سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱

برخوردبابدحجابی درکوهستان+عکس

پلیس کوهستان که از حدود یک سال قبل فعالیت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است وظیفه تامین امنیت تفرجگاههای کوهستانی را برعهده دارد.
کد خبر : ۶۵۳۸۷
به گزارش صراط به نقل از ایسنا، پلیس پایتخت طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی در تفرجگاههای کوهستانی تهران را از بعدازظهر جمعه و همزمان با تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.

ماموران پليس کوهستان از بعدازظهر جمعه در ادامه اجراي طرح‌های امنيت محله محور و امنيت اجتماعي و در جهت افزایش احساس امنیت در پایتخت، طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را با کمک گشت‌های انتظامی در تفرجگاههای کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

پلیس کوهستان که از حدود یک سال قبل فعالیت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است وظیفه تامین امنیت تفرجگاههای کوهستانی را برعهده دارد.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ چندی پیش گفته بود که بیش از 1800 بوستان در شهر تهران وجود دارد که نیروهای پلیس کوهستان در بسیاری از آنها مستقر شده‌اند و هم‌اکنون وضعیت بوستان‌ها و کوهستان‌های اطراف تهران امن است و نیروهای پلیس نیز در این اماکن حضور دارند.

وی تاکید کرده بود که همزمان با آغاز فصل گرما ماموران پلیس کوهستان از عصر تا پاسی از شب در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های کوهستانی حضوری پررنگ خواهند داشت و این مناطق را تحت پوشش قرار خواهند داد.

اجراي اين طرح كه پيش از اين توسط پلیس کوهستان دنبال می‌شد از بعدازظهر جمعه با تقویت صورت گرفته شدت گرفته است و ماموران پلیس کوهستان با استقرار در اطراف اکثر تفرجگاههای کوهستانی پایتخت مانند توچال، دربند، درکه و ... با افراد بدپوشش برخورد کردند.

















نظرات بینندگان
نورا
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۸۷
۵۲
چرا پلیسهارو سانسور کردی!؟
از چی میترسی!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
ببین نورا:
هر بی حجابی، .......... نیست"
معتقدم اون عده رو که ............باید یه جا گیر آورد،از اون روش های مخصوص (احیانا اینطور که از نظراتت برمیاد،بهش آگاهی) سرشون آورد"تا ادب بشن!
موسوی
|
Germany
من عاشقشونم بزار بگیرن همینا مگه نبودن جلوی دوربین انگشتشون رو نشون میدادن ما رای دادیم؟یا واسه 9دی و 22بهمن میرفتن پس بخورین که دارین خوب میخورین
فرهاد
|
Germany
نورا لابد از تو می ترسن
نورا
|
Germany
امین نفهمیدم چی گفتی.تو آگاهمون کن!
ناشناس
|
Germany
می خوان فضولو شناسایی کنن!
ناشناس
|
Germany
نورا جون چند سالته ؟!!!
ابوالفضل
|
Germany
نورا جون چند سالته?!!!
فرهاد
|
Germany
از تو می ترسه لو لو !!
ناشناس
|
Germany
نورا من پلیسم.از من نترس.پلیس دوست تو هست.
از اونا بترس که تو رو طعمه قرار میدن
نورا
|
Germany
والله من کار خلافی نمیکنم که بترسم!ظاهرا شما پلیسا میترسین که دادین صورت هاتونو شطرنجی با پیکسل بالا کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
دم نیروی انتظامی گرم ولی توصیه میکنم طبق قانون 80- 20 پاریتو اوّل همت کنند و مشکل مواد مخدر را حل کنند بعد دنبال بی حجاب و ماهواره و سگ بگردند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶۷
۱۷
این شطرنجی کردن صورت مامورا خیلی حرفا داره...ایول
ناشناس
|
Netherlands
میخوای بگی چیزی مثل نقاب زدن ماموران اعدامه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۵۸
.
لباس شنا و اسکی هم به این تنگی و چسبونی نیست!!!
اون سبزه که طوری گارد گرفته انگاری ماشین پلیس شده یه سکوی پرتاب برای پرش!!
_______________________________
جدا از بعضیا که اصالتا الگویشان حیوانات هستند"باید بقیه رو مشکل شون رو حل کرد"
خیلی از همین عکس ها،فقط بخاطر فقر و نداشتن خانواده درستی هست"
دیدمون فقط نباید به لباس تنگ و پروپاچه باشه" اگه ارشادی هست،باید مشکل رو اساسی حل کرد"

