جمعه ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱

مقایسه ریاست‌جمهوری خاتمی‌و احمدی‌نژاد

قائم مقام حزب تعطیل شده اعتمادملی به مقایسه دوره ریاست جمهوری خاتمی و احمدی نژاد پرداخته اما بدون اشاره به رویکرد سیاسی افراطی، فرهنگ لیبرالی و خط منفعل هسته ای دولت اصلاحات که با نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفته است: در 8سال دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک کلمه، جمله یا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت.
کد خبر : ۸۴۱۴۲
حجت الاسلام رسول منتجب نیا درباره اتهام اصلاح طلبان و نقش آنان در فتنه 88 که همسویی به غرب و تلاش برای براندازی بود و نیز اتهام حرکت خلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب ادعا کرد: ما اصلاح طلبان ریش سفیدتر مدعی هستیم بیشترین تبعیت و احترام را ما به شخص رهبری گذاشته ایم!

وی تصریح کرد: این شیوه و منش اصلاح طلبان بوده و هست، نه بچه ای که در یک جایی کاری کرده است.


وی گفت: تا قبل از رحلت حضرت امام ما در مجمع روحانیون مبارز با آیت الله خامنه ای رقابت سیاسی داشتیم ولی بعد از آن دیگر اینگونه نبود.


منتجب نیا تصریح کرد: ما همیشه حرمت مقام معظم رهبری را حفظ کرده ایم و تبعیت ایشان را لازم دانسته ایم هرچند برخی اوقات سئوال و نظر دیگری داشته ایم.


وی در ادامه به مقایسه دوره ریاست جمهوری آقایان خاتمی و احمدی نژاد پرداخته اما بدون اشاره به رویکرد سیاسی افراطی، فرهنگ لیبرالی و خط منفعل هسته ای دولت اصلاحات که با نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفته است: در 8سال دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک کلمه، جمله یا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت؛ آقای خاتمی هر هفته روزهای دوشنبه خدمت آقا می رفت و در بسیاری از موراد پس از جلسه نظراتش تغییر می کرد. ایشان در آن موارد حتی یک مورد دهن کنجی، قهر و غیظ نداشت و نظر رهبر انقلاب برای ایشان حجت بود.


منتجب نیا ضمن مرور خاطراتی درباره تبعیت جریان اصلاحات از نظرات آیت الله خامنه ای گفت: در انتخابات دور چهارم مجلس علی رغم اینکه می دانستیم مجمع روحانیون مبارز شکست می خورد اما بنا بر دستور مقام معظم رهبری وارد صحنه شدیم و در انتخابات شرکت کردیم.


ادعای جالب منتجب نیا در حالی است که رهبر انقلاب در جریان فتنه 88 بارها از فعالان و سران اصلاح طلب خواستند راه و مسیر خود را از جریان فتنه و براندازان جدا کنند اما آنان از ترس فشار افراطیون و اپوزیسیون هرگز تن به این کار ندادند و حتی هنوز هم به صراحت از فتنه گران و سران فتنه اعلام برائت نکرده اند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو از انتقادات افکار عمومی به رویکرد سیاسی اصلاح طلبان - یکی به میخ یکی به نعل - ابراز نارضایتی کرده و در سخنانی جالب گفته است: بعد از انتخابات 88 به کرات گفتیم حرمت ها باید حفظ شود حتی به کسی اجازه نمی دهیم به آقای احمدی نژاد که رئیس جمهور است توهین کند.
نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۲۲۲۴
۲۳۷۱
.
دروغگوهای کثیف
_____________

ناف اصلاح طلبان رو با دروغ و هوچی گری و دزدی بریدند"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
خیلی باحالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله معنی دروغگو هم فهمیدیم

:نقل قول:
من اسامی مفسدان را به همه می گویم
ما آمریکا را خسته کرده ایم
هر چقدر می خواهند ما را تحریم کنند روی ما اثری ندارد
هر سال تورم کمتر می شود
دوران من از کل 30 سال قبل بهتر بوده است
همه باید ویلا داشته باشند
به بچه های متولد شده 1 میلیون می دهیم
.
.
.
دیگه خسته شدم امین زنده به عشق احمدی
شاید اگه ادامه بدیم از صد تا هم بیشتر بشه
حیف که مردم همیشه حرف های حال حاضر یادشون می مونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یادته یکی گفت ما یا یه پدیده روبرو شده ایم؟
صاف تو چشمانت نگاه میکنه و دروغ میگه؟
اون حدیث مربوط به دروغ از امام صادق یادته؟
افسوس که بعضی ها یا نفهمیدند،یا خودشون را به نفهمی زدند یا فهمیدند و مصلحت شون به نفهمی بود.
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
من هیچ اعتقادی به نظرات اصلاح طلبان ندارم ولی این مورد که آقای خاتمی به رهبری بی حرمتی نکرده و احترام میگذاشتند را قبول دارم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما به اینا میگید دروغ؟؟؟؟

مگر امام راحل نگفت:آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند، پس با این حساب ........!!!!!

مگر رهبری عزیز نمیگوید حمایت های من از این دولت خاص است؟؟؟؟
چرا احمدی دلاور نگوید دولت من بهترین بوده؟؟؟؟
سخنان شهریور 91 را ببین!

