دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
احمدی نژاد در پاسخ به خانه نشینی 11 روزه

اینم از اون حرفاست!

ما می گوییم به دختر و پسرها گیر سه پیچ ندهید اینها بچه های خودمانند شما به همین جوانان احترام بگذارید ببینید چه کار می کنند.
کد خبر : ۵۶۳۳۳

"صراط" - سرویس سیاسی/ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه ۲۴اسفند سال ۹۰ به منظور پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس در جلسه علنی مجلس حضور یافت.

احمدی‌نژاد در قسمت اول سخنان خود با تبریک عید سعید نوروز به ملت ایران و جامعه بشری گفت: سؤال طبق قانون اساسی حق مجلس است، وزرا و رئیس جمهور نیز باید پاسخگو باشند بنابراین اتفاق ویژه‌ای نیفتاده است؛ جمعی از نمایندگان سؤالاتی را مطرح کردند بنده هم می‌خواهم پاسخ دهم البته این سؤالات مدت‌هاست که مطرح شده و سر زبان‌ها قرار دارد و به بیان‌های مختلف در رسانه‌های گوناگون مطرح شده و صدها ساعت روی آنها حرف زده شده است که بنده از سؤال کنندگان محترم تشکر می‌کنم که این فرصت را دادند تا ما پاسخ دهیم، گرچه مدت زمان پاسخگویی یک ساعت است البته آقای مطهری ۲۰ دقیقه صحبت کردند، یعنی ۳۳ درصد بیشتر از وقت قانونی که به همین نسبت ما هم بر اساس عدالت یک ساعت و ۲۰دقیقه فرصت داریم.

وی با لحن شوخی و در پاسخ به واکنش نمایندگان در مورد مدت زمان یک ساعت و ۲۰دقیقه‌ای که برای خود جهت پاسخگویی قائل شد، تصریح کرد: بالاخره ساعت شما با ساعت ما فرق می‌کند. مجلس است دیگر! سه دقیقه وقت می‌گیرند و ۱۱ دقیقه صحبت می‌کنند؛ اشکال ندارد.

رئیس جمهور ادامه داد: بنده آماده بودم که قبل از انتخابات برای پاسخگویی حاضر شوم. گفتیم در فضای انتخابات اثر می‌گذارد. بعداً هم نتیجه را گردن ما می‌اندازند؛ بالاخره دیواری کوتاه‌تر از دیوار ما فعلا نیست.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه با برخی دوستان مشورت کردیم، اکثر مردم نیز می‌گفتند بروید جواب بدهید اما بعضی دوستان می‌گفتند شب عید و فردای چهارشنبه سوری که مردم می‌خواهند شاد باشند، اوقات مردم تلخ نشود، اظهار داشت: اکثر نمایندگان حاضر هم به زودی به همکاران دولت تبدیل خواهند شد و دیگر ضرورتی ندارد و ما هم راستش نمی‌خواستیم بیاییم و تلاش هم کردیم که این جلسه برگزار نشود اما خب شاید قسمت این طور بود و هیئت رئیسه این طور تصمیم گرفت و هیئت رئیسه است دیگر و کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم مطیع هیئت رئیسه هستیم.

وی ابراز داشت: بنده چون یک دانش آموز مرتبی بودم، می‌خواهم به همان ترتیبی که طی نامه سؤال‌ها را به بنده دادند، به آ‌نها جواب دهم البته آقای مطهری همه سؤالات را نخواندند ولی سعی می‌کنم همه سؤالات را توضیح دهم.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در بخش دیگر از پاسخ به سئوالات نمایندگان که در صحن علنی مجلس مطرح شد، در رابطه با خانه نشینی 11 روزه که مورد سئوال نمایندگان قرار گرفته بود، گفت: این هم از آن حرفهاست. احمدی نژاد و خانه نشینی و استراحت. اکثر افراد می گویند یه کم استراحت کن و به خودت برس در این دو دولت یک روز هم کار تعطیل نشده و همه همکاران ما پیچ و مهره ای شده اند.

رئیس جمهور اضافه کرد: این وصله ها به دولت نمی چسبد اما بنده زندگی ام نشان می دهد که سعی کرده ام با عمل، بیان درست، ادبیات صحیح و منطقی از ولایت دفاع کنم.
 
وی در خصوص محور دیگر سئوال مبنی بر اظهاراتش در خصوص در راس امور نبودن مجلس گفت: گفته اند چرا راجع به مجلس این حرف را زده ای هدفت چه بوده اگر دنبال نیت مایید مخلص همه شما هستیم اما من با استدلال نظری را دادم شما هم با استدلال جواب بدهید. باید این حد از آزادی برای اظهارنظر باشد که با هم بحث بکنیم.اما فضای کشور دوستانه و بر مبنای همکاری است.
 
رئیس جمهور در پاسخ به سئوال دیگر سئوال کنندگان مبنی بر تاخیر در تشکیل وزارت ورزش و جوانان و معرفی وزیر گفت: آخر سال است می خواهم با هم یک مقدار صفا بکنیم شما ببینید چه تصویب شده از تاریخ تصویب یعنی 12/10/89 سازمان های ملی جوانان و تربیتب دنی ادغام و به وزارت ورزش و جوانان تبدیل می شود هزینه های آن هم از محل صرفه جویی تامین می گردد . خب گفته شده می گردد مگر ما جلوی آن را گرفته ایم. در تاریخ 30/10 چیزی به ما ابلاغ شده که 18 روز قبل ادغام شده است مگر ما مانع گردیدن آن شده ایم.
 
رئیس دولت گفت: یک جا اول می گویید شرح وظایف را بیاورید بعد وزیر معرفی کنید ما از چه تخلف کرده ایم. گفته اید خودشان ادغام می شوند مگرما جلوی آن را گرفته ایم و گفته اید هزینه آن از محل صرفه جویی است آیا صرفه جویی ردیف است شما که بودجه می نویسید کجا ردیفی تحت عنوان صرفه جویی وجود دارد. ما از کجای تربیت بدنی باید صرفه جویی می کردیم. من این قانون را به شما تقدیم می کنم شما را به جدتان بروید اجرا کنید.
 
وی اضافه کرد: اما گفته شده که چرا به آن شکل نامه نگاری شده است خب این قانون این همه مشکل دارد ما نباید بگوییم که این اشکالات وجود دارد برطرف کنید خنده دارتر این است که برای برخی همکاران ما در همین رابطه در دیوان محاسبات، بازرسی و ... الا ماشاء الله پرونده تشکیل شده است شب عید است می خواهیم یک مقدار شاد باشید. شما از زمین و زمان انتقاد می کنید یک بار که رئیس جمهور چیزی گفت و گفت بالای چشمتان ابرو است کار به سئوال می کشد.
 
احمدی نژاد در رابطه با تخصیص بودجه فرهنگی که از دیگر سئوالات نمایندگان بود گفت: تخصیص بودجه به اندازه درآمد است اگر پول داشتیم می دادیم من که زندگی ام فرقی نکرده حقوقم معلوم است اما در سایتهایشان زدند که احمدی نژاد حقوق استادی می گیرد که خیلی است. اگر نان زن و بچه ام را بدهید همان را هم می دهم.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه مجلس رئیس جمهور در شورای برنامه ریزی فرهنگی حضور ندارد گفت: خود شما مصوب کرده اید و خود شما در این شورا حضور دارید من چه می دانم کجا خرج شده مگر من جزو شورای برنامه ریزی هستم بروید از دیوان محاسبات بپرسید. اما من باید از شما بپرسم چون شما جزو شورا هستید و من نیستم ما فقط خطوط کلی را گفته ایم بقیه دست شماست که چطور خرج شود.
 
وی در پاسخ به سئوال دیگر نمایندگان در رابطه با عزل وزیر خارجه در ماموریت گفت: من از شما می پرسم چه کسی ماموریت داده من داده ام. من چنین ماموریتی نداده ام.  ما قصدی نداشتیم این اختیارات رئیس جمهور است و آیا می توان از اختیارات رئیس جمهور سئوال کرد می خواستیم یک تغییر و نوسازی در وزارت خارجه بشود.
 
احمدی نژاد در پاسخ به سئوال نهم که در خصوص عفاف و حجاب است، گفت: ما چه گفته ایم من چند حرف روشن دارم که خودمانی می گویم چرا هر بار که پای فرهنگ به میان می آید مردم را متهم می کنیم و شروع می کنیم به برخورد با مردم. در حالیکه من گفته ام ملت ما متدین ترین و متمدنترین مردم دنیا است و ملت ایران مومن است همین ملت من و شما را سر کار آورده ما می گوییم سخت نگیرید حالا اگر به قول آقای مطهری کسی کار سازمان یافته و غیره انجام داد و خواست آسیب برساند تکلیفش معلوم است و قوه قضائیه و وزارت اطلاعات کارشان را می کنند این نیازی به برخورد عمومی ندارد من می گویم با توده مردم باید با محبت رفتار شود.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه کار فرهنگی با برخورد و بگیر و ببند نمی شود گفت: ما می گوییم به دختر و پسرها گیر سه پیچ ندهید اینها بچه های خودمانند شما به همین جوانان احترام بگذارید ببینید چه کار می کنند.
 
وی ادامه داد: یک مقدار شوخی بکنم چه طور می شود که 22 بهمن و انتخابات که در میان است دوربین را می برید روی همه تیپ ها اما به محض اینها تمام شد یقه این تیپ ها را می گیرید این تناقض است و تناقض کار دست ما می دهد. من این سئوال را از شما می پرسم کدام یک از ما گناه نکرده ایم و گناه بد است و من راضی به هیچ گناهی نیستم اما چه کسی با من و شما برخورد کرده چون من و شما هستیم اشکال ندارد مرگ خوب است برای همسایه کاری نکنیم که مردم بگویند واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند  چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند ته خط را بگویم رئیس جمهور حق اظهار نظر ندارد؟

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که امروز چهارشنبه برای پاسخگویی به سئوالات 79 نماینده مجلس شورای اسلامی به صحن علنی مجلس آمده بود، در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سئوال نمایندگان درباره مکتب ایرانی  با بیان اینکه ملت ایران حقیقت طلب است اظهار داشت: منظور از ایران نژاد خاصی نیست. ایران گلستانی از اقوام مختلف است. افتخار می کنیم که ایرانی هستیم.

وی گفت: به نظر شما پاک بودن، تلاش شبانه روزی کردن، دفاع از حقوق ملت، مبارزه با مفاسد، هسته ای کردن ایران، اجرای مسکن مهر، اجرای شعارهای دولت های قبل، ترویج مهربانی و دفاع از آزادی اسمش از انحراف است؟ در این جلسه بسیاری از اعضا حاضر هستند پس اگر اینگونه هستند همه این اعضا در این خط قرار دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما مشی بعضی ها را قبول نداریم و از هان ابتدا هم این را گفته‌ایم و چیز مخفی‌ای نداریم، افزود: آمدیم تا قطار مدیریت را به خط نورانی امام و ولایت برگردانیم همانطور که رهبری عزیز فرمودند این دولت آمد تا این خط را برگرداند. حقیقتا برای کشور دلسوزیم. این سئوال مطرح شد که چرا از ایران سخن می گویید؟ چه بگوییم؟ اگر دیگران از مکتب خراسان یا عراق سخن بگویند عیبی ندارد؟

احمدی نژاد افزود: اگر نگوییم ایران چه بگوییم؟ بگوییم اسرائیل یا انگلیس؟

وی تصریح کرد: در همین جا و با صدایی بلند اعلام می کنم که به ایران افتخار می کنم البته شما هم دوستدار ایران هستید. دوستدار ایران بودن عین حزب الله بودن است. والله خدا هم ایران را دوست دارد.

رئیس دولت دهم با بیان اینکه دولت ضعیف ترین قوانین را اجرا کرده است، گفت: دولت تمامی قوانین را اجرا کرده تا تبعات منفی به کشور وارد نشود. ضمن آنکه در تمامی جلسات از نمایندگان نیز دعوت کردیم تا آنها نظرات خود را بیان کنند.

احمدی نژاد در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: در اینجا سئوالی مطرح شد مبنی بر اینکه دولت قانون‌گریز است. باید به نکته ای اشاره کنم و آن این است که طبق اصل 88 قانون اساسی یک چهارم از نمایندگان می توانند از رئیس جمهور بر اساس وظایفی که بر عهده دارند سئوال کنند. آیا حقیقتا این مطالبی که در جلسه امروز مطرح شد مربوط به وظایف رئیس جمهور بود یا به اظهار نظر رئیس جمهور مربوط بود؟ بر این اساس معتقدم که آیین نامه در این زمینه رعایت نشده است.

