناشناس
|
Netherlands
شاخص و معیار برای همه بچه هیئتی های حزب اللهی و انقلابی اسلام و امام خامنه ای است نه یک مداح .
علی
|
Netherlands
وای بحالتون که نمیدونید شاخص معیار همه به خصوص واعظ و مداح باید امام صادق باشه
حسین
|
Netherlands
آفرین
نظر درستی داری
دمت گرم
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۳۱
۴
مذهب علیه مذهب...
هرچه ضربه خوردیم از درون بوده..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۷
بابا هر گردی که گردو نیست
جریان انحرافی را ما هم قبول داریم
اما جو گیر نشوید
این داستان را 10 سال پیش هم یک جلسه ای گرفت و بعد هم درش را بست
سید یاسر
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۱۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۳۰
۴
سلام
اولا که خود آقای هلالی در مراسم مذکور میگه که استفتا کرده از آیت الله نوری همدانی که تشویق به این کار شده اند.
ثانیا این مداح ولایتی است که حتی درزمانی که رییس جمهوری به دستور جریان انحجرافی خانه نشین شد ایشان شعر نوحجه ای در شب 14 خرداد باحضور حاج سعید حدادیان و حجت الاسلام روح الله حسینیان بود خواند که درآن شعر نفی و نهی کرد جریان انحرافی را و مدام در شعر ازولایت حمایت کرد.
ثالثادلیل اینکه به قول برخی دوستان (راست و دروغ باخودشان) با حاج منصور نیست دال بر ولایت بودنش نیست، دلیلش رو از خود شمس المادحین حاج منصور ارضی سوال کنید.
رابعا جریان انحرافی به خون هیئات مذهبی تشنه است
خامسا اجتماع بزرگ فاطمیه هلالی از سالها پیش بوده قبل از مراسم میدان هفت تیر
...
سید
|
Switzerland
|
۱۳:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۹
۴
این همه ساله که این مراسم تو اغلب هیئت های تهران برگزار میشه . تو که حامی هیئتی ها هستی اینو نمیدونی ؟؟
در ضمن زمان عاشورای شمسی رو حضرت آیت الله حسن زاده آملی اعلام کردن و دستور بر عزاداری دادن .

من کاری با آقای هلالی یا غیرش ندارم . شما دارید یک جلسه تقریبا با سابقه عزاداری رو با مسائلی که اصلا به این موضوع ربطی نداره قاطی میکنید و مقصودتون هم مشخصه .

در ضمن صحبت های هلالی رو در رابطه با مراسم ایام فاطمیه بخونید.

http://www.majidiye.ir

حواستون باشه به خاطر خراب کردن این و اون این دم و دستگاه رو دست آویز قرار ندید. با این دستگاه در نیوفتید

ندیدی به درک رفت و به جانش شرر افتاد
هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد


اگر خودی هستی خود زنی نکن .....
علی « تنکابن »
|
Switzerland
صراطِ عزیز باسلام و عرض ادب و احترام

برادران عزیزم بنده چون در تهران نیستم و در شهرستان مستقرّم؛ لذا از کم و کیف قضایا مطّلع نیستم ولی اگه مطالب دوستان عزیزم آقایان سیّد؛ رضا؛ مرتضی و برخی دیگر از کاربران محترم درست باشد؛ شما مرتکب گناه کبیره حقّ النّاس و تشویش خَواطر شده اید. لذا علاوه بر توبه ی فردی؛ (چون مسأله رسانه ای شده و با آبروی یک مومن در سطح کشوری بازی شده است) حتماً بایستی با اصلاحیّه و پوزش خواهی، جبران مافات نموده و کار خراب شده رو اصلاح کنید.

زیرا به تعبیر حضرت آقا؛ برخی گناهان فَردی و شخصی است که با توبه و اِنابه به درگاه الهی پاک شده ( و مصداق حدیث شریف: التّائِب مِن الذّنبِ كَمَن لا ذَنبَ لَه؛ می شود) و توبه اش پذیرفته شده است. ولی گاهی اوقات آن گناه تبعات و آثار منفی ای را در سطح اجتماع و جامعه برجای می گذارد، که لاجَرم توبه اش علاوه بر اِنابه و پشیمانی از گناه در درگاه الهی؛ به اصلاح آن مفسده ای استکه به واسطه فعلِ وی در جامعه گسترش و شیوع یافته است، می باشد.

دوستان لطفاً در رسانه نمودن اخبار کمی دقّت نظر کنیم. چون ملاک و مناط؛ انتشار هر اخباری نیست بلکه رعایت تقوای الهی و احتیاط شرعی در هرکاری؛ مِن جمله کار رسانه لازم و ضروری است.

اگر دیدید که واقعاً اشتباه نمودید حتماً عذرخواهی و از دل آن بنده خدا در بیاورید که در تواضع و اخلاق کریمانه نه تنها کوچک شدن و ذلّت نیست؛ بلکه با خود بزرگی و عزیز شدن را به همراه دارد. عزّت و ذلّت نیز فقط دست خداست. و اصلاً فرق ما اصولگرایانِ ان شاء الله مکتبی با اصلاح طلبان اِفساد طلب در همین خصوصیّات و خُلقیِّات می باشد وگرنه مَا الفَرقُ بَینَنا و بَینَهُم؟!

ببخشید که جسارت نمودم. دوستتان دارم و شما و خود را به مولا و صاحب مان آقا حضرت حجّة بن الحسن العسگری «عج» می سپارم. یازهرا
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۲
آقا حمید مثل اینکه اخلاق افشای امورخصوصی درشما حکم اخلاق داره.چرا توهرچی که کم میارید مسائل خصوصی مردم روپیش میکشید.توحاضری شهادت بدی تواون قضیه آقای هلالی خطایی کرده؟اگه این قضیه واسه خودت پیش بیاد راضی میشی دست به دست بگرده ومردم نگاه کنن؟بخدا من نگاه نکردم وداعیه داراخلاق نیستم شماچطور به خودتون جرات میدید به این کارهای زشت دامن بزنید؟جزاظهارتاسف چی میتونم به شمابگم؟
ناشناس
|
Netherlands
دمت
گرم حرف دلمو زدی
یارو خجالت نمی کشه ................ رو دیده بعد اظهار نظر هم می کنه
امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند که اگر دیدی شخصی شب گناه کرد مبادا صبح با نگاه شخص گناه کار بهش نگاه کنی شاید دیشب توبه کرده باش
تازشم ...........................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۳
۱۶
مشکل اینجاست که هر کسی که امد دو بیت شعر خواند ویک کم صدایش را کلفت و نازک کرد خودش را مداح میداند والله من که از بچگی پای منبر و هیئت بوده ام در این مانده ام که اینها مداحند یا مرثیه خوان ؟ بقول امام خامنه ای اگر فیلم بعضی از این مراسمها را نبینی و فقط صدایش را بشنوی متوجه نمیشوی که عزاست یا جشن .
این بابا هر وقت یاد گرفت که نره توی به اصظلاح ......... بالای شهری و نشینه ...... و مثل یک بچه مسجدی درست و حسابی شد از این ...... هم نمیکنه اینهم یک راه برای تحریف واقعه عاشوراست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه فقط حدادیان با ادب !!!! و حاج منصور مداح هستن
سید
|
Switzerland
|
۱۴:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۲
این همه ساله که این مراسم تو اغلب هیئت های تهران برگزار میشه . تو که حامی هیئتی ها هستی اینو نمیدونی ؟؟
در ضمن زمان عاشورای شمسی رو حضرت آیت الله حسن زاده آملی اعلام کردن و دستور بر عزاداری دادن .

من کاری با آقای هلالی یا غیرش ندارم . شما دارید یک جلسه تقریبا با سابقه عزاداری رو با مسائلی که اصلا به این موضوع ربطی نداره قاطی میکنید و مقصودتون هم مشخصه .

..............................................................
حواستون باشه به خاطر خراب کردن این و اون این دم و دستگاه رو دست آویز قرار ندید. با این دستگاه در نیوفتید

ندیدی به درک رفت و به جانش شرر افتاد
هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد


اگر خودی هستی خود زنی نکن .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۰
۶
عاشورای شمسی چندین ساله که داره در هیأت های مختلف برگزار میشه . در ضمن حاج سعید حدادیان هم در مجلس حضور داشتن و روضه خوندن حالا شما شدید کاسه داغ تر از آش ؟! (شب عید فطر سال 85 یا 86 مهدیه امام حسن برید روضه حاج سعید رو گوش کنید مصادف بود با شب 21 مهر)
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۳
۳
عبدالرضا هلالی مداح ولایی و با اخلاص سید الشهداست / منظورتون از برنامه انحرافی روز شهادت حضرت زهرا همون مراسمیه که حضرت آیت الله صدیقی سخنران اون بود ؟؟؟!!! واقعا براتون متاسفم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۳
۳
عبدالرضا هلالی مداح ولایی و با اخلاص سید الشهداست / منظورتون از برنامه انحرافی روز شهادت حضرت زهرا همون مراسمیه که حضرت آیت الله صدیقی سخنران اون بود ؟؟؟!!! واقعا براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۳۰
۲
چه مداح جویای نامی که هر هفته 2 هزار نفر از محبین اهل بیت تو جلسه هفتگیش شرکت می کنند ؟!! نکنه همه اونا جزء گروهک انحرافین؟؟؟!!!! البته من فکر می کنم که شما با این خبرها جویای نامید / الحمدلله خیلی هم مراسم با شکوه برگزار شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
نمی دونستم من که هر هفته توفیق دارم تو جلساتش شرکت کنم جز جریان انحرافیم
خدا به دادم برسه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۵
۴
بجای گیر دادن به روضه امام حسین و نوکر امام حسین و دستگاه امام حسین برید به فکر مسایل مهم تر باشید / تو فتنه 88 همین مداح ها و هیأتی ها بودن که تو خط مقدم مقابله با فتنه بودن
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲۰
۴
در تأیید نظر آقا رضا باید بگم که در همون گردهمایی حاج حسین سازور هم نوحه سرایی کردند . احتمالا ایشون هم از دار و دسته مش.......... هستن البته از دید صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۱
قابل توجه بعضی از دوستان : رضا هلالی از قدیم تحت حمایت حاج منصور آقا بوده و هست اما تو عالم استاد و شاگردی بعضی اوقات اتفاقاتی میوفته که باعث شایعه سازی میشه و الا حاج منصور تو بدترین شرایط همواره حامی هلالی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۳
اگه شما براش حاشیه درست نکنید حاجی حاشیه ساز نیست
من خودم بچه هیات حاجی ام،حاجی خودش تو مراسم بحرین به احمدی نژاد کنایه زد،شب بیست و سه هم ماه رمضون هم کلی به خاتون گیر داد.
مشکل از شماست که تو همه چیز انحراف پیدا می کنید
مطمئن باشید بچه های هیات الرضا هیچ وقت این توهین شما رو فراموش نمی کنند
حاجی وقتی همه علیهش شدن هم کم نیاورد و گفت:من کسی دارم که در محشر به فریادم رسد...
زنده باد هلالی
مرگ بر متحجرهای ولایی نما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا با ناشناس موافقم هلالی ولاییه صد در صده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین الانش هم هلالی کلی سرباز برا ولایت تو هیئتش داره
هوادار هلالی از تبریز
سید محمد
|
Netherlands
|
۱۷:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۱۶
احتمالا بعدش با بچه های.......از ما نشستن ..............! خجالت نمیکشه این .....
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۶
۱۴
اين درست نيست که همه ايام سال را به عنوان ايام عزا، مراسم برگزار کنيم. عاشورا دهم محرم هر سال است و هنوز به طور دقيق معلوم نيست به ماه شمسی چه وقت است. همه دين که اشک و آه نيست. گرچه گريستن بر امام حسين عليه السلام هميشه فضيلت دارد ولی بهتر است به فضايل ديگر هم بپردازيم. آيا سخنان آن حضرت را برای مردم تبيين کرده ايم؟ آيا برای فهم قرآن گامی برداشته ايم؟ آيا در کنار اين مراسم مرثيه خوانی، مجالس موعظه و پند برپا کرده ايم؟
سعی کنيم دين خدا را درست معرفی کنيم.
صادق صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دیگه چرت و پرت نگو درست رو منو تو تشخیص نمی دیم.
کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان پس لابد امام زمان هم اشتباه می کنند که هر صبح و شام برای جد غریبشون گریه می کنند ؟؟؟
برو بابا تو یکی
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای صادق صادقی، چرت و پرت اين است که جمله «کل ارض کربلا » را غلط بنويسی می دانی معنای جمله ای که نوشته ای چيست؟ يعنی هر عرضی کربلاست ولی هر طولی کربلا نيست!! حالا فهميد چرت و پرت چيه؟! صحبت از کلام امام حسين عليه السلام چرت و پرته؟ اين که بدانيم امام در روز عاشورا فرمود: ألا و إن الدعي بن الدعی قد رکز بين اثنتين بين السلة و الذلة و هيهات منا الذلة» اين نعوذ بالله چرت و پرت است؟! کسی نگفته چرا روضه می خوانيد، ولی اگر اينطور است شما آقای مؤمن متدين می دانی يازده امام ما شهيد شده اند آيا شده تا به حال در شهادت همه آنها روضه آنها را بخوانی؟! آيا اين بی معرفتی در حق امام سجاد و امام باقر و امام صادق و امام کاظم و امام رضا و امام جواد و امام هادی و امام عسکری نيست که برای آن عزيزان به ندرت مراسم عزا برپا می شود؟ بيان مناقب آن بزرگواران پيشکش! هر بچه ای که دهانش بوی شير می دهد به خود اجازه می دهد با دين بازی کند و برای خود مريد جمع کند و آنوقت حرف حساب را هم شما آقا پسر چرت و پرت می شماری؟!! واقعا امام حسين مظلوم بوده و هنوز هم مظلوم است که اسير جهل بعضی ها شده که به دنبال برخی افراد جويای نام افتاده اند. در پايان سفارش می کنم کتاب حماسه حسينی شهيد مطهری را بخوانيد و نيز سخنان امام خمينی و مقام معظم رهبری در مورد امام حسين و اين همه بد و بيراه نگويی من به اندازه عمر هلالی سابقه نوکری امام حسين را دارم بچه جان.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس، نايب امام زمان را ببين که هر صبح و شام به فکر معرفی اسلام به مردم است و در موسم عزاداری هم دردمندانه بر مصائب جدش می گريد. مغالطه نکن. همان امام زمان در دعای معروف اللهم ارزقنا توفيق الطاعة و بعد المعصية چه فرموده؟ توفيق اطاعت، دوری از نافرمانی خدا، راستی نيت، شناخت حرام و حلال، درخواست هدايت و پايداری، ... فکر کردی من يک فکلی روشنفکر هستم که اينجوری حرف مفت بارم می کنی؟ برو يک مقدار دنبال فهم دينت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مراسم عاشورا سالهاشت که برگزار میشه و باقی مونده که شاید به خاطر اینه که سالی یکباره . من با درست و غلط سال شمسی کار ندارم اما اگر سالی چند بار برگزار بشه ممکنه اثرش در جامعه کم بشه و برای مردم عادی بشه که خیلی ضرر داره .
صادق صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین آقای محسن فاضلی خیلی شاخ شدی معلومه از این آدمای تو مخی هستی میان پیش آدم بوی نفرت و ریا ازشون میاد مثلاً مثل مش............
از اون آدمای شاهنشاهی در ظاهر اسلامی
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ آیت الله صافی به پرسشی در مورد زمان روز عاشورا

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به سوالی در مورد روز عاشورا، بر لزوم پاسداشت روز 10 ماه محرم به عنوان روز عاشورا تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در پاسخ به سوالی در مورد روز عاشورا، بر لزوم پاسداشت روز 10 ماه محرم به عنوان روز عاشورا تاکید کرد.

متن این پرسش و پاسخ به شرح زیر است:

بسمه تعالی
محضر محترم فقیه بزرگوار حضرت آیت الله العظمی صافی ‌ادام الله ظلکم
سلام علیکم؛
اخیراً برخی از مردم مطرح می‌کنند که می‌توان در سالروز واقعه‌ی عظیم عاشورا، به روایت تاریخ هجری شمسی نیز عزاداری نمود و اعمال مربوط به این روز را انجام داد. خواهشمند است جهت رفع شبهه از مؤمنین، نظر حضرتعالی در این باره را بیان فرمایید.

متن پاسخ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
علیکم السلام و رحمة الله
اقامه عزاداری و ذکر مصائب حضرت سید الشهداء علیه السلام در هر روز و هر زمان و مکان اجر و ثواب دارد، ولی به عنوان روز عاشورا که در روایات دستورات خاصی دارد و مراسم عزاداری و تعظیم شعائر حسینی برقرار می‌شود، همان روز 10 محرم الحرام به سال هجری قمری معتبر است و منشأ آثار و برکات عظیمه می‌باشد.

لطف الله صافی
25ذی القعده1432
/914/د102/ج
مهدی59
|
Australia
|
۱۸:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
فعلا که دور ؛ دور فرقه ی انحرافی است و ........ عروسک دست آنها است و اما این فرقه ی انحرافی کی هست خدا میداند؟!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۲
آخه آقا چرا به چیزایی گیر میدید که واقعا مسقرس.چرا آتو دست دشمنان میدید. مطمئن باشد اگر ایرادی داشت زودتر از شماها بودن که به ایشان تذکر بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا، لطفا معنی کلمه جديد« مسقرس» را بنويسيد ما هم بدانيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس موش بخوردت انقد با نمکی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۸
۲
خجالت بکشیدچندتابچه سوسول شدندمسئول سایت هی اراجیف مینویشنداگه مراسم منیریه مشکل داره پس چرااقای صدیقی بودسخنران رضاهلالی 14 خردادنوحه ای ازتبعیت ازولایت ورهبری وامام خمینی خوندهمشه دعاهاش ازشهداورهبری یادمیکنه این مراسم عاشورای شمسی همه ساله همه هیئت ها هست ثانیاازایت الله همدانی اجازه ازنظر شرعی okگرفتند زنده بادحزب الله راستی هلالی بااون هلای سابق فرق کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۲
زنده باد همه نوکرای با اخلاص ابی عبدالله /حاج منصور عرشی و حاج سعید حدادیان و رضا هلالی و ....
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۲
سلام
صراط من خیلی به سایتت سر میزنم و پیگیر اخبارتم اما خدایی بی انصافی هم حدی داره.
رضا هلالی شد طرفدار مشایی؟
برید صحبتاش تو شب 7 محرم رو گوش کنید.
برید جلسه یادبود امام خمینی رو نگاه کنید.
حتما حاج آقا صدیقی هم طرفدار مشاییه که تو میدون منیریه صحبت کرده؟
خجالت بکشید
یه کم اطلاعات کسب کنید بعد خبر بزنید.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۸
۱
این خبر رو که دیدم فقط گریه کردم
آخه صراط این جه مریضی هست که به جونتون افتاده
آخه چرا الکی برای یک بچه هییتی حاشیه سازی میکنی
میدونی چقدر حق به گردن جوونای این مملکت داره
اون بدبخت برای اینکه امثال شما اذیتش نکنید رفت حاج سعید رو دعوت کرد. نامردی
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۳
وقتی غرب زده ها روزهایی مثل ولنتاین و ... رو وارد فرهنگ ما کردند، چرا نباید عاشورای شمسی را گرامی داشت؟ چه عیبی دارد که بزرگداشت سالار شهیدان را حتی به تاریخ میلادی هم در نظر بگیریم؟
درود بر هلالی و همه ی مداحان ولایتمدار و انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با ولنتاين مبارزه کنيد، چرا ساکتيد؟ چرا روزی را به عنوان روز مبارزه با «روز شهوترانی» که نامش ولنتاين گذاشته شده برپا نمی کنيم؟!
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیمای عزیز
قیاس عاشورا و عظمت آنروز را با همچین مراسم های بی پایه قیاس کردنش هم اشتباهه.