مخالفت با واگذاری 1000 متر زمین هم پیگیر بشی،بد نیست"

وعده هایی بوده انجام نشده،به هردلیلی"
یا نظر کارشناسی پشتش نبوده" یا چب لای چرخ گذاشتن"یا مخالفت هایی صورت گرفته"
_________________________________
عده ای دارن با تخریب هاشون، حمایت های گذشته از دولت را بالانس میکنند"

اگر احمدی دلاور به ولایتمدارها، باج میداد" الان او را نعوذ بالله امام زمان میخواندید"

او را به عرش میبردید،و چه حمد و ثناهایی نمیگفتید"

همین حاج آقا شجونی، رو منبر داد میزد، قدر این احمدی نژاد رو بدونید که دیگه مثلش پیدا نمیشه"

آقای علم الهدی گوش فلک رو کر میکرد، که مخالفت با احمدی نژاد یعنی مخالفت با ولایت !!!

آقایان امام جمعه،و بعضیا که نفوذ دارن حسابی، توی هر مجلس چه ها که نمیکردند"
_________________________________
بینی و بین الله، چطور هست که همه دولت ها مشکل دارند؟؟؟؟؟؟؟

دولت ها مشکل دارند، یا عده ای خاص که با همه دولت ها، میجنگند؟؟؟؟؟؟

همه روسا، بد بودند" قبول !!

این احمدی دلاور رو که خودتون حمایت کردید و بهش اوایل موسی میگفتید، چطور شد کردید فرعون؟؟؟؟؟؟

نگید جریان انحرافی، که خنده دار تر این حرف، چیزی نیست"
قضیه فراتر از اینهاست"
_________________________________
علیه کدام دولت سابقه داشته، که نامه توطئه بنویسند؟؟؟؟؟
اون هم وزیران سابق ( که تحمیلی بودند) به همراه فرمانده هان پسر جاسوس"
واسه خودش یه پا،کودتاست دیگه!!!!

این همه هجمه علیه دولت برای چیه؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا دروغگوی کثیف.خاتمی فقط یکی دو سال آخر با آقا جلسه میذاشت دلیلشم این بود که اصلاح طلبا تردش کرده بودن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم می اد که ادب نداری زنده به عشق ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چیزایی که می گی فقط فرافکنی هست
فقط برای ی لحظه ذهنتو آروم کن و درست فکر کن تا متوجه بشی اگه سنت در حدی هست که دوران خاتمی رو به خوبی از اول تا آخر یادت مونده باشه این دو تا رو با هم مقایسه کن اونم روی واقعیات که اتفاق افتاده نه توهماتی که گفته میشه
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای نا شناس هردولتی مشکلاتی داره معلومه اگه مشکلات زمان اون اقایون رو هم حساب کنی بیشترازصدتا میشه ولی خودت جواب خودتو دادی مردم حرفای الا یادشون مونده چرا کارای خوبشون روحساب نمیکنی هان؟؟؟ چون دلت نمیخواد پس این مقایسه منطقی نشد دیدم نظرفاطمه خانوم که میگه در دوران اقای احمدی نژاد اهانت به پیامبرو... آخه چه ربطی داره هرزمانی اهانت به مسلمونا برای اهداف کثیف اتفاق افتاده اگه اینجوره بگیم انقلاب مردم مصر و... در زمان احمدی نژادبوده لطفا حرفای بچگانه نزنین پس دستگیری ریگی که خون مردم زاهدان رو تو شیشه کرده بود طرح مسکن مهرکه من خیلیاشونودیدم بعده 30سال اجاره نشینی صاحب خونه شدن وبه خواب نمیدیدن شهرخود ما بخدا در زمان احمدی نژاد وبعداز سفرهاش خیلی آباد شده درحالی که قبلا شبیه روستا بود تاشهر همه چیو باهم قاطی نکنین واز روی لج ولجبازی حرف نزنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازنین خانوم لطفا چند تا از دستاورد های دولت که وضع زندگی مردم رو بهتر کرده باشه نام ببر
واقعا بعضی ها ی نظرایی می دهند که آدم شاخ در می یاره مگه خودتون دارین تو کشور زندگی نمی کنین یا این که میلیاردر هستید تورم روتون اثر نمی کنه !!!واقعا نمی دونم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناف دلاور تورو با صداقت بریدن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خودش هم نمی فهمه چی نوشته
امییییییر
|
Iran (Islamic Republic of)
به رهبری احترام گذاشتن؟؟؟ پس چرا قتنه88 به حرفای رهیرگوش ندادن وراهشونو جا نکردن؟؟؟ یادتون نیس رهبر چقد گفتن خواص با این سکوتشون آشوب رو دارن تو کشور زیادمیکنن ؟؟؟
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱۳
۱۰۶
ناف هر دو گروه بخصوص گروهک کثیف انحرافی با دروغ و هتک حرمت بریدند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب ولایتمدار (بلانسبت):

