سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
رسانه های ضد انقلاب به دنبال تقابل مردم و اهل بیت(ع)

عصبانیت دریوزگان ضد دین از کمک های مردمی به ضریح اباعبدالله (ع)

برخی از رسانه های معاند و ضد انقلاب در قیاسی مع الفارق و جهت دار، با دست آویز قرار دادن مشکلات اقتصادی کشور، از ساخت ضریح و اهدای نذورات برای ذوات مقدسه در عتبات عالیات به شدت انتقاد کرده اند!
کد خبر : ۸۹۷۳۳
"صراط" – طی روزها و هفته های اخیر شاهد استقبال گسترده مردم عاشورایی ایران در بدرقه ضریح تازه ساخته شده حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) بودیم.
به گزارش صراط؛ از قم و تهران گرفته تا اهواز و آبادان، عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، با برگزاری عزاداری های شایسته و سوگواری های بی نظیر، ضریح حضرتش را با شکوه هر چه تمام تر به سوی کربلای معلی رهسپار کردند. ضریحی که بدست توانمند محبان اهل بیت (علیهم السلام) و بوسیله نذورات تک تک ایرانیان، پیشکش بارگاه مطهر حسینی شده است.

اما در این بین، برخی از رسانه های معاند و ضد انقلاب در قیاسی مع الفارق و جهت دار، با دست آویز قرار دادن مشکلات اقتصادی کشور، از ساخت ضریح و اهدای نذورات برای ذوات مقدسه در عتبات عالیات به شدت انتقاد کرده اند!





سایت ضد دین "روز آنلاین" در مقدمه مطلبی با عنوان «یک ضریح جدید دیگر در راه است»، در این رابطه چنین می نویسد: «سرمایه ایران برای بازسازی عتبات عالیات در عراق ... در حالیکه ضریح ساخته شده در ایران برای حرم امام حسین هنوز به عراق نرسیده، از قم گزارش می رسد که کار ساخت ضریح حرم دو امام دیگر شیعیان نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.»

این سایت وابسته به پارلمان معلوم الحال هلند در ادامه این مطلب، با تلاش در جهت رویارویی مذهب و اقتصاد، اینگونه می نویسد: «فعالیت این پروژه‌ها در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم ایران در شرایط وخیمی قرار دارد و بسیاری از ساخت و سازهای عمرانی در ایران متوقف شده٬ همچنان ادامه دارد.»!

این روزنامه اینترنتی معاند، همچنین در قیاسی بنی اسرائیلی(!) با مرتبط دانستن اوضاع مردم زلزله زده آذربایجان شرقی و ایضاً حادثه آتش سوزی دانش آموزان پیرانشهری با نذورات مردمی برای اهل بیت (علیه السلام)، ادامه می دهد: «بسیاری از کاربران اینترنتی در روزهای اخیر با اشاره به مشکلات و مصیبت های مردم زلزله زده در نقاط مختلف ایران که بسیاری از آنها در فصل سرما فاقد امکانات حداقلی زندگی هستند و یا دانش آموزان دختری که به علت نداشتن بخاری گازی در کلاس های درس خود دچار سوختگی شده اند، از میلیاردها تومان سرمایه گذاری برای انجام این امور در ایران به شدت انتقاد می کنند.»!

در همین ارتباط ذکر این نکته مهم ضروریست که براساس آمار ستاد بازسازی عتبات عالیات، تمام بودجه و هزینه های ساخت و ساز و توسعه حرم های شریف ائمه اطهار از طریق نذورات و کمک های مردمی تأمین می گردد.

