شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸

عکس/اجرای حکم اعدام ۴متجاوز به‌عنف

چهار متجاوز به عنف در سحرگاه چهارشنبه 31 خرداد ماه در چهار راه ميثم ميدان محلاتي تهران به دار مجازات آويخته شدند.
کد خبر : ۶۸۶۳۲
 








































نظرات بینندگان
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۴۰
۹
مو به تنم سیخ شد . خدا از سر تقصیراتشون بگذره.
پدر مادرشون چقدر واسه اینا ارزو داشتند.
حالم بد شد کاشکی نمیدیدم.
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا براي بعضي از پدر و مادر ها متاسفام كه علي رغم تلاش ها فرزندان به بيراهه كشيده ميشوند .پدر و مادر شما حلالشون كنيد .و از طرفي براي بعضي از پدر مادر ها متاسفام همانطور كه در عكس مشاهده ميكنيد والدين محلي را براي ديدن خودشون و كودكانشون حتي از پنجره منزل خودشان درست كردند و ميگذارند بچه ها نظاره گر باشند كه جدا متاسفم كه تاثير خيلي خيلي مخربي براي كودكان دارد كه روانشناسان حتي ديدن مردن حيوانات هم صحيح نميداندد چه برسه به انسان كه همين منشاء خشونت هست .و براي جامعه متاسفم كه شرايط را به نحوي براي جوانان محيا نمي كند كه اين جنايات رخ ندهد .نمي شود با اينطور اعمال قانون جوانان را مقصر جلوه داد .ابتدا جامعه و بعد خانواده مقصر است .بايد فكري كرد .كاش نمي ديدم واي به حال كودكاني كه ديدند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من با اعدام مخالفم.این جوان ها معلول هستند نه علت.بر مسبب های واقعی این اتفاقات لعنت !
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا
شما برای اون دختری که پدر مادرش ارزو ها براش داشتند دلتون نمیسوزه
نورا
تو که دختری بگو
چه طور ناراحتی از اون دختره و والدینش کم میشه
شما برای مجرم دلسوزی میکنید ولی برای کسی که اسیب دیده دلسوزی نمیکنید
و اما شما هر چی هم بگید
خدا میگه که در اعدام حیات است
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان
شما که گفته بودین چون بی حجابن بهشون تجاوز میشه و حقشونه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم ای کاش یکی از اون خانمهایی که به گیر این ارازل و اوباش افتاده بودند ..... اون وقت بازم میامدی با اعدام مخالف باشی جمع کن بابا این بساط روشن فکر نماییتون رو که حالم از همه شماها به هم میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید اگه اون نوامیس یه کم حواسشون را جمع میکردن شایدآسیب نمیدیدن ..در بیشتر این حوادث این افراد خودشون هم تا حدودی مقصر هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اجرای قانون از تکرار جرم جلوگیری می کنه، دلسوزی اگر می کنید برای آسیب دیدگان جنایات بی رحمانه این افراد بکنید.امید است این صحنه ها آینه عبرتی باشه برا کسایی که فکر می کنن میتونن دست به جنایت بزنن و فرار کنن .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خوب
من نگفتم حقشونه
من میگم یکی از اثار بی حجابی بانوان همینه که گناه باخودش گناه میاره
در ثانی هر چه قدر هم بی حجابی بد باشه سزاش این نیست که این طور متوجه اشتباهش بشه
سوال من در باره اعدام بود
اگر از کسی مالی دزدیده بشه میشه با رد مال جبران کرد
از کسی جانی گرفته بشه با چی میشه جبران کرد؟
فقط جان ارزش جان رو داره
برای درک این موضوع خودتون رو جای کسانی قرار بدید که عزیزشون توسط شخصی به قتل رسیده با توسط این افراد مورد ازار واقع شده
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
تهرانیان عزیز حرف شما متین ولی به نظر من این بدبختا هم قربانی همین خانوادهان.اینام اگه مثل خیلی از ماها که ادعامون میشه تو خونواده درست و حسابی رشد کرده بودند این سرانجام کارشون نبود. ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اينو ديدي مو به تنت سيخ شده و حالت بد شده.
