شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
چی بود. چی شد!

فردایی که وعده داده بودید این بود؟ + تصاویر

کجاست شعارهای زیبای انقلاب؟ کجاست ارزشهای بیاد ماندنی دوران جنگ که باعث می شد در زیر باران آتش عده ای رقص جنون کنند .
کد خبر : ۸۴۲۲۲
"صراط" - روزگاریست که حرف حرف تغییر است ، همه از تغییر می گویند ، شیخ ساده اندیش اصلاحات هم در کوران تبلیغات انتخابات سال 88 با شعار تغییر آمد.
اما باید به فرزندان دیروز انقلاب گفت: روزگار  دستش را بدست بی کفایتی برخی مسئولین داده و ارزشهای دیروز این مرز و بوم رنگ باخته، پس دیگر شعار شما محلی از اعراب ندارد. بدنبال کلامی نو بروید!
کجاست شعارهای زیبای انقلاب؟ کجارفت ارزشهای بیاد ماندنی دوران جنگ که باعث می شد در زیر باران آتش عده ای رقص جنون کنند . اما دیگر باید با آن فرهنگ زیبا خداحافظی کرده ایم، چون این روزها روزگار غریبی است ...  در بین آقایان دعواست که کدام فرهنگ را به مردم توصیه کنند! فرهنگ بسیجی؟ فرهنگ حزب الله؟ فرهنگ حجاب؟ فرهنگ شهادت؟ فرهنگ ایثار؟ نه بیخیال اینها ! مکتب ایرانی را بچسب . پروژه میلیاردی لاله مهمتر از این فرهنگهای قدیمی است.
کجایند مردان بی ادعا؟
کجاست آن نوجوان بسیجی که در لبیک به فرمان رهبر و امامش جان را به بازی گرفت و راهی میدان مین شد؟ ولی ناگهان همه دیدند قدمهای رزمنده نوجوان از حرکت ایستاد و پوتین ها را از پای در آورد و به سمت میدان مین شروع به حرکت کرد، فرمانده سوال کرد قاسم چرا این کار را کردی؟ نوجوان با صدای آهسته گفت میدانم که ما تحریمیم و در انبار تدارکات پوتین به قدر کافی وجود ندارد، پس بگذارید اموال  بیت المال در میدان مین همراه با پاهای من تکه تکه نشود! تا شاید امام امت از نبود امکانات کمتر غصه بخورد.
باید به مدیران و مسئولان فرهنگی  گفت امروز شعار تغییر خریداری ندارد ، ما را به گذشته مان برگردانید! مگر نه اینکه زیباترین ارزشهای این انقلاب درلابلای برنامه های آنچنانی صدا و سیما به فراموشی سپرده شد؟ مگر نه اینکه فرهنگ قناعت رزمنده های دیروز انقلاب، با اسراف امروز نمایشگاه های رنگارنگ وزارت فرهنگ زیر پا لگد مال شده است؟ مگر نه اینکه حجاب و عفت مثال زدنی دختران دیروز انقلاب ، امروز با بی حیایی عده ای در سطح جامعه و حتی برخی کارمندان رسمی دولت به لجن کشیده شده است؟
با این اوصاف صحبت از تغییر کلامی گزاف است و مسئولین باید فکری کنند و چاره ای بی اندیشند که از نقطه دیروز به فردایی بهتر نمی رسیم .


تصاویر زیر گویای عمق فاجعه است .






























































نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۴۱۳۸
۱۱۲۷۹
واقعا دلم گرفت
ممنون که ارزشها رو یادآوری می کنید
ممنون که به مسئولین گوشزد میکنید
هرچند که گوش شنوایی وجود نداره
آقایون فرهنگی کشور دست مریزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا جان، جوون کار میخواد، تا پول در بیاره، خونه بگیره، دست زنشو بگیره بره سر خونه زندگیش. والا بلا همه اینا بخاطر بیکاریه. وقتی توان ازدواج نداره، ........! میریزن تو خیابون!
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
این ناشناس خارج نشین یا کند ذهنه یا غرض داره. اخه جانم اینها پولدارند خونه انچنانی دارند وماشین مدل بالای بالاوغیره مگر بی پول وقت داره بره حال کنه اینطوری؟؟؟؟
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه جوون بخواد با تلاش میتونه کار پیدا کنه.
دیروز نجار اومده بود خونمون کار داشت خیلی هم تو کارش وارد بود میگفت دو تا شاگرد داشتم بهشون گفتم 3ماه پیشه من کار کنید مثل من اوستا میشید و انقدر مشتری پیدا می کنید که وقت سر خاروندن نداشته باشید و مثل من درآمدتون خوب میشه
ولی 2هفته بیشتر طاقت نیاوردن و رفتن...
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کـاش در دل ذره ای شـور و نــوا بود***احوال مــا بــا حـالت نی هـمـنـوا بود***ای کاش شور جنگ در ما گم نمی شد***این نامرادی شیوه ی مردم نمی شد***ای کاش رنـگ شـهـر بـازیـم نـمـی داد***در جـبـهه یـا زهرا؛ مرا بر بـاد می داد***

اما...!

من مانـدم و شرمـنـدگی از روی یـاران***من ماندم و متن وصیتنامه پیر جماران***من ماندم و شیطانِ نفس و جنگ هایـش***من ماندم و شـهر گـنـاه و رنـگـهایـش!

«شهدا شرمنده ایم»!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا «س» ***
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی دینو اونچیزی که هست معرفی نمی کنن همین میشه آیا کسی زیبایی دین داری رو تعریف کرده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گلم که با پرچم امریکا نظر میدی میشه جواب این سئوالهای منو بدی؟
1پسر از بی پولی موتور 4میلیونی زیر پاشه ؟
2از بی پولی الات موسیقی همراشونه که هرکدوم چهارصد پانصد هزار تومنه؟
3ادم بیکار بی پول پول از کجا میاره لوازم ارایش با قیمت گزاف میخره اینجوری به خودش میماله؟
4ادم بی کار بی پول پول رفتن به تفریحات دسته جمعی را از کجا میاره؟
5غالب اینا روزانه 20 الی 30هزار تومان در کافی شاپها خرج میکنند اینا از بیکاری و بی پولی؟
ناشناس تقصیر خودت نست اون پرچم امریکا روت تاثیر گذاشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما جون ها اين چيزا رو دوست داريم
حالا شما مي خوايد خوشتون بيا يا نياد
سیما جوووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
باز زدید صحرای کربلا؟ناشناس اول شهدا رفتن که مردم بتونن شاد زندگی کنن.شهدا رفتن که مردم آزادی داشته باشن!بتونن راحت زندگی کنن!این عکسا چه معنی میده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا اکثریت خانواده ها اجازه نمی دهند دخترهاشون دنبال پسرها راه بیافتند برند ددر . معلومه این دخترها از چه جور خانواده هایی هستند !
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس تفکرات از روی منطق و علم نیس همش بر اساس احساس و پوچی و ماتریالیسم حرف میزنی ک ب واقعا بسیاری از روشن فکران دنیا بر این باورند که پوچی ی چیز مزخرف بیش نیس لطفا بحث منطقی بکن
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس چهاردهم ینی چون مادر من فرزندِ شهیده و پدرم رزمنده نباید با دوستانم به پیک نیک بروم؟ًًً!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی 10687 تا ادم بی دین و مخالف ارزشها تو سایت صراط هست البته تا الان
حمید توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۴۶۹۳
۳۵۴۲
احسنتم ، بسییییییییییار زیبا بود. باشد بگذارید کسانی به دلیل عقده های درون قیاستان را به سخره بگیرند . انشاءا... ین نوشته به مضمون صحبت مقام معظم رهبری یک جهاد باشد.