شما جزو پاک های ولایتمدارنما هستید؟؟؟؟
از جنس کسانی که ...........؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۱۳
رو که نیست،سنگ پای قزوینه والا.خجالت بکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت پیش اینا شرمنده میشه !
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۴۷
ما بچه های خوبی بودیم به خدا ما کار بدی نکردیم بیایید به ما هم رای دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افتخار رای واقعی همچنان متعلق به سال 76 است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 76تقلب شد
صفا
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بود که نبود چراسال84کاندید اول خاتمی یعنی اقای معین رای نیاورد
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰۶
۴۱
اتفاقا این اقایان مجمع روحانیون مورد وثوق امام بوده اند وبه همین سبب هم اداره کشور وجنگ اکثرا در اختیار این اقایان ویا افراد مورد حمایت انان بوده وانصافا در ان زمان کشور را به خوبی اداره کردند.متاسفانه پس از رحلت امام مورد غضب اقایان قرار گرفتند وخانه نشین کردند که البته اشتباهی بزرگی مرتکب شدند وحاصل ان هم امروز در کشور می بینیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
گفته های اقا رحیم رو اصلاح میکنم از این قسمتش....... متاسفانه بعد از رحلت امام سفارش و وصایای ان امام بزرگوار رادر پیروی از ولایت فقیه نادیده گرفتند و برخی از انها سعدبن ابی وقاص گونه خود ادعای ولایت کردند و بر طبل تفرقه کوبیدند و مورد غضب ملت با بصیرت و انقلابی ایران قرار گرفتند و خانه نشین شدند و البته هنوز هم بر طبل منافقانه خویش میکوبند
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم توجه فرماید. ............ این اقایان اگر ذهن تان یاریکند در زمان حضرت امام هم با رهبرانقلاب وانانیکه پس از رحلت امام سوپر انقلابی شده اند وبه مسند قدرت رسیدند!! اختلاف جدی داشتند وامام با وجود این انان رامورد حمایت جدی قرار داده وحتی فرمودند که مخالفین شما عرضه اداره یک نانوایی راهم ندارند؟!... مقایسه تاریخی وتهمت وافترا به سابقون چیزی خوبی نیست ان وقت یکعده هم پیدا میشوند خلافت پس از رحلت پیامبر اسلام را عنوان میکنند که من وتو هیچ جوابی بران نداریم؟!... مورد غضب ملت ایران قرار نگرفتند بلکه مورد تهمت افراد امثال جنابعالی قرار گرفتند وهیچ وقت فرصت دفاع به انان نداند؟ این هم عدالت.مساوات. دین وایمان ووووو شماها وامثال شماها را می رساند
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
رحیم جان این بصیرتت ما رو کشته !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده از فرماندهان جنگ بودم هیچ وقت اداره جنگ در اختیار مجمع روحانیون نبوده لطفا تاریخ جنگ را تحریف نکنید .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا بفرمایید آقای منتجب نیا . موسوی خوئینی ها و بقیه اعضای اصلی و فرعی مجمع روحانیون چه مسئولیت هایی در خصوص جنگ داشتند ؟
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنظر نمیرسه آقا رحیم تاریختون خوب باشه ..... لابد میخواید بگید ادعای اینکه صدام خالد بن ولیده و ما باید به کمک اون بشتابیم و در جنگ و اشغال عراق توسط کویت کمکش کنیم رو ننجون و یا عمه من گفته آره ؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اقارحیم.......... اولا اگر بی غرض تاریخ انقلاب را خوانده باشی متوجه خواهی شد که امروز اگر نامی از موسوی مانده به برکت وجود مقام معظم رهبری بوده است گوشه از کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی درج در صفحه 102: روزی که اقای موسوی استعفا داد من و اقای خامنه ای و اقای رضایی و چند تن از فرماندهان نظامی ان موقع به خدمت امام رسیدیم ایشان از این کار نخست وزیر بسیار عصبانی بودند و خطاب به ما فرمودند این اقا میخواهد با این کار خودش را در نزد ملت قهرمان نشان دهد و بگوید من مخالف صلح بوده ام بروید پیدایش کنید ولا کاری میکنم که نه دنیا برایش بماند و نه اخرت خلاصه به هر زحمتی بود اقای خامنه ایی اقای موسوی را پیدا کردند و ایشان متقاعد شد که به خدمت امام برسد
در ثانی اگر ایت الله خامنه ایی ان روز ریس جمهور بود الان در مسند ولایت فقیه زمان هستند و اطاعت از ایشان بر همه کس واجب است
یوسف صانعی مرجع امروز شما و ایت الله ان روزها : من به عنوان یک تکلیف شرعی میگویم اطاغت از ایت الله خامنه ایی بر هر مسلمان واجب و خروج از ولایت ایشان ورود به ولایت شیطان و کفر است
اما در مورد خلافت بعد از پیامبر ان روزها هم دقیقا مثل امروز کسانی بودند که حاضر نشدند ولایت علی علی السلام را قبول کنند و به قول شما خود را از سابقون و .... میدانستند و ارجح تر از امیر المومنین بناب این تاریخ معلم انسانهاست بدور از هرگون غرض و ... به تاریخ مراجعه کن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۸۱۶
۱۷۲
آقای خاتمی نمونه بارز اخلاق و انسانیت بود که همیشه دستورات مقام معظم رهبری را اجرا می کردند و همیشه به ایشان احترام می گذاشتند، هم به این خاطر که مقام معظم رهبری مافوق ایشان بودند هم به احترام سن و سال بیشتر ایشان!!! اما متأسفانه بعد از آقای خاتمی کسانی آمدند که نمونه بارز بی ادبی،بی اخلاقی و گستاخی بودند و به کررات از مقام معظم رهبری نافرمانی کردند و جلوی ایشان ایستادند
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
البته جناب مخالفتها و ایستادن ها و خساراتی که در زمان دولت فخیمه خاتمی به کشور وارد شد از جنس دیگه ای بود و با این صغری و کبری چیدن امثال شما و نتیجه گیری هاتون ایشون تطهیر نمیشه . یه سوال آقای مهاجرانی و کدیور و سروش و کوفت و زهر هماری های دولت اصلاحات و یاران غار آقای خاتمی الان کجایند و زیر علم کجا سینه میزنند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ستوده جون ... نگو
