شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۴ - ساعت :
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴
ارتباط صلح و جوایز صهیونیستی

پس از معتمد آریا و فرهادی، شکیرا هم جایزه گرفت + عکس

شکیرا هم مثل خانم معتمد آریا، آقای فرهادی و بعضی دیگر از هنرمندان ایرانی برای صلح اهمیت ویژه ای قائل است. به طور مثال برای احترام به صلح و دوستی ملت ها با شیمون پرز دیدار خصوصی داشته است.
کد خبر : ۵۲۲۵۸

"صراط" - شکیرا، مشاور کاخ سفید  مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور آموزش کودکان اسپانیولی زبان نشان شوالیه هنر و ادبیات فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی صراط، وی پس از دریافت این نشان افتخار گفت: "بسیار مفتخرم که در کشوری مثل فرانسه که میراث فرهنگی مهمی را با بقیه جهان تقسیم کرده است، چنین افتخاری نصیبم می شود."

پیش از این، تعدادی از هنرمندان، پژوهشگران و فعالان ایرانی نیز موفق به دریافت نشان لژیون دونور شده بودند، که از جمله می توان به شهرام ناظری (خواننده)، رضا دقتی (عکاس)، شیرین عبادی (برنده جایزه صلح نوبل)، محمود حسابی (بنیانگذار فیزیک و مهندسی نوین در ایران)، عباس کیارستمی (کارگردان سینما)، پری صابری (کارگردان تئاتر)، جلال ستاری (اسطوره شناس)، محمدعلی سپانلو (شاعر) و ایران تیمورتاش (دختر وزیردربار رضا پهلوی) اشاره کرد.


شکیرا هم مثل خانم معتمد آریا، آقای فرهادی و بعضی دیگر از هنرمندان ایرانی برای صلح اهمیت ویژه ای قائل است. به طور مثال برای احترام به صلح و دوستی ملت ها با شیمون پرز دیدار خصوصی داشته است و برای دوستی کودکان آواره فلسطینی با جانیان صهیونیست که اعضاء بدن آنها را قاچاق می کنند، ترانه هایی به زبان عبری و عربی خوانده است. وی مثل تعدادی از بازیگران ایرانی سفیر صلح یونیسف هم هست اما فقط گاهی به بعضی از کودکان خاص توجه ویژه می کند!

مشخص است که راه رسیدن به صلح در جهان امروز ما از رود خون می گذرد و اغلب هنرمندانی که موفق به دریافت جوایز متعدد هنری از دست های ناپاک بنیادهای هنری صهیونیستی می شوند، ردپای شان آغشته به خون شده است بدون این که متوجه باشند.

این سخنان از باب کنایه و تمسخر نوشته نشده است بلکه دستاویزی برای روشنگری در میان قشر هنرمند کشورمان است که متاسفانه در غفلت مسئولین بازیچه دست صهیونیسم خونخوار شده اند.

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۷۹
۱۰۱
در واقع ما باید اصغر و گلی افتخارات سبزی رو بگیریم که به ما گل نزنن ! آمریکا و اسراییل رو ول کنیم !
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
این عکس هم مفسده داره ها برادر
مواظب باش از هیجانات کاذب نری تو در
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم با اون طرز اسم نوشتنت معلومه بد جور کمبود توجه داریاااااااا
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جان !! این برادری که باهاش صحبت میکنی زیاد اهل جا نماز آب کشیدن نیست ... !!
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل آخر یه فیلیپینی میام تووی صورتت !!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از ظلم و بی ادبی اشقیایی مثه ممل و همفکراش حتی "یزید"هم صداش دراومد!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا !! تو فک نزنی سنگین تری مثل اون مهران آزادپی که تازه به این نتیجه رسیده !!
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل وقتی میگی زیاد اهل جانماز آب کشیدن نیستی یعنی یه جورایی داری به نورا و نازی هشدار میدی ؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی چطور دلت اومد منو با اون مهران بد اخلاق مقایسه کنی!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم چرا مملی منو یاد داش مشتیای تو فیلم فارسیهای قدیم میندازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید مثلا میخوای ذات مملیتو پنهان کنی با این حرفها !؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. "افتخارات اصغر وطن فروش"! فيلم پر فروشي ميشه.
با بازي اصغر فرشادي در زمين دشمن!
برنامه امشب رسانه‌هاي دروغ پرداز جهان!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصغر فرشادی دیگه کیه!!!؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران معذرت میخوام بهت گفتم بداخلاق
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا گفتی داش مشتی و کردی کبابم !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا داداشی؟چرا کباب شدی؟
سید سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۷۵
اطلاع رسانی غلط نکنید این جایزه و مراسم حداقل برای 6 ماهه پیش می باشد
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
این خبر برای امروز است سید...به بی بی سی مراجعه کنید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وای بی بی سی نگاه می کنی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد این نورا واقعا خوشمزه س !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به بی بی سی مراجعه کنید.
------------
فکر کنم یعنی سایته بی بی سی
علی(م)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۵۰
بالاخره یه نظر درست از صراط دیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۷
مطمئنی این ایرانی هست ؟؟!!
masi
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش. کجایییی؟! این شکیراست. خواننده ی آمریکایی که توی جلفیت! جنیفرو گذاشته توی جیب بغلش.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
شکیرا عربه!
از امسش معلومه .... آی کیو خروس قندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماشاا... برادر ها خوب این مفسده ها را میشناسندها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما فقط میشناسیم ولی شما...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۷۴
۱۶۷
پدر شکیرا اهل لبنان و مادرض اهل کلمبیا بوده همچنین شکیرا کمکهای نقدی زیادی به آوارگان و سیل زدگان و حتی زلزله بم کرده .
خواننده بودن و سر وضع و پوشش این خانم به کنار ولی اون دنیا معلوم میشه ایشون میرن جهنم یا اونهایی که کمکهای کشورهای خارجی به زلزله زدگان را تو بازار سیاه میفروشن .
