سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

واكنش‌پدر شهید‌روشن به اقدام‌هاشمي

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: کسانی که سد راه خانواده شهدا هستند، بیخود می کنند با خانواده شهدای هسته‌ای عکس و فیلم می‌گیرند؟
کد خبر : ۶۲۸۶۷
به گزارش صراط رحیم احمدی روشن در گفت‌وگو با  «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، تصریح کرد: همان کسانی که بدون سلام و نام خدا به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند، امروز خانواده های شهدای هسته ای را دور خودشان جمع می کنند و با آنها عکس و فیلم می گیرند و می خواهند از خون شهدای هسته ای به نفع خودشان استفاده کنند.

وی افزود: اینها چرا باید این کارها را بکنند، در حالی که حتی یک پیام و پیغام کوچک برای خانواده شهدای هسته ای ندادند، چه حقی دارند که با خانواده شهدا عکس و فیلم می گیرند و مردم را ملعبه دست خودشان می کنند، باید خجالت بکشند از خون شهدای هسته ای، این ها دل ما را به درد می آورند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن بیان داشت: کسانی که یک قدم برای خانواده شهدا برنداشته اند و سد راه خانواده شهدا هستند بیخود می کنند با خانواده شهدای هسته ایی عکس و فیلم می گیرند این ها می خواستند مملکت ایران را با آن چراغ سبزی که به آمریکا و اسرائیل نشان دادند به آنها بفروشند و سیبل مقابلشان مقام معظم رهبری بود و می خواستند ایشان را از اریکه قدرت پایین بکشند که به لطف خدا و پشتیبانی این مردم موفق نشدند و از این به بعد هم موفق نمی شوند.

وي متذکر شد: اینها کسانی بودند که برای خانواده شهدای هسته ایی که ما باشیم یک پیامک ندادند، اما رهبر معظم انقلاب و زن و بچه اش به خانه ما آمدند و ما را به خانه خودشان دعوت کردند ولی یکی از آنها قدم از قدم برنداشتند برای عرض تسلیت نه به ما و نه به کسان دیگری پیامی بدهند متاسفانه آنها جامعه را برای خودشان باز می بینند و می خواهند خون شهدای هسته ای را به نفع خودشان مصادره کنند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: خط قرمز ما و شهید احمدی روشن رهبر معظم انقلاب است و اگر کسی بخواهد از این خط قرمز بگذرد با ما طرف است و پا روی خون شهدای ما گذاشته و باید پا روی خون ما هم بگذارد.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۴
۵۳
.
ای بنازم به این غیرت و مردانگی ات"
ماشآءالله"دستت رو می بوسم"

ایول الله،حرف دل منو زدی"دست مریزاد*
_______________________________
این آقا ...........
.......... خجالت بکش" بیشتر"بیشتر خجالت بکش!!

می بینی؟؟ دست تو رو شده برامون !! کلک هاتو ! بلد شدیم"

.............................
**زنده باد احمـــــــــــــدی دلـــــــــاور**
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
اوووووووووووووووووووووو.پیاده شو با هم بریم.همین احمدی که تو مرده به عشقشی آدمه همین هاشمیه.خودتی برادر!!!
جیغغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
سیمسن جان ایول خوب اومدی.امین آب خنک فراموش نشه ههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين پدر شهيد عزيز معلوم نيست چرا در حالي كه هاشمي براي شهادت فرزندش پيام داده ادعا مي كند كه «اینها کسانی بودند که برای خانواده شهدای هسته ایی که ما باشیم یک پیامک ندادند»!!!

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1509141

...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کیف میکنم وقتی میبینم هنوزم تو این دنیا مرد پیدا میشه تا جلوی قدرت ......سر خم نکنه .درود بر پدر این شهید وطن روح فرزندش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به سانسورچي صراط!
بعد از آدرس خبرگزاري مهر جمله اي نوشته بودم (بدون توهين) چرا حذف شد؟!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
با اظهار نظر پدر شهید روشن کاملا موافقم ، اما متاسفانه فقط با خوندن اسم امین زنده به عشق اح ......... و بدون اینکه نوشته هات رو بخونم منفی میدم بهت !
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای زنده به عشق خوش حال نباش و مطمئن باش پدر شهید روشن بر علیه همه کسانی هست که یار ولایت نیستن !
تو فکر می کنی وقتی ایشون از نویسنده نامه بدون سلام و والسلام ابراز انزجار می کنه از مجری 11 روز خانه نشینی و مدافع مشایی متنفر نیست ؟
متعهد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم منظور از احمدی همون احمدی روشن بود نه احمدی نژاد در ضمن اون آقا فقط اقدامات دکوری و سمبلیک را برای بهره برداری بلده و اظهار لطفش قلبی نیست چون اصولا تعریف خاص خودش را در خصوص حکومت اسلامی داره که با آرمانهای واقعی نظام جمهوری اسلامی متفاوته در واقع شبیه حکومت اسلامی در کشورهای عربی فقط نمای ظاهری اسلام باشه و بس
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور بقیه خانواده شهدا رفتند پیش آقای هاشمی به اونا تسلیت گفته به احمدی روشن نگفته لابد نه حتما .............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون:
مثبت بدی،چیزی به من اضافه نمیشه،منفی بدی،چیزی از من کم نمیشه!
تو خوش باش جیگرم"
مطیع رهبریم،چیزی هم پیشگویی نمیکنیم و حرف رهبری هم تفسیر به رای نمیکنیم"
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به کامنت دوم من جواب بده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مگه من از اون 11 روز حمایت کردم؟؟؟
کی میتونه حمایت کنه؟؟؟
کار اشتباهی بوده که مطمئنم احمدی دلاور هیچ قصدی مبنی بر اینکه بخواد تقابلی با رهبری کنه،رو نداشته"حالا این اتفاق به دست موش های مرموز (نائب رییس و رفقا)!! که دنبال هدف خاصی بودند،این نامه محرمانه،انتشار یافته"
ممل عزیز:عقیده ات رو به خورد بقیه نده" از کجا میدونی موضع حاج رحیم رو؟؟؟

