شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

آرایش زنان توسط مردها در آتلیه یا آنتالیا؟

با همسرم از یک سایت خرید گروهی خرید کرده بودیم و برای عکاسی سالگرد ازدواجمان به آتلیه ای که بابتش 50 هزار تومان ناقابل بجای 100 هزار تومان داده بودیم رسیدیم. تابلو که نداشت . یکم که بالا رفتیم متوجه شدیم اینجا آرایشگاه زنانه است. دو خانم در را برای ما باز کردند. یک پارتیشن فضای آرایشگاه را از آتلیه!!! جدا می کرد.
کد خبر : ۸۳۵۰۲

 به گزارش صراط،خانم اولی یک تاپ آبی رنگ کوتاه نیم تنه و یک شلوار مشکی و خانم دومی یک تاپ مشکی کلاه دار و یک شلوار جین به تن داشتند. حس می کردم بجای آتلیه اشتباها به "آنتالیا" آمده ام. دست شوهرم را گرفت و گفت همان گوشه واستا... آهان... چیک...

... وحشت برم داشته بود. اینجا کلینیک زیبایی است؟ من برای پاکسازی پوستم به اینجا آمده ام. مردان اینجا چه میکنند؟ مطب دکتر اینجا چرا؟ این چه سرو وضعی است که زنان در مقابل مردان مراجعه کننده دارند. آیا اینجا ایران است؟ نظارت اداره اماکن دروغ است یا راست؟ خدای من. در را بستم. بیخیال 16500 تومانم شدم. دو تا پا داشتم و دوتا پای دیگر قرض کردم. راستی از طریق سایت خرید گروهی با این مرکز آشنا شدم! مرکز ماساژ و پاکسازی پوست ... بود.

اینها نمونه ای از خروارها مراکزی است که بدون نظارت و تنها به منظور سودجویی تاسیس شده و متاسفانه بدون نظارت دستگاه های ذیربط اقدام به فعالیت می کنند. فضای غیر شرعی و غیر قانونی حاکم بر آنها در کنار میلیون ها تباهی و فسادی که در طول روز در این مکان ها شکل می گیرد این نکته را مورد سئوال قرار می دهد که نظارت همگانی و وجود ارگانی به اسم اماکن و همچنین نظارت شهرداری بر مجوزها چگونه است.
این در حالی است که در بسیاری از شرکت های خصوصی و پشت درب های بسته، زنان اقدام به کشف حجاب کرده و روابط زن و مرد آزاد تلقی می شود و نظارت قانونی به دلیل عدم نصب تابلو بر آنها وجود ندارد.
از دیگر سو وجود و بروز قارچ گونه سایت های خرید گروهی بدون هیچ نظارتی که اقدام به عقد قرارداد با مراکز بدون مجوز رسمی و تابلو می نمایند نیز قابل بحث است.

گفتنی است رویداد نام و نشانی چهار مرکز از اماکن یاد شده را در اختیار دارد که میتواند در اختیار دستگاههای مسئول قرار دهد.
منبع: رویداد
نظرات بینندگان
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۴۴
۱۰
چیز عجیبی نیست برا من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان دنیا همینطوره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
نخير ناشناس جان دنيا اينجور نيست حتي انتاليا .انجا مردمانش يا رومي رومند يا زنگي زنگ.حجاب مردمان تركيه هزار بار مي ارزه به حجاب ايرانيان كه يه تار مو هم بيرون نميزارند (البته اونائي كه با حجابند)
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نیوز چرا عکس نزدی شما که ته انتشار عکسهای ممنوعه هستی؟؟؟
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
البته خیلی چیزا برای بعضی ها عجیب نیست . مثلا : در تایلند فاحشه گری و روسپیگری شغل رسمی ست .کاباره و بار مشروبات الکلی و همجنس بازی در خیلی از کشورها برای اهلش عجیب نیست . در ایتالیا مردان زنان خود را برای تعطیلا آخر هفته به همدیگه قرض میدن و چیز عجیبی نیست . حالا شما پیداکن آدمهای باغیرت و با مروت را !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
از بی پولی
چند تا شغل در یک واحد دو ـ سه اتاقه دور هم جمع میشن

معمولاً هم آرایشگاه + سالن خدمات پوست و عکاسی
و باشگاه + آرایشگاهم دیدیم
عکاسی + آرایشگاه هم هست
و.... ... ... .. ... ... ..... ..... ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها بی پول نیستند . فاسدند . بیخود همه چیز رو بهم ارتباط ندهید .