شکیرا که اینهمه کمک مالی کرده به بی سرپرستها میره جهنم یا اونهایی که هر سالی یه بار میرن حج و حاضر نیستن بجاش پولشو بدن به فقرا .
اون ایرانیهایی که نوشتی هم میخواستی خرابشون کنی !
حالا شکیرا به شیمون پرز تو جلسه خصوصی چی گفته ؟ منابع آگاهتون تو روزنامه کیهان خبر ندارن !؟
اینطوری که شما گفتید از رود خون گذشته لابد گفته همه کودکان فلسطینی بکشید اعضای بدنشونو هم بفروشید !
ولی واقعیت اینه که با توجه به مواضع بشردوستانه که به همه دنیا ثابت کرده از اسراییل انتقاد کرده .
خدارو شکر اصلا شماها رقمی نیستید که بخواید درباره خوب بودن یا بد بودن یک انسان که ربطی به اعتقاداتش نداره نظر بدید .

دیدار ما با شما ارزشی ها به قیامت و سر پل صراط !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونستم خدا نماینده گذاشته و همین جا بهشت و جهنم را برای بعضی ها مشخص میکنه . برادر من ایشان یا هر کس دیگری که از اسرائیل حمایت کند قطعا در جنایات آنها علیه بشریت شریک هست شک نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون...به قوله معروف:جانا سخن از زبانه ما میگویی....اونا حسی رو به دخترای جوونه ایرونی دادن که فکر کنن چون بی حجابن حتما جهنمی هستن و باعث شدن عفافشون هم از بین بره...یکی نیست بهشون بگه مگه اقایه طالقانی و خوده امام در اول انقلاب نمیگفتن حجاب حتی برای زنه مسلمان هم واجب نیست....اینو که طالقانی مستقیما خودش گفت...اینا دارن از دین کسب و کار میکنن
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
-شکیرا باهر ملیتی که هست منتصب به جریان شیطان پرستیه
-لطفاامام و شهیدطالقانی رو متهم نکنید چون حجاب حکم قطعیه اسلامه وبه این افراد خداترس نمی چسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پل صراط شما کجاست؟!
م.ظریف
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز ، ملاک بهشتی و جهنمی بودن به کمک کردن یا کمک نکردن به زلزله زده و سیل زده نیست ، حتماً داستان فردی را که یک وسیله می دزدید و بعد اونو صدقه می داد را شنیدی ، داستان این افراد هم همینه ، نیازی نیست کسی دستور مستقیم بده که کسی را بکشید یا نکشید ، توی زیارت عاشورا مگه نداریم کسی که راضی به کشته شدن امام حسینم باشده لعنت میشه ، اینم بگم کسانی که کمک های مردم به زلزله زده های بم را غیر از محل خودش استفاده کردن باید پاسخگو باشن اما مقایسه اینها باهم با اصطلاح قیاس مع الفارقه . بعدش هم مگه شما بی ارزشی که دیدار خودتو با ارزشی ها به قیامت انداختی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه------------------------------توجه
بابا همه چیرو قاطی کردی-اون علی علیه السلام بود که شبها به خرابه ها میرفت البته بدون خبرنگار -این شکیرای شما مثل اون دزدی هست که جیب زنی میکنه میده بعد به نیازمندان کمک میکنه با خبرنگار . اگه گفتی براچی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب
ناشناس اول : من ادعای نمایندگی خدا را ندارم ولی اگر یه کم دقت کنی خیلیهارو میبینی که ادعای نمایندگی خدا روی زمین را دارند و خودشونو نماینده تام الاختیار خدا میدونن که حق داره حتی توی زندگی شخصی مردم دخالت کنه ولی از اون به عناوین دیگه نام میبرن ، اسمشونو نمیتونم بگم چون سانسور میشه . در ضمن شکیرا از جنایات اسراییل حمایت نکرده ! ملاقات دلیل بر حمایت نیست !
ناشناس دوم : عزیزم این مال اون موقعی بود که هنوز آقایون جاشونو قرص و محکم نکرده بودن و به دلیل همین حرفها و صحبتها بود که 98 % مدم به جمهوری اسلامی رای دادن که بعدا چیزی دیگه دیدن !
محمد عزیز شیطان برای نابودی انسانها انسانیتشونو هدف میگیره نه دین چون دین بزرگتر از اونه که شیطان بتونه باهاش مبارزه کنه . فقط کافیه کسی که هنوز انسانیت نداره و به حقوق دیگر انسانها احترام نمیذاره دیندار بشه که در اینصورت آزارش از کافر بیشتره برای نمونه صهیونیستها در دین یهود و وهابیون در اسلام !
در مورد حجاب هم اینو بگم که خیلی چیزها حکم قطعی اسلام در گذشته بوده که الان بنا به شرایط و ظرفیت مردم جامعه تغییر کرده برای نمونه برابر شدن دیه زن و مرد و اقلیتهای دینی . درستش هم همینه چون دینی که انعطاف ناپذیر تنونه خودشو با سطح شعور و فرهنگ جامعه هماهنگ کنه مثل چوب خشکی که هر لحظه امکان خرد شدن داره !
ناشناس سوم : پل صراط من همون جایی که خدا وعده اونوداده و من بیصبرانه منتظر دیدن قیافه افراد متظاهر هستم !
م.ظریف : در مورد ملاک بهشتی و جهنمی بودن اینو میدونم که خدا اعمال نیک و بد افراد را درکفه ترازو میگذارد و با توجه به عدالتی که دارد قطعا هرکسی کاشته خود را برداشت میکند ولی ذکر یک نکته ضروریست که اگر فردی به طور مثال نماز نخواند حق الله را که در اصل حق خودش بوده زایل کرده و امکان لطف و بخشایش خداوند ممکنه شامل حالش بشه ولی کسی که از بیت المال اختلاس میکند یا به کسی تهمت ناروا میزند حق الناس را باطل کرده که عقوبت دردناکی دارد !
در ضمن مثالی که زدید ربطی به این موضوع نداره چون کسانی که به کنسرتهای این خانم میرن و پول پرداخت میکنند به اجبار نمیرن پس منبع درآمدش حلاله اگرچه کارش از نظر حق الله ممکنه زیر سوال باشه .
