شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳
علی غفاریان

انحراف احمدی نژاد از احمدی نژاد

کد خبر : ۴۲۶۸۱

امام خامنه ای: 20/6/88
مردم به وسايل و روش‌های گوناگون مسئولان را نصيحت كنند تا مبادا آنها دچار لغزش شوند چرا كه انحراف و لغزش مسئولان، برای نظام، كشور و مردم خطرناكتر است.
 
صراط ؛ علی غفاریان - این روزها "انحراف" واژه ای است که بیشترین کاربرد را در رسانه ها پیدا کرده است .
 "جریان انحرافی"، "فرقه منحرف"، "گروهک انحرافی"و "خط انحرافی" بارزترین لغاتی است که برای مشخص کردن تعدادی از اشخاص اثرگذار بر روی رئیس جهور به کار می رود .
اما به راستی احمدی نژاد منحرف شده است؟ معیار انحراف چیست؟ او از چه چیزی انحراف پیدا کرده است؟
 
وقتی علماء و روحانیون، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، نزدیکان سابق رئیس جمهور، خانواده درجه یک ، مشاوران و معاونین سابق وی، برخی از وزرای دولت نهم و . . . دائما از انحراف سخن می گویند آیا خدای ناکرده خلاف واقع گفته و یا حقیقت امر به حدی است که صلاح شنونده در انکار آن نهفته است؟
 
محمود احمدی نژاد فرزند احمد، شهردار سابق تهران و رئیس جمهور فعلی ایران اسلامی در روزگاری نه چندان دور دائما به شهر مقدس قم رفته و با علما دیدار می کرد اما اخیرا نه تنها به دیدار ایشان نرفته که سفر استانی هیئت دولت به قم هم بنا به دلایلی منتفی می شود!
او زمانی سپر مقابل رهبری محسوب می شد و می گفت آمده ام تا در مقابل تیرهای پرتاب شده به سمت رهبری بایستم اما این روزها یاران سابق ولی امر مسلمین بهترین بهانه برای آزرده خاطر کردن ایشان را احمدی نژاد یافته اند!
 
یادش به خیر تا قبل از رخ عیان کردن نفوذیهای بیخ گوش احمدی نژاد او را هر عاشورا در هیئت های تهران می دیدیم و اکنون! چند سالی می شود که ترجیح می دهد در خانه عزاداری کند .
روزهای نه چندان دور غذای خود را از منزل به محل کارش می آورد تا بی جهت از بودجه بیت المال مصرف نکند اما اینک در سفر به امریکا برای سخنرانی در سازمان ملل متحد یکصد نفر از جمله پسر و عروسش را با خود همراه می کند .
روزگاری به حق از ورود به محدوده ممنوعه سخن می گفت و ابراز می کرد که ظاهرا وارد این محدوده شده است و اینک خودش خط قرمز تعیین می کند و خط و نشان می کشد برای ورود به محدوده ممنوعه اش!
 
و چه زیبا گفت امام خمینی (ره) در نیمه شعبان سال 59 پیرامون حال و هوای این روزهای کشور: "باید اشخاص منحرف را ارشاد کرد و اگر ارشاد نشدند، آنها را منزوی کرد، بی‏ اعتنایی کرد به آنها. هر دفعه ‏ای که شما یک طوری بکنید که با شدت رفتار کنید، آنها مظلومیت به خودشان می‏دهند و برای ما ضرر دارد. باید هم مسائل را گفت و هم آرامش را حفظ کرد، هم مطالب را مردم بدانند گویندگان باید بگویند و هم آرامش را باید حفظ بکنند. و من امیدوارم که کسانی که منحرف بودند، حالا از انحراف بیرون بروند. کسانی که در آغوش ملت نبودند، در آغوش ملت بیایند."

 زمانی برای همه مستکبران دنیا زنگ خطری بود و این اواخر در جمع حامیانش با مظلومیت از مظلوم بودن اطرافیان خود سخن گفت.
رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت نهم در اولین دیدار اعضای دولت این انحراف را گوشزد کرده بودند . آنجایی که معظم له فرمودند: "گمان مصونيت از انحراف را مطلقاً در خودمان نبايد راه بدهيم؛ يعنى هيچ‏كس نبايد بگويد وضع ما كه روشن است و مثلاً در خط صحيح و در خط دين و خدا داريم حركت می ‏كنيم و منحرف نمی شويم؛ نه، چنين چيزى نيست. امكان لغزش و انحراف از خط مستقيم براى همه هست و همه هم وسيله‏ ى اجتناب از اين انحراف را دارند."
دیگر به راحتی می توان تشخیص داد که احمدی نژاد از چه منحرف شده است . او نه از اسلام و قرآن و ولایت فاصله گرفته ، که احمدی نژاد از احمدی نژاد منحرف شده است .


 

نظرات بینندگان
حسین
|
Netherlands
|
۰۹:۵۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۴۰
ما همون احمدی نژاد رو می خوایم همون احمدی نژاد قدیمی صراط ثابت کردی هنوز احمدی نژادی هستی
ممنون استفادهخ کردیم
ممل
|
Netherlands
نه جیگر اح ....... نیست ، بلکه حامی شعارهای اصیل انقلاب هست حالا میخواد اون شعارا از دهن هر کی دربیاد ... ضمن اینکه اشتباه نکن شعارایی که اح ...... داد واقعیت نداشت !!
ناشناس
|
Netherlands
این چه عکسیه انداختین !!!!!!!!
k-1
|
Netherlands
تضمین می کنیم تا حداکثر دو ماه دیگه در صراط کوچکترین سخنی از منحرف بودن دولت نخواهد بود.
ناشناس
|
Netherlands
چشارو !
ناشناس
|
Netherlands
اين ممل بالاخره معلوم نيست چه کسی را قبول دارد!
محسن فاضلی
|
Netherlands
آقا کيوان! گزينه حمله نظامی به صراط بر روی ميز استاد اسفنديار هست؟! خيلی مخوف و وحشتناک شده ای!!
k-1
|
Netherlands
اقا محسن نبودی؟ نکنه رفته بودی فاز نظامی جریان انحرافی رو تقویت کنی؟! از خورزو چه خبر؟! حالش خوبه؟ کسالت نداره؟؟؟!!!
ممل
|
Netherlands
ناشناس جون من قطعا اح .... و کلیه نوچه هاش ! از اول کلاس تا آخر کلاسی ها ، رئیسش ها ........... ، موسوی ، کروبی ، بنی صدر ، داداش اوباما ، و شیمونشون ، و امثالهم رو قبول ندارم
بچه های جبهه
|
Netherlands
k جان تقریبا دو سال از عمر ریاست جمهوری احمدی نژاد گذشت ایشون نتونست چیزی رو ابت کنه تو این دو ماه میخواد چه کنه ....
بیاو به خد جبهه پایداری بپیوند
k-1
|
Netherlands
نترس برادر در این چند ماه اتفاقات خیلی خوبی میفته ضمن اینکه مطمئن باشید جبهه ی پایداری در صورت متحد نشدن با احمدی نژاد محکوم به شکسته.
مسلمان
|
Netherlands
آن زمان فیلمش بوده. تا کی خودتان را فریب میدهید. این مرد عوض نشده.
سامان الف
|
Netherlands
هاشمی یه جریان انحرافی ساخت و شما خوب سرگرم شدید باهاش! آفرین به شما!
همتون با هاشمی رفسنجانی محشور بشید ان شاالله!
ناشناس
|
Netherlands
سامان زد به خال ..سیاست روباه پیر همینه فریبکاری و جریان سازی برای سران و دولتها از بازرگان و بنی صدر وتا طالقانی و خاتمی و احمدی .....ملتو میزاره سر کار تا خودش سر کار بمونه وگرنه سالها پیش کله پا شده بود..
ناشناس
|
Netherlands
ممل جان خاتمی رو یادت رفت!
جزو سران فتنه هست
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۴۹
۲۸
دکتر احمدی نزاد بهترین خدمات را به میهن وامت اسلامی انجام داده و میدهد ایشان سرباز فداکار ولایتند و بعضی سوزشون از یک جای دیگه است ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه هتله که میگی بهترین خدمات !؟
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱۸
۱۸
خدا وکیلی با خواندن یادداشت زیبای جناب آقای غفّاریان؛ دلم گرفت و به قول دوست عزیزِ کاربرمان حسین آقا؛ که ما همون احمدی نژاد رو می خواهیم. خدایا دلم برای احمدی نژاد سال 84 و آن فضای فوق العاده معنوی تنگ شده است! ولی افسوس که...!

خدایا عاقبت امر ما رو ختم به خیر کن.

« إلهی لا تَکِلنی إلی نَفسی طَرفَة عَینٍ أبداً » یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این وضع احتمالا برای .............. هم دلت تنگ شده !!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دانم که آقایان چند اسمی از کدام جمله کامنتم ناراحت شده اند؟!!!

چیزی که در شما کاربر چند اسمی؛ متأسّفانه ندیده ام، اون منطق و خردورزی می باشد. وگرنه کدام آدم عاقل و منصف به کامنتم ایراد می گیره! واقعاً در ادّعای دروغین ولایتمداری کاسه داغتر از آش شده ای ای کاربر چند اسمی!

والله قسم؛ ولایت و حضرت آقا _روحی فداه_ حامیِ عاقل و منطقی می خواهد، نه هتّاک؛ فحّاش و تهمت زن!!! یاعلی
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایت و حضرت آقا _روحی فداه_ حامیِ عاقل منطقی می خواهد و اون حامی هم تو هستی و مهران آزادپی و مهدی مشهدی و اح ...... !!
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علي آقا از تنكابن
اگر چنانچه ولایت و حضرت آقا _روحی فداه_ حامیِ عاقل و منطقی مثل شما نخواهد چه كسي را بايد ببيند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شر آدمای منافق دورو روی مدعی end اسلام و مسلمونی رو کم کنه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابن مگه تو نمیگفتی من چندین اسم دارم ؟ و حسین یکی از اوناس پس چرا اینبار حسین با تو هم عقیده بود ؟ شاید تغییر تاکتیک دادم در ترکوندن جریان عدالت قلابی آره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممد جون اونم تازه حامی منطقی و عاقل از نوع ا ......... شعاری و مدعی و فیلمی
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ممل جونِ چند اسمه! مگر هر گردی گردو است عزیز جان؟!!!

