سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

پاسخ همسر شهید عابدی به همسر شهید باکری

کد خبر : ۴۸۱۴۲

ندای انقلاب: همسر شهید عابدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در نامه ای به همسر شهید باکری پاسخی خواندنی به نامه منتسب به وی در سایت نوری زاد داده است.

متن کامل این نامه که در اختیار ندای انقلاب قرار گرفته است به شرح زیر است:

خواهر عزیزم سلام

امروز در سایت آقای نوری زاد بانامه ای مواجه شدم که وی ادعا کرده بود این نامه متعلق به شماست. باتوجه به محتوای نامه باور این ادعا برایم سخت است البته در گذشته مواضع نا مأنوس و تعجب برانگیز از شما خوانده بودم ولی اینبار کمی متفاوت بود، لذا بر آن شدم به عنوان یک همسنگر سابق و انشاءالله همسنگر فعلی و همسنگر آینده، نکاتی را به عرضتان برسانم.

ازجهاتی من و شما شباهتهایی با هم داریم از جمله همسر شهید و معلم بودن شباهت دیگر تأکید بر آرمان شهدا، راه امام، اسلام، انقلاب، حجاب در یک کلام و همه ارزشهای اسلامی وانقلابی است اما تفاوت هایی هم داریم که به برخی از آنها اشاره می کنم.

۱. بنده برخلاف شما به پدیده های سیاسی و اجتماعی احساسی و یک بعدی نگاه نمی کنم. به عنوان مثال همچنانکه درنامه منتسب به شما آمده عبور ماشین نیروی انتظامی از روی یک فرد را می بینم و آنر ا تقبیح می کنم اما عبور ماشینی دیگر با سرعت ۱۴۰ کیلومتر از روی بدن بسیجی شهید غلام کبیری در میدان کاج سعادت آباد را هم می بینم و آن را نیز محکوم می کنم.

۲. بنده هرگونه افراطی گری را تقبیح می کنم از این رو به شیوه مقابله خشن با اغتشاشگران در خیابان بدون انجام تدبیر لازم برای تفکیک مردم عادی و عابران پیاده اعتراض دارم اما معتقدم با اغتشاشگران واقعی که به دستور صدای آمریکا، بی بی سی و رضا پهلوی به خیابان می آیند و چادر از سر زنان مومنه می کشند و صدها بانک را به آتش می کشند، مرگ بر اصل ولایت فقیه می گویند یعنی همان چیزی که همسران من و شما برای پاسدارای از آن و به فرمان ولی فقیه زمان به جبهه رفتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند. شعار نه غزه، نه لبنان سر می دهند، شعار بهایی، بهایی حمایتت می کنیم سر می دهند، مانند گرگهای گرسنه یک بسیجی نوجوان را محاصره می کنند و لباس از تنش درمی آورند و ده ها جنایت دیگر مرتکب می شوند، با چنین سگان وحشی هم باید قاطعانه تر از قبل برخورد کنند.

۳. بنده برخلاف شما معتقدم اگر همین پاسداران و بسیجیانی که آقای نوری زاد معلوم الحال ناجوانمردانه و همسو با آمریکا و اسرائیل به ایشان حمله می کنند، نبودند آن گرگهای وحشی نه به تو رحم می کردند نه به من و نه حتی به زن و بچه های آقای نوری زاد و من برای این ادعای خود دلیل دارم از جمله به یاد شما می آورم همایش جنبش سبز را در برج میلاد قبل از انتخابات که هنگام پخش یک کلیپ به محض ظاهر شدن تصویر شهیدان همت و باکری جماعت سبزی یکصدا هو می کنند. می توانید در مورد این مسأله تحقیق کنید.

از جمله پاره کردن پرچم عزاداری سید الشهدا در روز عاشورا و کف و سوت زدن آنها در روز عزای کائنات دقیقا مانند منافقین و طرفداران بنی صدر در روزعاشورای سال ۵۹ که موجب تأثر شدید امام(ره) گردید وایشان در یکی از سخنرانی های خود به همین مسأله اشاره کردند.

از جمله ضرب و شتم یک معلم در مقابل چشمان زن و بچه اش فقط به خاطر اینکه ریش داشت طوری که از هوش رفت و صدا و سیما نیز هم صحنه ضرب و شتم او را بارها پخش نمود و هم مصاحبه با وی را در بستر بیماری و حتما شما نیز این فیلمها را مشاهده کرده اید.

۴. خانم امیرانی بنده برخلاف شما و آقای جوانفکرمعتقد نیستم که آقای میرحسین را دشمن در ترشی نگه داشته بود و او را به ترشی تشبیه نمی کنم. من او را به ماری سمی تشبیه می کنم که در آستین نظام پرورش یافته بود تا در روز موعود زهر خودرا بریزد و به خیال خامش نظام را از پای در آورد اما مردم ما در روز ۹ دی این مار را زیر پای خود له کردند.

۵. بنده برخلاف شما تظاهرات ۵۰ میلیون نفری ۹ دی در سراسر کشور را در دفاع از ظلم نمی دانم بلکه در مقابل خیانت و ظلم می دانم، خیانت و ظلمی که توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها، اسرائیلی ها، رضا پهلوی، مسعودرجوی ها و میرحسین ها، کروبی ها، خاتمی ها و ... مدیریت می شد که اگر مانندبنده اهل رصد رسانه ها باشید نمی توانید این واقعیت راانکار کنید. در حالی که مقامات آمریکایی و غربی علنا اعلام کردند که حامی جنبش سبز هستند و تمام توان رسانه ای خود را در حمایت از جنبش سبز به میدان آوردند هیچ آدم عاقل و منصفی نمی تواند غربی بودن جنبش سبز را انکار کند.

خانم امیرانی توصیه می کنم کتاب سایه عقابها، صفحه ۳۲۳ را بخوانید که توسط فردی به نام امیررضا پرحلم در سال ۸۴ منتشر شده است. درصفحه مذکور آقای مک کین از مقامات آمریکایی حتی نام جنبش را هم اعلام می کند «جنبش سبز» و دهها شواهد و قرائن دیگر که ندیدنشان از سوی شما بسیار عجیب است.

۶. بنده برخلاف شما آقای نوری زاد را نه تنها حر نمی دانم بلکه پست تر از حرمله می دانم که وقتی عرصه را بر ولی خود تنگ دید نه تنها به دفاع از او برنخاست بلکه برای عقب نماندن از ملک ری و غنائم دیگر از هنر تیراندازی خود نهایت استفاده را کرد تا بهتر از شمر و سنان و عمر سعد تیر به قلب ولی زمان بنشاند.

من امثال نوری زاد را پست تر از مسعود رجوی و رضا پهلوی می دانم چون در حالی که به اذعان خودش در آغوش گرم پدر آرمیده بود خنجر از آستین به در آورد و در سینه پدر فرو کرد.

خانم امیرانی می دانی چرا امثال نوری زاد چنین خیانت بزرگی را مرتکب شدند چون گمان کردند فتنه پر رعد و برق سبز کار انقلاب را یکسره خواهد کرد و آنگاه نه تنها سر ایشان بی کلاه خواهد ماند بلکه به جرم حامیان دیروز نظام ولایی محاکمه خواهند شد.

از این جهت من او را موجودی حقیر و پست و پلیدتر از تمام خائنان تاریخ می دانم که حتی ارزش توجه هم ندارند، نوری زاد تشنه شهرت است و داعیه لیدری جنبش سبز را دارد. این مسأله را برخی از جنبش سبزی ها هم فهمیده اند. لذا به او و لاطائلاتش وقعی نمی نهند و از شما تعجب است که برای چنین موجود حقیری نامه می نویسی(اگرانتساب نامه مذکور به شما درست باشد)

خانم امیرانی اگر واقعا به دنبال کشف حقیقت هستید در نامه ای دیگر از آقای نوری زاد چند سئوال کنید. یکی در مورد نظر وی راجع به حجاب، دوم در مورد امام، سوم در مورد انقلاب و بعد در مورد آمریکا، اسرائیل و جنایت های آنها و اگر دنبال شفافیت هستید هر پاسخی داد آن را منتشر کنید و اگر اینکار را نکردید، با عرض پوزش من شما را صادق نخواهم دانست و افکار عمومی نیر تکلیف خود را با شما خواهد دانست.

۷. خانم امیرانی آیا مصاحبه آقای نوری زاد با بی بی سی را نشنیدی که ۳۳ سال انقلاب را دوران خفقان نامید.

آیا توهین اخیر او به امام را در سایتش نخواندی که امام بزرگوار ما را همردیف جباران زمان خوانده بود و همین الآن که این نامه را برای شما می نویسم دوستان خبر دادند آن مقاله توهین آمیز به امام را از سایتش برداشت.

آیا آن مقاله نوری زاد را نخواندی که در آن از بهائیت عذرخواهی کرده بود و برای آنها اشک تمساح ریخته بود. جماعتی که تاریخ صد و پنجاه سال اخیر کشورمان پر است از جنایات ایشان.

۸. خانم امیرانی یا باید ادعاهای فوق را منکر شوی و ادعا کنی که دروغ است، در حالی که همه دیده اند و خوانده اند و شما نمی توانی تکذیب کنی، نمی توانی توهین های نوری زادبه امام و انقلاب را تکذیب کنی، نخواهی توانست حمایت آشکار آمریکاو اسرائیل رااز این جماعیت انکار کنی مگر اینکه خدای نا کرده اصلا خانم امیرانی درکار نباشد و عده ای در بی اطلاعی او از فضای سیاسی به نام او نامه می نویسند، یا اینکه اگر مطلع هستید پس نتیجه گیری بسیار نگران کننده خواهد بود، یعنی آنگاه خدای ناکرده باید باور کنیم که همسر شهید باکری هم به روی همه ارزشها و آرمانهای آن شهید عزیز و دیگر شهیدان پای گذاشته و در دام منافقین خبیثی مانند محمدنوری زاد افتاده است.

