شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
ده روز پس از بازگشت آقای آواز!

آیا شجریان متهم است؟

ورود بی مانع وی به کشور و اظهار نظرش در فرودگاه این سوال را در افکار عمومی به وجود آورد که آیا وی طبق قانون متهم شناخته نمی شود و آیا نباید به اتهام وی رسیدگی کرد؟
کد خبر : ۸۲۳۸۸
"صراط" - بامداد روز پنج شنبه 6 مهر 1391 فرودگاه امام خمینی (ره) شاهد ورود محمد رضا شجریان به کشور بود.

وی که از سوی هوادارانش به استاد آواز مشهور شده است، در جریان فتنه 88 پس از بی حرمتی و هتاکی گسترده به دولت منتخب مردم و همچنین کسانی که به کاندیدای مورد نظرش رای نداده بودند از کشور خارج و پس از آن با حمایت گسترده رسانه های معاند و ضد انقلاب مواجه شد.
 


شجریان پس از سه سال و اندی لجن پراکنی علیه نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه مانع و مشکلی وارد کشور شده و حتی به هواداران خود قول حضور در کنسرت همایون شجریان را نیز داده است.
 


به گزارش سرویس سیاسی صراط، ورود بی مانع وی به کشور و اظهار نظرش در فرودگاه این سوال را در افکار عمومی به وجود آورد که آیا این استاد آواز طبق قانون متهم شناخته نمی شود و آیا نباید به اتهاماتش رسیدگی کرد؟
این در حالی است که بسیاری از چهره ها و شخصیت های مختلف به دلیل مواضع بی شرمانه شان علیه نظام و توهین به مقامات ارشد، توسط دستگاه قضایی محاکمه و مجازات شده اند .
طبق ماده 500 قانون مجازات اسلامی ، هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع ‌گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

اکنون پس از گذشت بیش از ده روز از حضور شجریان در کشور، و عدم برخورد مناسب با وی به دلیل اظهاراتش پیرامون جمهوری اسلامی ایران، این شائبه را برای طرفدارانش ایجاد کرده است که محبوبیت شجریان مانع برخورد با او شده است. این در حالی است که مسئولین دستگاه قضایی برای اجرای عدالت به میزان محبوبیت و وابستگی افراد به قدرت نگاه نکرده و تلاش خود را برای جاری شدن قانون به کار بسته اند .

از یک سو وی تنها چهار روز پس از مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور بازگشت که این قضیه در نوع خود قابل توجه است و از سوی دیگر ورودش پس از سه سال و اندی دوری از مام وطن، در زمانی اتفاق افتاده است که کمتر از یک سال تا برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و رسانه های ضد انقلاب نیز از هم اکنون در اندیشه ی طراحی فتنه ای جدید در کشور هستند.

شاید بعضی افراد بر این اعتقاد باشند که باید به وی به خاطر هنرش احترام گذاشت اما نباید این نکته را فراموش کرد که این هنرمند آواز خوان که به وسیله ی همین به ظاهر هنر، به همراهی با خواننده زن علیه نظام و در حمایت از قرآن سوزی عاشورای 88 کمک کرده است.

بی شک هنر و علم به تنهایی ارزش نیست، ابلیس ازهمه عالمان علمش بیشتر است ولی ازدرگاه خداوند رانده شده است. ارزش هنرمند به هنر اصیل او در خدمت به ملتش است و اگر دشمنان هر ملت از کار کسی رضایت داشته باشند باید در درستی کار آن هنرمند شک داشت و بلکه بر انحراف او از آرمانهای مردمش یقین پیدا کرد.

گفتنیست وی علاوه بر تقابل با نظام، عناد خود به اسلام را نیز در گفتگویی با صدای آمریکا در تاریخ 15شهریور1388 به نمایش گذاشت.

وی در آن مصاحبه ی بدون توجه به حرمت صدای زن گفت: " با ممنوع كردن بانوان از خوانندگي، بخشي از موسيقي را حذف كردند، مگر مي شود صداي سوپرانو در موسيقي نباشد؟ اميدوارم روزي به اين نتيجه برسند صداي زنها باعث تحريك مردها نمي شود، چطور صداي مردها باعث تحريك زنها نمي شود!؟"
 

 

نظرات بینندگان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۷۸۰
۵۴۴۹
سلام بر استاد بی بدیل آواز ایران و درود بر شاه ماهی هنر ایران!
محمد اسمعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش .
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ،نورا وقت بگيرم
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
زپلشک!
استادی که وطنش رو بفروشه به دو پول سیاه نمی ارزه ....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش شماهایید و اعوان و انصارتون!شاهدش هم اوضاع فعلیه مملکت!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد !!!! استاد وطن فروشی دیکه درسته
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
سوای هنر ناب این فرد ، متاسفانه آدم حسابی نیست !
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مارماهی نه شاه ماهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا واقعا از اینکه از جریان قران سوزی حمایت کرده ناراحت نیستی؟؟دلتو به درد نمیاره؟
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
وضعیت فعلی مملکت چه ربطی به وطن فروشی داره؟!
اگه اینطوریه که کسی نرفته وطن را به خارجی ها بفروشه و علیه وطنش حرف بزنه! اینها سوء مدیریته نه وطن فروشی!
پس بهتر اول واژه ها را خوب بفهمیم که به چه معناست و بعد راجع به آنها اظهار نظر کنیم جناب نورا!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد ممل عزیز:
واقعا گل گفتی چون هنر بی اخلاق دقیقا عین بی هنریه ، البته این فرمایشات استاد بنانه که در کتاب مردان موسیقی ایران درج شده.
واقعا آدم حسابی نیست.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش کسیه که ارزش پول ملی مملکتشو تا حد زیمباوه پایین آورده!
وطن فروش اونیه که دشمن وطنشه و حاضر نیست به ایرانی بودنش افتخار کنه!
وطن فروش اونیه که پول ملتشو میده به لبنان و فلسطین!
وطن فروش اونیه که باعت شده همه ی دنیا با ما دشمن بشن و باعث تحقیر ما شده!!!
بازم بگم یا بسته جناب مهدی!!!؟؟؟
درضمن من جناب نیستم و سرکار خانمم!!!
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بعضي وقتا بخاطر محبت به چيزي يا كسي دين خودت رو از دست ميدي سعي كن دوست داشتنت هم هدف داشته باشه اين كه تو از طرفداراي سينه چاك شجريان باشي بعيده اما شايد از منتقدين سينه چاك دولت باشي و بخاطر نفرت از دومي هوادار چشم وگوش بسته اولي شدي بهتره يه سري به زندگي خانوادگي اين آقا بزني وببيني دورو برش چه خبره اگر محبتت اجازه بده كه ببيني
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکار نورا خانوم!
شما علاوه بر اینکه یک دنده و لجباز هستید مقداری شیرین مغز! هم تشریف دارین. برای اینکه بفهمیم این به اصطلاح استاد،وطن فروش بوده یا نه؟ فقط کافیه یه سر به مواضع ونظرات شرم آور او در 2سال گذشته بزنیم. البته به عکس انداختنش با زن های بدکاره وبغل گرفتن مجری bbc و غلطای دیگش هم نگاه کن وپس از همه اینها یک مقدار فکرت رو بکار بنداز ودور از غرض ورزی ببین که خائن وفرومایه ووطن فروش بوده یاخیر؟ البته میدونم که این مطلب هم به کتت نمیره و از تو و همفکرای جلبکیت نیز غیر این انتظاری نیست. چون:
ازکوزه همان طراود که در اوست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش اون شیرپاک نخورده ای که این همه سختی و فشار و فقر رو نمیبینه و فقط دهنش میجنبه به تکفیر و اتهام زدن .
بنده های خدا همتون سرکارید ، بد رقم . دست برقضا این دشمنی که هی ازش دم میزنید بزرگترین رفیق پشت پرده اربابانتونه . یه روز هم که پرده ها بیفته و دستشون رو بشه با هزار تا دلیل جوروواجور شما ساده لوح ها رو قانع میکنند .

مجید(سوارغریب)
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من هر انسان جاهلی و نادونی وطن‌فروشه. مثل نورا و استاد کورا
نوران
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد بی بدیل آواز ایران استاد افتخاری اند و شاه ماهی هنر ایران استاد نصیریان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش کسی چه مملکتش رابفروشد وطن فروش کسی است چه برود در رسانهای کشوری چه سی سال دشمن ایران م است انگلیسی چه سالها منابع ایران را غارت کرد ولعنت برشجریان چه کشورش رابه انگلیس فروخته است دراخر ننگ بر هرکسی چه از این مردک ضدانقلاب حمایت میکند از جمله نورا وسلام براستاد اواز ایران استاد افتخاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از هر کی طرفداری کنی نشون دهنده رذالت اونه این جا هم صدق میکنه ! این جور طرفداری از این آدم که با حنجرش داره فخر میفروشه و برا رسانه های دشمن وطن دم تکون میده از همین حکایت داره !! در ضمن القابی چون استاد برازنده آدمای محترم شریفی چون آقای نصیریان و آقای جمشید مشایخی و آقای افتخاریست که برای کف و سوت یه مشت وطن فروش و دشمنای این نظام خودشونو و مملکتشونو و شرافت شغلی و هنری شون رو حراج نکردن !
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد شجریان.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بابااون از.......... که 6 تاشوهرکرده خجالتم نمیکشه. اینم ازاین وطن فروش خائن پولاش ته کشیده اومده کنسرت بزاره دوباره بره انگل ستان .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خلایق هرچه لایق
میر ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۲۳
۲۳۰۲
باز هم سرمایه گذاری اشتباه
کی میخواهید بفهمید که از نخورده باید گرفت داد به خورده
این بابا مقابل ایرج و... هیچ بود ولی شما گنده اش کردید
یا افرادی رو که از ته دهات اوردید همه چی دادید بعدا" تو فتنه از خجالتتون در اومدند

تورو خدا بفهمید که باید روی چه کسایی سرمایه گذاری کنید
این بابا هم حکم تف سر یالا رو داره برای شما
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند!
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا متاسفم از افرادي كه در مورد شجريان فيلسوف موسيقي شرق اين طرز فكر را دارند .يكي ميگه در مقابل ايرج هيچ نبود .كجا ان زمان موسيقي را علمي بلد بودند . كي ان زمان دستگاه هاي موسيقي را به صروت تئوري در كنار عملي تدريس ميشد .ايا كه سينه به سينه دست به دست ميسد .و همان اقا ايرج كه استادي به نام است و ياد و نامش هميشه گرامي باد سينه به سينه اموخت .شما ملت قدر نشناس اگر همان ايرج هم با مثلا بي بي سي مصاحبه مي كرد و يه كم مخالف ميشد شما ها ايشان را شاگرد استاد شجريان هم خطاب نمي كرديد .تا كي ميخواهيد نون به نرخ روز بخوريد .به نوابغ و اسطوره هاي ايران و ايران زمين احترام بگذاريد .بدانيد اگر مشكلي بود بدو ورود ايشان دستگير ميشد و محاكمه .پس مشكلي نيست و خواهش ميكنم احترام به نوابغ در هر عرصه ائي احترام به كشورمان و نام ايران و ايران زمين هست .چطور رستمي كه وجود خارجي ندارد اينطور ستايش ميكنيد چون ان زمان بي بي سي نبود . واقعا متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره همه چیزمون درست شده فقط مونده مشکلات اصلی شجریانه . این هل کنمیک مملکت درست میشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب!
احقها خودشونو عاقل میدونن!!!!!
حسین کازرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.
به که به شخصه از بچگی ، از صدای آقای شجریان خوشم نمی آمد.

