سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱

ارسال‌فیلم‌عروسی‌به‌شبکه‌های‌ماهواره‌ای

پلیس در بررسی چرایی پدیده ارسال فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای اعلام کرده با افرادی که مبادرت به ارسال عکس و فیلم‌ عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای کنند،‌ برخورد خواهد شد.
کد خبر : ۶۶۶۵۲
به گزارش صراط به نقل از قانون، چند سالی است که مدیران برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به برگزاری مسابقاتی همچون خوانندگی و رقص مشغول هستند و در این راستا با انتخاب یکی از کشورهای همسایه، امکان حضور هموطنان در مسابقات را نیز آسان‌تر کرده‌اند.
 
برخی از هموطنان نیز برای امتحان شانس خود و نشان دادن استعدادها و توانایی‌هایشان پا به این مسابقات می‌گذارند و در نهایت با رای بینندگان پیروز مسابقه مشخص می‌شود.
 
اخیرا یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نیز در برنامه‌ای با عنوان «شما هم دعوتید» از بینندگان خود خواسته تا در صورت تمایل در این برنامه شرکت و بینندگان این شبکه را در جریان جشن زندگی‌ خود قرار دهند تا آنها بتوانند اتفاقات شیرین و خاطره‌سازی که ممکن است در جریان یک جشن عروسی‌ رخ دهد را فیلم‌برداری و پخش کنند و در انتها 1000 یورو نیز به عنوان کادو از این شبکه در یافت کنند.

در این برنامه زوج جوان از نحوه آشنایی با یکدیگر،‌ مراسم خواستگاری،‌ خرید‌های عروسی و بعضا اتفاقات ناخوشایندی که برایشان رخ داده سخن گفته و بخش‌هایی از مراسم عروسی‌شان نیز پخش می‌شود.

سردار روزبهانی رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با ایسنا، از بررسی چرایی پدیده ارسال فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای ‌توسط پلیس خبر داده و گفته است با افرادی که مبادرت به ارسال عکس و فیلم‌ عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای کنند،‌ برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی ارسال عکس و فیلم مجالس عروسی را همکاری و فعالیت با شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرده و به خاطر اینکه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز لازم برای این کار اخذ نشده است، ارسال اینگونه عکس و فیلم‌ها را غیرقانونی و آن را موجب برخورد پلیس با این موضوع می‌داند.

این هشدار نیروی انتظامی در حالی است که چند سال گذشته تصاویری از مجالس عروسی بازیگران مشهور سینما و بازیکنان فوتبال بدون اجازه آنان منتشر شد و اعتراض‌هایی را در سطح جامعه به دنبال داشت تا جایی که نیروی انتظامی در عملیات‌های ضربتی برخی از آتلیه‌های عکاسی که بدون اجازه تصاویر و فیلم‌های مجالس شادی را منتشر می‌کردند پلمپ و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داد.
اما نکته‌‌ قابل توجه، رضایت صاحبان مجالس مورد اخیر برای انتشار این تصاویر و فیلم‌هاست. نکته‌ای که برای پلیس هم در برخورد با این پدیده موانعی ایجاد کرده است. چرا که برخی از حقوقدانان معتقدند رضایت صاحب تصاویر این عمل را از وصف مجرمانه خارج می‌کند و نمی‌توان با آن برخورد قضایی کرد.

پیمان حاج محمود عطار در این خصوص به قانون می‌گوید: «طبق قانون اساسی و ماده 2 قانون مجازات اسلامی، عمل و ترک عملی جرم است که در قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی برای آنها مجازات پیش‌بینی شده باشد. در قضیه همکاری و ارسال فیلم یا عکس از سوی افراد به شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خبری،‌چنانچه دارای جنبه امنیتی نظیر ارسال اطلاعات طبقه‌بندی‌شده مانند فیلم‌برداری یا عکس‌برداری از مراکز امنیتی و نظامی نباشد و یا اینکه صاحب عکس یا فیلم، اعتراضی نسبت به انتشار آن‌ها نداشته باشد، فاقد وصف کیفری و مجرمانه خواهد بود و مراجع انتظامی و قضایی نمی‌توانند بدون وجود ماده قانونی که دلالت بر جرم بودن این کار داشته باشد، اقدام به پیگرد افراد و تشکیل پرونده قضایی برای آنان کنند.»

