شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
معاون فرهنگی سپاه در برنامه دیروز، امروز، فردا مطرح کرد

خاتمی در هر دو فتنه 78 و 88 علیه نظام حضور داشت

عدم توجه به حوادث گذشته که توسط برخی از شخصیت ها تاکید می شود غفلت است. لذا رسانه ها وظیفه مهمی در بازخوانی صفحه های تاریخ دارند.
کد خبر : ۷۱۰۰۲

"صراط" - معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اشتراکات معرکه 18 تیر و فتنه 88 گفت: در هر دو جنبش نرم اصلاح طلبان حضور داشتند و خاتمی به همراه حزب مشارکت صحنه گردان اصلی این فتنه ها بودند.
حمیدرضا مقدم فر در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا با اشاره بر لزوم عبرت گیری از تاریخ اظهار داشت: عبرت گیری از تاریخ یک صفحه روشن و یک معرفت است.

وی با بیان اینکه سفارش بزرگان هم این بوده است که تاریخ را مرور کنیم، گفت: به جبر تاریخی اعتقاد ندارم اما معتقدم که تاریخ تکرار خواهد شد. لذا ضرورت دارد که تاریخ به صورت دائمی رصد و بازبینی شود.
 
معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه تاریخ چراغ راه آینده است ادامه داد: عدم توجه به حوادث گذشته که توسط برخی از شخصیت ها تاکید می شود غفلت است. لذا رسانه ها وظیفه مهمی در بازخوانی صفحه های تاریخ دارند.

کارشناس مسائل سیاسی همچنین با بازخوانی فتنه سال 88 گفت: 18 تیر نمادی از دو سال تلاش بود. از خرداد 76 دو سال برای ایجاد فتنه 18 تیر برنامه ریزی شده بود که این معرکه بعد از 10 سال به فتنه 88 تبدیل شد.
 
مقدم فر با اشاره به چگونگی شکل گیری 18 تیر گفت: در خرداد 76 حماسه ای با حضور و مشارکت مردم رقم خورد که در کنار این عرصه جدید عده ای تلاش کردند گفتمان جدیدی را مطرح کنند.

وی افزود: در کنار شکل گیری دولت اصلاحات گفتمان پردازی جدیدی سعی کردند باور و رفتار جامعه را تغییر دهند .
 
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به صحبت تاریخی رهبر انقلاب در 21 تیر 78 تاکید کرد: ایشان فرمودند "خیلی از کسانی که 20 سال از نظام عقده داشتند در حوادث اخیر می خواهند عقده گشایی کنند" لذا عده ای بعد از پیروزی انقلاب مترصد این فرصت بودند.
 
وی با بیان اینکه حوادث 18 تیر به سناریوها و برنامه های حلقه کیان باز می گردد، توضیح داد: مرکز مطالعات ریاست جمهوری که در دست موسوی خوئینی ها بود و روزنامه سلام و از طرفی نیز روزنامه صبح امروز و تئوریسین های اصلاحات همچون، حجاریان، کدیور و سروش سعی به ترویج اندیشه هایی نو در کنار دولت اصلاحات کردند.
 
مقدم فر افزود: چهره های عضو حلقه کیان که شکل گیری آن به قبل از انقلاب بر می گردد به مرور زمان دچار استحاله شده بودند و بعد از دوم خرداد 76 چهره های جدیدی از درون اصلاحات به آن پیوستند و با نظریه پردازی لیبرالیستی بر ضد ولایت فقیه از مواضع انقلابی و دینی مردم فاصله گرفتند.
 
وی ادامه داد: در این دو سال (دوم خرداد 76 تا 18 تیر 78) این گروه با ابزار رسانه به خصوص روزنامه سلام و صبح امروز به ترویج اندیشه های خود پرداختند و با التهاب آفرینی به خصوص در قضیه قتل های زنجیره ای زمینه حوادث 18 تیر را فراهم کردند.
 
معاون فرهنگی سپاه در مورد قتل های زنجیره ای گفت: در این ماجرا هنوز ابهامات زیادی وجود دارد عده ای این کار را در درون وزارت اطلاعات انجام دادند تا وزارت اطلاعات را که چشم نظام است به قول مقام معظم رهبری درب و داغان کنند.
 
وی با بیان اینکه برخی از حوادث 18 تیر نیز متوجه نیروی انتظامی بود گفت: در این حادثه در کنار تخریب وزارت اطلاعات تخریب نیروی انتظامی را نیز در دستور کار داشتند و همچنان که شاهد بودیم کارهای زیادی برای تحریک کردن این نیرو انجام دادند که رسانه های گسترده فعال اصلاحات آتش تهیه این معرکه بودند.
 
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به بهانه اصلاح طلبان در حوادث 18 تیر گفت: بهانه این بود که یک سندی مجلس پنجم در قالب یک طرح اصلاح قانون مطبوعات مطرح کرد که با تصویب این طرح هجمه های سنگین رسانه ای توسط اصلاح طلبان به راه انداخته شد.
 
وی با اشاره به بندهایی از طرح اصلاح قانون مطبوعات گفت: این طرح 4 بند کلی دارد در بند 1 ممنوعیت فعالیت های مطبوعاتی با گروهک های ضد انقلاب و وابسته به رژیم طاغوت و بیگانه، بند دوم ممنوعیت دریافت کمک از بیگانگان ، بند سوم التزام عملی مدیران رسانه به قانون اساسی و در بند چهارم نیز بر پاسخگو بودن نویسنده در کنار مدیرمسئول تاکید شده بود.

مقدم فر افزود: بعد از تصویب این طرح شروع به هجمه های گسترده کردند و روزنامه سلام تیتر زد که طرح اصلاح قانون مطبوعات متعلق به سعید امامی است و یک سند محرمانه از وزارت اطلاعات منتشر کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله وزارت اطلاعات ضمن شکایت از روزنامه سلام این سند را تکذیب کرد که این امر منجر به توقیف روزنامه سلام شد که به دستور خاتمی وزارت اطلاعات شکایت خود را پس گرفت.
 
مقدم فر با اشاره به جوسازی های روزنامه نشاط و صبح امروز در مورد توقیف روزنامه سلام گفت: روزنامه صبح امروز که متعلق به حزب حاکم(مشارکت) بود شروع به جوسازی کرد.
 
وی با بیان اینکه اوایل تیر ماه 78 نشانه هایی از بیرون و رسانه های خارجی از وقوع اتفاقات جدید در ایران پیدا می شد، گفت: از آغاز تیرماه رسانه های خارجی در یادداشت ها و مصاحبه هایشان صحبت از یک اتفاق جدید در ایران می کردند. روزنامه اکونومیست نیز اصطلاح تابستان داغ را در مقاله ای به کار برد و عنوان داشت تیرماه شاهد آزمون جدی برای رویارویی نیروهای محافظه کار با اصلاح طلبان خواهد بود.

مقدم فر افزود: این مقدمات ادامه داشت تا به جرقه یعنی توقیف روزنامه سلام رسید و اعتراض ها از کوی دانشگاه شروع و حادثه 18 تیر اتفاق افتاد که به سطح خیابانها کشیده شد.
 
معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه حادثه 18 تیر در اثر رقابتهای سیاسی انتخابات 76 نبود در آن زمان بعضی ها فکر می کردند شعار اصلاح طلبی که همراه با الفاظ و ادبیات جدیدی بود یک گشایشی ایجاد خواهد کرد بنابراین آن رقابتهای سیاسی را نمی توان به رویارویی اصلاح طلبان با نیروهای مومن انقلابی تلقی کرد.
 
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فتنه 88 را نیز باید در طول فتنه 18 تیر را مورد بررسی قرار دهیم گفت: آنچه که در 18 تیر اتفاق افتاد درحماسه 23 تیر ظرف 5 روز جمع شد  یک تست بود برای فتنه 88 که هدف اصلی در این دو جنگ نرم اردوکشی خیابانی بود.

وی با بیان اینکه ماجراهای 18 تیر از درون دولت اصلاحات رقم خورد، گفت: عرصه دار معرکه 18 تیر دولت اصلاحات بود به طوری که شاهدیم وزیر علوم بلافاصله بعد از ماجرای 18 تیر استعفا داد و رئیس تمام دانشگاهها نیز طی آن استعفا دادند که این امر موجب شعله ور شدن آتش و مهر تاییدی بر همه این فتنه گری ها و شایعات بود.
 
مقدم فر تصریح کرد: فتنه گران دیدند که تست آنان در فتنه 18 تیر جواب نداد و شکست خورد لذا 10 سال برنامه ریزی و تلاش کردند که میوه ای که در فتنه 78 کال بود را در فتنه 88 بچینند.

وی با بیان اینکه اگر با فتنه 18 تیر هوشیارانه برخورد می کردیم و از آن به راحتی عبور نمی کردیم فتنه 88 شکل نمی گرفت گفت: فتنه 18تیر و 88 هر دو جنبش نرم بود که رسانه ها اصلی ترین ابزار آن بودند و از یک ریشه منشعب شده بودند.

مقدم فر با اشاره به اشتراکات معرکه 18 تیر و فتنه 88 گفت: در هر دوی این جنبش شاهد اردوکشی خیابانی بودیم و در هر دوی این فتنه ها اصلاح طلبان حضور داشتند. خاتمی در هر دو جا بود و اصلی ترین حزبی که در این دو فتنه نقش آفرینی کرد مشارکت بود. در فتنه اول بهانه توقیف روزنامه سلام بود و در فتنه دوم تهمت تقلب.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: جنگ رسانه ای و هجمه آوردن برای گرفتن قدرت و حاکم شدن از طریق خشونت برخلاف آنچه که شعارش را می دادند از جمله مشترکات این دو فتنه بود.
 
وی افزود: همچنین بحث کشته سازی ها را در هر دو فتنه داشتیم به طوری که در قائله 78 می بینیم که روزنامه صبح امروز یک هفته عزای عمومی اعلام کرد و در فتنه اخیر نیز شاهد بودیم هر روز یک شهید دروغین را علم می کردند و به کارگیری اوباش نیز در هر دو فتنه مشهود بود.

نظرات بینندگان
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۵۴
۵۸
-
مرگ بر منافق

========
عاشق محمد خاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
"میدان دار معرکه 18 تیر دولت خاتمی بود."