فلذا پراکندن اینگونه شبهات نه تنها محلی از اعراب ندارد و ذره ای از ارادت مردم نسبت به ائمه معصومین(ع) نخواهد کاست؛ بلکه اشتیاق ایشان را برای مشارکت در اینگونه طرح ها را افزایش خواهد داد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۶۶
۴۹
راست میگه که؛ حرف حساب دریوزگان را به صرافت می اندازد:
بسیاری از کاربران اینترنتی در روزهای اخیر با اشاره به مشکلات و مصیبت های مردم زلزله زده در نقاط مختلف ایران که بسیاری از آنها در فصل سرما فاقد امکانات حداقلی زندگی هستند و یا دانش آموزان دختری که به علت نداشتن بخاری گازی در کلاس های درس خود دچار سوختگی شده اند، از میلیاردها تومان سرمایه گذاری برای انجام این امور در ایران به شدت انتقاد می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید توجه اشت که تمامی این ضریح مبارک با نذورات مردم ساخته شده و از لحاظ فقهی وقتی چیزی را مردم نذر امری کردند حتما باید در همان موضوع صرف شود و صرف امر دیگری نمیشه کرد این در مورد تمام قبور مطهر ایمه علیهما سلام و امام زادگان صادقه ... پس رسما این دو موضوع با هم متفاوتند و هر دو به جا
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم
داش ناشناس پاسخ دهنده دمت گرم ...
این داشه ناشناسمون ظاهرا تو باغ نی ...
خلط بحث و التقاط و قاطی کرذن مسائل ...
فعلا سکه بازاره ...
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضربح امام حسین از نذورات مردم که جمع شده ساخته شده به شما وارباباتون ربطی نداره شما مالک جیب مردم هم هستید پرویی هم حدی داره البته امثال شماها از چیز دیگه ای سوختید !!!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین من برام مهمه که به ساخت ضریح حرم امام حسین کمک کنم!!! اختیار جیب خودمو ندارم؟؟؟
اون دوستانی که سنگ مردم آذربایجان رو به سینه میززن از جیب مبارک خودشون خرج کنن!!! اختیار جیب ما که با خودمونه که !!! نیست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدارو شکر که مردم پولشونو خرج ضریح میکنن وگرنه ممکن بود بلا به دور خرج گدا و کارتن خوابهای شهرشون یا خریدن بخاری استاندارد برای مدرسه هاشون کنند .

