سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
پس از مشایی اینبار آقای مخالف

وقتی مطهری از "مردم اسرائیل" می گوید

مطهری در حالی از مردم اسرائیل به عنوان اشغال کنندگان سرزمین اسلامی نام می برد که اسفندیار رحیم مشایی پیش از این ...
کد خبر : ۸۲۴۲۳
"صراط" - علی مطهری اخیرا در مصاحبه با یکی از سایتهای خبری اظهارات عجیبی را مطرح کرده است .
فرزند شهید مرتضی مطهری در پاسخ به این سوال که آیا به جبهه های جنگ رفته است یا نه گفت: "بله. ان‌شاءالله. البته من جبهه رفته‌ام. منتها برای سخنرانی نه برای جنگ" مطهری در ادامه با لحنی که علاقه به جنگیدن را نشان می داد افزود: "من دوست دارم اگر بناست یک وقتی جنگ شود آدم مثلا در جنگ با اسرائیل شركت كند و شهید شود ."
به گزارش سرویس سیاسی صراط، این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه افاضاتش در اظهار نظری محیرالعقول پیرامون اینکه جنگ با امریکا بهتر است یا با صهیونیست ها؟ اینگونه پاسخ داد: "تقریبا هر دو یکی هستند گرچه مردم آمريكا با مردم اسرائيل متفاوت اند، مردم اسرائيل اشغال كننده سرزمين اسلامي به شمار مي روند ولي مردم آمريكا نه."
مطهری در حالی از مردم اسرائیل به عنوان اشغال کنندگان سرزمین اسلامی نام می برد که اسفندیار رحیم مشایی پیش از این از دوستی با مردم اسرائیل سخن به میان آورد که این اظهاراتش و با واکنش شدید نمایندگان، فرماندهان سپاه، ائمه جمعه مواجه شد . در راستای اعتراضات صورت گرفته به اظهارات نسنجیده مشایی، رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به اظهار دوستی با مردم اسرائیل واکنش نشان دادند .
مطهری در ادامه مصاحبه اش با بیان اینکه طرح جدا کردن هاشمی از رهبری شکست خورده، ضمن دفاع تمام قد از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: "باید از ظرفیت ایشان استفاده شود، حالا به  هر نحوی. ايشان كمك خوبي براي رهبري هستند. "

نظرات بینندگان
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۹۸
۵۳۶
اقای مطهری همین که ادم چاپلوس نیست کافی است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دوستان عزیز به این مورد توجه کنید"

****سخنان علی مطهری قبل از رنگ عوض کردن****:

چرا باید کیش دست اینان (........) باشد؟

چرا باید وزارت نفت زیر نفوذ اینان(..........) باشد؟

چرا باید فلان کارخانه خودروسازی مال اینها (..........) باشد؟

چرا باید انحصار صادرات فلان محصول (..........) مال اینان (.........) باشد؟

آیا اینان هم توجیه امنیتی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی یک خانواده‌ای اینقدر دست‌شان در امور اقتصادی و قدرت سیاسی باز باشد، کم‌کم جسارت پیدا می‌کنند و متعرض امور مقدس هم می‌شوند


مثلا دختر ایشان به چه مجوزی باید آزاد باشد که احکام اسلام را به راحتی زیر سوال ببرد؟


خب این خانم در آن روزنامه‌ای که داشت خیلی راحت نوشت چرا باید دیه مرد دو برابر زن باشد یا چرا حکم اثر چنین و چنان است؟
_________________________________
حالا اینا رو بذارید مقابل .......... توی مجلس برای دختر بابا!!!!!!!!!

یعنی آدم چی میتونه باشه که اینقدر تغییر کنه؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- علی مطهری برخلاف مشایی از دوستی صحبت نکرده بلکه از جنگ با ساکنین اراضی اشغالی صحبت کرده و همین نشون دهنده خصومت مطهری نسبت به اسراییله نه محبت !