به نظرم این حرفم،بحث رو تموم کنه:
اولویت ما ولایت است،هرکه کوچکترین تقابلی با رهبری عزیز داشته باشه،مردود است و بس!! خواه احمدی دلاور من باشد،خواه موجود کثیفی مثل ........!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای عشقی این 11 روزی که گفتم جزء مواردی هست که حتی بچه هم متوجه اون میشه ولی علاوه بر تقابل ظاهری که اح ..... در موضوع 11 روز خانه نشینی و حفظ مش ...... داشتن ، ..........! علی ایحال اگه بخوایم با تفسیر و تحلیل تو پیش بریم و بگیم که اح ....... اشتباه کرد و تقصیر اون نبود ، طرفدارای ها ......... هم میتونن همین تفسیر رو راجع به ها ......... بکار ببرن و بگن آقای ها ......... اشتباه کرده وگرنه ایشون از ابتدای انقلاب یار ولایت بوده و مقصر این قضایا آقای عدالت پرور بوده که موجب تحریک ها ........... شده !!
فهمیدی یا بازم توضیح بدم عشقی ؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان من نفهميدم .شما روشنم كن احمدي نژاد حدودا 7 سال است كه در جايگاه عالي رياست جمهوري قرار دارد و اون هاشم خان را تحريك كرده مگه هاشم خان بجز يه خدمتگذار بايد چيز ديگه فرضش كنيم همه مسئولند يعني مسئول خدمت به اين مردم خوب اين تا اينجا.
حالا 598 جام زهري بود كه به امام دادنند چه كساني؟
اشرافي گري و سهم خواهي رانت براي خودشان و نزديكانشان توسط چه كساني باب شد و بدعتي بود كه گذاشته شد يعني بر خلاف تمام تفكرات و انديشه هاي ولايت و حدودا 16 سال به طول انجاميد نه 11 روز و عملا. و علنن توضيحي در اين مورد بدهيد.؟
مجلس ششم جام زهر مجلس ششم تحصن مجلس ششم بهزاد نبويها خاتمي ها و عاليجناب سرخ پوش چرا زبان به كام ببردند خواص براي دفاع از ولايت؟
وخلاصه 18 تير و اتفاقات 88 يعني فتنه ي بزرگ و نامه ي بي سلام و خيلي چيزهاي ديگر ؟
حالا هاشم خان تحريك كننده بود يا محمود خان ؟
اشتباه آنه با اشتباه اينه خيلي فرق ميكند .به نظر شما نميكند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان این داستان چه ربطی به عشق تو داشت ؟ عشقی که مایه شرمندگی همه شده .
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژان و دوستان فکر نکنین من طرفداری ها......... رو میکنم من برای امثال .......... و .......... تره هم خرد نمیکنم منتها میگم با تفسیر شما که میگین اح ........ یه خطای کوچیک کرد (که اینگونه نیست و جریان انحراف خیلی کارها کرده و خیلی برنامه ها هم در سر داره منتها شماها نمیفهمین) طرفدارای ها ......... هم میتونن بگن هاشمی هم چن تا اشتباه کوچیک کرد و انتصاب دوباره ش به سمت مجمع تشخیص سندی بر این مدعا هست ...
اگه عقل دارین درک کنین و بدونین که مرگ بر ضد ولایت فقیه هر کی که میخواد باشه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
اين حرفتو قبول دارم كه جرياني هست كه باعث پسرفت مردم است نه پيشرفت ولي مطمئن هر دو جريان يه جايي به هم ميرسن .
شعارمرگ بر ضد ولايت فقيه يكي از همون شعارهايي است كه علي مطهري مخالف صد در صد اين شعار است.
راستي از ديد شما علي مطهري هم اگه ضد ولايت باشه در دايره اين شعار قرار ميگيره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مي گم امين ديدي بعضي وقتها صندلي رفيقت رو كنار هاشم خان تو شورا مصلحت ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۰
۴۷
................ یادش رفته در مورد کی صحبت میکنه...هر ادم کم اطلاعی میدونه هاشمی از اصلی ترین افراد در انقلاب بود....حیف که پدر شهیدی وگرنه .........
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ببین:
خودت داری میگی بود !!
بودم بودی رو ولش کن" ماندم و هستیم رو بچسب"
_________________________________
اگه پدر شهید نبود ،مثلا میخواستی چه غلطی کنی؟
نشناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشین بینیم بابا...............
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
بوده هست و خواهد بود ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بسمه تعالی
همه انسان ها در معرض خطا و لغزش اند. شما درست می گویید. "ایشان در انقلاب بود". دعوا هم سر این نیست که ایشان بیست ، سی سال پیش چه "بود". صبحت و حرف پدر شهید احمدی روشن و خیلی های دیگر این است که آقای هاشمی «چه شده اند» ، نه اینکه چه و چه "بوده اند". ظاهرا شما و پدر شهید احمدی روشن در مورد دو موضوع متفاوت راجع به آقای رفسنجانی صحبت می کنید.
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به امین مرده به عشق....:...... اول میان میگن مالش از کجا اومده؟پسراش کجان؟دختراش چکار میکنن؟ بعد میرن باش خوشو بش میکنن واسه انتخابات بعدی فهمیدی که؟ولی مطمئنم که نمیفهمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
جییغغغغغغغ واسه چی؟؟ از چی درد میکشی و مینالی؟؟؟!!

اگه مجمع نره،که میگید ولایت مدار ! نیست" اگه مجمع بره، که هوار میکشید: آی مردم اینا با هم اند،همه اش کلک بود"
کور خوندید که بتونید احمدی دلاور با هاشمی هم کاسه کنید"

اما اون موارد انتخابات 88 :
سوال به حق مردم بود که از زبان احمدی دلاور خارج شد:سه چهار نمونه مدرک رو کرد"اسم چندتا رو هم آورد"
اگه جمهوری اسلامی عدالت داشت که به اونا رسیدگی میکرد!!!
بررسی میکردن: اگر حرفهای احمدی دلاور دروغ بود،ایشان رو به جرم تشویش اذهان عمومی و تهمت محاکمه میکردن" ولی اگر درست بود ....................!!
اگه خودتون نفهمید،دلیل بر نافهمی دیگران نیست عزیزم!!
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا بیچاره من به خاطر تو دارم زجر میکشم که چه چیزیتو فروختی به اینا که داری اینقد سنگشون رو به سینه میزنی؟دوما حالا که نزدیکه برن کنار دارن به این درو اوندر میزنن.ببین بچه جون بخدا تا همین چند وقت پیش من از تو بیشتر سنگ اینا رو به سینه میزدم اما یه چیزایی دیدم که ازشون زده شدم بخدا من از مسولین ستاد انتخاباتی این آقا بودم الانم ناراحت نیستم ...........خدا وکیل یه کم با خودت رو راست باش.برو ببین چه خبره ...............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
من چیزی رو نفروختم"
هدفم با احمدی دلاور یکیه:
پی همون عدالتی هستم که ایشان دنبالشه"
خسته شدم از تبعیض و انگ حرفهایی که ناجوانمردانه است و ........................ و درعوض ........ زادگان است"

جناب جیغغغغ:
شاید شما دنبال چیزی بودی که بهش نرسیدی"کینه های شخصی شما،برام مهم نیست"به چشمان خودم بیشتر اعتماد دارم تا شایعات بی پایه و اساس"اینان تلاش هایی هست که برای زمین زدن ایشان انجام میگیره"