وی اظهار داشت: آیا می شود از مجلس نیز انتقاد کرد یا فقط مجلس باید انتقاد کند؟ به نظر شما چه کسی پس از تایید شورای نگهبان قانون خدمات کشوری را تغییر داد؟ آیا می توان بر اساس قانون عادی قانون اساسی را دور زد؟ نمی شود مصوبات دولت را به این راحتی لغو کرد.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: در همین مجلس عزیز دولت متهم شد که یک میلیارد تخلف کرده است بطوریکه رئیس دیوان محاسبات در رادیو حاضر شد و رسما این موضوع را اعلام کرد که احمدی نژاد دروغ می گوید و ما پیگیری کردیم و انتظار داشتیم پس از اینکه پی برده شد دولت تخلفی نکرده در همین مجلس این موضوع مطرح می شد تا ملت بدانند دولت پاک است.

احمدی نژاد با بیان اینکه یکی از نمایندگان رسما فرماندهی جنگ علیه دولت را صادر کرده بود، افزود: علاوه بر این بر این موضوع اشاره می شد که باید با طرح سئوال از رئیس جمهور این تابو شکسته شود. رئیس جمهور نوکر مردم است. توهین به رئیس جمهور عین شجاعت نیست. اگر اینگونه است به دستگاه های دیگر سری بزنید. یک سری هم به شهرداری بزنید.

رئیس جمهور گفت: در این مجلس بعضی از افراد با زدن چندتا شاستی فوق لیسانس شدند.

وی تاکید کرد: من شهادت می دهم که مجلس از همه اختیارات قانونی و فراقانونی خود برای نظارت بر دولت استفاده کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وقت کشور با ارزش است و باید با هم آنرا را اداره کنیم، گفت: مسئولیت هایی که در اختیار ما و شماست برای انجام خدمت به مردم است و نباید بگذاریم که گروه بازیها و باندبازیها بر مسائل کشور تاثیرگذار باشد.
 
احمدی نژاد با اشاره به اینکه باید عدالت و تقوا را رعایت کنیم، گفت: این روزهای مسئولیت نباید برای تثبیت قدرت استفاده شود.

وی همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: سئوال هایی که مطرح کردید خیلی سخت نبود و به نظر می رسد طراح سئوال از همان هایی بود که با شاستی فوق لیسانس شده است.
 
رئیس جمهور تاکید کرد: انصاف داشته باشید حالا که می خواهید نمره دهید نمره بالایی بدهید چرا که من خوب پاسخ دادم و حتی اضافه هم نوشتم و اگر کمتر از 20 بدهید بی معرفتی و نامردی است.
 

نظرات بینندگان
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۷۱
۱۱۸
درود بر احمدی نژاد شجاع
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
یا عقل نداری و بد و خوب رو متوجه نمیشی ، یا آراء و افکار منحرفانه داری و طبیعتا این ادبیات و اهداف و افکار منحرفانه رو می پسندی یا اینکه از امثال اون 3000 تا چیزی بهت ماسیده !!
علی :)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط تهمت و... به اشخاص اگر اشکال نداره ما هم بلد هستیم بزنیم این ممل ما فکر کرده عقل کل هست و بقیعه حق حرف زدن ندارن شما با منطق بود کجاش اشتباه بود نه فرافکنی ممل جان :)
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر شما باد که طرفداری انسان هایی رو میکند که خود بزرگبین هستند ولی خدای بزرگ آنان را همچون م.....ن آفریده است شاید که شما ها به راه راست رویند و رستگار شوید .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عشـــــــــــــــــــــتق است احمـــــــــــــــــــــدی دلاور
_________________________________
کور شه هر دوچشم بدخواهانش"
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
با افتخار فریاد می زنیم که دکتر مجلس رو ترکوند! دیگه نمایندگان فهمیدند احمدی نژاد کسی نیست که بشه باهاش شوخی کرد. اما مل ملی نظرت در رابطه با سخنان رهبر در دیدار با جامعه مدرسین چیه؟؟؟
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبيات وقيحانه اين آقا ممل يك تودهني محكم لازم دارد.صراط من شخصا آماده براي اين كار هستم
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
کاوه جان عصبی نشو عزیزم به مغز کوچیکت فشار نیار ... برو سر کلاس جو ....... و مش ....... آروم میشی یا اینکه بزن به آب یخ ! به قول مرادت دیگه اون ...... لولو برد
اممین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط عزیز:
تهمت های ممل و اون نا اهل امریکایی، چیجور منتشر میشه؟؟؟
سانسور نظرات فقط به ما منتهی میشه؟؟

جناب ایران:
اگه کسی نیست، ..............." خودم ..........!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به ممل: درود بر احمدی نژاد شجاع
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض پوزش از سایر کاربران محترم و همینطور دست اندر کاران صراط ، از شعور این مزدوران بی جیره و مواجب ( و شاید هم با جیره و مواجب ) همین بس که فقط بلدند لجن پراکنی کنند و لودگی کنند و مسخره بازی در بیاورند حماقت خود را بزرگ تر از آنچه که هست به رخ بکشند !
زمستان می رود و رو سیاهی اش به ذغال می ماند .
حق یار
تربیزلی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نیوز عزیز ، توهین های مشاهده شده در کامنت ها رو با تعیین دقیق مصداق به ستاد تعیین مصادیق فیلترینگ اطلاع دادم .
متأسفم که نمی توانید تحمل داشته باشید
20
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوكيلي چقدر مظلومه اين رئيس جمهور كمتر از نمره 20 هم نمي خواد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ممل با یه مطالعه سطحی نظرات طرفدارای اح ......... به راحتی میشه فهمید که عمده ی اونا (لااقل در صراط) مثل مهران آزادپی دولت حق و امین کشته عشقی احمد یه سری بیسواد یا بچه مچه با اطلاعات عامیانه نهضتی هستن که درک درست و حسابی از مسائل ندارن و همه چیو بصورت کوچه بازاری تحلیل میکنن ... دقیقا مثل ادبیات و گفتار و کردار رئیس شون که اونم کوچه بازاریه و مثلا میگه ممه رو لوو ..... یا بزن به آب یخ ! آقای امین مرده یا مهران نیمه مرده ! ...................... همچون ادمایی مثل شما هم باید از چنین چیزی دفاع کنین جل الخالق از این دنیا که گیر کیا افتادیم ها ..... اح ...... و فا....... میتی و موسوی و امثالهم !!
این دولت حق که گویا به مخش هویج برخورد کرده با افتخار میگه اح ........ مجلس رو ترکوند و فکر میکنه ترکیدن مجلس و نماینده های مردم به نفع شه ...
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان اون جا دنبا اسمت مخفف چه كلمه ايه ؟البته يه حدسايي زدم.حدس مي زنم چه جور آدمي باشي.اون چيزايي كه مي خواي توبي اين سايت ها پيدا نميشه...يه وي پي ان بگير بزن به دشت اينترنت حالشو ببر.اگه بخوام به زبون خودت جوابتو بدم اعصاب بقيه رو اذيت مي كنم
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
از حق نگذریم این دولت پرکارترین دولت بوده و انصاف نیست باهاش اینطور بر خورد بشه - به هر حال خوب تو دهنی به امثال ................ زد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عباس شعورت دیگه اینجاها کش نداده که بخوام جوابت رو بدم!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاربران محترم ، این بار عباس هم نام دیگری از سری نامهای سریالی جوجممغلامعباصحصین بی بصیرت ، به مناسبت ورود به سال جدید ، رو نمائی شد .
این بنده خدا ، نمی فهمه که اگه اسم ویلیام شکسپیر هم روی خودش بزاره ، سبک وسیاق نوشتنش و ادبیات گفتاریش که بوی کفتار میده از شیش فرسنگی توی ذوق می زنه ! - برو ، برو عمو جون - همون بهتر که زیر این کامنت ها معلق بزنی و جای دوست و دشمن رو نشون بدی !
حق یار
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
البته عباس جان بنده حاضرم در هر جایی که شما بگید خدمت برسم تا در رابطه با سواد و غیره گپی بزنیم فکر می کنم امین و اقا مهران هم با چنین کاری موافق باشند اما اخوی با سواد متفکر و با شعورم باید در جریان چند نکته قرار بگیری 1.نمایندگانی که با تزویر و ریا و صرف هزینه های هنگفت پا در مجلس می گذارند باید هم اینگونه تحققیر شوند. 2. ادبیاتی که ما استفاده می کنیم سخیفه و یا ممل؟! توصیه می کنم روی کامنت مل مل در همین بخش مطالعه ای داشته باشی.3.سعی کن در حد و اندازه خودت صحبت کنی.
عاشق ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
چه قدر ساده فکر میکنید
اصلا درباره 11 روز جوابی نداد
چرا نگفت ............................................................................
بازم ................ و سکوت
کشت مارو از سکوتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من به عنوان یک شهروند از این سئوال و جوابها به این نکته رسیدم که در این مملکت می توان هرکاری کرد و بعدا اگر گندش درآمد می توان به راحتی زد زیرش و تکذیب کنیم و دوم اینکه هرکسی در هر مقامی در دولت می تواند به عنوان نماینده دولت به کشور دیگر سفر کند و ادعا کند که فرستاده دولت است.سوم اینکه همه چیز در این مملکت شوخی است
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مرده کشته عشقی احمد حرف زیادی بزنی در کامنت بعدی له ت میکنم آدمک ضد ولایت !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون قرارشد دیگه عباس نشی !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عباس امینو خدا زده!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آمریکایی حتما سینا صدرایی هم من هستم !!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد این یارو ممل چنان تودهنی به این مهران بی عقل بی لیاقت زده که هر کی میزنه پس کله ش فکر میکنه ممله
آخه آقای مهران آزادپی بفهم که هر گردی گردو نیست بچه حزب اللهی ها زبونشون انحراف رو ریشه کن میکنه همانطور که شمشیرشون ریشه تونو میزنه حالا تو فکر میکنی این پس گردنی محکم فقط مال ممل هست و از همفکرای ممل چنین کاری بر نمیاد ؟
بی عقل
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
پس از ماه ها دوری به صراط سر زدم خوشحالم که می بینم خیلی از ابهاماتی (مبنی بر منحرف بودن آقای ........ و وجود جریان انحرافی به ریاست آقای ........... ) که چندین ماه قبل برای اثباتش برای برخی از کابران کم اطلاع (مثل آقای آزادپی و ... ) تلاش میکردم ، در حال حاضر با علنی شدن و گسترده تر شدن رفتارهای منحرفانه این فرد برای خیلی ها اثبات شده و از اینکه می بینم که برخی از برادران مطلع بودن که در این مدت با قلم خودشون بر دهان منحرفا و طرفدارای انحراف بزنن خوشحالم از برادر ممل کمال تشکر رو دارم که به معنای واقعی این شخص منحرف رو برای همگان (منجمله برای برادر مهرن آزادپی) تشریح کردن اما متاسفم از اینکه می بینم ایشون به هیچ عنوان نمیخوان از انحرافی بودن استعفاء بدن !
خداوند ایشون رو کمک کنه تا برگرده هر چند که باید خودش هم بخواد تا این امر اتفاق بیفته اما اگه نخواد انشالله مثلا روساش از اینی که هست خوار و ذلیل تر بشه ... آمین یا رب العالمین
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین اقا گل! بنده حقیر دارای درک پایینی هستم لذا متوجه نمیشم چطور ممکنه احمدی نژاد منحرف باشه بعد اقا تا این اندازه ازش حمایت کنه! ممنون خواهم شد اگر اندکی راهنمایی کنی و من رو از این گمراهی برهانی!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
از قدیم گفتن چوب رو که برداری ، گربه دزده حساب کار دستش میاد - حکایت غریب جوجممغلامعباص حصین بی بصیرته که یه دفعه با همه اسامیش شروع به کامنت گذاری کرده و یه جا هم در صدد دفاع از خودش با یکی از اسامی مستعار گفته مدتی نبودم !
میخوام یه برگشتی به کامنت امین دلاور داشته باشم ، زمانی که از اعترافات این جوجممغلام................................. پرده برداری کردو در پاسخ این کامنت رو دریافت کرد که امین خیلی بی معرفتی ، من به تو اعتماد کرده بودم !
و اما حتی اگر هم این طور نباشه ، از نوع ادبیات و گفتار کفتار مانندشان ، بوی تعفن به همه جا پخش شده و حتی در مقابل سخنان ولی امر زمان هم گردن کشی می کنند و خودشون رو کاسه داغ تر از آش می بینند و با سرقت القابی مانند اصولگرائی و حزب الهی ، و رفتاری بر خلاف همه عرف های اجتماعی ( همینطور که در کامنت هایشان پیداست ) به جای پاسخ منطقی ، یاوه می گویند و لجن پراکنی می کنند ! و البته عصبانیت از شیوه های دیرینشان است که صد البته جواب این که وقتی عصبانی هستند چه کار باید بکنند قبلاً برایشان تجویز شده !
ریاست محترم جمهور در قالب شوخی و جدی ، حرف هائی را عنوان نمودند که حرف همه مردم است ( به جز یک اقلیت انگشت شمار که هنوز هم چشم امید به کرسی های قدرت دارند ) و این روزها که در کوچه و بازار می گردی ، تاکسی که سوار می شوی ، در ایستگاه مترو و اتوبوس که منتظری ، عموم مردم می گویند که مجلس نشینان و البته 79 نفر از مجلس نشینان که 69 نفرشان نتوانستند از فیلتر مردم رد شوند و توسط مردم در پای صندوق های رای ، رد صلاحیت شدند ، جوابی درخور شانشان را دریافت نمودند .
از اینکه بگذریم ، می ماند حساب این کوتوله های لجن پراکن سایتی که چقدر رو دارند! هر چقئر بیشتر تو دهنی می خورند ، وقیح تر می شوند ! هر چقدر عموم مردم ایران محکم تر به اینها پس گردنی می زنند ، گستاخ تر می شوند و با عصبانیتی که ازشان سراغ داریم ، بیشتر حالت تهاجمی به خود می گیرند .
وتنها باید با یک جمله به آنها پاسخ گفت و آن هم اینکه ، هر چقدر که جلوتر می رویم ، اربابان شما بیشتر تلاش می کنند که برای خود سوراخ موشی چیزی تهیه کنند ، تکلیف شما کوتوله ها که اظهر من الشمس است.
شاید این کوتوله ها هم امید به این دارند که با فشردن یک شاسی ، ارتقاء سطح علمی پیداکنند که البته محال ممکن است .
با این حال برای اینکه در آستانه سال نو با هم صفائی کرده باشیم ،
حق یار
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
........... یک دروغگو بزرگ با اعتماد به نفس کاذب است البته مشتری های خودش هم دارد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴۷
۲۷
واقعا این جوابه برای موضوع تقابل ، بی توجهی و ... این شخص به نظرات ، آراء و سیاستهای رهبری و ولایت و احکام حکومتی ؟؟ کدوم آدم عاقلی می پذیره این جوابو در مقابل رفتار این شخص در خصوص حکم حکومتی در برکناری مش ...... و مصلحی و کلی جسارت و گردنکشی در مقابل نظرات رهبری ؟؟؟
در مقابل برگزاری جشن نوروز و .....
خدا لعنت کنه همه خائنان به خون شهدارو از اول تا آخر !!
خدا لعنت کنه کسانی رو که در مقابل افکار ، آراء ، اهداف ، آرمانها و خط و خطوط اسلام و شهدا جسارت و گستاخی و خیانت میکنن

