شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶
ضد انقلاب قفل کرد!

کار تمام شد! مردم دوزار مارا قبول ندارند!

"عدم حضور مردم در خیابان به معنای فقدان معترض و نبود اعتراض نیست! شاید مردم دیگر به لاف های ما توجه نمی کنند و از جنبش سبز خسته شده اند!"
کد خبر : ۵۳۹۵۶

"صراط" - سایت ضد انقلاب بالاترین که در چند روز گذشته از هر تلاشی برای تشویق مردم به اغتشاش و ایجاد ناامنی فروگذار نکرده بود با توجه به عدم استقبال کاربران اش از فراخوان به راهپیمایی ۲۵ بهمن، دیشب و امروز به بررسی علل عدم حضور مردم در خیابان پرداخت!

در یکی از به مطالب این سایت آمده است :"عدم حضور مردم در خیابان به معنای فقدان معترض و نبود اعتراض نیست! شاید مردم دیگر به لاف های ما توجه نمی کنند و از جنبش سبز خسته شده اند!"

به گزارش سرویس سیاسی صراط، سایت خودنویس هم که دیروز با ژستی پیروزمندانه از خنثی سازی حملات سایبری به این پایگاه نه چندان مشهور ضد انقلاب خبر داده بود امروز از بی اثر بودن و افول آرمان های رهبران جنبش سبز به عنوان مهم ترین عامل شکست جنبش! نام برد.

این سایت متعلق به کاریکاتوریست فراری روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات است که به احتمال زیاد برای حفظ جیره کانادایی اش با صرف هزینه اندک سعی در "مهم جلوه دادن" فعالیت هایش داشته است .
خودنویس با ناامیدی تمام نوشت: "به گزارش منابع مختلف در تهران، با وجود تجمع و شلوغی نسبی در برخی نقاط، شهر «ساکت‌»تر از حد انتظار دعوت کنندگان به حضور در راه‌پیمایی سکوت است...«هنوز نیروهای ضد شورش در آرامش به‌سر می‌برند، گویی دستور دارند جمعیت را متهیج نکنند.» ...منابع می‌گویند که جمعیت معترضان مثل سال‌های گذشته نیست. موبایل‌ها هم قطع نیست."

واقعیت این است که جنبش (!) شلوغ ترین میادین شهر را به عنوان مکان تجمع اعلام کرد آن هم در پر جنب و جوش ترین زمان سال، با این وجود حتی موفق به بهره برداری خبری از همین جمعیت طبیعی شهری نیز نشدند چرا که نشان دادن مردم معترض به نظام با زنبیل خرید در حال چانه زدن بر سر قیمت اجناس آبروی نداشته جنبش را به باد فنا می داد!

در واقع مردم تهران دیروز شاهد یک مانور امنیتی معمولی بودند که برای شهروندان محیطی امن و به دور از دغدغه را فراهم ساخت اما در مقابل مترصدین فرصت برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی را ناامید کرد.

حضور گسترده نیروهای پلیس با لباس شخصی بسیار مطلوب بود چرا که به طور معمول امنیتی شدن فضای پایتخت با حضور علنی و گسترده نیروهای ضدشورش، جالب به نظر نمی رسد. کنترل نامحسوس ترافیک و تذکر پلیس به معدود رانندگانی که با "بوق زدن ممتد" قصد ایجاد آلودگی صوتی داشتند هم جالب توجه بود.

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۴۸
ذکر علی بی عدد یا علی مولا مدد

مرگ بر ضد ولایت فقیه
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
با اون 16 نفر یه فیلیپینی میایم توو دهنتا !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
16 نفر دیگه کیان!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید پش دست میخوای!!!
میومدی بیرون تا حالیت کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بیا عزیزم :))
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵۹
۵۹
ای بابا...یه چیز بگید تو با عقل جور دربیاد ..خدائیش دیروز (25) افراد نظامی از مردم بیشتر بودن...این یعنی چی؟ ...همین که باعث رعب ووحشت شدند ولرزه برتن دولتمردان انداختند کافیه...زنده باد موسوی..
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
تکبیررررررررررررررررررررررر
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه كفن پوش بوديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترس نیست عزیزم، ترس اونیه که مثل موش رفته تو خونه کامنت میذاره، جیگر داری بیا بیرون، از کی تاحالا تمهیدات پلیس برای جلوگیری از اغتشاش شده ترس!!!!!
یه زن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام اقا محسن واقعیتش و بخوای اگر کسی عشق کسی واقعا توی وجودش باشه به قول خودش کفن پوش و سینه چاک میاد تو میدون مبارزه مگه نه ؟؟ پس این عشق و علاقه و زنده بادها الکیه رو باد هواست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چهارتا نیروی پلیس بیان توی خیابون براتون کافی و مایه ذوق زدگیه؟! بابا همه جای دنیا وقتی چندتا گروهک آشوبگر بیانیه میدن که فلان روز میخواهم آشوب به پا کنیم، طبیعتآ پلیس وظیفه داره از مردم در مقابل اوباش محافظت کنه. البته راهپیمایی و تظاهرات مردمی و پرشور مسئله دیگریست.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب اونایی که میگن ترس
ما جنبش سبز دنبال تخریب و نابسامانی مملکت نیستیم می خواهیم اصلاح کنیم
بیاییم تو خیابون با پلیس در بیافتیم و خون ریخته بشه که مثلا آزادی بیاد؟ نه عزیزان آزادی با خون نمی آید استبداد بر خون استوار است نه آزادی
باور کنید ما نمی خواهیم مثل لیبی و سوریه و مصر شود
اما خدا کند کار به اونجا نکشه، بالاخره تحمل مردم هم حدی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه زن از مشهد آیا از کهریزیک چیزی شنیده ای؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من میگم برای 25 بهمن دیگه پیشنهاد بدهید مردم با لباس زیر سبز در پیاده روها راه بروند اونوقت هر که بخواهد بیاید دیگه ترسی از پلیس نداره بعدش هم بگویند که میلیاردها میلیارد از طرفداران موسوی با لباس زیر سبز به داخل خیابان ها آمدند و راهپیمایی سکوت برگزار کردند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به خرس گفتن حرف بزن گفت:"پخ"!!!
یه پسر بچه از غزه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شنیدن کی بود ماندن دیدن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
روکه رو نیست سنگه پا قزوینه!
خوبه به خودتون دل خوشی بدید
چی شد !!! ایران قیامت میشه!!!
ضمنا پلیس برا این اومد تا بعضی ها رم نکنن و جدول بکنن و بی آر تی آتیش بزنند و بانک و ATM و .............
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی مرگت باد
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
خداییش خالی بستی
روتو کم کن جلبک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از فرانسه حتما از جیره خوارهای نظام تو فرانسه هستی. نه؟؟؟؟؟؟؟ حالا صبر کن نوبت تو هم میشه. همشو بالا میاری.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵۴
۳۹
اينا اينهمه قمپز در كردن يه نفر بيرون نيومد .اينا به آرمان خودشون هم اعتقاد ندارن .به يه جفت چك افسري همه چيزو ميفروشن .
ولي داداش ما پاي ولايت جونمون رو هم ميديم .
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تهران و شهرستان ها رو پادگان کردن بعد با پررویی این حرفا رو میزنند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چک افسری یعنی چه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرنکنم.شما چک نخورده وا میدید.شما اهل کوفه اید.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام نورا جان حالت خوبه خيلي نگرانت بودم ؟
a
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چکی که بانک پرداخت نمیکنه بلکه اگه بخوری تا یک ربع گیج میزنی
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ژانی این جان !!! که به نورا گفتی مفسده داره ! حواست باشه ... خصوصا اینکه نگرانیت باید مشخص بشه با چه دیدی هست تا بررسی بشه مفسده داره یا نه هرهرهرهرهر
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها که مدعی بودید یک دنیا دموکراسی پشت سرتونه!!!
چی شد پس
از اولشم معلوم بود مثل صاحبانتون تو بی بی سی فارسی و .... قبل اینکه بفکر حضور خیالیتون باشید به فکر این بودید که بعد روز موعودتون چطور ماست مالی کنید.
هه هه هــــــــه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان بخاطر همین تیکه هاته که دوستت دارم داداش انشالله همیشه موفق باشی.
مرداب به رود گفت:چه کردی که چنین زلالی؟رود گفت:گذشتم
شماهم بخاطر اون کامنت که ناراحتت کرد از ما بگذر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اما من حلال نکردم هنوز!پای سوم قضیه من بودم!!!انگار یادت رفته ژانی!!!!؟؟؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم از شما بعید کینه ای باشی .
بزرگی میگفت:کینه و نفرت مانند جنازه ی بد بویی است.حالا کدام یک از انسانها دوست دارن قبری برای این جنازه باشند.شما هم بگذر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه اون حرفت دلمو شکست اما گذشتم.
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای وطن و رهبرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای نورا چرا می خوای به همه بگی خانمی؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۷
۳۶
اونا از قبل کارشون تموم شده بود

