سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
حکایت دل پر رئیس جمهور و ...

فرار احمدی نژاد از دیوار کوتاه خبرگزاری فارس

هنوز مشخص نیست چرا دکتر احمدی نژاد در یک کنفرانس رسمی خبری که چشم جهانیان معطوف به آن است پر بیننده ترین خبرگزاری کشور را آماج حملات خود قرار می دهد؟
کد خبر : ۸۱۹۱۴
"صراط" - اظهاراتی که این بار در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور بیان شد یقینا فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
احمدی نزاد در پاسخ به خبرنگار دولتی ایرنا حرفهایی زد که با توجه به شناخت ملت از ادبیات خاص ایشان باز هم کسی انتظار شنیدن آن را از شخص اول اجرایی کشور نداشت!
یکی از مجموعه هایی که اینبار سیبل رئیس دولت قرار گرفت خبرگزاری فارس.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در حالی در نشست خبری دکتر احمدی نژاد هجمه های سنگینی به خبرگزاری فارس وارد شد که به اذعان بی بی سی و صدای آمریکا ، فارس آنها را داغدار کرده است و برای خاموش کردن صدای این رسانه بیگانگان دست به هر کاری میزنند.

همصدایی رئیس جمهور با رسانه های بیگانه در تخریب خبرگزاری با سابقه فارس موجب شد تا ضد انقلاب خارج نشین به سرعت واکنش نشان داده و اظهارات احمدی نژاد را تائید کنند .
رئیس دولت عدالت محور در موضعی عجیب اظهار کرد: یک رسانه وابسته به نهادهای امنیتی چرا باید وارد مسائل سیاسی کشور شود؟!

البته وی مشخص نکرد با چه منطقی برای رسانه ها خط قرمز مشخص کرده و آنها را از سیاستی که ما آن را جزء لاینفک دین میدانیم بر حذر می دارند؟
آیا این نظر شما با شعار آزادی بیان که این روزها جزو آچار فرانسه ادبیاتتان است و در همان کنفرانس خبری به آن تاکید کردید در تضاد نیست؟

هنوز مشخص نیست چرا دکتر احمدی نژاد در یک کنفرانس رسمی خبری که چشم جهانیان معطوف به آن است پر بیننده ترین خبرگزاری کشور را آماج حملات خود قرار می دهد؟

در حالی که خبرنگاران حاضر در نشست خبری رئیس جمهور و میلیونها بیننده تلویزیونی منتظر بودند تا رئیس جمهور با تاکتیک های عملیات روانی اش مستکبران را هدف قرار داده و از کیان و عزت جمهوری اسلامی در شرایط سخت اقتصادی دفاع کند اما اینبار علاوه بر مطرح کردن مسائلی علیه رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار، خبرگزاری وابسته به نهاد امنیتی -فارس- هم از گزند نیش و کنایه های عالی ترین مقام اجرایی در امان نماند .

انتظار این بود شخص اول اجرایی کشور در شرایطی که ملت با بازار ملتهب ارز و سکه که تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی بر زندگی آنها گذاشته است و با قیمت نجومی دلار در بهت فرو رفته است پاسخهای شفافی را ارائه کرده و مسائل پشت پرده ای که اظهار کردند را به صورت صریح بازگو می کرد .