اگر شما مطمئن هستید که شکیرا راضی به کشته شدن مردمه خودتون میدونید و خدای خودتون شاید درست فکر کنید ولی بترسید از روزی که اشتباه کرده باشید و مجبور بشید اون دنیا از همین خانم به قول شما فاسد حلالیت بطلبید ! میدونم باور نمیکنید ولی بدونید عدالت خدا مو لای درزش نمیره و هیچ تبعیضی وجود نخواهد داشت !
در انتها دوستان را به مطالعه ماجرای حضرت عیسی (ع) و مریم مجدلیه دعوت میکنم !

صراط آرتروز انگشت گرفتم اینقدر تایپ کردم خواهشا کامل منتشرش کن بخصوص بحث مربوط به حجابشو ! تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب م.ظریف لازمه اضافه کنم که مثل بعضیها جا نماز آب نمیکشم و ادعای خلوص در انسانیت و یا دین نمیکنم اما سعی میکنم با ارزش باشم برای خودم و خدای خودم ولی اینکه موفق شدم یا نه خدا قضاوت میکنه و نه کسی دیگه !
ش.ب
|
Iran (Islamic Republic of)
آزووا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان حتما شکیرا میره تو بهشت . حتما شغلش هم شغل مقدسی است . معتقد به بی حجابی و بی قید و بندی هستی ؟ اما اگر قران را خوانده بودی این قدر از روی هواهای نفسانی ات حکم صادر نمی کردی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا به همه گیر میدن.یه روز آنجلینا جولی یه روز شکیرا یه روز ...
همه بدن فقط خودشون خوبن!
م.ظریف
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز ، شما داری از طرف خودت حکم میدی ؛ خیلی مواظب باش که حرفی که می زنی مخالف سخن خداوند متعال و معصومینن بزرگوار نباشه ، مگر حدیث : اول ما یحاسب به العبد الصلوه ، ان قبلت قبل ما سواها و ان
ردت رد ما سواها :

اولین چیزی که در روز قیامت از انسان بازخواست می شود نماز است اگر
قبول شود دیگر اعمال هم قبول می شود و اگر رد شود اعمال دیگر هم رد می شود را نشنیدی ؟ این که اگر نماز نخونی خدا می بخشه باعث سست ایمانی می شه ، انسانی که نماز نخونه ، روزه نگیره ، اهل خمس و زکات نباشه و... این اسمش مسلمونه ؟ این که همون داستان شیر بی یال و دم و اشکم مولاناست.
نکته بعد اینکه ، اگر من راضی باشم به کسی نزول بدم او در آمدش حلاله ؟ اگر من راضی باشم از کسی مشروب بخرم درآمدش حلاله ؟ و... برادر عزیز ، خوانندگی و قوالی زن برای مرد و شنیدن صدای خوانندگی زن نامحرم برای مردان حرامه. این گونه حرام ها که حرمتشون از جانب خدای متعال و معصومین بزرگوار وضع شده الی الابد حرامند و در آمد از راه حرام هم باعث حرام شدن اون پول میشه . شاید بگی اون که مسلمون نیست . منم میگم شما که مسلمونی و اینو میدونی نباید حکم به حلال بودن این کار بدی.
نکته بعد هم اینکه من اطلاعی ندارم از چیزهایی که خونده ولی طبق متن خبر ایشون آهنگ هایی برای دوستی ک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
م.ظریف عزیز من از خودم حکم ندادم و حدیثی را که گفتید را هم قبول دارم . منظور من این بود که خدا در نهایت همه اعمال خوب و بد را میبیند و این ناشی از عدالت سرشاری است که ذره ای از آن را درعدالت حضرت علی (ع)دیدیم . قطعا خدا گناهان کسی را که رد ظاهر نماز میخواند و در عمل کم فروشی و گرانفروشی میبیند و همه آنها را حساب خواهد کرد .
در مورد اعمال شکیرا هم باید بگم اون مسلمان نیست که بخواد پایبندی به ایم مسایلی که گفتید داشته باشه . اگر مسلمان بود قابل نقد و مواخذه از دید احکام اسلام بود و در نهایت خداست که در مورد همه قضاوت میکنه چون از ذات واقعی افراد اطلاع داره .
در مورد گوش کردن به آهنگ صدای زن یه نکته بگم و اینکه به نظر شما هدف پیامبر از صدور این قبیل احکام چه بود ؟ هدف جلوگیری از به فساد کشیده شدن است منتها یه نفر با شنیدن صدای حرف زدن معمولی یه فرد ممکنه به فساد کشیده بشه که در اینصورت باید خودش با توجه به وضعیتی که داره احتیاط کنه یکنفر دیگه اصلا شنیدن صدای آواز زن یا مرد براش فرقی نداشته باشه و اصلا به فساد فکر نکنه . پس دقت کنید هدف از صدور این احکام جلوگیری از به فساد کشیده شدن است و وسیله رسیدن به این هدف احکام هستند . قطعا میدانید که احکامی نیز وجود دارد که به حرف زدن زن با صدای معمولی خود را نیز جایز نمیدان . شاید باور نکنید ولی خودم به شخصه خانمی را میشناسم که در دهانش ریگ کوچکی میگذارد تا در برخورد با مردم صدای زنانه و واقعی او را نشنوند !
بسیاری از این احکام مربوط به زمانی هستند که پیامبر باید با یکسری اعراب جاهل سر و کله میزد و همانطوریکه بسیاری از این احکام تا به حال بنا به شرایط جوامع مختلف تغییر کرده اند بقیه احکام به خصوص احکامی که فقط خوب یا شر بودنش گریبان خود شخص را میگیرند بستگی به قوه تشخیصش دارد و صد البته اگر اشتباه کند تاوان سختی نیز خواهد داد .