قبلا هم چهار تا جون رو خام کردن اونها هم فهمیدن نه اینجوریا هم نیست
سید حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵۴
۱۲
دولتمردان ما باید بدانند که اگر فقر وارد شود دیگر نیازی به شارژ کردن مردم برای اعتراض نیست حکومت خود بهخود سرنگون می شود!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد جان ما بچه هاي رمضانيم .روزه به ما ياد داد كه ميتوانيم اگر گرسنه هم بوديم دينمون رو نگه داريم و خدا را شاكر باشيم .
به چه قيمتي امام زمانت را فراموش ميكني به قيمت گرسنگي.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حدیث داریم:
اگه از دری فقر بیاد،ایمان از اون یکی در بیرون میره ژانی!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم حدیث را تفسیر به نفع میکنی.
شما میدونی فقر در چه چیزهایی ایمان را میبرد.؟
فقر مالی رو میگی یا فقر بوجود اومده از چشم و همچشمی رو میگی یا فقر معنویت رو میگی ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی به خدا به پیر به پیغمبر زندگی واسه خیلیا خیلی سخت می گذره.یکی از دلایلی که زیاد از خونه بیرون نمیرم همینه.میبینمشون همش گریه م میگیره.همش چشام درد می گیره.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان گریه کاری رو درست نمیکنه.
نورا بخدا به پیر به پیغمبر اونهایی که واقعا ندارن واقا حیا دارن و آبرومند زندگی میکنن و تا در خونشون نری چیزی بهشون ندی دستشونو جلوی هیچ بنده ی خدایی دراز نمیکنن.
اونهایی که شما میبینی درآمدشون از منو تو هم بیشتره .
اینهایی که شما میگی دخترم چیکار میکنن گدایی میکنن.؟کجا هستند آدرس بده میریم سراغشون واقعا اگه مستحق باشن کمکشون میکنیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا بعضی ها به فقرا توهین میکنن که فاسدن
فساد با ثروت های نامشروع و کثیف شروع میشه
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سيد در صدر اسلام تو شعب ابي الطالب مسلمونا تو اون سه سال وقتايي بود كه ملخ مي خوردن
اما حكومت سيد سادات محكم تر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که خدارو داره همچی داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۳۲
من یکی از حامیان اقای مهندس موسوی بوده وهستم چون معتقدم ایشان همچنان از مریدان امام بوده وهست وضدانقلاب در میان ملت ایران هیچ جایگاهی نداشته وندارد دشمان امام پازل خودشان را دنبال میکنند .
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس نمیبینی موسوی همصداباضد انقلاب بوده وهست؟متاسفم که بعدازدوسال هنوزدلبسته ایشان هستید.درراه انقلاب با کسی عهد اخوت نبستیم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هدایت ت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رو نیست که سنگ پای قزوینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها در چه جایگاهی قرار دارید که کافر رو با مسلمون تشخیص میدید حضرت امام علی هم اینقدر که شما به خودتون اطمینان دارید به خودش اطمینان نداشت و از خدا و روز جزا میترسید پس کمی تامل کنید خدا از حق خودش میگذره اما از حق بندهاش نه ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولتمردان اسرائیل و گروهک منافقین هم ظاهرآ خط امامی شده اند که تمام قد از موسوی و فرقه سبز حمایت می کنند؟!!
(^_^)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر نسبت به امام و انقلاب ایران اسلامی شناخت داشتی می فهمیدی موسوی مرید امام نبود ...............
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
فكر كنم اين غرور شما اجازه فكر كردن به شما نده خيلي ها با اين غرور از بهشت به جهنم رفت
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
اوووووووهههه
بابا حمایت
رو نیست که ، سنگ قبر بتنیه
بعد انتظار دارن با مودت باهاشون رفتار بشه
با با تو که کاملا شوتی
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
بعدشم
بحث کافرو مسلمون نیست این وسط
بازم دم کافر گرم
حرفش یکیه
مسئله سر بدتر از کافر ناشناس
مسئله سر منافق بودنه
اینقدم امام امام نکن لطفا
پس اونا عمه و ایل و تبار میر یزیدتون بودن که از دم تیغ مولی علی (ع) گذشتنو جهنمو آباد کردند
یا هم سنگای کروبی ...........!!؟
یعنی خدا فقط واسه ما حق الناس بین شده؟
پس کی میخواد جواب خمس و زکاتی که خورد به زخم زندگی ......و بده
هااااان؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنتت سراسر تناقض بود ضمنا کم از امام(ره) مایه بزارید ! بسه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۱۴
گفتي "لباس شخصي" وكردي كبابم
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۶۰
۱۹
عدم حضور معترضان دلایل عمده ای دارد که شما خیلی از انها را میدانید و نمیگویید یا اینکه خود را زده اید به ندانستن!!!
اگر در راهپیمایی های 22 بهمن مردم بدانند که نیروهای ضد شورش سپاه و لباس شخصی های بسیج و عده ای اراذل و اوباش عقده ای به سمت انها شلیک خواهند کرد و با باتوم پدر انها را در خواهند اورد و با گاز اشک اور از انها پذیرایی خواهند کرد و انها را دستگیر کرده و با دادگاه های فرمایشی حکم اعدام برای انها صادر خواهند کرد و یا اینکه خیلی خوش شانس باشند یکی دو روزی در کهریزک زندانی شوند و ....... انگاه در این روز هم خیابان ها خلوت میشوند. حال شما استدلال می کنید که هیچ معترضی وجود ندارد و 75 ملیون ایرانی عاشق سینه چاک نظام و ولایت هستند؟!!!!! پس با این توهمی که دچار شدید فعلا خوش باشید....... اگر راست میگویید فراخوان عمومی اعلام کنید تا همه مخالفان در سراسر کشور به خیابان ها بیایند تا کمی از این توهم و خماری خارج شوید کاری که هیچ گاه انجام نخواهید داد چرا که دستگاه حاکمیت به شدت از این مسئله وحشت دارد!! راستی می توانید روز 25 بهمن را به عنوان روزی برای مانور نیروهای امنیتی در سطح شهر مطرح کنید تا کسی براش این سوال پیش نیاد که این همه سرکوبچی در روز 25 بهمن در سطح شهر چه میکنند؟!!!!
صراط چون میدونم منتشر نمی کنی دیگه ادامه نمی دم.....
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اگه ذره ای به راحتون اعتقاد داشتید حتی اگه شرایط این طوری بود که میگفتید بازمی امدید مگه موقع انقلاب تو خیابونا نذری می دادن که میلیون ها نفر می امدند پس معلوم میشه که متوهم کیا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا عدم مجوز، باعث کمرنگ شدن راهپیمایی های میلیونی زمان شاه و یا راهپیمایی های مصر و یمن و لیبی و بحرین نشد؟!
نه عزیزم پلیس و مجوز بهانه است، فرقه سبز پایگاه اجتماعی خود را از دست داد و این بهانه تراشی های شما هم فقط برای آرام کردن خودتان مفید است!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
راهتون حاجی بی سواد نه راحتون!!!!!!!!!!!!!!
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
مصداق بارز باسيلي صورت را سرخ نگه داشتن
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا معلومه که کم آوردی نشستی داری غلط دیکته ای می گیری البته از اولش هم حرفی برا گفتن نداشتی ولی خب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودتون خودتونو قبول ندارید دیگه. تو قمپزیسون خارجتونم پاچه همو گرفتید. داخلم که همدیگرو خراب میکنید و رفتید تو غاراتون. کار جنبش خیلیوقته تمومیده عزیزم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۲۶
25بهمن روز ولنتاین بود حتما مردم علی الخصوص جوونا برای خرید کادو اومدن خیابون و خیابونرو شلوغ کردن عجب روزی رو انتخاب کرده ضد انقلا کور چی ایشاللا
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
منم به مناسبت ولنتاین از دربون مرخصی گرفته بودم اومده بودم برای برو بچ حرمسرا کادو بخرم !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجوری که تو داری میگی پس جهنم زیادم بد نمی گذره!!!پس ذاری به احکام مسلم اسلام که میگه جهنم جای بدیه توهین می کنی یزید!عمدیه؟
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
میخوام دعا کنم نورا اینجا به من ملحق و محشور بشه اگه مستجاب بشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دو مترم بالا نمیره دعات!
پس بی خود زحمت نکش!
جواب منو بده؟چرا به احکام مسلم اسلام درباره ی جهنم توهین می کنی!؟هاااااااااااان!!!؟؟؟
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشین مامان نورا !!! اگه اینکارارو نمیکردم که یزید نمیشدم !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم چه ساعتی؟؟؟ و کجا!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۳۲
حضور میلیونی وعدم حضور مردم در 22 بهمن و 25 بهمن ؛ دو پیام دارد .
حضور نورانی مردم در 22 بهمن یعنی ما ثابت کردیم ؛ که بر سر عهد پیمانمان با امام و شهدا هستیم ؛ حال نوبت خدمت رسانی شما خدمتگزران راستین به امت می باشد .
وعدم حضور مردم در 25 بهمن یعنی تو دهنی محکم به خارج نشین ها ی فراری و نوکران شیاطین روزگار می باشد .. کسانی که به خاطر سد خط نورانی خمینی کبیر دست به طرف نامرد ترین نامردان روزگار جهت کمک های گوناگون دراز می کنند .
کسانی که به خاطر دست یابی به دلارهای آمریکاهی حاضرند ایمه ؛ پیامبران و حتی خداوند متعال را نقد کنند .
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
وعده ما 12 اسفند........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شما فقط ثابت کردید که فقط اسم اونا رو میارید اما اون جوونمردیای اونا کجا و شما کجا مال این حرفا نیستی چون قدرت دستته به خدا که جز اون هیچ چیز و هیچکس در باورم نمیگنجه فقط کافیه پیمونه سر بره دیگه چیزی جلودار نیست حالا حی کمک به لبنان فلسطین و عراق بکنید و مردم خودمون تو فقر باشند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شهدا هیچ ربطی به شما ندارن.هیچ ربطی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان شاید مردم از جنبش سبز بریده باشن ولی قطعاًعاشق چشم و ابروی شما هم نیستن ! دلتونو با 22 بهمن خوش نکنید و خودتونو گول نزنید . حتی در بین کسانی که به راهپیمایی 22 بهمن اومدن هم هستن کسایی که جونشون به لبشون رسیده ولی طاقت میارن شاید بدون آشوب وضع سیاسی و اقتصادی درست بشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس زیر پای اینارو خالی نکن بذار فکر کنن 75ملیون ایرانی عاشق نظام و ولایت اند...!!!! بذار خوش باشن....!!!