خدا از همتون قبول کنه !
اجرکم مقبول !
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
کارد بخوره اون شکمتون که از نذوراتم نمیگذرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما عشق به امام حسین ع نداری مث اینکه .... هستی چون نمیبینی که همه ی پولهای ساخت اون ضریح رو ما مردم دادیم.
محض اطلاع :ما برای امام حسین ع و نهضت کربلایی و انقلابمان مال که سهل است جان میدهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۸۳
۷۵
جانم فدای امام حسین وننگ بر این سایت های ضد دین این احمقها هنوز نفهمیدند مردم ایران عاشق امام حیسین ع هستند پول چه عددی نیست ماحاضریم جانمان را فدای امام حسین ع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر تبرک را بر فرض قبول کنیم ضريح که هنوز روي مزار مطهر قرار نگرفته بوسیدن و زیارتش چه توجیحی دارد ؟ بترسید از فردا روزی که امام زمان ظهور کند و بگه کارهای شما --- نه کار مسلمان شیعه واقعی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی به عشق ضریح اونو بوسیده ؟؟!!!!!!
نه جان ..اون بوسه بوسه عشقه مثل کسی که از عزیزیش فقط یادگاری مونده و به عشق عزیزش اونو در اغوش میکشه و میبوسه ... سخت در اشتباهید اگر فکر میکنید کسی به عشق شیشه و طلا اونجاست .. انها بوسه را با واسطه بر دست و راه و سیره اباعبدالله (ع) میزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بوسه عشقه از راه دور هم اثر میکند . هر آنچه از دل براید بر دل نشیند . اعتقادات مردمو اسیر ماید گرایی نکنید . اگر امامان کعبه را از طلا میساختند شما هم مرقد آن عزیزان را طلایی کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضریحی که الان ساخته شده و هنوز به کربلا نرسیده یادگاریه !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میدانید پرده کعبه چند کیلو طلا دارد ؟؟؟!!!!
شما میدانید یک سنگ حجرالسود کعبه میارزد به تمام طلای دنیا ؟؟؟؟!!!!!
شما که هنوز نمیدانید امامان ما تا کنون حکومتی نداشتند تا اموری دستشان باشد آنوقت ساخت کعبه رامثال میزنید ؟؟!!!!
کعبه جایگاه خود را دارد ولی شما هنوز از جایگاه امامان بی خبرید که نمیدانید امام ع حج خود را در کعبه نا تمام گذاشت و در کربلا تمام کرد ... و خیلی مطالب دیگر ... مانند نبود منع از ساخت ..مانند مخالفت نکردن ایمه با بزرگداشت امامان قبل از خود و .......
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
یا حسین از اینها که منفی زدند بگذر نمیفهمند و معرفت ندارند و مزه عشق ترا نچسیده اند
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول شما نمیخواد جانتان را فدای امام حسین کنید شما بهتره شناختتو بیشتر کنی ... امام حسین نیازی به جان ومال شما نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۸۶
۶۲
ضريح اگر روي مزارمطهرقرارگيرد متبرك ميشود نه اكنون
الان فقط بايد به سادگي اين مردم زارزارگريه كرد
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما ساده نباش راه راه باش
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق دیدگاه تو اگه ضریح روی مزار هم قرار بگیره متبرک نمیشه چون جنسش همون آهن و طلا و.. باقی میمونه.این دیدگاه اهل سنته.اگر میبینی مردم به بدرقه ضریح رفتند نه به این خاطر که از یه تیکه آهن حاجتشون رو بگیرن بلکه دلشون کربلاست وحاجتشون رو از اباعبدالله میطلبند.در ضمن مراجع تقلید که 50 سال از عمرشون رو وقف اسلام کردند این کار رو تایید کردند.شما چقدر از وقتتون رو صرف شناخت اسلام و این مسایل کردید که اینقدر راحت نظر میدی و مردم وساده خطاب میکنی؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
آ باریکلا داش صالح خوب اومدی ...
داش ناشناس ما ساده تو خدای تیز بینی ...
ما ساده تو عنده کارشناسی ارشد با معدل بیست ...
خوبه ؟ ...
این چه حرفیه میزنی ...
الاعمال بالنیات یعنی چی ؟ ...
ضریح روی مزار قرار گرفت چی میشه که ...
الان که قرار نداره نشده ...
این کوته بینیه شوماس که ...
امامه معصوم رو محصور و زندانی توی قبر میبینی ...
برو یه دور اعتقادات دینتو مرور کن ...
کلاسه روشنفکری ام برا ما نذار ...
یا حق
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشمند منورالفکر ،این ضریح متبرکه،چون منتسب به ابا عبدالله است، وگرنه مردم چرا نمیان در خونه ی شما رو لمس کنن و اشک بریزن،برو واسه ی کوردلی خودت زارزار گریه کن
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
ضریح اگر متبرک نبود که قابلیت قرار گرفتن بر قبر مبارک را نداشت
ضریحی که هزاران عاشق از نان خود زده اند برای ساختن ان ارزش ندارد؟
این ضریح شعار ما اهل کوفه نیستسم علی و خاندانش تنها بمباند هست
این ضریح با این اعتقاد به نظرت متبرک به دل های حسینی نیست؟
نباید به دور این عشق گردید؟
حالا من و شما باید به اسن سادگی خودمان زار زار گریه کنیم
یا مردمی که با اعمالشان این را به جهان نشان دادند که مال و جان چه ارزشی دارد در راه حسین
کدوم دوست عزیز؟
ضریح به خودی خود متبرک نیست ضریح بر اساس عقیده هایی که بر ان گره خورده و از ان جهت که سالها در تمام اوقا همنشین حسین است متبرک شده است
این ضریح طلا و نقره نیست این ضریح نور است.
شكريان
|