با خنده و مسخره بازی چه چیزی رو میخوای پاسخ بدی و چه چیزی رو میخوای اثبات کنی ؟ اون چیزی رو که باید میفهمدیم تا حالا فهمیدیم و بیان دروغهایی از این دست که :

بنده همیشه سعی کردم با عمل و بیان درست و ادبیات صحیح از ولایت دفاع کنم و نشان دهم که نظام ولایت نظام تلاش و همبستگی است !!

کدوم عمل ؟؟ کدوم رفتار ؟؟ فکر میکنی هیشکی نمی فهمه !! با رفتارت در مقابل احکام حکومتی در مورد مش .... که همچنان هم ادامه داره نشون دادی به ولایت اعتقاد داری ؟؟؟

هرچند امثال من میدونیم که مش .... کاره ای نیست هرچی هست خودتی !

رئیس جمهور: وصله یازده روز خانه نشینی به دولت نمی چسبد. بنده همیشه سعی کردم با عمل و بیان درست و ادبیات صحیح از ولایت دفاع کنم و نشان دهم که نظام ولایت نظام تلاش و همبستگی است !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ممل در این مورد حاص کاملاباشما موافق و هم عقیده هستم.
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل عقل كل .برداشت تو از ولايت در حد هيئت و دسته و از اين حرفاست.كدوم ولايت مدار مورد علاقه شما مي توانست سياست هاي رهبري را اجرايي كند بخصوص در حوزه اقتصادي.چه كسي شجاعت قطع يارانه هارا داشت كه اگر انجام نمي شد با تحريم هاي فعلي نسخه همه پيچيده شده بود؟كي مي توانست منويات رهبري در مورد انرژي هسته اي را اينگونه پيش ببرد؟كي ؟آقاي عقل كل جواب بده با اين ادبيات طلبكارانه ات.قاليباف؟خاتمي ؟لاريجاني ؟محسن رضايي ؟فكر مي كني اينا مي تونستن ؟مشكلت اينه كه از سياست فقط دو سه تا جمله را بلد شدي و اينكه پشت سر هم علامت سئوال و تعجب بذاري.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
کاوه احمدی نژاد گفته ما آمده‌ایم که قطار مدیریت کشور را برگردانیم به ریل اصلی خود یعنی خط نورانی امام و ولایت !!

میگم خط نورانی امام و ولایت میگه مجلس در راس اموره پس چرا احمدی نژاد میگه من اینو قبول ندارم ؟؟
جواب
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل نگو اين وصله ها نمي چسبه سعي خودشو كرده
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل و دیگر عزیزان بیاین باور کنیم که ه......... از مش.......... خطرناکتره -مش........... رو ماها بزرگش کردیم وگرنه عددی نیست بعدشم نظر خود مقام ولایت اینه که تا پایان دوره دولت ازش حمایت کنیم.انصافا دولت خدمتگذاری بود.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب کاوه عزیز ! از جنابعالی بسیار متعجبم که برخی از این کوتوله ها رو قابل دیدید و میخواید که به شما جواب بدن !!!
محال ممکنه که حتی دو کلمه حرف حسابی از این کوتوله لجن پراکن بشنوید !! - البته یه چند دفعه حرف درست و حسابی با نام ممل دیدیم که بعد از تحقیق معلوم شد آثار و دستنوشته های مردم رو از توی سایت هاشون سرقت می کنه و بنام خودش کامنت میزاره و با ذکر منبع دستش رو رو کردیم !
لازم به ذکره این کوتوله ، ................ مدتهاست که ذیل کامنت حامیان دولت وول می خوره و جای دوست و دشمن رو نشون میده !!!
نمونه اش این کامنت که ................ اینجا منتشر شده !
زیاد جدی نگیرش !
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نرگس خانوم متاسفم که میگم بصیرت لازم رو نداری ! پیرو خط ولایت باش امثال ا ...... رفتی ان و در اون شکی نیست جوری حرکت کنین که در سرای آخرت در پیشگاه الهی و شهدا و ائمه شرمنده نباشین بخاطر نفهمیدن و تشخیص ندادن منحرف و انحراف ... منحرفی که فریاد میزنه انحراف خودشو اما امثال شما و امین میگین نه این بدتر از اونه اون بهتر از اینه و یه سری دیگه که درصد انحرافشون بالاتره مثل اون مهران عشق مکتب ایرانی متوهم و اون دولت به اصطلاح حق و کاوه جدیدالمتوهم براشون فرقی نمیکنه که ا ..... کیه و چیه فقط براشون این مهمه که اح ..... جلوی ولایت وایساده ...... یه جور سبزی هست که فقط میگه اللهم عجل لولیک الفرج ولی محکمتر و از فاصله نزدیکتر به اسلام و ولایت خنجر میزنه و صهیونیست از بابت چنین طیفی در داخل کشور شیعه قند تووی دلش آب میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۱
۱۳
تهمتها شروع میشود حالا ببین وقتی جواب میده تهمت هست نمیداد هم تهمت بود
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب داد متوهم ؟؟؟
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
من واقعا به آقایان جبهه پایداری (ر ...... ک ...... ح... .. ن) واقعا امیدوارم شدم
این آقایان شک و شبهه دار بودن خط و ربط ........... رو با حمایت خودشون از اح ...... در زمان بیان الفظ و جملات اهانت آمیز به نماینده های مردم اثبات کردن !
وقتی شکم ها پر بشه از ................ !! ............! باید هم از .................. و خط یزیدی من دفاع بکنن !
علی:)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل =))
پ ن پ جواب نداد فقط داشت نمایندگان رو نگاه میکرد بگو کدوم سوال رو جواب نداد تا بهت بگم
واقعا توهم زدی امروز صبحانه چی خوری توش قرص توهم نبود ؟؟!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب نداد پیچوند!
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۴
۱۷
خوبه ديگه وقتي همه چيز را شوخي بگيري همين ميشه ديگه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
من قبلا طرفدار دو آتیشه ی دکتر بودم هر چند الان هم هستم ولی با دیدن آدمایی مثل مهران آزادپی در کنار دکتر از ایشون دارم ناامید میشم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان بازم که با اون ادبیات کذائیت اومدی !!!؟؟؟
قبلاً هم که همین حرف ها رو می زدی عزیز !!!!!
بالاخره ما که نفهمیدیم تو از چه زمانی ، تا چه زمانی از طرفدار های دو آتیشه دکتر احمدی نژاد بودی ؟؟؟؟
- نکنه اون موقع که ایشون دانشجو بودند و در امیر کبیر درس می خوندند طرفدار دو آتیشه ایشون بودی؟؟؟؟؟
البته من نمی دونم که تو چه سابقه ای از حقیر داشته ای که حالا به خاطر من عشق دو آتیشه ات رو نسبت به رئیس جمهور یک مملکت از دست داده ای ، ولی حالا اینا رو ولش کن ، موضوعات رو اصلی و فرعی کن و در مورد جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد و سخنرانیش در مجلس حرف بزن !!! چیکار به مهران آزادپی داری؟؟؟؟؟؟
حرف حساب داری بسم الله !!! نداری ، رطب و یابس نباف ! اینجا که محل عقده گشائی تو از مهران آزادپی نیست که !!!!
حق یار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران عزیز حرفهای مشکوکی میزنی که فقط خودت میفهمی و کویا متاسفانه سرت به جایی خورده و همه ملت رو با هم قاطی کردی ؟ الان دیگه به این نتیجه رسیدم که اون هم یکی هست مثل تو !! از یکی مثل تو چه انتظاری میشه داشت بجز بی ادبی و نفاق و نافرمانی از ولایت ؟ نافرمان ترین فرد از ابتدا تاکنون
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۹
۲۰
کاش ایشون جای به استهزا کشیدن مجلس و نشان دادن ماهیت درونی خودشون منطقی و قانونی به سوالات پاسخ می دادن
خدااااااااااااااااااااا
نمی دونم چی بگم
دارم منفجر می شم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب شما رو هم داده برو بخون "منطقی و قانونی به سوالات پاسخ می دادن"
قانونی سوال بود ؟؟؟و.......
بگو کجاسخنش دروغ بود و ........ کجاش ؟؟!!
اینقدر برای متکی سنگ به سینه میزدید و... جوواب داد ولی هنوز بعضی ها قبول نمیکنند و.. این مشکل متکی بود نه محمود و............
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش اگه قرار بود برخی افراد موفق بشن انحرافی در اسلام و خط شهدا بوجود بیارن ، تا حالا خیلی گنده تر از این آقا بودن که بتونن دست به چنین خبطی بزنن منتها چون پشت این حرکت ، خون شهدای اسلام وجود داره و باید این پرچم به دست صاحب اصلی ش برسه ، خدای خون شهدا و اون صاحب اصلی هستن که نخواهند گذاشت هیچ منحرفی نتونه به اهداف منحرفانه ش برسه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کدوم جواب،منطقی نبود؟؟
عزیز من،سوالات بیخود بود!!
______________________
سوالات فقط عقده های ع.مط....... بود و بس"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زودتر انشا الله
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سیفی زاده جان بیخود پوزیشن انفجار به خودت نگیر !!!
- همانطور که ریاست محترم جمهور فرمودند ، می باید در مورد عملکرد دولت سوال می شد که نشد و در عوض در خصوص اظهار نظرات ریاست محترم جمهوری سوال شد .
به هر حال سوالات اینگونه ، پاسخ های اینگونه را هم می طلبد .
حق یار
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین بی عقل مخ تکون خورده ! سوال در مورد علت خانه نشینی و عدم اجرای حکم حکومتی ولایت در مورد مشا ..... (که همین الانم ادامه داره) و مصلحی سوالای بیخود بود ؟؟
آدم باش آدمک
این مهران بیسواد هم فقط سعی میکنه اصطلاحات لاتین و قلمبه سلمبه سر هم کنه که ملت فکر کنن باسواده برو سراغ گل کوچیک بازیت تورو چه به مسائل سیاسی کشور همین شماها بودین که این بلای آسمونی برای ملت نازل کردین که قیمت کالاها ی امروز 2 برابر قیمت دیروز باشه !! آدمای جاهل کم مغز
عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاخسته شدين انقدر فكر كردين جواب بدين؟
رئيس جمهور محترم از كجا اينهمه هوش و زكاوت بخرج دادين و همه سؤالارو جواب دادين؟
چي شد كه 20 مي خواين؟
به اينا ميگن سؤال نه؟
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
امين ديگه از اين منطقي تر كه گفت اينم از اون حرفاست! ولي راست مي گي اين سؤال خدايي اصلا جواب نداشت آخه مي خواست چه جوابي بده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منوچهر خان:
نام احمدی دلاور همیشه همراه با سخت کوشی و پشتکار آمده است، نه استراحت و تفریح"
گواه این موضوع هم دلایلی بود که احمدی دلاور چندتاشو یه نفس گفت"
_________________________________
احمدی دلاور مثل گذشته،سرباز مطیع رهبری است"
حالا بعضی وقتا چندنفر،موش میدوانند"خیلی تاثیری نداره"

جواب رو قبلا رهبری عزیز دادند:
رهبر انقلاب فرمودند:
در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند "
و این مطلب بسیار مهم است که برخلاف آنچه القا و تصور می‌شود که احمدی دلاور، به حرف رهبری گوش نمی‌دهد، آقا تصریح فرمودند که اینگونه نیست"

موضع خود رهبری این است" و موضع کسانی که خود را ولایتمدار میخوانند،برعکس نظر رهبری است !!!!!!((ورژن جدید ولایتمدار !)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حمد جان:
مثل اینکه باید مثل خودت باهات حرف بزنم"وقتی دارم محترمانه باهات بحث میکنم،چرا شعورت رو کش نمیدی،تا اعصاب منو نریزی بهم"
_________________________________
حمد نامحترم :
همیشه همه جا اعلام کردم،فقط دومورد خطا از احمدی دلاور سرزده"و اونم:
1-تاخیر در عزل مش.......
2- قضایای حکم درمورد آقای مصلحی
_________________________________
آقا مهران بیسواد نیستند،شما توانایی درک مطالب رو ندارید(که طبعا مشکل از طرف مهران نیست!)