*علی جعفری



نظرات بینندگان
علامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۵۳۷
۲۸۵
و البته معلوم نیست که چرا یک سایت منتسب به ... رییس جمهور زحمت کش را در این برهه حساس به باد انتقادات و تهمت می گیرد.
ضمنا فارس پر بیننده ترین خبرگزرای داخلی نیست
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
اونجور كه من مي دونم و طبق آخرين آمار خبرگزاري فارس رتبه ي دوازدهم رو داره! شما مي گيد احساسي نظر نديد بعد خودتون احساسي مي نويسيد و مي گيد كه فارس پر بيننده ترينه!
در اين شرايط بحراني كه همه به جون دولت افتادن تا اين رئيس جمهور اسطوره اي ايران و شير عرصه ي مبارزه با ظلم و فساد و تبعيض رو زمين بزنن چرا داريد آب در آسياب دشمن مي ريزيد؟ آيا به خدا و آخرت هم ايمان داريد؟ عده اي كه نام امت حزب الله بر خود گذاشته اند چگونه قلب منتخب حزب الله را خون مي كنند؟ مگر ما به خاطر نان و شكم به احمدي نژاد راي داديم؟ آنان كه روزي براي محمود خون مي دادند امروز در صف دشمنان او ايستاده اند! در اين 30 سال معجزه كم نديديم ما روزهاي بدتر از اين هم با عنايت ولي عصر پشت سر گذاشتيم اين روزها هم مي گذرد اما رو سياهي مي ماند براي .... و ..... و ....
داشتم فكر مي كردم خوب شد رجايي شهيد شد وگرنه براي او هم همين آش بود و همين كاسه... و طعنه هاي صراط و فارس و آدم هاي بي سواد از اين دست.
رجايي زمان تنهاست...
و صداي هل من ناصرش بلند است آيا كسي هست اورا ياري كند؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم دقیقا میخواستم همینا رو بنویسم که زحمتمو کم کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در این برحه حساس که پدر جد ملت از گرانی درآمده واقعا چرا باید از ایشان چنین سوالاتی بشود
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
زحماتی که آقای احمدی برای بی ارزش کردن ریال کشیده است بی سابقه بوده واقعا چرا انتقادی می کنید که باد هواست. دولت فرصتی برای همه ملت بوجود اورده تا ارز و سکه بخرن و بعد از چند روز با فروش ان سود هنگفت نسیبشان شود. این زحمات را نمی بینید.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
علامه جان اصلا معلوم نیست گروهک منحرف از جان اسلام و کشور و مردم چه می خواهد ؟ دیگه آبرو و حیثیتی باقی مونده ؟ نون ملت رو آجر کردین ! اختلاس 3000 تایی در زمان عمه ی من رخ داده ؟ یا آدمای شهرداری و سپاه و بسیج و کمیته امداد و اداره گاز و برق و ... انجامش دادن ؟ دین ملت رو با دم زدن از امام عصر عج و خوندن مکرر دعای فرج و برعکس امام زمان عمل کردن و دفاع از بی حجابی و .... ضایع کردین !! کسایی که با شعار دین و شهدا و حجاب و هیاتی بودن به صحنه اومدن و عملا دارن تیشه به ریشه ی اینا میزنن توقعی هست که به خبرگزاری کشور رحم کنن ؟
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس منظورت اینه که در این برهه حساس که گرانی پدر جد ملت رو درآورده باید ایشون رو مشت و مال یا همون ماساژ داد خستگیش در بره !! ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جن جان مظورش اینه که چون خسته ست به حلقه ی انحرافی کاری نداشته باشید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یکی این جریان انحرافی رو توضیح بده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واضحات رو توضیح نمیدن ناشناس جون!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع ممل که واقعا ممله
اولا که سران فساد اقتصادی 3000هزار میلیاردی شروع فسادشون از چندین سال قبل و بعضا از زمان دولت هاشمی جگر گوشه شما بوده و تا حالا ادامه داشته
و ثانیا نیاز نکرده دیگه شما برا ما دم از امام زمان بزنید
....
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما تا حالا نشنیدیم واسه ی ورود خبرگزاری ها و رسانه ها به مسائل مختلف خط قرمز تعیین کرده باشن ولی میگم آقایان و خانمهای محترم طرفدار ....... یکی هم برای ما روشن کنه وقتی حضرت آقا میفرماین کسی که تخصصی در حوزه مهدویت و ظهور نداره وارد این مباحث نشه که انحراف رو در پی داره ، کسی که مدرک تحصیلی ش ...... هست با چه استدلال و منطقی در مقوله ی مهم و حساس مهدویت و ظهور امام زمان عج الله رورود میکنه و نظریه پردازی میکنه ؟
محمد زحمت کش
|
Iran (Islamic Republic of)
زحمت کش...
چهار ساله که فقط برای این ملت و نظام زحمت تراشیده این محمود ما
شاید شما از افرادی هستین که از وجودشون کیسه تون خوب پر شده وگرنه ..... نگیم
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۴۶
۲۱۷
با تمام احترام نسبت به رییس جمهور متاسفانه ایشان در این مورد .... ....(.....
بازهم نتیجه نفوذ جریان انحرافی تا آنجایی که یادم می آید ..... برای خبرگزاری ..... مواضع شدیدی می گیرد.
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
جريان انحرافي توهم محض است اصلا جرياني با اين مشخصات وجود ندارد
يكسري از صاحبان قدرت در ايران هميشه ناكارآمدي و اشتباهات خود را به گردن ديگران مي اندازند تا ديروز اصلاحطلبان بودند و وقتي ريشه ي آنها را خشكاندند به دنبال دشمن فرضي گشتند تا به جريان انحرافي رسيدند.
خودشان دلار را مي برند بالا مي گويند كار انحرافيون است
خودشان تورم ايجاد مي كنند مي گويند كار انحرافيون است....
با زنشان دعوايشان مي شود مي گويند كار انحرافيون است...
اگر چنين قدرت عظيمي به نام جريان انحرافي وجود دارد جاي بسي اميد است كه متحجرين متظاهر را ربشه كن كند.
هميشه اعتقاد داشتم كه اگر دو نفر ولايتمدار واقعي در ايران باشند احمدي نژاد و اسفنديار هستند.
لبيك يا خامنه اي
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
همه حرفاتو صادقانه و قلبی بیان کردی فقط اون قسمت آخرت دروغ شاخداری گفتی لبیک یا خامنه ای !!! که تصحیحش کن لبیک یا ا ........ یا م .......... !!
آخه ......... مگه میشه هم توی اردوگاه امام حسین بود و هم تور اردوگاه شمر و یزید ؟
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان!
امام حسين كيه؟ يزيد و شمر كيه؟
در مرام و مسلك بچه شيعه و بچه مسلمون نيست كه چنين حرفهايي رو بزنه
مقايسه ي كسي كه رهبر معظم انقلاب اون رو فرزند خودش خطاب كرده با شمر و يزيد كار بسيار نابخردانه اي هست. بايد ديد آيا نظر رهبري پيرامون دولت چيه كه خدا رو شكر در سايتشون هست و مي تونيد بخونيد. به نام حمايت از رهبري دست به توهين و فحاشي نزنيد چرا كه رهبر انقلاب منزه است از ياران فحاشي چون شما
در ضمن سركوب عقيده ي ديگران كار اشتباهيه و اين حرف شما حكم تهمت رو داره و شما داريد ايمان قلبي يك انسان رو نسبت به رهبري به باد تمسخر مي گيريد كه يك رفتار كاملا نسنجيده است.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی یواااش وایسا ما هم برسیم

1- هر کسی مختاره نظرشو بگه ! همانطوری که تو نظرتو راجع به من و کامنت من گفتی ! با تحلیلی که خودت داری بیجا کردی نظر و عقیده ی منو سرکوب کردی !! بیجا کردی واسه ما من ادای علامه بودنو درآوردی ! نظر من راجع به ........ و ............ و طرفداراش اینه که اینا به مثابه کسانی هستن که امام حسن رو در مقابل قرآنهای سر نیزه تنها گذاشتن ! .......
2- خدا به ما عقل داده ببینم و متوجه بشم و تحلیل بکنم ضمن اینکه در جریان خیلی از مسائل هم به طرق مختلف هستم
بنده در جریان هیات اومدن ........ و چفیه گردن انداختناش هستم و بودم همینطور در جریان رفتارایی از قبیل مکتب ایرانی و کوروش چفیه انداختن گردن کوروش و نظریه های شاذ متعدد و مکرر ایشون هم هستم و اینارو می فهمم و تحلیل میکنم که دنبال چیه !
بنده با چشم خودم دیدم ادعاهای ولایتمداری این فرد رو قبل از رسیدن به قدرت و رفتار پس از رسیدنش به قدرت رو هم در مقابل احکام حکومتی حضرت آقا دیدم و میدونم که این نافرمانی اتفاقی و کشکی نیست ، بلکه این رفتار متاثر از تفکرات یه فرقه در خصوص ظهور و امام زمان هست که میگه ما در عصر ظهور قرار داریم و با امام زمان ارتباط داریم و .... !! و میدونم که این رفتارها صرفا کلکی است از جمله کلکهای استکبار جهانی برای تضعیف و ..... !! منتها اینبار این استراتژی از دهان یه فرد خاصی بیرون میاد !!