برخی با توجه به بافت جامعه این کار را مغایر با ارزش و هنجارهای جامعه دانسته و نمی‌توانند برای خود این مسئله را حل کنند که چگونه عده‌ای اجازه انتشار فیلم عروسی خود را می‌دهند و بعضا آن‌ها را به بی‌غیرتی متهم می‌کنند. در مقابل افرادی که با این مضوع مشکلی ندارند، معتقدند که با پخش این تصاویر اتفاق خاصی نخواهد افتاد و بخشی از مراسم‌های شادی که در رسانه ملی با تنگ‌نظری پخش می‌شوند مجال پیدا می‌کنند تا بیننده پیدا کنند.

نظرات بینندگان
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳۰
۱۹
یعنی مردم اختیار فیلم عروسی خودشان را هم ندارند؟!!!

آقا شما که همه چیز رو ممنوع کرده اید، فیلمبرداری در حین عروسی را هم ممنوع کنید یا اصلاً عروسی را ممنوع کنید
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میگی اختیار
ما میگیم بی غیرتی

خاک تو سر اون احمق های بی ریشه و بی غبرتی که فیلمهاشون رو میفرستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خوش غیــــــــــــــرت !!!!!

ss جان ،یه نسخه از فیلم عروسیت رو واسه من پست میکنی؟؟؟؟؟
باید جالب باشه!!!
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
اول اینکه موضوع چیز دیگر است برادر، وقتی طرف خودش دوست دارد به شما چه ارتباطی دارد؟ شما خیلی مردی و خوش غیرت جلوی خودت و دیپلمات های خودتان را بگیرید.

راستی پخش مراسم ازدواج دانشجویی و ازدواج افراد تحت حمایت کمیته امداد پخش قیلم عروسی نیست.

در خارج مردم خیلی عادی در کلیسا عروسی برگزار می کنند، آسمان به زمین می آید؟

منظور شما چیز دیگری است اول ماهواره بعد کراوات و .... مهم سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم است. هر کس اختیاراتی شخصی دارد.
ساسی مانکن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جوووون میخای یه نسخه هم تو از عروسیت بده ما ببینم
خیلی دوست دارم ببینم کدوم بدبختی با متحجر عقب افتاده ای مث تو زندگی میکنه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
ساسی مانکن رو جدی نگیرید
تو باغ نیست
جیران
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مذهبیا تا آدم دهنشو وا می کنه میگن پس برو فلان کارم بکن، یا میگن پس تو خودت لابد اینطوری می خوای! این طرز حرف زدن واقعا لجن مال کردن بحثه! ممکنه کی خودش نخواد فیلم عروسیشو نامحرم ببینه و لی موافق برخورد کردن قهری با کسی که مثل اون فکر می کنه نباشه! دوستان زشت ترین کار اینه که کسی رو که نظر مخالف شما رو داره با به حاشیه کشوندن بحث تحقیر کنید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جیران جون اینا مذهبی نیستن مذهبی نمان!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره واقعا از همه مذهبی تر این نورا ست!! ssواقعا تفاوت بین ازدواج دانشجویی و فیلم عروسی شخصی رو نمیدونی؟
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
شما می دانید طرف در فیلم خود چه خواهد فرستاد؟