حالا هم که به خاطر حرکات بعد از انتخاباتش دیگه اصلا از ایشون خوشم نمی آد.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا و امثال این آقا قطعا وطن فروش هستند و اگر اینطور نباشه پس چرا رفتن تو آغوش دشمنان همیشگی این مملکت و از کشور خارج شدن پس معلومه که اینا فقط و فقط به فکر راحتی و ایاش بازی های خودشون هستند و مملکت براشون مهم نیست اون چیزی که براشون اهمیت داره پول و خوشگذرانی. مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبولش داشتم ! ولی اون دچار غرور بیش از حد شد و مردم مملکتش رو به اجنبی ها فروخت تفسیر اون از دین همون چیزیه که در عمل ازش می بینید آواز خوانی و عیاشی ! راه تویه بازه ، هممون به توبه و استغفار نیاز داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای چند بار بهت بگم اسمت را عوض کن و از طرف ملت ایران نظر نده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۹۰
۳۶۳
والا یه زمان آقا محمود گفت در این کشور آزادی نزدیک به مطلق وجود داره . الان باید گفت آزادی مطلق وجود داره . ما رسما می بینیم همه هر کاری دوست دارند می کنند ! از اشخاص مشهور مثل همین پیرمرد گرفته تا آدمهای معمولی کوچه و بازار . راحت کشف حجاب می کنند راحت و با اسم خودشون تو اینترنت به حکومت و بدتر از اون به دین فحاشی می کنند و تازه در دستگاههای دولتی هم کار می کنند !!! خلاصه که من نمی فهمم دیگه این همه غرولند این سبزکها و بقیه ضد انقلاب واسه چیه ؟ هر غلطی بخواهند می کنند و بعد می گویند آزادی نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادی بیان وجود داره ولی آزادی پس از بیان که مهمتره خیر عزیزجون
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کورشودهرآنکه نتواند دید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اما تا اون جایی که ما می بینیم همه دارند بیان می کنند و راست راست هم می گردند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای آی کیو جلبک ! اصلا بحث کوری و بینایی نیست . بحث اینه که شما ها یاوه سرایی می کنید و مظلوم نمایی. وگرنه در این مملکت بی بندو بارها و ضد دین ها از همه آزادترند متاسفانه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کور خودت بشی که از بهایی وطن فروش دفاع می کنی بدبخت
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادی از نظر اینا یعنی بتونن دل و روده شونو بریزن بیرررررررررون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
میشه بگی پس از زدن حرفات چه اتفاقی برات افتاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۹۳۳
۲۰۳۴
در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی
خرقه جائی گرو باده و دفتر جائی
دل که آیینه شاهیست غباری دارد
از خدا میطلبم صحبت روشن رائی
شرح این قصه مگر شمع بر آرد به زبان
ورنه پروانه ندارد به سخن پروائی
زین دایره مینا خونین جگرم، می ده
تا حل کنم این مشکل در ساغر مینائی.

درود بر آزادگان وطن که با هنر خود در خدمت مردم اند تا چاپلوسی و مجیز خوانی حاکمان.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان، این بیت آخری از غزل دیگری است.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
جسارتا میتونی معنی "دل" و جایگاه اون رو که در ابتدای بیت دوم اومد رو معنی کنی.
ممنونم عزیزم
جهت اطلاعت: من با استاد رو خیلی خیلی خیلی دوست داشتم و الان هم از دستش یه کوچلو ناراحتم اما بدم ازش نمیاد.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
این چجور آزاده وطنی هست که با دشمنای مملکت می پره ؟ یا با افرادی می پره که سرشون توی ....... دشمنای مملکته؟
اسم آزادی و آزادگی رو نجس نکنین لطفا با اون تفکرات کثیفتون
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر محمد(ممل)
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آره درسته آقای meek اون بیت آخری مال بابا شعبون جعفریه !!!!
باباي برديا
|
Iran (Islamic Republic of)
كشتي باده بياور كه مرا بي رخ دوست
گشته هر گوشه چشم از غم دل دريايي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۲۳
۲۷۲
لجن پراکنی به دولت بله ولی دیگه به ملت نه دیگه مثل احمدی نژاد داستان رو عوض نکنید که به خودش میگه ملت ایران !
ضمنن همین آقا که نظراتش در باره احمدی نژاد درست بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش لجنه که لجن پراکنی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس قبول داری صدای فتنه خودش لجنه
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها حالشون اینطوریه تا هزارتاشون دور هم جمع میشوند اسمش میشه ملت و اگه دو میلیون تو یک روز بیایند تو خیابون اسمش هست چند نفر آشوبگر
در رابطه با استکبار هم همین توهم را دارند به آمریکا باج نمیدهند و اسمش هست عزت و استقلال عوضش به بقیه دنیا باج میدهند و اسمی هم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظراتش درمورد امام و انقلاب چی درست بود یا نه ؟ نظراتش در مورد سال 64 به عبارتی دوره موسوی چی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۶۶۱
۶۴۶
"دولت منتخب مردم"!!!! آیا واقعاً چنین تصوری دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه فاشیستهای سکولار 25 میلیون نفر رای دهنده به آقای احمدی نژاد رو آدم حساب نمی کنند هر چند خودشان آدم نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا هه چیز را دگرگون جلوه می دهید؟
دولت منتخب مردم را انکار می کنی و ملت را احمقانه طرفدار جاسوس و وطن فروش می نامی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه په دولت منتخب آمریکا ! وقاهت و پر روئی بعضیها آدمو مجبور میکنه بگه ، واقعا این جور موجودات تو مملکت هستن و ما میریم قبرس .... !
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۶۶
۷۱۵
اینجوری که شما میگید همه باید برن زندان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه نه
فقط منافقین و فتنه گران
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم حسابي يا بيرون باشن بسه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه باید واسه مختلسین و مرتجعین و متحجرین و منحرفین و مفسدین و متجاوزین جای بیشتری باز کنن دیگه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زندان مگه چیه،جایی که کسی حرفتو گوش نکنه-گرسنگی بکشی-خون دل بخوری و....
ایران یک زندانه با اعمال شاقه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران در وضعیت امروز یک زندان بزرگ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جاسوس باید بره سینه قبرستون/زندان هم از سرش زیاده
آرمان ..
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اين كلمات سخت رو از كجايادگرفتي.. الانه كه مخت هنگ كنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۹۷
۳۹۳
تو این هیری ویری گیر دادی به شجریان برو بابا مردم دارن از گرسنگی میمیرن الان دیگه همه مشکلات حل شده فقط مونده ثابت کنیم شجریان گناهکاره یا نه اه اه اه اه حالم ازت به هم میخوره صراط
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
هر چیز سر جای خودش قشنگه ، هر چند که اینجا همه چیز در همه متاسفانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گناهکاریش ثابت کردن نمی خواد چون بلافاصله بعد از م ه اومد تا قسمت دوم سناریوی فتنه را اجرا کنه!
مرگ بر جاسوس وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۵۲۲
۳۶۷
متاسفانه با اینکه شرط نظر دادن را عدم هتاکی و افترا می دانید خود تان این شرایط را رعایت نکرده وبه هر مخالفی توهین روا می دارید
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا ممکن است آنچه صراط مینویسد با تعاریف هتاکی یا افتراء دقیقاً منطبق نباشد، اما مسلم است که دراین نوشتن ها تقوی حضور و نقشی ندارد. این بی تقوائی آمیخته با نوعی سبکی و عامی گری یا عوام فریبی معجون مهوعی ساخته که ادامه پخش آن برای این سایت بطور قطع نفعی ندارد و برگشت آرام آرام به وقار و باور به حضور و نظارت حضرت حق میتواند ضامن حفظ آبرو و اعتبار سایت و بتبع تاثیر نوشته های آن بر خوانندگان باشد. انشاء الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش لایق هر توهین و تو سری زدنی می باشد!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۵۲۷
۱۰۱۹
به نظر شما صراط جون همه ی مردم ایران اگه بروند زندان چطوره ؟؟؟ چون 90 درصدشون هم استاد شجریان رو دوست دارند هم استاد پرستویی رو و هم خانم گوگوش رو ، دنیای عجیبی شده ولی همینه که هست ، هیچ کس از شما خوشش نمی یاد ، خوب چه میشه کرد ؟؟ می بینی که بیاد ایران همه دوست دارند باهاش عکس بگیرند ، بره خارج همه دوست دارند باهاش عکس بگیرند ، ولی شما ها چی توی غار توهمات خودتون گرفتار هستید !!!

