سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
لوموند به کمک موساد شتافت:

افشای نام و درجه دانشمند هسته ای ایران در روزنامه!

بنا بر ادعای لوموند این فرد یکی از برجسته ترین کارشناسان در رشته فیزیک شاخه هسته ای می باشد که با رتبه "سردار" در قسمت صنایع نظامی سپاه پاسداران ایران فعالیت می کند.
کد خبر : ۵۲۴۰۸
"صراط" - روزنامه فرانسوی لوموند در شماره روز چهارشنبه در گزارشی مفصل به بررسی زندگی مخفیانه یکی از دانشمندان اتمی کشورمان پرداخته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط لوموند با ذکر نام این دانشمند هسته ای کشورمان نوشته است  این دانشمند 50 ساله یکی از مهمترين دانشمندان ایران به شمار مى آيد و مدتی است كه از ظاهر شدن در انظار خودداری مى كند.

براساس این گزارش، فرد مذکور همان شخصی است که سرپرستی برنامه هسته ای ایران موسوم به " برنامه 111 " را برعهده دارد.

لوموند در کمال وقاحت در حالی که هنوز تیم بازرسان آژانس در ایران حضور داشتند نوشته است: از آنجا که این دانشمند اهمیت زیادی برای ایران و برنامه های اتمی این کشور داراست، دولت ایران از10 سال پیش او را تحت کنترل کامل امنیتی قرار داده است، به طوری که هیچگونه تصویر یا مشخصاتی از این دانشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. تا کنون هیچ کدام از هیات هاى بازرسى آژانس بین المللی انرژی اتمی نتوانسته اند با وی دیدار کنند.

بنا به این گزارش، این فرد یکی از برجسته ترین کارشناسان در رشته فیزیک شاخه هسته ای می باشد که با رتبه "سردار" در قسمت صنایع نظامی سپاه پاسداران ایران فعالیت می کند.

این دانشمند ازجمله دانشمندان ایرانی است که در فهرست افراد مورد هدف موساد اسرائیل برای ترور قرار دارد.
 
لازم به ذکر است که جاسوسان آژانس امروز از کشور خارج می شوند اما اعلام کرده اند که 20 روز دیگر دوباره باز خواهند گشت.
 
این افراد با عنوان "بازرس" به کشور وارد می شوند و حتی در هنگام خروج از هواپیما اجازه حمل بارشان را به کسی نمی دهند و هرگز ساک هایی را که با عنوان"پیک سیاسی" بدون بازرسی وارد کشور می کنند، از خود دور نمی کنند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۲
۲
کیف انها پر از ابزار جاسوسی و شاید مواد رادیو اکتیو باشه و تازه این فرد را هم معرفی نکرده اند و می خواهند بگویند تا زمانی که تمام تجهیزات نظامی و هسته ای و نام نظامیان و مسولین هسته ای ایران را به ما ندهید ما باور نمی کنیم که این فرد وجود ندارد و ذهی خیالی باطل و به همین خیال باشید!
ناشناس
|
Kazakhstan
مثلا یه سگ آموزشی هم نمیتونه بدزدتشون؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۶
نازی جان !! اگه صدا و تصویر رو داری بی زحمت تعداد ( و ) هارو کم کن چون بدجوری بنیان برافکنه !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
"و" ها مشکلی نداره "بنیان" بعضیها سسته!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
و هم اینک یکی از سخنان گهربار یکی از پیامبران بنیان سفت !!! آخرالزمان نوراااااااااااااااااااااا

"و" ها مشکلی نداره "بنیان" بعضیها سسته!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۲
باید یقه هفته نامه ع.... ( ع.... خیانت) را گرفت و به انها در مقابل تیتر اینکه نمی شود اینترنت را قطع کرد باید گفت درسته نمیشه اینترنت را (با اینترنت ملی) قطع کرد و کسی هم چنین خیالی ندارد بلکه برنامه این است که ما اینترنت را مدیریت و کنترل و سودمند و بی ضرر کنیم که با اینترنت ملی چنین امکانی فراهم می شود و دسترسی کاربران به امنیت و سرعت بالا و اینترنت ارزان برای دانلود و کارهای انلاین بیشتر شده و تهاجمات فرهنگی و امنیتی هم کاهش می یابد . و به انها باید گفت اگر وزیر ارتباطات و ارشاد و تمام دنیا را هم علیه این اقدام متحد کنید باز ما می گوییم : ما میتوانیم و خواهیم توانست .
نورا
|
Kazakhstan
نمی شود داداش،بیخود زور نزن!
ناشناس
|
Kazakhstan
ناشناس محترم نمونه مدیریت شما را در صدا و سیمای میلی دیدیم . واقعا عاشق این دلسوزی بی حد و حصر شما عالیجنابان برای مردم هستم . چون مردم شعور ندارن خوب و بد را تشخیص بدن و شما باید براشون تعیین تکلیف کنید . همینطوری که شما از کار کشورهای خارجی ایراد میگیرید باید جنبه ایراد گرفتن دیگران را هم داشته باشید . البته شما دوست دارید تا هر کاری خواستید بکنید کسی هم خبردار نشه .
..........................
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۶
مزخرف می گویند فقط خیال پردازی کرده اند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۱
یعنی شما انقدر ساده اید که فکر می کنید این لیست قبل از لوموند دست اسرائیل نبوده؟؟؟؟؟
سعید
|
Canada
|
۲۰:۲۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۲۸
یک سئوال برای من مطرحه اگر داشمند کارهای صلح آمیز انجام میدهند چراباید اسمشون مخفی باشه؟
hajix8867
|
Canada
چون اربابای یانکی تو به هیچکی رحم نمی کنن اینو تاریخ نشون داده
راستی خیلی واسم جالبه چه قدر بهت پول می دن تا ای ن چرندیاتو بنویسی تعجب می کنم از صبح تا شب تو سایتای مختلف پلاسی
ناشناس
|
Canada
به این دلیل که دشمن تروریستی داریم که برای رسیدن به هدف شوم خودش، حتی از کشتن دانشمندان هم ابایی نداره. راستی چی شد که شما فکر کردی اسم و نشان هیچ دانشمند مهمی در امریکا مخفی نیست؟!!
فعالیت هسته ای کشور زیر نظر آزانس هست ولی نکنه شما انتظار داری اسم و آدرس و مشخصات خانواده همه دانشمندان و عوامل رو به ارباب ها گزارش بدیم؟!! این قسمت در هیچ معاهده ای قید نشده!
ناشناس
|
Canada
آقا سعید اگه پاسخ این سوال رو ندونی که واقعا باید بگم متاسفم، اونایی که اسمشون رو بازرسا اعلام کردن الان کجان آیا آمریکا و اسرائیل و انگلیس اجازه ی زندگی به اونها دادن!!! واقعا متاسفم از اینکه شما این حرفا رو میزنی. جاسوسای آژانس هم که کارشون مشخصه پس نباید اسم این دانشمندان به هیچ وجه رسانه ای باشه و دولت ایران وظیفه اش اینه که با تمام توان از اونا حمایت کنه.
حسين
|
Canada
چون اول مي كشن بعد بررسي مكنند
حسين
|
Canada
چون اول مي كشند بعد اگر فرست شد بررسي ميكنند فعلا به علت ذيق وقت پرونده هاي سي ساله درنوبت بررسي است
نورا
|
Canada
انقد بدم میاد از اینا که هی ارباب ارباب میکنن!
سعید
|
Canada
حاجی شاید خودت ارباب داری همه رو با ارباب میبینی. از قدیم گفتن کافر به کیش خویش بیند. دیگه ما عادت کردیم شما هر وقت بخواین جواب بدین یک فحشی متلکی از این کلمات ارباباتون و ارباب و اینها بشنویم اینها بیشتر از نداشتن جواب منطقیه وگرنه کسی که جواب داشته باشه هیچ وقت به مخاطبش فحش و متلک نمیگه.