تا مادامی که رویکرد پلیس اینگونه(سطحی و ظاهری و جلوعقب کردن و سانت گرفتن باشد،این رفتارها هم همینگونه اس،البته اگه بدتر نشه"
هادی-ب
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفت درست!
یه قسمتش فرهنگ سازیه که مسئولین ذی ربط انجام نمیدن!
اما قسمت قهریش که نظامیه انجام میشه
مشکلش چیه؟:D
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۲۶
مشکل اینه که وقتی میگیرن نیم ساعت بعد با یه تعهد مسخره آزاد میکنن.این که نشد امر به معروف,مراتب امر به معروف اینه که بدونی تاثیر داشته باشه اینا که تاثیری دروشون نداره بلکه جرأتشون بیشتر میشه و ترسشون ریخته.به نظر من باید با رویکرد فرهنگی به مبارزه با جنگ نرم پرداخت نه با زور و فشار. البته در کنار هم...
قمرخانووووووووم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یه بار گیر مفاسد بیفتی.معلوم میشه تأثیر داره یا نه
کمرت رو خورد میکنن.بدحجابی که واسه تفریحه!
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
برای بیشتر از آنهم که هزار جور سر و صدا راه میفته!
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا آخه کاری کنم که دست مفاسد بیافتم؟مگه من مفسدم؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چرا عاقل کند کاری.....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جیغغغغغغغ جان:
چرا دوس داری بقیه رو مفسد ببینی؟؟
گشت ارشاد و پلیس کوهستان نتیجه ای داره به نظرت؟؟؟؟
برفرض که اون لحظه،دوسانت شال اومد جلو(از عقب زد بیرون)!!
برفرض پاچه شلوارش رو که برگردونده بود داخل،درست کنه"
برفرض که یه تعهد مسخره داد!!
مطمئنی دیگه این خانم اینطوری نمیچرخه؟؟؟
و شب که رفت خونه سجاده پهن میکنه؟؟؟؟
_________________________________
چرا هدف مون باید به زور جلو آوردن روسری و بلند کردن مانتو باشه؟؟؟
چرا در پی این نباشیم که فکر و اندیشه اش رو درست کنیم؟؟؟؟

هم من میدونم هم شما:
این برخوردها،برای اجرای قانون و اسلام و ... نیست"

