سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳

گونه شناسی حامیان میر حسین+عکس

خواننده اي مبتذل كه تلاش داشت با حركات زننده خود به سبزها اميد دهد.
کد خبر : ۶۸۰۴۷
درست در چنین روزهایی در سال 1388 میرحسین موسوی و همفکرانش در جرزنی بزرگ اقدام به اعتراض نموده و دست به آشوب های خیابانی زدند. وقایع تلخی که مرور آن برای حافظه ی تاریخ بسیار مفیداست و بررسی نقش آفرینی افراد و گروه ها می تواند ما را در تشخیص حرکات بعدی دشمنان نظام و انقلاب راه راه نمایی نماید. حال در سومین سالگرد آن واقعه به بازخوانی حمایت کنندگان میرحسین موسوی در آن ایام می پردازیم.

به گزارش صراط به نقل از پایگاه 598، درست در چنین روزهایی در سال 1388 میرحسین موسوی و همفکرانش در جرزنی بزرگ اقدام به اعتراض نموده و دست به آشوب های خیابانی زدند. حال در سومین سالگرد آن واقعه به بازخوانی حمایت کنندگان میرحسین موسوی در آن ایام می پردازیم.


اكبر گنجي
وي هميشه در نظراتش تند روي كرده است چه زماني كه با چوب دختران بي حجاب را مي زد چه زماني كه در مانيفست خود اعلام جدايي كامل دين از سياست را نمود. گنجي كه در برگزاري كنفرانس ننگين برلين نقش داشت بعدها منكر وجود امام زمان شد و در سال88 از آشوبگران حمايت گسترده اي كرد.

گوگوش
خواننده معلوم الحال و فاسد لس آنجلسي كه علاوه بر حضور در بين سبزها با ترانه خواندن نيز از ضد انقلاب و اغتشاشات 88 پشتيباني كرده است.



لاله
خواننده اي مبتذل كه تلاش داشت با حركات زننده خود به سبزها اميد دهد.




فرشيد منافي
گوينده راديو كه در حمايت از اغتشاش گران از ايران رفت و در راديو فردا (زير نظر كنگره آمريكا) بخش سخيفي به نام "پس فردا" را راه اندازي كرد و با لودگي خود آرمان هاي نظام اسلامي را به سخره گرفت.




ساسي مانكن
خواننده بي بندو بار و رپ كه در حمايت از كروبي و حتاكان روز عاشورا شعر خوانده است.





بنيامين نتنياهو
نخست وزير رژيم اشغالگر صهيونيستي كه با صراحت اغتشاشگران را "سربازان خود در ايران" خواند.




شيخ حسينعلي منتظري
با اينكه ايشان از روحانيون و فقها بوده است اما خطاب هاي امام خميني به ايشان نشان مي دهد كه از نظر بينش سياسي و شناخت درست خط اسلام بسيار ضعيف بوده. عباراتي چون "شما ساده لوح هستيد" "بعد از من انقلاب را به ليبرال ها و منافقين مي دهيد" "نامه هاي شما ديكته ي منافقين است و..."




مدونا
خواننده راك كه از همسر خود به علت داشتن دين اسلام جدا شده و به عياشي، ابتذال و خوانندگي رو آورد. وي همچنين جزو بازيگران فاسد سينماي آمريكا به شمار مي رود.




شاهين نجفي (مرتد)
خواننده هتاك و سخيف پاپ كه با شروع اغتشاشات خياباني به حمايت از آنها پرداخت و برايشان شعر خواند. چند ماه نيز پيش در حركتي احمقانه در ترانه ي خود تلاش كرد تا به امام زمان (عج) و امام هادي عليه السلام توهين كند كه با واكنش مردم و مراجع روبرو شد و علما حكم ارتداد او را صادر كردند.



رضا ربع پلوي
نوه ي "رضا خان قلدر" و فرزند محمد رضا شاه (آخرين پادشاه فاسد ايران) كه سال هاست در روياي بازگشت به ايران و ايجاد سلطنت براي خود زندگي مي كند.


فاطمه معتمد آريا
بازيگري مبتذل كه قبلا عكس هاي او با محمد علي ابطهي و محمد خاتمي، حاشيه ساز شده بود. او در زمان اغتشاشات از ايران رفت و كشف حجاب كرد و با پوشيدن لباس سبز و حرف هاي سبك از فتنه گران حمايت كرده است.


داريوش
خواننده معلوم الحال لس آنجلسي كه سال هاست بر ضد انقلاب و آرمان هاي امام خميني (ره) ترانه مي خواند.





شهره آغداشلو
بازيگر و گوينده ي ضد انقلاب كه تا به حال در چنيدين فيلم ضذ ايراني و ضد اسلام بازي كرده است و با توهين به اسلام و روحانيت تلاش در جلب رضايت اربابان خود دارد.




باراك اوباما
رئيس جمهور آمريكا كه در دوران خود با تصويب بودجه، كارشكني سياسي و اقتصادي، تهاجم فرهنگي و غيره تلاش كرد تا به تشيع و انقلاب اسلامي ضربه بزند و از منافع يهوديان صهيونيست حفاظت كند




شكيرا
رقاص و خواننده ي معلوم الحال




سید محد خاتمی
رئیس جمهوری سال های 84 تا 76 جمهوری اسلامی ایران که در انتخابات دهم ریاست جمهوری از میرحسین موسوی حمایت نمود و ودر وقایع پس از انتخابات نیز به حمایت های خود ادامه داد.


عبدالمالک ریگی
شرور و قاچاقچی شرق کشور که در عملیات های تروریستی مختلف موجب شهادت بسیاری از هموطنان عزیزمان شد.وی در سال 1389 با حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباختگان جنایات تروریستی در محل زندان اوین به دار مجازات آویخته شد.



و همچنین شخصیت هایی چون یوسف صانعی، بیات زنجانی، محمد نوری زاد، مریم رجوی، عبدالکریم سروش، هیلاری کلینتون و ... در بین حامیان موسوی دیده می شوند.
نظرات بینندگان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۷۴
۶۷
همچین حرکت دینی همچین هوادارانی هم داره
حرف از دین زدن فقط برای گول زدن یه سری بچه مسلون ساده است(متاسفانه خاش خاشی نیستند ساده اند)
دین کجای این حرکته؟
اگه لازم باشن حاضرند برای جلب حمایت خارجی امام زمان رو هم زیر سوال ببرند
حواسم نبود این کار رو کردند
اگه لازم باشه حاضرند کشف حجاب کنند
حواسم نبود این کار رو کردند
ای بچه مسلمون به هوش باش که پل افراد بی اصل و نسب نشی که به هدفشون برسند
اونوقته که باس جواب خدا رو بدی که چرا به هوش نبودی
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید تو هم مواظب باش وسیله نشی و عشق به اسلام ازت ابزار درست نکنه برای بقیه !
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالب بود تیتر زده "گونه شناسی"= عکس ...
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
ما جنبش سبزیم و علمدار حسینیم
همه با میرحسینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اي ول عالي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب از کی تا حالا علمداران حسین خیمه اباعبداله را روز عاشورا به آتش می کشند
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره این سبزک ها در لجن و باتلاقی که درست کردند انقدر دست و پا نزنند چون بیشتر فرو میرن خدا رو شکر که مردم عزیز ما دارای بصیرت بالایی هستند و حقو از ناحق تشخیص میدن گرچه در فتنه 88 مرز بین حق و باطل به باریکی یک تار مو بود ولی الحمدالله ما مردم خوبی داریم که برای آنها بیشتر از همه اطاعت از رهبری عزیز و حفظ نظام اسلامی مهمه دشمنان اسلام تا دینمونو از ما نگیرند ما رو راحت نمیزارن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آریو تو یه چیز دیگه هم هستی که کشفش نکردی اونم اینه که خیلی ........... هم هستی !!
محمد
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۸۷
۴۳
همه اینا بد هستن فقط شمایین که خوبین!(ریگی و اون جفی بی پدر منظورم نیست اونا واقعا بدن)
همه ما در جریانیم
ناشناس
|
United States of America
نه داداش شما و نتانياهو و ربع پهلوي و... هم خوبين.
ناشناس
|
United States of America
شما هم خوبین آقا محمد
شما هم خوبین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۸۹
۸۳
به جز مورد آخری (مالک ریگی) که زائیده تفکر مرتجع خودتونه مابقی باعث افتخاره تا چشم هر چی عرب پرسته کور بشه.
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
اون روز كه اون حروم زاده ريگيو ميگم داشت با نوري زاده مصاحبه ميكرد يادتون رفته .بدبختا دارن بازيتون ميدن خدايا يه عقلي به اينا بده برگردن تور راه اين حماقت شماها آدمو ديوانه ميكنه همين ريگي كه خودشو چسبوند به شما سبزا بزرگترين دليل انحراف شماست حالا هي استدلال بياريد بگيد اين از ما نيست خدا داره هي براتون حجت مياره قبول نكنيد بدبخت ميشيدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما عرب پرست نيستيم كه چشممون كور بشه. تو هشت سال جنگ استخون هرچي عرب بي غيرت جنايتكار و بنده شيطان و وهابي و معتقد به اسلام آمريكايي و ... خورد كرديم و پوزه‌شون رو به خاك ماليديم. اما اگه امثال نتانياهو و نجفي و...باعث افتخاره توئه انشالله چشم هرچي نژاد پرست و شيطون پرست و شهوت پرست و ... هست كور بشه. خدا رو شكر هر كسي با افتخاراتش محشور ميشه.
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها واقعا یه چیزیتون میشها.زمانی می تونید بگید ریگی با سبزا بود که خود مهندس موسوی شخصا حمایتشو اونا از خودشو تایید میکردن
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به " ناشناس اول "