سليم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چرا دوتا چيز تابلو كه مثل همن با يه اثر وضعي رو با هم مقايسه مي كنين؟ خب بابا هم اون نميره بهشت هم اوني كه تو لباس دين و با نماز و ريا به دين خيانت ميكنه...اينا تو يه گروهن عزيز نه مقابل هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کیسه خلیفه می بخشن
میان اول ملت ها رو به خاک . خ.ن میکشن و بعد کمک میکنن!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون ناشناسی که نظرش از همه طولانی تره اسمش سعیده خیلی جاها با همین اسم همین حرفهای تکراری رو زده
منافق
عبدالکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۲۳۱
خوب این جایزه چه ربطی داشت به معتمد آریا و فرهادی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونا که تا حالا این جایزه رو نگرفتن
دنبال بهانه هستین تا به اینا گیر بدینا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه همه ی اجیر شدگان صهیونیزم ما رو به یاد سینمای خودمون و خائنین آن می اندازن.
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی پرتی
برو خبرهارو مجدد بخون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۴
چه عجب دستش رو پوشوندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاشکی خودش هم عقل داشت روی کارهای زشت خودشو میپوشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو باید چشماتو بپوشونی اگه به گناه میوفتی نه اون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی دست شکیرا کارهای زشته ؟ :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر ناشناس دوم ادم عاقل باید چشمشو بپوشونه!!!!!!! عقلش همین قدره دیگه بیشتر نمیفهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه ناشناس عزیز روسری روی سر هست که باید روی گردن انداخته بشه . بعد جلابیبهن اشاره داره به مقنعه . جلابیب موی سر و گردن رو باید بپوشونه ... برو دوباره بخون . همه ی قران رو بخون . سنت و سیره رو هم فراموش نکن . اگر واقعا حقیقت رو می خوای درست تحقیق کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۱۸۲
حرف درستو جناب کیومرث پور احمد زد که گفت :
اولاً اصغر فرهادی دیپلمات نیست که بخواهد رفتار دیپلماتیک حکومت ایران را رعایت کند. اما حالا که چنین کاری کرده، من پیشنهاد می کنم وقتی به ایران برگشت، به جرم این که با آنجلینا جولی دست داده او را شلاق بزنند! اصغر فرهادی را به دادگاه ببرند تا معلوم شود که دست دادن با زن نامسلمان چند ضربه شلاق دارد. بعد شلاقش بزنند! این خیلی خوب است و تکلیف دیگران را هم روشن می کند. مجلس هم که تصویب کرده است مجازات آنتن ماهواره داشتن شلاق است. اساسا شلاق خیلی کارساز است و همه مسائل را حل می کند ،‌تردید نکنید . به خصوص شلاق زدن فرهادی دل بعضی ها را خنک می کند .
شانشور نشه صراط عزیز !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه تو هم ازترس شلاق فرار کردی به کشور اصلیت ! ! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست ندادن مرد با زن نامحرم قبل از اين که پروتکل وزارت خارجه جمهوری اسلامی باشد، حکم خدا و پيامبر است. اگر پوراحمد مثل فرهادی با خدا و پيامبر کاری ندارند تقصير جمهوری اسلامی چيه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از ایران توی قرآن تا جایی که من خبر دارم فقط یه آیه اومده ! اگه تو قرآن با هم جایی دیگه هست بگو یاد بگیریم در ضمن یکیار دیگر آیه مربوط به پوشاندن دستها و گریبان که تازه اون هم هیچ ربطی به مو نداره و شان نزولشو بخون و بعد ببین تو چه شرایط اجتماعی بوده !
شفدر باقالی
|
Iran (Islamic Republic of)
از "شانشور" گفتنت معلومه تو هم اهل دلی ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شاید تو یک آیه خوانده ای و فکر می کنی فقط یک ایه آمده سوره نور و سوره ی احزاب را کامل بخون و این قدر تفسیر به رای نکن. ( سایر سوره ها رو هم بخون به طور کامل و این قدر احکام ناحق صادر نکن )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه ناشناس آخر :
آیه 59 سوره احزاب "
اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهاى خود را بر خود فروتر گيرند اين براى آنكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند [به احتياط] نزديكتر است و خدا آمرزنده مهربان است "
آیه 31 سوره نور
"و به زنان با ايمان بگو چشمهاي خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گيرند، و دامان خويش را حفظ كنند، و زينت خود را جز آن مقدار كه ظاهر است آشكار ننمايند، و (اطراف) روسريهاي خود را بر سينه خود افكنند (تا گردن و سينه با آن پوشانده شود) و زينت خود را آشكار نسازند مگر براي شوهرانشان يا ..." کجای این آیه از واجب بودن پوشاندن موی سر حرفی زده شده ؟ بگو تا ما هم بدونیم !
شما بهتره بری دنبال عمل به آیه 32 که گفته "مردان و زنان بي همسر را همسر دهيد " چون ریشه تمام فساد حال حاضر این مملکت همین است .
لطف کن خودت بهم بگو تو کدوم از این آیه هایی که میگی به طور واضح و صریح گفته شده که واجبه که زن موهای خودشو از نامحرم بپوشونه حتی اگر مسلمان نباشه و در یک کشور به ظاهر اسلامی حجاب رعایت کنه ؟
دلیل حساسیت نظام به بحث حجاب این است که چون ما اسم اسلامی را یدک میکشیم ولی در اصل در بسیاری از موارد خلاف آن را بخصوص در سیستم ربا خواری اقتصادی و بانکی کشور میبینیم نیاز است تا این آخرین سنگر از دست نرفته در عرصه ظاهرسازی حفظ شو حتی به حجاب نصفه و نیم بند کسانی که روسری سر کردنشان ننگ برای اسلام است برای ظاهر سازی راضی شدیم .
صراط خواهشا کامل منتشر کن تا اگر واقعا منحرف شدم و نمیدونم خدا تو قرآن چی گفته و منظورش چی بوده به راه راست هدایت بشم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط ازت ممنونم که نظراتمو کامل منتشر میکنی . اول دیر منتشر کردی از دستت ناراحت شدم ! بلاخره همینجوری که ازت ایراد میگیرم باید از کار درستت هم تجلیل کنم دیگه ! اگر این فضای باز اظهار نظر هرچند ناقص در همه اجزای جامعه وجود داشت میتونیستیم بسیاری از اختلافهارو از بین ببریم با گفتگو .