درود بر خاتمی ، مرگ بر اصولگرا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی
مرگ بر فتنه گر
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم عاقل سر یک مرده سیاسی دعوا نمی کنه
پس مرگ و درود خودتون رو برای کسانی که در راهند خرج کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی منافق و خائن
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر خاتمی و نفرین به شماها که فقط حرف مفت میزنید
سعید تو هم از همون اصولگراهای ... هستی
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کی می خوایم بگیم مرده باد .. زنده باد...

ادبیاتمون رو تغییر بدیم.
زنده باد مخالف من.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یونس خان:
خاتمی درظاهر میگفت زنده باد مخالف من" ولی چنان بی منطق بود و هیچ نقدی رو نمیپذیرفت که دانشجو بدبخت رو له کردند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصول گراها مرگ تدریجی را برای عموم مردم ارمغان آورده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این مدیریت فعلی کشور مرگ را درکام همه ما ریخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه یعنی این که رأی مردم را تغییر دادن
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
عارف با نظرت مخالفم چون سیاستهای ازاد اندیشی(به زعم خودش) همین مرده سیاسی سالهای ساله که رو اعتقادات جوونای ما سایه انداخته
ضد منافق
|
Iran (Islamic Republic of)
این جشن‌ها برای من «آقا» نمی‌شود
شب با چراغ عاریه، فردا نمی‌شود

خورشیدی و نگاه مرا می‌کنی سفید
می‌خواستم ببینمت؛ امّا نمی‌شود

شمشیرتان کجاست؟ بزن گردن مرا
وقتی که کور شد گرهی، وا نمی‌شود

یوسف! به شهر بی‌هنران وجه خویش را
عرضه مکن؛ که هیچ تقاضا نمی‌شود

اینجا، همه من‌اند؛ منِ بی‌خیالِ تو
اینجا کسی برای شما، ما نمی‌شود

آقا! جسارت است؛ ولی زودتر بیا
این کارها به صبر و مدارا نمی‌شود

تا چند فرسخی خودم، ایستاده‌ام
تا مرز یأس، تا به عدم، تا «نمی‌شود»

می‌پرسم از خودم: غزلی گفته‌ای؛ ولی
با این همه ردیف، چرا با «نمی‌شود»؟

عزیز دل زهــــــــــرا.. کجایی؟
کــــــــــی میشود چهره نمایــــــــــــی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يونس جان اوني كه اين شعار رو باب كرد و طرفدارانش، مگه خودشون بهش پايبند بودند؟
اين شعاره زيباييه ولي در عمل، نه صرفا در كلام.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اهل کوفه نيستيم به اين معنیه که از چنان نگاه درست نسبت به انديشه اسلامي برخورداريم که عناصر ظاهری و منافق نمي‌تونن مارو نسبت به دستورات ولي‌امرمان بي‌اعتنا کرده و فريبمون بدن به گونه ای که تاریخ صفين و نهروان را تکرار کنه به این معنیه که در راه اسلام و ولايت از چنان استواری برخورداريم که طمع مال دنيا و آسايش نمي‌تونه باعث بشه رهبر دينی سياسي مون رو تنها بذاریم و به فکر دنیا و منافع زودگذر مون باشيم و باعث بشیم تاريخ صلح امام حسن ع رو تکرار کنه
ما اهل کوفه نيستيم به اين معنیه که ما جزء مردمان اين ديار نبوده و نيستيم که بشه با دنیا يا ارعاب و تهدید ، حمایتمون از ولايت رو سلب کرده و دنبال کار خودمون بریم بلکه انشالله مثل حبيب‌ بن‌ مظاهرها هستيم که تا آخرين قطره خونمون به حمايت از مولامون می پردازیم و نمیذاريم تاريخ کربلا دوباره تکرار کنه
به اين معنی هست که برخلاف کوفيان قدر نعمت ولايت ديني سياسي رو می دونیم و با کفران آن موجب نمیشیم تاريخ با تسلط حکمرانانی همچون حجاج و ابن زياد دوباره تکرار بشه و بساط دين و ديانت رو از ميان برداره
در کل ما اهل کوفه نیستیم یعنی عصاره دین که همون ولایته رو به خوبی درک کرده در راه اون حاضر به همه گونه فداکاری هستیم
ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند جمله ای کوتاه با مفهومي به عمق هزار و چهارصد سال تاريخ هست پس نباید از کنارش به آسانی رد شد و تأمل در معناي آن نکرد به گونه ای که وقايع تلخ تاريخي تکرار بشن
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسيجي با بصيرت (!) اين قياس هاي تاريخي به لحاظ عقلي و منطقي هيچ ارزشي ندارند و هيچ چيز را ثابت نمي كنند.

لطفا از تاريخ اسلام استفاده ابزاري نكنيد.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای روح الطبیبی لطفا اشکالات وارده به گفته های بسیجی با بصیرت رو برای ما تبیین کنین
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
عرض بنده اين است كه اگر هر كسي چه فتنه گر و چه بسيجي دو اشتراك بين امام حسين (ع) و شخص مورد توجه خود مي آورد ، من صد افتراق برايش مي توانم ذكر كنم تا ديگر فكر استفاده ابزاري از اعتقادات مردم را از سرش بيرون كند.

هر كسي از هر جناحي مي تواند براي شرايط خود تمثيل بياورد ، پس مزيتي كه همه مي توانند از آن بهره مند شوند نه تنها چيزي را مشخص نمي كند بلكه فقط باعث خلل در اعتقادات مردم و گسترش دين زدگي مي شود.

دين نبايد نه ابزار رسيدن به مطامع صاحبان زر و زور شود و نه افراد تحت سلطه براي بالا كشيدن خود از آن سوء استفاده كنند بلكه بايد هر سياستمداري در عمل خود مصداقاً و بدون ادعا و ريا و صرفا براي قرب الي الله احكام ديني مورد وفاق مردم را اجرا كند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی تبیین!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای طبیبی ! شما به کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و تقابل دائمی حق و باطل از ازل تا ابد اعتقاد نداری ؟