3- حرف در زمینه انحراف این فرقه بسیار زیاده و خارج از بحث ما و ضمنا نیازی نیست که حضرت آقا بیان در مورد همه مسادل به من و شما توضیح بدن ! ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی که مورد تاکید اسلام و شهدا و ولایت هست مشخص و معلوم هستن و ما براساس بصیرتی که انشالله داریم رفتارهای امثال موسوی و احمدی نژاد رو با اونا مقایسه می کنیم و متوجه میشیم کی در این خط هست یا نیست و خود حضرت آقا علاوه بر همه اینها در بعضی مسائل بطور ویژه ورود کردن و موضوع رو برای امثال شماها بازتر کردن که شاید بفهمین که گویا نمی فهمین یا نمیخواین بفهمین !! مثلا چندی قبل و در اوج مطرح شدن نظریه های قلمبه سلمبه ی ظهور و مهدویت توسط فرقه ای که مد نظر منه و شمام میدونی کیه ، حضرت آقا چندی قبل در طی یه سخنرانی اظهار داشتن کسانی که در موضوع مهدویت و ظهور متخصص نیستن اظهار نظر نکنن و ورود نکنن که باعث ایجاد انحراف میشن ! حالا بنظر توی عاقل مخاطب این بیان حضرت آقا منم یا آقای مدعی ظهور و عدالت ؟؟؟؟؟