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر شخصي من اينست كه:
1- رفتن به كشورهاي متخاصم با اسلام و ايران، و پا گذاشتن در خاك آن‌ها، اگر براي راهنمايي و ارشاد آن‌ها نباشد، جايز نيست.
2- دست دادن با نامحرم، خلاف شرع مقدس اسلام و حرام است. اگر از طرف شخصيتي حقوقي باشد، مثل نماينده سينمايي يك كشور، آنگاه خلاف حقوق مردم آن كشور هم هست.
3- زير سؤال بردن جمهوري اسلامي ايران، توسط آقاي فرهادي با اين عبارت كه كشور من، يك بيمار لاعلاج است، قطعاً خيانت است به كشور و شهدا.
4- پخش فيلم جدايي نادر از سيمين در اسرائيل و عدم اعتراض كارگردان فيلم، تير خلاص است به ارزش‌ها. مشروعيت بخشيدن به اين رژيم سفاك كودك كش، به هر شكل، با زبان يا با رفتار يا با نگاه، با حرف زدن يا حرف نزدن، به هر شكلي كه باشد، جنگ با اسلام و قرآن است.
5- ترجمه فيلم جدايي نادر از سيمين در سرزمين‌هاي اشغالي با اين مضمون كه:
سيمين قصد مهاجرت به اسرائيل براي بدست آوردن آينده‌اي بهتر براي فرزندانش دارد و ... ، تير خلاصي است به حاميان نزديك بين فرهادي.
6- بيان وابستگي به فتنه سبز توسط كارگردان جدايي نادر از سيمين به اين شكل كه:
من خود را مديون جنبش سبز مي‌دانم...
ادامه شورش بر جمهوريت نظام و آراي مردم است.
نتيجه‌گيري شخصي من:
آيا جاي آن نيست كه همگي با هم، در برابر اين سينمايي كه به جنگ انقلاب آمده متحد شويم؟ آيا دوران انفعال در برابر سينماي مهاجم، تمام نشده است؟
آيا نبايد از سايتهايي چون "صراط نيوز"، "فارس"، و ... كه مي‌دانيم ارزش‌ها برايشان هنوز مهم است، توقع داشته باشم در برابر اين هجمه‌ها بتازند و در لاك دفاعي فرو نروند؟
تا كي بايد خيانتها در صدا و سيما، افتخار معرفي شوند! آن وقت افتخارات واقعي و الهي، خيانت؟!
آيا حزب الله و حزب اللهي‌ها همچنان بايد در كنج رينگ، مشت بخورند و بعد يكي‌ از وسط ما بيايد بگويد البته قبول داريم اين جواز افتخاراتي است براي كشور!!!!
وقت آن نيست كه به فرهادي‌ها، تهمينه ميلاني‌ها، معتمد آرياها و... اين حديث را متذكر شويم كه:
"اگر دين نداريد، لااقل آزاده باشيد."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه مفسرین بی سواد
میشه بگین پیامبر و 12 برای چی امدن؟ حتما برای اینکه بشینن پای تفسیر شماها تا حکم حجاب رو براشون روشن کنید!!!!!
کم سواد همه چی که توی قران نیامده - مفسر ایات پیامبر و امام معصوم است نه شماها-مفسرین فعلی هم پیرو انان هستند نو خودشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع ، هستیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع
اسمی از تاثریا نیاوردی
چقدر زیرکانه تمام عقده های دلشان را بر سر شخصیت چادری فیلم خالی کردند و او را شخصی منفور در دلها باقی گذاشتند-دست اخر هم ابزار قتل معرفی شد: چادر- امیدوارم به زودی جواب این خدمتشان به چادر حضرت زهرا را بگیرند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۴۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۱۰
۳
آقای ناشناس مثل اینکه شمامنبع اطلاعات دقیق ولی بی ارزشی در مورد شکیراهستید. اینگونه مغز خودرابالاطائلات (لاطاعلات؟) پرکردن باعث یبوست سلولهای مغزیتان میشود، البته هنوزبرای معالجه وقت دارید.
و اما من با شما تا حدودی موافقم که عملکرد دزدان مال مردم در بم بسیار مشمئزکننده است وشاید جهنمی، ولی نتیجه گیری شما بسیار نامعقول وبیراهه بود.
شما عمل بد یا عمل به ظاهرخوب ایشا را باعمل بد دیگران مقایسه نکنید. لطفآ به نکات زیر مداقه فرمائید.
۱ـ ازشما که درایران زندگی خوب بود کمی هم مسأله راباضوابط اسلامی نگاه میکردید (شماکه جهنم رابلدید، بهشت را هم یادبگیرید). لیکن اگردین ندارید لآقل آزاد مرد باشید، خارج ازاین دو، انسان هرزه وخود فروخته است.
۲ـ شمآاگرشکیرا واعمال ایشان را میدانستید اینگونه سخن به گزاف دردفاع نمیزدید.
۳ـ اگراز نظرشما تأييد، معاشرت وبآرزش نشان دادن عملکرد صهیونیستهای خون آشام که بسیاری از کودکان مظلوم وبی پناه فلسطین را زنده بگور میکنند جنایت نیست، من را باشما حرفی نیست.
۴ـ زرق وبرقی که این بیشرمان در قالب این جایزه وآن جایزه راه انداخته اند بیشماراست. متأسفانه انسان بی ظرفیت یا منحرف برایشان چهچهه وکف میزنند.
۵ـ این چه افتخاریست که شمایا کار شما توسط یکعده دزد جنایتکارموردد تأييد قرار گرفته وجایزه بگیرد. اف برشما اگربآاین سبکسریها همگن وهمدلید.
واما ینکه فرمودید شکیرا کار خیر زیاد میکند، توجه فرمائيد که خیلیها برای خود مطرح کردن یا تظاهراست. ضمنا
۱ـ بیشتر مواقع آنها چند برابرش را بطرق مختلف ووغیرمستقیم پس میگیرند.