هرکس در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند ، از یک سوء فهمی جلوگیری بکند چون در مقابله با دشمن است جهاد است. امام خامنه ای
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی ها رو بسوک.بابا با چه زبونی بگیم دوره شما تموم شده.این نسل نقطه مقابله اون نسله که خوشی زد زیر دلشون نسل بعد رو بدبخت و بیکار و بدون آزادی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش بی بندوباریها و دنیاپرستی های دور و بری هات رو به همه یک نسل تعمیم نده . از طرف خودت و همپالگیهات حرف بزن .
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اول سلام
در جواب "سیما جووووون" جهت اطلاعشون شهدا اول واسه حفظ اسلام رفتن نه اینکه یه آدمایی پیدا بشن اینجوری دهن کجی کنن..در ضمن این راحتی باعث ناراحتی بقیه میشه..
در تکمیل حرف "علی" باید بگم موتور مورد نظر 8 میلیون ناقابل پولشه نه 4میلیون..چه جوونای بیکار و بی پولی..! اینم جواب ناشناس vpn نشین..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش چرا افکار پوچ خودت و عده ای مثل خودتو به همه هم نسلی هات نسبت میدی از کجا معلوم منفی ها از طرف نسل قبلی های بریده وبه پوچی رسیده نباشه
ما باولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۶۳۹۷
۸۲۴۳
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب ابله اي هستيد؟!!! منفي براي چه؟مگه جز اينه؟
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
ولشون کن امیرحسین اگه قرار بود به این منفی ها اهمیت بدیم کارمون زار بود...
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
اين منفي ها مال اينه كه اكثر بچه مذهبي ها تو خونه هاشون نشستند و دارن تسبيح ميگردونن و نميان بيرون كه چشمشون به نا محرم نيافته ! نمي رن استخدام بشن چون نمي خوان پارتي بازي كنن ! جنگل وتفريح نمي رن چون اشكال شرعي داره! همين كار ها رو ميكنن كه عرصه رو به طرف مقابل تحويل ميدن!!! آنوقت در آينده اي نه چندان دور نه مسئول با كفايتي داريم و...
بشينيد تسيح بگردونيد!
البته اين حرف ها كه گفتم به بعضي مصداق پيدا ميكنه نه به همه /يا علي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه یه نفر بشینه و تنهایی هزاران کلیک منفی بزند که دلیل نشد. کاش لحظه ای بی پدری را تجربه کند.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام...باعرض.پوزش...اما.شما.شرمنده.باش.اما
شرمندگيت.رو.باكسي.تقسيم.نكن......
ملودی
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا که شما تو اقلیتین از منفی مثبتها کاملا مشخصه اونم تو یه همچین سایتی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه هاي بسيج رو ندا بدم ميريزن سايت رو ميتركونن ولي اين جور آدم ارزش وقت تلف كردن رو ندارن!!! كه بيام مثبت بديم با اين كار ها كه چيزي عوض نميشه! ما اهل عمليم نه تظاهر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهشآ وقتی چیزی نمیدونین حرف بی خود نزنین عیسی به دینش موسی به دینش مردم خودشون عقل دارن نیازی هم به ارشاد شماها نیست این همه سال زوری مردمو ارشاد کردین چیزی عوض شد؟
هرکی حق داره جوری زندگی کنه که خودش دوست داره تا جایی که به بقیه آسیب نزنه پس کاری به کسی نداشته باشین تا مردم از کشور و سرزمین خودشون فرار نکردن مگر اینکه قصدتون همین باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۸۰۸
۳۸۲۸
لطفا عکس ها ارزشی را از عکس های این ارازل و اوباش جدا کرده و هر بخش را جدا بگذارید .
سیما جوووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم نظرات متحجرانه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب که چی !؟ همون جوونها هم قبل از جنگ کلی عکس در حال شادی و خوشی داشتن ! شرایط جنگ فرق داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بدبدختی سیما در بدبختی خود بمیر
نورا...
|
Iran (Islamic Republic of)
سيماچوووووووب ديگه داري خيلي جاده خاكي ميري اشكالي نداره ..جهنم رو كه نساختن كاه بريزن توش.
سیما جووووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم تا وقتی تو هستی چرا کاه بریزن تو جهنم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیما جون تجددت همه رو کشته یه بار برامون بگو این همه روشنفکری رو از کجا پیدا کردی !؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۳۶۷
۹۰۰
انصافا قشنگ مقایسه کرده بودی صراط جان اینها رو نشان احمدی نژآد هم بدهید که کمی بترسد و بداند که جوانان امروز دیگر هیچکدام جبهه برو نیستند پس غرورش را باید کم کند آقای احمدی نژآد و سازش با آمریکا را در اولویت قرار دهد
حميد
|
Germany
از پيش خود قاضي ميشي!
مشخص كه شما هم عضو گروهك جلبك سبز هستي!
ما با احمدي نژاد كار نداريم
واي اگر خامنه اي اذن جهادم دهد
((لبيك يا خامنه اي))
به كوري چشم دشمنان +
داوود
|
Germany
با وجود امثال شما چه نيازي به دشمن!
بچه ابادانی
|
Germany
سازش با آمریکا ؟؟؟ جناب خاتمی لازم نبود بیائید ناشناس پیام بگذارید شما و دوستانتان که هشت سال پشت پرده سازشتان را کردید چی گیرتان آمد ؟ البته شما حق دارید که جوانان ایرانی را جبهه برو بدانید نه خودت و نه بسیاری از دوستان هم پالگیت در جبهه اگلیس و اروپا مشغول بودید و ماها در جبه پر تیر و ترکش وقتی برای کسب مدرک نداشتیم البته اگر انقدر مرد بودی که که اخبار شهادتهای بچه های سپاه را دنبال میکردی میفهمیدی که چه گلهائی را فدای انقلاب کردیم البته دوستان پژاگیت حتمن خبرش را به شما داده اند چون شما و آنها یک سنگ را به سینه میزنید پس بهتره نگران خودتان باشید که با مشتی زیر ابرو برداشته هرگز حریف بچه بسیجی های خامنه ای و خمینی نمیشوی بهتره یک فکری به حال خودتان بطور جد بکنید و سوراخ موشی چیزی برای خودتان تهیه کنید .
مشتی رقاص نمیتوانند برای شیران این سرزمین تعیین تکلیف کنند . بهتره شماها بروید دنبال همان شیشه کشیدنتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۶۲۴
۱۱۲
سلام
به نظر من وضع خیلی هم عوض نسده از اول هم کسانی بودند که وضع حجابشان همین جوری بود
مگر در اول انقلاب که حجاب قانون شد کلی زن و مرد و دختر وپسر بیرون نیامدن و تظاهرات نکردند که ما حجاب نمی خواهیم
البته الان بیشتر شده است و متدینین در ظاهر کمتر هستند
ضمنا نباید پوتین جبهه رو با کفش مهمانی زنانه مقایسه کرد اولین عکس و مقایسه بیاد بسیار هوشمندانه استفاده بشه تا توی ذوق نزنه
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۳۴
۷
واقعاً درسته اینا درده...ولی رانت خواری..عدم کفایت..عدم مسولیت پذیری..عدم درک قشر ضعیف..و ووو وو ..توسط مسولین... درد نیست بلکهسرطانه..بدتر از تصاویر بالا توسل جوونا به فیلم های مستهجن .. عادی شدن زنا...اصلا دین ایمونی هم مونده که فقط تصاویر بالا فقط درد باشه؟؟!!...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۱۳۶
به ظاهرشون نگاه نکنید ، خیلی چیزها دست به دست هم دادند تا این وضعی را که می بینید ، پیش آمده ، دل اکثرشان پاک پاکه ولی خوب عملکرد دو دهه و فتنه انگیزی فتنه گران و قیاس هایی که از طریق رسانه های بیگانه می شود نتیجه اش می شود ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
حالا هم اگر خدا ناخواسته شیاطین احمقی کنند ، آن وقت می بینید همین افراد چکار می کنند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم حجابت، گفت: دلم پاک است، جواب داد مگر می شود که پاکی هزاران نگاه را بدزدی و دلت پاک باشد
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشالا همینی که میگی باشه...
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
دختری که دلش پاک باشه حیا داره واین حیا باعث میشه که این کارارو نکرنه بانامحرم گردش دست جمع؟؟؟.... حضرت فامه میفرمایند:ایمان وحیا به یک رشته بند است حیا که برود ایمان نیز میرود
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۵۵۰
۲۷۷۴
به ياد آيه زيابي قرآن افتادم:

قالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ . إِلَّا عِبَادَكَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِينَ

ترجمه:
شیطان گفت: به عزتت سوگند همه آنان را گمراه می کنم، مگر بندگان خالص شده ات را.
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین اینا با آیه قرآن هم مشکل دارن...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم با شماها مشکل دارند که خودتون رو مساوی با حق و نعوذبالله خدا و هرکسی که غیر خودتون فکر میکنه و رفتار میکنه باطل میدونید
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
بزار منفي بدن ! دلشون خوشه يه جا به نظروش اهميت ميدن واجازه ميدن كه(-) بدن . جوون هستن ديگه بزار خوش باشن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا این علامت های منفی و مثبت معلوم نیست چجوریه من یه بار به یه کامنت 3 بار مثبت زدم اندازه50 تا مثبت ثبت شد.
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند دوست ندارد زمين توسط افراد ناپاك آلوده شود،بنابراين اينها ضرر مي كنند.البته انسان باهرناپاكي بهتراست توبه كندو به سوي خدابرگردد.
بنابرفرمايش ائمه(ع) بهتراست انسان هرچه زودتر توبه كرده و به سوي خدابازگردد چراكه مرگ دركمين است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۶۲۵
يك سياه نمايي واضح و آشكار...صراط صهيونيست!
مایلی سخن
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی به صراط حرفی بزنه با من طرفه ها .گوشی دستتون باشه
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
صهيونيست.يكم.زيادي.نامرديه...همون.استاد.كجراهه.خيلي.خيلي.مردونگيه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخر توهمی
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
مایلی دیو برره
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۴۳۸
۲۶
واقعا که اصلا شادی های جوانان به کسی ربطی نداره برای جوونها چی کار کرده اید که حالا مقایسه می کنید رفتار جوانی که تفریح می کنه با شهدایی که جنگیده اند اونها جنگیده اند برای نسل های بعد اما ماها دولت به جای زندگی وامکانات حداقلی برای کاروازدواج وتفریحات جوانان زندگی نسل ما که دهه شصتی هستیم رو نابود کردند .
افکارهای بیهوده بدون تفکر درباره ظلم دولت به ما جوانان.
متاسفم؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
بي.شوخي...!!
اين.اهداف.جوانان.رو.امكان.داره.براي.ما.ايست.كني.؟؟؟بعدش.همه.رو.ببري.دادگاه.و.محكوم.كني؟؟؟
از.كدوم.آزادي.صحبت.ميكني؟؟؟از.كدوم.جوانان؟؟
از.كدوم.شادي.صحبت.ميكني؟؟اگه.كار.يا.امكانات.ياهر.چيز.ديگه.اي.نيست.درسته.دولت.كم.كاري
كرده....اما.شماهم.به.مقدار.فراوان.دچار.مرض.گستردگي.شده.ايد....(معادل.محاوره.ايش.ميدونيكه.چيه؟؟؟؟
نازی جوووووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵۱۵
۱۸۲
عمق فاجعه با یه کفش پاشنه بلند و یه تفنگ اب پاش هویدا شده؟؟؟!!!!
بابا شما خیلی داغونید با چهار تا عکس فاجعه میسازید!!!
فاجعه پس از انقلاب رخ داد که مساجد خالی شد و اعتقادات سست نه بعد از جنگ
یا حق
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
بی انصاف یعنی قبل انقلاب همه چی خوب بود دیگه؟؟!!
سیما جوووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین به نظر تو عکس شهدا نباید کنار کسایی قرار بگیره که رانت خواری و رشوه و فساد مالی و دزدی و گرونی و تورمو دروغ و ریا و کلاه شرعی رو آوردن به جامعه امروز؟یا باید جوونایی رو نشون بدن که بخاطر شادی بهشون میگن فاسد!شهدا جنگیدن که مردم امروز شاد باشن!غیر اینه؟
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
با دو خط اول حرفات موافقم.
من با شادی کردن مشکل ندارم ولی با شادی که توش هرگونه ارزش اسلامی زیر پا گذاشته بشه مشکل دارم.شهدا کجای وصیت نامشون نوشتن بی حجاب باشید و محرم و نامحرم رو بیخیال شید؟!هان سیما خانم؟!
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
شادباشن نه ولگرد....
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
...... و معنی شادی رو هم فهمیدیم
آرش
|
United States of America
|
۱۹:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۵۰
مسئولین تحویل بگیرید
انقدر به چیزای بیخودی چسبیدید که مارو یادتون رفت
یادتون رفت به ما یاد بدید به جای گردن بند فروهر پلاک الله رو گردنمون بندازیم
مقصر شمایید نه ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۲۹
۱۴۶۹
یادتونه اون رزمنده 13ساله رو توجبهه با خبرنگار هندی بخاطر نداشتن حجاب کامل مصاحبه نکرد وآن شعر معروف رو خطاب به آن خبرنگار خواند.ای زن به تو از فاطمه(ع) اینگونه خطابست .حالا بعد از سی وسه سال از انقلاب رئیس جمهور فرهیخته ودلباخته روبروی نخست وزیز تایلند بدون هیچ پوشش مناسبی میشینه و در مورد ایران اسلامی رایزنی میکنه جالبتر اینکه صدا و سیما هم در بخشهای مختلف او زن رو با همان پوشش به تصویر میکشه. فاین تذهبون.والله والله والله میترسم پشت پرده سناریوهای دیگری را برای انقلاب نوشته باشند.اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا همه چیو باهم قاطی میکنین مگه رئیس جمهورمیتونه به خبرنگاربگه شماحجاب نداری مصاحبه نمیکنم؟؟؟ اگرم اینکارومیکرد همون شماها میگفتین آزادی نیس باخبرنگارخارجی هم کار دارن دهن مردمو نمیشه بست....
MMM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۷۷۲
۲۱۳۸
ما مدیون این شهدا هستیم وباید دیِن مان
را در همه ی عرصه ها چه فرهنگی چه نظامی چه اجتماعی و... به شهدا ادا کنیم.
شهدا زمان زمانه ی فتنه است دعایمان کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۳
جمله آخر اشتباه نگارشی دارد. نویسنده ادامه جمله یکی به آخر را ناتمام گذاشته .
اصلاح کنید
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱۰۷
۲۰۶
عکس دومی وسومی خیلی بی مورد بود که با پوتین یه رزمنده مقایسش کردین اون یه مسئله ی کاملا مردونست ولی اون کفشها تو حس و حال زنانگی است، یعنی اگه ما تو یه مجلس زنونه این کفشها رو بپوشیم به شهدا خیانت کردیم؟؟؟؟!!!!!!!!ولی خوب مسئله ی عکسهای بعدی یه مطلب دیگست با اینکه خیلیها الان دارن ارزشها رو زیر پا میگذارن که امیدوارم خدا هم اونارو هم مارو هدایت کنه ،ولی مطمئن باشید هنوز جوونای باغیرت با جنم وولایی خیلی زیادن که حاضرند جونشون رو برای اعتقاداتشون بدن (چه دختر چه پسر)فرقی نمیکنه.
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا بات موافقم...
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
واي اگر خامنه اي اذن جهادم دهد
مخاطبِ بی نشان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۶۲
۷
گویند که " رطب خورده را منعِ رطب نیست"، ابتداءاً می خواستم کامنتی کامل از افتضاحاتِ شما و ... تان د رموردِ ترویجِ بی حجابی با سند و مدرک بگذارم، چرا حرفِ مُفت می زنید؟ خودتان ترویجِ بی حجابی می کید و اون طرف هم میاید ضدِ خودتون کارید ترویجِ بی حجابی می کنید مطلب ارسال می کنید!!!
بابا دستِ معاویة لعنه الله رو از پشت بسته اید شما، از دو روئی و نفاق
لعنکم الله
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صزاطه دیگه ولی با این اوصاف دوستش داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
جمله آخر اشتباه نگارشی دارد. نویسنده ادامه جمله یکی به آخر را ناتمام گذاشته .
اصلاح کنید
ناشناس
|
Denmark
|
۲۰:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۰۷۵
۲۵۸
این قدر می پوشیم تا ببینیم فضولمون کیه!
حميد
|
Denmark
اگر همه مردم به خدا ايمان بياورند و يا همه كافر شوند براي خداوند هيچ فرقي نمي كند اين انسان ها هستند كه سود و ضرر ميكنن .
كسي با آفتاب قهر كنه و بگه من هميشه پشت به آفتاب هستم خونه پشت به آفتاب ميسازم به نظر شما به آفتاب تاثيري داره؟؟؟ كمي فكر كنيد بيبينيد كي ضرر ميكنه؟
حميد
|
Denmark
بعضي از جوون ها كه تعدادشون هم خيلي كمه فكر ميكنن توي غرب چه خبره !!!
اونوري ها دارن هر روز بيشتر از ديروز مسلمان ميشن ولي اين ور برعكسه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Denmark
ناشناس جون تهش یه جای تنگ و تاریکه دیگه ! فک کردی قراره تا ابد زندگی کنی این قدر جوش می زنی:)
سیما جووووووووون
|
Denmark
حمید غرب و شرقش نکن!ناشناس باهات موافقم!
ندا
|
Denmark
من دخترایرانیم حوای کسی نمیشوم که به هوای دیگری برود آبروی من حجاب من است....
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵۲
۱۴
صراطی ها شاید سنتان قد نده برید به اون بزرگتراتون بگید درهمون زمان جنگ هم از همین تیپ افراد هم کم نبودند.ولی ان موقع این افراد ملعبه و وسیله ای برای بازی های سیاسی و خبرهای زرد بعضی نشریات نشدند.مردم انقدر برای کشورشان و برای دفاع انرژی میگذاشتند که دیگری در باره چنین مسائلی زمانی نمیگذاشت.والان برای شما ها برای از این شاخه به اون شاخه پریدن بد نیست.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۶۴
۱۲۲۵
ان الحیات عقیدة و جهاد....
هیشکی
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۴۶۱
۱۵۲
آخه چه ربطی داره چند نفر رو که تو جنگند با جوانهای دیگه مقایسه میکنید خودتون خنده تون نمیگیره با شادی و عشق و علاقه مشکل دارید؟؟ نیازتون چند تا اسلحه به دست و تک جنسیتی بودنه خدا شفا بده
حميد
|
United States of America
كسي با اين مسائل مشكلي نداره ! با بي بند باري وبا بي غيرتي مشكل داره!
اسلام از ريز ترين موضوعات براي بشر برنامه داره حتي نحوه دستشويي رفتن هم به ما گفته شدهتا بزرگترين مسائل
اسلام اجرا نميشه وگرنه!!!
نازنین
|
United States of America
نه مشکلی نداریم لطفا هرکسی که میگه این عشق وعلاقس خواهرشم باخودش وبا به اون گردشای دسته جمعی ببره وقتی عشقشو بعدا با کسه دیگه دید آه از نهادش بلند نشه لطفا
مهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۱۸
قربان بهترین عزیزانم که این انقلاب رابوسیدند ورفتند خاک برسر ما که بعد از سی وچهار سال هنوز نتوانسته ایم یک نفر را برای قوه مجریه پیدا کنیم وبنظرمان وقتی بهترین آدم را انتخاب میکنیم میبینیم دانسته یا ندانسته بعد از 7 سال اطرافیانش چنان دورش میزنند که نه خودش ونه ما ونه هیچ کس دیگر نمیتواند به خودش اجازه دهد حداقل کارهای اورا تائید کند بارها گفته ام تازمانیکه رئیس سه قوه علی الخصوص رئیس قوه مجریه غیر از روحانی باشد منتظر ازاین بدتر شدن ونهایتا از هم پاشیدن دستاوردهای انقلاب هم باشید چون روحانی به دنیا و آخرت وروز جزا وقیامت معتقدتراست وباورش میباشد از همان حرکات اول باید طرف را شناخت که به اینجا کار نکشد خیلی کم مانده که خدای ناکرده مردم را منزوی وگوشه نشین وکناره گیر کنند همه به اصل ولایت فقیه معتقد میباشند وچشم امید دوخته اندو ولی معظم فقیه هر جا نیاز باشد علی وار عمل کنند مقام معظم رهبری باوردارند که عموم مردم تا آخرین قطره خونشان دررکاب ایشان وتابع بلا فصل ایشان ومرید بتمام معنا میباشند صبر ایوب هم بود به خاطر انقلاب وامام وخون شهدا حالا دیگر تمام شده بود درپایان عرض کنم ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند جانم فدای رهبر وفکر وذکر وامیدم اجرای فرمان های رهبرمعظم مسول انقلاب که.........هفتاد میلیون جمعیت ایران را به مسخره گرفته چون مجلس را یکدفعه به مسخره گرفته واز طرز برخوردها مشخص است که دوباره هم به مسخره خواهند گرفت ...حالا تمام کارها تمام شده دخالت در کا رقوه قضائیه که به حق آبروی امام حسین خداوند سایه آیت الله لاریجانی را پایدار ومستدام بدارددر راءس آن ومتعهدانه در حال خدمت میباشندبرای چیست............. باید زودتر چاره اندیشی شود بهرحال این انقلاب به آسانی وبا هزینه کم بدست بدست نیامده که از دستش بدهیم خدا میداند زجر وزحماتی که حضرت امام کشیدند وخدامیداند جانبازان وآزادگان وشهدا وخانواده آنه چقدر از جان ومال وعمر سرمایه گزاری گردند ولذا مجددا وصدها دفعه دیگر بگویم جانم فدای رهبر ودستورات رهبر والسلام
ملود
|
Iran (Islamic Republic of)
ای نادان. معاویه هم روحانی بود به اسم دین و تزویر .................
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام روحانیون که خوب نیستن خیلیا هستن که ازاین لباس استفاده کرده درضمن تواین چندوقت تهاجم فرهنگی وهجمه دشمن بیشترشده ایناروباید درنظر بگیری بعد...
سم سم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۳۰
۴
من هم یکی از همون رزمنده ها هستم که در 16 سالگی اونجا بودم، اما اجازه نمیدم جوان مردم رو اینطوری عکسش رو بگذارین، اگه اینها اشتباه باشه، مسئولین باعث اصلی اون هستن و نه کس دیگه.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت، از آدمی که تحت تاثیر هوچی بازی قرارنمیگیره خوشم میاد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۱۱
۱۲۱۹
خوش به حال اونایی که با پوتین به آسمونا پرواز کردن
رفتن و تغییر کردن ما آدما رو ندیدن
کسانی که روزگار جبهه و جنگ رو یادشون رفته یا بهتر بگم مصلحت اینه که به یاد نیارن با این تصاویر نمیشه بیدار کرد(منظورم مسئولینه نه این جوونایی که شاید زمان جنگ بچه بودن)
یادشون رفته دسته گلای مردم اتوبوس اتوبوس میرفتن و برنمیگشتن
ای کاش ما هم اون زمان بودیم و با اونا میرفتیم و برنمیگشتیم چون دیگه یارای موندن تو این زمین رو نداریم
حمید شمسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۶۱۰
۱۱۴۵
شهدا شرمنده ایم.

