سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱
کج سلیقگی اوقاف

اوقاف تهران مجلس اهل بیت(ع) را تعطیل کرد!

ایستادگی سازمان اوقاف تهران برای به تعطیلی کشاندن مجلس اهل بیت (ع) در حالی است که اخیرا یک خواننده همجنس باز با اجرای آهنگی به امام هادی (ع) ، حضرت صاحب الزمان(عج) و امام رضا (ع) توهین و هتاکی کرده است.
کد خبر : ۶۲۱۵۸
"صراط" - سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان اصلی ترین متولی اماکن متبرکه  شناخته می شود . به طوریکه تمامی امازاده های موجود در سراسر کشور یکی از زیر مجموعه های سازمان اوقاب بوده که پیگیری امور مربوط به آن بر عهده این سازمان است .
به گزارش سرویس فرهنگی صراط، اخیرا یک کج سلیقگی آشکار در سازمان اوقاف و امور خیریه موجب تعطیلی یکی از فعالیتهای مهم و پر شور امازادگان سید جعفر و حمیده خاتون در غرب تهران شده است .
بنا بر این گزارش در سالهای اخیر یکی از مداحان سرشناس با هماهنگی اداره اوقاف غرب تهران اقدام به برگزاری جلسات عزاداری و مولودی اهل بیت (ع) در منطقه باغ فیض و در محل امازادگان سید جعفر(ع) و حمیده خاتون(س) کرده بود . این مراسم که در ایام محرم، صفر، فاطمیه و دیگر مناسبت های اهل بیت به همت سید مجید بنی فاطمه و تعدادی از جوانان فعال برپا می شد موجب جذب بسیاری از خانواده ها به مجلس اهل بیت شده بود اما برخورد خارج از اخلاق صورت گرفته موجب شد تا برگزاری مجالس اهل بیت (ع) که با شور و اشتیاق جوانان و خانواده ها به یک گردهمایی مذهبی تبدیل شده بود برای همیشه به تعطیلی کشانده شود .


متاسفانه اخیرا با تغییر مسئولین اوقاف منطقه و در تقابلی مشکوک، مسئول اوقاف این امامزاده با هماهنگی رئیس اوقاف تهران نه تنها نسبت به برگزاری مراسم اهل بیت (ع) در این محل مقابله کرده بلکه با تعویض قفل اتاقهای موجود در امامزاده از تخلیه وسائل هیئت ریحانه الحسین از قبیل دوربین فیلمبرداری، سیستم صوتی و باند های نصب شده جلوگیری بعمل آوردند!
ایستادگی سازمان اوقاف تهران برای به تعطیلی کشاندن مجلس اهل بیت (ع) در حالی است که اخیرا یک خواننده همجنس باز با اجرای آهنگی به امام هادی (ع) ، حضرت صاحب الزمان و امام رضا (ع) توهین و هتاکی کرده است.
ایستادگی سازمان اوقاف تهران در برابر ادامه فعالیتهای این هیئت در شرایطی که رفته رفته این مراسم به پایگاهی برای مردم غرب تهران شده بود جای تامل دارد .



گفتنی است با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که "امامزدگان و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند" هنوز انگیزه مسئولین اوقاف جهت تعطیلی مراسم اهل بیت (ع) برای مخاطبان این برنامه ها مشخص نیست .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۶
۲۵
از آب گل الود ماهي نگيريد! اين دو جريان چه ربطي به هم دارند.مسائل را قاطي نكنيد خواهشا
رضا.یزدانی.باغ فیض
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا متاسف شدم
من از پای کارای این مجلس بودم نفرین من و خانوادم تا ابد پشت سر مصببین تعطیلی این هیئت با شکوهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسولين ا...... بايد يك انسان با خدا وطرفدار مستعضفين باشد نه طرفدار ثروت ومقام ما زندگيمونو فروختيم از ....... يه مغازه خريديم درست بغل امام زاده حسن نرسيده به يافت اباد بنام پاساژ عقيق بعدها فهميديم كه به ما خيلي گران فروختند
صراط جان حسابتو بكن بعد از 4 سال كه همه چيز دو برابر شده مغازه مارو همون قيمت خريدمون هم نمي خرند تازه ما كه ميخوايم ارزونتر بفروشيم ميگن بايد 20 ميليون هم به ما بدين چون ملكيت براي ماست بعضيها نميدونم چرا ايمه اطهارو خدارو از ياد ميرند يعني پول انقدر كثيفه كه انسان ايمانشو بخاطر خدا از ياد بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده که هنوز نفهمیدی فرق این دو جریان با هم چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۷
خوب معلومه هر دو تا غلط است ولی این دو تا اتفاق چه ربطی بهم داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱
به نظر شما چرا یه مسئول اینکار رو دستور داده حتما یه امای م داره که ما خبر نداریم
سید
|
Switzerland
|
۱۴:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۱۰
هر دو موضوع زشت و منفور است ،
اما هیچ ربطی به هم ندارد .
ضمناً بد نیست دلائل مسئولین امامزاده درباره تعطیلی این هیات را هم بشنوید و یک طرفه قضاوت نکنید .
حسینیه ..........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۶
ما یه حسینیه داریم شرق تهران خیلی هم مجهز و توپه
کاملا هم شخصیه هیچ نامردی نمیتونه تو کارمون دخالت کنه تا حالا هم خیلی از مداحان مشهور اومدن و اونجا مداحی کردن . اگر حاج آقا افتخار بدن ما میتونیم برای همیشه در خدمتشون باشیم . 0912 .............
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا اسمش بگین ما هم بیایم ما تو تهرانپارسیم
س.ع ازیزد
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین به شما مهدی یارتان.قبل از اینکه نظر شما را بخوانم می خواستم بگویم اهالی منطقه خانه هاشان را در اختیار مجالس قرار بدن.نگذارید حرفها وکارهای دشمن شما را ناامید کند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۶
ربطش اینکه با این هجوم اهانت و هزینه کردن های دشمنان و آل صعود و وهابیت یه مجلس امام حسین که به این خوبی وعظمت برگزار میشد و غرب تهران رو جمع میکرد به مجلس اهل بیت (ع) نمیزارن برگزار بشه!!!
واقعأ ائمه (س) غریبأ
متأسفم
عاشقان اهل بیت علیهم السلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۸
به جای اینکه تو دهنی به (شاهین نجفی) همجنس باز بزنید باعث خوشحالی این آشغال های بی دین و شهوت پرست می شوید ؟! خدا را خدا را فراموش نکنید - به جای این کارها این مردک را به سزای عمل ننگین خود برسانید نه اینکه مراسم اهل بیت علیهم السلام را تعطیل کنید
شهيد گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۱
ولعنه الله علي قوم الظالمين
شیعه اثنی عشری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۷
خداوندا به فریادمان برس به جای اینکه این مردک همجنس باز را به سزای عمل ننگینش برسانند هیات اهل بیت سلام الله علیهم را تعطیل می کنند . خداوند شما مدیران نالایق را هدایت فرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۶
اه اه ... حال آدم رو با این تحلیل هاتون به هم میزنید ... ..... مجلس امام حسین رو تعطیل کردند ... ولی چه ربطی به اون .... داره .