تصاويري از اعدام در عربستان تا حالا ديدي؟
عكساش تو اينترنت هست.
فيلم مسير سبز(دالان سبز) رو چي؟
يا فيلم پاپيون؟
يا...
من هنوزم بعد از سالها يادم ميفته مو به تنم سيخ ميشه.
پاسخ به نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به نورا
اعدام یک حق الهی هست
طبق نظریه اصالت اجتماع حتما باید کسانی که مخل نظم و امنیت و باعث فساد در اجتماع میشوند به دار مجازات آویخته شوند

ضمنا اگر این متجاوزین متجاوز به نوامیس شما بودند نیز همین نظر رو داشتی؟
ملت تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم دختر رشتي شما درست مي فرمائيد .
اقا مجيد نمي دونم شما مشاور حقوقي هستين يا نه .ولي به نكته خوبي توجه كردين كه مال رد مال داره ولي جون چي داره قصاص ولي تجاوز چي؟ ايا قصاص ان مرگه ولي با توجه به قانون مجازات اسلامي و قوانين عادي داخلي اعدام است ولي ايا بايد در تجاوز شهود انهم به تعداد و با قسم بايد باشد و نبايد فقط به اعتراف شاكي بستنده كرد .بحث حقوقي هم كنار .باز هم ميگم كر اين اقايون كار بسيار كثيفي هست خيلي كثيف خيلي خيلي كثيف و شايد هم من قاضي بودم در همان زمان حكم اعدام ميدادم ولي نبايد من و شما از روي كينه و عصبانيت و ناراحتي كه به عمل ان رد داريم قضاوت كنيم .مطمئن باش زندگي ين افراد از ابتدا غرق در لجن بوده و هست.شايد مرگ بهترين هديه بود براشون .خلاصه اين خداوند است كه جان ميده و خودش هم بايد بگيره .حرف تهرانيان خيلي معني داره .كامل بخونش .رافعت اسلامي خيلي با شكوه تر از اعدام در مجازات اسلامي است .نه بخشش نه اعدام.اقاي پاسخ به نورا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۷
بارک الله
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۳۹
۹
اون موقع که گناه میکردند فکر رقص مرگ بالای چوبه دار نبودند
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني مجيد جان شما اصلا گناه نمي كنيد .يكم فكر كن گناهاني كه كردي كدامش مستحق به اعدام بودي ولي قصر در رفتي .اينجوري حرف نزن . اونهم ادمه براشون فاتحه بخون .شايد اگر شرايط براشون جور بود از من و تو بهتر و انسانتر و خيلي باشرف تر بودند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا عزیزم
شیطون هم بعضی اوقات سوار منه
ولی خدا رو شکر تا حالا پرده پوشی کرده که اینگونه زبونم درازه
در مورد فاتحه قبول ندارم
در جامعه ما این همه ادم زندگی میکنه که 99 درصدشون حتی حاضر به انجام چنین کاری نیستند
میبینی میشد که این کار رو نکنند همون طور که ما و شما نکردیم
وضیعت جامعه مجوزی برای گناه کردن نیست
نياز
|
Iran (Islamic Republic of)
آره به خدا اينا اعدام كمه براشون
وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱۵
خلاف نکنند سزاواربودنندخدانیامرزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب بي وجداني هستي تو . اگه خودت بودي همينو ميگفتي؟
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دور از جان اگه کسی به ناموست تجاوز کنه براش طلب امرزش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا همه رفتگان را ببخشد و بیامرزد ...
شاید اگه این جوانها درخانواده و محیط و شراط مناسبتر پا به دنیا میذاشتن از من و تو بهتر بودن و شاید اگه منو تو جای اونا بودیم ....