کاسه داغتر از آش می دانید چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ss عزیز بنده بسیار مشتاقم فیلم عروسیتان را ببینم
اگه ممکنه برام ارسال کنید
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ss عروسی دانشجوی و فیلمای خصوصی عروسی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید بعضی از خانمای که توی عروسین نخوان فیلمشون منتشر بشه حتی اگه صاحبان مراسم مشکلی نداشته باشن بعد چی
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ساسی مانکن
خوبه معنی تحجر را هم فهمیدیم
یعنی اگه زن کسی لخت جلوی نامحرمان بگرده در خالی که اون زنو از تحصیل و خیلی چیزای دیگه منع کنه ادم متمدن و باشعوریه ولی ادمای که می خوان اخلاقیاتو رعایت کنند و تمام تلاششونو می کنند که واسه همسراشون باشن و تمام سعیشونو می کنند که همسراشون به حقوق انسانی و الهیشون برسن چه مرد و چه زن فرقی نمی کنه ادمای متحجرن
نمیدونستم متمدن بودن یعنی اشاعه بی بندوباری و بی تعهدی امیدوار همسر شما که ادم روشنفکری هسنتد همنجوری که اخلاقیات براش مهم نیست انسانیت لااقل براش مهم باشه و به شما خیانت نکنه
ببخشید چون تجربه به من صابت کرده که اینجور ادما هیچ چیزی براشون مهم نیست
نمیدونستم ا
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نوری جان تجربه ثابت میکنه نه صابت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به این نوع فیلما می گن فیام خصوصی اسمش رو خودشه
اگه فرار باشه همه ببینن چه ضرورتی داره در یه مکان خاص باشه لطف کنید باین فضاهای ازاد مراسمو اجرا کنید تا همه فیض ببرن
اگه قرار به انتشارش باشه مثل اون ادمی می مونه که بره تو مکان باز و انظار عمومی اینکارو بکنه
مطمئن باشید اشاحه فحشاست
بیایم زست روشنفکری روی حقایق سرپوش نزاریم و خودمونو گول نزنیم
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم از معلم ادبیات
نورای عزیزم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۲۱
من با این موضوع موافقم. ای کاش در تلوزیون خودمون هم می شد یکمی شادی ایجاد کرد. دوستان عزیز در ناجا باید بدانند که این فرهنگ ایرانی است. نمی توان با آن جنگید. رقص، آواز، دخترهای زیبا همه جزو فرهنگ ایرانیان شده و نمیشه با زور حذفش کرد مگر با فرهنگ سازی.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عموووووووووووووووو
sadra
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا اوسسسسسسسسسسس......
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امید شما کی هستی که به خودت اجازه میدی همه رو به یک چشم ببینی!از کدوم دخترا صحبت می کنی؟چهار نفری که دوروبرتن یا اونای که هم فکرتن!!یعنی واقعا همه دخترای ایرانی اینجوری فکر میکنن؟!
می تونم بپرسم شما با کدوم مدرک به این کشف مهم رسیدید؟؟؟؟؟؟
م.ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۲۴
خدایی این برنامه های مسخره رو برای کجا دنیا بجز ایران تجویز می کنند .اونم فقط برای عادی ساختن بد حجابی و بی حجابی بین مردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۴
چه جالب
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۵
۶
باید جلوی اینگونه ناهنجاریهارو گرفت
ناشناس
|
United States of America
چطوری؟
ناشناس
|
United States of America
اینطوری اره داداش اینجورییییییییییییییی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۷
یه زمانی فیلم جشن فارغ التحصیلی چند دختر دانشجو تو شهر پخش شد . گفته شد که 3 نفر از این دخترها از شدت ناراحتی خودکشی کردند حالا خود مردم فیلم عروسیشون رو میدن بیرون
احتمالا چند وقت دیگه ........ هم فیلمش میاد . به این میگن آخرالزمان ؛ خدا آخر و عاقبت همه رو بخیر کنه
جیران
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت خودکشی اون دخترا تحسین برانگیزه؟ یا جامعه ای که اونها رو وادار به اون کار کرد جامعه خوب و با غیرتی محسوب میشد؟ که حالا به خاطر ایجاد تغییر در اون جامعه تاسف می خوری؟!!