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر پررو!!!
به سنگ پای قزوین گفتی زکی!!!
هر چی بهتون میاد بر عکسش کردی!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یا علی ؟ رضا فارغ از مسائل سیاسی و .... میگم خط ولایت علی با فکری خانم گوگوش شما با اون سابقه ای که ازش سراغ داریم چه سنمی داره ؟ اینکه چندین هزار یا میلیون نفر مثل تو آویزونشن و دوس دارن با این .......... عکس بگیرن نشونه درستی تفکرات شما و توهمات ما هست ؟ آقا رضا کل یوم عاشورا کل ارض کربلا !! خیلی هام با یزیدی ها عکس می گرفتن و رفاقت میکردن و برعکس اردوگاه امام ع خلوت بود !!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ممل
پرسیدی خط فکری پیرو امیرالمومنین ( اگه منظورت همین بوده باشه ) با خط فکری خانم گوگوش چه سنمی داره ؟؟ از من چرا می پرسی ؟؟ از خانم گوگوش بپرس ، ولی اگه منظورت اینه که خانم گوگوش نمی تونه دوستدار امام شیعیان باشه ، باید بهت بگم که اگر بخواهد می تواند و این حق رو نه تو و نه گنده تر از تو هم نمی تواند نه از او و نه از هیچ کس دیگری بگیرد ... اصولن دین خدا و رسول اش و امامان ما متعلق به همه هستند ، روشن شد ؟
دومن ما مثل شما آویزون نیستیم ، ما به ریسمان الهی اگر توفیق داشته باشیم چنگ می زنیم و لاغیر ، این تشبیهاتی هم که راجع به یزیدی ها و معاویه ها و لشگر کفر و ظلم نوشتی به درد خودت می خوره و این دنیای کوچک خودت ، نزدیکترین ما به خداوند پرهیزگارترین ماست ... نمی دونم سن شما اقتضا می کنه که سریال سربداران رو دیده باشی یا نه ؟؟ یک شخصیتی بود به اسم قاضی شارع یا قاضی شارح ... صحبت ها و استدلال های جالبی داشت در دادن حکم تکفیر و ارتداد .. سفارش می کنم یک بار ببین اش ...شاید دوزاری ات بیافته

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد آقا معذرت میخواهم اما من فکر میکردم همفکر نورا هستی الآن فهمیدم چقدر عاقل و متدینی.
ببخشید و حلالم کنید.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- رضا قرقره میکنی تو میگی 90 درصد خانوم گوگوش رو دوس دارین !!! مگه دوس داشتن شما ملاک حق و باطله ؟ 99 درصد با یزید بودن و دوسش داشتن و با اهل بیت توی کربلا اون برخوردو کردن و چون اکثریت بودن پس حق بودن ؟ تو داری از گوگوش و شجریان دفاع میکنی جواب بده دیگه ؟

2- کسی که امام رو دوس داشته باشه در خط امام گام برمیداره نه در خلاف جهت امام !! قبول دارم ائمه مال همه هستن ولی نه اونجوری که در زبون بگن یا حسین و در عمل خنجر از پشت به یارای حسین ع یزنن ، با این نظریه های پشمکی که میدی به ما بگو کدوم ....... قبول میکنه خط گوگوش خط امام حسینی هست ؟

3- رضا کل یوم عاشورا کل ارض کربلا !! تو هم اگه اینو نمی فهمی توی کله پوکت فرو کن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
من دیگه جوابی برات ندارم آقای ممل
امشب سر نماز دعات می کنم که به صراط مستقیم برگردی و از این حالت غیر انسانی و توحشی که در کلام ات هست رهایی پیدا کنی !!! کمی بیشتر در قرآن و سیره ی اهل بیت تامل کن !!!

جناب آقای ناشناس از شما دلگیر نبودم که فقط نظرتون رو نوشته اید ... محتاجیم به دعای خیر شما

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا هنوز هم در توهمی ؟ ملت ایران چه کسانی هستند؟
ملت ایران 50 میلیون نفر حاضر در 9دی هستند اگر امثال تو و گوگوش و شجریان رو می دیدند ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
50 میلیون !!!! جدی می گی ؟؟ اوه اوه !!!
آخه حداقل یک چیزی بنویس که مرغ پخته خنده اش نگیره !!! کجا جا شدند این 50 میلیون نفر ؟؟؟ اگه به ازای هر نفر یک متر مربع جا بخواهیم یعنی 50 میلیون متر مربع رو اونها باید اشغال کرده باشند دیگه نه ؟؟؟ مساحت تمام خیابون های ایران با جاده ها و این هاش مگه چقدره ؟؟؟ واقعن یا بی سوادی یا دیوانه !!!
رضا2
|
Iran (Islamic Republic of)
من ار
زهمه چه راست چه چپ،چه سبزچه احمدي نژادي و...خواهش مي كنم فقطازطرف خودشون نظربدن .
آقارضا اين امارروازكجاآوردي ؟
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۰۸
۲۷۹
باید مثل حسین خواجه امیری (ایرج) خود را جلو مسئولین کوچک کند
جهت اطلاع شما بگوییم که صدای ایرج دارای مجوز است پس چرا بعد از پخش تیتراژ اول سریال چمدان بعد از جند روز به ناگاه صدای ایرج حذف میشود.
شما فکر می کنید هرکس خلاف نظام حرف زد باید مورد تعقیب قرار گیرد
حضرت علی (ع):
دشمنان اسلام تا زمانی که با سخن به دشمنی شما می پردازند شما هم باید با سخن جواب آنها را بدهید و هرگاه دست به شمشیر بردند شما هم دست به شمشیر ببرید
در ضمن شجریان نظر خود را گفته است شما می توانید نظرات او را مورد نقد قرار دهید
در ضمن بنده به 60 درصد نظرات آقای شجریان انتقاد دارم وبا بقیه آن موافق هستم
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
majid r عزیز:
من هم 60% فرمایشات شما رو قبول دارم.
فقط عرض کنم که پیشنهادی دارم و اون این که میشه تحقیقی در مورد دوستان صمیمیه استاد بکنی که با کیا حشر و نشر داره؟
مطمئنن هر کس رو از روی رفیقاش میشه راحت شناخت.
مگه نه عزیزم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صمد آقای عزیز
اولین باره از حقانیت نظرت انقدر حظ بردم
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
نوکرتم ، درس پس میدن قربان.
شجریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۶۳۷
۳۸۴
گرفتم در همه احوال حق گویی و حق جویی و حق با توست
ولی حق را برادر جان به زور این زبان نافهم آتش بار نباید جست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اف و ...ف بر وطن فروش و بیگانه پرست!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
شجریان جان:
در حلقه ایم با تو ، با تو نه ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا نیم کیلو باش ولی مرد باش.
بگو اشتباه کردی با بی بی سی و رادیو امریکا درد و دل کردی
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۷۰
۴۰۶
نه احمدی نژاد وقبول داریم نه شجریان و ،سرپیری ومعرکه گیری از موهای رنگ کردش خجالت میکشید و با این عجوزه ی وطن فروش و فراری که جیره خور انگلیس هم هست وفسق و فجورش علنی وروشنه،عکس نمی انداخت..والا خجالت داره.....
اما احمدی نژاد.....حیف اونهمه انرژی که
براش صرف کردیم!
یه قول صراط:ما باهیچکس عهد اخوت نبسته ایم......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صالح خان عزیز ، اشتباه تو این هستش که هیچ کسی و قبول نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صالح خان عزیز با نظر شما موافقم صد در صد مخصوصا رنگ مو و عجوزه فراری و جیره خئار انگل لیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۱۴
۲۳۲
درود بر استاد بی بدیل ایران پرفسور سمیعی
123
|
Iran (Islamic Republic of)
بگردید ربطشو پیدا کنید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۱۸۱
خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خجالت میکشیدن که روزگارمان این نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا باید خجالت بکشد!
بس وقیحه وگرنه چرا برگشتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت خجالت بکش
مرگ بر منافق
وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر با عشق به دنیا بنگریم و درک کنیم که جوهره همه ما یکی است اونوقت به جای بحثهای بیهوده و تنفر ،نسبت به هم گذشت و احترام داشتیم.
شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۹۴
۱۲۳
ایشان کمتر از یک سال از ایران دور بوده اند نه سه سال و اندی ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۴۱
۴۴۹
مرگ بر فتنه گر و منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون فتنه گری بانگ عدالت طلبی شد
من نیز دلم یک سره با فتنه گران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهای که منفی رای دادن مدافع فتنه گرند یا منافق؟
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوم اینهایی که منفی دادن نه مدافع فتنه گرند و نه منافق.
بلکه مخالف حرف مفت و بی سر وته اند.
(البته فتنه به معنی آنچه امروز در ادبیات سیاسی کشور رایج شده باعث افتخار ایرانیان آزاد اندیش شده).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مـــــــــــــر گـــــــــــــــــــ بـــــــــر فتنــــــــــــــــــه گـــــــــــــر و منــــــــــا فــــــــــــق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۶۳
۳۲۰
واقعا نظام در این برهه از زمان فقط نیاز به یک همچین برخوردی داره
سیاسته تحمل مخالف
و این سیاست تنها از دولت با عدالت دکتر احمدی نژاد بر میاد
ماهستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۹۱
۲۰۹
هر وطن فروشی که نباید بیاد تو مملکتم . ای مملکت و وطن برا کسانیست که در زمان کار زار از جان و مال و تن خودشان گذشتند. این فرد شخصیتش رو بعد از انقلاب از سر سرمایه انقلاب امام بدست آورده شده شجریان. آدم بلند فطرت اولا اینکه نمک جایی خورده نمکدون نمیشکنه دوم اینکه احتمالا یه کاسه ای زیر کاسه این پیرمرد باید باشه که نزدیک انتخابات آمده سومن اینکه استاد وطن پرست فقط به پروسفور سمیعی مردی از تبار رشتیهای قهرمان میچسبد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به از این تحلیل، خیلی باهوشی.
مواظب باش سازمانهای اطلاعاتی ترورت نکنند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن شما وطن خیلیهای دیگر هم هست ارث پدریت نیست که تعین میکنی کی بیاد کی بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حا هستیم آقای شجریان محبوبیتشو از مردم گرفت نه حکومت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش پذوفسور سمیعی هم طرفدار جنبش سبز و استاد شجریان است. همین که ایشان با کروات در تلویزیون می اید تو دهنی به شماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر حماقت و بیشتر خباثت میخواد که پرفسور سمیعی را سبزکی بدونی!
ایشان وارسته از علفهای سبز است
سبزکیها نتیجه گیریهاشون همینطور از روی حدسیات و الکیه ،چشم بروی واقعیات بستن نادانی محضه! پرفسور اگه بدونه امثال توی سطحی چی در باره اش میگی کراواتو زیر پا له میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود برتو(ماهستیم)
ناشناس اخری سطح تفکرت خیلی نازله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۰۹
۲۱۵
اره به خدا ، از نظر گردانندگان این سایت باید 90 درصد مردم برن زندان چون ممکن است نازاضی باشند !!! بس کنید اقا ، دشمنی با آفتاب ؟؟!! شجریان عصاره و چکیده ی فرهنگ 2500 ساله ی این ملت است ، به این یکی دیگه بی حرمتی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نابود کنه مغلطه کار را!
به آفتاب بی زبان چرا اهانت می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر میدونستی با چسباندن یک بهایی وطن فروش به فرهنگ 2500 ساله چه ظلم و بی حرمتی کردی توبه میکردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا هر چی شرور و فتنه گره به یک کس مقدس یا شیء محترمی می چسبونین ؟؟؟؟؟
آفتاب؟
شرم آوره والله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عصاره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۶۸
۲۸۸
بر حال ادمهای زبون وحقیری که مرید بدبخت بی هویتی مثل شجریان هستند باید کریست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای بی ادب با هویت میشه هویت رو معنا کنی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب مرد به ز دولت اوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هویت یعنی برای پول نری با دشمن قسم خورده کشورت لاو تو لاو بشی
هویت یعنی بد ملتتو نگی
هویت یعنی دودوزه بازی نکنی
هویت یعنی نامرد نباشی و جاسوس اجانب به ضد وطنت نشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هویت یعنی با دلارهای اجنبی مجیز کشیش قرآن سوزو نگی!
هویت یعنی از جسارت کننده به ساحت مقدس رسول الله حمایت نکنی!
......................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۵۹
۱۳۴
سلسله ی موی دوست
حلقه ی دام بلاست
هرکه دراین حلقه نیست
فارغ از این ماجراست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بگیر منو عارف شدی؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جون خودت !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتی!
از کجا به کجا نظرات درپیتی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقدر نظرات سخیف داده که......
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۵۶
۱۶۹
ایشون متهم نیست مجرمه!! و البته یک ورشکسته به تقصیر تموم عیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهي منفي دادم، ببخشيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو را بخدا کمی از درک و شعورتان را به آنکه اسمش خیلی به شما شباهت داره منتقل کن.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم اشتباهی مثبت دادم .. نبخشید
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
پورا جان:
آفرین ، واقعا مجرمه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۱۷
۱۷۸
من کاملا با این جملات استاد موافقم!درود بر شرف استاد!

