چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸

كمپين‌ مخالفت با‌حجاب توسط‌ شاهین نجفی، کدیور، نماینده مجلس و...+تصاویر

جريان موسوم به سبز كه رهبري آن عملا به دست ضدانقلاب خارج نشين افتاده است و همين امر موجب دوري بيشتر آنها از توده هاي مردم مسلمان ايران شده، با راه اندازي كمپيني در رابطه با حجاب، بخش ديگري از منويات دروني خود را آشكار كرد.
کد خبر : ۷۷۲۸۲
به گزارش صراط ، جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

جريان موسوم به سبز كه رهبري آن عملا به دست ضدانقلاب خارج نشين افتاده است و همين امر موجب دوري بيشتر آنها از توده هاي مردم مسلمان ايران شده، با راه اندازي كمپيني در رابطه با حجاب، بخش ديگري از منويات دروني خود را آشكار كرد.

در اين كمپين كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي خاص همسو با صهيونيست ها راه افتاده است، از مخاطبين خواسته شده تا با ارسال عكسهاي خود، از حجاب اختياري حمايت كنند اما اين اتفاق در حالي بوقوع پيوسته كه بخش قابل توجهي از افرادي كه اقدام به اين كار كرده اند، از مردان بوده و يا مراجعه به پروفايل آنها نشان مي دهد مسلمان نيستند اما در رابطه با يكي از احكام مسلم قرآن كريم و اسلام نظر داده اند!

هم چنين حضور چهره هاي غير مسلمان و غير ايراني كه با اسامي خاص خود، خواستار لغو قانون حجاب در ايران شده اند نيز معنادار است، چرا كه اين موضوع توسل ضدانقلاب به غير ايراني هاي غير مسلمان براي افزايش اعضاي اين كمپين را نشان مي دهد.

از سوي ديگر حضور برخي چهره هاي شاخص ضد دين مانند شاهين نجفي كه سابقه اهانت هاي مستقيم به مقدسات شيعه را نيز در كارنامه خود دارند، در اين كمپين نشان مي دهد هدف اصلي راه اندازي اين كمپين چيست. چگونه مي شود كسي كه به مقدسات يك مذهب صراحتا توهين مي كند، براي مسلمانان دلسوزي! كرده و خواستار لغو يكي از احكام مسلم اسلام شود؟

اين در حالي است كه علاوه بر اين عنصر معلوم الحال، چهره هاي شاخص جريان سبز و ضدانقلاب مانند محسن كديور (از شاگردان منتظري)، حسن شريعتمداري (فرزند كاظم شريعتمداري از مخالفان امام خميني)، علي اكبر موسوي خوئيني (نماينده اصلاح طلب مجلس ششم كه اكنون در امريكا به سر مي برد)، فرهاد جعفري (نويسنده سكولار حامي جريان انحرافي) و تعدادي ديگر از عناصر افراطي و پادوي ضدانقلاب به چشم مي خورد.

انتشار عكسهاي مضحك و خنده دار از برخي چهره هاي گمنام در حالات مختلف و غير طبيعي به همراه حيوانات كه به نظر مي رسد به اين بهانه به دنبال ديده شدن خود هستند، از ديگر ويژگي هاي اين كمپين مي باشد.

نكته قابل توجه ديگر در اين ميان، فريب دادن مخاطبان ايراني و ارسال پالس معنادار مدير اين كمپين به مخاطبان خارجي در ترجمه جمله حك شده زير عكس مخاطبان است. چرا كه بر روي عكسهاي منتشر شده مخاطبان ، ذيل عبارت "حجاب اختياري"، جمله "unveil wome,s" نوشته شده كه معناي دقيق اين عبارت " بي حجابي زنان" مي باشد كه كاملا با مفهوم حجاب اختياري متفاوت است.

گفتني است در حالي جريان سبز و ضد انقلاب كه همواره مدعي قانون و قانونگرايي است، به اين اقدام روي آورده است كه حجاب زنان در ايران، يك قانون اجتماعي است و تخلف از آن جرم و به معناي ايستادگي در برابر قانون مي باشد.

ضد انقلاب كه همواره با استدلال شخصي بودن حجاب زنان، خواهان ترويج بي حجابي، بي قيدي و بي حيايي در جامعه است و سعي مي كند تا با نفي عوارض اجتماعي منفي بي حجابي، آن را به يك مقوله 100% شخصي تقليل دهد، تاكنون به اين سوال اساسي پاسخ نداده است كه چرا در برابر ديگر موارد مشابه مانند اعتياد و ... كه آنها را نيز مي توان يك مساله شخصي قلمداد كرد اما آسيب هاي اجتماعي آن در نظر هيچ انسان عاقلي قابل انكار نيست، سكوت اختيار كرده است؟ آيا مي شود با اين استدلال خواهان اعتياد اختياري! براي افراد يك جامعه شد و افراد مبتلا به اين ضايعه اجتماعي را نيز مورد برخورد اجتماعي و قانوني قرار نداد؟

در پايان تعدادي از عكسهاي منتشر شده در اين كمپين را مشاهده مي كنيد:

شاهين نجفي (خواننده هتاك به مقدسات شيعيان)