آدم جاهل سبک مغز:

مگه نه اینکه تو میگی،احمدی دلاور نسبت به رهبری بی توجه بوده"این سخن رهبری هست:

در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند "
و این مطلب بسیار مهم است که برخلاف آنچه القا و تصور می‌شود که احمدی دلاور، به حرف رهبری گوش نمی‌دهد، آقا تصریح فرمودند که اینگونه نیست.
_________________________________
من نمیدونم"شما که ادعای ولایتمداری تون میشه،سخنان رهبری براتون مهم نیست"و همیشه حرف خودتون رو میزنید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزاد پی، اي ی پوزيشن که ميگی يعنی چه؟!!!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۵
۱۸
چه بايد گفت جز اين كه :

به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
كجا اين سرانجام بد داشتيم

واقعا كه همه را به تمسخر گرفت .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تو بی عقلی،چرا از ما استفاده میکنی؟؟
اگه مردم بودند که به ایشان رای دادند"اگه 24 میلیون نفر بودند که به ایشون رای دادند، از ایشان راضی هستند"
شما رو سننه ؟؟!!!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آقا سلام
ابتدا عرض کنم اصلا" کاری به نظر آقای انوشیروان ندارم . اما از شما خواهش میکنم از طرف مردم صحبت نکنید. چرا اصرار دارید خودتان را همیشه نماینده مردم و ملت بدانید و از طرف آنها صحبت کنید؟ من یکی از همان 24 میلیون نفری هستم که به آقای احمدی نژاد رای دادم و در حال حاضر هم از ایشان راضی نیستم . شما حداقل این احتمال را بدهید که تنها 1% از افرادی که به ایشان رای داده اند الآن از ایشان راضی نباشند.
با تشکر
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده ما هم جزو اون 24 میلیون هستیم دیگه بنده مثل ...... پشیمونم که به ............. رای دادم که دین و اعتقادات و .... ملت رو به شوخی و بازی گرفته خون شهدا دامنشو بگیره و .....................................
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي امين زنده به عشق هركسي يا هر چيزي اگه شما به درستي رفتار رييس جمهور ايمان داشتي هيچ زماني با بي ادبي و عصبانيت پاسخ نمي دادي زيرا پرخاش در بحث نتيجه درماندگي است . از طرف ديگر اگر داشتن اراي بالا نشانه مقبوليت باشد بايد گفت كه اقاي بني صدر مقبول تر بوده اند زيرا به نسبت جمعيت اراي بسيار بيشتري داشتند البته ممكن سن شما قد ندهد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حمد جان:
بالتبع طرفداران ایشون هم ریزش داشته، وهم رویش"
دین و اعتقاد ما زمانی به سخره گرفته شد که قیام سیدالشهدا رو خشونت طلبی خواندند!!
کسی خون شهدا رو پایمال کرد که با دختران و زنان ،ردیفی دست میداد !
کسانی شبهه در دین افکندند که مشاور یا وزیر یا وکیل الدوله وقت (فراری کنونی) بدنبال پیاده کردن اندیشه های لیبرال در کشور بودند و جایگاه افکار امام را در درون موزه های تاریخ !!

نمیدانم،احمدی دلاور چه خطای بزرگی مرتکب شده که شایسته این همه هجمه هست؟؟!!
مسائلی که نشان از عقده های درونی یک فرد و کینه های .......... است،ارزش اینکه وقت احمدی دلاور رو بگیره،نداره"
_________________________________
اگه شما پشیمون شدی،در عوض من صدها برابر بلکه میلیونها برابر،بیشتر از گذشته به احمدی دلاور اعتماد و اعتقاد دارم"خیلیا مثل من هستند،چون نوع فکر و اندیشه و مبارزه ایشان رو میپسندیم"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کاربر گرامی (دوست) :
به هیچ وجه،بدون استدلال از طرف مردم حرف نزدم"
منم نمیگم از اون 24 میلیون نفر،کسی ناراضی نیست"طبعا با روی دادن برخی قضایا،ریزش هایی بوده"
هستند کسانی که راضی نیستند،ولی از انتخابشان پشیمان نیستند"اینو با اطمینان میگم،همگی براساس ملاک هایی که داشتیم،ایشون رو انتخاب کردیم" اون ملاک ها تغییر پیدا نکرده که نظر عوض بشه!

وقتی میگم مردم"منظورم اونایی است که هرروز باهاشون سروکله میزنم"
وقتی میگم مردم،منظورم دلداده هایی است که در سفرهای استانی همراه ایشان هستند"
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مرده فقط این قسمت صحبتت قابلیت پاسخگویی رو داره که میگم بهت آرا اح ....... رویش و ریزش داشته و اونم به این ترتیب هست که حامیان ولایت و طیف دیندار و مذهبی (البته نوع واقعی شون) از طرف برگشتن و الان فقط طیف سبز صهیونیستی یزیدی رو به خودش جذب کرده و در بقیه موارد برای دفاع از احم ...... به ائمه و شهدا متوسل نشو که برای دهنتون زیادیه و لطفا ساکت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
انوشیروان عزیز:
شما یه بیت نوشتید که توهین به 24 میلیون هموطن ات هست"مگه میشه ناراحت نشد؟؟
چرا به رای مردم احترام نمیذاری،چه خوشت بیاد چه نیاد،اکثریت هم نظر شما نبوده"ولی آیا رواست که همه رو بی عقل و کم خرد خواند؟؟!!
بحث من،بحث سر آرای زیاد و کم نیست"من میگم به انتخاب ملت،احترام بذاریم"
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
انوشیروان گل گفتی ... منم یکی از اون 24 میلیونی بودم که فریب منحرف رو خوردم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالم که من فریب نخوردم!
انوشیروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای امین :

منظور از خرد در این بیت اگاهی و دانش است که از طریق تفکر و تحقیق بدست می اید نه ان چیزی که شما برداشت کرده اید . از طرف دیگر چرا شما فکر می کنید من به نظر اکثریت احترام نمی گذارم ؟ نظر هر کس چه اکثریتی باشد و چه اقلیتی محترم است . مسئله اینجاست که اکنون عده زیادی از طرفداران اقای احمدی نژاد از انتخاب ایشان راضی نیستند و می گویند اگر می دانستیم چنین است به ایشان رای نمی دادیم . این یعنی همان اگاهی نداشتن هنگام رای دادن و اکتفا کردن به شعار ها
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)

نوشیروان عزیز:
با جمله ای که گفتی اگه میدانستند چنین است به ایشان رای نمیدادند،به کلی مخالفم"
دونفر از دوستانم توی همین سایت( یکی علی آقا تنکابن-از طرفداران بسیجی و حزب اللهی سال 84 ایشان) از بعضی عملکرد های احمدی دلاور ناراضی است،ولی خود ایشان اذعان داشتند،که از انتخابش پشیمان نیست،و اگر بازهم به انتخابات 88 برگردد،قطعا بازهم انتخابش احمدی دلاور خواهد بود"
خیلیا مثل ایشان هستند"حتی احتمال میدهم بچه های صراط نیوز هم همین دیدگاه رو داشته باشند"
__________________
میدونی چرا ناراضی اند؟؟حتی خود من ،که از عدم عزل مش...... و تاخیر در اجرای امر رهبری پیرامون آقای مصلحی،از ایشان دلگیرم!!!
ما احمدی دلاور رو بخاطر ملاک اصلی و اولویت مان(ولایتمداری) انتخاب کردیم"از وی،انتظارها بیشتر از این بود"با چنین دیدی،اصلا تحمل نمیکنیم ذره ای افول از آرمان ها از سوی احمدی دلاور"

نارضایتی عده ای که شما فرمودید بخاطر این موضوع است،نه چیز دیگر که جیره خوران ها....... آن را در بوق و کرنا کرده اند"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴۵
۱۴
بابا شوخی کرد دیگه!
مجلس شوخی، مملکت شوخی،دولت شوخی، مردم شوخی، همه شوخی
غلام (جا.......)
|
Iran (Islamic Republic of)
تلخ گفتی ولی واقعیت رو گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نفرت انگیز بود هم خطیب هم مخاطب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۱
۱۳
از رییس جمهور انتظار است فاخر سخن بگوید

نه از روی عصبانیت از طرح سوال به دشنام

گویی روی بیاورد

ایشان رییس جمهور مردم با فرهنگ ایران

هستند ایشان باید مظهر این مردم باشند
علی:)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمو توهین کرد وبا نمابندگان و... کجا از عصبانیت سخن گفت و توهین کرد ؟؟!!
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از دشنام هایی که داد رو بگو ما هم بدانیم،آن از نمایندگان که کسی نمیتواند بگوید بالای چشمتان ابروست،به تیریج قبایشان برمیخورد و این از شما که جوگیر نمایندگان شده اید
ارشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۴
۳۵
حرف رئیس جمهور و پاسخ های ایشون شایسته و قابل تقدیر بود
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم شایسته تقدیری پسرم !
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۶
۲۳
برخی نمایندگان مجلس پس از سخنان رییس جمهور اعلام کردند که احمدی نژاد چرا شوخی میکند . مجلس جای شوخی نیست!
من از نمایندگان مجلس میپرسم.:
روزی که علی مطهری به همکارش در مجلس فحش ناموسی داد کجا بودید؟؟؟
آیا مجلس جای فحش ناموسی هست ولی جای شوخی نیست؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مجلس جای فحش دادن مط........ هست"
اما جای شوخی احمدی دلاور نیست !!!
____________________________
قاونو جدیده !
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده با این تفسیر تو یعنی مطهری و اح ...... از یه قماشن دیگه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چیجور از کامنتم این برداشت رو کردی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
_______
تبعیض ها رو گفتم!
_________________________________
شوخی برابر با فحاشی نیست"
فحاشی به برادر مومن،مجازاتش چیست؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجلس ، مخصوصاً این مجلس ، جای تصویب حقوق مادام العمر برای نمایندگان محترم و جای جهش سطح مقطع تحصیلی برای حضرات است و البته جای افزایش 50 درصدی بودجه و نیز جای وام های یکصد میلیون تومانی برای نمایندگان محترم !!!!!!!( به سخنان گهربار حجت الاسلام حسینیان در این زمینه عنایت بفرمائید ) و جای خود تعطیلی ها و خود کامگی ها و سنگ اندازی ها و تفتیش عقاید که رئیس جمهور یک مملکت را به جرم داشتن عقیده و اظهار نظر مورد سوال قرار می دهند !!! - مجلس که جای شوخی نیست !!! - مجلس جای گفتن الفاظ رکیک حضراتی مانند جناب مط... ی است . مجلس جای کی بود کی بود من نبودم است ! - مجلس جای اجراء فرمان حضرت فرمان فرما است و در یک کلام این مجلس سرامد همه مجالس است و صد البته در راس امور !!!!!!!!
ملت گرامی ، برای چه اینقدر ناشکر هستید؟؟؟؟ مگر شما به همین نمایندگان محترم رای ندادید؟؟؟؟ خوب این بندگان خدا هم به نمایندگی و وکالت از سوی شما این امتیازات را می گیرند و حتماً هم همینطور است که برای شما خرج می کنند!!!!!!!!!
و اما سخن جدی اینکه:
افتضاحات قانونی این مجلس مایه رسوائی این نسل است که من خاک بر سر و شما مردم فهیم انگشت حیرت به دهان گرفته ایم که چگونه برخی از میراث خواران و میراث خواهان با رای من و تو به کرسی های مجلس دست می یابند و از امتیازات آن به نفع خودشان بهره برداری می نمایند و برای فرار به جلو ، انگشت اتهام خود را بسوی شریف ترین و پاک ترین مردان روزگار می گیرند !!!!!!
باشد که عبرت بگیریم و در دور دوم انتخابات ، تکلیفمان را با اینان یکسره کنیم !
حق یار
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی مطهری هزار تا........... اما فحش ناموسی نداده، چرا پرت و پلا می گی؟! يا معنای فحش ناموسی را نمی دانی، يا داری بی انصافی می کنی.
سینا صدرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
این امین زنده به جهالت داره حالم رو به هم میزنه با نظراتش.
غلام (جاد...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران لطفا ساااااااااااااکت !! بدو برو ببین گله نره سمت گرگا این حرفا واسه دهن تو زیادی هس تو آخه چه میدونی دین و انقلاب و شهدا و شهید و ولایت چیه بدو برو سراغ کارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳۴
۲۳
بابا اين حرفهاي احمدي نژاد فقط عوامفريبيه. مي خواد خودشو طرفدار جوانها نشون بده . يكي نيست بهش بگه براي جوانها چكار كردي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفت برای جوانان چکار کرد برو بخون بعد حرف بزن همین شغل 1.6 میلیون سال قبل و...............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عوامفریب فریبا خانم بود !
____________________
سال 84 حرف احمدی دلاور هم همین بود"
مشکل جامعه دوتا نخ پیدا نیست"
نظرش از اول همین بود"
حالا مط....... ........... که اون موقع از احمدی دلاور حمایت کرد"این بحث که همون اول مواضع اش از سوی ایشان مشخص بود که !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان:
درمورد نوع فکر احمدی دلاور ،درباره حجاب عرض کردم"
تفکر ایشان سال 84 و 90 یکی است"
اگر اون موقع توی هیات بود.همون وقت هم گفت:
مشک جامعه دوتا نخ پیدا نیست !
دوستدار احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۲
۳۰
ایول احمدی نژاد خوب جواب دادی .حالشون گرفتی این سوالات این جواب ها را هم می خواست .طراح سوال با شاسی فوق لیسانس گرفته:)) راست میگه سوالات سخت نبود میدادی خود احمدی نژاد سوال بهتر ی طرح می کرد.نمره ات 20
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نمره احمدی دلاور یه بیسته بعلاوه یه کارت صد هزار آفرین"
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
جای تاسف داره برای عالم سیاست و سیاستمداران دنیا !! که چنین بی ادبی به عالمشون ورود پیدا کرده !
لایق یه کارت قرمز فوتبالی هست !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خنده م میگیره!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خنده ت میگیره ؟ اواااااا !!! بخند به این امین ناناز و رئیسش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی به همونا که میگی خنده م میگیره دقیقا!
مهدي
|
Netherlands
|
۱۲:۱۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۶
۳۶
دمت گرم حاج محمود عزيز.................. به كوري چشم همه متحجرين و خشكه مقدس هاي دخلي.........................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
جواب نمایندگانی که با شاسی مدرک میگیرن (....) باید همینطوری داد !