به خاطر شخصیت ایشان و اهدافی که در سر داره،و مبارزه طلبی ایشان،به خود میبالم و افتخار میکنم که طرفدار ایشانم و بس"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین امین جان بخدا نه نیازی به مال دارم دارم نه به پست و مقام چون هم پولدارم هم ......... از مسولینه این تهرانه عزیزه!بخوام میرم پیشش.منم بخاطر همین نا عدالتی ها دارم دق میخورم بخدا من به خاطر آرمان این آقا رفتم حمایتش کردم اما بخدا این وضع مملکت و سیاه بازیا اون چیزی نبود که میگفت.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما در سالی که حمایت میکردید،دنبال مدینه فاضله بودید؟؟؟
هرچی شعار داده بود،عمل کرده"نمیدونم آرمان شما چی بوده که بهش نرسیدید؟؟؟
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
اوی امین زنده به عشق nd,e مودب باش ، یعنی چی مثلاً می خواستی چه .... بکنی ، ...............، الان تو داری طرفشو می گیری ، می دونی چیه تو لیاقتته که با عشق احمدی زنده باشی و انشاءالله با همون هم محشور شی تو لیاقت زنده بودن به عشق حضرت مهدی رو نداری ، در ضمن فیتیله رو بکش پایین عمو جون می سوزی
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
بیکاری ریشه کَن شده ، تورم و گرانی مهار شده ، ایران در خطر چنگ نیست و هزار وعده ی دیگه که همش عملی شده ( آره دوبار ، تا صبح )...........
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ببین جان نن جونت بیخیال شو اینقدر همش نزن ! بدجوری بوش درمیاد !
یه کم فکر کن و بعد از عشق ت دفاع کن ! چون اگه فکر کنی و بعد دفاع کنی احساس خجالت ممکنه بهت دست بده !
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم شعارها رو عمل کرده اهان برداشتن یارانه و سوبسید رو می گی حالا که ... با اون م.... و اختلاس و اختلاف با.... مجلس و مسخره کردن نمایندگان مردم وغیره و غیره مطمئناً تو یکی از کارمندان این سایتی که حقوقش رو احمدی دلاور می ده امین زنده به مرگ احمدی دلاور
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان ما اینا بوده:
1.پول اضافی به ارزش 3000میلیارد!
2.یارانه و پول آب و برق سنگینی میکرد رو گرده مون!
3.دوست داشتیم یه کم تو مجلسمون "صفا"بشه!!!
4.دوست داشتیم جز دوسه تاکشور چلغوز بقیه باما دشمن باشن!
5.دوست داشتیم زیر بار زندگی "له"بشیم!!!
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیزم صراط لطفاً پاسخ بنده کج فهم را بدهید ممنون می شوم به عنوان مخاطب به بنده احترام بذاری و جواب بدی:
چرا وقتی آقای امین می نویسه چه غلطی می خوای بکنی سانسور نمیشه ولی وقتی بنده می نویسم شما سانسور می کنید
ممنون از اینکه به من احترام می ذارید و جواب می دهید (البته لازم به ذکر است که موارد مشابه زیاد اتفاق افتاده است )
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علی آقا:
معضل بیکاری،قبلا حل شده بود، و در دولت احمدی دلاور ایجاد شده؟؟؟؟
چرا اینقدر شهامت ندارید اعتراف کنید که این دولت حداقل در بحث مسکن و کار خیلی خیلی خیلی بهتر عمل کرده؟؟؟
چرا جرأت اینکه بگید،دوتا مشکل اصلی مملکت که مخصوص جوانها بوده،کم کم و باسرعت داره حل میشه رو ندارید؟؟؟؟
چرا از بیمه هایی که حداقل واسه 12 تا 14 میلیون روستایی انجام شده،حرفی نمیزنید؟؟؟
آنان آدم نیستند و شما بر قله فهم و کمالاتی؟؟؟
میگی ایران در خطر جنگه!!!
کی نبوده؟؟؟ سی وچندسال است که از این زِرها زیاد زدند"
مگه سیاست خارجی چه مشکلی داره؟؟اینکه نمیخوایم حرف زور رو بپذیریم،واسه شما دردناکه؟؟؟ اینکه اهداف اون آقا قلدره که دلش لک زده برای رابطه با آمریکا،محقق نمیشه،ناراضی هستی؟؟؟
بخاطر مواضع جسورانه این دولت و رهبری عزیز بوده که الان میشه سرتو بالا بگیری،بگی من یه ایرانیه با عزتم" نه ایرانیه با ذلت !!
نتیجه گفتگو های متمدنانه ممد سوروس چی شد؟؟؟ ایران شد مظهر شرارت !!!(هنوز که هنوز،قیافه نحس بوش،وقتی که این حرفا رو میزد،توی ذهنمه)
گرانی هست،کتمان نمیکنم"انتظار میره،دولت بیشتر به این مورد توجه کنه و بازار رو تنظیم کنه"
این اسمی هم که انتخاب کردم،به خودم مربوطه"تا حالا که پشیمان نشدم"
_________________________________
ممل جون:
به طرفداری از دولت عشق و اقتدار،افتخار میکنم"
_________________________________
نورای عزیز:
دوست داری س.م.م و saeed و میرمحمد و رسول رو صدا کنم؟؟؟؟
اونا جواب سئوالاتو میدن"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علی آقا،جناب ناشناس شما بودی؟؟؟

اگر شما بودی،آیا حرفتون به پدر شهید درست بود؟؟
اگر ناشناس شما نیستید،آیا لحن ایشون رو میپسندید خطاب به یه پدر شهید؟؟؟

بنده وظیفه ام بود که از ایشان دفاع کنم،شما چرا ناراحتی؟؟
نوع برخورد من در کامنتام به برخورد طرف مقابلم برمیگرده"که جمله ناشناس هم برنتابیدم"
nd,e il o,njd ucdcl "
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین عشقی راستشو بخوای بنده میدونم یکی از لوازم و ویژگی های جریان عدالت بی حیایی گستاخی و پروویی هست که با وجود این همه گندکاری از روو نمیرن و بازم دم از عدالت در جامعه میزنن از چنین اعجوبه هایی داشتن چنین طرفداری مثل آقای امین شگفت انگیز نیست !
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۱
۳۰
آقا رحیم باعث سرافرازی ما شدی.احسنت به این ولایتمداری شما.
باشد که همگی متحد شویم .............
لبیک یا خامنه ای
سرباز امام
|
Netherlands
|
۱۱:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۹
یاد امام راحل به خیر که می فرمود " ای پاسداران در معرض امتحان الهی هستید مبادا با خون شهدا برای خودتان مقامی دست وپا کنید و خدا نکند که شما بخواهید دیگران خون خود را بدهند تا شما مقامتان بالا برود، خدا نکند یک همچو حیوانی در باطن شما باشد و خیال کنید انسانید. "امام خمینی (ره)"
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۳۶
این بنده خدا تحت تاثیر حرفهای اون .... قرار گرفته.حرفهای احمدی نژاد در این اثر کرده
آخه پدر من،اگر حضرت آیت الله هاشمی نبود که .............
عوض اینکه بری به محضر ایشان و با ایشان هم کلام بشی،داری این حرفا رو میزنی؟

واقعا که مردم قدرنشناس اند.
خط قرمز ما هم حضرت آیت الله هاشمی هست،اگه کسی بخواد کاری کنه با ما طرفه.
درود خداوند بر حضرت علامه هاشمی رفسنجانی. چقدر ناشکری و ناسپاسی.

خدایا یه عقل به این مردم بده،تا از گمراهی در بیان.احمدی نژاد شما رو شست شوی مغزی داده.اون روز رو می بینم که از دست احمدی نژاد به حضرت آیت الله هاشمی پناه میبرید.
ملت ایران مدیون خدمات ایشان هست،هیچوقت فراموش نمیکنیم و همچنان ارادتمند ایشانیم
طلائیه
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده، به جای اینکه خط قرمزت ولایت و خون شهدا باشه.....شده!!!