نورا داشتیم ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی!به دل نگیر!
بسیجی امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
ما با ولایت زنده ایم - تا زنده ایم رزمنده ایم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
لبیک یا امام خامنه ای
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نیست خدایی جز خدای یگانه.
تنها اورا میپرستیم و تنها از او یاری می جوییم.
مریم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱۰۳
۵۹
دقیقا مرگ بر منافق. زنده باد سید محمد خاتمی نور چشم آزاده اندیشان و خار چشم استبداد زدگان.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ازاده اندیشان چه صیقه یه!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آزاده اندیشان؟!
مرگ بر منافقی که هنوز نمی فهمد خاتمی نور چشم انسان های آزاده نیست.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما مريم رجوی نيستی؟! همان ماده گرگی که خون مردم مظلوم کشورمان در چنگال نجس او می چکد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مریم جان بهتره بری از چابلوسیهای خاتمی زمانی که سردبیر کیهان بود بخونی و بعدش بیای زمانی که رییس جمهور شد و قدرتو در دست گرفت ازش تحقیق کنی حالا سال 88 و ... هم پیشکش،
جناب آقای خاتمی که انقد دوسش داشتم یه ریاکار بالفطره و ترسویی بیش نبود ازش متنفرم،سید قلابی.
م ا ح
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
-
....
=====
قورقوری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
می شه منافقو لطف کنی معنی کنی!!!!واقعا منافق توی لغت نامه جنابعالی چطور معنی می شه مگه؟؟؟؟؟؟؟
شاهین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
..... همه کسایی که منفی دادند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فتنه یعنی اختلاس مدرک جعلی دروغ وووو
منافق
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مریم یعنی منم نور چشم توام ؟
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زنده باد خاتمی و درود بر مریم عزیز از انگلیس آزاده زن ایرانی.
عبد خدا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرگ بر منافق
خاتمی البته از منافقین بدتر بود
او ظاهرا سید و روحانی است باکه اسلام او اسلام آمریکایی است
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مریم خانم دست سیدتو بگیر ببر انگلیس پیش رفقاش از دستش یا بهتر بگم از شرش راحت شیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اشتباه نکن نورا
زنده باد نورای بی منطق و ......
نورا تو هم مانند عشقت خاتمی سرور دروغگوهایی!!!
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اونایی که سوختن آبو بریزن همونجاییشون که سوخته!!!
آقاي.دل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اي.بابا....نوراجون....مابالاخره.نفهميديم.اين.آزاده.زن.ايراني.گلشيفتست؟؟؟؟شيرين.عباديه؟؟؟
...بقيه.ان....
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرزو بر جوانان عیب نیست. در همین خیال باش
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اهل فهم فهمیدن دل جان!!!
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی خود کردید پرچم روباه پیر راروبری اسم من گذاشتیدصراط منافق متاسفم برای شما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره نورا جون راست میگی ما کاملا فهمیدیم .هر کی مثل شما فکر کنه آزاده است کبری و صغری هم نداره و لی هرکس هم عقیدتون نباشه اسیر و عقب افتاده و امله و مهمتر اینکه با این طرز تفکر شما ها تاریک ذهن هستیدو نه روشنفکر...
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
گفتم اهل فهم!
شماراحت باش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۶
۱۳
خود این اقا از افکار غلطش فتنه می بارد در تمام دنیا مردم یک جور فکر نمیکنند حالا هر کس فکرش غیر شما باشد یا فتنه گر است یا منحرف نمیشود انتظار داشت که یک کشور هفتاد میلیونی همه یک صدا باشند وبه مسولین درود بفرستند این همه خرابی وبی عدالتی ناشی از عدم درست اداره کردن کشور است وهر کسی هم به وضعیت موجود اعتراض داشته باشد یا می شود فتنه گر ویا میشود منحرف قبول کنید که شما که ادعا اصولگرایی می کنید کشور را خراب کرده اید وباعث چند دستگی در نظام شده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست فرمودید باید بیش ازنیمی ازمردم سربگذارند وبمیرند تا اینانی که امروزحاکمندباطرفدارانشان راحت زندگی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط منافق متاسفم برای شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۷
۳۷
استفاده از عینک بد بینی دیگر جایی ندارد
ولی بی گمان خاتمی یک عروسکی بیش نبود
انجيرفروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۹
۱۸
اين حضرت كارشناس كه گمان ميكند باتكرار بدوبيراه اين چند سال به مردنجيب ايران براي خودوجهه وشاني درست ميكند اين حقايق رابداند
1-خاتمي واصلاح طلبي جريان زنده است كه ايشان را به هراس افكنده
2-شما به ندانم كاريهاي ................... بچسبيد كه باوجودايشان ايران دشمن ديگري نيازندارد
3-لقمه اي را در88 به گلو فروبرديد كه نه توان بلع انرا داريد نه روي بيرون انداختن ان.اين خارگلوگيرتان راچاره سازيد
4-......
5-به مردم بيچاره اين سرزمين اجازه دهند روزي ازادانه نظرشان را به خاتمي وامثال ايشان نشان دهند تا سيه روي شود هركه دراوغش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً اگر آزادی درانتخاب بود مشخص می شد که خاتمی واقعاً مورد استقبال مردم قرارمی گرفت درود بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جان!؟ مرد نجیب ایران؟؟؟!!!!!!
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اصول.فتنه...
1-آزادي.وقتي.هست.كه.ما.آزاديم...والا.خفقانه..
2-دموكراسي.وقتي.درسته.كه.ما.اسممون.از.صندق.درآد
3-اگه.اسم.ما.در.نياد.حتما.تقلب.شده...
4-اون.موقعي.كه.ما.سر.كاريم.اوضاع.بر.وفق.مراده.و.هركسي.غير.از.اين.فكر.كنه.جاسوسه...
5-وقتي.بقيه.سر.كارن.همه.از.گشنگي.خواهند.مرد...
6-هركي.به.ماراي.داده.خيلي.فهميدست.و.هركي.به.ما.راي.نداده.خره...
7-هركي.با.مانيست.دشمن.ماست...
8-عدالت.اون.موقعي.هست.كه.ما.ميگيم...والا.تبعيضه...
9-مملكت.مال.پولداراست.و.اكه.مرگ.موشم.بدن.فقير.بيچاره.ها.صف.ميبندن...
اصلا.خلاصه.ما.خوبيم.و.بقيه.خرن...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
به شدت با نظر" آقای.دل" موافقم. حرف حساب جواب نداره .
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا که گفتی یعنیییییییییییی چه؟برو انجیرتا بفروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو همون انجیرتو بفروش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر انجیر فروش.
انجیر فروشی شرف داره به دین فروشی!
قابل توجه بعضیا!!!
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۵۳
۱۷
به نظر شما چرا در برنامه دیروز امروز فردا دو نفر مهمان با یک تفکر و تز می آورند و برنامه
ادامه می دهند تا به تخریب خاتمی برسند
واقعا زشت است این روالی که در رسانه ملی افتاده که یک فرد را در یک برنامه تخریب کرده واجازه دفاع از خودش را نمی دهند (این یعنی عدالت)
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
منافقی که خیانتش روشنه نیازی به دفاع نداره.
بیاد چی بگه... بگه من تو هیچ کدوم از فتنه ها دخالتی نداشتم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این برنامه ها مصداق خودگویم وخودخندم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی حوصله داره تلویزیون نگاه کنه
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
بگذاريد اين راستي ها با صدا و سيماي شخصي خود خوش باشند!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه ی میلی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زشت آنست که به موسوی و خاتمی و سران اصلاح طلبا مث حجاریان و... گفتن بیاید مناظره کنید بعد از انتخاباتو دلایلتونو با گفتمانی که خودتون فقط شعارشو میدید بیان کنید... چند بار درخاست کردن ولی نیومدن رفتن با بلند گو سیب زمینی فروشی رو وانتو گفتن بریزید تو خیابون {ما اهل گفتمان نیستیم بی فرهنگیم !بریزید...} یا رفتن تو بی بی سی گفتن ما فلان جایی هستیم _عجب منطقی!!!!!!!!_
بعد از اینکه کلی آبرو ریزیو ضایع بازار رییس مرکز استراتژیک اصلاح طلبا_آقای تاجیک_اومد تو گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 گفت ما از قانون عدول کردیم و اهل گفتگو نبودیم!!!
حالا شما فسقلیا چی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟ اون که بزرگتون بود اونو گفت شما کجا رو گرفتید آدم میمونه تو کارتون.
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱۶
۱۹
پدر سوخته
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم آمد به سبک خودشون گفتی ها
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا اونی که سوخته تویی که از شدت سوزش به فحش دادن افتادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جمع کن این مسخره بازیاتو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با توهین مخالفم
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس راس میگه نورا جون.تو ... کسی نمیگه لالی
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
اگر خاتمی در هر دو جریان با مردم همراه میشد و به میون جمعیت میومد الان نوک پیکان از هر دو جناح سمتش نبود..
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۷
۳۷
خاتمی فتنه گر بزرگ در لباسی مقدس
خاتمی و همه دوستاش بدونن که ما با ولایت زنده ایم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی منافق
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کسی قدرت رسانه وقدرت سلاح در دست داشت میتونه بر طبف سلایق خود هر گونه انسانی را بالا ایین ببرد اگر دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید دروغ وتهمت زدن کار اسانی است ولی با عواقب ان در اخرت چه کار میکنید انجا است که دیگر هیچ قدرت دنیوی نمی تواند نجاتت دهد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱۵
۳۱
هر چی ییش میره بیشتر این به این دیدگاه میرسم که
اصولاا الکثریت اصلاح طلب ها بالقوه خائن هستند که در بعضی از اینها مثل گنجی مهاجرانی سروش واحدی امیرارجمندی حقیقت جو و... این پتانسیل بالفعل شده
در تفکر های دیگر هم خیانت وجود داره ولی این فراوانی که در این تفکر هست در هیچ تفکری پیدا نمیشه
شاید بگید هر کس که خارج رفته خائن نیست بله درسته
ولی کسی که از طریق رسانه های بیگانه ساپورت میشه حتما بر اساس سیاست های رسانه مورد نظر باید صحبت کنه و در رسانه های دولت هایی که دیروز و امروز برای نابودی این مملکت تلاش میکنند تحریم میکنند و تهدید به جنگ میکنند جز با وطن فروشی و خیانت به مردم کشورت نمیتونی صاحب تریبون بشی
البته از دستشون در میره که اصلاح طلب خوب باشه البته از دستشون در میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصول گراها هم اختلاس گرهستند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان پس چرا مردم با منفی دادن تورا فتنه گر می دانند
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
خائن كساني هستند كه نان مردم را آجر كرده اند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
گستره خیانت وسیعه
تمام مواردی که میگید خیانت میشه گفت
ولی این سبب نمیشه که ما چشممون رو روی حقیقتی که داره رخ میده ببندیم
خائن کسیه که برای این که اونور اب تریبون گیرش بیاد حتی حاضره که حجابش رو برداره یا این که امام زمانش رو منکر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روح ال شما نگران نان مردمی یا اون لوله های نفتی که از حلقوم ... بیرون کشیده شد ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۲
۱۵
وقتی جنایتکاران فاجعه 18تیر ماه 78و88بجای مجازات ترفیع بگیرند!!!بعد هم طلبکار می شوند!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۵۱
۱۷
خوبه شماهم با اين لفظ " فتنه " هم خوتان هم يه عده مثل خودتان رو يه 3 سالي هست سرگرم كرديد و خدا ميدونه تا چند سال ديگه سرگرم خواهيد بود.
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی هر چی فتنه و فتنه گر تو کشور هست ریشه کن بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرفا فقط برای سرگرم کردن مردمه
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
بشين تا بشه!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۸
۱۰
تحريف تاريخ كه شاخ و دم ندارد!
سعید
|
Canada
|
۱۹:۱۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۱
۱۷
خدا خدا بکنید که دشمنانتون واقعاً از تیپ خاتمی و امثالهم باشه. بفکر اون روز باشید که حتی به خاتمی هم راضی بیشید و مردم قبول نکنند
مهتاب
|
Canada
دشمنان اصلی ما اسرائیل و آمریکا هستن... خاتمی نوچه شونه...
جناب ما هم بین مردمیم ها... ما بفکر هستیم... مردم هیچ وقت به خاتمی و امثالش دیگه راضی نمیشن چه برسه به منافقتر از اون..
hajix8867
|
Canada
شما جوش نزن این انقلاب بیدی نیست که به باد غرب و غربزده ها بلرزه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Canada
.
سعید جون:
مطمئن باش مردم هرگز آرزوی رضا ربع پهلوی رو نمیکنند !!!!
از این بابت خیالت راحت جیگر !!
سعید
|
Canada
منظور از مردم هم البته مشخصه که چند درصد واقعی مردم هستند!
افتاب گردون
|
Canada
اقا سعید ما تا وقتی رهبر عزیزمون رو داریم هیچ وقت به این جاها نمیرسیم
مردم با هر گرایش سیاسی در راه ولایت دارن حرکت میکنن
مگر اون یه عده که میگی
ناشناس
|
Canada
شماها نماینده مردمید که از طرف اونها حرف میزنید؟ ضمناً مردم تصمیم گیرنده اند نه شخص! اگه مردم نمیتوانند برای خودشان تصمیم بگیرند پس میتوان نتیجه گرفت حیوانند! و شماها یکی از آن مردمید!!!
روح الطبيبي
|
Canada
سعيد جان درست مي گويند.

آقاي خاتمي شخصي معتدل هستند كه اكنون به رغم محبوبيت زياد در ميان جوانان اما در بين خيلي از اصلاح طلبان تندرو و به خصوص نزد فتنه سبز به خاطر راي دادن در انتخابات مجلس منفور شده است.