هر که خورد مال قجر کنجدی
شب بخورد، صبح دهد سنجدی
۲ـ حسن فعل تنها کافی نیست، مثل کار باصطلاح خیر همین افراد است.
۳ـ حسن فاعل لازمه به ثمررسیدن حسن فعل است. اینچنین فاعلی انسان هدایت شده است
۴ـ فعل نیز باید جهت رضای حقتعالی باشد حالا بگذریم سرا یا علانیه
مطلب بسیار است ودراین مختصر نمیگنجد. همینقدر بدانید هنرمندان شما (بجز عده معدودی) خیلی بیهنرند و به بیراهه رفته اند. خیلی پز این جایزه هارا ندهید.
به امید بصیرت همه رهروان راه حق. والسلام
دکتر ری (بلاد غربت)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوست عزیز .... جدیدم در جواب دوستان هنوز منتشر نشده ولی باید اینو بگم که من خوب میدونم شکیرا کیه و چه کارهایی کرده . نمیتونید منکر بشید که اگر یک آدم فاسد کار خوبی انجام بده خدا اونو نادیده میگیره . من از هرکسی که از جنایات رژیم نژادپرست اسراییل دفاع کند بیزارم البته به شرطی که این دفاع بصورت علنی باشد و جوایزی که گفته شد ربطی به حکومت اسراییل ندارد و از طرف دولت فرانسه است و هرکسی این جایزه را میگیرد دلیل بر آن نیست که از جنایات اسراییل دفاع کرده ! مثل شهرام ناظری و مرحوم حسابی و همون افرادی که بطور مثال گفته شد .
در مورد نیت این افراد از کمک به خیریه شما در جایگاهی نیستید که از نیت این افراد خبردار باشید تا بتونید قضاوت کنید و فقط کار خداست ! در ضمن تو ایران هم خیلیهارو داریم که در طول سال نزول میخورن و همه غلطی میکنن بعد محرم که میشه میشن مرید امام حسین (ع) و به خلق الله نذری میدن !
در آخر اینو بگم که اگر واقعا شکیرا علنی از جایتهای اسراییل دفاع کرده قطعا از دفاع نمیکنم و قابل سرزنش هم هست ، اما من در بینشم بین وقایع و افراد تفکیک قایل نمیشم .
اگر جنایتهای اسراییل را بر علیه مردم فلسطین را محکوم میکنم بدون تبعیض جنایات اسد را بر علیه هموطنانش را بیشتر محکوم میکنم .
همچنین از حقوق مسلمانان چین و روسی هم دفاع میکنم . از طرح استقلال کوزوو که آمریکا از آن حمایت میکند هم با وجودی که آمریکاست ولی چون در جهت منافع مسلمانان منطقه بالکان است دفاع میکنم و از مواضع روسی در قبال به رسمیت نشناختن کوزوو بیزارم !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سوریه حمایت نمیخواد چون معترضان به اندازه کافی مسلح هستند برادر بی بصیرت! علت دفاع ایران از سوریه به عنوان اولین محور مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است. اصلا داستان اعتراض در سوریه واسه این ساخته شده تا امثال شما مثال داشته باشین واسه طفره رفتن، و الا اظهر من الشمسه که جنس معترضان سوری از جنس معترضان جنبش سبز ایرانه نه از جنس بیداری اسلامی یا بهار عربی، این قدرت تشخیصه که آدم ها رو از هم جدا میکنه، در مورد اون قسمت حرفت که این جایزه جنبه سیاسی نداره باید عرض کنم که صد در صد سیاسی است و کشور فرانسه متاسفانه اسیر صهیونیست جهانی است. به عنوان کسی که تو فرانسه زندگی میکنم باید بگم کم هزینه ترین سبک جنگ بین اسلام و صهیونیسم در حال حاضر ایجاد اختلال در استدلال افرادی است که در لب مرز منافق و مومن سرگردانند، مواظب باشید این لبه بسیار باریک است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس عزیز از فرانسه من هم مواظب این لبه باریک هستم و انشاالله خدا به درستی هدایتم کند . شما هم مراقب این لبه باریک باش تا به صرف اینکه ما متحد سوریه هستیم و به قول شما اخرین سنگر مقاومت (که در عمل در 40 سال اخیر حال جرات انجام هیچ عملیات نظامی ضد صهیونیستها نداشته !) چشم به روی اشتباهات و جنایات علنی بشار اسد نبندیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۵
۵
نورا نوری نورو
به روانپزشک مراجعه کن ظاهرا عقده مطرح شدن داری چون همه جا با اسم خودت نظر میدی خیلی ها نظر میدن ولی اصرار به زدن اسمشان ندارند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بهت حق میدم،شما به شفافیت و صداقت هیچ اعتقادی ندارین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو آدم شفافی نیستی . اصلا به نظرم نورا هم اسم اصلیت نیست . تو هم مثل بقیه ی همفکرانت به این جا آمده ای تا احکام خدا را مورد بی احترامی قرار بدی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند . منگول ها( .............)
هم البته باید اظهار نظر نکنند!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بوی سوختی!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی شک!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افسوس اون چیزی که توی پرانتز بود انگ عقاید شیک تو بود.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۵
لبهاي پير مردرو !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از مخلوق خدا ایراد نگیر دوست عزیز چون ما مسئول رفتارمان هستیم نه ظاهر و بدنی که به امانت در دست ما است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عوقققققققق
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بی ادب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۵
دقت در خواندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها قصد مخالفت با دین و صهیونیست پرستی ندارن
امثال معتمداریا و ترش عبادی و .... مثل بچه ها فقط ارزو دارن یکی براشون دست بزنه -
حتما دیدین بچه وقتی فحش میده و بزرگترها میخندن ، چون درک درستی نداره فکر میکنه کار قشنگیه بنابراین بازم میگه
انصافا اینها منتظر سوت و کف نیستن؟ به نظر من قصد بی دینی ندارن مشکلشون فقط همینه قبول ندارین از روانشناسها بپرسید
البته کم کم مثل ترش عبادی گندیده میشن چون عاقبت راه ابلیس همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا نشان لژیون دونور فرانسه شده جایزه صهیونیستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۴
این شکیرا نصفش مسلمونه ها...در جریان باشید :)
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
- پسرنوح(اگه دخترهم بودفرقی نمیکرد)که کلاً مسلمون بود
- سلمان رشدی هم نصفش مسلمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وااااا مگه زمان نوح هم اسلام وجود داشت؟ ما فکر می کردیم 1400 سال از ظهور اسلام می گذره.آدم یاد سریال یوزارسیو می افته که یوسف و بقیه یارانش طوری حرف می زدند آدم فک می کرد شیعه دوازده امامی هستند :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب حضرتعالی اطلاعاتت کمه
پیرو همه پیامبران به علت تسلیم در برابر خدا مسلمان هستند
افتاد؟ برش دار
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۴۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
۶دوست محترم سرشناس ناشناسم. متشکرم که مطالب مرا با سعه صدر خواندید و درشتیهای آنرا زیر سبیل رد کردید. بنا نداشتم پاسخی دهم، لیکن در شما احساس صداقت کردم، لذا ضمن ارجاع شما به نوشته قبلی، فقط به نکات ذیل اکتفا میکنم.
