شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

عکس/وقتی مرجع‌ تقلید سبزی‌ها گریه‌ میکند

کد خبر : ۵۱۷۹۶
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۰۳۲
۲۷۲۸
انگار شیطون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو توي آئينه خودت را نگاه كن تا شيطان واقعي را ببيني
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شعورت کمه دیگه!
کسی که بخاطر فوت همسرش گریه میکنه شیطونه؟؟؟؟؟؟
امیرالمومنین در غم حضرت زهرا گریه نکرد؟؟؟
پیامبر در غم فراق حضرت خدیجه اشک نریخت؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من با ایشون مخالفم ولی خواهش میکنم بی ادبی نکین
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
انگار چیه ؟ خود شیطونه !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رحمت کنه ... به آقای صانعی هم صبر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیطان تو هستی که همنشین شیطانی و آنها را دیدی . راست گفت کامنت قبل برو توی آینه به خودت نگاه کن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اینکه نوشتم خدا رحمت کنه باید سانسور بشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به هيچ كس نبايد توهين كرد حتي به كسي كه افكارش معيوب است
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان بی اشتباه و خطا وجود ندارد به جز معصومین.حالا اگه مرتکب لغزشی هم شده باشه ولی باید برایش دعا کرد من با این که با خیلی از این آقایون فتنه ی 88 مخافم ولی هروز براشون دعا میکنم .و میگم خداوند هر کسی رو توی هر مقام و هر لباسی که هست وبه این مردم خدمت میکنه حفظ کنه واگر با آگاهی کامل به مردم خیانت میکنه اگه قابل اهل شدن هست اهلش کنه و اگر نیست خداوند از وسط نصفش کنه.
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا اینا از حالتشون معلومه میخواستن یه عکس دسته جمعی یادگاری بگیرن.............
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
این همون مرجعی نیست که گفت احمدی نژاد ....... هست؟ با ادبی با اینا وقیحشون میکنه .. خدا عذاب شون رو هر لحظه زیاد کنه واگر اصلاح نمیشن نسلشون رو از روی زمین نیست و نابود کنه ... مگه روز عاشورا 88 یادم میره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نظر امام را راجع به ایشان میدانید؟ایشان یک مرجع و از علمای صاحب فکر هستند.بی ادبی شما را بابت این حرفتان یکی بی بصیرتی2_لقمه حرام و همسفره با شیطان بودنتان میدانم3_شیطنت صراط هم که این کامنت را اول گذاشته کاملا مشهود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزان توهين نكنين..... ما همه مون مسلمون و شيعه ايم دليلي نداره به خاطر عقايد متضاد و بعضا معاندمون به كسي اهانت كنيم ضمنا دليلي نداره سايت هر نظري رو منتشر كنه
ناشناسان
|
Iran (Islamic Republic of)
مي دونستيدايشون شاگردامام بودند؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۰۱
۷۳۹
واقعا که شما چقدر بدبختید
ناشناس
|
Switzerland
شما که خوشبخت شدی حداقل علت بدبختی ما رو میگفتی تا از علم حضرتعالی فیض ببریم
عاشق مشهدی میرحسین
|
Switzerland
واقعا!
ار عجزشونه که هتاکی علیه مراجع شیعه رو آوردن
ریحانه
|
Switzerland
ببخشید شما از همه مراجع همینطور دفاع میکنید یا این یکی فامیلتونه؟!!!
حدیث
|
Germany
|
۱۲:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۱۵
۱۴۰۱
خدا لعنت تون کنه صراتی ها .....انشالله
در دوزخ می سوزید.جرات دارید این کامنتو بگذارید.
ناشناس
|
Germany
تو از اون ور آب چی میگی جیک جیک میکنی؟ بیا این طرف با هم راه بریم ببینم حرفت چیه
حدیث
|
Germany
ببخشید هم وطن کجای اسلام این بی ادبی قابل توجیه.خجالت بکشید...چقدر وقاحت، چقدر بی حرمتی...به کجا می خواهید برسید،خدا رو فراموش نکنید.این کار شما خدا پسند نیست.
رسول
|
Germany
درود بر حدیث خانم.از پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله و سلّم نقل شده كه فرمود: «من بهت مؤمنا او مؤمنة او قال فیهما ما لیس فیه اقامه الله تعالى یوم القیامة على تل من نار حتى یخرج مما قاله، كسى كه به مرد یا زن با ایمان تهمت بزند و یا در باره او چیزى بگوید كه در او نیست، خداوند در روز قیامت او را بر تلى از آتش قرار مى دهد تا از مسئولیت آنچه گفته است در آید. در حقیقت رواج این كار ناجوانمردانه در یك محیط، سبب به هم ریختن نظام و عدالت اجتماعى و آلوده شدن حق به باطل و گرفتار شدن بى گناه و تبرئه گنهكار و از میان رفتن اعتماد عمومى مى شود.
دانش آموز
|
Germany
آقا رسول عزیز شما که حدیث میذاری حداقل یه بار بهش دقت کن!كسى كه به مرد یا زن با ایمان تهمت بزند و یا در باره او چیزى بگوید كه در او نیست، خداوند در روز قیامت او را بر تلى از آتش قرار مى دهد تا از مسئولیت آنچه گفته است در آید.
من شخصا آرزو میکنم شما با کسانیکه به رای محترمتون،با ایمانند،محشور بشین در همون قیامتی که که ذکر کردین.لا حول و لا قوه الا بالله
ناشناس
|
Germany
رسول از ناکجا آباد اومدی تو اینترنت !؟ چرا پرچمت معلوم نیست !؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۸۰
۱۸۴
جدا از سیاست و بحث در مورد صانعی"

غم از دست دادن عزیزان سخت است و دردناک"
خدا بهش صبر بده"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کیش مرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همسر مکرمه
د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۳۲
۶۵۴
بي ادبا اين چه طرز تيتر زدن در مورد يه مرجع تقليده مثلا مسلمونيد ؟؟!!
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اینو هم بگو،که حکم مرجعیت اش رو از دست شیمون پرز گرفته!!
محمودی از طلاب حوزه علمیه قم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اگه اثبات کنی که ایشون مرجع تقلیده بنده بجای صراط عذرخواهی میکنم.
اطراف پیامبر افرادی بودند که مردم گفتند اینها از بزرگان هستند ، فقیه هستند و دینشان را به آنها دادند ولی چی شد؟؟؟؟؟
حواستان را جمع کنید گول نخورید
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
از همونی که شیخ ممد یزدی میخواد بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرجع تقلید؟ ها؟کی؟غلط کرده کسی به مراجع توهین کنه!
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه صراطی ها این کار ها رو نکنن باید تعجب کرد و ناراحت بود "د" جان!
به کوریه چشم صراطی ها خدا آیت الله العظمی صانعی رو زیر سایه امام زمان حفظ کنه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عمارزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۷۴۷
۳۳۹
خدا
یا هدایتش کنه یا زود تر ببردش اونجایی که حقشه
این که دیگه توهین به مثلا مرجعتون نبود که هر چی حقشه
سوال هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
چیطور میتوان یک شبه مرجع تقلید شد؟

1-رییس جمهور ملت رو حرامزاده بخوانی

2-فتواهای عجیب و غریب بدی

3-رساله ات رو با زور توی مدرسه دخترانه پخش کنی

4-بقیه مراجع تقلید واقعی را تحقیر کنی

5-از بچگی به ننه ات بگی،بهم بگو مرجع تقلید
_________________________________
لطفا جواب خود را به شماره .............. ارسال کنید"
اسامی برندگان هفته آینده اعلام میشود !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در حد اين حرفا نيستي . ولي همه ما نيازمند هدايتيم . گويا شما خيلي بيشتر درود بر مرجع عليقدر آيت الله صانعي.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
این که همه موارد نداره!
جواب: همه موارد
دشمن سبز اموی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۲۱
۲۴۵
صراط جون دمت گرم. تیتر جالبی انتخاب کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴۲
۶۲۸
عوامل صراط انشاا.. خدا عذابتون در همین دنیا مقرر کند. آمین
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
آمـــــــــــــــــــــــیــــــــــــــن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نیازی به آمین های ما ندارد.
به اسم و ادعا هم کاری نداره
عذاب خدا اول روانی وارد می شه
و ناآرامی وجود فرد را می گیرد
ترس و اضطراب جانتان را فرا بگیرد که گرفته است
بقیه اش با خدا
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش صراطی ها همین الانم از اینکه هموطن های کوته فکر و خود فروخته ای مثل شما دارن در عذابن .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
و عذاب شما را در آخرت ناشناس جان!!
نازی جووووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۷۳
۳۸۰
تا دیروز ایت الله العظمی بود حالا چی شده که هر ننه قمری میاد مسخرش میکنه؟؟؟؟
چرا با مردم بازی میکنید؟؟؟؟
اگه واقعا سواد و بینش برای مرجع شدن نداشت پس کدوم از خدا بی خبری تاییدش کرد و اگر هم داره پس چرا مسخرش میکنید؟؟؟؟؟؟؟
فری جوووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا این آقا هیچوقت آیت الله العظمی و مرجع نبوده(وحرفهای غیر از این هم حاصل توهم بعضی هاست)..دوما کسی هم صلاحیتش رو تایید نکرده است(مجمع رسیدگی به این مورد هم جامعه مدرسین هست که تایید نکرده).
دیگه حرفی می مونه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی تاییدش نکرده خودش و اطرافیانش تاییدش کردن-میگی نه؟ تحقیق کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوووووووووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نازی جوووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
یه سری به پیشینش بزنی اینجوری ......نمیزنی با این حرفا امام رو هم زیر سوال میبرید
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
در طول تاریخ مرجعیت شیعه هیچ وقت وام دار حکومت ها نبوده
من به تقلید از آیت الله العظمی صانعی افتخار میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه گر شد
فری جوووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جوووووووووووووووووووون:

بند آخر وصيّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسي و اسلام نمايي بعضي افراد؛ ذِكري از آنان كرده و تمجيدي نموده ام؛ كه بعد فهميدم از دَغَلبازي آنان اغفال شده ام. آن تمجيدها در حالي بود كه خود را به جمهوري اسلامي متعهّد و وفادار مي نماياندند. و نبايد از آن مسائل س
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بند آخر وصيّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسي و اسلام نمايي بعضي افراد؛ ذِكري از آنان كرده و تمجيدي نموده ام؛ كه بعد فهميدم از دَغَلبازي آنان اغفال شده ام. آن تمجيدها در حالي بود كه خود را به جمهوري اسلامي متعهّد و وفادار مي نماياندند. و نبايد از آن مسائل سوءاستفاده شود! و ميزان در هر كس حال فعلي او است!»
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این بند آخری که خواندی عزیزم امکان داره بعداً گریبانگیر خودتان هم بشه ها! دقت کن!
125 (سعید حریق)
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید گالیور تو برو گلگیر عقب ات رو درست کن.به این چیزا کاری نداشته باش!
بچه ها سعید رو تو ذهن تون فرض کنید: با شلوارک رو کاناپه نشسته .پاهاشو انداخته رو هم داره آب پرتقال میخوره و واسه صراط با نوت بوک اش اش کامنت میذاره.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
برو تاریخ زندگی زبیر رو مطالعه کن اوایل جوانی تاییدات زیادی از جانب پیامبر داشت
ولی آخرش گند کاشت به نظرت زبیر آخر عمرش هم در مقام اون تاییدات از جانب پیامبر بود جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
"سیـ یاسیـ"
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس مقلدصانعی باشه معلومه که هم ضدولایته وهم اسراببلی!
مرجع انگلیسی نمی خواییم!1!
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
من بد جوری مقلدشم
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم كه چرا عده اي اصرار مي كنند كه اقاي صانعي مرجع است و عده اي ديگر انكار مي كنند كه ايشان مرجع مي باشد . در هر حال كساني كه ايشان را قبول دارند از ايشان تقليد مي كنند و كساني كه ايشان را قبول ندارند خير. به طرف كسي هم اسلحه گرفته نشده كه حتما بايد ايشان را قبول داشته باشيد يا خير. بجاي اين بحث هاي بي محتوا كه در نهايت به به بي ادبي ختم مي شود عاقلانه تر اظهار نظر كنيم ويا اصلا حرفي نزنيم . ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۲۳
۳۹۲
مرجع همیشه مرجعه صراط اسکل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه دایرة المعارفه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با ادب!!!!
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس به تیتر های هتاکانه و وقیحانه صراط نمیگی بی ادب!
به نسبت دادن چیزی که برازنده مسئولین کم خرد صراطه میگی بی ادب؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۵۸
۱۵۰
انشاءالله اونهایی که در سال 88 باعث شدند تمام دشمنان ما در جهان بهمون بخندند و دوستان انقلاب دلشون به درد بیاد ، تو دنیا و اخرت چشمشون اشکبار بمونه
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
به دعای گربه سیاه بارون نمیاد علیرضا خان!
ما آتش زیر خاکستریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه!انشاالله خدا هدایتشون کنه تا اون دنیا خندون باشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق مشهدی میخ حسین چرا به خودتون گرفتید؟!
ضمنا اگر شما آتش و ما خاکستریم حالا حالاها باید اون زیر بمونید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۸۲
۴۵۷
صراط! خيلي خوشحالم. واقعاً خيلي خوشحالم. چون ماهيت كثيف معاويه اي خودت رو نشون دادي. آخه نامسلمان كسي كه داره براي همسرش گريه ميكنه رو مسخره ميكني؟ حقا كه از تبار بني اميه هستي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبول دارم صراط کار بدی کرده ولی تو هم خیلی بی ادبی
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت!
کاملا موافقم!
عزیزان "ناصراط" به بنی امیه هم گفتید زکی!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا از یه عرزشی چه انتظاری داری؟ رفتاراشون باعث دوری که هیچ "فرار" ملت از اسلام شده ! این دوره هم میگذره و آینده معلوم خواهد کرد کی برندست کی بازنده!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای صراط اگه ما سبز نیستیمو سبزی هستیم تو هم صراط نیستیو سماقی!
فرهنگي
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزيزم از اينها انتظاري جز اين نيست . به نظر من معاويه و عمروعاص در مقابل اين حركت زننده صراط گمراهي كم ميارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ......................... اگه صراط سماق باشه،پس تو هم کباب هستی؟فهمیدی منظورمو یا واضح تر بگم؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واضح تر بگو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیشه!
ممد تروپس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورش اینه که کباب رو به سیخ میکشن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممد یعنی آره؟؟؟
مهدی
|
Netherlands
|
۱۳:۵۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۲۷
۱۵۳
خدا قوت صراط جان
جراتی که خبر گزاری شما داره هیچ خبر گزاری دیگه ای رو من ندیدم یکی مثل مشرق تیتر مرجع تقلید میزنه و خبر رو پوشش میده و یا دیگران اصلا این خبرو درج نیمی کنن ولی صراط جان با این تیترت نشون دادی که فقط از خدا میترسی دمت گرم .
عاشق صراط
|
Netherlands
احسنت.
باوجودی که نظرات رو دیر میذاره.ولی اکثر اوقات به صراط سر میزنم.به چند دلیل:
1-سانسور نداره(اگه داره،کم هستش)
2-احمدی نژاد و هاشمی و... براش فرقی نداره.
3-کامنت گذران سایت هم باحال هستند.

دست اندرکاران صراط باقدرت ادامه دهید.دمتان گرم.
عاشق مشهدی میرحسین
|
Netherlands
صراط از خدا میترسه؟؟؟؟؟؟؟
عــــــــــــــــجـــــــــــــب؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
IQ اگر خداشناس و خدا ترس بود كه اين تيتر را نميزد! براي رسيدن به اهداف كثيفتان از دين و خدا و مقدسات سوء استفاده نكنيد
شباویز
|
Netherlands
وقاحت صراط و کاسه لیسی هوادارهاش و دیگر هیچ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۸
۱۳۳
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
همین جور خوبه اینقدر به هم بپرید که از بین برید انشا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو رابخدا شما که هدایت یافته ای دست ماراهم بگیر- خیلی به خودت مطمئنی. نه؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان تو چرا خودتو مشغول این حرفا کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۱
۴
حالا که چی؟
امین
|
Switzerland
|
۱۳:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۶۳
۲۲۸
واقعا برای صراط متاسفم که مثل اب خوردن اخلاقیاتو زیر پا میزاره تا به هدفش برسه من اصلا موافق این اقا نیستم ولی بهتر نبود برای مرگ عزیزش احترام قائل بشید...
ناشناس
|
Switzerland
بقیه یاد بگیرن-اینطوری هم میشه مودبانه نقد کرد
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Switzerland
به احترام امین آقا به عنوان یک منتقد مودب سرم را به نشانه احترام پاینن می آورم! کاش صراط و عشاقش و اذنابش هم کمی ادب را از چنین الگویی می آموختند!
امیدوارم طعم تمسخر اینچنینی را شما هم در مرگ عزیزانتان بچشید تا زنندگی رفتارتان را درک کنید!
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۸۶
۳۲۹
خدا خودشو برای ما حفظ کنه
یک طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط میتونم بگم ساده لوحی عزیزم
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
هرچی خاک قبر همسر مکرمه ایشونه بقای عمر خودشون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زبونت رو گاز بگیر.خدانکنه!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه عزیز ایشالله 20 سال دیگه زنده باشی و ببینی ساده لوحه واقعی کی بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که خیلی زرنگی بگو کلاست کجاست تا بیایم ازت درس تیز هوشی یاد بگیریم...عزیزم...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۹۴
۳۹۵
واسطون متاسفم که به مرجعیت توهین می کنید.حتی در زمان شاه هم سابقه نداشته.صراط خجالت بکش.
سوال هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم(( واسطون!!)) متاسفم.
بچه ها یه سوال هوش:
مرجعیت صانعی رو کی تایید کرده؟؟

1-مادربزرگش

2-پریزیدنت اوباما

3-نتانیاهو

4-عمه کلینتون

5-اکبرخان پسته فروش

6-سوت وکف زنان روز عاشورا

7-سربازان اسراییل در خط مقدم جبهه علیه نظام اسلامی

8-سوال انحرافی هست !!

9-اکثر گزینه ها درست است !!

