جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
مروری بر حضور شهردار تهران در برنامه دیروز، امروز، فردا

آقای قالی باف شما آگاهانه "خیانت" می کنید!

سردار قالیباف که سعی داشت در چارچوب دفاع مقدس و مثالهای زمان جنگ، مسائل و مشکلات کشور خصوصا بحران اقتصادی را زیر سوال ببرد...
کد خبر : ۸۱۰۴۲
"صراط" - محمدباقر قالی باف، کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در برنامه دیروز، امروز، فردا اظهاراتی را بر زبان جاری ساخت که بر عملکرد غلط گذشته اش در اوج فتنه 88 مهر تائیدی زد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، سردار قالیباف که سعی داشت در چارچوب دفاع مقدس و مثالهای زمان جنگ، مسائل و مشکلات کشور خصوصا بحران اقتصادی را زیر سوال ببرد در پاسخ به سوال مجری برنامه که در حوادث سال 88 به خودش چه نمره ­ای می­دهد، گفت:« کسی نباید به خودش نمره بدهد! . معتقدم نباید کسی رفتارش به رخ دیگران بکشد که من در حوادث سال 88 عمارگونه رفتار کردم! متاسفانه این به رخ کشیدن امروز خیلی زیاد شده است.»
این اعتقاد قالی باف که از نقطه ضعف وی در عدم موضع گیری شفاف در فتنه سال 88 نشات گرفته است به خوبی نشان می دهد که شهردار تهران خاطره خوشی از بازخوانی آنروزها ندارد .
قالی باف در ادامه پروژه ماست مالی کردن همراهی اش با فتنه گران گفت: "خود من جزو کسانی بودم که اولین صحبتم را در شب دوم یا سوم بعد از انتخابات انجام دادم و الان که مرور می­کنم می­بینم دقیق­ ترین حرف­ها را هم همان زمان زدم اما ما از شهید بهشتی یاد گرفته ­ایم که مودب باشیم و به کسی توهین نکنیم.»
وی به این نکته اشاره نکرد که آیا به دلیل توهین نکردن به سران فتنه با آنها همراه شده و یا نیت دیگری در سر می پرورانده است؟
شهردار تهران افزود:"در مورد حوادث آن سال حادثه تلخ زمانی رخ داد که با وجود حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه و صحبت­های ایشان که تکلیف را کاملا روشن کرد برخی باز هم عناد ورزیدند و راهشان را ادامه دادند."
البته قالی باف به این نکته اشاره نکرد که چرا در اوج درگیری های خیابانی که اغتشاش گران به جان و مال مردم حمله می کردند به کمک امت حزب الله نیامده و برای دفع فتنه توان شهرداری تهران را به کار نگرفت؟
شهردار تهران در ادامه فرا فکنی هایش پیرامون همراهی با فتنه اینگونه اظهار نظر کرد:"اگر کسی خسارتی به انقلاب وارد کرد، اگر این خسارتش ندانم­ کاری بوده، بخشش در فرهنگ اسلامی وجود دارد و می­توان او را بخشید اما کسی که آگاهانه به انقلاب خیانت کند انقلاب و مردم و نظام نمی­توانند از او بگذرند. توبه یعنی اقرار به اشتباه و کسی که توبه می­کند می­تواند مورد بخشش قرار گیرد اما وقتی کسی عناد دارد تکلیفش روشن است. البته در این زمینه هم باز هم هدف وسیله را توجیه نمی­کند و باید با منطق رفتار شود ولی ذره­ ای نباید در برابر کسی که عناد دارد کوتاه آمد که کوتاه آمدن خیانت به انقلاب است."
قالی باف به صراحت بیان نکرد که آیا خود را جزء افرادی می داند که از ندانم کاری به انقلاب و آرمانهای آن خیانت کرده و یا آگاهانه دست به این اقدام زده است؟
وی البته از توبه کردن خود به دلیل سکوت در ایام فتنه و عدم محکومیت اقدامات سران فتنه و اغتشاشگران سخنی به میان نیاورد .

قالی باف که با هیجان به تعریف خاطره از زمان جنگ مشغول بود در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری برای کارهای خود تبلیغات گسترده صورت می دهد در دروغی آشکار گفت: "من تبلیغ کردن را کار بدی نمی­دانم. حضرت امام(ره) و رهبری تاکید دارند که اگر کاری انجام می­شود آن را انعکاس دهیم. اما طبیعتا اضافه­ تر و کمتر گفتن درباره یک کار شرط عقل و انصاف نیست و نه من هر کس که این کار را انجام دهد خلاف کرده است. شهرداری هم نیازمند تبلیغات نیست زیرا شهرداری در زندگی مردم دخیل است. من منکر نیستم شاید اشتباهاتی هم در این زمینه صورت گرفته اما خدا را شاهد می­­گیرم در هیچ جلسه­ای نیست که به دوستان نگویم که به دو نکته توجه داشته باشند. نکته اول این است که آبروی کسی را نبرند حتی اگر مطمئن هستند حرفشان راست است و دوم اینکه در کارهایشان صداقت داشته باشند."
قالی باف که تازه حرفهایش در برنامه گل انداخته و تمام تلاشش را می کرد تا خاطرات دوران دفاع مقدس را با وضعیت امروز کشور آمیخته کند در تناقضی آشکار در ادامه افزود: "ما متاسفانه نتوانسته ­ایم ارزش­های دفاع مقدس را به­ خوبی به نسل جوان منتقل کنیم چون می­خواهیم با حرف این ارزش­ها را منتقل کنیم. در گفتمان اسلامی و فرهنگ عاشورا حرف خوب فقط ارزش نیست بلکه کار و رفتار خوب است که ارزش است."


نظرات بینندگان
حامد
|
Poland
|
۱۰:۴۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۶۵۴
۶۰۰
الام مثلا خواستی ایراد بگیری ازش؟ دیگه ایراد بنی اسراییلی هم حدی داره...کجای حرفاش غیر منطقی بود....شمام شدید کاسبین فتنه...بسکه با این رفتاراتون همرو میزنید...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Poland
.
یک شباهت بین رفتار قالی، با شخصیت عمار رو برای من تشریح کن !!!!!
نه جون داداش، تشریح کن"
ناشناس
|
Poland
رای ما فقط دکتر جلیلی
ناشناس
|
Poland
همراهی با فتنه گران؟
تبلیغات به اسم شهرداری و به کام خودش؟
به این دوتا سوال جواب منطقی نداد!!!!
محمد (ممل)
|
Poland
امین جان قالیباف که قطعا به عمار شباهت نداره و ساکت فتنه س ولی عشق تو میدونی به چی شباهت داره ؟

حیف که صراط سانسور میکنه وگرنه برای تنویر افکار عمومی !! می نوشتم
جریان شناس
|
Poland
نه جریان انحرافی
نه جریان نوکیسگان
نه جریان زدو بند
حکومت مردم بر مردم
ناشناس
|
Poland
امین زنده جون اون عشقت بود که هم تو دوران شهرداریش و هم الان که رئیس جمهور شده با جنجال تبلیغاتی روی شیپورچی سفید کرده و هرکاری که همه روسای جمهور قبلی کردن ایشون یا سر و صدا انجام داد .
ناشناس
|
Poland
امین به قول رئیست : اوه ! اوه ! راست میگی !
روح الطبيبي
|
Poland
آقاي قاليباف و آقاي ناطق نوري مهمترين سرمايه هاي اصولگرايان و اميدهاي خروج مملكت اسلامي از اين فضاي قطبي و مسموم هستند و لذا نبايد ناعادلانه مورد هجمه قرار گيرند.

متاسفانه منحرفين و متحجرين و همچنين طيف قليلي در جبهه متحد اصولگرايان مغرضانه سعي در تخريب اين دو چهره برجسته دارند.

سردار سازندگي ثاني آينده يكي از اين دو چهره خواهد بود و از هر كدام كه آقاي هاشمي حمايت كنند او پيروز انتخابات خواهد شد.
علی
|
Poland
حامدجان این رویه صراط و تندروهای همفکرش چقدر شبیه خوارجه که به علی(ع)هم میگفتن بایدتوبه کنی.
احسان
|
Poland
شما یه شباهت بین احمدی نژاد با عمار تشریح کن!!!
عزیز من این حرفا چیه چرا شخصیت عمار را بازیچه سیاسی قرار می دید
کسی با عمار قابل قیاس نیست.
قالی باف حرفای بدی نزد مواضعش هم حداقل تو این برنامه خوب بود
می خواهید ایراد بگیرید یه بحث دیگه است
نویسنده تون به نظر من باید اون دنیا جواب بعضی تهمت هابش را بدهد
حاج حسنی از تهران
|
Poland
صراط عزیز ضمن اینکه مشخصه این جناب حامد اصلا متوجه این نگارش و مطلب بسیار زیبا نشده ، اگر عقبه جریان موسوم به اصولگرایان اصلاح طلب را بررسی بفرمایید دقیقا متوجه نقش ستادهای این جناب قالیباف می شوید این جریان با تمام امکانات از موسوی حمایت کرد.پولهایی که به این جریان تزریق می شد از کجا بود؟ ؟؟؟؟
حسن
|
Poland
راست می گه دیگه کسی که کار می کنه برای این مملکت بزارید کارش را بکنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Poland
.
ممل عزیز:
از نظر صهیونیست ها و منافقین هم، احمدی دلاور من رو شبیه به یه چیزی بالاخره میدونن!!!!!!
از شاگردان مکتب اکبر گنجی هم انتظاری نداریم"میذاریم اونا هم هر شباهتی میبینند بگن!!!!!!!!!!!!
_________________________________
جناب ناشناس اول:
دروغ گفتن شایسته نیست"خدا ناظر بر اعمال و گفتار ماست"
این احمدی دلاور بوده که سروصدا ایجاد میکرده برای افتتاح یک پل یا سد" یا جنابان هاشمی و قالیباف و...؟؟؟؟؟