۱ـ در مورد عمل خیر و اینکه از نظر اسلامی چه منظری دارد، شما درایران میتوانید از فیض نظرات بزرگوارانی چون آیت الله جوادی برخوردار شوید. لیکن ملاحظه فرمایید که:
۲ـ کارخیرنه باید هدف باشد نه انگیزه، بلکه یکی از محصولات مقدماتی تقوای عملی (که فرازی بالاترازتقوای علمی 'تئوري') است. حالاشما ممکنست مجادله فرمائید که شکیرا هم شایددارای این تقوا هست وبنده نباید تصوری ناروا کنم، بسیارخوب شما به همین منطق بمانید. نوشتار قبلی حقیر دارای نکات دقیقی است، مجددا عنایت فرمائید.
واما
۳ـ اینکه آقای الف یا ب هم از این قبیل جوایزگرفته اند دلیلی برقداست اینگونه جوایز پوشالی که با هدف خاص ترویج خط بخصوص فکری و برده گیری (یار گیری) هنرمندان ضعیف، همفکر یا خود فروخته ایجاد شده نمیباشد.
۴ـ یا اینکه در فرانسه که مهد بروکراسی و تخنق و جنایات ضد بشری که دربست توسط صهیونیستها اداره وکنترل میشود داده یابرگزارشده مهر تأييدی نیست، بآلعکس عقل سلیم آنرا یکی از دلایل بی ارزشی وضد ارزشی اینگونه مراسم است، مگر آنکه ارزشهای مورد سنجش خدای ناکرده جای خود را عوض کرده.
۵ـ مطلب مهمتر قابل ذکر اینستکه بجز عده بسیاربسیارمعدودی از هنرمندان شما خاصه سینماگران (که مورد بحث سرمقاله نیزبود)، درطول این سی وسه سال پس از یکی از بزرگترین انقلاب ارزشی قرن گذشته است، نه توانسته اند حتی گوشه ای ازمطلب وحق را ادا کنند و نه توانسته اند از نظر هنری حرفی برای گفتن داشته باشند،
۶ـ بلکه اگر نگوئیم خیانت، لیکن چیزی مثل سبکسری، خود فروشی (بعضا)، بی هنری (بسیاری)، بیگانه پرستی، عدم آگاهی، بی تقوایی و ضدیت با اصول انسانی و انقلاب فقط گوشه ای از این معضل میباشد.
۷ـ شما کافیست نگاهی به رفتار باصلاح هنرمندانی که از ایران خارج شده اند بیاندازید، این مقوله برایتان روشن میشود.
۸ـ هرگز فکر کرده اید که هالیوود با هنرنمایی یک داستان دروغ را عمدا وجهت اهداف پلید صهیونیستی به جامعه دنیا با تبحر تغذیه مکنند لیکن باصطلاح هنرمندان شما نمیتوانند حتی گوشه ای از خوبیها، معنویات وانقلاب را ترسیم کنند.
۹ـ یاد گرفته اند فیلمهای بی محتوایی با بزرگنمایی از کمبودهای جامعه را نشان دهند تا بتوانند خوشخدمتی به جنایتکاران جهان کرده باشند شاید مورد تفقد قرار گرفته و جایزه ای هم از این جرثومه های کثیف دریافت کنند که این رشته سری دراز دارد.
دوست محترم، انشاء الله همه شما توفیق داشته باشید تا مطالبی را که با چشم سر نمیتوان دید، با چشم جان ببینید.
دکتر ری
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تمام نکاتی که گفتید را قبول دارم و منظور من از تقوا و کمک خیر جایگاه آن از منظر خداست که از نیت واقعی افراد با خبر است و ممکن است همین خانم نیتش خیر باشد یا تبلیغاتی ولی ما از نیت افراد خبر نداریم و نمیتوانیم در مورد افراد قضاوت کنیم . قضاوت نهایی با خداست .
در مورد جوایز هم باید بگم در همه جای دنیا جوایز رابطه نزدیکی با تفکر آن جامعه دارد ولی باید مراقب باشیم از اعطای این جوایز به عنوان چماقی بر سر هنرمندان خودمان استفاده نکنیم .
اگر به وضعیت گرایش غربیها به اسلام البته نه اسلامی که در ایران داریم دقت کنید میبینید پیروز نهایی ما هستیم حتی بدون جنگ و خونریزی پس دلهره به ذهن خود راه ندهید .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
چرا لب و لوچه اون مرده اونجوری آویزون شده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرده دم گوری چندش
پي كي
|
Germany
|
۱۱:۲۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
چه باذوقن اين صراطيا بازوي محو شدش باسليقه محوشده اييييييييييول اوسسسسسسس
آموزگار مسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۰
درودبرفاطمه معتمد آریاوفرهادی که برای ماایرانیان آفرینند
زنده بادایران آزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام من به آموزگار مسئول
خانم خودشیفته رو فراموش کردین!!!