10-خودش !!
_________________________________
لطفا جواب خود را به شماره .............. ارسال کنید"
اسامی برندگان هفته آینده اعلام میشود !!
یک طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
من بشدت با صانحی مخالفم ولی نورا هم حرف خوبی زده- نمیشه ردش کرد حقه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای سوال هوش بی هوش!چرا با اسم مستعار میای؟سوال باهوش:تو احیانا امین زنده به عشغ عهمدی نیستی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر طلبه زیاد شده!خودتی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چقدر لهجه اش برام اشناست..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ای باهوش"نگفتم هویت منو حدس بزن که؟؟
گفتم جواب رو به شماره من ارسال کن!!!!!!!!
صراط چرا جاخالی گذاشتی؟؟؟
_________________________________
نورا خانم مواظب نوشتن ات باش..چون ممکنه باعرض معذرت چشمم رو روی خیلی چیزا ببندم"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آره لهجه نورا واسه من هم آشناست"
از شمال زده جنوب!!!!
ببین نورا"من راستشو گفتم..باهوش بودی!
بیا تو هم بگو دختر گیلک هستی..تا به هوشم بنازم!!!!!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب: آقا همه گزینه ها صحیحه،خواهشا بارم این سوال رو پخش کن رو بقیه سوالات.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
کسی به مرجعیت توهین و تمسخر نکرده!
وقتی آقایون حساب ایران و اسلام را نداشتند و هر فکر برای خراب کردن ایران و اسلام داشتند شما کجا بودی؟
وقتی خانه هاشون مامن و محل امن کروبی ها و ... بود و خنده به نظام و ایران می کردند شما کجا بودی؟
شما اگر ایران برات مهم هست نباید به این مطالب بگی مسخره کردن ، باید کمی فکر کنی که چه افرادی می خوان ایران و اسلام را بربیاندازند.
خدا لعنت کند شاه و هر فردی که می خواهد ابران و اسلام را از بین ببرد.
آمین
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من راستشو گفتم،اما شما عادت دارین به جز خودتون به زمین و زمان مشکوک باشین.کلا تو توهم هستین!
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای زنده به عشق احمدی مگر شما نمی گفتی این رفتار کامنت گذاشتن با چندین اسم زشته! باز که طبق معمول سیاه رویی این کار موند برای زغال!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
لاله خانم:گفتم که سوال هوشه منم!
نمیگفتم هم از نوشتنم مشخص بود!!!!!
اگه بجای اسمم نوشتم سوال هوش..خواستم توجه ها جلب بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان فقط میگم ...لعنت بر ادم دروغگو..
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه.قبول.چون من راست گفتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۳
۱۹۹
صراط پس فطرت
سوال هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی مرجع‌ تقلید سبزی‌ها گریه‌ میکند!

منظور صراط از سبزی ها کدام است؟

1-ریحون

2-تره

3- جعفری

4-تربچه

5-ترخون

6-گروهک سبزک
_________________________________
لطفا جواب خود را به شماره .............. ارسال کنید"
اسامی برندگان هفته آینده اعلام میشود !!
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
پس فطرت هم کمشه به مولا!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب :گزینه 6 !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای سوال هوش از شدت بی مزه گی دلو به هم می زنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گزینه 7: احتمالا عشق طراح سوال .... زاده است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس:(لاله آباد گرامی)باز که طبق معمول سیاه رویی این کار موند برای زغال!!!!!!
شش گزینه بیشتر نیست!
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا زغال جان! چون این کامنت مربوط به من نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴۴
۱۰۵
يه مرجع تقليد براي از دست دادن عزيزترين كسش نبايد اينجوري گريه كنه. فرقي بايد بين يك مرجع تقليد با يك نفر عامي باشه.
هر چند مرجع تقليد قلابي باشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
قلابی توئی.
یک طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
خب همین که اینجوری گریه میکنه معلومه قلابیه - چرا بعضیها مثل این ناشناس تیز نیستن؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره آخه؟حضرت علی(ع) هم وقتی حضرت زهرا(س)رو دفن می کرد به شدت گریه کردن.ناشناس یه ذره انسان باش!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا جان،مگه تو made in losanjeles هستی؟؟
یعنی اصلی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا تو چرا میسوزی؟برو یکم فکر کن...........
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرامو کردم.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
لامذهب ها چرا از حضرت علی مثال میزنید
اون هم برا آدم ........ مثل صانعی مرجع تقلیدتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب:نتیجه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یکم دیگه صبر کن،نتیجه شم میبینی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کی؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکی!
سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۸
۴۲
صراط جون باز می بینم ..............ها این چه بی ادبی بود کردی به یک مرجع تقلید.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۱۸۰
خداوند به ايشان صبر دهد. از صراط هم بيش از اين نميشه انتظار داشت. فقط در عجبم شما با اين همه ادعا فرداي قيامت جواب خدا را چطور ميخواهيد بدين كه به مرده سرتون ميشه نه زنده، نه مرجع نه غير مرجع... امام حسين رو هم با همين تفكر شهيد كردند و فكر مي كردند دارن در راه خدا و پيغمر قدم برمي دارند
سوال هوش
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر شما اولین متن تسلیت رو چه کسی به صانعی مینویسد؟

1-اکبر ها......رف........

2-سرالکس فرگوسن

3-همسایه بغلی

4-حسن مصطفوی

5-کاترین اشتون

6-سلمان رشدی
_________________________________
لطفا جواب خود را به شماره .............. ارسال کنید"
اسامی برندگان هفته آینده اعلام میشود !!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب: این سوالت انصافا راحت بود.
گزینه 1 . هرچند ناقص درج شده! ولی معلومه کیه.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۷
۳۸
سراط خیلی تند رفتی بهتر بود به یک چیز مهمتری می پرداختی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۶
۱۵۱
ننگ بر تو باد صراط.
یک طلبه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ننگ به اون پرچم و نیرنگ کشوری که در ان ساکنی- همه جهان ازش به عذاب هستن
عاشق مشهدی میرحسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ننگ ما
ننگ ما
صراط .......... ما
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا یکی به این بیسوادای عرزشی بگه اگه کسی پرچم کامنتش فرق کرد دلیل نیست که از اون ور آبه! بابا بخدا با وی پی ان و پروکسی و ... میشه با آی پی اکثر کشورا کانکت شد! اوه خیلی تخصصی گفتم(برای عرزشی ها) آقا اون فحش قشنگه رو بده بیخیال.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یکی به اون با سواده بگه هر کی پرچمش فرق داشت که از وی پی ان و .... استفاده نکرده -هر گردی گردو نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۵
خدایش مسخره نداره !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۴
۱۵۱
خجالت بکشید و این تیتر مایه ننگتان را هر چه زودتر پاک کنید. چه نفعی میبرید؟ شاه هم به مراجع تقلید چنین توهین نکرد. وای بر شما بی ادبان.
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۱
۲۰۰
صد رحمت به زمان شاه مراجع را مسخره نمی کرد شماها قبح همه چیز را شکستید
مخالف همه دیکتاتورها
|
Iran (Islamic Republic of)
هم با بی حرمتی مخالفم هم با زمان شاه رزی جون
جانم فدای رهبرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۸۸
باسلام.تسلیت میگم.انشاالله خدارحمتشون کنه.
یک توصیه اخلاقی:
خواهش میکنم مسخره نکنین.معصیت نکنید خالق ایشان هم خداوندبزرگ هستن (عالم محضرخداست پس معصیت نکنید).مابایدبااخلاقمون وعمل خوب زمینه رابرای ظهور مولامون آماده کنیم یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۳
۲۷
به عقیده بعضی ها، این گریه ها بیشتر به خاطر بی توجهی و بی اعتنایی مردم به مواضع ساختار شکنانه و دشمن شادکن ایشان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها مفهوم ماتم در مرگ عزیزان را نمی فهمن. انشالله زمان وقوع درکش می کنند! یکی اش هم شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زبانت لال باد ناشناس جوابگو. خدا نکند. راضی به غم و اندوه هیچ کس نباش حتی دشمنت. هیچکس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زبون خوذت و هم قماشهات لال بشه الهی! یعنی تو مجازی هر چرندی بگی و چیزی نشنوی؟
بسیجی سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۴۲
باعرض معذرت ازتمامی دوستان لطفابدل نگیرید بقول معروف ادب از کی اموختی از بی ادبان حنظ حرمت مسلمان واجب است
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب از که آموختی؟
از صراطیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سبز های عزیز عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است....پس یه کم از این حفظ حرمت و ادب در برابر مخالفانتون استفاده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۱۲
۲۷
خدایا!اینایی که میگن مرجع تقلید،منظورشون کیه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا منم نمیدونم.
اینجا دارن راجع به شیخ یوسف نیویورکی بحث میکنن.ولی نمی
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان! نیویورکی کس دیگه ای! آقازاده عشقتون را عرض می کنم! می خوای دوباره سر بحث باز شه تا شما تب خال بزنی و ساکت شی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
لاله جون دوست دارم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خیط کاشتی!!!
تا اونجایی که یادمه..حاضر نشدی جوابمو بدی"و علی رو انداختی جلو که سوال رو با سوال جواب بده""
پس شما تب خال زدی و ساکت شدید!!
______________________
نورا و لاله" لنگه هم هستید!
یکی از این طرف بوم افتادید..یکی هم از اون طرف"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چرا میسوزی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۹۴
۱۰۰
سبزک های بیجنبه مگه صراط چی گفته که راه افتادید درس اخلاق میدید ...نکنه از نظر خودتون هم سبز بودن فحشه !! در ضمن حرفهایی که در مورد احترام به مراجع تقلید میزنید یادتون بمونه .......
راستی نورا ی گیلکی سلام علیکم!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم من خوزستانیم!!!!!!ینم یکی دیگه از اشتباهتتون!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منظور نورا از اشتباهتون، همون اشتباهطون! هستا"
و منظورش از خوزستانیم،همون خوزسطانیم! هستا"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واست مهمه؟!
حریف میطلبم
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه
سبزها وقتی توی خیابون هموطنشان را میزدند و ماشینش را به آتش میکشیدند اخلاق داشتند یا نه ؟ اگر نداشتند لطفا الان هم نداشته باشند.
اگه مرد هستین جواب منطقی بدین
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین البته الگوش همونیه که عاشقشه،همه چیزو هم کارشناسی می کنه هم تفسیر!از ط دسته دار گرفته تا مرجعیت شیعه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلت خوشه عمو!! سبزها کجا اخلاق داشتند. اینکه صدنفری دختروپسر بریزی روی سر یه بسیجی و لباساشو دربیاری و کامل عریانش کنی.دارای اخلاق هستند؟ خود سبزها از اینکارشون خجالت کشیدند؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۹۴
کاش می نوشتین که چندتا مرجع تقلیدوچند تا نماینده از طرف مراجع رفتن مراسم ختم.اگر ایشون مرجع نبود، چرا بقیه مراجع به احترام ایشون یا خودشون حضورا رفتن یا نمایندشون فرستادن مراسم .
حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۳
۳۳
گریه هاش پشت سرشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حزب شيطان بيشتر به شماها و اعمال شما مياد
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۳۱
تو رو به خدا ادب را رعایت کنید
امام همیشه می فرمود آقای ریگان
ضمن اینکه اگه توهین به روحانیت باب بشه گناهش گردن شماست
از خدا بترسید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۱۱۶
صراط نیوز خیلی بدبختی
من از این آقا خوشم نمیاد ولی این عمل شما خیلی کثیف و بی ادبانه است و موذیانه راستش من خیلی وقته که به شما شک دارم
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۴۸
سلام اونایی که مسخره کردن مثلا شما مسلمانید؟
اولا مرجعیت ایشون هرکی نمیتونه تائید یا رد کنه دوم گیرم ایشون یه عالم معمولی باشه.آیا گریه مصیبت دیده خنده داره؟
اقا اصلا ایشون کافر تمسخر کردن دشمن خدا هم توی دین ما نیست دوستان طلبه خواهشا دقت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۷۲
از صمیم قلب به ایشان تسلیت گفته و برایشان صبر و سلامتی آرزو دارم.
علی زاهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۱۳۴
بر اساس آموزه های دینی اینکار زشتی است
این آقا دشمن شما
اما به عنوان یک کسی که حداقل در ایران بوده و آبرویی داشته نباید این گونه در موقع عزارداری اینطور تیتر بزنید
و از آن بدتر بعضی کامنت های توهین آمیز را تایید