2- مطهری اگه میخواست از افرادی که تحت یه کشور جعلی به اسم اسراییل زندگی میکنن نام ببره باید چی میگفت ؟ می گفت گوسفندا یا حیوونای اسراییل ؟

3- شاید اگه اصطلاح دیگه ای رو پیدا می کرد بجای مردم اسراییل بهتر بود منتها در عداوت علی مطهری نسبت به اسراییل شکی نیست و قطعا این اصطلاح رو بدون قصد و غرض گفته و صراط محترم انصاف حکم میکنه که علی مطهری و مشایی رو در یه قالب تحلیل نکنی ، فارغ از اینکه علی مطهری هم مثل بقیه آدما مشکل و عیب داره و قطعا همینطوره اما اون چیزی که بیشتر قطعیت داره اینه که افکار علی مطهری جزء اون گروهک منحرف نیست

4- بنده به هیچ عنوان طرفدار علی مطهری نیستم فقط مواضع این فرد رو نسبت به جریان انحرافی می پسندم ، منهای برخی از موضع گیری های ایشون در رابطه با برخی از عوامل فتنه 88
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط محترم بقول حضرت امام اگه هر وقت دیدی آمریکا برای مواضعت به به و چهچه میکنی به خودتون شک کنین ، اینجا هم شما ببینین چه مواضعی اتخاذ میکنین که مورد حمایت عوامل فرقه انحرافی هست !!
قصد دفاع از علی مطهری رو ندارم منتها سوالم اینه که چرا گاردگیری شما برای علی مطهری با جریان انحرافی مشترک هست ؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط هر چی با خودم کلنجار رفتم در مورد مقصود و منظور این مطلبت ، و اینکه فایده این مطلبت چی هست ، متاسفانه فقط به این چند نکته رسیدم :
1- واقعا ایراد بنی اسراییلی !!
2- تلاش مذبوحانه برای اثبات این نکته به بازدیدکنندگان که همه رو می زنین !! حتی به قیمت اینکه خیرالموجودین (عقلای حداقلی) نظام رو تخریب کنین !
3- یکی از مهمترین تبعات رویه ای که شما در پیش گرفتین اینه که ناخواسته به بازدیدکنندگانتون القاء می کنین که ما در سیستم نظام جمهوری اسلامی آدمی رو نداریم که دارای حداقل های ....... باشه !!
آقا صراط مگه من و شما کامل و بدون نقص هستیم که توقع داریم مطهری و توکلی هم معصوم و بی نقص باشن ؟ خب طبیعی هست اینام دارای نقطه ضعفهایی باشن ، ولی همینکه افرادی باشن که در خط فرقه و گروهک بازی و اونم از انواع اخیرش نباشن و دلسوز نظام باشن کافی نیست ؟. و اگه مطهری و توکلی که از خیرالموجودین هستن نه پس کی .......؟ یاد اونی افتادم که توی کشتی داشت جای نشستن خودشو سوراخ میکرد !!
4- تووی مطلبی که علی مطهری گفته دوست دارم در جنگ با اسراییل شهید شوم ، با رویه ای که از شما سراغ دارم بعید می دونم با دیدگاه مثبت این گفته بنده خدارو تیتر کرده باشین و احتمال اینکه قصدتون از این تیتر طعنه و تیکه باشه زیاده ، داخل اون مطلب یه کامنت گذاشتم که درجش نکردین ، حضرت امام فرمایشی دارن مبنی بر اینکه اگه هر وقت کاری کردین که آمریکا ازش استقبال کرد در عملکردتون تامل کنین ببینین چکار کردین !! با توجه به اینکه از دیدگاه شما علی مطهری نقطه روشنی در شخصیت و عملکردش نداره هیچ وقت ندیدم مطلب مثبتی از مطهری بزنین ، و همیشه هم دیدم مطلباتون با استقبال طیف های فکری متمایل به انحرافیون و متحجرا و امثالهم مواجه می شه ! راستی چرا این استراتژی شما با استقبال این طیف ها مواجه میشه ؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
چه نان به نرخ روز مي خورد اين پسر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون، خوبه قصد دفاع نداری که اینطوری کامنت میدی بیرون!!!"