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس درسته شرائط بد زندگی روی زندگی ادم تاثیر میذاره ولی در نهایت ما انسانیم و دارای قوه اختیار
نياز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس شما خودتو بزار جاي ان خانما ببينم بازم نظرت همينه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
براي هيچ كس بد نخواه تا خداوند براي تو بد نخواهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۸
اینا که اعدام کردن چه ربطی به این محله داشته تمام همسایه ها شاکی بودن از گلشهر و ورامین کشوندن اوردن محلاتی...
نياز
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا شما به بزرگي خودت ببخش.بالاخره يه حرفي بايد در بياريد ازش ديگه.چند نفر اعدام شدن به چند نفرم تجاوز شده تو گير دادي به جاش! خدا ع.....
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۱۷
افرین بر شما و دیدگاه شما جناب تهرانیان.
من هم معتقدم به جای اعدام در جلوی دیدگان مردم باید جامعه بستری رو فراهم کنه که هرگز یه همچین اتفاق هایی نیفته.
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم كه با من هم عقيده هستي جعفر خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بايد شهوت اينگونه افراد را اعدام كرد تا يك عمر حسرت آنرا بكشند
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان اینقدر راحت دفاع نکنید در حمایت از این افراد یک لحظه خودتون جای او آسیب دیدگان بگذارید بعد نظر بدبد اعدام حکم خداست در قرآن کریم ( و لکم فی قصاص حیات
دیوار
|
Iran (Islamic Republic of)
جعفر جون کار از بستر گذشته علاوه بر کار دراز مدت کار ضربتی و مقطعی نیز لازمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رسول به التماس افتاديد .چرا خودتو جاي اعدامي ها نمي گذاريد .بحث شخص نيست .بحث نفس كاره كه ميشه با برداشتن ممنوعيت يك عمل از ده ها هنجار شكني خلاص شد .الان به خاطر 1 مساله 10 ها مشگل را بايد تحمل كنيم چرا كه نميخواهند يكم انهم در سايه قانون و به صورت كاملا قانوني انسان را ازاد تر كنند .ميگن ازدواج كن ولي هر ساله اينقدر تورم داريم كه اسم ازدواج مياد طرف اسم خودشو يادش ميره . خلاصه التماس نكن كه مردم حرف حق رو نپذيرند .حمايت از افراد نيست .حمايت از حرف درست و حق است .خوشم مياد كم كه مياري به خواهش و تمنا مياوفتي .بابا مردم دارند نظر ميدهند .اين نظرها مهم نيست بايد تو عمل درست بشه .حالا تو بيا هي التماس كن .اخرش كه چي. رسول ادم بايد خودش عاقل باشه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
براي مخالفين متاسفام كه 13 نفر مخالف هستند كه جامعه بايد بستري رو فراهم كنه كه اين گونه اتفاق نيوفته .اين حرف خيلي منطقيه ولي توجه كنيد اين مردم كه عقلشون به چشمشونه اصلا حيفه كه در اين كشور اسلامي دارند زندگي ميكنند .حيف .چه قدر راحت به حرف اقا رسول كه خودش اجنبي هست وگرنه مخالف نبود گوش ميديد وگرنه كامنت اقا جعفر بهترين كامنت بود .حيف از افرادي كه مثل اقا رسول كه نون رو به نرخ روز و با وابستگي هائي كه داره نون رو مفت مفت ميخوره و عاشق اعدامو جرم و جنايت هم هست.
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
علاوه بر بستر سازی جلوگیری از گناه و فساد در جامعه مجازات مجرمین هم یک اصل است تا عبرت دیگران و نمایش عاقبت گناه باشد .