امید وارم که این کامنت را تایید نکنید و اگر حرف خوبی زده ام آن را اجرا کنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۱۰۴
امیدوارم خداوند صراط رو به صراط مستقیم هدایت بکند تا با مرجعیت اینگونه رفتار نکند
یاور طقرل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۳۴
اون گردن کلفت پشت سرش خیلی دیدنیه. از اون آقا زاده هاست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بادی گارد ندیدی تا حالا ؟
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۱۸
۱۱۹
اون بيچاره كي بود كه صانعي را با حضرت علي مقايسه كرده كه در هنگام بخاك سپردن حضرت زهرا گريه مي كرد مقايسه نموده . بله ممكنه معاويه هم زنش بميره گريه كنه .چه ربطي داره . حالا چون صانعي خيلي زنش را دوست داشته خدا زود ................... .
تا كنون كجا ديده شده كه مرجعي اين چنين براي فقدان زنش مثل سرندي پيتي اشك بريزه ؟!!
سرندی پیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا کارتون خوبی بود.خیلی ناز بود.مخصوصا اونجایی که با پسره میرفتن زیرآب!
پسره حدودا یه ربع زیر آب بود..ولی ماشاءالله خیلی نفس داشت!! چرا خفه نمیشد؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
په نه په مثه تو خوبه که تا هرروز زنتو یه فصل کتک سیرنزنی شب خوابت نمی بره!ایشون مثه حضرت علی هم نباشن اما تو کپه خوارجی بیچاره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان:بسوزه پدر تجربه!خب میخواستی همون اوایل منطقی فکرکنی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره هم منو می زنه هم نمی ذاره نت بیام!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هی بزرگان میگن:احساسی تصمیم نگیرید:تو گوش نمیکنی!!هرچی میکشی حقته!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دو کلام از مادر عروس!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو کلام از خود عروس !!
حیران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۵۰
باسلام
اگر شما این گونه تیتر نزده بودید این حرف وحدیث ها وتهمت ها پیش نمیامد وکسی به اظهار نظر احساسی نمی پرداخت .خدا نکند این شرایط ازدست دادن شریک زندگی برای شما پیش بیاید.کاری نکنید که هر کسی وهرچیزی به باد مسخرگی کشیده شود.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۷
از يک سايت ارزشي اينجور کارها بعيد است
طرف عزادار است و کلمه مرجع تقليد سبزي ها
جالب نيست.
اينجور کارها آنها را مظلوم جلوه مي دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۲۱۴
حالم از اين بي نزاكتي صراط بهم خورد. امثال شما ها آنقدر ....... و ....... هستيد كه حاضريد به هر قيمتي مخالفان خود را خرد كنيد اما كور خوانده ايد آيت الله صانعي مرجع تقليد خيل عظيم فرهنگيان و دانشگاهيان است . و بدانيد هيچ وقت دريا با پوزه ي سگ صفتاني چون شما نجس نميشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک میدونی چیه؟پس زرشــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!

تو یه نفری،چطور از خیل عظیم فرهنگیان و دانشگاهیان بعنوان نماینده انتخاب شدی؟
کی و کجا بهت رای دادند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك خان از همون وقتي كه ما فرهنگيان امثال ............ هايي مثل تو را نتونستيم آدم كنيم. درود بر مرجع عاليقدر آيت الله صانعي خار چشم متحجرين.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مرجع عاليقدر آيت الله صانعي خار چشم متحجرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان:نکنه تو،توی همون مدرسه دخترونه درس میخوندی که صانعی ،رساله اش رو توی همون مدرسه پخش کرده؟نوراجان اینقدر مرجع رو غلیظ نگو.مگه دایرة المعارفه؟یه سوال میپرسن.ارواح امواتت راستشو بگو.تو قبل از انتخابا88 این صانعی رو میشناختی؟که الان شدی مقلدش؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از سال 78.از جریان مدرسه خبر ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرض رو بگیریم راستشو گفتی:این آقا چی داشته که شدی مقلدش؟؟اصلا یه فرض دیگه!این آقا که صلاحیتش تایید نشده.چطوری مقلدشی؟؟اگه من فردا بگم مرجع تقلیدم.مقلد من میشی؟؟
وقتی میگن مراجع اینا هستند.تو چرا میری سراغ ..........؟؟واسه ضدیت؟؟یا واسه فتواهای مفرح گونه اش؟؟آخه خیلی آدمو خوش بحال میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما فرهنگی اگه میتونستی بچه های خودتو ادم میکردی ... نمیخواد به بچه های مردم گیر بدی ...شما که فرهنگی سبز ها باشی وای به حال بی فرهنگاشون ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۲۹
واقعا" مسلماني تان بخورد تو سرتان . شما از گبر هم بدتريد . شماها يك مشت آدمهاي ......... ، نان به نرخ روز و .......... هستيد كه هيچي را نمي پرستيد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتو به یه روانشناس نشون بده حتما.
اوضاع ات خیلی خیطه!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۲۰۴
از شما تازه به دوران رسیده ها غیر از این انتظار نیست همیشه سر سفره این ملت ماندنی نیستید که بخود اجازه دهید حتی به مرجع عزادار هم توهین کنید مرگ برای همه هست
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
نه انگاری راستی راستی خودتون هم باورتون شده این یارو مرجع تقلیده!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داوود عزیز اگر مرجع تقلید نباشه آدم که هست ! تورو خدا یه ذره انسانیت داشته باشید ، بازیهای سیاسیتونو به عزاداری خانوادگی نکشونید .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۹۷
نخدید بر گریه دیگران ! /ندارید تا حشر عمر گران
و روزی که نوبت رسد بر شما / از این زشت خویی نیابی امان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۰
۱۱۴
صراط ببخشید سرات یه نگاهی به + و _ ها بنداز.
سریعا یه جور به اونایی که باب میلتن چند هزارتا + اضافه کن تا آبروت نرفته.شما که ماشا... تو اینکارا استادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد.
داداش اینجا رو با بالاترین اشتباه گرفتی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه توهم تو سایت بالا ترین میری؟
چرا فیلترینگ رو دور میزنی؟
vpn مخصوص داری؟
ای شیطون ناقلا
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از فیلترشکن استفاده نکن برادر ارزشی ،کار بدیه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی نورا ...یه هفته دیگه با اسم قبلیت بیا بعد ادعا کن چند وقتی نبودم و نتونستم بیام سایت و....تا همه باور کنن تو اون نیستی ...ولی بدون چیز خودتی ...درو غگو هم دشمن خداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای خدا.چقدر ذهن این نورا منحرفه!دخترخوب:از فیلترشکن میتوان به مقالات علمی هم دست یافت.توچرا همیشه باید اون آی کیوت پایین باشه که فکرت سمت چیزای دیگه بچرخه.از این کلکات استفاده نکن خواهر غیرارزشی،کار بدیه!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من نورام.بروپارانویاتو درمان کن.دارم نگرانت میشم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره!اثرات مقالات علمی در تو کاملا نمایونه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وا !! چه حرفا!!!موش بخورتت.
محمد صادق
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۴
خداوند متعال به راه راست هدایت بفرماید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۴۶
سلام بر همه ی نظر دهندگان
مسول محترم صراط شما که خودتان را بی طرف جلو مدهید چرا با آبروی مردم بازی می کنید.حد اقل به لباس این پیر مرد احترام می گذاشتید.آیا گریستن بر مرگ همسر این هم سیاسی است.آیا آن کس که به ایشان مرجعییت داداه متوجه نیست که او از خط خدا خارج شده وفقط شما صاحب بصیرت هستید آیا فکر نمی کنید این هتک حرمت ها باعث پرده دری شود. مقام روحانیت ولباس روحانیت هنوز در میان این امت مقدس است .با شان ولباس روحانیت بازی نکید فقط به جهت رسیدن به اهدافتان.چرا وقتی ریس جمهور به مقام معظم رهبری بی اعتنایی کرد آنقدر مهم وشیطانی نبود اما حلا اجازه می دهید لقب شیطان به این آقا دهند.دوستان سعی کنند حریم ها را حفظ کنند.
حریف میطلبم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۵
۸۵
توجه-----------------------------توجه
سبزها وقتی توی خیابون هموطنشان را میزدند و ماشینش را به آتش میکشیدند اخلاق داشتند یا نه ؟ اگر نداشتند لطفا الان هم نداشته باشند.
اگه مرد هستین جواب منطقی بدین
البته ما مثل شما غیر منطقی نیستیم و قبول داریم این کار صراط غلط است.
حالا جواب سبزیها؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا از جوابت معلومه که خودت قبول داری غیر منطقی هستی- خیلی تابلو هستی 50 تا منفی رو هم خودت دادی ضایع
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس لابد این 54 مثبت رو هم تو زدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
باهات حال نمییکنم ولی خدایش دمت گرم که نسبتا همه نظرها را منعکس میکنی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۷
۳۲
منم قبول دارم اشکالی برای گریه اقای صانعی وجودنداره وبایدنسبت به همه انصاف داشت.کسی که بی بی سی طرفدارشه ومقلداش شیرین عبادی و... ارزش صحبت نداره
سعید
|
Canada
|
۰۲:۰۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۰
۱۵۷
آقا وجداناً شمر و معاویه و یزیدو هارون و مامون باید بیان جلوی شما لنگ بندازن. این طرز صحبت کردن شما از کجا یاد گرفتید؟ معنی ارزشی بودن یعنی این؟