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۴۹
۳۵۲
بی شرمی هم حدی داره ، البته تعجبی نیست این قماش آدما که اثبات کردن دین و آخرتشون رو به دنیا فروختن ، دروغگفتن و عوام فریبی براشون مثه آب خوردن راحته ، با وقاهت تمام اون کثافت کاریشون در انتخایات دهم و همپیمانیشون با ضد انقلاب و منافقین و استکبار رو با اتهام زنی به این وآن توجیه میکنند !! فکر کردن مردم حالیشون نیست شما ها دستتون پیش مردم رو شده و بی آبرو تر از آن هستید که بخواهید با این دروغها مردم رو فریب بدین ، ایستادن شما مقابل رهبری که تابلوست لااقل اگه دین ندارید مرد باشید و شجاعت داشته باشید نقاب به چهره نزنید مثل منافقا دورو نباشید . شما همیشه در مقابل رهبری بودید و در جریان فتنه این تقابل کاملا آشکار شد که قابل انکار نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۲۸۶
۳۰۵
خاتمی یک ولایتمدار واقعی است .برعکس بعضی ها که دختر بی حیاش با گستاخی بی ادبی ، هرچی از دهنش دراومد نثار مقام ولایت و یارانش کرد ولی مورد ترحم قرار گرفت و...
ماجد
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتمدار واقعی ؟ زکی !!!! معنی ولایتمداری هم فهمیدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماجد زكي به خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماجد هم میخواد معنی ها رو بفهمه جلل الخالق
صفا
|
Iran (Islamic Republic of)
از این دوم خردادی ها هردم خبری میرسد خبر اخرشون برسه
امییییییییییییییر
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایتمدار؟؟؟؟ پس چرا تو فتنه 88 رهبرانقد بهشون هشدار دادن که راهشونو ازمنافقین جداکنن سکوت کردن وعکس العملی نشون ندادن؟؟؟ وااااای این اصلاح کنندگان چقد پررووووووون
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۴
ایکاش خاتمی ولایتمدار نباشه .
ناشناس
|
United States of America
ای کاش
صفا
|
United States of America
نترس نیست به ارزوت رسیدی اونم مبلغ پرچم تو بود
اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۴۵
۱۵۱
ما همیشه حرمت مقام معظم رهبری را حفظ کرده ایم و تبعیت ایشان را لازم دانسته ایم هرچند برخی اوقات سئوال و نظر دیگری داشته ایم.!!
اشکال شما همینه که معانی واژه ها و استعمال اونها را نمیدانید و این ندانستن ریشه در ایدئولوژی و اندیشه شماداشته و دارد .تبعیت و رعایت حرمت ولی فقیه واجبه نه لازم .که البته در عمل به همان اندازه هم صادق نبوده و نیستید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۲
در اعتقادات خودم نسبت به دوموضوع راسخ و محكم هستم يكي اينكه ار رور اول گفتم تنها چيزي كه اين نظام را با مشكل مواجه كند اقتصاد است سه سال قبل از پرداخت يازانه ها در يك مقاله نوشتم حذف سوبسيد يعني حذف آبروي مردم و پرداخت يارانه يعني مواجه كردن نظام با خطر سر حرفم هستم كه حذف يارانه خوب است اما نه با اين متد و روش زيرا شيوه عملي كردن آن غلط بود البته ....... يك دروغ بزرگ به دولت و نظام و ملت و مجلس گفت و اين بود كه قرار بود طي پنج سال يارانه ها برداشته شوند كه ايشان به يكباره بدون هيچ هماهنگي با صاحبان عقل و خرد اين كار را كرد كه نتيجه اش اين است كه شما بهتر از من ميدانيد اما موضوع ديگر كه به آن پايبند هستم اين است كه من طي ساليان گذشته گفته ام بعد از پايان دوران رياست جمهوري احمدي نژاد كساني كه از ايشان خيلي دفاع كردند و تاحد تقدس ايشان را بالا بردند و ايشان فكر كرد واقعا مقدس است كه هر روز ادعاي ارتباط و مجالست با امام زمان را داشت و ادعا ميكرد دولت او دولت امام زمان است و كاري كردند كه شكستنش براي خودشان هم سخت شده اين افراد در مورد كردار غلط احمدي نژاد و يا اشتباه خودشان در حمايت از احمدي نژاد كتاب خواهند نوشت و كتابهايشان در وزارت ارشاد در صف چاپ خواهد ايستاد من مرده و شما زنده اين را خواهيد ديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۴۵
۴۶۵
البته هستند انگشت شمار اصلاح طلب های خوب اما قالبا دروغگو و منافق هستند .
نمونه اش هم خاتمی
الان داره خودش رو میکشه دوباره برگرده به صحنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شقی بیشتر بهت میاد
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
بله همه اصلاح طلبان بد نیستن ولی این آقایون انقد عاشق قدرتن که اون آشوب هارو به وجود آوردن الان هم واسه رسیدن به قدرت چندماه مونده به انتخابات شروع کردن
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۵۹
۴۱۰
چقدر وجود فردی مثل خاتمی احساس میشه ... این هشت سال سال هایی بود که ما دوباره به عقب برگشتیم ... برنامه های تلویزیون واقعا مزخرف شد ...شادی وخنده از میان رفت ... مهران مدیری وعطاران ها را از صحنه کنار زدند ...
جوان ها را تشویق به صیغه وازدواج موقت کردند وبنیان خانواده را متزلزل کردند ... فرهنگ چند همسری را رواج دادند وتشویق کردند ... به خرافات دامن زدند سحروجادو و ارتباط با امام زمان ... باعث شدند ارزش وجایگاه امام زمان نزد مردم خدشه دار بشه و جوک واس ام اس های مضحک در این باره ساخته شد ...
دانشگاه ها تک جنسیتی شد چیزی که حضرت امام خمینی باهاش مخالف بودند ...
بعد از جریان انتخابات 88 شکاف عمیقی بین مردم افتاد و منجر به جنگ داخلی شد ومردم دو دسته شدند ودیگه همدلی وصفا وصمیمیت از بین رفت ...و... باز هم بگم ؟؟؟
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
تحلیل از این در پیتی تر ندیده بودم . کجا سیر میکنی یسنا!!!!!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
جوان ها را تشویق به صیغه وازدواج موقت کردند....