۹. خانم امیرانی فتنه سال ۸۸ به بهانه تقلب شعله ور شد و خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی فراوانی برکشور واردکرد آیا تاکنون وقت کرده اید در مورد صحت و سقم این ادعا و دروغ بزرگ تحقیق کنید؟

۱۰. آیا تا به حال از خودتان سئوال کرده اید که مدعیان تقلب چرا تاکنون حتی یک برگ سند دال بر تقلب رو نکرده اند. آیا همه این حوادث به خاطر آن دروغ بزرگ نبود؟

خانم امیرانی در صورت صحت ادعای انتساب نامه مذکور به شما می گویم فاین تذهبون؟

همسر شهید عابدی

۲۹/۹/۹۰

 

نظرات بینندگان
مریم سادات حسینی
|
Germany
|
۱۳:۳۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱۱۱
۶۶
درود بر همسر شهید عابدی که برای حفظ آرمان همسرش این چنین انقلابی به میدان آمده است.
حسين
|
Germany
خدمت خوانندگان سلام . در وضعيت كنوني كه اخبار و تحليل ها شفاف نيست و حقيقت به سادگي تحريف مي شود اين جمله كه " براي حفظ آرمان ها به صحنه آمدن" جاي بسيار تامل دارد. كدام ميدان و كدام صحنه؟ آيا گردانندگان رسانه اي اين ميدان ها و اين صحنه ها كاملا معلوم و قابل نقد هستند؟ روند اطلاع رساني و تحليل هاي رسانه هاي حكومتي برپايه حقيقت است يا كتمان حقايق؟ آيا براي صداها و نظرات مخالف روزنه اي براي بيان در رسانه هاي حاكميت وجود داشته است؟ قطعا در اين فضا نقد حاكميت آرزويي عبث و خواسته اي مضحك خواهد بود همچنين "براي حفظ آرمان ها به صحنه آمدن" تنها يك ادعا هست كه هر جريان مي تواند به نفع خود مصادره كند ميداني كه در آن مضامين مقدس و محترم كاملا مورد سوئ استفاده قرار گرفته اند
ناشناس
|
Germany
و هزران درود به همسر شهيد باكري شير زني كه كه اخرت را به دنيا نفروخت .
مینا
|
Germany
چرا همسر آقای یونسی وزیر اطلاعات هنوز هم خودشو همسر باکری معرفی می کند ؟
علی
|
Germany
مینا خانم این حرفها از یک خانم بعیداست این حرف افرادی است که سر سوزنی از انسانیت بو نبردنند.درود خداواند برهمسر شهید باکری ویا خانم امیرانی که باعث سر بلند شهید باکر ی میباشد.
هما کبیری
|
Germany
علی چرا مزخرف می گوئی
خانم مینا از زن وزیر اطلاعات می پرسد تو که زن کس دیگری هستی و او به تو خط می دهد چرا باز هم خودتو زن باکری معرفی می کنی . این سوال کجاش غیر انسانیه ؟ مگر شهید باکری ضد ولی فقیه و ضد انقلاب بوده که موضع گیری خانم امیرانی باعث سربلندی او در نزد ضد انقلاب ها بشه . خجالت نمی کشی از این فریب خورده ها برای مقاصد شومت استفاده می کنی بی شرم ضد انقلاب
سمانه محمدی
|
Germany
در وصیت نامه شهید باکری کاملا مشخص ذکر شده است که خانواده ایشان برای سربلندی همسر شهید شان چه وظیفه ای دارند...تا به حال در وصیت نامه شهیدی دیده اید آمده باشد: لطفا ولایت فقیه را هر وقت که خودت دوست داشتی تنها بگذار و هر جا خواستی از آبرو و خون من خرج کن؟!
انگار پیام 9 دی هنوز به بعضی ها نرسیده است!
میرمهدی
|
Germany
هما کبیری شما بسیار ..... می گوئی برفرض صحت این دروغ اگریکی را ه بیفتد جیک وپوک شما دوتاخانم را دربیارد وبنویسد خوشتان میاد.اگر درجواب نامه آون حرفی دارید بسم الله اگرنه خاله زنک بازی ممنوع.
میرمهدی
|
Germany
سایت محترم صراط چرا وقتی خانم کبیر کلمه مزخوف را برای علی آقا بکار برددرج فرمودید ولی همین کلمه را که من بکار بردم نقطه چین گذاشتید.یا شعار اصلی سایت راحذف بفرمائید .درغیر این صورت صادق باشید.راستی یهو این چند روز ازکجا سروکله این خواهر پیداشد!!!؟نکن ارتش سایبر برادران کم آوردند .مجبور شدندلشکر سایبری خواهران را به کمک فرابخوانند.لطفا"لطفا"خواهران یاسنجیده مطلب بده اند ویا بزارند برادران ادامه بدهند چون روز به روزسنجید تر پاسخ میدهند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۶۱
۴۱
خواهر عزیزم سلام

امروز در سایت آقای نوری زاد بانامه ای مواجه شدم که وی ادعا کرده بود این نامه متعلق به شماست. (ببخشيد سايت نوري زاد هكه.جنابعالي با فيلتر شكن رفتي!؟)
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا یعنی فیلترشکن هم سهمیه ای شده؟
استفاده از فیلترشکن مگه جرم نیست ما منتظر اجرای حکم قضایی در مورد ایشان هستیم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلتر شکن برای مراکز علمی و تحقیقاتی ممنوع نیست . برای خبر چین ها که اطلاعات کشور را به بیگانگان می دهند ممنوع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی جنبه ای تابلوست که جوابی به این نامه انقلابی نداری بدی گیر دادی به موضوع فرعی . آخی نازی
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجاش جالبه:من او را (موسوی)به ماری سمی تشبیه می کنم که در آستین نظام پرورش یافته بود تا در روز موعود زهر خودرا بریزد و به خیال خامش نظام را از پای در آورد اما مردم ما در روز ۹ دی این مار را زیر پای خود له کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۶۸
۶۱
بابا ول کنید این مجادلات بی حاصل را؛ فتنه سبز فعلا مرد!
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا شماها مردید
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا چیه مرد حسابی ! از ریشه زده شدن بدبخت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از هون اول اینها مردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولا این فتنه ی مردگان است.
این بسیار خوش خیالیست که چنین گمان کنیم. تا وقتی حاکمیت مطلق فرهنگی اسلام اتفاق نیفتد همواره جامعه آبستن فتنه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب اگه مرد شما هم دست از سر مرده برداريد و اين قدر از مرده نترسيد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا "لعنت بر یزید"، یعنی ما از یزید گور به گور شده می ترسیم؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۲۶
۵۰
خانم عابدي . باسلام و احترام فراوان . بنده بعنوان يك شهروند ايراني به سهم خودم از موضعگيري بجا و محكم تان نهايت تشكر و قدرداني را دارم . اگر اجازه فرمائيد سوالاتي از حضرتعالي نمايم . آيا مي توانيد قسم ياد كنيد آناني كه امروز بر اريكه قدرت تكيه زده اند از نوري زاد و همفكران او سالم ترند ؟ هيچگاه مواضع آقاي نوري زاد را قبول نداشته و ندارم و او را دشمن قسم خورده نظام مي دانم ولي آيا مي توانيد قسم ياد كنيد تمامي آن چه كه نوشته است دروغ و بي اساس است ؟ آيا يك دشمن هيچگاه حق ندارد ؟ ...................................... چرا هر انتقاد صورت مي گيرد كاسه داغتر از آش ها برآشفته مي شوند و به آمريكا و انگليس و ديگر اجانب نسبت مي دهند ؟ فضاي بي اعتمادي امروز بر اثر چيست ؟ چرا هيچ كس به هيچ كس رح نمي كند ؟ چرا به بهانه حفظ نظام توجيهات من درآوردي نهادينه شده است ؟ .............................................................. آيا اين بازي ها براي فتح دنيا و ماديات نيست ؟ چرا بعضي از مسئولان بي تكليف و بي عيار دولتي هر آنچه مي خواهند بر سر مردم و مملكت مي آورند كسي هم پاسخگو نيست ؟ چرا هيچ كس حريفشان نيست ؟ مش.......... كيست ؟ جو......... كيست ؟ آيا بق...... وزني دارد ؟ آيا اختلاس قرن و بي نظير در دنيا بر اثر بي صاحبي مملكت نيست ؟ اگر نيست پس چيست ؟ بهتر است يك سوزن به خودي ها بزنيد بعد به فلك زده هائي چون نوري زاد بتازيد ؟
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس این مملکت بی صاحب نیست و صاحب اصلیش امام زمانه پس لطفا ببند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هروقت امام زمان ب تو نمایندگی داد بیا ............... والا فعلا نوبت توئه که ببندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جواب منو به نرگس خانم منتشر کن تا از توهم دربیاد !
عبداللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی به حرفات دقت کردی داری چی میگی؟ مگه جند سالته کوچولو؟ آفرین بر نرگس خانم
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت زدم
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۴۹
۴۶
احسنت به همسر شهید عابدی.

صراط عزیز و ............ به جای اون ............ که در صفحه ی اول قرار میدی باید چنین اخباری رو به عنوان خبر ویژه کار کنی.
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
اره واقعا احسنت 4.5تا فحش درست و حسابی یادمون دادن فکر کنم ایشون دبیر ادبیاتن
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
به غیر از حقیقت نوشتند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترم یعنی بدتر از اون فیلمهاییه که تو گوشی های مردم میبینی!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دلاور مثل اینکه فیلم های بدجور زیاد میبینی تو موبایل کافر همه را به کیش خویش بیند