در ضمن خواهش می کنم که بیش از این دروغ نگو! دروغگویی با ولایتمداری جور در نمی آید! مگر خودت در ایمیلی که برای بنده فرستادی؛ اعتراف به چنداسمی بودنت نداشتی؟!

مگر بنده آدرس ایمیل حسین آقا رو از صراط خواستم؛ صراط ایمیل شما رو برام نفرستاد و شما هم به چند اسمی بودنت اعتراف نمودی؟!

بیش از این رسوا کنم یا کافیه ممل جون چند اسمی؟!!!

به خدا قسم دروغگویی با ولایتمداری جور در نمیاد! اگر تا الان در تعصّب بیجا و بی منطقی ات شک داشتم؛ الان در ضعف تقوایت هم شک پیدا نمودم! برادر عزیز؛ حزب اللّهی بودن یعنی متّقی بودن عزیزِ من!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
محمّدآقا با تمام احترامی که برای شخص شما دارم نه معشوقت؛ خواهش می کنم که جنابعالی محبّت کن و در بحث بین ما دخالت نکن!

چون به هرحال دو طرف بحث؛ مُنتَسَب به ولایی بودن هستند و ممکن استکه اختلاف سلیقه ای هم باشد! ولی محبّت به ولایت و رهبری با عشق به میر یزید موسوی؛ جور در نمی آید! و طبق علم منطق نیز؛ جمع مُتناقضَین و دو تناقض محال عقلی است! « التناقضان لایجتمعان و لایرتفعان »!!! یاعلی
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا از تنكابن سلام
علي آقا با تمام احترامي كه برات قائلم و لي متاسفانه بايد بگم هر وقت از دادن جواب منطقي كم مياري ميري تو حاشيه وميزني به صحراي كربلا
یزید بن معاویه بن جریان منحرف !
|
Iran (Islamic Republic of)
علی تنکابن من اعتراف کردم ؟ نمنه ؟ خوابی چرا رئیس کل رو متهم میکنی به اسمهای مختلف ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی«تنکابن» ، اصل امتناع اجتماع و ارتفاع نقيضين را تصحيح می کنم: « النقيضان لايجتمعان و لايرتفعان»
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون برای ترکوندن جریان منحرف خیلی کارهارو میکنیم که شما سوادت نمیکشه که واژه فقهی برای اون گیر بیاری ، راستش ما خودمون اون ترفندهارو ابداع میکنیم و بعد براش هم فتوا و احکام میگیم و مینویسیم ، و شما شاید 100 سال بعد اونارو بخونی ، شما لولت در حد جنگ ویتنامه !! فعلا توی بحث نامردی سوراخ بودن اعتماد گیر کردی !! گفتم بازم میگم اگه اح ....... به امید امثال شما بخواد فتنه انگیزی و خط عدم تبعیت از ولایت فقیه رو ادامه بده کلاهش بدجور پس معرکه س
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابن جان بس کن اینقدر از اح ..... دفاع الکی نکن
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
از ناشناس محترم جهت تصحیح «اصل امتناع اجتماع و ارتفاع نقيضين» تشکّر می کنم.

و امّا صراط: چرا کامنتم رو خطاب به آقای چند اسمه «آقا ممل» منتشر نمی کنید؟! مگر به شما هم بر می خورد؟! لطفاً منتشر کنید. باتشکّر
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ممل جونِ چند اسمه! مگر هر گردی گردو است عزیز جان؟!!!

در ضمن خواهش می کنم که بیش از این دروغ نگو! دروغگویی با ولایتمداری جور در نمی آید! مگر خودت در ایمیلی که برای بنده فرستادی؛ اعتراف به چنداسمی بودنت نداشتی؟!

مگر بنده آدرس ایمیل حسین آقا رو از صراط خواستم؛ صراط ایمیل شما رو برام نفرستاد و شما هم به چند اسمی بودنت اعتراف نمودی؟!

بیش از این رسوا کنم یا کافیه ممل جون چند اسمی؟!!!

به خدا قسم دروغگویی با ولایتمداری جور در نمیاد! اگر تا الان در تعصّب بیجا و بی منطقی ات شک داشتم؛ الان در ضعف تقوایت هم شک پیدا نمودم! برادر عزیز؛ حزب اللّهی بودن یعنی متّقی بودن عزیزِ من!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل؛ آخ ببخشید دوباره فراموش کردم که تک اسمی صدات نکنم! از این به بعد آقا مملٍِ چند اسمه صدات می کنم؛ چون اسم با مُسَمّایی هست!

آقا ممل چند اسمه پس چرا از جواب سوالاتم فراری هستی؟! در همین خبر اگر چند اسمی بودنت رو انکار می کنی اجازه بده تا هم آدرس ایمیلت و مطلب را که برایم فرستادی و در آن اعتراف به چنداسمی نمودی رو ارسال کنم؟! البته اگر اجازه دهی این کار رو خواهم نمود؟!

در خبر «سوالاتی از دکتر احمدی نژاد در باب سخنرانی در جمع حامیانش» هم منتظر پاسخ به سوالاتم هستم. البته دوست عزیز؛ اگر جوابی برایت جز ادبیّات زشت و سخیف، باقی مانده باشه!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
1- آقای فقیه مرطوب ! مدعی دیانت از نوع اح ....... !! تووی فقهی که در مکتب اح ........ و مش ....... خوندی واحد اسم گذاشتن و آب رو بریز اونجایی که میوزه و ممه و لولو رو در درس اصول چند پاس کردی ؟
2- گیریم که من چند اسمه باشم ! اگه توی این بحث گیر کردی و دچار چالشهای عظیم فقهی در اون بخشهای نم کشیده ت شدی آقای وزیر شعار ! ، میتونی جلوی تمام اسمهایی که مد نظرت هست ، اسم ممل رو تصور کنی و اگه در توانت هست بهشون پاسخ بده ... فهمیدی آدم ؟ مدعی دروغین ولایت و ولایتمداری از نوع تو و اون رئیست ! تو چرا گیر دادی به این چند اسمه بودن کم عقل ؟ مگه من انکار کردم ؟ من میگم تو تصور کن همه اینا یه نفرن تو اگه ...... داری جواب بده به صحبتام ! تو که نمیتونی جواب بدی به حرفای اون یه نفر یا چن نفر اینکه همه اینا یه نفر باش چه دردی از تو دوا میکنه ؟ تو تصور کن همه اونا منم تو بگو چرا اینقدر به دروغ شعار میدی جانم فدای ولایت ! جانم فدای قربان جانم فدای کریم .... و حتی یه بار هم نمیگی منحرف از خط ولایت کیه ؟ تازه براش اظهار دلتنگی میکنی که آخ دلم برای فلان موقع ش تنگ شده ! یه جوری صحبت میکنی که نشون میدی هنوزم باهاشی ، حتی بعد از اثبات شدن ولایتمدار نبودنش ...
3- ضمنا تازه از من اجازه میخوای که فلان کار رو انجام بدی آقای مرطوب نم کشیده از نظر مردی و مردانگی ؟ با این کار مهمت منو به این نتیجه مهم علمی در خصوص فرضیه عدم اعتماد به مرطوبین و نم کشیده های بحث مردی و مردانگی در نواحی ......... کشور رسوندی و مطمئنم کردی که اح ......... با امثال شماها به جایی نمی رسه ، چون مثل خیار ! آدم میفروشین !
4- هر جایی که بخوای برات مینویسم ، البته نه از نوع تو کیلویی که هر کی بخونه به دروغ بودنش پی میبره ، بلکه جوری مینویسم که اولا منحرفا بترکن دوما صراطیام خسته نشن از مطالعه و درجش
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز آقا ممل چند اسمه! با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام

آقا ممل قبل از هرچیز به خاطر بی احترامی وافری که نسبت به این موجود حقیر و دیگر ساکنین عزیز شمالِ ایران اسلامی؛ خطّه دلاور مردانی همچون میرزا کوچک جنگلی و شیخ فضل الله نوری که نماد مردانگی و غیرتِ توأم با تقوا و خداترسی بودند؛ نمودی؛ از خداوند متعال برایت طلب مغفرت و عفو دارم.

ثانیّاً دوست عزیز شما که این همه بی حرمتی و فحّاشی نسبت به بنده و برخی از کاربران دیگر که «با کمال معذرت خواهی» منطق بیسوادان می باشد؛ مرتکب می شوی. برای چه و برای حمایت از کیست؟!

به نظرت این فحاشیّ ها و توهین های پی در پی نسبت به حقیر و در مجموع برخی کاربران دیگر؛ سنخیّتی با مرام نورانی و الهی حضرت آقا _ روحی فداه_ دارد؟!

به نظر شما اگر این نوشتار را خدمت آن مرد الهی و متّقی که ولی امر مسلمین جهان می باشند ببرند؛ و بگویند که این نوشتار توسط یک بسیجی دو آتیشه و در حمایت از شما خطاب به یک فرد دیگری حتّی «نعوذ بالله» ضدّولایت فقیه نوشته شده است؛ آیا با شناختی که از سیره و خُلق و خویِ نبوی و علویِ امام خامنه ای داریم؛ رهبر عزیز و نورانی انقلاب نوشتار سراسر بی ادبانه و توهین شما را تأیید می فرمایند؟! آقا ممل؛ خداوکیلی عکس العمل حضرت آقا چیست؟! قبلاً هم از شما همین سوال را نمودم ولی از جواب دادن طفره می روید. لذا جوانمرد باش و جوابم رو بده.

آقا ممل به خدا؛ ولایت و حضرت آقا به حامی هتّاک و بی ادب نیاز ندارد! جنابعالی فقط در همین کامنت خود؛ اگر اهالی شریف خطّه شمال را نیز در نظر نگیریم؛ حدود 12 توهین آشکار فقط به بنده نمودید! آنوقت وجدانت چنین اجازه ای رو بهت میده که اسم خود را بسیجی و حزب اللّهی بگذاری؟! دوست عزیز آیا شهدا هم مثل جنابعالی در برخورد با دیگران حتّی مخالفِ خود؛ دست به فحّاشی و تهمت مکرّر می زدند؟!