ضمنا منم مثل شما روشنفکرم و به این شانتاژای خبری اهمیتی نمیدم
--------------
عجب افتخاری!!!
شب های پاریسی خ معتمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مسول یعنی چی؟ برای ما ایرانیان آفرینند چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم
سواد اموزگار عزیزمون همین قدره دیگه-
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
-
صراط جان !
می بینم که پیشرفت کردی
اینبار بهتر از قبل بدن این خانم "ش ک ی ر ا"
رو پوشوندی

=================================
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
مبارکش باشه
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
مبارکش باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
خودمونیما تابلو دست خواهر شکیرا رو سانسوری کردید
نسرین_ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۶
درودبرمعتمد آریاو فرهادی افتخارآفرینان ایران بهتراست تنگ نظری راکنار بگذاریم وبه ایران بیندیشیم
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
كاش لحظه‌اي بينديشيم كه در برابر گفتار، رفتار، و حتي افكارمان هم مسئوليم و بايد جواب پس دهيم.
مواظب باش نسرين خانم كه:
ننگ را افتخار نبيني
بر فعل گناه درود نفرستي
خيانت را افتخار معرفي نكني
دين مداري را تنگ نظري نخواني
ايران را بدون اسلام نپسندي
و درنهايت خودت بينديشي.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام نسرین جون منم روشنفکرم و کارهای خ خودشیفته و خ آریا رو تایید میکنم
حالا شمارتو میدی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمارشو به خیلی ها داده همون وقتی که روشن فکریش گل کرده بود- دیگه به تو نمیرسه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
متاسفانه خجالت میکشم دیگه بگم شیعه امام علی ع هستم.
بی آزار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۵
واعظی پرسیدازفرزندخویش
هیچ میدانی مسلمانی به چیست
صدق وبی آزاری وخدمت به خلق
هم عبادت هم کلیدمعنویست
گفت ازاین معیاراندرشهرما
یک مسلمان هست آنهم ارمنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این کی بود از اب گل الود کوسه گرفت؟
بفرمائید! حالا هی با هم دعوا کنید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به بی آزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
چه ربطی به هنرمندان ایرانی داشت ؟؟؟ ایشون توی کدوم فیلم یا سریال ایرانی حضور داشتن ؟؟
ای صراط شیطون !! از این بنده خدا خوشت میان یه جوری میخواستی خبر خوشحالیتو (جوری که کسی اشکال نگیره ) پخش کنی ها !
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
باسلام
در مورد ناشناسی که آیه 31نور رو اشاره کردن یک سوال داشتم،
آیه 31 سوره نور
"و به زنان با ايمان بگو چشمهاي خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گيرند، و دامان خويش را حفظ كنند، و زينت خود را جز آن مقدار كه ظاهر است آشكار ننمايند، و (اطراف) روسريهاي خود را بر سينه خود افكنند (تا گردن و سينه با آن پوشانده شود) و زينت خود را آشكار نسازند مگر براي شوهرانشان يا ..."
آیا موی سر زینت نیست؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه.
موی سر تو یه چیززینتیه رو کله ی مبارک!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ! مطمئنی حرفت منطقیه؟
اگه زینت نیست پس چرا بیرون میذارن؟
حتما چون زشته بیرون میذارن؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد عزیز
از این مفسرین اسلام شناس توی سایت پیدا میشه
نظرات رو بخون ببین چه چیزهایی از خودشون بافتن و برای دین چه تعیین تکلیفهایی کردن- اگه روشون بشه با خدا هم دعوا میکنن-به زور میخوان نظرشون رو به دین تحمیل کنن ، عجب گرفتاری شدیم ها
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم
ادم کچل زشت نیست ؟ پس معلومه زینته اینکه نیاز به فکر و فلسفه نداره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه کچل زشت نیست.مخلوق خدا زشت نیست. خدا زیباست و زیبائی را دوست دارد.
بیرون نمیذارن خودش میاد بیرون.
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم جواب ندادن-رفتن گل بچینن؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
سانسور نکنید
خوب توجیه کردی و کم آوردی-تو میگی کچل زشت نیست؟ پس خودتو کچل کن
با جوابت معلوم میشه توی سایت چه وظیفه ای داری؟!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که دماغ نداره زشته!!!
پس تزیینیه و باید پوشش واسش گذاشت!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شایدم یه روزی هوس کنم کچل هم بکنم!
................................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای یکی!
یکی هستی انقد توهمت می زنی،دوتا بشی چی میشی!!!!!!!!!!هاهاهاها
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
توهمت؟ منظورت تهمت بود؟ هاهاها
دیروز کچل میکردی عید بود فامیلاتون میخندیدن شاد میشدن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اومدم "ت" رو بزنم دستم "و" رو هم اشتباها لمس کرد جیگر!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
خب بقیه هم وقتی اشتباه مینویسن دستشون اشتباهی یه کلید دیگه رو لمس میکنه
دروغ خوبی بود؟فکرکردی فقط خودت بلدی دروغ بگی ؟قاه قاه قاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
خوشم میاد،صراط اصلا فکر کردی همین شکیرا و امثالهم که هر روز خودتو با مطرح کردنن اسم اینا لوس میکنی، هزارم ثانیه ای
تو زندگیشون به تو و امثالهم فکر نمیکنندو اصلا ذره ای نظر تو و طرفدارات براشون مهم نیست؟
بابا این مغز فریز شده را کی میخواهید از آکبندی خارج کنید؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته شکیرا باید به ما فکر کنه؟!!!!!
ما که کثل شما یکسره دنبال این نیستیم که مردم بهمون فکر کنن- واه واه واه چه حرفا!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
لطفا دوباره بزنید
سعید خان
دقایقی پیش ساعت 21 مردم روی پشت بامها بودند- درسته ظاهرا اونر آبی ولی برای اطمینان گوشهاتو میگرفتی نشنوی-چشمهاتو هم ببند. البته هر دوشون بسته هستن
فدائي رهبري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
پسرشجاع كلا دارمت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
سوال این سایت خبریه یا چت روم داداش ابجی بازی ؟
لااقل اینجا یکم ادم باشید
با خیلی ها بودم