شکر خدا صراط هم که برای شما سانسور و اینها که نداره راحت باش هرجی دلت خواست متلک ...... بگو ببین آروم میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۴۶
۱۵
صراط چرا متن جوابیه نامه را منتشر میکنید ولی حرفی از اصل نامه نمیزنید . امیدوارم این کارتان از روی ترس از فیلتر شدن باشد نه یکطرفه به قاضی رفتن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا باید سخن ریاکاران پخش شود!!!!!!!!!!چرا باید سخن دشمنان اسلام پخش شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمنان اسلام!
اسلام یعنی شما و مقامات نظام؟
ریاکار کسی که مدح شما رو بگه در عمل علیه شما عمل کنه نکنه تعریف ریاکار عوض شده؟
يك ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۴۷
۵۷
درود بر شرافت همسر شهيد باكري و همت و رجايي. زماني كه قحط رجال است اين شير زنان بايد الگوي به اصطلاح مردان باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت علی علیه السلام می گوید دونرف کمر مرا شکستند . منافق زیرک و زاهد احمق .
محسن22
|
Iran (Islamic Republic of)
از اسمت نیشه فهمیدکه ایرانیت را به اسلامیت ترجیح میدی برات متاسفم که هنوز جهان بینی ات را معلوم نکردی .آخه جهان بینی بر اساس دینه نه ملیت ایرانی عزیز
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثال دقیقی زدی مصداق سران فتنه و دنباله روهایشان
رضی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب به اصطلاح ایرانی
می دونی چرا از این سه نفر خانم با آب و تاب تقدیر می کنی ؟ چون خودت یه بهائی و یا ضد انقلاب و یا یک ساواکی یا ساواکی زاده هستی که کسی نظرت رو نمی پذیره . رفتی زیر علم این خانم ها که راه رو گم کرده اند . اینها که جای خود دارند ما در تاریخ عایشه زن پیغمبر را داریم که دو جنگ بزرگ راه انداخت و زیر علم او هزاران نفر راهی جهنم شدند . این سه که عددی نیستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شرافت پشتیبانان اسلام و قرآن درود بر شرافت شهدا و مرگ بر بهائیان و منافقین و دشمنان امام روح الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱۷
۱۷
با عرض احترام به ساحت پاک شهیدان ازادیبخش ایران اسلامی و سلام بر خانواده های بزرگوار ایشان خواهر بزرگوار شما بعنوان همسر شهید خوب میدانید که شهیدان در کسی خلاصه نمیشوند پس نباید از بعضی اظهارات ناراحت شوید و روشن میدانید که کل نفس بما کسبت رهینه یقینا ملت اگاه هستند و حتی اگر خدای ناکرده مرجع تقلید ایشان هم بفرمایند نماز نخوانید کسی اطاعت نخواهد کرد حب الدنیا راس کل خطیئه امام فرمودند حفظ نظام از فروع دین هم واجب تر است یاد شهیدان زنده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است!!در طول تاریخ کم بوده است که مرجع شیعه وابسته به حکومت و نظامی باشد و از این رو بود که امام زمان ما را به روات حدیث دعوت کرد.برای روشن شدن حق به سخن ائمه هدی و نوابشان گوش فرادهید وگرنه در این وانفسا از سیه روزان خواهید بود
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
چي ميگي بابا
حرف امام را توي روز روشن تحريف مي کني
رو را برم!!
کي امام گفت حفظ نظام از *فروع دين* هم واجبتره؟؟!!!

امام گفت: *حفظ نظام از اوجب واجبات است*

اينقدر هم خودتون را واسه آزادي هلاک نکنين
از شهيدان هم واسه اون مدل آزادي که مد نظرتونه مايه نذارين

اين مسأله مرجع تقليد چي چيه؟؟؟

5 خط نوشتي
معلوم نيست کدوم وري حرف زدي
هرکي بخونه ميتونه به نفع خودش برداشت کنه

شجاعت داشته باش عزيز ناشناس
حرفتو عين *آدم* واضح و شفاف بزن
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳۲
۳۲
دورودبر آزادگاني كه خون عزيزانشان را تضمين انقلاب مي دانند ونه تضمين منافقين فراري .
اگر نامه منتسب به اوباشد بايد چشم ها روشست تا خودي وغير خودي را خوب شناخت؟!
خوب بود نامه(جوابيه) اين عزيز همسر شهيد عابدي رسانه اي بش تا مردم فهيم ما دوست را از دشمن بهتر بشناسند 9 دي علي رغم بازكردن چشم هاي بسته وكور ظاهرا"چشم خيلي ها كه وابسته گروه خاصي اندرا هنوز باز نكرده؟! منافقين جديدوحرمله وشمر و... را بايد بهتر شناخت
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول الله! ما اصحاب 9 دی هستیم و حافظ خون شهدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته سيد جان يه چيزي بهت بگم كه انشاءا... ناراحت نشوي و ان اينكه هيچگاه با تجمعات مردمي دلخوش نكني . همين مردم در روز تولد وليهد هم هورا مي كشيدند . زمان رضا شاه هم متينگ راه مي انداختند . زمان موسوي ، هاشمي و خاتمي هم پرچم بدست فرياد مي كشيدند . ديديد چه شد و خواهيم ديد چه مي شود . مواظب خودت باشد .
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۵۱
۵۹
تظاهرات 50 میلیونی 9 دی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
آخه میدونی پول 50 میلیون تا ساندیس چقدر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسی خندیدیم!!!!!!!!!!!!!
برای انبساط خاطر باز هم از این نامه ها بنویسید
یا حسین
میرحسین
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
این چقدر احمقه که هنوز فکر می کنه به مردم ساندیس میدن!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دولت حق !من فکر می کنم شمابسیار احمقی که بعد از آن هم افتضحات دولت هنوز رود میشه بانام دولت حق پیام بدی.درود برآقای عاشق مشهدی میر حسین.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا علی 300 روز از حبس این یارو میر حسین گذشت. بالاخره قیامت شد؟! خاتمی هم که می خواد انجام وظیفه کنه! درود بر محبوب ترین و زحمتکش ترین رییس جمهور دنیا اقای احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي عاشق احتمالا شما مي دونيد چون تجربه اين كارو داريد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفآ با ادعای ساندیس، به هموطنانت توهین نکن. البته اگه وطنت هنوز ایران هست!!
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
یک مثبت اشتباهی زدم.

از حامیان حق و حقیقت معذرت خواهی می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساندیس در اصل یک کلمه نمادین است .
ساندیس نمادی از سهمیه کنکور ، کسری خدمت سربازی ، اضافه حقوق و امتیاز شغلی ، کار دولتی و خیلی مزایای ناعادلانه است که کلمه ساندیس مصداق آنان است . حقوق یک کارمند که دیپلم دارد ولی بسیج فعال است با حقوق یک کارمند لیسانس برابر است فقط بواسطه همیشه در صحنه بودن !
امیدوارم هیچ قسمتیش سانسور نشه !
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلما پول لباس و روسری سبز و شامهای رنگارنگ و تراول و وعده وعیدهای آنچنانی به عده ای ساده دل خیلی زیاده.جلبک جون فکر کن
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس به خدا قسم چندین نفر از دوستان نزدیک من بسیج فعال دارند ولی از این مواردی که شما می فرمایید خبری نیست البته کاهش سربازی هست که اونهم فقط با گذراندن دوره مقدور می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق(کیوان عزیز) ممنون که سعی کردی جواب منطقی بهم بدی ولی من تا وقتی به چیزی شک داشته باشم حرفی ازش نمیزنم و شایعات برایم سندیت نداره . تمام چیزهایی که گفتم را با چشم خودم دیدم
در مورد سهمیه دانشگاه که میتونی دفترچه دانشگاه نگاه کنی .
در مورد اشتغال که میتونی قسمت شرایط استخدام را نگاه کنی .
در مورد امتیاز و حقوق و رده شغلی هم میتونی فیش حقوقی دو نفرو ببینی و با هم مقایسه کنی .
کسری خدمت هم که خودت میدونی دیگه قطعا دوره گذرانده شده به سختی سربازی نیست !
در مورد مصاحبه پذیرش دکترای دانشگاه دولتی هم بهتره صحبتی نکنم .
همین تبعیض ها مردم را آزار میده و باعث دودستگی میشه . الان دارن برای بچه های دبستان کارت بسیج صادر میکنند ! مگر بسیجی بودن به کارته !؟
به نظر شما کسی که نیت واقعیش از عضویت بسیج اینطور مزایا هست قابل اعتماده ؟ اینو هم بگم که منظور من همه نیست ولی با توجه به مواردی که دیدم اکثریت نیتشون بهره گیری از این امتیازات است . البته منظور من خانواده شهدا و جانبازان نیست . همینطور خانواده های شهیدی را میشناسم که تا به حال هیچ استفاده از مزایا نکردند همینطور جانبازانی که پول کپسول اکسیژن هم باید خودشون بدهند .
در ضمن لابد دوستان شما هنوز صداقت و وجدانی برایشان مانده که سراغ این موارد نرفتند وگرنه جوینده یابنده است .
مهدي57
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا اين سانديسها را كجا مي دن ما اينهمه شركت كرديم دريغ از يه دونه مخصوصا اب پرتقال به به
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من عاشق ایرانی امام رضایم نام حسین را تنها برای قافیه شعارم بکار نمی برم
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم بد مرضی است به خصوص از نوع سبزش!!!خدا شفا بده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
از نوع ارزشی ولاییش چی بد نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳۹
۱۹
آبجي مگه نميدوني استفاده از فيلتر شكن جرمه ؟ شما بجاي نصيحت به همسر شهيد باكري سعي كن قوانين جمهوري اسلامي را رعاين كني! درضمن مگر همسر شما بخاطر آزادي ميهن كه آزادي بيان بالاترين آزادي هاست شهيد نشدند ؟ چرا دنيا را از ديد تعصبات خود نگاه ميكنيد؟؟؟
کامکار
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بوقلمون . استفاده از فیلتر شکن ممنوع نیست . خوشم میاد و.قتی لازم باشه به نوشته هایت لعاب مذهبی هم می زنی . در مراکز فرهنگی و برخی ادارات فیلتر شکن هائی ارائه شده که افراد می توانند بدون محدودیت کارهای روز مره و تحقیقاتشان را انجام دهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی گفته جرمه!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه کامکار: استفاده از فیلتر شکن از مصادیق جرایم اینترنتی محسوب می شود. اندکی از قوانین بدانی بد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس . وزارت اطلاعات همه فیلتر شکن های موجود در بازار را خودش تهیه کرده و ارائه داده است تا افرادی که جاسوس هستند را بدام بیاندازد و آدم های بی جنبه را از داشتن فیلتر شکن محروم کند . هیچ فیلتر شکنی وجود ندار الا اینکه خود وزارت اطلاعات آن را به افراد داده باشد و یا اینکه توسط برخی افراد پخش کرده باشد . حتی فیلتر شکن آقای خاتمی و ....
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده این یه جمله ام:" مگر همسر شما بخاطر آزادي ميهن كه آزادي بيان بالاترين آزادي هاست شهيد نشدند ؟"
چند کلاس سواد داری پدر جان. خودت متوجه شدی لابد که چی گفتی. ما رو هم از جهل نجات بده تو رو خدا
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳۲
۴۲
ای بانوی بزرگوار سلام !
نامه زیبا و منطقی و خالصانه شما اشک را بر دیدگانم سرازیر ساخت الحق همسر یک شهید هستید با تمام مقام الهی اش
ضمنا این شاید منبعد پاسخگویی به این مرده های نجس ضرورتی نداشته باشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
یک مثبت اشتباهی زدم از دوست داران حق وحقیقت عذر خواهی می کنم.
بینا
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی زدم از خداوند پوزش می خواهم
شاهپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳۰
۴۲
خدار رحمت کند شهید باکری را . روح او از این موضه گیری های علیه نظام بیزار است . بهتر است این خواهر محترمه که چند صباحی همسر آن شهید بود و الان همسر وزیر اطلاعات دوران خاتمی آقای یونسی است . دیگر خودش را بعنوان همسر شهید حمید باکری معرفی نکند . بهتر است این مواضع را بعنوان همسر وزیر اطلاعات خاتمی ابراز کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با ارواح در ارتباطی !؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهپورجقدر مثل اسلاف هم نامت شاهپور ها بی شرمی.نه شاه می خواهیم نه شاهپو ر لعنت به هرچه مزددور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا.خبر نداشتم.پس بگو کی به این خانم خط میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ؛ شما در ارتباط هستی ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از کلام حق ایشان می ترسید اگر راست می گویید حرفشان را نقد کنید نه شخصیت شان را
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر گناه کرده بعد از مرگ همسرش، زن کس دیگری شده؟ خلاف شرعه؟ اگر اینها موافق میل شما صحبت می کردند هم می گفتید دیگر همسر شهید نیست؟ آخه وقتی جوابی برای کسی ندارید به چه حق مسائل خصوصی خانوادگی ایشون را پیش می کنید.
اینها البته منتشر نمیشه میدونم
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
علي خان
اسم مهم نيست
مهم درک و فهم و ايمانه