محسن كديور (از شاگردان منتظري و روحاني نماي حامي سبزها)

حسن شريعتمداري (فرزند كاظم شريعتمداري و چهره شاخص ضدانقلاب)

يك چهره گمنام جوياي نام كه ظاهرا هدفش از عضويت در اين كمپين شادي مخاطبان بوده است

فرهاد جعفري (نويسنده سكولار و حامي جريان نفوذي)

علي اكبر موسوي خوئيني (نماينده اصلاح طلب مجلس ششم كه هم اكنون در امريكا به سر مي برد)

يك چهره گمنام ديگر كه انتشار عكس وي نياز به توضيح ندارد

علي افشاري ( چهره جوياي نام ضدانقلاب و عضو سابق دفتر تحكيم وحدت در دولت خاتمي)

يك غير ايراني و غير مسلمان كه خواستار لغو يكي از احكام مسلم اسلام شده است

يك عنصر جوياي نام ديگر كه به همراه سگ خود در تصوير ظاهر شده است

يكي از پادوهاي جريان ضدانقلاب در دانشگاه ها به همراه عكس بي حجاب همسر خود

نظرات بینندگان
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۳۱۰
۴۴۴
هدف صراط از گذاشتن این عکسها:
الف)معرفی افراد ضد انقلاب و کافر
ب)تخریب آیت الله منتظری
ج)تخریب سید محمد خاتمی
د)مورد ب و ج
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
هدف معرفی اصل و نسب جریان کثیف سبز اموی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ر بده "مجید ر"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هدف صراط:
جنبیدن مغز منحرفین که به عقل بیان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۱
۶۹
صراط عکس این آشغال ها رو منتشر نکن. دیدن این تصاویر نحث؛ باعث سیاهی باطن و دل میشه! و صفای درون و معنویت رو از بین میبره.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۸۲
چرا همه عکسا رو نشون دادید اما این عکس اخر رو سانسور کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلها میدانند که همه عکسها مثلا ! مردن اما آخریه زنیه که حجاب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۸۳
۱۳۲
اینا دیگه کین
تو رو خدا قیافه ها رو
یکی با روسری !!
یکی با سگ!!
یکی در حال سیگار کشیدن!!
غیر ایرانی غیر مسلمان هم واسه ما شاخ شدن
بو عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت آخه 4 تا عكس اونهم از عينك صراطو ديدي و داري تفسير مي كني
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خیلی خوش بخت هستی بگو ببینم کدیور که همه میشناسند نیازی به معرفی صراط نیست ضمنا اون قیافه های اجق وجق و این کافر کثیف شاهین نجفی هم نیازی به معرفی نداره حالا مثلا میخوای بگی عکس سگش فتو شاپه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!! باشه بابا قبول زور نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت خودتی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۰۱
۴۳
ما پوشش اجباری نداریم
میگیم اصول دینی و خدا رو رعایت کن
هر چی میخوای بپوش

این اجبار نیست که چی بپوش
دعوت است که چی نپوش
شما صحبت خدا رو گوش کن اگه کسی بهتون گیر داد

چرا به خانم های ماتنو پوشی که بر اساس دستور خدا میپوشند گیر نمیدن

چون اصلا چادر اجباری نیست
بلکه دستور خدا اجباریه

حالا همین روشنفکرها یه بیماری سختی مبتلا بشن چادر سر میکنند میرن امامزاده ها واسه شفا
و البته که خدا سریع الرضاست
همون طور که شدید العقابه
یه دل تنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم
نگفتیم که چادر اجباریه
گفتیم چادر بهتره نه اینکه اجباریه
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتون.رو.خسته.نكنيد....
اين.دوستان.زنانشون.ميخوان.بيستا.شوهر.همزمان.داشته.باشن....
مرداشونم.ميخوان.زن.بقيه.هم
زنشون.باشه....يه.جورايي.دورهم....آره...
هرجقدر.هم.من.و.شما.خودمون.رو.جر.بديم..اينا.تابه.خواسته.ي.نفسشون.
نرسن.بي.خيال.نميشن...
البته.تقصيري.هم.ندارنا....لقمه.هاشون.حروم.و.مشتبهه...
نوني.كه.از.خوابيدن.تو.صف.سكه.و....احتكار.و...رباگرفتن.باشه...
.به.عبارت.ديگر...مصالح.و.مواد.
اوليه...............تا.همين.الان.مساله.دار.بوده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۲۵
گزارشتون واقعا خنده داره...یعنی اسم خبرگزاریتون رو باید بذارید خاله زنکی. به نظر منم کار اینها مسخره ست اما کار شما خیلی مسخره تره
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۸۶
۲۷۶
يك غير ايراني و غير مسلمان كه خواستار لغو يكي از احكام مسلم اسلام شده است؟؟؟؟!!!!

حجاب اجباری حکم مسلمه؟؟؟ کو کجا؟ بگین ما هم بدونیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بگید کجای دین گفته برای زن مسلمان حجاب اختیاری است
ملاک ما حضرت زهرا هستند و حضرت زینب است که در اوج مصیبت برادر به فکر پوشاندن خود از نامحرم بود
فقط یک الگوی دینی توجه کن فقط یک الگوی دینی بر اختیاری بودن حجاب ییاورید ؟
این یک تحدی است
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
بله حکم مسلم و آیه قرآن و حدیث محکم و ... هست . تو چشمتو بستی میخوای بازم چیزی ببینی ؟!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه.حرف.خدا.رو.دستور.و.اجبار.بدوني...ايناهاشش....سوره.ي.مباركه.ي.نور...آيه.ي.31..

وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُوْلِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاء وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِن زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿۳۱﴾

و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند و زيورهايشان را جز براى شوهرانشان يا پدرانشان يا پدران شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران شوهرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان يا پسران خواهرانشان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزانشان يا خدمتكاران مرد كه [از زن] بى‏نيازند يا كودكانى كه بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نكرده‏اند آشكار نكنند و پاهاى خود را [به گونه‏اى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مى‏دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد (۳۱)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل در این ایه امده به زنان با ایمان بگو نه هرکسی که فقط از اسلام اسمشو از باباش تو شناسنامه ارث برده . کسی که اعتقادی به حجاب نداره حجاب گذاشتنش بدترین تبلیغ برای دین و حجابه میشه مثل همین حجاب نصفه و نیمه ها !
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
1. مجید جان شما دارین رو یه چیزی که گفته نشده حکم و قانون میدین حالا من بگم کجاش گفته اجباریه؟
من میگم کجای دین گفته شما میتونی گلابی بخوری؟!! چون نگفته منم قانون میذارم هرکس گلابی خورد ارشاد بشه!! منطقی حرف بزن
2. طاها جون شما که چشات بازه ما رو هم روشن کن اجبار حجاب کجای قرآن و حدیث هست؟
3. آقای دل! زنان با ایمان! نه همه! بعدش کجاش گفته هر کس این کار رو نکرد شما حق داری بهش توهین کنی و از حظورش تو مملکت خودش منعش کنی؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان عزیزم
شما یک الگوی دینی برای بی دینی بیار
یک ایه بیار که حجاب اختیاری رو معنی بده
شما بر اساس کدوم ایه قران حجاب رو اختیاری معنی میکنی

در ثانی به نظر تو خداوند بنده رو بدون تقوا هم میخواد
وقتی میگه زنان مومنین یعنی زنان مسلمان چون از نظر دین مسلمان غیر مومن مطلوب نیست
فقط یه ایه که حجاب اختیار رو معنی بده
فقط ایه الکرسی رو نیار چون یه بار با هم بحث کردیم
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ای خدااااااا
دوست عزیز، برادر گرامی...
شما داری حکم میدی، میفهمی؟ شما میگی کسی که حجاب رو در جامعه اسلامی رعایت نمیکنه باید مجازات بشه! یعنی شما با دیگران مشکل داری، اون دیگران دارن زندگی خودشون رو می کنن شما میگی حرفت درسته باید دلیل بیاری.
برات یه مثال در حد کودکستان زدم! من میگم شما نباید گلابی بخوری!! حالا شما برای من دلیل و سند بیار که خوردن گلابی اختیاریه!
بحث آیه الکرسی هم بی جواب گذاشتی، من میگم خدا گفته در اصل دین هم اجباری نیست چه برسه به توصیه ای که خدا به زنان مومنه کرده!!! اون هم برای کل جامعه نه فقط مسلمانان.

برای بار آخر، شما یه قانون درست کردین که من میگم مبنای دینی و روایی و حدیثی و تاریخی نداره!
فقط 1 دلیل خواستم
حالا دوباره بیا بگو من دلیل اختیاری بودنش رو بگم!
خدا برای همه چیز دونه دونه باید برای شما آیه نازل میکرد که میتوانید فلان کار را بکنید و نمیتوانید آن کار را انجام بدهید؟

ببین برای یک امر اجباری همیشه یا در قران به صورت دستوری و محکم توضیح داده شده یا در رفتار ائمه میشه دید
حالا شما روی کدوم یک از اینها قانون صادر میکنی؟
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
1. حجاب از احکام دین اسلامه و به خاطر انقلاب وارد ایران نشده. بلکه از احکامیست که زنان مسلمان سر تا سر جهان، سنی و شیعه ، آن را اجرا می کنند.

2. حجاب فقط دستور دینی نیست بلکه از قوانین کشور ماست که زنان باید حجاب اسلامی را رعایت کنند. نماز واجب است ولی جزو قوانین کشور نیست ، اما حجاب هست.

3. بسیاری از زنان ایرانی در حال حاضر حجاب صحیح اسلامی را رعایت نمیکنند و رو به بیحجابی و آرایش و تبرّج و تجمل و ... آورده و به قولی " فوت و فنهای فرار از روسری " را خوب بلدند.

4. من و شما که فقیه نیستیم . حجاب از زمان پیغمبر و ائمه بوده ، حتی قبل از آن هم در بین النهرین اکثر کشورها بانوان محجبه داشته اند. استنباط احکام از آیات و روایات که کار من و شما نیست. هر کاری تخصص می خواهد.
من و شما برای خریدن یک آنتن تلویزیون از شصت نفر می پرسیم تا جنس خوبش رو بخریم. اما در مورد احکام دینی یا سر خود عمل میکنیم ، یا با کمترین تحقیقی و با اولین شبهه و شکی از دین بر می گردیم.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس : نقطه مقابل ایمان کفره. یا با ایمان هستی یا کافر . در صورتی که با ایمان باشی باید حکم قرآن رو اجرا کنی و در صورتی که کافری ، تبریک میگم بهت ، جات تو جهنمه بی بروبرگرد !