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۹
من از نزدیک با این هیئت اشنا هستم متاسفانه در مراسم خود که داخل امامزاده برگزار میگردد احترام خود اهل بیت را نگه نمیدارند و اقدام به کف زدن و سینه زنی با بدنهای..... و از سخنرانی که فلسفه و رسالت اهل بیت را تبیین کنند استفاده نمیکنند شور باید همراه با شعور باشد
ناشناس
|
Germany
قابل توجه: آقای بنی فاطمه امسال فاطمیه مداح بیت بود. ضمنا اوقاف شمالغرب از این دست کارهای ............ زیاد انجام داه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
ما که یه بار ایشونو از نزدیک زیارت کردیم ..............، ولی به هر حال، به قول یکی از عزیزان، دلایل بقیه هم باید شنیده بشه، بعدش، ضمناً صاحب مجلس اهل بیت(ع)، خودشون هستن،نه احدی دیگه یا هیئت و مداح معروف، اگر بعداً مجلسی نگرفتن اونجا، اون زمان برای اهل بیت و نه برای یه هیئت اعتراض بشه شایسته تر هست
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۳
من نمیدونم فلسفه این .............. چیه که مردم وقف امام حسین میکنند یک جایی رو بعدش که باید به وقف نامه عمل بشه میگن این هیئت میتونه این نمیتونه از توش 4 تا مغازه باید در بیاد یک سالن یک.... هدف شون همش اقتصادی هست نه کمک به واقفی که دستش از دنیا کوتاه شده و معمولا آدمو از وقف کردن پشیمون میکنند این کارشونم در همان راستا هستش عوض اینکه شور حسینی و فاطمی در اماکن برقرار کنند در اماکن مذهبی فقط به فکر تبلیغ سیاسی و .... هستند واقعا متاسفم براشون انشاء صاحب امام زاده حقشونو بده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۱
. ولی به هر حال، به قول یکی از عزیزان، دلایل بقیه هم باید شنیده بشه، بعدش، ضمناً صاحب مجلس اهل بیت(ع)، خودشون هستن،نه احدی دیگه یا هیئت و مداح معروف، اگر بعداً مجلسی نگرفتن اونجا، اون زمان برای اهل بیت و نه برای یه هیئت اعتراض بشه شایسته تر هست
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
از اوقاف هم سوال کن که چرا این را بیرون انداختند دلایلی که نمیشود به مردم گفت شما از حاج محمود کریمی که در امامزاده علی اکبر ع چند سال برنامه اجرا میکند سوال کنید که چه برنامه های خوبی دارد
حميد فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
از مسوولين محترم اداره اوقاف شمالغرب تهران خواهشمندم در خصوص اين موضوع توضيح بدهند.حاج مجيد مورد تاييد دفتر رهبري نيز مي باشند كه در ايام فاطميه خدمت مقام معظم رهبري براي حضرت فاطمه(س) اقامه عزا نمودند.
علی
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۳
به نظرم کج سلیقگی از صراط هست که حرف طرف مقابل را نشنیده مطلب میزنه . کشور ما از برخی مداحان معروف به دلیل حرفهای نسنجیده ضربه زیادی خورده
بهزاد-باغ فیض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۲
من خودم از بچه های این هیئتم
ولی از قضییه بی خبرم
شعر شاهین چه ربطی به تعطیلی این هیئت داشت؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۲
وقتي هنوز علت آن مشخص نيست، بيخود مي‌كنيد نام آن را كج‌سليقگي مي‌گذاريد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دیگه جون مادرت جانماز آب نکش!!!
هرچی میکشیم از شما آدمای کج فهمه............
علی مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
سلام
واقعا متاسفم برای این پیشامد.توی این زمونه که دشمن داره از راه فرهنگ و مذهب ضربه میزنه مسئولین ......... به جای کمک به این هیئت که خیلی عالی داشت کار میکرد از ه لحاظ سخنرانی شعر روضه سینه زنی جذب جوانان و بکار گیری در راه درست میان چوب لای چرخ هیئت میزارن.اینم یه جور عداوت با اهل بیته.خدا همه رو عاقبت به خیر کنه
مصطفی بزرگی
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف علی اقا کاملا درسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴
بنده خودم کارمند اداره اوقاف هستم صراط عزیز قبل از انتشار اینگونه مقالات بهتر نیست نظر مسولین سازمان اوقاف رو هم در این متن بگنجانید تا باعث تشویش اذهان عمومی را فراهم نیاورید عزیز من سازمان اوقاف زیز نظر نماینده معظم ولی فقیه اداره میشود و ایشان شخصیتی هستند امین و خدمتگذار و مورد تایید خاص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و روسا و سرپرستان و مدیران این سازمان یکی از بهترین و ولایی ترین مدیران در سطح کل ادارات کشور هستند پس چه طور ممکن است که با توجه به تیتر شما (مجلس اهل بیت را تعطیل کند ) با تشکر امیدوارم منتشر گردد
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۴
برو بابا. احتمالا مداحه یه پارتی گردن کلفت تو این سایت داره و گرنه مسائل از این مهمترو چرا خبر نمیزنند.
حالا این مداح نشد یه کی دیگه این هیئت نشد یه هیئت دیگه. چرا مسائلو اینقدر بزرگ جلوه میدن.به نظر من این سایت داره موضع گیری میکنه و از این مداح طرفداری میکنه نه از مجلس اهلبیت.
ناشناس
|
Germany
پ ن پ
مجتبی بزرگی
|
Germany
عزیزم اهل بیت که جای خود داره آقا سید هم احتیاجی به طرفداری نداره
حسین
|
Germany
|
۱۵:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۵
من شنیدم که ایشان شان امامزاده را رعایت نمیکرد و با توجه به تذکرات زیاد متاسفانه اقدامی نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲
...............
امام خمینی فرمودند:همین بر سر و سینه زدن ها است که اسلام را زنده نگه داشته است.
مهربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۳
بنده نیز با توجه به بهره ای که از این مجالس و مداحی سید مجید بنی فاطمه بردم.شدیدا با تعطیلی ان مخالفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲
لعنت خداوند و پیامبر خدا بر دشمنان هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری اهل بیت علیهم السلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۵
شاید با یه مداح معروف دیگه قرارداد بستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۴
شاید میخوان با یه مداح معروف دیگه قرارداد ببندن
صوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۸
به خاطر این تعطیل کردن که با وجود این همه تاکیید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی باز هم از سیستم صوتی آمریکایی(JBL) استفاده میکنن ، تازه سهام دارشم اسرائیله .خدا قبول کنه
علی رضا - مسئول صوت
|
Iran (Islamic Republic of)
1 - اون موقع که ما خریدیم هنوز حضرت اقا چنین ایرادی نفرموده بودند
2 - بهتر از این اگر بسازن در ایران ما اونو می خریم
3 - بین 124000 پیغمبر گشتی جرجیس رو پیدا کردی برادر ؟
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا بهش توجه نکن. اینا فقط دنبال منحرف کردن وضوع هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
اوقاف چگونه می خواهد نا فرمانی از فرمایش مقام معظم رهبری را پاسخ دهد؟!!!
هیئتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
سلام من نمیدونم علت تعطیلی از طرف مسئولین اوقاف چیه اما مطلبی که میخوام بگم اینه که خانه کسی که به مجلس اباعبدالله تعرض کنه و باعث تعطیلی اونجا هم بشه سالم نمیمونه چون تجربه شده دیدم که چطوری نابود شده
اگه ایرادی تو اجرای مراسم بود شما اصلاح میکردین نه اینکه عناد گونه تعطیل کردین
خدا و امام حسین ع ان شاالله شما رو رحمت نمایند
شعیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۴
شعر شاهین نجفی نه , بلکه خود شاهین نجفی ارتباط مستقیم با این موضوع دارد.انانی که این هیءت را تعطیل کرده اند,ایا جایگزینی برای ان در نظر گرفته اند؟!!!
ایا با کیفیت و شور و هیجان و حجم بالا جوانان را می توانند جذب کنند؟؟؟
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اوقاف اگر جذب جوانان بلد بود - هیچوقت نمیذاشت کار به جایی برسه که جوانان به ..... مثل شاهین لعنتی انقدر رو بدن که به خودش اجازه همچین اهانتی رو بده
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين آقا شعيب اگه رفيق سيد مجيد نبودي بازم پيام ميدادي
حامد مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۳
سلام
من دست سید مجید بنی فاطمه و تمام بچه های هیئت ریحانه الحسین را میبوسم واقعآ مراسم پرفیض و عالی برگزار میکنن انشالله نظرات حضرات برگردد و درباره مراسم با شور و بار معنوی مضاعف برگزار شود خداقوت بچه های هیئت ریحانه الحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
تعطیلی این گونه مراسمات,فراهم کردن مقدمات درست شدن امسال شاهین نجفی هاست. واقعا برای مدیریت و اعتقادات اوقافی های تهران متاسفم.