" با ممنوع كردن بانوان از خوانندگي، بخشي از موسيقي را حذف كردند، مگر مي شود صداي سوپرانو در موسيقي نباشد؟ اميدوارم روزي به اين نتيجه برسند صداي زنها باعث تحريك مردها نمي شود، چطور صداي مردها باعث تحريك زنها نمي شود!؟"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ تو موافق نباشی خانمهای متشخص و فرهیخته موافق باشن؟؟؟؟؟
خانم ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
نهایت پستی و حقارت در نظر نوراست
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه بی هوش تو بعد 50سال زندگی بی ارزش نفهمیدی صدای مرد با زن فرق داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بس استاد فهیم اند...........!!!!!!!!!!
امير...
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا ميدونه بااين افكار اگه بازيگرميشدي الان يه هنرمند واقعي وباشرافت مثل سنگ صبوربودي.باكلي طرفدار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۵۸
صراط کمتر موش بدوون و خاله خانباجی بازی دربیار!
استاد اومده و به کوری چشم شما کنسرت همایون هم میره!ببینیم کی میخواد کارش داشته باشه!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
کارش داشته باشن مثلا چکار میکنی !!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا چشم خودت کور بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز از دارالمجانین جیم زدی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بینی شو بریدم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط این جواب مصداق بند 1 نیست!!!؟؟؟
لالاي
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نگوئيم بد وميل به ناحق نكنيم ***
جامه كس سيه و دلق خوداز رق نكنيم***
گر بدي گفت حسودي و رفيقي رنجيد***
گو تو خوش باش كه ما گوش به احمق نكنيم
استاد رفوزه شد
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
هرجا که بحث از آدمای وطن فروش و لاقید به میان می یاد،این سوت سوتک هم خودشو میندازه وسط !!
سوت سوتک اینجا!
سوت سوتک اونجا!
سوت سوتک همه جا!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید میخواستم بگم زرشک دیدم زرشک حیفه قیمتش هم بالاست حیفه خرج نورا و این چرندیاتش بشه برا همین گفتم شـــــــــلغـــــــــم !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۵۵
۸۹
بالاخره مردم به ايشان علاقه دارند شما چه مي گوئيد ؟ اگر با هنر پيشه ها نشسته و برخواست دارد خوب ........ هم با رقاصه ها در تركيه نشست و برخاست داشت شما چكارش كرديد ؟ او هم به حسابتان نياورد انگار نه انگار . هر كس را در قبر خود مي گذارند شما نگران اين چيزها نباشيد اينقدر به چيزهاي الكي گير داديد تا مملكت را گند ورداشت حالا هي افكار را منحرف كنيد نه عزيز جان ما مشكلاتمان اين چيزها نيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان ما مشکلاتمان نشست و برخاست و خواب یک مطرب با هیشکی نیست مشکل این است که:
آن مرد! آمد.
آن مرد! با چمدانی پر آمد.
آن مرد! با قسمت دوم سناریوی فتنه آمد.
عالیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۲
میشه بگید چه ارتباطی بین رجوع اقایان هاشمی و شجریان به ایران وهمچنین سفر فائزه به لندن وجود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستي از چراغوني پارسال چه خبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از اونها مهمتر چه ارتباطی بین بازگشت مهدی هاشمی بعد از سه سال و بازگشت درختیات بعد از سه سال است؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و میشه بگین چه ربطی بین بازگشت مهدی و شجریان به فاصله کم وجو دارد
کردستان
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۵۰
برای یه توهین ازروی عصبانیت به شخصی (6ماه)تیغ قانون برنده برای...
کند میشه نیاز به تیزکردن داره.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۵۷
۹۶
استاد شجریان در حیطه ی هنری خودش استاد و گم نظیر هست اما این که بخواد از هنرش برای مردم و مملکتش سوء استفاده کنه که متهم بحساب میاد ، البته لازم بذکر است که اگه استاد شجریان عزیز حرکتی کردن برای به انزوا کشیدن مملکت که همچون عراق و افغانستان مورد سوء استفاده ی آمریکائی ها و اسرائیلی ها قرار بگیره و اگه اثبات بشه واقعا متهم میباشد و باید باهاش برخورد شدید بشه ، اگه هم بی گناهه که غلط میکنه کسب باهاش بد صحبت کنه.
صمد آقا چون دست کوچکی در هنر آوازه داره از دست جناب استاد عزیز ناراحته چرا باید وجه ی خودش رو پیش یه عده دشمن خراب کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر صمد آقا منطقی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
نوکرتم ، درس پس میدم عزیز.
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۴۷
۱۳
شجريان كلاً نچسبه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا ایول داری چون تو ذهنم دنبال همچین کلمه ای بودم پیداش نمیکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره والله خیلی نچسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخاطر اینکه هرسخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند
اینم چون خدا پرست و دلی نیست با همه جوش و خروشش به دل نمی شینه
انتقاد از استاد majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۲۲
استاد شجریان گفت اینها 1400 سال با هنر ما کنار نیامدن.
به نظر شما منظور از (اینها) چه کسانی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطیون و متحجران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1400 ساله که اسلام نازل شده و این یارو مسلمان نیست که این ورو زده
عالي
|
Iran (Islamic Republic of)
همانهائي كه كتابخانه هاي بلخ و بخارا را آتش زدند ( امويان ، عباسيان و مغولها و عرب ها)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۱۳
هنوز خیلی مونده شجریان معنی هنر رو بفهمه ایشون اسم نون دونی خودشو گذاشته هنر ایران فروش بی هنر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماشاءالله داری علی آقا بخدا
آفرین داداش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باشی علی
درود بی پایان به تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۱۰۰
خاک بر سرتون واقعا با این خبر. گیریم شجریان رو هم دستگیر کردین، اوضاع اقتصادی مردم بیچاره رو میخواین چیکار کنین. فقر که گریبانگیر مردم شد اونوقت دین رو فراموش می کنیم شک نکنید
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
من اصلاً با شجریان کارندارم و بر عکس کسانی که ایشان را فیلسوف میدانند، بنده عقیده دارم ایشان وزن شعر را هم درست نمیداند و گاه در کارهایش مثلاً (افتاد) را (اوفتاد) میخواند که نه صورت عادی کلمه است و نه به وزن شعر میخورد، بهرحال، از اینها گذشته، دربین ابناء بشر بعضی هستند که با بهترین هرچیز مشکل دارند و تصور میکنند مثلاً خودشان باید در آن مقام میبودند و طرف به ظلم (ظلم مورد ادعای تمام جهان سومی ها) جای آنها را غصب کرده است. مثل آنها که هر ثروتمندی را مکنده خون فقرا میدانند و میگویند با مال من و تو باینجا رسیده و حال آنکه از اول عمر خود نه مالی داشته اند که کسی ببرد و نه کار مهمی کرده اند که کسی حقشان را ندهد، فقط طلبگارند و طلبکار و طلبکار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از ظاهرت معلومه دین رو که فراموش کردی ادبم قورت دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۴۱
درود فراوان بر استاد بزرگ آواز ايران شجريان بي نظير و بزرگ كه چشم دشمنانش را كور كرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که چشم هواداراش کوره که واقعیات بدیهی را نمی بینند و جسارت او را به میهن و ایرانی جماعت انکار می کنند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو کوری که چمدان پر فتنه و دلار جاسوسی را نمی بینی
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
درباره چمدان پرفتنه و... که ناشناس نوشته:
اینها همه حرفهای مجازی است واز تخصص های کسانی است که از تحویل هرچیزعینی توانند0 چمدان پرفتنه و.....، یعنی جه؟ شجریان به هرچیز نیازداشته باشد به دلار نیاز ندارد. دلار مورد نیاز کسانیست که چنان برای آن حرص میزنند که قیمتش را به چهارصدبرابر میرسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۶
۳۲
در جریان فتنه 88 پس از بی حرمتی و هتاکی گسترده به دولت منتخب مردم
صراط خدا به راه راست هدايتت كنه تو خودت هر طور شده دنبال مسخره كرده رئيس جمهوري و اينو با انتخاب عكساي خاص از رئيس جمهور منتخب مردم ثابت كردي حالا نعل وارونه ميزني خدا شاهده يه ريال وجدان داشته باشيد اون دنياي هم هستا اينو گفتم نگيد ملت خرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۸۱
درود فراوان بر استاد بزرگ آواز ايران شجريان بي نظير و بزرگ كه چشم دشمنانش را كور كرده است
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
ما چشمامون به رنگ مو N1 این اقا روشن شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۸
۸۱