ریگی با صراحت تمام از جنبش سبز تشکر کرد و نوری زاده هم از اقدامات ریگی تشکر کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش خودت داری میگی اون خودشو میچسبونید به جنبش سبز یعنی موسوی هیچ وقت تاییدش نکرد تا ادعای تو درست باشه .
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
نتانیاهو و ریگی فقط برچسبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مشکلتون سیاسی نیست عزیزم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره ناشنانس عزیز، هیچ وقت تاییدش نکرد ولی ردشم نکرد.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جماعت متوهم ! عادتشه که ........... ماست مالی کنه !! اونا در اصل ابرو حیثتی دیگه ندارن اگه داشتن از این خود فروشای مفلوک دربدر حمایت نمی کردن در ضمن متوهم ناشناس ، از اونایی که عکسشون اون بالاست و تو عاشقشون هستی خوب ترینش همون ملعون ریگی بود که به درک واصل شد ، خوشبختانه نسل باقی مانده شون هم در حال انقراضه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۷۵
۵۲
فقط خدا به اسلام عزيز رحم كند
از دست شما اسلام نماها !
كاسه اي برداشتين و هركه دلتان ميخواست درونش ريختيدو ...
فقط مانده بود حضرات آقايان صانعي و زنجاني ... را كنار امثال پهلوي و نجفي ... قرار دهيد
باشد خدايي هست
اسلامي هست
آن دنيايي نيز هست
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد..نیازی.نیست..بذاریم.هستند...حق.یه.دونست..
الباقی.همه.باطلند....ازدم....هیچ.فرقی.بین.اون.دوستان...با.این.دوستان.نیست..
بلکه.یه.شباهت.خیلی.نزدیک.باهم.دارن.که.اونم
خیانته...
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اينا خودشون همگي همكاسه شدن و همه از دم كاسه ليس آمريكا و صهيونيسم شدن! تقصير صراط چيه اخوي!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به " ناشناس "

این رو همه می دونند که آقای صانعی و آقای بیات زنجانی از اغتشاشگران حمایت کردند.