4- علی ایحال بنظر امثال من تبعیت از ولایت فقیه و همزمان همراه شدن قلبی و تشکیلاتی با یه گروهکی که هدفش برای امثال بنده روشنه و اون چیزی نیست جز .... براساس و اعتقادات گروهکی که دارن با هم جور در نمیاد یعنی نمیشه هم به این افراد درود و سلام فرستاد و همزمان به ولایت امر مسلمین !! چون این دو تا با هم جور در نمیان چون این دو تا نقیض همدیگه محسوب میشن
" النقیضان لا یجتمعان و لا یرتفعان" اجتماع نقیضین محال است مثال میارم که بفهمی مثلا هم موسسه تنظیم و نشر آثار امام بود و هم اینکه آثار و افکار هر آن که غیر امام باشه رو انتشار داد ! ممکن نیست در زبان اعلام کنیم که ولایت فقیه سرلوحه ماست ولی در عمل به فرمان حکومتی حضرت آقا .... توجه نکنیم و یا خداجویان !! را دعوت کنیم تا در خیابان شعار مرگ بر ...... بدهن !! نمیشه هم انقلابی بود هم جام زهر به امام ره داد نمیشه هم انقلابی ماند و هم جام زهر به امام حاضر تعارف کرد !!
پس آقای محترم سعی کنیم به جای پیاده شدن از این کشتی نجات (ولایت) و تلاش محال برای اجتماع نقیضین !!! ، کمربندامونو محکم کنیم و سکاندار عزیز انقلاب رو در رسوندن کشتی انقلاب در دریای پرتلاطم جهان امروز به ساحل امن ظهور یاری کنیم تا خودمون هم بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم هرچند یاری نکردن ما هم ضربه ای به حرکت انقلاب اسلامی نمیزنه و تنها خودمونو از رسیدن به کمال محروم میکنیم
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
مرگ بر هر چی آدم ضد ولایت از هر فرقه و اسم و گروه و حزب مخصوصا اون منافقای دوروی دین نمای ظاهرساز جانماز آب کش که با توسل به دین و ائمه از پشت خنجر میزنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
(البته این یک مهدی دیگه است !)
ممل جان !!
نظرت را به دوتا موضوع جلب میکنم.
1- اولا قضیه "قران برسرنیزه کردن" درجنگ صفین بود وحضرت علی"ع" راتنها گذاشتند نه امام حسن مجتبی"ع" را !!!
2- دوما توجه جنابعالی را جلب میکنم به فرازهائی از " مناجات شعبانیه" انجا که میفرماید( نه جلوتر از رهبری حرکت کنید ونه عقبتر از رهبری.بلکه همگام با رهبری حرکت کنید.پس لطفا بنده وجنابعالی کاسه داغتر ازآش نشویم فعلا وصبر پیشه کنیم ببینیم چی پیش میاد بهتره.
این لحن ادبیات جنابعالی که به این دوستمون اقا مهدی میگی( تو بیجا کردی که گفتی فلان!) اصلا ادبیات یک بچه مسلمان که خودش را پیرو خط امام ورهبری میدونه نیست.
پس منباب "امر به معروف ونهی ازمنکر" عرض میکنم که ادبیات خودتون را اصلاح بفرمائین! شما همچین میگی "من ازنزدیک شاهد بودم که چه وچه شد" ادم خیال میکنه از اعضای تیم امنیتی حصرت آقا هستی!.خوب اگر هم باشی ( که در اون صورت واقعاخوش به حالت)پس باید صدبرابر بیشتر از بقیه ماها مواظب رفتار وگفتارت باشی.
حضرت اقا همیشه میفرمایند وقتی فضا غبارآلود میشه تشخیص"حق از باطل" واقعا کار دشواری میشه.((البته این را برای ماها دارن میگن که مردم عادی هستیم)) حالا دراین وانفسا که مملکت درگیر جنگ سخت اقتصادی واطلاعاتی هست وفشارها روی دوش مردم به شدت سنگین شده باید حق بدی که مردم درتشخیص دوست از دشمن وانحراف و صراط مستقیم دچار ابهام بشن.این حرف من اصلا معنیش این نیست که با عقاید تو موافقم واصلا هم معنیش این نیست که تو راست نمیگی.شاید نظراتت درست باشه اما اجازه بده مردم حرفشون رابزنن.بهشون توهین نکن.مطمئن باش حضرت اقا به موقع وبه جای خودش جریان توطئه ای اگر وجودداشته باشه را برملا خواهند کرد وهمه مردم خواهند فهمید.
ممنون.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
( البته این یک مهدی دیگه هستش)
خطاب به ممل
دوست عزیز.اینطور حرف زدن وجواب دادن به "مهدی" درشان یک ادمی نیست که ادعا میکنه بچه مسلمونه وپیرو خط رهبری. ((بیجا کردی..غلط کردی)) و از این حرفها!!
به قول خودت هرکسی حق داره نظر خودش را بگه.نباید به کسی توهین کرد.
ازاینا گذشته. من طرفدار احمدی نژاد نیستم.مخالفش هم نیستم.عقیده دارم " زمان" همه چیز را روشن خواهد کرد..شما یکجوری حرف میزنی ومیگی من ازنزدیک شاهد بودم که: چه وچه!! ادم خیال میکنه از اعضای تیم امنیتی رهبری هستی!! اگر هم باشی خوش به حالت اما بازهم نمره منفیت بیشتر میشه چون باید خیلی بیشتر الگو باشی برای دیگران. ودر اخر اینکه توجه جنابعالی را به فرازهائی از"مناجات شعبانیه" جلب میکنم اونجا که میفرماید"نه جلوتر از رهبری ونه عقبتر از رهبری بلکه همگام با رهبری" بنابراین به من وشما نیومده که کاسه داغتر از آش بشیم واینطور آتشین نطق کنیم!.صبرکنیم اگر لازم بشه حضرت آقا خودشون به موقع وبه جا مچ کسانی راکه دو دوزه باز هستند باز خواهند کرد.
مضاف براینکه من مدتهاست میام توی این سایت وکامنتهای جنابعالی از مدتها پیش برام آشناست.یکبار دیگه هم بهت گفته بودم که تکلیفت حتی با خودت هم معلوم نیست!!وهربار یکجور متفاوت جبهه میگرفتی! گرچه جدیدا خط سیر فکریت فرق کرده و اینوری! شدی..قصد توهین یا تخریب شما راندارم فقط منباب"امر به معروف ونهی از منکر"عرض کردم که باید به دیگران ونظراتشون احترام گذاشت..خداوند همه خدمتگذاران ودلسوزان واقعی نظام اسلامی را مشمول عنایات ویژه خود بفرماید انشاالله.
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی اصلی یا فرعی از نظر آقا محمد خیلی روشن شدم و متشکر هستم از ایشون . شمام بنظر میاد بشدت از پاسخگویی ایشون برآشفته شدین و این احتمالا از تمایلاتتون نسبت به آقای اح .......... هست ، اینکه از نزدیک در جریان رفتارهای آقای احمدی نژاد بوده نیازی نیست که حتما جزء تیم .......... بیت رهبری باشه چون همه ما رفتارهای این فرد رو دیدیم زمانی که میومد هیات و زمانی هم که رفت سراغ وادی مکتب ایرانی و اینکه شما به تیر و تخته میزنی و میخوای توجیه کنی نمیشه بدیهیات رو انکار کرد انحراف وجود داره و ما به چشم خودمون دیدیم هم توی هیات و ..... شما هم سعی نکن چیزی رو که وجود داره رو بپیچونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳۲۲
۲۴۳
صریح میگه میگن صریح تر بگو!!!!
بنده خدا رو این همه تحت فشار میگذارند بعد میاد یک نقد و حرفی میزنه میگویند از اقای رییس جمهور انتظار نمیرفت......
خودتونید...شماها همه دستتون توی یک کاسه هست....
درود بر اقای احمدی نژاد بر ملاکننده ی دزدی ها و بی عدالتی ها و پرچم دار مبارزه با فساد....
البته مثل زمان امام علی میبینید که مظلوم و عدالت گرایان حقیق همیشه مظلوم و تنها هستند و بادنهای ثروت و قدرت مثل همیشه دستشون توی یک کاسه هست و خواهد بود با >>>>فشار و کنار زدن اقای احمدی نژاد
بی حیا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس ناراحت نباش اگه تمام ملت ایران از شیوه احمدی نژاد انتقاد کنن چیزی که من از ایشان می دانم مثل کوه مقابل همه انتقادات می ایستد و گوشش به این حرفا بدهکار نیست. بنظرم دولت احمدی نژاد بهترین راهکار را برای مبارزه با دزدی ارائه داده خریدو فروش ارز . سکه . ملک . ماشین و.... اونایی هم که توانایی مالی ندارن. خدمات یا کالاها شونو می تونن مطابق دلار بالا ببرن.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول برو دهان ......... تو آب بکش بعد اسم امام علی رو توی دهانت بیار !!! مقایسه امام علی و ولایت با کسی که ...... برای دهان تو زیادیه وقتی وزیرش میاد میگه خدمت کردن به مردم یک توفیق الهی است پیاده شدن از قطار عدالت دولت احمدی‌نژاد که مغایر با اصول و ارزش‌هایی بود که به آن اعتقاد داشتم را توفیق می‌دانم و خوشحالم که از این قطار خارج شدم تو چی میگی ؟ بابات این اظهارنظرای کثیف و چسبوندن این فرد به حضرت علی به وقتش باید پاسخگو باشی چون امثال شما همون سیاهی لشکر نفاق و خوارج هستین ، همونایی که خون به دل حضرت علی و امام حسن کردن همونایی که با دیدن 4 تا کاغذ قرآن بر روی نیزه ها امام رو رها کردن در حالی که امام فریاد میزد آی مردم منم قرآن ناطق !! الانم با 4 تا دعای فرج خوندن طرف ....................... !!!
مقایسه علی ع و ........؟؟ کجا علی ع قدرت طلب بود ؟ کجا علی ع به هر طریقی دنبال استمرار دادن به قدرت بود ؟ اینکه به طرف بگن امسال سال آخر دولته و اونم بگه کی گفته امسال سال آخر دولته یکی از نشونه های قابل مقایسه بودن علی ع و احمدی نژاده ؟ خجالت بکشین بخدا ای منافقا و ای خوارج زمانه از دفاعتون از انحراف و منحرفان از خط امامت و ولایت وقتی علی میاد میگه :
اگر خداوند از عالمان پیمان سخت نگرفته بود که در برابر شکم بارگی ستمگر و گرسنگی ستم دیده آرام و قرار نگیرند بی درنگ رشته حکومت را از دست می گذاشتم و پایانش را چون آغازش می انگاشتم و چون گذشته خود را به کناری می کشیدم !!!
ابن عباس در حال پینه زدن به کفشش بود که حضرت علی از ابن عباس قیمت کفشو سوال میکنه که ابن عباس بعلت کهنگی کفش میگه قیمتی نداره در مقابل امام ع میفرماد سوگند به خدا که همین کفش کهنه و پاره بی ارزش نزد من از حکومت بر شما محبوب تر است مگر این که حقی را با آن به پا دارم یا باطلی را دفع کنم !!
وقتی میفرمان : خدایا! تو می دانی که جنگ و درگیری ما برای به دست آوردن قدرت حکومت دنیا و ثروت نبود بلکه می خواستیم نشانه های حق و دین تو را به جایگاه خویش بازگردانیم و در سرزمین های تو اصلاح را ظاهر کنیم تا بندگان ستم دیده ات در امن و امان زندگی کنند و قوانین و مقررات فراموش شده تو بار دیگر اجرا شود !!
شما پیروان انحراف چنین امامی رو با جریانی مقایسه می کنی که به هر چیزی متوسل شده و میشه برای حفظ قدرت ! من چیزی نمیگم که مدیون کسی بشم لااقل موضوعی که برای خودم اتفاق افتاده رو اطمینان کامل دارم و انم اینه که به من با رفتاراش و حضورش در هیات های امام حسین .... گفت من
پیرو خط امامت و ولایت هستم اما .......... !!!
کسی که بی عدالتی و ظلم در دوره ش چندین برابر شده کمر ملت در زیر فشار گرانی شکسته ..... این چه سنخیتی با علی ع داره آدم ؟
ازغدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان اینطوز حرف زدن مربوط به مغالطه گران است تو همه چی رو با هم قاطی میکنی واگه راست میگن اونایی که هی انحرافی انحرافی میکنن بیان بگن اینهمه سروصدا کردن قبل انتخابات که آی مجلس توسط جریان انحرافی در حال تسخیره چطور شد که این جریان یک لیست برا انتخابات نداد که اقلا یکم حس کنیم وجود داره شما این جریانو ساختین تا بزنین تو سر دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۴۸
۶۶
وصیت حضرت امام نیز همین بوده است که نظامی ها در سیاست وارد نشوند و دخالت نکنند
شاه غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال فعلی افراد است.!!!!!!!!!
omega
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳۸
۱۶
واقعا حیف که سال دیگه باید یکنفر دیگه جای ایشون بیاد
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مسير ان شا الله ادامه خواهد يافت.
هدف نه ي عمومي به ... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شوخی که نمی کنی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما جوک میگی وگرنه آدم عاقل اینطوری حرف نمیزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۱۴
۵۳
من كه دلم خيلي براش تنگ ميشه خداييش آدم خاكي و دوست داشتني ايه
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدي نژاد اسطوره ي منه اگر به همين سادگي از عرصه ي سياست كنار بره واسه ي هميشه عكس رو از اتاقم بر مي دارم و يادم مي ره كه اسطورم كي بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که انتظار داریم این چندماه هم بگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان بسیار انسان پاکی هستند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
می ترسم بعد از ایشان بازار دچار یکنواختی شود مشکلات بتدریج حل شود نه یهو و با دست بدست دادن هم مشکلات بیکاری و گرانی و... دلم برای ادبیات احمدی نژاد تنگ میشه البته ناراحت نباشید شیوه مدیریتی احمدی نژاد اونقدر جا افتاده که حالا ها گرفتارشیم.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدای احد و واحد قسم میخورم همین الان در کشور ما اهل کوفه و خوارج نهروان کم نیستن ، کسانی که نمیگذارند نور ولایت بر قلبشون بتابه !! اما انحراف با جان و دل پذیرای اشعه های نور انحراف هستن !!
مرگ بر گروهک انحرافی و خوارج و اهل کوفه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۶
۴
فرار احمدی نژاد از دیوار کوتاه خبرگزاری فارس
صراط عقد اخوت با دیوار کوتاه فارس بستی.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۷۰
۱
آدم اگه یه ذره انصاف تو وجودش باشه به احمدی نژاد حق میده خدایی از 6جهت بهش حمله کردن !
از اصولگرا نا منافق و اصلاح طلب و سلطنت طلب وسبز و قرمز . همشم زیر سر اون ........ که امیدوارم خدا ریششون بسوزونه ..
امیرکبیرزمان دست علی یارت !
سعید
|
Canada
|
۱۹:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳۰
۳۰
"هجمه های سنگینی به خبرگزاری فارس وارد شد که به اذعان بی بی سی و صدای آمریکا ، فارس آنها را داغدار کرده است و برای خاموش کردن صدای این رسانه بیگانگان دست به هر کاری میزنند."