بلیس ازهمه عالمان علمش بیشتر است ولی ازدرگاه خداوند رانده شده است.این حرفا کدومه برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو که از هاشمی گرفته تا احمدی نژاد و ......................تا شجریان و محکوم میکنی!!!!!!!!!! فک نمیکنی کارات اصل ایجاد تفرقه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه نیست ، پس تفرقه یعنی چی؟؟؟؟؟
LionKing
|
United States of America
|
۱۷:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۳۹
۴۷۷
ایشان رو هم بگیرید
کسیکه جرمش جز اظهار نظر چیز دیگری نبوده
خدارو شکر که اختیار امور مملکت دست خشک مغزانی چون شما نیست
بالادستی هاتون تا اندازه ای فهمیدند بگیر و ببندشون تا چه حد اعتبارشون رو خدشه دار کرده کو تا حالا شما بفهمید
ضمنا دقت کرید سر تسخیر سفارت انگلیس هیچکدوم از مسئولین عالی رتبه حاضر به دفاع ازین کار به اصطلاح خودجوشتون نشد؟!
Meek
|
United States of America
نفس وجود و ادامه حیات پدیده خودجوش در یک کشور مقید به قانون، اگر براستی خودجوش باشد، بهترین دفاع است،
ناشناس
|
United States of America
1=اظهار نظرش سراسر جرمه
2=خشک مغز خودتی
3=عاقلان دانند!
ناشناس
|
United States of America
حرفت دهنت رو بفهم اگر اجازه میدانند بعد از 9دی در عملیات مرصاد 2 منافقین باید به هلاکت می رسیدند ولی...
شجریان بدلیل وطن فروشی نباید اجازه بهش میدانند یباد ولی بدلیل آزادی بیش از در ایران تونست بیاد
LionKing
|
United States of America
جناب ناشناس متاسفانه عاقلی نیست اینجا که "بداند"
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آن چه یافت می نشود آنم آرزوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۷۶
۱۲۶
درود فراوان بر استاد بزرگ آواز ايران شجريان بي نظير و بزرگ كه چشم دشمنانش را كور كرده است
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۶
۳
استاد درختيان كه اينقدر نديد بديد بود ميتونست بره پاتايا يا تركيه و دبي يا نخجوان
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۰۵
هیچ احد و ناسی در این کشور نمیتونه به استاد بزرگ و بی بدیل موسیقی ایران حتی کوچکترین توهینی کنه چه برسه به اینکه بخواد کسی استاد رو حتی برای یک ثانیه دستگیر کنه.خودشونم میدونن که در صورت کوچکترین تجاوزی به حقوق استاد در برابر سیل خروش مردمی دوستداران استاد چه در خود کشور چه در خارج از کشور له خواهند شد.در ضمن کشورهایی که استاد شهروند افتخاریشون محسوب میشه هم هرگز نخواهند گذاشت به استاد اسیبی برسه.درود بر استاد شجریان کبیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق
یه بچه مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۹
۳
سلام دوستان یه سوال دارم از همه شمایه لحظه جمهوری سلامی وبحث های سیاسی رو بذارید کنار
سوال من اینه مگه ما مسلمون نیستیم؟مگه بهائیت از نظرما فرقه ای ضاله ومردود نیست؟به نظرشما عکس گرفتن با این بهایی های ملعون وخوش وبش وخوشگذرونی با عوامل بی بی سی ومن وتو که بهایی بودنوشون مثل روز روشنه یه نوع تایید اونا نیست؟
حالا این آقای به اصطلاح استاد منافقانه عمل میکنه یا نه؟ربنا میخونه بعد میره بارقاصه هم عکس میندازه؟خودتون قضاوت کنید!
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۷۸
۰
جواب دوستی که بنام ملت ایران نظر داده :
هرچه را بشود پذیرفت، فیلسوف بودنش را قبول نداریم، چون این امر مستلزم قبول جنابعالی بعنوان فیلسوف شناس خواهد بود، که از پذیرش اولی سخت تر است.
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۵۸
ما باید به استاد شجریان افتخار کنیم البته فقط به هنر و صدای او نه به شخصیت او.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا صداشم افتخار نداره
انگار که زن همسایه با شوهرش دعواش شده و ضجه و مویه میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بایدی در کار کار نیست نه به خودش افتخار می کنیم نه هنری داره نه شخصیتی نه صدایی
نیما گل سفیدی
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۰۶
آقای صراط ! شما لجن پراکنی می کنید . نه ادب دارید نه ایمان ! تازه ادعای مسلمانی و انسانیت هم دارید !
ناشناس
|
Germany
گل سفیدی لجن وجود اونیه که دمشو گذاشت رو کولشو از وطن فرار کرد اونجا کلی دری وری که لیاقت خودشه گفت و لجن پراکنی کرد بعد سه سال دست از پا درازتر برگشت
ناشناس
|
Germany
چشاتو واکن چی می بینی؟
کسیکه حمایتشو می کنی نه ادب داره نه وجدان نه ایمان نه مسلمانه و نه انسان نه وطن می شناسه
کیه ؟استاد لجن
Meek
|
Germany
نیماجان، بفرمائید : اسلامی که ماداریم باکدام از اینها که گفتی مشکل دارد؟
ناشناس
|
Germany
خدا وکیلی ادعای انسانیت ندارند
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۶
۶
رفت خارج عقده شو خالي كرد راحت شد برگشت خوش اومدي درختيان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۵
۰
حالا زورتون به این پیرمرد رسید ! فائزه خانم صدبرابر این مصاحبه کرد 6ماه پس ای بابابزرگ کاملا بی تقصیره !!!
حرفهاش را رابزارید به حساب پیری و معرکه گیری و این چیزا..
اصغر از تاكستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۸
۱۰۵
روزه داري در ماه رمضان بدون ربناي استاد نميچسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلمونیت نوچه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دنبال اصل باش نه فرع!
چون ما روزه گرفتیم بدون هیاهو و با ربنای خدائند خیلی هم چسبید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روزه داری در ماه رمضون بدون زولبیا بامیه و حلیم نمیچسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
شما دیگه تودامن کی تواین مملکت پرورش یافتید این خاک عجب سفله پروراست
آقا کریم
|
Netherlands
|
۲۰:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۰۴
همه رو که نمیشه با مشت آهنی منکوب کرد آخه
ناشناس
|
Netherlands
ببین آقا کریم یه خورده فکر کن بعد تایپ کن
اگه مشت آهنی خورده بود جاسوس نمیشد و به میهن هم بر نمی گشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۰۴
خوشم میاد که استاد ما همتونو سوزونده ، بقول استاد با ادب شما ها آب را باید همانجا ریخت . . .
اگه رای گیری بشه استاد خیلی بیشتر از کسانی که شماها بهش اعتقاد دارید رای میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که جر زنی تو ذاتتونه و نافتونو با فتنه بریدند نتیجه رأی گیری رو بر نمی تابید و گرنه مثل روز روشنه دردو دل کننده با دشمن مردم جایی تو دل مردم نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد رأی گیری هم بشه بازم جر زر می زنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین مردمی که میگی بیشترشون ماهواره دارن که تو دهن شما میزنه برو پشت بوم خونت تا ببینی.
داشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴
۱۲
نورا وامثال نورا از نسل همون وطن فروشایین که راههای مخفی تخت جمشید رو بعد زمین گیر شدن اسکندر ب او نشان دادن واسکندر هم خوب پاداشی بهش داد مرگ بر خاینین ب وطن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هذیان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داشی دوستت داریم!!!
چقدر فهیمی عزیز
علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۸
اگر کسی امر به معروف کند و یا به شخصی نسبتی بدهد باید مجازات شود و کسی که اهانت به نظام و انقلاب داشته باشد جرم محسوب نمیشود.
حسین کازرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام. خوشم اومد.
LionKing
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۶۴
۲۰۰
در جواب شما صراطیون و هم فکرانتون در مورد توهین و کم ارزش کردن استاد شجریان فقط این بیت شعر رو میشه گفت:
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.
ابوذر1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۲
تاکی میخواهیم شمشیربروی هم بگیریم نویسنده ی خامی مطلب نوشته وظاهر"خرابکاریهای دولت برای زمین زدن ایران تحلیل نویس راقانع نکرده باشعارخوارج گونه دنبال نابودکردن کشورومام وطن است این تفکردنبال التهاب است ومعتقداست یک مخالف خوب یک مخالف مرده است بااین وجود دم از علی میزنددرحالی که حاشااگر علی رابشناسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۳
۵
من بدم از شجریان میاد . با اون لباسهای مسخرش
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۲
همه جوابی که دادی درمورد پول بود یعنی اگر پول باشه خود فروشی کنیم مشکلی نداره وطن تقدیم کنیم مشکلی نداره خوار بشیم مشکلی نداره تمام منابع انسانی وثروت ملی روبه مستکبرین بدیم مشکلی نداره بجای فلسطین ولبنان به اسرائیل ومستکبرین بدیم مشکلی ندارهبدیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۰۱
تا كور شود هر آنكس كه نتوان ديد.
درود بر خسرو بي بديل آواز ايران
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا پا تو کفش من کردی؟
فقط مونده بود صدای فتنه رو آویزون خسرو کنین که کردین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت خسرو را چرا بدنام می کنی؟؟؟؟؟؟؟
آریو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۰۰
ما خس و خاشاکیم...
همین خس و خاشاک وقتی توفان بیاد چشمتون رو کور میکنه....