Iran (Islamic Republic of)
ميان عاشق و معشوق رمزيست . چه داند آن كه اشتر مي چراند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور غذایی که جهت اون بزگواران طبخ میشه با هزار ولع متبرک میدونیم ولی این ضریح که صاحبش از الان مشخص است متبرک نیست ؟؟!!!!! عجیبا غریبا به این افکار
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم
دمه داشام گرم به مولا ...
ممد حسین و شاهد و صادق و شکریان و ناشناس آخری ...
فدای همتون دشمنه مولا علی علیه السلام ...
یا حق
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسكال نداره بهرحال هرخونه يه جايي برا ..... داره بزارين هرچي ميخوان بگن جان فدا اقام حسين پدر و مادرم . زندگيم وخانوادم فداي حسين جان
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما در حد سواد و فهم و درکت حرف بزن قبلا مراجع در مورد ضریح و قداست اون نظر دادن امثال تو به هیچ چیز اعتقاد ندارید چه قبل از نصب چه بعد از اون !
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ساده ای که نمی توانی بفهمی عشق یعنی چه.اشیاء هم اگه خدا بخواهد قرب ومنزلت پیدا می کنندتو هم سعی کن از این اشیاء کمتر نباشی وخودت را پیدا کنی تا منزلت وجایگاهی پیدا کنی این ضریحی که به خاطر اینکه خدا به اونظر کرده بودمسافر کربلا شدتا همنشین عاشق ترین مرد خدا شودمردم هم اینجوری ازش استقبال کردندحالا باید به حال تو که اینقدرساده ای گریه کرد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۴۳
۲۲
ائمه اطهار مظهر اخلاق نیک الهی و الگوی همه ی انسانها هستند، زندگیشان نمونه ای از ساده زیستی و پرهیز از هر گونه تجمل و دنیا پرستی بوده است . اگر متولیان ساخت ضریح فکر می کنند میتوانند در آن دنیا جواب آن حضرت را بدهند که برای چه بر مزار من ضریح طلا ساخته اید در حالی که بسیاری از امت من در تنگنای معاش بوده اند، مشکلی نیست اصلاً بروند ضریح الماس نشان بسازند !!!
متولیان امر دین بایستی با فرهنگسازی و سوق دادن هر چه بیشتر دل مومنین به سمت باطن دین و پرهیز از ظواهری که نتیجه اش سست ساختن ایمان پاره ای از مردم و ایجاد بدبینی و دادن گزک به دست معاندین است زمینه ی هر چه بیشتری در رشد فرهنگ و اخلاق دینی مردم داشته باشند . به نظر بنده ضریح در ذات خودش جز مقداری فلز و چوب چیز دیگری نیست، اصل خود حضرت ثارالله و مرام و اعتقاداتش است . اکنون بانویی چون زینب ( ع ) لازم است تا بساط این ضریح گردانی ها و--- را برچیند .
درود خداوند بر حسین و خون پاکش که منتی است ابدی بر گردن نوع بشر ...
صادق
|
United States of America
با سلام
من اهل نظر دادن نیستم اما لازم شد بعضی از نکات را بگویم:
اولا خود فقرا این هزینه را متقبل شدند که خدا کند فقیر معنوی نباشیم
در رابطه یه شبه ای که گفتید اینجوری نباشد پس مثل بقی باشد خوب است؟
این چه حرفی است؟ برای معصوم باید سنگ تمام گذاشت؟
اگر ضریح ظواهر است پس بگویید تربت امام حسین نیز نعوذ بالله جزو ظواهر است!!
تربت و امثال ان مثل ضریح به دلیل وصل بودن به منبع نور دارای جایگاه قرار می گیرند و دلیل حرف من م همان خاکی است که کمترین ارزش را داراست اما به دلیل ارتباط با نور شفای هر دردی است
این کجا و ان کجا! حالا شما دوست عزیز بگو خاک که خاک است!!!
استقبال عزیز من از اهن و طلا که نبوده است
استقبال از ضریحی بوده است که اولا نماینگر احساسات است و ثانیا استقبال از چیزی که متصل به نور می شود و عدم استقبال از نور قبیح است
با دقت بنگریم که فردا شرمنده نباشیم
ناشناس
|
United States of America
اولا دو موضوع را ازهم جدا کنید ... سیره ان بزرگواران که مشخص است که چگونه بوده ولی وظیفه ما طبق دستورات رسیده به اوج رساندن عزت انها در هر موقعیتی است که البته یکی از انها هم توجه به مکان زیارت ایشان است که باید در شان ان بزرگواران باشد .. از ان گذشته ضریح مبارک با نذورات مردم تهیه شده احتمالا توقع ندارید مالی که برای سید الشهدا (ع) نذر شده در جای دیگر خرج کنند ... وقتی قرار باشد مطلبی را از اهمیت خارج کنند چندتا حرف قشنگ رو در قالب یک موضوع غلط به خوردمان میدند و میدانید نتیجه اش کی معلوم میشود ؟! شاید 100 سال دیگر که بخواهند علم این بیرق را به پایین بکشند که البته کور خوندند این داغی است که هیچوقت التیام نگیرد
مهدی
|
United States of America
بابا روشنفکر من دوست دارم در این دنیای به اصطلاح آزاد شما گشنه بمونم ولی ضریح و گنبد مولایم طلایی باشه این وسط به کسی چه؟
ناشناس
|
United States of America
عزت و بزرگی امامان در طلایی بودن گنبدشان نیست بلکه در سبک و روش زندگیشان است . به نظر ما امامانی که تا عمر داشتند مانند مستمندان زندگی میکردند راضی هستند آرامگاهشان از طلا باشد ؟ قطعاً راضی نیستند و بدانید که با این کار فقط زبان دشمنان اهل تشیع به اینگونه بدعت گذاری ها درازتر میشود .
اگر دنبال احترام هستید سعی کنید مفاهیم آن امامان را در زندگی و جامعه به کار بگیرید نه اینکه به سبک--- دنبال --- باشید !
ناشناس
|
United States of America
ناشناسی که گفتی (وقتی قرار باشد مطلبی را از اهمیت خارج کنند چندتا حرف قشنگ رو در قالب یک موضوع غلط به خوردمان میدند و میدانید نتیجه اش کی معلوم میشود ؟!)