ميرحسين با وجود اسمش آبروي اسمش را برد
از سوت و کف زنان عاشورا بعنوان عزادار نام برد

يه ايرادي بگير که آدم بفهمه دو کلام حرف حاليته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس مدح و ثنای امریکا را بگه، از نظر نوکران امریکا میشه روشنفکر و مترقی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه که گناهه ...وقتی زن کس دیگه ای هستی خودتو زن مرد دیگه ای معرفی کنی ...منو باش از اون موقع تا حالا به عشق و وفاداری اینا افرین میگفتم ....میگفتم ببین بعد از این همه سال ..........لابد هنوزم حقوق و مزایای همسر شهید را دریا فت میکنن
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگوار همسر شهید حمید باکری با کسی ازدواج نکرده. کسی که با یونسی ازدواج کرده همسر شهید مهدی باکریست. ظاهار بسیاری این دو را با هم اشتباه میگیرند. دقت کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ببخشید بقیه زنان شهدا همه مجرد ماندند اگر این بنده خدا حمد و ثنا شما رو میگفت اینطور تو زندگی خصوصیش دخالت می کردید. یعنی برای حفظ قدرت هرچیزی رو استفاده می کنید صد رحمت به ماکیاولی که حداقل ادعای حکومت الهی و اسلامی رو نداشت
یک جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۲۷
۳۰
همسر محترمه شهید عابدی، الحق که لایق همسر شهید بودن هستید و امروز قلم شما کار خون شهیدان در دوران انقلاب و دفاع مقدس را می کند. خانم امیرانی نیز بهتر است در عناد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از عنوان شهید باکری استفاده نکنند، چرا که استفاده از این عنوان لیاقت می خواهد. شهید باکری سرباز آماده به فرمان ولایت بودند و این خانم ........... فراموش نکنیم که حفظ نظام از اوجب واجبات است. مکن است در این نظام افرادی هم باشند که خطاهایی داشته باشند، ما از خطا دفاع نمی کنیم، ولی در مقابل معاندان و منافقان چون کوه استوار ایستاده ایم و آماده دریافت فرمان از ولی خود هستیم. در فتنه 88 مقام عظمای ولایت، جز خویشتنداری و صبر فرمانی ندادند وگر نه می دیدید ادب کردن این هتاکان فقط چند ساعت وقت می طلبید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر همسر شهیدعابدی و آفرین برشما جانباز عزیز که سختی های جانبازی شما را از راه ولایت دورنساخته است. همت و استقامتتان مبارک و انشاالله جزو یاران حضرت مهدی باشید
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما جانبز عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳۶
۱۷
تظاهرات 50 میلیونی 9 دی؟ مسلمون تو دیگه چرا؟
ناشناس
|
United States of America
آخه توکه آمریکایی هستی واز تلویزیون فیلتر شده اخبار را میبینی چه میدونی 9 دی چه خبر بود؟ما از نزدیک دیدیم که حماسه بود شما فعلا اون ور آب به عیش و نوشت برس
naz
|
United States of America
اگه بی انصاف نباشی و بینا می بینی درسته
بیتا
|
United States of America
آی پی پیامت که از امریکاست . خودت نمی دونم کجائی ولی مردم تهران در 9 دی از پل روشندلان یا همان پل چوبی تا آزادی بصورت متراکم علیه نامسلمون های اجنبی پرست به میدان آمدند . شهرستانها هم همنیطور بود . بعد از اون این جماعت عقده ای ضد انقلاب رفتند و گورشون رو گم کردند .
ناشناس
|
United States of America
من اول فکر میکردم فقط صدا و سیمای ایران اخبار فیلتر شده میده بیرون ولی وقتی این ناشناس عزیز گفت آمریکا هم همینطوره(راست و دروغش گردن خودش) به اشتباهم پی بردم !
ناشناس
|
United States of America
پس چی؟؟؟؟؟؟؟من تظاهرات تهران بودم عشق حسن هنوز در خون ملت هست ولو کره الکافرون!!!!منافقین همیشه بیشمار بوده اند ولی در جهنم
سعید
|
United States of America
آقا شما پنجاه میلیون هوادار دارید پس چرا کاندیداها را بعنوان عدم التزام به ولی فقیه و اسلام از کاندید شدن و انتخاب شدن محروم می کنید. یک کلام شورای نگهبان عوض محروم کردن کاندیدها به مردم همیشه در صحنه اعلام کنه فلانی و فلانی معاند هستند و مخالف رهبری و بگذاره مردم خودشون تکلیف رو روشن کنند. دیگه چرا اینقدر بگیر و ببند
ناشناس
|
United States of America
بن لادن هم توی آمریکا میلیونها هوادار داشت ولی نامردها نگذاشتند کاندید بشه! خیلی دیکتاتور هستند این دولتمردان امریکایی!
سعید
|
United States of America
شما یک نفر برای من پیدا کن که خواسته در آمریکا کاندید بشه و بجرم حمایت از بن لادن از کاندید شدن و انتخاب شدن محروم شده باشه.
یک نفر
امیدوارم صراط سانسور نکنه
ناشناس
|
United States of America
ظاهرآ شما نمی دونی تبلیغ و فعالیت برای سازمان القاعده در امریکا ممنوع هست و مشکوکین رو هم می برند گوانتانامو! حالا میگی طرف بره کاندید هم بشه؟!
امریکا به خاطر ترس از محبوبیت القاعده، حتی فعالیت اعضاش رو در خاک امریکا ممنوع کرده! و اسم القاعده رو در لیست سازمانهای تروریستی گذاشته. فقط به خاطر ترس از محبوبیتش در بین مردم!!
سعید
|
United States of America
شما اسم ببر یک نفر طرفدار بن لادن در آمریکا کاندید شده و رد صلاحیتش کردند. ترا بخدا دست بردارید از این جواب های مسخره تکراری. شما لطف کن از آمریکا مایه نذار از خودتون مایه بزار بغیر از آمریکا صدتا کشور دیگه هم هست که دمکراسی دارند و چیزی به اسم رد صلاحیت ................ ندارند
فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱۷
۲۳
بسم رب شهدا
من متاسفم برای کسانی که راه شهدا که همان حمایت از ولایت ولایت و ولایت بود را فراموش کردند. چرا دست ساقی بریده شد> چرا دری در کوچه های بنی هاشم سوخت ؟ چرا طفلی با تیر سیراب شد؟ چرا حاج ابراهیم .حاج حسین .حاج مهدی و دکتر مصطفی شهید ؟ شدند؟
ایا همه اینها بخاطر این بود که ما برای صحبت های یک ادم نفهم که از جمله اشباح الرجال است فکر کنیم وقت بگذاریم ؟؟؟؟ خدا در آخرت نمی گوید که چرا وقت مفید خود را بی هوده مصرف کردیم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟



وسلام
گلناز اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشیدا به خدا ما هم فدایی ولایتیم ولی اتفاقا در صحنه بودن و روی مواضع ایستادگی کردن وظیفه امروز ماست وگرنه میشیم همونایی که فقط سر به سجاده داشتند و از رهبرشون دفاع نکردند به نظرتون این طور نیست؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بخاطر اینکه شهید و شهادت رو ابزار دست خودتان کنید چه کارها که نمی کنید. کجا کسی که برای دفاع از وطنش کشته شده گفته که هر کسی سرکار بود و هرکاری که کرد مردم نباید چیزی بگویند و نباید اعتراضی بکنند. یک سر بگو باکری برای در سر قدرت ماندن حضرات شهید شده.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۰
۲۳
کاش صراط عکس نوری زاد در حال سگ بازی در کنار ساحل رو میذاشتی تا معلوم الحال بودن اونو معلوم تر میکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از انتشار خبری تصویب رابطه جنسی سربازان ارتش آمریکا با حیوانات ؛ ممکن بود برای مردم چیز هائی مشتبه بشه / گرفتی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلم نماز خوندنش رو دیدید و نیز گریه های ریاکارانه اش در نماز
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا شکرت از اینهمه مسلمانی. علیرضا جان جوابی نداری به امثال نوری زاد ها بدی زدی به خاکی عزیزم.