احمدی دلاور به فرموده رهبری، دارای روحیه قوی و محکم است، این برای ما خیلی ارزش داره عزیز"
_________________________________
جناب روح الهاشمی:
زرشــــــــــــــــک !!!
اصولگرا چیه که سرمایه اش چی باشه؟؟؟؟؟؟

اون سردار به اصطلاح سازندگی تون،هم دست رو هرکسی بذاره، در ردیف آخر انتخابات خواهد بود"
خودشم به خوبی با مزه شکست جانانه آشنا هست !!!!!ملتفتی که؟؟؟؟
_________________________________
احسان خان:
احمدی دلاور من، عمار نیست و هیچ ادعایی نکردم"
*احمدی دلاور من، احمدی دلاور است، همین*

حرفهای قالی توی این برنامه دوزوکلک بازی بود"جایی که داره میگه من عمارم"
این آقا،..........................................."
_________________________________

دوستان عزیز:
قبای ریاست جمهوری به تن قالی زار میزنه!!!!
و این رویایش رنگ واقعیت به خود نخواهد دید"
علی
|
Poland
زنده سردار زنده باد کسی که اگر 10 درصد خلاف میکنه 90 در صد کار میکنه زنده با شهرداری که زیبایی را شهر تهران آورد
سعیدی از تهران
|
Poland
اون عزیزانی که خیلی به مدیریت بالای این جناب شهردار عنایت دارند به ظلمهایی که در شهرداری تحت مدیریت شهردار تهران میشه توجه بکنند نمونه ذیل از کوچکترین آن است که در سایت صراط اومده : شهرداری راه را بر یک پیرزن بست

یک مرد در پی تخلیه نخاله‌‌‌های ساختمانی توسط عوامل شهرداری مقابل خانه‌اش از شهرداری منطقه 14 تهران شکایت کرد.

طرح عمرانی بزرگراه امام علی (ع) در حالی باید تا خرداد ماه به پایان برسد که شهرداری هنوز نتوانسته برخی از ساکنان حاشیه این بزرگراه را برای تخلیه خانه‌‌‌های خود متقاعد کند به همین دلیل چند وقتی است برخی اقدام‌‌‌هاي باور نکردنی انجام می‌دهد. آخرین مورد این اقدام‌‌‌ها تخلیه نخاله‌‌‌ها و زباله‌‌‌های ساختمانی مقابل در خانه یکی از ساکنان حاشیه بزرگراه امام علی (ع) بود که نه تنها باعث مسدود شدن راه ورود و خروج ساکنان شد بلکه عبور و مرور اهالی کوچه‌ای که این خانه در ابتدای آن قرار دارد را نیز مختل کرد.

صبح روز نهم مهر ماه، وقتی اهالی کوچه ادبی‌فر در خیابان پیروزی از خانه خارج شدند انباشته‌ای از نخاله‌‌‌ها و زباله‌‌‌هایی را دیدند که مقابل ساختمان شماره 11 این کوچه خالی شده بود. ساکن آن خانه، زنی پیر و ناشنواست که به همراه برادران خود هنوز متقاعد نشده خانه‌اش را در اختیار شهرداری قرار دهد به همین دلیل نیز با فشار‌‌های متعددی از جانب شهرداری منطقه 14 روبه‌رو شده‌اند.

این خانه که مالکیت ورثه‌ای دارد به دلیل عدم قبول شرایط شهرداری توسط همه وراث هنوز تخلیه نشده و در اختیار شهرداری قرار نگرفته است. به همین علت هم عوامل نهاد شهری تهران از چندي پیش فشار‌‌هایی را آغاز کرده و در عملی غیر قابل قبول مقابل در این خانه را سد کرده‌اند. به طوری که ساکنان حتی نمی‌توانند خودرویشان را از خانه بیرون ببرند.

خانواده افشاری که صاحب ساختمان شماره 11 کوچه ادبی‌فر هستند در پی این اتفاق با پلیس 110 تماس گرفتند و مراتب شکایت خود را اعلام کردند با حضور پلیس گزارشی تهیه شد و خانواده افشار با حضور در دادسرا از شهرداری منطقه 14 شکایت کردند.

تخلیه نخاله‌‌‌های ساختمانی و دپوی آنها مقابل در این خانه نارضایتی اهالی کوچه ادبی‌فر را هم درپی داشته است. تجمع آب پشت این نخاله‌‌‌ها و ورود آن به داخل ساختمان، اهالی کوچه ادبی‌فر را بشدت آزرده کرده است. در کنار آن، بسته شدن راه عبور و مرور اهالی و مسدود شدن کوچه نیز دلیل دیگری برای ناراحتی اهالی کوچه شده به نحوی که آنها در گفت‌وگو با شوک از این اقدام شهرداری تهران بشدت گلایه کردند.

در همین رابطه گفته می‌شود شهرداری برای تخلیه خانه‌ای دیگر در همین منطقه، وقتی با ممانعت اهالی آن خانه مواجه شد اقدام به کندن خندق دور خانه کرد تا ساکنان نتوانند به درون خانه رفت و آمد کنند و سرانجام با همین ترفند آن ملک تخلیه شد! براساس قانون، شهرداری حق ندارد بدون قانع کردن مالک، ملکی را در اختیار بگیرد یا آن را تخریب کند و برای اینکار باید براساس شرایط قانونی از طریق مرجع قضایی موضوع را پیگیری کند، ولی متأسفانه شهرداری به جای اقناع، چندی است از راه زور وارد می‌شود و البته توفیقاتی هم داشته حتی اگر این توفیقات با نارضایتی شهروندان و مالکان به دست آمده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸۲۲
۷۳۸
خالی باف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای شخص من مهم نیست که خدماتی که آقای قالیباف انجام داده برای خدمته یا تبلیغات . مهم اینه که داره تهران را آباد میکنه . ربط دادن آبگرفتگی مترو به شهرداری هم بی انصافیه چون ناگوار بود و کسی هم کشته نداد با اقدام به موقع .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه برات مهم نیست انقلابی بودن افراد
بگیم کرباسچی بیاد اون وارد تره تو مدیریت اشرافی
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
قالیباف جوری صحبت کرده که انگار تو این سالها جز اپوزسیون بوده
بابا همه کار خودتون بودید اگر نقدی است به عملکرد خودتان است
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس خیلی کارهای دیگر شده کوبیدن خانه های مسکونی و علم شدن پاساژ ها به جای آنها با مجوز شهرداری سری به بازار مسکن بزن ببین چه خبره ؟ یک آپارتمان 70 متری ببین اجاره اش چنده ؟
حلا اتوبانی درست شده آنهم طرحش از قبل بوده ... اگر کاری هم میشه برای دانه پاشیدنه ما از سالها پیش شاهد این حیله گری ها هستیم تازه آنهائی که شناختیم و دیدیم دوره هائی هم خوب عمل کردند ناگهان 180 درجه تغییر جهت دادند اعتماد و فداکاری ملت را ایطور پاسخ دادند ! این گوی و این میدان !
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
جای بسی تاسف است که دنیا شما را اینگونه در خود فرو برده است. حداقل به فکر این دنیایتان نیستید به فکر دنیای دیگرتان باشید. ما همه ایرانی هستیم و باید برای کشورمان خدمت کنیم هر چند خدمت ما کوچک باشد ولی اگر برای آبادانی کشور موثر باشد با ارزش است. چرا به افرادی که خدمت می کنند تهمت می زنید آن دنیا جواب خدا را چه می دهید. جواب ائمه ی معصوم را چه میدهید. جواب امام زمان را چه می دهید. به فکر دنیایتان نباشید. این فردی که شما شروع به انتقاد و سخره گرفتن از او کرده اید . شخصی است مورد اعتماد مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی). شما چگونه نظر ایشان را اشتباه میدانید و شروع به انتقاد میکنید. همهی انسان ها جایز الخطا هستند باید تعادل را نگهدارید و ب ا تعقل جلو بروید. سعی بر ارتباط گیری و تعامل کنید تا هر دو دنیایتان را از دست ندهید
خداوند می فرماید:يَأْمُرُهُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَاهُمْ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُحِلُّ لَهُمُ الطَّيِّبَاتِ وَيُحَرِّمُ عَلَيْهِمُ الْخَبَائِثَ
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۶۴
۲۵۰
جون خودت !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جون تو!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدممل جون خودت مملی
قابل توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۱۰
۸۶
بابا خیلی کار شما درسته!
همه مشکلات حل شده توی این کشور چسبیدید به سکوت یه نفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه همه مشکلات حل نشده ولی سکوت یک نفر(بلکه چند نفر از مسئولین) جزو مشکلات هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همين يك نفر يك لشگر آدم دور و بر خودش داره كه اونها هم سكوت كرده اند، همين يك نفر ادعا داره كه بايد رئيس جمهور مي شد . همين يككككككككككككككككك نفر ادعا مي كنه كه از همه بهتر داره كار مي كنه
قابل توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
شفاف صحبت کن آقا یا خانم ناشناس منظورم اینکه گرونی سکه، ارز، گوشت، مرغ،لوازم خانگی، شیر، ماست، پنیر، لوازم التحریر دانش آموزها،قیمت خودروهای تولید داخل، شهریه های غیر قانونی مدارس دولتی(که خلاف اصول قانون اساسی است) یادم اومد 3000 میلیاردتومان اینها که تو کشور وجود نداره! تا شما بخواهید اون را پیگیری کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۷۵
۸۶
خاك توسر مديريت صراط كه تحليلهائيشان بيشتر شبيه ............... است تا واقعيت . اگر وسطهاي صحبت يك بزرگتر نپريد مي ميريد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مو موخوام ریس جمهور بشوم خوب دیگه
چرا گیر میدید بابا
(با لهجه مشهدی بخوانید)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری تو که ادای مشهدیا رو درآوردی اکثر تهرانیها هم به قالیباف رای میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره موسوی چی ها به قالیباف رای میدن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثر تهرانیهاو همه انسانهای تحصیلکرده و عمقی به دکتر سعید جلیلی رأی می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۵۰۹
۵۴۳
درود برا قالي باف مرد دوم سازندگي . و درود بر هاشمي سردار سازندگي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میخوای قالیباف رو خراب کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر ساکتین فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر کاسبان فتنه
قابل توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر عاملان فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بصیرت داشته باش و لعنت بفرس داداش
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدانم خودش به این عنوان رضایت دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــر گــــــــــــ بـــر ســـــــــران فتنــــــــــه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸۳۵
۷۶۰
.
برو قالی جون:
ویژه نامه همشهری رو یادت نیست جیگر ؟؟؟!!!!