می دونید مشکل ما اینه که هممون می خوایم همه مثل ما فکر کنن این قضیه هم مذهبی و غیر مذهبی نداره ولی تو مذهبیا یکم بیشتره، مشکل ما وقتی حل میشه که بپذیریم ممکنه یکی مثل ما فکر نکنه و در عین حال که به طرز فکرش احترام می ذاریم نظر خودمون و دلایلمون رو بگیم و این میشه امر به معروف درست و حسابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره عزیزم ظهور نزدیکه و آقا وقتی بیاد اولین کارش زدن تیشه کسانی که به اسم دین برای مردم نسخه پیچیدن و مردم از دین زده کردن . منتظر باش !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جیران جان کامنت هات منو یاد باران میندازه!
فاعل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱۴
الهم عجل لولیک الفرج .
اینها لابد دوس دارن بعضی جوونهای بیمار با دیدن فیلم عروسشون کارهای ناجور کنن!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از اسمت معلومه که تو هم جزو همون جوانانی هستی که میگی!!!
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر چنان بیماران عجیب و غریبی وجود دارند باید درمان بشن نه اینکه جلوی آزادی شخصی مردم را گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکان جان اگه واقعا مذکری خودت میدونی که درمان نداره با تحقیقاتی که انجام شده و راحت هم میتونی درستی یا نادرستی این حرفمو پیگیری کنی به این نتیجه رسیدن که کشش و میل به جنس مخالف بیشتر یه فعل و انفعال شیمیای توی مغزه و اگه فرد در معرض اینچنیزای باشه کنترل کردنش خیلی سخته برو در موردش تحقیق کن تا اینکه به همه برچسب بیماری بزنی فکر کردی چرا تو دین دیدن نامحرم نهی شده اگه به خدا اعتقاد داشته باشی پس فکر کردی غربیا هم مریضن که تو فیلماشون سعی می کنن برای فروش بیشتر از خانمای زیبا استفاده می کنند؟
تنها راش اخته کردنه!دوست داری همه رو اخته کنند!؟
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس، من کاری به غریزه ندارم. غریزه جای خود اما اگر کسی با دیدن فیلم عروسی اونم فیلمی که فقط عروس و داماد در اون حضور داشته باشن ... واقعاً بیماره و نیاز به درمان داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکان عزیز می تونم بپرسم غریزه جنسی از نظر شما یعنی چی؟که می گی کاری بهش نداری!
منظورت اینکه غریزه جنسی بین خانما فرق میزاره برای بعضی تحریک می شه و برای بعضی دیگه نه یا نه فکر می کنی کلید کنترل این غریزه دست ادمه!و هر موقع که بخواد می تونه خاموشش کنه و دیگه تحریک نشه!!!
اصلا چه دلیلی داره که فردی برای اون خانمی که شما می فرمایید تحریک نشه حتی اگه یک نفر باشه و کس دیگه ای هم تو فیلم نباشه!به نظر من شما معتقد هستید که غریزه جنسی مثل یک لامپ می مونه که هر موقع که فرد خواست می تونه کلیدشو بزنه و خاموشش کنه قبلا هم گفتم دوباره می گم تحریک شدن یک نفر تا حد زیادی دست خودش نیست و یک مسئله فیزیولوزیکی و فعل و انفعال شیمیایی مغزیه که تاثیرش بر افراد بر اساس اعتقادات و طرز تفکر هر فرد فرق می کنه برای بعضی ها زودتر و برای بعضی دیگه دیرتر.خیلی کمند کسانی که که در هر شرایطی بتونند خودشونو کنترل کنند اونم با منحرف کردن ذهن از اون موضوع امکانپذیره که کار خیلی سختیه اگه شما واقعا مرد باشید می فهمید که من چی می گم.
اصلا ممکنه بگی به این بیماری که می فرماید چی می گن؟اصلا راهه حلاجش چیه!و به کجا باید برای معالجش مراجعه کرد اینو می پرسم چون از نوشته هاتون به نظر میاد تحقیقات زیادی در این موضوع داشتید که باعث شده با این جسارت فتوا بدین و به بقیه برچسب بیمار بودنو بزنی
و اینم می خوام بدونم که این بیماری به قول شما فقط از نظر شما بیماریه و یا این نظر یک نظر بین المللی و علمیه؟!!!
هم شما میدونید و هم من که این فیلم باید چه ویزگیهای داشته باشه تا برای پخش و در نهایت جذب مخاطب موفق باشه تا از چنین شبکه های مورد قبول واقع بشه.واقعا به نظر شما در این فیلم فقط عروس و داماد حضور دارند ان هم با پوششی متعارف نه غیر معمول و تحریک کننده؟و در حال گزارش دادن و اطلاع رسانی در مورد مراسم ازدواجشان هستند مثل یک فیلم گزارشی و یا مصاحبه از دو نفر!!!
سوال من از شما اینه اگه اینجوریه چه تضمینی برای جذب مخاطب می شه داد؟!!!
یا اینکه این فیلم به قول مدیران شبکه برای ایحاد شادی" فیلم جشن عروسی" باشه!!!جشن عروسی