كاش اينكار را مي كردند كه نكردند
شما مخالفتي داريد؟!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید آقا یسنا میشه لطف کنین بگین این شکاف عمیق رو کی بوجود آورد؟؟؟ کی بیانیه داد؟؟ واسه قدرتی که بدست نیاورد کی آشوب وبه قل شما جنگ داخلی به پاکرد؟؟؟ آدم میخواد شاخ دربیاره
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
اونموقعی که امام خوینی با تک جنسیتی دانشگاه مخالف بود وضع دانشگاه این نبود تهاجم فرهنگی نبود هرچیزی جای خودش درسته
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
تشویق به هرزگی که نکردن تشویق به ازدواج موقت کردن چیزی که حضرت علی فرمود اگه ازدواج موقت باشه زنا دربین جوانان کم میشه چیزی که معاویه برداشت وباعث گسترش زنا در اسلام شد
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
رامین جان حالا دانشگاه ها ر وتک جنسیتی کردند ودختر وپسر هار واز هم جدا کردند ... در سطح اجتماع چطور ؟ این دختر وپسرها تو پارک وسینما همدیگه رو نمی بینند ؟؟ تو محل کار همدیگه رو نمی بینند ؟؟ لطفا فقط کمی فکر کنید ...
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
ندا جان ! بع داز انتخابات یک عده از مردم همین سرزمین نسبت به انتخابات اعتراض داشتند ... خوب اعتراض حق هر آدمیه ... مسئولین حکومت می توانستند خیلی خوب ومسالمت آمیز برخورد کنند ...آقای احمدی نژاد به جای اینکه بعد از پیروزی در انتخابات گردهمایی در میدان ولیعصر تشکیل بدهند و معترضا نرا خس وخاشاک بخوانند وتوهین کنند می توانستند به آرام کردن معترضان کمک کنند ایشان فقط هیزم ریختند توی این آتیش و معترضان را عصبانی تر کردند .... معترض همیشه ودر همه کشورها وجود داره ..مهم نحوه برخورد ومدیریت صحیح است ...
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما درست میگید اما این اعتراض فرق داشت وفتی به جان ومال مردم حمله میکنن جای رفتارخوب میمونه؟؟؟ دایی خودمن 12میلیون خسارت دیدازمغازش بنظرت اینا واقعا کارمردم عادی بووود؟؟؟ نخیر فرصتی برای منافقین وسلطنت طلبا پیش اومد من ازشما میپرسم اگربرای آقای خاتمی کشورش مهم بود مردمش مهم بود اگرواقعانمیخواست تو کشورش اون آشوبها به پاشه اگرنمیخواست توروز شهادت امام حسین اونجوری بی حرمتی شه چرا با یه بیانیه تمومش نکرد؟؟؟ چقد رهبربهشون تذکرداد؟؟؟ چفدرگفتن راهتونو ازمنافقین جداکنین چرا بعدازبی حرمتی بایه بیانیه راهشو ازاونا جدانکرد؟؟؟ چه دلیلی باعث میشد؟؟؟
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
شرایط دانشگاه با سینماو... فرق داره همتون دانشجویین و میدونین. دانشگاه محل تحصیله محلیه که قراره دکترمهندس تحویل جامعه بده تو این وضع تهاجم فرهنگی درست نیس که مختاط باشه مخصوصا تو بعضی رشته ها من خودم پزشکیم واقعا درست نیس تو این رشته مختلط باشه وبه عینه میبینم که ورودی های جدید وضعشون از ورودی های قبل بدتره امام خوینی جدانکرد چون وضع اون موقع فرق داشت با الان هرچیزی زمان خودشو داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۲۷۷
۹۵
خاتمی آبروی ایران. رأی دهندگان به احمدی نژاد ابتدا عذزخواهی و سپس توبه کنند .
رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه قرون بده آش . به همین خیال باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب رضوي الانه فكر نكنم با يه قرون فحشم بهت بدن.
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی آبروی بی آبرویان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی عشقه حرف نباشه
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
مردشور این عشق وببرن
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۷۵
۲۲