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۵
میدونی چرا تعطیل شده . به خاطر اینکه علارقم این همه تاکیید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی ، این هیئت از سیستم صوتی امریکایی (JBL) استفاده میکند. قابل توجه این که سهام داره بخش اعزم این مارک اسرائیلیه . خدا قبول کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۳
بجای ایشان حاج حسین هوشیار برای ولادت حضرت زهرا دعوت شد خیلی خوب بود.
محمد وحید
|
Germany
آقای هوشیار قابل احترام هستند اما قبول کنید حضور سید مجید عزیز،لطف خودش را دارد
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۵
واقعا متاسفام برای هیئت ریحانه . تا حالا نمیدونستم از بلنگو مارک JBL استفاده میکنید . خوب دارید جیب آمریکایی ها رو پر میکنید .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید یه فکری به حال این سیستم صوتی تون بکنید . خیلی بده که بگن شما از سیستم آمریکایی استفاده میکنید .یا علی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
فارق از اینکه این کار اشتباه بوده در مورد صوت باید بگم که من نمیدونستم که بلندگوی JBL آمریکایی واقعا باعث تاسف که هیات های ما بلندگوی آمریکایی استفاده می کنند. مرگ بر آمریکا
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا اصلا اینکه از مارک امریکایی استفاده میشه اشتباه اما چرا هیئت باید تعطیل بشه - یه تذکر - تمام
هیئتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۴
لعنت بر JBL بلندگو آمریکایی
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت - مرگ بر آمریکا ولی اگر بهتر پیدا کردی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
کار بسیا اشتباهی بوده ، راستی داستان این سیستم صوتی امریکایی چی بوده
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
كارمند عزيز اوقاف:
آيا نماينده ولي فقيه انجا را تعطيل كرده يا زيردستان ايشان؟
نماينده ولي فقيه انساني شايسته وبزرگوار ولي ايشان بايد در خصوص زيردستان خود تجديد نظر كند.در ضمن مگر آقاي بني فاطمه مداح جلسه عزاداري مقام معظم رهبري نبودند؟1
چرا فقط خودتان را متصل به حضرت آقا ميدانيد؟ چرا از آقا مايه ميزاريد؟
کارمند اوقاف
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان من میگوییم چرا یک طرفه باید به قاضی رفت اگر از تعطیلی هیت میگویند از علت آن هم باید سخن به میان آورد اگر من از حضرت آقا مایه میگذارم امثال شما از اهل بیت و مجالس اهل بیت مایه میگذارید
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
علت !؟ اين هم علته چون در سينه زني برهنه ميشويد!
چون در مولودي دست ميزنيد!
چون پشت به ضريح ميكنيد!
اين هم شد علت هيات تعطيل كردن ؟
امام زاده هاي ديگه رو كار ندارم اوقاف در باغ فيض چقدر جذب داشته؟ ما كه خودمون از نزديك شاهديم.مگر حضرت آقا نفرمودن اما زادگان بايد پايگاه فرهنگي بشود لابد فرهنگ شما از فرهنگ عاشورا جداست.آقايان گزارش بدن به مردم گزارش بدن چه كردند؟حالا يك نفر به اسم سيد مجيد پيدا شده نه از شما پول گرفته »نه خرج مهزينه هاي هيات رو از اوقاف طلب كرده.اين همه جوون و غير هياتي كه آماده توبه هستن رو جذب كرده اين حركت نبايد حمايت معنوي شود؟حتي آقايان به خوشان زحمت نه تشكر بلكه زحمت يه جلسه هم به خودشان ندادند! واقعا جاي تاسف دارد آنوقت ميگن چه ربطي به شاهين نجفي داره
کارمند اوقاف
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان به جای عصبانیت بی جا و تعصب افراطی علت اصلی ببین چیه من با شناختی که از سرپرست محترم اوقاف و نماینده ولی فقیه دارم و با شناختی که از روسا و سرپرستان ادارات کل اوقاف دارم به شما میگم علت تعطیلی بعیده فقط این مسایلی که شما میگید باشه وحید جان بازم تکرار میکنم سازمان اوقاف زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه اداره میشود وشخصیت علمی و فرهنگی ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و سرپرستان ادارات نیز بحمد الله از جمله بهترین و ولایی ترین افراد این جامعه هستند پس چطور میان و به قول شما مجلس اهل بیت رو تعطیل کنند ضمنا این رو هم بگم اگه میخوای فعالیتهای اوقاف رو نسبت به قبل ببینی برو توی سایت رسمی سازمان تا ببینی در ایام محرم و صفر و دهه فاطمیه در سطح کشور چه برنامه ها و مجالسی در بقاع متبرکه و مساجد اجرا شده پس بی انصافی نکن عزیزم
عبد الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
خطاب به اوقاف :به جای اینکه برید مجلس اهل بیت رو تعطیل کنید برید تو کارهاتون تجدید نظر کنید.
خطاب به ریحانه الحسین : در عملکرد خودتون مواظب باشید ، این قدر که حتی مردم میفهمن از بلنگو امریکایی استفاده میکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
در فضای تهاجم فرهنگی اینگونه برخوردها چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۲
حاجی داستان داره عوض میشه ،یکی بیاد درباره سیستم صوتی آمریکایی جواب بده . مرگ بر آمریکا
حسین م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
این که چیزی نیست اقایون بدون اجازه حضرت اقا در بیت هم سیستم امریکایی استفاده می کنند !
چه میشود کرد...... میشود همین که هر کسی برای مکانهای بزرگ و مهم ما نسخه امریکایی بپیچه
ازاهالی باغ فیض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴
اوقاف مراسم اهلبیت راتعطیل نکردبلکه جلوی ریخت وپاش بعضی رابه اسم اهل بیت گرفت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت و پرت نکو بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از صدر اسلام هم افرادی مثل تو بودن که به دین با نادانی خودشون ضربه زدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من هر کی ندونه شما اهالی باغ فیض خوب میدونید که از بقل همین امامزاده و مراسم سید مجید گنده شدید حالا دارید میزنید زیر همه چیز !!!
بترسید از عاقبت کارتون که حضرت زهرا شوخی نداره.
عبدالحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۰
قبل توجه افرادی سعی دارین موضوع رو به حاشیه بکشونین
من از دست اندرکاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستم
سیستم صوتی JBL در صدا و سیما و تمامی هیات مورد استفاده قرار میگیره
دلیلش هم بسیار واضحه :
در ایران هیچ کمپانی برای تولید چنین لوازمی وجود نداره
و بهتره خودتون رو به مقام معظم رهبری نچسبونین
اگه چیزی از سیستم صوتی موتجه می شدین می فهمیدین که میکروفن که در بیت حضرت آقا مورد استفاده قرار میگیره مارک BEAR هستش که اون هم تولید داخل نیست پس حضرت آقا هم زبونم لال دچار مشکل هستن؟؟؟
سیستم صوت بیت حضرت اقا هم المانی و امریکایی هستش از طرفی سیستم تصویرش هم از سیستم های PHILIPS & PHANASONIC & SONY تشکیل شده
وقتی که تولید داخلی وجود نداره باید استفاده نمود
در ضمن این سیستم صوتی که در کلیه هیات از جمله هیات سید مجید مورد استفاده قرار میگیره در سال گذشته هم موجود بوده در صورتی که حضرت آقا شعار امسالشون رو تولید داخل قرار دادن
برادرم بجای طرفداری یک طرفه کمی تعقل کن
پیامبر اسلام فرمودند : چند لحظه تعقل بهتر از سالها عبادت است
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
وای بر ما ......
وای بر ما......