اصلاً من گیرم صانعی بد عالم و آدم، فکر می کنید با این طرز حرف زدن ایشون یا بقول شما سبزی ها زیرسئوال میرند. یکی همین مقاله و تیتری که شما زدید ترجمه کنه و برای مسلمانان دنیا بفرسته فکر می کنید کسی به شما احترام میزاره. بخدا قسم اگر صانعی می خواست مظلوم نمایی کنه بهتر از این مقاله و این تیتر چیزی پیدا نمی کرد. چقدر بغض بابا بگیرید طرف رو تیکه تیکه اش کنید ببینید آروم میشید؟
125 (سعیدحریق)
|
Canada
این قسمت:
گودزیلا -نه ببخشید (سعید گالیور) وارد میشود!!!!
سعید
|
Canada
عزیزم با این جملات قصاری که می تویسی خودت بیشتر به 125 نیاز داری.
هر وقت جملات این چنین از شما برادران با ارزش!!! می بینم خیلی خوشحال میشم چون می فهم هیچ جواب منطقی ندارید غیر از همین لوده بازی ها و متلک پراکنی های نوجوانان چهارده پانزده ساله .
نورا
|
Canada
از تو که بهتره،.......
نورا
|
Canada
آهای صراط
گودزیلای اونو میذاری داراکولای منوسانسور می کنی!!؟؟
ناشناس
|
Canada
نورا تو باید با همه دربیفتی؟خب نظرتو توی یه کامنت بنویس.خلاص.این همه صفحه سایت رو هم دراز نکن.
نورا
|
Canada
وا!چه تنگ نظر!
ناشناس
|
Canada
واسه خودت گفتم.وگرنه هرچی میخواهی گزافه گویی کن و صفحه دراز.خودت که گفتی ماشاءالله زبون داری این هواااااااااااااااااااااااااا.
اگه گفتی کدوم هوا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ش ح
|
Canada
نورا شک دارم تو خانم باشی ! اگر هم باشی خانم محترمی نیستی .
نورا
|
Canada
هوای نفس تو!
ناشناس
|
Canada
مهم نیس که این خانمه یا آقا.مهم اینه که جفنگیات زیاد میگه!!مگه نه نورا؟
نورا
|
Canada
جواب ابلهان خاموشیست!
نورا
|
Canada
شمامیسوزین چون یه زن حریفتون شده.شما اونقدر کوته فکرین که فکر می کنین زن جاش فقط تو آشپزخونه ست ولاغیر!چون نگاه جنسیتی دارین و تکامل پیدا نکردین از حرفای بعضا جنسیه ذهن بیمارتونم ناراحت نمیشم!ما تفکرات شما و فانتزیای شما رو کامل میشناسیم!
ش ح
|
Canada
نورا جان یعنی تا حالا داشتی به غیر ابلهان پاسخ می دادی اون هم از نوع کاملا روشنگرانه !!پروفسور؟!!
هنوز شک دارم خانم باشی . اما اگر خانم باشی می دونی فرقت با گلشیفته چیه؟ اگر اون فساد عملی و فیزیکی داشت تو فساد ذهنی داری . اون بی حیای جسمیه تو بی حیای گفتاری.
ناشناس
|
Canada
داره بحث به جاهای باریک میکشه.ادامه ندید لطفا. ش.ح داری تند میری. حرفت تهمت سنگینی به نورا وارد میکند.
نورا
|
Canada
به احترام بقیه و به احترام اخلاقیات جوابتو نمی دم.اما به من تهمت زدی و اهانت کردی و من حلالت نمی کنم.تا قیامت به گردنت.
ناشناس
|
Canada
منم موافقم ...خیلی بد حرف میزنی ..در شان یه دختر محترم نیست ....درضمن زن نه خانم ...
ناشناس
|
Canada
خانم در حضور تمامی کاربران سایت صراط از شما عذر خواهی می کنم
سعید
|
Canada
|
۰۲:۰۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۴
۲۳۲
جداً اینهمه میرزا ملکم خان، ایرج میزا و کسروی و امثالهم زحمت کشیدند و نکفیر شدند و مثله شدند به این موفقیت نائل نشدند که شما به این راحتی .............، موید باشید. اون کسی که بازی رو شروع کرده خوب فهمیده چطور به اسم اسلام و روحانیت ریشه خود روحانیت رو بزنه. مسلماً این رسمی که شروع کردید به افرادی نظیر آقایان صانعی و امجد و دستغیب و اینها محدود نمی مونه پس فردا نوبت بقیه هم میشه وقتی فبح چیزی ریخت دیگه ریخته شده حالا به هر نیت و دلیل هم باشه فرقی نمیکنه. آیت الله خمینی بهرصورت خیلی از آیت الله شریعتمداری ناراحت بودند ولی بنده نشنیدم که در آن زمان کسی جرات کرده باشه این صحبت هایی که شما در مورد آقای صانعی و امثالهم میگین به زبان بیاره بخاطر اینکه ایشون بخوبی میدونست که وقتی خلیفه کشی باب بشه بلاخره یک روز گریبان بقیه رو هم میگیره و فقط مخالفان ایشان نیستند.

بهرحال بعضی وقت ها فکر می کنم وجود شما کلاً در تاریخ این مملکت لازمه و اگر شماها نبودید چه بسا ملت ما بعضی چیزها رو کامل درک نمی کردند.

دور دور شماست
125(سعیدحریق)
|
Canada
آخه سعید گالیور من چی بگم به تو؟تو از اون موقع چه دیدی بچه؟
زمانی که مردم فریاد میزدند:(شریعتمداری شیطان-پدربزرگ ریگان) تو کجا بودی؟
وقتی مردم آذربایجان شعارهایی علیه شریعتمداری سر میدادند که باید اعدام شود و حمایت کامل خود را از امام اعلام میکردند،تو کجا بودی؟
سعید گالیور تاریخ رو تحریف نکن.
ابراهیم
|
Canada
سعید جان من تا دیروز فکر میکردم شما فقط یک غربزده ضد انقلابی اما امروز میبینم با کمال وقاهت از کسروی ملعون دفاع میکنی!!!
عزیزم شما میدونی کسروی کیه ؟ کتابهای سراسر توهین به اهل بیت پیامبرش رو خوندی ؟ اگه اطلاع نداری بهت سفارش میکنم از هر جاشده گیر بیار بخون اگه هم خوندی و میدونی کی بوده و اعتقاداتش چی بوده و باز هم مطلب مینویسی دیگه نمیدونم چی بگم!!!!!!!!!
سعید
|
Canada
عزیزم میشه مدرکی ارائه کنی که آن زمان این شعارها علیه شریعتمداری سر داد میشد. یک سندی مدرکی نشون بده. شکر خدا ما مرکز اسناد انقلاب اسلامی داریم و مراکز دیگه
من هرچی تو گوگل گشتم شعاری اینطوری ندیدم.
اگر جوابی نداری لازم نیست از خود شعار بسازی. بعدش باید ببینی خود آیت الله خمینی چه برخوردی با ایشان داشتند.