لطفا حقیقت را تحریف نکنید.
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جان دستورات اسلام رو هر طوری میشه برداشت کرد.شما خودن اگه فکر کنی مثلا کسایی که تو خیابون اعتراض می کنند فرض بگیریم از سمت انگلیس و اسرائیل مامورند باهاشون چه میکنی؟معلومه.میگی این ها دشمن هستند و اسلام درباره ی دشمنان قوانین صریحی داره و اموال و زنان این دشمنان هم از آن مسلمانانه.
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰۱
۷۱
حمایت علامه منتظری و فرزند خلف حضرت امام حضرت آیت الله العظمی صانعی(دامت برکاته) مایه افتخار سبز هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چه فرزند خلفیه که به شخصی مثل رئیس جمهور تهمت ... میزنه؟؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اینو نگی چی بگی
امام گفت که برای دوری از اتش جهنم از سیاست دوری کن ولی نکرد
تمام دنیا بیان ازش تعریف کنند باز من جمله بالا رو میگم
برای دوری از اتش جهنم از سیاست دوری کن ولی نکرد
شما الان استاد رو رها کردید و شاگرد رو چسبیدید
میگم یه چیزتون میشه میگید نه
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
سبزک از راه دور میخوامت ! عجب جنبش جیگری درست کردی
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
دامت.برکاته...فقط.مال.امام.خامنه.ایه....
به.این.دوستان.این.چیزا.نمیچسبه....
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان آیا در اسلام اصل بر برائت نیست؟؟؟
وقتی دفتر معظم له داره اطلاعیه میده که منظور ما آقای احمدی نژاد نیست و حضرت آقا صرفا یک داستان تاریخی رو نقل کردند چرا شما اصرار دارید این نسبت زشت رو به آقای احمدی نژاد بچسبونید؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون آقا باید جلوی دهان مبارک را می گرفت و از این گزافه گویی ها نمی کرد تا بعدآ بخواهد ماست مالی اش کند! وای به حال دنباله روهای چنین مرجع تقلیدی که بی بی سی برایش آگهی تبلیغاتی می رود!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مثلا طلبه سبز یا نفهمی یا خودت و به نفهمی زدی اگه فیلم جسارت شیخ صانعی رو دیده باشی خیلی واضح داره به شخص رییس جمهور نسبت ناروا رو میده که جای هیچ انکاری نمیمونه ضمنا چی شد که علامه منتظری !!!!!! توسط شخص امام ساده لوح خوانده شد ؟ آخه ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان سبز! حرف نميزدي نميگفتن لالي!
البته بايد به كسي كه اون ليست رو تهيه كرده بايد تذكر داد كه طالبان و وهابيون رو از قلم انداختي! يكيش اين!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب تمام دوستان مخصوصا استاد مریم خانم باید بگم که شما 4تا جوجه از تخم در اومده اجازه توهین به هر کسیو به خودتون میدید بعد از انتقاد ایشون ناراحتید .واقعا فاتحه ی فرهنگو ادبو احترامو باید تو این کشور خوند
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیات این یزید که مشخصه اصلا یزیدیه اصیله رو دقت کردید؟لمپنی تا چه حد.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک رشتی تو به نسبت ناروا یی که حد برش جاری میشه به یک مسلمان اون هم ریسس جمهور یه مملکت شیعه اسلامی میگی انتقاد !!!!!!!یه کم چشماتو باز کن بهتر دور وبرتو ببین با چشم بسته نمیشه حرف بی اساس زد و حرفهایی که چهارتا ضد انقلاب بی دین میزنند قرقره نکن
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مثلا تو که یه سال پیش از تخم در اومدی خیلی بافرهنگی؟
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه شما مراسم عمامه گذاریتون توسط علامه اوباما صورت نگرفته احتمالا
بد جوری تو مایه های جفنگیات اونا حرف میزنی
خدا همه رو هدایت کنه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گوشه ای از ادبیات یک خواهر ارزشی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب و فرهنگ این رشتیه منو کشته ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
×شیطان سبز×
شما یا امامو قبول داری یا منتظریو!
اجتماع نقیضین محاله بی منطق!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقت کنید فرموده اند :
شاگرد خلف " امام خمینی " و علامه منتظری . . . عزیزم جمع نقیضین محاله . . . چون منتظری رو خود امام رسواش کرد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۰
۳۰
جل الخالق ! چه به همدیگه میان !
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
بشار اسد هم به شما میاد.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۰
۲۹
خیلی تند داری میریا داداش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا خيلي كنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۲
۳۱
به این میگن جذب حداکثری
جنسشون جوره
فقط حضور رسمی خود شیطان رو کم دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس شما هم تشریف بیارین که جمعمون جمع شه!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیطون امثال شما و صراط نیوز هستند که اسلام را نردبان رسیدن به مطامع دنیوی نموده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۶
۳۱
شما با نحوه نقد مخالف خود شخصیت خود را بیان می نمایید. من یک جانباز 50 درصد و حامی میرحسین هستم و حداقل صدها هزار نفر از متدینین را در سطح کشور می شناسم که یه میرحسین عشق می ورزند. انصاف و تقوا را فراموش نکنید که فردای قیامت همه در برابر پروردگار مسئولیم و پاسخگو و دو روز این دنیا ارزش این بی تقوایی ها را ندارد.
همون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش بنده هم جانباز 55 درصد و دشمن چیز هستم و به جز خودم که آخر تدین می باشم میلیون ها نفر دیگر را به نام و نام خانوادگی می شناسم که دشمن چیز هستند خودم هم خیلی متدین امن می گی نه نیگا کن = بسم الله الرحمن الرحیم-----کل قرآن------والضالین=======> دیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش منم یه مرجع بزرگوار تقلیدم و حافظ کل قرانم منم با میر حسین جونم !!!!موافقم داداش فهمیدی !!!!!!!!!!!!!! ضمنا من جانباز 99در صد هستم
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ميگن زبير هم واسه دفاع از حضرت زهرا سلام الله عليها صورتش به خاك ماليده شد و جانباز شد...
اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا ...
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خجالت نمی کشید یک جانباز رو مسخره می کنید؟اصلا شما بنده ی پول و زورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بر پدر مادر دروغگو لعنت×!
وگرنه اونیکه دین داشته باشه که...
الحق رذلین!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
برای کسایی که دم از دین میزنن مثل میرحسین و تو حرفاشون دم از قانون میزنن مثل میرحسین و مثل خیلی از طرفدارای به قول خودشون مذهبی میرحسین(من به بی مذهباشون یا لامذهباشون کاری ندارم)
وقتی حاضر نیستین پای حرفهای خودتون بایستید آقای میرحسین نمیدونم چرا یه مشت آدم ساده لوح ازت طرفداری میکنند
خودش رو نخست وزیر امام میدونه!!!! خوب که چی!؟اگه منظورت از امام ولی فقیه زمانته خوب حکم ولی که فرق نمیکنه! مگه فرق میکنه آقای میرحسین!!؟ مگه ولی فقیهت تورو به پیگیری قانونی خواسته ات امر نکرد؟همون قانونی که اون همه ازش دم زدی!!!
راستی یادت رفته که امام در باره ولایت فقیه چی میگفت:
اختیارات ولی فقیه همان اختیارات رسول الله است؛ همان اختیارات امیرالمؤمنین است. تو این حرفهای امام را را یادت رفته یا اینکه اصلاً به گوشت نخورده!!!؟ مگه میشود کسی که این همه پوز نخست وزیر امام بودنش گوش فلک را کر کرده بود عصاره ی جان امام را نشنیده باشد!!!؟آیا کسی که اختیاراتش همان اختیارات رسول الله است، همان اختیارات حضرت امیر هست میشود امرش اتمر رسول الله و حضرت امیر نباشد!!!!!!!!!!؟ با تو هستم میرحسین که دم از دین و ولایت و قانون میزنی!!!
چرا هیچ وقت نگفتی که تعریف تو از ولی فقیه چیست؟چرا هیچ وقت تو و امثال تو و خاتمی و هاشمی و بقیه تون که دارید نون ولایت را می خورید نمیگید تعریف شما از ولایت چیست!!!؟
چرا فکر میکنید باز هم میشود علی را پای میز حکمیت نشاند!!؟ چرا فکر میکنید باز می توانید قرآن بر سر نیزه کنید و این بار نه بجای "لا حکم الا لله" که "امام حسین" را در گلوهای نحستان فریاد زنید و با اسم امام سر فرندش را ببرید و اون وقت همان طور که همه دیدن حتی همین مذهبی هایی که هنوز طرفدارتان هستند روز عاشورا بر خون حسین هلهله و پایکوبی کردین و شما میرحسن حمایت کردی!!!؟اف بر همه ی اونهایی که اهانتهای عاشورای 88 را دیدن و از هکتاکین حمایت کردن! از آیت الله تا نخست وزیر امامش تا سید عمامه به سرش تا مذهبیهاشان ... اف بر همتان.
راستی کسایی که ادعای مذهبیتون میشه و فکر میکنید چون مذهبی هستید برحقید، یک سؤآل:
کی امام حسین رو کشت؟ غیر از مذهبی های خشک مغز و ترسوی کوفه؟غیر از نماز شب خونهای کوفه؟غیر از فرمانده یکی از جناحین سپاه امیرالمؤمنین در جنگ صفین؟
پس هیچ کس به مذهبی بودنش، به جانباز بودنش، به نخست وزیر امام بودنش، به آیت الله بودنش، به انقلابی بودنش، به ... بودنش ننازد؛ ملاک یک چیز است:
"ولایت پذیری" شما! و این همان چیزی است که سبب نفرت ما از میرحسین و خاتمی و... ساکتین فتنه است.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۸
۲۴
شما با نحوه نقد مخالف خود شخصیت خود را بیان می نمایید. من یک جانباز 50 درصد و حامی میرحسین هستم و حداقل صدها هزار نفر از متدینین را در سطح کشور می شناسم که یه میرحسین عشق می ورزند. انصاف و تقوا را فراموش نکنید که فردای قیامت همه در برابر پروردگار مسئولیم و پاسخگو و دو روز این دنیا ارزش این بی تقوایی ها را ندارد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
این ها اگه میدونستن انصاف چیه که وضعشون این نبود وقتی ریگی رو به سبز ها وصل میکنند خودت بخون تا آخر این ماجرا
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کجای هرم جنبشی
راس هرم اینهایی است که بالا نوشته
تو پایین هرمی و نقشی در تصمیم گیریهای بالایی ها نداری
مطمئنا امریکا تا از یک گروه یا حرکت مطمئن نشه که بر اساس منافع امریکا رفتار میکنه طرفداری نمیکنه
تو پایین هرمی فقط هم برای این خوبی که پل بشی تا این افراد به منافع پلیدشون برسند
صد البته که شک دارم جانباز باشی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجیدچرا مثل ماسون ها هی هرم هرم میکنی!!!؟؟؟
همون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ریگی خودش از سبز ها حمایت کرده و از اعمال اون ها خوشحال بوده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جون تو هم پایین هرمی و خودت خبر نداری مگر اینکه بخوای ادعا کنی راس هرمی .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال رو جواب بدید
امریکا چرا همزمان از ریگی و حرکت سبز حمایت میکرد؟
چطور میشه تصور کرد امریکا از حرکتی حمایت کنه که به دنبال بازگشت به ارمان امام است؟
چگونه میشه تصور کرد که رسانه هایی که هر روز پنبه اسلام رو میزنند از یک حرکت دینی حمایت رسانه ای بکنند؟
میتونید با پاسخ دادن به این سوال ها من گرفتار در ضلالت رو به روشنایی راهنمایی کنید
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شمرهم.جانباز.جنگ.صفین.بود....ولی.قاتل.امام.حسین.شد..
چه.بسیار.محمد.دیدگان.که.حسین.کش.شدن...
چه.بسیار.خمینی.دیده.ها.که.میخواستن.خامنه.ای.کش.بشن.که
ملت.پابرهنه.ی.سیلی.خورده.زد.تودهنشون...و.صد.البته
تو.دهنتون...
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگوار حیف از اون 50 درصد جونت که رفت تا حالا بخوای با شمر قیاس بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکن آقای دل .
موسوی شمر نیست بلکه حر ریاحی است ! افتاد !؟
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
جوا شما کجای هرمی؟ میشه بگی چی میسشه که روسیه وچین از یه کشور حمایت میکنن؟!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۵۳
۲۵
يعني خوشم مياد برنامه مزخرف بيست و سي و كامران نجف زاده منابع و لفظ صحبتشون همه از كيهان كپي شده بود و حالا سايت شما هم تريبون مجازي كيهان شده
يعني حال بهم زن تر از اين نميشه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اره میشه
این که فکر کنی که امریکا و انگلیس واسه خوشگلی ایرانیها رسانه هاشون رو در اختیار این حرکت قرار دادند و اصلا و تاکیدا اصلا قصدی ندارند جز ازادی ملت شهید پرور ایران و بازگشت به ارمان امام که الان مظلومه
دیدی از اون حال بهم زن هم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید زمان شاه چرا بی بی سی اخبار انقلاب را با آب و تاب نقل میکرد ؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
این جوک ها رو برای این گفتند که قبح کارشون رو کم کنند
امام از سال 42 اسرائیل رو میکوبید
شما بگو چرا باید رسانه های انگلیس بیاد امام رو ساپورت کنه که دولتی که زمامش دست خودشونه از ساقط بشه و نظامی سر کار بیاد که رهبرش از اول ضد اسرائیلیه اون هم یک نظام دینی شیعی
امام سالهای تبعید کتاب ولایت فقیه رو نوشته بود
ایا رسانه های بیگانه امام رو ساپورت میکردند که دولت سلطنتی دوست از بین بره و نظام دینی بر اساس ولایت فقیه بیاد سر کار؟
تو باروت میشه انگلیس انقده احمق باشه
عزیزم این دروغ رو بهت گفتند که قبح این عمل رو از بین ببرند
سوال: انگلیس چه نفعی از ساپورت رسانه ای امام میبرد؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ناشناس"