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۹
جرم و اعدام نتیجه کمبود زیر ساخت های اقتصادی؛فرهنگی و اجتماعی لازم در یک کشور است.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
میتونی بگی کدوم جامعه است که زندان نداشته باشه
اینجوری تمام جوامع بشری دارای کمبود هایی هستند که نوشتی
بیشترین نسبت زندانی به جمعیت کشور رو امریکا داره
این نشون میده که پیشرفت اقتصادی هم نمیتونه مانع جرم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو امریکا و اروپا اعدام ممنوع است
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۴
۴
آقا جعفر مو باید زمانی به تن انسان سیخ شود که اراذلی همانند اینها به نوامیس مردم با بیرحمی و قساوت تمام تجاوز می کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۰
۴
زمانی که خبر جرم این افراد را شنیدم خیلی ناراحت شدم که چرا این چنین جرایمی در کشور عزیز ما رخ میدهد!!!!؟؟؟؟
چرا برخی خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان خود اهمال میکنند؟
چرا حجاب مناسب برای افراد جامعه چه مرد و چه زن آرزویی دست نیافتنی شده؟
چرا با گردانندگان سایتهای مستهجن که شدیدا در حال عادی سازی برخی از گناهان و تزریق افکار شیطانی در جامعه هستند برخورد جدی نمیشود؟
چرا؟
چرا؟
چراااااااااااااااااا؟
خیلی دلم گرفته، ما داریم چه کار می کنیم.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام این فجایع نتیجه افکار شیطانی و روشن فکر نمایی افرادی همچون نورا که علیه حجاب که یکی از احکام قرآنی است مطلب منویسند در حالی که کوچکترین اطلاعاتی از قوانین اسلامی ندارند و همچون سعید که واقعا آخر آخرشه و تبلیغات مسموم این افراد نادان که در جهل مرکب دست و پا میزنند و روزی باید پاسخ گوی این همه لجن پراکنی علیه اسلام و قرآن باشند انشاء الله
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یوسف عقده هاتو دیگه بیشتر از این به کاربرها نشون نده!
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي جالبه مردم عزيز ما 3 نفر به اين چرا ها منفي داده اند يعني مخالف اين هستند كه اين چرا ها جواب داده بشه يا اصلا اين چرا ها وجود نداره اقا علي .ميبيني چه دنيا ئي داريم وقتي اين افراد در رويا ها جامعه را اينقدر خوب تصور ميكنند پس قانون ميخواهيم چه كار حالا يك بار هم تجاوز كه موردي نداره .اقايوني كه به اين كامنت منفي ميدهند توجه كنند .
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا یوسف شما که اطلاعات دینیت زیاده بگو ببینم کجای دین ما گفته به ادمی که تا حالا ندیدیش بگی طرف افکارش شیطانیه یا راجع بهش بد فکر کنی فکر کنم توو دین مبین ما بهش میگن تهمت نه؟که اتفاقا از گناهان کبیرست!
همین لحن کلام امثال شما به اصطلاح برادران ارزشیه که مردم رو از دین و مسب زده کرده!
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۲۱
۵
اعدام بسیار بسیار خوبه بشرطی که برای همه باشه مثل اختلاس گرها و اصحاب فتنه وخائنین داخلی و فراری .مثل اعدام در کشور چین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اعدام فقط برای قاتلان زنجیره ای ووالدین کودک آزارو آدم خوارها مناسبه و لاغیر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه برا همه باشه كيفي نداره حالا كه يه چيزي مختصص بدبخت و بيچاره هاست لطفا عموميش نكنيد؛
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۶
۴
هم ایجاد بستر و کار فرهنگی باید بشه و هم با اینچنین مجرمانی باید به شدت برخورد بشه اینقدر احساساتی برخورد نکنید بابا ! خودتونو یه لحظه بذارید جای اون دختر جوان دانشجو یا اون پسر نوجوان هتک حرمت شده! این بلایی هم که سر اینا میاد باعث کاهش بار گناهشون میشه و یه لطفیه که در حقشون شده.