استاد مردانگی
استاد مردمی بودن
استاد آزادگی
بعضا آقایان دوست دارند امثال بی سوادهایی مثل صادقی و بنیامین و ....مجیز بگن و چرت و پرت بی سر وته تحویل ملت بدن هرکس که با هنرش و قلمش قصد رو شنگری داشته باشه به درد نمیخوره چون منافعشون به خطر میافته

هرکس که روشنی دهد دارش میزنند
سقف خانه را نگاه کن اعدام دسته جمعی چراغهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خس و خاشاکی هستید که با یه باد بلند میشید و سریع فروکش میکنید !
جنبش سبز با اون رهبرش ننگ تمام جنبش های آزادی خواه است .شجریان اگه یه ذره سواد داشت خودش را به این جنبش بچگانه وصل نمیکرد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آریوووووو باز قرصهاتو نشسته خوردی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۰۰
نه از دیوار مردم بالا رفته نه مال کسی را خورده و مطمین باشید با ان ربنایش جایش در بهشت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در کنار رقاصه ها هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بمیر که از خودت فتوا ندی و رساله چاپ نکنی!
اون یارو بره بهشت ،بهشت جا میره؟
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۹
۵
عجب شیر تو شیری این مملکت...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۲۱
۱۰۰
شما اصلا میدونید وطن چی هست که به دیگران تهمت وطن فروشی میزنید؟ استاد و پهلوان آواز ایران با این مطالبه سخیف نه تنها از اعتبارش کم نمیشه بلکه بیش از پیش نزده مردم کشورش روسفید تر میشود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۳
بازگشت همه عناصر سیاسی و فرهنگی فتنه از انگلستان به کشور و آغاز زود هنگام دور جدید فتنه در انتخابات 92 را حضور همه فتنه جویان و البته برادران وزارت خانه های مرتبط تبریک و تسلیت عرض می کنم.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۷۵
۴
هیچکس نمی تواند منکر هنر و صدای ناب شجریان شود.
به گواهی همه اهل فن شاید 100 سال بیاید و کسی مثل شجریان پیدا نشود.
ولی صد حیف که ایشان آدم حسابی نبوده و نیستند.
این حرف من نیست،بروید از اهالی هنر بپرسید. مربوط به فتنه و امروز هم نیست.
زورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۳
مرگ بر وطن فروش
دلنوشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۸۳
ميخواستيد عكس گوگوش رو تو سايت بگذاريد كه اين متن و خبر بهونه خوبي بود اقا صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۲
اولا پروفسور سمیعی یه وطن پرست واقعی است که افتخاراتش را به کشورش تقدیم کرده ..
دوما ایشون یه دانشمند است که وقنت گرانبهاش را صرف پیشرفت علم و آرامش بندگان خدا کرده ..
سوما ایشون اگه سبز بود همونجا تو اروپا یه سبز به خودش آویزان میکرد و شعار وطن وطن سرمیداد وبا گوگوش عکس مینداخت و افتخار میکرد که گوگوش بغلش کرده !
چهارما اون کراوات هم تو دهنی به اون موس است که تا دیروز لباس آستین کوتاه را جرم میدونست !
پنجما هروقت خواستی از آزادی حرف بزنی اسم موس و را نیار چون اکثر مردم حتی مخالفان نظام هم آفتاپرست ها را دوست ندارن !
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۲
باسلام وادب
برادران عزیز صراط نیوز، شما درج فرموده اید:
صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید . مخاطبین محترم؛
آیا واقعا نشر اباطیل و اراجیفی که جز هتاکی و پرده دری بر علیه نظامی که صدها هزار سرو رشید و غیور برای حفظ ارکان و کیانش به خون نشستند از علایم عقل است یا ایمان یا میهن دوستی؟
آیا مگر پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم نفرمودند: من تشبه بقوم فهو منهم؟
آیا واقعا چه ضرورتی دارد تراوشات اندیشه های افرادی که حاضرند برای شکم و باقی آن، تن به خفت داده و به اردوگاه کسانی بپیوندند که اگر آمریکا و اسراییل و انگل-ستان سایه ازسرشان بردارند حتی شلوارشان را نیز قادر به بالاکشیدن نخواهند بود؟
آیا واقعا لازم است که نوشته و اندیشه های تابناک کسانیکه برای یک آوازه خوان پیر وطنفروش حاضر به نادیده انگاشتن همه ارزشهایی که برایش جنگیده ایم، درج شود؟
اساسا این کار چه معنایی دارد؟
کاربر بزرگواری نوشته اند:
خوشم میاد که استاد ما همتونو سوزونده ، بقول استاد با ادب شما ها آب را باید همانجا ریخت . . .
اگه رای گیری بشه استاد خیلی بیشتر از کسانی که شماها بهش اعتقاد دارید رای میاره !!
بزرگوار: کاملا حرفتان درست است، رهبرما حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میفرمایند: غیرت هرکس به اندازه دینداری و ایمان اوست!
بزرگوار، ماکه بی غیرت نیستیم نسوزیم،
بزرگوار، دیدن این صحنه که یک مردآوازه خوان که باستناد فایل صوتی خودش، پیش از انقلاب باید ساعتها پشت درب استودیوی تلویزیون ملی آن سالها معطل میشد تا خواننده های کاباره ای خارج شوندو ساعتی هم به او فرصت داده شود، اما پس ازانقلاب بدلیل حمایت دولت و صداوسیما فرصت بالیدن و طلوع و اشتهار پیداکردند، حالا از محل همین نظام و دولت و انقلاب اشتهارش را در اردوگاه دشمنان کشورش مصروف میکند، دردناک است، اسم اینکار ناسپاسی است،
بزرگوار، همین دشمنانی که تریبون ایشان را برای فحاشی و بی ادبی و هتاکی درست کرده اند، همانهایی هستند که هشت سال سلاح به دست صدام و پول به جیبش ریختند تا ایران به ایرانستان تبدیل شود.
این دشمنان همانهایی هستند که ترور 24هزار ایرانی را دیدند اما هفته گذشته منافقین را به زیر همان بال و پری گرفتند که شجریان را در زیر همان بال و پر جای داده اند.
این دشمنان همانهایی هستند که پژاک وکومله خوانخوار را برای تجزیه کردستان ایران و ریگی و سلفیها و جنگوی را برای تجزیه بلوچستان ایران و پان ترکیستها را برای تجزیه آذربایجان ایران و پان عربها را برای تجزیه خوزستان سرفراز ما تجهیز و تسلیح کرده اند.
آیا واقعا خجالت آور نیست که به این اردوگاه رفت؟
آیا شرم آورنیست؟