امام خمینی از سالهای 1341 و 1342 مبارزه با رژیم محمدرضا شاه رو آغاز کرد ، ولی BBC فقط در بهمن سال 1357 که محمدرضاشاه از کشور گریخته و حکومتش در حال سقوط بود ، به پخش اخبار انقلاب ایران دست زد ، آن هم با هدف از دست ندادن اعتبارش در نزد مخاطبان.

ضمنا جناب "ناشناس" BBC هیچ وقت طرفدار امام نبود. لطفا تاریخ را تحریف نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید حکومت ایران در کنار همه دشمنیهای علنی و غیر علنی طرفین دو خاصیت عمده داره برای غرب .
1- تبدیل ایران به لولو سر خرمن برای کشورهای منطق برای فروش بیشتر سلاح و نوجیح حضور نظامی غرب در منطقه که این یکی زمان شاه هم بود .
2- تبدیل ایران به دشمن اعراب به جای اسراییل که این یکو به خوبی میتونی تو مواضع کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس ببینی .
در ضمن ایران به غیر از شعارهای ظاهری تا به حال هیچگونه تحرک نظامی علنی علیه اسراییل انجام نداره پس خطرناک نیست .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر
اگه ایران به نظام سابق بود نفتمون میرفت هیچ کشور مخالفی نبود هر ساله به ایران سلاح میفروخت و به لحاظ سیاسی هم نه حزب الله بود نه حماس و نه سوریه بیشتر سود میبرد یا الان که این همه به گفته خودشون یاغی تو منطقه است

الان ماکت سپاه (حزب الله) به نیابت از ایران با اسرائیل جنگید
33 روز مجهز ترین ارتش خاور میانه نتونست یه عده شیر بجه شیعی رو از بین ببره با خفت برگشت به مرز های خودش
ماهواره های نظامی امریکا 24 ساعت روی لبنان زوم کرده بودند تا هر موقع که موشکی به سمت اسرائیل شلیک میشه گرای اون رو به اسرائیلیها بدند تا اونجا رو شخم بزنه
به نظرت چه کشوری از حزب الله در مقابله با اسرائیل حمایت میکنه؟
وقتی که نصرالله برای اثبات مشارکت موساد برای ترور حریری یه فیلم از پراواز پهباد های اسرائیلی در لبنان رو نشون داد نپرسیدی این تکنولوژی رو از کجا به دست اورده؟
حزب الله چاقوی ایران زیر گلوی اسرائیل است و به خاطر همینه که حمایت از حزب الله از سیاست های اصولی ایران باید باشه تاکیدا باید باشه
(کسانی که میگن ما فقیر داریم چرا کمک به دیگران لطفا پاسخ دکتر عباسی رو در این باره سرچ کنند فکر کنم قانع بشید. توی سرچ گوگل بنویسید پاسخ دکتر عباسی به سوال چرا باید به فلسطین کمک کنیم)
اگه ایران نبود حزب الله نبود
ایران داره با اسرائیل میجنگه البته نه بغل مرز خودمون که تو مجبور بشی بری پناهگاه قایم شی داره کیلومترها اونور تر بغل مرز اسرائیل با اون میجنگه
شما جواب سوال منو ندادی

چگونه امثال بی بی سی راضی بودند که در ایران نظام دوست اسرائیل ساقط بشه نظام دشمن اسرائیل بیاد بر سر قدرت؟
جواب شما میتونه من رو از گمراهی که در اون قرار دارم نجات بده
تو رو خدا جو
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز
چرا 8 سال جنگ به ایران تحمیل شد؟
خب وقتی ما این همه برای امریکا سود مند هستیم چرا میخواستند که ما نباشیم
چرا 30 ساله ایران تحریمه
اگه ایران قدرتمند بشه که اعراب بیشتر میترسند و بیشتر سلاح میخرند
یعنی امریکا به ضرر خودش کار میکنه؟!!!!!!!!
نفع امریکا از ساقط کردن نظام دینی به اندازه 1000 برابر فروش سلاح به اعرابه
ایران یعنی این تفکر که میشه به امریکا رابطه نداشت ولی به انرژی هسته ای سلول های بنیادی و فضا رسید
ایران نماد همچین کشوری است به خاطر همینه که ایران این همه تحریم میشه چون این تفکر برای امریکا خطرناکه
سوال :
چرا باید امریکا که هر روز علیه اسلام و مسلمانها جنایت میکنه از حرکت دینی مردم ایران برای بازگشت به ارمان های امام خمینی (طبق ادعای دو نفر سران این حرکت قبل از حصر)حمایت کنه؟
سوال:
اگر مبنا سود فروش سلاح به کشور های عربی است چرا ایران رو تحریم میکنه میتونه با لولو کردن ایران قدرتمند فروش سلاح خودش رو چند برابر بکنه
پاسخ شما میتونه این گره که در ذهن من است رو باز کنه
ممنون میشم اگه لطف کنید پاسخ بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید باز هم میگم ایران فقط حمایت مادی و معنوی از اسراییل کرده ضمن اینکه من طرفدار این حمایت هستم از لحاظ استراتزیک .
نفع آمریکا از جنگ هشت ساله این بود که دو کشور مسلمان شیعه که تبدیل به انبار مهمات شده بودند به جون هم بندازه تا در رشدشون تاخیر ایجاد کنه . خود امریکا میدونست ایران مدت زیادی بهش باج نمیده برای همین سیاستش در عقب نگه داشتن ایرانهو به همین علته که به جای ساقط کردن نظام ترجیح میده تضعیفش کنه . کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال حاضر ایران را دشمن شماره یک خود میدانند نه اسراییل و همین درستی تحلیل منو اثبات میکنه .اسراییل به حکومتی لازم داشت که دشمنی بقیه کشورهارو به خودش جذب کنه مثل آهنربا .
دلیل حمایت بی بی سی هم واضعه چون ایران که از قبل در دامن انگلیس بود به متحد آمریکا تبدیل شده بود و تبعا انگلیس گذشته را ترجیح میداد .
در ضمن خطاب آرمان باید بگم من نگفتم بی بی سی از امام حمایت کرده بلکه من معتقدم در زمینه اطلاع رسانی دیدگاهها و اخبار مربوط به امام و انقلاب کوتاهی نکرده منتها چون بی بی سی در حال حاضر اخبار هرکسی نظیر موسوی پخش میکنه شما ادعای حمایت بی بی سی از موسوی میکنید میشه نتیجه گرفت ادعای حمایت امام از بی بی سی با منطق شما سازگارتره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان یه نکته جدید دیدم به نظرم رسید شمارو که میگی حزب الله در اصل متعلق به ایرانه بگم و بپرسم به چه علت حزب الله لبنان مرگ ولیعهد عربستان تسلیت گفته در حالی که حمایت عربستان از آمریکا و اسراییل اظهر من الشمس است و از روز روشنتره .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو بخون سران حزب الله مثل سید عباس موسوی برای تشکیل حزب الله اول اومدن ایران خدمت امام خمینی
ایران در شکل گیری حزب الله نقش اساسی داشت و کمک میکنه به قدرت مند شدن حزب الله
و اما جنگ هشت ساله
هدف از جنگ فقط سرنگونی بود !!!!!!!!!!
حد اقل شاهد من گفته های صدام بود که گفت یک هفته دیگه در تهران هستیم
فکر نکنم برای تضیعف نظام دینی بیاد تهران برای ساقط کردن جنگ شد