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفت كاملا درسته اون دختر بيچاره واقعا زجر كشيده ولي درد كجاست ريشه كجاست .اگر اون جوان مشكلش رو جاي ديگه جلوي چشم قانون و به صورت قانوني مرتفع ميكرد الان نه دختري زجر ميكشيد و نه جواني اعدام ميشد ونه افرادي شاهد اعدام بودند و نميترسيدند و نه كودكاني با ديدن اين صحنه ها به خشونت كشيده نمي شدند .موضوع اينه .به خاطر ممنوعيت 1 مساله ده ها هنجار شكني ديگر را بايد تحمل كنيم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون 1 مساله ممنوع چيه جناب تهرانيان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون 1 مساله ممنوع چيه جناب تهرانيان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب تهرانيان كه خودشون جوابگو نيستن. كي منظورشو فهميده؟ يكي جواب منو بده تو رو خدا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا اونكسي كه بايد ميفهميد فهميد .شما يا فهميدي يا خودتو زدي به نفهمي . اگر انسان تمام نياز هاي فطري رو بصورت قانوني حل ميكرد . ديگه به علت فشار نه ناهنجاري بوجود ميامد نه حتي براي گريز از محدوديت دست به كار خطرناكي نميزد ..حالا متوجه شدي يا بايد عملي به شما توضيح بدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان من يك برداشتي از حرف ايشون داشتم اما چون با تفكرات ايشون در كامنتهايي كه در پستهاي ديگه گذاشتن جور در نمي‌اومد فكر كردم حتما برداشتم اشتباهه. گفتم اگه مطرح كنم ميگن خيلي پرتي. هر چه فكر كردم نفهميدم اون راه قانوني براي ارضاي نياز كه در حال حاضر ممنوعه چيه؟ برداشت من خانه عفاف بود. كه در اصل رسميت بخشيدن به فساد است. ضمنا پول ميخواهد كه اين افراد ندارند. مگر همين الآن با يك نيش ترمز و مبلغي پول نميشود كسي كه راضي به اين كار باشد رو پيدا كرد تا نياز به زور و تجاوز به آدم ناراضي نباشد؟! حالا برداشتم رو صريح گفتم اگه اشتباه بود شما هم لطفا به جاي توهين صراحتا جواب بده. آيا اگه كسي هوش و گيرايي و اطلاعاتش از شما پايينتر باشه نفهمه؟ شما بگو تا اطلاعات ما هم بالا بره.
یک کارآفرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۲۰
۴
تماشای مراسم اعدام یک تفریح بدون هزینه مادی برای مردم ما هست . اگر مسئولان همت کنند که هر هفته یک مراسم اعدام توی تهران برگزار کنند میشه تور تماشای اعدام با صرف صبحانه رو راه اندازی کرد تا هم بلیط فروخته بشه و هزینه اینجور مراسم برای متصدیانش تامین بشه و هم ما کارآفرینان بتونیم یک فعالیت اقتصادی رو راه اندازی کنیم .
محجوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۵
۱۵
کاش این مراسم توی شهرک محلاتی برگزار میشد تا بیشتر باعث درس عبرت بشه .
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۵
۲۰
چه رقص لذت بخشی رقص ارازل و اوباش بر چوبه مجازات اسلامی به امید روزی که سران خیانت پیشه فتنه را نیز رقصان بر این چوبه تماشا کنیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رقص دین فروش ها و طالبان و اختلاس کننده ها به مراتب دیدنی تره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مازوخیسم حاد!!!!!! اسم بیماریت اینه یوسف
نياز
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به يك دكتر مراجعه كن يوسف جان
lld
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۲۲
۱