اگه قصد دفاع داشتی ،چی میشد واقعا !!!!!!
_________________________________
ممل جان:
اونقدر ترسو هستی که اعتراف به هم پیالگی با توکلی و مطهری و لاریجانی نمیکنی!!!
ترسو"ترسو"ترسو"ترسو"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مثلا تو خیلی شجاعی!!!؟؟؟
این طرفداری های تو" شجاعت" نیست "حماقته"!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا:
ربطی به شجاعت نداره"
من میگم ممل،بخاطر اینکه بهونه دست کسی نده،حمایت هاش رو از اشخاص خاص،علنی نمیکنه"
که در برابر بقیه کاربران در موضع ضعف قرار بگیره و نتونه جواب بده"
_________________________________
همه رو با چماق ولایت بکوبونه، و برای اینکه کسی نتونه بهش چیزی بگه، اینکارو میکنه"

الان پامیشه میاد،میگه: هرکی سرباز ولایت باشه من قبول دارم" هرکی ولایتمدار باشه، من قبول دارم"

دم انتخابات مجلس ازش خواستم لیستی که میخواد رأی بده،رو بده،وقتی درباره توکلی و نادران و لاریجانی ازش سئوال میکنی، میگه اشتباه هست،اما از انحرافیون بهتره"

اینه منطق ممل" ( اکبرگنجی بهش افتخار میکنه"مو نمیزنه با ولایتمداری اکبرگنجی)
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فراموش نكنيد كه مردم امروزي امريكا هم اشغالگر هستند و اين سرزمين متعلق به سرخپوستان بوده است كه با كشتار آنها سرزمين امريكا را صاحب شده اند و اگر توجيه شان گذشت 200 سال از اين اقدام مي باشد بايد گفت كه از اشغال فلسطين هم 60 سال مي گذرد پس اين با آن چه فرقي مي كند ؟
متاسفانه اين نابغه كند ذهن سياسي در دليل هم نمي تواند حرف حسابي بزند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده هم که حامی ولایت مطلقه فقیه هستم و مخالف فتنه گران سبز و همینطور مخالف بعضی حرف ها و رفتارهای علی مطهری از این یادداشت صراط تعجب می کنم . و به قول جناب محمد ، خب مشکل حرفای مطهری پسر چی بوده اینجا(الان)!؟ هوم؟
اینو واسه من روشن کنید لطفا..
خب منظورش همون صهیونیستا بوده دیگه . نگفته که باهاشون دوستیم گفته دشمنیم! شاید شما بگی وقتی میگه مردم اسرائیل یعنی اونو بعنوان یک کشور قبول کرده اگه از این جهت میگی خب بله میشد بهتر این لفظو به کار می برد ولی خب اینجور بی دقتی ها تو حرف زدن خیلی ها رخ میده و نباید ایراد بنی اسراییلی گرفت . امیدوارم خدا عاقبتمون رو بخیر کنه و ولی عصرمون ازمون راضی باشه .. یا علی
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به اون کله ی سبکت فشار نیار نمیتونی بفهمی چی میگم !! من اگه از کسی دفاع بخوام بکنم از 4 تا جوجه مثل تو که نمیترسم حد و حدودت به این چیزا نمیرسه که بهت بگم چه انتقادایی به علی مطهری دارم و ... من از روی قصد و غرض و پشمکی مثل تو زنده به عشق نمیشم که !! من نسبت به عملکرد علی مطهری در خصوص فتنه 88 همونجور که از عملکرد اولیه آقای رضایی انتقاد داشتم اما دلاور تورو هیچ چیشو اصلا قبول ندارم !!
حالا تو خودتو بترکون که ما گنجی هستیم ! مهم نیست ، به وقتش به تو و ..... ورت نشون میدیم کی هستیم مثل 88
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۲۸
۵۲۹
درود برمطهری
ufnhggi
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهد جون
اولا-چند مي گيري گريه كني
ثانيا- دل بستن به افراد بوقلمون صفت دردي از دردهاي بي درمان جريان فتنه واكبر اقا درمان نمي كنه همانگونه كه عالي جناب سرخ پوش براي مشاركتي ها درمان نكرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۱
چمدونم والله.
چبگم والله!!!!!!
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۱
۴
علی مطهری اخیرا در مصاحبه با یکی از سایتهای خبری اظهارات عجیبی را مطرح کرده است!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدانم من نفهمیدم یا نویسنده مطلب متوجه نبوده؟؟؟؟؟؟؟بالاخره اظهارات عجیب چی بود؟؟؟؟؟؟بگویید بدانیم.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
تشريف ببريد نهضت سواد اموزي
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۳۲
۵۲۷
درود بر مطهری سرباز امام خامنه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قسمت تول حرفت مثبت قست دومش منفی در منفی
mojicivil
|
Iran (Islamic Republic of)
نگاه این طرف ناشناس از آمریکا مطهری میشناسه
دقیقا همه می دانن که مطهری هم یه نوع آقازاده است انصافا اگه پسر شهید مطهری نبود به اینجا می رسید؟؟؟؟
ما از این آقازاده ها زیاد داریم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۱۶
۳۱۵
درود بر مطهری که لااقل یه ریزه شرافت داره!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
در وجود اشخاص دورو هیچ شرافتی نمیبینم"