خبرگزاری با سابقه در دروغگویی و خبر جعلی دادن؟
هنوز داستان حرفهایی که دهن آقای مرسی گذاشت و همینطور گزارشی که از مراسم اسکار اصغر فرهادی و حرف های ایشان منتشر یادمان نرفته. همینطور صحبت های کذبی که بدون سند و مدرک از دهان شخصیت های دیگر مذهبی و سیاسی وهنری منتشر کرد و باعث آبروریزی خودش شد.
نورا
|
Canada
بسیار بدنامه والبته معلوم الحال!!! و من هیچ وقت نمیخونمش!
مهران آزادپی
|
Canada
سعید جان به سابقه جعل در خبر و دروغگوئی و رسوائی هم که کاری نداشته باشیم ، لحن خبرنگار این خبرگزاری رو با رئیس جمهوری قانونی یک کشور به بزرگی ایران دیدی؟؟؟
آیا این آقا و امثال این آقا میتونستند در دوره های قبلی هم اینطوری با رئیس جمهور حرف بزنن؟؟ به خدا هر کدوم از رئیس جمهور های دوره قبل بودند زبان از قفاش در می آوردند !
چرا راه دور میریم؟ با روسای سایر قوا هم جرات داره اینطوری صحبت کنه ؟؟؟؟؟
یه کم تربیت هم واسه آدم خوبه به خدا !
حق یار
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۹۲
۱۶۵
به به چه رییس جمهور گلی ....
تا حالا هیچ رییسی نیومده که برای مردم اینقدر کار کنه.....
ارزونی و حالشو ببر......
امنیت وچه چه.....
روابط بین الملل عالی......
گل وبلبل مملکت........
افسوس......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پروژه عظیم مسکن مهر رو اگه اجرا نمی کرد که الان نصف مردم تو کوچه و خیابون می خوابیدن
یک مقدار با انصاف باشید.
اجرای استثنایی هدفمندی رایانه ها (که هیچ ربطی به گرانی های اخیر ندارد)
روابط بسیار گسترده با 165 کشور دنیا
به همه افراد ایراد وارد است اما چه شخصی مثل ایشان برای ملت خدمت کرده است؟
7 سال پیش تمام جاده ها یک طرفه بود.
شما چشم های تان را بر روی چه چیز می بندید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۴۱
۱
.
صراط دقیقا این شرط هایی که تو گذاشتی برای ارسال نظر، خبرآنلاین هم گذاشته و دقیقا هیچ کامنتی درحمایت از دولت و شخص احمدی دلاور هم منتشر نمیشه اونجا !!!!!!
___________________________
روی سخنم با علی جعفری نویسنده این مطلب است:

آقای جعفری،انسانیت حالیت میشه یانه؟؟؟
شرف و انسانیت رو به چه چیزی میشود فروخت؟؟؟؟؟
چه چیزی ارزش این رو داره، که هر اتفاقی بیفته، شما دولت رو متهم میکنید؟؟؟؟؟؟و تا حرفی علیه دوستانتان میزند، سریع موضع میگیرید؟؟؟؟؟

گستاخی شما و اون خبرنگار فارس (.....) و امثالهم تمامی نداره؟؟؟؟؟
دیواری کوتاه تر از احمدی دلاور پیدا نکردید؟؟؟؟؟

چرا .............. روسای دیگه ؟؟؟؟
میترسید؟؟؟؟؟
............... که علیه اونا مطلب بزنید؟؟؟؟؟؟
___________________________
جالبه،دوستان میگن،رییس جمهور چرا حرفی نمیزنه!!!!!
بعد که حرف میزنه، میگه این حرف ها از رییس جمهور انتظار نمیرفت"

حال کردم احمدی دلاور،اون جناب ........ و ............. رو به چهارمیخ کشید"
گنده لات بازی بخواهید در بیارید و گستاخی کنید، دهان احمدی دلاور بسته نخواهد ماند"

اگر مخاطب خبرنگار فارس، کسی بجز احمدی دلاور بود، یقین بدانید، الان باید درجایی مثل کهریزک، مورد نوازش قرار میگرفت و چه ها که باهاش صورت نمیگرفت!!!!!!!