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم
گیریم شهدا فقط به شما ربط دارن
حالا فکرشو کردید باس اون دنیا جواب اهانت هاتونو به سروروسالارشون امام حسین (ع) پس بدید
باز چه نقشه ای دارین شما؟
نکنه میخواید بگید مساجدو آتش زدید که ضد انقلابو گول بزنید؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امام حسین بزنه از کمر نصفه ت کنه عماد دروغگو!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا دخترم بازم که!!!!؟
مچول
|
Iran (Islamic Republic of)
حضور ميليوني در 22 بهمن: كارت دعوت + منت + اتوبوس مجاني+سانديس+آبنبات+پاداش و اضافه حقوق.
عدم حضور در 25 بهمن:‌ عدم مجوز+ ايجاد رعب و ترس+حضور بسيجي هاي مسلح زودتر از مردم تو خيابونا.
علي آقا كه حرف مجاني ميزني اگه يه روز به مخالفان مجوز بدن كه تظاهرات كنن مي بيني كه تعدادشان سر به فلك مي زنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۲۱
جالبه شلوغ ترین میادین شهر ور اوج ترافیک و آخر سال و ...
زرشک کککک اگه راست میگید یه روز تعطیل مثل جمعه اونم صبح بیایید
------------------------------------
ضمنا درسته مشکالات در جامعه و اقتصاد وجود دارد ولی اون هم وطن نماها در رسانه های دولتی غربی دلشون برا من و تو نمیسوزه
---------------------------------
به امید اتحاد بیشتر و فتح تمامی قلل موفقیت توسط ایران عزیز
------------------
در پناه حق
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید عدالت!
به امید آزادی!
وجدان نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بشر كلا به واسطه ي اميد زنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد داریم - عدالت داریم - آرامش داریم - افتخار داریم ولی راضی به وضع کنونی نیستسم و باید بهترین بشیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی میگی فقط می تونم به امید عدالت و آزادی باشیم!؟یعنی داری غیرمستقیم میگی نیست!!!؟؟
خراب کردی که!!!!!!!!!!!!!!!
مهدي.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۲۸
از ابتدا نيز مشخص بود ديگر كسي تره هم براي اين جنبش منحوس و ضد اسلامي خرد نميكند.
مردم ايران به خوبي حق و باطل را از يكديگر تشخيص داده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه های بیگانه میخواستن چماقدارهارو بذارن سر کار و ظاهراً موفق شدن . کاش نیروی انتظامی همینقدر که در برخورد با معترضین نظم و انسجام دارد در برخورد با دزدان و قاچاقچیان هم باشد تا حداقل پنجاه درصدشون قصر در نرن از دست پلیس !
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۲۸
خدا رو شکر که فتنه گران نا امید شدند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جا داره از فرمانده یگان ویژه و فرمانده سپاه تهران بخاطر حضور پررنگشان تشکر کنی مهرداد جان!
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۲۹
جنبش سبز مرد کفنش کردیم خاکش کردیم چون کافر بود نماز میت نداشت الن فکر کنم جنازه اش پوسیده . خدا بر عذاب اش اضافه کنه چون که عده ای از مردم را بی محابا به کشتن داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی عدالتی کشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون مردم رو کیا کشتن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کشته ها از یه طرف نبود و ضمنا خود زنی منافقین کوردل رو نباید فراموش کرد!!!
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳۰
زرشك خيال كرده بودي تمام نشده اين جماعت فقط پشت اينترنت غيرتشون باد ميكنه بيرون ميان همشون سوراخ موش پيداميكنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از ادمای بی همه چیز میترسیم که نه جون کسی براشون مهمه نه ابروی کسی نه شان انسان قاتلا
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
ترس در قاموس آزادی (!) جایی نداره هه هه ترسو
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه به خودتون دلخوشی بدید (سحر)
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۲۶
كجا بودند سربازان آقا موسوي كه كفن پوش مي خواستند بييايند؟!!!!!؟
يا ايها المسلمون اينقدر به دنبال تفرقه در بين مسلمين نباشيد.
اي سران اپوزيسيون قلم هايتان را بشكنيد قبل از اينكه خداي اين ملت به وسيله ملت شما را بشكند.
اي پيروان سبز حدود خود را تأيين كنيد قبل از اينكه دير شود.
روي سخن با شما اهل اسلام و اهل صلاة است نه با نا اهلاني كه دشمنان دين خدايند و ديگر اميدي به بازگشتشان نيست.
اي اهل اسلام ، لا حكم الي لله
از ميراث گران سنگ رسول الله در مسائلتان استفاده كنيد. ثقلين- كتاب الله و عترت رسول الله
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تعیین نه تایین
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
جاشون پیش خودمه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار چرا فکر میکنی سبزها قرآن و اهل بیت رو قبول ندارن؟این تهمت سنگینیه.
(^_^)
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم نورا -اگر سبزک ها قران و اهل بیت را قبول داشتن ضد ارزش های ان عمل نمی کردن ..................
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
كجاي قرآن گفته كه از هر طربق و از هركسي كمك بگيريد حتي طاغوت اعظم آمريكا كه سرسخترين دشمنان دين خداست؟؟ يا شايد هم آمريكا رو دوست اسلام و قرآن بدونيد!.
شعار (اوباما يا با ما يا با اونا ) رو نشنيدي؟
كجاي دينتان گفته كه بين احاد مسلمين تفرقه ايجاد كنيد. الفتنة اشد و من القتل (تفرقه اندازي سختر از قتل است) اگر اهل اسلام با اين متذكر نشوند كه ديگر هيچ.
كجاي اسلامتان گفته كه با اصول نظام جمهوري اسلامي مقابله كنيد (شعار جمهوري ايراني را نشنيدي؟) مقابله با اصل كلمة الله.
معترضان بروند اصول و فروع را تفكيك كنند، با خود بينديشيد (البته فقط اهل اسلام)
Aref
|
Iran (Islamic Republic of)
sاين بچه پر رو گفته ما اهل بيت رو قبول داريم من هم مي دونم كه شما قبول دارين ولي شما تو ظاهر موندين همين اهل بيت گفتن كه اگر در جايي به مسلماني ظلمشد و شما ساكت شديد ازما نيستيد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی تو هم اشتباه گفتی!
درستش تبیین هست!
مهدی - الف
|
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار جان چند مورد از عدم ربط اصول رفتاری سبزها با دین مبین اسلام رو آوردی میخوای باقیشم بشنوی البته در جبهه شما؟! شما که اونقدر اهل تفکر و اندیشه ای آیا به حساب خود رسیدگی کردی قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی کنند؟ بشمارم؟ بگم؟ یا عل:
کجای اسلام گفته مخالف رو در خیابان هدف گلوله قرار بدید و جانش رو بگیرید یا مورد ضرب و شتم قرار بدید مگر در اسلام یک سیلی ساده هم دیه نداره؟
کجای اسلام گفته به معترض حال کافر رکیک ترین فحش هارو نثار کنید؟ مگر در اون دین توهین به بت های بت پرستان هم منع نشده؟
کجای اسلام گفته شده سر معترض اصلا کافر رو توی کاسه توالت کنید؟ آیا میدانی با معترضین در زندانها چجور رفتار میشه؟ مگه علی اون کسی نبود که با اسیرش که سلاح برداشته بود برای قتلش اومده بود با مدارا رفتار میکرد؟!
کجای اسلام گفته شده چراغی که به خانه رواست ببریش مسجد؟ میدونی چقدر فقیر بدبختو نان شب محتاج داریم توی این مملکت؟
شخصی اینجا گفته بود ما بچه رمضانیمو گشنگی میکشیم اما دینمون رو نمیفروشیم اما ایشون حدیث معروف پیامبر رو نشنیده که فقر اگه وارد خونه شه ایمان ازون درش میره بیرون (البته نعوذ بالله پیامبر ایشون رو نمیشناخته وگرنه اصلا اون سخن رو به زبان نمیاورد!)اگه میگی فقیر و بیچاره نداریم ایمیلتون رو لطف کنید تا من آدرس چندتاشونو بهتون بدم برید از نزدیک ببینید که در فقر دست و پا میزنن اونوقت میلیارد میلیارد از پول این ملت ریخته میشه تو گلوی بشار اسد!
ذوالفقار جان کجای اسلام گفته شده برای مصلحت نظام حرام خدارو حلال و حلال خدا رو حرام کنید؟ میدانی برای حفظ نظام برادران چه کارهایی که انجام نمیدهند؟
صراط جان این نظراتو قطعا منتشر نمیکنی هرجاشو که صلاح دونستی حذف کن اما خواهش دارم کلیتشو منتشر کن ممنونم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا مشخص نیست ایشون میخواسته تعیین بیاره یا تبیین خانوم معلم !
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۲۴
اندکی صبر بهار در راه است و سبز شدن را خواهید دید
درود بر موسوی و کروبی قهرمان
چاپ کنید
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید خواب شو ببینی
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
من بزرگ چاپ!!!!! کردم گذاشتم روي ديوار روبروم که هميشه جلو چشمام باشه! خوبه؟!
با وجود شما ترسوها حتما بهارتون ميرسه....
الکي دو نفر رو برا خودتون قهرمان ساختيدها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میشه یه توضیحی راجع به اون قیامتی که قرار بود برپا کنیی بدین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان شاید هم شما یک روز از خواب بیدار شدی
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش درختی سبز میشه که از ریشه نخشکیده باشه ، درخت شما نه تنها از ریشه خشکیده بلکه از درون هم پوسیده.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممد جان تا بهار هنوز اندکی فاصله س کافیه یه مدت یه جا وایسی تا شاهد رویش علفهای سبز باشی اینطوری بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممد ما خودمون طرفدار موسوی هستیم ولی کروبی چی داره که ازش طرفداری کنیم؟؟؟؟ خوردن مال مردم زمانی که رئیس بنیاد شهید و رئیس مجلس بود؟؟؟؟؟؟؟همکار با شهرام جزایری؟؟؟؟