راه را گم کرده ایم
کجای کارید . نه تنها در اینجا بلکه در امامزاده علی اکبر چیذر هم سیستم صوتی امریکایی نصب شده .
هييتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
من از بجه هايه اين هييتم امام حسين كه نميزاره برجم اهل بيت(ع)خدايي نكرده زمين بخوره ولي به زهرا مادر سادات همجين نفرين اين سادات و ما بگيرتشون.در ضمن دوستان باندايه هييت ما jbl نيست ميتونيد بيايد نكاه كنيد.ياد قديميا:ما دعا كفتيمو رفتيم زين عضا/اجر باقي با شهيد كربلا.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش مارکش تو عکس بالا تابلوئه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
این که چیزی نیست سیستم صوتی مراسم شهادت حضرت زهرا میدان هفت تیر هم jbl امریکایی بود .
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۰
حالا جوانان هیئت بجای توی هیئت بودن در پارک های اطراف یا پاساژ های اطراف قدم می زنندو با نوامیس مردم در ارتباط می باشند . (آقایون چرا دلخوری های خودتون را به نام دین تمام می کنید) خداوند عاقبت شمارا ختم به خیر کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقايون مسول صرفا جهت اطلاع . . . ! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه میشه کسی که هیئت میرفته یه دفعه بشه مزاحم نوامیس !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۰
ای بابا چی ربطی داره
باند های هیات حاج محمود کریمی - سعید حدادیان - رضا هلالی - محمد طاهری هم از همین باند هاست فقط مدلش فرق داره
باند های نماز جمعه هم خارجی حتی میکروفن نماز جمعه هم خارجیه پس نماز جمعه رو تعطیل کنین
لعنت بر فتنه گر
اقایونی که راجع به تولید داخلی انقدر به رهبر چسبیدین مگه همین رهبر نمیگه اتحاد ، اتحاد ،اتحاد پس چی شد ؟؟/
هرجا که به نفعتونه فقط از رهبر یاد میکنین؟؟؟
مگر امام نگفتند : همین بر سر و سینه زدن هاست که اسلام را زنده نگه داشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت آقا : اولا ما فقط تو بعضی مسائل مثل حضرت عالی خودمونو به رهبر نمیچسبونیم ،شما برو خمستو بده . ثانیا ،در مورد چیزی که اطلاع نداری حرف نزن ، چهار مارک دیدی فکر میکونی خیلی بلدی .ثالثا ، مگه هرکی هر کاری بکنه ما هم باید بکنیم حاج محمود ،سعید حدادیان و... روحشونم خبر نداره که دارن با چه مارکی میخونن ،فقط میگن صدا خوب باشه . رابعا ،ما با مارک خارجی مشکل نداریم ، فقط میگیم آمریکایی استفاده نکنن ، سیستم های ایتالیایی هم هست .خامسا ،سیستم صوتی محمد طاهری هم ایتالیایی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف دوستمون بس وحشت ناک چرط است دونه دونه باندا میکروفن و.. بررسی میکنه هرسال کریمی میکروفن مد میکنه
یاحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۰
سلام
من تمام پست هارو خوندم وازدوستان عزیز خواهش میکنم بادقت به مطالبی که نوشتم توجه کنند:
اولا سالهای بسیار زیادی هست که تو این امامزاده هیئت برقراره ولی برنامه مشخص وقوی توش برگزار نمیشد اما چند وقتی بود که با حضور هیئت ریحانه به یک انسجام خوبی رسیده بود
اگر اوقاف توانایی اجرای برنامه مناسبی را داشت می توانست در تمام این سالها این کار را انجام دهد
ثانیا:
بلندگوهای مارک JBL وغیره مورد استفاده در غالب جلسات تهران هستند
من نمیدانم دوستانی که این انتقاد را وارد میدونند نوشابه های کوکاکولا و پپسی میخورند یا نه......
اگه رطب میخورین منع رطب نکنید
ثالثا:
در رابطه نحوه عزاداری که برخی از دوستان آنرا بی احترامی به امامزاده میدانند به طور مفصل توسط آیت الله العظمی وحید خراسانی مطرح شده
لذا از دوستانی که پست میذارند خواهش میکنم که مغالطه نکنند و حرفهایی که در شان بچه هیئتی ها نیست رو نزنند و همه تمام تلاشمون رو برای باعظمت برگزارشدن مجالس اهل بیت افزایش بدیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید از مارک JBL توی تالارهای عروسی هم استفاده میشه . چه ربطی داره . آمریکایی آمریکایییه.
ریحانه الحسین- جوانان هیئت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
حالا بجای توی هیئت بودن باید بریم تیراژه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۱
خیلی جالبه که آقایون به جلسه اهل بیت اشکال میگیرن اونم به جرم سینه زدن با بدن برهنه در صورتی که هیچ کدام از مراجع این موضوع رو حرام اعلام نکردند و حتی مکروه ندانسته اند.
در هیچ رساله ای هم من نخوندم که کف زدن حرام یا مکروه باشه من چند تا از جلسه های این هیات رو رفته بودم به علت هم جواری این امام زاده با قبر یکی از عزیزانم تا جایی که من دیدم جلسه روحانی داشت که ایشون خودشون منتصب به خاندان اهل بیت بودن حتما ایشون که درس دین خوانده اند و خودشون منتصب به خاندان عصمت هستند بهتر می دونن تا من و شما ! نه ؟؟؟
بهتر نیست قبل از حرف زدن یکم بهش فکر کنین؟؟؟
از آقایونی که مسبب تعطیلی این مجلس هستند یه سوال دارم جواب مادر سادات حضرت فاطمه رو تو صحرای محشر چی میدین؟؟؟
محمد رضا ابراهیمی
|
United States of America
|
۱۸:۰۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
چه ربطی داره بابااااااااااا الان پوشک بچه هم خارجی شده پس استفاده نکنیم....نوکره سید مجید و برو بچه های صوتشم هستیم....اگه بچه های غرب جنم داشته باشن سید و اونجا نگه میدارن ...........
ناشناس
|
United States of America
من به نمایندگی از طرف هیئت و بچه های غرب قول میدم انشا الله تولد امیر مومنان را در این امام زاده جشن خواهیم گرفت به کوری ................. البته فقط استان تهران
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲
صرات اگه راست میگی نظر هردو رو بنویس از اداره اوقاف هم سوال کن و نظر مسئولین اوقاف رو هم بنویس . این کار بسیار بدی هست که یه طرفه به قاضی میری
ناشناس
|
Germany
موافقم
اعضای هیئت
|
Germany
جوابشون اینکه به هیچ عنوان نباید جلسات هیئت آنجا برگزار شود و برنامه ولادت حضرت زهرا(س) هیئت را کنسل کردند در حالی که خودشان برای ولادت حضرت زهرا (س) در آنجا برنامه داشتنند!
مصطفی
|
United States of America
|
۱۸:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۱
واقعا که! یمشت آدم ..... نظر دادن(بجز بعضی دوستان).آقا جون کدوم برند ایرانی هست که بتونه باند وسیستم صوتی خوب تولید کنه.
برید بقیه هیئتا ببینید از چه باندایی استفاده می کنند اغلب دارن از این برند استفاده می کنندواصلا چه ربطی داره؟
نفست گرم مجید بنی فاطمه.
علی
|
United States of America
کل این موضوع ربطی به مارک اکو نداره ولی از باب تذکر،شرکت ایرانی هم هست! مگه حضرت آقا گفتن حتماً جنس بهتر بخرید!گفتن ایرانی... ژاپنی ها بعد از جنگ جهانی برای صنعت خودشون همین رویه پیش گرفتن، ضمناً کسی که لنگ سیستم باشه و نه محتوا، بودن نیودنش فرقی نداره.هیئت یعنی فرهنگ،یعنی راه امام،شهدا.... نه شور خالی و سرو صدا،هرکی شور و شعورو باهم داشت،برده، نداشت که.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱
متاسفم
به نظر من اوقاف ازصلاحیت و تخصص لازم در خصوص مدیریت برنامه های فرهنگی و مذهبی برخوردار نیست. رضاخان مخلوع هم خیال تعطیل کردن مجالس سید الشهداء علیه السلام را به گور برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱
باید سازمان اوقاف به خاطره این کارش پاسخ دهد چرا مراسم اهل بیت راتعطیل کرده است
خادم الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
کاش کسانی که ادعای ولایت می کنند کمی بصیرت داشته باشند که با مجالس اهل بیت قدرت نمایی نکنند
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
این دو موضوع چه ربطی بهم داره؟؟؟
.