(خودم نقطه چین گذاشتم که زحمت سانسور صراط رو کم کرده باشم)
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
در بی عقلی تو مرعشی همین بس
خط قرمز ماهم هاشمی رفسنجانی هست

روزی که احمدی به هاشمی پناه ببره روز گمراهی احمدیه
شما هم ان شاءالله از این گمراهی نجات پیدا کنی
حالت تهوع
|
Iran (Islamic Republic of)
تو واقعا آدمی؟
صراط،این کامنت رو بردار،که هروقت میام تو این مطلب،حالت تهوع بهم دست میده!
مرعشی برو خودتو بنداز توی یه مرداب.
نشناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
خط قرمز و اصلا میدونی چه جوری می نویسن؟جناب مرعشی؟خجالت بکش
m
|
Iran (Islamic Republic of)
زبیر هم سیف الاسلام بووووود ولی با امام علی (ع) چه کرد؟؟؟
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مرعشی ارادتمند باش تا اموراتت بگذره بدبخت.

.......
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مرعشی جون راستشو بگو:
چی زدی اینقدر رو فرمی؟؟؟
جنسش خوب بوده ها !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و امثال تو حزب بادین هروقت باد در جهت مخالف رهبری و اسلام بوزه شما مرید به همون سمت فرقی هم نمی کنه کی باشه مشکل شما اصل نظامه نه چیزه دیگه، اون موقع که هاشمی منحرف نشده بود من مطمئنم امثال تو از مخالفای سرسختش بودید.
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
ای آدمای نادان.حق شما همون احمدی نژاده که از لحاظ زندگی در مضیقه قرار بگیرید و شرمنده زن و بچه هاتون بشید.
حضرت آیت الله هاشمی به مثال فرشته ای هستند که در هربار حضور ایشان،میتوان بهشان امیدوار بود و سعادتمندی رو برایمان به ارمغان می آورد.
اگر به خدمات ایشان واقف بودید،پایش را بوسه میزدید.
بشکنه دستی که نمک نداره. حضرت آیت الله هاشمی دستش هم عسلی بکنه بذاره تو دهنتون، گازش میگیرید.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی دو دستی بزن تو سر خودت ! محکم !
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تا جایی که یادم میاد، "مرعشی" اسم فامیلی خانواده خانم آقای هاشمی بوده! شما با این اسم میخواستی بگی اونقدر به حضرت آیه الله العظمی علامه هاشمی ارادت داری که حاضری حتی ...........!!
صراط میکشمت اگه سانسور کنی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مرعشی .........
آخه به چه امیدی زنده ای؟؟؟

............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جان وظیفه و لیاقت تو همینه که بری کف پای خودشو بچه هاشو ماچ کنی .آدم روزی هزار بار از گرسنگی و درد و فلاکت بمیره ولی به چنین خفتی نیفته ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی........... با این پاچه خواریت.
دارم بالا میارم.
خیلی بیچاره ای ......دوران سیاه هاشمی یادمان هست.ازدواج نکرده بودم ولی به .........! فقط برای گذران زندگی که از گشنگی نمیریم.
بازم دم این احمدی نژاد گرم که به پایتخت نشینان فهماند.آهای ایران بزرگتر از این چیزیه که می بینید.
چیزی که از دوران هاشمی یادمان میاد.چیزی جز سیه روزی نیست.اوج فلاکت و بدبختی.اون موقع بود که مردان شرمنده زن و بچه هاشون میشدند.کمتر دروغ بگو پاچه خوار ......
نمیدونم از هاشمی چی بهت میرسه ولی یه ذره شرف نداری که اینکارها رو میکنی. اگر دین نداری،لااقل آزاده باش. چرا واقعیات دوران هاشمی رو وارونه جلوه میدی؟خجالت بکش
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۱۴
از خداوند برای شما و تمام خانواده های معظم و بصیر و شجاع شهدا که اینگونه پشتیبان ولایت هستید ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت و سرفرازی میکنم روح شهیدان بالاخص شهید بزرگوار شما شاد باشد ان شاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خداوند برای شما و تمام خانواده های معظم شهدا آرزوي شناخت حق از باطل دوري از تعصب و دگماتيسم دارم آمين
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
این ارزوی قلبی من است هم برای خودم هم برای دیگران شناخت حق از باطل
حالا منظورت از دگماتیسم چی بود چه ربطی به نظر من داشت تو اصلا خودت راجع بهش چیزی میدونی؟
دگماتیسم به معنای مکتب جزمی است از واژه فرانسوی به معنای نظر قطعی و حتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۱۴
جانا سخن از دل ما میگویی.
دمت گرم
خوب حال این یارو رو گرفتی. فکرشم نمیکردم یه روز ،یکی به غیر از احمدی نژاد علیه این بتونه حرف بزنه
درود بر تو:
جهت شادی روح شهید احمدی روشن و امام شهدا.صلواتی ختم کنید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۱۸
.
هاشمی نه راه پس داره،نه پیش!
مردم ماهیت اونو شناختند"

کنون که خسته زاطرافیان خود شده ای
چرا به سبک جمل منکر احد شده ای
...
به فکر رفتن از دست آبرو باش
کجا امام(ره) به ما گفت : با عدو باش؟
_______________________________
باید تاریخ انقلاب باز گشایی شود تا دید که چه کسانی به دل امام خون کردند"

هاشمی: بای بای !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به تو خیلی باحالی
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ماهیت اقای هاشمی رو میشناسن ...فعلا اب یخ بخور تا بعد ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محمدرضا جان:
کسی که لازمه همیشه همراه خودش،یه منبع آب،داشته باشه،به کسی توصیه آب خوردن نمیکنه"
مردم از نظر من:
یعنی 9 دی و 22 بهمن 88 "
.............
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا با این جوابی که امین بهت داد، بپر توی یه وان پراز قالب یخ !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق این و اون:
1.اولا به زودی این عشقه توئه که "بای بای"!
2.همفکرای تو که اصلا تو تاریخ انقلاب نبودن که باز شدن یا نشدنش توفیری به حالشون کنه!!
3.کسی نظر تورو درمورد مردم نخواست!!1
4.کالاندولا یادت نره!!!
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
آبنبات آخه تو در حدی هستی بخوای راجع به سران مملکت حرف بزنی؟برو جلو آینه یه نگاه به خودت بنداز.....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورای عزیز: تو فعلا بخواب!!
___________________________
به خودم نگاه انداختم که این حرفو زدم.نه !!!