آره چون مخالف شماست نمازش هم ریاکارانه است همه چیز اینها ریاست ولی ما شما اصلاً ریا توش نیست.
اگر با این وصف باشه باید عکس های چاوز هم بزارین که اینهمه حمد و ثنای مقامات نظام رو میگه
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
سعسد جان عمو جان پس این نامه ای که کامنت زیرش گذاشتی جواب به کیه؟ به امثال نوری زادها نیست؟ ......................
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اون نامه نیست عزیزم فحش نامه است. ببین هر جمله اش بجای جواب یک توهین و فحشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۱
۱۵
وجدان هم چیز خوبی است. کسی که تشنه شهرت است با جانش بازی نمی کند. شما هم چشماتو بشور. ......... بفرمایید با زمان شاه اوضاع چه فرقی کرده؟...................... یا ما خیلی پرتیم یا شما خیلی کوری.
نرگس
|
Netherlands
شما خیلی پرتید چمون همه اونایی که اومدن کربلا مقابل امام حسین تشنه شهرت و مال بودن حتی به بهانه جان دادن-جانم فدای رهبر و عاشقانش
ناشناس
|
Netherlands
شاه وطن خود را فروخت ولی ما با هرنقصی تا کنون وطن خود را نفروخته ایم.اگر ما بعد از انقلاب هیچ بدست نیاورده می بودیم حتی ماهواره و پیشرفت علمی نداشتیم ولی همین ذکر حسین به عنوان نماد جمهوری اسلامی ما را بس
سعید
|
Netherlands
شاه وطن خود را فروخت به کی به آمریکا و غرب؟
شما چی وطن رو به روسیه و چین و هر کشور ننه قمر دیگه ای نفروختید.
ماهواره تون الان چکار کرده کجای مخابرات ما درست کرده؟ الان این ماهواره تون برنامه شبکه های خودتون رو برای دنیا میتونه پخش کنه. توقع داشتید مثلاً بعد از 33 سال اینها هم نباشه. فکر می کنید اگر محمدرضا شاه بود هم ما ماهواره نمی توانستیم هوا کنیم؟ الان این تاسیسات بوشهر را کی اول شروع کرد؟ ذکر حسین برای شما شده ابزار سرکوب مخالفین و سوء استفاده از اعتقادات بعضی از مردم.
ناشناس
|
Netherlands
سعید خان زمان شاه ما کامپیوتر نداشتیم ولی الان داریم !!!!
ناشناس
|
Netherlands
به آمریکا و محمدرضا پهلوی (نوکر آمریکا) توهین نکنید که سایر نوکران ناراحت می شوند!!
ناشناس
|
Netherlands
زمان شاه مدام به ما می گفتند ایرانی نمی تواند یک لوله هنگ(آفتابه) هم بسازد! ولی امروز، رتبه علمی ایران در خاورمیانه اول، و در دنیا، از نظر تعداد مقالات علمی جزو ده کشور برتر دنیا هستیم. بگذریم که دانشجوهای ما در داخل کشور، از دسترسی به خیلی از اطلاعات علمی موجود در سایت های امریکا و اروپا، به خاطر تحریم علمی برضد ایران محروم هستند. یعنی سایت های علمی رو خود امریکا برای ایران ممنوع و فیلتر کرده و دوستان ضد انقلاب، میگن چرا سایت های مستهجن و بی بی سی توی ایران توسط دولت فیلتر شده؟! نمیگن دولت امریکا چرا دسترسی کاربران ایرانی به سایت های معتبر علمی رو محدود می کنه؟!
اتفاقآ این کارهاشون باعث خودکفایی ما در خیلی از زمینه ها شده.
عمو
|
Netherlands
از جمهوری چک جانبازی میکنید؟ قبول باشد. چند شهید تا به حال در این جانبازی تقدیم کرده اید؟ ۷۲ تا؟
سعید
|
Netherlands
این جمله "یرانی نمی تواند یک لوله هنگ(آفتابه) هم بسازد" مال رزم آراست ربطی به شاه نداره

لطف کن بپرس از بزرگترهات ببین این نیروگاه بوشهر و اون راکتوری که الان در امیرآباد هست کی دستور ساختش رو داده و راکتور امیر آباد رو کی درستش کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۹
۱۰
اللهم عجل لوليك الفرج
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۵
۲۳
از این خواهر بزرگوار کمال تشکر و قدردانی را دارم الحق که پاسدار خون همسر شهیدش بوده وهست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر من مگر شهید حمید باکری نگفت که مردم بعد از جنگ سه دسته می شود . مگر نگفت یک عده ای دقیقا 180 درجه تغییر می کنند و مقابل همرزمان قدیمی خودشان و آرمان های انقلاب می ایستند ؟ خوب شما مصداق کامل نظر آن شهید هستید که از آرمان های امام و رهبری و ولایت پذیری گذشته روی گردان شده اید و با مخالفین خارجی و داخلی نظام همسو و هم نوا شده اید . من تردید داشتم که آن تقسیم بندی را شهید مهدی باکری گفته و یا اینکه شهید حمید گفته اند . برادر عزیزم حاج اکبر پور جمشید که با آنها همرزم و هم یگان بوده گفت این سخن شهید حمید باکری است . خواهر من اگر می خواهی به شفاعت آن شهید برسی دست از لجاجت ها بردار و دشمنان کینه توز نظام را که نه از تو خوششان می آید و نه از ما با این موضع گیری ها شاد نکن . درود و رحمت خدا بر شهدای باکری و خانواده ارجمند آنها .
شكيبا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي به نظر شما از آرمانهاي انقلابي آن زمان آيا به جز اسم چيز ديگري هم باقي مانده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی از کجا معلوم شما جز اون دسته منحرف نباشی !؟ اینکه خودتو بر حق بدونی و بقیه را ناحق خیلی کار راحتیه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نام آرمانهای انقلاب هنوز است و ما می دانیم چه بوده است حجاب اسلام نفی استعمار و قانون خداییش کیا هستند که فتنه گر و منحرفند امیدواریم با ظهور حضرت حجت شر دشمنان اسلام را از این سرا کم کنیم
یاسر
|
France
|
۱۶:۱۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۵
۱۹
صراطیان عزیز فقط می توانم بگویم خیلی بزدل هستید! نقدهای من درکمال احترام و واقع بینی بود ولی از ترس آنها را انتشار ندادید... شما فقط با شیطان عهده اخوت بستید
یاسر
|
France
|
۱۷:۰۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۱
۱۵
پس چرا مطلبی که خطاب به شماست را منتشر می کنید و مطلبی که خطاب به متن است منشر نمی کنید ؟؟؟
راه همسر شهید باکری و بسیجی آزاده نوریزاد درست در راه حضرت امام خمینی(ره) است که در زیر بار ظلمت طاغوت نمی ماند.... اگرچه یزید دستگاه های تبلیغاتیش را برای قلب تاریخ همجا فرستاد ولی مظلومیت حسین(ع) تاریخ ساز شد همانگونه که مظلومیت میرحسین دارد تاریخ ما را می سازد...
حالا این را بزن صراط ...
ناشناس
|
France
فعلا که معاویه زمان چنان تبلیغ کرده است که عده زیادی از اسلام بر گشته اند و تنها علی مانده است و چه زیبا جهاد می کند علی پسر علی
ایمان
|
France
خندیدیم .
........... خواهشن .
سعید
|
France
شما که می گین همه مردم با ما هستند و نه دی رو مثال میزنید حالا میگین معاویه زمان چنان تبلیغ کرده که عده زیادی از اسلام(در واقع شماها و مقامات نظام چون شماها خودتان را با اسلام همیشه یکی حساب می کنید) برگشتند! بلاخره ما کدوم رو باور کنیم؟
باحال
|
France
حالا که امام نيست چه همه خودشونو ميندازن تو خط امام!!!
بشين بابا اون موقع که امام زنده بود هم مسلکي هاي شماها دلش را خون ميکردن!

يادم نميره يکي از رفيقاي خوشگلم!!! که نميخواست سر به تن مذهبي و بسيجي و رهبر و اما باشه
سر شلوغ پلوغياي فتنه به امام ميگفت *امام*!!!
کساني که روز عادي امام را فقط با نام فاميل صدا ميکنن!!!