از کجا معلوم که شما نخوای به اسم احترام و عزت گذاشتن به مزار امامان که اصلاً معلوم نیست امامان راضی به این کار باشند در اصل در دین تشیع بدعت در دین بگذارید !؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۹
۲۷
ای دشمنه حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد که ما سربند یازهرا بستیم
(سلام الله علیها)
ألا لعنة الله علی القوم الظالمین
تمومه مشکلات شیعه از اینه که ...
دامن اهل بیت رو از کف بدن ...
همین مجالس اهل بیت نباشه ...
بیش از پیش دچار بلاهای عظیم میشیم ...
این لامذهب های بی دین فهم این مسائل رو ندارن ...
کمک به ساخت ضریح هزینه نیست ...
ذخیره ی دنیا و عقبی است برای شیعه ...
اهل بیت نیازی به این چیزا ندارند ما نیاز داریم ...
مگه از شیعگی جز اسمی و پوستینی نمونه ...
اون وقت علی الاسلام السلام ...
یا حق
ضد انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
بارک ا... آقا سیّد ؛ اینو لا اقل به این امین کشته مرده انحراف هم بگو تا شاید بفهمد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید ذخیره آخرت اعمال و رفتارته . شیعه 1400 سال سرپا مونده بدون ضریح طلا . از این به بعد هم سر پا میمونه .
شما فقط اینو در نظر بگیر که ائمه از این کار شما خوششون میاد یا بدشون میاد ؟ اگر فکر میکنی خوششون میاد که برو کلاً از اول درباره شیعه و زندگی امامان شیعه مطالعه کن و اگر فکر میکنی بدشون میاد پس لطف کن و کاری که قلب آنها را بعد از اینهمه تلاش برای مجاهدت و جلوگیری از انحراف بدرد میاورد انجام نده .
سعی هم نکنید خودتونو توجیح کنید چون نشانه غالب شدن نفستان بر شماست .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام به داش ضد انحراف
باریکلا به جونت داشم ...
گفتم به امین ایشالا گوش بگیره ...
دمه شوما گرم ...
یا حق
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم داش ناشناس
داشم یه بار دیگه متنه خبر رو بوخون ...
دارن به سنت صدها ساله شیعه ...
نذر برای اهل بیت علیهم السلام ...
خدشه و شبهه وارد میکنن ...
من و شوما باس چه کنیم ؟ ...
کسی نفی کرد پیگیر سیره ایشان نباشی ...
به قسمتی از اعتقادات شیعه حمله شده مام دفاع کردیم ...
اینا به بهونه ی مسائل اقتصادی به نذر حمله میکنن ...
بعدش به طلا و نقره ی حرم ....
بعدش به خوده حرم ...
که چرا این همه بزرگه زمین برای سکونت کمه ...
بعده به خوده اهل بیت علیهم السلام حمله میکنن ...
مثه شبهه عرب و عجمی که در جریانه ...
بعد که سلاح رو گرفت با یه تیر خلاص تموم میکنه کارو ...
مسیره نقشه رو گرفتی ؟ ...
یا حق
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۸
۲۴
.
بنظرتون ما خودمون کاری نمیکنم،که به سادگی مورد تمسخر دیگران قرار میگیریم؟؟؟؟؟؟