از کی تا حالا،چغندر شده جزو میوه ها که به این میگی یکی از سران مملکت!!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امروزبااین بازارکه احمدی درست کرده دل شمالابدخون نیست
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر بدم میاد از نورا.هیچی از سیاست نمیفهمه ولی همیشه تو دست و پای همه اس
اینجا چت روم نیست عزیزم.دل و قلوه دادن اونوره!
البته باید با وی پی انت بری
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق اح ...... مردم ما هم ماهیت ها ......... و هم ماهیت اح ....... رو شناختن ! خصوصا عدالت مد نظر عشقت رو خیلی قشنگ شناختن
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۹
ومکرو مکرالله والله خیر الماکرین

(انشالله خون شهدا به هدر نخواهد رفت همانطوریکه ریشه صدام ایادیش را کند.
ریشه منافقان وکسانی که لباس میش ودرنگی گرگ را دارند فاش خواهد شد)

به امید ظهور امام زمان (عج)
لبیک یا خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۱۰
تاریخ اسلام پر است از خیانت های برخی آدم های بزرگ نما!
فاعتبرو یا اولوالالباب
سرنوشت منتظری تکرار خواهد شد؟! منتظر اشاره رهبریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر رهبر و اشاره ايشان براي شما ملاك بود، تمديد حكم رياست هاشمي بر مجمع تشخيص كافي بود.
العاقل يكفيه الاشاره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب ناشناس:
شما ظاهر قضیه رو می بینی"
مصلحت بر این بوده،که تغییر نکنه"
که تا اینجا هم تابع رهبریم"
نگاهی به ترکیب جدید مجمع بیانداز،نیروهایی که خارج شدند !! و نیروهایی که وارد شدند،چه خصوصیتی داشتند و دارند؟؟؟؟
برای نمونه:خروج محمد هاشمی و میرحسین موسوی و امامی کاشانی و ...!
و ورود افراد انقلابی نظیر صفار هرندی !

العاقل یکفیه الاشاره !!
_________________________________
وای از اون روزی که صبر مردم،لبریز بشه"
کسی حریف ملت نمیشه،سرنوشتی به مثال مبارک یا بن علی یا خوش بینانه ترین اتفاق: مثل سرنوشت منتظری !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادعا كردن خيلي راحته هزينه اي هم نداره مثلا من هم مي تونم ادعا كنم كه رهبري دلش مي خواهد كه مجلس احمدي نژاد را استيضاح كند ولي مصلحت نيست. اگر بپرسي اين مصلحت را از قوطي كدام عطاري در آوردي؟ مي گوييم همان عطاري كه تو مصلحت ادعايي ات را از قوطي او بيرون آوردي
بيش از 80 درصد تركيب مجمع تغييري نكرده است.
العاقل یکفیه الاشاره
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس چرا خودتو به ..... میزنی؟
عقاید هاشمی با رهبر 180 درجه متفاوته.بخصوص در مسائل سیاست خارجی که شاهد بودیم.خود هاشمی اعتراف کرد.منتها ملایم و بصورت اینکه نامه به امام بوده!!
ترکیب مجمع هم از مخالفان هاشمی پر شده.همانطوری که امین گفت. یکی مثل صفارهرندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي مثل صفار يعني پرشده از مخالف!!!!!!!
جك مي گوييد!
مواظب باشيد دشمني با هاشمي شما را به مضحكه گويي نكشاند. چطور رهبري كسي را كه 180 درجه مخالف عقايد خودش است به عنوان رييس مهم ترين مجمع مشورتي نظام منصوب مي كند؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۳۱
بنده اگر بیشتر از اقای رحیم برای این نظام وانقلاب هزینه نکرده باشم قطعا کمتر از ان نیست. ولی به اقا رحیم توصیه میکنم بازیچه گروههای معلومالحال نباشد گستاخی به بزرگان انقلاب شجاعت نیست ...... اگر امثال اقای هاشمی نبودند فرزندان من .او معلوم نبود چه کار میکردند؟ .............
m
|
Germany
میزان حال افراد است نه گذشته اشان!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
........
چرا حرفتو نمیزنی؟بقیه شو میخوام بدونم؟
_________________________________
فرزندان شما رو نمیدونم، شما که معلومه خون تون رنگین تره"
اما اینو بدون:
حاج رحیم و امثال حاج رحیم،فرزندان شون رو طوری بار آوردند که سر خم نکنند جلوی اجنبی"
به بچه هاشون یاد دادن این انقلاب حاصل ریخته شدن خون هزاران شهید است که میخواستند این انقلاب به پیروزی برسه"
به فرزنداشون آموخته اند که اهداف انقلاب ما چیه و مواظب ...... میش باشند"

...... فرزندان حاج رحیم و امثال حاج رحیم رو نمیگیریم که ها.......رف........ و بچه هاش زنده هستند یا نه!!

فرزندان حاج رحیم و امثال حاج رحیم،به هرجا که رسیده اند،تلاش خودشون بوده"لقب ...... نداشتند که بواسطه آن مانع ها از سر راهشون برداشته بشه"

فرزندان حاج رحیم و امثال حاج رحیم،این را تا آخر عمر بخاطر دارند که چه کسانی جام زهر را به امام نوشاندند و خون به دل پیر جماران کردند"

بزرگی به سن و سال نیست،یه چند درصد شعور و عقلی است که همینطوری بدست نمیاد"
امين
|
Germany
آقاي عزيز متاسفانه با شما و امثال شما كه اين چنين صحبت ميكنيد داره بازي ميشه نه كسي كه فكر و ذهنش ولايت فقيه . از خواب غفلت بيدار شويد به قول امام ميزان حال فعلي افراد است.
جیغغغغغغغغ
|
Germany
............... وگرنه حضرت آقا کجا فرمودند به آقای هاشمی توهین بشه؟! .............
جیغغغغغغغغغغ
|
Germany
صراط خیلی بی وجدانی,چرا نظرو اینطوری منتشر میکنی؟
محمد (ممل)
|
Germany
همگی مطمئن باشین که هم .......... و هم ............ خون بدل رهبری کردن ، اما ایشون با عطوفت و مهربانی با گستاخی های این دو نفر برخورد کردن
............
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۹
احسنت به این موقع شناسی و بصیرت شما پدر شجاع و با کرامت. ممنون که مثل کسانی نشدید که روزی با شعار مقابله با امپراطوری ایشان سر کار آمدند و امروز در کنار هم به ریش ملت میخندند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۰
۷
آقاي ناشناس ....!!

اول اجازه بده درجه .........جنابعالي را اعطا كنم ..!!!!

شما از امروز به درجه رفيع ......... يكم ستاد با شش ماه ارشديت و نشان ويژه مفتخر ميشويد...... !!!!!

ضمنأ بايد از خودت خجالت بكشي كه حرفها و درد دلهاي پاك و صادقانه پدر يك شهيد بزرگوار را گستاخي به برزگان ...!!!!!! ميداني !!

كاش جرآت داشتي و از روي وجدان و همچي منطقي و مستدل اعلام ميفرمودي اگر هاشمي نبود چه ميشد...؟!!!!!

فرزند جنابعالي را نميدانم ... شايد تحت سرپرستي خاص آقاي هاشمي بوده و از محبتهاي پدرانه ايشان بهره مند بوده ، اما يقين بدان اگر هاشمي هم نبود ، پدر شهيد روشن با رنج و زحمت و تلاش جانفرسا ، فرزندش را براي خدمت به نظام و مملكت تربيت ميكرد ...همچنان كه اين كار كرد .