خدا نگذره از اون ممد سوروس که باعث شد،این معضل فرهنگی ،سرعت بیشتری به خودش بگیره"
این حرکات از همون زمان انقلاب شروع شده،پیش میره"
نه با کمیته،نه با گشت ارشاد، نه با زور،چیزی حل نمیشه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین آقا لطفاً دوباره پای خاتمی وسط نکش چون الان 7 ساله مملکت دست عشق شماست و خودش به صورت علنی از اجباری بودن حجاب انتقاد کرده ، کاری که خاتمی نکرد . البته من در اینمورد با احمدی دلاور موافقم که نباید به جوانان سخت گرفت ولی شما هم سعی کن فرافکنی نکنی اگه هر فسادی خاتمی به پا کرده باشه اگر حکومت میخواست دوباره برطرف میشد !
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان اگه دقت کنی منم همین حرفها رو زدم اما مختصر و مفید.اما حضرتعالی چون همیشه مخالفی نظری هم که موافقی با مخالفت عنوان میکنی.
محمدصالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۵۹
۲۹
کجای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نوشته که حجاب مردم به نیروی انتظامی ربط داره ؟
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی توقع داری این جور مسائل را هم توی قانون اساس بنویسند؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
می خواستم مثبت بدم اشتباها منفی شد. شرمنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آشنا عزیز مگر ملاک عمل نیروی انتظامی قانون اساسی نیشت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه محمد جان چون کار دیگری ازش برنمی اد قصه اون شوهره روشنیدی که خرجی نمیداد و زنشو کتک میزد به او گقتن تو که خرجی نمیدی چرا اورا کتک میزنی گفت برای اینکه یادش نرود که من شو هرش هستم قضیه اینه جانم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶۷
۲۶
در کدام کشور دنیا این کارها را با مردم می کنند؟
آشنا
|
Netherlands
صحت خواب، مملکت ما قانون اسای اسلامی داره، هرکشور دیگری هم مردم رای داده باشند که باید قوانین طبق شرع اسلام باشه، باید بهمین صورت یا بطرق دیگر منجمله مسئله حجاب را به اجراء بگذارد.
عسل
|
Netherlands
فقط در ایران و یاشاید بدتر از ایران مثل افغانستان و یا عربستان جاهایی که به راحتی حقوق بشر نقض میشه
ناشناس
|
Netherlands
در ایران! مسئولای ایران بر این عقیده هستند که مردم شعور ندارند و نمی فهمند! مملکتو ارث پدری خودشون میدونند و هر کاری دوست دارند انجام میدن
ناشناس
|
Netherlands
در خیلی کشورهای به ظاهر دموکراتیک هم شما آزاد نیستی هر لباسی که دلت خواست بپوشی. یعنی باید تابع قانون اون کشور باشی چون پوشش افراد در جامعه، دیگر یک امر صرفآ شخصی نیست.
خشایار
|
Netherlands
در جواب ناشنس دومی
در کشور های دیگه مردمرو به زور وارد پوشش خاصی نمیکنن
محدوده ها در اماکن مختلف متفاوت است مثلا پوشش کنار دریا در اماکن دور از ساحل مورد تذکر قرار میگیرد
سعید
|
Netherlands
ناشناس دوم میشه اسم ببری؟
اگر منظورت برقع و روبنده است که مشکل بخاطرلباس نیست برقع و روبنده هم هیچ ربطی به اسلام نداره یک آیین عربیه تو بدوی های عربستان مشکل برقع و روبنده بخاطر مسائل امنیتیه که معلوم نیست طرف زنه یا مرده؟ حالا میشه اسم ببری تو کدوم کشور متمدن محدودیت در پوشش در مکان های عمومی (ونه بعضی دانشگاهها نه همه دانشگاهها یا نشست های مهم دولتی و غیرهم) هست؟
ناشناس
|
Netherlands
چون نیک نظر کرد، پر خویش در آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست!!!
محمدرضا
|
Netherlands
در فرانسه، جمهوری آذربایجان، ترکیه،... حجاب در اماکن دولتی و گاه عمومی ممنوع است...
ناشناس
|
Netherlands
حقوق بشر- این تزکیب کلمات "مصداق کلمه الحق یراد به الباطل" می باشد. کلمه ای که ظاهری زیبا دارد ولی در پس آن چه نهفته عاقلان دانند
سعید
|
Netherlands
در فرانسه و تنها در مدارس و دانشگاههای دولتی که با پول همه مردم فرانسه اداره میشه(و نه خصوصی ها) حجاب ممنوعه
در اماکن عمومی فقط استفاده از برقع(روبنده) ممنوعه که اولاً ربطی به اسلام نداره و ثانیا بخاطر مسائل امنیتی و ترس از مخفی شدن تروریست های مرد زیر برقع هست.

در ترکیه حجاب فقط در مدارس و دانشگاهها ممنوعه و همسر رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه محجبه هستند و در تمام مراسم شرکت می کنند.
در مجموع در هر دو این کشور قوانین منع حجاب قوانین مدنی جاریه هستند و جز اصول لایتغیر نظام نیستند و چه بسا با تغییر ترکیب نمایندگان در آینده این قوانین کاهش پیدا کند و یا بکل برداشته شود اما آیا در نظام شما حاضر میشوید حجاب اجباری را به رای مردم بگذارید؟