لال بشه زبوني که واسه منافع اينقدر راحت 180 درجه تغيير جهت ميده!!
یاسر
|
France
|
۱۷:۱۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۲
۱۳
پس چرا مطلبی که خطاب به شماست را منتشر می کنید و مطلبی که خطاب به متن است منشر نمی کنید ؟؟؟
راه همسر شهید باکری و بسیجی آزاده نوریزاد درست در راه حضرت امام خمینی(ره) است که در زیر بار ظلمت طاغوت نمی ماند.... اگرچه یزید دستگاه های تبلیغاتیش را برای قلب تاریخ همجا فرستاد ولی مظلومیت حسین(ع) تاریخ ساز شد همانگونه که مظلومیت میرحسین دارد تاریخ ما را می سازد...
حالا این را بزن صراط ...
ناشناس
|
France
از کی تا حالا منافقین و حرمت شکنان عاشورا امام خمینی دوست شده انند آخر شما را با امام حسین چه کار که به خدا اگر شما در عشورای 61 بودید کم از حرمله نداشتید اگر شما امیرالمومنین را درک می کردید او را دیکتاتور می خواندید و اگر علی نبود شماها هم اکنون به امریکا و اسرائیل آق دائی می گفتید!!!!ما پیرو راه شهید باکری هستیم .ملاک خود شهید است نه همسرشان و نه ریاکارانی که جلوی دوربین اشک در نماز جاری می کنند.آزاده حسین بن علی است که برابر کفار جان خویش را فدا کرد و شما اهالی کوچه صفینید همانها که عمار را کشتند هشیار باشید که در میان ما خوارج نیست و این شب لیله الحریر است.طاغوت کسی است که دشمن اسلام است و علی جانشین قران ناطق است نام حسین در زبان شما تنها برای جور شدن قافیه است وگرنه سنگی نثار عزادارانش نمی کردید
نوید
|
France
این تاریخ که شما میگید رفته تو .............. ...
سعید
|
France
شما یک داستان برای خودتان از عاشورا سال 88 درست کردید بعد خودتون باورش کردید اونی که عربده می زد و می خندید و به مردم حمله می کرد همون برادران ............ بودند که در خیابان های مرکز تهران جولان می دادند و به هر کسی جلوشون بود حمله می کردند.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱۳
۲۴
امثال خانم امیرانی نان به نرخ روز خور هستند
زمان انقلاب و جنگ -به نفعش بود اون شکلی باشه و حالا که آقاش مشارکتی شده و آب و هواش عوض شده مواضعش هم عوض شده .
.. . . .. .. فقط بدیش اینه که این حرفها و مواضع غلط و چپی خودشو به نام شهید باکری مظلوم منتشر میکنه .
و با شهدا به جنگ شهدا میره !!
واقعا که شهید باکری خیلی مظلومه خیلی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید زمان جنگ ایشون چه پست مقامی داشتند. اتفاقاً اگر این حرف ها رو نمیزدند وضعشون خوب بود و مثل بقیه از خوان قدرت و ثروت استفاده می کردند.
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱۹
۲۱
درود بر همسر شهید عابدی
تاسف برای امیرانی
و موش کور بخوره اونایی رو که به حاشیه (فیلترشکن و...)می پردازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲۰
۲۲
بعضی ها وصیت نامه شهید همت را زیر پا گذاشته اند و رفته اند برای اظهارات همسرش کف می زنند!
بعضی ها برادر و مادر شهید همت را که از پوست و خون او هستند و آن شهید تحت تاثیر آنها رشد و تربیت یافته، رها کرده اند و نظرات کسی را جویا می شوند که چند صباحی با شهید زندگی کرده است.
بابا برید وصیت نامه شهیدان همت و باکری را بخوانید و ببینید خودشون چه گفته اند، چه کار به همسر و پسر دایی و همسایه شون دارید؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید اگر وصیت نامشون مربوط به این زمان بود با مواضع همسرانشان یکی بود . اونموقع شرایط با الان فرق میکرد . الان خیلی کارهارو به اسم دین دارند انجام میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناسی که جواب دادی، قطعآ اگه وصیت نامه اون شهدای عزیز الان هم نوشته می شد، هرگز مورد حمایت و تشویق امریکا و انگلیس واقع نمی شد.
اتفاقی که درمورد فرقه سبز و سران فتنه، زیاد تکرار شد.
گلناز اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
الحق که درست گفتی راست میگه واقعا باید ببینیم حرف خود شهدا چی بود نه فامیلهاشون
در ضمن آقای ناشناس که گفتی شرایط با اون موقع فرق کرده.همیشه تاریخ عده ای بودن که به نام دین خلاف می کردند ولی بخدا باید این حرف حضرت علی علیه السلام را طلا گرفت که فرمودندافراد را با حق بسنجید نه حق راباافراد. یعنی اگه دیدید یکی به نام دین داره خلافی مرتکب میشه بگید این آدم حق نیست نه اینکه کلا راه دین و اسلام غلطه. اون وقت این میشه بصیرت.البته منم اینو از اساتیدم فهمیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس یکی از دلایلی که بعد از انقلاب هنوز نتونستیم اختلافات و یکسری مشکلات در کشور را حل کنیم همین بوده که همیشه گفتیم دشمن سواستفاده میکنه ! همه کشورها دشمن دارند مثل ما . طبیعیه که دشمن میخواد اختلاف بندازه که موفق بوده ما باید راه خودمونو بریم نه اینکه چشممون به دهن اونها باشه هر چیزی گفتن ما برعکسشو انجام بدیم.
گلناز خانم من هم این حرف حضرت علی(ع) را کامل قبول دارم منتها هرکسی خودش را برحق میدونه و بقیه را ناحق !
به نظر شما الان اگر کسی بخواد تو یه کشور شیعه به مردم حکومت کنه و دیکتاتوری راه بندازه میگه من پیرو راه یزید هستم !؟
یکی از اشکالات کار ما درهمین تاریخی سازیها است . ما بیشتر از دو دوره مثال میزنیم :
1) زمان حضرت علی(ع) که حکومت در دست شیعیان بود .
2) زمان امام حسین (ع) که حکومت از آن یزید بود و شیعیان در اقلیت .
به نظر شما میشه هروقت مصلحت بود یکبار حکومتو به یکی از این دوران و دفعه بعد به دوره دیگه ربط داد !؟
مگر میشه حکومت با اینهمه بودجه نظامی و امنیتی و زندان و... ادعای مظلومیت حسین (ع) را بکند !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو دین را بخوان و اعمال فرقه سبز را و جمهوری اسلامی را در ترازوی دین بگذار تا ببینی چگونه ریاکاران و دشمنان دین دارند از شماها سواری می گیرند.دوست عزیز در اوضاع و احوال فقط روایت ائمه را بخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با تشکر از ناشناس آخر که بنده را به خواندن روایات توصیه کرد باید بگویم هم جریان جنبش سبز و هم کل اجزای حکومت جمهوری اسلامی قابل نقد است و در بدنه هردو نکات مثبت و منفی است و به صرف فاسد بودن یکطرف نمیشود از فاسد بودن طرف مقابل گذشت . الان در دوره آخر الزمان هستسم که همه کارها به اسم دین انجام میشود !
میترا9623
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۱۰
۱۶
صراطی ها تورخدا حرفهای بدون فحش این آقا یاسر را بزنید ببینیم حرف حسابش چیه آخه؟نشسته اون سر دنیا هی برای ما ارد میده. بابا تو برو پی عشق و حال خودت اون سر دنیا
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم میترا جان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر موافق میل شما صحبت میکرد ولو اینکه کره مریخ هم بود براش به به و چهچه میزدید و غرق تحسین بود! اگر به او سر دنیا نشستن باشه که زمان شاه هم خیلی ها نباید حرف میزدند.
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۱۹
۲۲
وصیت شهید باکری در مورد همسرش به وقوع پیوست .کسانی که درمقابل رهبری وآرمانهای نظام می ایستند .دیگر هم نگویید خانم شهید باکری .بگویید ................/او در امتحان مردود شد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم. از این ببعد تبصره می کنیم خانواده شهید تا وقتی خانواده شهید هستند که حمد و ثنای مقامات نظام رو بکنند
علی جانباز 45٪بسیجی وخانواده شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲۳
۸
واقعا"فکر نمی کردم آنقدر بنیانتان سست باشد!دو بار در این خصوص پیام دادم بدون توهین.حاضر نشدید آنها را درج کنید.اگر دوست دارید این ارتباط برقرار باشد هردو پیام را درج بفرماید واگر نه اینجانب پاسخ آن خانم را در سایت جناب نوری زاد خواهم داد واعلام خواهم کرد که نامبرده بازیچه آقای ......... قرار کرفته است وخرفهای بی ربطی زده فقط روح شهیدش را آزرده است .البته اگر راست گفته باشد که همسر شهیداست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطوری بسیجی نما - آقای موسوی در دانشگاه گرگان می گفت بسیجی دیکتاتور اخراج باید گردد . تو رو می گفت یا شهید باکری رو ؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافقین که از کفار بدترند .

شهید باکری کجایی که ببینی با خون تو دارند ضد وصیت نامه ات که گفته بودی حمایت و اطاعت از رهبری ، قلم فرسایی می کنند .
علی جانباز45%
|
Iran (Islamic Republic of)
ازوقتی صراط حاضرنیست نظرات مارادرپاسخ به شماهادرج کند دیگر.شما هرچه دوست دارید در مسابقه یکنفر بتازید!وخودرا برنده بدانید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۶
۱۷
پرچمدار شهید عابدی لازم است آن بزرگوار از ریشه خانواده ی همسران شهدای باکری ها را بررسی فرمائید. آن وقت همه مسائل برای شما حل به معنی اطاعت از رهبری روشن می شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی ملاک اطاعت است و بس!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
بي زحمت ترجمه اش را هم ميذاشتيد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱۹
۱۹
مبلغ همت وباكري افكار ،اعمال ووصيت نام هايشان است، نه افراد منتسب به آنها كه بيگانگان آنهارا خريده اند0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا با همین تز بعد از رحلت رسول اکرم بعضیها علی را خانه نشین و زهرا راشهید کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حق قران وروایات ائمه است نه بی بی سی و وابستگان این و آن
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
يقين بدانيد تنها اعمال شما كه مورد رضايت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالي است كه تحت ولايت الهي و رسولش و امامش باشد بنابراين در هر زمان و هر موقعيت همت به اعمالي بگماريد كه مورد تائيد رهبري و امامت باشد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۲۲
۲۴
درود خداوند به شرف زن ایرانی همسر شهدی باکری و آقای نوری زاد قهرمان که مثلث زر و زور و تزویر و چرب و شیرین دنیا باعث نشده از مسیر حق منحرف شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تزویر نوری زاد رو تو پشت صحنه فیلمی که داشت نماز می خوند و الکی گریه می کرد و بعد نمازش را با کات کارگردان قطع می کرد دیدم.ما پیرو حیدر کراریم و ملاک را حیدر کرار می دانیم و دست از ولایت نخواهیم شست زیرا که از حضرت امام اندکی تخلف از موازین اسلام ندیده ام
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
......... تو .......... و هم کاروانی هات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ابتدا از ناشناس عزيز که ولو اشتباهي منفي داده اند سپاسگزاري مي کنم

ثانيا محمد جان
حيف اون اسمت
زر: آن چيزي است که دولت مکرمه آمريکا و انگيس چپاندند توي جيب سران فتنه!

زور: آن چيزي است که دولت مکرمه آمريکا و انگيس به وسيله آن مي خواهد از آن سر دنيا عنايات ملوکانه اش بچپاند در سر ملت ايران

تزوير: آن چيزي است که به وسيله آن بعضي از عزيزان فکر مي کنند دولت مکرمه آمريکا و انگيس دايه عزيزتر از مادر است براي ما!
محمدكاظم
|
Germany
|
۲۰:۵۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱۴
۱۳
من يك سؤال از خانم اميرانى دارم اگ الان اقامهدى فهيم وبصيرى كه من بارها توفيق دستبوسيش راداشتم بودند دركدام خاكريز بودند درخاكريًزمورد حمايت وتاييد اسراييل وامريكا ويادراطاعت ولى فقيه خود كه به امرامام خود جانش رادرطبق اخلاص نهاد؟به قول خواهرعزيزمان فاين تذهبون
ناشناس
|
Germany
ملاک از نظر اینها همسر شهید بودن است و گرنه که خود شهید برای اینان ارزشی ندارد اصلا اینان نمی دانند شهید کیست
سعید
|
Germany
یعنی از این به بعد مقامات نظام می توانند هرکاری بکنند و اگر کسی از خانواده شهدا هم به ایشان اعتراض کند از خانواده شهید بودن خارج شده! چون هر کسی علیه مقامات نظام و عملکرد و رفتار آنها صحبت کند در خاکریز اسرائیل و آمریکاست!