*حاج محمـــــــــــــود دوستت داریم*
مهران آزادپی
|
Netherlands
ای جووووونم مهدی ، جووووووونم امین عزیز !
حق یار
ناشناس
|
Netherlands
مرحوم کردان با کدوم شاسی تو این دولت شاسی شناس!!! از فوق دیپلم به دکتری رسید؟
یزید و شمر و خوارج
|
Netherlands
ای جونم مهرااااااااااااااان ای جون به همتون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
ناشناس جان:
بحث کردان رو پیش کشیدی که مثلا افتضاح مجلسی ها،پنهون کنی؟؟
____________________________
اما مدرک کردان وبحث کردانیسم از کجا شروع شد؟؟!!
عین صحبت حسن عباسی رو میارم:
کردانیسم از دانشگاه اصفهان شروع شد و از یه آدمی در رشته فلسفه"
قبل از انقلاب دانشجو فلسفه بود،رفت هامبو.رگ پیش شهید بهشتی !
وقتی از پیش شهید بهشتی برگشت اول انقلاب اومد ایران،شد رییس موسسه کیهان،به اسم آقای دکتر !!!! بعد شد وزیر ارشاد "
((تمام روزنامه های سال 58 تا بهار 76 به مدت 18 سال"روزنامه ها رو دربیارید،تمام مصاحبه ها و تمام نامه های امضا شده در بایگانی اداره ارشاد اصفهان،همه به اسم آقای دکتر بوده !!!!!!!!!!!
اگر کسی بنیان کردانیسم،در حکومت جمهوری اسلامی گذاشت،10 سال به اسم دکتر وزیر بود،رییس کتابخانه ملی بود، مشاور رییس جمهور (ها......رف.......) بود"رییس روزنامه کیهان بود" اون آقای"" خاتمی "" بود"
_________________________________
کردان هم یکی مثل بقیه" کما اینکه احمدی دلاور اعلام کرد"مدرک براش مهم نیست!
نورا
|
Netherlands
امین اسم خاتمی رو میاری دهنتو آب بکش!
از امین کذاب تر ندیدم!
ناشناس
|
Netherlands
امین جان !خوشبختانه اینقدر آزاد اندیش هستم که نه زیر علم این مجلس سینه بزنم و نه یقه برای اح....... چاک کنم . افتضاح مجلس هم همین بس که با اون سوالهای مسخره و پاسخهای مسخره تر عملا نشون داد که نه در راس امور که اصولا هیجی نیست . شما هم لطفا این قدر خودت رو آزار نده به گشت و گذار در نت که همه بلدیم . شما گفتید کردان هم یکی مثل بقیه !! اما من عرضم اینه رطب خورده منع رطب کی کند؟
مگر این که اعتقاد داشته باشید اح...... هم که قراربود شق القمر کنه یکی است مثل بقیه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
گشت و گذاری نبود،کلیپشو داشتم،براتون تایپ کردم حرفاشو!!
_______________
من میگم:مدرک کردان جعلی بود،همه ریختن سرش،آبروش رو بردن"
بازهم از این کارها کنند جنابان ......ذو ........ و علی الخصوص ........،به کمک ....." اونایی که مدرک جعلی دارن (در زمان معین،فله ای صادر میشده) اونا هم عیان کنند"

در این کشور فقط علی کردان مدرک جعلی داشت که آن هم توسط ....... لجن مال شد و کفاره گناهش را داد و رفت ... بقیه مدارک همه سالم است. مرتضی حاجی و محمد خاتمی و زهرا رهنورد و ... درسشان را خوب خوانده اند و معدلشان هم 20 بوده است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
حرتون صحیح است نوراخانم:
وقتی اسم امثال خاتمی رو میارم،بعدش باید برم دهنم رو آب بکشم و کفاره هم بدم!!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۷
۱۸
بنده کل جریان را از رادیو گوش کردم . حقیقتا شرمنده وخجالت کشیدم از اینکه چنین رئیس جمهور بی ادبی داریم؟! که همه چیز وهمه کس را مورد تمسخره قرار داده ؟! هم مجلس ومجلسیان وهم قانون وهم مردم را ؟! بنده اعتقاد دارم اگر مجلس ........ ایشان چنین ............ یمی گفتند؟! ایشان فکر میکند بازهم میتواند با فرافنکی .تهمت .دروغ. عوامفریبی نماید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه دقیقا بی ادبی ایشون رو بگی کجای سخنش بوده ؟؟!!
با دروغ کار پیش نمیره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نمیدونم بی ادبی یعنی چی؟؟
اگه مثل ع.مط....... فحش میداد،چی میگفتید؟؟
_________________________________
اینکه میگه بعضی ها با شاسی مدرک گرفتن،بی ادبیه؟؟
خب داره راست میگه"اون نماینده هم هرچی میخواد خودشو توی سایتش تبرئه کنه"بیشتر خراب میکنه"
_________________________________
اینکه احمدی دلاور میگه:
"واعظان كاين جلوه در محراب و منبر مي‌كنند چون به خلوت مي‌روند آن كار ديگر مي‌كنند".
کجاش بی ادبیه؟؟
بخدا مصداقش هست،و به عیان و وفور وجود دارند"

*عشـــــــــــــــــــــق است احمدی دلاور*
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از اونجایی که ادبیاتت و شخصیتت مثل اون بنده خداست فکر میکنی تو هم یه با ادبی !!
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
امين بي ادبي يعني حرف بزرگترتو گوش ندي قاشق و دور سرت نچرخون داداش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رحیم جان تازه فهمیدی؟ او نوقتی که به مخالفهاش میگفت ...... بی ادبی نبود؟ یا وقتی گراش به طرف شما افتاد فهمیدی اینها بی ادبیه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بزرگتر از احمدی دلاور،رهبری رو میشناسم:
ایشون هم فرمودند:

اعتقاد دارم که آقای احمدی‌نژاد واقعا نمی‌خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد"

در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند "
________________________
من هم مطاع رهبری ام"
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
رحیم جان اختیار دارید ، بی ادبی از جنابعالی ست !
و اما در مورد نحوه پاسخگوئی ریاست محترم جمهور هم حرف و حدیث بسیار است . از جمله اینکه اساس سوالات جدی نبوده و نمایندگان اقلیت تمامیت خواه به همه فشاری که به خودشون آوردند ، سوالاتی رو مطرح نمودند که بیشتر به تفتیش عقاید می خورد تا سوال قانونی از رئیس جمهور قانونی!!!
اگه یادت باشه ، در قرون وسطی ، گالیله گفت زمین گرد است و حکام کلیسا کفتند که مرتد شده و با چه جراتی نظر داده که زمین گرد است
امروز هم ریاست محترم جمهور عقیده دارند که مجلس ، آن هم این مجلس در راس امور نیست ! - خوب این دیگر به صحن علنی کشیدن رئیس جمهور و تفتیش عقایدش را می خواست ؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید باز از اب گل الود قورباغه صید کرد
غلام (جاد........)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون لطفا در مورد بحث ولایت سخنرانی نکن ساکت !

مهرانک تو هم به جای صحبت از گالیله بدو برو سراغ گله !!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان:
اون حرف من نبود که ساکت بشم"
کلام رهبری هم نمیپذیری؟؟؟
شما ورژن چنده ولایتمداری هستی ؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین چرا پرچمت آمریکاست!!!؟؟؟هان؟هان؟
وی پی ان !!!؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین با وی پی ان کجاها میری!؟
مگه غیر قانونی نیست!؟
یا تو از ما بهترونی!؟
یا شایدم فراقانونی هستی!؟
یا اینکه قانون فقط مال ما فقیر بیچاره هاست که مثل شما به جایی وصل نیستیم تا هی قانونو دور بزنیم!!!!؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کجاها یعنی کجا؟ !
من قانونی ندیدم که بگه جرمه !
_________________________________
من و فراقانونی؟؟
طرفدار ولایت و فراقانونی؟؟
اسم فراقانونی عجین شده با نام .............. (که حقیقتا .................... .........)!!!!
_________________________________
ولی بااین حال اگه لازم داشتی،میتونم توی مقالات علمی ! کمک ات کنم.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۵
۱۳
آقایون لطف کردن ذخیر ارزی رو دادن برو بچس و آقا زاده ها ........... حالا میگن ذخیره ارزی صفر شده .
آرا عزیزم ذخیره ارزی خونه ما هم صفر شده با این کارایی که شما دارید میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هموطن عزیز داغمو تازه کردی !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
داغ منم همینطور!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
وسط این خنده بازاری که راه انداخته بودن و صفا میکردن بدجور خودشون رو لو دادن!
تا حالا نمیگفتن صندوق خالی شده....حالا چی شد خالی شد خدا میدونه و ایشون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۷
از جوابش در مورد حجاب خوشم اومد. دمش گرم
یزید و شمر و خوارج
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم همینطور ناشناس
سلمان فارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
منم همینطور
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
يک جواب اين مدلی از دکتر برای آب شنگولی هم بگير، شايد بيشتر خوشت بياد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن یه جواب توپ داده بودم بهت صراط غیر قابل انتشار تشخیصش داد!!!شانس آوردی!!!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۹
امروز روزی بود که ملّت ایران مهر "باطل شد" رو بر روی شناسنامه سیاسی ................. زدند ، و من همینجا از رایی که ..................... به این آقا دادم اظهار پشیمانی میکنم

باشد که همه رستگار شویم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چند خیلی دیر ولی جای امیدواری داره که از این خودزنی های اح ....... یه سری آدما به صراط درست و سالم رهنمون میشن !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۹
۵
آقاي ممل من نميخواهم وارد كل ماجرا و جلسه سوال از رئيس جمهور بشوم ، همينطور نميخواهم از عملكرد رئيس جمهور انتقاد يا دفاع كنم ، اما ميخواهم يك مطلب را به شما ياد آوري كنم ، شما كه دم از حزب اللهي بودن و ارزشگرائي ميزنيد ، و انشاءالله كه همينطور هم هست ،! طراحان و معركه گردانان اتصلي سوال از رييس جمهور چه كساني بودند و چرا اين كار بي سابقه را در مجلس انجام دادند ؟ در طول تاريخ انقلاب هيچگاه مجلس از اين اختيار قانوني خود در مورد هيچ رئيس جمهوري استفاده نكرد ! هيچ رئيس جمهوري ، متوجه هستيد ؟
طراحان اصلي اقليتي هاي اصلاحاتچي بودند باضافه كسي مثل م....... كه دانشجويان حزب اللهي را اراذل و اوباش سانديس خور ناميد !!
البته لازم است ياد آوري كنم كه بنده در گفتار ، به هيچ وجه احمدي نژاد را تأييد نميكنم ، و ادبيات مورد استفاده اورا رد ميكنم و خيلي وقتها ميگويم ايكاش ........ فقط كار ميكرد !
البته نميتوان منكر برخورد بغض آلود برخي نماينده ها هم شد !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برای من شخص ملاک نیست و من اشخاص را ملاک قضاوت قرار نمیدم بلکه من اشخاص رو با تبعیت یا عدم تبعیت از خط ولایت می سنجم که قطعا نه تنها اح ........ و دارو دسته ش در جرگه ی دوستداران ولایت نیستن برعکس درزمره ی دشمنان ولایت قرار دارن
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول ناشناس
جلال ( در پاسخ به ممل )
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر منظور از ولایت تو و امثال تو هستند که درست است ما ها و احمدی نژاد دشمنان شما هستیم زیرا شما در ولایت شیطان هستید اگر منظور از ولایت امام خامنه ای است که ایشان صریحا فرمودند :بنده از همه دولت‌ها حمايت كرده‌ام ولي اين دولت با "دولت‌هاي گذشته" تفاوت دارد و فرق اساسي در اين است كه تلاش نمي كنند حاكميت دوگانه درست كند. در گذشته حرف دشمن القاي حاكميت دوگانه بود و در برخي ادوار هم برخي افراد دنبال القاي اين وضعيت در كشور بودند كه دولت و مجلس در مقابل ولايت فقيه كه محور نظام است، قرار دارد ولي الان اينگونه نيست.»