امیرالمومنین ای شاه مردان / شهادت را نصیب ما بگردان
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۳۸
۱
خیلی پر رویید,ما این فردا رو وعده داده بودیم؟؟؟؟؟ یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵۴۲
۲۳۸
وقتش که برسه همین جوونا مثل موج زمین و زمان رو میریزن به هم. بعد از انتخابات و یادت باشه.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کجا تشریف دارید؟
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
آمریکاااااااااااااااااا
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
موج؟؟؟ اگه از جلبك ها هستي كه يه بار جوابتون رو داديدم ولي احتمالا توهم زدي!
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۶۹۳
۱۳۰۷
باسلام من نمیدونم چرا شمابه خودتون حق میدی بجای مردم برای لباس پوشیدن طرز تفکر عقیده حجاب وخیلی چیزهای دیگه تصمییم بگیریدواین روحق خودتون بدونیدهرکسی مختاره برای خودش تصمییم بگیره به شماچی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.يه نفر توي كشتي نشسته و مشغول سوراخ كردن كشتي هستش بهش ميگن داري چي كار ميكني ميگه: دارم قسمتي كه مربوط به خودم هست رو سوراخ ميكنم ! آيا اين استدلال درست و منطقي هست! آيا لو فرد به تنهايي غرق مي شود و يا بقيه رو هم با خودش پايين ميبره!
كسي كه بي حجابي رو ترويج ميده روي جامعه تاثير زيادي ميگذاره و همه ي ما مسئوليم/يا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دلیل این که فحشا در ملا عام جرمه .
سیما جووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید واقعا مثالت بی ربطو مسخره بود!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محسن خان مگه کشور رو میشه اینجوری نگه داشت؟؟؟ مگه میشه هرکی هرکاری خواست بکنه کشورهم مثل یه خانوادس خانواده شما لجازه میده خواهرتون هرکارخواس بکنه؟؟؟؟
....
|
Iran (Islamic Republic of)
سیماخانوم شمابرو تفریح علمی اینجا نباش
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۲۶
در مشاهده دو نمونه دیدم که فقر عینیت در آن بود و نبود.
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صمدخان! لطفا مواقعی که حالت خوش نیست کامنت نذار! آخه معلومه چی می خواستی بگی؟؟!! با ارادت
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه هه
وای خدا مردم از خنده...تشنج کرده
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
والله ما که نفهمیدیم چه میخواستی بگی، دوباره بگو!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۴۲
۳
حرفات درسته صراط جون ... مقایسه ای هم که انجام دادی درسته ... من هم قبول دارم و دلم گرفت ... واقعن شرمنده ی شهدا هستیم ... ولی یک چیزی می خوام بگم اگه جنبه اش رو داری سانسور نکن ... اون عکس هایی که از شهدا و رزمندگان عزیزمون گذاشتی مربوط به نسل پیش از انقلاب میشوند و عکس های بعد دقیقن نسل انقلاب هستند ... آقایون و خانوم های ارزشی !!! کلاهتون رو قاضی کنید ببینید کی کم کاری کرده که نسلی که بزرگ شده ی زمان طاغوته میره جبهه و شهید میشه ولی نسل انقلاب وضع اش اینه ؟؟؟

یا علی
....
|
Iran (Islamic Republic of)
چون الان تهاجم فرهنگی هجمه دشمن بخاطرانقلاب وزمین زدن کشور وجو داره یکم بصیرت...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چی سه نقطه ؟؟
منظورت رو نفهمیدم !!! بصیرت یعنی چی ؟؟؟ نکنه طرفداری از محمود رو می گی بصیرت ؟؟؟ این روزها بدجوری داره می زنه توی برجک تون !!! خوش به حال توی با بصیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۵۴۶
۱۲۳
داغونم کرد ... یا حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا داغونت کرد؟ یاحسین
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
فهم مي خواهت تا بفهمي چرا داغون شده! كه...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
يه آزاده كه خيلي سال ها بود اسير نيروهاي عراقي بوده بعد از برگشتش كه از اتوبوس پياده ميشه وضع بي حجابي و... ميبينه ميگه ما به خاطر اينها رفتيم جنگ و اسير شديم! همونجا سنگ كوب ميكنه و دار فاني رو ودع ميگه!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۱۷
۲
حرفات درسته صراط جون ... مقایسه ای هم که انجام دادی درسته ... من هم قبول دارم و دلم گرفت ... واقعن شرمنده ی شهدا هستیم ... ولی یک چیزی می خوام بگم اگه جنبه اش رو داری سانسور نکن ... اون عکس هایی که از شهدا و رزمندگان عزیزمون گذاشتی مربوط به نسل پیش از انقلاب میشوند و عکس های بعد دقیقن نسل انقلاب هستند ... آقایون و خانوم های ارزشی !!! کلاهتون رو قاضی کنید ببینید کی کم کاری کرده که نسلی که بزرگ شده ی زمان طاغوته میره جبهه و شهید میشه ولی نسل انقلاب وضع اش اینه ؟؟؟

یا علی
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۱۵
۰
کاش به جای نشون دادن به مردم اینها رو نشون بعضی از اقایان واقازاده هایشان میدادید که بفهمند این جایی که الان هستند چگونه فراهم شده وانها ثمر خون چه کسانی را صاحب شدهاند/
برای ما شاید تاسف زیادی نباشه چون شهدا< رو درک نکردیم اما وای بحال کسانی که با شهدا بودند اما امروز با قدرت وثروتند/بدابحالشان/
خدا همه ما را مورد شفاعت شهدا قراردهد/امین
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۹۴
۴
گفتند که ما رفتیم/از کرده خود شادیم
این نهضت خونین را/در دست شما دادیم
تا زنده به ایمانیم/تا در خط قرآنیم
با لطف امام حق/در راه شهیدانیم
اگر اذن مرحله سوم نهی از منکر داده بشه این جماعت بی حیا رو طوری جمع میکنیم که انگار روی زمین نبودن.مسئولین که از ترس سازمان حقوق بشر و روی ترش کردن یه مشت هنرپیشه و سیاست باز مفسد حاضر به هیچ برخوردی نیستن حتی بعضا حمایت هم میکنن.طفلی آبروی وطنم یوسف بازار شدست.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
فكر كنم اين روايت از امام صادق(ع) باشه :اگر حدي از حدود الهي در زمين اجرا بشود بركت آن بالا تر از 40 روز باريدن باران به صورتي متوالي است
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳۳۲
۳۲
سلام خدا بر مجاهدین راه اسلام سلام خدا بر شهیدان و سلام خدا به امام شهیدان
شهیدان رفتند تا ما زندگی کنیم رفتند و از جان و مال و ناموس این سرزمین دفاع کردن حقش نیست به خدا حقش نیست حرمت شهیدان رو زیر پا بزاریم و تبدیل به انسانهای پوچ و بی هدف و ناسپاس و دنیا پرست بشیم ما باید رهرو اونا باشیم جوونایی که گفتید مقایسه نکنید پسر یا دختری که سنتون به اون زمان نمیرسه اگه اونا نرفته بودن که الان من و تو اینجا نبودیم بهتره کمی به خودمون بیاییم و ببینیم چقدر رهرو اونا بودیم
وقتشه کمی فکر کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۴۶
۰
این بود عدالت؟ این بود زدودن اختلاف طبقاتی؟ این بود مرگ بر سرمایه دار؟ این بود جانبداری از مستضغفین؟ این بود .....................؟ !
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۵۵
۶
ای وای بر من ای وای بر شما واقعا این بود ارمانهای ما؟ نه جون من این بود؟ اگه این نبود پس کدوم بود؟ به نظر شما گزینه ی 1 - یعنی این بود درست میباشد یا گزینه ی 2 - این نبود؟ لطفا گزینه ی مورد نظر را به شماره ی 1388 اس ام اس ببخشید پیامک بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یخچال اسراییلی :)
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۱۲
۴۸۴
چرا ک سری از آدما فکر می کنن همیشه باید فضای کشور فضای دهه 60 و جنگ باشه.بابا شادی کردن هیچ منافاتی با اون دوره نداره
خوب شد ما یکبار جنگ کردیم اگه مثل کشورهای دیگه در جنگ جهانی مشارکت داشتیم فاتحه جوانهای این مملکت را به اسم ارزشها تا ابد می خوندند
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
تا شادي چي باشه؟؟؟؟
سیما جوووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید جان شما به چی میگی شادی؟بگو ما همون جوری شادی کنیم.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین اسمتو خوب گذاشتی غلام خارج غلام بی بندوباری
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا اسم گناه را شادی نگذارید اینها فقط بهانه است برای لذت پرستی ها
چرا فکر می کنید هرکسی دین دارد غمگین است. منم یک دختر 20 ساله ایرانیم که با حفظ حجاب و ... هم تفریح میکنم و بسیار هم شاد هستم
سعید
|
Canada
|
۰۷:۳۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰۹
۳
ربط کفش پاشنه بلند زنانه به از بین رفتن یاد رزمندگان چیه؟ میشه یکی توضیح بده؟ خوب به همه کفاشی ها بگید کفش اینجوری درست نکنند ارزشها حفظ بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۴۹
واقعیت این است که دیگر آن روحیه ها حتی در بین کسانی که آنها را ارزشی می خوانید وجود ندارد. الان همه چیز با معیار پول سنجیده می شود.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر شخصيت رو به بقيه تحميل نكن!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اه...ناگهان چقدر زود دیر میشود.و ما...
ناهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۷۶
۶۹۱
به هر حال همه چيز در حال تغيير است اگر روزي فرهنگ ايثار ، شهادت ، فداكاري، گذشت فرهنگ غالب اين مملكت بود حاله فرهنگ لذت جويي فرهنگ غالب جامعه شده است چون نمي توان با ايدئولوژي 35 سال پيش زندگي كرد نمي توان با فهنگ بسيجي و گذشت و..... زندگي كرد امروز فرهنگ دوست پسر داشتن حتي براي يه زن متاهل وبچه دار خالي از لطف نيست چون به زندگي تنوع مي دهد چون ديگر ايدئولوژي اول انقلاب توسط خود مسئولين خود آقازاده ها دفن شده است
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
توجيه بعضي ها براي هوس راني وشهوتراني!!!!
....
|
Iran (Islamic Republic of)
زندگیتو خالی ازلطف نذار..... هه هه هه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۹۴
۳۳
ميخوام بدونم اينها آخرش كجا بايد برن؟ به چه نتيجه اي ميخواهند برسند؟ آياآن دختر خانمي كه در اين مجالس حضور دارند ميخواهد مرد آينده خودش را انتخاب كنه؟ يا نه هر كاري كه دوست داره بكنه؟ فكر نكنم هدف از زندگي كردن اين باشه؟كه مثل حيوان تو هم لول بخوريم. بايد انسان با حيوان يك فرقي داشته باشه درسته نظر شما چيه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخر آخرش که یه گور تنگ و تاریکه و کرمها و جسد و تعفن و حساب کتاب !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۲۵۲
اینها قبل احمدی نژاد بودند بعد از او هم هستند همه آنها هم بدذات نیستند به عکس بعضی مسوولان.
حضرت آقا فرمودند
بعضى از همينهائى كه در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقيه‌ى آقايان - الان در اين تريبون از آنها تعريف كرديد، خانمهائى بودند كه در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد ميريزد. حالا چه كار كنيم؟ ردش كنيد؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به اين جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمانهاست. او يك نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟

نقص او ظاهر است، نقصهاى اين حقير باطن است؛ نمى‌بينند. «گفتا شيخا هر آنچه گوئى هستم / آيا تو چنان كه مينمائى هستى؟». ما هم يك نقص داريم، او هم يك نقص دارد. با اين نگاه و با اين روحيه برخورد كنيد. البته انسان نهى از منكر هم ميكند؛ نهى از منكر با زبان خوش، نه با ايجاد نفرت. بنابراين با قشر دانشجو ارتباط پيدا كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۵
۷۲
خدايا ما را بكش تا از آن زمان بيشتر فاصله نگيريم .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاء الله
بقیه مردم هم از شر شماها راحت میشند
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی کانادایی خیلی بهت فشار اومده.مواظب باش نترکی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ برتوسعید وطن فروش چه خواهان مرگ هموطنت هستی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین جان ایشون خودشون طلب مرگ کردن به بنده فشار اومده؟
iranman
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۱
۰
متاسفم توی این شرایطی که میبایست به اصل فکرکنیم حاشیه هاراچسپیده ایم ولیکن اصل اگرحفظ شودباعث اقتداراین مملکت ووحدت بیش ازپیش همه عزیزان خدمتگذاردرهرلباسی میباشدلطفاازحاشیه هابپرهیزیدوکمک کنیم تانسبت به رفع معظل اقدامی شود(فرهنگ سازی کنیم نه همدیگررابکوبیم)
سیما جووووووون
|
-
ببخشین فرهنگ سازی چی؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۷
بسلام به همه خوانندگان
لطفا بعضی ها از خواب بیان بیرون هرچند که سخته کسی رو که خودشو به خواب زده بیدار کرد . به نظر من جدای از بی توجهی مسئولان سهل انگاری خانواده ها در اوردن لقمه حلال بر سفره هاست که وضع به اینجا کشونده عزیزان صراطی کسی که لقمه حرام باباش خورد که دیگه پوتین جبهه ها که چه عرض کنم انجام ساده ترین مسائل دینی براش سخت میشه صراطی های عزیزم
منتشر کن لطفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۲۷
۲
متاسفم! تا کی میخواهید از فرهنگ شهید و شهادت سوء استفاده کنید؟ تا کی میخواهید از عکس شهدا بهره ببرید؟ بیاید اینطور نگاه کنید که اون جوونایی که اون روز حرف رهبرشون را به دل و جان خریدند و رفتند جنگ تحت چه فرهنگ خانوادگی و اجتماعی تربیت یافته بودند و وونای امروزی را چه فرهنگی بار آورده. آیا اینکه بیایم عکس پوتین شهید را با عکس کفش پاشنه بلند مقایسه کنیم کاری از پیش میبریم یا باید بیایم ببینیم کیا این کفش پاشنه بلند را تو جامعه رواج دادند؟
کیا فرهنگ مصرف گرایی را گسترش دادند؟ کیا کاری کردند که مردم شهدا را یادشون بره؟
سعید
|
United States of America
|
۰۹:۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۴۳۷
۱۷۵۸
با احترام به تمامی هموطنان که در جنگ کشته شدند این حکومت طی 33 سال گذشته تمامی ارزشهای انسانی و ایرانی را به جهت تقویت ارزش های اعراب بدوی 1400 سال پیش از بین برده است
ناشناس
|
United States of America
هزار خورده ای ساله که دین این کشور اسلامه و با فرهنگ این کشور عجین . توی کوروش پرست سلطنت دوست هم نمی تونی فرهنگ هزار و خورده ای ساله این کشور رو از بین ببری. ای بدتر از چنگیز و اسکندر! مردم ایران هم عرق ملی دارند هم عرق دینی و لابد عکسهای مراسم دینی رو دیدی و حرص و جوش زدی ؟! تو ال ای بنشین و اراجیفت رو بباف سلطنت طلب و در کار مردم ایران دخالت نکن . راستی در ایران یک تا دو میلیون عرب هم وجود داره . همون طور که کلی ترک و بلوچ و ... . حالا بسوز آریایی !!
(امیرحسین)
|
United States of America
سعید برو یکم بیشتر تحقیق کن اطلاعات رو بهت ناقص دادن!!!!
:D
|
United States of America
ناشناس جان این قدر حرص عربا رو نزن همه ایرانی ها آریایی هستند .ولی فکر کنم تو عربی.
ناشناس
|
United States of America
من ترکم و آریایی نیستم . ما را از این افتخاااار !!! معاف کن فسیل باستان گرا !
زیبا
|
United States of America
اسلام دینی است فارغ از مرز ها و اقوام و ربطی به عرب بودن ندارد و ما هیچ علاقه ای به ترویج افکار بدوی اعراب نداریم، ما جانمان را فدای دین خدا می کنیم خدا را می شناسی؟؟؟؟
من افتخار میکنم که یک ایرانی با تمدن و یک مسلمان شیعه که بهترین دین را داراست هستم
کمی تحقیق کن و انقدر ناسیونالیسم نباش
سيامك
|
United States of America
آقاي ناشناس ترك.آريايي يك نژاد وترك يك قوميت هستن.كمي مطاله كن تا متوجه بشي خودت چه نژادي داري.اونوقت ميفهمي كه خودت هم فسيل هستي يا نه.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۰
برادر عزیزم این مهمه که دردها رو نشون بدی
اما مهمتر اینه که علتشون رو هم بگی تا چاره بشه
اونایی که مسوول این اتفاقاتن دارن خون ملت رو میمکن و شما حتی نمی تونی اسمشونو بیاری
ازماست که ماست برادر
ازماست
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۲۳
۱
عزیزان! ما نه خداییم ونه پیامبر او! خداوند به پیامبرش هم فرمود جوش زیادی نزن! تو به زور نمیتوانی کسی رو هدایت کنی و چنین وظیفه ای هم نداریکه به زور هدایت کنی! پس ناله و زاری نکنیم و فقط به انجام تکلیف فکر کنیم که اگه همه به تکلیف عمل میکردیم یقینا وضع بهتر از این بود که هست.
نگران هستیم ولی نا امید و ناتوان نیستیم پس مردانه پای ارزشها می ایستیم چرا که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا !هرچه هم پیش آید مهم نیست اگر وظیفه خود رو بدرستی انجام داده باشیم-
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
پورا جان:
احسنت احسنت
ما مامور به وظیفه هستیم ، نه مامور به نتیجه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۸
تو عکس دوم بسیجی ها شهید حمید کیانی عراق دوستداشتنی بچه های دزفول نمایان بود
حمزه
|
Netherlands
|
۰۹:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۰
باید مشکلات اقتصادی حل بشه، باید زمینه تفریح کردن در کشور فراهم بشه، باید موانع ازدواج از سر راه جوانان برداشته بشه و خیلی باید‌های دیگه.
ما هم خدا رو میخوایم و هم خرمارو. اینجوری نمیشه.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۹
۴
بابا عکس شهیدا رو نزنید کنار اینا !!!!
تو رو خدا نکنید این کار رو !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳۶
۱
لقمه هاي حرام فرشته ها رو به ديو تبديل ميكنه بنام دين سر دين را شكستند براي حفظ قدرت عده اي خاص كساني را كه از خود ميدانستند بر مصادري نشاندند كه ظرفيتش را نداشتند واعمالشان اعتماد مردم به نظام را كاهش مي دهد به بهانه جذب چشمهارابه روي منكرات بستند وحالا منكراتيان نظام را اماج حملات خود قرار داده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۷۲
۱
دیگر این خانه مرا تنگ بود
زندگی بی شهدا ننگ بود
دوستانم همه از دستم رفت
دل به هر پاکدلی بستم رفت
حال تنها و غریبم چه کنم؟
نفس من داده فریبم چه کنم؟
یا زهرا(س)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳۴۳
۱
مشکل از جوانها نیست,از سیاستهای به اصطلاح فرهنگی دولت عدالت محور است.
دلنوشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