به جای فرهنگ روضه خوانی در تاریخ های مختلف ، آگاه سازی چقدر می شود در این هیئت ها که امام بزرگوار برای چه و در چه راهی شهید شد

آنها که رفتند کاری حسینی کردند و آنها که مانده اند باید کاری زینبی کنند!
ابوالفضل داروغه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۵
۲
خیلی غلط میکیند در مورد حاج رضا عزیز دل ما و نوکر امام حسین این طوری نظر میدید مگه شماها چه کاره اید که تو کار دیگران دخالت میکنید ما عشقمون حاج رضاست و بعد از رهبر ایشون رو قبول داریم هر هفته هم با رفتن به هیئت ایشون کلی حس معنویتمون تقویت میشه و تا آخر با ایشون هستیم.
عشق فقط عشق رضا مداح قثط عبد الرضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون شعار آخریت جالب بود !
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ظاهراً در اینکه شما علّاقه مند به حاج عبدالرّضا هلالی هستید؛ شکّی نیست. و ابراز آن هم مسأله ای ندارد؛ بلکه در روایاتی نیز آمده که اگر کسی را دوست دارید به او ابراز محبّت کنید و او را از این حبّ تان باخبر نمائید.

ولی عزیزِ من؛ صحبت بر سر این است که حبّ به آقای هلالی را در کنار عشق و حبّ به حضرت آقا گذاشتن و اینکه بعد آقا عشق ما فلانی است؛ به نظرم درست نیست. زیرا کسی قابل قیاس با نورچشم و مقتدای مان حضرت آقا _روحی فداه_ نیست.

من هم خاک پای بچّه های هیئت و نوکرای ارباب بی کفن مان رو؛ طوطیای چشمانم می کنم و به خود آقا ابی عبدالله «ع» قسم که به این کارم نیز افتخار می کنم. دنیا و مافیها فدای یک تار موی حسینِ زهرا«س»؛ خیلی بایستی ببخشید آقا ابوالفضلِ عزیز؛ یازهرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۲
۱۸
این آقا که مداح نیس ...........
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حتماً از دید شما؛ فقط کروبی مدّاحه؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تو مداحی ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کی هستی که تعیین کنی چه کسی مداح هست و چه کسی نیست
خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ شما مداحین البته میدونم فقط تو حمام میخونی چون اکو سر خوده!!!
ک. نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۵
۳
شخصآ معتقدم آقای هلالی در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی حرکت می کند. چه در دوران فتنه 88 که در هر جلسه هیئت، در حمایت از امام و رهبری و انقلاب اسلامی و شهدا شعر می خواند. چه مواضع درست او نسبت به برخی انحرافات اخیر و چه صحبت هایی که با جوانان هیئت می کند و سعی می کند از هر تیپ و قیافه ای، افراد را جذب مجالس اهل بیت کند.
قضیه ای هم که شما در این خبر بدان اشاره کرده اید به نظرم فقط نوعی ابراز ارادت مجدد هیئت الرضا به ساحت امام حسین(ع) بوده است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۲
السلام علیک یا ابا عبدالله .
.......
.......
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم .
............
...........
اللهم اجعل محیا محمد و ال محمد و مماتی ممات محمد و ال محمد .
راستی اگر ساعتی از هرشبانه روز را سوای شمسی ؛ قمری و میلادی اش به روش های مختلف ( سمعی و بصری ) بتوانیم یاد و علت قیام امام مظلوم ؛ نور چشم فاطمه و علی ؛ بر علیه یزید و یزیدان را زنده بداریم آیا اشکالی دارد ؟؟
به نفع کیست ؟؟
به ضرر کیست ؟؟
قدیما یادم دو ماه محرم و صفر هر شب در خصوص قیام اما م حسین در مساجد سخنرانی می شد ولی حالا بعد از دهه فقط مساجد سیاه پوشند خبری از سخنرانی نیست تا آخر ماه صفر
درود و سلام خدا بر امام حسین و یاران شهیدش .
درود خدا بر کسانی که از آن روز تا امروز و تا روز انتقام از یزید و یزیدیان محرم و صفر را زنده نگه داشتن و زنده نگه می دارند .
میلاد م
|
Netherlands
|
۲۳:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۱
ما چاکره تمام خادمای اربابه بیکفن هستیم
انشاالله همشون سلامت باشن
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۸
۲
سلام
دوستان عزیز گرامی در صراط.
حرکت اگر به گروه انحرافی برمی گرده یانه من نمی دانم والکی هم ادعا نمی کنم.من چند نکته مینو یسم شما وخوانندگان قضاوت کنیم ؛اصلا به شخص کاری ندارم ،انسان جایز خطا است و...دوستان سال66ه ش در مکه زایران مارا به شهادت رساندند،ما هم روز برائت ازمشرکین قمری سالگرد می گیریموهم به تاریخ شمسی و در عاشورای حسینی در صحن آقام امام رضا(ع)منافقین تعدادی را بابمبگذاری به شهادت رساندن که هم به سال قمری وهم به شمسی سالگرد می گیریم،پس این مراسم ها هم مربوط به گروه انحرافی ومکتب ایرانی برمی گردد.سه شنبه 21/7/59به تاریخ شمسی وسه شنبه12/10/680میلادیمصادف با عاشورا می باشد،فلان مداح با نا آگاهی از شرائط متشنج روز اعلام مکند که عاشورای میلادی بگیریم در صورتیکه سال میلادی با سال شمسی با هم تطابق دارد شاید در طول قرون روزی اختلاف باشد.
آقایان صراطی حب به این خانواده هیچ گروهی را نمی شناسد ،وقتی ولایتی باشی ودر این مراسمات دم سینه زنان ،عرق سینه زنان وشور سینه زنان دل خانم زهرا(س)شاد می کنه وخانم هم همشون را شفاعت می کنه ،درد غم شهادت آقاست چه در سال قمری وشمسی و میلادی و عبری آنروز برای ما روز عزاست ما به حرمت عاشورای حسینی سالگرد شهدای صحن امام رضا را میگیریم وبه حرمت روز برائت از مشرکین سالگرد شهدای مکه را می گیریم
خواهشا صراطیون چوب در آتش نریزید وخوانندگان به این وا ندارید که به فلانی عد های را در مقابل هم بیاندازیم
کوچک شما
ملکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۵
۲
سلام
1- بی انصافی نیست به هلالی بگیم جوان جویای نام ؟
هرعاشق و دیوونه ای 5 تا نوحه شنیده باشه حتما یکی از اون 5تا این بوده :
دیوونه کربلاتم از بچگی مبتلاتم، سینه زنه روضه هاتم .......
یا ، دلم شده دیوونه ، حسین ابی عبدالله ...
پس هلالی جویای نام نیست
2- هلالی جوون ها رو اونجور که باید کشیده سمت هیئت ، شب عاشورا و تاسوعای یکی دوسال پیش تو فرهنگسرای بهمن که هیئتیها خوب یادشونه ؟ از حرارت عشق اباعبدالله الحسین فضای سالن مه شده بود ، هم فشن بود تو سینه زن ها ، هم با ظاهر معمولی ، هم با ظاهر مذهبی ، درسته ؟ پس اون همه آدم اومده بودن که هلالی رو بشناسن ؟ یا تمام نوحه ها رو کلمه به کلمه باهش میخوندن ؟ صراط ، بی انصافی نکن ، مدیون میشی ها
3- حاج منصور هم خدا حفظش کنه ، ......................
راستی بزرگان دیگه هم از مداح ها هستن که اسمی ازشون نمیبرید
4- عاشورا ، عاشوراست ، چه شمسی چه قمری ، حسین عشقه ، چه 1390 چه 1432
مکتب و این چیزا رو رها کنید ، مکتب ، راه و روش و منش ، فقط عشق حسین هست و بس
5 - دست از سر هلالی بردارید

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)
بی تاب حسینم ، دلتنگ کربلا
به امید دیدار در کربلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۸
در داستان اصحاب کهف 309سال قمري نقل شده است .در دين اسلام ملاک سال قمري است اگر ما عاشورا را شمسي بگيريم و با تولدقمري رسول الله(ص) وائمه اطهار(ع) همزمان شود تکليف چه مي شود؟آيا بهتر نيست کمي بينديشيم که هدف چيست و بهانه دست دشمنان دانا ودوستان احمق ندهيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا هم 300 سال اومده هم 309 سال که وقتی از حضرت علی علیه السلام پرسیدند گفت یکی شمسی ست و یکی قمری. در ضمن روز عاشورارو با روزهای دیگه نمیشه مقایسه کرد. وگرنه علامه حسن زاده و طباطبایی بیکار نبودند که شمسیه این روزو محاسبه کنن
يا صاحب الزمان عج
|
Germany
|
۰۹:۳۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۲
از يكي از علما (زمان سيد جواد خدا بيامرز ) در باره هيئات هاي مذهبي سوالاتي شد كه ايشان فرمودند (من در حدي نيستم كه در باره مراسم اباعبدالله نظر بدم و نهي يا تاييد كنم )