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما می دونی تبلیغات وسیع اینا توی ایمیلای گروهی چقدر هزینه داره واسشون
اینا بی پول نیستن
فسادو دوست دارن
می خوان کشورو به لجن بکشن
چون خودشون لجنن
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۷۸
۴۲
وقتي دست روي دست بگزاريم مي شود همين ! اگر اسلام در اين مملك همونطوري كه هست اجرا شود ديگرشاهد چنين اتفاقاتي نخواهيم بود هر كي ساز خودش رو ميزنه ! رهبرم تنهاست و اگر همه دولتمردان پا روي هواي نفس و شهرت طلبي هاشون بزارن همه چي درست ميشه
اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
شايد باشد اما خبرتون از تظر سند رو هواست
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۱۸
من خودم خیلی به حجابو اینا اهمیت نمیدم البته تو کشور ما که همه عقده ایی هستن قطعا مهمه. اما اعتقادی بهش ندارم. اما توی این شرکتها و اینجاها واقعا مهمه . من خودم یه دختره 25 ساله هستم که خیلی جاها واسه کار میرفتم مدیرا و مسئولا فقط نیت سوئ استفاده همراه کارو داشتن . که من خوددم مسبب و مقصر اصلی رو خود خانوما میدونم اگر خانوما به اینا رو ندن این مدیرای بظاهر محترم دیگه واسه گزینش دیگه مسائل ... رو ابتدای امر مدنظر قرار نمیدن. بنظر من که 95% شرکتها این مشکلاتو داره
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان دقت کنن. در کشور ما همه "عقده ای" هستند. البته غیر از سارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سارا کاملا درست میگه . باید در این جامعه زن باشید تا ببینید چطور ازتان سوء استفاده میشه . قرار بود در این کشور اسلامی شان زنان بالا بره نه اینکه زنها تبدیل به عروسکهای فرنگی شوند . چرا مسئولان به فکر مبارزه با فحشا نیستند ؟! دخترهای بدحجاب معلولند . علت رو جای دیگه پیدا کنید .
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما خودتم بدت نمیاد وگرنه حجابتو رعایت میکردی
مهدي رك
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهران بزرگوار. احترام هر كس دست خودش است. اگر اسلام به حجاب تأكيد داره به خاطر اينه كه باعث ميشه حرمت زن حفظ بشه.
به خدا قسم هر كجا ما از دين دور بشيم به همان اندازه اول به خودمون ضربه زديم و بعد به جامعه. اگر اوضاع جامعه خرابه اول بايد از خودمون شروع كنيم.
من بايد اول از خودم شروع كنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم یکبار با حجاب بودن رو تجربه کن اونوقت ببین کسی جرات میکنه نگاه چپ بهت بکنه یانه؟
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزه من به قرآن منم زنم اما به خدا قسم خیلی کم و کم و کم برای یه محجبه البته محجبه واقعی پیش میاد کسی بهش چیزی بگه یا مزاحمتی براش ایجاد کنه
من هشت سال دور ازخونواده توی یه شهر غریب زندگی کردم اما هیچکس تا حالا بهم نگفته بالا چشت ابروئه
همیشه خودم احترام خودمو نگه داشتم بقیه هم احتراممو نگه داشتن
الان هم همسرم خیلی بهم مطمئنه چون اونم توی این سه سال و نیم زندگی مشترک طرز نگاه بقیه رو به من دیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا جان مساله اینه که توی این مملکت زنها برای استخدام شدن توی خیلی از شرکتها باید خودشون رو رنگ آمیزی کنند و شکل مانکنها کنند . مساله اصلا حجاب نیست ! ای بابا ! ما رو ببین با کی ها شدیم هفتاد و پنج میلیون !!
عاشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱۵۵
۳۱
اللهم عجل لولیک الفرج
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
اللهم عجل لولیک الفرج

چیه؟؟اونایی منفی دادن با دعای فرج مشکل دارن؟؟
اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر اینا با دعای فرج مشکل ندارن . اینها با خودشون مشکل دارن چون با هر وزیدنی اینور و اونور میشن و اختیار و تعقل و تفکر از کفشون خارج میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۶۷
۳۷
متاسفانه در سالهای اخیر با تساهل اقای رییس جمهور و دولتش فساد و فحشا زیاد شده . و آدم در طول روز مدام به مسایلی بر می خوره که احساس می کنه در ایران نیست . اگه قرار بود به همین راحتی از اصول و ارزشهامون دست برداریم پس اون همه سال ایستادگی برای چه بود ؟! از اول می گذاشتیم هر کس هر جور خواست بچرخد و ظاهر جامعه همان باشد که در دوره پهلوی بود .
خوشبختانه چیزی به پایان دولت احمدی نژاد نمانده .
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
البته باید یادآوری کرد استارت بی حجابی از دولت قبلی شروع شد ,فسا و فحشاهم همینطور حالا کی میتونه جلوشون رو بگیره نبایست شروع میشد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۱
من چادری نیستم اما تیپای خیلی بدی هم که الان هست رو حداقل تو ایران نمیپسندم. بنظرم هم اعتقادات مذهبی خشک و هم خود خانما مقصرن. یعنی نه ایکه خانما تیپای فوق العاده بد بزنن و ازونور هم این گشت ارشتد لطفا خانمایی که تیپای معمولی تر دارن گیر نده یعنی حدو حدود حفظ بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۳
اقای ناشناس من چادر رو هم تجربه کردم این صراط جون اخه همه کامنتارو نمیزاره . وقتی چادر سر کردم رفتم خیابون درست 2 تا ماشین جلو پام وایسادن. 1 ماه امتحان کردم دیدم نگاه جامعه تغییری نکرد دراوردم ضمنا احساس امنیتی هم که شما میگید توش پیدا نکردم
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
سارا جون ما چادر داریم تا چادر
بعضی چادری ها چادر تن تن (چادرهای مشکی براق) می پوشن
روسریه هم زیرش نارنجیه
با کفش قرمز
رژلب خفن
پن کک برنزه
رژگونه مسی
و ... و ...
می ره مغازه خوب ....
و با مغازه داره حسابی ...