اگر اصول گرايان به همين ترتيب پيش بروند ممكن است مردم حتي به آقاي خاتمي هم بسنده نكنند و ...
ناشناس
|
Canada
آره سعید احتمالآ این هفته نه، هفته آینده پیش بینی تو محقق میشه!! ضمنآ تو هم مثل اینها، همفکران خودت رو "مردم" میدونی. پس زیاد فرقی باهاشون نداری!!
سعید
|
Canada
در این آرزو بمان
ناشناس
|
Canada
جناب روح الطبیبی تا جایی که ملت ایران یادشونه رف.. مدعی تقلب در نظام جمهوری اسلامی ایران بود و سپس رفت جلوی دوربین ها رای انداخت تو همین صندوق ها و نه خاتمی عزیز..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۷
۱۸
اقای خاتمی فرزند امام وانقلاب بوده وهست این اقا هنوز دهانشان بوی شیر می دهد نه سیاست می فهمد ونه انقلاب را ونه منافع ملی ونظام را ؟!! جز چاپلوسی وتملق درس دیگری نیاموخته است
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مونده بود خاتمی رو فرزند امام و انقلاب بدونید!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عجب فرزند ناخلفی !!!!

یادته چه کسانی میخواستند افکار امام را به موزه بسپارند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازکامنتهای مخالفان خاتمی وزن تربیت وادب شان مشخصه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب خانم
امام موسی در سفری به یزد قبل از انقلاب به خانه ایت الله خاتمی رفت و امام از سید محمد خاتمی خواست که به حوضه بیاید و طلبه شود تا جلوی متحجران را بگیرد و حتی با اصرار امام صدر خواهر زاده امام موسی با سید ازدواج کرد نمی دانم چگونه با کسی که مورد وثوق امام است ایگونه صحبت می کنید البته اگر از این بگذریم که امثال شما ...
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امين اگر يك نفر باشد كه افكار امام (ره) را به موزه سپرده آن فرد كسي نيست جر هماني كه به عشقش زنده اي!

مگر افكار امام اين بود كه تورم و بيكاري كمر مردم را بشكند يا وضعيت عفاف و حجاب تا اين حد بحراني شود و ... ؟!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب روح الطبیبی:
اینجاست که حرفهای شما با کلام رهبری در تضاد است"

هیچ میفهمی،وقتی رهبری عزیز میفرماید: این دولت ارزش های انقلاب و امام را احیا کرد یعنی چی؟؟؟؟
وقتی رهبری میگوید: قطار انقلاب به مسیر اصلی اش بازگشت"به خودت زحمت دادی یه ذره فکر کنی که یعنی چی؟؟؟؟
_________________________________
قربون صراط برم که اصلا از این جملات استفاده ای نمیکند و فقط دنبال انحراف است"

شما تکلیف ما رو روشن کن"
با گشت ارشاد موافقی یا چماق دست بگیریم به ازای هر دختر، یه مأمور درب جهنم !!!!

احمدی دلاور از روز اول انتخابات 84، اعلام کرد که مشکل جامعه ما دوتا نخ پیدا نیست"این حرف که از همون روز اول زد"
نکنه منتظرید احمدی دلاور، یه وردی بخونه"تمام مشکلات حل بشه؟؟؟؟
شکرخدا این مرغ هم اومد پایین که از گشنگی نمیرید !!
_________________________________
جناب روح الطبیبی:
افکار امام راحل به گوجه و خیار و پیاز خلاصه نمیشد"
امام میگفت:
خودتان رو خادم مردم و مردم را ولی نعمت خود بدانید"
این رو احمدی دلاور به اثبات رساند"
در زمان خاتمی و هاشمی که به مردم میگفتند، یه مشت عوام بدبخت فلک زده"شهروند درجه 2 و 3 !!!!!!

ثمره اقتصاد شکوفا رو دوسه سال بعد خواهی دید"هرجراحی ای ،بعد از عمل درد دارد!!!!

اما این وسط کسانی هستند که موش میدوانند تا دولت عشق و اقتدار را بی کفایت جلوه دهند"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت عشق و اقتدار!!!!!!!!!!
هرهرهرهرهرهرهر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی .هیچکدام دلیل نیست ملاک حال فعلی افراداست زور الکی نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مونده بود خاتمی رو فرزند امام و انقلاب بدونید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عجب فرزند ناخلفی !!!!

یادته چه کسانی میخواستند افکار امام را به موزه بسپارند؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۷
۲۸
با توجه باینکه وجود خاتمی توسط شیطان و شیاطین طلسم شده و اعمال وگفتارش عکس هم هستنند اماهر چه باشد حق بزرگی در قوی شدن انقلاب دارد ناشی گری های خاتمی دوستانش در نشان گرفتن ارزش های انقلاب .،،
شیاطین خارجی امیدوار کرد که کار انقلاب خمینی تمام شده و عمرش به پایان رسیده و همچون کرکس ها وشغال ها و کفتارها آماده حمله بودنند ولی منتظر بودنند تا مرگ انقلاب توسط خاتمی و داردسته ی مزدورش اعلام شود....
امااز طرف دیگر نسلی حدید و تازه نفس و عاشق نایب امام زمان بوجود آمدند که همچو کوه محکم واستوار در برابر فتنه سیطانی ۸۸ ایستادنند و تودهنی محکم به خیلی ها زدنند که انتظارش را نداشتنند ......
وامافتنه جدید که مدتی ایت توسط قلدران خارجی و مزدوران داخلی و غرصت طلبهای احمق دیگر گردافشانی می کنند مسیله انرژی. هسته ای و تحریم ها یک طرف و همکاری مزدورانشان در گرانی های کاذب از سوی دیگر ....
قطعا این را همه باید بدانند چون قدرت انقلاب نسبت به ۳۳ سال قبل صد برابر شده وقدرت شیاطین نصف شده هیچ غلطی نمی توانند بکنند اما بی بند وباری های افتصادی های موجود است که برای انقلاب اسلامی ضرر و زیان دارد و معلوم نیست کار چه گروهی هستنند ..
اقتصاد مملکت اسلامی را بهم می زنند وتهمت به همه می زنند از رهبری بگیرتا افراد پایین دستی وهیچ اقدام عملی هم که دیده بشود انجام نمی شود زمیمه را برای فتنه ی دیگر آماده می کنند ...
خدایا دوستداران خاتمی را در رور موعود با خاتمی محشور بگردان و ......................
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۴
۱۰
تحريف تاريخ كه شاخ و دم ندارد!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
کبک زیر برف که فقط ضرب المثل نیست
مصداق عینی تو جامعه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۶
۱۰
از اینهمه مرگ گفتن کجا را گرفتین
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نفرین ناحق به خودنفرین کننده برمی گرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها (اصول گراها)که مرگ تدریجی رادرگلوی مردم ریخته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دریای خزر ، جزایر جنوبی، آبروی ایرانی، سرمایه های ملی،و..رو داریم از دست میدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر مهتاب...هرهرهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مهتاب
...
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری شمارتم بده بهش یهو!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۳۷
۱۱
فتنه یعنی مرغ را با پول دولت وارد کردن و به همان قیمت گران بازار فروختن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط این نیست
چیز های دیگه هم فتنه هست که دین رو نشونه گرفته
اونها مهمتره
ای خدا چرا به تو اندازه شکمم بها نمیدم؟
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان تو شکم نداری؟بابا ورزشکار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۹
۱۲
دشمنان خاتمی عد ه ای احمق. چاپلوس. ضدامام ونقلاب. مفسد. چپاوگر. اختلاس گر دزد. کودن. ادم کش. منافق. خودفروش. وطن فروش. نالایق. کثافت. متملق. قدرت طلب . فرعون صفت. حجتیه ایی. حالا افتاد؟ البته منکر اشتباهات خاتمی هم نیستیم. وعصمتی هم مثل شما برای عده ای قایل نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً زدی توخال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الآن نورا و سعيد از كانادا ميگن اين كامنت رو خود مخالفان خاتمي نوشتند تا طرفداران باادبش رو بدنام كنند!!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
با ناشناس موافقم چون امثال مهاجرانی و جرج سوروس و گنجی و غیره و غیره باعث شدن خاتمی به اینجایی که الان هست برسه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه منکر اشتباهاتش نیستی باز خیلی خوبه
دوستان خاتمی چه جوریند
من فقط نمونه میدم خودت صفت براشون بزار
گنجی مهاجرانی سروش کدیور حقیقت جو اغا جری و ...
نکته اکثریت اینها اینه که الانه دارند برای یه لقمه نون توی خارجه دریوزگی بیگانگان رو میکنند
افتاد
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر طرفداران خاتمی مودب هستن!!

حالا خوبه هنوز قدرت دستشون نیافتاده ، اگر قدرت دستشون بیافته ، خدا میدونه چه بلایی سر اصولگراها میارن.
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
همه این جملات در شان نویسنده وتایید کنندگانش صدق می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا مثل خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به جز دو جمله آخری بقیه کلمات نشان ادب ومعرفت وشخصیت شما است که ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۴
۵
چرا ؟ چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲۸
۱۱
فتنه یعنی اسلام و دین را خرج منافع کردن. درود بر خاتمی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جمله اول و دومت محتوای متناقضی رو دارند
جمع نقیضین کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمع نقیضـــــــــــین ، مردم از قلبمه سلمبه حرف زدن بیزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باآقا مجید موافقم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید خوشم میاد تو خال میزنی.اون کیبوردتو باید آب طلا گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱۷
۹
البته خود بهتر می دانید که در حوادث سال 88 مردم سه دسته بودند. دسته اول کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند. دسته دوم کسانی که شرایط را مساعد دیدند تا به وضع کنونی اعتراض کنند و دسته سوم هم که می خواستند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و به قول شما همان فتنه گران. اما شما هیچگاه اسمی از دو گروه اول نمی آورید و این خاصیت سیاست است که همیشه یکطرفه است و مصلحت اندیش.
فراموشکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۷
۶
78 تا 88
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
78 تا 91 حتی... شاید هم بیشتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره.يادمه...چه.روزايي.بود..دوروز.بعد.از.گفتگوي.تمدنها.رفتيم.تو.محور.شرارت...
2-آره.يادمه...ديك.چني.هم.شركتاش.بهمون.قطعه.ميدادن...
3-آره.يادمه...عطريانفر.و.حسينيان.و...حسن.رو.حاني.رم.يادمه...خدا.بيامرزه.حسني.مباركو...چقدر.باهم.حال.كرديم..
4-آره.يادمه...صفايي.فراهاني.و.مهرعليزاده.اصلا.سياسي.نبودن...الكي.ميگفتن.سياسين..
5-شهرام.جونمم.كه.اختلاس.نكرده.بود...بهش.تهمت.زدن...
رفيق.دوستم.كه.من.فراري.ندادم.كار.بچه.ها.بود..
6-آره.يادمه...هيشكي.تحويلم.نميگرفت....
اين.چند.تا.آخريا.يادم.نمياد....
ولي.اينارو.يادت.رفت.بگي....
من.بودم.كه.از.ترس.آمريكايي.ها.دانشمندام.رو.فروختم.به.آمريكايي.ها.و.ارو.پايي.ها.تا.مبادا.خانم
بچه.هارو.از.لندن.بيرون.كنن...