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر هم وطن نماهای فتنه گر منافق مسلک
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۲۲
اندکی صبر بهار در راه است و سبز شدن را خواهید دید
درود بر موسوی و کروبی قهرمان
چاپ کنید
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۳
یعنی تازه به این نتیجه رسیدن!!!!
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳۰
با ولايت تا شهادت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۲۰
اگه جنبش تموم شده جرااینهمه بگیروببند دارید چرا هنوز مجوز راهپیمایی حتی برای خارج از تهران نمیدید شماها از راهپیمایی سکوت ما وحشت دارید میترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راهپیمایی سکوت در پیاده رو یعنی چی؟ مگه بقیه روزها ملت در پیاده رو جیغ و داد می کنند که میگید این روز رو سکوت کردند؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جون زمان شاه هم مردم مجوز نداشتن و تو خیابون هم براشون فرش قرمز پهن نکردن اما چون به جنبششون ایمان داشتن اومدن و..............
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شاه و ساواک جلوی شماها باید لنگ بندازند
مهدی - الف
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون اینم شده جواب جدیدتون :
" زمان شاه به کسی مجوز نمیدادند":
قبول حرفتو قبول دارم.
اما خواهش میکنم دیگه واسه این کشور و اون کشور زررررت و زرررررت بیانیه صادر نکنید که به ملتتون اجازه اعتراض بدید، شماکه این حق رو به ملت خودتون نمیدید غلط میکنید واسه ملتای دیگه این حق رو میخواید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مهدی الف من همیشه گفتم با خیلی چیزا مخالفم ...ازجمله همین بیانیه ها که میگی......ولی واقعا شعار های این جنبش تو خالیه رهبرش هم پوشالیه ...این جنبش بچگانه جلوی خیلی از حرکت های آزادی خواهانه را گرفت و به نفع نظام حرکت کرد....
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
صراط جان چرا نظر اولی من رو نزدی
ناشناس
|
France
|
۱۷:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۹
بابا یکم ازدواج رو تسهیل کنین خوب جوون مردم نه کار داره نه عیال میره فیس بوک از این سرگرمیا راه میندازه بفهمین مشکلات اصلی همین ازدواجه به خدا جوونای مملکت کار و ازدواج داشته باشن میرن سراغ بهبود مملکت اما الان همش میگن آزادی، درک کنین اینارو، چیجوری بگن ما زن میخوایم آخه
amir
|
France
شایدم شوهر می خوان؟
نورا
|
France
توکه اونجایی که هستی دستت کاملا بازه!تو چرا خودتو به درودیوار میزنی!!!؟؟؟
سعید
|
France
طرز فکر دیپلمات های نظام اسلامی در فرانسه
ناشناس
|
France
خیلی جالبه! این مسایل سیاسی برا خیلیها بهانه شده همه مشکلاتشونو به اون ربط میدن! یعنی واقعا اگه مشکلات معیشتی مردم کمتر بشه نصف الان هم نق سیاسی نمیشنویم!
Mahdi
|
France
آزادی از نوع نیم تنه پایینی
سعید
|
France
مهدی جان بستگی به دید حضرتعالی از مقوله آزادی داره ولی دوره مصرف این اتهام ها گذشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۱۵
دعوا نکنید هموطنان عزیز ! اتفاقاً دیروز روز خوبی برای همه بود ! پس خوشحال باشید !
برای معترضین خوب بود چون نشستن تو خونه یا رفتن پی ولنتاین بازی و اونهمه نیروی ضد شورش و لباس شخصی گذاشتن سرکار !
برای نیروهای یگان ویژه هم خوب بود چون بدون دردسر و اینکه بخواد وجدان درد بگیرن بابت کتک کاری با مردم فیگور گرفتن و اضافه کار گرفتن تو این شبهای عید که پیش زن و بچه ها شرمنده نشن با این قیمتهای فضایی .
مردم هم خوشحال بودن که نه لخت کردن بسیجیهارو دیدن نه با ماشین زیر گرفته شدن معترضین .
پس خوش باشید و حالشو ببرید چون هممون هموطنیم و هر تغییری بخواد ایجاد بشه با خواست اکثریت مردم خواهد بود که در حال مدارا هستن .
فقط این وسط دماغ یه عده جوجه عقده ای که هم بین معترضین و هم بین بسیجی نماها وحود دارن سوخت که منتظر بودن شلوغ بشه عقده هاشونو خالی کنن که اونم بخاطر جوونیشونه !
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۲۶
ارباباشون (نوری زاده و مهاجرانی ...)چند شب پیش رفته بودند پیش امیر عبداله واسه گدایی ، بدبختها کارتون بجایی رسیده که باید خرجتون رو پادشاه عربستان بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خرج مزدورانی مثل تو رو هم از سهم پول نفت مردم میدن آقا آرش.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از 3000 میلیارد چه خبر!؟
a
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیز لطف به هم توهیمن نکنید ها همه از یک امتیم ( اسلامی ) و از یک ریشه ایم . ایرانی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آرشجان همه که مثل شما سرشون تو چاه نفتی که مال مردمه نیست ! کی سیر میشید !؟ اصلاً سیرمونی دارید شما !؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس به هر حال نمیریم گدایی کنیم و مثل بدبختها گردن کج کنیم ، نورا جان یه کمی صبر کنی پدر کسانی رو که اون پول رو دزدیدند در میاریم ، شنبه دادگاه دارن.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی ام
خونم آریایی است
زبانم پارسی است
احساسم شرقی است
سفر را دوست دارم
کوچ را هرگز
میخواهم در ایران بمیر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خاوریم آرزوست آرش جان!!!
هم وطن نما
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغه!!!
تکذیب می کنیم (از طرف همه ی مردم ایران زمین)
بسیجی همیشه سبز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۱۲
آفرین محسن آفرین سروش.
صراط جان و استبداد زدگان! گمان مبرید به پایان رسید کار شراب
هزار باده ناخورده در رگ تاکست...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
البته سابقا "کار مغان " بود که به پایان نرسیده بود!
فيش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بسيجي انگليس فقط نديده بوديم كه ديديم!!!
هل هل هل هل ...
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جدا ندیده بودی!؟زیاد هست که!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۱۱
من نه طرفدار موسوی هستم و نه جناح دیگر فقط این را میدانم که وقتی لوله تفنگ را به سمت مردم بگیری و آنها را تهدید به بازداشت و شکنجه کنی معلومه کسی بیرون نمیاد اگر روز 22 بهمن با این لشگر تو خیابون میومدین و مردم رو تهدید میکردین باز کسی بیرون نمیومد. این را هم بدانید از ابتدای خلقت بشر تا الان هیچ حکومتی نتونسته با زور سرنیزه حکمرانی کنه و با فضاحت هر چه تمامتر از بین رفته. حالا شما هم دارین همین راهو میرین.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
طیف شما جزء عضو خنثی ی جامعه ، بی رگ ، و ترسو و همچنین کم اطلاع و بی سواد جامعه هستی ، اون طالبانی ها و القاعده ای ها هم هرچند دارای انحراف هستن اما لااقل در راهشون ثابت قدم هستن و به استقبال مرگ میرن ... شهدای ما خصوصا شهدای استشهادی ما که دیگه واقعا ملائکه ای بودن چون خطشون خط حسینی هدفشون حسینی و مرگ رو بسان شیرینی و حلاوت یافته بودن و به استقبال شهادت میرفتن و اعتقاد داشتن راهشون الهی هست و نهایتش قرب الهی هست و از اسلحه و شکنجه و ......... میترسیدن ؟؟ اما شما میدونی که تمام هم غمی که داری اینه که واسه شکمت و زیر ........ داد میزنی غم اسلام و دین و خدا رو نداری ... برات آمریکایی ها و اسراییلی ها تووی خیابون به ناموس ایرانی اهانت کنن مثل عراق و افغانستان فرقی نداره و مهم نیست ... مهم لقاء غرب با همه مسائلش هست !!
a
|
Iran (Islamic Republic of)
موضع شما تو حرف هاتون معلومه !!!! چه جوری میگید من طرفدار حزب یا گروه خاصی نیستم
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
برو تاريخ رو بخون انقلاب 57 رو يادت بياد!! چطور مردم با اينهمه شور وسط ميدوون و جلوي لوله تفنگ شعار ميدادن! چون واقعا هدف داشتند و فقط يه رهبر مردمي و آگاه. نه يکسري ترسو که فقط ميشينن تو خونه و شرکت و اداره پاي اينترنت و فقط پيام ميدن.
البته همدلي و اتحاد بهتره، اطرافتونو نگاه کنيد که ماها نشستيم با هم بحث و جدل ميکنيم و يکسري هم واسه خودشون دزدي ميکنن و از کول من و شما بالا ميرن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم اینو میدونم که حدود سی سال قبل لوله تفنگ به سمت ملت شلیک میکرد و بازداشت و شکنجه هم بود ولی ملت ریختن تو خیابونا!
as
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش یه سر بزن بهشت زهرا ببین شاه چقدر کشت ، در ضمن اون زمان که اونها با تانک اومدن توی خیابونها و ارتش وارد کار شد.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
سعی کن کمتر دروغ بگی ، مشخصه اصلا طرفدار موسوی نیستی!!!
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
بی تفاوتی در چنین امر مهمی می شه عاقبت سلیمان صرد خزایی در زمان امام حسین هر چند که فکر نکنکم تو مثل اون عاقبت به خیر بشی
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید شما گفتی طرفدار کی هستی؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً بهمون دلیل سال 57 که باعث شد یک سری خودکامه تر از شاه جانشنیشون بشن مردم دنبال انقلاب به اون شکل نیستند.
ثانیاً همین چیزها هم شما رو کلافه کرد. مسئله اینجاست که وقتی بخش قابل ملاحظه ای از طبقه متوسط و تحصیل کرده اعتقادی بشما نداشته باشه طبعاً نتنها برای نظام شما کار نمی کنه بلکه تا اونجایی که دستش میاد چوب لای چرخ شما هم میذاره نیازی نیست که حتماً علناً با شما درگیر بشه. در اروپای شرقی هم بعد از هجوم گسترده حکومت های کمونیستی و شوروی مخالفین دیگه تظاهرات نمی کردند.