با همکارهای مردش دل می ده و قلوه می گیره
موقع راه رفتن کت والک (cat walk( می ره
دستاشم عین تاب تکون می ده
بعد می گه من چادری ام
این قبول نیستااااااااااا
باید چادرت چادر حضرت زهرا باشه
اتفاقا این چادرا از بی چادری بدتره
البته ناگفته نمونه بنده خودم تن تن می پوشم
اما چادرمو سفت می گیرم چادرمم سادست
با اینکه هشت تا همکار مرد دارمو یه دونه همکار زن اما با هیچکدوم مردا صحبت نمی کنم
اصلا کاری باهاشون ندارم
فقط با رئیسم صحبت می کنم که ایشون هم همسرم هستن
اما همکارم چادریه
آرایش می کنه فوووول
با همشونم بگو بخند داره
خصوصا با همسر من
جلو روی من می ره تو اتاق همسرم درم کیپ می کنه
بلند حرف می زنه
بلند می خنده
خلاصه همه جوره آمار پرت می کنه
اینطوری قبول نیست عزیزم
چادری سنگین باش عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجیب جالب شد!!! همسر آقای رئیس!!! با یک نفر صحبت کردین و با همو هم ازدواج!!! فقط ببخشید قبل ازدواج همکار بودین یا بعدش همکار شدین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من چه زمانی که چادر داشتم چه الان که مانتو می پوشم الحمدلله مزاحمت نداشتم، وقار مهم ترین خصلت یه خانمه. هرچند که منکر نیستم یه عده ی بسیار اندکی مریض هم هستن که براشون فرقی نداره چادر و وقار داری یا نه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نگاه جامعه که به زن کالایی و جنسی باشه فرقی نمی کنه چه طور لباس بپوشی . به نظر من چادر پیچ شدن اون روی سکه مانکن و باربی شدنه . دو تاش زن رو در حد کالای جنسی پایین میاره .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مژگان جون یه کامنت هم درمورد زن هایی که با پارتی همسرهاشون میرن سر کار بذار روشن شیم عزیزم!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مژگان جان من فرض کردم خدایی نکرده شما احساس قدرت و تفرعن دارید که با همکارای آقاتون اصلا صحبت نمی کنید اونم بواسطه ریاست آقای شوهر!!! بیچاره همکاراتون! من اصلا موافق دل و قلوه دادن خانم و آقای همکار یا همکلاس دانشگاه نیستم اما این اطوارای اصلا حرف نمیزنم و اینا یه جور مالیخولیاییه. اون خانم همکار بیچاره هم از حرصش اون واکنش مزخرفو نشون میده آخه مردی که تو رو انتخاب کرده( یا دچار بدبینیه یا طالبان در سطح پایین) قاپیدن نداره مگر طرف مخش تاب ورداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی قشنگ بود خانم قلی پور.حتماجلوی همکارتونوروبگیرید!!!!!!!به همسرتون اصول اخلاقی روتذکربدید.سه باراخم کنه وکم محلی کنه وشماهم سعی کنی براش واقعاهمسرباشیداون خانم حس تبرج بی جاش خشک میشه/
عاشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی فلسفه چادر رو نمی دونی بی سوادی وبی بصیرتی توبه صحنه نمایش نذارهمه میفهمن به عقلت شک می کنن.باکسایی هستم که جواب دادن وچنین نظری دارن/
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
1) ناشناس اول: جناب بنده با ایشون صحبت نکردم بعد همسرشون بشم من با ایشون توی دانشگاه اشنا شدم اون موقع ایشون هم دانشجو بودن و البته سربازی نرفته
وقتی باهاشون ازدواج کردم خبری از شرکت که نبود هیچ
ایشون کاری هم نداشتن
2) نورا جون: عزیزم من که با پارتی نرفتم
شرکت مال خودمونه البته زیر نظر یک نهادیم اما به خدای احد و واحد قسم بنده بابت کاری که می کنم حقوق خیلی کمی -کمتر از 300 هزار- دریافت می کنم اونم گاهی و هدف اصلیم کمک به همسرمه و سرگرم بودن و مفید بودن خودم
3) ناشناس چهارم: عزیزم هر کسی یه طوری فکر می کنه و بهتره به هم احترام بزاریم
بنده اگه با همکار مردم صحبت نمی کنم چون نیازی به اینکار نمی بینم
چون می بینم صحبتهای کاری به کجاها می کشه
برای مثال خانومی که قبل این خانوم برای کار اومده بود پیش ما بعد یه مدت به همسر بنده پیشنهاد ازدواج موقت داد - ایشون مطلقه و البته ... بودن-
همسر بنده بسیار انسان متینیه و به همین خاطر جذابیتش بالاست
هم متینه هم به سر و وضعش خیلی می رسه
از همه مهمتر شرکت داره
شما باید خوب بدونی که
مردایی که شرکت داشته باشن خیلی مورد پسند بعضی ها قرار می گیرن
ضمنا این خانوم یکی از دوستای خوب بنده است و به پیشنهاد من اومده اینجا کار کنه
و البته از رفتاراش هیچ منظور بدی نداره
فقط اینطوری تربیت شده
4) ناشناس پنجم: ممنون، همسر بنده خودشون مقید به رعایت اخلاق اسلامی هستن فقط متاسفانه ذات مرد گراینده به زنه دیگه
البته جدیدا ایشون وقتی این خانوم می ره تو اتاقشون هم خودشون پا می شن میان درو وا می کنن هم بلند صحبت می کنن که همه بشنون
و در آخر
برای این همکار ما دعا کنید
من خیلی غصشو می خورم
خودش نمی دونه چقدر ارزش خودشو آورده پایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آها اوکی شد. تو دانشگاه صحبت کردین.