اگه ایران به بمب اتمی برسه اعراب بیشتر میترسندو اسرائیل میشه دشمن شماره 2 و سلاح های خاص اتمی میگیرند و سود امریکا بیشتر میشه
چرا نمیخواد سودش زیاد بشه؟
شما میگی اگه فرصت کنه که نظام دینی رو ساقط کنه نمیکنه !!!!!!!!!!!11
ساقط کردن نظام یعنی خدا حافظ حزب الله خدا حافظ سوریه
حزب الله و سوریه نباشند قدرت اسرائیل افزوده میشه طوری که هیچ کشوری دیگه به قدرت اسرائیل نخواهد بود
ایا اسرائیل به امریکا همچین اجازه ای میده ؟

در مورد بی بی سی هم من نفهمیدم چی نوشتی
واضح بنویس
اما سوال:
چرا رسانه ای که انکار امام زمان رو تبلیغ میکنه نوشیدن شراب رو تجویز میکنه باید از حرکت دینی مردم ایران حمایت کنه؟
ساپورت رسانه ای رو تعریف کنیم
ایا از امام ساپورت رسانه ای میشد؟
یعنی با امام مصاحبه میشد یا این که فقط به این که در فلان شهر تظاهرات شده بسنده میکرد
ایا در رسانهشون دیدگاه امام رو هم ترویج میکردند؟
هرگز همچین کاری نمیکنند
ولی در باره امثال موسوی هر روز و هر ساعت ساپورت به معنی واقعی کلمه
از دعوت از همفکران تا خود همسر موسوی
برای چی ؟
برای ترویج حرکت سبز
که چی بشه؟
که یه روزی با پیروزی این حرکت امثال رجوی و پسر شاه مخلوع و گنجی بابت حمایت از موسوی سهم خودشون رو از غنیمتی که به دست اومده(دولت )داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان شما که ادعای نیت آمریکا برای ساقط کردن نظام ایران را میکنی از قضیه واتر گیت خبر داری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید ایران هم در جنگ ایران و عراق به صورت غیر مستقیم پشتیبانی میشد چون نیت این بود که این جنگ برنده ای نداشته باشد تا هر دو کشور مستهلک شوند . این قضیه به نفع کشورهای دیگر منطقه نظیر ترکیه و امارات تمام شد و وقتی ما درگیر جنگ بودیم اونها وضعیت خودشونو تو منطقه تثبیت کردند .
آمریکا نمیخواد مثل صدام فرانکشتاین جدیدی درست کنه و میخواد ایران به صورت کنترل شده باشه و این همون دلیلیه که تحریم میکنه و نه حمله نظامی و اگر هم حمله ای باشه مشابه حمله نیروهای متحد به عراق در زمان حمله عراق به کویت خواهد بود که در حالی که میتونستند همون موقع صدام ساقط کنند عقب کشیدند .
همین الان به اندازه کافی کشورهای عربی از ایران میترسند و دستیابی ایران به بمب اتم باعث میشه ایران از کنترل خارج بشه هرچند من معتقدم ایران را به عنوان کشور هسته ای هم میپذیرند در راستای منافع خودشان .
در مورد بی بی سی باید بگم چون دولتمردان ایران با بی بی سی مصاحبه نمیکنند به خودی خود باعث یکطرفه به نظر رسیدن اخبار میشود و مثلا سوالی که باید دولتمردان از منتقدین حکومت بپرسند خود مجری در وقت کمتر میپرسد و این اشتباه بزرگیه که فکر کنیم اگر سرمونو بکنیم زیر برف کسی مارو نمیبینه . افشاگری و مصاجبه با بی بی سی کاربردیتر است . معنای حمایت شما از جنبش سبز نمیدونم چون تا جایی که من میدونم خبرهای مربوط به جنبش یا راهپیمایی ها و بیانیه هارو میگن مثل زمان شاه ولی اگر کارشناس یا مهمانی نظری میده نظر شخصیشه و اگر میخواهیم بیطرفانه تر شود باید خودمون هم در میزگردها و گزارشها حضور پیدا کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس يعني چي كه نيت اين بود كه هر دو كشور مستهلك شوند؟! يعني عربها و غربيها و ساير حاميان عراق ميدونستن يه جنگ طولاني مدت قراره در بگيره و كشوري كه درگير آشوبهاي داخلي و ضعف شديد نظامي در اثر يك انقلابه ميتونه به خوبي در برابر عراق سالها ايستادگي كنه؟! يعني خرمشهر را خدا آزاد نكرد و معجزه نبود؟! يعني سرنوشت جنگ در تصور و پيشبيني حاميان متجاوز ميگنجيد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس يعني چي كه نيت اين بود كه هر دو كشور مستهلك شوند؟! يعني عربها و غربيها و ساير حاميان عراق ميدونستن يه جنگ طولاني مدت قراره در بگيره و كشوري كه درگير آشوبهاي داخلي و ضعف شديد نظامي در اثر يك انقلابه ميتونه به خوبي در برابر عراق سالها ايستادگي كنه؟! يعني خرمشهر را خدا آزاد نكرد و معجزه نبود؟! يعني سرنوشت جنگ در تصور و پيشبيني حاميان متجاوز ميگنجيد؟!
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۷
۲۱
ببینم جونتون بالا میاد بگید آیت الله منتظری؟ خیلی از آیت الله های فعلی از اون اصل کاریشون (از نظر شما البته) تا بقیه زمانی سر کلاس ایشون مینشستند حالا شد شیخ؟ حداقل حرمت معلمیشو حفظ کنید ایشون زمانی که بهترین موقعیت رو داشت حاظر نشد بخاطر قدرت و آینده ی مطبوع سیاسی سکوت کنه .. درود بر منتظری
دختر رشتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اگه حرمت سرشون میشد که با ریگی یکی نمی دونستن ایشونو
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رشتی جون سیب زمینی پیاز نیست که سوا کنی ..ریگی هم مثل چیز سبز بوده حالا مشکل کجاست ؟!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۲۱
فتنه ای بزرگتر از فتنه جمل
اما ان امت کجا و این امت کجا
راستی چرا اصلی ها نام نبردید از خدا بترسید یا ننویسید یا کامل بنویسید
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلیها....
اکبرشاه.قاجار...
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۵۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
یعنی همه اینها که گفتید براستی حمایت قاطع داشتند?
دختر رشتی
|
Kazakhstan
شما چرا سادهای دوست من.جالب اینه که شاهین نجفی تو همین شعر چرند اخرش به سبزا تیکه میندازه بعد شده حامی سبزا؟؟؟
فرشته
|
Kazakhstan
وقتی میگن برو یه کم مطالعه و تحقیق کن برای این میگن دختر رشتی مثل اینکه دسبند سبز و حمایتهاش و ندیدی
دختر رشتی
|
Kazakhstan
اخی یادم رفته بود که کشف گودال ماریانا روی تحقیقاتو بررسی شما بود.....راستی به غیر از مدرکت در مورد اینکه دسبند سبز دسش بود تو کدوم شعرش مستقیم از اصلاحات حمایت کرد؟حتما نام ببر.اگرم رو اون شعری که به گیلکی خونده گیر کردی مطمئن باش کلمه ای در مورد حمایت از مهندس موسوی به زبون نمیاره فقط تو شعرش برای مادرش دردو دل میکنه
ناشناس
|
Kazakhstan
رشتی جون به دست داشتن نماد یه جنبش یعنی حمایت مستقیم از آن نمیدونستی بدون ....نکنه اعتقاد داری اون دستبند سبز تبرکی و مال ضریح امام رضاست و نه جنبش سبز ؟!!!
دختر رشتی
|
Kazakhstan
ناشناس گفتم شعر.یکی از شعراشو نام ببر
دختر رشتی
|
Kazakhstan
فرشته و ناشناس 2نفریم نتونستید جواب منو بدید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۴۱
۲۰
"فاطمه معتمد اریا بازیگر مبتذل " حکم ابتذال این خانم رو کی داده ؟؟؟
نکنه شما قاضی شرع هم توی دم و دستگاه خبریتون دارید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از وقتی که رفت تو فرانسه جایزشو بگیره با یه مرد روبوسی کرد
به خدا فتو شاپ نیست فیلمشو میتونی تو اینترنت ببینی
همون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ابتذال حکم نمی خواد وقتی یک مسلمان زاده برهنگی پیشه کنه این یعنی ابتذال نکنه شما به برهنگی میگی فرهنگ والا و؟
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل.یکم.مرد.باشید.و.یه.اسم.برا.خودتون.بنویسید...
امیر ه
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مثلا تو خیلی مردی نوشتی آقای دل یارو؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امیر ه