هر ......... که اصول خبرنگاری رو نمیدونه، به خودش اجازه میده در برابر نماینده ملت، با گستاخی صحبت کنه"

جناب علی جعفری، شما هم یکی مثل همون خبرنگار"خیلی جرأت داری، بسم الله، بقیه رو هم نقد کن!!!!
اگر جرأتش رو نداری، حق نداری، فریادت رو سر مظلوم بزنی"

..... و خاطرات جبهه و جنگ ،که مضحک بود،نون ات رو در سکوت دیدی؟؟؟؟؟

اتفاقات پارسال ..............، رو نون ات در سکوت دیدی؟؟؟؟؟

........... هیچ مشکلی نداره؟؟؟شما مورد اعتماد خوانندگان نیستید، اینطوری که شما نشون دادید،هرکی برسه، باهمونید"

این بازی های صراط و کیهان قدیمی شده که همه رو ضدانقلاب شادکن بنامید با حرفاشون"
وقتی مدیرمسئول عزیز صراط:
در مطلب خود جوان فکر رو ضدولایت فقیه معرفی میکنه و با تیتر ناجوانمردانه اش به گونه ای به مخاطب القا میکنه که احمدی دلاور، دنبال آزاد کردن جوانفکر است"و اتهام جوانفکر رو باجوسازی، توهین به رهبری میخواند،ازشما چه انتظاری میتوان داشت؟؟؟؟؟؟

روسیاهی به روی سوخته مجلس نشینان شامل .....................
وقتی خبرگزاری فارس داره خنجر میزنه،و خبرنگارش گستاخی میکنه، انتظار دارید رییس جمهور سکوت کند تا سوژه شما هم جور بشه؟؟؟؟؟؟؟

احمدی دلاور، دلش پره و وای از اون روزی که دهان بازکند"حرف ناگفته زیادی خواهد داشت"
___________________________
به خداوندی خدا، احمدی دلاور مظلوم است"
وشما همگی خواسته وناخواسته،کورکورانه در برابر او شاخ میشید و موضع بصیرت مندانه !!!!! میگیرید!!!
..........................
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بدون مطالعه ی نظریه پشمکی تون میگم خسته نباشید جوجه دلاور !!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شیخ ممل: ولی من با مطالعه تراوشات ذهنی مملی شما فهمیدم که ارزش نداره با شما بحث کنم. بهتر بود شما هم نخوانده نظر نمی دادی
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
شیخ مهدی تو چکاره ای به تو چه ربطی داره کی چه نظری داره مگه مفتشی
فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۷۲
تو کامنتا دیدم یه عده که تا دیروز احمدی نزاد و قبول نداشتن حالا براش سینه میزنن!!
همتونو دست انداخت و با انداختن توپ تو زمین خبرگزاری فارس ملت و سرکار گذاشت!!
لطفا کمی چشماتونو باز کنید . الان وقت انتقام از فارس نیست!!
باید آقای احمدی نزاد جواب بده چرا بجای پاسخگویی به ملت خودش در مقام مدعی حرف میزنه؟
آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۵۷
۰
از خبرگزاری فارس که پر بیننده ترین !!!!!! خبرگزاری در کشور هست ! بعیده از رییس جمهور بخاطر طرح یک موضوع شفاف ایراد بگیره .
راستشو بگو فارس جون ، تو این دو ساله چند صد تا مطلب کذب و تخریبی و توهین آمیز بر علیه رییس جمهور زدی ؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۷
خبرگزاری فارس مزد خوش خدمتی خودش به هیات دولت را این اواخر خوب گرفت!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خوش خدمتی؟؟؟؟؟؟؟؟

یه سئوال:
چه شده که فارس از پشت خنجر میزنه؟؟؟؟
مسلمان ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۰
اول اینکه رییس جمهور حرفشان این بود که نه تنها فارس بلکه هیچ خبرگزاری نباید در قیمت ارز فرافکنی کند ثانیا در مورد این که می گویید رییس جمهور باید مستکبران را هدف قرار می دادو...باید بدانید که امام (ره)هم همیشه میفرمودند از بیرون کسی نمی تواند به این انقلاب صدمه ای بزند مراقب داخل باشید...پس تذکر به فارس هم بی مورد نبود زیرا این خبرگزاری در زمین دشمن بازی می کند
حامی دکتر احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳۲
۷۰
درود بر احمدی نژاد
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا داند !! و کاش خدا هم درود بفرستد !!
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴۳
۱۱
درود بر احمدی نژاد
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۳۴
خبرنگار فارس خودش بهترين پاسخ رو داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۲۵
رييس جمهور مارو با ادبيات !!!!!
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۱
سلام علیکم.
جناب قلدر لااقل شجاعت داشته باش.
مرد باش. ومغلطه نکن.
دیروز همه مردم ایران وبسیاری از کشور های جهان به طور مستقیم شاهد.کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهور محبوب وشجاع وولایتمدار بودند.
وپاسخ های شیوا وبدون تعارف رییس جمهور محبوب را شنیدند.
جناب قلدر حالا تو هم به جای انحراف افکار عمومی به اون رفیق قلدر پیامک زن بازار به هم زن خودت توصیه کن.
دست بالای دست بسیار است عمو جان
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از نظریه کلنگی و البته انحرافی تون
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۲۱
جالبه ! دارن حرف های 3 سال پیش ما رو میزنن ! ولی اینو نمیدونن که آقای ریس دولت به هیچ عنوان نمی تواند از کسانی که او را به این سمت رساندند جدا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۹
۰
يعني چي صراط؟ فارس چون هم پياله شماست ............... بعدشم براي توجيهش بگيم كه خبرگزاري فارس زده چشم استكبار كور كرده؟؟؟؟؟؟؟ بابا اگر دين نداريد حداقل آزاده باشيد، حداقل يه ذره شرف داشته باشيد، اينقدر افكار عمومي رو بازي نديد. به والله يه روزي بايد جواب بديد. البته ميدونم اين كامنت منتشر نمي كنيد ولي اين گفتم كه يه خرده فكر كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴۹
۰
اگه نخواهیم به سرنوشت چند سال پیش کشورهایی مثل ترکیه،پاکستان و یا کشورهایی مثل الان کره شمالی گرفتار بشیم باید دست نظامیان را تو سیاست و اقتصاد کوتاه کنیم.
مرگ یه بار شیون هم یه بار-رئیس جمهور باید کار را یکسره کنه تا کشور به آرامش برسه.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جون خودت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون، حقیقت تلخه!!!!!
فرمایش امام هم همین بود عزیزم"
اما الان همه جور، دخالتی هست"