چه باحال گنج منج پیدا کردین، آقا سربازی نرفته و... یه دفعه شرکت میزنن؟؟؟ مبارک باشه!
نه به حمایت از دوستتون نه به یدفعه سیفون کشیدن رو بیچاره. انشالله یه شوهر پولدار همراه با جنبه فراوان هم قسمت ایشون بشه از این وضعیت رهایی پیدا کنه.
چه فرقی میکنه چقدر حقوق دارید جیب و شما و آقا یکیه دیگه!
راستی حوصله ندارم بشمرم ولی چندتا ناشناس من یکی بودما! کلا صراط اینجوریه میشه یه تنه با چندتا اسم بیای نظر بدی می تونی کیلویی مثبت و نفی بدی و ... کلا اینجوریا آزادی داره شدید
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
مژگان جون خوشم اومد جواب همه تهمتارو دادی ,آفرین به خودت وهمسرت منم از این چادریا زیاد دیدم چه با منظور چه بی منظور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم شما چی کار به زندگی شخصی خانم قلی پور دارید . ایشون یه مثال از زندگی خودشون زدن تا شاید قضیه رو واضحتر کنن.

لطفا به تیتر بالای صفحه و بعد موضوع رعایت حجاب بپردازید.

از خانم قلی پور هم خواهش میکنم دیگه از زندگی خوشون مثال نزنن که این بی جنبه ها داستان زندگی خصوصی شما رو ذره ذره از زیر زبونتون نکشن!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۴۶
۵
ضمنا دست از این عقاید خشک مذهبی بردازید یعنی من اگه چادر سر میکردم تمام مشکلاتم حل میشد؟؟؟مطمئن باش اگه میشد من 2 تا سر میکردم. بخدا سر کردم اما نشد. البته خدارو شاکرم که الان بالاخره بعد از اینهمه گشت و گذار تو این شرکتا یجای درستو حسابی پیدا کردم . البته نه با چادر. شما هم جواب اگه میخواید بدید منطقی با دلایل محکمی که واقعا اثبات شده جواب بدید نه همینطوری رو هوا
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۳
شما مي خواي بري يه وسيله برقي بخري فروشنده در كنار اين وسيله يه دفترچه راهنما بهت ميده ميگه اگه طبق اين ازش استفاده كني به بهترين نحو ممكن ميتوني ازش بهره ببري و عمر بيشتري ميكنه !
خداوند هم كه انسان رو خلق كرد يه دفرچه راهنما (قرآن) رو واسمون فرستاد تا به سعادت وخوشبختي برسيم مسئله حجاب هم تو ي قران تاكيد شده و اگر عامل به اون باشيم چه مرد و زن همه چي درست مي شه يا علي
برزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۶
بعضی وقتها چیزهائی توی سایت میزارید که آدم یک لحظه فکر میکنه سایت صراط نیوز از افغانستان یا پاکستان بارگزاری میشه !