در خاتمه، آذربایجان کجا کشور دمکراسی داری است؟ شما لائیک بودن را با دمکراسی داشتن قاطی کردند. کشورهای زیادی هستند که سکولار یا لائیک هستند ولی دمکراسی ندارند. سکولاریسم شرط لازم برای دمکراسی هست ولی شرط کافی نیست.
ناشناس
|
Netherlands
خلاصه آقا سعید این هم صغری کبری چیدی، نهایتآ اینکه پوشش فرد در جامع یک امر شخصی نیست و هر فردی باید در نوع پوشش خودش تابع قوانین کشور مورد نظر باشه. حالا شما از بعضی قوانین یک کشور خوشت نمیاد، یک بحث دیگه است!
سعید
|
Netherlands
قوانین کشور اولاً باید به کرامت انسان احترام بذاره ثانیاً باید برخاسته از رای اکثریت باشه. اگه شما ریگی در کفشتان نیست و فکر می کنید این حرکتها خواست ملت است. رای گیری کنید تا بفهمید رای مردم چیست.
ناشناس
|
Netherlands
آقا سعید ببخشید میام تو بحث تون، ولی مطمئنی رای اکثریت مردم جامعه فرانسه اینه که جلوی حجاب کسی که دوست داره حجاب داشته رو بگیرن؟ من تو فرانسه زندگی میکنم و خانوم م محجبه ست ولی نمی تونه اونجا تدریس کنه چون محجبه ست اگر آمار بگیرن تو شهرهایی مثل لیون خیلی محجبه دارن اگه رای بگیرن قطع به یقین آزادی حجاب رای میاره، بنابراین لطفا از طرف خودتون جای مردم و اکثریت صحبت نکنین، حجاب اجباری همون قدر بده که بی حجاب اجباری، به نظر من باید خود آدم انتخاب کنه و هیچ اجباری نبایستی وجود داشته باشه
سعید
|
Netherlands
یعنی الان اکثریت مردم لیون و کلاً فرانسه طرفدار حجاب شدند ولی نمیذارند؟ میشه بفرمایید منبع آماریتون چیه؟ خوب منم با همون ادعایی که شما کردید می تونم بگم اکثریت مردم تهران خواهان حذف گشت ارشاد و گیر دادن به حجاب هستند. آمار بگیرن همه میگن ما نمی خوایم!(با همون استدلال شما) ما شما آمار گرفتید؟
من سئوال اصلیم اینه که در جمهوری اسلامی بیحجابی اصل نیست و میشه در مجلس رای گیری بشه. آیا در حکومت شما هم میشه اونو به رای گذشت؟
علی .م
|
Switzerland
|
۱۷:۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۱۵
اولئک کالانعام بل هم ازل
آشنا
|
Switzerland
منظورت از (اولئک) چه کسانی هستند که بنوشته خودت (ازل) هستند؟ که البته منظورت (اضل) است.
ناشناس
|
Switzerland
ببین تو خوب،پاک،انسان،بهشتی....ما و اونا :بد،فاحشه،جهنمی...خوبه؟راضی شدی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۴
۱۷
ناشناس جان توی اروپای به ظاهر مدرن خانمهای محجبه اجازه تحصیل و ورود به دانشگاه ندارن خواهشآ حرف دنیارو وسط نکش که توی کل دنیا زنهای مسلمان رو بخاطر حجابشون تحت فشار قرار میدن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲۲
نورا....... !!!

ديگه شورشو در آوردي ...... متوجهي ....؟!!!

شدي يه ...... تمام .... !!!

مثل اينكه تا به يه چيزي... آويزون نشي ، آروم نميگيري....!
نورا
|
Germany
اینقدر سخیفی که جوابی واست ندارم!
درضمن تو آویزونی از این و اون بسه!!!
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲۰
با سلام
آزادیه دیگه ...
چه خبر بالای تهرون ...
آخدا ما رو از فتنه های آخرالزمون حفظ کن یا کریم ...
اینا که بالاخواه زیاد دارن ...
اما به مولا من بالاخواشون نیستم ...
براشون هدایت میخوام ولی ...
اگه از روی عناد و عمد اینطور میکنن و ...
باب هدایتی براشون نی ...
از خدا میخوام یه کاریشون کنه تا ...
این قدر جوونای بدبختو به حروم و گنا نندازن ...
امثال اینا دو تا گناه میکنن ...
یکی گناه خودش و یکی گناهی که دیگران رو مبتلا میکنن ...
ای خدا کو اون حیا و عفّت ، کو اون غیرت و ناموس پرستی ...
یاحق
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۲
به این میگن دموکراسی پلیس تو روز روشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱۸
ایشالا تاثیر مثبت ببینیم بدتر نشه
ناری جوووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۴
دختره رو میبرن اعمال قانونش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه دیگه !!!
بعضیا که کارهای آشپزخونه بلد نیستن، که سرشون تو قابلمه باشه"
واسه بعضی ها که این کارهاشون هدف دار است،اتفاقا باید جلوشون رو بگیرن تا مبادا دومتر اون ورتر،دوبله سوبله اعمال قانون بشن بدون پرداخت جریمه!!!!!!!
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲
با این طرح ها وضعیت حجاب درست نمیشه مسولی که در این زمینه باید کار کنه واقعا کیه؟وقتی کمیسیون فرهنگی مجلس ظرف مدت 4 سال 2 قانون تصویب کرده با پلیس کوهستان و این چیزا کار درست نمیشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به نظر من،تنها راه فعلی برای جلوگیری از این روند که میتونه نتیجه ای عالی در بر
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۴
این کارها فقط در ایران (که برادرا به زور این اسمو تحمل می کنند و بسیار راغب هستند نام ایران را به یک نام عربی تغییر بدهند) و افغانستان طالبانی
خدا گفته دینش اجباری نیست چه برسد به حجابش اما خود برادران صد البته بیشتر می فهمند.
با سانسور اینترنت، ماهواره و حجاب زوری با بهانه مبارزه با به اصطلاح با فساد دقیقاً به کجا می خواهید برسید؟
می خواهید سر مردم را با این کارها گرم کنید تا از گرانی و بدبختی نگویند؟
یک سوال برادران اگر این افراد باید بازداشت شوند و دیدن این افراد کراهت دارد چرا هنگام انتخابات به شعب اخذ رای می آودریشان و با آب و تاب نشانشان می دهید آن موقع امر به معروف و نهی از منکر تعطیل است یا مرخصی؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
برای اولین بار باهات موافقم!
____________________
احمدی دلاور در پاسخ به یکی از سوالات مجلس:

مگر من چه گفته‌ام. من حرف‌هاي روشني در اين زمينه دارم و به صورت خودماني انتقاداتي را مطرح مي‌كنم. چرا وقتي پاي فرهنگ به ميان مي آيد، ما مردم را متهم مي‌كنيم و زير سوال مي‌بريم. اين مردم محترم‌ترين مردم هستند و پاي‌بند به ارزش‌ها و اصولند.

بايد با آنها خوب برخورد كنيم. اينقدر سخت نگيريد، البته اگر به صورت سازمان يافته عده‌اي به دنبال تخريب ارزش‌ها باشند، تكليف‌شان روشن است. قوه قضاييه و مجموعه‌هاي اطلاعاتي وضعيت آنها را بررسي و حكم صادر مي‌كنند، اما بايد با توده‌هاي مردم با محبت رفتار كرد.

كار فرهنگي با بگير و ببند نمي‌شود، آيا اين سخن بد است، اينقدر به دخترها و پسرها گير سه پيچ ندهيم. اين‌ها فرزندان خودمان هستند"

(((اين‌كه در مناسبت‌هايي مانند 22 بهمن از همه تيپ آدم‌ها جلوي دوربين نمايش دهيم، اما وقتي اين مناسبت‌ها گذشت با همين افراد برخورد مي‌كنيم ، تناقض است.)))

كدام يك از ما گناه نكرده‌ايم،‌ گناه بد است، اما چه كسي با من و شما برخورد كرده است؟ اين درست نيست، چراكه اگر با من و شما برخورد نشود ، اين به ذهن متبادر مي‌شود كه "واعظان كاين جلوه در محراب و منبر مي‌كنند چون به خلوت مي‌روند آن كار ديگر مي‌كنند"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ss نفست حقه!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
SS باهات موافقم.
سعید
|
Canada
|
۰۲:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۷
اگر این برادران و خواهران جان برکف و رشید نیروی انتظامی مشغول انجام وظیفه دینی میهنی شون هستند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند چرا میترسید صورتهاشون پخش بشه که مردم بیشتر احترام بهشون بذارند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Canada
.
سعید جون،به نظرت دلیلی بر وجود ترس هست؟؟؟؟
IQ تو لااقل باید یه ذره ... بیشتر باشه،که این سئوال برات پیش نیاد"
توی اکثر تصاویری که صراط نشون داده،تصاویر رهگذران هم که مشکلی نداشتند،اما توی عکس افتادند،مات کرده"پس دلیل میشه که بگیم،میترسند؟؟؟
سعید
|
Canada
رهگذران شاید راضی نباشند عکشون منتشر بشه و موضوع اصلی عکس نیستند. مامورین نیروی انتظامی هم راضی نیستند؟ مشکل کجاست شما که آی کیو بالایی دارید؟
ناشناس
|
Canada
چراشو من میگم چون تمامشان خانوادهاشون این شکلی هستند چند تا شون خود م میشناسم که از این هم بد تر هستند
سعید
|
Canada
خانواده کی ها؟
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۷
عجب جایی ! آخر جاست برای گیر افتادن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۴
بيچاره مردم كه هيچ جا آرامش و آسايش و امنيت و آزادي ندارند. نه در حريم خصوصي خودشان و نه در اماكن عمومي.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آرامش وآسایش شما با برهنگی حاصل میشود؟؟؟؟؟