اگر بشما و دوستان شما پول میدن که جواب بدید و به بنده فحش بدید لابد به بنده هم پول میدند. اینهم از مسلمانی و منطق ارزش گرای شما که فکر می کنید هر کسی مخالفش ماست حتماً بهش پول میدهند. نه عزیزم انگیزه شخصی دارم با این چیزها هم ول نمی کنم.
نورا
|
Canada
حسین جان
فرست نهو فرصت!
ذیق نهو ضیق!
hajix8867
|
Canada
نه سعید من نه اربابی دارم و نه ساندیسی خوردم و نه حتی یه بار در راهپیمایی شرکت کردم ولی هرگز بین ایران و کشورهای زورگو که تو واسشون مملکتتو می فروشی اونا رو انتخاب نمی کنم واقعا براتت متاسفم مرگ بر وطن فروش
hajix8867
|
Canada
در ضمن یادم رفت بگم که اگه واقعا انگیزه شخصی داری بیشتر برات متاسفم چون که در اینصورت حتی از نعمت دلارهای کثیف امریکایی هم خودتو محروم کردی دیگه شما واقعا خودتو مفت مفت فروختی یه خورده از هم قطارات تو voa & BBC یاد بگیر
سعید
|
Canada
حاجی جان از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خویش بیند. تو صرفاً بخاطر اینکه من با عقیده و نظرت مخالف هستم به ارباب داشتن متهم میکنی و البته این سیره همیشگی شما بود نتنها شما بلکه تمام حکومت های توتالیتر همیشه مخالفان خودشون رو به بیگانگان متصل می کنند همونطور شوروی میکرد قذافی میکرد و محمدرضا شاه پهلوی میکرد.
وطن فروش فقط اونی نیست که با اجنبی رابطه داره کسی که برای چهار روز یشتر بر سر قدرت ماندن دارایی ها و امکانات کشور رو بباد میده و کشور را در معرض جنگ و تحریم و کشمکش با همسایگان قرار میده و مقدمات تاخ و تاز ویرانی رو فراهم می کنه از هر وطن فروشی بدتره. اگر وطن دوستی به اینها باشه که صدام حسین و طالبان و امثالهم وطن پرست تر از شما بودند. ببینید چطور هم کشورشون و هم منطقه رو عرصه جولان اجنبی کردند و چطور بهانه حضور بیشتر به بیگانه دادند تا بفهمید وطن فروشی و وطن پرستی یعنی چه.
حامی ولایت
|
Canada
دوست عزیز سعید جان
جواب سوالت کاملا واضح هستش،اگر تاریخ رو یکبار ورق بزنی متوجه میشی که لیبراسیم جهانی از همون اوایل جنگ جهانی دوم به دنبال این بود که دانشمندان آلمانی رو یا ترورو کنه یا به سمت خودش بکشونه!که نمونه بارزش آلبرت اینشتین هستش.
همیشه زور و قدرت میخواد همه چیز برای اون باشه و بقیه بردگان اون!
و اگر هم کمی در مورد فراماسونری تحقیق کنی متوجه میشی که این دقیقا آیین برده داری فراماسونرها ست که میگن مردم باید گوسفندان ما باشند.
خب الان یک ملتی عظیم با افکار و عقاید فراماسونرها مخالف هستند پس طبیعی هستش که بخواهند دانشمندان و عالمان ما رو از بین ببرند!دیگه نمیدونم چقدر واضح تر بهت توضیح بدم.انشالله که متوجه شده باشی
سعید
|
Canada
حامی ولایت جان
انیشتن یهودی بود و اگر در آلمان مانده بود حداقلش این بود که اعدام میشد. مگر اینکه شما بخواهید یهودی ستیزی هیتلر رو نفی کنی که اون داستان دیگست فقط هم انیشتن نبود که بخاطر ترس از نژاد پرستی نازی ها فرار کرد. حتی اگر نمی کشتنش بخاطر یهودی بودن محروم از تدریس و تحقیقش می کردند.

شما دلیلی دارید که غرب در طول حکومت نازیست و حتی بعد از آن با زور کسی رو به آمریکا آورده. لطفاً سند بیار.
اون کسانی که شما دانشمند خطاب می کنی(چون متاسفانه دانشمند از دید شما فقط کسیه که در امورد نظامی و موشکی و هسته ای باشه) مشغول طراحی موشک های با برد بالا و بمب اتمی برای رژیم هیتلر بودند که بتونه راحت تر اروپا و دنیا رو ببلعه و در واقع سرباز جنگی بودند بنظرت میشه کسی چشمش رو روی هم بزاره و بزاره دشمنش به سلاح های مرگبار دسترسی پیدا کنند؟
خود شما در همان ابتدای جنگ سایت اتمی اوسیراک عراق رو بمباران کردید که بعد هم اسرائیل اونو کلاً ویران کرد. آیا حمله شما بمنزله مقابله با علم و دانش بود. آیا اگر صدام حسین الان بود و در اون سایت یا سایت های دیگه تحقیقات هسته ای و موشکی انجام میداد هینطوری دست روی دست میذاشتید؟