اونوقت اين سايتو نظرات خواننده هاشو ببنيد

بعضي كه از حد هم گذشتن هم قضاوت كردند هم حكم دادند
دوستان بد نيست يكمي حد خودمونو بدونيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۲
۳
داداش جون،حاج سعید حدادیان هم بوده پس مطمئنا باشید باجریان انحرافی این مجلس ارتباطی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۲
گفتین مداح حاشیه ساز فکر کردم ............ میگید ! راستی هلالی هنوز به لقب حاجی مفتخر نشده !؟
صادق صادقی
|
United States of America
|
۱۱:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۵
۲
سلام علیکم
کل کارشناس هاو کارکنان این سایتتون جمع بشن خاک پای عزاداران هیئت الرضا (حاج سعید حدادیان - حاج عبدالرضا هلالی) هم نمیشن.
یا علی
سید مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۱
مگه ما این شعارمون نیست که :
کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا
پس برا چی داریم گیر میدیم به این موضوع بی ارزش و در عین حال هم خیلی با ارزش
بی ارزش از اون جهت که داریم تفرقه بین خودمون میندازیم
با ارزش از اون جهت که عزای امام حسین هیچوقت و ساعتی نداره و هر روز و هر ساعت عزا بگیری ارزش داره . حالا میخواد سال میلادی باشه ، میخواد سال شمسی باشه یا سال قمری
محم اینه که :
کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وجدانی راست میگه من کم آوردم .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سید مجتبی جون این حدیث امام معصوم تفسیر داره شاید یعنی اینکه هر وقت لازم باشه باید جانبازی کرد باید همیشه مطیع امام باشیم به اگه فرمود برو تو تنور روشن اما واگروداغه ومیسوزم و..... نیاریم بعضی وقتا دشمن از راه دین به دین حمله میکنه .....کدام شیعه رو سراغ داری که با اسم امام حسین دلش غم نگیره اما باید هواسه همه جمع باشه که از این عواطف سو استفاده نشه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۲
حاج سعید حدادیان در اول این مراسم که خودشون هم حضور داشتند حرف خوبی زدند...
گفتند این مراسم چیز جدیدی نیست! حتی اساتید ما نیز اینگونه مراسم ها را می گرفتند.
یازهرا
|
Netherlands
|
۱۲:۰۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
اگه یک جو به حرف ودل بینندگانتون اهمیت میدیدوظیفه رسانه ایتون روانجام بدید.درشرایطی که مردم زیربارفقروفسادکمرخم کردند این همه تهدیدات خارجی روسر کشور تلنبارشده،طراط هم به عنوان یه رسانه مرتب میاد اخبارمضحکی پخش میکنه که دل همه رو بهدردمیاره.اینه وظیفه رسانه ای شما؟یه روز اخبارخصوصی مجریان یک شبکه رومیذاره.یه روز به زندگی خصوصی بازیگران گیرمیده،این چه بی اخلاقیه رسانه ایه که دامنگیرشماشده؟شماخودتون روتون میشه به چشم رسانه به خودتون نگاه کنید.شماازچوب هم نارسانایید.
ناشناس
|
Netherlands
لطفا بر اعصابتون مسلط باشيد.
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۴
فعلا كه همه دارند نان ...ميخورند ..از ......................... وسائر افراد ....خلاصه از همه مظلومتر دين است
صادق صادقی
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۱
ببین خیلی قاطی کردم وقتی چرت و پرت های این ............ ها رو دیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۱
ما فقط منتظر بهانه ایم که برای سیدالشهدا گریه کنیم .... همین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۱۰
خوب بود قبل از اجرای مراسم یه زنگ می زدند دفتر یکی از علما یا از یکی از عقلا نظر خواهی میکردند ....... تا ندونسته آب تو آسیاب دشمن نمی ریختند واز حرارت عزا داری محرم کم نمی کردند .... مطیع بودن خیلی سخته ...... کاش جوانترها درک کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب از کجا می دونید سوال نکردند ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای پیرمرد عزیز ایشون از آیت الله نوری همدانی اجازه گرفتن
حمید
|
Netherlands
|
۱۶:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۴
مداح های محترم باید دقت کنند خودشون رو بازیچه افراد نکنند باید مواظب باشند و ببینند کجا و برای کی می خونند؟
در پی اعلام مراسم عاشورای شمسی مراسمی هم در شهر اصفهان توسط یکی از هیئت های ضد نظام و انقلاب گرفته شد که مداح های آن آقایان ...،... و عینی فرد بودند و جالب است بدانید تنها کسی که در این جلسه جرات کرد و از ... و نظام حرف بزنه آقای ..... بود که منجر به واکنش های از سوی جالسین در جلسه شد و خیلی از افراد به همین خاطر جلسه را ترک کردند
می خواهم بگم جتاب آقای ..... که تکلیفش معلومه اما آقای ...شما که ادعای ولایی بودن دارید چرا ندانسته به مجلسی می روید که رفتن شما فقط حکم تاییدی بر این هیئت است و افراد این هیئت هم برای موجه نشان دادن خود و القای افکار خود دست به دعوت مداح های معروف می زنند تا جایی برای خود و افکار خود باز کنند.فاین تذهبون
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
متاسفم برای صراط ما از مش........ خوشمان نمیاد ولی خیلی چرت نوشتی صراط برای اینکه بفهمی هلالی از خیلیا ولایی تره به شعر دوباره وقت دعاشد واخیرا ولایتی ام که به خانه نشینی ا............ هم اشاره داره در این موردم علما هرچی بگن ما تابعیم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۱
صراط عزیز با این که کارت درسته ولی این یه دونه رو تند رفتی.میدان منیریه هم شایعه سازی دشمن بود.از وجود ایت الله صدیقی و حاج حسین سازور همه چیز معلوم بود
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۲
خجالت بکش با این مطلب زدنت. باید از هلالی معذرت خواهی کنی
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۲
۴
لطفا هرچه زودتر این خبر رو اصلاح کنید و از هلالی عذرخواهی کنید.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۴
لطفا اطلاعات کافی رو اول کسب کنید بعد مطلب بزنید.
این کار جدیدی نیست. آیت الله حسن زاده هم توصیه به برگزاری کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۰
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
بر منکر سیدالشهدا لعنت
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۱
خیلی نویسنده مغرض و نادان بوده.خدا ازش نگذره اگر قصد تخریب هیئتای مذهبی رو داره و اگر از جهلش بوده خدا خودش عقلش بده و الا این قلمو ازش بگیره که دیگه چرند ننویسه
بچه هیات حاج رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۲
۱
شما عمرا تونسته باشید یه بچه فشن رو جذب کنید طرف انقلاب ولی هلالی هر هفته 3000تا جوون که بیشترشون هم بچه فشن هستند رو میاره هیات و براشون از انقلاب و آقا حرف میزنه
براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما درسته ولی خداییش بیشترشون فشن نیستن
غبار نوکرای ارباب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۴
به نظر می آد تو این بحث یه عده از دوستان یه جورایی دچار تعصب کورکورانه شدن و بدون خوندن دقیق خبر صراط، فقط از مصداق حب الشیء یعمی و یصم، یعنی عشق به هر چیز انسان رو کر و کور می کنه، به اظهارنظر پرداختن. من به عنوان یه غبار پای نوکرای ارباب چند نکته رو میگم شاید موثر باشه:
1- هرکی بخواد بات روضه خونی و مجالس روضه برخورد کنه، غلط کرده و ملت تو دهنش می زنن. یادمون باشه که 9 دی هم از اونجایی نشات گرفت که فتنه گرا به ارباب بی ادبی کردن. اما یادمون باشه به بهانه ی روضه بساط سوءاستفاده به پا نکنیم.
2- بعضیا آدرس فلان شعر و فلان دعای هلالی رو دادن تا ثابت کنن ولایتیه. من میخوام بگم اولا اگه هلالی ولایتی نبود که قطعا تا حالا جور دیگه ای باهاش برخورد میشد اما سوال اینه که چرا این آدم ولایتی، کارایی میکنه که باعث شک و شبهه میشه؟!
3- عده ای با بیان اینکه در مراسم منیریه حاج حسین سازور رفته، سعی کردن بحث ارتباط با فرقه انحرافی رو درپوش بذارن. احتمالا این عزیزان از پشت پرده خبر ندارن. اولا اگه به تبلیغات گسترده مراسم منیریه دذقت می کردین در بین مداحا اسمی از حاج حسین سازور نبود، یعنی حاج حسین به صورت ناخوانده وارد اون جلسه شد. ثانیا اگه این عزیزان تو مراسم بی نظیر میدان 7 تیر شرکت کرده بودن، حتما می شنیدن که از بلندگوی رسمی مراسم نسبت به این مراسم هشدار داده شد و از مردم خواستن با حضور تو مراسم منیریه جریان انحرافی رو ناکام بذارن. ثالثا باز هم اونایی که مطلعن دیدن که هلالی و دوستاش به خواهش و تمنا حاج حسین و چندتا دیگه رو به اون جلسه کشوندن.
4- عده ای دیگه نظردادن که برای گریه بر سیدالشهداء(ع) شمسی و میلادی و... نمی شناسن. این اتفاقا از نکات مثبت و محاسن یه بچه شیعه و بچه هیاتیه. اتفاقا تو خبر صراط هم به این مساله تاکید شده اما سوال اینه که تاحالا برای برگزاری کدوم مراسم روضه ای در خارج از زمان مقررش، این حجم گسترده تبلیغاتی انجام شده؟! بسیاری از ما اکثر شبهای حتی هفتگیمون رو تو مجالس روضه سپری می کنیم، چرا به این شکل تبلیغ نمی کنیم؟!