شما با این ادبیاتی که داری چند ساله که به بقیه بچه میگی؟ شما مدرک و سندت برای حرافهات چیه؟ آیا آن زمان نشریه و رسانه ای اجازه داشت با این پرده دری که شما در مورد روحانیون مخالف صحبت می کنید صحبت کند؟

امیدوارم منتشر بشه.
نورا
|
Canada
مثه تو که اسم سعید تحریف نکردیو بهش نمیگی گالیور دیگه!!!
نورا
|
Canada
وقاحت کم سواد
125 (سعیدحریق)
|
Canada
چندسالته کوچولو:اونطوری که ادعا میکنی توی شرکت اونور کار میکنی(البته اگه درست باشه)باید حدودا 30 یا نهایتا40 ساله باشی/واین یعنی تو موقع انقلاب یا داشتی شیر میخوردی.یاکودکی دنبال توپ پلاستیکی.
برای سندومدرک نمیخواد توی گوگل سرچ کنی.از بزرگتری بپرس بهت میگه.ببین چه حرفی از دل مردم زده میشه.نه اینکه بگردی توی گوگل موگل!
اگه از شریعتمداری چیزی نمیدونی.پس گوش کن:
شریعتمداری، شاخص ترین روحانی درباری و وابسته به رژیم شاه در عصر پهلوی بود.
سند این حرفم هم سال 1326 ه.ش در جریان حکومت خود مختار پیشه وری در آذربایجان و آمدن شاه به تبریز، در حالی که بسیاری از علمای متعهد، دیدار با شاه را تحریم کرده بودند، کاظم شریعتمداری در مراسم خوش آمدگویی به شاه گفت:

اعلی حضرتا! طلاب علوم دینی فقط انتظار و تقاضا دارند که تناسب مقام خدمتشان مورد توجه ملوکانه واقع شود.

او در مقام پوزش نسبت به بی محلی سایر علما به شاه، می گوید:

بی نهایت متأسف و شرمنده هستیم و قهراً به آقایان هم دیر خبر رسیده که نتوانسته اند افتخار شرفیابی حاصل کنند!

در این مراسم، شریعتمداری، ده هزار تومان از شاه دریافت کرد. این رفتار و سخنان شریعتمداری با واکنش جدی علمای تبریز مواجه شد.
پس از فوت آیت الله بروجردی.به مقام مرجعیت نائل آمد.سران جبهه ملی هم به تبلیغ اش می پرداختند. از همین رو، رابطه میان ملی گرایان و شریعتمداری آغاز شد و ادامه یافت.
بجز تبلیغ ملی گرایان.حمایت رژیم پهلوی از سید کاظم شریعتمداری در تثبیت مرجعیت وی مؤثر بود. دولت پهلوی که اجباراً می بایست مرجعی را میان مردم تبلیغ کند، تصمیم داشت برای تضعیف موقعیت امام از بقیه ی کاندیداها حمایت کند.
اولویت با شریعتمداری بود که مخالف انقلاب علیه سلطنت بود و از حرکت های انقلابی هم دفاع نمی کرد. البته این امر، خود به خود ذهن انقلابیون را نسبت به وی بدبین می کرد. گزارش های زیادی توسط ساواک تهیه شده است که نشان از تقابل شریعتمداری با امام خمینی دارد.البته اظهارات و اقدام های شریعتمداری بر علیه امام خمینی در ابتدا شدید بود، اما رفته رفته با نزدیک شدن به سال های پایانی عمر حکومت پهلوی، این اظهارات به صورت مخفیانه تر بیان می شد.
سعیدگالیور :
در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، یک بولتن 31 صفحه ای وجود دارد که تاریخ آن به 01/07/57 یعنی 4 ماه قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد. ظاهراً مقامات ارشد رژیم پهلوی، در آخرین تلاش های خود برای حفظ سلطنت، دست به دامان آیت الله شریعتمداری شده و از او کمک و راهنمایی خواسته بودند.
شریعتمداری .............................................. و خطاب به آنها گفت:
سلام مرا به پیشگاه اعلی حضرت برسانید و اعلی حضرت اطمینان داشته باشند همان مشکلاتی که امروز ایشان دارند ما هم داریم... من برای حفظ مملکت و صیانت سلطنت فکر می کنم....

خمینی و کسانی که مانند او فکر می کنند که حکومت اسلامی برای مملکت مناسب است، در خراب کردن، قدرت دارد و برای سازندگی، نه سازمانی دارند نه توانایی. من صریحاً می گویم که با خمینی و اعمال او مخالفم.

تعدادی از علما به من مراجعه می کنند و یا بحث راجع به روش من و خمینی، سؤال می کنند که آیا اختلافی داریم؟ من می گویم بلی. او مخالف شاه است در حالی که من این طور نیستم... بر قراری حکومت نظامی، کار با ارزش و مفیدی بود و باید باقی بماند و من صریحاً می گویم به عرض اعلی حضرت برسانید و به نخست وزیر هم بگویید که هر چه می توانند مدت فرمانداری نظامی را طولانی تر کنند.
با اعلام موجودیت حزب جمهوری اسلامی تحت حمایت حضرت روح الله"حزب جمهوری خلق مسلمان با حمایت شریعتمداری در برابر حزب جمهوری اسلامی پا گرفت.
حزب از نظر رهبری مذهبی بر شریعتمداری، از نظر سیاسی بر ملی گرایان و از بعد نظامی بر برخی عناصر موجود در پایگاه هوایی تبریز تکیه داشت.
حضرت روح الله به حجت الاسلام فلسفی .گفتند که نزد شریعتمداری برو. وبطور خصوصی بهش بگو دست از حمایت از این حزب برداره.اما زیربار نمیره.
با اینکه حتی قرار شد مجلسی در مسجد اعظم قم برگزار شود و رادیو و تلویزیون هم پوشش خبری بدهند. در این مجلس آیت الله العظمی مرعشی نجفی، گلپایگانی و امام حضور به هم برسانند و آقای فلسفی منبر برود و از خدمات و فداکاری های آقای شریعتمداری در راه انقلاب تجلیل گردد و به این ترتیب اعتبار شریعتمداری در جریان کناره گیری از حزب خلق مسلمان صدمه نبیند.

سوای حمایت شریعتمداری از حزب ضد انقلاب خلق مسلمان، کودتای نوژه در سال 1359 که علیه تمامیت انقلاب و نظام نو پای جمهوری اسلامی خنثی شد و دارای سه شاخه ی سیاسی، نظامی و ایدئولوژیک بود با حمایت او صورت گرفت.
فرمانده ی کودتای (بنی عامری) در جلسه ای عنوان کرده بود:

با علما و روحانیونی که طرفدار آقای شریعتمداری می باشند دست به دست هم دادیم تا یک اسلام نوین در سطح مملکت پیاده کنیم. دو سال پس از کودتای نوژه در اردیبهشت 1361، کودتای جدیدی کشف شد که در پی براندازی جمهوری اسلامی بود.

قطب زاده با همراهی شریعتمداری رهبری این کودتا را بر عهده داشتند. این بار دخالت شریعتمداری در کودتا مستقیم بود. او 500 هزار تومان به کودتاگران کمک کرده بود و اعتراف کرد که در جریان کودتا بوده است، ولی اقدامی در جهت جلوگیری از آن به عمل نیاورده است. زمانی که اعترافات متهمین منتشر شد، خشم مردم برانگیخته شد.

جامعه ی مدرسین قم، پس از بررسی اعلام کرد که شریعتمداری شرایط مرجعیت را از دست داده است و دیگر تقلید از او جایز نیست.
قطب زاده اعدام میشه.مردم آذربایجان درحالیکه بسیار خشمگین بودند.خواستار اعدام شریعتمداری میشن.((قضیه بمب گذاری جماران.نزدیک بیت امام و داماد شریعتمداری))
حالا فهمیدی سعیدگالیور که اگه چیزی از اون موقع ندیدی.الکی حرف نزنی!
شما که میگی:امام حرفی درمورد شریعتمداری نزده"
پس گوش کن:
حضرت روح الله:
کاری بهش نداشته باشید.به سزای خودش میرسد.و اگر عقل داشته باشد پی به اشتباهاتش میبرد و شرمنده میشود و سکته میکند.
سعیدگالیور:شعار مردم تبریز این بود:
(شریعتمدار شیطان،پدربزرگ ریگان،ام الفساد ایران)
سعید
|
Canada
عزیزم میشه مدرکی ارائه کنی که آن زمان این شعارها علیه شریعتمداری سر داد میشد. یک سندی مدرکی نشون بده. شکر خدا ما مرکز اسناد انقلاب اسلامی داریم و مراکز دیگه
من هرچی تو گوگل گشتم شعاری اینطوری ندیدم.
اگر جوابی نداری لازم نیست از خود شعار بسازی. بعدش باید ببینی خود آیت الله خمینی چه برخوردی با ایشان داشتند.