اینکه فراماسونر ها کی بودند و کی هستند و با شما چه نسبتی دارند خودش یک بحث طولانیه شما می تونید هرچیزی روی زبان اونها بگذاری ولی مشخصاً من این جمله رو از چندتا از روحانیون ارشد شما که نقش ایدولوگ دارم شنیدم و با استدلال شما می تونم نتیجه بگیرم که احتمالاً اونها هم .........................
ناشناس
|
Canada
وطن فروشی یعنی اینکه وقتی دشمنت، دانشمند هموطن تو را ترور می کند و به شهادت می رساند، این عمل وحشیانه را توجیه و ماست مالی کنی و به شکل بی شرمانه (و البته بدون ارائه کوچکترین سندی) ادعا کنی آن دانشمند در حال ساخت بمب اتم بود.
وطن فروش و نوکر ارباب، یعنی اینکه چشمت را به روی جنایت اربابت در استفاده از بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی ببندی، و بگویی ایران در پی ساخت بمب اتم است. آن هم به شکل طوطی وار و به تقلید از همان ارباب جنایتکار که خودش، سابقه استفاده از بمب اتم را دارد.
باز هم می گویید واژه وطن فروش،یک تهمت است؟!!!
سعید
|
Canada
ناشناس عزیز. کسی توجیه نکرده هر کشوری برای حفظ قدرت خودش دست به هرکاری میزنه شما هم مطمئن باش که مقصود اصلیتون سلاح هسته ای وگرنه اینهمه هزینه پاش نمی کردید. کسی توجیه کننده جنایت های آمریکا نیست ولی با توجه به شناختی که ما از طرز فکر شما عزیزان داریم شک نداریم که اگر شما قدرت آمریکا رو داشتید از این لحاظ آمریکا رو تو جیب میذاشتید و هر هفته هیروشیما و ناکازاکی داشتیم.
hajix8867
|
Canada
یعنی هنوز باورت نشده هسته ای یه قضیه ای که علم کردن واسه فشار روی ما
کاش حداقل کمی راجع به بلایی که سر مصدق سر ملی کردن نفت اوردن یه خورده می خوندی اون قهرمانو مثله اینکه جنایت کرده به دادگاه لاحه کشوندنش انگلیس ملی کردن صنعت نفتو اقدام علیه امنیت جهان اثلام کرده بود دقیقا مثله هسته ای و الی اخر
سعید
|
Canada
حاجی
زمان ملی شدن صنعت نفت ما منبع درآمدمون نفت بود، نفت هم تو چاهای خودمون بود، پالایشگاه هم داشتیم و از نفت داشتیم استفاده می کردیم.
در مورد بقول شما غنی سازی اورانیوم.
ما چقدر اورانیوم خودمون داریم؟
چرا داریم دربه در تو زیمباوه و کشورهای آفریقایی دنبال اورانیم می گردیم؟
الان چند تا نیروگاه داریم که اورانیوم احتیاج دارند؟ سوخت اونها رو الان داریم یا نداریم؟
آیا از استخراج و پالایش نفت هم میشد بمب درست کرد؟
چرا الان امتیاز بهره برادری و همه چیز رو مثل زمان قاجار دربست به چین و روسیه دادید؟
آیا قبل از این ماجراها زمانی که ما درخواست مواد رادیو پزشکی از کشورهای دیگه میدادیم آنها درخواست ما رو رد می کردند؟ آیا بعد از اینهمه سر و صدا تونستید مواد رادیو پزشکی مورد نیاز مرکز پزشکی خودتون رو درست کنید؟
آیا هزینه های این پروسه هسته ای شدن از لحاظ مالی با نفعی که از تولید برق هسته ای بدست میاد برابری میکنه؟
چرا ما با وجود داشتن امکانات مثل انرژی خورشیدی و بادی به این حد که در این مسئله سرمایه گذاری کردیم در اونها سرمایه گذاری نکردیم؟
چه دلیلی وجود داشت سالها کار روی این پروژه مخفی و زیر کوه باشه؟
آیا فکر می کنید هر کسی فناوری هسته ای داره کشور خوشبختیه؟
چرا ژاپن و آلمان تصمیم گرفته اند تاسیسات اتمی شون رو تعطیل کنند؟
امیدوارم منتشر بشه
aref
|
Canada
ببینید چگونه فردی با نام سعید بحث رو به انحراف کشید
( البته خواب هایش را تعریف می کند!!)
ولی به هر حال هنر و حوصله خوبی در تایپ کردن دارد
فکر کنم حتی یک روزنامه نگار حوصله این همه تایپ کردن را ندارد.....
ناشناس
|
Canada
جالبه! این سعید به امریکا که از بمب اتم استفاده کردن کاری نداره، بعد به ایران اسلامی گیر میده که "چون ارباب من گفته شما دنبال بمب هستید، پس حتمآ هستید" !! و نظام ایران رو به خاطر گناه نکرده محکوم می کنه. خدا را شکر به خاطر این دشمنان بشدت عاقل! نظام.
ناشناس
|
Canada
سعید ای کاش عکس های تظاهرات مردم امریکا و کانادا در محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی رو میدیدی، کاش اون مرد امریکایی رو میدیدی که چطور از کشته شدن دانشمند ایرانی اظهار انزجار میکرد و خواستار توقف تهدید و تحریم ایران بود، تا اون وقت یک مقدار از این حرف هات و جانبداری های بی موردت از امریکایی های جنایتکار شرمنده بشی. هرچند بعیده...!
hajix8867
|
Canada
واقعا حالت خوبه اینا چه ربطی داشت ما به یه تکنولوژی مهم دست یافتیم می خواییم ازش استفاده کنیم
این تحلیل های ابکی رو از کجات در اوردی اگه هم فکرای خائن تر از خودت تو این کشور حضور داشتن باز هم این حرفا رو میزدی واقعا تو دیگه نوبری
سعید
|
Canada
تکنولوژی مهم فقط همینه دیگه چیزهای دیگه که نمیخواهد اینقدر سرمایه گذاری بشه!
"این تحلیل های ابکی رو از کجات در اوردی اگه هم فکرای خائن تر از خودت تو این کشور حضور داشتن باز هم این حرفا رو میزدی واقعا تو دیگه نوبری "