برادرم با استدلال و منطق قوی؛ از مبانی ولایت فقیه و در ردّ انحرافات موجود دفاع کن نه با کامنتهایی با ادبیّات سراسر کوچه بازاری و زشت؛ که با کمال معذرت خواهی از شما؛ حاکی و دالّ بر بیسوادی نویسنده آن کامنت می تواند باشد!

آقا ممل من از همه جفا و تهمت هایی را که در حق بنده حقیر مرتکب شدی؛ می گذرم. و به صراحت عرض می کنم که به ارواح مطهّر شهدا قسم می خورم که؛ نوشتار سراسر تهمت شما دوست عزیز «با آنکه بنده گنهکار خدا هستم» بر بنده صِدق نمی کند. و مدّتهاست که در مورد شخصیّ واقعی بنده مرتکب خطا و معصیّت می شوی! اتّقوا الله!

لااقلّ در مورد این گونه رفتار خود از دفتر حضرت آقا _روحی فداه_ استفتاء کن و ببین آیا حضرت آقا که مظهر محبّت و خوش اخلاقی «که سیره انبیاء؛ ائمّه اطهار و اولیای خداست» می باشند؛ رفتار جنابعالی رو تایید و منطبق بر شرعیّات می دانند و یا اینکه آنرا خلاف شرع و خلاف اخلاق حسنه اسلامی می دانند! همان رهبرعزیزی که لبخند زیبا از لبان مبارکش؛ در برخورد با حتّی مخالفینش؛ کنار نمی رود!

در ضمن شما نوشته اید که کامنتهایتان رو طوری می نویسید که صراطی ها از خواندن و درج آن خسته نشوند؛ خدا را گواه می گیرم که اگر بر فرض هم؛ مفهوم مخالف مطلبت این باشد که طراط از نوشته هایم خسته و اکراه دارد؛ با آنکه جهت مطالعه اخبار آن به صراط سر خواهم زد، ولی از ارسال کامنت به این سایت ارزشی خودداری خواهم نمود. البته اگر برادران در صراط؛ تصریح بر این موضوع نمایند.

در پایان همانطوری که خود آقا ممل هم می دانند؛ بنده یک وبلاگ تقریباً خبری - مذهبی و نه تحلیلی دارم؛ که از برادران خوبم در سایت ارزشی صراط دعوت می کنم که سری به وبلاگ حقیرانه ام زده و ببینند که آیا این وبلاگ می تواند کار یک آدم به گفته ی آقا مملِ عزیز؛ ضدّولایت فقیه باشد یا خیر؟!

البته به خاطر اینکه سواستفاده از صراط در تبلیغ نمودن وبلاگم نشود؛ از بردارن صراطی استدعا دارم که از انتشار آدرس وبلاگم خودداری نمایند.

برای همه دوستان صراط؛ آقا ممل و دیگر کابران عزیز آرزوی صحّت و سلامتی دارم. در پناه مولای خوبان عالم آقا حضرت حجّة بن الحسن «ارواحناه فداه» باشیم.

shahadat4.blogfa.com وبلاگ جبهه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** یا صاحب الزّمان «عج» مدد ***
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علی تنکابن نمیتونم اینجا پیش منافقایی که با تفاوتهای بسیار بسیار جزئی به اتفاق همدیگه مطلب مینویسین اصل موضوع رو بهت بگم ، فقط تنها چیزی که بهم ثابت کردی این نکته س که مرد نیستی خیلی نامردی ، اینقدر نامردی که حالمو بهم زدی ، چیزایی هم که بهت میگم افترا نیست ، برام ثابت شده ، و چون ثابت شده بنظر من تو از منافقای حول و حوشت هم منافقتری ، وقتی شعارای ته کامنتاتو میبینم و در کنار .............. میذارم مطمئن میشم که خط ............ رو دنبال میکنی
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا از تنکابن ، با اینکه از نظر عقاید سیاسی ، کمی تا قسمتی با هم اختلاف نظر داریم ، اما رعایت اصول اخلاقی و رعایت نهایت متانت و ادب ، از سوی شما( بر خلاف رفتار اقتدار گرایان و تمامیت طلبان و چماق به دستان ) بصورت مکرر برای سایر کاربران از جمله حقیر اثبات شده و توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم .
ضمنا از اینکه هویت و ماهیت این آقا ممل چند اسمی رو شفاف سازی فرمودید هم متشکریم ! با عرض معذرت از ممغلام حسین آقای بی بصیرت فرزند هوشنگ !!!!!!!!!!! ملقب به دست کج آثار ادبی دیگران !!!
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل عزیز فاش كردن رازهاي ديگران يا حاكي از ضعف نفس فرد و اشتهاي نفساني فرد درجهت سخن پراكني در مورد ديگران ، يا حسادت و چشم تنگي از موفقيت هاي ديگران است و يا اينكه مويد سستي عقل در وي است؛ چراكه اسرار شخصي آدمي از دو حال بيرون نيست: يا بيانگر سعادت اوست يا خبر از شقاوت و ناكامي مي دهد. رازداري در هر دو حال نيكوست؛ زيرا اگر از نوع اول باشد، اظهار آن موجب دشمني بدخواهان و حسد مردمان و توقع طمع كاران مي شود و اگر خبر از ناكامي دهد، فاش شدن آن، شماتت دشمنان، اندوه دوستان و خفت در نظر ظاهربينان را در پي دارد
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان شما پست قدیمی خودتو و اون 4 تا گوسفندو حفظ کنی و مواظب بند تنبونت هم باشی بیشتر به نفعته تا اینکه به دروغ واسه مکتب ایرانی و کوروش بنویسی
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز؛ خدا را گواه می گیرم که بنده مدّتها بود که این راز ، رو پیش خودم به امانت نگه داشتم. حتّی یکی از کاربران همین سایت که بنده با ایشان در ارتباط هستم و شماره موبایل یکدیگر رو نیز داریم. بنده از فاش نمودن این سرّ برای ایشان خودداری نمودم.

ولی بعد از مدّت کوتاهی دیدم که آقا ممل چند اسمه! به راحتی و به آسانی؛ به بنده تهمت ضدّیت با ولایت می زند. با آنکه ایشان با تفکّرات بنده آشنا شده بود!

لذا حالا که دیدم ایشان از این راز داری بنده سوء استفاده می نمایند و هرچه می خواهند به راحتی به بنده می چسبانند؛ خواستم جهت روشن شدن موضوع برای کاربران محترم که این همه گرد و خاکی که در سایت به پا شده؛ از جانب یک نفر است نه چند نفر!

یعنی یک نفر شخصیّت حقیقی ولی با چندین نام کاربری جعلی از جمله حسین؛ غلام؛ دشمن ضدّولایت فقیه؛ یزید؛ جن و... اقدام به ارسال کامنت می نماید. آن هم با ادبیّات بسیار سخیف و زشت و به نام ولایت!

ناشناس عزیز؛ خدا شاهد استکه بنده قصد بازگویی این راز را نداشتم. ولی بی احترامی ها و تهمت زدنهای پی در پی این بزرگوار؛ باعث شده که آب از کاسه لبریز شده و واقعیّت را جهت روشن شدن موضوع؛ خدمت کاربران محترم اعلام نمایم.

به هرحال در آستانه عید سعید غدیر خم؛ برایتان از درگاه الهی؛ آرزوی موفقیّت؛ سلامتی و عاقبت به خیری دارم. یاعلی
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون؛ بر فرض که من مرد نیستم ولی شما که خیلی ادّعای مردانگی داری چرا افتادگی نداری؟! چرا با اخلاق کریمانه ات بنده رو به صراط مستقیم هدایت نمی کنی؟! مگر جذب حدّاکثریِ مدّنظر حضرت آقا _روحی فداه_ جز با خُلق و خُوی اسلامی و کریمانه؛ تحقّق پیدا می کند؟! چرا به راحتی تهمت و هتّاکی می کنی؟! آیا در مرام و مسلک جوانمردان؛ هتّاکی و هتک حُرمت هم وجود دارد؛ دوست خوبم؟!

به خدا که من از بزرگان شنیدم که پهلوانان جوانمرد می باشند و افتاده! از شهیدی که در تنکابن مدفون می باشد؛ برایم نقل نمودند که در مقابل سیلی خوردن از شخصی؛ آن شهید عزیز او را در آغوش مهر و محبّت خودش گرفته و جوابش را کریمانه داده بود.

به هر حال از اینکه از جواب به سوالات مکرّرم در مورد نظر رهبری عزیز در مورد این گونه جملات زشت در خطاب به یک مخالف طفره می روید؛ و بدترین جملات رو در حقّ این موجود ضعیف و حقیر به کار می بری؛ متشکّرم. و فقط از خدا می خواهم که از سر تقصیراتِ جنابعالی و خودم بگذرد!
زیرا من مطمئنّم که مطالبت در مورد بنده جز سوء ظن و تهمت بی اساس؛ واقعیّت خارجی دیگری ندارد. گرچه فاصله مان با انسان کامل فرسخها و کیلومترها راه می باشد.