استقبال از این ضریح ساخته شده،چه معنی دارد"
چرا ذره ای فکر نمیکنید که این ضریح هیچ فرقی با بقیه کارهای ساخته شده ندارد"

بقول دوست بالایی،وقتی روی مزار مطهر قرار میگیرد،متبرک میشود"

ولی الان این یعنی چی واقعا"

من فردا یه پارچه دست بگیرم،به مردم بگم آی مردم قراره سال آینده من برم کربلا،اینو تبرک کنم"
بیاید الان دورش بگردید؟؟؟؟؟؟؟
___________________________
قربون امام حسین برم که هیچکس هنوز هم نفهمیده واقعه عاشورا برای چه بوده"

اون از مداح های ما که روی هر --- رو سفید کردند" اینم از مردم زودباور و ساده ---"
___________________________
ضد دین نیستم و واکس زن کفش عزداران حسینیم"
ولی یه دلیل قانع کننده برای من بیارید که این حرکت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
داش امین خودتی ؟ ...
بابا لوتی تو هنو این قضیه به این واضحی رو ...
برا خودت حل نکردی ؟ ...
داشم علمای ما مراجع به زیارت این ضریح اومدن ...
تو میگی مردمه ساده ؟ اَکّه هی ...
داش ضریح روی قبر مطهر قرار بیگیره ...
چه تفاوتی داره قبلی که قرار نگیره ؟ ...
این سوالو برا خودت حل کنی اصولی ...
جواب ضریح و پارچه برات روشن میشه ...
الاعمال بالنیات ، توش خیلی حرفه ...
یا حق
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
احسنت ! من هم دقیقا موافقم با اینکه میگویی کسی واقعه عاشورا برای چی بوده
افرین واقعا چرا اتفاق افتاد؟
دلیل حادثه کربلا جز حب به دنیا مقام و پول بود؟
این حب دنیا بود که زمینه ساز شهادت اقا شد
ای دوست اگر در طریق حق می خواهی قدم برداری خوب تامل کن:
اولا : مگر نشنیدی که میگن اگر دشمن از شما انتقاد یا به قول شما تمسخر کرد بدانید راه رست می روید و اگر تعریف کرد بدانید که عیبی را دارا هستید ( امام خمینی )
پس این تمسخر و این شبهه وارد کردن باطنی دارد و آن این است که راهی را که امدیم درست است
شما پارچه خود را با ضریحی که هزاران عاشق تمام دارایی خودش را برای ساخت ضریح کذاشتند یکی میدانید؟
ضریح نشانیی از ما اهل کوفه نیستیم است
چرا که با این اوضاع اقتصادی کس که داراییش را می گذارد می گوید پول چه ارزشی دارد ما امده ایم جان را فدایت کنیم
این ضریح ارزش ندارد؟
ساختن ضریح یعنی لبیک به هل ناصر ینصرنی استقبال از ان یعنی برائت از حب دنیا
ضریح یعنی عشق یعنی نور مثل تربت کربلا
اگر الان ارزشی ندارد پس چه طور می تواند متصل به نور بشود؟
پس ارزش دارد پس شانیت استفاده را دارد استقبال یهنی اماده کردن دل برای رسیدن به نور...
اونجایی که گفتی هنوز کسی نفهمیده عاشورا برای چی بوده احسنت من هم موافقم دوست عزیز
مواظب شبهات باشیم
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش اگر ضد دين نيستي پس آب به آسياب دشمن نريز و حرف اونهارو تكرار نكن. زماني كه ميشنوي يه زائر داره ميره كربلا چه حسي بهت دست ميده آيا اون زائر برات قابل احترام بيشتر به خاطر زيارت امام حسين ميشه يا نه . داداش گلم ايني كه داره ميره يه اثر هنري نيست اين ضريح جديد امام حسين هست كه ميتوني از همين جا دلتو بهش گره بزني و همراهش كني. در ضمن چشم اوني كه نميتونه ببينه هم كور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه خیلی ساده است شما اگر بهتون یک پارچه کهنه بدهند و بگویند این را به حرم ابوالفضل العباس ( ع) متبرک کردند یا حتی به عشق ایشان بافته شده بوده شما باز میگویید این یک تکه پارچه کهنه است ... مسلما اینطور نیست .. موضوع این است که هر چه به بزرگی منسوب شود ارزش ان بزرگوار بر ارزش خود شی میچربد .. بلا نسبت نعوذ بالله بدون تشبیه مگر کم اثاری تو دنیا وجود دارد که منسوب به شخصی معروف بوده و ارزشی گزاف بیش از ارزش واقعی نداشته .. این بزرگواران که جای خود دارند .. من نمیدونم چرا اینقدر موضوع غیر قابل هضم شده