آرمان : 1)بسی مضحک بود ! حجاب رو با گلابی قیاس می کنی ؟! یک آیه صریح قرآن رو که آقای دل آورد . اینم یکی دیگه :
"یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ"
لابد میخوای بگی اینم به پیامبر خطاب کرده که به زناش و بچه هاش بگه ؟! نخیر. این آیه منظورش اینه که اول از خودی ها شروع کن که تاثیرش بیشتره .

حدیث هم تا دلت بخواد هست . چند تا نمونه :
"رسول خدا (صلی الله علیه واله) فرمودند: هلاكت زنان امت من در دو چيز است: «طلا و لباس نازك‌‌».( شيخ مفيد، امالي)."

قال رسول الله صلی الله علیه و سلم:

"صنفان من اهل النار لم ارهما:قوم معهم سیاط کآذناب البقر یضربون بها الناس،ونساء کاسیات،عاریات،ممیلات،مائلات،رووسهن کآسنمه البخت المائله،لایدخلن الجنه ولا یجدن ریحها و ان ریحها لیوجد من مسیره کذا و کذا."

رسول خدا صلی الله علیه وآله و سلم فرمودند:

"دو گروهی از امت من از اهل آتش هستند که من نظیر آنها را ندیده ام :گروهی همراه آنها تازیانه(شلاق)مانند دم های گاو،که با آن به مردم می زنند،و زنانی که پوشیده هستند در حالیکه لخت اند ،منحرفند،و دیگران را منحرف می کنند و سران آنها مانندکوهان شتر بزرگ می کنند.وارد بهشت نمی شوند و بوی آن به مشامشان نمی رسد و همانا بوی آن از این طرف به آن طرف یافت می شود.

2)اولا که اجبار غلطه. کسی که اسلام رو از روی اجبار برات انتخاب نکرده . ولی وقتی انتخاب کردی باید به قوانینش هم عمل کنی.

3)همونطور که گفتم یا مومنی و یا کافر. وسطش هیچ راهی نیست. ضمنا فکر می کنم اینا به جز نداشتن حجاب ، مشکلات دیگری بهشون وارد هست که توهین که چه عرض کنم ، واقعیت رو در موردشون بیان می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجای دین گفته همه باید مسلمون باشند؟ کسی هم که مسلمون نیست نباید به زور حجاب سرش کنید.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
طاها جون واسه من داستان نگو، اینها رو بیشتر از تو نخونده باشم و بلد نباشم کمتر از تو هم نخوندم
پس اگه میتونی جواب سوالمو بده اگه نه سکوت کن:
رو چه حساب قانون حجاب (((اجباری))) وضع شده!؟؟؟؟
فهم سوالم سخت نیست، توضیح ندین که حجاب خوبه و بی حجابی بد! بگو کجای دین گفته شده شما میتونین کسایی که حجاب رو رعایت کامل نمیکنن وسط خیابون سوار ون پلیس کنین و مثل مجرم باهاشون رفتار کنید

آره آدم یا مومنه یا کافر، ایمان با عمل فرق داره، کسی که ایمان داره و انجام نمیده رو نمیتونی کافر قلمداد کنی
راستی، هزاران نفر بخاطر رفتارای همفکرای شما از دین زده و دورتر و دروتر شدن، ان شا الله جواب خدا و رسول رو بتونین بدین
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
پس شما دلیل شرعی نیاوردی
دلیل روایی هم نیاوردی
بحث ساده
زن مطلوب اسلام چه جور زنی هست
زن مومن
وقتی اسلام میگه زن مومن مسلمان غیر مومن اصلا معنی نداره
اما چرا اجبار است
بر اساس کدوم ایه قران تو پشت چراغ قرمز میاستی
چرا برای چراغ قرمز دنبال ایه نیستی؟
اگر برای قانون حجاب اجباری دنبال ایه قران میگردی
باید برای چراغ قرمز هم دنبال ایه قران بگردی
اگر برای قانون چراغ قرمز به حکم عقل احترام میزاری
باید برای قانون حجاب اجباری به حکم عقل احترام بزاری
این اصل دموکراسی که قانون مقدسه رو رعایت کنید لطفا
و در دموکراسی قانون رو اکثریت مینویسند
چرا در موضوع دینی به دموکراسی پایبند نیستید

شاید بگی زمان پیامبر چراغ قرمز نبوده
خب دقیقه زمان پیامبر هم هیچ زن مسلمانی بی حجاب نبوده
چون اصلا نشان زن مسلمان از غیر مسلمان به حجاب بوده و هست

در مورد حجاب هم قضیه کامل دیجیتالی است
صفر و یکه
حجاب در پوشش بعنی حتی یک تار مو بیرون نباشه و به غیر از گردی صورت و کف دستان برای خانم ها معلوم نباشه و لباس چسبان و شهوت انگیز نپوشند(البته این فهم من از حجاب است به اسم دین گذاشته نشه)