5- بعضی دیگه حضور حاج سعید رو حجت دونستن. اولا مگه حاج سعید خالی از خطاست؟ ثانیا باز هم احتمالا این عده خبر ندارن یا خودشون رو به بی خبری می زنن. همانطور که حاج سعید تو اول خوندنش بیان کرد، با اصرار هلالی و برای عدم فشار بیش از حد به وی به این مراسم اومد. اگه از قبل قرار بود بیاد چرا اسمش رو تو تبلیغات نزده بودن؟
6- برخی دیگه گفتن که این مراسم رو چند ساله میگیرن و یه نفر هم آدرس روضه خونی حاج سعید حدادیان تو فلان شب ماه رمضون رو داده و سند کرده. باید گفت عزیزان! تو کدوم مراسم سالهای قبلی این حجم تبلیغات انجام شده بود؟ به بهانه ی روضه ی هفتگی، که مصادف با اون شب شده، روضه ی شب عاشورا را می خوندن. حاج سعید هم چون برنامه 30 شب ماه رمضون داره، به خاطر افتادن یه شبش تو این وقت، روضه عاشورا خونده. چرا همه چیز رو با هم قاطی می کنین؟
7- به نظر شما، که دم از ولایتی بودن انحصاری خودتون می زنین، امام خمینی(ره) که فرمود اسلام هرچه دارد از محرم و صفر است، احتمالا دچار اشتباه نشده بود؟! چون امام(ره) به خاطر قرارگرفتن عاشورای حسینی(ع) چنین سخنی را فرموده بود، ظاهرا ایشان یادش رفته بود عاشورای شمسی را یاد کند؟!
8- اگر بخواهیم باز هم بحث کنیم، درخدمتم و نکات گفتنی فراوان دیگه ای هم برای عرضه دارم اما عرضم اینه که نباید آتش و حرارت ماه عشق و حماسه، محرم ارباب، رو با اینجور کارامون کم کنیم. نباید باعث بدعتهایی بشیم که بعدا نتونیم جمعشون کنیم. اگه فردا یکی پیدا بشه و بخواد شب شهادت امام علی(ع) رو شمسی بگیره، اونوقت تکلیف ماه رمضونمون چی میشه؟! دوستان هم مسلکی و هیاتی! سینه زنای مشتی و بااخلاص اهل بیت(ع)! ته این داستان به اونجایی برمی گرده که عده ای این روزها شبهه میندازن که مگه ما فراسی زبان نیستیم؟ پس باید نمازمون رو هم فارسی بخونیم!! بذاریم دینمون قرص و محکم سرجاش بمونه و عده ای از حال و هوای عشقیمون سوءاستفاده نکنن. یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب مغالطه زیبایی !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مطامع سیاسی شما رو کر و کور کرده / برای تخریب یک جریان دست به تخریب مجلس اهل بیت می زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای عزیز کدوم تبلیغات گسترده اینجا نوشته شما هم باورت شده. هیأت الرضا برای تمام مراسماش همین مقدار تبلیغ انجام میده چه شهادت امام صادق (ع) چه هر چیزه دیگه ای
علت اینکه شما باسه هیأت خودت تبلیغ نمی کنی برای اینه که فایده ای نداره هیأت الرضا هیأتیه که 3000 نفر فقط هفتگیاش میان در ضمن عاشورارو باچیزای دیگه قاطی نکنین. ببینم علامه حسن زاده بیکار بودن که کلی وقت گذاشتن زمان عاشورای شمسی رو محاسبه کردن؟ لطفا جواب بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام / قابل توجه همه صبح روز پنجشنبه 21 مهر 1390 هم حاج آقا حدادیان در مهدیه امام حسن(ع) با اشاره به این روز روضه روز عاشورا خواندند . پس دیدی در اکثر هیأت ها این مراسم برگزار میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
خجالت بکشید با این مطلبتون.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۲
خجالت بکشد عوضی ها ....
ما به این دنیا اومدیم فقط برای نوکری ارباب ... ما سینه زنان رسم جنون باب نمودیم ....
آیات صمدی آملی و حسن زاده آملی عاشورای شمسی را تایید کردند ....
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
آقايان من هم ميخوام عاشورا شمسي بگيرم اما چند تا سوال دارم 1 - احكام ماه حرام در مورد ماه شمسي حكم ميكنه 2 اگه عاشورا شمسي افتاد تو عيد غدير قمري چيكار كنيم 3 اگه اينقدر راحته جابجائي مناسبتها چرا ماه رمضون شمسي نگيريم ؟راستي كسانيكه به عاشورا شمسي معتقدند حج تمتع شمسي هم ميرند ؟ واقعا اگه نيت روضه است چرا با الفاظ بازي ميشه ؟ ضمنا كل يوم عاشورا روايت نيست بيسواد قسمتي از شعر عربيه -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام / هروقت در روز عید غدیر عاشورای شمسی برگزار شد اونوقت شما بیا و اعتراض کن و هر وقت فاطمیه شمسی و .... برگزار شد حق با شما ! لطفا قصاص قبل از جنایت نکنید . ظاهرا که روضه امام حسین شده جنایت !!!!!!!!
هادی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
گریه بر حسین بن علی حتی اگر هم به بهانه گروه انحرافی یا غیر انحرافی باشد صحیح است وهیچ اشکالی ندارد.
من ار محبوب خود را میپرستم دم مزن واعظ
که از کفر محبت اولیا جستند ایمان را
fateme
|
Switzerland
|
۱۲:۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
be nazare bande shoma faghat darid bad bini ikonid
chera har amali ro rabt midid be jarianate enherafy
az seyedoshohada betarsid
yaali
عبد الحسين از هيئت الرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۱
و علي الاسلام ، السلام
وقتي شما بشويد معيار حلال و حرام از بقيه انتظاري نيست.
اربابم حسين عليک السلام تو شاهد باش که به خاطر تعظيم نامت ما را متهم کردند به انحراف.
و به اربام قسم که سر پل صراط از همه شما صراطي ها به خاطر اين تهمت بزرگ به بچه هاي ولايي هيئت الرضا به اربابم شکوه مي کنم.
و به راستي که اين عمل شما به اصطلاح دين مداران مصداق بارز آيه "افک" است.
اگر سواد قرآني داريد حتما اين آيه را بخوانيد.
سوره نور...
اگر چاپش کرديد کمي به دين داريتان اميدوار مي شوم...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
امام علی ع می فرمایند «اتحاد منافقان در باطلشان و تفرقه ی مومنان در حقشان دل را می میراند و اندوه را تازه می کند.»
وای بر حال شیعیان دروغین که به بهانه های واهی بر هم می تازند و دنبال بهانه ای هستند تا همدیگه رو زیر پا له کنند.
من موندم چرا هیچکس از کارهای مثبت هلالی نمیگه ولی تا یه کاری با سلیقه ی آقایون ناسازگاره یا به مذاقشون ناخوش میاد سریع میشن شیپورچی بیگانه و بر آبرو و اعتبار این و اون می تازند.
«ومن یعمل مثقال ذره خیراً یره و من یعمل مثقال ذره شراً یره»
سفارش میکنم از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۴
جمع کن برو با اون تحلیل مذخرفت !
باسه شما عاشورا فقط یه روزه اونم 10 محرمه.به جای گیر دادن به این چیزا برو باغچه خودتو بیل بزن و ببین 3000 هزار میلیارد کجا رفته.حالا اگه میتونی جواب بده.
غلام هیئتی اهوزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۸
۳
از طرف خودم وبچه های هیئتی اهواز این جسارت طراطیون به ساحت دلسوخته حضرت زهرا حاج عبد الرضا هلالی محکوم کرده وانشاء ا.. این حضرات به خودشون بیان ومتوجه اشتباه شون بشن.
والسلام علی من اتبع الهدی
سیدعلیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۲
صراط خجالت نمیکشی بااین تیترزدنت!ادعای ولایتی بودن وهیئتی بودن ومذهبی بودنت گوش فلک پاره کرده!ولی وقتی پای عمل میرسه اینطوری بچه هیئتی هارو واسه عشق به اربابشون میبری زیرسوال؟اون موقع که هیئت الرضا واسه شهدای بحرین توخیابونا هجله گذاشت ومراسم گرفت کجابودی؟حاج رضاحاشیه سازه یاتوکه اینطوری مطلب میذاری؟صراطی ها حوالتون دادم به اون دنیا!حسابتون باحضرت زهرا(س)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
در طريق نبوي و حسيني اين بحث ها جايي ندارد اسلام دين عمل و اعتدال است نه تهمت و غيبت و ستيز. زندگي پيامبر و معصومين را مطالعه كنيد اخلاق اسلامي و روش برخورد با ديگران را ياد بگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۳
حرف هلالی ارزشش از کل صراط نیوز و سایت های مزخرفی مثل شما بیشتر است،آخه کی میاد مطالب شما رو بخونه؟
زنده باد هلالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
اولا ........ دوما به شما هیچ ربطی نداره که مراسم گرفته تو مگه فوزولی میتوند و مراسم میگیره به تو .......... هیچ ربطی نداره
مرتضی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۹
۳
احتمالا اون موقعی که هیئت الرضا 14 خرداد واسه شهدای بحرین (که بچه های حضرت زهرا(س) هستند ) و حضرت امام (ره) تو خیابون های تهران حجله گذاشت ، این رفقای صراطی شمال بودن!!
نه که چند روز تعطیلی بود .....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خیلی باحال بود
مرتضی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۵
۲
اینو ببینید و خجالت بکشید
استغفار کنید و برید از این بنده خدا حلالیت بگیرید!
http://www.heiatorreza.info/ceremony/majidiye900313.wmv
عليرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۶
۵
جناب صراط الضالين شما چه فرقي مي كنيد با آن جماعتي كه عاشوراي 88 حرمت آل الله را شكستند و چون حراميان كوفي تاختند به فرزند رسول خدا ... براي مطامع سياسي پنجه به روي وجه الله نكشيد و با خون خدا بازي نكنيد .
كل يوم عاشورا كل عرض كربلا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کل ارض کربلا
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
خدا لعنت کنه هرچی خبرنگار و دستندرکاران خبری بی ایمان و خدا نشناس رو.