مطمئن هستی،امنیت ات با این جور حرکات بیشتر به خطر نمیفته؟؟؟

آزادی تا چه حد میخوای؟؟؟تکلیف قانون این وسط چیه؟؟؟

بقیه مردم از این نوع آزادی تو،به بند کشیده نمیشوند؟؟؟
اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت از آزادی و آسایش چیزه دیگه ؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت ول شدن توی خیابونه این اسمش آزادی نیست بی بند و باریه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۴
منم میخواهم داوطلبانه برم ارشاد کنم
یعنی میشه؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
باید خصوصیات و شرایط روحی و روانی خاصی داشته باشی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
نگو ریا میشه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲۵
ما واسه این انقلاب خون دادیم .. تا اسلام حاکم بشه ... از نیروی انتظامی تشکر لازم را داریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم واسه این انقلاب خون دادیم تا اسلام حاکم بشه. اما آیا اختلاس 3000 میلیاردی با نفس اسلام سازگار است. آقا محمد اصل را ول کردی به فرع چسبیدی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس فکر نمیکنم شما خون واسه این انقلاب داده باشی . البته شاید خینی شده باشی اونم وقتی داشتی ریشاتو میتراشیدی تا بیایی تو خیابون و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد حیف این اسم که رو شما گذاشتن وقتی نمی تونی جواب یه مخالف رو بدون توهین و تمسخر بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲۷
دستشون درد نکنه ! خدا خیرشون بده !
بابا خسته شدیم به قرآن ...
چه وضعیه آخه ؟
کم مونده با ... بیرون بیان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته شده از چشم های خودت که دنبال اینجور چیزهاست عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته از مظاهر فساد و فحشا در جامعه. چه اقتصادی و چه اخلاقی!
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
دم نیروی انتظامی گرم .
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
نیروی انتظامی حمایتت میکنیم . بارک الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی از بس چشمات هی می گرده اینور اونور خسته شدی؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۴
.
شعری از زبان ....:

شبا که ما بیداریم*آقا پلیسه بیداره!!!
بخاطر همین هم*مزاحم کسب و کاره !!!

آقا پلیسه دنبال ارشاد و گشته*همش به ما میگه: اینکارو نکن،زشته!!!

ما توی جمع همدیگه،حس خوشی میداریم*اما پلیس جونم میگه: مگه ما میذاریم!!!

کیه که به فکر ما باشه*دوست ندارم که گونی تنم باشه !!!