یه کامنتی بگذار که ارزش خونده شدن داشته باشه.
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شجاعتتونم.مثل.ادبتونه....
من.الان.دوساله.با.همین.اسم.نظر.میدم.و.عوضش.نکردم....
اکا.بقیه.ی.دوستان...چند.بار.عوض.کردن...
درضمن...خیلی.مرد.نیستم...اونقدی.مردم.که.اسممو.مینویسم...
امیر ه
|
Iran (Islamic Republic of)
منم اونقدر مرد بودم ک آدرسمو تو یکی از خبرا دادم تا هرکی میخواد بیاد رو در رو بحث کنیم یا شاخ و شانه بکشیم.که البته از طرف دوستان بسیجی مخلص چند بار ب مرگ تهدید شدم اره داداش کامنتش هنوز تو خبر حمله به پایگاه بسیج هست.

ارمان شما به مغزت فشار نیار قدر زر زرگر شناسد...صراط خواهش میکنم چاپ بشه
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲۷
خدايا اينا چي ميخوان از دست ما آقا چرا نميريد از اين مملكت بزاريد به درد خودمون بميريم.ميخوايد خوش باشيد بريد خارج چرا وزنه شديد به دستو پاي ما نميزاريد ما پرواز كنيم خدا همتونو لعنت كنه كه پره پروازمونو شكستيدتا حالا بايد آقا ميومد همش تقصير شماست كه مانع ظهوريد شم انصار شيطانيد.اينو بدونيد تا آخرين لحظه عمر خاريم تو چشتون استخونيم تو گلوتون چوبيم لاي چرختون به خدا نميذاريم خواب راحت داشته باشيد نميذاريم از اين دنياي نكبتي لذت ببريد شير بچه هاي حيدر كرار مگه مرده باشن كه پاي اون رفيقاي خارجيتون به اين مملكت باز بشه .شبا اگه نون خشكم بخوريم به كوري چشم شماها اين مملكت بهترين جاي دنياس سيد علي عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا هم که بیاد اگه یه حرف خلاف منویات شما بزنه حکم ارتدادشو دادین، همچین مسلمونی هستین شماها!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این مممم ها از صفحه مونیتور هم رفته بیرون!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
دقیقا با نصفه جمله اخرت بد جوری موافقم
من عاشق ایرانم و از اینکه توو شهری زندگی میکنم که اقا تووش نفس میکشه به خودم میبالم
و امام خامنه ای رو از صمیم قلب دوس دارم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش جان ماریم تو آستینتون رو در ادامه ی توصیفاتت فراموش کردی بگی عزیز دل!!!
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشمه تو ام که شده حالتونو میگیریم حی ما میخایم مثل انسانهای متمدن با شما ها برخورد کنیم هی شما طالبان بودنتونه به رخه ما میکشید اخه بچه پرو ایران مال ایرانیهاست تو چی کاره هستی که برا ما ها نسخه میپیچی؟!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۱۲
با سلام - شاید بعضی از دوستان از این گزارش ناراحت بشن ولی باید گفت عین حقیقته و همه افراد ذکر شده از موسوی و کارهاش حمایت کردند و هر روز باخوشحالی حوادث تاسف بار داخل کشور رو رصد کرده و تا تونستند آتیش بیار معرکه شدندولی عناد و لجاج برخی دوستان نمیگذاشت خوشحالی دشمنان قسم خورده نظام و شهدا رو از اختلافات داخلی و تهمتهای بی اساس به کشور و نظام رو ببینند آری چنین بود ای برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۹
۱۶
خب زمان انقلاب هم خیلیها از امام حمایت کردند که هزار و یک ایراد و اشکال داشتند . اینکه دلیل نمیشه . در ضمن بیشتر این اشخاصی که شما گفتید خواستار تغییر حکومت بودند برخلاف موسوی که بر اصلاح شرایط تاکید داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون موقع ها بی بی سی یه رسانه ی آزاد بود، بعد از انقلاب یهویی شد بنگاه خبر پراکنی!!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ناشناس"

BBC همیشه یک بنگاه خبرپراکنی بوده و هست.

خط مشی امام خمینی و مقام معظم رهبری هم در خصوص BBC از روزهای اول انقلاب تا امروز همین بوده و هست.

" لطفا حقیقت را مخدوش نکنید "
فردی ازدهنار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲۳
برای همه متاسفم بخاطرحمایت ازایشان(موسوی)باتوجه به مواضع خطرناکش وهمچنین اسف برای ساکتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده نباش همه اینا دکونه برای نون خوردن. ساکتین مارقین ناکثین انحرافیون فتنه گرها رمال ها جن گیرها وابستگان و ووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۱۲
من رو از قلم انداختی . یه آدم ساده با چند کلاس سواد یه ذره فهم و اندکی ایمان به خدا که از امید به سپری شدن این روز ها و روسیاه شدن امثال شما هنوز ، یه چیزهایی مونده برام . نه ترس از مردن دارم و نه ترس از تهمت . دعا کنید همیشه سواره بمونید چون اگه ورق برگرده و مردم حقیقت رو ببینند که میبینند اون روزی میرسه که مولا علی در موردش فرمود : روز انتقام مظلوم بسیار سختر از روز ظلم ظالمه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودت اعتراف کردی ساده ای ..تا همیشه آدمهای ساده هستن مظلوم هم وجود خواهد داشت ..
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۱۲
بزودی تحریریه صراط منفجر خواهد شد از الان بفکر نوشتن وصیت نامه هایتان باشید و از دوستان و آشنایتان هم حلالیت بطلبیت و عبادات عقب افتاده تان را هم بجای بیاورید که زمان مرگ شما فرا رسیده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من با صراط و طرز فکرش مخالفم ولی هیچ گاه مخالفم را تهدید نمی کنم و آزادی بیان را برای مخالفم می خواهم چرا که دیکتاتوری از نفی مخالف آغاز می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۱۴
بابا يكي اين حرف رو ميزنه كه خودذش.......
در ايران مرسومه كه كسي ميخواد خودش پاك نشون بده تمتم گناهاشو كثافت كاري هاشو گردن ديگري مياندازه .مردم موسوي رو هم ميشناسند .8 سال جنگ رو عالي تر از افراد امروز كه در صلح هستيم اداره كرد .امروزه حتي نمي تونيد جلوي شعار جنگ رو بگيريد .
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به " نـاشـنـاس "

چی داری میگی واسه خودت. کجای کاری؟

هشت سال جنگ رو ، امام اداره کرد.

توی اون هشت سال ، آیت الله خامنه ای رییس جمهور بود و محسن رضایی ، فرمانده سپاه.