هر وقتی چیز مخالف میل شما گفته شده باشه و جوابی هم نداشته باشید تحلیل میشه آبکی و مطابق معمول الفاظی مانند خائن و وطن فروش و اینها هم چاشنیش میشه تا بیشتر مشخص کنه که گوینده این بد و بیراه ها چقدر به منطق بدون توهین شخصی به مخاطبش اعتقاد داره.
م.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۳
آقا سعید ، سوال خوبی یه!
شما پدیده ای به نام تروریسم را توضیح بده ، به جواب سوالت هم میرسی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم پدیده تروریست همه جا و همه وقت پدیده بدیه. مثلاً اگر چند نفر نتونند جواب ابهامات و سئوالهای یک نفر رو بدن و بهش حمله کنند بکشنش بنظر ترورییست نیست شما اونهم محکوم می کنید یا فقط علیه شماست چیز بدیه.
م.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان ، تروریسم مکتبی است که افراد بی منطق به حذف فیزیکی یک یا چند فرد بی گناه دارای منطق می پردازند.
یعنی استفاده از سلاح به جای زبان و منطق
و تروریست فردی است که این کار را انجام می دهد.
تروریسم در انواع و اقسام اشکال آن محکوم است ، به شرطی که در تعریف بالا بگنجد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا بلاخره نفرمودید از نظر شما قتل کسروی و ترور دکتر حسین فاطمی ناشی از چی بوده
؟ چه منطقی پشت سر این ترورها بوده؟ شما اونها رو محکوم می کنید؟

من نمیدونم سایت صراط که ماشاء الله اینهمه فحش های برادران ارزشی رو نمایش میده چرا برای نمایش این نظر من اینقدر مشکل داره؟
نه کلمه اهانت آمیزی استفاده شده نه اشاره به مسئولین نظام
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۱۶
امکانش نیست اسم رئیس جمهور رو هم تو لیست دانشمندان هسته ای اعلام کنید.

ایشون که تو تمام علوم کارشناس هستند.
سید شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیا خیلی از دست این رئیس جمهور عزیز وشجاع ما دل خونی دارند ،بدجوری زده برجکتون رو ترکونده نه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایضا امین زنده به عشق...
ودوستان!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا خانم :
من جواب این هار 121 : رو قاطعانه و کوبنده براش نوشتم"اما مسولین سایت صراط به دلیل اینکه رها در وضعیت اورژانسی قرار داره و ممکنه بلای فیلم اضغر سرش بیاد،پاسخ منو منتشر نکردن"
وگرنه آدمی نیستم که از این متلک ها بگذرم"
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا تو آدم بودنت شک است.

چیه عزیزم ساندیس خونت اومده پائین ؟؟؟؟

22 بهمن در پیشه جبران کن.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین تو هم فیلم فرهادی رو دیدی؟چه خوب.باریکلا گل پسر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رها121 اگر اعلام میکردن خوب میشد ! فقط حیف که ما از این شانسها نداریم !
اتفاقا امثال ممل هم خوشحال میشدن چون جریان انحرافی هم ابتر میشد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به جریان انحرافی تو هم زیاد جوش نزن خوب نیست برات بغض و کینه تو دلت نگه دار برای 22 بهمن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
121 .. نورا ...دختر چی چی ...چی چی جووووووون ...حامیان میرو ببینید .. منطقشون دیدنیه ...استادی داشتیم که میگفت همین طرفداران موس.. ضد تبلیغی براش خواهند شد چون ماهیت اوشون را نشون میدن ... واقعا که درست میگفت ...روشنفکری از نظر اینا یعنی لخت شدن بوسیدن نامحرم ...رهای تروریست خودتو ناراحت نکن ...فقط تو در همه زمینه هااز جمله هنر .ورزش ..سیاست ..اقتصاد...فلسفه ...کارشناسی ..تروریست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری
چی میگی!؟
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
آقا سعید اگه منظور خاصی ازطرح این سوال نداری ، آدرس و مشخصاتت را بذار تو سایت.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
به لطف خدا بچه های سپاه هوشیارند خبراز دکمه پیراهن کمربندشلوارخودکارسرجیب ودیگر چیزهای دیگردارندلعنت بر شیطان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
متاسفانه بعضی از فیلم بردارها با تنظیم دوربین فیلم برداری چهره بعضی شخصیتها را در بعضی مصاحبه ها طوری کدر می کنند که ادم فکر میکند که ان فرد یک بدبخت است و این کار را قبلا با مصاحبه های داخلی و خارجی رییس جمهور هم می کردند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
آقایی که اسم این دانشمند رو خواستن میخوای بدونی اسمش چیه -باشه من بهت میگم-تو میتونی علیمحمدی -شهریاری -رضایی نژاد یا هم احمدی روشن صداش کنی--بله اینها اسم های اونه--خیلی متاسفم که یک ایرانی برادر خودشو ترور میکنه-عزیز برادر برو به خودت بیا اگه میهن دوست وایران دوست باشی و به خدا ایمان داشته باشی اینها رو با دلت میبینی واگه اسمشون هم بلد نباشی یا میتونی برادر یا خواهر صداش کنی اگه فامیلشو بخوای بگو فرزندان روح الله -وهروقت صداشون رو میخوای بشنوی مثل امروز نماز جمعه برو صدای آقامون مولامون سید علی رو گوش کن که وقتی جمعیت فریاد میزنن الله اکبر اشک تو چشماشون حلقه زده به عشق رهبرشون ..تو رو به آه مادر شهدا تو رو به غم همسراشون وتو رو به اشک فرزندان شهدا اگه یک ذره وجدان دارین دل ما رو بیشتر از این به درد نیارین-من توهین نمیکنم که به شما یا کسی دیگه بگم خائن .ولی این حرفا از ناراحتی زیاده -نه از این که چرا ترورمون میکنن -نه -نه-مرد جهاد به آرزوی شهادت میره جهاد میکنه-از خیانت مردم خودمون ناراحتیم--ترسم از ترکان تیر انداز نیست طعنه تیر آوران میکشد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تلویزیون لیبی قبل از سقوط قذافی رو میدید؟ میدید که بعضی ها چطور در میدان سبز طرابلس برایش میمردند؟ میدید چطور بعضی ها با خانواده یشان رو کنار کاخ قذافی می خوابیدند که اگر خانه وی مورد حمله قرار گرفت آنها هم بمیرند؟

خوانده بودید که در جنگ جهانی دوم تا روز آخر مردم ژاپن خیلی بیشتر و متحد تر از ملت ما با امپراطورشان بودند شنیده بود که پس از پذیرش صلح توسط هیروهیتو امپراطور وقت بعضی ها از فرط غصه خودکشی کردند.