شما لازم نيست بهره مندي هاي شخصي خودتان را به حساب همه بنويسي و فكر كني همه مثل خودت مديون آقاي هاشمي هستند ....!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴۳
انهائیکه به دفاع از اقای رحیم نوشته اند بعید می دانم که به انقلاب وشهدا دلسوزی بکنند .چرا که جز چاپلوسی .تملق . چیزی دیگر بدست نمی اید.همان کسانی هستند .وقتی قدرت در دست هاشمی بود می گفتند مخالف هاشمی مخالف پیغمبر است.؟! امروز نانشان در جایی دیگر یافته اند به مخالفت با هاشمی پرداختند. این را بدانید که نظام با طناب شماها به چاه نمی رود . چون هم خودتان وهم طنابتان پوسیده است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
پـــــــــَ نَ پـــــــــَ :
شما و امثال شما دلسوز انقلاب و نظام هستید !!
_______________________________
بنده خدا، اینهایی که به دفاع از پدر شهید احمدی روشن کامنت گذاشتند،چه چیزی بهشون میرسه،که اسمشو میذاری چاپلوسی؟؟؟
نان به نرخ روز خوری متناسب شخصیت شماست که هرجا سیبلتون چرب بشه،زبون میزنید و...........................................!!!
به کوری چشم تو و همفکران تو:
دست این پدر شهید رو میبوسم و بازم از این موضع اش حمایت میکنم"
یا زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۴
درود و سلام خداوند بر شما باد که ما هر چه داریم از شهدا و خون شهدا ست. نمی دانم چه بگویم فقط از این همه بصیرت شما در مقابلتان جز شرمندگی که نتوانستیم حق شهدا را ادا کنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۷
۴
ناشناس جون از فرزندت چه خبر ...؟!!!!

نگفتي به يمن بهره مندي از الطاف آقاي هاشمي فرزندت به كجا رسيده .وو؟!!!

در ضمن قرار بود مستدل و منطقي از هاشمي و خدمات ارزنده او دفاع كني !

بازهم كه شعار دادي ..!!!!!

والله ما جزو آن كساني كه آون شعار بي ريط و مزخرف را ميدادند نبوديم . در حال حاضر هم از شما و امثال شما ، دلسوز تريم ...هم به انقلاب و هم به خون شهدا ....

9- دي- را به ياد داري ....... اگر روز- -9 دي - بودي حتمأ ما را ميديدي .... نه تو روز -9دي - نبودي .!!!

آدم بايد چقدر شيرين عقل باشد كه دفاع از پدر شهيد روشن را چاپلوسي بداند ....!!!!!
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۳۰
درسته که امام (ره)فرمودند میزان حال افراد است اما آیا این فقط در مورد آقای هاشمی صدق میکنه؟آیا 4سال پیش هم آقایون وضع زندگیشون اینطور بوده؟اورکت 10-20هزار تومنی 4 سال پیش کجا کت 3 میلیونی الان کجا؟آیا اگر کسی با مال نامشروع زندگی کند ارتباط با او حرام نیست؟پس چرا اول میگن حرومخوره بعد میرن باهاش عکس یادگاری میندازنن.
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو جیغتو بزن!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴۳
اقای ناشناش.حامی ........... از گروه فرقان؟ چه خبر؟ واز طبرزدی که اولین نفر بود به رهبر معظم انقلاب .لقب امام خامنه ای داد چه خبر؟ راه انان را نروید وگر نه عاقبت به خیر نخواهید شد؟ منظور بنده انتقاد از هاشمی نیست.بلکه گستاخی را به بزرگان انقلاب را نمی پسندم.چه شما باشید وچه اربابتان بی شعور وبی عقل تان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
چرا نمیگی:
طبرزدی وابسه به کی بود؟؟؟ از آستین کی سر بیرون آورد؟؟؟
_________________________________
با اجازه از جناب ناشناس:
از مهاجرانی چه خبر؟؟؟
از علی افشاری چه خبر؟؟؟
از فریبا داوودی مهاجر چه خبر؟؟؟
از مزروعی چه خبر؟؟؟
از گنجی چه خبر؟؟؟
از مهاجرانی چه خبر؟؟؟
از حقیقت جو چه خبر؟؟؟
از سازگارا چه خبر؟؟؟
از کدیور چه خبر؟؟؟
از سروش چه خبر؟؟؟
از واحدی چه خبر؟؟؟
از مهدی تپل بابا چه خبر؟؟؟
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۳۷
درسته که امام (ره)فرمودند میزان حال افراد است اما آیا این فقط در مورد آقای هاشمی صدق میکنه؟آیا 4سال پیش هم آقایون وضع زندگیشون اینطور بوده؟اورکت 10-20هزار تومنی 4 سال پیش کجا کت 3 میلیونی الان کجا؟آیا اگر کسی با مال نامشروع زندگی کند ارتباط با او حرام نیست؟پس چرا اول میگن حرومخوره بعد میرن باهاش عکس یادگاری میندازنن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تو اون کت رو به ایشان فروختی که ادعا 3 میلیونی اش میکنی؟؟؟
واسه به کرسی نشوندن حرفات،به دروغ متوسل نشو!!
_________________________________
ایشان مطمئنا کسی نیست که بخواد از این کارها کنه"
درست عین 4 سال پیش است"
اولین کسی بود که اعلام آمادگی کرد برای اینکه اموالش رسیدگی بشه"
شخصیت آدمی و نون حلالی که باباش سر سفره برده باشه،اگر همه چیز هم براش مهیا باشه،کوچکترین نزدیکی با مال حرام پیدا نمیکنه"
ولی درعوض کسانی هستند که با شنیدن قانونی که مشخص میکرد اموالشون چیجوری بدست اومده،دلشون قلی ویلی رفت و نگران بودند،آخر نفهمیدیم سرنوشت این قانون چی شد؟؟؟
احمدی دلاور:
هرچی داریم میذاریم وسط،هرچی که اعلام نشد،بررسی بشه،برای مردم،قبوله؟؟
_________________________________
ارتباط حرام نیست"مگه میخواد بره سر سفره اش یا چیزی بهش برسه؟؟؟
رفتن به مجمع هم امر رهبری بود،که انجام داد!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۸
۵
جيغغغغغ جون...!!!!! جيغ....جيغو.... جيغت خيلي بنفشه .... يه كم يواش تر .... گلوت پاره ميشه ها .... كمي سوزش كه اينهمه جيغ نداره.... جيغي...!!!!

اولأ اين كليد اگر ميتوانست قفلي از انتخابات باز كنه كه فكري به حال خود و شركاي سياسيش ميكرد... !! ميفهمي چي ميگم ..؟! يعني گرفتي ... ؟!! غير از دو انتخابات رياست جمهوري ....... هنوز تب انتخابات مجلس سرد نشده ها .... !

در ضمن ما همين امروز هم اون سوال ها را داريم ....... يعني اينكه ثروت ........ ! يعني اينكه با عوامل فتنه و آشوب .... دختر و پسر ليشان بايد برخورد قانوني شود .... يعني اينكه پسر ايشان كجاست .... بايد بيايد و محاكمه شود ..... فهميدي ..؟!!! حالا يه جيغ ديگه بكش .... !!!!!!!!
جیغغغغغغغغ
|
Germany
نا شناس جان اولا ادب داشته باش ثانیا منم مخالف رفتار های آقازاده های ایشون نیستم اما آقازاده های اینا که الان سر کارن کجان؟ چرا بیخود شلوغش میکنید.ببین نذارین خون شهدا با این کارتون پایمال بشه/
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۵
۷
ناشناس جون معلومه خيلي دردت اومده ها...!!!! چشماتو بستي و دهنتو به فحاشي باز كردي .....!!!!