من هم با شما موافقم .این یاد اوری خیلی خوبی بود .فقط چرا گزینشی عمل میکنید چرا یاد اور نمی شید که اول انقلاب قول داده شد برق مجانی آب مجانی ........ ولی الان نسبت به حقوق دریافتی مردم مبلغ اب و گاز و برق چقدر هست این را نمیگید . من خودم فردی بودم که با میل خود 5 سال در جبهه بودم ولی امروز به فرزندم نم گویم جای من فکر کنه .شرایط ان زمان با امروز فرق میکنه .مثل اینکه ان زمان نمی توانستم قبول کنم که زن چادر سرش نکند .ولی امروز هم نمی توانند جوانها قبول کنند که جای ما باشند .مگر نه اینکه ما خون دادیم و شهید دادیم و ایثار کردیم که فرزندانمان در رفاه باشد .ایا ان رفاه امروز هست .با حقوق 150 دلار در ماه نصف حقوق کشور سومالی یا کنیا ایا راضی هست .نتیجه میشه الافی و وقتی چجوانی بیکار باشد میشه منحرف . همین جوانان سرمایه های ما هستند .ایا بهتر نیست به جای بد نشان دادنشون به انها کمک کرد .ایا بهتر نیست فرهنگ سازی کنیم و با سیاست انها را کنترل کنیم تا به فساد کشیده نشوند .اینها شعار نیست .بیایید جوانانی که با گیتار به دشتها میروند و دور هم هستند بجای ان خود دولت مراکزی درست کنه که این اکیپ ها رو دور هم جمع کنه و بجای گیتار به هر کدام یک کیسه بزرگ طرح پاکسزی دشت ها و مناطق سر سبز را بگذارند که هم طبیعت زیبا داشته باشند و هم جوانان را کنترل میکنن .البته نه با زور و شرایط سخت .قطعا بگید خانمها امروز و اقایون فردا استقبال نمی شه .منظورم اینه همین شرایط جوانان باشد اما سالم .امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید .خلاصه گیر ندید به این جوانان .اینها ایندگان هستند و ما باید کشور را بسپاریم به انها اگر امروز سرکوب بشوند همین ها کشور را نابود خواهند کرد .همین
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
شهید باکری
دعاکنید که شهید شوید چون بعد از جنگ شمابه سه دسته تقسیم میشید
دسته اول از کاری که برای انقلاب کردندپشیمان واز انقلاب روگردان می شوید
دسته دوم دچار فریب زیور دنیاشده ونسبت به مسائل انقلاب بی تفاوت می شوید
ودسته سوم خانه نشین شده وبخاطر مسائل اخلاقی وبی عدالتی های جامعه میسوزید
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۴۱
۰
خدایا به من زیستنی عطا کن
که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است
حسرت نخورم
و مردنی عطا کن
که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
عوض میشه زمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره به زودی جنبش سبز پیروز میشه با یاری خدا
دختر چادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۸
۱
خیلی شعاری بود البته. مقایسه های داغونی بودن. بابا اون موقع جنگ بوده، الان وضع فرق کرده، اگه بازم اون شرایط باشه بازم این جوونا هستن به خدا
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
شب جمعه گذشته دخترم هوس پیتزا کرده بود، پول نداشتم، وقتی سرش رو از مجله اش بالا آورد که بگه پیتزا میخوام، گفتم بچه جان شب جمعه س، اون مفاتیح رو بیار زیارت........را بخون. اگر حیاء و احترام نبود مجله را بسرم میکوبید، آخا بابا زیارت.......که جای پیتزا را نمیگیره، وقتی کم میارن، ازاین مقایسه ها خیلی داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوونی که سرش به این جور کارها گرمه موقع جنگ هفت تا سوراخ رزرو کرده !
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱
به خدا شما مریضید! رزمنده‌ها رفتن از مرزهای کشور دفاع کردن که جوان‌های امروز بتونن با خیال راحت زندگی و تفریح کنن. می‌خواید چه کنند جوان‌ها؟ بزنن تو سر خودشون و شیون و زاری کنن؟
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفاشما ازطرف شهدانظرندید شهدا رفتن زندگیشونودادن لرای رواج بی بندوباری ؟؟ رواج زنا؟؟؟بله؟؟؟
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکان جان
تاحالا وصیت نامه شهدا رو خوندی ببینی خواستشون ار ما چی بوده؟؟!!!
رهگذر
|
France
|
۱۱:۲۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۰
اولا شهدا رو فقط به خودتون نچسبونید و برای اهداف خودتون چماقش نکنید! ثانیا ما هم شهید دادیم. اون هم شهیدانی که گفتند می ریم برای اینکه مردم راحت زندگی کنند. اسیر یک مشت عرب آشغال نشند. خاک این ممکلت به تاراج نره و همچنین اعتقاد های خودشون رو داشتند و فقط صرفا برای عهد بین خودشون و خدا-راحتی مردم و حفظ این خاک رفتند! پس مهمل نبافید که وا مصیبتا و اسلاما! مردم هر جور دوست داشته باشند زندگی می کنند و شایسته یک زندگی شاد و امن هستند.شما به جای این که اول زن رو بپوشی یک فکری به حال اون چشم های کثیفت بکنند! چرا که این چشم ها چادر که چه عرض کنم! دیوار بتنی هم باشه فایده نداره
امیرحسین
|
France
رهگذر اسمت مناسب با فکرته..از کنار هرچیز فقط گذر کردی،فکر نکردی..
بیشتر شهدا (نمیگم همشون) نماز شب خون بودن پس به اسلام پایبند بودند..
اهل قرآن بودند پس به اسلام پایبند بودند..
مطیع رهبر و ولی زمانشون بودند پس به اسلام پایبند بودند..و اون اسلام نمیگه توهین کنید،نمیگه واسه مردم برید میگه اول واسه خدا و حفظ دین خدا برید،نمیگه هرجور مردم دوست دارند میگه هرجور خدا دوست داره..از کی تاحالا بی حجابی شده کاره خدا پسندانه..؟ از کی تا حالا زن باید آزاد بگرده و مرد چشم بند بزنه..؟ رهگذر ساعت خواب..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۲
از این مطالب بیشتر بذارید.
این مطالب تلنگریست برای امثال من.
اسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱۶
۵۰
سفسطه نكنيد من به اين وضع اعتراض دارم اما چرا اين طور شد چرا جونهاي ما را اينطور نشون مي ديد وخيلي چيزهاي ديگر رو نشون نميديد چرا اقايان اقازاده كه در انگليس به ظاهر دشمن درس مي خونن وفردا در راس امور هستند رو نشون نميديد مردم را با اين عكسها گول نزنيد ما احمق نيستيم شما شايد ...
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
اسی جان، بذار من جوابت را بدم. اینا هم چشماشون همین قدر و تا اینجا میبیند که مینویسن، بعدشم بالاخره اینام باید نون بخورن، اون چیزای که تو میگی اگه بنویسن نونشون سنگ میشه. فریب این حرفای چه عرض کنم آزادی بیان و این چیزا را نخور و اگه قبول نداری خودت امتحان کن. اما از بابت اینکه فردا در راس امورند، کاملاً درسته و بایدم اینجور باشه. ماهم که درایران مانده ایم بقیه نیازمندیهای امور را تامین میکنیم، بهترین ما میتونه تا پایه مداحی ترقی کنه، عمله، سیگارفروش، روزنامه فروش، آبدارچی، پادو، پیک موتوری، واکسی و درصورت داشتن استعداد بالاتر دلال و....همه اینا لازمه، لازم نیس؟
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر حواست با اينا پرت نشه اونوقت بايد فكر كني سه هزار ميليارد چندتا صفر داره و كجا رفته؟يا اينكه چرا يارانه ها طبق برنامه اعلام شده سه برابر نشد اما همه چي گرون شد؟يااينكه چرا تو دولت همه با رييس جمهور فاميلن؟يااينكه با چندتاهزارتومني ميتوني يك دلار بخري؟يا.....
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
بیشتراین بدحجابوپسرای هیز، خانوادشون مشکل داره برویخچالشونوببین چی پیدامیکنی ماهواره صبح تاشب جلوشون فیلمشونم عشق ممنوع خاله خوشگلم که دیگه بیادخونشون درامان نیست مادرنمیدونه نمازوجلسات قرآنی به چی میگن صبح تاشب توآرایشگاهوخریدپدربامنشی تجدیدفراش کرده دخترم که این عکساگویاست البته اگه ....... صراط جان خودتوخسته نکن حقش بوداین مملکت بشه عراق وافغانستان سراین دخترپسرای بی غیرت همون بلاهایی می اومدکه ازگفتنش معذورم تامیفهمیدن بخاطراین سربازاخواهروماماناشون نشستن توخونشون نه پیش سربازای اجنبی
سیما جووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
چه خوب میدونی عشق ممنوع چیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثرا از خانواده های تازه به دوران رسیده اند که فرهنگشون همزمان با وضعیت مالی شان رشد نکرده .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
بهتر نيست دنبال علت اينطوري شدن جونها باشيم؟ به نظر شما الان هيچ چيز بتر از اين تو كشور وجود نداره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانواده خراب ... لااقل اون عکسهایی که در دشت و دمن گرفته شده مشخص می کنه خانواده و نظارتی در کار نبوده .
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
شايد باهم فاميل باشن؟كاملا مشخصه كه اين عكسا بدون اجازه و اطلاع صاحبانشون منتشر شده.پس ميتونه متعلق به يك فاميل باشه.شماهم اگه با اقوام بري گردش خانواده خرابي داري؟؟
ناشناس
|
Spain
|
۱۳:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
هنگام می و فصل گل و گشت چمن شد