همیشه اینها دلیل حقانیت نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید تحلیل جدید نداری؟ مثلآ اینکه هفته آینده نظام سقوط میکنه؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که دنبال سقوط در یک هفته است شما هستید که سی و اندی ساله پشت سر هم میگین آمریکا و غرب سقوط می کنه.
شما عادت دارید حرف دهن مردم بزارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس فکر نمی کرد شوروی ابرقدرت سقوط کنه خصوصآ توده ای ها. کمی صبر کن، آسیاب به نوبت.
افتخار ما اینه که ابرقدرت ها، دشمن مان هستند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه نظام ها روزی سقوط می کنند. شما ادعای می کنید سقوط نمی کنید مابقی چنین ادعایی نکردند
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا اشک از چشمهایم به خدا بی اختیار سرازیر شد چه زیبا نوشته ای واقعا سعید کمی انصاف داشته باش. به حرمت خون این دانشمندان کمی وجدان داشته باش
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
آقا سعید .دست بردار از این بازی تکراری! رسوایی اسرائیل وکارهای قبیحانش مدت هاست که همه دنیا رو گرفته
با حمایت از یک ذلیل هیچ کس عزیز نمیشه!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی از اسرائیل دفاع کرده اسرائیل از طرف من به هر شکل محکومه چه در اینها دخیل باشه یا نباشه. بنده بخوبی سابقه حکومت جنایت کار اسرائیل رو میدونم و میدونم که از خیر سر شعارهای شما (ونه عمل) چطور جنایت هاش رو توجیه میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از یک طرف میگی چرا ایران به حماس و حزب الله در جنگ علیه اسرائیل کمک می کنه، از طرفی میگی چرا ایران عمل نمی کنه؟!! لطفآ حداقل با خودت هماهنگ باش!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من حرفم اینه اگر شما خیلی احساس جرات دارید بجای پول بیت المال دادن به حماس خودتون مستقیماً برین اونجا وارد جنگ بشین. حرف من اینه فکر کنم الان فهمیدی که اونی که حرفش هماهنگ نیست شما هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرآ شما توقع دارید دولت ایران برای سیاست خارجی خودش، اون هم درمورد رژیم دیوانه ای چون اسرائیل هیچ برنامه ای نداشته باشه. و هیچ پولی هم برای نگه داشتن و محدود کردن این دشمن دیوانه خرج نکنه!
به راستی اکنون می فهمیم چرا آن روزی که امثال شما در دوران طاغوت بر ایران حاکم بودند، به ایران لقب ایالت پنجاه و یکم امریکا داده بودند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من نظرم اینه که بجای پول از شما برادران ارزشی استفاده کنه همین. مگه شما نمگین برای پول و قدرت نیست که عاشق نظام هستید. بسم الله بجای حماس و حزب الله شما برید مستقیم با اسرائیل جنگ کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سپاه قدس ایران از همین برادران ارزشی و حزب الهی هستند، نیازی نیست برای انجام هرکاری، آن را در بوق کنیم. جنگ با دشمن هم، فقط محدود به سنگر و خاکریز نیست، و دشمن هم همین را میخواهد که ما، جنگ نرم را دست کم بگیریم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً ولی فرماندهش میگه ما دخالتی در لبنان و عراق نداریم بلاخره حرف شما رو باور کنیم یا حرف ایشون رو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرجا حرکتی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام پذیرد، ایران دخالت کرده و از آن حرکت حمایت می کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بلاخره شما حضور فیزیکی درآنجا دارید یا خیر. نیروی نظامی دارید یا نه؟ اینکه میخواهید کجا باشید به خودتان مربوطه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
سعید کانادایی با پول این مردم علوم سیاسی و تاریخی را فرا گرفتی ؛ حالاداری به نفع شیاطین مطلب می نویسی ؛
نمک خوردی و نمک دان را شکستی ؛؛
خلاصه نمک ایرانی ها زود کور می کنه ؛
البته همین حالا هم کور و کر هستی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس قبول داری سعید از کانادا باسواده؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده از پول مردم شاید استفاده کرده باشم ولی پول نظام رو نخوردم. هرکسی علیه شما هست یعنی به نفع شیاطینه؟ نمکدان مال نظام نبود بیت المال و کشور ارثیه مقامات نظام نیست.
خیلی ممنون شما برادران ارزشی اگر یک جمله رو بدون توهین شخصی ختم نکنید اصلاً اسلام و اخلاق را بقول خودتان به کمال نرساندید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان توجه داشته باشند که یک وطن فروش، نه شاخ دارد و نه دم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی "عاشق وطن" و "وطن پرست" بودن یه مشخصاتی داره که تو نداری ناشناس جون!
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس یه لحظه در درستی راحت و وطن پرستیت شک نکن چون این ادم که من چندشم میشه اسمشو بیارم به تو برچسب وطن فروشی زد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
راح غلطه .
راههههههههههههههههههه!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱
با نظر رضا موافقم

همه مایی که علیه تو نه علیه عقیده تو آقا سعید مطلب می نویسیم .حالا چه تو نشریه هامون چه توی شعارمون و چه در زندگیمون
آرزو داریم که روزی بجای یکی از همین دانشمندان هدف دشمن قرار بگیریم .یعنی با علم وایمان وخدمت به اسلام آنقدر برای دشمن خطرناک بشویم که درلابراتوارها و کنار دستگاههای ساده cngهم دشمن نتواند ما را تحمل کند.

آرزویم اینست که رهبرم خبر رفتنم را که شنید بگوید حیف شد دوستش داشتم
خوشا به حال مصطفی و مصطفی ها
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شما همین الان هم می تونید یا تشریف ببرید خلیج فارس یا سوریه علیه ظلم جهانی جهاد کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید روزی که بفهمیم جنگ فقط مسلسل دست گرفتن و شلیک کردن نیست. معنای جهاد، بسیار فراتر از میدان نبرد است. ما در جبهه های عظیم دیگری در حال نبرد با مستکبران دنیا هستیم که شاید بمراتب سخت تر از نبرد رو در رو باشد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی بمیرم چقدرم سنگین و خطرناک.
شهید نشی ناشناس جان از این همه خطر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ظاهرآ جنگ نرم دشمن را هنوز باور نکرده و دشمن را فقط در قامت یک سرباز مسلح می بینی که اگه کت شلوار پوشید و کراوات زد، دیگه دشمن نیست و میشه آدم حسابی و آزادیخواه!!
نه عزیز، این آقای اتوکشیده ای که میاد از دوستی با مردم ایران حرف می زنه، همون کسی هست که صدام دیوانه رو علیه ملت ایران به سلاح شیمیایی مجهز کرد. البته دشمنان، ما را ساده لوح میخواهند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شکر خدا همیشه باید در جملاتتون کلماتی برای تحقیر شخصی مخاطب بذارید و این البته منش گرفته از مکتب ارزشی و ولایی شماست که جواب دادن به سئوال رو برای شما سخت میدونه و طوری بارتون میاره که همیشه از بالای منبر و یک طرفه صحبت کنید و هر وقت هم مجبور میشید جواب بدید آخر حرفتون یک کلمه تحقیر کننده میذارید که مثلاً "چرا از ما سئوال میکنی، تو که نمی فهمی، ساده لوحی در حد شما ها نیست فقط ما میدونیم"