.
.
لطفاً خبر ها رو کامل و شفاف بنویسید و تحقیقات بیشتری برای درج خبر در سایت انجام بدید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
سلام
واقعا متاسفم برای تعطیلی این هیئت اما از این بیشتر باسه اون دوستانی متاسف شدم که میگن بجای هیئت باید بریم تیراژ یا پاساژهای اطراف برای...... بچه هیئتی که انقدر ضعیف باشه بهتر اینه که اسم هیئتی بودنو از خودش ورداره . خود آقا سید و اطرافیانش که همه آدمهای با حساب و کتابی هستن تا اونجایی که من میشناسم شون از پس این موضوع برمیان .در ضمن اگر این هیئت تو اون امامزاده نباشه خوب مطمئن باشین یه جای دیگه و خیلی با شکوه تر برگزار خواهد شد و سرنیزه ای سه شعبه بر چشم دشمنان اسلام و اهلبیت خواهد بود.انشالله که خود اهل بیت مشکلات بچه هیئتی هارو حل کنند.سلامتی همه مداح های اهلبیت صلوات با مهر الهم عجل لولیک الفرج (التماس دعا)
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
ما یک آپارتمان 5طبقه داریم با پارکینگ 250 متری در نزدیکی امام زاده خیابان باهنر >منزل ما در اختیار اقای بنی فاطمه و هیات ریحانه الحسین.ما نمیگذاریم منطقه ما از این فیض الهی محروم شود انشاالله
حسين طاهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
به نام خدا
من حسين طاهري هستم ميخوام يه سؤال كنم اكر دور از جون مادر خودتون از دنيا بره نميرين بهترين مراسم رو به هر نحوي كه شده براشون برقرار كنين؟ بله، حتماً اين كار رو انجام ميدين...
حالا مادران ما كجا حضرت زهرا كجا؟!كه تمام مادران عالم كنيزه ي در خانه ي حضرت هستند
خيلي بي انصافي و كم خرديه كه مجلس حضرت زهرا(س) رو به خاطر اين كه باند خارجي استفاده شده؛ تعطيل كنن و ما حرفي نزنيم...
بعدم اين هييت برا فرزند حضرت زهرا آقا سيد مجيد بني فاطمه اس شما بدا اين كار دل خود حضرت زهرا رو شكستين بعد از بي احترامي به امامزاده ها صحبت ميكنين... تازه شما خودتون رو از مراجع هم بالا تر ديدين
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
ما یه حسینیه داریم در پونک افتخار میکنیم سید مجید تشریف بیارن .. .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
آقا جون بعضی ها لیاقت خادمی اهل بیت رو ندارن زور که نیست-علمای بزرگ به دستگاه سیدالشهدا (ع)ایراد نمیگرفتن مگه داستان رسول ترک رو نمیدونید گه مشروب خور بود ولی امام حسین (ع) قبولش کردتا اوقافی ها بخاد درکشون به ایجاها برسه واویلا
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
مثلا بگید چرا توی اون سالن کنار امام زاده همزمان با روضه حضرت زهرا (س)تاتر برگزار میشه؟ پشت پرده این اقدامات واین کارا چه افکار و افرادی هستن؟
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
جریان این تاتر چی بوده؟ کی برگزار کرده؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
اولا چه ربطی داره؟!!
دوما بهترین مجالس اهل بیت رو الان داره اوقاف برگزار میکنه ؛ حتما اینا یه کاری کردند که برنامه شون بهم خورده!!!
یه رفیق که صلاحتو میخواد
|
Iran (Islamic Republic of)
صد درصد شما توی اوقاف کار میکنی که زودی ناراحت شدی!!!!!!!!!!
محب اهل بیت(ع)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
مسلمانان به پا خیزید !
جوادمقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
کار بسیار اشتباهی کردند هییت امام حسین روتعطیل کردند
هادی
|
Spain
|
۰۲:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
به نظرم باید بپرسیم که دلیلشون چی بوده. امیدوارم که مساله خاصی نباشه
به هر حال هر جلسه ای اشکالات و نقصهایی داره لکن نباد اصلش رو حذف کرد بلکه باید اصلاح کرد. باید مراقب کارشکنیهای شیاطین باشیم
خود اهل بیت (ع9 کمک میکنند
morteza att
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
پرچم سید مجید بالاس...
سام آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۳
کی گفتی خواننده هتاک همجنسبازه؟این اسم از کجا اومد؟از طرفی موضوع نجفی چه ربطی به این قضیه داره؟
مصطفی بزرگی
|
United States of America
|
۰۷:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱
اینا همش بهانست.
...مجید بنی فطمه و رفقاش خیلی زحمت این هیئت و کشیدن.نفسش گرم.
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
............الانم سید مجید بنی فاطمه دلش جای دیگه پره و الا تا الان کجا بود محکوم کنه کار امثال شاهین نجفی رو.....یک بام و صد هوا!!!!
هیئت جوانان حضرت علی اصغر
|
Germany
|
۱۲:۳۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
دیشب در هیئت بین الحرمین بودم که آقای جواد مقدم این خبر را اعلام کرد ، واقعا متأسّف شدم که این عمل نا پسند صورت گرفته است ، امیدوارم هماهنگی ای صورت گیرد تا این جلسه ی با شکوه دوباره برقرار شود .
حميدعرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
بنظرم جلسه ى بعدي و جلوي امامزاده برگزار كنيم اونم با مجوزاي لازم كه قانون شكني نشه.... لايك داره هاااا يادت نره
حميدعرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
بنظرم جلسه ى بعدي و جلوي امامزاده برگزار كنيم اونم با مجوزاي لازم كه قانون شكني نشه.... لايك داره هاااا يادت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
من میگم بچه های هیئت برن حرف خود سید مجید بشنون که بدونیم دل درد این اوقافی ها چیه
علی مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۰
سلام
بابا زشته یه سری حرفای مزخرف که میزنین عیبه بده.
شماهایی که از باند امریکایی ایراد میگیرین ماشین هاتون کجائیه پیکان مثلا خودرو ملی سوار میشین یا ...
ایران هنوز یه میکسر،باند یا میکروفون خوب نمی تونه بزنه برین از این کاره ها بپرسین بعد بگین JBL .
الان اکثر هیئتا ار بیردینامیک،دایناکورد،ای وی،دی بی ،اچ کا،آر سی اف،یاماها و ... این مارکا استفاده میکنن. برین ببینین این برندها که همه هیئت های معروف مثل هیئت حاج منصور،حاج محمود،حاج سعید،جواد مقدم یا حتی سیستم صوتی آستان قدس رضوی استفاده میکنن چیه بعد بیاین حرف بزنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا دمت گرم،
خوب گذاشتی توی کاسه ی این آدمای کج فهم .....!