آقا ممل؛ این بنده ی به تعبیر جنابعالی منافق و...! برای شما و خودم آرزوی عاقبت به خیری دارم. موفّق و مویّد باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن ابی طالب «ع»***
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام عليكم
بله كاربران محترم.
اين است اخر وعاقبت دروغ وريا وچاپلوسي.
اين است اخر وعاقبت هزينه كردن بي خودي
ودروغين از ولايت.
رسوايي نتيجه اين حركات شيطاني است.
البته رسوايي بزرگتر بماند براي حاميان يك چنين دروغگويان بزرگي.كه خودتان حدس ميزنيد منظورم كيست.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
میتی مشدی تو اندازه یه نخود مغز داری ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابن جان فقیه مرطوب ! جاهای دیگه هم بهت گفتم الانم بهت میگم رفتار و کردار و گفتار من منفی و من کلا آدم بد ! اما توی مدعی که قرص شعار مصرف میکنی تو چرا با همون منشی که فکر میکنی مد نظر حضرت آقاست انحراف و منحرف اخیر رو بیان نمیکنی ؟؟؟ یه سوال دارم ازت تنکابن وقتی دهان منافقارو خرد میکردم و خواهم کرد یکیشون میگفت :

به نظرت این فحاشیّ ها و توهین های پی در پی نسبت به حقیر و در مجموع برخی کاربران دیگر؛ سنخیّتی با مرام نورانی و الهی حضرت آقا _ روحی فداه_ دارد؟!
به نظر شما اگر این نوشتار را خدمت آن مرد الهی و متّقی که ولی امر مسلمین جهان می باشند ببرند؛ و بگویند که این نوشتار توسط یک بسیجی دو آتیشه و در حمایت از شما خطاب به یک فرد دیگری حتّی «نعوذ بالله» ضدّولایت فقیه نوشته شده است؛ آیا با شناختی که از سیره و خُلق و خویِ نبوی و علویِ امام خامنه ای داریم؛ رهبر عزیز و نورانی انقلاب نوشتار سراسر بی ادبانه و توهین شما را تأیید می فرمایند؟! آقا ممل؛ خداوکیلی عکس العمل حضرت آقا چیست؟!

حالا خدمت آن فقیه مرطوب عرض میکنم میخوای کامنتایی که بر علیه میرحسین موسوی نوشتی اون هم با اون ادبیات بسیار زشت و اهانت آمیز که اسم و لقب هم براش در نظر گرفتی (میر یزید و ....) رو اینجا بیارم تا با این جانماز آب کشیدنات مقایسه بشه ؟؟ که وقتی کم میاری خودتونو میزنین به فقه دفاعی اح ....... دی اما زمانی که دور میگیرین فقه تهاجمی بگم بگم !! رو دنبال میکنین !!
من چه یه اسم داشته باشم چه ده اسم برام منحرفانی از خط ولایت مثل موسوی با ا.... برام هیچ فرقی با هم ندارن و میتونم دهن امثال مهران آزادپی و بقیه بیسوادای دور و برشو خرد کنم و در این راه فیلم هم بازی نمیکنم و جانماز آب نمیکشم اما توی مدعی شعاری ولایت چرا فقط به موسوی که میرسی خودتو ................ اما به اح ........ که میرسی و میخوای اسمشو روی زبون بیاری ................................؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممغلامحصین بی بصیرت ضدولایت هوشنگ نژاد جن تبار ، حرفای از دهنت بزرگتر می زنی!!!! - ممل جوجه سارق آثار ادبی ، تو شلوار خودتو نمی تونی بکشی بالا و میری آثار ادبی دیگران رو کش میری و میاری توی اینجا به نام خودت کامنت میزاری ! جوج ممل جن نژاد هنوز برات زوده که بتونی دهن امثال آزادپی رو خردکنی ! هر وقت از رفتار کوتوله ای و لجن پراکنانه دست برداشتی و تونستی اون مخت رو بکار بندازی و یه کامنت غیر لجن پراکنانه از اون مخ فندقی خودت بنویسی ، بیا و ادعا کن ! وگر نه اندازه دهنت حرف بزن - بچه اینقدر پر رو نوبره به خدا !!!!
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران با این جیم زدنای تو ، هفته ای نیست که یکی دو تا گوسفند از گله ما کم نشه ، خجالت نمیکشی با حدود 40 سال عمری که از خدا گرفتی هنوز عقلت کامل نشده نمیتونی تشخیص بدی وقتی بهت اعتماد کردن و گله رو بهت سپردن دنبال کارای سیاسی نری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزادپی براش زوده که دهن شمارو خورد کنه ؟ ولی از گیر سه پیچی که تو رفقات به اسم این بنده خدا دادین معلومه بدجوری اونجاتونو میسوزونه که حرف دیگه ای نمیتونین بهش بزنین
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جونِ چند اسمه! با سلام و عرض ادب و احترام

جسارتاً برادر ظاهراً تو باغ نیستی! وگرنه منظور بنده از عدم استفاده از ادبیّات زشت و زننده در خطاب به کاربران و به اسم ولایت بوده است! نه سران مُحارب فتنه سبز!!! آره داداش!

تازه ادبیّاتی رو در مورد سران فتنه به کار بردم که آن توصیفات در آن فتنه گرانی که جنابعالی دلسوز آنها شده ای!؛ وجود دارند و ابراز برائت و تبرّی هستند نه فحّاشی! کسی را که به هتّاکان به مولا و ارباب مان آقا سیّدالشّهدا «ع» و عزاداران آن حضرت «ع»؛ لقب مردان خداجوی می دهد؛ بیشتر شایسته نام میر یزید است تا میر حسین! و خیانت آنها هم به کشور و وطن ثابت شده است! و به تعبیر حضرت آقا -روحی فداه_ آنها خواسته یا ناخواسته همان کاری را کرده اند که دشمن اراده کرده بود و مطلوب دشمنان است! پس گذاشتن لقب خائن و منافق روی آن خائنین به ولایت و وطن؛ فحّاشی نیست! آره عزیزم!

برادر چنداسمه و محترم؛ اگر واقعاً اهل جستجو و کنکاش هستی؛ یک مورد، فقط یک مورد کامنت از بنده به عنوان شاهد مثال خودت بیاور که بنده در آنجا به کاربری مستقیم یا غیرمستقیم جسارت و توهین کرده باشم. نه سران فتنه و انحرافی! اگر آن کامنت را بیاوری بزرگترین خدمت را در حقّ بنده حقیر کرده ای. زیرا من از آن کاربری که بر فرض در حقّش اِجحاف و بی ادبی نمودم؛ حلالیّت طلبیده و از گناه و عقاب حقّ النّاس رهایی خواهم جست! البته اگر بتوانی پیدا کنی!

آره داداش! پس به جای کنکاش و مثلاً به قول خودت مچ گیری از بنده؛ عاقلانه تر حرکت کن و از خودت کامنتهایی رو ارسال نکن که جسارتاً کامنتهایت در نزد کاربران به عُقده ای بودنت تلّقی شود!!! یاعلی
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام؛ لطفاً پیام بنده رو منتشر کنید. باتشکّر فراوان؛ علی از زادگاه سرلشگر خلبان شهید شیرودی «تنکابن»
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ممل جون چنداسمه؛ سلام و عرض ادب

اخوی بنده جواب شما هم در این خبر و هم در خبر حاج آقا طائب در مورد بیداری انسانی داده ام؛ ولی نمی دانم که چرا متاسّفانه صراط از انتشار آن خودداری می کنه!!!