هر انچه غیر از این بی حجابی است
چه یه تار مو بیرون باشه چه کل مو و بدن نمایان باشه
هر دو بی حجابی است و هر دو مضموم

بد حجاب نداریم
کسی که حتی یک تار مو بیرون داشته باشه بی حجابه

در نهایت اگه واقعا برات سوال بود میرفتی سایتهای پاسخ به شبهات این سوال ها رو مطرح میکرد
این که در این سایت مطرح میکنی نشانه این است که دنبال جواب نیستی دنبال این هستی که هر جوری برای کارت دلیل بتراشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طاها عزیز همه مواردی که گفتی بیشتر به پوشیده بودن بدن زنان ربط داره تا پوشیده بودن موها . اینو بفهمید که بی حجابی با بی حیایی فرق داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی حجابی بی حیایی می آورد صد در صد.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
طاها به نظرت فقط خندیدم!! تو اینهمه بحث با شما و همفکرات ازتون سوال کردم و جوابی نداشتین حالا اومدی همونا رو از من میپرسی؟
با اینکه نا امید شدم از بحث با تو اما این نکته رو میگم
اون چراغ قرمز تو بلاد کفر هم هست اما حجاب اجباری نیست! بفهم! مورد دوم رو شما از دین کشیدید بیرون! نه از عقل، گردی صورت و کف دست و پا رو از دین گرفتید نه از عقل، پس باید دلیل اجبارش رو هم از دین بیاری
نگو قانونه چون قانونش هم اشتباهه، چون دلیل عقلی و شرعی نداره

در آخر: فعلا دور دور شما و هم مسلکانتونه، پس آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

ان شا الله بتونیین جواب زده شدن اون دختری که ته دلش مهر به دین داره و تو خیابون فحش و بدو بیراه میشنوه و سوار ماشین پلیس!!! میکننش رو پیش خدا و پیغمبرش بدین

والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه زن بی حجاب و ساده پوش غربی که نه آرایش می کنند نه تحریک امیزند . کجاشون بی حیا هستند ؟ با یه زن مثلا محجبه ایرانی با اون همه آرایش و ادا و اطوار مقایسه شود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۹
۲۰۴
زمان پیامبر حجاب اجباری بود؟زمان حضرت علی چطور؟
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
برای مسلمین بله .
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
بله.اجباري.بود...قانون.بود...
يكي.از.اصول.دموكراسي.كه...سنگش.رو.هميشه.به.سينه.ميزنيد
اينه.كه.قانون.رو.اكثريت.مينويسن.و...هركي.هم.قانون.رو.رعايت.نكنه.مجازات.ميشه....
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل؟ عزیزم؟
دروغ؟ چرا مزخرف میگی برادر
کجا و کی حجاب اجباری بود؟
یا دلیل بیار یا برو توبه کن از این تحریف!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دوست عزیز پشیمون شدم! نمیخواد دلیل بیاری
نظرات دیگه شما رو خوندم کلا منصرف شدم از بحث با شما
خوش باش
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
به.به
بر.اساس.آيات.قران.كه.در.دوره.ي.رسولالله.مو.به.مو.اجرا.ميشده....آيشم.يكم.برو.بالا.نوشتم..