يادت.رفت.بگي.كه.من.بودم.به.خاطر.قانون.مطبوعات.مملكت.رو.سه.روز.به.آتيش.كشيدم...

يادت.رفت.بگي.من.خبر.داشتم.ناموسمونو.دارن.قاچاق.ميكنن.دوبي.و.هيچي.نگفتم....

يادت.رفت.بگي.من.بودم.كه.جاسوساي.انگليسيارو.از.ترسم.دادم.سفارت.تا.فراري.بدن...

يادت.رفت.بگي.كه.من.اول.گفتم.مردم.آمريكا.يه.سري.وحشي.ان....اما.وقتي.كريستين.جون.رو.ديدم
دستو.پام.لرزيد.و.گفتم.مردم.امريكا.متمدن.ترينن.و.تو.سازمان.ملل.هم.گفتم.كه.شما.متمدن.شديد.و.ماهم.ميخوايم.متمدن.بشيم...


يادت.رفت.بگي.من.به.آمريكايي.ها.كمك.كردم.تا.افغانستان.و.عراق.رو.به.آتيش.بكشن..

يادت.رفت.بگي........ن......چه.امپراطوري.راه.انداخته.بود....

يادت.رفت.بگي.دوره.ي.من.موبايل.چند.ميليون.بود...

يادت.رفت.بگي.دوره.ي.من.بربري.از.5.تومن.شد.پنجاه.تومن....

يادت.رفت.بگي.سيمان.به.هر.ساختمون15.تا.ميدادم...
يادت.رفت.بگي.پالايشگاه.جديد.نساختم.تا.بنزين.رو.بيشتر.وارد.كنيم.و.بچه.ها.راحت.چرخ.بزنن.و
خودمم.حق.دلاليم.رو.بگيرم...

يادت.رفت.بگي.گوشت.رو.200.تا.تك.تومن.تحويل.گرفتم.و.12000تومن.تحويل.دادم...

يادت.رفت.بگي.بنزين.رو.16.تومن.تحويل.گرفتم.و.80.تومن.تحويل.دادم...

يادت.رفت.بگي.وقتي.ميخواستم.گاز.به.جايي.بكشم.فكر.صرفه.ي.اقتصاديش.بودم.نه.آسايش.مردم

يادت.رفت.بگي.لوايح.دوقلو.كار.كي.بود...
يادت.رفت.بگي.تظاهرات.معلما.رو.كي.با.بچه.ها.سركوب.كرد....
يادت.رفت.بگي.لوله.ي.نفت.به.امارات.كشيديم.تا.مفت.بهشون.نفت.بديم...
يادت.رفت.بگي.تو.دوره.ي.اول.شوراها...چنان.گندي.زده.بوديم.كه.18درصد.مردم.شركت.كردن...

يادت.رفت.بگي.بچه.ها.تو.مجلس.چه.شيرين.كاريايي.ميكردن...

يادت.رفت.بگي.بچه.هارو.فرستادم.يمن.تا.به.عبدالله.صالح.بگن.ما.با.شيعه.هاي.اونجا.نيستيم..
بكشيدشون....

يادت.رفت.بگي.يه.ارم.بامردم.زنده.صحبت.نكردم...
يادت.رفت.بگي.با.آزادي.چه.بلايي.سر.مردم.آوردم....

يادت.رفت.بگي.براي.اينكه.بي.عرضگي.خودم.رو.تو.اشتغال.قايم.كنم.ملت.رو.به.زور.25.ساله.بازنشست.كردم.تا.بگم.شغل.ايجاد.كردم...
يادت.رفت.بگي.چه.بلايي.سر.بازنشسته.ها.و.بيمارستانا.آوردم....وتا.كسي.پول.نميداد.بستري.نميشد....

يادت.رفت.بگي.بچه.ها.امام.حسين.رو.ميخواستن.استيضاح.كنن...
يادت.رفت.بگي.عاشورارو.نتيجه.ي.خشونت.پيغمبر.و.علي.كرديم....

يادت.رفت.بگي.شيرين.عبادي.رو.گرفتيم.بالا.سرمون.و.حلوا.حلواش.كرديم.و.بعد.بهايي.از.آب.دراومد....

خيلي.چيزاي.ديگه.يادت.رفت.كه.منم.يادم.رفت...
استاد.ايراني...بدي.ما.مردم.شيعه.ي.ايران.اينه.كه.همه.چي.يادمون.ميمونه...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۸
۱۳
آقایان محترم. مطمئن باشید که خاتمی عزیز هیچ وقت با این حرفهای افراد منزوی از دل ما بیرون نمیرود. درود بر شرفت خاتمی عزیز
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محترم.ازشما خواهش کردم اسم دیگه ای برای بیان افاضات خودتان انتخاب بفرمائید..میشه لطفا؟؟.....مهدی اسم من است وخیلی پیشتر ازشما ازان استفاده کرده ام.ضمنا اینطورکه معلوم است نظرات ماباهم خیلی تفاوت دارد پس لطفا به لحاظ رعایت قانون"کپی رایت" هم که شده اسم کامنت گذاری خودتان راعوض بفرمائید.واقعا سپلسگذارخواهم بود.باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ...................انت خاتمی عزیز
به سر ما هم دستی بکش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خان .خاتمی چه گلی زده به سرت که می خواد الان بزنه که این قدر قربون صدقش می ری
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
قانون کپی رایت؟مگه تو کی هستی مردک؟مگه قباله اسم مهدی رو به تو دادن؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به امیر..
کمی ادب داشته باش دوست عزیز..
اون اقا نظراتی کاملا مخالف بامن داره ولذا اگر میخوادکه نظراتش خونده بشه وقتی میبینه یکنفردیگه به همین اسم هست حداقل اگه عوض نمیکنه یک علامتی..نقطه ای چیزی بهش اضافه میکنه تا سایر دوستان متوجه بشن که اینا دوتا مهدی متفاوتن..حالا جنابعالی از کجا یکدفعه پیدات شد ومارا"مردک"خطاب میکنی ؟بماند برای بعد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر خاتمی ریا کار ترسو درود و هزاران درود،
خاتمی جان میخاهم باورت کنم،مرسی از تو!
فقط نمیدانم خاتمی کیهانو باور کنم یا خاتمی کیانو...
ولی دوستان میگن زحمت نکش خاتمی خاتمه یافت (ختم الله قلوبهم)
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ... غضنفر ..درود بر .... کوکب خانوم
ناشناس
|
Singapore
|
۰۷:۱۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۳
۷
خاتمي و احمدي و هاشمي فرقي نداره...اون چيزي که لازمه درست بشه تفکر مردمه...مردمه ما مردمي هر دم به طرفي هستن...مردمه ايران بيشتر از اينکه فکر کننن گوش ميکنن و اين اشتباهه...مردمه ما راحت گول ميخورن...اگه قراره ايران درست بشه بايد اول روشنگري ايجاد بشه...به قوله يک بنده خدايي تنها راه نجات ايران روشنگريست و روشنگريست و روشنگري
ناشناس
|
Singapore
روشنگری به چه مفهوم؟
بچه های شهر غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۵
۵
هم اصلاحات واصول گراها بیراهه رفتن.ما حزب نمیخواهیم. ببینید رفتارتون چقدر با معیارهای امام ره همخوانی داره. اونوقت ببینید ولایت پذیر هستین یانه. نکنه جزء ناکثین ومارقین و قاسطین باشین .
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط یک حرف خوبی داره "ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم"
وسلام ، احمدی اشتباه کرد میگیم بقیه هم کردن میگیم
فقط خاهشا این وسط جو گیر نشین سیاست خاله بازی نیست با ی کلاغ و 40 کلاغ حسن بقال و حسین آقا میوه فروش و اقدس خانوم همسایمون بشه تحلیل سیاسی و...کرد،
سیاسی باشین ولی سیاست زده نه آدم هر ورودی اطلاعاتی رو به همون صورت نمیده بیرون که این نشان دهنده ی نبودپردازشگر(مغز) در طرفه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۷
۸
فتنه یعنی این که از دین مردم ابزارقدرت بسازی واعتقادات مردم را ضعیف کنی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل استفاده از رنگ سبز و تکیه روی سیادت و یه کاره ای زمان امام بودن و غیره
درسته این یعنی فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل جریان هاله نور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه یعنی جایی که نمیدونی چیزی نگی مث دوستون که میگه ........
با این مسایلی که هیچ ربطی به مدیریت نداره و راستو دروغشم نه من و نه شما میدانیم چیزی اثبات نمیشود،حتی به فرض محال بگوییم طرفی که ........ دیده نباید مدیر بشه!! این مطلب شایستگی مدیریتی فردی که رفته بالای وانت و با بلندگوی پیاز و گوجه فروشی نعره میزنه من راس میگم چون بچه فلان جا و داماد فلانیم! رو اثبات نمیکنه.