شما عمار نبودید، وگرنه تو و لار...... و رض...... و با........ در قبال وحشی گری ها،سکوت نمیکردید"
البته شما یکی به نعل میزدید یکی به میخ!!!!

به کسی که ساکت باشد و فریاد فرمانده را نشوند، عمار نمیگویند،بیشتر شایسته لقب بزدل و منافق هستند"

جناب قالی:
ببین عزیزمن،همین شهداری رو بچسب تا از کَفِت نرفته"بیخود هم نقشه نکش برای سال دیگه، چون چی؟؟؟؟؟
چون مردم به کسانی که هی منم منم میکنند"با پرویی هرچه تمام تر عملکرد خودش در حوادث پس از انتخابات،رو عمارگونه مینامد"و ادای ساده زیستی و مردمی بودن رو درمیاره،روی خوش نشان نخواهند داد"
_______________________________
قالی جون: بعلــــــــــــــــــه !!!

قالی منو بافتــــــــــــــــــی !!!

بعلــــــــــــــــــــــــه !!!!

پشت شهرداری انداختــــــــــــــی؟؟؟؟

بعلــــــــــــــــــــــــــــه !!!

ها........ اومده !!!!

چی چی آورده ؟؟؟؟؟؟؟

فتنه و اغتشاش !!!!!

با صدای چی ؟؟؟؟؟؟

با صدای علی عبدالمالکی !!!!!!!!!!
_______________________________
گفتنی است آقای قالی باف :در پی شاهکار سیلاب مترو،در آمفی تئاتر شهرداری"
پس از عناوینی چون( سردار شهردار خلبان مهندس دکتر)
به دریافت لقب *ملوان* هم نایل شد"
بزن دس قشنگه رو"
_______________________________
دراین لحظه حضار یکصدا داد میزنن:
قالی باید برقصه،قالی باید برقصه !!!!
صدرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقایون و خانومای خواننده این مطلب من عمرا به قالیباف رای بدم اما خداییش نگاه کنید توی این سایت همه جور مطلب هست و توی همین مطلب هم همه جور آدم نظر دادن اما شما به نظر این آقایی که خودشو عاشق احمدی نژاد میدونه و بی ادبی و لودگی رو به حد اعلا رسونده دقت کنید .
واقعا خوندن نظر این امین زنده به عشق و اون ادبیات بچه گونه و بی منطقش بدترین تبلیغ برای احمدی نژاد و بهترین تبلیغ برای قالیبافه
متاسفم برای .................. که تو عاشقشی
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه عجب زبون باز کردی امین !! خارج از بحث قالیباف (بالا نظرمو نوشتم) و احمدی نژاد و امثالهم خجالت نمیکشی اینجوری حرف میزنی ؟ متوجه نیستی که با این نحوه اظهارنظر اولا خودتو ضایع میکنی و ثانیا طبق یک حقیقت و واقعیت انکار نشدنی کاربرارو وادار میکنی که بگن دار و دسته ی آقای ا ........... به همدیگه میان ! از نظر عدم رعایت ادب و حدود اخلاقی !! کی دیگه این جریان و طیف میخواد انسانیت و آدمیت و صحبت کردن مثل یه انسان رو یاد بگیره ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
علی !!! جون:

شما که عمرا به قالیباف رأی بدی"میتونی بگی عمرا هم به لار....... رأی نمیدی؟؟؟؟؟!!!!
____________________
خیلی هم نظرم توپ بود"
وقتی قالی میگه من عمارم،من اینو به طنز میگیرم، طنز گونه جوابش میدم!!!
پلاک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین دلقک زنده به عشق دلقک

کلا از وضعیت معلومه که یه آدم مضحک مسخره ای هستی ما هم بهت خندیدیم....


هرهرهرهرهرهرهرهرهر دلقک
پلاک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
واقعا واست متاسفم صراط که این مطلبه مضخرف و موهن این مردک مضحک رو نشر کردی.
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین اصولا ارزش جواب دادن نداری وگرنه میترکوندمت!
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین گور بابای سیاست و انتخابات و تبلیغات انتخاباتی !!! چقدر آخه تووی این مسائل غرق شدی ؟ نمیدونم 4 روز دیگه که عشقت پر کشید و رفت پی زندگیش میخوای آویزون کی بشی ! بس کن آدم باش
ravin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نورا برای اولین بار با نظرت کاملا موافقم منم جای تو بودم این امینو می ترکوندم خیلی حرفای چرت و پرت نوشته واقعا ارزش نداره که آدم نظرشو بخونه و منم سطر اولشو فقط خوندم
آفرین نورا امیدوارم همیشه اینطوری نظر بدی .
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نورا این تیکه هارو کجا تعلیم دیدی ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
نورا (چراغ موشی جان) :

چن بار بترکونمت تا دیگه اظهارنظر نکنی؟؟؟؟؟؟
یه بار؟؟؟ دوبار؟؟؟
_________________________________
ممل عزیز:
آویزون بودن با شخصیت پادویی مثل این کامنت دوتا بالایی ات،جوره!!!!
وگرنه برای من فرقی نداره، چه احمدی باشد،چه نباشد"
منتها مثل اینکه برای بعضیا که سنگ یه آدمی مثل قالی رو به سینه میزنند، حتما قراره چیزی بهش بماسه!!!!
_________________________________
راوین عزیزم:
کسی مجبورت نکرده بخونی"
گردنتو نگرفتم که بخون!!!!
هری"زود ردشون به کامنت بعدی!!!!(مثل خودت جوابت دادم)"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱۱
۷
آهان!!!پس بگین از کجا سوختین!!!
آنتی نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به سلام!
چه خبر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۶۷
۱۳۷
نسبت به قال باف خیلی کینه داری!!! انشالله برای رضای خداست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۷۵۵
۳۲۰
صراط نامرد هرچی میخوای بگی بگو الان دیگه مشخص شد که تو با چه کسی عقد اخوت بسته ای اما به کوری چشم تو می گویم که رئیس جمهور بعدی قالیباف است و بس در ضمن لاریجانی هم خیلی با شخصیت است اما کاندیدای مورد نظر تو که همانا احمدی نژآد است ............... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم ریاکار جایی توی این کشور ندارند.
مرگ بر فتنه گران وساکتین فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی یک صدم خدمات قالیباف را هوز انجام نداده برای این کشور .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ريا كار
مرگ بر كار با ريا
مرگ بر كار براي تبليغات
مرگ بر ساكتين فتنه
مرگ مر ساكتين فتنه
مرگ بر كار براي رياست جهموري
سالمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۳۹
۳۷۴
درود بر صراط دست نویسنده بوسیدن داره
اون موقع حتی محسن رضایی موضعش را شفاف کرد اما این آقا به قول فرمایش نویسنده آگاهانه خیانت میکرد
قابل توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ول یکی حرف بزنه میگن ریا کاری ظاهرش تو باطنش (که همه ما می دونیم غیر خدا کسی خبر نداره) اون وری یکی هم حرف نزنه باز هم باید محاکمش کنین! کارتون درسته!
تا کی جبه گیری برعلیه نفر، نه جبهه گیری برعلیه جریان و صحبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۴۲
۱۹۱
شورای تهران شما که ادعاتون فلک را دریده چرا این رو برنمیدارید از مسند شهرداری آخرت باید جوابگو باشید...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بشین بابا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون شورای شهر مردم انتخاب کردن و مردم تهران (البته اونهایی که دنبال جناح بازی نیستن) همه جوره از قالیباف حمایت میکنن بخاطر خدماتش .
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۵۴۴
۳۴۶۱
تا کور شود هر انکه نتواند دید.....

اگه اعلام برائت کنه که مشکل داره اگه نکنه مشکل داره و....

بسیار واضحه که نویسنده این مقاله ی بی محتوا خواسته یه امتیازی از شهرداری بگیره و بهش ندادن،حالا اومده با این اراجیف خودشو خالی کنه.عجب حقد و غضبی داره بنده خدا،اشکال نداره خدا بزرگه شهردار بعدی کمکت کنه.

صراط خوشم میاد که آزادی بیان تو سایتت هست ولی امیدوارم کینه توزی نباشه.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
پلاک عزیز ایشون در زمان فتنه 88 جزء افراد ساکت بودن متاسفانه و نمیشه اینو انکار کرد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به نویسنده مطلب امتیاز ندادن،خودشو خالی کرده" قبول !!!