ای بابا بنی امیه و بنی عباس و عثمانی ها همین چیزها را در باره شیعیان و بخصوص ایرانیان شیعه می گفتند.
ناشناس
|
Germany
با استدلال سعید، توهین به مقدسات اسلام هم آزاد است و اگر به این قضیه اعتراضی بشه، با بنی امیه و بنی عباس مقایسه می شویم!! چقدر سخنان این آدم شبیه اعضای فرقه رجوی است!!!
سعید
|
Germany
عزیز ناشناس شجاع من شما چطور از کلمات بنده اینطور استنباطی کردید نکنه خدای نکرده خودتان و مقامات نظام را مقدسات تصور می فرمایید؟
ناشناس
|
Germany
نه سعید جان، از نظر شما هیچ چیزی مقدس نیست! ضمنآ توهین کنندگان به مقدسات، نه شاخ دارند و نه دم. همه شان هم ظاهرآ شبیه انسان هستند.
monfared
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۱۰
۷
ممنون از پاسخ شفاف و محکم شما
باشد که چراغ راه مردم عزیز ایران باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۱۵
۱۱
جالبه ميزان منطق و استدلال جنبش شبزي ها خيلي جالبه فقط اوضاع را شلوغ ميكنن چون حرفي براي گفتن ندارن در سال 88 مسئول يه تشكل سياسي دانشكده ام بودم با خيلي هاشون بحث كردم فهميدم اين جوونا به دليل تربيت نادرست نه از اسلام اطلاعي دارن نه از قانون و باز هم به خاطر تربيت نادرست و نشستن پاي ماهواره مدينه فاضله شون غربه براي مثال يه روز دو سه تا اومدن تو دفترم كه بحث كنن به سر دستشون گفتم ما بايد يه معيار واحد داشته باشيم تا بتونيم سنجش درستي داشته باشيم گفتم معيار را بزاريم مردم سالاري ديني اما اون گفت نه فقط مردم سالاري يعني اينا با دين مشكل دارن گناهي ندارن چون پدر مادراشون چيزي از دين بهشون ياد ندادن و از آدمي كه دائم پاي ماهواره نشسته بيشتر از اين انتظاري نيست چون بچه ارزشي ها ميدونن دجالي كه خبرش را به ما دادن همين جريان رسانه اي دنياست و خيلي فريبكاره
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
آخر زمان لشگر کفر هم می خواهد .
ناجوانمردانه است که قول شهیدی حرف بزنی که دغدغه اش حمایت و پیروی از ولایت بود .
خانواده شهید بودن هم لیاقت می خواهد /
برایت متاسفم خانمی که ادعل داری همسر شهید باکری هستی !
سهیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۵
۵
خانم امیرانی، لطفا از عنوان همسری شهید باکری استفاده نکن که این خیانتی مضاعف است. شما مدت کوتاهی با شهید باکری زندگی کردی و آن شهیدی که ما افتخار همسنگری او را داشتیم اصلا از جنس دنیای تو نبود، او سرباز پاک باخته ولایت و دشمن اجانب بود، در حالی که تو دشمن ولایت و فرش پهن کن و مشوق اجانبی. پس تو را با آن شهید بزرگوار سنمی نیست.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
طرف از کنار شهدا رد شده ، خودش رو میچسبونه به شهیدان و ایثارگران .

فرازی از وصیت نامه شهید باکری :
يقين بدانيد تنها اعمال شما كه مورد رضايت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالي است كه تحت ولايت الهي و رسولش و امامش باشد بنابراين در هر زمان و هر موقعيت همت به اعمالي بگماريد كه مورد تائيد رهبري و امامت باشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۶
۵
همسر محترمه شهید عابدی سایت نوری زاد که فیلتر میباشد شما چطوری به آن وارد می شوید
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه مثل تو ، تو غار زندگی نمی کنند که !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا چشم تو دراد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"تا چشم تو دربیاد"
جواب های برادران و خواهران ولایی آخر استدلاله و منطقه!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ
جوابهاي شما آخر استدلاله
خوشم مياد اعتماد به نفسو!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۴
۱
وصیت نامه شهید مهدی باکری
بسم الله الرّحمن الرّحيم
يا الله، يا محمّد ،‌يا علي يا فاطمه زهرا يا حسن يا حسين
يا علي يا محمّد يا جعفر يا موسي يا علي يا محمّد يا علي
يا حسن يا مهدي (عج) و تو اي ولي مان يا روح الله!
و شما اي پيروان صادق شهيدان.
خدايا!
چگونه وصيت نامه بنويسم در حالي كه سراپا گناه و معصيت، و سراپا تقصير و نافرمانيم؛ گرچه از رحمت و بخشش تو نااميد نيستم ولي ترسم از اين است كه نيامرزيده از دنيا بروم؛ رفتنم خالص نباشد و پذيرفته درگاهت نشوم.
يا رب! العفو .
خدايا! نميرم در حالي كه از ما راضي نباشي.
اي واي كه سيه روي خواهم بود.
خدايا! چقدر دوست داشتني و پرستيدني هستي!
هيهات كه نفهميدم!
يا اباعبدالله شفاعت.
آه چقدر لذّت بخش است انسان آماده باشد براي ديدار ربّش! ولي چه كنم كه تهيدستم. خدايا! تو قبولم كن!
سلام بر روح خدا، نجات دهنده ما از عصر حاضر، عصر ظلم و ستم ،‌عصر كفر و الحاد، عصر مظلوميت اسلام و پيروان واقعي اش.
عزيزانم!
اگر شبانه روز شكرگزار خدا باشيم كه نعمت اسلام و امام را به ما عنايت فرموده باز كم است. آگاه باشيم كه سرباز راستين و صادق اين نعمت شويم. خطر وسوسه هاي دروني و دنيا فريبي را شناخته و بر حذر باشيم كه صدق نيت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز ماست.
اي عاشقان اباعبدالله!
بايستي شهادت را در آغوش گرفت، گونه ها بايستي از حرارت و شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند؛
بايستي محتواي فرامين امام را درك و عمل نماييم تا بلكه قدري از تكليف خود را شكرگزاري به جا آورده باشيم.
وصيت به مادرم و خواهران و برادران و اهل فاميل؛
بدانيد اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست، هميشه به ياد خدا باشيد و فرامين خدا را عمل كنيد. پشتيبان و از ته قلب، مقلّد امام باشيد، اهميت زياد به دعاها و مجالس ياد اباعبدالله و شهدا بدهيد كه راه سعادت و توشه آخرت است. همواره تربيت حسيني و زينبي بيابيد و رسالت آنها را رسالت خود بدانيد و فرزندان خود را نيز همانگونه تربيت دهيد كه سربازاني با ايمان و عاشق شهادت و علمداراني صالح، وارث حضرت ابوالفضل (ع) براي اسلام به بار آيند. از همه كساني كه از من رنجيده اند و حقي بر گردن من دارند، طلب بخشش دارم و اميدوارم خداوند مرا با گناهان بسيار، بيامرزد.
خدايا!
مرا پاكيزه بپذير.
مهدي باكري
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲
۲
این همه کامنت گذاشتین برای یک نامه.دلیلش اینه که
همت و باکری جایشان در دل مردم است
اما سوال چرا خانمی که نامه فوق را نوشته در زمان 18 تیر هیچی نگفت چرا در دوران هشت ساله اصلاحات ......... هیچی نگفت.عجب زمانه ای شده و عجب مردمی شدیم همه نون را به نرخ روز می خورند همه هم فکر می کنند خودشان برحقند و دیگران ظالم هیچ کس نقد منصفانه نمی کند
فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۳
۳
بسم الرب سید علی
من متاسفام برای کسانی که به این بازیهای سیاسی درگیر شدند اول دین و آخر دین وللایت است بخدا به پیر به پیغمر ولایت و ولایت مارا هدایت می کند.
من می خواستم یک سوال بپرسم ؟؟؟؟
کساتی که می خوانند اگر خواستن جواب بدهند.
آیا به نظر شما نباید از رهبر حمایت کرد ؟؟؟ نباید حرفهای اورا گوش کرد ؟؟و عمل کرد؟؟؟نباید دوستاران او را دوست داشت و دشمنان او را دشمن شناخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا پس ما در زیارت عاشورا می گوییم سلم المن سالمکم و حرب المن حاربکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟



وسلام پس هرکسی با ولایت باشد درست است و دستش را می بوسییم ولی و هرکسی نباشد و به خدا قسم به خواهد دل رهبره مارو بشکند از ریشه آتیشش میزنیم به والله............
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کسی که با قدرت است دستش را می بوسم و هرکسی نباشد و دل مقامات نظام را بشکند از ریشه آتیشش میزنیم.

جقدر جملات آشنا می شنوم آقا احیاناً اسم شما شعبون نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توده ای ها دلشان به شوروی خوش بود، و لیبرال ها دلشان به آمریکا. یکی رفته و دیگری نیز خواهد رفت.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی دلش به آمریکا خوش نیست، چون بهتر از شما برای آمریکا و توجیه حضورش در منطقه و اسلحه فروشیش پیدا نمیشه.

شما چی فکر می کنید نمیرین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ان الباطل کان زهوقا . به راستی که باطل رفتنی است. تحقق این آیه شریفه را درمورد شوروی کومونیست دیدیم، و ان شااله در مورد امریکای لیبرالیست هم خواهیم دید.
البته روسیاهی اش می مونه برای توده ای ها که به شوروی، و غرب زده ها که به آمریکا دلخوش بودند!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۴
۲
صراط عزیز . خواندن وصیت نامه شهید حمید باکری خصوصا بند 6 آن به این دعوا ها خاتمه می دهد خواهشمند است منتشر کنید .

وصیت نامه شهید حمید باکری


بسم الله الرحمن الرحیم
در اين لحظات آخر عمر سر تا پا گناه و پشيماني وصيت خود را مي نويسم و علم كامل دارم
كه در اين ماموريت شهادت ، جان به پروردگار بزرگ بايد تسليم نمايم انشاالله كه
خداوند متعال با رحمت و بزرگواري خود گناهان بيشمار
اين بندة خطاكار را ببخشند .