يه.چيز.ديگه.هم.هست...بحث.وقتي.ارزش.داره.و.نتيجه.ميده.كه.هدف....جدل.و.جنگ.نباشه
ديگه.وقتي.شما.براي.وجوب.حجاب.و...خيلي.از.اصول.و.بنيانهاي.روشن.تر.از.روز.دليل.ميخوايد
يعني.اينكه.اومديد.وقت.تلف.كنيد...نه.بحث
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان اون زمان گشت ارشاد هم بود که با کتک دختر مردمو ارشاد کنه؟احتمالا شما یا 1400 سالته یا ماشین زمان داری که میگی اون موقع حجاب اجباری بوده و قانون!!بوده!بعدشم شما که عشق دموکراسی گرفتی یه همه پرسی آزاد در مورد حجاب بزار ببین چن نفر به حجاب و چن نفر به بیحجابی رای میدن.البته رای گیری واعی منظورمه ها!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام...حاج.امير...اينكه.چي.قانونه.و.خوبه...يه.حرفه....واينكه.اين.قانون.رو.كي.اجرا.ميكنه.و.چه
شكلي.يه.حرف.ديگست...
من.قبول.دارم.كه.اين.قانون.رو.به.بدترين.شكل.ممكن.و.به.وحشتناكترين.طريق.داريم.اجرا.ميكنيم.
اگه.نظرات.حدودا.يه.سال.و.نيم.پيش.من.رو.خونده.بودي...ميديدي.كه.به.وسيله.ي.دوستان.بسيجي
نما.چه.جوري.نوازش.ميشدم...
اما.باهمه.ي.اين.حرفا...يه.اصلي.هست.كه.ميگه.قانون.بد.بهتر.از.بي.قانوني.و.هرج.و.مرجه
...............
يعني.نميشه.بايه.ارزش.يا.ضد.ارزش...يه.ارزش.ديگه.رو.كوبيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درضمن...شما.اگه.يه.بار.از.تهران.بري.بيرون.و...يه.سري.هم.به.بقيه.ي.شهراي.ايران.بزني.شايد.ديگه.اون.كارا.لازم.نباشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ما بقیه شهرها رو هم که رفتیم وضع همونی بود که توی تهرانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونها هم تهرونی های صادر شده هستند ! یا در قالب دانشجو یا توریست و ...
farshid
|
United States of America
|
۱۷:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۱
۵۱
حجاب و عفاف افتخار است نه اجبار .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۶
۵
آقا عکس جیگررا هم اضافه کنید .مثل اینکه بعد از ممنوع التصویرشدن قراره به اینا بپیونده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی . آره. اینا همشون یه جورایی جیگرن . البته جیگر ننه شون هستن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۳۱
۱۱۴
صراط امثال شماها مراجع و تقلید را به بازی گرفتید و اکنون کسی به دنبال مرجع نیست ایکاش حرمت ها را در حداقل ها حفظ میکردی و می نوشتی حضرت آیتالله العظمی سید محمد کاظم شریعتمداری
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خيليا..خيلي.لقبها.داشتن...اما....
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
اما چون قدرت ندارن پس لقبی هم ندارن...
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
لياقتش.رو.نداشتن...نه.قدرت
یک باحجاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۲
۲
اگر میشه بی طرف باشید و جمله رو کامل ترجمه کنید: بی حجابی حق زنان بی حجاب.
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۴۵
۴۳
بي حجابي زنها فقط به نفع مردهاست.و در اخر زنه كه كلاه سرش ميره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایولا. منتها زنها خودشون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه افراط و تفریط نباشه . اگه تعادل رو حفظ کنیم مردها هیچ غلطی نمی توانند بکنند :)
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم
خب تعادل در حجاب است
وقتی بی حجابی باشه دیگه تعادلی در کار نیست
اونوقته که جنسیت زن بیشتر از انسانیت زن به چشم میاد
خدا بهتر از بنده اش از بنده اش میداند
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
زنو اجازه بيحجابي بدي اونم افراط تفريط نكنه؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک تو کی هستی که اجازه بدی یا ندی!!!؟؟؟
انگارداره درمورد لنگه کفشش حرف میزنه!
..... متحجرانسان نمای .....!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا من همون خانم محجبه هستم و با قاطعیت میگم زنی که خودشو اینقدر دست پایین بگیره که با بدحجابی و ولگردی هر نگاه هرزه ای را بدنبال خود بکشونه از لنگه کفش هم پست تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعادل یعنی نه خودت رو توی پارچه بپیچی نه دنبال مد و عریانی و آرایش زیاد که از طرف مردسالاری بهت زورچپون میشه بری. ساده و مستقل . من همین طورم و مردی جرات نمی کنه بهم نگاه غیر انسانی کنه .......
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
نورازاده من صاحب كفشم ولي تو كفش دشمن هستي
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۵۳۹
۹۸۴
حجاب باید اختیاری باشه البته با حد و حدودی معقول و رعایت برخی موارد.همونطور که یک خانم حق داره روسری بر سر داشته باشه خانمی دیگر هم این حق رو داره که نخواد روسری بر سرش بذاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای نوید اینجا کشور اسلامیه!!!اجرای احکام خداوند دل بخواهی نیست حداقل توکشور اسلامی....
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان تو خود اسلام هم نیومده که حجاب اجباریه.
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه شما تو ایران زندگی نمیکنین. حجاب زنان ایران یه چیزی تو همین مایه هاست. روسری دارن ولی حجاب ندارن. جالبه نه؟؟؟!!!

حجاب فقط روسری نیست.
اولا زنان باید بدن خود رو طبق دستور اسلام و قرآن از نامحرم بپوشانند .
دوما در حرکات و راه رفتن و ... حالات تحریک کننده نداشته باشند(حیاء در راه رفتن و حرکات و ژست بدن که در مورد دختر حضرت شعیب در قرآن ذکر شده)
سوما در گفتار حیا داشته باشند و تحریک کننده حرف نزنند که در مورد زنان پیامبر آمده است.


نمونه بارز "بی حیایی گفتار" در دانشگاهها و در آخر ترم کلمه ی "استـــــــــــــاد " است که از زبان دختران دانشجو جاری می شود و دل استاد بنده خدا را آب میکند و نمره قبولی را نه با مطالعه بلکه می خواهند با ناز و عشوه بگیرند.