کی گفته که ، هشت سال جنگ رو موسوی اداره کرد؟ با کدوم دلیل و منطق؟

مردم در اون هشت سال پاره جیگرشون رو فرستاند جبهه ، شهید دادند، اون وقت تو میگی مملکت رو موسوی اداره کرد؟؟

آخه مرد ناحسابی
لابد همه رو احمق فرض کردی که تاریخ جنگ رو اینجوری وارونه جلوه میدی.
امیر ه
|
Iran (Islamic Republic of)
8 سال جنگو موسوی و محسن رضایی اداره کردند.خود ..... هم گاف داد تو مناظره با .... گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبختی و گرسنگی و آوارگی و خون دل و داغ دل و اشک و ماتمش را مردم کشیدن افتخارش شده واسه میر چیز...خجالتم نمیکشن
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۸
۱۷
واقعا ناراحت کننده است وقتی به آیت الله منتظری که دستش از این دنیا کوتاه است نوهین میشود کسیکه آخرتش را به دنیا نفروخت خدا رحمتش کند.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ناراحت کننده است ، وقتی که به طلحه و زبیر که دست هر دو تاشون از دنیا کوتاه کوتاه شده ، اینطوری توهین میشه!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا توهین به طلحه و زبیر نیز در سیره ائمه شیعه هیچ جایگاهی ندارد.
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحوم اخرتش را به پوز خند امریکا و صهیونیستا داد
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱۷
مگسانن دور شیرینی
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگس هستند ولی دور چیز دیگری هستند.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۴
چرا بعضی از دوستان از واقعیت مطلب این قدر عصبانی شدند آیا غیر از این است؟ آیا حمایتهای این افراد نام برده شده بعلاوه صدها نفر از افراد لا ابالی و بی قید و بند معلوم الحال از این فتنه برهمه مبرهن نیست و قسمت تاسف بار تر اینکه یک بار با نفهمیدیم که این آقایان فتنه گر اعلام برائت و بیزاری کنند از حماینهای این افراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۱۳
مگه مسعود رجوی و بنی صدر با انقلاب نبودند؟ریگی شد سبز؟پس سید حسن خمینی و ایت الله رفسنجانی کجان؟
در ضمن مدونا پاپ میخونه نه راک!همه هم که معلوم الحالند و مبتذل فقط تو گلیو خوشکل!!
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۶
کبوتر با کبوتر باز با باز
کند همجنس با همجنس پرواز
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۸
عمو سبزی فروش سر کوچه رو یادت رفت صراط جون!!!!!!!!
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
لوس !!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بلا نسبت ایشان !
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۷
دوش ان صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم
با کافران چه کارت گر بت نمیپرستی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونم مخاطبت کیه!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم رو از این شعر بگو خودم بدونم منظورم چی بوده
یه بیت از حضرت لسان الغیب که با موضوع بحث همخوانی داشت همین
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۹
خدائیش کمی انصاف داشته باشید اونایی که دستشون از دنیا کوتاه شده و به دار فانی رفته اند مورد بی حرمتی قرار نگیرند. کی نمی دونه که امام فرمودند من ایشان ( منتظری ) را فقیهی عالیقدر و مجاهدی نستوه می شناسم انوقت شما نوشتین شیخ حسینعلی . انصافتون کجاس. شیخ اینایی هستند که وکیل الدوله و چاپلوسند نه اون فقیه مجاهد
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "حسن"

پس در مورد کارهای زشت و ناپسند "طلحه" و "زبیر" و "سعد ابن ابی وقاص" حرفی نزنیم!!

چون آنها از دنیا رفته اند!!

جناب "حسن" خان ، این چه استدلالیه که چون از دنیا رفتند ، در موردشون حرف نزنیم؟

با چه منطقی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا چرا هرچی میشه رو با صدر اسلام قیاس میکنن؟
علومي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۵
واقعا .......... صراط كه اقاي سيد محمد خاتمي را با ريگي ملعون يكجا قرار ندي ... .... ....
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
در روایات داریم در پیش از ظهور شریف حضرت حجت (عج) بین دو گروه از عجمان جنگ و در گیری رخ می دهد بهتر نیست کمی تامل کرده وببینیم نفع این صحبتها برای کیست
غیر از این است که نفع این صحبتها به نفع صهیونیزم جهانی (دجال )می باشد
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۶
حالا كه فهميديم اينا كين نون ارزون ميشه
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۱۶
صراط تیتر میزدی جلبک شناسی قشنگتر بود وتناسب بیشتری با این عناصر داشت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو انگار توی کار گل و گیاهی عزیز!!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای عزیزم
جون من نگو دلت به حال اینا سوخته که دلم ازت میگیره
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
اینا جلبک هم نیستن
....
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
سید محمد خاتمی به داد مردم برس .
تنها کسی که میتونه مردم رو از این وضعیت اسف بار نجات بده فقط و فقط تویی .
دارند اموال مملکت رو میدزدند و میخورند و یه ابم روش.
سید فقط بیا
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۴
مجید روحت شاد دمتم ملایم و گرم
نورا با تو بود
ایمان داشته باش
قاطیه .....ا نشو
کوروش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۲
اقای کورش عرب از مملکت ایران نون میخوری و سنگ اعراب ...... رو به سینه میزنی این یه ذره غیرت هم اگه وجود ئاره از رگ وخون اجداد ایرانیه نه اعراب ..... که ما هیچ نشونی ازش نداریم
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محترم
از کجا می دانی چیز های که در مورذ کوروش شنیدی ساخته و پرداخته یهودیان منحرف (صهیونیزم ) نباشه که نتیجه این کوروش بازی ها این میشود که ایرانی در مقابل ایرانی قرار بگیرد و دودش داخل چشم ایرانی و نفعش در جیب صهیونیزم جهانی برود شاید این حرف به نظرت چرت وپرت بیاد یه کوچولو تحقیق بکنی بهش میرسی
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
. کریم آقامون هم بود. کدوم کریم؟ کریم آب منگل.
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۱۰
تو رو قرآن برین متنی که واسه ساس مانکن و نوشتن ببینین یارو نویسنده هتاک رو حتاک نوشته آخه بیسواد تورو چه به ابراز نظر گونه های بیسوادی مثل توام مخالف مهندس موسوی هستن
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مرد ناحسابی ، بجای اینکه به اصل مقاله توجه کنی ، میگردی که غلط املایی پیدا کنی؟

آدمهایی مثل تو ، فکر می کنن که تئوریسین هم هستن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهت مثبت دادم ولی هتاک رو درست بنویس
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
قران رو میشناسی؟
تو عمرت چند بار قران خوندی؟
یه خورده برگردی عقب میبینی ........
من نه تنها با شما سبز لجنی ها مخالفم
با سبز های خاکی هم مخالف بودم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا به سبز آلرژی داری جالبه اسمتم ترابه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۴
اگر به خاطر منافع دنیا نبود موسوی حمایت ریگی را از خودش را نفی می کرد
شما می گی که تایید نکرد
خاک بر سرش که ازش تعریف کرد
دنیای پلورالیسم به همین جا می رسه
همه خوبن حتی اگر ریگی باشن
همه خوبن مگر طرفدار جمهوری اسلامی باشن
مریم
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۱
میلیونها جوون ایرونی با غیرت رو یادت رفت بگی
ناشناس
|
United States of America
اونایی که میگفتن اوباما یا با اونا یا با مارو میگی خانوم؟؟
ناشناس
|
United States of America
اره همونارو میگه.فرمایش؟
ناشناس
|
United States of America
با غیرتشا که اینجا با نظامند خانم ! اونا جوونای با قیرت که شما میگی عددی نیستن !
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۸
۶
ایول صراط....
از تیترت حال کردم
"" گونه شناسی"""
ایول ..خیلی باحال بود
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۴
میر حسین موسوی همتراز صدام حسین
تو از .... هم پستری
شما کاری کردید که یه تعداد معدود ادمای .... مسیر خود رو ناخواسته واز روی نادانی عوض کنند
تفرقه افکنی کردید
غرور سراپای شما رو فرا گرفته بود
حداقل میتوانستید پیرو رهبری باشید نه پیرو اجنبی
شما سرخی خون حسین(ع) رو با سبز لجنیتون به تمسخر گرفتید لعنت بر شما
این همه بد بختی و گرانی در مملکت از ویر خاکستر بی دینی مثل شما بر میاد
خودت هم میدانی که سید بودن لیاقت میخواهد که شما ندارید
من و امثال من که طرفدار شما بودیم
باید این را بدانید که خیلی ناشیانه عمل کردید
چون به چشم دیدم که در خیابان ازربایجان
این سبز لجنیها چادر دختر محجبه را کشیدن و او را .... در خیابان رها کردنند
داد زدم این چه کاریست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتند تا میتوتنید به این دولت و مردمش
ضربه وارد کنید که کسی جرات امدن نداشته باشد.
ما با کسانی که خودشان را از این ملت نمیدانند نمی مانیم
مگر ما دنبال ابرومندی ناموسمان نبودبپیم
ای حیوان ناطق این موارد از جانب توست که رنگ سبزی بر گردن اویخته بودی و در مقابل خواسته های قدرتطلبی خود سکوت کردی.
اگر شما جای این ملت و دولت بودید
همه را از زیر تیغ رد میکردید.
این دو دسته گی که در این مملکت به راه انداختید اخر و عاقبتی جز این ندارد که خودتان نابود خواهید شد
کسی که طرفدارانش به سطل اشغال رحم نمیکنند به ناموس این ملت نیز رحم نخواهند کرد.
ای احمدی نجات
مواضب کارات باش که این ملت اسایشی نداشته باشند ارامشی برای هیچ بنی بشری نخواهند گذاشت
قدر این مردم و این ملت رابدانید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عقدت چی شد!؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
تراب بابا
بی خیال
چه تند نوشتی
خدا جای حق نشسته
بالاخره که نهایت مرگه
باید جواب بدند چطور به ساز افراد ضد دینی مثل گنجی خوش رقصیدند