هر بار به جاي پاسخ دادن به ادعاهات ، شاخه به شاخه ميپري و موضوع بي ربط ديگري مطرح ميكني .... !!!

سوال در مورد فرقان را ميگذارم به حساب بي خبري و كم عقليت ... !! اما === طبر زدي محصول مشترك دولت فخيمه آقاي هاشمي و شركاي سياسي اصلاحاتچي ايشان بود ،

راستي از مليجك آقاي هاشمي .. جناب مهاجراني چه خبر ...؟!!!

از علي افشاري چه خبر....؟!!! از فريبا داودي مهاجر ( كشف حجابي !!! ) چه خبر ...؟!!!!
از رجبعلي مزروعي چه خبر ...؟!!! از سازگارا و واجدي چه خبر ...؟!!! از خانم حقيقت جو...چه خبر ... ؟!!! از كديور و سروش چه خبر...؟!!!! بازم بگم يا بسه ...؟

اين تحفه هاي سياسي ديروز و مزدوران بي وطن و جيره خوار استكبار -امروز - همه از توليدات دولت فخيمه سازندگي و شريك سياسيش -- اصلاح طلبان ورشكسته هستند ... سراغ طبر زدي را از من ميگيري ....؟!!!! چرا از مهدي هاشمي نمپرسي طبرزدي كجاست ... ؟!!!!

در مورد بزرگان هم ...... لا اله الا الله ....... ! يا تو خيلي ريزي ...يا جائي كه نشسته اي خيلي پرت است ...!!! كمي تكان بخوري درست ميشه ...!!

هنوز هم جواب سوال هاي منو ندادي .... كمي هم مودب باش .... توهين و فحاشي كار سختي نيست ... مواجهه با حقيقت سخت است .... !! راستي بازهم از فرزندت و الطاف و كمكهاي آقاي هاشمي به ايشان نگفتي .... !!! خدا وكيل فحش نده .! جواب بده ...!
ناشناس
|
Germany
راستی از خاوری و دار و دسته اش که جیب من و شما و این مملکت رو خالی کرد چه خبر ...صراط اگه میتونی نظرم وبذار وگرنه شب و روز کامنت می ذارم
امیر مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴۴
نظرات بعضی دوستان جالب است، چند سوال دارم :
یعنی میفرمایید آنهایی که به ملاقات هاشمی رفتند، خدای نکرده بصیرت نداشته اند؟؟ یا به دروغ خود را خانواده شهدای هسته ای جا زده بودند؟؟؟ یا شهدایشان هسته ای نبوده اند؟؟؟ یا به نظر شما فقط شهید روشن، شهید هست و بقیه نه؟؟؟ یا اصلا چنین برنامه ای نبوده وآن تصاویر فتوشاپ است؟؟؟
فکر نمیکنید پدر این شهید بزرگوار دارد برای خانواده ی دیگر شهدای هسته ای تعیین تکلیف میکند؟؟ با گفتن جملاتی مثل بیخود میکند و غیره عملا به خانواده دیگر شهدا هم توهین میکند، چون آنها دوست داشته اند که رفته اند و کسی زورشان نکرده بوده. پدر من شما به مراسمی دعوت شده اید و بنا به دلایلی که برای خودتان محترم بوده، این دعوت را رد کرده اید، دیگر این چه داستانیست که برای میزبان و میهمان خط و نشان میکشید که چرا با هم فیلم و عکس گرفته اند؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج رحیم،مخالف عملکرد هاشمی رفسنجانی بعد از انتخابات بوده"و مثل اکثریت مردم معتقده مواضع هاشمی رفسنجانی دقیقا نقطه مقابل فرمایشات رهبری و برخلاف منویات رهبر انقلاب بوده"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در نظر كاربران به نظر مي آيد بيكارتر از امين زنده به عشق ........... ، كسي نيست . حالا كه بيكار و سرگرداني بهتر است چند جلد كتاب اخلاقي و پند اموز مطالعه كني تا عفت كلام و ادبت بالا رود .
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۳
۵
درود خدا بر شهیدان انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای هسته ای و درود خدا بر پدر با بصیرت این شهید بزرگوار
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود خداوند بر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که گیر آدم های نادانی مثل شما افتاده
هرکه جای آیت الله بود دوام نمی آورد.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا مرعشی جان به نکته بسیار مهمی اشاره کردی !!
هرکه جای ایت الله بود دوام نمیاورد !!
عجب بشری است این هاشمی که همواره مردم را به تعجب بر می انگیزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۵
۶
درود بر بینش آقای احمدی روشن من با ایشان موافقم
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۴
۶
آقاي امير مشهدي عزيز .... اگر واقعأ مشهدي هستيد التماس دعا....

اما : همه حرفها سر همون دعوتس....! لطفأ يه حساب سر انگشتي ساده بفرمائيد ... چند وقت از شهادت اين عزيزان و فقدان سرمايه هاي علمي مملكت گذشته ....؟ نه واقعأ اين براي جنابعالي سوال نيست ..؟

زمان شهادت اساتيد بزرگ -- شهرياري و عليمحمدي كه با شايعات ساخته و پرداخته عوامل ضد نظام جمهوري اسلامي --همراه بود .... خيلي ها از جمله آقاي هاشمي هيچ موضع فعالي نداشتند ....! ميدانيد چرا ..؟ چون بعضي ها منتظر بودند تا ببينند چگونه ميشود وارد اين ماجرا شد و آيا ميشود از آن بهره برداري سياسي مورد نظر كرد يا نه...!!!!

دليل حرفهام :: مصاحبه همسر محترم شهيد عليمحمدي ...!! ايشان ميگفت من تا قاتل تروريست را نديده و اعترافات او را نشنيده بودم -- ابهاماتي داشتم ( نقل به مضمون )

آري دوست عزيز ، دعوت و تكريم از خانواده هاي معظم شهدا خيلي هم خوب است .. اما سوء استفاده و موج سواري و بهره برداري سياسي .. نه ... خيلي هم ناپسند است ..

ما همه اين شهداي بزرگوار را شهداي علم و فناوري هسته اي ميدانيم و از فقدان همه آنها سخت متأثريم ....