برادران صراط لطفا کمی آهسته تر و کمی شمرده تر و سنجیده تر
سید صادق رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۳
۱۰۷
ربنای شجریان - افتخار ایرانیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ربنای قرآن - افتخار مسلمانان
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سیدصادق عزیز
اولا ترا به سیادتت یک دهن آوازخواندن ربنا را با اینهمه خیانت دریک کفه نگذار
دوم اینکه آیا واقعا در تریبون دشمنان ایران و ایرانی و تشیع حضورداشتن با زیبا خواندن جور درمیاید؟
مرضیه را یادت هست؟ دیدی آخر عمری چکارکرد؟ رفت در آغوش کسانیکه فرزندان این ملت را دوشادوش صدام میکشتند، صداش بدبود؟ آیا میتوانی براش هورا بکشی و بفرمایی که افتخار ایرانیان؟
افتخار ایرانیان غیرت است نه وطنفروشی
افتخار ایرانیان تدین وتشیع و غیوری و ایستادگی است نه با دشمنان همصدا شدن
نه آب به آسیاب دشمنان تاریخی ایران ریختن
آقاسید صادق، مرشدما علی علیه السلام فرموده قل الحق ولو علیک یعنی حق را بگو اگر چه بضررت باشد،
عزیز برادر، آیادردشمنی انگل -ستان و آمریکا و اسراییل شک داری؟
اگر شک نداری باید اینرا بپذیری که اگر کاری کنیم که دشمنان ما ازآن استقبال کنند، یقینا باآنها همراه شده ایم.
پس کمی احساسات را کنار بگذار و با دیده عقل نگاه کن
یاعلی
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۴۱
۲۱۷
استاد شجريان نه وطن فروش است نه فتنه گر بلكه استاد بي بديل آواز ايران است بيائيد قدر آدمهائي همچون شجريان - پروفسور سميعي و .....كه براي اين كشور افتخار آفريني ميكنندبدانيم و دست از نظرات تفرقه آميز برداريم و خيلي راحت ديگران را مورد اتهام قرار ندهيم .
الهي آنكه خواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهش میکنم وجدان داشته باش و پروفسور را با خائن ربط نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شجریان منافق و وطن فروش رو در کنار یک ایرانی با غیرت مثل سمیعی قرار نده
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
صالح جان،
اولا پروفسور سمیعی را که همه چیزش را بدون پیش شرط و بدون حمله به ارزشهایی که برای حفظ آنها صدها هزار از برادرانت بخون غلطیده اند، برای میهنش و هموطنانش مصروف کرده ومیکند، لذا این دواسم راباهم آوردن خلاف عقل وانصاف و ادب است.
دوم اینکه یا دشمنان کشور و تشیع را نمیشناسی یا دوست نداری بشناسی.
اینجاجمهوری اسلامی ایران است، کشوری که برای ایجاد نظام مقدسش هزاران نفر دهها سال تبعید و شکنجه های قرون وسطایی کمیته مشترک و اعدام را در دهها سال تحمل کرده اند و برای حفظ همین نظام صدها هزار جوان غیور و سرفراز در خون طپیده اند و دهها هزار جانباز سرفراز در هیاهوی تحریر زدنهای استادشما بیصدا به کاروان همرزمانشان میپیوندند، استاد شما به ارزشهای این کاروان اهانت کرده ومیکند
استادشمابه مذهب این عزیزان و باورهایشان اسائه ادب کرده ومیکند
استادشما در دامان و تریبون دشمنان این مرز و بوم علوی به آنان اهانت کرده و به سخره شان گرفته است
آیا اینها افتخارآفرینی است؟
در دنیایی که پروفسور روژه گارودی بجرم شک کردن در واقعه ای موهوم بنام هولوکاست از بسیاری حقوق انسانی محروم میشود
دردنیایی که همین نظام سلطه برای تبدیل ایران به ایرانستان از همان تریبونی که استادتان در آنجا دراسائه ادبهایشان قصور نکردند- ریگی را آزادیخواه و رهبر مزدور تروریستهای کومله و پژاک را آزادیخواه خطاب میکنند اما هزاران ترور کور بدست همین مزدورهارا نادیده میگیرند، استاد شما کاملا بیجامیکنند به دلیل خواندن یک دهان آواز اباطیل و اراجیف تلاوت کنند.
آقا صالح کمی تفکر و مطالعه شاید برایتان راهگشاباشد
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۶۱
۳
پ ن پ عمه من متهمه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۴
نورا خانوم، شما و امثال شما نه عاشق وطن هستید و نه عاشق نخبگان این کشور،
بیشتر افرادی که افکاری مثل شما را دارند کمترین اقدام در جهت دفاع از وطن انجام نمی دهند. مردان همفکر شما با جعل مدرک بیماری حتی سربازی نمی روند.شماها کمترین شناختی از منافع ملی خود ندارید و یا دارید و آن را نادیده می گیرید و کمترین توجه ای به آن نمی کنید. شما نمی فهمید که کمک به سوریه، فلسطین و حزب الله عین دفاع از ایران است. شما نمی فهمید که اگر ما از حماس و حزب الله و سوریه حمایت نکنیم و آنها به واسطه ی آن کمک های ما جلوی سگ وحشیی مانند اسرائیل و پشتوانه های آن را نگیرند باید در شهرهای ایران با اسرائیل و آمریکا و عوامل آنها بجنگیم .شما نمی فهمید که موشکهای آمریکایی و اسرائیلی تشخیص نمی دهند که نورا خانوم و خانواده اش را نکشند . شما طعم ناامنی را نچشیده اید. شما نمی فهمید که دشمنان ما نمی خواهند وطن ما پیشرفت بکند. متاسفانه شما خیلی چیزها را نمی فهمید. شما نمی فهمید که سرزمین ایران را خداوند برای ما روزی کرده اند و خداوند تبارک و تعالی به حفاظت و امنیت آن(خانه ی ما) قداست و به پیشرفت آن توصیه نموده اند.
مطمئن هستم که اگر همین امروز آقای شجریان از کردار گذشته اش ابراز پشیمانی کنند و بر داشتن اعتقادات شیعی اصیل اصرار ورزند، دیگر امثال شما نه استاد می شناسید و نه نخبه و نه مشاهیر ایران زمین و ایشان را به باد انتقاد می گیرید. بنایراین مشکل شما چیز دیگریست.
شما با شیطان عهد بسته اید و مشکل شما دین خداست. مشکل شما بندگی خداست.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۴
نورا خانوم، شما و امثال شما نه عاشق وطن هستید و نه عاشق نخبگان این کشور،
بیشتر افرادی که افکاری مثل شما را دارند کمترین اقدام در جهت دفاع از وطن انجام نمی دهند. مردان همفکر شما با جعل مدرک بیماری حتی سربازی نمی روند.شماها کمترین شناختی از منافع ملی خود ندارید و یا دارید و آن را نادیده می گیرید و کمترین توجه ای به آن نمی کنید. شما نمی فهمید که کمک به سوریه، فلسطین و حزب الله عین دفاع از ایران است. شما نمی فهمید که اگر ما از حماس و حزب الله و سوریه حمایت نکنیم و آنها به واسطه ی آن کمک های ما جلوی سگ وحشیی مانند اسرائیل و پشتوانه های آن را نگیرند باید در شهرهای ایران با اسرائیل و آمریکا و عوامل آنها بجنگیم .شما نمی فهمید که موشکهای آمریکایی و اسرائیلی تشخیص نمی دهند که نورا خانوم و خانواده اش را نکشند . شما طعم ناامنی را نچشیده اید. شما نمی فهمید که دشمنان ما نمی خواهند وطن ما پیشرفت بکند. متاسفانه شما خیلی چیزها را نمی فهمید. شما نمی فهمید که سرزمین ایران را خداوند برای ما روزی کرده اند و خداوند تبارک و تعالی به حفاظت و امنیت آن(خانه ی ما) قداست و به پیشرفت آن توصیه نموده اند.
مطمئن هستم که اگر همین امروز آقای شجریان از کردار گذشته اش ابراز پشیمانی کنند و بر داشتن اعتقادات شیعی اصیل اصرار ورزند، دیگر امثال شما نه استاد می شناسید و نه نخبه و نه مشاهیر ایران زمین و ایشان را به باد انتقاد می گیرید. بنایراین مشکل شما چیز دیگریست.
شما با شیطان عهد بسته اید و مشکل شما دین خداست. مشکل شما بندگی خداست.
یه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
با جمله آخرت خیلی موافقم امثال نورا خانمو خوب میشناسیم اونا عزتو تو رابطه با آمریکا می دونن در حالی که عزت در ایستادگی در برابر زورگوییهای اوناست ای کاش یه بار قرآن رو کامل می خوندن تا نظر خدا رو هم بدونن البته اگر قرآن رو قبول داشته باشن.
مهدی
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۲
من معمولا تمایل ندارم راجع به بزرگان حرف بزنم ولی احساس میکنم شایداین کوتاه آمدن ماست که باعث شده که هرکسی خارج ازتخصصش بیادوافاضه کلام کنه نمونه اش همین استادموسیقی بی بصیرت که احتمالا فرداراجع به علوم ماورالطبیعه هم نظرداره
مهدی
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۲
استاد بی بدیل فروش مملکت شجریان خائن.
حمزه
|
Netherlands
|
۱۵:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۲
۳
به نظر من شجریان ارزش این حرفا رو نداره که بخوایم ببینم متهم است یا نه.
مملکت ما مملکت آزادیه. شجریان و گوگوش هر دو سر و ته یه کرباسن.
ناشناس
|
Netherlands
لطفا به کرباس توهین نکنید.
لااقل کرباس می پوشاند اما این دو عقده ای که اسم آوردید عریان میشوند چه عریانی بدن و چه عریانی فکر پلید!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meek
|
Netherlands
lملاحظه کنید، این از آن مواردی است که بخاطر موضع گیری احساس و زودگذر یک هنرمند، هنر مسلم او و یا ارزش هنراو مورد انکار قرارمیگیرد.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۳
در مورد استاد بودن شجریان و کیفیت ممتاز و تحقیقات موسیقایی وی که هنر موسیقایی ایران نیز تا حدودی مدیون ایشان نیز هست، شکی نیست ولی بدون تعصب و بغض در مورد رفتار و منش سیاسی و فکری ایشان مخصوصا در چند سال اخیر نظری دارم:
بزرگان هنری و فکری دیگری هم، با مشابهت فکری با شجریان در اتفاقات و اعتراضات اخیر سکوت کردند و ترجیح دادند تا نظرشون رو صریح جار نزنند؛ چون می دیدند که (درست یا نادرست) خط فکری و منش سیاسی و اعتقادی عموم مردم چیز دیگه ای هست و فقط به آدمای اطراف خود نگاه نکردند. درست هم همینه. هنرمند و روشنفکر با شاخ و شونه کشیدن و تو روی مردم ایستادن نظرش رو بیان نمیکنه. هنرمند عقیده و راه درست رو (از نظر تحلیل خودش) همیشه با ملاطفت و اثر هنری خودش بیان میکنه و سعی میکنه جریان ساز باشه. همون طور که تاریخ ایران نشون داده همیشه عقیده و راه درست رو یک هنرمند درک میکنه و مردم رو تو این مسیر قرار میده؛
البته یک هنرمند هم میتونه مثل سیاسیون عمل کنه عقیده ی به نظر خودش درست رو با غیرت و همیت دنبال کنه و به آحاد مردم تسری بده ولی به نظرم وقتی موفقه که هم نظر با ایشون تعداد اکثریت باشند و از رفتارشون تعبیر به ساز مخالف و خیانت و ... نشه. اونوقته که همون نظر بنده در مورد رفتار اصلاحی یک هنرمند و وظیفه اش نسبت به جامعه صدق میکنه.
شجریان باید علاوه بر جنبش اعتراضی سبز، جمعیت بیشتر مردم تو راه پیمایی های بعد از اون و اعتراضشون به بی حرمتی ها و بعضا رفتار بد جنبش سبز رو هم میدید. (صرف نظر از اینکه کی درست میگه)
این رفتار شجریان و بعضا هنرمندان و صاحب تفکران هم نظر ایشون، نه تنها نتیجه جلب نظر مخالف رو نداره بلکه ازش رفتاری بر ضد دموکراسی برداشت میشه. 
متاسفانه ایشون با ظرفیت علمی و محبوبیتی که داره، البته با تمام مشکلاتی که جلوی پای اعلام موجودیت موسیقی تو کشورمون وجود داره، نتونسته پرچم دار قوام و تثبیت جایگاه موسیقی اصیل تو کشورمون باشه و همون طور که می بینید تخریب سلیقه موسیقایی مردم و انواع نادرست و مخرب اون داره ریشه موسیقی اصیلمون رو میخوره. ایشون می تونن با همیت و جایگاه خودشون، دست اندرکاران موسیقی و هنر و بدنه دولت و دستگاه های مرتبط رو برای سر و سامون بخشیدن به موسیقی ایران بسیج کنن... مشاهده میکنین که تو اشل کوچکی از رهبری مردم هم ایشون همت قابل توجهی از خودشون نشون ندادند.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۰۰
درود بر استاد بی بدیل اواز ایران و سلطان موسیقی سنتی و افتخار ایران در دنیا جناب اقای استاد شجریان این مرد بزرگ و هنرمند و عدالت خواه .استاد شجریان مطمئن باش ما مردم ایران مثل کوه پشت تو و امثال تو ایستادیم و می ایستیم.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
آقانوید
اسم وظنفروشی عدالتخواهی است؟
در آغوش بیگانگان وازتریبون دشمنان تاریخی ایران وایرانی و تشیع لمیدن و به ارزشهای ملت شیعی ایران اسائه ادب کردن افتخاراست؟