و درجای دیگری فرمودند : در شرايط كنوني اختلاف نظر هست و من هم برخي مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبري چيزي بگويد، رئيس جمهور مي‌پذيرد و به آن عمل مي‌كند”

حالا معلوم می شود شماهای منافق ، دشمن ولایت امام خامنه ای هستید یا ماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين نا شناس
یه بسیجی ضد منحرف
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جلال در نفاق و دروغ بودن شعارهای کسی که تو داری سنگشو به سینه میزنی شکی نیست ... تورو چه به ولایت و دفاع از ولایت برو سراغ همون مح ...... جانت یه کم پاچه خواری کن شاید بخشی از 3000 تا رو بتونی برای خودت زنده کنی عاشق ولایت اح .........
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ممل مواظب باش چی میگی درسته احمدی یه جاهایی اشتباه کرده والبته اشتباه هم مال ادمیزاده ولی فکر نمیکنم من و شما در جایگاهی باشیم که بتونیم تشخیص بدیم کی ولایتیه کی نیست !!!!!!!!!!!!!
جلال ( در پاسخ به بسیجی ضد انحراف )
|
Iran (Islamic Republic of)
عرض کنم که عزیزم بو شکلات و بستنی رو بخور کاری به سیاست نداشته باش . اصلا می دونی نفاق و دورغ چیه می خواهی برات تعریف کنم نفاق در این زمان یعنی دو رو بودن در مقابل اوامر رهبری . مگر مقام رهبری نفرمودند: این دولت در خط امام و انقلاب است و از دوره مشروطه بی سابقه بوده پس منافق خواندن رئیس این دولت به معنای منافق بودن گوینده اون نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۳
من تا به حال به احمدی نژاد رای ندادم ، اتفاقاً بابت خیلی از مسایل مدیریتی و اقتصادی از ایشون انتقاد دارم . ولی الان فهمیدم واقعاً ایشون روح بزرگی داره با موضع گیری که درباره طرح حجاب و مکتب ایرانی کرد . ثابت کرد که رییس جمهور همه ملت ایرانه با همه دیدگاههای متنوع نه صرفاً رییس جمهور کسانیکه بهش رای دادند و این باید بین همه مدیران کشور نهادینه بشه . به طور مثال اگر شما به عنوان گارسون یک رستوران انتخاب بشید وظیفه دارید به همه سرویس بدید و حق ندارید بگید فلانی هپلی و گدا گشنه است یا فلانی خر پول و مایه داره خوشم نمیاد بهش سرویس بدم !
البته در مورد بودجه مترو و بیکاری و بحث 11 روز ایشون مثل همیشه با زیرکی خاصی بحث ماست مالی فرمودن ولی در مورد جناب مصلحی و متکی من معتقدم اختیار وزیر باید دست رییس جمهور باشه .
حرفهایی هم که در رابطه با حجاب زد واقعیت مملکته و ایشون از کسانی دفاع میکنه که دارن در کنار ما زندگی میکنند هرچند از نظر فرهنگی دیدگاه متفاوتی دارند و این میشه جذب حداکثری .
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
روحی به بزرگی من !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا شما اصلا رأی نداده ايد نه به اين و نه به آن. احتمالا صور اسرافيل يا نوری زاده يا هخا هستی، پس بهتره اظهار فضل نفرماييد.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۶
آقایون نمایندگان حالا خوردین؟ اون وقت که مینشستین دور هم گل میگتین گل میشنیدین و در مقابل قانون گریزی دولت نرمش نشون میدادین باید به فکر این روزا هم میبودین که حتی سوالاتتون جدی هم گرفته نمیشه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نمایندگان دولت که گل نمیگفتن،گل نمیشنفتن !!

دور هم میشینن:
1- دستور رهبری مبنی بر نظارت بر کار نمایندگان رو تصویب نمیکنند!!

2- حقوق مادام العمر تصویب میکنند!!

3- تصویب میکنن که یه دور حضور در مجلس برابر میشه با یه مدرک تحصیلی !!(همون زدن شاسی !)
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد ازش خوب حال مطهری و بقیه رو گرفت هیچکس حریف زبون احمدی دلاور نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۸
مثلم که پا سخ ها ی کو بنده رییس جمهو ر به مذا ق تهمت زنند گان و افترا زنند گان و تو هین کنند گان خو ش نمی اید انها تو قع دارن یر تو هینی به دو لت بکنند و لی با پا سخ ها یمستد ل و قانو نی مو اجهه نشند
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۰۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۶
اگر نگوییم ایران چه بگوییم؟ بگوییم اسرائیل یا انگلیس؟
مکتب چیست؟
مکتب ایران شامل چیست؟مکتب خراسان و عراق چیست؟
در این مکتب ایا نماز با بی حجابی کنار هم هستند؟
....................
این هم از آن حرفهاست. احمدی نژاد و خانه نشینی و استراحت.! پس به ما دروغ گفتنه اند؟
گفت: من از شما می پرسم چه کسی ماموریت داده من داده ام. من چنین ماموریتی نداده ام.! پس حتما با پول خودش پاشده رفته !پس کی بهش گفته؟
رئیس جمهور با بیان اینکه کار فرهنگی با برخورد و بگیر و ببند نمی شود!پس لطف کن به زیردستانت بگو کمتر از ماهواره و خاتون دم بزنند!
دوستدار ایران بودن عین حزب الله بودن است!
پس بگو حزب ایران!
مردم بگویند واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!تلویزیون چه کار مجلس داره و دوما اگر ادم در شرایطی گناهی کرده که دلیل نمیشه گناه دیگران و اصل گناه را نفی کند پس از کجا باید شروع کرد البته از خودمان ولی اصل گناه چه می شود؟ فرض کن شما چند نفرید که با یک گیرنده ماهواره ای به گناه می افتید البته اگر ماهواره رو پاک نشمرید و حالا شما باید اول خودتون رو پاک کنید بعد ثابت کنید که پاک شدید بعد برید سراغ دوستاتون و در اخر گیرنده را نابود کنید این را بهتره یا همون اول این دستگاه رو بسوزونید؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Kazakhstan
.
ناشناس عزیز:
1- در مورد مکتب ایران:

رهبر انقلاب فرمودند:
بنده هم همین اعتقاد را دارم که آقای احمدی‌نژاد واقعا نمی‌خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد؛ چرا که هیچ رئیس جمهوری به اندازه او از اسلام و آرمان‌‌ها و ارزش‌های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته ....."
_________________________________
2-عفاف و حجاب:
اگر فشن کرده ها،آدم نیستند و اصلا ایرانی نیستند"پس چرا موقع انتخابات و راهپیمایی ها، لنز دوربین ها اکثرا روی این هاست؟؟؟؟

چرا یه جوون که اقتضای سنش حکم میکنه،صحیح یا غلط"رفتاری رو از خودش بروز بده و خودمونی بگم،عشق کنه با این کارش" رو میخواییم از جرگه انسانیت و آدمیت حذف کنیم؟؟؟
چرا کاری نکنیم،همین ها به سمت دین جذب بشن"نه فراری ؟؟
نه افراط ،نه تفریط" نه آزادی فحشاگونه،نه بگیروببند گشت ارشاد "
خیر سرمون ادعای تمدن چند هزارساله داریم"
_________________________________
3- بحث خانه نشینی!

در اینکه تعلل ایشان بر اجرای فرمان رهبری عزیز،اشتباه و خطای نابخشودنی بوده،شکی نیست"چه بسا که باعث دلخوری امثال من شد*
اما توجه کنید که رهبر انقلاب فرمودند:
در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند "
و این مطلب بسیار مهم است که برخلاف آنچه القا و تصور می‌شود که احمدی دلاور، به حرف رهبری گوش نمی‌دهد، آقا تصریح فرمودند که اینگونه نیست"
_________________________________
4-عزل جناب متکی!
وقتی حکم ماموریتی از جانب رییس جمهور برای ایشان زده نشده،احمدی دلاور چه جوابی باید پس بده؟؟
اگر ماموریت داشته،پس آقای متکی بیان وسط و همه چیز رو رو کنند !!!!!
_________________________________
کاربر گرامی:
همه ما ایرانی هستیم"وبه ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار میکنیم"
ناشناس
|
Kazakhstan
ظاهرا کسالت داری يا شايد نوشيدنی غيرمجاز ميل فرموده ايد که پرت و پلا می گوييد!
ناشناس
|
Kazakhstan
بگوييم ايران اسلامي
مطمئن باش مكتب ايراني همون مكتب اسرئيليه
مكتب ايراني كه فقط كوروش باشه و قبل و بعد از اون هيچي نباشه همان مكتب امريكايي و اسرائيلي هستش.
كدام از دانشمندان ما زمان كوروش بودند؟؟؟؟
آيا همشون مسلمان نبودند؟؟؟؟؟
آيا زمان كوروش بجز خود كوروش كس ديگري هم بوده كه آدم شاخص و يا دانشمند بوده باشه؟؟؟؟؟
كورش خودش تنهايي كشور رو اداره مي كرده؟؟؟؟
آيا از كورش كتابي چيزي نمونده؟؟؟؟؟؟
ولمون كنيد با اين مكتب ايراني كزايي؟؟؟؟
نورا
|
Kazakhstan
ناشناس آخری مغز فندقی
1.کذایی درسته نه کزایی!
2.واسه بی سوادیت برو نهضت!
3.تو از کوروش و تمدن با شکوه ایران چی میدونی که هی درفشانی می کنی!؟
4.برو یکم مطالعه کن!همین امثال تو هستن که سرانه مطالعه اینقدر پایینه!!!
5.اگه کوروش و سربازان دلیرش نبودن اصلا ایرانی نبود که بعدا بعضیا بیان توش جولون بدن!
6.در مورد تاریخ مملکتت حرف میزنی دهنتو آب بکش!
7.بی هویت بی اصالت از صهیونیست بدتره!
8.کسی نگرفته بودت که حالا ولت کنه!!!
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱
خوب حالا که رئیس جمهور با نمایندگان مردم در مجلس شوخی می کنند خوب پس ما هم با ایشون شوخی کنیم اصلا صراط تو هم میتونی شوخی کنی ... آقای رئیس جمهور این ................... راستی
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند
گر بخلوت میروند آن کار دیگر می کنند
.........................
ایشون که قانون عفاف و حجاب رو نمی خوان اجرایی کنند و بعد میگن همین جوونا هستن که میرن جبهه و به انتخابات و این جور حرفا میرسه همه همه چیزو نشون میدن بنظرم یکم مسائل رو قاطی کردند ( خلط شده )حالا فعلا وقت نداریم باحات شوخی کردیم
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۵
............ مسخره کردی یا مجلس رو یا مردم رو

این همه گرونی رو نمیبینی!