در ضمن اخوی بنده ادّعای فقاهت ندارم. زیرا کسی فقیه و عالم است که در حوزه علمیّه درس خوانده باشد. یاعلی
hfd
|
Iran (Islamic Republic of)
يادش بخير فرصت پلاك 20 بچه هاي احمدينژادي كه حالا ديگه روشون نميشه بگن براي احمدينژاد چه روزهايي كه كار ميكردند
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱۰
۱
khodaya chnan kon ke payane kar to khoshnod shaviyo ma raste gar
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱۹
۴
خط مستقيم ولايت است و فعلا ايشان مورد تاييد مي باشند منتها ما خيلي از يك انسان جايز الخطا هم نبايد توقع داشته باشيم. ان شاءاله منجي كه انسان كامل است خواهد آمد. ضمنا امتحان پس داده ها و پس نداده ها زياد به خودشون اميدوار نباشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل تفکر حجتیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان
اگه حجتی نباشه چی؟ تهمت نزن!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۳۱
۶
صراط باز دو دیقه ما نبودیم شلوغش کردید؟! بله خب هرچی سعی کردید دیدید نمی تونید منزویش کنید درباره ی فامیل درجه یک هم که خدمتتون توضیحاتی دادم (داوود رو می گم) خط قرمز ایشون تا زمانی پابرجاست که بی عدالتی پابرجا باشه والسلام.
ف.م
|
Iran (Islamic Republic of)
جملات وزين! و بسيار منطقی شما بنده را قانع کرد!!! شما واقعا خيلی خوبيد، عالی هستيد، عادل هستيد، باعدالت هستيد، اصلا خود سهام عدالت هستيد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k-1 lمتاسفانه شما هم به همان دردی مبتلا شدید که ا......... ،کروبی،میرماسون و ها................و امثال اینها دچار شده و آن نیست بجز غرور جوری از اح........... صحبت میکنی که نعوذ بالله آدم تصور میکنه که یک پیامبر جدید نازل شده طی این مدت که ابراز وجود کردی کامنتهایت را خوانده ام متوجه شدم که زیاد هم طرفدارش نیستی و قصدت بیشتر اتش بیاری معرکه است
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
ف.م شما خودشو ناراحت نکن!!
عاشق رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۷
۷
اوایل بحث جریان انحرافی یادمه میگفتن هدف احمدی نزاده باور نکردم ولی الان داره باورم میشه رهبر و احمدی نزاد رو هیچکس نمیتونه از هم جدا کنه حتی فتنه گران که شما فریبشون رو خوردین یه کم به خودتون بیان البته اگه نمیدونین التماس دعا
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
من از اون اول باورم شد، که شيطان خود احمدی نژاد را هدف گرفته و برای همين بود که در دفترش لانه کرد و بالاخره کم کم در حال فروريختن بنای استوار شخصيت سابق اوست. ولی هنوز می گويم خدا کند شيطان کاملا موفق نشود و احمدی نژاد بيدار شود و خودش مانع دوری بيشتر از ولی و امام و مقتدای سابقش بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر راست میگید طلسمشو باطل کنید !!!
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
طلسم شيطان تنها وقتی باطل می شود که خود انسان طلسم زده بخواهد ولی اگر نخواهد « يمدّهم في طغيانهم يعمهون»
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از کجا میدونید ایشون طلسم شده؟ اگه طلسمی توی کار بود که الان مشایی هزاران تا رسانه و سایت و روزنامه مثل اصولگریان اصلاح طلبیان و فتنه گران و مزدوران داشت!!
سلام
|
Netherlands
|
۱۱:۴۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
سلام
یه مطلب رو می خواستم پیگیری کنید
پنج شنبه تو برنامه بالا تر از خبر که تو اخبار ساعت 19 شبکه یک و ساعت 20 شبکه خبر پخش میشه
یه قسمت
که مربوط به تیتر روزنامه همشهری بود
"باران شهر را غافلگیر نکرد"
در کمال تعجب این بخش به شکل مرموزی در بخش خبر بیست حذف شد
آیا نباید مسئولین صدا و سیما جواب بدهند چرا این اتفاق افتاده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۵
۳
خدمتگزارها ی واقعی همیشه مظلومند .
فتنه گران 88 که چاقو را تیز کرده بودنند ؛ و دعای ذبح انقلاب اسلامی را خوانده بودنند ؛ و خطی قرمز هم به گلوی انقلاب انداختنند ؛ را رها کرده اید و چسبیدید ؛ به منحرفین غیبی .
می گویند شبی دزدی وارد خانه ای شد صاحب خانه بیدار شد فریاد زد . دزد ؛؛؛؛
دزد بی وجدان در همین حال که مردم جمع شده بودنند ؛ بلند تر از بقیه داد و فریاد می زد دزد را بگیرید . شما فکر می کنید منحرفین چه کسانی هستنند ؟؟؟؟؟
دستور از چه کسی می گیرنند ؟؟؟
آیا محدود می شونند به همین چند نفر دور احمدی نژاد ؟؟؟؟
آیا در دو قوه دیگر هیچگونه فعالیتی ندارند ؟؟
راستی امکان دارد در مجلس خبرگان هم نفوذ کرده باشند ؟؟؟؟
بلا شک در تشخیص مصلحت که فعالیت گسترده دارنند ؛؛؛
خدایا اگر منحرفین در دفتر ..... فعالیتی دارند مسخ شان بگردان آمین یا رب العالمین
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
حساب منحرفين قديمی که معلوم است، پس چه دليلی دارد پای آنها را به ميان می کشيد؟! مگر کسی گفته تنها منحرف مش...... و دار و دسته اش هستند؟! چرا دوست داريد کسی آدرس منحرفان جديد را به مردم ندهد؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من منحرفین جدیددست پروده منحرفین قدیمی با آرایشی به روز می باشند ؛ لطف کنید اگر آدرس دقیقی از منحرفین جدیدرا دارید جهت اطلاع بیان بفرمایید ؛ البته مواظب باش نام خیابان ها و کوچه را عوض نکرده باشند . آخه مرسوم که بعد از هر زیر و رویی نام محله ها و خیابان ها و ........... عوض می کنند.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آدرس دقيق انحرافی ها:
خيابان م..........(تاجزاده سابق)، کوچه ام..........(ابطحی سابق)، پلاک ب...........(مرعشی سابق)
البته چند تا آدرس دقيق تر هم دارد که در صورت تمايل با کروکی تقديم می شود.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد دعای پايانی: کسی که مسخ شده که دوباره مسخش نمی کنند!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مسخ شده ها از حیث فیزیکی عمرشان به روز نمی رسد . اما ..........................
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون منحرفین همون کسایی که بعد از 2 سال نمیخوان اون آقازاده رو محاکمه کنند و میخواستن دانشگاه ازاد رو وقف کنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۸
۷
ها.......خاتمی و اینک اح........ هیچ وقت به رای مردم احترام نگذاشتید نه به خاطر اسلام و نه به خاطر ایران بوده این مخالفت ها فقط به فکر جیب خودتون هستید
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۶
۳۷
عشق ما به هاشمی ، حساب و کتاب نداره

" وای اگر هاشــمی حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نـتواند که جـــوابــم دهد "
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پیام بازرگانی جالبی بود !!
======================
انشاءالله شرش به همین زودی ها کم میشه"
روز بزرگ نزدیک است و 3 روز شادی عمومی"
چه بزن و بکوبی بشه!!!!!!
======================
شیطون پیغام داده:
روی مرا سفید کردی....ازت ممنونم"
خودم شفیع ات !! میشم"
=======================
میگن...تو جهنم هیزم کم اومده واسه سوزاندن عشق شما"
بیچاره شیطون فکر میکرد...هیشکی مکارتر از خودش نیست"از وقتی که شنیده یکی هست که صدتای اونو میذاره تو جیبش" به خاطر همین یه چند روزیه در بستر بیماری افتاده" و توانایی گول زدن مردم رو نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "امین زنده به عشق احمدی"

امین خان ، اولا بنده در هر شرایطی مخلص آیت الله هاشمی رفسنحانی هستم و اطاعت از ایشان و خانواده بزرگوارشان را در هر وضعیتی بر خود واجب می دانم.

ثانیا ظاهرا اینطور که از برخی از کامنتها معلومست ، گویا بعضی ها به درایت و ذکاوت و نیز به زندگی و ثروت آیت الله رفسنجانی و خانواده بزرگوارشان حسودی می کنند.
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خميني (ره)
انقلاب زنده است تا هاشمي زنده است.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
محمّد آقای عزیز؛ عاشق میر یزید!

آقا محمّد یعنی دنیا و رسیدن به تمایلات نفسانی آنقدر مهم استکه در روز روشن کلام نورانی امام راحل «ره» رو تحریف و تفسیر به رأی می کنید؟!!!

به خدا زشته برادرعزیزم. کلام امام راحل «ره» برای ما به منزله نصّ لایُتَغَیَّر بوده و خواهد بود! مگر آنجایی که خود آن پیر سفرکرده در وصیّت نامه سیاسی الهی خویش فرموده اند؛ که در زمان حیات خویش به واسطه سالوس و فریبکاری عدّه ای که خود را متعّد به اسلام و انقلاب می نمایاندند و آن حضرت نیز از آنها تعریف یا تمجیدی کرده باشند! که حضرت روح الله «ره» خود در آن وصیّتنامه نورانی خویش فرموده اند و به ما امر نموده اند که: ملاک حال فعلی افراد می باشد! و بعد از من آن تعاریف کاربردی نداشته و مستمسک عدّه ای قرار نگیرد.! یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد عزیز:
بخدا این جمله از حضرت امام نیست"
چرا تحریف میکنید برادر من؟؟!!
اینطوری برای گفته های خودتون هم بده.....مشخص میشه که هیچ منطقی پشتش نیست"
امام راحل فرمود:
هاشمی زنده است:چون انقلاب زنده است"
به ولاه قسم...معنی این جمله....به کلی فرق میکنه با جمله تحریف شده شما"""
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به هیچ وجه من الوجوه به ها....... وابسته نیست""""
=========================
جناب اسحاق عزیز:
در مطلب خانواده هاشمی:
http://www.seratnews.ir/fa/news/42253
با عرض معذرت در سلامت بودن شما شک کردم""
اولا دوست عزیز:لقب آیت الله رو دیمی به هرکسی نمیدن!!
ثانیا: از خانواده شان چی دیدی که میگویی بزرگوار؟!!

ثالثا: تعریف شما از درایت و ذکاوت چیست؟؟
نفاق و دورویی؟؟!!
مکر وحیله گری؟؟!!
چاپیدن بیت المال؟؟!!
=========================
جناب اسحاق عزیز:
قصد نداشتم مطالب قبلی رو بیارم..اما چاره ای ندارم((با اینکه جاش اینجا نیست))"
بنده چندتا سوال دارم"تا حالا چندبار در مطالب گوناون صراط آورده ام.......اما کسی جواب نمیده" لذا دوست عزیز اگه لطف کنی پاسخ روشنی به سوالاتم بدی......ممنون میشم""
باشد که حقیر از بند ظلالت و گمراهی بیرون بیام!!!!!
((اگر منطقی بحث کردید و جواب دادید که بنده مخلص شما هم هستم"""""ولی اگه جواب قانع کننده ندارید.......از شما برادر گرامی خواهش میکنم""دیگه از کامنت هایی که حاوی جوک های بی مزه هستند...ارسال نفرمایید و موجب آزار دیگران نشوید!!!!
سوالاتم بر گرفته از وبلاگ میثم تمار بوده"
=======
برای دیدن سوالاتم به کد مطلب 26554 مراجعه کن"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين اسحاق کيه؟ همون اسحاق رابينه؟
م.ف
|
Iran (Islamic Republic of)
به ثروت خاندان هاشمی هم ارادت داری يا خدای نکرده طمع؟! راستشو بگو. اگه طمع داری که بايد عرض کنم اونا تک خورند، چيزی به تو نمی رسه اما اگر ارادت داری که مغز گرانبهايتان را يک سرويس بدهيد احتمالا مشکلی پيدا کرده!
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از پايان حيات ه......... هم باز انقلاب زنده است و با طراوت. پس دل به انقلاب ببند که در هر شرايطی زنده است و نه به ه........ که رفتنی است(ان شاء الله خدا از او بگذرد)
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به جناب م.ف

اولا من گفتم که :"ظاهرا اینطور که از برخی از کامنتها معلومست ، گویا بعضی ها به درایت و ذکاوت و نیز به زندگی و ثروت رف.......................... و خانواده بزرگوارشان حسودی می کنند."