حالا به من بگید کدوم زنی رو میشناسید که " حجاب پوشش" "حجاب رفتار" و "حجاب گفتار" را واقعا درست اجراکند و حیا و حجاب در رفتار او به طور واقعی نمایان باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیخوام کشورم اسلامی باشه من میخوام کشورم ایرانی باشه هم مسلومنا حق زندگی و عبادت های خودشون رو داشته باشتد هم سایر ادیان هیچ کدوم هم همدیگر رو ادیت نکنه مثل ترکیه و مالزی و ژاپن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت این اجنه های رنگ شده حد و حدود معقول حالی شون میشه ؟ یه کلام محمود گفت برای حجاب باید فرهنگ سازی بشه وضع جامعه شد این . حالا اگه بگیم روسروی اجباری نیست این عقده ای هایی که من می بینم لخت می شوند و می روند خیابان !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر با این نظری که دادی معلوم که خودت خیلی بیشتر از بقیه عقده شدی برو پیش یه روانپزشک خودتو نشون بده بعدا ممکن عواقب بدی برات داشته
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آمریکایی چه غلطا!!!!فک کردی شهر هرته؟مگه هرچی دله تو بخواد همون میشه؟اینجا کشور اسلامیه وبه لطف خدا اسلامی هم میمونه.خیال کردی ما بچه حزب اللهی ها میذاریم کشورمون رو مثل ترکیه به گند بکشین؟وقت نداریم بیام تو سایت باهاتون کل کل کنیم خیالات برتون داشته؟!!!!!!!شما بفرما همون ترکیه زندگیه....رو ادامه بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا به خدا همون ترکیه از شما که اسمتو گذاشتی بسیجی مسلمونترند. به خاطر همین اسلامشون هم شدن الگوی کشورهای عربی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با کلمات بازی نکن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۱
۶
اقایونی که معتقد به این هستید که بی حجابی ایراد نداره

فرض من یک فرد چشم ناپاک
اصلا چرا فرض یقینا
برای من خانم زلف پریشون کیس بهتری هست برای چشم چرانی تا خانم محجبه

اخه خانم محجبه زیبایی هاش رو برای مردان غریبه نمایش نمیده
قدیمیه و امل هستند
ولی زنهای امروزی انگار ما محارم اونها هستیم واقعا زیبا ارایش میکنند

و من لذت میبرم از این که میبینم بعضی مردهای امروزی این ازادی رو به زنان خودشون برای پوشش رو دادند

چون باعث میشه که ما برای گناه و نگاه حرام زیاد منتظر نمانیم

شاید بگید بیمار برو خودت رو درمان کن
ولی جواب من اقا لذت داره نگاه به ناموس

مردم اگه مشکل دارید ناموستون رو ارایش کرده و بی حجاب روانه خیابون نکنید

مدعیان این که بی حجابی ایرادی نداره ایا این بخش کوچک از مردمان ما رو نادیده میگیرید
مردمانی مریض و هوسران که از نگاه به ناموس دیگران لذت میبرند
شاید شما نادیده بگیرید ولی هستند و هر چند وقت یک بار یکی از اینها به ناموس دیگران تجاوز میکنه

بهتر نیست به جای درمان پیشگیری بکنیم
ایا باید حتما اتفاقی بیفته تا از وضعیت فرهنگی جامعه بنالیم

قران میگه به فحشا نزدیک هم نشید چه برسه که انجام بدید ولی ما فحشا رو ترویج میدیم

ناموس شما ناموس شماست ناموس مردم نیست که دیگران از بخشی زیبایی که خدا بهش داده بهره ببرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید
زن بی حجاب یا بدحجاب منشا فساده و در این کوچکترین شکی نیست .
اما تو هم حق نداری بگویی من از نگاه کردن به ناموس مردم لذت می برم . این کار مثل اینه که زن بی حجاب بی حیایی بیاد این جا و بگه : من دلم می خواد بی حجاب باشم لذت می برم .
حرف تو به همان زشتی است .
مسلمان باید پاکیزه باشه . مرد مسلمان باید دلش رو درمان کنه . همونطور که زن بی حجاب قابل تحمل نیس. این یک اخلاق عمری است که مردی بگه زن باید پاک باشه تا مرد مریض خطری تهدیدش نکنه . این خوی وهابیاس . باور کن وهابی ها این طوری هستن .
می دانم تو مثال زدی و خواستی استدلال کنی که این حرف رو زدی . تو اصلا این مشکل رو نداری . کاملا واضحه
اما حتی در مثال هم این تجاهر به گناه درست نیست.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاجان
بالاخره همچین تفکری در جامعه ما زندگی میکنه
تفکری مریض که از بی غیرتی مردان و بی حیایی زنان کام خودشون رو میبرند

خواستم بگم مردانی که اجازه میدهن نوامیس انها انگونه بیرون میروند بدانند که نوامیسشان در حال دلبری از همچین افرادی هستند

این افراد هستند و نمیشه نادیده بگیریم

من خواستم به مدعیانی که فکر میکنند امروزی هستند بگویم
این پوشش نشانه امروزی بودن نیست
نشانه چیز دیگریست
سیب زمینی به چی معروفه اون هم از نوع پشندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ، قبول . حرف شما متین . مشکل توی بیان شماست . شما به مردان مریض میدان ندهید که مریضی خود را با یک نوع افتخار بیان کنند . گویی که این لذت بردن از نگاه حرام افتخار رجولیت است . بنده خواستم بگویم معادل این طرز بیان برای یک مرد ، طرز بیان زنی است که بگوید" آقاجان من اصلا دلم می خواد بی حجاب باشم ، من از اون دسته از زنهام که شما فکر کن بیماری خودنمایی دارم "
این دوتا طرز بیان معادل یکدیگرند .
بنابراین شما که این همه پاکیزه هستید نگویید : فرض من یک فرد چشم ناپاک
اصلا چرا فرض یقینا
برای من خانم زلف پریشون کیس بهتری هست برای چشم چرانی تا خانم محجبه