.....................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اي ول سام
راستش تنها چيزي كه در سوال و جواب ها ديده نمي شد مشكلات مردم بود.
...
|
Netherlands
|
۱۴:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱
ممل بعضي ها اين ميكروفون و كه مي بيننا هل مي كنن حالا بعضي ها هم كه مي خوان لاپوشوني كنن .... مي شه ايني كه مي بيني نظراي خنده دار مي دن
عباس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
ممل تو يه چيزي ميگي همه رو مي جزوني نكن بابا اينا گناه دارن
سیامک
|
Netherlands
عباس
تو چرا از ... ممل میری بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱۵
والله اشتباه می کنید
احمدی نژاد اخر معرفت
احمدی نژاد را خدا نگه داشته
خلاصه احمدی نژاد همیشه برای مردم کار کرد و......
احمدی نزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شوخی میکنی؟؟!!!!!!!!!! ؟
x
|
Hong Kong
|
۱۵:۰۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۶
به به چه جواب های منطقی و قاطعی دادند آقای رئیس جمهور فقط یه مشکل کوچیک داشت که همش مغالطه بود!
x
|
Hong Kong
|
۱۵:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۵
گویی همه ما را به تمسخر گرفته بود!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱
خوش اومد مجلس اینچنینی رو باید این چنین باش رفتار کرد. ترسیدم از خدا چطور درون آدما رو نشون می ده (((ته شون چیه؟)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۲
این همه خو دتان ناراحت نکنید شما ییکه میگی فلا نی قهرمان قهرمان کسیئ که از ضعیف پشتبانیکنه نه از قو ی رییس چمهو ر و اقعیت ها ی مجلس را گفت چرا با ید مجلس و دیو ان محا سبات برای خو دشان حقو قی قا ئل شو ند که با دیگر حقو ق یگیران دو لتی بسیار متفا و ت است و قا نو ن را از رو ی لجبا زی باد و لت و سنگ اندازی در کا ر دو لت با شتا بز دگی تصو یب کنند چرا این اقا یان یک بار هم از شهر دار ی تهران و سا یر شهردار ی ها تحقیق تفحص نکردند که ببینند بیت المال چگو نه هز ینه می شه قا نو ن فقط یرای این دو لت است یا همه نها د ها و هزاران چرای دیگر که در این مختصر نمی گنجد مجلس در راس امو ر یعنی بقیه قو ا هیچ متا سفانه این نما یندگان خو د را تا فته جدا با فته می دانند نه خد متگزار مردم!!
ک
|
Netherlands
|
۱۶:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱۵
احمدی نژاد تنها تو هستی ایران را نجات دهی دوست داریم
مهشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۴
۴
واقعا متاسفم وقتی فقط بلدیم توهین کنیم به همدیگه...
وقتی سوالات انقدر مسخره بود باید انتظار جوابهایی همین مدلی هم میداشتن
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
ما به کسی توهین نمی کنیم ، ما داریم شوخی می کنیم ، بابا وقتی رئیس جمهور مملکت با نمایندگان مردم شوخی میکنه ما چرا شوخی نکنیم... شما جنبه نداری نخون و نبین و گوش نکن ...
برای این که مسخره بودن(البته به فکر شما ، که بعید میدونم فکر کردی حرف زدی ، فکرکنم حرف زدی که فکر کنی ) سوالا رو برای شما روشن کنم و یه نمونه از سوال های که ( عزل آقای متکی) از رئیس جمهور شد رو بگم یه مثال میزنم ، فکر کن شما بعد از عمری ... شوهر می کنی ، بعد شوهر بدبخت میره استخر(طی دوران مجردی خودش که با هماهنگی خودش میرفته این ور اونور ، میره دنبال آرامش اعصاب) ، بعد شما ناراحت می شی ( از اینکه با شما هماهنگ نکرده ، آخه شوهر نگون بخت بنده خدا فکر میکرده که مرد خونس ، نمیدونسته از وقتی که مسولیت پذیرفته و متاهل شده افسارش دست خودش نیست ) میری طلاقشو غیابی میدی و بعد به دوستای شوهرت پیغام میدی که من طلاقش دادم و اونا هم تو استخر به شوهر نگون بخت میگن که زنت طلاقت داده و شوهر خوش بخت دودستی میزنه تو سرش و میگه من که ازش اجازه گرفته بودم ، من که باهاش هماهنگ کرده بودم ...البته بعد خوشحال میشه و با خیال راحت به شنا کردنش میپردازه و با خودش میگه چیزی که زیاده دختر خوب
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هاهاهاها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۹
۱
احمدي نژاد:
چه طور می شود که 22 بهمن و انتخابات که در میان است دوربین را می برید روی همه تیپ ها اما به محض اینها تمام شد یقه این تیپ ها را می گیرید این تناقض است و تناقض کار دست ما می دهد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بخدا راست میگه"
موقع انتخابات و راهپیمایی،فشن کرده ها میشن خوب، ولی بعدش بگیر وببند شروع میشه!!
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور وقتی سال 84 می خواستی رأی جمع کنی طلبه ها و حزب اللهی ها و هيأتی ها و مداح ها و ... عملگی تو را کردند و بهترين بودند حالا که خرت از پل گذشته به نرم تنان شمال شهری باج می دی؟! همان هايی که می گفتند دماغت توی آفسايده، قرار پياده روها را پرده بزنند زن و مردها را جدا کنند عزيز شدند؟!!اين تناقض نيست؟!!!
خدا لعنت کنه رضا خان را؛ می گن اولای حکومتش گل به سرش می ماليد و در عزاداری امام حسين شرکت می کرد، ولی وقتی احساس قدرت کرد و خيالش راحت شد، جلوی برگزاری مراسم عزاداری را گرفت!
فاعتبروا يا اولی الابصار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محسن دمت گرم علاوه بر اینکه کلی خندیدیم خیلی هم حال کردیم
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد قبل از انتخابات 84 یا به قول شما وقتی که خرش از روی پل گذشت:مشکل مملکت ما چند تار موی جوانان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین یک سوال از شما دارم . اون هایی که اوایل انقلاب با تیغ موکت بری می افتادند به جون همین به قول شما فشن ها ، کیا بودند؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
والا اون موقع من نبودم"اطلاعی هم ندارم"
ولی خبرهایی بهم رسیده که یکی از همون تیغ به دست ها، جناب اکبرخان گنجی بوده که الان رفیق شفیق شماست !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان ولی من می دونم کیا بودند حداقل می تونم اسم چند نفر رو بیارم که شما می شناسیدشون. ولی یک سوال دارم شما از کجا فهمیدید خط فکری من چیه که این آقای معلوم الحال رو به من چسبوندید؟ صرف مخالفت با سیاستهای اح..... برای شما کافیه که ما رو بگذارید تو جبهه باطل و تکفیری و خوارج و از این اصطلاحاتی که جدیدا مد شده ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ببخشید،من حس کردم مخالف نظام باشید،و جمله ام ربطی به مخالفت شما با احمدی دلاور نداشت!
خوشحال میشم نام اونا رو بگید"تا منم بدونم!
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۴
مرگبرممل
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه چی گفته!!!؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نگو مرگ" دلت میاد؟؟!!
________________
انشاءالله هدایت بشه،همه کس رو با هم جمع نبنده"
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تو باجی هم نیستی ! مرگ ما شهادته کم مغز ! انشالله شهادت در خط ولایت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین تو خودت نیاز به هدایت داری داداش!!!
تبريزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۰
احمدي نژاد ......... ترين سياست مدار دنياست
اصلا كي گفته هر كسي كه حق داره ميتونه ......... گو اينكه خيلي از موارد اشتباه مي كنه
ايشون نوعي لمپنيسم سياسي را رواج ميدهند
حم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
این سؤال و جواب اگر هیچ فایده ای نداشته جز اینکه ماهیت بعضی ها را بیشتر رو کرد خوب بود. آری شنونده باید عاقل باشه!
هنوز همه جوابیه را مطلع نیستم اما همین مقداری که در این سایت منعکس شده نشون میده که علاوه بر عوامفریبی و ..........، متأسفانه پاسخگو به صرافت افتاده و سخافت از سر و روی آن می بارد.
حیف این ملت فهیم که چنین کسانی را در مصدر امور خود قرار داده اند!
متعجبم از مجلس هم که عرضه دفاع از خویش و حقوق ولایت و ملت و نظام را از کف داده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۲
آقاي ممل !
خيلي متأسفم كه مجبورم اين عبارات را در مورد شما بكار ميبرم ! شما دچار تعصبات كور و لجاجت و عناد هستيد ، نه حس و درك صحيح از ولايتمداري ! گويا شما خود را محور تشخيص ميدانيد و هرچه را كه در مدار اين محور نگردد ، باطل و ضد ولايت تلقي ميكنيد !
به عنوان يك برادر كه يقين داشته باش عاشق ولايت است به شما توصيه ميكنم از اين روش و افكار دگم دست برداريد و همه جانبه و منطقي و عقلائي فكر كنيد و حرف بزنيد !
چطور در مورد اصلاحاتچي ها فرد برايت مهم نيست ؟! در مورد علي مطهري و تحليل هائي كه در مورد ولايت و پيروي از ولايت ارائه ميدهد و حزب اللهي هاي سرباز ولايت را ارذل و اوباش سانديس خور خطاب ميكند شخص برايت مهم نيست و اما در مورد احمدي نژاد موضوع شخصي ميشود و او را با صراحت ضد ولايت مي نامي ؟!
شما اگر يك ولايتمدار واقعي و روشن و با بصيرت هستيد خوب است به فرمايشات رهبري هم توجهي داشته باشي !
مطمئن باش مقام معظم رهبري خيلي بيشتر از بنده و شما به مسائل اشراف دارند و هوشيارانه موارد را رصد ميكنند ، پيروي واقعي و با بصيرت از ولايت در اين است كه متعادل فكر كني ، با رعايت عدل و انصاف حرف بزني و نه از رهبري جلو بيافتي و نه عقب بماني !
اين موضع و قضاوت شما حتمأ در مواردي داراي بار گناه تهمت و افترا است ، نه تنها در اين مورد بلكه در هر مورد ديگري هم اين موضوع صدق ميكند !
اينگونه طرفداري از ولايت ، يعني خرج كردن از شأن و جايگاه رفيع ولايت در راه غير اصولي و نازل در حد نفسانيات و تمايلات شخصي .
بنده عرض كردم همه ابعاد گفتاري و رفتاري احمدي نژاد را تأييد نميكنم ، بخصوص گفتمان او را كه اغلب در سطح و شأن رئيس جمهور نيست ، اما اين نوع فتوا و قضاوت شما هم جز ابراز تمايلات و نظرات متعصبانه شخصي شما ، هيچ توجيه و دليل اعتقادي و عقلائي ندارد .
لطفأ كمي فكر كنيد !
گمنام71
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۵
تاسف میخورم به حال همتون که اماده اید بر اساس بی منطقی راحت به هم توهین کنید.از من شنیدید گوشتون فقط وفقط به لسان رهبر باشه و بعد نظر بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱
باید تیتر بزنید"احمدی نژاد شاسی "شاسی زن ها" را کشید!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
پس مدرک مرحوم کردان چی بود ؟؟؟

این مطلب رو در سایت شفاف برو بخون روشنتر هم میشی نسبت به مدرک مح ..... جان !

مطلب سایت شفاف (چه کسی شاسی را زودتر فشار داد)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی توی الف هم زده!مقاله عالی بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۲
مدیریت اجرائی کشور از نوع کوچه بازاری است این پاسخ ها نیز در همین سطح بود.و بیشتر از این هم انتضار نمی رفت.
دوستدار احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۲
ممل بدجور داری می سوزی ها . در ضمن اگر کمی فهم وشعور داشته باشی می فهمی که احمدی نژاد پاسخ های منطقی به سوالات داد.این شوخی هاوتیکه هایی هم که انداخت باید می گفت .ماهیت سوالات و وهدفشان مشخص بود چیه . این سولات خدا وکیلی کدومش دغدغه مردم بود؟؟؟؟ اگر دلسوز مردم بودید سوالاتی می کردید که حداقل یکی از آن واقعا مشکل مردم باشه.آخه اینکه چرا رئیس دفترت گفته مکتب ایران ،سوال بود؟؟؟؟ اونم خوب جواب داد گفت بگیم مکتب انگلیس؟!!! از ایرانیت دفاع کردن آقا ممل مسخره وشوخی نیست من و اکثر مردم ایران به این فرهنگ ایرانی وایرانی بودنمان افتخار می کنیم .شما ها اگه دوست ندارید ایرانی باشید مشکل خودتون برید مثلا انگلیس یا عربستان یا هرجا که دیدی به درداونجا می خوری.چون ایران وفرهنگ ایرانی هم به وجود تو وامثال تو نیاز نداره .البته هم فکران شما هم یه عده ..... هستند که .............. .شماها البته باید هم ناراحت باشید از فرهنگ ایرانی .ایران وایرانی هم از داشتن امثال شما ها در عذاب است.درضمن شما مسلمان هم نیستید به جای اینکه اینقدر اسلام اسلام کنید کمی کتاب بخونید ویه سری به نهج البلاغه بزنید شاید متحول شدید.شما ها ابن ملجم این دوره اید.آنها اونموقع به امام علی گفتند مگر علی نماز هم می خواند!!!!!اسلامی هم که شماها تو ذهنتون ساختید همه را کافر و بی دین می بینید وفقط خودتان را مسلمان .کمی به خودتان بیایید لطفا.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۲
هنر احمدی نژاد در دادن پاسخهای کوبنده به سوال کنندگان است یادتان رفته آن خبر نگار زبردست آمریکائی را چنان ضربه فنی کرد که از گردانندگان پشت صحنه استمداد طلبید و حسابی کیش و ماتش کرد؟ علی مطهری که جای خود دارد.
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۲۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۸
وای بر ایران و ایرانیان