ثانیا : جنابعالی گفتی بنده به ثروت خاندان ه...................... ارادت دارم
که باید بگویم خیر بنده به ثروت ه.............. و فرزندانشان هیچ ارادتی نداشته و ندارم.
ولی این را هم اضافه کنم که خانواده ه برخلاف نظر شما ، تک خور نیستند و خیلی هم سخاوت مند هستند و خیر و برکتشان به خیلی ها میرسد.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا فعلآ پسر فراری و دختر ساندویچ خورش رو جمع و جور کنه، حکم جهادش پیشکش!
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم ها .......... یه بلایی سر امین کشته به عشق اح ....... آورده که اینطور غیرعادی امین داره بهش بد و بیراه و فحش میده !!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اسحاق ان شاالله با خانواده ی هاشمی مخصوصا فائزه و مهدی محشور بشوید.
از صمیم قلب این آرزو رو براتون دارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شک نکن این اسحاق یکی از خودشونه وگرنه ما مردم ما مردم ما مردم از بدبختی بمیریم حاضر نیستیم تو حرفماون یک کلمه از این خانواده ..که سر منشا همه مشکلاتمون هستند پشتیبانی کنیم ....اسحاق جون سعی بیخود نکن خودتو خسته میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی چه جوری میشه که یکی هم طرفدار هاشمی باشه هم طرفدار موسوی ...یکی به اصطلاح ضد نظام و به اصطلاح در حصر ..دیگری مصلحت نظام و این حرفها ...چقدر این جماعت ساده هستن...عاشق میر حسین تو یا بچه ای و ساده یا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدي
|
United States of America
|
۱۲:۲۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۶
۸
فقط امام خامنه اي و فقط داش محمود احمدي نژاد.................. به كوري چشم برادران كجراطي و بر و بچز جيره خوار دور و بر كه مواجبشون دير شده...!
ناشناس
|
United States of America
تو برو سهمیه شمع تو بردار از اونجا .....
محسن فاضلی
|
United States of America
خدا را شکر که فعلا بر و بچ .......... جيره مواجبشون با آن 3000000000000 تومان اختلاسی تأمين است و هرگز دچار مشکل ديرکرد نمی شود!
سامان الف
|
United States of America
سه هزار میلیارد تومان اختلاس می کنند از همان راهی که سالها اختلاس می کردند وقتی می بینند احمدی نژاد میخواهد مچشان را بگیرد خودشان خبر را پخش می کنند و با پولی که خورده اند احمدی نژاد را مقصر اختلاس می دانند!!
ناشناس
|
United States of America
سامان الف خیلی داغونی...
بابا بیشتر فکر کن و بعد حرف بزن
سامان الف
|
United States of America
ناشناس ظاهرا هر کسی ضد نظر شما صحبت کنه میشه داغون، فصول فلان و فلان؟
این چه منطقیه آخه؟
البته از تکفیری ها بیش از این انتظاری نمیره!
آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
بات موافق آقای ناشناس ولی مواظب باش این حرف به اندازه گفتن حرفهای شرک آمیز گناه دارد باید به طرفداران دانشمند و عقل کل تقاص پس داد. من که عقلی ندارم ولی بعضی از این طرفدارا رو می بینم به خودم امیدوار می شم.
محمد مهدي دايي حامد
|
Armenia
|
۱۳:۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۸
سلام
خيلي قشنگ گفتي
چند وقت پيش مطلبي داشتم با عنوان
نفرین بر تو ای دنیا چه زود احمدی نژاد رویاهایم را از من گرفتی
شايد من و شما و خيلي از افراد شبيه ما به دنبال يك مصلح در عرصه سياست دل به دكتر خوش كرده بوديم ولي دكتر با رويكرد فعلي اش ثابت كرد فقط بايد منتظر مصلح كل و آن يگانه منجي بود .
چون هر قدر هم خوب حرف بزني و اعتقادات خوبي داشته باشي تازماني كه در عمل به خدا پناه نبري و به قدرت هاي دنيايي و براي رضاي مردم و سوت كف آنها كار كنيم بازهم قدرت با انسان آن مي كند كه مي بينيم ...
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۲
صراط با هيچ كس عقد اخوت نبسته اي ولي با بعضيها عقد عدوت بسته اي.صراط جان تحليل از انحراف احمدي نژاد از احمدي نژاد قشنگ بود ولي قشنگتر از اون اين بود كه ميگفتي علت اين انحراف چي بوده . اين قانون طبيعت است كه هر علتي يه معلولي داره به نظرت علت اين معلول چي ميتونه باشه .راستي انحراف هاشمي از هاشمي.لاريجاني از لاريجاني .يا قاليباف از قاليباف هم ميتونه جالب باشه شايد هم انحراف احمدي نژاد علتش همينا باشه .اگه قابل دونستي ما رو بدمون نمياد در اين مورد روشنمون كني صراط جان. ودر آخر ولادت با سعادت امام هادي عليه السلام را هم به تمامي صراطيها تبريك مي گويم.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۵۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۲
من به شیطان میگم دشمن زیرا از ضعف و بیماری نفس استفاده میکنه و جدیدا فهمیدم که از جهل و حتی فراموشی فرد هم استفاده می کند و ضربه میزند و نه تنها اخرت بلکه در این دنیا هم کافیحساب کنید و شاید هم استعمار و استکبار به کمکش اومده و از تراشه استفاده کنند و شاید از ویروس ها کمک بگیرند و خوبه یک دستگاهی ساخته بشه که این شیاطین رو لااقل تا ۱۰ متری دور کند!
سامان الف
|
Kazakhstan
از خواب بپر! :دی
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۱
۱
آنقدر گفتید و گفتید که خودتان هم دیگر باورتان نمیشود البته بریدگان از مردم و چسبیده ها به
فرصت طلبان سود جو که برای انتخابات مجلس از ماها قبل برنامه ریزی کرده و جریان انحرافی را ابزار و شعار اولیه خود قرار داده همانانی که در انتخابات ناجوانمردانه لفظ دروغگو را به رئیس جمهور نسبت میدادند .بدانید از صراط راست خارج شده ها وقتی پرده از واقعیت برداشته شود و ماهیشت کثیف و منافقانه شما عیان گردد دیگر رافت اسلامی هم نمیتواند رفتار خائنانه شمارا نسبت به رئیس جمهور ودولت و مردم توجیه کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۴
تو مو مي بيني ومن پيچش مو
اين مباحث براي انتخابات گفته ميشه
1-احمدي نژاد خيلي مظلومه مثل دوران شهيد بهشتي كه عده اي اورا ضدامام و... مي دونستند
2-هيچكس به اندازه احمدي نژاد فرامين آقا امام خامنه اي را عملي نكرده است
3-خدا شياطين انس وقدرت طلبان را هدايت كند
4-صراط بايد بابصيرت بنويسد
من سايت صراط را دوست دارم اما انصاف مهمه
lمسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۶
۴
احمدی نژاد بزودی برمی گردد امین
یار دبستانی من تو رو خدا بگو همچی دروغه و تو بر میگردی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا خلاف نرفته که بخواد برگرده.
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۲
شماها چرا به قانون و اخلاق پایبند نیستید؟؟؟چرا رقیبتون رو تخریب می کنید.از خوبی ها و از برنامه های خودتون بگید.البته شایدم خوبی و برنامه ای ندارید.و سوادتون همینه که به دکتر عزیز و یارانش تهمت و افترا و دروغ ببندین؟؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۲۶
نداشتن تقوا و ظرفیت جایگاه بزرگ...................... برای افراد کوچک و کوته فکرو دادن شعار ونداشتن شعور و موج ایجاد کردن در انتخابات و لحاظ نکردن همه مردم درفضای سیاسی و ایجاد شکاف در جامعه و هزینه کردن بیش از تمام دوران .......................... و خانواده عزیز شهدا و هیئت های مذهبی و حزب الهی و نفهمیدن خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی و قهر کردن یازده روزه و رهاکردن امور کشور درشرایط خاص و فصل الخطاب نمودن افراد منحرف و بستن کار با نفاق و ایجاد شکاف بین مسولین و بی ثباتی در همه زمینه ها ازجمله اقتصاد و مدیریت امور وتعطیلی کارخانجات و بیکاری و فساددرجامعه وعدم ایجاد اشتغال و... باز هم میخوای این آدمه صادق و سالم و صالح و ولایتی و انقلابی و... باشه و بمونه ! ؟ خلاصه مطلب اینکه : میگن یه آدم روحانی دزدی میکنه و میپرسند مگر آدم روحانی دزدی میکنه و میگن نه اون دزده لباس روحانی پوشیده و ... وتو حدیث مفصل بخوان از این محمود !!!
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
همون هاشمی برای شما خوبه!
صدرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱۱
۱
فقط سید علی
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۹
۴
درود برصراط عزیز و اخبار و مطالب خوبش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۵
۲۰
ایشان از اول همان بودند شما بصیرت نداشتید حالا عاقل شده اید چهره واقعی او را می بینید
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بصیرت!
یه کلمه هم از مادر عروس!
-1
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت را باید پذیرفت ، حقیقت تلخه ولی برخورد آگاهانه آنرا شیرین میکند @
عبدالحکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۹
۱
زنده باد ولایت فقیه.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۶
استفاده کردم.مطلب خوب و کاملی بود..واقعا ممنون....خداوند همه راعاقبت به خیر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲۱
۷
ما هنوز هم به احمدی نژاد باور داریم واورا دوست داریم کور شود چشم همه حسودان اورا درخط رهبری میبینیم واورا پیرو ولایت وامام عزیزمان می دانیم بصیرتتان رابیشتر کنید او رییس جمهور است کمی بیشتر تحمل بفرمایید صبح روشن نزدیک است اومظلوم است
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۵
۲۱
در زمان انتخابات احمدی نژاد از ها........ بعنوان باند قدرت - ثروت در تریبون مناظره انتخاباتی نام برد و حالا باید چه کسی را با نام قدرت - ثروت یاد کرد ! ؟ در مقابل رهبری ایستادن و اختلاس سه هزار میلیاردی و ... وحالا نوبت گرفتن کرسی های نماینده گان مجلس شورای اسلامی با هزینه های میلیاردی و نفوذ و قدرت در امور انتخابات توسط عوامل خودی ... خداوکیلی صداقت به سیاست نباخته و احمدی نژاد قبلی به احمدی نژاد فعلی نباخته ... فکر میکنم نداشتن تقوا و ظرفیت جایگاه ریاست جمهوری برای کسی که ابزار لازم را برای خدمت نه قدرت دنبال میکند از این بهتر نمیشه و این همان بصیرت است که رهبر عزیز فرمودند و همه باید در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده توجه بیشتری کرد تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم .@
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
همون هاشمی برای شما خوبه یا خاتمی!
-1
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۳۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۴
۲۱
این هنر نیست که شما کاروانی از وزیر و وکیل را به دنبال خود روانه می کنید و از استانی به استان دیگر و از دیاری به دیار دیگر می روید. ما در عصر ارتباطات هستیم. شما می توانید با یک ویدئو کنفرانس، مسائل و مشکلات مردم را شنیده و به دنبال چاره ای باشید.از اول هم برنامه همین بوده؟
سامان الف
|
Kazakhstan
خیلی خنده دار بود!
-1
ناشناس
|
Kazakhstan
اقای نا شناس حدیثی را که در مورد دیدار روردرو مسولان و مردم است را نشنیدی !؟
صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۱۸
صراط جان ياد بگير توي دوره انتخابات بعدي اينقدر يقه جر ندي.شما هموني نيستي كه براي احمدي نزاد خودكشي مي كردي.ديگه كاسه داغ تر از اش نشو كه الان نخاي غم نامه بنويسي
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۹
رییس جمهور بهترین رییس جمهور در همه دوران هاست ما نه بیکاری داریم نه ناامنی همه مردم خوش و خرم هستند و جهان را مدیریت می کنیم و صبح زود می ریم سر 1000متر زمین هامون کار می کنیم چشم حسود کور هیچ کم و کسری هم نداریم.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۵
به نظر من آقای ناشناس بالا در این خصوص درست گفته چرا اینکه معمولا شرک و نفاق را خیلی سخت میتوان شناخت . خدایا بصیرمان کن تا در مسیر راه گم نکنیم و نصیرمان کن تا بر دشمنان خفی فائق آییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تحجر رو چی؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۱۰