آدم چه کنه که نمیدانند بعضیا !
بین ..... و سید گیر نکنید اینا تا زمانی مدیر و مدبر خوب هستن که مدیر و مدبر خوب باقی بمانند ولی افسوس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۲
۸
شما جز مرگ فرستادن بر دیگران هنردیگه ای هم دارید؟؟؟؟؟؟؟؟/
عبد خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله: اختلاس و دزدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اختلاس و دزدی که استادهاشون دوستان مشترک خاتمی و جزایری هستند
الانی ها دارند پیش استادانشون درس پس میدن
نکنه شهرام رو یادتون رفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تکه تکه کردن مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"شما جز مرگ فرستادن بر دیگران هنردیگه ای هم دارید؟؟؟؟؟؟؟؟/"
شما بجز فحش دادنو تهمت زدن کار دیگه ای هم بلدید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عبد خدا تهمت نمیزند ، دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و شما نیز به جز جو زدگی و اغراقو تهمت و نسبت دادن اشتباهاتتان به دیگران چیزی دیگری هم دارید؟؟؟؟
{عمرا}
ولی انصفا آپشن زیاد دارید!!!!!!!!!
مسلمان
|
Kazakhstan
|
۰۹:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۵
۹
خاتمی اگر مثل اونای که الان با چاپلوسی و ولایت ولایت گفتن توی بدنه حکومت نفوذ کردند وکشور ما رو به این وضع انداختند منافق بود و راحت طلب الان توی یکی از این نهادها لم داده بود و هر روز بر علیه این وان سخنرانی میکرد -- صد افسوس که امروز چاپلوسی حرف اول را میزند --دورد برشیر مردی چون سید محمد خاتمی
ناشناس
|
Kazakhstan
حیف اسمت نیست بااین نظر برا یک نفر فتنه گر
ناشناس
|
Kazakhstan
مسلمان جان بهتره بری از چابلوسیهای خاتمی زمانی که سردبیر کیهان بود بخونی و بعدش بیای زمانی که رییس جمهور شد و قدرتو در دست گرفت ازش تحقیق کنی حالا سال 88 و ... هم پیشکش،
جناب آقای خاتمی که انقد دوسش داشتم یه ریاکار بالفطره و ترسویی بیش نبود ازش متنفرم،سید قلابی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۶
۱۱
چرا اینقدر شما اصولگراها حق به جانب صحبت میکنید؟
سال78 یک روزنامه ای بسته شد و جوانان و دانشجویان به این عمل عکس العمل نشان دادند و تظاهرات کردند.
آیا جواب اعتراض جوانان این مملکت حمله وحشیانه به کوی و منزل و ماوای آنان و آنهم در شب بود؟ یعنی آستانه ی تحمل یک نظام اسلامی در این حد پائین بوده که صدای اعتراض جوانانش را با بدترین شکل ممکن بدهد؟
معلوم بود که عملی همانند بستن روزنامه عکس العملی خواهد داشت پس عقل و منطق کجا رفته بود؟
در یادتان باشد که امام ( ره) با آنکه روزنامه ... را در زمان جنگ قبول نداشت ولی دستور بستن آنرا نداد فقط گفت به جبهه ها فرستاده نشود.
پس قبول کنید شما اصولگرایان اولین اشتباه را در آنزمان به بدترین شکل مرتکب شدید و حالا بجای عذرخواهی پرروئی میکنید ....!!
و اما در سال 88 دولت اصولگرای شما انتخاباتی برگزار کرد و همانند همهی کارهای دیگرش مشکل داشت ( کدام کار دولت اصولگرای شما درست بوده که انتخاباتش درست باشد؟ ) مردم از نتیجه تعجب زده شده و هاج و واج و میلیونی آمدند خیابان برای اعتراض.
کار عاقلانه چی بود؟
یک مناظره تلویزیونی همانند قبل از انتخابات و بررسی موضوع و صدور اطلاعیه که مردم خیالتان راحت نمیگذاریم حتی یک رای جابجا شود و بررسی دقیق خواهیم کرد و مثلا این سه نفر مسئول بررسی!
این خوب بود یا مردم را خس و خاشاک گفتن و .......... را از پادگانها بیرون آوردن و بجان مردم انداختن و .....
اشتباه بزرگ دوم را مرتکب شدید و بد اشتباهی بود که خیل عظیم مردم را به نظام به انقلاب حتی به اسلام بدبین کردید.
و ظلم بزرگی شما اصولگرایان به این انقلاب و اسلام کردید که اسرائیل نمیتوانست بکند.
یکمی منطقی فکر کنید اگر البته قدرت و ثروت کورتان نکرده باشد که صد البته متاسفانه آفت حکومتهای استبدادی همان قدرت است که پاشنه آشیلشان هم میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما سال 78هم ساکن خیابان حافظ بودیم و شاهد حوادث دانشگاههابه خصوص حمله و بگیر و ببند خوابگاههای دانشجویی . والا اون سال برای اهالی محل هم حکومت نظامی داده بودن .یادم نمیره اونروزی که حدود 10 تا مینی بوس جلوی خوابگاه دانشگاه ..به صورت روشن با سر و صدای زیاد ایستاده بودن و شعار** همسایه ها حمایت **در میان اون تاریکی و سر وصدا و جیغ و داد پیچیده بودو در نهایت شعار عزا عزاست امروز روز عزاست امروز دانشگاه ...صاحب عزاست امروز .
من کار اون دانشجوها رو تایید نمیکنم ولی خواستم بگم شما هم انقدر مظلوم نمایی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"کدام کار دولت اصولگرای شما درست بوده که انتخاباتش درست باشد؟"
چه استدلال جالبي! كار دولت اصلاح طلب شما و انتخاباتش كه درست بود. پس چرا احمدي نژاد ازكسي مثل هاشمي جلو زد؟ اون هم تقلب بود؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا همه ی اصلاح طلبا جو زده اند؟؟؟
به نظر میاد کوک شده اند!
این چه استدلایی که نوشتی داری متن ادبی مینویسی؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۲۴
۱۴
سلام خدا تاقیامت بر خاتمی عزیز رئیس جمهور محترم ایران هنوز زود است قدر تو را بداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین خیال
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
وهمچنین لعنت خدا تاروز قیامت برکسی که همچون ابوموسی اشعری حماقت کرد و برای بزرگ کردن خودش بوق ازادی ازادی رادرزمانی که جامعه هنوز اماده نبودبرداشت وامروز مارابااین بحران وتفکر دوگانه مواجه کرد که شمشیربرداریم واز دین واعتقاداتمان دفاع کنیم دربرابر این بدحجابی ها وانحرافات اخلاقی یاباز هم خون دل بخوریم ودم نزنیم چون بالاخره هموطنانمان هستند.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۲۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۷
۸
همتون ساده وايلح هستيد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۶
۱۶
جناب اقای خاتمی رادقیقا میشود با " ابوموسی اشعری" درصدر اسلام مقایسه کرد.خیلی به هم شباهت دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما را هم دقیقا میشود با ابن ملجم مقایسه کرد، شباهت فوق العاده ای دارید!!!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
تورو با چی میشه قیاس کرد؟براد پیت؟یا در پیت؟
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۸
۱۴
آقای خاتمی وقتی این عکس رو دیدم یاد خیانتات افتادم!!!
یاد کارات افتادم که به نفع آمریکا و اسراییل بود!!!
گو یادت نمیاد!خوبم یادت میاد!!!
1.آقای خاتمی یادت نیست وقتی رفتی نیویورک ونظریه گفتگوی تمدن ها رو دادی نه تنها کسی سالن رو ترک نکرد بلکه تشویقت کردن و از طرحت استقبال کردن .با این کارت میدونی چه خدمتی به آمریکا کردی؟کاری کردی که طرح حمله احتمالی آمریکا به ایران که اواخردولت قبل داشت نهایی میشد شکست بخوره!!!
2.آقای خاتمی یادت نمیاد؟ازیه طرف کلینتون تحریم ها رو تمدید کرد ولی چند رور بعد شرکت توتال فرانسه باهات قرارداد نفتی بست بدون توجه به تحریم ها؟
3.آقای خاتمی یادت نمیاد چه خدمتی به اسراییل کردی؟هیچ وزیر و زیردستت نگفت ما با مردم اسراییل دوستیم!میدونی چه خدمتی به اسراییل بود؟!!!
4.آقای خاتمی خیانتت به ایرونی ها یادته؟!!!!!!
4-1:هیچ سیاسی رو تو ورزش راه ندادی اگه بود انگشت شمار بود.
4-2:هیچ اختلاسی تو هشت سال ریاستت نبود.اگه بود بد خواهات تا حالا پیراهن عثمانش کرده بودن.این خیانت کمیه؟
4-3:آقای خاتمی یادت نمیاد وقتی میرفتی سفرهای بین المللی بیشتر کشورهای اروپایی میرفتی که خیری ازشون بهمون برسه؟
4-4:آقای خاتمی یادت نمیاد قبل تو فقط دو تا شهرک صنعتی تو کشور فعال بود.شهرک صنعتی البرز تو قزوین وشهرک صنعتی کاوه تو شهر ساوه!ولی آخر هشت سالت تو هراستان حداقل پنج شهرک صنعتی فعال داشت که کلی نیرو توش کار میکرد و کلی آدم ازش نون می خوردن!!!
4-5:آقای خاتمی یادت نمیاد تو دوران تو کارخونه ها پشت سر هم ورشکست نشدن.این خیانت کمی بود؟
4-6:آقای خاتمی یادت نمیاد زمان وزارت اقتصادی ودارایی مظاهری مالیات ها رو از 60 درصد به 40 درصد پایین آوردی و ضمن اینکه توکارخونه ها مالیات بر تولید رو به مالیات بر فروش تبدیل کردی تا دست کارخونه ها باز باشه وکمک به تولید بشه!!!و با اینکه خیلیا گفتن ممکنه کسر بودجه پیدا کنید همون سال 13 درصد افزایش درآمد مالیاتی داشتی؟
4-7:آقای خاتمی یادت نمیاد مجلس تودوره نفت 32 دلاری بودجه رو با 16 دلار بستن تا از کسری بودجه احتمالی جلوگیری بشه ولی وسط سال نفت به زیر ده دلار سقوط کرد ولی باز استخوون بندی کشور سالم بود؟
4-8:آقای خاتمی یادت نمیاد وقتی اومدی شرایط کشور چه جور بود و وقتی دورت تموم شد بخاطر خیانتات کشور به کجا رسید؟پس بذار من بگم:
وقتی اومدی نفت داشت افت قیمت میکرد و رو بودجه تصویب شده نمیشد حساب کرد با این وضع کشور دچار خشکسالی شده بود.ذخیره گندمت واسه سه روز بود.با هیچ کشوری رابطه نداشتیم ولی وقتی رفتی با اغلب کشورهای تاثیر گذارجهانی رابطه داشتیم وصندوق ذخیره ارزی داشتیم ووضع تولید روبراه بود!!!
آقای خاتمی راستش انقدر خیانتات زیاده که دستام خسته شد.
امیدوارم یه مقدار به خیانتات فکر کنی !!
اين مرد بزرگ رو تو عمرم فراموش نميكنم ، نه به خاطر اينكه رئيس جمهور بود به خاطر اينكه به اين ملت نشون داد رئيس جمهور يعني كي و افسوس كه ما ايرانيا كلا آدمهاي قدر نشناسي هستيم ، يكم فكر كنيم زمان خاتمي اوضاع روزنامه ها چطور بود ، تئاتر و سينما چطور ! ورزش چطور ! اوضاع اقتصادي مردم چطور! ارتباط ما با دنيا چطور بود !ادبيات مذاكره يك رئيس جمهور چطور!.....
تابناك اگر مرام داري كامنت مرا بگذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این مرد بزرگ رو هیچکدوم از مردم ایران فراموش نمیکنند.. بگذار بدخواهان هرچه میخواهند بگویند، جایگاه سید محمد خاتمی در قلب مردم ایران مستحکم تر از آن است که با چنین حرفهایی خدشه ای بر آن وارد شود. تاریخ هیچگاه مردان بزرگ را فراموش نمیکند، از امیر کبیر تا قائم مقام فراهانی، از کریم خان زند تا روح الله خمینی، از سید محمد خاتمی تا.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از یادم نمیرود وقتی که رییس جهور شدی دور برمون شلوغ بودو سرمان گرم نمیدانستیم به کدام طرف رو کنیم تا همسایگان اشغال شده نبینیم
مرسی از اینکه سرمونو گرم کردی!!!!!!!!!!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آره.يادمه...چه.روزايي.بود..دوروز.بعد.از.گفتگوي.تمدنها.رفتيم.تو.محور.شرارت...
2-آره.يادمه...ديك.چني.هم.شركتاش.بهمون.قطعه.ميدادن...
3-آره.يادمه...عطريانفر.و.حسينيان.و...حسن.رو.حاني.رم.يادمه...خدا.بيامرزه.حسني.مباركو...چقدر.باهم.حال.كرديم..
4-آره.يادمه...صفايي.فراهاني.و.مهرعليزاده.اصلا.سياسي.نبودن...الكي.ميگفتن.سياسين..
5-شهرام.جونمم.كه.اختلاس.نكرده.بود...بهش.تهمت.زدن...
رفيق.دوستم.كه.من.فراري.ندادم.كار.بچه.ها.بود..
6-آره.يادمه...هيشكي.تحويلم.نميگرفت....
اين.چند.تا.آخريا.يادم.نمياد....
ولي.اينارو.يادت.رفت.بگي....
من.بودم.كه.از.ترس.آمريكايي.ها.دانشمندام.رو.فروختم.به.آمريكايي.ها.و.ارو.پايي.ها.تا.مبادا.خانم
بچه.هارو.از.لندن.بيرون.كنن...