نوع برخورد نیروهای امنیتی رژیم شاه و رژیم های بقول شما مزدور منطقه با مخالفین نسبت به شما از لحاظ خشونت و قساوت از زمین تا آسمان فرق داره. شما فقط مقایسه کنید برخورد شما با گروههای مثل نهضت آزادی و جبهه ملی یا حتی مخالفین درون حکومتی و برخود حکومت شاه با آنها. شما برخلاف ادعای اسلام و اخلاقی که دارید برخلاف آنها به هر دستاویزی متوسل میشید و حتی خانواده مخالفین رو هم بی نصیب نمی گذارید. فقط یک آمار بگیرید بین تعداد کشته های شده های سیاسی 50 سال حکومت پهلوی و فقط 8 سال اول برقراری نظام شما و همینطور تعداد زندانیان سیاسی و دگر اندیش
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید خان خوشم میاد اینقدر تحصیلکرده و فهمیده هستی که وقتی همچین کامنتایی میذاری دیگه همشون لال میشن و جوابی ندارن بدن ایول!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
یه آمارگرفتم دیدم یه 17 شهریور میدون ژاله کشته هاش 3 برابر این 32 دو سال بوده.
حالا سال 42 پیشوای ورامین و حمله به فیضیه ی قم و غیره رو دیگه حساب کنی یه ا0 برابری میشه.
سعید جان شهرک کاروان بعد از مشیره توی جاده ی خاوران بعد از سراه افسریه مدفن شهدایی است که در گور دسته جمعی از کشتار 15 خرداد به یادگار مونده تو که توی تهرانی و با سه کورس ماشین اگه اشتباه نکنم به اونجا میرسی یه سر بزن هموطنهای شهیدت به دست اریا مهر است همون که میگفت کورش تو آسوده بخواب ما بیداریم.
الان نمیدونم کجاست ؟
ولی جالب اینجاست که یه نفر داره از تو دفاع میکنه و میگه با سوادی از کامنتت به سوادت پی برد چه جالب اینهم جالبه که یواش یواش داره بوی منطقت عوض میشه و بوی جدیدی به خودش میگیره میدونی چه بویی ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم جواب من منتشر بشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان من جوابت رو گذاشتم اگر برادرها صلاح بدونند منتشر می کنند
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۲۷
۱۴
از مرده نهضت سبز هم میترسید.مرگ بر دیکتاتور.جرات دارید مجوزراهپیمایی بدید مردم نشونتون بدن
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
ترسو برو پیش مامانی شیرتو بخور !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شب بیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه غیرت داشتین مثل مردم مصر بدون مجوز می اومدین بیرون. ولی افسوس که نه غیرت و جرئتش رو دارین و نه اصولآ انگیزه و هدف خاصی! ضمن اینکه فعلآ هم حمایت امریکا کمرنگ شده و سبزها رفتن عربستان واسه گدایی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جرات داری بی مجوز بیا بیرون نشونمون بده! کدوم نظامی به کسایی که برای اسقاطش میان مجوز داده که شما منتظر مجوز جمهوری اسلامی نشستی؟ تازه اون دفعه بی مجوز اومدین که!
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا
این جلبکا چرا اینقد شوتن!!!!
ناشناس بالا رو بخونی دوستانت بارها جواب این سوالتو گرفتن
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب؟!!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر مدعیانی که برای زدن حرفشان منتظر مجوزند، بهونه پشت بهونه، به خودتون امید بدین کار خوبیه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از 3000 میلیارد چه خبر!؟آی چه خبر!؟ وای چه خبر!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا مگه این سبزینه ها ........ ردست کنه!!!
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۵
مگه فتنه گر جرات داره بیاد بیرون؟ خودشون میدونن اگه ایندفعه بیان بیرون مردم دهنشونو آسفالت میکنن.مثل موش قایم شدن.بسوووووووزین.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم یا یگان ویژه و برادران بسیج و سپاه؟
مردم گاز اشک آور باتوم و شلاق دارند؟ مردم دستبند و چشم بند دارند؟
مهدی - الف
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم این نظام تا کی میخواد خودش رو هییی به مردم بچسبونه! به سفارت حمله میکنند میگن دانشجوها، تو خیابون میگیرند میبرند و آنچه نباید بکنند میکنند میگن مردم خودجوش
یاد یه جوک افتادم
میگن یروز دوتا از خواننده های لس آنجلسی اومدن ایران پلیس اونارو گرفت غضنفرم خودشو انداخت وسط گفت آهای؟! ما 3 تارو کجا میبرید؟!
as
|
Iran (Islamic Republic of)
نه آقا سعید ، مردم یعنی فحشا توی خیابونا، مردم یعنی توهین به مقدسات ، مردم یعنی شکستن اموال بیت المال ، مردم یعنی لبیک گفتن به آمریکا ، اسراییل .......
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
این نظام مال مردمه و ما هستیم که خودمون رو به این نظام میچسبانیم ، چون مال خودمونه و تا آخرین قطره خون پاش میاستیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
من در هر شرایطی حامی اسلام - ایران عزیز و رهبر مقتدرم هستم و البته در عملم تو 33 سال گذشته در شرایط مختلف نشون دادیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
فحشاء در خیابانها! ببخشید کدام فحشاء؟ نکنه منظورت بدحجابیه؟ شکر خدا در راهپیمایی امسال شما که این موارد بیشتر بود.
توهین به مقدسات: اگر اعتراض به نظام و مقامات از دید شما توهین به مقدسات محسوب میشه و مقامات نظام از دید شما معصومین هستند مشکل شماست.
شکستن اموال عمومی: زمان انقلاب 57 و در مورد انقلاب های مصر و تونس و بحرین و امثالهم البته نه شیشه میشکند نه جایی آتش میگیرد همه با سلام و صلوات میان و میرن!
لبیک به اسرائیل و آمریکا: هر کسی برخلاف مواضع عزیزان به خیابان بیاد و اعتراض کنه یعنی به اسرائیل و آمریکا لبیک گفته ولی اگر در بحرین یا عربستان سعودی شیعیان علیه حکومت بلند شوند و آل خلیفه و آل سعود اعلام کنند که اینها مزدوران حکومت ایران هستند حتماً دروغ میگویند
در یک کلام برادران ارزشی معیار خیر و شر هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون که گفتم تا اسم جنبش سبز میاد یک گردان چماخ بدست بیسواد میریزین خیابون.بدبخت ترسوها.
سیدعلی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۶
آخه بچه جون زنده تونم نتونست کاری بکنه!!
ماله این حرفا نبودید و نیستین!پاتونو بزارین تو خیابونا شکر و گاز تو حلق و .... میره!
حال میکنم کتک خرتونم ملثه!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ملس نه ملث!!!
اول نوشتنشو یاد بگیر!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از انگلیس از کتک خوردن بقیه فیض میبری؟
شما پشتتون گرم به نیروی انتظامی و قوه فضاییه نباشه ببینیم کی کتک میخوره؟
ژانوارزان
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سوتی نده شما از تو تهران فقط میتونی فیض ببری ؟
سعید جان قوه ی قضاییه نه فضاییه نکنه کاری کردی الان تو فضایی که قوه ی ما رو فضاییه میبینی.
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
سید علی ( چقدر اسم و شخصیتتون بهم میاد !!) ما با کسی دعوا نداریم شما فکر کردی با لات بازی و فحش ناموس دادن میتونی حکومتو نگه داری ؟
تاریخ امثال شما رو زیاد به خودش دیده مدتی هارت و پورت می کنید بعد چنان نیست ونابود می شوید که حتی در زباله دان تاریخ هم جایگاهی نخواهی داشت.....
صراط جان من هم اخیرا به جمع برادران ملحق شدم چرا ما رو تحویل نمی گیری و نظراتمونو بایکوت می کنی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام سروش جان!
خوش آمدی.
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
دلم برات سوخت با اینکه با نظراتت شدیدا مخالفم ولی یه + بهت دادم برو حالشو ببر!!!
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۶