خوبه منم بگم:
حتما به تو امتیاز رو دادن، که اینطوری طرفدارشی"

قالی پاش به صندلی ریاست جمهوری هم نمیرسه!!!!
قالی(........) در خواب بیند رویای ریاست جمهوری را !!!!
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بی وجدان ازساعت 11:30تا 12:30 1234 منفی به نظر من دادن،یعنی خودت باور میکنی این مطلبو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه از مسئولین و علما اعلام برائت کردند کجا مشکل دارند؟
کسی به خاطر برائتشون سرزنش نکرده.
ولی این آقای خالی باف بزدل و ترسو هست
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جون بخدا من ایشون رو از نزدیکمیشناسم نه به جایی وصله(هاشمی و امثالهم)نه دزد بیت الماله،نه فامیل بازی میکنه،نه ......ه،نه عضو حجتیه است و .....

بولله داری اشتباه میکنی،این بنده خدا واقعا داره خدمت می کنه،و نیتش خداییه، با اینکه خیلی قبولت دارم ولی نمیدونم چرا انقدر نسبت به ایشون مواضعت تنده.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
پلاک عزیز این بنده خدا در این اوضاع قحط الرجال سالم ! ، از خیرالموجودین هست و به مراتب از بقیه بهتره منتها در فتنه ی 88 کارنامه خوبی از خودش به نمایش نذاشت و در اون بحران خطرناک در انجام وظیفه انقلابی و اسلامی ش کوتاهی کرد ، بدجوری سوتی داد ، در صف یاران حامی ولایت قرار نگرفت
ravin
|
Iran (Islamic Republic of)
پلاک هر جور شده رفتم 500 نفر آمار آوردم تا برات نظر مثبت جور کنم الان راضی شدی؟
ضمنا بازم نمرات منفیت ناعادلانه بود بهب خودم بگو اگر نظرت مثل الان کاملا منطقی بو خودم میرم آمار میارم درستش می کنم .
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
راوین جون

دمت گرم مگه تو هوای مارو داشته باشی.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۳۸
۱۳
قالیباف رای خوبی داره
مگر اینکه در اشتباه مهلک بخواد با هاشمی ائتلاف کنه
روح الطبيبي
|
Netherlands
راي آقاي قاليباف بدون حمايت آقاي هاشمي نهايتا بسته به رقبايش 3 تا 5 ميليون شود كه اين كافي نيست.

آنچه كه اشتباه مهلك ميناميد از قضا خردمندانه ترين عمل ممكن است. آقاي قاليباف اگر طرح آشتي ملي را مطرح كنند كارگزاران هم ميلي براي به ميدان آوردن آقاي ناطق در نتيجه نخواهند داشت چراكه اگر آقاي قاليباف و آقاي ناطق همزمان كانديد باشند باعث شكسته شدن آرا خواهد شد و اين به نفع جريان انحرافي است.
ناشناس
|
Netherlands
روح الطبیبی
در سال 84 هاشمی 6 میلیون رای آورد و قالیباف 4 میلیون حالا که سابق شهرداری داره رای خوبه داره
در چند سال اخیر نشون داده شده
هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و یا از هر کسی حمایت کرده
هاشمی و اون شخص شکست سنگین خوردند
روح الطبيبي
|
Netherlands
جناب ناشناس امروز رو نبايد با هشت سال پيش مقايسه كرد. اوضاع اقتصادي بحراني كنوني كه محصول مديريت غير اصولي جريان انحرافي است به تعبيري همه را اصلاح طلب كرده است و در نگرش راي دهندگان تغييرات اساسي ايجاد كرده!

ديگر كسي فريب شعارهاي پرطمطراق و عوام فريبانه اما توخالي و پوپوليستي را نميخورد و تكنوكراسي به سبك آقاي هاشمي نياز جامعه اسلامي براي برونرفت از وضع فعلي است و مردم نيز اين نياز را به مراتب بيشتر از ساليان گذشته حس ميكنند.

عملكرد ضعيف دولتي كه از نردبان آقاي هاشمي بالا رفته بود و همچنين ميانه روي خردمندانه آقاي هاشمي در دو سه سال اخير فضا را امروز به شدت به نفع آقاي هاشمي تغيير داده و زنداني شدن فرزندان بي گناه ايشان نيز بر محبوبيت سردار سازندگي به شدت دارد ميفزايد.

آقاي هاشمي نقش اساسي و تعيين كننده اي در انتخابات پيش رو دارند و چشمپوشي از نقش ايشان در محاسبات يك اشتباه استراتژيك و يك خطاي مهلك خواهد بود.
پلاک
|
Netherlands
جناب روح الطبیبی