يادت.رفت.بگي.كه.من.بودم.به.خاطر.قانون.مطبوعات.مملكت.رو.سه.روز.به.آتيش.كشيدم...

يادت.رفت.بگي.من.خبر.داشتم.ناموسمونو.دارن.قاچاق.ميكنن.دوبي.و.هيچي.نگفتم....

يادت.رفت.بگي.من.بودم.كه.جاسوساي.انگليسيارو.از.ترسم.دادم.سفارت.تا.فراري.بدن...

يادت.رفت.بگي.كه.من.اول.گفتم.مردم.آمريكا.يه.سري.وحشي.ان....اما.وقتي.كريستين.جون.رو.ديدم
دستو.پام.لرزيد.و.گفتم.مردم.امريكا.متمدن.ترينن.و.تو.سازمان.ملل.هم.گفتم.كه.شما.متمدن.شديد.و.ماهم.ميخوايم.متمدن.بشيم...


يادت.رفت.بگي.من.به.آمريكايي.ها.كمك.كردم.تا.افغانستان.و.عراق.رو.به.آتيش.بكشن..

يادت.رفت.بگي.بيژن.خوان.نامدار.زنگنه.چه.امپراطوري.راه.انداخته.بود....

يادت.رفت.بگي.دوره.ي.من.موبايل.چند.ميليون.بود...

يادت.رفت.بگي.دوره.ي.من.بربري.از.5.تومن.شد.پنجاه.تومن....

يادت.رفت.بگي.سيمان.به.هر.ساختمون15.تا.ميدادم...
يادت.رفت.بگي.پالايشگاه.جديد.نساختم.تا.بنزين.رو.بيشتر.وارد.كنيم.و.بچه.ها.راحت.چرخ.بزنن.و
خودمم.حق.دلاليم.رو.بگيرم...

يادت.رفت.بگي.گوشت.رو.200.تا.تك.تومن.تحويل.گرفتم.و.12000تومن.تحويل.دادم...

يادت.رفت.بگي.بنزين.رو.16.تومن.تحويل.گرفتم.و.80.تومن.تحويل.دادم...

يادت.رفت.بگي.وقتي.ميخواستم.گاز.به.جايي.بكشم.فكر.صرفه.ي.اقتصاديش.بودم.نه.آسايش.مردم

يادت.رفت.بگي.لوايح.دوقلو.كار.كي.بود...
يادت.رفت.بگي.تظاهرات.معلما.رو.كي.با.بچه.ها.سركوب.كرد....
يادت.رفت.بگي.لوله.ي.نفت.به.امارات.كشيديم.تا.مفت.بهشون.نفت.بديم...
يادت.رفت.بگي.تو.دوره.ي.اول.شوراها...چنان.گندي.زده.بوديم.كه.18درصد.مردم.شركت.كردن...

يادت.رفت.بگي.بچه.ها.تو.مجلس.چه.شيرين.كاريايي.ميكردن...

يادت.رفت.بگي.بچه.هارو.فرستادم.يمن.تا.به.عبدالله.صالح.بگن.ما.با.شيعه.هاي.اونجا.نيستيم..
بكشيدشون....

يادت.رفت.بگي.يه.ارم.بامردم.زنده.صحبت.نكردم...
يادت.رفت.بگي.با.آزادي.چه.بلايي.سر.مردم.آوردم....

يادت.رفت.بگي.براي.اينكه.بي.عرضگي.خودم.رو.تو.اشتغال.قايم.كنم.ملت.رو.به.زور.25.ساله.بازنشست.كردم.تا.بگم.شغل.ايجاد.كردم...
يادت.رفت.بگي.چه.بلايي.سر.بازنشسته.ها.و.بيمارستانا.آوردم....وتا.كسي.پول.نميداد.بستري.نميشد....

يادت.رفت.بگي.بچه.ها.امام.حسين.رو.ميخواستن.استيضاح.كنن...
يادت.رفت.بگي.عاشورارو.نتيجه.ي.خشونت.پيغمبر.و.علي.كرديم....

يادت.رفت.بگي.شيرين.عبادي.رو.گرفتيم.بالا.سرمون.و.حلوا.حلواش.كرديم.و.بعد.بهايي.از.آب.دراومد....

خيلي.چيزاي.ديگه.يادت.رفت.كه.منم.يادم.رفت...
استاد.ايراني...بدي.ما.مردم.ششيعه.ي.ايران.اينه.كه.همه.چي.يادمون.ميمونه...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی رای مثبت دادم. مرگ بر خاتمی خائن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضدايراني! اينجا صراطه. بدجوري رفتي تو حس. همه چي رو قاطي پاتي ميبيني!!!
آقاي دل هيچوقت اينقدر با كامنتت حال نكرده بودم. احسنت!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای دل عزیز:
خیلی حال کردم"
جیگرتو برم با این کامنت زیبایت"
خیلی دوستت دارم"
_________________
با اجازه ات،در مواقع لزوم از این کامنت استفاده میکنم"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۳
۱۰
"جای آنست که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف میشکند بازارش"
ببنید کار به کجا رسیده که هر تازه بدوران آمده ای به خود این اجازه را میدهد که به فرزند فاضل، اندیشمند و متعهد حضرت روح الله، چنین بی احترامیهایی را روا دارد.
این آقایی که نامشان را هم تا به حال نشنیده ایم و به نظر میرسد از نامهای فامیل تغییر داده شده هم باشد، چگونه به خودش اجازه میدهد به کسی که با رای ملت هشت سال رییس جمهور ایران بوده و چه در داخل کشور و چه در خارج کشور از محبوبیت و وثوق فوق العاده ای برخوردار است چنین ناروا بتازد؟ اینها ............ که چنین بی پروا شده اند؟؟ ......... رفتار این مردم قابل پیشبینی نیست، مطمئن باشید در انتخابات بعدی چنان انگشت بدهانتان کنند که تمام گزارشات پیاده نظامتان را بگذارید لب کوزه و آبش را بخورید.
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جوک بود؟
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۶
۹
در رایطه با ارتباط امام خمینی (ره) با سید محمد خاتمی بیشتر تحقیق کنید. این روزها هر تفکری بیشتر با تفکر (واقعی) امام همخوانی داشته باشد بیشتر در حاشیه و مورد ملامت قرار می گیرد.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
چی داری واسه خودت می گی؟

خاتمی با دیدگاه های امام خمینی مخالف بود.