بنده مشکلی با اینکه دشمن کجاست و اینها ندارم. ولی تا دو هفته قبل خود شما برادرها اینجا رجز می خوانیدید که ما آمریکا و انگلیس و ناوهاش رو از خلیج فارس بیرون می کنیم و اونها جرات برگشتن ندارند و اینها.. حالا که اومدند و معلوم شده که طبق معمول شما لاف زدید میگید دشمن اینها نیستند. دشمن فلانی است که اتو کشیده میاد بمب شیمیایی میده! عزیزم شما در مورد اون فلانی چه کاری کردید غیر از اینکه بعد از صحبت های ایشون وزیر امورخارجه تون برای ماستمالی قضیه سفارت انگلیس خدمت ایشون رفتند و عذرخواهی کردند. مثلاً حضرتعالی در این زمینه ها چکار کردی غیر از اینکه بیای چهارتا متلک و فحش به من و امثال من بدی. نهایت رزم شما همینه که بیاین این سایت و اون سایت علیه هرکسی که مخالف شما بود فحاشی کنید و افترا ببندید. بعد میگید مخالفین ما (اعم از سبز و غیر سبز و اینها) ترسو هستند و سوسول و فقط پشت کامپیوترهاشون هستند. اگر استدلال شما درست باشه خوب اونها هم می تونند پشت کامپیوتر بودنشون رو توجیه کنند.
کسی مسئولین کشورهای غربی رو آزادیخواه ندیده اونها بدنبال منافع خودشون هستند ولی شما ها عادت دارید برای زیر سئوال بردن منتقدین و مخالفینتون این چیزها رو بگید که آره مخالفین داخلی ما ساده لوحند و اینخا رو آدم حسابی و آزادیخواه می بینند. نه عزیزم از این خبرها نیست.

انشاء الله که جواب من بهرصورت میبینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیست شما برای آرمانهایی که شعارش رو میدی، بشدت درحال مبارزه طاقت فرسا هستی، اینه که جهاد علمی و فناوری بچه های ایران برات کم اهمیته!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده اینجا آرمانی اعلام نکردم شما هستید که شعار رسیدن به آرمانها میدید
جهادی علمی و فناوری شما هم شکر خدا کلاً تمرکزش بر مسائل نظامی و هسته ای باقی موارد که مشکلی نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی از نظر نظامی هم پیشرفت کردیم، مشکلی دارید؟!
راستی خبر رونمایی از داروهای جدید ضد سرطان رو شنیدید؟! صادرات بنزین از سال آینده رو چطور؟ قرار بود با تحریم بنزین، ایران فلج بشه!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی ناشناس انگلیسی من فقط یک خبر از سایت های خودتون میذارم حالا شما میگید ما فلان دارو رو درست کردیم میگیم قبول تو کره شمالی هم از این ادعاهاست

"حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه خود با مسئولان سندیكای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، سندیكای تولید كنندگان مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی و اتحادیه واردكنندگان دارو از عدم ارائه ارز مرجع به این سندیكاها در طول سه ماه گذشته برای واردات دارو و مواد اولیه تولید دارو در داخل كشور خبر داد.

رئیس كمیسیون بهداشت افزود: كشور باید همیشه ذخیره قابل توجهی در بعضی داروها داشته باشد اما متاسفانه امروز این ذخیره نزدیك به صفر است و این موضوع مشكلات جدی را برای اداره كشور به وجود خواهد آورد."

مرجع سایت پارسینه
"ذخایر دارویی كشور رو به اتمام است"
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بازهم در مورد بنزین:

"هفته گذشته خبری از جانب برخی رسانه های خارجی منتشر شد مبنی بر اینکه ایران در ماه گذشته میلادی حدود ۶۳ هزار بشکه بنزین وارد کرده است.

انتشار این خبر درحالی رخ می دهد که برخی از منابع داخلی نیز تلویحا آن را تایید کرده و می گویند به دلیل آماده نشدن پالایشگاه شازند اراک و پالایشگاه آبادان در حال حاضر ایران بنزین سوپر وارد می کند.

خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس برای بررسی تائید این خبر تلاش کرد با مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت‌وگو کند اما برخی مسئولان این شرکتها گوشی های خود را خاموش و برخی نیز حضور در جلسه را بهانه ای برای عدم گفت‌وگو مطرح کردند تا تلاش خبرنگار فارس به جایی نرسد."