اینها حماقت وسفاهت است و پاسخش تودهنی است
شماهم تنبانت را محکم نگهدار نیازی نیست مثل کوه پشت شجریان باشی
آمریکا و انگلستان و محفل بهاییان و اسراییل هستند بدبخت، توخودت راباش و قاچ زین را سفت بچسب عزیز برادر
ایرانی باید غیرت داشته باشد بی غیرت
ایرانی باید بادشمنانش دشمن باشد بی غیرت
ایرانی باید حافظه تاریخی داشته باشد بی غیرت
شایان
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۳
۱۲۰
آقایون صراط، یه نگاهی به بازدیدهایی که در سایتهای مختلف و فیسبوک از اخبار استاد شجریان میشه بندازین، خودتون میدونین که ایشون چقدر طرفدار دارن و در کانون توجه هستن. با این توهین ها و حرفهای چرند خودتون رو بیشتر از قبل از چشم مردم نندازین و بیشتر از این خودتون رو منفور افکار عمومی نکنین. نسل شما در حال منقرض شدنه. هر چی شما بگین مردم برعکسش رو دوست دارن. کی میخواین اینا رو بفهمین؟
ناشناس
|
Germany
از کدوم مردم حرف میزنید؟
ناشناس
|
Germany
صفجه حوادث روزنامه ها را بیشتر می خوانند آیا طرفدار اشرار و قاتلینند؟
ناشناس
|
Germany
آقا شایان جون
جیگرطلا فیسبوک مال جیگراست
نه مال ایرانیای باغیرت
هرکس به این کشور خیانت کند
به نظام مقدسی که صدها هزار جوان باغیرت و باشرف برای حفظش خونشان را داده اند و دهها هزار باغیرت باشرف سالهاست درد شیمیایی و معلولیت را در تنهایی خودشان میکشندقصد خیانت واهانت داشته باشد را اوف میکنیم
آره جیگرطلای فیسبوکی
جیگرطلا مرشدت اینهمه چرندیات تلاوت کرده کر بودی یا کور؟
اینجا کشور اهلبیت است جیگرطلا
نه کشور وطنفروشها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۳
۲
یاد ایامی یاد ایامی....
یاد ایامی که در ژلشن فغانی داشتم
در میان لاله و گل آشیانی داشتم
.........
درود بر استاد واقعی ایران زمین
جناب پرفسور سمیعی.
غوغا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۰۱
وای بر دولت ایران ایول به ملت ایران هنوزبرامون همونی
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
ببخشيد اين نقل شاه ماهي چيه؟ حالا چرا ماهي؟! چه ربطي داره؟
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۳
۱۰۱
....
ایا کسی تو این مملکت جرات و یا حق داره از اقایان حتی انتقاد بکنه ایا کسی تو این مملکت حق داره بگه اخ . ایا کسی تو این مملکت حق داره بگه بابا من مردم از گرسنگی ،مردم از بیکاری مردم از اینهمه گرونی ، مردم از اینهمه باند بازی و فساد دستگاه اداری مملکتم ایا این مملکت مال من منتقد هم هست یا نه . تو این مملکت اقایان که مملکت رو به لجنزار تبدیل کردن اسلام رو به پایین ترین اعتبار بین جوونا کشوندن اعتبار بین المللی رو به صفر رسوندن سطح زندگی مردم رو به زیر خط فقر رسوندن اشکالی نداره اما اگه کسی بگه اخ مفسدالارض میشه . وای بر تو ای نادان که کمر علی ع رو امثال تو شکستن و خون به جگرش کردن
اسم خودت رو هم گذاشتی صراط
مجید
|
Armenia
|
۱۹:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱۳۷
۴
شجریان وطن فروشی بیش نیست. که وطن را به قیمت نان فروخت. ما درون را بنگریمو حال را.نه برون را بنگریمو غال را. من تو حرفای شجریان حرفی از جنس خدا تو چند وقتی که خارج بود نشنیدم. حالا میخواد افتخار میهن باشه یا نباشه. افتخار وطن همان شهدایی بودند که گفتند....سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم... ولی دل به پاییز نسپرده ایم....چو گلدان خالی لب پنجره....پر از خاطرات ترک خورده ایم..... اگر داغ دل بود ما دیده ایم.....اگر خون دل بود ما خورده ایم...اگر دل دلیل است آورده ایم...اگر داغ شرط است ما برده ایم....گواهی بخواهید . اینک گواه.... همین ضخم هایی که نشمرده ایم.....دلی سر بلندو سری سر به زیر....از این دست عمری به سر برده ایم.... خدایا به پاکی خون شهدا هر چی وطن فروشو دین فروش تو ایرانه رو به زمین گرم فرو ببر.. یا علی مددی
ناشناس
|
Armenia
آقا مجید دمت گرم
ایکاش شایان جون هم یک کمی از غیرت ترا داشت
ایکاش نورا جون کمی از گوهره وجودی و حریت و آزادگیت را داشت
آ شیخ علی نامرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۱۶
درود بر شجریان که همیشه با مردمه و مثل یه قهرمان دوباره اومده نه مثل ترسوها بخاطر دله دزدی با مخالفانش کنار بیاد.من اصلا موسیقی سنتی و شجریان رو دوست نداشتم ولی بعد از این موضع گیریاشون هم موسیقی سنتیو دوست دارم و هم خودشون قهرمان منن
.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقا که نامردی!!!
امير...
|
Iran (Islamic Republic of)
چه نام بامسمائي داري قدرش روهم خوب ميدوني.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱۲
۰
دمت گرم مجید.اگه مملکت ما با تفکر این جماعت اداره میشد الان ایرانی وجود نداشت.این افراد باید بدونند استان عزیز فارس در نقشه ی نیل تا فرات اسراییله.یعنی به خاک ما چشم طمع دارن.بعد میگن چرا به حزب الله کمک میکنید.به حزب الله کمک نکنیم که شما واسه دیدن پارسه(تخت جمشید)باید ویزای اسراییلو بگیری.متاسفانه این قماش بی سوادند و اراجیف ماهواره رو نگاه می کنند.و فکر می کن من و تو رو نگاه می کنن خیلی با دانش و علمی هستند.(برنامه های علمیش به درد عمه ش میخوره.)سبزک ها شان ایرانو پایین میارن.هی میگن تمدن2500تمدن2500ساله در صورتی که ایران اولین تمدن جهان با قدمت 10000ساله است.تو دانشگاه هم همه ی خنگ و خرفت و سیگاری ها سبزکی هستن.لیدرشون که خیلی قدقد میکرد(اسمش میلاد بود) اینقدر گیج بود بکه بعد از 10ترم نتونست کاردانیشو تموم کنه و به خاطر مشروطی های پی در پی اخراجش کردن.تو حرفاشون هی ادعا میکنن مغولا اینجور عربا اونجور ولی اسم آنتالیا و دوبی که میاد آب دهنشون راه میوفته.سبزی ها بیان جواب بدن.
شهروز
|
Germany
|
۱۸:۵۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۲۳
واقعا برای این قوم متاسفم که ادبیاتشون فقط توهین و افتراست. شما جز فحش و ناسزا و چرت و پرت گویی چیزی بلد نیستین. به خاطر وجود نامبارک شماست که کشور ما اینقدر عقب مونده و جلوی کشورهایی مثل کره جنوبی که تا 30 سال پیش همتراز ما بودن هیچ حرفی برای گفتن نداریم. خدا همتون رو به راه راست هدایت کنه.
حمیدرضا
|
Germany
|
۱۹:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۲۳
بی غیرت اون کسانی هستن که به بزرگتر از خودشون توهین میکنن و ناسزاگویی میکنن. خجالت بکشین و از خدا بترسین. شما همه در اذهان مردم محکوم هستید.
سروش
|
Sweden
|
۱۰:۰۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۴
۲۳
درود بر استاد شجریان که اونقدر بزرگه که یه سایت اینترنتی نمیتونه هیچ خدشه ای بر محبوبیت ایشون داشته باشه، بلکه محبوبیت ایشون با این نوشته ها خیلی بیشتر میشه. من فکر میکنم ایشون با همراهی با نسل جوان محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۴
۲۴
اگر نمیتونن دستگیرش کنن حتما دلیلی داره/ بی مغزها با تند روی هاتون نظامو دارین نابود میکنید .خجالت بکشین اونایی که مسلمان واقعی هستن هیچوقت تند روی نمیکنن
lمهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۲۴
آقایون محترم لطفاجانماز آب نکشید بیش از نوددرصدتون اگه پاتونو از ایران بیرون بذارید ... گواهش آمار حضورشماها در تایلند و آنتالیا و...و استادشجریان استاد بی بدیلیه که در کنار و همراه مردمه و شهامت اینو داره که حرفشو بزنه ومثل خیلیای دیگه روسری آباجیشو سرش نکرده وتو پستو قایم نشده . یا حق .
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۲۴
استاد شجریان باعث افتخار ایران وایرانی است.خطاب به کسائیکه نمیدونند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چی بگم؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۹
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
در مورد استاد شجریان صحبت کردن لیاقت میخواهد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۹
جالب است که بسیاری از مردم جهان هنر ایران را با استاد شجریان می شناسندو عده ای کم خرد در کشور خودمان او را وطن فروش مینامند.
لطفا از بیگانگان یاد بگیرید و به هنرمند بزرگ ایران احترام بگذارید
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۸
طبق قانون اساسی ابراز عقیده آزاد است.
اگر بخواهیم باب میل یک حکومت رفتار کنیم طبیعتا هر ابراز عقیده مخالف جرم حساب شده و آنوقت باید برای 30 تا 40 ملیون نفر زندان عمومی -خصوصی و خانگی ساخت!!!!!!!!
مانی
|
United States of America
|
۱۶:۲۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۸
یکبار گفتم دوباره هم می گویم. هر کس از تشریف فرمایی این اسطوره ناراحت است به فرموده رییس جمهورمان اب را بریزد انجا که میسوزد. چقدر بگوییم وکسی گوش نکند. در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۹
کسانی لجن پراکنی میکنند که به استاد اهانت میکنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۰
باید به جای ایران میرفت جزیره موریس . اینجا جای مقدسی است !!!!
بنده خدا
|
Germany
|
۱۶:۳۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۹
علیرضا افتخاری راه مخالف استاد شجریان را رفت و با اینکه بارها در تلویزیون حضور پیدا کرده دیگر نامی از او نیست.
ولی استاد شجریان روز به روز محبوبتر میشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۸
چطور اوایل انقلاب که استاد برای انقلاب خواند هنرمندی فهیم و مردمی بود.
هر کس مخالف نظر شما باشد باید کشته شود.
این منطق از صهیونیست و اسراییل است که شما دنبال میکنید.
شیما
|
Czechia
|
۱۷:۰۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۹
صدای شجریان واقعا عرفانی و آسمانیه. با شنیدن صدای ایشون دل آدم به لرزه در میاد و انسان رو یاد عشق واقعی و نه مجازی میندازه . دم ایشون گرم که همه جا اسطور هستن و باعث افتخار ما ایرانیها در موسیقی هستن. اگر ایشون در عرصه ی موسیقی ما حضور نداشتن شاید الان چیزی به اسم موسیقی اصیل ایرانی نداشتیم. خدا حفظشون کنه. فقط امیدوارم یه کمی فعالیتهاشون رو بیشتر کنن.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۷
آقا صادق زیاد جوش نزن تمام سایتها و رو.زنامه های منتقد بسته شده .
برو کمی به معنی حدیثهایی که حفظ کردی توجه کن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
استاد خوش باش.این دنیام روزی تموم میشه اونوقت......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
کی ازشما جواب خواست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
معادلات غیر خطی در مطلب چگونه حل میشن.لطفا راهنمایی کنید.
حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اي حامي فتنه ها به ايران ...

خائن شده بر ملت ايران ...

از دولت اسلام رسيدي تو به شهرت

کردي تو خيانت ز دل و جان ...

بسيار زمان آيد و تاريخ نبيند

مانند تو يک خائن نالان ...

تو نغمه گر کفر و فسادي و تباهي

هم مستحق گوشه زندان ...

گفتي که صدايت نشود پخش به ايران

هر ياوه بگفتي تو پس از آن ...

اي غربزده جاي تو آن غرب کثيف است

در بيين همه شاه پرستان ...

صوت تو بود ناله ي جغدي به خرابه

کي ديده ؟ کسي جغد غزلخوان ...

من شکر بگويم که صدايت شده محبوس

گوش دگران را تو مرنجان ...

بهتر که صدايت نشنيديم به افطار

آزرده از آن صوت مرا جان ...

هستند ز بيماريِ ات آزرده مجانين

اي آنکه ترا عقل پريشان ...

ما " دلشدگان" غيرِ دعا هيچ نداريم

جز مرگ تو بر درگهِ جانان ...

از خالقِ هستي ز سرِ صدق بخواهيم

نابود شود دشمن ايران ...

تنها نه فقط حامي آن فتنه گراني

دشمن شدي و خصم مسلمان ...