این حرف قشنگ نیست . شبیه تعامل های. ....... ی. .... است .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
صلوات بفرست
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز
حق با شماست
من نظرم این بود که مردان با غیرت نباید اجازه بدهند که نوامیس اونها چراگاهی برای چشمهای ناپاک باشه

ولی از جملات درستی استفاده نکردم
از شما تشکر میکنم
از این جملات توبه میکنم
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵
۷۳
عزیزان به اصطلاح مسلمان واقعی
کاش در مورد جلوگیری از اعمال دیگه ای که اسلام حرام کرده هم همین قدر جدی بودید... مثل مال مردم و خوردن،خون مردم و تو شیشه کردن،دروغگویی و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸۵
۱۰۲
خودتون بگید این عکسها چه اشکالی داشتند متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای خودت متأسف باش که دهن کجی به حکم خدا را نمی فهمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دهن کجی؟؟؟؟؟؟ این ها اعتراض به یک رویه غلط و غیر معقوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا شما حرمت حجاب که خداوند فرموده رعایت کنید را قبول ندارید؟مشرکید؟مسلمان نیستید؟
اگر غیر از این است پس باید حجاب را بفرموده خدا گرامی داشت و به آن به هر علت واهی و ........ پشت پرده اعتراض وقعی ننهاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۷۸
۲۴۷
هر چی مرد بی بند و بار و هرزه ست از لخت شدن زن ها حمایت می کنه . زن ها اگر عقل داشته باشند باید بفهمند چرا بعضی مردها این قدر سنگ بی حجابی رو به سینه می زنند ...
در حالی که برای دیگر مسایل زنان این قدر حساسیت به خرج نمی دهند .
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر...!!!!!
تمام.مساله.توهمين.اگره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۰۶
۲
من یک خانم محجبه و چادری هستم و بارها به عینه دیده ام حتی مردانی که هیزند و به زن بی بند و بار تکه انداخته اند به من که نگاهشون میفته با احترام برخورد میکنند.
بارها خودشان گفته اند که خانمهای چادری مقدسند و دیگران بازیچه چند لحظه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهاتون موافقم منم همین مورد رو به عینه دیدم مخصوصا موقع خرید از فروشنده های آقا احترام خاص اونها ملموسه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بارها هم من به عینه دیدم که گفتن چادری ها بدترن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا راس میگی
ما تو یکی از کلاسهای دانشگاهمون یه استاد جوون داشتیم که با دخترا خیلی شوخی میکرد یه روز سر حضور غیاب به من گفت خانم شما با چشمات داری ادمو میزنی
البته من موندم چشمای منو از ÷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا پسرهای هیز برای خر کردن بیشتر دختران بدحجاب ازشون تعریف میکنن و احیانا میگن چادریها بدترند ولی در واقع اعتراف میکنن همه برای یک لحظه لذته و چادریها بواقع قداست دارن
فصل ششم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۶۴
۲
هوالحق. سلام چند تا سخن. یک دین نزد الله جل جلاله اسلام است. تو کتاب آسمانی قرآن هر کی سواد داره بره بخونه.دوم:هر کی با هر دینی غیر اسلام وقتی با اسلام آشنا میشه اون هم با مطالعه آیات قرآن ,هر چی که الله _جل جلاله _خطاب به بنده اش فرموده عمل میکنه از حجاب گرفته تا دروغ نگفتن غیبت نکردن تهمت نزدن ناسزا نگفتن احترام به بزرگترها گذاشتن دشمنی کردن با دشمنان خدا و رسول خدا امر به معروف کردن نهی از منکر کردن نماز خوندن نگاه به نامحرم نکردن و.............................. .حالا میخواد طرف مادر پدرش شراب فروشی داشته باشند یا مثل آدمهای معمولی با اخلاق جامعشون یه زندگی سالم داشته باشند.ربطی هم به جمهوری اسلامی نداره.سوم :از همه اونایی که با احکام رب العالمین مشکل دارند معذرت میخوام آخه رب العالمین لحظه وضع احکام ازتون اجازه نخواست نظرتون رو هم نپرسیده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!چهارم:هر کی میگه هیچی رو خدا اجبار نکرده و همه رو جمهوری اسلامی اجبار کرده میگیم باشه قبول هم ما صبر میکنیم هم شما صبر کنید. دیدار به روز قیامت اونجا فقط الله است و الله و همه بنده های الله - جل جلاله-دیگه نه از جمهوری اسلامی خبریه نه از بسیجی اونجا معلوم میشه شما راست میگفتید یا آیات قرآن که ما هم تمام تلاشمان عمل به آیات قرآن است. دیدار به قیامت.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
غلط كردن اينا ور زياديه خوشي زده زير دلشون
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۳
عزیزان مشکل حجاب نیس مشکل بالا رفتن سن ازدواجه مشکل خیل جوونای بیکارو مجرده با نیازهای جنسی و عاطفی سرکوب شده که خداوند حکیم برای بقای نوع بشر تو وجود همین جوون قرار داده
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
من با نظر آقا مهدي موافقم.