ای ولایتمداررررررررررررررررررررررررر غلیظ !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۸
۰
يعني چي صراط؟ فارس چون هم پياله شماست هر كار غلطي دلش خواست بكنه بعدشم براي توجيهش بگيم كه خبرگزاري فارس زده چشم استكبار كور كرده؟؟؟؟؟؟؟ بابا اگر دين نداريد حداقل آزاده باشيد، حداقل يه ذره شرف داشته باشيد، اينقدر افكار عمومي رو بازي نديد. به والله يه روزي بايد جواب بديد. البته ميدونم اين كامنت منتشر نمي كنيد ولي اين گفتم كه يه خرده فكر كنيد.
قوشا چای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۶۶
درود بر گرانی درود بر فساد درود بر اختلاس کنندگان (3000)اصلا درود بر خاوری درود بر بیمه ایران درود بر فقر درود درود بر فاصله طبقاتی افزایش یافته دروددرود بر لیسانسها که هیچ فوق لسانسهای گوشه خیابون درود به دامادها و عروس های جیب خالی از سن ازدواج گذشته درود بر یارانه نقدی 45 تومانی درود بر سهام عدالت ندادنی درود بر ارز و دلار دست نیافتنی درود درود و هزاران درود اخرشم درود بر رئیس جمهور . درود بر پلو خوران سر سفره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
حالا به کدوم نهاد امنیتی وابسته ست!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکی بهتره توی " خماری" دونستنش بمونی!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۹
۰
همچین دیوارش هم کوتاه نیست . با اینکه با بیشتر حرفای احمدی نژاد مخالفم ولی باید بگم که با این بخش از حرفاش موافقم همیشه همین جوری میشه : تبدیل رییس جمهور محبوب به یک چهره اپوزوسیون و احتمالا جزء ایادی استکبار . اینجوری میشه تا حدی تنور انتخابات رو گرم کرد .
بیچاره مردم .

مجید(سوارغریب)
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴
۱
خبرگذاری فارس " دوستت داریم"
امما.!!!!!
حتی همین بنده حقیر هم که هیچ گ.(نقطه چین)! دراین مملکت نیستم به شدت بهم برخورد ازلحن صحبت وادبیاتی که ان اقای خبرنگار به کاربرد چه رسد به رئیس جمهور یک مملکت به این بزرگی.
ولایت مدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵۲
۲
خدایا چرا این مردم دارن کشتی خودشونا سوراخ میکنن؟ از غرغ شدن نمی ترسین؟به آینده مملکت فکر کنین/تفرقه را تموم کنین/کجایندمردان بی ادعا؟؟؟؟؟یعنی چی این جنگ رسانه ای داخلی از فارس میپرسم-از خون شهدا خجالت بکشیم/درود بر سید علی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از غرغ شدن نه ولی از غرق شدن چرا خیلی!!!
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴۳
۵
شما خجالت نمیکشید که به رئیس جمهور ولایت مدار کشور این طور هجوم میبرید ولله دارید با این حرفها دشمن رو شاد میکنید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کشیدیم!فردا بیا رنگش کن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ؟؟
از ژاپن چه خبر ؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
با نورا بشدت موافقم !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژاپن!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه!! ژاپن.
خوشت اومده بود!!!!! یادت نیست؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ناشناس بنده خدا هر وقت در جواب دادن به اصل بحث درمانده میشه گیر میده به این ور و اونور. ژاپن بوده ایران بوده هرجا بوده گره ای از مشکل تو باز میشه عزیزم؟ بپا بقول خودتون بیشتر دشمن شاد نشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۳۹
درود بر خبرگزای صدیق و موثر و ارزشمند فارس .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زرششششششششششششششک!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از کی تاحالا به شایعه پراکنی و جوسازی، میگن: عمل صدیق و موثر ؟؟؟؟؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم ، نه به اون دفاعت از فارس ، اون پائین ، نه به این زرشک تعارف کردنت !
حق یار
حميد رضاييان از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۷۲
۱
فارس اين هم اخبار دورغ و توهين اميز عليه دولت منتشر كرد و شما داري ازش دفاع مي كنيد؟ چرا نبايد از فار سانتقاد كرد؟ مگه فارس جزئ مقدسات است؟!
ضمنا چرا جرات انتقاد از علي لاريجاني و برادر محترمشان را نداريد و فقط از رييس جمهور انتقاد ميكنيد؟ مرد باشيد لطفا و منتشر كنيد اين نظر را
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دشمن کیهان و فارس، دشمن پیغمبر است"
_______________________________
البته منظورم مواضع اخیر کیهان است"وگرنه قبلا که محشر بود"
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید جان شر به پا نکن تو رو خدا ! یه مرتبه به گوشه ابروی یکی از این حضرات اشاره شد ، کل سایت هفت هشت روز ، از صفحه روزگار محو شد !!!
جنبه سایر حضرات کجا ، جنبه دکتر کجا؟؟؟؟؟
حق یار
آنتی انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۸۷
درود بر خبرگزاری متدین و اصولی فااااااااااااااارس
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هرکی از پشت خنجر به احمدی دلاور بزنه،میشه متدین و اصولی؟؟؟؟؟؟!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴
۰
اولین سایتی که من می خواندم فارس بود الان اعلام می کنم برای سایت فارس و گردانندگان ان متاسفم0000000
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسف باش و از این تاسف بمیر!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکار خانم نورا ، تابحال ندیده بودم که از یک موضوع مشخص در این حد و اندازه حمایت کنی !
با فارس نشین ها نسبتی ، چیزی که نداری ، روم به دیوار !
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از قضا ازشون متنفرم!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران عزیز
توی همین پست به جوابم به سعید از کانادا در مورد نظرم درباره ی فارس ارجاعت میدم!!!
زت زیاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۸۱
۷۵
ان زمانی که فرزند خلف امام حسین یعنی میر حسین عزیز این روزها را پیش بینی میکرد و هشدار میداد شما کجا بودید؟ایا غیر از این است که میر حسین اینده را در خشت خام دید و شما فریاد دشمن دشمنتان همه عالم را پر کرده بود.وای بر شما
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۲
سلام علیکم.
پس از سخنان رسواکننده رییس جمهور
قلدره ودارودسته اش حسابی به جنب وجوش امده اند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ودارودسته تون هم ایضا به حرکات موزون!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امروز هم بازار رو به هم ریختن
فاطمه سلیمان زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵۱
۵۲
فارس فرزند ایران است
هر کسی که با فرزندان ایران در افتد خود به خواری و ذلت خواهد افتاد.
خبرگزاری محبوب فارس نامش همچون سرزمین فارس پرآوزاه خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این خبرگزاری از نام مقدس ایران و کلمه فارس سوءاستفاده میکنه . نمیزاریم با فریب و حیله و دودوزگی ایران رو تبدیل کنید به لجنزاری پر از جاهلیت . جاییکه شما و همفکرانتان از اون لجنزار اومدید و در اونجا ریشه دارید .