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه کسی که عاشق احمدی نژاده منطق میفهمه چیه که میگه برای من دلیل قانع کننده بیارید؟!!
کسی که --- مثل احمدی نژاد داره عاشورا میفهمه چیه؟!
تو برو یه واکسی به مغز گندیده‌ی و پوسیده‌ی خودت بزن کفش عزادارای امام حسین(ع) پیشکشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق برای اولین بار باهات موافقم . خوشحالم هنوز هستند کسانی که اسیر ظاهری شدن دین نشدند .
ضد انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ؛ این حرکت مردم نمادی بود برای شعار مرگ برتو و ..... شاهنامه را تفسیر قرآن و فردوسی را نجات دهنده اسلام میداند و تو هم برایش میمیری و با این سخنت بر امثال من باوراندی که در عاشورای سال 88 نیز پرچم سیدالشّهدا (ع) وعکس حضرت امام را هم طیف شما آتش زدند نه کسی دیگر . صراط اگر این جواب مرا به امین ندهی قطعا از دشمنان امام حسین(ع) می شمارمت .
ضد انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ؛ ضمنا اگر واقعا میخواهی دلیل بروز حادثه عاشورا را بدانی ؛ عرضه داری به معشوقت بگو تا جواب دهد؛ بنده خیلی ساده میتوانم جوابت رابدهم ولی ازوقتی که میشناسمت بطور قطع میدانم که اهل فهم نیستی لذا سکوت را در برابر تو و امثالت ترجیح میدهم .
ضدانحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز من در این بخش برای امین دو مورد جواب دادم که جواب اصلی مرا ثبت نکرده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۹
۵
اقا سید لا مذهب گفتی تهمت زدی ،پیرو حسینی ؟اجرت پیش اقا اماذه است ان دنیا به پاداشت میرسی مبارکت باشه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
داش ناشناس من غلامتم ...
کی همچین جسارتی کردم به بچه های صراط ...
به مولا منظورم ماهواره نشینها و سایت داراشون بود ...
اون ور آبیای بی دین و هم صداهای لاقیده داخلی ...
من نوکرتم غلط بکنم به کاربرای ارزشیه صراط حرفی بزنم ...
اشتب برداشت شده داداش جون ...
مولا پناهت
علی
|
France
|
۱۶:۳۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۶
ایراد از خودمونه که آتو میدیم دست دشمنامون تا بهمون توهین کنند !
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۶
۱۳
می گویند چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است.
آرمان
|
France
|
۱۶:۵۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۷
۲۳
واقعا که چی؟ دوره افتادن چند کیلو طلا رو روی تریلی میچرخونن که چی بشه؟ مردم از چی حاجت بگیرن؟ مردمی که بصیرت شناخت نداشته باشن و به صرف یه عشق دنبال کاروان بدوند؟
واقعا متاسفم
________________________-
نکنه دور شم از دریا نکنه بدتر از بد شم
نکنه از خودت رد شم نکنه من فقط عاشق یه گنبد شم...
مهدی
|
France
داداشم کسی حاجت نمیخواد دوست داره دور یک شیء آهنی که اسم حسین را یدک میکشه ندای حسین حسین سر بده این کجاش ایراد داره
ناشناس
|
France
همونهایی که دنبال اون ضریح میدوند بیان و اعمال خوب و بد یکسال خودشونو روی کاغز بنویسن بعد ببینن اصلاً پیرو واقعی اعمال و رفتار اهل بیت هستند که حالا فقط دنبال احترام گذاشتن به آنها هستند .
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۱۰
نکنه دور شم از دریا نکنه بدتر از بد شم
نکنه از خودت رد شم...
نکنه من فقط عاشق یه گنبد شم....
امیری حسین و نعم الامیر
|
Iran (Islamic Republic of)
ما عاشق همون یه گنبدیم
گنبدی که متبرک به اسم حضرت اربابه
هر چیزی که متبرک و متصل به نام حضرت عشق باشه مقدسه عزیزه
حتی گرد راه زائر کربلای حضرت ارباب