که همه را مسخره میکند
انگار .......... که میخواهد با وکلا ی ملت شوخی کند
البته از چنین دولتی بیش از این بعید نیست

حضرات متاسفم

............
رامين
|
India
|
۲۳:۰۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۶
۳
با اين كه نقصهايي تو عملكردهاش بوده ولي خوشم اومد خوب حالشونو گرفت. سوال كه بيخود و از روي عقده باشه جوابشم همينه.
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱
این همه خو دتان ناراحت نکنید شما ییکه میگی فلا نی قهرمان قهرمان کسیئ که از ضعیف پشتبانیکنه نه از قو ی رییس چمهو ر و اقعیت ها ی مجلس را گفت چرا با ید مجلس و دیو ان محا سبات برای خو دشان حقو قی قا ئل شو ند که با دیگر حقو ق یگیران دو لتی بسیار متفا و ت است و قا نو ن را از رو ی لجبا زی باد و لت و سنگ اندازی در کا ر دو لت با شتا بز دگی تصو یب کنند چرا این اقا یان یک بار هم از شهر دار ی تهران و سا یر شهردار ی ها تحقیق تفحص نکردند که ببینند بیت المال چگو نه هز ینه می شه قا نو ن فقط یرای این دو لت است یا همه نها د ها و هزاران چرای دیگر که در این مختصر نمی گنجد مجلس در راس امو ر یعنی بقیه قو ا هیچ متا سفانه این نما یندگان خو د را تا فته جدا با فته می دانند نه خد متگزار مردم!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۴
۲
همه ش سرکاری بود!
واقعا که از بعضیا!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
کسی فهمید این چی گفت!!!!؟؟؟
مریم
|
Germany
|
۰۱:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۵
۷
همسران ماسالهادرجنگ بودندزنانی چون من بهتنهایی رنج زندگی راتحمل کردیمحالا احمدینزاد از چند دختر وپسر لات ولوت که سعی میکنند جامعه به فسادبکشندحمایتمیکندومیگه انها جنگ وانقلاب رااداره کردنداینهم شد حرف.......
ناشناس
|
Germany
مریم جون وقتی بحث بر سر کسب قدرت و جمع کردن رای از کف خیابون باشه همین می شه دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۲
در مورد موضوع جوانان و رفتار متناقض حکومت با اونا حق با احمدی نژاده حالا چه ما موافقش باشیم چه مخالف
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۶
۳
سلام به همه دوستانی که از رییس جمهور دفاع کردیدو دفاع نکردید بدانید انسانی که چیزس واسه از دست دادن نداره آدمه خطرناکیه
خوشحال نباشین از اینکه جلو مجلس وایستاد بترسین از روزی که .......... ...................... سال های 84 و88 ندونسته یه کاری کردین شد این تورو خدا یکم مطالعه کنید .برای نمونه برید تو سایت وزارت کار یا مرکز آمار ببینید تعریف بیکار تو سال 80 با سال 86 به بعد چه فرقی کرده ایشون اینجوری همرو سرکار گذاشته.برگردید دوستان برگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از فتنه برگرد! ما كه در خط ولايتيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۴
۷
مردم براي شب عيد با اين قيمت ها كه پيش اومده هيچ چيزي نداشتند، به گفته خود رئيس جمهور خوراك شب عيد مردم رو فراهم كرد. هر كسي در توان خودش براي مردمش چيزي فراهم مي كنه ديگه! از دست رئيس جمهور ماهم همين بيبشتر بر نمي اومد!!!!! وگر ايشون كه هزار ماشاالله خادم مردمه! چش نخوره ايشالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
همین یه قلمو کم داشتیم که با تیترسازیتون احمدی نژاد عزیز احیاگر ارزشهای امام و رهبری و خادم شهدا رو که الان هم به جنوب ما آمده و به مناطق جنگی میخواد بره در مقابل امام خمینی کبیر قرار دهید.از آخرتمون بترسیم
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۵
۴
احمدی نژاد با این لهن پاسخ دادن نشون داد که هیچ ارزشی برای مجلس وقانون قائل نیست خدا به داد برسه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگه بصیرت ات مثل سوادت باشه که فاتحه !
لحن یا لهن ؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هنوز تو نوشتن لحن غلط املایی داری ...اونوقت میای درمورد رییس جمهور مملکت صحبت میکنی داداش...سرت تو لاک خودت باشه بهتره
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۵
۷
دکتر احمدی نژاد در این برهه ی زمانی جواب های بسیار منطقی دادند و قانع کننده بود
مجلسی ها باید توجه داشته باشند شرایط کنونی شرایط سرنوشت سازی برای کشور است و دکتر با جواب های خود اجازه به سوئ استفاده کنندگان ندادند از مجلسی ها در خواست می شه با برخی بیانات خود این اجازه را به دشمنان ندهند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمردیمو معنای منطق رو هم فهمیدیم!!!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا برو یه کم فرهنگ یاد بگیر
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکار خانم نورا :
صرف نظر از اینکه ظاهر امر نشان می دهد که لحن کلام شما کمی تا قسمتی دچار تغییرات اساسی شده ، و( چون مسبوق به سابقه است ) خدا کند که شما همان سرکار خانم نورا باشید و کسی از نام کاربری شما سوء استفاده ننموده باشد ، بفرمائید که حالا که به حمد خدا معنی منطق را دریافته اید ، برای ما هم توضیح دهید تا ما هم متوجه شویم
و البته به این نکته عنایت ویژه داشته باشید که مطابق با نص صریح ماده 196 قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران ، مجلس موظف است در مورد ( وظائف قانونی ) رئیس جمهور اگر نکته مبهمی دارد سوال نماید و آن هم با امضاء یک چهارم نمایندگان مستقر در مجلس !
- صرف نظر از اینکه قبل از ورود جناب آقای دکتر احمدی نژاد به صحن مجلس 11 نفر از نمایندگان سوال و امضاء خود را پس گرفته بودند و این طرح سوال اساساً تخلف و انحراف از قانون اساسی بود ، همانطور که در ماده 196 تصریح شده می باید در مورد وظائف قانونی رئیس جمهور سوال می شد ، نه اینکه در مورد اظهارات و عقاید رئیس جمهور !
از این که بگذریم ، حمایت از اینگونه طرح سوال از رئیس جمهور مقتدر یک مملکت ، علاوه بر عبور از نص صریح قانون ، نوعی تفتیش عقیده محسوب می گردد که در قرون وسطی مرسوم بوده است !
رئیس جمهور عقیده دارد که مجلس در راس امور نیست ! آیا از وظیفه قانونی اش تخطی نموده؟؟؟
رئیس جمهور گفته است مکتب ایران ! آیا این تخلف از وظائف قانونی ایشان است؟
بیش از هر چیز ، حقیر نگران این هستم که همین عده خشک مغز متحجر ، حالا که عقیده رئیس جمهور مقتدر یک مملکت را تفتیش نموده اند ، بدعتی بگذارند که به خانه های تک تک ما وارد شوند و در مورد عقاید و آراء و ایده هائی که داریم تفتیش نمایند ، که این بدعتی دهشتناک است و باید از آن جلوگیری نمود.!
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان مشکل چی هست؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۶
۳
آخه این چه جور سوالاتی بود ....!
به جای سوال از تورم ، بیکاری جوانان ، فساد .... چه سوالاتی رو مطرح کردند....
ساده لو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۸
۳
لیاقت این مجلس بشتر از احمدی نژاد نیست ازپس همشون برمیاد درمورد حجاب وجوانها خیلی خوب جواب داد دمش گرم
مر تضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۵
۳
مقصو د رییس جمهو ر این بو د که بقو ل معرو ف دست این اقا یا ن رو کند که چرا با مردم نیر نگ می کنند و برای خو دشان امتیا زا تی قا ئلمی شو ند که برای سایر ین قا ئل نیستند اگر اینها از بد حجا بی نارا حتند چر ا زمانی که تما م مقد سات این مردم در رو ز عا شو را مو رد هجو م فتنه گران و ار با بان داخلی و خا ر جی انها قرار گر فت چر ا صد ایی از این هیئت رییسه مجلس و نما یند گان مد عی مانند علی مطر ی و نا دارن و تو کلی و مصبا حی و فد ای و سرو ر ی و زاکانی و ..... و سا یر ین در نیامد مگر ما بالاتر از عا شو ر و اما م حسین و دین خدا مقد سا تی داریم چرا اینگو نه به تما م ار زشهای ما تو هین شد و لی مجلس تقا بلی با انان نکرد تا مردم خو د به صحنه امد ند و بعدا اقا یا ن از خو اب بیدار شدند این نو عی فر یب نیست که اینجا خا مو شند و لی در برابر یک اظها ر نظر چند سال گذ شته را جع به حجا ب اقا یا ن تاز ه غیر تی و مد عی شده اند و بعضی از حضر اتی که هم راه این اقا ینند در خا رج از مجلس این حو اد ث هو لناک را سو ئ تفا هم و کدو رت می نامند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱۲
من خوشحالم وبه خودم افتخار میکنم که به اقای احمدی نژاد رای ندادم
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
و من خوشحال تر که اصلا رای ندادم!
چون نه بعدش در خیابان دنبال رایم دویدم و نه الان حرص و غصه میخورم.
گیج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۷
۳
از همه آنهائی که احمدی نژاد را دوست دارند . متشکرم !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون گیجی عذرت موجهه و لزومی نمیبینم جوابی بدم !
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۵
۶
سلام. ممل خان. نورا خانوم راستي ديروز سردار رشيد اسلام سردار سليماني بزرگ از" غيرت ايراني" حرف زده عجله كنيد اگه مي خوايد تهمتي به اين بزرگوار بزنيد كه چرا نگفت غيرت شما بچه متعصب هاي دوزاري
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پیش بینی کامنت ممل:
از همون اول هم معلوم بود که افکار منحرفانه داره"چه لزومی داره بگه غیرت ایرانی،نکنه از 3000 میلیارد چیزی بهش ماسیده"
برو سردار،از خط ولایت خارج شدی!!!دیگه دوستت ندارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
برو برو عموجون:ادعای ولایت هم نکن" ما حزب اللهی ها !!! آدمای منحرف رو میترکونیم "
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاوه ربطش به من چی هست!!!؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زیادی سر به سر مملی میذاری!میاد حالتو میگیره ها!؟
mohammad2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۹
۲
سوالات مجلسی ها خیلی کلی بود و سوال کلی جواب کلی را می طلبد دکتر هم جواب کلی داد سوالات وارد جزئیات می شد قطعا سخنان دکتر تغییر می کرد اما دکتر فوق العاده بود
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۴
۹
تمام کامنت ها رو خوندم و بسیار تاسف خوردم. رییس جمهوری که همه چیز رو به تمسخر میگیره و مردم را در نهایت فقر و بدبختی نگه داشته، کسی که ...............، اصلا ارزش این همه بحث و وقت تلف کردنم نداره................
جانم فدای رهبر
falah
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
باسلام
به نظرم طرح سئوال از رئیس جمهور از ابتداء انگیزه صحیح ومطالبه مردمی نداشت ، از اول سال آقای مطهری وقت خودش ومجلس را بر سر این موضوع گذاشت وبدینوسیله ابهت وشوکت مجلس را از بین برد ، چون قصد بود با کشاندن رئیس جمهور به مجلس ابهت وشوکت او را از بین ببرند ، اما خدا نخواست ، قران حاصل نزاع را فشل میداند ( ولاتنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم ) پی گیران سئوال اگر اهل تعقل وسیاست بودند ، این کار بچه گانه که اخرش برای کسانی که تاریخ را کمی میدانند و به همین مقدار سیاست بلد بودند نتیجه ان اظهر من الشمس بود را نمی کردند و هیج گاه اقدام به این کار بی حاصل نمی کردند ، مطمئنا اگر نمایندگان مجلس ،از سر دل سوزی ودر جهار چوب شرح وظایف نمایندگی کاری انجام میدادند ، هم حمایت مردمی داشتند وهم یاری خدا ر ا ، لذا کار وقتی برای رضای خدا نباشد ، پاسخی در شان خود از سوی رئیس جمهور دریافت کنند ، وجای گله وحرف وحدیث ندارد ، راستی چرا کارهای بسیار خوب ومثبت دولتهای نهم و دهم در نظر منتقدان دولت نمی آید وانگار دولت کار مثبت ندارد ! که این خصوصیت انسان را از دایره انصاف بیرون میکند .... بهتره مواظب خودمان باشیم .