سایت الف - 21 آبانماه 1390
عنوان خبر: تائید منابع داخلی و خارجی درباره واردات بنزین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان شما که اینقدر از مشکلات ایجاد شده برای مملکت خوشحال میشی و سعی میکنی دستاوردهای علمی و فناوری ایران رو کوچک نشون بدی، فقط بگو چرا اونطور که غربی ها وعده داده بودند با تحریم بنزین، ایران فلج نشد؟ چرا تحریم های فلج کننده و درد آور، هیچ گاه اثرگذار نبوده؟ لطفآ نگو مشکل اقتصادی و قیمت دلار، که این اتفاقات آثار طبیعی تحریم های تبلیغاتی است و به هیچ وجه کسی را فلج نکرده! و لطفآ وعده فلج شدن در آینده را هم نده که فرقه رجوی بیش از سی سال است از این وعده ها می دهند!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی وعده ای نداده بود فقط گفته بودن وضعیت سخت تر میشه که شد. الان هم خودشون بارها و بارها گفتند که تضمین نمی کنند تحریمهاشون کارگر بشه و اگر غیر از این بود بحث حمله نظامی رو هم وسط نمی کشیدند.............................
موضوع الان ادعا یا عدم ادعای اونها نیست شما یک حرفی زدید و ادعایی کردید. بی اساس بودن ادعای اونها توجیه درستی ادعای شما نیست.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
سعید جان فکر کنم تو همه وقتتو تو صراط می گذرونی...خوب این همه سایت مناسب حال و عقیده تو هست چرا اومدی اینجا و انقدر با همه کل کل می کنی.
اگه می خوای عقیده ی اینارو عوض کنی باید بهت بگم خودتو علاف نکن..!
من و همه ی این دوستان تو هوایی نفس می کشیم که خاکش بوی شهادت می ده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سارا موافقم.راست می گه خوب برو قلم نیوز...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ههههههههههههه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سارا خانوم اگر واقعاً هوایی که شما نفس می کشید بوی شهادت میداد من مشکلی نداشتم.
ولی با این ادبیات و لحن و منطق فکر نمی کنم شما در هوای شهادت نفس بکشید.
انشاءالله بزودی در عمل میبینیم که شما عزیزان واقعاً در هوای شهادت هستید یا در هواهای دیگه!
ما که البته بقول شما اصلاً تو این هواها نیستیم و ادعایی هم نداریم ولی برام جالب سروقتش ببینم چند نفر از اینهایی که اینجا هستند و حتی جرات گذاشتن اسم واقعیشون رو ندارند چکار می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتر از هوایی که بوی خیانت و تروریسم و چپاول ملتها رو میده
زندگی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سعید مطمئن باش سروقتش خیلی خوب تو و اون اربابات می بینید که با کی طرف هستید . فرق ما با شما اینه که تا آخرین قطره خون برای آزادی و استقللال مملکتمون می جنگیم و به لطف خدا حتی یک قطره خون شهید هم از بین نمی ره . این وعده خداست .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
با وجود اینکه از جنگ متنفرم (بخاطر اینکه تمام نوجوانی و کودکی ام در جنگ سه ساله که هشت سال طول کشید تلف شد) ولی به هر منتظرم ببینم در عمل بدون پشتیبانی حکومت و قوه فضاییه و یگان ویژه شما چکاره هستید و چقدر قدرت دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید، ضد انقلاب ها هم فکر می کردند که با شروع جنگ تحمیلی و حمایت همه دنیا از صدام، جوانان ما می ترسند و پشت نظام را خالی می کنند!. نه اشتباه نکن و همه را به کیش خود مپندار (ترسو و فراری از میدان نبرد!).
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که تو جرات نمیکنی اسم و مشخصات واقعیت و وبلاگت و امیلت رو اینجا بگی خودش دلیل واضحیه که چقدر پشتیبانان این نظام مستحم هستند. ما که بقول شما سوسولیم و ترسو و پشت کامپیوتر نشین شما باید ببینیم چکاره هستید/
رضاي حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
شما چقدر ساده ايد دانشمندي كه در دانشگاه معروف كشور مشغوله فكر مي كنيد از چه طريقي شناسايي ميشه؟!امثال همين به اصطلاح سعيد هاوبعضا"دانشجويان هم پالگي اويند كه فهرست مي كنند اسامي دانشمندان رو براي اربابانشون؟! تا چيزكي بخور ونمير بدست بيارند ودر بلاد كفر هزينه كنند وانوقت يكي هم مثل مثلا نورا او را تائيد كنه وخلاصه اينكه هرچي هست همين دشمنان داخلي اند كه چاره كار را در فروختن وطن مي بينند چون مردم پشتيبان نظام وانقلابند كه نمي تونن حريف 99% بشن بايد يك صدايي در كنند تا اربابانشان خوششان بياد؟! و و و
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً اسمی که گذاشتی خیلی بهت میاد که به آب خوردی تهمت میزنی و افتر میزنی

عزیزماً من 15 سال پیش رشته کامپیوتر خودم دانشمند هسته ای شما اصلاً دانشکده و دانشگاه ما نبودند.

با این منطق مششعتون که هر کسی باب میلتون حرف نمیزنه سریع می چسبونیدش به این مسائل نشون میدید که هیچ جواب منطقی ندارید. وطنی که تو میگی یعنی خودت و نظام و مقامات نظام و دوستان ارزشی و خاضرین برای خودتان هر بلایی سر این وطن بیارید.

امیداورم منتشر بشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای رضای ناحق دفعه ی آخرت باشه که اسم منو میاری!حیف که من مثه شما تهمت زدن به این واون واسم راحت نیست وگرنه می گفتم از کجا معلوم دست خودت توکارنیست و واسه رد گم کردن اسم بقیه رو نیوردی وسط!؟
ضمنا من راضی به مرگ هیچ کس نیستم علی الخصوص هم وطنام.خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.آمین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم 99% منظورتونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۰
دانشمندانمان را ترور میکنن به خودشیفته ها و معتمد اریا ها جایزه میدهند .....معلومه که اینا ایران را چه جوری میخوان ..
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت اقا سعید ناراحت می شوند
tirdad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
سعید خان دیدگاهت در باره موارد زیر چیه?1:اسراییل 2:حکومت امریکا 3:حکومت ایران 4:شهدای انقلاب
سعید
|
Canada
|
۲۲:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
حکومت اسرائیل و ایران در دروغ گویی، مظلوم نمایی، زورگویی و فاشیسم مذهبی با هم کاملاً یکی هستند. حکومت ایران با آمریکا هم در مورد زورگویی،شکاف طبقاتی بالا، دخالت در کشورهای مختلف( هر کدام به اندازه وسع و توانش) و داشتن استانداردهای دوگانه در مواجه با کشورهای دیگه شبیه هم هستند.