خدا شما رو لعنت کنه که شبه الرجال کوفی هستید و ادعای دین و مذهب می کنید ولی نه حرف رهبری براتون ملاکه نه علما .
فقط یه مطلبی بزنید یه نفر رو در بین مردم خراب کنید اونم کسی که دستش توو دست حضرت زهرا سلام الله هست.

بترسید از قیامت که آبروی نداشتتون رو می برند.

اونجا معلوم می شه شما ها توو این دنیا چه گناهانی کردید.

ولعن الله علی القوم الظالمین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۷
۰
یعنی اونهایی که درروز شهادت حضرت زهرا(س) نام حضرت را زنده کردند و به عالم مظلومیت بی بی دو عالم را نشان دادند منحرفند؟! بروید توبه کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
بر پائی روضه برای ائمه معصومین انحراف نیست بلکه بصیرت است. منحرفین اونهائی هستند که از سر این سفره دور ماندند. ماهر روز ریزه خور سفره اربابیم چه شمسی و چه قمری . آیا ارزش یک قطره اشک یک جوان در این روضه ها را میدانید که اینگونه تحلیل میکنید.
یک قطره اشک در روضه دنیا و آخرت ما را بس است.
ما مخلص پیشمرگان مبارزه با جریانهای انحرافی یعنی مداحان با اخلاص اهل بیت (ع) هستیم.
از خط قرمز اعتقاد ما یعنی روضه های سید الشهدا(ع) رد نشوید چون که کسانی که بی احترامی میکنند سریع چوب خدا را میخورند.چون خدا به نام حضرت زهرا(س) وامام حسین(ع) حساس است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
راستی صراط خودش جزء جریان انحرافیه ؟!!! به تاریخ درج نظرات دقت کنید / تاریخ به سال شمسیه !!!!!!!! وااااااااااااااای صراط منحرف
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۵
بابا يه مرد نبود جواب ما رو بده ؟ فقط حرف ميزنيد - جواب سوال منو بديد تا من هم عاشورا شمسي بگيرم ؟ اگه جواب نداريد ................. بدعت راه انداختيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما مردی ندیدیم که جوابشو بدیم !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هروقت در روز عید غدیر عاشورای شمسی برگزار شد اونوقت شما بیا و اعتراض کن و هر وقت فاطمیه شمسی و .... برگزار شد حق با شما ! لطفا قصاص قبل از جنایت نکنید . ظاهرا که روضه امام حسین شده جنایت !!!!!!!!
علامه بیکار نبوده که رفته کلی وقت گذاشته تاریخ عاشورای شمسی رو در اورده عاضورا با روزای دیگه فرق می کنه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۸
۰
درج تاریخ شمسی در سایت صراط در جهت اهداف بحث مکتب ایرانیه .
س.م.ح(الدین).ت.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۵
اگر ازمن می پرسیدمیگم کل یوم عاشورا
ولی نباید ایام هرروزه مردم را عزاتبدیل کرد
اگردربرابرظلمی ایستادگی کردی اون لحظه برات میشه عاشورا
عاشورا یعنی درس ایستادگی درمقابل ظلم
وعزای عاشورایی فقط مختص محرم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
مرگ بر صراط نیوز که در حال جمع کردن یار برای جریان انحرافی و بزرگ کردن آن است

خودتان کار نمی کنید
لااقل با کسی که کار میکنه هم کاری نداشته باشین
مراسم هلالی مقابله ای بود با جنگ نرم دشمن برای جذب جوانانمان
sharmandeh
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۷
اول فاطمیه شمسی بعد هم لابد رمضان شمسی و حج شمسی
ای خدا خودت از دینت محافظت کن
ملکی
|
United States of America
عزیز دل صحبت روز شمسی است نه ماه قمری حج برای ذی الحجه روزه گرفتن برای ماه رمضان ،10محرم،21 رمضان و....... می شود آنروز رابه تاریخ شمسی تبدیل کرد
AFSHIN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۷
سلام آقاجون من از شما معذرت خواهی میکنم.آخه عزیز من وجود آقای حدادیان که دلیل بر ذی صلاح بودن مجلس نیست.والسلام علی من التبع الهدی ودین الحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۹
با این کارها فقط مردم را به امام حسین (ع) بدبین میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۹
برای چی از این بدعت گذاران خبیث مطلب میگذارید ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
اینقدر راحت پشت سر مداح امام حسین حرف نزنید
در ضمن از بی اطلاعی شماست خیلی از هییتها مراسم داشتند
حسین شهرابی
|
Australia
|
۰۱:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
کل یوم عاشورا کل عرض کربلا
از نسل 9 دی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
ای صراط نیوز __________________
ای حرمت شکن عاشورای شمسی!!!!!
.............................................
آماده ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترك زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۴
ملاك و خط كش در اين موارد گفتار حضرت امام است: محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است. پس هرگونه بدعت در اين زمينه ممنوع و حرام و خطرناك.
صادق صادقی
|
United States of America
|
۰۹:۵۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
من فقط این مسئول سایت رو ببینم ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
از غم کرببلایت دل و جان بی تاب است / بی حسین ابن علی هستی ما بر باد است / از ازل حضرت حق بر بدنم حک بنمود / علت خلقت ما نوکری ارباب است /
چه شمسی چه میلادی چه قمری
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
ما برا امام حسین سینه میزنیم... شمسی و قمزی آن فرقی نداره....
مصطفی
|
Singapore
|
۱۴:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
بابا چرا گیر دادین به هلالی دیواری کوتاه تر از اون پیدا نکردید
اما فقط اینو بگم که اگه فکر میکنید که میتونید خرابش کنید خیلی خیلی اشتباه میکنید چون اون خودشو سپرده به حضرت زهرا در ضمن همه ی بچه های هیئت الرضا هم پشت حاج رضا هستن
صادق صادقی
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
ای صراطی که تو را نیست ادب
من حسینی ام و تو شیطان ادب
روز حشر چه نگاهی نمایی به مادر
روز و شب گریه نماید و گوید غریب مادر
ما سینه زنان شاه بی کفن هستیم
سنیه زن و خادم هیئت الرضا هستیم
reza
|
United States of America
damet garm dadash sadegh. kheyli hal; kardam. khode hazrate zahra javabe inha ro mide.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
بسمه تعالی
اول از اینکه جنابعالی خیلی بی اطلاع هستی چون یکی از معدود مداحانی که بر علیه فرقه انحرافی مکتب ایرانی به صدا در آمد و انتقاد شدیدی کرد و حمایت جانانه ای از مقام معظم رهبری نمود و از آن آقایان خیلی مستقیم انتقاد کرد همین مداح اهل بیت آقای هلالی بودند و هستند . دوم اینکه ایشان برای همه مراسم هایشان تبلیغات گسترده می نمایند به دلیل ترویج فرهنگ اهل بیت و شهدا و ولایت. سوم اینکه کسی جویای نام است که در پی مشهوریت در صدا وسیما و مردم با خواندن هر شعر و سبک غربی باشد نه آقای با اخلاص مثل ایشان که هرچه حرف پشت ایشان میزنند ایشان جوابی نمی دهد چون خدایی دارد.
همین کافی برای اثبات دروغ حرف های شما
والسلام....
هيأت الرضا
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
خبرو كه شنيدم فوري اومدم ببينم چه خبره ديدم بابا بچه هاي هيأت هستن
به قول حاج رضا
ششششما راست ميگي!!
بدبخت نميدونم كي هستي و چرا اين چرندياتو مينويسي ولي بهت ميگم برادر نپيچ به اين دستگاه ميخوري زمين جوري كه نتوني بلند شيا
تو خودتو بكشي بري بالا بياي پايين ما راهمونو ميريم پس
با امام حسين باش كه فردا كه سرتو گذاشتي زمين اون طرف هواتو داشته باشه
انقد مادي شديم كه ملاكامون همش ماديه بابا به خود امام حسين
كس نميداند كه در اين بحر عميق
سنگ ريزه اجر دارد يا عقيق
به جاي اينكه دعاتون اين باشه
ايشالا سال بعد همچين مراسمي امام زمان واسمون روضه بخونه
ميشينيد اينارو مينويسيد
خدا هدايتتون كنه
ح.حاجیلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
در سایتتون ببندید که فقط دنبال اراجیف نوشتنید. وای بر ما . . . وای . . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
ششششما راست میگی
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
خجالت بکشید
انشاالله خود امام حسین جواب این تهمتاتون به حاج رضا رو بده
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۷
۰
مرگ بر منافق مرگ بر حسادت مرگ بر دروغ مرگ بر غرور
زنده باد حاج عبدالرضا هــــلالــــــــــی
پاینده باشی به خدا و حسین و مهدی پشتتیم
گیرم سرت را از قفا آقا بریدند ، آن بوسه ای که داده ام بر حنجرت کو !!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
کل یوم عاشورا ...
چه می فهمید عزاداری چیه ، چشتون در بیاد ، این ها مجالس مداح نیست مجلس اربابمون سیدالشهداست...
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
این همه نظر!‌ هنوزم متقاعد نشدین که مطلبتون مورد داره؟
جرات داشته باشین بگین اشتباه کردیم
وای به حالتون، با بد دستگاهی در افتادین...
توبه کنید و حلالیت بخواین از هیئت الرضایی ها
جویای نام!!!‌ هه هه هه!‌ خجالت هم خوب چیزیه!
مرتضی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۳۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
صراطی احتمالا محترم
باید بگم که شما گرگید در لباس میش!
وهابی هستید در لباس شیعه!
شمخ
|
United States of America
|
۰۹:۰۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
شیعیان و علاقمندان به حضرت سیدا‌الشهداء ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام نیز هیچ تاریخی را تغییر نداده‌اند، بلکه تاریخ شمسی آن را [که مانند قمری متغیر نیست و ثابت است] نیز معظم داشته‌اند. لذا اگر مقصود دیگری در کار نباشد، نه تنها بد نیست، بلکه می‌تواند بسیار خوب هم باشد.