مجید(سوارغریب)
دانشجوی حقوق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۴۹
برای کشورم دلم میسوزه که رئیس جمهورش دروازه خودی رو بجای دشمن اشتباه گرفته.........................
جناب احمدی نزاد بجای پاسخ به کثافت کاریای اقتصادی که همه دارن تو جامعه میبینن . داره رسانه هایی خودی که در خط مقدم جنگ با رسانه ای بیگانن رو مورد هجمه قرار میده.
اگر چه با فارس اختلاف نظرهای دیدگاهی دارم . ولی امروز تمام قد از خبرگزاری انقلابی فارس حمایت میکنم
امیرارسلان نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۴۴
اینجا چه خبره؟؟؟
اند از جناب احمدی نزاد تعریف شده که من احساس میکنم امروز کارمندای رئیس جمهور فقط کارشون شده کامنت گذار!!!
ولی من توصیه میکنم به رئیستون بگید مراقب حرف زدنش باشه و بجای توهین به رسانه ها از ملت معذرت بخواد تا مجبور نشه ...
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۹
۰
متاسفانه عده اي كينه هاي خودشون رو نسبت به سران نظام از جمله رئيس جمهور محبوب در پشت حمايت از رهبري عزيز پنهان مي كنند. كه مثلا نشان دهند ما پيرو خط رهبري هستيم اما دلسوز نظاميم و مخالف احمدي نژاد.
يادش به خير در زمان حكومت علي (ع) هم لباس سربازان علي را مي پوشيدند و غارت مي كردند و مي گفتند ما سربازان علي هستيم تا با شعار حمايت از علي آن هارا از مسير حق منحرف كنند. اين آقاي ممل كه 24 ساعت مشغول نظر دادن است و گويا شبها هم نمي خوابد و در حال كل كل كردن با ديگران است گويا از اين دست افراد است
ايشان تمام ارزش ها و بزرگان نظام را هدف گرفته اند و در نهايت با كمال پر رويي مي گويند ما حامي رهبر هستيم!
نمي دانم چرا صراط نظرهايش را تاييد مي كند شايد خود شما هم بدتان نمي آيد ....
اما هرجاي اين سايت را مي بيني نام اين فرد مشهود است. شايد هم براي صراط يك كاربر خودي است خدا را چه ديدي؟
مهران آزاددپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان ، چند روز پیش کامنتی برای این آقا قلدره ارسال کردم که از ترسش جرات نکرد منتشرش کنه ! توی اون کامنت به نکاتی اشاره کرده بودم که به خوبی نشون میداد که این جوجممل غلام نابسیجی بی بصیرت با نامهای مستعار عدیده از جمله یزید و جن و هوشنگ و حصین و ...... با تخلص سارق آثار ادبی ، کاربر صراط نیست !!!! صاحب صراط و صراط نشینانه ! - نمی بینی برای انتشار چرندیاتش سر از پا نمی شناسه ؟؟؟ اونم با وجود اینکه آی پی این چند اسمه رو میدونه !!!!
حالا صراط جان اگه توانش رو داری منتشر کن ! و حتی اگر هم نداری ، همینکه ممل خودش رو در کامنتی که به اون اشاره کرده بودم صاحب شما دونسته ، هم براتون بسه و هم ماهیتتون رو نشون میده !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان سعی کن انسان عاقلی باشی و درست و باشخصیت در مورد مسائل اظهار نظر کن بی حیایی خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جون بزن به بدن آب یخ اگه خیلی می سوزه
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۶
۰
بد نشد احمدي نژاد تا حالا هيچ كار خوبي نكرده باشه قطعات پازلي را كه پنهان بوده را به مردم نشان داده وظيفه ماست انرا كنارهم قرار بديم اگر ميتوانست تصوير كامل شده را نشان ميداد ولي نشد همين هم غنيمته دوست و دشمن مردم و كشور مشخص شده
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
مگه دروغ گفته ؟
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
اون كي بود كه باگردن كلفتي ميگفت "اونقدر قطعنامه صادر كنيد تا قطعنامه دانتون پاره بشه"؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
هر آنچه به مذاق ایشان خوش نیاید چنین برخورد می کنند ، ایوالله به این عدالت !
محمد
|
Japan
|
۱۲:۲۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی خندیدیم دمتون گرم
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
زمانی میگفتید که سخنان موسوی همسو با رسانه های بیگانه است و اکنون احمدی نژاد را متهم میکنید .
چه شد آنهمه حمایت از ایشان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
همه دولت های پیش از این وقتی از اریکه قدرت (یا به تفسیر خودشان همان کرسی معنویت) پایین می آمدند (باز هم عذر خواهی میکنم فراموش کرده بودم در حکومت اسلامی ما مسئولین بالانشین نیستند!) تازه شروع میکرند از فسادها و ریخت و پاشهایشان برای مردمی میگفتند که آن روز پشت سر حضرات نماز میخواندند. خدا به داد اینهایی برسد که گندشان الان که هنوز سر قدرت هستند همه جا را گرفته . بعد از اینها چه ها بر ملا خواهد شد خدا داند.
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
فکر میکنم آقای احمدی نژاد به استراحت بیشتری نیاز داره.