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
ایول ایول داش علی مومنی ایول
عبدالحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
من یکبار تو این جلسه شرکت داشتم در حالی که داشتیم از صدای زیبای اقا سید که مدح اهل بیت رو میخوند استفاده میکردیم که از طبقه بالای امامزاده صدای موزیک و صداهای دیگه میومد بعد از جلسه از خادم امامزاده پرسیدم صدای چی می اومد پایین به من گفت بالا اوقاف برنامه تیاتر داره همزمان با جلسه اهل بیت که اخلال در جلسه اهل بیت ایجاد کرد ما هم رفتیم گفتیم کم کنید صدای برنامه هاتونو که گفتند به مسیول جلسه پایین بگید زودتر تموم کنه می خواستند همزمان با ما برنامه نگیرند
...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحسین راست میگه وقتیکه منم سوال کردم علت سرو صدا چیه مسئول ..........آقای ق............ گفت میخواستن همزمان با ما برنامه نگیرن،بعدش خود آقای ق......... گفت که آقای ا........... که نمیدونم توی ........ چیکارس گفته اینا باید بفهمن که ........ زورش از همه بیشتره،نباید بذارید دیگه آقای بنی فاطمه برنامه برگزار کنه!!!
هیهات از این جماعت آب زیر کاه نامرد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
توی این وانفسای زمونه که عالم و آدم دست به دست هم دادن تا نظام اسلامی ما رو ازمون بگیرن اما به برکت جلسات عزاداری اهل بیت(ع) و عنایت امام زمان(عج) و درایت رهبر عزیزمون نتونستن .....
آیا این درسته که با اعصاب یه نوکر اهل بیت(ع) سید مجید بنی فاطمه که پسر خود حضرت زهراس بازی کنید؟؟؟
اونایی که مسبب اصلی این کار بودن دقیقاً مصداق همون آدمایی هستن که خون به دل امام زمان(عج) کردن.
این آدما همونایی هستن که به اذعان خودشون از وقتی که سید مجید تو امامزاده برنامه گرفته 60 درصد به نذورات امامزاده اضافه شده.
خیلی بی معرفت هستید ، ایشاا... مادرش حضرت زهرا(س) جواب کارتونو بده.
آخر صحبت هام باید خطاب به اونایی که این کار رو انجام دادن بگم که پای منبر سید مجید بنی فاطمه نشستن و برای جد مظلومش گریه کردن لیاقت میخواد .....
سید مجید هم مثل جدش غریبه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامد جان ایشاا... به زودی ردیف میشه و سید مجید روضه میخونه ماهم دوقطره اشک میریزیم ولی اون روز روز رسوایی اونایی که این کارو کردن!
فدایی سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
خیلی ............ که خدمات سید مجید به نظام ولایت و اهل بیت را فراموش کنیم چه بسیار جوانهایی که از طریق صدای دلنشین این اولاد خلف پیغمبر جذب شدن
اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
حاج مجید خدمت به اهلبیت لیاقت می خواهد که بعضی از مسولین ندارن قدم شما روی چشم ما که ارزو داریم در اصفهان پا منبرت باشیم واگذارشون کن به عمو عباس
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
بهتره آفایان بدانند تمام ورزشکاران رابا لباسهای ورزشی که قسمتی ازبدن آنها لخت است رو در تلویزیون میبینیم ایرادی نداره ولی بدون بلوز سینه زدن برای اون آقایی که بی کفن 3 روز زیر آفتاب سوزان بود ایراد داره
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
مرگ بر ال خلیفه و ال سقوط .معصومین بزرگتر از اینها رو نابود کردن خواننده چیه!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۳۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
مرگ بر ال خلیفه و ال سقوط .معصومین بزرگتر از اینها رو نابود کردن خواننده چیه!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
من هم برای رسیدن به ارزوهام به امام زاده متوسل میشم.
ناشناس
|
Kazakhstan
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟
عاشق بین الحرمین
|
Germany
|
۱۹:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
بسم الرب الحسین
ان الحسین مصباح الهدی وصفینه النجات
سلام به همه دوستداران اهل بیت
وعرض تاسف برای دوستان اوقافی که مجلس امام حسین را خراب کردند همان حسینی که مادر سادات دور از چشمان سن وزینب(ع)میگفت حسیییییییییییییییییییین اونوقت شما مجلس امام حسین رو بهم میزنید به جای اینکه به این مجالسات کمک کنید وای به حال شما که حضرت زینب شما رو نفرین میکنه
ناشناس
|
Germany
تو از کجایی؟
ناشناس
|
Germany
بی سواد
سفینه النجات درسته
ساده
|
Netherlands
|
۲۲:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
تورو خدا با هییت ها این کارو نکنید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
دیشب رفتیم بین الحرمین آقا جواد هم خیلی ناراحت بودن
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
آن دل که به یاد تو نباشد دل نسست
قلبی که به عشقت نتپد جز گل نیست
آن کس که ندارد به سر کوی تو راه
از زندگی بی شمرش حاصل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
.........................
............دارن چوب لای چرخ مجلس اهل بیت(ع) کنن.
خود خدا نیت اینجور آدما رو میدونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
سید مجید اصلاً نگران نباش،
مگه ما مرده باشیم تا شما رو اذیت کنن!!!
ساکن اطراف حرم امامزادگان باغ فیض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۳
بسیار جای تاسف دارد که اینگونه اخبار وارونه تیتر می شود و ذهن ها را مشغول می کند و باعث فراهم شدن زمینه غیبت و تهمت می شود
عاشقان اهل بیت(ع): در امامزادگان سید جعفر و سیده حمیده خاتون جلسات اهل بیت از قبل دایر بوده . هم اکنون نیز دایر است کمتر از یکسال آقای سید مجید بنی فاطمه بعضی ایام اجرای برنامه داشتند
اگر منظور نویسنده خبر آن است که فقط جلساتی که ذاکر آن بنی فاطمه باشد جلسه اهل بیت است و اگر توسط سایر ذاکرین برنامه اجرا شود جلسه اهل بیت نیست ممکن است خبر درست باشد
ريحانه الحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزيز در امام زاده از قبل برنامه بوده ـ اما چقدر جوانان غير هيئتي را جذب كرده ؟ ما برايمان شخص ملاك نيست _بهتر نوكري كردن ملاك است .دغدغه روضه امام حسين داشتن ملاك است .شما نان وپنير رو با شيشليگ مقايسه ميكني ؟! به نظر من اشتباه است .درسته هرجا روضه باشد مجلس اباعبدلله است ولي كيفيت نوع برپايي مهم است .من متاسفم كه شما از اهالي باغ فيض هستي ولي بك اتفاق مهم در خصوص نوكري امام حسين در غرب تهران را درك نكردي !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اهالی باغ فیض نیازی نیست اظهار نظر کنید!
به اندازه کافی سید مجید گندتون کرده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
یا زهرا بی بی دو عالم انسیه الحورا.....نمیدونم چطور جرات میکنن با هیات حضرت زهرا این طور رفتار کنن....نکنه باور ندارن هیچی دست اونا نیست تو این وادی و دارن تمام تلاششون رو میکنن ...همه چیز دست الله و بعد امام زمان است ...همه بچه های هیات بین الحرمین عاشق امام حسین و دستگاه امام حسین و همه هیاتهای خالص و مداح های عاشقن...الله دست همه نوکرای حضرت زهرا رو بگیره....
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
حاج جواد خیلی ناراحت بود و گفتن بیایم و حمایت کنیم
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
سید جان ............... محرم پارسال تو اصفهان کلی پا منبرت حال کردیم امر کن تا بیایم در اوقاف تجمع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
من میخوام دوطرفه نگاه کنم:
1- صراط بهتر بود به این شکل وارد این بحث نمیشد. مساله ی این سوءتفاهم و کثافت کاری شاهین .... هیچ ربطی به هم نداره. اینجا در حق اوقاف جفا شده.
2- برادران اوقافی باید جواب بدن: مگر حضرت امام خامنه ای نفرمودن که امامزاده ها باید تبدیل به قطب فرهنگی بشن؟ چه حرکت فرهنگی فراتر و مردمی تر و جذابتر از هیات؟ و اصولا با این ایراد بنی اسراییلی که به چیزهای تاریخ مصرف گذشته ای همچون کف زدن و سبنه زدن هیاتی متوسل شدین و هیات رو تعطیل کردین، چه چیزی رو جایگزین این هیات پیشنهاد میکنین؟ دوستان بهتره از تسویه حساب شخصی دست بکشن وقربةالی الله به رونق این هیات تو این امامزاده و سایر هیاتهای مذهبی توامامزاده های دیگه ی تهران همت کنن.