سوتفاهم نشه من هم با مردای که همه چیزو به چشم لذت می بینند مخالفم ولی فرق من با شما اینه که من مثل شما اونارو بیمار نمی بینم و انگشت اتهامو به سویشون دراز نمی کنم بلکه مشکلشون اینه که وقتی می بینن اینچیزا تحریکشون می کنه از همچین چیزای دوری نمی کنند و برای لذت بردن بیشتر حتی به اینکارشون ادامه هم میدن.همین.و تحریک شدن هم این نیست که همونجا از خود بی خود بشن همینکه بعد از دیدن اینچنین چیزای در تنهای و لحظاتی از شبانه روز با یاد کردن از انچیزای که دیدن لذت ببرند و خیالاتی را در ذهن بپرورانند و ان زن را در ذهن تصاحب کنند و با تخیلات.... لذت بیشتری ببرن در حالی که شما هم هیچی از حالاتشان نمی فهمید و نخواهید فهمید که در ذهنشان چه می گذرد و این افکار و خیالات زندگی شخصی و خانوادگیشان را به هم بریزد اگه مجرد باشن به یک شکل چون برای ارضا کردن خود به هر کاری دست بزنند و اگر نتوانند. برای رهایی از فشار جنسی دست به خودارضای دست بزنند و.... واگر متاهل باشن به یک شکل دیگر مثلا با مقایسه همسر خود با اون خانم و ...از همسر خود به مرور زده شود شاید به دلیل بالا رفتن سن یا چیزای از این قبیل و برای جایگزنی و رسیدن به چیزی که در ذهن دارد به هر کاری دست بزند به نظر شما چرا در دنیا چه غرب و چه هر جای دیگه برای فروش بیشتر حتی روی وسایلی که مختص مرداست از تصویر خانمای زیبا با اندامای شکیل و لباسهای تنگ و لختی استفاده می کنند حتی اگه به تنهای نباشند به همراه یک مرد در تصویر بر روی اینچنین لوازمی خودنمای می کنند؟لوازمی که هیچ ربطی بخ خانما نداره و فقط برای استفاده مرداست؟راستی چرا!!!!! غیر از اینکه به علت توجه مردان وتوقف و توجه به اون تصاویر فروش بیشتری دارند؟یعنی از غریزه جنسی برای فروش بیشتر کمک می گیرن از این موارد برای مثال زدن به وفور یافت می شه
حالا به نظر شما اون مردای که به واسطه اون تصاویر نظرشون به اون وسایل جلب می شه و اونارو می خرن واستفاده می کنند بیمار هستند؟یا اون کسای که با شناخت از این غریزه ازشون سواستفاده می کنند؟یا هردوی اینها هر کدوم به یک شکلی؟یا اینکه هیچکدوم هر کسی حق داره هرجور که می خواد زندگی کنه؟
کدومش؟؟؟
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی یادم رفت اسممو بزنم من نوری هستم همان ناشناس اشکان جان
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۴
کار جالب و پسندیده ای نیست و در کل خودم هرگز این کار رو نمیکنم ولی اگه کسی دوست داره این کارو بکنه به من و هیچکس دیگه ای دخل پیدا نمیکنه که بخواهیم غلط زیادی بکنیم و جلوشو بگیریم.. چهار دیواری اختیاری
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهار دیواری اختیاری!!!!!!
یعنی واقعا معنی چهار دیواریو نمی فهمی؟؟؟
چهار دیواری یعنی حریم خصوصی وقتی قرار همه ببینند خصوصی احساب نمی شه
خوب اگه فردا یه شبکه مستهجنی پیدا بشه و بخواد فیلمای خصوصی جنسی بین زنو مردو نمایش بده بازم می گید چهار دیواری و اختیاری؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۰
اقاجان اگه مردی ........ رو هم ضمیمه کن ملت فیضشو ببرن ها؟ بهتر نیست؟
بی غیرت که هستی پس کامل باش
ناشناس
|
United States of America
تو کی هستی که از طرف ملت حرف میزنی؟هان؟تو با این چیزا فیض میبری نه ملت
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۵
اون کسی که میگه ازادی و این حرفها
مثل کشتی رو شنیدید که ان شاالله
مرده میگه این جا برای منه میخوام سوراخش کنم به هیچ کسی هم ربطی نداره
باید دست اون مرد رو گرفت و نشوندش سر جاش
چون ازادی اون به قیمت از دست رفتن جون مسافرین کشتی است
پس ازادی و بی قیدی نباید مطلوب باشه
توی کشور های پیشرفته (البته فقط از لحاظ مادی) هم ازادی حساب کتاب داره
وقتی جامعه زیباست که افراد بدونند که در عین ازادی،ازادی اونها سلب امنیت (چه جانی مالی روانی و ....)دیگران نشه
وقتی یه سری عقب افتاده عقده ای با ازادیشون امنیت روانی جامعه و دیگران رو سلب میکنند باید باهاشون قهری برخورد بشه تا یاد بگیرند که ازادی بی قیدی نیست
مثل همون کاری که با مسافر کشتی میکنند
افتاد الان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شما و توضیح منطقی تون