کسی که به توصیه شخص رییس جمهور وارد لیست حامیان دولت میشود و رأی می آورد" و بعدش بنا به دلایلی که میتواند استفاده نکردن از او در مناصب اجرایی باشد یا چیز دیگری" در اقدامی بی نظیر، مواضع خود رو 180 درجه تغییر بدی و جای دوست ودشمن سابق رو عوض کنی!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
منم معتقدم برخلاف گروهک بی اصل و نسب انحرافی یه ریزه شرافت در وجود علی مطهری هست ، منتها اون یه ریزه رو می تونه با اصلاح برخی از نقائص اصلاح کنه و بیشترش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۷۴
۸۳
به سلامتی اقای مطهری تون به جریان انحرافی پیوسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا جان از فحاشي كه ميكند،از تهمتهايي كه ميزند و ناني كه به نرخ روزي كه مي خورد .كاملا نشان مي دهد كه يك اصلاح طلب واقعي است
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۶
۶۶
دلیل محیر العقولیش رو نگرفتم؟ همینه دیگه سیاست نظام، با مردم آمریکا مشکل نداریم با دولتمردانشون داریم ولی با مردم اسرائیل هم مثل دولتمرداشون مشکل داریم
ناشناس
|
France
موافقم
ناشناس
|
France
شازده!
کسانی که در سرزمین اشغالی زندگی میکنند سرباز هستند چه مسلح باشند چه غیر مسلح.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۸۰
۱۱۹
این که از دوستی با مردم اسراییل حرف نزده . از دشمنی حرف زده . کم جو بدید بابا !
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴۷
۶۹
من متاسفم؛ چه چيز اين مطالب عجيب بود؟؟ چه موضع خلافي گرفته بود؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۱۱۲
نمیدانم این اقایو ن کی میخواهند سر عقل بیایند وتحلیل درستی از جامعه ودنیا ارائه دهند بابا 90 در صد از مردم اسراییل در ان کشور به دنیا امده اند اگر اشغالی هم صورت گرفته باشد درزمان گذشته بوده است وانهایکه در اشغال نقش داشته اند همشان مرده اند واین مردمی که در اسرایل هستند متولد این کشورند دست بردارید از لج بازیتان انهایکه در فلسطین اشغالی منافع دارند وان کشور را وطن اشغال شده خودشان می دادند کوتا امده اند ولی امثال مطهریها دم از جنگ وکشته شده با اسراییل می زنند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هدف هم از همان اول اين بوده كه مساله مشمول مرور زمان بشه. اينكه كساني كه اشغال كرده اند حالا مرده اند توجيهي براي مشروعيت آنهايي كه هشتند نمي شود. در ضمن آنهايي كه الان هستند اگر موافق اشغالگري نيستند پس از جاهايي كه اشغال بوده بيرون بروند. اگر ميمانند يعني موافقند. مثل اينكه به يك نفر بگويند كه مالي كه داري ميخوري دزدي است بگويد بابام دزدي كرده حالا مرده پس ايرادي ندارد.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۸
مرگ بر منحرفین دو پهلو.
کمکی که درش بچاپ بچاپ باشه که کمک نیست عین خیانته.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۵۰
۲۲۱
1- صراط گير داديا
2- مطهري نه اصلاح طلبه و نه اصول گرا ، او يك مرد است در بين اين همه نامردي
صمد آقا
|
Germany
ناشناس جان:
اگه نه اصلاح طلبه و نه اصولگرا ، پس یه خطی داره دیگه؟
حالا اگه خطش مثبت و به نفع مردم بود که این همه از صحبتاش رسانه های خارجی استقبال نمیکردن و سوژه نمیشد.