قای اح..........، بایدتاسف خورد از آمار نامه هایی که در سفرهایتان از تعدادشان با افتخار اعلام می شود، چرا که این نامه ها و صدها هزار نامه دیگر همه و همه نشان دهنده فقر و بیکاری حاکم بر جامعه است شما برای این همه فقر و بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن چه برنامه ای دارید؟
ناشناس
|
Kazakhstan
برو خودتو گول بزن عمو !!
قبل از این هم مردم هزار تا مشکل داشتن اما دستشون از همه جا کوتاه بود نمیدوستن به کی نامه بدن ..اقایون هیات دولتی هم راه افتاده بودن عربستان و اروپا و پیش ننه کلینتون نامه های اونا و جمع اوری میکردن و به مشکلاتشون رسیدگی میکردن.....
من ایران را دوست دارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۱
بسم الله
اول تشکر بابت انقلابی بودن
مسائل رو به فرمان رهبری اصلی فرعی کنید.....
صراط باید مراقب باشد
این مطلب اصل است یا فرع؟
من ایران را دوست دارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۲
بسم الله
اول تشکر بابت انقلابی بودن
مسائل رو به فرمان رهبری اصلی فرعی کنید.....
صراط باید مراقب باشد
این مطلب اصل است یا فرع؟
فدایی ولایتیم
|
Iran (Islamic Republic of)
به جای پاسخ منطقی طبق معمول از رهبری خرج کردین و کلیات نقد به احمدی نژاد و فرعی خوندین!
هر کسی نظری داره و نظر شما محترمه اما در این برهه یادآوری احمدی نژاد 84 و عنوان کردن مثالهای کوچکی از انحرافات احمدی نژاد نسبت به خودش به نظرم مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر بود
دست صراط درد نکنه
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۲
باز هم الهی امین که احمدی نژاد برنده انتخابات شد والا اگر موسوی و کروبی بود حالا مملکتی هم در کار نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۷:۱۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۵
جناب آقای غفاریان اگر چه مطمئنم برای به کرسی نشاندن حرف خودت هم که شده این کامنت را حذف خواهی نمود و در واقع توان انتشار آنرا نداری ، اما همینکه خودت هم بخوانی کافی است - و اما حساسیت بیش از حد جنابعالی به کلمه انحراف به دلیل سیاست کی بود کی بود من نبودم شماست و در حالی ، انگشت اشاره خودتون رو بطرف شریف ترین و مومن ترین افراد بعنوان منحرف گرفته اید ، که زاویه زیادی با خط امام ( ره ) گرفته اید و مصداق بارز آن فرمایشات مقام معظم رهبری است که بارها برایتان تکرار نموده ام .
اظهار نظر های همه آنهائی که به نوعی دولت و حلقه شریف دولت را مورد هجمه قرار داده اند را رصد کردیم و صد البته علل و عوامل آن را هم همینطور ! در نهایت نتیجه ای که از آن استخراج شد این بود که هجمه کنندگان بر علیه دولت و حلقه دولت کسانی هستند که دستشان به نوعی از بیت المال قطع شده است و جزع و فزع ایشان هم با منطق خودشان بی مورد نیست !!!!!!!
و اما منبر و هیئت تا آن زمان حرمت دارد که به محفل نخودچی خوران و لات بازی تغییر شکل نداده و از روی منبر حرف سخیف و بزرگ تر از دهنشان نمی زنند و از روی منبر فتوای قتل صادر نمی کنند و البته گریستن در سوگ مظلومیت ابا عبدالله ( ع ) و شنیدن روضه ائمه اطهار ، همان در منزل بهتر است تا اینکه به ترهات عده ای نان به نرخ روز خور گوش کنیم ! و البته بعضی ها فکر می کنند که مجلس اباعبدلله را ایشان می گردانند که با صراحت می گویند من این حرف ها را اینجا می زنم و هرکس هم دوست نداره نیاد !!!!!!!!!!!!!!!!
این منبر های این شکلی دوست داشتنی نیست و صد البته نمی رویم !
در خصوص انزوا هم بهتر است فکری به حال سر خودتان بکنید و دوا و درمانی بیاغازید و هر وقت که به فیلم و عکس استقبال پر شور مردم در سفر های استانی می اندازید ، یک لیوان آب خنک نوش جان بفرمائید و به وضوح ببینید که چقدر تنهائید !!!!!
اما قطعاً می دانید که بر خلاف اصول است که فردی در اوج اقتدار و صلابت و سربلندی ، مظلوم نمائی کند! - دکتر احمدی نژاد در قلب های مردم جاریست و نیازی به مظلوم نمائی ندارد و در عوض به عقبه طیف اقتدار گرا نگاه کنید که چطور با موضع گرفتن در پشت سنگر رهبری در حال زدن تیشه به ریشه این سنگر هستند و موزیانه ، مرتب انگشت اشاره شان به این سو و آن سو دراز است و دیگران را متهم می کنند که اون بود - من نبودم - اون یکی بود - من نبودم !!!!!!!! این ها منزویان واقعیند و نه کسانی که با سفر به شهر های مختلف ایران با استقبال بی نظیر از سوی مردم مواجه می شوند!!!!!
به فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر توجه بفرمائید ( امكان لغزش و انحراف از خط مستقيم براى همه هست و همه هم وسيله‏ ى اجتناب از اين انحراف را دارند.")
و این نشان می دهد که احمدی نژاد از شما منحرف شده است و از طیف شما منحرف شده است و چقدر خوب است که از شما ها منحرف شده است و مردم چقدر او را بیشتر دوست دارند که از شما ها منحرف شده است چرا که دیگر مردم امروز به خوبی احمدی نژاد را می شناسند و صد البته شما را هم از قبل می شناختند و قیاس بسیار آسان است و همه این ها نشان از آن دارد که باید فکری به حال خود و واپس گرائی خود کنید .
حق یار
بهمن
|
United States of America
آقا مهران میبینم که ضایع شدی و کامنتت منتشر شد
همینه دیگه با این همه تناقض بازم روتون کم نمیشه
تناقضات بالا که به درستی اشاره شده بود رو چقدر مزخرف و سطحی جواب دادی
هیئتی سابق
|
United States of America
آزاد پی وی پی انی دوست دارم حال و هواتو نظرتو بعد از انتشار کامنت چرتت ببینم!
راستی چرا وقتی منصور ارضی به فائزه هاشمی و شخص آقای هاشمی و خاتمی و . . . بی احترامی می کرد فحاش نبود؟
چرا قالیبافو عمر سعد خطاب کرد و به بیت رهبری دعوت نشد باز هم احمدی نژاد می رفت هیئتش اما حالا بد شده که به خودشم پریده؟
نخیر اون موقع منصور ارضی خوب بود چون شماهارو داشت به وصالتون که پست و مقامه نزدیک میکرد الان بد شده چون دودمانتون در آستانه بر باد رفتنه
غلام (جا...........)
|
United States of America
مهراااااااااااااااااااااااااااان عوض این کارا و حرفایی که واسه دهنت زیادیه بدو برو سراغ گله ...
مهران آزادپی
|
United States of America
ما که نفهمیدیم چرا هیئتی سابق ؟؟؟؟ اما اونچه که در مورد منبر حاج منصور می دونیم اینه که از ماجرای محرم 81 که از روی منبر عده ای رو حرامزاده تلقی نمود و سی دی اون رو هم برای اثبات این ادعا دارم ، حس کردیم که از چهارچوب انصاف خارج شده و منبرش رو نرفتیم ! فحش و ناسزا از هر مقامی که باشه ، به هر فردی که در این اجتماع زندگی می کنه امری سخیفه و حتی دور از شان انسانیت تا چه رسد به مذهب و دین و شعائر مذهبی !
واما چون همه اقشار ملت بزرگوار ایران به روشنی دریافته اند که این همه هجمه علیه شریف ترین رئیس جمهور دنیا از کجا آب می خورد و می دانند که پس از تخریب ریاست محترم جمهور ، نوبت به تخریب سنگر رهبری خواهد رسید ، با جان و دل پای حمایت از سنگر ریاست جمهوری و سنگر رهبری و ولایت خواهند ایستاد و تا آخرین قطره خون خود از آن دفاع خواهند نمود - اراجیفی هم که تا کنون بافته و بعنوان خوراک خبری به سایت های معلوم الحال و زنجیره ای برای انتشار داده اند ، همگی بدون استثناء خزعبلاتی بوده که حتی یک سند معتبر ندارد و این را بارها و بارها به اطلاع عموم رسانیده ایم !
- با روشنگری جناب علی آقا از تنکابن هم به خوبی معلوم شد که یک نفر معلوم الحال ، همه توان خود را بکار بسته تا با اسم های کاربری مختلف و متفاوت ، پای کامنت طرفدارن دولت ، لجن پراکنی کند - بالاخره دست این مزدور رو شد ، تا بقول صراط سیه روی شود هر که در او غش باشد .
مزدور لجن پراکن طیف اقتدار گرا بنام جن ممغلام حصین بی بصیرت و ضد ولایت هوشنگی ، از توهین و تخریب شخصیتی کاربران تا سرقت ادبی مقاله نویسان فروگذار نبوده و لجن پراکنی های متعددش را می توانید در ذیل اکثر کامنت ها مشاهده فرمائید . که با در نظر گرفتن اینکه صراط محترم آی پی این کاربر را دارد ، تعامل با چنین کاربری بسیار جای تعمل دارد . و این شائبه پیش می آید که شاید هم این کاربر را به مزدوری گرفته باشد تا اخبار سطحی اش را تائید نماید - خدا عالم است .
به هر حال چنانچه کامنت حقیر را سطحی ارزیابی می نمائید ، در حد بضاعت خودم نوشتم و اگر حرفی بیشتر و بهتر از این بلدید ، بسم الله - اما اگر همه حرف شما همین توهین و تحقیر هاست ، ما با این رسم دیرینه شما ، دیر زمانی ست آشنائیم و دعا می کنیم که خداوند متعال هدایتتان کند .
حق یار
هیئتی سابق
|
United States of America
هیئتی سابق چون ما هم مثل شما بعد از ت.هین ها کمتر در این مراسم حضور پیدا کردم اما آخرش جواب سوالو ندادین من که از شما نپرسیدم جو گیر شدین!
گفتم چرا اونی که سینه چاکشید و ادعا دارید شریف ترین رئیس جمهور دنیاس چرا تا سال 88 این هیئتها رو می رفت؟ تا به خودش انتقاد شد اونا اخی شدن؟
مردم همه چیزو میفهمن آقا مهرانی که اینهمه وقت میزاری و چیزایی رو مینویسی که کاملا دروعه
مهران آزادپی
|
United States of America
جناب هیئتی سابق حقیر جوابگوی عملکرد ریاست محترم جمهور نیستم ! اما ظاهراً مطابق با بیان شیوایتان ، تا زمانی به منبر ها می رفتید که توهین ها و حرف های سخیف در میان نبود ! شاید و البته شاید ریاست محترم جمهور هم با همین نیت دیگر به این منبر ها نمی روند و شاید هم تذکراتی که فرمودند افاقه ننموده و ناچار به ترک این منبر ها شده اند - اما آنچه محرز و مسلم است پرهیز جناب احمدی نژاد از توهین ها و تحقیر هاست و نکوهش این عمل !! - و البته شاید ماجرا های دیگری هم از قبیل درخواستهای غیر معقول و افراطی و ...... وجود داشته که دکتر احمدی نژاد را از رفتن به منبر این حضرات منع می نماید ! - به هر حال وقتی زمانش برسد ، ایشان بسیاری از ناگفته ها را خواهند گفت !
حق یار
مهدي از مشهد
|
United States of America
مهدي از مشهد
خطاب به هيئتي سابق.
مثل اينكه بد جوري زدي به كوچه علي چپ.
معلومه كه مردم همه چي روميفهمند.اما اين فهميدن مردم به نفع شما مدعيان دروغين
نيست. فقط كافيه بدون اينكه خودت رو به كوچه بزني يك نگاه به نظرات داشته باشي
شما ها اينقدر وامانده شديد كه رفتن يا نرفتن رييسجمهور نزد يك خواننده رو ملاك قرار ميدي؟
خجالت نميكشي بااين استدلال ابلهانه؟
اون اقايوني كه به جاي مداحي فحاشي ميكنند ياحكم قتل صادر ميكنند قبلا هم عددي نبودند حالا هم عددي نيستند.
ومطمئن باش رييس جمهور محبوب بسيار بزرگوارتر از اوني استكه با نرفتن به مراسمي
بخواهد با اشخاص بي ارزش تسويه حساب كند.كما اينكه بسياري از سياستمداران ونماينده هاي مجلس.بارها (به خصوص قبل از انتخابات سال 88).رييس جمهور رو مورد اهانت قرار دادند. اما كوچكترين پاسخ توهين اميزي
دريافت نكردند.
زنده بادمحبوب ترين وشجاع ترين رييس جمهور جهان.محمود احمدي نژاد
غلام (جا.........)
|
United States of America
مهران گله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سالارخان
|
United States of America
آقا مهدی جسارتا اون زمان که احمدی نژاد هم میرفت هیئتشون فحاش بودن پس چرا می رفت؟
چون به رقبای اح....... فحش میدادو اینجوری خوب بود براش!
حالا اصلا اینو ول کن بقیه موارد انحرافی مثل نیویورک و خط قرمزو . . . رو چی میگی؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۶
۳
آقای و یا خانوم ناشناس مردم ما بین بد و بدتر ناچارا بد را انتخاب کردند ! شاید خیلی هم فرقی از این بابت (مملکتی در کار نبود) نکرده و حتما نباید کشور گشایی شود نفوذ تفکر بیگانگان همانند قبل از انقلاب در کشور مهمتر است چرا اینکه دشمن فرضی در کشور گشایی را آسانتر میشود مقابله و دفع کرد @
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۵
۴
"حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی"
احمدی نژاد دوست داریم تا اخر
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱۲
جناب "سامان خان" (سامان الف)