شما با این ادبیاتی که داری چند ساله که به بقیه بچه میگی؟ شما مدرک و سندت برای حرافهات چیه؟ آیا آن زمان نشریه و رسانه ای اجازه داشت با این پرده دری که شما در مورد روحانیون مخالف صحبت می کنید صحبت کند؟

امیدوارم منتشر بشه.
125 (سعیدحریق)
|
Canada
قابل توجه همه دوستان.
سعید گالیور خودشو به نفهمی زده..جوابی نداره که بده.کامنتشو تکراری کپی پیست میکنه!
سعیدجون:گفتم که به قلب مردم رجوع کن.
بیخودی وقتت رو توی گوگل موگل هدر نده.
مطمئن باش کامنت قبلی ام سند داشته ولی واسه تو.باید شریعتمداری رو زنده کنم خودش برات توضیح بده.
یه خواهش:وقتی کم میاری و نمیدونی چی جواب بدی.اصلا کامنت نذار.برادر خارج نشین من.کمی تفکر کن.و یه لحظه فکر کن اون چیزی که تو غلط میپنداری.ممکنه صحیح باشه!
رسول
|
Canada
آقا سعید حریق خیلی از مطلبت استفاده کردم و تشکر میکنم از زحماتت ولی یاسین به گوش ........ نخون که فایده ای نداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۷
۳۱
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزلید و زر کم نشود. خدا رحمت کند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۲
۱۶
میزان حال افراد است عزیز دل برادر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چیز شنیدید بهش نرسیدید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آی مردم به گوش.نورا هم دیده هم شنیده هم بهش رسیده.نورا تو دختر علی دایی نیستی. چون شنیدم دختر علی دایی اسمش نورا هست.. ولی فکر نمیکنم.آخه اون سه چهارسالشه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هر گردی گردو نیست!هر نورایی هم همبازی مهد کودکت نیست کوچول!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این جملتون خیلی خوبه ولی یک مشکل توش هست و اونم اینه که میزان از دید شما چیه؟ نظر شماها؟ نظر مقامات ارشد نظام؟ نظر یک شخص یا قانون و اصول دین؟ یا نظر اکثریت مردم در یک نظرسنجی آزاد و بدون دخالت شماها؟

اگر میزان شما ها باشید که ما هر روز یک میزان داریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میزان، اسلام است و اسلام ناب هم هرگز مورد تشویق و حمایت سران کفر و استکبار عالم قرار نمی گیرد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جدا میزان اسلام است الان این بنده خدا بجز مخالفت با شما مشکلش چی بوده؟
چطور زمانی که با آمریکا در سرکوب طالبان همکاری میشد حمایت کفر و استکبار ملاک نبود. اگر حمایت کفر و استکبار ملاک شما چطور از دولت عراق بعد از صدام حسین و دولت کرزای حمایت کردید؟ الان انگیزخ نظام شما در برسمیت نشناختن کشور مسلمان کوزوو در قلب اروپا بعد از اون همه ظلم و جنایت صربها چیه؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۴۶
مسئولین صراط شما مشتی آدم بی اعتقادید که نان به نرخ روز می خورید.
ش ح
|
Malaysia
|
۰۹:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۰۵
ما ایرانیها این قدر بی اخلاق بودیم ؟ چقدر هم به فرهنگ نداشته باستانی 3000 ساله مون می نازیم!!! از اخلاق اسلامی هم که تهی شدیم . راستی الان چی برامون مونده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۱۸۵
اقایان صراطی و طرفداران نظام سلطنتی اسلامی ! فعلا شما سواره اید و مردم پیاده . وای به روزی که مردم بخان شما رو پیاده کنن . اونوقت طرفدارانتون هم میبینیم . فعلا بتازید.
جلال
|
Germany
|
۱۳:۵۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۵۰
۱۱۵
مطمئن هستم صراط با این کارش یعنی تمسخر یک فرد ( مسلمان ) در هنگام داغدار بودنش از اخلاق مولای متقیان امام علی و پیامبر اکرم (ص) و امام خمینی و امام خامنه ای برائت جسته است این افراد با عظمتی که نام بردم یقینا از چنین اعمالی بیزار هستند امام خمینی حتی به دشمن خارجی غیر مسلمان توهین نمی کرد و می گفت آقای کارتر .
تنها نامی که برای این اعمال و افکاری مانند آن می توان نهاد خوارجی صفت و مارقین بودن است یعنی اینها افرادی هستند که وقتش که بیاید امام زمان خود یا رهبر خود را هم تکفیر میکنند از دیدگاه این گروه متحجر خوارج صفت هرکسی که مانند آنها صحبت نکند کافر است و در دنیا اینها خودشان از امام علی و امام زمان (عج) هم مسلمان تر می دانند
خداوند نسل خوارج و همفکران آنها را از روی زمین نابود کند
بابا بی وجدانها اگر این فرد هیچ چیز نیست بالاخره مسلمان که هست ایرانی که هست در هنگام داغدار بودنش چه کار کثیفی است ؟
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۸
۶۱
در مورد نظر دوم این پست که نوشته آدم برای مرگ زنش مگه گریه میکنه باید بگم اخوی اگر خدای نکرده یه موقع زنت فوت شد و از ناراحتی اشکت در آمد سلام مرا ......... برسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۱
۱۲۶
زنده باد سبزها ومرجع سبزشان که که مقام دنیا را فدای احقاق حقوق مردم کرد وتو ای صراط انقدر بسوز که .......... اینده از آن ماست اندکی صبر سحر نزدیک است
چم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳۳
آقایی که حریف میطلبی به فرض که تو درست میگی،شما که ادعای انسانیت و حق بودن داری که بدتر از بقول شما سبزها رفتار کردی،سبزها بد شما که اخر دینی چرا/
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضی
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۳۴
به نظر من این عکس با تیترش نمیخونه، من نظری نسبت به صاحب عکس ندارم ولی احساسات رو با سیاست قاطی نکنید خواهشآ... کارتون نا زیبا بود
تاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۱۲۹
واقعا از دیدن سایت صراط ابراز تاسف میکنم.
مومن نبودن سایت شما از جمله ی ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم مشخص است.
اگر پل صراطی باشد حتما خدا با ما برخورد میکند.ضمنا لزومی ندارد هر حرف زشتی را تایید کرد .
فقط میتونم بگم متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۱۱۶
امام راحل در باره ایشان سال 1337می فرماید ایشان _اقای صانعی ادم ملایی ایشان وقتی در در ما شرکت میکرد ما از معلومات ایشان حظ میبردیم حال اگر ایشان طرفدارشما بود مرجع تقلید بود ولی چون حق را می گوید پس مرجع نیست
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۶
۳۶
می گم اکثر سبزی هایی که مادیدیم دین وایمون ندارند ..90 درصدشون کافرند به اذعان خودشون..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کی قاضی دادگاه تفتیش عقاید سبزها شده اید؟ اما از نون تملق که به بعضی ها خوب ساخته!
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۹۹
۲۱
همه ما بخدا پنا ه ببریم یادم میاید ایشان روزی با عزت تمام به گیلان امدند ودر رشت در دادگاه انقلاب بودن امروز چرا وچگونه این همه مخالف دارند ایا غیر از در خط ولایت نبودن است بیایم درس بگیریم ومقام ولایت را تنها راها نکنیم که باید جوابگو شد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶۷
۶
كسي كه عادل نيست نمي تواند امام جماعت باشد چه برسد به مرجعيت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس به طریق اولی رهبرت خیلی وقته که دیگه رهبر نیست!
راستی یادم نبود سلطان به سلامت
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط عزیز هر مزخرفی که از دهان شکسته این یاوه گویان ضد انقلاب بیرون میاد شما حق نداری منتشر کنی و با احساسات حزب الله بازی کنی
زعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۷
۲۵
با ايشون مخالفيم ولي خاك بر سرت صراط آبروي اسلام و مسلمين رو بردي
از مرگ دشمنت هم خوشحال نشو چون مرگ حقه و براي تو هم هست بيشعور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۷
۹
انگار چنگیزخان از قبر بیرون آوردن. لعنتی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به "خوشگلی"خودت ببخش!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴
اگر ما به مراجع آن ها توهین کنیم نباید انتظار داشت آن ها به مراجع ما توهین نکنند
محمد
|
Iraq
|
۱۱:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸۶
من از این آقای صانعی روی خوشی ندارم. به همون دلیلی که شما روی خوش ندارید، اما آیا این اقدام تحقیرآمیز و تمسخرگونه به گریه او هیچ توجیه عقلی و نقلی دارد؟ اگر یک توجیه آوردید هرچی شما بگید. کی امام یا آقا با مخالفان این برخورد شما را داشته اند؟ شما با این کار دارید به تفکر انقلابی خدشه وارد می کنید دوستان.
یک انتقاد دیگه اینکه اصلا از اون جمله ما با هیچ کس ... بالای سایت شما حال نمی کنم! این جمله در قد و قامت افراد بزرگ مثل ائمه و علمای راستین است. هیچ کسی با شما هم عقد اخوت نبسته است!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱۳۷
شما خجالت نمي كشيد كه به يك مرجع تقلي توهين ميكنيد هرچه باشه ايشون شاگرد امام و مريداني دارن اين كارها اصلا درست نيست!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا حامد جون
اینا کدوم کارشون درسته!؟
ريحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴۴
کسی که دیگران را مسخره می کند نباید به دوستی و محبت مردُم اُمیدوار باشد .