در بار بهاری تهی از زاغ و زغن شد

از ابر کرم خطه ی ری رشگ ختن شد

دلتنگ چو من مرغ قفس بهر وطن شد

چه کج رفتاری ای چرخ/ چه بد کرداری ای چرخ/ سر کین داری ای چرخ

نه دین داری / نه آئین داری/ (نه آئین داری) ای چرخ



از خون جوانان وطن لاله دمیده

از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

در سایه ی گل بلبل از غصه خمیده

گل نیز چو من در غمشان جامه دریده

چه کج رفتاری ای چرخ/ چه بد کرداری ای چرخ/ سر کین داری ای چرخ

نه دین داری/ نه آئین داری/ (نه آئین داری) ای چرخ



خوابند وکیلان و خرابند وزیران

بردند بسرقت همه سیم و زر ایران

ما را نگذارند به یک خانه ی ویران

یا رب بستان داد فقیران ز امیران

چه کج رفتاری ای چرخ/ چه بد کرداری ای چرخ/ سر کین داری ای چرخ

نه دین داری/ نه آئین داری/ (نه آئین داری) ای چرخ
حاج رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
وای که چقد ما بدبختیم دم مسئولین بامرام ما گرم ایول خوب تو کاسه شهدا کذاشتید
اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
خدا خيرتون بده
احمدي نژاد بود اين بود
قاليباف بشه چي ميشه!
اكثر اونايي كه طرفدار موسوي بودن الان تو ستاد قاليباف هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طرفداران میرحسین عزیز دیگر در انتصابات نظام شرکت نمیکنند
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
مقایسه پوتین با کفش پاشنه بلند زنانه خیلی ضایع بود ...یعنی خانوم ها هم باید پوتین بپوشند تا خیالتون راحت بشه که هنوز ارزش های انقلاب زنده است ؟؟ واقعا متاسفم که چشمانتان را بستید ...شهدا شهید نشدند که عده ای رانت خواری کنند ..اختلاس کنند ... فقرا فقیرتر بشن و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
الان نفهمیدم چی شد؟4تا جوون بشینن یه جا گیتار بزنن بده؟!!!!!
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
اینها نتیجه اداره غلط مملکت بعد از انقلاب هستش!
سیما جوووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
ولی کفش مشکیه دومیه بد چشم منو گرفته!
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
میییییییییخرم براااات...
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
ميخرم برات...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۲
اولا که فرورهر یه علامته باستانیه و ربطی به انقلاب و اسلام نداره از دوهزار پانصد سال پیش رواج داشته پس الکی جو سازی نکنین!
دوما اما از وعده دروغ!
سوما شخصا عمرا دیگه رای نمیدم!
ناشناس
|
United States of America
از دوهزار و پانصد سال پیش نع ! از زمان رضا قلدر !
ناشناس
|
United States of America
به درک که رای نمیدی . از پرچمت معلومه سرت تو آخور کی هاست . اونها تو رسانه هاشون بگن رای بده میدی . بگن نده نمیدی !
ناشناس
|
United States of America
ببخشید که نشد پرچمم و خودم برای اینجا انتخاب کنم درضمن از دوهزار و پانصد سال پیش این علامت وجود داشته ربطی هم به رضا شاه نداره بعدم من مثل شماها پابند ماهواره و این اکاذیب نیستم حتی تلویزیون ایران!!!!!!
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
برای افرادی که با گذاشتن کامنت ناشی از سبک سری و لاابالی گری، موجب رنجش روح بلند شهدا می شوند جدا متاسفم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۱۰
باز صد رحمت به بی حجابها و غیر بسیجی ها، که صادقانه می گویند اعمال و گفتار ما این است؛ و ننگ بر تمام سودجویان خدانشناس که لباس بسیجیان را پوشیده اند ولی کوچکترین شباهتی به بسیجیان جبهه و جنگ ندارند!!! شک نکنید بسیجی نماها در موقع لزوم هم بی حجاب و آوازه خوان می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۳۷۷
وقتش برسه خاکی پوشان دهها برابر لجن ها ی سیاسی و اقتصادی و اخلاقی و... هستند
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف و اول تو دهنت مزمزه كن بعد بگو صراط تو ديگه چرا؟ مفهوم اين جمله رو كمي دقت كن كي چي نوشته!!!! متاسفم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۸
۱
مگه سربازها واسه حجاب رفتن جنگ! نشان اسلام به حجاب فقط؟ دروغگو که دشمن خداست فراوانه.. ربا فراوانه.... زنا فراوانه... فقیر و گشنه فراوانه... چی میگید شما...
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۵۱
آقا مجتبي اگر ميخواهي از زيبايي هاي دين چيزي بفهمي برو در سايت سمت خدا سلسه برنامه هاي سمت خدا را كه آقاي رنجبر در آن حضور داشته پيدا كن و دانلود كن و دقيق گوش بده واقعا" دين ما زيبايي هاي داره كه با وجود اين همه تلاش نتوانسته اند خوب به مردم بخصوص قشر جوان ارائه بدهند .
رسولي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۲۱
سلام برادر
مقايسه اين تصاوير فکر مي کنم کار صحيحي نيست ، اينکه آرمانها ناديده گرفته شده درسته ، اما اينکه بخواهيم تصوير چهار نفر از افراد بي بند وبار رو در کنار بهترين جوانان اين مماکت قرار بديم جالب نيست ،‌حرفتون رو با ضرافت بيشتري بيان کنيد .
شبگرد
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۲
۸۵
بابا نویسنده این مطلب مریضه.داداش برو خودتو بترکون بپاچ توو سر و صورت مفسدین!
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۲۷
۰
با درود

شاید البته شاید زمان آن رسیده باشد که مسئولین به کارهای خود نگاه کنند و ببیند که اعمال و رفتارهای اشتباه و رانتها و امتیازات انها چگونه جامعه را از ارزشها دور کرده است .
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب، داری نزدیک میشی، اما واقعاً قبول کنید که جریان 3000 میلیارد چنان لطمه ای به اطمینان مردم زده که کمتر پدیده ای را بدون آن شیشه کبود می بینند. این طرز تفکر برای همه ما مضر و خطرناک است. جریان سه هزارمیلیارد یک اختلاس بود ازآنها که همه جا اتفاق می افتد، منتهی در این مورد بخاطر نابسامانی سیستم اداری و مالی مملکت، در دیزی باز و گربه هم بسیار بی حیاء بود و هرچه توانست برد، ولی نفس امر ارتکاب یک فقره یا چند فقره جرم بود ونه بیش. باورکنید اگر من آن اختلاس را کرده بودم، حالا که گستره و عمق سوء اثر آنرا میدیدم یواشکی، بعد از برداشتن حق الزحمه و حقوق بازخریدم، پول را پس میفرستادم. بالاخره من دزد بوده ام نه دشمن مملکت و مردم، هرچند دزد هم نوعی دشمن مردم است، ولی با دشمن محارب فرق دارد.
علیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
شماها چرا این قدر مخالف زندگی و نشاط و واقعیتید و دوستدار مرگ و جنگ و کشتار و...؟! این خیلی خوب هم هست که جوانان نشاط و انگیزه و امید داشته باشند فاجعه کجا بود؟!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
ما مخالف شادی نیستیم اما فاجعه اون طرز تفکر و مغزت هست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
بسمه تعالی
من با نظرتون موافقم که واقعا خون شهدا نادیده گرفته شده
ولی سوال اینه که صراط این عکس ها رو از کجا اورده و واقعا نشان دادن این ها کار درستیه؟؟