بسیجی سبز یعنی شیر با خاصیت هویج!! بچه جون بسیجی بودن سعادت میخواد میخوای اسم شو بیاری باید وضو بگیری !! شما ها همون اراذل و خس و خاشاک سبزین که فاتحه تونو خوندیم سالتونم گرفتیم!!
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سید علی خان من تا قبل انتخابات بسیجی بودم (چه سعادتی از مقام قرب و رضای الهی هم بالاتره!!!!) اما الان دیگه این افتخارو ندارم که در خدمت امام و انقلاب باشم یعنی نه اینکه ندارم نمی خوام که داشته باشم!!!!
as
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر میگیم که این فتنه بوجود آمد تا بسیجیهای توخالی مانند شما(سروش) از این مجموعه بیرون برن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا شکرت که امثال این سروش بسیجی نما رفته بیرون!
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۲
در ضمن نورا بچه جون خب گوش کن: آدمی که میاد ول میگرده تو خیابونو در پنجره میشکنه و موسوی موسوی میکنه و روز عاشورا پرچم یا فاطمه آتیش میزنه و قرآن رو پاره میکنه و به هیئت امام حسین حمله میکنه و چادر از سر زن مردم میکشه و حجابشو ور میداره و با پسر مردم یا دختر مردم میزنه و میرقصه و مست میکنه اونم تو روز عاشورا این مسلمان نیست که هیچ یهودی و مسحیی هم نمیشه بهش بگی حتی وهابیشم کم میاره!! همشون نا مسلمونه و بی دینن!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مدرک اجتهادتو از کجا گرفتی بزرگ جون!!!؟؟؟
لعنت به افراطی!لعنت به کج اندیش!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا تو که هی گیر میدی به من میگی بد صحبت نکن یا لعنت نکن چرا خودت این کارو میکنی؟ از تو بعیده!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این خیلی لوسه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید علی پول مردم تو انگلیس برات خیلی میچسبه نه؟؟؟؟ از اونجا داری نوکری نظامو میکنی. وایستا حالا اوضاع تغییر کنه خیلی باهات کار داریم.
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشششششککککککک
به همین خیال باشین!!!
یه مشت بچه قرطی و هوس باز .....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان قرتی درسته!از روش 100 بار بنویس!
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۵
صراط هر نظری خودت دوست داری منتشر میکنی
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
دوستان این دو دستگی اخر کار دستمون میده و کشور میره به جاهای ناجور اقای موسوی و هاشمی و احمدی نژاد و دیگر جناحها باید بشینن سریک میز مشکلاتشونو حل کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۹
آقا سید علی اینا رو خودتون روز عاشورا آورده بودین بیرون تا به بهانه اونا مردم رو سرکوب کنین و دوباره از دین هزینه کنین. حرف اصلی معترضین برقراری آزادی بیان و رفع تبعیض بود. کسی هم از بی بند و باری و مزاحمت خوشش نمیاد. اگه اونجوری مردم تحت فشار قرار نمیگرفتند این همه عقده ای برای آزادی وجود نداشت.
as
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش بدجور توی توهمی...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم زدی خفنا !!!
فقط مس مال کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلآ فرقه سبز ساخته دست جمهوری اسلامی است!
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
برو نهج البلاغه رو بخون ببین مولی الموحدین یثوب الدین امام المتقین امیرالمومنین امام علی ( علیه السلام ) در باره فتنه فرموده کسانی که در فتنه گمراه میشوند و به راه برنگردند خونشان پای خودشان است . در فتنه غبار همه جا را گرفته و شناخت حق باطل سخت است برای کسی که ولی دارد و ولایت پذیر است راه حق را در غبار پیدا می کند و به یار ی ولی اش میپردازد > افتاد .یا بیشتر توضیح بدم . اگر یه کم مطالعه داشته باشی بیخودی نه به کسی تهمت میزنید نه راه حق را گم می کنید . یا علی ( ع )
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۵
همه شما ها یه مشت اضافی هستین که تو این مملکت باید یه چوب بالا سرتون باشه!!
تا چوب تو سرتون نخوره آروم نمیشین!! خوشم میاد 25 بهمن هم دیگه نتونستین هیچ غلطی بکنین !!! پس کو اون موسوی جونتون چرا تمرکیده تو خونش!! خوشم میاد آخر هم دست گدایی به روی سگ وهابی های عربستان دراز کردین!!
همیشه حقیقت تلخ نورا جوووووووووووووووون!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمونه ای از ادبیاب یک برادر ارزشی!!!
ممنونم علی جون از انگلیس!!!
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
تفکرات شما من را به یاد دیکتاتور های بزرگ تاریخ میندازه که تمام تلاششونو می کنن تا مخالفاشونو حذف کنن ولی در نهایت خودشون حذف شدن با نهایت خفت و خواری !
ضمنا موسوی نتمرگیده تو خونش تمرگوندنش!!!
اخه یه زمانی دو خط بیانیه میداد همتون خودتونو خیس میکردید و با همین دو خط تمام ابهت پوشالیتونو به سخره میگرفت
خداوند انشاالله همه ما را به راه راست هدایت کند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بهتره زیاد فکر نکنی (سروش) چ.ن امکان داره خیلی چیزا یادت بیاد و خیلی چیزا رو بهم ربط بدی و خطر ناک بشه!!!!
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید علی
شما یا خیلی ......... یا خودتو زدی به خواب میگن اونو که خودش رو بخواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد!
موسوی تو خونش تمرگیده؟؟؟!!! همین مرد داشت هیچی هیچی فقط با 2 کلام سخنرانی همه موجودیو اعتبار نظام رو به باد میداد چاره ای جز خانه نشین کردنش نداشتید،حالا میگی نشسته تو خونش؟!
گفتی ما اضافی هستیم؟
پس چرا واسه پای صندوق رای کشوندن ما صبح تا شب خودتون .......... تو تلوزیون تو رادیو روی منبر تو بوق و کرنا آهاااای بیاید رای بدید؟! حکومت مثل شما سبک مغزان که زیاد داره که شب قبل از انتخابات پشت در حوزه انتخاباتی میخوابید تا صبح هرچه زودتر به فریضه عمل کنید و میدونه که شماها میاید دیگه چه نیازی به این سفره گدایی داره که همیشه 1ماه قبل از انتخابات پهن میکنه رای گدایی کنه؟!
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۷
در ضمن جناب ناشناس شما ها اگه دنبال
پس گرفتن حقتون بودین چرا قانونی اقدام نکردین؟ اولا که یادت باشه حقی نداشتین و بعد اینکه اونی که به امام حسین بی احترامی کنه یزیده!! و یادتون باشه این مملکت جای اینجور غلط ها نیست! اون روز عاشورا هم کم کاری ما بود که تونستین .......... ولی بدونین دیگه از ین خبرا نیست!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۸
از سگ ترسیدن عار است؟ می دانید که از سگ ترسیدن عار نیست حداقل نظامیان شاه مقداری حرمت را نگه می داشتند چون خودرا ایرانی می دانستند ولی .......؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وافعا راست میگه! کی نظامیان شاه تو خیابون جلوی چشم زن و بچه مردم یه نفر رو لخت کردن؟ اون هم تو روز عاشورا! البته آدم میکشتن به انواع روش ها ولی این یه شاهکار رو دیگه نتونستن رو کنن. این سندش خورده به اسم " مردم خداجو"!
as
|
Iran (Islamic Republic of)
از ادبیاتت مشخصه آدم بی تربیتی هستی ، به احترام نام مقدسی که پدر و مادرت برات گذاشتن جوابت رو نمیدم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا آقا حسین اطلاعی از وضعیت قبل از انقلاب ندارن و یا خودشون زدن به .... !!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا چرا همه به این بنده خدا پریدین؟ مگه دروغ میگه؟ شما که ادعای تاریخ دارین بگین کی نظامیان شاه حرمت عاشورا رو با سوت و کف از بین بردن؟
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
"حسین خان"