حالا که آنتالیا واسه ما،میدون ونکه*ما هم میریم توچال و دربند و درکه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالي بود پسر
معركه اي
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا قشنگ بود دمت گرم
یکی مثل تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱۸
این نورا هم شده نخود آش. چیزی نیست که توش نظری نداشته باشه مثل خاله زنکها
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم باید از شما اجازه بگیرند برای نظر دادن؟
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا نگو بلا بگو ! مگه نمیدونی امثال نورا آبشخورشون کجاست ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی خودش آبشخور داره بیقه رو هم آبشخور دار میدونه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ساسی جون تو علاوه بر اینکه آبشخورت معلومه آخورت هم معلومه!!!
مش ممدلي (آلن دلون سابق)
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۲
من تمام مشكلات را در كوتاهي دولت مي دانم!!!!!!!!!!!! حالا بگو چرا ؟؟؟ نه جان من بگو چرا؟؟؟؟؟
آها !! ببين دولت بايد اعلام كند :
(( قابل توجه عزيزان برادر خانم هاي بدحجاب و شل حجاب و بي حجاب .... با توجه به پايان رسيدن موسم انتخابات و عدم نياز به حمايت بيدريغ اين عزيزان و خاموش بودن دوربين هاي خبر رساني بهتر تا انتخابات بعدي همه خودشون را جمع و جور كنند تا خدا چه بخواهد و انتخابات بعدي فرجي شود و آب باريكه ي آزادي و نسيمك آزادي وزيدن گيرد ..... انشااله))
ادریس
|
Germany
پیشنهاد میشود دولت خدمتگزار برای مش ممدلی و دار و دسته اش کاباره های لاله زار رو احیا کنه!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱۵
خداكنه جوونا بفهمن بدحجابي چه بلايي سر جامعشون مياره
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
جوونا فهمیدن ..... شما هم مرعوب این چند تا نظر آبکی نباشید اینها چند نفری بیش نیستند که به نوعی احساس کرده اند قراره جلو عیاشی هاشون گرفته بشه .
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۴
خدا وکلیلی، کدوم از اینها بیحجاب بودن؟ طرف میخواد بره کوه باید لباس راحت تنش باشه که از اون بالا پرت نشه پائین. شما را بخدا اینقدر مردم را اذیت نکنید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آریا جان مسئله اینها تحقیر و تو سر زدن آدم هایی که باهاش جور نیستن هست اسلام و حجاب و اینها بهانه است. میخوان طرف زیر سئوال باشه و تحقیر شده که خدای نکرده برای مسائل سیاسی و اقتصادی و اینها بهشون گیر نده و هر وقت انتقاد و مشکلی علیه حکومت کرد سریع بخاطر همین چیز تحقیرش کنند و صداش رو خفه کنند.
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
آریا جون چقدر خوب میشد اصلا برا اینکه این آبجی هاتون راحت تر باشن یه کم دیگه لباس هاشونا سبک تر میکردند که یه بار خدای نکرده خدای نکرده سر نخورن از کوه بیفتند پایین .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چشمهات کنترل کن از کوه نیفتی
لابد اینجا بودی همیشه در سقوط بودی
بیخود نیست میرید برزیل زیر آبی میرید
سارا
|
Germany
|
۱۷:۰۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۴
اه از دسه اين حجاب اجباري دق مرگ شديم بابا بسه ديگه.....
اراکی
|
Germany
سارا خانوم شما که بلتی چه جوری عقده هاتو خالی کنی که دق مرگ نشی . پس چرا اینقدر ناراحتی ؟
سعید
|
Germany
بخاطر عقده های بعضی هاست که زنها باید تو گونی برند.
سارا
|
Germany
|
۱۷:۰۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳
كلا ايراني جماعت ب هر كي حقيقت رو ميگه گير ميدن.نورا ايول....
نورا
|
Germany
ممنونم گلم.
یونس
|
Germany
جالبه تو این سایتها آدمای اونجوری خیلی خوب همدیگه رو پیدا و ساپورت میکنن و باید به اونا بگیم کور خوندید مگه تو خواب ببینیید که در این کشور دیگه اجازه داده بشه کاباره و دانسینگ و از این جور مثلا آزا دی ها و ولنگاری هایی که شما دنبالشید و خوابش رو هر شب میبینید بوجود بیاد .
سوگولی
|
Germany
نورا جون ! مثل اینکه خیلی دوست داری محور و لیدر این آدما معرفی بشی . چه بی عقل !!!!!!!!!
نورا
|
Germany
جواب ابلهان خاموشیست!
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱۲
پوشش در عرصه جامعه يك امر شخصي نيست كه هر جور بخواهند رفتار كنند . در كشور اسلامي براي جلوگيري از مفسده هاي بد پوششي لازم است به آنهايي كه بي توجه به قانون اساسي و اسلام هستند تذكر داده شود تا ساير مردم دچار گناه نشوند . چطور در كشورهاي ديگر رعايت قانون حالا خوب يا بد وظيفه ي اجتماعي است و كسي به مراقبين آن اشكال نمي گيرد ولي در كشور ما معلوم نيست قانون براي چه كساني نوشته شده است .
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۹
۲
فقط میتونم بگم متاسفم! همین
اقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
واه چقده رمانتیک !!
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۰
آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟ شهداء رفتند تا این چیزها مثل قاچاق ، اختلاس ، دروغ ، کار شکنی و هزاران نقطه ..........................................................................................................................................................................بمانند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا معلوم که شما فرزند شهیدی ؟ هرکس میتونه خودشا فرزند شهید معرفی کنه . اینطور نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا شما مسئول چک کردن این هستی که کی فرزند کی هست؟ نکنه اینم بستگی به حال فعلی افرا داره؟؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کسی علیه اینها حرف بزنه سریع در فرزند شهید بودنش شک ایجاد میشه