محمد (ممل)فکر کن انحراف از گذشته بوده والان هم به شکل وسیع ترش وجود داره ولی مقام معظم رهبری مگه نگفتند که هرکس نظر مخالف منوداد ضد ولایت فقیه نیست چطور الان که همه دولت دایه رهبری دارند ورهبرهم این همه از ایشان تعریف کرده اند شدند منحرف وضد ولایت فقیه به هرحال نخاله همه جاهست وماهم منکر انحراف در بعضی از دولتی هانیستیم منتها شمابجای این که انتقاد درست از دولت کنید فقط در حال کوبیدن کل دولت هستید ولی همه مردم میدونند که کارهایی در این دولت انجام شده که در طول تاریخ بی سابقه بوده هجمه هایی که به این دولت شده چه از داخل وچه از خارج نیز بی سابقه بوده یعنی شاید از جنگ 8ساله هم به مراتب بدتر بوده با این حال دولت تابه امروز کشور را اداره کرده وبه اینجا آورده ولی آقایانی که با سراحت تمام گفتند خاتمی یک پایه نظام رو زد ومن(موسوی )تمام پایه های نظام رو میزنم الان از نظر شما شدند دلسوز نظام وخودت کسی که روی اسم گذاشتنش انحراف داره حتی خیلی کم چطور میتونه از انحراف دیگران حرف بزنه تنها کسی می تواند از دگران انتقاد کند که خود مورد انتقاد نباشددرود براحمدی نژاد که این همه دشمن داره خدارو شکر دشمنانش همه حال و روز مشخصی دارند وهمه پلاک دارن
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۴۲
۱۶
خداروشکر که دشمنان نظام از احمدی نژاد تعریف نمی کنند اگر تعریف می کردند تازه باید به احمدی نژادشک کرد کسانی که اسرائیل آنهارا دوست خطاب کرده شدند منتقدین دولت حلا می فهمیم سخن امام رو که گفتند زمانی که دشمن از شا تعریف کرد باید به خود شک کنید یعنی چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت بیچاره یعنی امریکا و دشمنان نظام برای خراب کردن یه نفر نمیتونن الکی از یکی تعریف کنند تا دوتا دوست نادان مثه تو طردش کنن وای از حماقت
....
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس توچشاتو باز کن وبدون اگراونا ازاین خطاب واقعا ناراحت میشدن با یه بیانیه دهنشونوسرویس میکردن وبه مردم نشون میدادن طرفشون نیستن چشمهارا باید شست..
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۷۹
۱۳۸
یسناجان خوبی؟من خودم رشتم پژوهشگری دیگه آمارهاخوب دستمه تنهاچیزیکه خاتمی به این مملکت دادرتبه اول استفاده ازآرایش درجهان عزیزم ازترکیه هم جلوزدیم بخوام آماربدم ازشاهکارهای این آقابایدیکتاب حرف بزنم پس همون شاهکارفعلآیادت باش تابعد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بیشتر رشته پژو هایی که چند وقت پیشش خود بخود آتیش میگرفتن را خوندی نه رشته پژوهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنابعالي معلوم نيست مدرك پژوهشگريت رو از كجا گرفتي خداييش در دوره آقاي احمدي نژاد واردات اجناس باكيفيت خارجي خيلي بيشتر از دوره خاتمي بود دستش درد نكنه كه به ما حال داد تا بتونيم از لوازم بهداشتي خارجي استفاده كنيم خدا مستدامش بدارد.
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۸۲
۱۶۳
نیازی به این بحث ها نیست...
هرکس که بیدار باشه و کمی منطق داشته باشه میتونه تفاوت دولت خاتمی با دولت احمدی نژاد را درک کنه...
گرانی،تورم،اختلال،اختلاس،بیکاری،فضای بسته ی سیاسی و...
واقع اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بلا نسبت آزاد اندیش ! اگه فکر میکنی روزی بیاد و دوباره امثال شماها که دم از بسته بودن فضای سیاسی میکنید بتونید بریزید تو خیابونا و مغازه ها رو آتیش بزنید و عکس امام را پاره کنید و روز عاشورا پایکوبی کنید و علم های عزای سید الشهدا را پاره کنید این آرزو رو باید به گور ببرید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب خيال انديش كي ايشون تو كامنتش گفته ميخواد بياد تو خيابون توهم زدي احتمالا هركي رو با لباس سياه ببيني فكر ميكني كلاغه جنابعالي از اونايي هستي كه ادعاي ف رو بگو تا برم فرحزادو مطرح ميكني ولي هيچي بارت نيست.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما توهم زدی وخیلی زودفراموشی گرفتی و اون آشوب ها یادت رفته کمه کمش میتونست بیانیه بده وراشو از منافقین جدا کنه اما این کارونکرد وبه آشوبا دامن زد وباعث اختلاف بین مردم شد ...
کیارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵۵۵
۴۷۱
درود بر اصلاح طلبان بخصوص جناب خاتمی
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اصلاح طلبان واقعی . نه خاتمی و دارو دسته فراریش .
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵۹
۱۱۱
داریوش جان از تو بعیده . کسی که توی خونش زندونیه بهش نمیگن فراری
....
|
Iran (Islamic Republic of)