تاریخ رو ورق بزن.

یه کمی مطالعه کن. مطاله تاریخ چیز بدی نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این داستان عاشورایی که سرهم کردین فکر می کنید چون هی تکرارش کردین و تو صدا و سیماتون قصه سازی کردید هر کسی باورش شده! اون کسی که عربده میکشیدو به مردم حمله می کرد و حرمت عاشورا رو شکست خود شما برادران ارزشی و یگان ویژه بودید که سوار موتور وقتی با باتوم و زنجیر به مردم تو خیابون حمله می کردید مثل سپاه شمر می خندید و فحش می دادید. ما که عادت داریم به سیاه بازی شما. ولی لطف کنید به چیز دیگه ای غیر از قصه های من درآوردی خودتون استناد کنید
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی، as، مهدی،ناشناس دومی. ماشاالله چقدر خود فروخته داریم اینجا. این نظام باید هم به خودش افتخار کنه. خوب تونسته شرافت آدما را با پول و مقام بخره. ولی یه جاشو نخونده.از همونجا هم ضربه خواهد خورد.
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۶
دوران شاه تموم شده !! مردم زمان شاه اونقدر بی شعور و ... نبودند!!ولی ما با یکسری ادم های نفهم مواجه هستیم که فقط چوب باید بالاسرشون باشه!!
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر شما کامنت میذاری مخالفاتو خوشحال می کنی مگه اربابت بهت تربیت و منطق یاد نداده؟
خوشم میاد گفتمانت گفتمان انقلابه!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مواظب باش چوبه یه وقت نره تو آستینت!!!
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
از شما یاد گرفته "ادب مرد به ز دولت اوست" !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۸
۶
آقا سید علی مقدم پول پاچه خواری دولت و نظام رو تو انگلیس خوردن خیلی لذت بخشه نه؟؟؟؟؟ حالا وایستا تا اون روی سکه رو ببینی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
از این بهتره که دلار یه مشت عرب وهابی و صهیونیست رو بخوره
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۵
آقای سعید: شما باید نابینا باشین که حضور میلیونی مردم تو 22 بهمنو ندیدین.اگه واقعا فکر میکنید هنوز سبزک ها بیشترن باید حتما خودتونو به یه روانشناس نشون بدین.نه روانپزشک بهتره.توهم شما فقط با قرص و کپسول برطرف میشه.شایدم ....تیمارستان.نگران نباشید خوب میشین انشا الله.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چند میلیون بودند؟ بینی و بین الله
شما خودتون هم به این جمعیت و حتی نیت آمدنشون به این تظاهرات ها اعتقاد ندارید.
اگر اعتقاد داشتید دلیلی نداشت که کاندیداها رو فقط و فقط بعلت عدم التزام به ولی فقیه( تکرار می کنم نه بخاطر عملیات تروریستی و فساد مالی و جرایم کیفری بلکه فقط به خاطر اتهام عدم التزام به ولی فقیه) از شرکت در انتخابات محروم نمی کردید.بجاش شورای نگهبان شما می تونست به مخالفین هم اجازه حضور در انتخابات رو بده و بعد از طریق همون صدا و سیما و سایر رسانه اعلام می کردی که آقا و خانم ایکس و ایگرگ و فلان مخالف ما هستند. طبعاً اگر واقعاً همه مردم ایران همانهایی بودند که در این قسم تظاهرات ها شرکت کردند و همه آنها فقط و فقط به نیت حمایت از نظام و ولایت فقیه آمده بودند خوب به کاندیداهای مخالف شما رای نمی دادند و تکلیف آنها معلوم میشد.