هرکسی که بخاطر استقلال و آزادی کشورش و حفظ کرامت انسان کشته شده باشه برای من عزیزه
ناشناس
|
Canada
شما با این استدلال، حکومت مولا علی(ع) رو با حکومت معاویه یکی میدونی! چون این دو هم مثل ایران و اسرائیل با هم دشمن بوده اند!
نعوذ بالله.
ناشناس
|
Canada
سوای از اون دزد و قاتل و اختلاس کننده، امیدوارم شما هم در دنیای آخرت برای این حرف هایی که درمورد نظام برآمده از خون صدها هزار شهید میزنی، جواب قانع کننده ای داشته باشی. البته اگه به دنیای دیگر معتقد باشی!
نام
|
United States of America
|
۱۲:۴۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
سلام - همه نظرها را خوندم تنها چیزی که معلومه همه وطن و هم وطن را دوست داریم ولی شدیم الت دست کسانی که با درگیر کردن ما تو این بازیها می خوان از هر دو طرف استفاده کنن تا به اهدافشان برسن . کاش بیرون از گود ماجراها را میدیدیم . بوی فتنه داخلی و خارجی متحد شده بد جوری به مشام میرسه . تاریخ نشان داده : خوردن حق علی (ع) صلح امام حسن - شهادت امام حسین - همش داره تو کشور اتفاق میفته باید تشخیص داد . مومن احمق نیست.
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
حکومت ایران یک حکومت اسلامیه . اسلام یعنی برادری ، برابری، عزت ، عدالت . بهترین راه برای زیستن و به خدا رسیدن انسان . هیچ کس منکر این نیست که اسلام واقعی متا سفانه نتونسته اجرا بشه اما همینکه عده ای در تلاش هستن تا به این اسلام برسن هم جای امید واری داره . ولی شما دارین ایران رو با کشوری مثل اسرائیل که با اصل برابری و عدالت اجتماعی مخالفه و برای رسیدن به اهدافش از هیچ کار کثیفی فرو گذار نیست برابر می کنید. در ضمن در ایران اسلامی فقط یک استاندارد برای همه چیز وجود داره و اون هم اسلامه (که متاسفانه درست اجرا نمی شه). و اگر شما ذره ای برای کسایی که جونشون رو برای استقلال ، آزادی و کرامت انسانی گذاشتن ارزش قائل بودید هیچ وقت به مملکت بیگانه پناه نمی بردید و با کار هاتون باعث شادی دشمنان استقلال ، آزادی و کرامت انسانی مردمتون نمی شدید . اگر واقعا دلتون برای کشورتون می سوزه قدمی برای پیشرفتش بردارید .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ترا بخدا از اسلام مایه نظرین پرنیا خانوم. برابری و عدالت اجتماعی رو کاملاً حس کردیم در این سی و خورده ای سال. حکومتی که توش خودی و ناخودی هست و فقط ............... حق ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس رو دارند حکومت برابریه؟ حکومتی که توش میلیارد ها وام به خودی ها داده میشه و برای یک میلیون وام ازدواج طرف رو بیچاره می کنند حکومت برابریه؟ حکومتی که روزنامه نگار و دانشجوش زندان و تبعید حکومت برابریه؟ حکومت برابریه که مسئولینش به جون هم می افتند و حتی حفظ ظاهر هم نمی کنند و مدام بدنبال سند رو کردن از دیگری و تهدید دیگری هستند؟
ما از خیر سر شماهاست که به مملکت بیگانه پناه بردیم. پناه بردیم و دیدیم چطور در عرض شش ماه ارزش پول کشور 50 درصد کاهش پیدا کرد. پناه بردیم و دیدیم در عرض همین مدت کوتاه چند مورد جنایت و تجاوز دهشتناک در ایران اسلامی که شما مدیریتش می کنید اتفاق افتاد.
اگر منظورتون از پیشرفت موشک هوا کردن و غنی سازی اورانیوم که شکر خدا کره شمالی از ما خیلی پشرفته تره! ای کاش جای موشک هوا کردن کمی بفکر هواپیما مسافربری ساختن برای این ملت بودید که در هر پرواز با نگرانی و دلهره سوار هواپیماهای قراضه شما نشن. کاش بفکر توسعه راه آهن و راهها بودید. کاش بفکر جمع کردن این پروژه های نیمه کاره بودید کاش بفکر تکمیل پارس جنوبی بودید که قطر داره برای خودش بهره میبره. کاش بفکر بچه های روستایی بودید که هنوز در مدرسه ها و کلاسهای آفریقایی های بیچاره درس می خونند.
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
من گفتم اسلام یعنی برابری و عدالت. نگفتم حکومت ما الان دقیقا اون چیزی هست که باید باشه و هیچ وقت هم منکر ضعف هایی که هست نشدم . در ضمن حالا چون اون کسایی که شما می خواستین به قدرت نرسیدن پس حتما حق شمارو خوردن !!(اگر دین ندارید آزاد مرد باشید) زمانش نرسیده که به خواست بقیه مردم هم احترام بذارین . من اسمی از انرژی هسته ای هم نبردم اگر چه غنی سازی اورانیوم و ساخت موشک دستاورد های بزرگیه که هر ایرانی بهش می باله ولی کشور هایی که نمی خوان استقلال و پیشرفت ایرانو ببینن اینهارو کوچیک نشون می دن ،اینها دستاوردهایی هستن که ایران در اوج تحریم و با تلاش مردم همین مملکت به دست آورده . آیا کشور های دیگه هم متحمل این تحریم ها و سنگ اندازی ها بودند؟. ولی از اینها گذشته منظور من به هیچ عنوان فقط این چیز ها نبود . شما می تونین تو ایران به فکر پیشرفت های دیگه باشین کسی نگفت بیاین موشک هوا کنین. این ها چیز هایی بود که تو حرفای من کاملا واضح بود و این جواب شما نشون می ده که شما فقط نظر طرف مقابل رو می خونید تا یه جواب علیه اون بدین . و اصلا براتون مهم نیست که داره چی می گه چون باشما مخالفه پس هر چی می گه غلط و دور از منطقه . به نظرم شما شغلتون همینه. در ضمن من متوجه نشدم شما از دست کی به کشور بیگانه پناه بردین ؟؟؟از دست امثال من ؟؟؟یعنی جوون های 20 ساله ی مسلمونی که تموم حرفشون اینه که می خوان کشورشون مستقل و آزاد باشه آقا و سرور خودش باشه . پیشرفت و توسعه پیدا کنه. پس من هم به امثال شما می گم تا زمانی که من و امثال من تو این مملکت هستن جایی برای آدمهای وطن فروش ، ترسو و خائن وجود نداره. پس هیچ وقت هوس برگشتن به سرتون نزنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
جالبه ، این روزنامه فرانسوی احیانا فکر نکرده که اگر حتی 1 سال هم کسی تحت نظر ماموران امنیتی ایران باشد ، اونها نمیتونن حتی تو خواب هم بفهمن چطوریاست ، چه برسه باینکه درجه اش تو سپاه چیه و ...
این فرانسویها هم فیلمهای بلموندو روشون تاثیر ریشه ای سختی گذاشته ...
ناصح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مشکل بحث بین چند نفر نیست. ان سردار دانشمندهسته ای من وشما هستیم همه تلاشگران عرصه سازندگی هستند دیگر این تاکتیکهای دشمن در معرفی فرد موهوم فایده ای ندارد انهابجز ذلت برای ما چیزی نمیخواهندوماهم بجزسعادت دنیوی وشهادت اخروی به چیز دیگری راضی نمیشویم پیش بسوی ایران الگو ومتعالی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
یه نادونی گفته بود اگر کاراشون درسته
چرا مخفیه ؟
توی خونه خودت میتونی این طور باشی همه کارای درستتو میگی و نشون میدی .
بنده خدا کار ما ایراد نداره اونایی که میخان بدونن ایراد دارن .
فهمیدی یا نمیخای بفهمی
آلاه شفا ورسین
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
با خوندن نظرات هم وطن های عزیزم
فرقی نداره چپی به اصطلاح یا راستی وبا دیدن حضورانبوهتون در راهپیمایی 22 بهمن امسال می خوام بگم از ته دل به اینکه در بین شما وزیر پرچم اسلام نفس می کشم افتخار می کنم امیدوارم روزی امسال سعید ها هم دست از لجبازی بر دارند و حقیقت ما رو بفهمندو به آغوش مردی که عاشقی رسم همیشگی شونه بر گردند
اگر چه رسم هر انقلابی بر ریزش ها و رویش هاست
ولی سعید ها بدانند که حر در کربلا ثابت کرد که برای حقیقت جویی حتی دقیقه نود هم دیر نیست