برای اونایی که منفی دادن واقعا متاسفم
سعید
|
Canada
|
۰۴:۰۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
من فکر نمی کنم داستان به اینجا ختم بشه. چند وقت دیگه میگن کلاً برای فیلمبرداری از مجالس خصوصی هم باید مجوز بگیرید چون امکان داره فیلمش رو برای شبکه های خارجی بفرستید و ما باید با زمینه ارتکاب جرم مقابله کنیمو پیشگیری از جرائم!!! بکنیم و بعد به ما نشون بدهید. بعد هم لابد میگن کلاً باید برای مجالس شادی مجوز بگیرید. چند وقت بعدش میگن برای عروسی باید مجوز بگیرید و کلاً میشه همون کره شمالی به اصطلاح اسلامی!

من واقع نمی دونم مشکل شما از کجاست اگر کسی فیلم عروسیشو رو برای ماهواره بفرسته دو گروه ممکنه ضرر ببینند خانواده خودشو و مدعوین. خودشون که راضی بودند و مدعوین هم اگر ناراضی باشند میتونند شکایت بکنند (کما اینکه اینجا هم هست) و اونوقت میشه باهاشون برخورد کرد اما اینکه حکومت خودش دخالت بکنه و بقول شما غیرت مردم رو خفظ کنه آخر خنده است. شاید هم مشکل شما اینه که دلتون نمی خواهد مردم دنیا خصوصاً کشورهای عربی و مسلمان که بقول خودتان با حسرت به برقراری حکومت اسلامی در ایران نگاه می کنند اینها رو ببییند.
انتی سلفی
|
Canada
سعید جان فکر می کنم جنابعالی سلفی باشی درسته؟
ناشناس
|
Canada
یه سوال سعید گلم اگه یه موقع از تو ماهواره فیلمیو دیدی که زن و خواهر خودتم توش حضور داشتن چیکار می کنی فقط به صرف اینی که کسای دوست دارن فیلماشونو همه ببینند چون مال خودشونه
ناشناس
|
Canada
اگه یه خانم و اقای باشن که از هم جدا شده باشن و به هر دلیلی اقا فیلم عروسیو از بین نبرده و خانم هم خبر نداشته باشه باشه و برای خانم هم خیلی محرم و نامحرم مهم باشه و نخواد کسی اونو با اون وضیعت ببینه
اگه این فیلمو ارسال کنن به ماهواره بعدشم همه ببینند پیشنهاد شما چیه
ایا فقط با یک شکایت مسائلی که براش پیش میاد و.....قابل جبرانه
اینه معنی ازادی!!!!!!!
مجید سوزوکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
همه کسایی که فیلم عروسیشون رو میفرستند به اونور آب بی غیرتن بی برو برگرد. همونا اگه غیرت دارن که به اون وضع دچار نمیشن که فیلم عروسی ناموس خودشون رو عرضه کنند نام این عمل جز بی ناموسی چی میتونه باشه ؟؟؟؟؟
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
از ... هم میفرستنند؟؟؟؟؟
شلوغ کردین.
.............
دمشون چرب
واقعا باغیرتنند
.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
اونای که می گن اگه من باشم اینکارو نمی کنم اما رفتار هر کس به خودش مربوطه می خوام بگم
شما که اینکارو نمی کنی و مشکلی نداری بقیه اینکارو بکنند ایا اونقدر مرد هستی که اینجور فیلمارو هم نگاه نکنی یا فقط می خوای فیلمای تورو کسی نبینه و برای اینکه فیلمای خصوصی بقیه رو ببینی سرو دست می شکنی
به نظرم از کامتتای که دادی اینجور ادمی هستی
واقعا اینقدر مرد هستی فیلمای که بقیه ارسال می کنندو نبینی اگه نه پس واسه خودت می گی که مشت ادم بازیچه ناموسشونو جلوی دید ادمای مثل تو قرار بدن
هر انچه را که برای خودت دوست داری برای دیگران هم دوست بدار و هر انچه را که برای خودت نمی پسندی برای بقیه هم نپسند