خدمت آن دوستی که معمولاً آمریکا را وسط می کشید
عرض می کنیم اولاً آمریکا مطلوب ما نیست
ثانیاً شما یک نفر را مثال بزن که بخاطر وابستگی یا عضویت یا تمایل به القاعده یا هر گروه تروریستی دیگری یا بخاطر عدم عضویت در یکی از دو حزب جمهوری خواه یا دمکرات از شرکت در انتخابات منع شده باشد.

امیدوارم منتشر بشه. چون معمولاً برادرها در این موارد اول می بینند می تونند جواب نظر رو به اسم سایر عزیزان بدهند یا نه بعد منتشر می کنند.
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۶
آقای سعید: شما باید نابینا باشین که حضور میلیونی مردم تو 22 بهمنو ندیدین.اگه واقعا فکر میکنید هنوز سبزک ها بیشترن باید حتما خودتونو به یه روانشناس نشون بدین.نه روانپزشک بهتره.توهم شما فقط با قرص و کپسول برطرف میشه.شایدم ....تیمارستان.نگران نباشید خوب میشین انشا الله.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
متوجه شدم عزیزجان که جوابی نداری!
بازهم جمله معروف اون داستان کوتاه هانس کریستین اندرسن رو تکرار می کتم:
هر کسی لباس پادشاه رو نمی بینیه یا دیوانه است یا بی عقل و بی اصل و نسب!

چند میلیون بودند عزیز؟ شما آمار بده دقیقاً چند میلیون بودند؟ چند درصد جمعیت تهران در راهپیمایی شما بودند؟ جواب سئوال بعدی منهم در مورد اینکه خودتون هم این نظاهرات رو قبول ندارید هم بدید!
مریم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱
جناب سید علی ! کامنتهای شما رو به حساب دین نمیگذاریم به حساب عقل و فهم و تربیت خانوادگیت میگذاریم. ولی یادت باشه چهره دین رو پیش خیلی ها خراب کردید خراب...