وصيت به احسان و آسيه عزيز
1 ) انشاالله وقتي به سني رسيديد كه توانستيد اين وصايا را درك نمائيد هر چند روز يكبار اين وصيتنامه را بخوانيد.
2 ) شناخت كامل در حد استطاعت خود از خداوند متعال پيدا نمائيد در پي اصول اعتقادي تحقيق و مطالعه نمائيد و تفكر زياد نمائيد تا به اصول اعتقادي يقين كامل داشته باشيد .
3 ) احكام اسلامي را (فروع دين ) با تعبد كامل و بطور دقيق و با معني بجا آوريد .
4 ) آشنايي كامل با قرآن كريم كه عزت‌بخش شما در اين دنياي سرتا پا گناه خواهد بود داشته و در آيات آن تفكر زياد بنمائيد و با صوت خواندن قرآن را فرا گيريد .
5 ) از راحت طلبي و بدست آوردن روزي بطور ساده دوري نمائيد . دائم بايد فردي پرتلاش و خستگي ناپذير باشيد .
6 )‌ يقين بدانيد تنها اعمال شما كه مورد رضايت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالي است كه تحت ولايت الهي و رسولش و امامش باشد بنابراين در هر زمان و هر موقعيت همت به اعمالي بگماريد كه مورد تائيد رهبري و امامت باشد .
7 ) به كسب علم و آگاهي و شناخت در تاريخ اسلام و تاريخ انقلابات اسلامي اهميت زياد قائل شويد .
8 ) قدر اين انقلاب اسلامي را بدانيد و مدام در جهت تحكيم مباني جمهوري اسلامي كوشا باشيد و زندگي خودرا صرف تحكيم پايه هاي اين جمهوري قرار دهيد .
9 ) به اخلاقيات اسلام اهميت زياد قائل شده و آن را كسب و عمل نمائيد .
10 ) در جماعات و مراسم به خصوص نماز جمعه ، دعاي كميل و توسل ومجالس بزرگداشت شهداء مرتب شركت نمائيد .
11 ) رساله امام را دقيق خوانده و مو به مو عمل نمائيد .
12 ) حق مادرتان را نگهداريد و قدرش را بدانيد و احترام و احسان به مادرتان را به عنوان تكليف دانسته و خود را عصاي دست ايشان نمائيد .
13 ) در زندگيتان همواره آزاده باشيد و هيچ چيز غير از خدا و آنچه خدائي است دل نبنديد و بدانيد كه دنيا زودگذر و فاني است ، فريب زرق و برق دنيا را نخوريد .
14 ) برحذر باشيد از وسوسه هاي نفس و مدام به ياد خدا باشيد تا از شر نفس و شيطان در امان باشيد .

وصيّت به فاطمه :
1 ) مي دانم در حق شما مدام ظلم كرده ام و وظيفه ام را بجا نياورده ام ولي يقين بدان كه خود را بنده اي قاصر و كم كاري ميدانم و اميد دارم كه حلالم نمائيد .
2 ) احسان و آسيه امانتهايي هستند در دست تو و مدام در در تربيت اسلامي آنها بايد همت گماريد و توجيه و كنترل مواردي كه به آنها وصيت نموده‌ام به عهده شماست .
3 ) از كوچكي آنها را با قرآن آشنا كرده و به كلاس قرائت قرآن برويد .
4 )از كوچكي آنها را در مجالس و مجامع خصوصا نماز جمعه ، دعاي كميل و يادبود شهداء شركت بدهيد .
5 ) درآمد يا پولي نداشته و ندارم كه مهريه تان را بدهم انشا ا... كه حلال خواهيد كرد .
6 ) مقداري به مهدي مقروضم به شكلي كه برايتان مقدور باشد پرداخت نمائيد منتهي فشار مادي بيش از حد به خودتان در اين مورد وارد نكنيد .
7 ) انشاءالله كه شما و عموم فاميل در يادبود من به ياد شهداي كربلا و امام حسين گريه و عزاداري نمائيد و مرتب بياد بياوريد كه هستي دهنده اوست و بايد شكر به مصلحت الهي گفت.
متاسفانه به علت نبودن وقت نتوانستم وصيتم را تمام نمايم از عموم آشنايان و فاميل حلاليت مي‌خواهم انشاءالله همه خدمتگزار اسلام خواهند بود .
حميد باكري
منبع:سایت ساجد
01
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۶
۰
بابا اون سه هزار میلیاردها رو در یابید که کرول کرول بیت المال مسلمین رو بالا میکشن اینا همش فیلمه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
دعوای ما با بی دین هاست اگر دینداری تو هم با ما همدردی و اگر بی دینی تو هم همپالکی همان دزد ها هستی منتهی دست تو از دزدی کوتاه بوده و سرت بی کلاه مانده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی اگر دین (البته دین یعنی ارادت به شماها و نظام و مقامات نظام) داشته باشی هرکاری مباحه و اگر اراداتی نداشته باشی حق نداری بگی چرا دزدی شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کرور کرور
نه کرول کروه
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۳
۱
وابستگان به شهدای معروف امثال شهید باکری و شهید همت باید بیشتر مواظب باشند که در خط همسرانشون باقی بمونن.انشالله
سجادمحمدی شمیم
|
Russian Federation
|
۰۹:۲۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۵
۳
سلام و درود خدا بر روان پاک شهید باکری و شهید عابدی. خطاب به همسر مکرم(سابق)شهید باکری:خانم شما حتما بارها و بارها وصیت نامه شهید عزیز باکری را خوانده اید که پشتیبان ولایت فقیه باشید. خواهرم همه ما دلسوز این مملکت هستیم پس نباید آب در آسیاب دشمن بریزیم و خود را بازیچه خود فروشانی چون نوری زاد قرار دهیم.باشد رهرو خون شهید باکری باشیم
سعید
|
Russian Federation
ایشون در وصیت نامه اش نگفتند که مقامات نظام هرکاری دلشان خواست بکنند و ایشون پشتیبان آنها باشند. فعلاً هر کسی علیه شماها و نظام صحبت کنه بازیچه است الا شما. معمولاً کسانی که خودشان را بازیچه نظام می بینند بقیه که مخالف آنها هستند هم بازیچه و خودفروخته بقیه می بینند.
ناشناس
|
Russian Federation
و قطعآ، وصیت نامه هیچ شهیدی مورد حمایت امریکایی ها واقع نخواهد شد.
سعید
|
Russian Federation
تا چیو حمایت آمریکا تعریف کنی اگر اینطور باشه اواخر حکومت صدام حسین هم کسی نباید با اون بد میشد چون هر کسی علیه اون صحبت میکرد یعنی موافق میل آمریکا حرف زده!
این بهانه مورد حمایت آمریکا بودن شده چماقی برای سرکوب هر صدای مخالف و منتقد دیگه هم اثری نداره عزیزم دورش گذشته اینقدر که ازش سوء استفاده کردید
ناشناس
|
Russian Federation
آمریکا یک زمانی همه جوره از صدام حمایت کرد و وقتی کارش با اون بیچاره تموم شد، حذفش کرد. ولی آمریکا و سایر مستکبرین دنیا، هیچ گاه از حق و حقیقت دفاع نکرده و نمی کنند. و هیچ گاه به خاطر باطل بودن و دیکتاتور بودن صدام بهش حمله نکردند، چرا که حسنی مبارک و آل سعود به مراتب دیکتاتور تر از صدام هستند، و البته مورد حمایت امریکا.
بحث اینجاست که دشمن دیرینه مردم ایران (در حدود یکی دو قرن گذشته)، به چه علت از یک نفر تقدیر می کنه و براش هورا می کشه؟! آیا دلش به حال مردم ایران سوخته؟ همونجوری که برای مردم عراق و افغانستان دلسوزی! کرد؟!!
ولي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۳
۰
درود خدا برشهيدان باكري كه مايه افتخار اذري ها هستند پس حواست رو جمع كن با كي طرفي ميگيرم ............................................................................فهميدي
ایمان هدایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۵
۱
خانومم حواستو بده یه روز چشم باز نکنی که احساس کنی تمام این مدت بازیچه بودی وبا یک حجاب نامریی به تو اجازه نمیدادن که جلوتر از دماغت روببینی؟! یه خورده به عقب برگرد صفحه شطرنج سیاسی زمان حضرت امام (ره) رونگاه کن ببین کی کجا بوده وحالا کی کجاس به جارو جنجالها وآی دزد آی دزد
کسی هم گوش نده . دربناه وصراط حق


۹
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالب اینجاست هر کسی برخلاف میل عزیزان صحبت می کنه میشه بازیچه. کلاً برادرها ملت رو بازیچه می بینند. حالا اگر موافق میل ایشون حرف میزد میشد همسر فهیم شهید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان مگه شما ملت رو بازیچه نمی بینی؟! مگه نمی گی هرکی 9دی به راهپیمایی اومد بازیچه نظام بود؟!
کلآ شما هم همه مردم رو بازیچه می بینی جز اونهایی که مطابق میل شما حرف می زنند!
sina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۴
۲
احسنت به خانم عابدینی انشاله در روز قیامت هجموار همسر عزیزت و شهدای کربلا باشی انشاله همیشه نفس گرم و قلمت در مقابله با دشمنان نظام تیز و محکم باشه و بودن شما قوت قلبی باشه برای ما که نسل دوم انقلابیم و هنموز اونطور که باید جنگ و جبهه رو درک نکردیم ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما رو دارم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلاً که دنیاشو ساخته
عمو عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۰
پندارند كه دارند باش تا پرده بردارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۲
چه گس و تلخ و دردناك ! همه ، به نام خدا فتواي قتل جان و ايمان و آبروي انسان را ميدهند ! بي محابا ، بي دلهره و تشويش !!! باري خانم باكري از اينكه از درون يك معرفت ديني جان و آبروي انسان را پاس مي داري ممنون سخن و حنجره ي تو و خون همه ي شهيدان وطن هستيم ... يك خانواده از خيل ميليون ها هموطن ..
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۶
۱
احسنت به خانم عابدی .خداوند متعال انشا الله ایشون رو با شهدا محشور بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۲
۲
وسط میدان کاج با چه ماشینی و کجاش میشه با 140 کیلومتر سرعت رفت؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۱
سایتی که نظرات مردم واقعی (غیر مواجب بگیر ) رو درج نکنه و همه نظرات معلوم الحال رو تایید کنه ارزش فاتحه خوندنم نداره. خدانگهدار
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۶
۱
ما کسی نیستیم که در رابطه با شهدا اظهار نظر کنیم انها گل سرسبد ما بودند و هستند ولی برای همسران شهدا حال افراد مهم است نه اینکه چکاره بودند و چکاره هستند اگر در خط اسلام ناب محمدی و رهبری خدا خیرشان بدهد وگرنه ............
مظفراحمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۱
به حضرت عايشه كه قرآن ايشان راام المومنين نام مي بردتوهين شده وظيفه مادرحق آنهابه تعبيرقرآن طلب مغفرت است نه ماخولياگفتن انك لاتهدي من احببت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید در کجای قرآن چنین چیزی درمورد ایشان آمده است؟!
مظفراحمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۵
چرامنتشرنمي كني رافضي بدبخت