لطفا شما از ایشون حمایت نکن،قطعا معلومه به کجا وصلی و میخوای خراب کنی این بنده خدا رو ولی سخت در اشتباهی چون همه میدونن ایشون به ولی فقیه وصله و وابستگی به کسی دیگری نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰۷
۵۹
قالیباف با این سیاست کاریها وریاکاریها دیگه شورش رو درآورده فکر میکنه مردم کور کر ولال هستند توی خود مجموعه شهرداری دزدی و اختلاس داره بیداد میکنه وخود این آقا دائمآ داره قانون رو زیر پا میذاره نمونه واضح اون رئیس آتش نشانی آقای خوش زاد که غیر قانونی مدیر اون سازمان شده وداره سیاستهای تبلیغاتی آقای قالیباف رو اجرا میکنه و اکثر پرسنل شهرداری از قالیباف متنفرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مدرک داری رو کن وگرنه بیخود میکنی تهمت میزنی . اونی که ما میبینیم تهران در حال توسعه و پیشرفته به نسبت گذشته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ماکه تو شهرداری داریم چند سال کار میکنیم کارمندا از خیلی از شهردار بیشتر قبولش دارن مخصوصا از احمدی نژاد
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۷
۳
خوب خداروشکر که همه از جمله سبزها و اصولگرا ها و اصلاح طلب ها و سلطنت طلب ها و منافقین در این دوران به یه تفاهم کامل رسیدن و همه مشکلات مملکت را ناشی از وجود احمدی نژادمیدونن !
الحمدالله که قراره بعد ازرفتن احمدی نژاد بعد از 35 سال این جنگ و دعواها تمام بشه و همه چیز آروم بشه !!
نورا
|
Germany
سونامیه به وجود اومده تا سالها گاو مارو زائونده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۵
۷
آقای قالیباف تونل توحید چی شد نصف کار بری رو هم که پز میدادید نداره میدونی چرا چون کار برای رضای خدا ومردم نبود برای خود نمائی وپوز زنی بود.آقای قالیباف از پاداشهای 15میلیونی توی مجموعه شهرداری چه خبر!!؟شهرداری تهران شده شهرداری مشهد همه مشهدی هستند اگه با لهجه مشهدی بری توی شهر داری حتمآ کار پیدا میکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۷۰
۱۲۳
مرگ برریا کاران وساکتین فتنه قالیباف مطمئن باش ما با بصیرت رای خواهیم داد حالا هی برای خوت وهمشهریهای مشهدیت لقب وعنوان صادر کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای تو یکنفره . مطمئن باش همین ساکت فتنه رای میاره به کوری چشم شما و اون موقع مزد سکوت عاقلانه اش را خواهد گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم
قالیباف از سربازان رهبر معظم انقلاب هر جا که باشه
فرماندهی نیرویی هوایی سپاه
فرماندهی انتظامی
شهرداری تهران
.
.
.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۱
درود بر قالب باف
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مقاله ایی که در ادامه لینکش را در اختیارتان می گذارم تحلیلی است که بخش اعظم آن به جایگاه قالیباف در انتخابات بدی می پردازد. به تحریریه صراط پیشنهاد می کنم آن را با دقت مطالعه نمایند. یا حق
http://borhan.ir/NSite/FullStory/News/?Id=3995
ناشناس
|
France
|
۱۲:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۳۰
۲
این مثبت منفی های سایتتون رو از عمد درست نمیکنید که بازدید کمتون تو چشم نیاد ؟!؟! خودتون میشینید واسه خودتون کامنت مینویسید و برای خودتون مثبت و منفی میزنید که بگید هوادار زیاد دارید !؟!؟ خاک بر سرتون واقعا :))) مملکت رو هم اینطوری اداره کردید تو این 7 سال اینطوری شدیم دیگه !!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸
۱
از اقاي قالي باف سوال شود امار 3 ميليوني راهپيمايي در خصوص انتخابات را كه ايشان اعلام كرد بياد دارد . اگر از ايشان سوال شود كه امار راهپيمايي مردم در 22 بهمن و ..... چند نفر بودند را چه رقمي ميدهد. و چرا تا كنون در رابطه با راهپيمايي هاي سالهاي قبل مردمي امار اعلام نميكرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
50 میلیون نفر در در 9دی و 22 بهمن شرکت کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس یه سر برو پیش دکتر چشم پزشکی فکر کنم هر نفر ده نفر دیدی . شفای عاجل برات آرزو میکنم ! اگر جمعیت 25خرداد را هم از نزدیک به چشم میدیدی، اینطوری توهم نمیزدی بگی 50 میلیون
111
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم برو قرص بخور
و از دشمنی با ملت و از خود خواهی دست بردار
تظاهرات 50 میلیونی 9دی و 22 بهمن کجا و چیزی تو گفتی کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس منافق
نوری زاده هم حرفت تو روز و گفت مردمی که در 22 بهمن شرکت کردند درخت هستند و همچنین این خل و چل مفنگی مست گفت RQ170 یک ماکته
دست از دشمنی با ملت ایران بردارید
جانباز
|
Netherlands
|
۱۲:۳۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۱۴
۱۰۹
هنگام فتنه 88 کلیه عوامل و امکانات شهرداری تهران در اختیار آشوبگران بود و متاسفانه از سوی آقای قالیباف و مدیران ارشد و شورای شهر با آنان هیچ برخوردی نشد و حتی مورد تقدیر هم قرار گرفتند اسناد مستند موجود است.
سیدمهدی موسوی
|
Netherlands
تو ........... از واژه جانباز سوئ استفاده میکنی مردک.
کدوم امکانات شهرداری در اختیار فتنه گران بوده؟
واضح تر حرف بزن و اسنادت رو منتشر کن ...؟
پلاک
|
Netherlands
بولله نه تو جانبازی نه جبهه دیده،و الا رو میکردی
حالا هم دیر نشده بفرست واسه صراط مستنداتو این صراط کارشو خوب بلده .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸۳
۵
قالیباف دنباله رو مکتب کارگزاران است،
فساد امروز شهرداری از زمان کرباسچی هم بیشتر شده است
ما حاضر نیستیم به هر قیمتی پیشرفت کنیم
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰۸
۱۶
با سلام
صراط عزیز میشه شما واضح بفرمایید کسی در نظام وجود دارد که بنظر شما خوب باشد.
من خودمم هرگز رای به امثال اقای قالی باف نخواهم داد.اما این دلیل نمیشود هرچه دلمان خواست بر زبان برانیم،این حرفها و تهمت ها همه بخدا بایستی پاسخ داده شود.
در ضمن اقایانی که عاشق بعضی از خدمتگزاران هستید شما را بخدا بیایید دست از این کینه توزی های بی ثمر برداریم و برادرانه وهمانطور که بزرگان دینمان رفتار کردند رفتار کنیم.
اخر این دیگر چه رسمیست که از هرکسی که در راستای تفکرات ما نبود لجنمالش کنیم ؟
اینکار نه اسلامیست ،نه اخلاقی ونه انسانی.
بیایید با مهربانی برای رفع مشکلاتمان با هم همدل شویم و دست از این عقده های بچه گانه برداریم.
کدامیک از مسئولان ما هم واقعا دوست دارند که شما اینگونه بدون حدومرز از اهنا طرداری کنید آخر کمی هم مراعات اسلام وپیامبر را بکنیم.
دوستان عزیز ایاپیامبر عزیزمان ازنامسلمانان(که از اسلام چیزی نمیداندوشاید بر اساس شرایط خود از اسلام بد میگویند)بیشتر ناراحتند وغصه داریا از ما شیعیانی که چنین به هم بی منطق میتازیم وتوهین میکنیم وابروی یکدیگر را میریزیم .پیامبرما پیامبر مهربانی وعطوفت بود هرگز یادمان نرود.
ای پیامبر عزیز برای اصلاح همه ما از خودت یاری میخواهیم.
دعایمان کن ای عزیز بی همتا.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
امیر حسین
|
United States of America
|
۱۳:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۵
۲۵
اول سلام
بعدش اینکه فکر نمی کنین یه خورده دارین زیادهروی می کنین..؟هرکسی توی هر جایگاهی اشتباه داشته،یکی کم یکی هم زیاد..قالیباف اگر هم اشتباه داشته ،الان موضعش موضع بدی نیست..کلام رهبری یادمون نره : ثبات ...وباز هم یادمون نره : وحدت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۷
آقای خالیباف عزیزوساده زیست!!! تواون خونه فقیرانه ت چی میگذره؟؟؟
بگم؟
بگم؟
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
بگو-بگو
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۴۴
قالیباف قهرمان ملی است باید قدرش را دانست.
جای بسی تاسف برای کسانی که زمان دفاع مقدس و رشادتهای ایشان را درک نکرده و کاری جز تخریب بلد نیستند.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه اوه خیلی جالبه یه عده پاچه خواری اح ........... رو میکنن مثل امین زنده در حد لالیگا و یه عده پاچه جلیلی رو یه عده هم پاچه قالیبافو ، یه عده اینو میبرن در حد قهرمان ملی اون یکیو در حد یزید معرفی میکنن یه عده دیگه یزیدو در حد قهرمان ملی و اسلام میبرن بالا اون یکی رو ....................
امیر حسین
|
United States of America
|
۱۳:۳۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۵
اول سلام
بعدش اینکه فکر نمی کنین یه خورده دارین زیادهروی می کنین..؟هرکسی توی هر جایگاهی اشتباه داشته،یکی کم یکی هم زیاد..قالیباف اگر هم اشتباه داشته ،الان موضعش موضع بدی نیست..کلام رهبری یادمون نره : ثبات ...وباز هم یادمون نره : وحدت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
واقعاً بعضی ازخوانندگان چقدربی ادب هستند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۵۳
من با بسیاری از سران اصلاح طلب شهر خودم و دیگر شهرها ارتباط دارم و نظر مشترک اکثر اصلاح طلبان نامزدی آقای خاتمی است، و آقای خاتمی هم هیچ ارتباطی با فتنه گران ندارند،اینقدر به خودتون زحمت ندهید که قالیباف را به اصلاح طلبان بچسبانید چون نامزد اصلاح طلبان فقط آقای خاتمی است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
خداوکیلی خجالت بکشید از این همه بگو مگو
احمدی نژاد.................. تورا به خون شهدا دفاع بیخودی ازش نکنید
خود من و دوستام بهش رای دادیم که ایکاش نداده بودیم
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۴۴
۱
قالیباف فتنه ی 88 رو یه حادثه عنوان میکرد.
چرا ...؟
چون .... و متظاهره والا خط و خطوطش رو با افتخار مشخص میکرد. حالا چه این وری و چه اون وری. شجاعت در گرفتار و عمل خود نوعی قوی بودن بحساب میاد والا ضعیفی بیشتر نیست.
(صمد آقا ... بودن رو توی چشاش میدید)
حقگو
|
United States of America
|
۱۵:۲۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸
۴۰
من طرفدار قاليباف نيستم ولى اين آقا امتحان داده زمان جنگ است درسن ١٩سالگى فرمانده تيپ ودر سن ٢٢سالگى فرمانده لشكر.يادتونه كه فرمانده نيروى هوائي سپاه ونيروي انتظامى هم بوده وعملكردش هم مجموعاً خوب وسالم.اما دوستان گل بي عيب خداست نبايد مطلق انگاري كرد دربرنامه سيماهم ادعا نكرد كه رفتارمن عمار گونه بوده ولى خيلى جالبه اشخاصيكه ادعاشون گوش فلك رو كر كرده يكروز هم جبهه نبوده انددرمورد اتفاقات بعد از انتخابات هم "مناقشات "زيادي وجود داره ومن ازهمه خصوصاً صراط خواهش دارم به گذشته برنگردند ونبش قبر نكنند.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۵۹
ویل لکل همزه لمزه
وای بر هر طعنه زننده عیبجو. متاسفانه برخی از دوستان خصلت مگس را پیدا کرده اند هر کجا تعفن و مزبله ای پیدا کنند سریعآ روی آن نشسته و ارتزاق سیاسی می کنند.
طرف اگر خدمت کند ( حال چه با غرض چه بدون غرض که نهایتا" مردم شهر و آن حوزه بهره مند خواهند شد) شروع به انگ زدن می کننداگر کار نکند و خدمتی که مسئول اجرای آن می باشد را به نحو احسن انجام ندهد انگ بی عرضگی و بی تدبیری می خورد .
چطوره قالیباف یا هر شخص دیگری که به نحوی پتانسیل کاندیدا شدن را دارد و احتمالا" هم آوردی قوی برای کاندیدای ما می باشد را بگذاریم سینه دیوار و تیرباران کنیم؟
اگر دوستان منتقد منصف باشند بیایند بصورت علمی و فنی یکایک کارنامه مسئولین کاری و اجرایی را نقد کنیم نه اینکه وقتی می خواهند از کسی انتقادی داشته باشند شروع می کنند هر عبارت سخیف و توهین کننده ( مانند خالی باف و ... ) به یک مسلمان یا یک انسان صاحب آبرو بزنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۲۴
فعلا . هرکس میخواهد حرفی بزنه کارش پیش بره یا رزمنده میشه یا جانباز یاشهید . بابا جم کنید .خودتون چی دارید.
من نه میگم آقای قلیباف خوبه یابد. فقط میگم دمش گرم باز یک خدمتی به شهر تهران کرد که بچشم بیاد . مثا بعضی شهردارها . آش باجاش بردن خوردن صدای کسی هم در نیامد
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱۸
۱۵۳
من بار دیگر انتصاب محمد باقر قالیباف را از همینک به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران رو در انتصابات ریاست جمهوری سال 92 را به اقا امام زمان تبریک و تهنیت عرض میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین خیال باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی ننه مرده را هم همین بلا را به سرش آوردن که شد اند متوهمین!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
در صورت آمدن آقای هاشمی رفسنجانی ایشان پیروز انتخابات خواهند بود چون هم حمایت اصلاح طلبان را دارند و هم حمایت اصولگرایان سنتی را به رهبری آقای ناطق نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۲۲
مطلبی که نوشتین،بخش عمده اش تحلیل یه بچه مسلمان نبود بلکه کینه ورزی یه آدم سیاست زذه و گرفتار سوءظن بود
مهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۴۱
با سلام ودرود به حضرت امام خامنه ای اجازه میخواهم عین حقیقت را عرض نمایم چرا اینقدر اینها که معلوم است از چه گروه بی قدرت در جایگاه قدرت میخواهندفردی که توان ب ایران را از این خرابتر کنند وبا پرتاب لکه بی پایه فردیکه دراین برحه از زمان میتواند ایران را تحت حمایت های رهبر عزیزوعلمای اسلام نجات دهد دکتر توانمند ومتعهد جناب آقای قالیباف خیالتان راحت باشد دیگر مردم قرار نیست کسی که توان کار ندارد انتخاب کنند وبهترین گزینه ما قاطعانه جناب آقای دکتر قالیباف میباشندتادراین برحه اززمان اقتصاد ایران رانجات دهد
مهریزی
|
Netherlands
|
۱۷:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۵۶
خیانت واقعی را شما میکنید چون فردی همچون دکتر قالیباف که تنها گزینه خوب جایگاه رئیس جمهوری است که میتواند مملکت رانجات دهد وانتخاب ما برای رئیس جمهورآینده فقط دکتر قالیباف میباشد دست بردارید واینقدر مردم را نیازارید که دست خداوند بالای تمام دستهاست وخیانت شما اشکار است در پایان اعلام میکنم انتخا اصلح ما برای رئیس جمهوری آیند فقط دکتر قاباف وفقط دکتر قالیباف وفقط دکتر قالیباف میباشند خدا آقای دکتر قالیباف را خفظ فرماید
ناشناس
|
Netherlands
آره همون خفظ که نوشته ای فرماید یعنی خوار و سرافکنده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۶
آخی بمیرم ... چقدر ناراحت شدم برای احمدی نژاد وقتی این صحبت ها رو خوندم ... دلار شده 2850 تومان ... صراط جون کلاهت رو قاضی کن ببین کی داره خیانت می کنه
وعجل فرجهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۴
افراد به ظاهر انقلابی دارند غربال می شوند.وهرکسی از امام خامنه ای دور شد.برای همیشه از چشم مردم افتاده است.احمدی نژآد راعشق است.وعجل فرجهم
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۶۴
۴۴
راست ميگيد قاليباف هم بايد مثل ....... وخيلي ها كه بسياري از جوانان را بيگناه كشتند فعال مي بود تا امروز نزدشما محبوب ونزد مردم منفور مي شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما منافقین نزد مردم منفور هستید نه قالیباف
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط ازت انتظار نداشتم .................. را چرا سانسور ميكني؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زندانی در بند امیال خویش یا آزاد از هر جهت؟؟؟؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۳۲
برادران عزیز صراط:میشه لطفا بفرمائید از نظر شما چه کسی خوبه هاشمی که خیلی بده خاتمی که جزء سران فتنه هست لاریجانی و قالیباف و سید حسن خمینی و محسن رضائی و...هم که تکلیفشون معلومه جسارتا از نظر شما کی خوبه با همین عقایدتون مملکتو به این روز انداختید و حالا هم کی بود کی بود من نبودم در آوردید وا عجباحماسه سازان دفاع مقدس ساکتین فتنه اند و دیگرانی که در آن عرصه حماس هیچگونه حضوری نداشته اند وارثان انقلاب!!! با فریب و دروغ دلقک بازی راه به جائی نخواهید برد
محمد باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۸
وقتی گزارش دادم سایتت فیلتر شد
می فهمی با بزرگترت با احترام برخورد کنی
این یه تهدید جدیه
دروغگو باباته
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
فتنه گران مگه یکی ، دوتا هن که این چنین گیر دادی به این خدا می دهی
امام آمد با همیاری مردم و عنایات خداوندی طاغوتی قوی را از مملکت بیرون انداختن ،،اما چیزی نگذشت که خیلی از افرادی که با حرکاتی
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، شروع به جمع آوری ثروت نمودنند
هرچه امام و مقام معظم رهبری درخواست و اجتناب از اشراف گری نمودنند هیهات از لبیک گفتن زراندوزان ،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
خلاصه یکی از دلایل بوجود آمدن فتنه انحرافات مالی و سیاسی مسیولین و وابستگانشان بود ،،حضرات خوشحال بودنند که کارها به هوبی پیش می رود تا اینکه احمدی نژاد آمد و حرف های جدیدی زد که سال ها بود ایجاد عقده در دل خیلی از مردم شده بود ،،،،،،،،،،،،،،،،،
و اما احمدی نژاد خیلی خوب شروع کرد اما باید مواضب باشد سرعتش را برای افراد کم نکند
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۳
۲۴
قالیباف سرباز رهبر معظم انقلاب هست هر جا که باشه
فرماندهی نیرویی هوایی سپاه
فرماندهی انتظامی
شهرداری تهران
.
.
.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
جمع کنید این بساط توهین آمیزتونو. تا باز فیلتر نشدید. از کجا می دونید که کاندیدای بالقوه هست؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۵۱
۱
سایت صراط بنده در سال 63 تا 66 به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی لشگر در کنار و همراه دکتر قالیباف در جبهه بوده ام و با صراحت اعلام میکنم ایشان در وسط آتش و خون و خمپاره رشد نموده اند و مردی شجاع تر- اجرائی تر- مخلص تر و مدیرتر و پرکارتر و با نشاط تر ندیده ام.و شما چه بخواهید چه نخواهید دکتر قالیباف رئیس جمهور آینده ایران خواهد شد و ایران را آباد و خواهد ساخت.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا صادق فکر می کنی آقای کروبی و .... کم زحمت کشیدن برای کشور و انقلاب و از یاران بسیار نزدیک امام نبودن ؟ مهم استمرار و قاطعیت در پیگیری خط تبعیت و حمایت از ولایت هست. جالبه آخر و عاقبت آدما یکی مثل آقای کروبی با اون وضعیت در فتنه 88 در صف مقابل ولایت قرار گرفت و یه سرنوشت هم برای حر بن یزید ریاحی که در یک موقعیت حساس راه خودشو عوض کرد و در صف یاران امام حسین قرار گرفت. همینطور طلحه و زبیر با اونکه از صحابه درجه یک پیامبر ص بودن چه آخر و عاقبتی داشتن ؟ اگه از کروبی بگذریم شما میتونی جایگاه آقای قالیباف رو با حر و طلحه و زبیر مقایسه کنی ؟ با این وضعیت و مواضع جنابعالی دوستداران طلحه و زبیر همینکه موضوع نزدیک ترین صحابه و یار به پیامبر رو برای طلحه و زبیر تبلیغ کنن براشون کافی هست و نیازی نیست زحمات این دو نفر در جنگهایی که در رکاب پیامبر بودن رو توضیح بدن !! لذا آقای قالیباف هم زحمت زیادی در جنگ کشیدن ، منتها در برخی موقعیتهای بسیار حساس و بزنگاههای مهم هست که انسانهای مورد آزمایش سختی قرار میگیرن ، لذا از شما سوال میکنم در فتنه 88 که نوک پیکان دشمنی ها بر علیه ولایت و فرزند حضرت زهرا س بود آقای قالیباف چه کارنامه ای به جز سکوت از خودشون بجا گذاشتن ؟ حالا من دیگه سکوت ایشون رو تحلیل و تفسیر نمیکنم .....................
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹۸
۲
اگه برنامه صندلی داغی رو که قالیباف بود میدیدی دیگه به خودت اجازه نمیدادی بهش بگی همراه فتنه گران.قالیباف عاشق انقلاب وحضرت آقاس.اگه به حرفت ایمان داری نظرماهم 1گوشه ای بذار
محمد (ممل)
|
Netherlands
کم اطلاع و سطحی نگر
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۸
۰
من نگران این هستم بحث خاین و خادم آنقدر بالا بگیر که علی بماند و حوضش
چه اصراری است ما هر روز حلقه خودی ها را تنگ تر از گذشته نشان دهیم ؟ چه کسانی در نهایت سود می کنند؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۴۵
درود بر هاشمی سردار سازندگی.درود بر خاتمی سردار اصلاحات.درود بر میر حسین و کروبی سرداران آزادی.درود بر دکتر قالیباف مرد دوم سازندگی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قالیباف رو تخریب نکن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
بیایید یاد بگیریم به یکدیگر توهین نکنیم. تهمت نزنیم. به فکر عاقبت خویش باشیم. شما اگر پیرو رهبرید ، ایشان در چندین نوبت تکرار نمودند که به یکدیگر تهمت نزنید. کی میخواهیم این مسایل را توجه کنیم.
علی سرباز امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین

تحلیل بسیار کینه توزانه و بعضا شامل عبارات سخیفی بود! اتهام خیانت تعریف مشخصی دارد که از زبان یک رسانه مدعی اسلامیت بدون سند و مدرک جدا دور از انتظار است و شاید بعضی ها به جمله ارزشی معروف هدف وسیله را توجیه نمی کند در آداب و رفتار اعتقادی ندارند و برای حذف رقیب از هر ادبیاتی استفاده می کنند.
اینکه ذهن بیمار و متاسفانه منحرف جوانکی که عاشق یکی از خدمتگزاران انتقادبرانگیز و پرایراد نظام یعنی شخص دکتر احمدی نژاد ادعای تعلق عاشقانه می کند و بی ادبانه و در متن های پر از هجو (چون طنز را که نمی فهمد و با هجو هزل اشتباه گرفته!) به رقبای سیاسی ایشان می تازد، به لحاظ سن و تجربه و دانش و شاید برخی دریافت ها!!! حرجی ایجاد نمی کند ولی از نسل مدیران سایت ارزشی صراط این بی احتیاطی و تندروی در کلام شایسته نیست (اول خواستم بگویم بعید ولی دیدم متاسفانه تکرار این نوع رفتار در سایت شما شایع شده و خیلی هم نوسان در موضع گیری دارید)

آقای قالیباف! مدیری ارزشی است که البته در جریان فتنه 88 رفتارهای پرنوسانی داشت ولی قویا ملتزم به نظام بوده و در سعی و تلاشش چه در دفاع مقدس (که برخی از عمارنماها یک دهم سابقه اش را ندارند!!!) و چه در سازندگی و تلاش بعد از آن زحمات زیادی کشیده اند و بهرحال از ظرفیت های نظام هستند که حق ورود به رقابت های انتخاباتی برای ایشان محفوظ است
اما برای من هم نسبت به رفتارهای انتخاباتی ایشان تردیدهایی است که مهم ترین آنها این است که:

1- واقعا ایشان خود را متعلق و همگام با کدام جریان فکری سیاسی می داند. نمی شود که در اطراف کمپین های حمایت از ایشان از چپ و راست و شاخصین تمام جریان ها دیده شود! حتی بعضا در تفاهم با برخی افراد جدا معلوم الحال برخی مصالحه ها دیده می شود که مسلما زیبنده تفکر ارزشگرایانه نیست!