ازسما بعیده که ازهیچی خبر نداری بله خیلی از دارودستش فراری هستن نمونش یکی ازمشاوراش که رفت خارج علیه نظام حرف زد خودشم زندونی نبود واگر میتونست قید قدرتو بزنه تا الان میرفت وعله نظام حرف میزد دیگه همه میدونن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۴۳
آقای منتجب نیا این بویی که به مشام شما رسید بوی کباب نیست دارن خر داغ میکنند. باز نزدیک انتخابات شد و این مردودین به دروغ متوسل شدند تا بتوانند را مردم را بدزدند...
جانم فدای رهبر
زخمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
جدی مقصر واقعی کیه؟
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
مقصرواقعی کسیه که بخاطرنرسیدن به قدرت توکشورخودش وبین مردم خودش آشوب به پاکرد بایه بیانیه میتونست راهشو ازمنافقین وحرمت شکنان عاشورا جدا کنه اما باسکوتش وبعضی بیانیه های چرتش ازشون حمایت کرد لطفا اون آشوبهارو یادتون نره....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
وطن ای هستی من شوروسرمستی من
جلوه کن درآسمان همچو ماه تابان
همه ی جان وتنم وطنم وطنم وطنم وطنم.
سیاستمداران ما خائن نیستند ووطنشان را دوست دارند اختلاف عقیده دارند البته بعضی وقتها لجاجت باعث بدبختی می شود ماجرای فتنه همین طور بود .شیطان هم به خاطر کله شقی ولجاجت از درگاه باریتعالی رانده شد.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۸۸
۱۰۷
واقعا براي بعضي ها كه اصلاح طلب ها رو دروغگو تلقي ميكنن متاسفم واقعا دوره رياست جمهوري احمدي نژاد با خاتمي قابل مقايسه نيست كجا گروني بود كجا اهانت به پيغمبر اسلام بود كجا تحريم بود چرا چشم و گوشتون رو به خاطر منافعتون مثله ابوسفيان دوره پيغمبر بستين ؟؟؟
چرا بايد دوستان رو نتونيد از دشمنان تمييز كنيد
چرا به جايي رسيديم كه مردم رو به انزجار رسونديم بخدا به پير به پيغمبر ما هم دوس داريم كشور آباد و خوبي داشته باشيم ولي آقاي احمدي نژاد با سياستي كه در پيش گرفتن هم وطن هاشون رو هم خسته كردن
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
اهانت به پیغمبرهم کار احمدی نژاد بوده؟؟؟ چه جالب مرسی که گفتین
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه سیاستش قلته اگه باید باغربیا راه اومد چرا پس با شاه مخالف شدیم خب بدبخت که موافقشون بوود؟؟؟ کشور آبادی که زیرسلطه وتحت فرمان کشوردیگه باشه آباد نیس مثل یه خونه ی شیک اما اجاره ای میمونه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۲۳۸
۱۲۳۴
خاتمی یک انسان دورو است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب ها نه تنها دروغ گو بلکه منافق و بی وجدان هستند...
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا واقعا خودت نظر گذاشتی از تو این روشن فکری ها بعیده جدیدا خیلی خوب نظر میدی خوبه که خوب نظر میدی برات آمار میارم تا نظرات منفیت که الان 1231 و مثبتات 598 هست رو درست کنن و مثبتت بیشتر بشه
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۱
ناشناس ......... شما عادت دارید به منتقدانتون توهین کنیدچون اصلا مغز ندارید که درمود واکنش های اطرافتون تحلیل درست داشته باشد در ضمن امریکایی ها انقدر احمق نیستد از دشمناشون تعریف کنند بعد توجهان خوارو ذلیل بشوندوهمه دنیا بگویند که آمریکا چقدر ضعیف شده که التماس دشمناشو میکنه
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
جناب واقع اندیش ! شما از کجا این قدر مطمئن هستی چه کسانی ووابسته به چه گروه هایی عکس امام رو پاره کردند ؟؟ واقعا متاسفم ... هنوز خیلی مونده تا شما ها این چیزا ر وبفهمید ... از احساسات پاک مردم نسبت به امام حسین سوء استفاده کردند تا موسوی وجریان اصلاحات رو خراب کنند وبرای همیشه قدرت دست خودشون باشه بدون هیچ مزاحمی ...
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
یسناخان من واسه شما متاسفم...اگه واقعا اینجوری بود شما به من بگیدچرا بایه بیانیه همه چیزوتموم نکردن؟؟ چرا وقتی رهبرهزار بار گفتن خواص راهشونو ازاین آشوبگرها جداکنه این کارونکردن؟؟؟ نخیراونا چون به قدرت نرسیدن دست به این اعمال زشت زدن حالا خوبه خودشونم توتظاهرات اومدن چرابایه بیانیه همه خاتمه ندادند؟؟؟ چون سرشون داغ بود فکرانتخاباتهای آینده رونداشتن فکرکردن باکمک آشوبگرها ومنافقین میتونن نظام رو تغییربدن