ج – در تفکر شیعی، ذکر خدا، یاد اهل عصمت (ع) و بزرگداشت آنها نه تنها هیچ تاریخ خاصی ندارد، بلکه انسان مؤمن و متذکر، باید همیشه به یاد آنها باشد. و هر لحظه فراموشی، خود نوعی غفلت است.
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
چشم ندارین ببینین دیگه.
فقط دنبال این میگردین که واسه مردم حرف در بیارین.دشمنا رضا هلالی کور بشن.
زنده باد آقا رضا هلالی.
برید توبه کنید که شاید رستگار بشید.
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
کوربشه هرکی که نمیتونه رضا هلالی رو ببینه.
چه با حاشیه چه بی حاشیه فقط رضا هلالی.
زنده باد آقا رضا.
برید توبه کنید شاید رستگار بشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
سلام / قابل توجه همه صبح روز پنجشنبه 21 مهر 1390 هم حاج آقا حدادیان در مهدیه امام حسن(ع) با اشاره به این روز روضه روز عاشورا خواندند . پس دیدی در اکثر هیأت ها این مراسم برگزار میشه . احتمالا تا الان خواب بودید یا اصلا از هیأت ها خبر ندارید ! خدا به صراط اهل بیت که همان صراط مستقیم است همه ما را هدایت کند .
سیدامیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۵
۰
غیبت پشت غیبت بعد میان دم از دلسوزی و مسلمانی میزنن و ابراز تاسفغ میکنن تو نظر هاشون اولا حاج رضا هلالی جوان جویای نام نیست ایشون به اندازه کافی سرشناس هستند دوما21 مهر سالروز عاشورا بوده وروز عاشورا از همه روزهای مذهبی ما بزرگتره چون روزی هست که باعث شد مذهب تشیع زنده بمونه و همانطور که امام گفتن ما هرچه داریم از محرم و صفر است و این دلیل نمیشه چون یه عده عاشق ابااعبدالله مراسم میگیرن شما مواخذشون کنید نه شما نه من نه هیچ کس دیگه نمیتونه در مورد جلسات اهلبیت نظر بدن اما مراسم روز شهادت بی بی که با شوروحال عجیبی برگزار شد من فکر میکنم شما خودتون جزو گروهک انحرافی هستید باعث تشویش اذهان عمومی میشید به مداح اهلبیت تهمت میزنید شان جلسه اهلبیت و زیرسوال میبرید خجالت بکشید فکری بحال خودتون بکنید هرچند میدونم پیامم منتشر نمیشه اما فکری بحال خودتونو اخرتتون کنید یاعلی جانم فدای سید علی
محمدحسین
|
Russian Federation
|
۱۳:۳۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
ببینم صراط تو جنجال دوباره به راه انداختی که این همه جوون انداختی به جون هم یا اون مداح که نوکر امام حسین ( ع ) است ؟ چطوری میخوای جوابشو تو اون دنیا بدی ؟ خدا به حق ابا عبدالله ازت نگذره
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
به قول حاجی:
شششششششششما راست می گی!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
سلام
هر وقت حاج رضا هلالی رو می بینم یاد این آیه قرآن می افتم:
( وتعز من تشاء ): و خداوند هرکس را بخواهد عزیز می کند.
انشاءالله بیرق هیئت الرضا به خواست خدا همیشه بالا خواهد ماند و محبوبیت نوکر امام حسین (حاج آقارضا) هم روز به روز بیشتر میشه.
اللهم الرزقنا بصیرت.
مرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۵
۰
تا کور شود هر آنکه نتواند ارباب و روضه ها و نوکران خوب و با اخلاص آن را نظیر حاج عبدالرضا ببینه
یا زهرا
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
برادرم.من خودم اونجا بودم چه جریان انحرافی.تازه این مراسم جلسه هفتگی بود که با برنامه عاشورا تجمیع شده بود
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
جوابیه هیئت الرضا رو خوندید؟
واقعا که!!!!؟؟ چطوری اون دنیا میخواید جواب بدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
برادرعزيز مهم گفتن زير امام حسين بعدش تواين غرب زدگي شديد خيلي خوبه كه اسم عاشورا توميدان هاي شهر ديده بشه
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
تو چه .......... هستی نظر درباره مجلس امام حسین میدی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلب الرقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
اگه از روی نادونی چوب لا چرخ دستگاه امام حسین میزاری خدا هدایتت کنه واگه نه که خدا لعنتت کنه
مرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
تا .....شود هر آنکه نتواند ارباب و روضه ها و نوکران خوب و با اخلاص آن را نظیر حاج عبدالرضا ببینه
یا زهرا
علیرضا فاطمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
صراط جان.انگار شما بیشتر جویای نام هستی که حاشیه درست میکنی
geda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
این صراط، به هیچ صراطی مستقیم نیست!!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اقای ج..م... هم عاشورای شمسی داشت ولی چرا کسی به ایشون چیزی نمیگه ........میتونید برید سایتش و ببینید
اون دنیا جواب این به احترامی رو چی میدید
توبه کنید
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۴
این مداح ها خیلی .....شدن صراط دمت گرم
صادق صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاء الله خداوند شما رو با صراط مهشور نماید
صادق صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاء الله خداوند شما را با صراط مهشور نماید.
بی وجود همین اسلام و مسلمین ناموس من تو رو حفظ کرده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
یه سوال دارم این آقایی که این مطلبو نوشته هنوز زندس؟
فک نکنم صدامم انقد نفرین شده باشه که این آقا شد.
خوشم اومد مردم خوب پشت حاج رضا هستن. خدا از ما نگیردش.
m.k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
.اربعین سال 88 تو محله ما {قلهک} مداحی امده بود که فقط صداش شبیه هلالی بود نزدیک 2 3 هزار نفرو جمع کرد حالا میگید مداح جویای نام!!!!؟؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
میخوای با یه عذر خواهی ساده جمعش کنی...!
بابا یه اشتباهی کردی دیگه
مردم می بخشنت
هلالی هم ...
ناراحت نباش
دوستان از سر دلسوزی حالت گرفتم
نیتشون خیر بوده
بابا چرا آخه قهر کردی...!
خواستی معروف بشی یه انتقادی کردی
نازی
نازی
نازی...
m.h.h
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۶
۰
مانوكران سيدالشهدا هستيم و دنبال هر بهانه اي هستيم تا براي سيدالشهدا عزاداري و عرض اردت كنيم و خوش به سعادت هيئت الرضايي ها كه عاشوراي شمسي با مراسم هفتگي شون يكي شد و افتخار ميزباني سينه زنها و گريه كنهاي اقا رو در اين شب با شكوه رو داشتند.
شما به نوكراي اباعبدالله بي احترامي كرديد.حاج سعيد حداديان يكي از پير غلامان دستگاه امام حسين و همچنين از با سوادترين مداحاي كشورند خودتون ميدونيدوقتي ايشون در اين جلسه حضور پيدا ميكنند مفهوم روشني داره...در ضمن به مجلس روضه سيدالشهدا بي حرمتي كرديد ايا حضرت ولي عصر(عج)از شما دلگير نميشود؟!
هزار دشمنم ار ميكنند قصد حلاك@گرم تو دوستي از دشمنان ندارم باك...حسين جان
m.h.h
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
نظرات مارم بزاريد گلچين نكنيد!!!!!
ذاکر عشق
|
Iraq
|
۱۶:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
یه مرد بیدا میشه این سایت مزخرفتونو هک کنه.جویای نام الان کلی با این مزخرفات معروف شدی خوشحال باش.هیات الرضا جهانی میشود اهنگ تو.....مداح فقط حاج رضا
سجاد م.ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
درود بر هیئت الرضا (ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا.
درود بر تمامی زحمت کشان این هئیت به خصوص حاج رضای عزیز.
ان شاالله همیشه زیر سایه ی ائمه معصومین برقرار باشید.
و به امید نابودی همه ی دشمنان شیعه. چه داخلی و چه خارجی.
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
مخلص هرچی بچه هیئتی هستیم آقا اینا (خبرگزاری هایی مثل صراط و تابناک و...) چرت زیاد میگن و مشکل دارن هر کار بکنی اینا یک چیزی میگن و نمیتونند ببینند که هیات الرضا (ع) این همه جوان جذب کرده بدون وارد شدن به هیچ حوزه سیاسی و باندی نه شهرداری نه هیچ ارگانی تو هیات نداره مثل بعضی از هیاتها نیست حاج عبدرضا اون موقع که واست حرف در آوردن دوست داشتیم الانم عاشقتیم سرباز ولایت تا آخر هیات الرضایی میمانیم
یاعلی
آقای بوووووووووووووووووووق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
به قول حاج رضا"شششششششما درست میگی".
یه ولایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
ای دشمنی که اومدی آمار و شمار نظرات رو دائم کنترل میکنی همین رو بدون که انقدر تعداد نظرات دشمن شکن زیاد و بسیار قوی بوده که از ترحم مدیران محترم به دشمنان تعداد بیشماری از نظرات ترحموار به نمایش گذاشته نشده آخر اینجا برقش زیاده و پر از مردان با غیرت پا به رکاب و ولایت مدار . این هیئت الرضایی ها که می بینی نه تنها مستمع سینه زن اهل بکا بلکه تک تک حامی و بادی گارد عیان آقای هلالی و ولایت هستند . سنگ مفت و گنجشک مفت پس اگر کافی نیست ادامه بده .
عاشق رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
اگر هیئت الرضا (ع) تا به حال سخت برخورد نکرده و یا علیه اهانات مغروضانه منافقان معلوم ، طرح شکایت قانونی ننموده است تنها به خاطر حفظ آرامش جو جامعه فرهنگی مذهبی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و در راه رضای حقتعالی و اثبات دین حق بوده و دادخواست جناب هلالی در جهت اعاده هیثیت ، نه تنها از جنبه خصوصی بلکه از جنبه عمومی حقوق جامعه ولایی در دادسرای اخروی به قوت خود مفتوح و در دادسرای دنیوی محکوم امن و امان در سایه عنایات حضرات معصومین ( صلوات الله علیهم ) علی الخصوص حضرت قائم المنتقم (عج) است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
واقعا که خنده داره به خدا آخه به کسی چی که ما هیئت میگیریم کور شه آن چشمی که نتوان دید از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی هست ایشالله همین جوری پرچم هیئت الرضا بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
ای بابااااااااااااااا
باز دوباره شروع شد؟!
میخوام ببینم بعضی ها کار و زندگی ندارند
چسبیدن به نقد هیئت الرضا(ع)!!!!
برید جمع کنید این حرفای صدمن یه غازو
واقعا تاسف داره
تو مملکت امام زمان (عج)
زیر بیرق امام رضا(ع)
طبق فتوای خود مراجع نمیشه برای امام حسین(ع) عزاداری کرد
مگه نفرمود محرم و صفر اسلام رو نگه داشته...
فقط جواب این لباهان رو با شعر حاجی میدم
یا حسین یا حسین پرچم تو همیشه بالاست
یاحسین یا حسین بهشت تو روضه ی دنیاست
عاشق حاج رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
به قربان دل و جان بلوری

صبوری کن ، صبوری کن ، صبوری

زنده باد هیئت الرضا (ع)
زنده باد حاج عبدالرضا هلالی مرد عقل و احساس
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
خوب راست میگن دیگه شما هم شورشُ در اوردین هی هر هفته روضه هر هفته سینه زنی بابا مگه اینجا مملکت اسلامیه که از این کارا میکنید؟برید یه چندتا پارتی و کنسرت راه بندازین یه چندتا .....بسازین
جوونای مردم حال کنن این کارها چیه میکنید هر کی ندونه انگار کلی شهید دادن تا یه مملکت مذهبی و منتظر ظهور داشته باشن.عاشورای شمسی!!!یعنی چی مثلا برین تاریخ تولد ساسی مانکن به شمسی و قمری در بیارین هی جشن بگیرین هی ...
بر دشمن سید علی لعنت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
خدایا همه را هدایت کن. به خصوص این خبرگزاری صراط که عمدا یا سهوا داره با این کاراش ما رو دشمن شاد میکنه و به دستگاه امام حسین (ع) می خواد لطمه بزننه.
كاشف
|
Netherlands
|
۱۶:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
ما سرباز مطیع رهبریم...درود و سلام بر تمام مادحین مخصوصا حاج عبدالرضا هلالی
مسافر کربلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
سلام خدمت همه دوستان
آخه بابا چرا همش میخوایم دنبال یکی بگردیم که یه ننگی رو بهش بچسبونیم آی کاربرایی که دم از ولایت فقیه میزنید مگه این همه رهبر نمیگه اتحاد پس کو؟؟؟
به جای اینکه بچه مذهبی ها پشت هم باشیم داریم زیر آب همدیگه رو میزنیم خدا خیر بده حاج رضا رو