غلام رضایم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۴
۴
بی حرمتی به ساحت قدسی فاطمه است
هرکس که زیر پا بگذارد حجاب را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳
آخه کجای دنیا به لباس پوشیدن آدما گیر میدن؟؟؟؟ کم مونده بیان تو خونه هامون بگن جلوی بابات یا داداشت لباس تنگ و بدن نما نپوش!!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
شما جماعت نق بزن تو خونه پیش بابا و داداشاتونم آره !
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتم میدونی چرند گفتی ناشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲
اگه مردید برید اون کرک فروش رو که سر هر کوچه ای به تعداد لازم وجود داره بگبرید.
اگه مردید برید اون سارقی رو که تو روز روشن دم کلانتری مردم رو خفت میکنه بگیرید.
اگه مردید برید اختلاص کننده ها رو بگیرید
اگه مردید.......
هر روزبخش حوادث هر نشریه رو بخونی حداقل دوتا تیتر قتل داره،ببین چندتاست که دوتاشو فقط تو روزنامه میخوانی.مشت نمونه خروار است.
حالا یکی مثل امین زنده به عشق میاد دم از امنیت میزنه. زززززرررررشششششکککک
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت اختلاص همون اختلاسه دیگه آره ؟ شما بهتره اول دستورزبانتونا یه کم درست کنی
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر سیروس، ! فکر کنم دفعه اولته با کیبرد کار میکنی، آقای با سواد س ص بغله همه تو تایپ سریع پیش میاد. نکنه شما یک ساعت دکمه ها رو نگاه میکنی تایپ میکنی؟
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا سارق اشتباه ننوشته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
۱
۸
بگیرید که دیر شروع کردید.
در همین نظر ها تا یه اسم دختر اومد ببین چه کار کردید.حالا فرض کنید الزام حجاب برداشته بشه!
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت ! درست زدی وسط خال. این جماعت هوچیگر و بیسواد منظورشون از آزادی و... فقط و فقط ولنگاری و هرزه گیه نه چیز دیگه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور خودتو رو به بقیه تعمیم نده کامران جان
دیدیم شما وقتی کسی بالاسرتون نیست چه جوری تو استخر برزیل زیرآبی میرید.
امیر.م
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور بدی نداشت که کامران منظورش جماعتی مثل شما بود mr سعید که زیر آبی رفتنشون رو به امثال کامران ها نسبت می دن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کامران و امیر
کافر همه را به کیش خود پندارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
۲
۳
من تازه به این سایت اومدم اما تو نظرات همه یک نظر برام خیلی جالبه حدود دو هفته ای میشه که کلیه کامنتها رو میخونم کامنتهای شخصی به نام سعید برام خیلی جالبه این فرد برای هر مطلب و عنوانی چه با ارتباط و چی بی ارتباط با اصل نظام علیه نظام و مسولان نظام سخن پراکنی میکنه حالا به راست و دروغش کار ندارم احساس میکنم از روی کینه ای کاملا شخصی این مخالفتها رو انجام میده و هیچ منطق و برهانی هم پشتش نیست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم چطور شما هر نابهنجاری و مشکلی که در جوامع غربی می بینید سریع به آمریکا و امپریالیسم و لیبرالیسم و نظام های سیاسی اون کشورها نسبت میدید عیب نیست.
هیچ یادم نرفته که بعد از درگیری طرفداران دوتا تیم فوتبال در انگلیس گزارشگر صدا وسیما شما اونو نشانه زوال و فروپاشی غرب دونست! حالا به خودتون رسید ناراحت شدی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز چرا برای خفه کردن اعتراض فورا انگ ضد انقلاب میچسبونی به این بابا؟ ایشون ممکنه خیلی هم با اسلام و نظام و انقلاب موافق باشه اما قطعه نباید با انحراف در مسیر انقلاب و انحراف در دین و استفاده ابزاری از مقدسات موافق باش. اتفاقا بسیجی واقعی یعنی همین که جلوی سیاستهای یک بام و دو هوا که عده ای در همه چیز از اختلاس تا منکرات آزاد باشند و عده ای ترسان از اینکه مبادا تار مو یا مانتوی انها توجه ماموران رو به خودش جلب کنه و منجر به دستگیریشون بشه....
بسیجی یعنی سنجش حق با حق یعنی سنجش حق با علی(ع) یعنی عدالت و طرفداری از قوانین یکسان برای همه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه کینه شخصی داشتن مشکلی داره؟ با این کارایی که اینا می کنن دیگه همه نسبت بهشون کینه شخصی پیدا می کنن!
علی سرافرازاردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
قران شرح وبیان هرچیز است.وبرکسانی که نمی اندیشندپلیدی را قرار می دهد.هیچ مردوزن مومنی را نرسد که چون خداورسولش به کاری حکم دهند اختیاری باشد.سخنان را گوش کنید وبهترین ان راانتخاب کنید.نگهبان ووکیل مردم نیستی.مامور به ابلاغی.(قران کریم)درخصوص حجاب خداوند متعال به زنان مومن می فرماید زینتهاتان را بپوشانید وبه مردان مومن می فرمایدچشمهاتان را بپوشانید واجازه نفرموده با بدحجابها وغیره برخورد فیزیکی شود.کارشناسان وظیفه معرفی حجاب هما ن طور که قران کریم بیان فرموده است باید معرفی شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
ادامه بدین مسئله حجاب داره با این کارا درست میشه !!! ادامه بدین ... دشمن جلوی چشم ماست نمی بینیم ... ادامه بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
از جا ما چه می خواهند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
والا بخدا اینا مشکلات جامعه ما نیستند . برید چیزهای دیگرو درست کنید
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
کارشون درسته