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۳
احمدی نژاد را باید با کله شق ها مقایسه کرد ، نه با منافقین.
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اسم خودت بد تا شرو ع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۴
۰
اگه می خواهید بدونید کدوم دوره بهتر بوده بزارید خاتمی کاندید بشه تا معلوم بشه
....
|
Iran (Islamic Republic of)
توروخدا؟؟؟ راست میگی؟؟ دیگه چی میخوای؟؟؟ جون من بگووو تعارف نکنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه جناب ... ناراحت شدند خوب شما رای نده گلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی 4 نقطه نظر می دهد دی:
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
منو بیار م خدمت تون 1کله پاچه2موسوی3چلوکباب4خاتمی5اش نپخته 6کودتای91 کدومو میخوای ناشناس
....
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خوب شد گفتی آخه میخواستم رای بدم ههههههههه
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۴
۳۳
راستگوئي:
:نقل قول:
من اسامی مفسدان را به همه می گویم
ما آمریکا را خسته کرده ایم
هر چقدر می خواهند ما را تحریم کنند روی ما اثری ندارد
هر سال تورم کمتر می شود
دوران من از کل 30 سال قبل بهتر بوده است
همه باید ویلا داشته باشند
به بچه های متولد شده 1 میلیون می دهیم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا چرت میگین؟؟ پس طرف برگرده بده هرچقدمیخواین تحریم کنین ماشکستیم پشت تحریما؟؟؟ آمریکا ماخسته شدیم؟؟؟ خب به همین میگن سیاست تا طر که میشنوه ببینه اینا هنوز روحیشونو نباختن بفهمید اینارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رامین جون فقط اونایی رو که تو مغزت فرو کردند تا می تونستی توجیه کردی بقیه رو چی می گی دادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
خجالت بكشيد
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۵۷
۴
سیاست چیزی نیست که خیلی زود ازش سر در آورد به قول قدیمیا سیاست پدرومادر نمیشناسه من سرسختانه و کورکورانه وازسرلجبازی ازکسی حمایت نمیکنم اما اینومیگم که حضرت علی فرمود منافق بدترازکافر بی دین هست چرا؟؟ چون منافق رونمیتونی تشخیص بدی حرفاشوکاراشو مثل اخراجی ها که نشون میداد ستادخودشونو آتیش میزنن تا اون یکی رو خراب کنن شمانمیتونی کامل سیاست مدارهارو بشناسی انقدهم به هم توهین نکنین هرچی هم که باشه شماها هم وطنین وبایدازهم حمایت کنین هردولتی کم وکاستی هایی داره ما ازپشت پرده هاکه خبرنداریم قاطعانه بگیم همین که دوستان گفتن چرا مفسدان اقتصادی رو اعلام نکردشاید دستهایی پشت پرده بوده که مانع شده من یک چیزو میگم اگه اقای خاتمی سیاستمدارخوبی بود چرا موقعیت کشورش رو درک نکرد وبا منافقین هم صداشد وباعث آشوب درکشورش شد؟؟؟ اون دوستی که گفت درزمان احمدی نژاد آشوب شد وجنگ داخلی علتش چه کسایی بودن؟؟؟ ایا برای رسیدن به قدرت نبود که همه رو به جون هم انداختن؟؟؟ اگر سیاستمدارخوبی هستن چرا از اغتشاش گرها حمایت کردن؟؟؟ چرا وقتی دیدن این اغتشاش باعث صدمه به اموال جان مردم شده وباعث سو استفاده عده ای چرا جمش نکردن؟؟؟ میتونستن بیانیه بدن چرا ندادن چرا دامن زدن ایا ارامش وجان ومال مردم واسشون مهم نبود؟؟
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱۴
۰
صحنه انتخابات محک زدن است اگر میخواهیم مقایسه کنیم بایدمیدان وفضای سیاسی را باز کنیم تا افراد قابل مقایسه در میدان انتخابات باشند تا مردم قضاوت کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
صراط!
حرف خودتو رعایت کن!خجالت بکش!
توهین ها رو چاپ نکن!
احمدآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
احمدی نژاد هر چه باشد،با منافقین قابل مقایسه نیست.
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
البته مردم باید تا حالا میفهمیدن که خاتمی کیه.کسی که سرنگونی اسلام رو میخواست ولی باز دارن ازش پیروی میکنن