(ميزان الحکمه)

لَا يَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ هیچگاه گروهی ، گروه دیگر را مسخره نکنند .
( حجرات / 11 )
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۷۳
اي واي بر ما
مراجع رو اينقدر بي حرمت مي كنيم
وقتي ماها تو مملكت خودمون نتونيم با همديگه كنار بيايم انتظار از ديگران نبايد داشته باشيم.
آيت الله صانعي هر كي باشه حداقل يه مرجع تقليده ولو براي سبزها
خدا ما را ببخشد و بيامرزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۸۹
اسلام آموزی صراطی:
حتی در گریه های مردم هم سرک بکشید و بی خیال لا تجسسّوا......شوید اینا رو قرآن برا ماها نگفته!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴۹
شما دیگه شورش را درآورده اید. این بابا هر کی که هست در غم از دست دادن عزیزی گریان است. شما وجدان ندارید؟ عاطفه ندارید؟ همین بلا سر خودتان بیاید چه میکنید؟ اگر وجدان ندارید حداقل انسان باشید. صراط واقعاً خجالت داره با این تیتر زدنت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۸
وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا ﴿۵۸﴾
و كسانى كه مردان و زنان مؤمن را بى‏آنكه مرتكب [عمل زشتى] شده باشند آزار مى‏رسانند قطعا تهمت و گناهى آشكار به گردن گرفته‏اند (۵۸)


و الله ما اري عبدا يتقي تقوي تنفعه حتي يخزن لسانه و ان لسان المؤمن من وراء قلبه و ان قلب المنافق من وراء لسانه : لان المؤمن اذا اراد ان يتکلم بکلام تدبره في نفسه ، فان کان خيرا ابداه ، و ان کان شرا واراه و ان المنافق يتکلم بما اتي علي لسانه لا يدري ماذا له ، و ماذا عليه
به خدا سوگند باور نمي کنم بنده اي زبانش را حفظ نکند تقوائي سودمند به دست آورد زبان مؤمن پشت قلب او و قلب و عقل منافق پشت زبانش قرار دارد يعني مؤمن هرگاه بخواهد سخني گويد نخست مي انديشد اگر نيک بود اظهار مي کند و چنانکه ناپسند و بد بود پنهانش مي دارد . ولي شخص دورو و منافق آنچه بر زبانش آمد مي گويد و پيش از آن نمي انديشد که کدام به سود و کدام به زيان اوست

سلطان به سلامت
احوالات همایونی چطوره؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
این آیه خطاب به رفتار در مقابل مومنان است نه مشرکان و کسانی که روز عاشورا یه مشت ........ رو ریختن به جون هیئت های امام حسین ع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۰
خدايا ما را بخودمان وا مگذار
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۲۴۴
حماقت و بی تقوایی صراطی هاست که این خبر را گذاشته. بهترین موضع در این باره سکوت می بود.
امثال این رفتار صراط بیشتر به وهن جبهه ی انقلاب اسلامی و تقویت این فرد انجامیده است.

در مرام جبهه ی انقلاب این نیست که حتی قسمت کوچکی از گفتمانش را مبتنی بر چنین رفتارهایی کند. بزرگ ترین مشکل انقلاب، نه شیطان بزرگ، که امثال بلاهت خودی هاست و البته این بلاهت راه را برای کاسبی نفوذی ها هم باز می کتد.

ان اعدی عدوک نفسک التی بین جنبیک

دشمن ترین دشمنانت ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۶۲
ای کاش صراط در این باره اظهار نظر می کرد که آیا به این اعتقاد دارد که حتی دشمن خدا هم حریمی دارد و حریم شکستن فقط شکستن خود حریم نیست بلکه فراهم کردن مقدماتش هم از این قبیل است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۵۸
خوشم میاد سبز ها ارامش شما ها رو گرفته اند. دمشون گرم.
مرادبيك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴۸
هر كسي ممكن است در اين شرايط قرار بگيرد. به نظر شما مسخره كردن يك انسان در اين شرايط اخلاقي و انساني است؟
NASRI
|
Kazakhstan
|
۰۸:۰۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۰۴
اول اینکه ایشان مرجع تقلید نیستند
دوم نباید به کسی توهین کرد
سوم هر کسی عزیزانشو از دست بده ناراحت می شه و گریه میکنه. همیشه خدا رو در نظر بگیرید بعد صحبت کنید و کامنت بزارید.
یا حق
ناشناس
|
Kazakhstan
كي گفته ايشون مرجع نيستن؟مگه مرجعيت پست دولتيه كه بشه از كسي پس گرفت؟
شناس
|
Kazakhstan
آخه بی سواد چه ربطی به دولت داره مگه حوزه علمییه قم دست دولته
ر-م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳۹
از نوع ادبيات افرادي كه مثبت به پاراف هاي بي ادبانه و دور از شئونات اسلامي مي دهند مي توان فهميد كه اين سايت و طرفدارانش شور بالايي دارند ولي شعورشان پايين است.
دريايي به عمق يك ميليمتر.
خدا همه را به راه راست هدايت كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا اکثرشو خود صراط اضافه میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲۲
اينا با گذاشتن اين مطالب مي خواهند مردم را به جان هم بيندازند تا كسي به فكر بدبختي هاي داخل ايران نباشه كه چه بلايي داره سر مردم مياد.
بسیجی سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
جناب صراط حال کردی بانظرات باوجودیکه مثبت منفیهاکه به ضررتان است خیلی وقتها کار نمیکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمت چیه؟ مسلمان کافر ؟؟!!
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
سعید گالیور بازم کم آوردی!!
اِیخُو اِیرُو نَبُو........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴۷
این چرا ایروهه (اینطوریه)
باکیش خو نبود نکنه ننه اش نفرینش کرده اُخ اُخ
خدا رحم کنه
MM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۴
بدبختانه مامردم زود زحمات دیگران را فراموش میکنیم
lمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۳
۲
................... این چه تیتریه زدی در مورد یه روحانی واقعی>> بااین تیتر زدنت معلومه سرت تو کدوم اخور ...........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
شما صراطي ها اينقدر با شعور مردم بازي نكنيد درسته مرجع تلقيد من نيست اما شما ها دست كمي از حسن خان شريعتمدار نداريد به همه توهين مي كنيد حتي با تيتر زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
........ چه زشت گریه میکند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
روحانیه واقعی جالبه حیف اسم روحانی که با همچین کسانی خراب شه.....
amin
|
United States of America
|
۰۵:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
az 3000 miliard che khabar
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
کسانی که می گویند صانعی ایت الله نیس از نعمت عقل بی بهره اند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
درسته كه ايشان در جريان فتنه خوب عمل نكرده ولي مرام اهل بصيرت هم اين شيوه اي نيست كه شما به كار برديد واين شيوه ها روزي هم شما را از مسير دور خواهد كرد چون فاصله گرفتن از ولايت در شيوه وعملكرد منجر به ايجاد زاويه مي شود خودمان را مصون از همان چيزي كه امروز ياران فتنه را به واسطه آن محكوم مي كنيم الهي لاتومني مكرك
اللهم احفظ قائدنالخامنه اي
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
امام علی خطاب به مالک:ای مالک اگرز شبانگاهان کسی را درحال خطا دیدی فردا اورا به همان چشم منگر شاید سحرگاهان توبه کرده باشد وتو ندانی.
از مسلمانیتان توبه کنید ای خوارج.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
قاي صانعي يادت هست در شب چهلم رحلت حضرت امام خميني در مسجد اعظم قم از منتظري چه دفاعي كردي ، آن زمان از قطار انقلاب پياده شدي خدا عاقبت
شما را ختم بخير كند
مرتضی فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
سلام خدا برصانعی مردی که به خاطر دنیا اخرتش رو خراب نکرد ودر مقابل ظلم به مردم سکوت نکرد در مقابل دروغ سکوت نکرد در مقابل جاهلیت مردم سکوت نکرد درمقابل ............. سکوت نکرد ولعنت خدا بردشمنانش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
انقد خوشحالم که نگو!
چون همه ی کسایی که به آیت ا...العظمی صانعی مرجع عالیقدرتشیع توهین کردن کل گناهان کرده ونکرده ی ایشونو شستن و به حساب خودشون منظور کردن .هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب گناهای صانعی رو که بخشیدی رفت تو برو یک فکری به حال خودت بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
عکسش قشنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
ما هم به اين عالم بزرگ ومردم دوست تسليت مي گويم انشاالله خداوند دشمنانش را به راه راست هدايت کند
aaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
خیلی خوب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
بی شرف های پر مدعا به مرجعیت هم رحم نمی کنید
لعمت بر صراط کج
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
واقعا متاسفم براي او و همفكران او كه خوارج زمان هستند و جاده صاف كن هاي بي جيره و مواجب شيطان بزرگ امريكاي جنايتكار و فرزند نامشروعش اسرائيل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
چیه باز سبز قرمز راه انداختین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
سایتی که ازپول اختلاس تغذیه شود باید به مرجع تقلید شیعیان توهین کند جز این انتظاری نیست.
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
با سلام بنده قطعاً با موضعگیریهای آقای صانعی موافق نیستم و آن را آب به آسیاب دشمن ریختن می دانم و انتقاد را هم حق همه می دانم اما برخی از این انتقادها جنبه توهین دارد که چون به هر حال منتسب به مرجعیت هستند(گر چه ما قبول نداشته باشیم) برای حوزه و مرجعیت خوب نیست و با سیره حضرت آقا و ائمه(ع) هم در تضاد می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
اونایی که میگن ایشون شاگرد امام بوده و ...برن ببینن همین آقا یک زمانی که شاگرد امام بوده چه جوری در دفاع از ولایت فقیه میگفته و حالا چه جوری ضد ولایت شده...ما اگه تو مواضعمون تغییر کردیم برای اینه که این آقا تغییر کرده کامپلیت...براش متاسفم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
نمایی از خسرالدنیا والآخرة را در چهره این منافق می بینیم.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
من آقاى صانعى را مثل يك فرزند بزرگ كرده‏ام. اين آقاى صانعى وقتى كه سالهاى طولانى در مباحثاتى كه ما داشتيم تشريف مي ‏آوردند ايشان، بالخصوص مي ‏آمدند با من صحبت مي‏كردند و من حظ مي ‏بردم از معلومات ايشان. و ايشان يك نفر آدم برجسته‏اى در بين روحانيون است و يك مرد عالمى است و متوجه مسائل است و مخالف اين انحرافاتى كه در اين كشور موجود بوده است؛ از قبيل منافقين- نمى‏دانم- و غيره، و ايشان مخالف سرسخت آنهاست. با جديت عمل مي ‏كند. با قاطعيت عمل مى‏كند...»
(19 دى 1361/24 ربيع الاول 1403 ـ صحيفة امام، ج‏17، ص: 231)
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
خوشتون اومده مردم فوشتون میدن بخاطر این عکس مرجع بزرگوار.لعنت برتوصراط