ضمنأ پدر ارجمند شهيد روشن براي خانواده هاي ديگر شهدا تعيين تكليف و امر و نهي نكرده .... به آنها نگفته چرا در آن جلسه شركت كرده اند -- خرف ايشان در مورد ميزبان است نه مهمانان - همچنين گفته است آنها براي گرفتن عكس و فيلم تبليغاتي دعوت شده اند و خوب اين نظر اين پدر داغدار است و حتمأ محترم --- او يك حقيقت دردناك را بيان كرده است و در اين مورد كاملأ حق دارد -- حرف آقاي احمدي روشن و همه ما اين است كه چرا در كوران آن حوادث تلخ و اسف بار --كسي به فكر دعوت و دلجوئي از آنها نبوده ..؟


آيا امكان اين كار نبود ..؟!!! نميشد به آنها سركشي و مثلأ تفقد كرد ...!!
يك واقعيت غير قابل انكار را همه بايد بدانند و آن اينكه هر كاري كه براي خدا و از روي صدق و خلوص نباشد -- و فقط اهداف سياسي و مانور تبليغي باشد-- ابتر و بي سرانجام است .. و محصول خوبي نميدهد .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۴۳
معلوم مي شود اين عزيز، مانند خيلي ها اين نامه را نخوانده و اينگونه قضاوت مي کند چون نامه با نام خدا آغاز مي شود، بدينصورت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای زیده عزّه
متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با...
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم میگند نامه بدون سلام و بدون خداحافظی نه نامه بدون نام خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پدر شهيد گفته بدون نام خدا!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۳
۶
بابا خيلي ايوالله ... علي آقا ...!

اين سند خيلي خيلي محكم و دشمن شكن را از كجا آوردي ... ؟!!! پاك همه را غافلگير كردي ... علي آقا جون ..!! حالا ما بايد به كجا مراجعه كنيم جهت توبه و استغفار ...؟!!!!

عزيزم منظور اصلأ اين نامه نيست ..!!! جل الخالق ... !!! خود آقاي هاشمي پذيرفته كه نامه خارج از عرف و احترام معمول بوده ....!! و حتي ايشان در توجيه كار خود گفته است من با امام خميني (ره) هم -همينطور مكاتبه ميكردم ...!!!

جهت رفع سوء برداشت علي آقا اينكه : منظور اون نامه اي است كه در حمايت از فتنه گران آشوبگر نوشته شده بود ...!! نامه اي در آن از آتشفشان نهفته در سينه مردم صحبت شده بود ...... !!!!ا اينكه شما فرموده ايد -- طشته -- نه رشت ... !!!
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۱۳
فعلا که هاشمی به کوری چشم چهار تا بچه که نمیدونند انقلاب رو با کدوم الفبا مینویسند زنده است تا انقلاب زنده است...
سرایدار اخراجی دانشگاه آزاد خرم آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۵
رحیم احمدی روشن ابوی بزرگوار شهید احمدی روشن یک انسان بسیار آگاه نسبت به سیاست و مباحث روز است ضمن اعتقاد و التزام به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی .
درود خدا بر همه پدران شهدای این سرزمین که ولایتمدارند.
reza
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۴۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱۲
به گزارش خبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

جنایت اخیر ترور شهید مهندس احمدی روشن و همراهش، شهید رضا قشقایی به دست مزدوران استکبار جهانی در سالگرد ترور دو دانشمند دیگر هسته ای ایران ،ضایعه ای اسف بار و موجب تاثر خاطر است.
 
بی شک این گونه اعمال غیر انسانی تروریستی، نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در متوقف کردن پیشرفت علمی دانشمندان کشورمان در برنامه صلح آمیز هسته ای است.
 
همان گونه که تجربه تاریخی اول انقلاب تاکنون نشان داده است اینگونه اقدامات مذبوحانه تروریستی راه به جایی نبرده و نخواهد برد.
 
اینجانب با محکومیت شدید این اقدام رذیلانه تروریستی، شهادت شهید احمدی روشن و دوست همراهش را به دوستان، هم دانشگاهیان، استادان، مردم شریف ایران و به ویژه بستگان و خانواده بزرگوار این دو شهید تسلیت می گویم.
 
از نیروهای انتظامی و امنیتی انتظار می رود ضمن پیشگیری، با این گونه اقدامات تروریستی قبل از وقوع، هشیارانه تر عمل کرده و عامل یا عاملین جنایت اخیر را نیز دستگیر و به سزای عمل ننگینشان برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۵
آقای امین زنده به عشق توجه کردی خیلی مشکوکی ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۶
آقای امین زنده به عشق توجه کردی خیلی مشکوکی ها!
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۹
آقای هاشمی ............... چطور میشه که برنامه ملاقات با خانواده این شهدای عزیز رو میذاره.
آقای هاشمی فکر کرده پشت گوشای ما مخملیه. برو برادر من. خودتو و خاندانت ثابت کردید که .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱۸
مهدی جان انشاءالله بر می گرده و همه باهاش یک عکس فتوژنیک رنگی تمام قد خواهیم انداخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخرشی! ایول!
انسیه
|
Netherlands
|
۱۸:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۵
هزاران هزار افرین ودرود براین همه غیرت
اصغر زنده به عشق هاشمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۶
امین زنده به عشق احمدی جان ما مخلص هاشمي هستيم جه بسا اگه هاشمي نبود انقلاب هم نبود كجاي كاري
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
صراط را صفحه خانگي خود نكنيد
به دليل سانسور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۲
ايكاش.....! ايكاش ... و هزاران ايكاش .كه حد اقل يكي از اين مدافعان آقاي هاشمي -- آمادگي و شهامت لازم را داشت -- تا بدون اعوجاج و پراكنده گوئي و شاخه به شاخه پريدن .... و هر بار با نام عنواني جديد ظاهر شدن ....!!!!! مرد و مردانه روي موارد محوري صحبت ميكرد - و تا دلش ميخواست از آقاي هاشمي دفاع و حمايت ميكرد..... و البته پاسخ لازم را هم مي شنيد...!؟ اين روش هاي شعاري و - بزن در رويي..... هيچ ارزشي ندارد... .؟؟؟!!!! ...- آري- ايكاش فقط يك نفر شهامتش را ميداشت ..... ! ايكاش.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
سلام بر این پدر بزرگوار
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
چرا نظرات رو اینقدر مسخره سانسور می‌کنید. در این که آقای هاشمی ..... مگه شکی دارید؟!!!
از ترس فیلتر شدنه یا اعتقادتون چیز دیگه‌ای؟!!
خوشحال میشم نظر صراط رو درباره آقای هاشمی و خاندان مکرمشون بدونیم.!!!!!!
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
خدا نکنه از اونایی باشه که تا قدرت عوض میشه حرفاشو تکذیب بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
ديگه تو يكي رو كم داشتيم !!!
Hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
آقا دلار امروز چنده؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
عالی بود
ولی ایکاش میرفتی به دیدار رئیس تشخیص مصلحت (به جهت شخصیت حقوقی ایشون نه شخصیت حقیقی اقای هاشمی)
توهین به هاشمی نه به خاطر هاشمی بودنش که به خاطر منصوب شدن از طرف حضرت اقا و رئیس مجمع بودنش قابل قبول نیست
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مجید حرف قابل تاملی زدی
ولی من بازم ازشون دفاع میکنم چون شجاعت به خرج دادن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
اقای هاشمی پیام تسلیت داده اند
رئیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۳
بعد از انتخاب مجدد هاشمی برای ریاست مجمع تشخیص توسط رهبر ی معظم فکر می کنم یه تعدادی دق کردند صراط اسامی آنها را برای ذکر فاتحه ای اعلام نماید
شاید اندکی آرامش بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
براي شادي روحش صلوات