این را به یقین بدانید که در ایران اسلامی هیچ کس برای مقام ریاست حمهوری ، لایق تر و شایسته تر از حضرت آیت الله رفسنجانی نداشته و نداریم.

در ضمن تو این شرایط وانفسای خاورمیانه ، تنها شخصیت سیاسی تراز اول کشور که توانایی برقراری ارتباط صمیمانه با پادشاه عربستان سعودی را دارند فقط ایشون هستند.
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
بله مردم در تیر سال 84 نشون دادند که واقعا ایشون لایق هستند!
البته مهدی هاشمی و فائزه هاشمی هم خیلی لایق هستند!!
البته اینها نظر شماست و نظر مردم چیز دیگری ست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱۳
جناب "سامان خان" (سامان الف)

این را به یقین بدانید که در ایران اسلامی هیچ کس برای مقام ریاست حمهوری ، لایق تر و شایسته تر از حضرت آیت الله رفسنجانی نداشته و نداریم.

در ضمن تو این شرایط وانفسای خاورمیانه ، تنها شخصیت سیاسی تراز اول کشور که توانایی برقراری ارتباط صمیمانه با پادشاه عربستان سعودی را دارند فقط ایشون هستند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممنون که جواب سوالاتم رو ندادی"
===================
شما توی خیالات خودتون سیر کنید.....و او را لایق بدانید"
اما خواهی دید...در مراسم ترک دنیا ایشون""
چه هلهله ای توی ایران اسلامی بپا میشه"
اون روز برای من....همچون عیدی بزرگ خواهد بود...که هرساله ...جشن خواهم گرفت"
=========================
ایشون شایسته همنشینی با وهابی های کثیف هست"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای اسحاق این نظر شخصی تو است نه ملت ایران ..برو یه جا دیگه از این اقا تعریف کن چونکه ا یشون بین ما (ما مردم نه شما اقایون و اقازاده ها و سران و اعراب )جایی نداره ..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۲
۶
سلام بنده بعنوان کسی که سه روز در تیر ماه تابستان برای پیروزی احمدی نژاد در انتخابات نذر کرده و اداهم کرده میگم :هنوز هم احمدی نژاد را دوست دارم ولی از اینکه برای دوبار نظر مشائی را بر نظر ولایت ترجیح داد دل چرکینم و این احساس جمع کثیری از کسانی است که به عشق ولایت از احمدینژاد در مقابل رقبای وی در سالهای 84و88 به او رای دادند میباشد به ویژه کار زشتی که به تحریک لیدر جریان انحرافی در 11 روز خانه نشینی داشت آخه عاقل کسی که بین علی (ع) و شخصی دیگر (هرچند والا ) او را ترجیح دهد و از علی (ع) فاصله گرفته و برخلاف تذکر او اقدام کند شایسته نصیحت نیست؟!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
همه را بازی داد و با همه بازی کرد @
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۱۰
۰
عاقل: پادشاه عربستان در وانفسای ورشکستگی اربابان غربیش خود در حال پنچر شدن است و اصلا کی گفته ایران به عربستان نیاز دارد که الان در فکر ایجاد ارتباط با آن از طریق شکم بارگی یک خاندن لم داده در ایران باشیم
بیان
|
Russian Federation
|
۱۲:۴۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
سعی کنید به هم توهین نکنید و در اعلام نظرات خود منصف و منطقی باشید . چون درجه انسانیت هرفرد با فکر و کلام او مشخص میگردد
صادق
|
Russian Federation
فکر میکنم اگر کمی منصفانه و به بدور از احساسات مسائل را مورد نقد وبررسی قرار دهیم و واقع بینانه باشیم ، نتیجه بهتری را در حال و آینده خواهیم گرفت ، معصوم ع چهارده نفر بودند و بس ، و دیکته نا نوشته غلط ندارد و تامرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد @
علي
|
Australia
|
۱۶:۴۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۱
۴
چه زیبا گفت امام خمینی (ره) در نیمه شعبان سال 59 پیرامون حال و هوای این روزهای کشور: "باید اشخاص منحرف را ارشاد کرد و اگر ارشاد نشدند، آنها را منزوی کرد، بی‏ اعتنایی کرد به آنها. هر دفعه ‏ای که شما یک طوری بکنید که با شدت رفتار کنید، آنها مظلومیت به خودشان می‏دهند و برای ما ضرر دارد. باید هم مسائل را گفت و هم آرامش را حفظ کرد، هم مطالب را مردم بدانند گویندگان باید بگویند و هم آرامش را باید حفظ بکنند. و من امیدوارم که کسانی که منحرف بودند، حالا از انحراف بیرون بروند. کسانی که در آغوش ملت نبودند، در آغوش ملت بیایند."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
فکر میکنم دیگه لازم باشه رییس جمهور برخی مسائل رو با مردم در میون بزاره
سوال
|
Georgia
|
۱۵:۰۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
اینهمه نظر دادید کسی هم توجه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