چرا عکسشون رو نشون میدید خونواده ها شون چه گناهی کردن که ابروشونو میبرید اونا که از اینا خیری بهشون نرسیده عکس اون اختلاص کننده های میلیاردی رو نشون بدید که با این که همه چیز داشتن به خاطر حرص بیشتر دزدی کردن لا اقل اونا خونواده هاشون از این پولها کلی استفاده کردن و حالشو بردن نپرسیدن هم از کجا پس حقشونه که ابرشون رو ببرید تازه اونا ............. این کتجاوز ها ک شاکیشون یه نفره ابروی خانوادشون رو میبرید اونا رو که شاکیشون یه ملته یه محاکمه میکنید بعدشم میندازید هتل زندان لا اقل بندازیدشون تو زندان عمومی نه تو یه زندان که از یه هتل 5 ستاره بهتره ! جرات داری بزار همه ببینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زدي تو خال ولي نزد مسئولين كشور ما امتيازي نداره؛ نزد ملت امتيازت 20 است
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۶
۰
در این که اعدام اینها کار درستی است حرفی نیست اما سئوال اینجاست چرا با این همه اعدام. جرم وجنایت بخصوص تجاوز به عنف در ایران کم نمیشه که هیچ سال به سال هم افزایش می یابد؟چرا جوانان ما با اینکه آخر وعاقبت اعتیاد وتجاوز به عنف را میبینند ولی باز هم به سمتش میروند؟علتها باید ریشه یابی شود خیلی ها بر این اعتقاد دارند که با اعدام نمیتوان این مشکلات را حل کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۴
۰
اگه به واقعیت بنگریم اگر جلو اختلاسها گرفته بشه وحق هر شهروند به خودش داده بشه همه جوونها میخوان زندگی شرافتمندانه تشکیل بدن وآبرومندانه زندگی کنند ولی متأسفانه هنوز اونی که برده وخرده داره برا خودش در خارج از ایران ودر بهترین مکانهای جهان عشق وحال میکنه ماهم داریم اینجا جوونهامون و اعدام میکنیم.مقصر اصلی در این موارد کیست جوونها یا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به تو ناشناس .اوني كه واقعا مستحق مجازاته داره در خارج از كشور راست راست راه ميره و به ريش همه ايران ميخنده ولي كساني كه در داخل هستند و و مستحق مجزات هستند اعدام ميشوند كه ميشد با رافعت اسلامي حبس ابد تا اخر عمر در زندان ميماند با اعمال شاقه كه از كرده خود پشيمان بشه . اقيون و خانمها بدانند اسلام با كسي اخوتي نداره ولي اين رافعت اسلامي است كه همه را به سمت خود ميكشاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۱
۴
اگه اسلام رو به یه موتور محرک جامعه تشبیه کنیم احگام اون مثل قطعات مختلف یه موتوره نمیتونیم به دلخواه یه قسمتیش رو جدا کنیم بازم توقع داشته باشیم که درست کار کنه ،حکم قصاص هم از احکام متعالی اسلامه که اگر از جامعه حذف بشه حتما اسلام اون کاراییش رو بعنوان دین از دست می ده پس بهتره اسلام رو تمام و کمال و نه بیش و کم همانطور که هست پیاده کنیم
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۱
۴
آفرين همت دلاورمردان ناجا و قوه قضائيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۸
۰
ای کاش بشه از مجازاتهایی مثل اخته کردن برای این متجاوزان استففاده بشه . صراط جان سانسور نکنی حرف زشتی نزدم !
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۵
۴
من تا حالا ندیدم کسی مزاحم یه خانم محجبه واقعی بشه.حیفه یه مرد بخاطر یه بیحجاب اعدام بشه
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اون طرف اگه واقعا مرد بود میتونس جلوی نفس سرکش خودش رو بگیره
لطفا واژه مرد رو اینطوری بی حرمت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد كيلويي چند؟
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۶
۵
من شاهد اعدام بودم حقشون بود ................به ناموس مردم به یه دختر دانشجو تجاوز کردن کار وحشتناکیه
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۱
۳
دوستان تجاوز با زور مستحق هعدهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۷
۰