اگه هم خطش منفی و به ضرر مردمه ، پس معلومه خطش منافق گونه ست و بیشتر بدنبال ارضاء عقده های شخصیشه.
خط و خطوط هر انسانی رو شخصیت و طرز فکرش تعیین میکنه.
(جسارت بنده رو ببخشید ناشناس جان)
ناشناس
|
Germany
"صرف" سوژه بودن دليل نميشود. شايد رسانه هاي بيگانه براي ايجاد تفرقه اين كار را ميكنند.
محمد (ممل)
|
Germany
صمد آقا مطمنئا علی مطهری هم نقطه منفی در عملکردش داره و من یکی به اونا واقفم مثلا در رابطه با فتنه 88 منتها چیزی که در اون قطعیت داره اینه که این فرد غیر قابل مقایسه هست با طیف منحرف
صمد آقا
|
Germany
محمد ممل عزیز:
فرمایشت حسابیه و قبول دارم.
واقعا این طیف منحرفین هم بی رحم هستن و هم بد کینه.
صمد آقا
|
Germany
ناشناس جان:
قبول دارم که در بعضی از موارد دشمنان برای ایجاد تفرقه اقداماتی رو انجام میدن اما عزیزم این آقا حرکتش آنچنان با لجبازی همراه میشه که صدای حتی آقا هم در میاد ، در حالیکه اون موضوع آنجنان روشن و واضح تعریف آگاهانه داره که متاسفانه این علی مطهری حاضر نیست اندکی صبور باشه و تمام جوانب کار رو بررسی کنه تا چوب لای حرکت نظام نکنه و بطور خلاصه دشمن شادمون نکنه.
رعد
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۹
صراط جون اظهارنظر محيرالعقول كجا بود؟ اينكه گفته مردم اسراييل ؟پس چي بگه؟. قشنگ معلومه كه بي صبرانه دركمين نشسته ايد تا اين آقا يه گاف بده وشما هم آسمان ريسمان كنيد
عبدالله
|
United States of America
رعد جون از امريكا يك قدم تشريف ببر به فلسطين اشغالي ان زمان فرق مردم و صهيونيستها را مي فهمي ان زمان متوجه تفاوت كلمه مردم وادمكش را درك مي كني
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳۰۵
۳۱۴
ما با تمام مردم دنیا دوست و رفیق هستیم حالا میخواد مردم امریکا باشه یا مردم اسرائیل باشه یا همین مردم فلسطین باشه.برای ما مردم فلسطین و اسرائیل هیچ فرقی با هم ندارن و همانگونه که در تمامی ملتها خوب و بد وجود داره در ملتهای فلسطین و اسرائیل هم افراد خوب و بد وجود داره.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید جان:
لطفا به کلمات ذیل توجه بفرما:
* غاصب
* شیعه
* اصالت
* تاریخ
* حق و باطل
* سخنان بزرگان باسواد ، نامدار ، مردمی ، حقیقت بین و خدا ترس.
* شیطنت
* مظلومان و ظالمان
* ترس از چی؟
* دوستیه دو طرفه
* خون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۱۲۹
شهید مطهری معلم بزرگ اخلاق بود حالا خوشحالم که پسرش علی مطهری جانشین ایشان شده است
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضای عزیز:
اخلاق به معنی نتیجه ی ایمان است لذا کسی که ایمان محکمی داره صفات خداوند در وجودش موج میزنه.
ضمنا انسان با اخلاق کسیه که انسانیت رو در درجه والای کلمه رعایت کنه.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا
مگر دانش وعلم،اخلاق،تقوا هم مثل سلطنت موروثيه
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی!
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۱۹
۲۳
پدر و پسر هردو مطهري ولي اين كجا و اون كجا
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک عزیز:
دم شما گرم که به شعور خودت احترام میذاری.
صمد آقا هم برای بصیرت شما احترام قائله و آرزوی موفقیت برات داره.
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۰۰
۱۰۵
درود بر فرزند خلف معلم شهيد
مدیریزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۱۰۳
اگر اقدامی نشد تا رحیم مشائی جل و پلاسش را جمع کند درانتظار پایان دادن به این انقلاب باید بود
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه این طوری هم نیست که شما گفتی مدیر جان
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
چاپلوس نیست!
چون فقط بدنبال سوال از رئی جمهوره!
جرا وقتشو صرف قوانین معطل مانده قانون اساسی نمیکنند ایشون!
در ضمن شما جنگو بیخیال شید همین که تو مجلس سخنرانی کنید کافیه!
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۱
همچین نوشتین اظهارات عجیب از مطهری که ما گفتیم الان نوشته اقای مطهری در سخنان خود گفته ویزای اسرائیل دستم رسیده برای تعطیلات اخر هفته میرم اونجا.........این بنده خدا که جداندر جدش با اسرائیلی ها دشمنی داشته داره و خواهد داشت مثل خودم :))
بعد چرا این دوتا رو با هم مقایسه کردین ؟؟؟
آقا کریم
|
Netherlands
|
۲۰:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۹۷
صراط به صورت دوره ای به همه گیر میده
چند وقت پیش احمدی نژاد و دست راستش بعد خاتمی و هاشمی و قالیباف حالا هم مطهری.
شک نکنید اینا تبلیغات منفی انتخاباتیه
علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۳
۵
اقای مطهری شما لازم نیست برای مقام معظم رهبری یار پیدا کنید . یاران مقام رهبری در موقع لزوم خود شان را نشان می دهند.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
همینکه یکیشو پیدا کردین و الان داره عدالت گستری میکنه واسه هفت پشتمون بسه !
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو علی اقا
ماه پیشونی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد (ممل) دوس ت دارم
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
یعنی این تیترتون بی شرمانه و کاملا غیر اسلامی بود.
ایشون چه حرف بدی زده که شما اینگونه تیتر زدید
خدا شما موجودات پست رو به راه راست هدایت کنه انشالله
آْترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
من با اين يه جملش موافقم شهادت در جنگ با اسرائيل
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
خودتون هم نمیدونید چی میگید! کجای حرف های مطهری ایراد داشت یا مغایر با ارزش ها و اصول نظام بود ؟ اصلا تیتر چه ربطی به متن داشت ؟ حرف های مطهری چه ربطی به مشایی داشت ؟ طرف ایرادی نداره واسه چی دنبال بهانه میگردید که نقدش کنید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۱۴
این که از دوستی حرف نزده اصلاً ! بالاخره تو اسرائیل مردم هم زندگی می کنند دیگه ، همه که سیاست مدار نیستند ! شما تو بدیهیات هم چون و چرا می کنید !!

در ضمن از کی آقای مطهری اصلاح طلب محسوب می شن ؟! ایشون فراجناحی اند ، فراجناحی !! رعایت کنید لطفاً ، بشنون ناراحت می شن . ؛
سید محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
گهی این سو گهی ان سو اخر ......