یاحسین
حق دوست از باغ فیض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
حقیر از کسانی هستم که بسیار از صدای آقای بنی فاطمه استفاده می برم ولی لازم دیدم عرض کنم دوستان عزیزی که دوست دارند قدری با واقعیت آشنا شوند و بعد اظهار نظر کنند تشریف بیاورند حرم امامزاده گان باغ فیض و ببینید آیا واقعا جلسات اهل بیت در آنجا تعطیل شده یا خیر؟ و یا اینکه عملکرد نا صواب آقای بنی فاطمه (قبل، حین و پس از اجرای برنامه هایش) مسائلی را به وجود آورده است؟
اگر خداترس هستید که هستید و به قبر و قیامت اعتقاد دارید که دارید این کامنت را در سایت قرار دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون کسی که ثواب و اجر کار و مشخص میکنه خداس ، پس توی کار خدا دخالت نکن و برو توی همون مجالسی که این چیزا رو یادت میدن بشین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
من در جریان مراسم آقای بنی قاطمه بودم متاسفانه ایشان مکررا جوانان را در مقابل زنان نامحرم تشویق به لخت شدن می کرد و شان زیارت امام زادگان را رعایت نمی کرد ضمن آنکه تا انجا که بنده اطلاع دارم صرفا به ایشان تذکر داده شده بود که رعایت شان امام زاده را بکنند لیکن ایشان گوش نداد بد نبود با یکی از مسئولین اوقاف صجبت میشد بعد با احساسات مذهبی مردم بازی می کردید این کاملا از موازین شرعی به دور است ضمن آنکه مراسم اهل بیت فقط برای اقای بنی فاطمه نیست خیلی بی انصافانه خبر را نوشته اید کاش تحقیق می کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به روباهه گفتن شاهدت کیه؟
گفت دمم!
اظهار نظر خوبی از طرف اوقاف انجام دادی،ممنون و دستت درد نکنه!
صادق
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
با توجه به اینکه بنده از نمازگزاران این امامزادگان هستم نوشته آقای حق دوست را تایید میکنم چون در حرم این امامزادگان هر هفته مراسم دعای کمیل و ندبه و توسل و ... برگزار می شود و عاشقان اهل بیت(ع) در این مجالس حضور دارند. ضمنا بعد از آخرین برنامه آقای بنی فاطمه در این مکان که روز شهادت حضرت زهرا(س) بود به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) (هم شب ولادت و هم شام ولادت) در حرم این امامزادگان سید جعفر و سیده حمیده خاتون برنامه برای اهل بیت(ع) دایر بود

شب ولادت- سخنران: حجه الاسلام دکتر زائری مداح: حاج حسین هوشیار
شام ولادت- سخنران: حجه الاسلام حائری زاده مداح: حاج احمد نیکبختبان

با این حال امیدوارم سایت صراط ضمن عذرخواهی خبر را اصلاح نماید
ناشناس
|
United States of America
برادر عزيز در مجلسي كه ذكر كردي صداي شيپور و فلوت و نوار تاتر از سالن بالا به گوش ميرسيد؟ مجلس مذگور رو هم خراب كردن يا فقط با مجلس هايي كه سيد مجيد ميخونه مشكل دارن!؟ شما از پشت پرده بي خبري با حضور آقاي بني فاطمه بعضي ها موقعيت خودشون رو در خطر ديدن
زهرا_حصاركي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
من در جلسه آقاي بني فاطمه شركت ميكردم هم سخنرانان بسيار خوب و عالم مانند آقاي صديقي .ميرلوحي ابوالقاسمي وموسوي مطلق وسيد حسين مومن وهم مداحاني مانند آقاي كريمي طاهري سازور بختياري شركت ميكردند.ما چندين ساله در اين منطقه زندگي ميكنيم تازه داشتيم معناي مجالس خوب و بزرگ را درك ميكرديم.من از اتفاقات افتاده بي اطلاعم ولي از هركسي كه مسول تعطيلي اين جلسه هست خواهش ميكنم به خاطر خدا به خاطر فاطمه زهرا(س)اين كار را نكند
MORI
|
Switzerland
|
۰۱:۴۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
BAR DOSHMANE SADAAT LANAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
علی
|
Germany
|
۰۷:۰۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۴
روز جمعه 2/29 یادبود شهدا در این امامزاده برگزار شد که خیلی خوب بود. اگر واقعیت را میخواهید بدانید بروید از خادمان امامزاده سوال کنید که همیشه ...... را انجام میدادند. هیئت جمع نشد به بنی فاطمه گفتند شما دیگه درز این هیئت مداحی نکن. صراط با این کارت نظرم را نسبت به خودت عوض کردی دیگه به عنوان یک سایت دروغگو به شما نگاه میکنم
ارش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
بر باعث و بانیش لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
با سلام به پسر حضرت زهرا(س)‌ آقاي سيد مجيد بني فاطمه.
از اينجا شروع مي كنم :
سينه زدن، گريه كردن و يا كف زدن لياقت مي خواهد كه خيلي ها ندارند. ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
صراط سانسورچی چرا نظرات رو سانسور میکنی؟
...... یه روضه خون ........
بهش پول ندن بببینید بازم میاد بخونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید مجید پول که نمیگیره، ولی اگرم میگیره نوووووووووش جونش!!!
چشم امثال تو باید دربیاد.
کربلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
من نمی دونم حتما باید پشت به ضریح بشینن و لخت بشن تا فیض ببرن راهنمایی مردم از جلوگیری از اهانت و حفظ شان اهل بیت با مداحا است نه اینکه تشویق به لخت شدن مردم کنن تا مراسم برگزار کنن/
امیدوارم این نظرو منتشر کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اصلاً تو عمرت تا حالا هیئت رفتی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو کلمه از مادر عروس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط این مونده بود شما فتوا صادر کنی و مارو هدایت کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
سلام به همه دوستانی که نظر خودشونو در این رابطه دادند من هم مطلبو خوندم هم نظرهارو. از نظر بنده کار اداره اوقاف نمیتونه بدونه دلیل باشه چون در غیر اینصورت خیلی خیلی زیر سوال هستند و باید جواب گوی افکار عمومی باشند. یاعلی
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
واقعیت این است که این .... هیئت از دوستان یکی از مدیران قالیباف که در مترو کار میکند میباشد که خیلی ناراحت شدند از اینکه مکانی دیگر برای تبلیغ قالیباف خذف شد.امیدوارم منتشر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دیگه وسط دعوا نرخ تغیین نکن!
چرا چرت و پرت میگی برادر،موضوع چیز دیگس تو داری میگه برای انتخاباته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا تو یکی دیگه خیلی باحالی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
اگه بنی فاطمه به اهل بیت احترام میگذاشت که پشت به ضریح و قبله و لخت شدن نمیگفت عزاداری کنید زیرا شعور در مراسم باید باشه که متاسفانه نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون از نظری که دادی ولی ای کاش قبلش یه مقدار فکر میکردی!
فقط مونده بود تو به ما شعور رو یاد بدی!
مرتضا مروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
خبر خوب و درست حسابی ای بود اما........!!!!
...
...........اگه بین این دو تا قضیه که یه جوری به هم پیچوندینشون ربطی پیدا کردیم به ما هم بگین...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو نمیفهمی تقصیر ما چیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴
کار اوقاف درسته چون متولی امامزاده هاست و در صورتی که احساس کنه هر نوع بی حرمتی به هر شکل داره اتفاق می افته باید جلوی اونو بگیره چون از قدیم گفتند حرمت امامزاده را متولی آن نگه میداره که باید اقدام به موقع و شایسته در این راستا انجام بشه حالا چه بنی فاطمه چه هرشخص دیگری مهم به قول فرمایش حضرت امام (ره) حال اشخاص هستش و عنوان ها و اسمها اصلا اهمیت نداره از قاطعیت اداره اوقاف ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً بنی فاطمه نه : آقای بنی فاطمه ، (زودی پسر خاله نشو)
ثانیاً خواهشاً سعی کن دیگه تو زندگیت اظهار نظر نکنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو حرمت اهل بیت و نگه دار نیازی نیست به فکر حرمت امامزاده ها باشی!
سوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۲
من از نزدیک از تمام اتفاقات درون امامزاده باغفیض ، مسئولیت ها ، مناسبات و روابط حاکم بر امامزاده با خبرم ، این قبیل مراسم سالهاست که برگزار شده ، تعطیل شده و دوباره برگزار شده و وعاظ و مداحان زیادی آمد و شد داشته اند ...

منتهی برای سایت صراط نیوز متاسفم که با اعلام و نشر این خبر به حواشی بعضی از جابجایی های مسئولیتی که درون بدنه اوقاف منطقه ایجاد شده دامن زدند ...

دوستان هم بهتره عوض گیر دادن به مارک سیستم صوتی و دلایل تعطیلی و هزار حرف و حدیث نامربوط دیگه کمی دنبال بصیرت باشین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینکه تو بصیرت داری بسه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمردیم و معنی بصیرتم فهمیدیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مونده بود تو یکی نظر بدی!
بشین سرجات بابا جون.
مجید عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
سلام.باید دید دلیل اوقاف چیه
2مارک jblهیچ ربطی به موضوع نداره.میکروفن خود حضرت آقا هم beyerهستش حرف بیخود نزنین باباببینم مگه ایران توی صوت برند خاصی داره؟؟؟!!!چنگ هم که چین میزنه دیگه؟

این حرفا بچه بازیه بابا باید دید مشکل چیه.الان دوستانی که فکر میکنن حرف آقارو گوش میکنت و میکن مارک خارجی نخرین؛آفا حرفهای زیا دیگه ایم زده ها در مورد اخلاق وغیره؛الان همه حرفارو گوش کردید مونده همین؟؟؟
محمد قاسم جوادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۲
آقا مجيدودارودستش دارن مي سوزن که درآمد ماهيانه حدودا ........... از اين برنامه ها را دارن مفت و مجاني از دست ميدن و يا از خيلي جاهاي ديگه از دست دادن . آخه اين پولها خوردن داره
ميخوام ببينم ميتوني بدون پول يا اسپانسر جايي کار کني يا نه؟؟؟؟
ع.م
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
این سلام رو از باب و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما خدمتتون عرض کردم.
محمد رضا جوادي
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع ت عرض ميكنم:هزينه بنرهاي هيئت هم خود بچه هاي هيئت ميدادن!........ .............. در ضمن چشمتو باز كن كامنهاي بالا رو ببين كه مردم حاضرن خونه و حسينيه و پاركينگشونو در اختيار هيئت قرار بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشاا... بتونی جواب مادر سادات رو بدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه پول میدادن من خودم میومدم خفت میکردم و زمین از وجود امثال تو پاک میشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
باسلام خدمت خوانندگان محترم/بایستی در زمینه دلایل تعطیلی این هیات نقطه نظرات مسوولین اوقاف رامنعکس نمایند/دوما ایا خوانندگان محترم بهتر نیست ازاینهمه تحلیلهای نادرست مانند سیستم صوت امریکایی ودلیل تعطیلی هیات اجتناب نماییم چرا همه چیز رابه سخره میگیریم شان امامان ما خیلی اجل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خوب جانماز آب میکشی!
رامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
خوبه دلائل اوقاف رو بشنويم ،خوب دلائل سيد مجيد رو بشنويم كه چرا تو امام زاده جلسه نميگيره
مجیدعزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
آقای محمدجوادی بنده یک بار هم هیئت سیدمجید نرفتم و خودم کارگر تراشکاری هستم لازم نبود بگما چون امسال شما تو جامعه زیاده ولی گفتم شاید قابل هدایت باشی بد نباشه یه سری چیزا رو بدونی مثلا"اینکه توی همه این هیئت های بزرگ هیچ کدوم از عوامل اصلی هیئت پول دریافت نمیکنن شما فرض کن میوندار میگه ماهی فلان تومن میگیرم میام میونداری میکنم...!
توی این روزگاری که جوونا با یه بلوتوس دینشون از دست میره میان جلسه امام حسین رو تعطیل میکنن اونوقت یکی باید بیاد به بعضی از این مردم توضیح بده که کارشون درست بوده یا غلط بوده...!
...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمــــــــــــــــــــــــت گــــــــــــــــــــــرم
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
حتی اگر هر مشکلی هم از طرف هیئت بوده باشه،
تعطیل کردن جلسات بسیار ........... ست.
چون باعث خوشحالیه دشمن میشه،
اینطور نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون آدم چیز فهم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میثم جان خدا پدرت و بیامرزه
کاش بقیه مثل شما میفهمیدن قضیه چیه!!!
همت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
قابل توجه مسئولین محترم سازمان اوقاف
عمده حضور جوانان ( عام )و جذب انان به سوی مکتب شیعی حتی به صورت ظاهری همین هیئات مذهبی است نه مساجد ؟و نه فرهنگسراها؟ نه دانشگاه ها ؟ و نه هرگونه مراکز دیگر ؟
به خاطر داشته باشیم همین هیئات مذهبی بودند که در روز عاشورای سال 88 ( سال فتنه )جلوی غافله یزیدان را گرفتند نه نیروی انتظامی یا هر ارگان دیگر؟
ح.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
آی مسئولین قلب حضرت زهرا (س) از دستتون خونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
من تعجبم از اینه که چرا هیئت رزمندگان اون طرفی غش کرده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
سید مجید اصلاَ نگران نباش!
مگر اینکه ما بمیریم این آدما بتونن با آبروی تو بازی کنن.
نوکر نوکر امام حسین(ع)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خواهش میکنم مسئولین اینقدر با دین و اعتقادات مردم بازی نکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خدایا نسل دشمنان اهل بیت(ع) رو از روی زمین بکن!
الهــــــــــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــن
هیئت محبان المهدی(عج)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
ببار ای بارون ببار.....
شبیه مجنون ببار.....
به حال ما خون ببار.....ای بارون
سلامتی نوکر با اخلاص اهل بیت(ع) حاج سید مجید بنی فاطمه صلوات.
یکی از محبان اهل بیت(ع)
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
دوستان عزیزی که بر اساس خبر نادرست و غیر واقعی سایت صراط که نوشته است "اوقاف تهران مجلس اهل بیت(ع) را تعطیل کرد!" اظهار نظر فرموده اید سعی نمائیم عاشق واقعی اهل بیت (ع) باشیم و دوست داشتن یک شخص خاص باعث فاصله گرفتن ما از اهل بیت(ع) نشود
ضمن احترام به همه دوست داران آقای بنی فاطمی می خواهم این سوال را مطرح کنم که چرا اصرار دارید القاء نمائید که جلسه اهل بیت (ع) را تعطیل کردند در حالیکه هر هفته و در تمام مناسبت ها در حرم امامزادگان باغ فیض جلسات اهل بیت دایر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بنام خدا
خداوند متعال در قران در سوره حجرات در آيه 6 مي فرمايد(يا ايها الذين آمنوا ان جائكم فاسق بنباء فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا علي ما فعلتم نادمين) يعني اي كسانيكه ايمان آورده ايد اگر فاسقي براي شما خبري آورد سريع در مورد آن خبر تحقيق كنيد مبادا به كسي آسيب برسانيدواز كرده خود پشيمان بشويد
پس اطهار نظر در اين مورد بدون تحقيق باعث پشيماني است
بايدتحقيق كرد بعد اظهار نظر كرد
از مطرح كردن توهين به اهل بيت عليهم السلام كه كاري است زشت ومذموم معلوم مي شود كاسه اي زير نيم كاسه هست . والله يعلم