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۵
خدا لعنت کنه مردان زن نما و زنان مرد نما رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی به موضوع خبر داشت؟
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۴
سارا خانم مشكل از خود شماست - كه پابند هيچگونه تعهدي نيستي و وقت همين زيبايي ظاهر را مد نظر قرار دادي و مي خوايي مشكل خودت را حل كني.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۰
خانم مژگان من هم چادر ساده سر کرده بودم . در واقع چادر مادرمو پوشیدم چون مادرم چادریه.ارایشی رو هم که شما میگید رو اصلا نداشتم. راستشو بخوای خیلی وقتا با اقایون هم که راجع به چادر میپرسم خیلیاشون اصلا قبول ندارن.ضمنا بازم خوبه همسر شما شرکت داشته و اونجا کار میکنی و مث من و خیلی از خانمای دیگه مجبور نشدی دنبال کار بگردی من کاری با چادر ندارم مشکل من اینه که تو این شرکتها باید خود فروشی کنی تا کار گیرت بیاد. واسه چادریا که فکر کنم اصلا حالا حالاها کار گیر نیاد . من الان قصدم موافقت و یا مخالفت با چادر نیس این اقایون گفتن چادر سر کن تا بهت نگاه بد نکنن منم در جواب گفتم اون راه رو هم امتحان کردم.همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره سارا جان وقتی قلب و ذهن مردی بیمار و کثیف باشه با هیچی پاک کننده ای پاک نمیشه هرچند که این مجوزی برای خانما نیست که هرطور بخوان بگردن!
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
بد حجابی شاید مشکل استخدام و کار تو این جور شرکتارو اونم موقتا و(( ظاهرا)) تو این دنیا هل کنه ولی اون دنیا قطعا برای پیدا کردن یه تکه جا تو بهشت باید به زبون خودمونی یه پارتی کلفت داشته باشی.اون دنیا کار نکرده بهت حقوق میدن راحت تره که.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۴
راستی مژگان جون شما که با این خانم انقد مشکل داری چطور شده که هنوز همسرتون اخراجش نکرده !!!!!!!!!!!! نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!! امان از دست این چادریای شیطون
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم ایشون دوست بنده هستن
چون به شوهرم اعتماد دارم فکر می کنم اگه پیش ما کار کنه بهتره تا بره پیش یه کسی که بخواد سو استفاده کنه
والا شوهرم چند بار قصد اخراجشو داشت
من نذاشتم
امیدوارم اشتباه نکرده باشم
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
مژگان جون شاید اخراج کردنش درست نباشه ولی حداقل بهش تذکر بدید و مواظب اینجور دوستاتم باش,آدم گاهی وقتا از دوستاش ضربه میخوره,
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۷۸
۰
اقا مهدی مندارم راجع به موقعیت اجتماعی خانما میگم شما چی میگی بابا.؟؟؟؟ خوبی؟؟؟؟ من میگم اگه یه خانم بخواد کار کنه مشکل داره مسبب اصلی رو هم خود خانما میدونم اگه راضی نشن به هر قیمتی کار کنن دیگه نگاه این مردا واسه گزینش حداقل بهتر از الان میشه که هست. گفتم اکثر شرکتا هم اینجورین چون من خیلی جاها رفتم پس تجربه کردم و میدونم و دیگه همکاریمو ادامه ندادم یا از اولش که دیدم مشکل دارم اصلا همکاری نکردم. حالا نمیدونم چه اسراری دارید سر من چادر بندازید خوب من چادرم سر کنم طرف منو گزینش نمیکنه میره یکی دیگه رو که باب میلشه گزینش میکنه. منظور من ازین کامنت اینه که ملاکهای گزینش استخدام حداقل تو ایران توانایی اشخاص نیست. حالا نمیگم همه شرکتها اینطورین ولی بیشترشو که من رفتم تو کرج وتهران اینطوری بودن. در مثل مناقشه نیس.شماها صورت مسءله رو پاک میکنید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم.من تاحالا تو شرکتای خصوصی دنبال کار نرفتم اما یاد روزی افتادم که با دوستم رفته بودیم لباس بخریم (هردومون چادری سنگین) آقاهه داشت لباسایی که رنگ مورد نظر ما رو داشت میاورد که دوتا خانم... اومدن تو!!! لباسا رو جمع کرد، رو کرد به ما گفت اصلا ندارم! خانما برین!!!