شما مواظب باشید که برای جلب مخاطب از هر روشی استفاده کنید
مثل همون عکس هایی که از ساحل شمال گذاشته بودید
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
درباره كفشها كه برين سراغ وارد كننده ش.تفاوت نسلها هم كه كاملا مشخصه.يه فكري به حال نسل بعدي بكنيد كه احتمالا با مايو ميرن اب بازي.اما مطمئن ياشين همينا هم به وقتش از جونشون براي ايران عزيزمون ميگذرن.پاينده باد ايران.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم شماها چرافکرمیکنین اینجورآدما که حیا ندارن جنگ بشه میرن جبهه نخیراینا جزوهمونایی میشن که زودوسایلشونوجمع کردن رفتن خارج یا منافق شدن صدمه ای بهشون نرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای 3 نقطه مثل اینکه سال 88 یادتون رفته که جوانان سبز و غیور چگونه فداکاری میکردند به شهادت میرسیدن
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
جمع کن بابا جوانان جلبک سبز... غیور؟؟؟ یه مشت منافق هوس باز واسه ما شده باغیرت؟؟؟ به شهادت رسیدن؟؟؟ مقام پاک شهادت رو به اون آشغالای ازخدابی خبر نچسبون وقتی چیزی میخوای بگی بفهم وبگووووووووووووووووو فهمیدی؟؟
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲۶
۱
این بود آرمان های ما؟ لول
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۳
۱
به جاي اين عكس ها به گروني ها و لقمه هاي خالي مردم سر سفره ها نگاه كنيد.به صورتهاي سرخ..شكم گشنه و كرايه خونه ها و حسرت نان و پنير . و ......
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
كدوم لقمه خالي؟اينهمه نفت سرسفره مردمه.يه كمي بفروشن تا اموراتشون بگذره.تا كي خسيس بازي؟نان وپنير هم نخورن.چي ميشه مگه؟برن نان تست با عسل بخورن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهایی که گفتی مال سومالیه نه اینجا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
خیلی مبتکرانه و تکان دهنده بود
احسنت
سجاد شعبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۲
ما هنوز بر سر آرمانهای پاک شهدایمان هستیم
چون هر چه داریم از شهداست
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۱
سلام
فرق ما جونهای امروزی با جونهای دیروزی توی عکس اینه که اونای به چیزهای داشته شون ننازیدن و غرق در کلمه ما بودن و همرنگ روح اله خمینی بودن
وما جونهای امروزی به نداشته هامون می نازییم وهزار رنگی هستیم که هر رنگش بوی بی رنگی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۳۲
۱
یعنی چی؟؟ یعنی واقعا شما توقع داشتین که مردم هنوز پوتین بپوشن و با لباس خاکی بیان بیرون؟؟ این چه استدلالیه آخه؟؟؟
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
به گناه میگن شادی
به ابتذال میگن آزادی
انسان می تواند شاد و آزاد باشد اما گناه نکند اینها فقط یک بهانه است برای فساد و فحشایشان
شهدا با حجابم خونتان را حفظ میکنم
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت زیباترین نظری بودکه خوندم
دانیال
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
حرف دل ملت اینست که این امروز که فردای وعده داده می باشد نه تنها از لحاظ فرهنگی بلکه از لحاظ فساد اقتصادی و انحصار طلبی و فاصله طبقاتی و ریا زمین تا آسمان با آنچه که وعده مسئولین و رئیسای جمهور دوران مختلف بوده فرق دارد . فقط به بی بند و باری جوانان بند نکنیم زیرا اگر اعتماد زمان انقلاب و دوران امام باقی می ماند و فساد های اقتصادی شکل نمی گرفت چه بسا از لحاظ فرهنگی نیز ملت به این وضع نمی رسید
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۵
قابل توجه مسئولان کشور اسلامی!
در ضمن واقعا ممنونم بابت یادآوری ارزشها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
آقایان و خانم های این عکس
و این مُدلی در هر جای دنیا......
‍‍‍~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اگر واقعاً
× اختلاس نکردن
× رانت نکردن
× مواد مخدر نفروختن
× جزو آن دسته ای نیستند
که خود اخبار بانک ها اعلام کرده
اکثر وام ها با مبالغ بسیار بالا بانک ها دسته اون است.
× پارتی بازی نکردن
× دروغ نگفتن
× با وجود تولید داخلی یک جنسی
نرفتن جنس مشابهش رو ، از چین بیارن
تا دلار تو جیبشون باد کنه.
‍ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دمشون هم گرم
هر کسی رو تو گور خودش میگذارن
حق الناس به گردنش نیست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دمت گـــــــــــــرم بی حجاب
حداقل این کارهایی که
بعضی ها..... میکنن
( اسمشون رو نیار )
تو نکردی...........
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با دلارهای دولتی
لامبور گینی
مازاراتی
پورشه
فِراری
لکسوس
بی ام و
بنز
فورد مستانگ
موتور های آن چنانی
بیاری.....
دمت گرم ......................
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم هموناهستن که مال حرام میریزن توشکم زن وبچشون وآخرشون میشه این همینان که حرام وحلالشون قاطیه وگرنه دختری که تربیت صحیح داشته با نون حلال بزرگ شده حیا داره با پسرای مردم گردش دسته جمعی وآب بازی نمیره حرفای شما درسته وقابل تامل ولی همونایی که مال مردم رو بالامیکشن و زیرپای دخترپسرشون چندم چندمیلیونی ماشیم میندازن با اون ماشینا نمیرن که مسجد میرن پارتی گردش دسته جمعی وهزارتا کار دیگه...
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
آیا شهدا فقط برای حجاب به جبهه رفتند.
در وصیت نامه چند شهید صحبت از حجاب شده.
آیا رفتند تا عده ای حکومت کنند و میلیاردی اختلاس کنند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۲
۲
جوانها دیگر چه تفریحی دارند
وقتی یک کنسرت موسیقی سنتی در یک شهر کنسل میشه اونها به چیزهای دیگه پناه میبرند
افراط مسئولان موجب تفریط جوانها شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
کجایند مردان بی ادعا؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
این مردان باید توسط خانواده و تربیت صحیح و دینی و جامعه سالم ساخته شوند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پس ببخشید فرق حکومت اسلامی شما با حکومت های دیگه چیه؟ چه کاری برای تولید اینجور افرادی کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۱
انقلاب فقط شعار های زیبا بود . فقط .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب دارای شعارهای زیبا بود درست تو برای جامعه و انقلاب چه کار کردی که این مه توقع داری و زبانت درازه
(امیرحسین)
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه تو فقط شعارهاشو دیدی!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
درسته مسئولین موظفند در مقابل فرهنگ جامعه اما نباید نقش خانواده و اختیار فرد و رجوع به عقلانیت فردی را نادیده گرفت
امیر حسین
|
Spain
|
۱۲:۵۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
اول سلام
در جواب "سیما جووووون" جهت اطلاعشون شهدا اول واسه حفظ اسلام رفتن نه اینکه یه آدمایی پیدا بشن اینجوری دهن کجی کنن..در ضمن این راحتی باعث ناراحتی بقیه میشه..
در تکمیل حرف "علی" باید بگم موتور مورد نظر 8 میلیون ناقابل پولشه نه 4میلیون..چه جوونای بیکار و بی پولی..! اینم جواب ناشناس vpn نشین..!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۱
چه شد ان روزهای جنگ آن همه دوستی و مهربانی فداکاری.چرا ما حرف از اسلام حجاب و شیعه می زنیم.قدری اطراف خودمان را نگاه کنیم و ببینید جامعه ما به چه وضعی رسیده٫سرگمی های جوانان ما شده قلیان سیگارشراب تیپ های ناجور و به ظاهر خودشان مد شده مدی که آنها را همچون آدم بد بخت بیچاره نشان می دهد.واقعا متاسفم.خجالت بکشید و نگید اینها قدیمی شده واگر اینطور هست حیوان به شما شرف دارد.یا علی
محمدحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۱
اللهم عجل لوليك الفرج
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱
۲
واقعا ناراحت شدم هم به خاطر عکسها هم به خاطر بیمارهایی که همه چیزشون لخت شدن وتو این صفحه کامنت میزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
این تصاویر نمایانگر تضاد عشق حقیقی و مجازی است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
ممنون از اطلاع رسانیتون ولی کاش برخی از مسعولین اینارو میدیدن که نمیبینن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
یادم هست که همین صراط اسفندماه 1390 تعدادی ازاین گونه عکسهای گروه منفی را با انگشتان رنگی انتخاباتی و فوکولهای کذایی بعنوان طرفداران پروپا قرص انقلاب ثبت کرده بود ولی حالا که ایام انتخابات نیست!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۰۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
وقتي توي يه جامعه تابو ها زياد ميشه مسئولينش بايد به فكرانفجارهايي كه به دنبال داره هم باشن
اين زياده روي ها در اثر تهاجم فرهنگي يا ... نيست به خاطر ممنوعيت هاي فرهنگي واجتماعيه
متاسفانه برخي ازدوستان متوجه وضع موجود جامعه وسمت و سويي كه به خودش گرفته نيستن و يك طرفه به قاضي ميرن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
به قول مرحوم دکتر شریعتی وقتی میخوای یک چیزی و خراب کنی بهش حمله نکن ازش بد دفاع کن . دقیقا این شده حکایت ما شیعه ناب علوی دموکراتیک ترین برداشت ممکن از اسلامه ولی ما چطور معرفیش کردیم ! ؟ جادبه ای براش باقی گذاشتیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
اتفاقات امروز معلول یک سری کارهای است که شما و همفکران .......تان آنها را برای کشور تدارک دیده اید. چه بد اخلاقی بدتر از این که عکسهای مردم را در سایتتان می گذارید. آنوقت اسمتان را مسلمان می گذارید. نه دوست عزیز به گذشته برگشتن واپسگرایی است. و اگر تو می خواهی که به گذشته بر گردی آزادی ولی حق نداری از طرف دیگران سخنگو باشی.در کنار این عکسهای مسخره ای که گذاشته ای بد نبود عکسهای از خود فروشی زنان و دختران ایرانی را به دلیل فقر و بیکاری بگذار.عکسهای از اعتیاد از بیکاری از تن فروشی برای تامین نان شب را بگذار تا آدمهای ..... مثل تو ببینیم آیا رگ غیرتشان بیرون می زند یا نه؟دریغ و صد افسوس که شما را نه غیرتی هست و نه مردانگی.اگر امروز این حرفها را می زنید به دلیل این است که نان را به نرخ روز می خورید.باشد که خداوند روزی رسوایتان کند تا سرتان را نتوانید بلند کنید.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
دختری که باهزارتاپسرمیره گردش واسش فرقی نمیکنه عکسش اینجاباشه یا نه اون دختره پاکه که واسش مهمه
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفای شمابعضی جاهاش درسته ولی میخوام بدونم ینی شما ازاین کارا و لاابالی گری وفحاشی حمایت میکنین وکارخوبی میدونین؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
اقای ناشناس
بهتره به جای توکلت علی الپول
رو اعتقاداتت تجدید نظر کنی و یه کم به خدا توکل کنی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
یعنی باید در شهر هم لباس نظامی پوشید تا شهدا را از یاد نبرد ؟ شهدا هم جوانانی بودند از این مرز و بوم که به خاطر دفاع از وطن شهید شدند نه افکار بیمار شما . مطمئن باش اگر باز هم جنگی در کار باشد همین جوانان هم لباس رزم بر تن می کنند . اگر به این موضوع شک دارید نشان از برخورد غلط خود نظام اسلامی در این سی و سه سال است وگر نه در هر کجای دنیا در هر کشوری با هر مذهب و فرهنگی مردم آماده ی دفاع از خاک کشورشان هستند . این قضیه ربطی به اسلام ندارد . مثل این که فراموش کردید جنگی که از آن حرف می زنید با یک کشور اسلامی دیگر صورت گرفته بوده ، کشته های آن ها هم مسلمان هستند .
عاصی
|
Germany
|
۱۹:۳۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
من بیشتر نگران خودم هستم تانگران بقیه چون در آخر الزمان نگه داشتن دین و ایمان خیلی کار سختیه...............!!!!!!!!!!!!!!به جای این کارا به فکر تقویت دین و ایمان خودمون باشیم که همه این چیز ها از خودمون نشات میگیره و لاغیر.......
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
۰
۱
سلام حسته نباشید با تشکر از وبلاگ خوبتان بنده تازه تز وبلاگتان با خبر شدم