2- با این شروع قدرتمندانه و بسیار پیش از موعد انتخابات، منبع تامین هزینه های تبلیغاتی ایشان کجاست؟

شفافیت در پاسخ به این دو سوال به نظر می رسد برای مردم روشنگرانه تر باشد تا عقده گشایی های بی محتوای نویسنده این مطلب و ...

ضمنا شاید کافر همه را به کیش خود پندارد. برادر جوان من بنده مثل شما نیازی به اسامی متعدد ندارم و به سربازی امام خامنه ای و عشق حضرت ایشان افتخار می کنم
مهدی نیکورزم
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال اینه که جایگاه شغلی یک فرد انقلابی تا چه حدی به واکنش های اون فرد نسبت به یک موضوع مرتبط بوده و هست.
از شما و همه دوستان می پرسم آیا در جایگاه شهردار تهران ایشان اختیاری برای عملکردی مورد انتظار، در فتنه 1388 داشتند؟
سوال اینه که صدا و سیمای ایران با جنجال سازی رسانه ای با هدف تهییج انتخاباتی دچار اشتباهی اساسی شد و این گاف سیاسی باعث ایجاد فضایی شد که مستعد زمینه8 توطعه و خیانت بود .
همرزم عزیزم دوست خوب و سرباز عزیز ولایت
گنه کرد در بلخ آهنگری
در شوشتر فعالیت های فرهنگی را تا کی ادامه می دهید؟
جایگاه شهرداری چه توانایی و اختیاری به ایشان میداده تا در برابر فتنه صف آرایی کند؟
سوال شما را باید از کسانی پرسید گه آگاهانه "خیانت" کردند.
در جواب سوال اول شما باید بگم اینکه دنبال نکردن موضوعی باعث عدم شناخت باشد با اینکه جواب روشنی به سوالی داده نشود بسیار متفاوت است.
اما سوال دوم شما رو نه تنها ایشان بلکه هیچ فعال سیاسی ای عنوان نمیکنه و این یه قاعده سیاسیه پرسیدن این سوال ها معمولاً از طرف کسانیه که میخوان تشنج ایجاد کنن. بذار یه مثال برات بزنم این سوال مشابه سوال خبرنگار بی بی سی از آقای احمدی نژاده به سوال دقت کن:
آقای احمدی نژاد هزینه سفر شما و تیم همراه به آمریکا چقدر شده؟
می بینی؟جواب روشنه اما علت سوال روشن نیست!
به امید سعادت شما همرزم عزیز در سنگر ولایت
ravin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲۹۶
۳۳۳
آقایون خانوما بنده از عاشقان سینه چاک باقر جانم چون ما خیلی صمیمی هستیم گفتم باقر مطمون باشید رئیس جمهور آینده ایشونند پس دعوا نکنید ایشون میایند و بهترین رئیس جمهور تاریخ این مملکت میشوند حالا از من گفتن بود حالا سال دیگه بعد از انتخابات که نتایجو دیدین سلامتون میکنم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط قول بده بعد از ناکام شدن خودکشی نکنی منزوی نشوی و فتنه هم راه نیندازی
نی نوا
|
United States of America
|
۰۸:۵۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
صراط توکه عقد اخوت با کسی نداشتی! هرکس چند خط از این متن را بخونه میفهمه تو چه خطی هستی. ضمنا آخه خداوکیلی تو آدم خوب پیدا میکنی که بیاد رئیس جمهور این کشور درهم برهم بشه!!!!!!!!!
مهدی نیکورزم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۵
۷۷
تو همه بحث های بالا رگه های تحجر گروهی موسوم به فرقان در اوایل انقلاب رو میشد دید.
سردار خلبان محمد باقر قالیباف فرمانده رییس یا شهردار یا هر چی که هست مدیر قوی و انسان والاییه
من عملکرد ضعیف یک نفر رو در هر برنامه ای تایید نمی کنم و منکر عملکرد ضعیف ایشون نیستم اما مهره ای به نام قالیباف وزنه ی فوی ای در مدیریت کشور و مدیری توانمنده.همه ی مسئولین کشور گاهی اشتباه می کنن مگر آقای احمدی نژاد و یا خود حضرت امام خامنه ای در دوران ریاست جمهوری اشتباهی نداشتن؟
انسان جایز الخطاست و آقای قالیباف هم نه گناهکار و مجرم بلکه اهمال کار خاطی بود و جایی که باید کاری می کرد نکرد یا کم کرد.
هرچند فردای روز عاشورای مذکور در تهران جنگ زده هیچ اثری از روز گذشته نبود و یا در بر هم خوردن سخنرانی بعضی از دوستان فریب خورده در جماران نقش مهمی داشتند.
اما هر انسانی محصول تقابل کارهای درست و بعضی اوقات کم کاری ها و یا گاهی گناهان و لغزش هایی است.
من توهین ها رو هم لغزش میدونم چه از بین دوستان با نظراتشون و چه از زبان کسی که کاندیدای ریاست جمهوری ایران عزیزه.
در هر حال نمیشه از کنار نام سردار قالیباف به راحتی گذشت و انشاالله قدرت طلبی ها و بازی های قدرت که در دوره قبل ریاست جمهوری فضای قبل از انتخابات رو متشنج کرد و منتجر به شکل گیری اون فتنه شد این دوره تکرار نشه و با دوستانی که چنین قصدی دارن همه ی دوستداران این انقلاب برخورد کنن و با سکوتشون اونها رو ناکام بذارن
واسلام
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶۸
۷۵
من به عنوان برادر شهید میگویم قالیبافمرا به یاد فکر بسیجی های مخلص میندازه انها عملشان با اخلاقشان یکی بود این اقایانی که اینطوری نظر میدن فکر کنم از بسیجیهای پشت خط و فراری از خط مقدم و از طر فداران مدیریت برو ما میام هستند اگر راست میگید همه صحبتهاش را بذارید و نظر مردم را بگیرید
مهم نيست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۴۲
۳۲
مگه ايشان جبهه هم بودن ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو رو خدا ول کن از فردا صدتا عکس نیمرخ و تمام رخ چاپ می زنن دم خونه شون با اسلحه و در کنار تانک و فلان وووو
نفیسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۶۵
یک عده جون آگاه یا ناآگاه به جرم خواستن دونست حقیقت کشتن به زندان انداختن بعد برای این که کسی اعتراض نکن گفتن فتنه کر بودن من موندم چرا وقتی هر کس اعتراض میکنه میکن اشوب گر و فتنه جو و منافق خدای فکر کردین چرا یعنی همه چیز این دولت درست که تا وقتی یکی حرف میزنه میگن نا مربوط من که دورد و سلام میگم به دکتر قالیباف و برای اومدنش روز شماری میکنم چون هم مودب هم با کلاس هم مسئولیت پذیر برای تهران هم به حق کم نذاشته
حاج سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۲۰
والله گيج شديم همه در پي منافع خودشون هستند اين يكي اون يكي رو مي كوبه اون اينو و همينجور ادامه داره يعني كسي دلش براي اسلام و ايران نميسوزه همه دنبال منافع شخصي و گروهي و صنفي خودشون هستند واي براي آنها كه مي توانند به ايران اسلامي و به اين مردم شريف آبرومند خدمت كنند و نمي كنند و جيب هاي خود را پر كنند خدا ازشون نگذره
اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶۴
۱۰۳
آقای قالیباف نمیتونی با تبلیغات از پول بیت المال به ریاست جمهوری برسی مطمئن باش توی شهرداری هم 20درصد هت بیشتر رای نمیدن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که زوم کردن رو زنان سرپرست خانوار
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۳۵
مگه اکثر کسانیکه مثل قالی باف همسنگر و همرزم راستین شهیدان و امتحان پس داده روزهای سخت انقلاب نبودند که منقش به مارک فتنه گری گرفتار آمدند . ؟!!!!؟؟!
ناشناس
|
Germany
معلوم هست چی میگی؟
کدوم سردار جنگ فتنه گره؟
قرصات رو بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۸
...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اوکی!اوکی!
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجانok,ok
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۱۰۵
هر کی باشه 10 برابر تمام مسئولین بی مسئول کار می کننه
علی سرباز امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
سلام. میشه حداقل ایراد مطلب بنده را بفرمایید تا روشن بشم. شاید چون این گاف رسانه ای شما در توهین به یکی از خدمتگزاران نظام را روشن کزدم نباید مطلبم طرح می شد.
ننگ بر متظاهرین مسلمان نما
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۷۱
تغییراتی که ایشان در این شرایط بد کشور در تهران بوجود آورد، نقطه امیدی در دل من روشن کرد هی برای جبران خسارات وارده به کشور هم وجود داشته باشه. من حتما ایشون رو انتخاب خواهم کرد. اگرچه می دونم که کار رییس جمهور آینده واقعا خارج از تصور سخته.
امین پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۲۴
گور بابای هر کی که نمی تونه قالیباف رو ببینه خاک تو سرتون که این همه خدماتش رو نمی بینین

با وجود شما مملکت نیاز به دشمن نداره خائن حقیقی وطن شمایین نه کسی که عمرش رو صرف خدمت کرده و از مسئولین صدیق و شریفه

لعنت بر منتقدین قالیباف
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي تندروي مي كني.مگه منتقد چشه؟لعنت بر منتقد حرف مشتي آدم خودخواه ست.
يه كم ادب داشته باشيد
یک ساکن خیابان 17 شهریور تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۲
اقای قالیباف عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نمیدانم در کدام محله تهران ساکن هستید ولی خوش به سعادت

هم محله ایهای محترمتان به احتمال صد در صد در ان محله

هیچ گونه مشکل شهرداری وجود ندارد

ولی جناب کاپیتان قالیباف محترم محله ی مارا

برنامه ریزی هایتان به گورستانی تبدیل کرد


محله ای اسما مذهبی و به گفته ی شما انقلابی می خواهم

برنامه های حدودا یکسال شما در این خیابان را شرح دهم :

۱.تبدیل اتوبوس های برقی به تندرو

۲.تبدیل پیاده های اسفالت به سنگ فرش

۳.تعویض کابل تلفن و برق خراب کردن سنگ فرش ها

۴.دوباره سنگ فرش کردن

۵. ااااااا طرح فاضلاب شهری

۶. دوباره کندن تمام سنگ فرش ها

۷. بی خیال پیاده رو

۸. تعریض زیر گذر میدان ....