همه ما هر روز می بینیم بچه های بی نام و نشانی که سر چهار راهها گدایی می کنند یا نوزادان خماری که هیچ کس سوال نمی کند از کجا می آیند و به کجا می روند و صاحبانشان که هستند به نظر شما آینده این بچه ها چیست
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۱
۲
۵
به خاطر اینکه همه بدانند اسلام واحکام الهی با کسی عهد اخوت نبست است وبا کسی شوخی ندار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۳
۰
اعدام چاره بخشی از مشکله. ولی آیا همه مشکل همینه؟ آیا تونستیم مشکل ازدواج رو حل کنیم؟ و قبل از اون مشکل بیکاری رو حل کنیم؟ صدا و سیمای ما چقدر تونسته تو این زمینه کار کنه؟ خونواده ها چقدر؟ خود جوونا چی؟ آیا تونستیم معنی آزادی رو حل کنیم؟ آیا امثال نورا خانوم و آقاسعیدها قبول دارن که آزادی که اونا ازش دم میزنن نتیجه ای غیر از این نداره. آیا قبول دارن که یه جاهایی باید محدودیت قائل شد. آیا دسترسی راحت به انواع فیلمهای مبتذل که آتش هیجانات جنسی رو بالا میبره از نظر امثال سعید و نورا درسته؟ البته نمیخوام بگم این اراذلی که اعدام شدن خودشون هیچ تقصیری ندارن ولی میخوام بگم خیلی مواقع همینایی که دم از آزادی و ولنگاری و ابتذال میزنن این بدبختا رو به خاک سیاه میشونن. ببینید تو غرب اینو پذیرفتن و آزادی جنسی حل شده. اما تو ایران هنوز تکلیف معلوم نیست!!! از یک طرف به خاطر اینکه امثال نورا و سعید رو راضی نگاه داریم مجبوریم هی کوتاه بیایم و هی ادای آزادی غربی رو دربیاریم و آخرش به جایی برسه که برای برخی این توهم ایجاد بشه که میتونن هر کاری بکنن. از طرف دیگه این وضعیت مکانهای فرهنگی ماست که به جای تولید فرهنگ شدن مکان بی فرهنگی و اینم برخی مساجد که شخصا حضور داشتم و دیدم چندتا پیرمرد میان و وقتی فی المثل یه بچه خردسال به اقتضائ سنش تو مسجدحرکتی بچه گانه میکنه چنان باهاش برخورد میکنن که میره و پشت سرش رو نگاه نمیکنه! ما بین راضی کردن نورا و سعید ومحتوای فرهنگسراها و مساجد پیرمردی گیر کردیم......
امیر
|
Germany
|
۱۵:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۲
۳
هر چقدر هم شرایط و وضعیت آدمی بد باشه یه سری خط قرمزهایی هست که اگه اون طرف واقعا حیوون نشده باشه نمی تونه ازشون بگذره.
کسی که بی حجابه مقصره ولی این کاری که اینا کردن رد شدن از هر چی خط قرمزه.
منم خیلی دوس دارم همچین اتفاقی نیفته و اعدامی هم نباشه. ولی تا وقتی هست بهترین راهش اعدام کردنه.
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۲
۱
اعدام نه راه اوله نه اخر اخه اين چه بساطيه جوونهاي ما به تماشا چي ميرند اعدام ديدن داره در این که اعدام اینها کار درستی است حرفی نیست اما سئوال اینجاست چرا با این همه اعدام. جرم وجنایت بخصوص تجاوز به عنف در ایران کم نمیشه که هیچ سال به سال هم افزایش می یابد؟چرا جوانان ما با اینکه آخر وعاقبت اعتیاد وتجاوز به عنف را میبینند ولی باز هم به سمتش میروند؟علتها باید ریشه یابی شود خیلی ها بر این اعتقاد دارند که با اعدام نمیتوان این مشکلات را حل کرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۲۴
۴
باید تمام این اشغالهایی که به ناموس مردم تجاوز میکنند قطعه قطعه و اعدام کنند
واقعیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
اول این که سلام و درود من به حضرت محمد و قران- دوم ازدواج را اسان کنید و سخت نگیرید تا جوونا زود ازدواج کنند تا گرفتار شیطان نشند و بعد این که اعدام بهترین پنسیلین می باشد چه بهتر شرایطی به وجود بیاریم که بیماری نتونه پیدا بشه و اگه شد بهترین راه اعدامه اونم از نوع عربستانی بهتر و هم اثر گذار تر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خدایا عاقبتمون رو بخیر کن
عاقبت بخیر بشیم!