مهاجرانی و عبدالله نوری بعنوان دو وزیر دولت خاتمی ، ده ها مقاله نوشتند و ده ها سخنرانی کردند در خصوص رد آرا و اندیشه های امام خمینی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۰
۱۲
آقای خاتمی هر چی بود در خیانت به بیت المال نقشی نداشت . دولتی پاک داشت و آرامش برجامعه حکم فرما بود و ما در روابط بین المللی اینقدر در انزوا نبودیم . مردم اینقدر گرفتار بدبختی ها ؛ دروغ ؛ تهمت ؛ عوام فریبی و دزدی و فساد و نا امیدی به سر نمی بردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 78 کجا بودی که از آرامش حرف میزنی ؟
لابد چون تو آروم بودی لابد همه ..
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت خاتمي چندان آش دهن سوزي هم نبود اما چون در معرض قياس با دولت فاجعه آفرين دهم قرار مي گيرد ، حالت نوستالوژي پيدا كرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از كدوم خاتمي حرف ميزني؟ تو رمان خوندي؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره روح ال فقط شما آش دهان سوز بودید .خاتمی یه کم بهتربود چون کمتر پا رو دمتون کذاشت اما این دولت... واسه همینم این اون روزا نوستالوژیک شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۹
۹
واقعا"بايد گفت كه:
چرا آزادانه جلسات متعدد وبراندازي را همچنان داره اين مردك كه مجلس ششم ودولت دستش بود پروژه وتئوري جين شارپ را نتونست انجام بده با پول آل سعود وغيره ؟!
حالا بيچاره از راه مونده وهمه جا رونده يك مرده سياسي عدديه؟ كه ما برايش وقت بذاريم؟! ولي چرا !چسبيده به سيد حسن مصطفوي شايد كارهايي اين خانواده خاتمي بكنند! مثلا چوب لاي چرخي كه هميشه ايام اين خاندان گذاشتند اما سرعت انقلاب مثل هسته اي كند شد(سه سال تلعليق)اما بكوري دشمنان بخصوص داخلي ها! همچنان با صلابت به پيش ميره! آيا ديديد كه آل خليفه وآل سعود را اين .... با اون ..... محكوم كنند؟! جيره خواري يعني چي ؟ راستي از كجا در مي آرند وارتزاق مي كنند؟! با اين گروني كه ريشه در ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کمی ادب داشته باش
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۷
۷
دوستان چرا از كلمات زشت استفاده ميكنيد نظرات مارو تمام دنيا ميبينند زشت است ما كه ادعاي مسلماني داريم اينطور به بپريم من در ادامه دو يام ميذارم هر كسي هر پيام مثبت بيشتري داشت ديگران بايد بپذيرند و به ان نظر احترام بگذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهي مثبت دادم. اول حرفت منطقي بود آخرش نه.
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۱
۱۳
درود بر سيد اولاد پيامبر سيد محمد خاتمي
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی و همه خائنین به راه امام «ره»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی در هر دو فتنه 78 و 88 علیه نظام حضور داشت
دقیقا وکاملا صحیح است
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
ننگ بر خاتمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرفارو ولش.از تاکستان چ خبر اصغر ترقه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ برجدوآبادت
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول ودوم چه بی ادب هستن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۰
۶
حضرت امام خمینی فرمودند: که نظامیان نباید در امور سیاسی دخالت کنند.
علایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
۱۱
۸
خاتمی در هر دو فتنه 78 و 88 علیه نظام حضور داشت
دقیقا وکاملا صحیح است م
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۱
برادر بسیجی در سیاست حرف اول را میزنید این است سیاست بازی شما در اقتصاد ان اثاررا ازرفتارهای اقتصادی شما میبینیم در توجهات سیاسی جز تخریب افراد اثر دیگری نمی بینیم لطفا کمی دقت کنید
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۳۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۵
۴
اقاى.دل،همه گفتنى ها را گفتند. ممنون
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳
۲
به نظربنده هرکسي داره بنابه فضاي فکري وگرايشات خودش طرف ديگه راخائن ويامنافق ميخوني آنچه مهم است حفظ انقلاب ومسيردرست آن وخط امام است واين حرفها به جزکاهش نيروهاواستعدادوبدبيني نسبت به هم چيزي به ارمغان نخواهدآورد چون اين گفتمانها نه بافرهنگ ايراني ونه باارزشهاي انقلابي ونه باروايات وکارهاي اهل بيت همخواني داردوتنهاثمره ان خوشحالي دشمنان اين نظام ومملکت وغفلت مسئولين ومردم ازحل مشکلات اصلي واساسي اين مملکت ومردم باحال آن است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳
۳
خاتمی و دارودسته اش به خظ امام و خون شهدا خیانت کردنند
اکثر منافقینی که بزرگان مظلوم این مملکت را ترور نمودن توسط همین گرو فرار داده شدند
کشمیری نامرد شاه منافق را خودشان رساندن به مکان های امنیتی و یعد اجرای جنایت می خواستنند بارگاهی برایش بشازنند و امام راده ای جدید بوحود آورند
خلاصه نقش این حضرات و مثل نصش طارق الهاشمی در عراق می باشد
آزیتا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱
۰
ملاک این آرم ها وپرچمهای کنار اسامی افراد چیست؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
ملاک پرچم های رنگارنگ،استفاده از یه چیز خطرناکی هست که برادران فعال !! رو دور میزنیم"
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین زنده به عشق
چه بی ارب نظرتم مثل خودت بی ادبانه است
سوال من کاملا جدی ومؤادبانه بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
یا للعجب !!!!!
کجاش بی ادبی بود؟؟؟
__________________
با پروکسی، برادران فیلترینگ رو دور میزنیم،غیراز اینه؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آزيتا جان ملاك، سرور ارائه دهنده سرويس ‌VPn است كه سرور اصلي ارتباط شما در هر كشوري باشد پرچم آن كشور نمايش داده ميشود چون شما را با آي پي آن كشور معرفي ميكند.
امين خيلي بي‌ادبي. اين چه طرز جواب دادنه؟
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی ادب!
آزیتا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
از این که یک آدم بامعرفت پیدا شد وجوابم را داد متشکرماسم ننوشته ولی بازم ممنون
تمام ایرانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۵
۳
اگر مافیای قدرت اجازه دهد اقای خاتمی بیاید مطمئنا 90درصد ارا را کسب خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حساب كتابت برره‌ايه كه!
تو تمام ايرانيان هستي نه نود درصد ايرانيان!!!
پس اون ده درصدت چي ميشه؟!
بگو صد در صد آرا را كسب خواهد كرد!!!
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳
۱
انها كه مسلمان واقعي هستند ميدانند كه پيامبر اسلام در مورد هيج كس و شخصي به نفرين متوسل نميشدند و همه را دعا ميكردند كه به راه راست هدايت شوند حال هر كس پيام مرگ و ننگ ميگذارد مسلمان نيست و بايد بره افغانستان جز گروه طالابان بشه اعدام بكنه ادم بكشه چون هنوز درك و فهم نداره كه نظرات ديگران را تحمل كنه
علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۴
۲
اصغر اقا! اخبار صراط و کامنتها رو دنبال کن و ببین که برادران ارزشی و طرفداران و... در دفاع از خود و اربابانشان جز توهین و تمسخر ابزار دیگری هم دارند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱
۴
فتنه گر در سال 78 عوامل پشت پرده که دولت خاتمی را خراب کنند و در سال 88 ...... که از مناظره با موسوی شروع شد
حاج رمضان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۰
۱
ظاهرا صراطیان از نظر من خوششان نیامده که همه را حذف کردند .اگر ولایی هستیم باید مطیع رهبر باشیم .ایشان فرمودند سیاست ما جذب حداکثری ودفع حداقلی .ماشاا... به هنر ما در دشمنی با همه وانگ زدن راست ودروغ .در حال حاضر دشمنان خبیثی بد تر از امریکا داریم .خاءنین حرمین ومدعیان خاک ایران مثل اماراتک .پس قدر نظام رابدانیم .اینشاا... همه چیز خوب میشود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱
۳
اشتراکات معرکه 18 تیر و فتنه 88 گفت: در هر دو جنبش نرم اصلاح طلبان حضور داشتند و خاتمی به همراه حزب مشارکت صحنه گردان اصلی این فتنه ها بودند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱
۰
"خیلی از کسانی که 20 سال از نظام عقده داشتند در حوادث اخیر می خواهند عقده گشایی کنند" لذا عده ای بعد از پیروزی انقلاب مترصد این فرصت بودند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۳
در این حادثه در کنار تخریب وزارت اطلاعات تخریب نیروی انتظامی را نیز در دستور کار داشتند و همچنان که شاهد بودیم کارهای زیادی برای تحریک کردن این نیرو انجام دادند که رسانه های گسترده فعال اصلاحات آتش تهیه این معرکه بودند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۴
ماجراهای 18 تیر از درون دولت اصلاحات رقم خورد، گفت: عرصه دار معرکه 18 تیر دولت اصلاحات بود به طوری که شاهدیم وزیر علوم بلافاصله بعد از ماجرای 18 تیر استعفا داد و رئیس تمام دانشگاهها نیز طی آن استعفا دادند که این امر موجب شعله ور شدن آتش و مهر تاییدی بر همه این فتنه گری ها و شایعات بود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۵
کشته سازی ها را در هر دو فتنه داشتیم به طوری که در قائله 78 می بینیم که روزنامه صبح امروز یک هفته عزای عمومی اعلام کرد و در فتنه اخیر نیز شاهد بودیم هر روز یک شهید دروغین را علم می کردند و به کارگیری اوباش نیز در هر دو فتنه مشهود بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۵
۳
فتنه همان دخالت نظامیان در سیاست وانتخابات است . در شرایط کنونی وشکست مفتضحانه شما اصولگراها در مدیریت کشور صداقت ومدیریت دولت خاتمی برای مردم ثابت شد
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۰
واقعا از دست حذب و جناح و همه کس خسته شدیم من به عنوان دین عاشق اعمه ومذهبم هستم ولی بخدا شرایط اقتصادیو اجتماعیو این آدمها سخت کردن .مردم بخدا دردای دیگه دارن اینها دلشون خوشه که با این قدرت نماییها مردمو بجون هم بندازن.بخدا هممون بازیچه شدیم.الهی خودت کمک کن.
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۳
حیف به فرد دوست داشتنی مثل آقای حاتمی جان توهین بشه
ولی اله اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۱
از انصاف به دور است گفت شخص خاتمی خیانت کرده است
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
یجا نشد در صراط باز کنیم تهمت وافتراع نباشد مروت روز نامه نگاری در بین سایت ها خصوصا دراین روزی نامه فراموش شده.
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۱
سلام سید کجایی؟دلمون واست تنگ شده .میبینی یه مشت تازه به دوران رسیده عقده ای چه به سر مردم ومملکت اوردن؟دوووووووووووووست داریم.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
عشق را در صدف واژه نهان باید کرد.
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
............. در تمام اتفاقاتی که در این چند سال برای نظام جمهوری اسلامی پیش امده ناشی از بد عمل کردنهمه مسولین بوده است چرا باید یک دسته انقلابی های دیروز متهم بشوند به سردمداری جریا نات امروز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۱
۱
فتنه گرها باید محاکمه ومجازات شوند