چرا وسیله افراد ضد دینی مثل بهایی ها و سلطنت طلبها شدند
چرا به رسانه ای که انکار امام زمان رو تبلیغ میکنه دلبستند
یعنی انکار امام زمان انقده کوچیک بود که به خاطرش اون رسانه رو تحریم نکردند
حالا 20:30 توی تحریم اقایونه
چون انکار امام زمان کوچیکه اصلا مهم نیست ولی 20:30 رسانه نا حقه باید تحریمش کرد!!!
دل پر خونی داریم از دست این افراد ولی خدا جای حق نشسته
هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
توهین نکن
ما وظیفه خودمون رو انجام میدیم بدون توهین نتیجه با خداست
خدا بخواد بدون توهین هم به راهمیشن
خدا نخواد سرشون رو هم ببری به راه نمیشن
پیامبر هم نتونست یه عده منافق رو ادم کنه
منو تو که یه سری ادمو منافق نکنیم کلاهمونو بندازیم بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تراب جان اوايل، كامنتهات يه كلمه‌اي بود، بعد كم كم جمله ساختن ياد گرفتي، حالا هم كه مقاله نوشتي، ايشالا دفعه بعدي كتابتونو ميخونيم! از شوخي گذشته اوايل خيلي خوشم ميومد حالتو بگيرم و اذيتت كنم، اما كم كم داره ازت خوشم مياد.اي والله داداش.
راستي خيلي خوشحالم كه تو اين وضعيت و با بربري 600 تومني! تونستي بالاخره سر و سامون بگيري. خيلي تبريك ميگم. خوشبخت بشيد انشالله.
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۵
خطاب به همه اونایی که کاسه داغتر از آش هستند چه طرفدارای جنبش سبز که فاتحشون همون سه سال پیش خونده شد چه طرفدارای......شما هم صبر کنید از سه سال پیش پته شما هم ریخت رو آب فقط خودتون زدید به اون راه ..... باور کنید سیاست پدر و مادر نداره همه بازیتون میدن سال دیگه هم یه عده دیگه میان سر کار و فقط یه اسم با یه عالمه گرانی و اشتباه از دولت فعلی میمونه ولی این شمایین که هر سال بازی میخورید................
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۴
آقای صراط من طرفدار خاتمی نیستم ولی کاش ایشان را کنار افراد فاسد معلوم الحال نمی آوردی
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
صراط باز چیکار کردی من نمیتونم پاسخ بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۶
عجب طیف یکدستی!
لابد به خاطر همینه که این نهضت به جایی نمی رسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۴
آقا چرا شاه کلید اصلی رو نزدین تو لیست! فک کنم بخاطر کدورتیه که با اکبر پونز داره و اگر عکساشون کنار هم بیاد بعد مردم چی میگن!!!!! اونوقت اونهمه مقالات کذایی پونزخان چی میشه؟..............
تراب
|
United States of America
|
۱۶:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
صراط چرا اذیت میکنی؟؟؟؟؟؟
مرض داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دو روزه نمیتونم پاسخ بدم
مردم انتظار جواب دارند
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۰
۲
نترسید از خدا، هر دو طرف را میگم. اینطور نیست که یک طرف سفید سفید و یک طرف سیاه سیاه باشد، چرا خودتان را با اظهارنظرهای بدون تحقیق مسئول میکنید؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۸
۲
خوب اینکه خیلی خوب و جذابه . بیشتر مردم با دیدن این آدمهای معروف و محبوب جذب چنین جنبشی می شوند . در ضمن خیلی از هنرپیشه ها و خواننده های غربی از حقوق فلسطینیها مثلا ، دفاع می کنند چرا پس اسم آنها رو با آب و تاب می آورید ولی وقتی از جنبش سبز حمایت کنند دلیلی بر غلط بودن جنبش سبزه ؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۱
۰
۳
لاله کیه ؟ همون دختر سوئدیه ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید صراط !
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۶
۳
[چرا دست از سره میر حسین بر نمیدارید بذارید زندگیشو کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۳
۰
بترسید از روزی که خشم خدا بر شما نایل گردد آخه چرا آقای خاتمی را در کنار این اراذل و اوباش قرار میدید،حداقل حرمت خودشه که 8 سال رئس جمهور ایران بود نگه نمی دارید حرمت ابا و اجدادش که می رسه به امام حسین رو نگه دارید
دادا
|
Japan
|
۰۷:۵۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۳
دادا شجریان را از قلم انداختید
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۴
۰
تا کی با احساسات دینی مردم بازی می کنید شما دیگه کی هستید.مردم دارن از گشنگی زجر می کشند شما دنیال شکیلا وداریوش می گردین ایول دارین
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۵
دلم برای این حمایت کننده ها از جنبش سبز و دست اندر کاراشون میسوزه.نمیدونم تاکی میخوان اینگونه احمق بمونن.بابا بیاید سر عقل. چرا خودتونو میزنید به نفهمی.اینا خودشون دیگه دارن به اشتباهاتشون اقرارمیکنن.اما شماهنوز حامی اونایید.خداشفاتون بده.
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۳
مگه اونا بهارجان دست از سرما و مملکتمون برمیدارن.مگه اونا میذارن مردم باخیال راحت زندگیشونو بکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۴
۰
رئیس جمهورمصردرپی تشکیل دولت اعتلافی است اون وقت درایران هرکس راکه نپسندند اول یه برچسبی بهش می زنندوبعدهم بی آبرویش می کنند
عاشق سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۰
۲
.....
از كى تا حالا بى بندوبارها علمدار حسين شدن...
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۰
۲
با تشكر از روشنگري شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
ریگی چه خری بود دیگه که تو سیاست دخالت کنه یه آدمکش بود که به سزای اعمالش رسید وباید از نیروهای اطلاعات تقدیر وتشکر کرد اما افسوس که نام اولاد پیامبر(سید محمد خاتمی )را در کنار فردی جانی می آورید .
او دنیا نزدیکه وقیامت نزدیکتر تا دیر نشده توبه کنید
دوست گل آقا
|
Germany
|
۱۸:۱۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۴
۰
خسرالدنیا والآخره شدی صراط جان . صراطت مستقیم نیست ! انسانیت را از یاد برده ای ! پر واضح است که به اصول اولیه و بدیهی دین مبین اسلام پایبند نیستی ! خدا به صراط مستقیم هدایتت کند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
از خدا بترسین.
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
از هر کی بگو بجز شکیرا............... اخه شکیرا از کی حمایت کرده