آخه بابا سبک ه و شعرا و حرکات آقا رضا چه مشکلی داره؟آخه چرا اینقد راحت به این و اون تهمت و افترا میزنیم؟؟
به نظرم بعضی کاربرایی که نظر دادن حرفاشون خیلی مشکوکه!!!میفهمید که!!!
ما تا ابد پشت مداحامون هستیم البنه تا موقعی که تو راه امام حسین باشن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آخه چرا ما آدم های ساده ای هستیم؟
عوض جاذبه دافعه داریم؟
به همین راحتی یه نیروی ارزشمند رو نیروز دشمن مینامیم و به هیونه اونها اضافه می کنیم.
رضا هلالی جزء دار و دسته م نیست ولی ما ها داریم به زور میفرستیمش تو اردوگاه دشمن!!
به دست خودمون داریم واسه انحرافی ها یار جمع میکنیم.
وای بر ما ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
ای بابا این مسخره چیه درآوردین باید شور همه چیزو دربیارن تو خدا نذارین اسلام صدمه ببینه تو رو خدا ریشه ی شیعه رو از بیخ نزنین به خدا ما مسئولیم به بچه هامون تفهیم کنیم امام حسین کی بود نذارین همه به دین بدبین بشن.
یه سینه زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
تو وامثال تو هیچی نمی فهمید جز نفاق هرکاری که می تونید انجام بدید رضا هلالی کسی دارد که در محشر به فریادش رسد زهد وتقوا هم مال توو گنده هایی که ازشون خط می گیری. جون مادرتتو از هیئت وهیئت داری وحامی وغیره حرف نزن از دست شما دیگه به کجا پناه ببریم خدا می دونه ای کاش خود آقا جواب شما را بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
گر گریه بر حضرت عشق بدعت باشد
اری من اولین پایه گذار آنم.....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
گریه بر امام حسین هر روز باید کرد ولی اینکه اگر به شمسی عاشورا می گیریم باید سنگ تمام بذاریم و مثل عاشورا باشیم و ببینیم آیا واقعاً شام غریبان حس حال شام غریبونی داریم وواقعا ًاگر صبح عاشوراست ..... همان کارهایی که می کنیم هم باید بکنیم نه این که فقط اسم عاشورا را یدک بکشیم که این تضعیف عاشوراست
وگرنه ما هر روز مان عاشوراست
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
آقا چرا دست از سر این هل................ بر نمی دارید؟

چرا انقدر تهمت و حرف های مهمل؟

شما که هل............ رو نمی شناسید، او پیرو ولایت فقیه هست.

زمان انتخابات 88 ایشون کاملا مطیع رهبر بودند و حرف های ایشون رو می زدند.

در صورتیکه بعضی مداح ها موضع گیری می کردند و ...

این همه انجراف توی مداحی ها هست فقط چسبیدن به هل...........!

.........................................
خجالت داره به خدا!

حرف های سردار مشفق یادتون رفته؟ شایدم نشنیدید.

..................................................................................
می فهمید یعنی چی؟

اگه هل.......... بد هست چرا انگلیس میخواد اون رو خراب کنه.

اگه هل............ بد بود یا ضد انقلاب و منحرف بود که انگلیس ازش تعریف می کرد و بهش بال و پر می داد.

اسم نبرم اون مداحایی رو که برخی شبکه های ماهواره فقط مداحی های اونا رو پخش می کنند.

خدا ازتون نمی گذره!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
اولا که هیئت الرضا هر هفته روضه داره. دوما که کل یوم عاشورا. سوما بین مداح ها ولایی تر از هلالی پیدا نمیکنید. اینو از شعرهایی که خونده و می خونه میشه فهمید. چرا از جمعیت دهها هزار نفری عصر شهادت حضرت زهرا در میدان امام حسین با مداحی هلالی چیزی نمی گید.؟دیدید منصف نیستید. چرا از مراسم هیات الرضا برای شهدای بحرین نمی گید. چرا نمیگید که از میدان امام حسین تا میدان خراسان حجله گذاشتند برای جوانان بحرین و ... صراط . مثل اینکه شما جویای نام هستید که با اسم حاج رضا خودتون رو معروف کردید
دلداده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
اگه امثال هلالی و خلج و .... اینجور مراسمات رو نگیرند که آقازادگان مثل فتوای ممنوع کردن بلند گریه کردن عاشورای قمری رو هم ممنوع می کنند.به فکر خودتون باشید صراط.
سيد محسن از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آقا چي بايد گفت به كساني كه همه جامدعين و عاقبت رسواي عالم
نيومدم به كسي بد بگم يا از كسي حمايت كنم
بريد خجالت بكشيد كه ...................................
الله اكبر
در عجبم از شماها كه امام حسينتونو بازيچه كرديدو جاي ايشونم تصميم ميگيريد
يه بار به علم
يه بار به بيرق
يه بار به قمه زني
يه بار به زنجير تيغي
يه بار به فرياد كشيدن و بلند صدا زدن نام ائمه
يه بار به سينه زني
يه بار به زنجير زني
يه بار به پاي برهنه راه رفتن
يه بار به عذاي آتش
يه بار به عذاي خار
يه بار به عذاي شيشه
يه بار به علامت چرخوندن
يه بار به هيآت رفتن
يه بار به سينه خيز رفتن تو بين الحرمين
و يه بار هاي فراووووووني گير ميديد!!!!!!!!اما..........
ياعلي
كي ميشه آقامون بيانو تو دهني محكمي بزنن به مخالفين عذاي سيد الشهدا
عاشوراي شمسي يا عاشوراي قمري يا ساير عذاداري ها نمادي هست به منو توي بچه شيعه كه بگه:
هوي بچه شيعه .............. در خونه اهل بيتو محكم بچسب
هوي:بچه شيعه حواست باشه دم از كي ميزني
قافليم از اينكه
به ذره گر نظر لطف بوتراب كند
به آسمان رودو كار آفتاب كند
آقايون مدعي چه جوري ميخايد روز قيامت سرتونو بلند كنيد؟شماها داريد جاي اربابتونم تصميم ميگريد.
يكي از عقل ميلافد
يكي تامات ميبافد
بيا اين داوري هارا
به دست داور اندازيم
آخه چي بگم
...........................
...................................................................................
...................................................................
مشت تو دهنتون نخورده كه قدر عافيت دستتون بياد
ولي به مدد حضرت حق يه روز يه آقايي مياد.اونوقت مشت كه هيچي ضرب ذوالفقار ميخوريد
حيا كنيد به عذاي امام حسين كه جزء شعائره و هيچ فتوا و فقه اصولي نميتونه واردش بشه و نظري بده گير نديد
عجل فرجه
سید محمد علمداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
خدا تمام دشمنان هلالی و مداحان اهل بیت از جمله شما(صراط) را لعنت کند اگر این کار جریان انحرافی بوده حضور حدادیان در این مجلس چی بوده؟ایشون با این همه حرفی که در ضد جریان انحرافی میزنه باز بیاد تو مجلسشون شرکت کنه و حتی مداحی کند
بعدشم آقا رضا هلالی مداحی ولایی است و زیاد طرفدار داره و این مجلس هم با جمعیت زیادی برگزار شد در ضمن هلالی تازگی ها با دعوت بیت رهبری رفته و با این کار تو دهنی زده به شما.
خاک بر سر شما واقعا که چشم دیدن این مداحان ولایتی را ندارید اصلا شما خود جریان انحرافی هستید که اذهان مردم را خدشه دار می کنید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۵
اگر مرد هستند ماه رمضان هم شمسیشم بگیرند یعنی 60 روز بعدشم میلادیشو بگیرن یعنی 90 روز بقیه تاریخ ها بمونه (زنده باد حاج حسین مردانی که اول این بدعت رو کشف کرد و فریاد زد که این بدعت است)کل مراجع رد کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باورم نمیشه کسی ندونه که شمسی و میلادی بر هم منطبقن!!
و ضمن اینکه باز هم باورم نمیشه کسی بتونه تطابق تاریخی شمسی برای ماه رمضون پیدا کنه!
رمضان شمسی یعنی پیدا کردن تطابق تاریخ شمسی و قمری ماه رمضان چه سالی و به چه مناسبتی؟؟!!
یه کم فکر هم بد نیست!
اینکه واسه صراط شدیدا متاسفم!!
علمدار
|
Australia
|
۰۳:۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۷
۰
مرگ بر هر چی دشمن امام حسین ولایت مداحی هیئت هلالی
هیت و الرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
هم برای سایتتون متاسفم
هم برای اونایی که دارن تیشه میزنن به ریشه
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
خودتونو گذاشتین سر کار مداح اول و اخر فقط سید جواد ذاکر هستش که فقط به عشق مولا و سیدالشهدا می‌خواند نه برای پول.حلا بگید ارضی /هلالی/حدادیان و....
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
واقعا که...دارین خاکستر فوت میکنین که دوباره شعله ور بشه؟؟
مشکل این دوستان با آقا رضای هلالیه که فقط میخواد واسه اهل بیت مداحی کنه...اصلا چه فرقی میکنه؟ حاج منصور یا رضا هلالی؟؟
دشمن یکی دیگست ولی ما داریم با هم دعوا میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
خیلی بدبخت هستی سایت صراط که برای اینکه خودت رو معروف کنی دست به این کارها زدی خیلی بیچاره ای دلم برات میسوزه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۱
۱
دلم برای اونایی که دارن از کاه کوه میسازنو الکی میخان جو سازی کنن و پشت سر نوکرای امام حسین حرف درست میکنن میسوزه.دوستان طرفدار آقا رضا یادشون نرفته که یه عده نامرد از همین دار و دسته حنجرشو داغون کردن.اما همون بی وجودا وقتی میبینن که این نوکر امام حسین هنوز دورش شلوغه با این حرفا میخوان دورشو خلوت کنن.