۹.تبدیل اتوبوس های تندرو به کندرو

(به علت تغیر مسیر و حجم سنگین اتومبیل)

۱۰.شعار شما تبدیل ازدحام به امنیت

۱۱. زندگی سالم محیطی شاداب

۱۲.هر ۵ قدم نصب پلاکاردهای پورش به علت عملیات عمرانی

(فقط در حد دست نوشته)

۱۳.حالا میریم سر برنامه اصلی

۱۴.تبدیل این خیابان انقلابی و مذهبی به اولین خیابان پیاده رو در ایران

۱۵.شروع عملیات حدودا دو ماه پیش

۱۶.بدون نظر خواهی از این همه خانواری که در این محل زندگی میکنند

(یعنی درخت فرض کردن شهروندان)

۱۷.وقتی عبور ماشین از این خیابان ممنوع شود عقلا

یک سری از کوچه های بن بست بدون راه میماند

۱۸.باز نکردن هیچ یک ازکوچه های بن بست به خیابانهای اصلی

۱۹.تعریض نکردن هیچ یک از خیابان های مجاور برای تحمل بار ترافیک

.

.

.

خلاصه خیابان نازنین ما رو که به جرات میتونم بگم

هیچ مشکلی نداشت به اثار باستانی

تبدیلش کردید و جالب تر از همه ی این ها

استفاده پیمانکار محترم شهرداری از عده ای

کارگر افغانی است این کارگران کاربلد شب ها

به یاد دیارشان افغانستان چهچه ای راه میندازند و

از انجا که کاملا با ابزار نقشه ها اشنا هستد

نه تنها کار به سرعت پیش میرود بلکه همین طور بدون

کوچترین نقص .

جناب دکتر بنده به عنوان کسی که ۴ واحد عمران پاس کرده

و وظیفه داشته ماشین الات عمرانی

را تنها حفظ کنم نه استفاده انقدر حالیم میشه

اینی که میدید دست کارگر افغانی بی تجربه

اسباب بازی کوکی نیست بیل مکانیکی است!!!!!

همین طور میدید دستشون اونام برای

سرگرمی شروع میکنن به کندن حالا کندن چی اصلا مهم نیست

کابل برق تلفن لوله گاز اب

اصلا اشکالی نداره تا دلتان می خواهد اسیب وارد کنید

و از انجا که ما هم همون طور که بالا ذکر کردم

درختی بیش نیستیم و دست نوشته های پلاکاردی شما

برای عذر خواهی را می خوانیم با توجه به شعور بالایمان

می فهمیم ولی همه ی این ها نشانه مدیریت شماست.!


امروز سامانه ۱۳۷ بی احترامانه رفتار کرد اونم خیلی

بلند ترین پرچم ایران برافراشته کردن نشونه غیرت

و مرام ایرانی نیست غیرت ایرانی داشتن

اینه که اسم کوچه های محلمون که همشون

اسم شهیدن الان زیر خاک های کنده شده

توسط این عملیات عمرانی

هستن یه ایرانی با غیرت پیدا نمیشه

اینا رو از رو زمین برداره.

اگر خارجی ها به مقدسات ما توهین میکنن

از نفهمیشون ولی اقای شهردار شما با این طرحتون

باعث شدید از خیابان ما به عنوان بین الحرمین ایران یاد بشه

هر کس و ناکسی به تمسخر بگیردش

نام امام حسین و حضرت ابوالفضل حرمت داره حرمت!



در این دوماه ما کاملا در یک محیط شاداب زندگی کردیم:

گذر از خیابان های سنگلاخی

طی مسیر ۵ دقیقه ای در ۴۵ دقیقه به علت ترافیک

قطع مکرر برق

قطع مکرر اب

یک محیط کاملا شاداب!

میدونم این دست نوشته هایم هیچ ربطی به موضوع شما نداره ولی ساکنین خیابون دارن زجر میکشن در سکوت رسانه ای
شما را رسانه ای پیدا کردم برای بیان برنامه ریزی های دقیق مسئولین شهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه کار داره تو محلتون میکنه!
خیره سرت 4 واحد عمرانی هم بلدی!
ابن الوقتی مگه!
معقول باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منزل ایشون بالاتر از مجیدیه بزرگراه رسالت است
صادق گناباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۶۷۹
۰
کسانی که دم از فتنه علیه دکتر قالیباف میزنند خودشان عامل فتنه هستند. زیرا با توجه به شناختی که بنده از قالیباف در جنگ و جبهه و پشت جبهه دارم او مرد عمل و تلاش و اخلاص و صداقت است.او کسی است که نام امام و سخن امام و پیام امام و رهبری همیشه در قلب او بوده و هست و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب بوده و خواهد بود.حال عامل فتنه گر بیش از این با شان و شئونات نیروهای زجر دیده و سرمایه نظام جمهوری اسلامی بازی نکنید که در فردای قیامت در آتش خواهید سوخت و در دنیا هم رسوا خواهید گردید.
اجرکم عندالله
ابوذر1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
فتنه زمانیست که حق ازباطل قابل تشخیص نباشداماظاهرادرسال 88به همه القاشدکه یکطرف باطل است وزیادی روشن است مگراینکه عکس باشد
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۲۲۴
۲۵۲
زنده باد 88
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر مردم ما بصيرت دارن!!!
علیرضا
|
France
|
۲۲:۴۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
آفرین زنده باد 88 چون ماهیت خیلی از آقایون مشخص شد ودستشونم رو شد از جمله بعضی ها که نوکر کین
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۲۲
کجا از قالیباف خوردی این قدر عقده ای بازی در میاری باشه قالی باف ساکت فتنه بود شما ها با اون بصیرتتون ک احمدی نژاد رو این قدر بزرگ کرد کجای فتنه بودید با آگاهی یا با بصیرت
ناشناس
|
Spain
|
۰۰:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۲۹
صراط داره با این کارش دشمنی خودش رو خیلی ساده لوحانه با قالیباف نشون میده با این نویسنده . . .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
بابا دست بردارید از این همه صحبت های حور و ماهور . 88 تمام شد و رفت. امروز را دریابید که دارند توی این مملکت شیره جان این مردم را می کشند. خبر از بازار ارز و سفره مردم دارید. جنگ زرگری را بس کنید. به داد مردم برسید. ببینید این مردان چه کردند با این مملکت که پول کشورمان بی ارزش ترین پول دنیا شده است. در کشورهایی مثل افغانستان و عراق که جنگ است ارزش پولشان بیشتر از ماست. دیروز دلار به 3500 رسید. از خواب بیدار شوید
masi
|
United States of America
|
۰۹:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
وای از دست شماهااا بخدا ... فقط دنبال حرفید مفت هم نمیرزه حرفاتون داری همش گیر میدی....چیه مشکلتون شماااااااااااااااااااااااا؟
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
من خیلی وقته صراط رو می خونم وتا حالا فکر می کردم منصف و بی طرفید
ولی الان...
متاسفم که باید این رو بگم که شما از همون شیوه جریان انحرافی تو انتخابات مجلس که تخریب انسان های ارزشی و مکتبی بود استفاده می کنید
تو خواب رییس جمهوری بوووق رو ببینی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ما سراحتا با قاليباف مخالفيم ولي مثل شما نيستيم كه احتمالا فردا بنويسيد: آقاي قاليباف به بزرگواري خودتان ما را ببخشيد!
lمرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خدایا به همه ما مکارم اخلاق بیاموز؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۰
حرفاش شبیه حرفای احمدی نژاده
84رو که یادتونه
قول سدید
|
United States of America
|
۰۷:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۰
خدا وکیلی .......... شما دیگه چرا وقتتون تلف ......... میکنید مهمتر از ...... مسئله نبود این همه کامنت گذاشتین
رضا
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ای قربون اون عمار گونه ات برم !!!!!!!
بالقوه خواهد ماند .........
منصور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
من اولین بار است این سایت را می بینم نمی دانم سایت چه گروهی است اما برایم جالب است می بینم نظر های مخالفان را هم منتشر می کند و به انها هم اجازه حرف زدن می دهد با این کار مردم عقده ای نمی شوند و به سوی سایت های خارجی نمی روند. عکس های خانم های ایرانی را دیدم حالا درست است مسله دار هستند اما منتشر نکنید خارجی ها می بینند می گویند ایران کشور اسلامی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چقدرراحت تهمت وافترا می زنید
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حالا چه اصراری دارین بگین آگاهانه خیانت کرد؟ مگه خیانت ناآگاهانه ازش نمیاد؟!!!
صراط خیلی نامردی اگه نچاپی؟ ازت قهر میکنما!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
پورا جان:
حق با شماست
این آقا از ناآگاهانه کارش گذشته چون باندازه ی کافی مار خورده که بشه افعی.
(صمد آقا عینک فروش نمیشود)