مظلوما فدای دل اتش گرفته ات به وقت وداع
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت قبلی مال من بود که اسم جا مونده بود
البته اگر تایید بشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکی با عشقش محشور میشه شما با گنبد طلایی محشور میشی ما هم با وجود نازنین خود حضرت نه ضریح و گنبدش . طلای ناب برای ما خود امام حسین (ع) است نه یکسری ظواهری مادی دنیا .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۹
۲۸
ای بت پرستا.................
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اون وقت تو که کعبه آمالت آمریکاس، اسمت چی میشه غرب زده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــــــر گـــــــــــــ بـــر فرقه گمراه بهاییت
مایلی سخن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر پیروان ماهواره ودرود بر عاشقان اباعبدالله
یاحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمش میشه چاکر کاندولیزا رایس یا جنیفر لوپز
شايلين
|
Iran (Islamic Republic of)
اين دقيقا گفته وهابي هاي جاني و آدم كش است همان نواده هاي شمر و يزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس این از کوته فکری شماست شما هنوز نتونستی دین خودت رو بشناسی وبه راحتی فکر وذهنت رو بازیچه دست وهابیت قرار دادی ایا هنوز نمی دونی که این یه حربه برای جدایی ما ائمه است؟
غلامرضا
|
Japan
|
۱۷:۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۱۳
سلام ميخواستم در جواب اين بنده خدا بگم علما گفته اند هر چيزي كه وصل ميشود به ائمه مطهر هست حال اين ضريح كه جايگاه خورش زا داردقرار هست روي قبر اقامون امام حسين قرار بگيره كه انجا خوردن خاكش شفا هست اره برادذ من هيچ فزقي نميكند كه الان اين ضريح كجاست همينقدر كه ميدانيماوي قبر اقا گذاشته ميشود هم پاك هست وهم شفا دهنده
ناشناس
|
Japan
تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمیفته .
ضد انحراف
|
Japan
یعنی امام حسین(ع) بدون رضایت حضرت حق کاری انجام نمیدهدو اگر از خدا چیزی بخواهد خدای متعال نیز دل حضرتش را نمیشکند چون خودش او را کشتی نجات امت اسلام قرار داده است.
ناشناس
|
Japan
دوست عزیز ضد انحراف خودت نمیدونی ولی داری انحراف وارد دین میکنی . پارتی بازی در کار نیست . خدا مو از ماست میکشه اگر حرف از حق الناس یا بیت المال باشه . حالا شاید اینی که میگی در مورد حق الله تاثیر داشته باشه و خدا به احترام آن عزیزان ار گناهانی مانند سبک شمردن نماز و غیره بگذره ولی حق الناس نه . عدل علی ع ذره ای از عدل الهی است پس نباید در دستگاه قضاوتش تشکیک ایجاد کرد .
ضد انحراف
|
Japan
ناشناس عزیز سخن من فقط مربوط به حق ا... است در مورد حق الناس حق باشماست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۴
۲۰
چرا شما واقع بین نیستید وقتی مردم ما دارن از گشنگی تلف می شوند واجبات نسبت به مسحبات مقدم است
جلوگیری از فقر خیلی واجب است
ناشناس
|
Germany
اگر قرار بر واقع بینیه .. که خود مردم چه فقیر و چه غنی از دهانشون زدند خرج اقا کردند احتمالا شما وکیل وصی جیب خود مردم که نیستید ؟؟!!!
امیری حسین و نعم الامیر
|
Germany
تکریم شعائر هم واجبه
برای واجبی واجب دیگری رو تعطیل کنیم
ضریح با پول مردمی ساخته شده و پول دولتی در ان دخیل نبوده
فرض بر این که از طرف دولت کمک شده باشه
ایا کم کاری در دیگر بخش ها باعث میشه در زمینه های دیگه هم کم کاری بشه
چطور فقیر داریم دست از تحقیقات فضایی یا هسته ای بکشیم چون هزینه بر هستند؟

کمی منطق
ناشناس
|
Germany
امیری اگر ضریح با پول مردم ساخته شده پس وای بر آن مردم . یعنی اون شهر دیگه فقیر و بدبخت و گرسنه نداشته که اینها موندن پولشونو چیکار کنن شروع کردن ضریح طلایی برای امام بسازن !؟
قربون مظلومیت اهل بیت برم که هنوز بعد از اینهمه سال و قضیه عاشورا هنوز نمیدونن اسلام و اهل بیت دنبال چی بودن .
امیری حسین و نعم الامیر
|
Germany
اگر ما تا هزار سال دیگه هم فقیر داشتیم
ایا باید تا هزار سال دیگه از کمک به ساخت ضریح محروم کنیم؟
مطمئنا کسی که انقدر مهربانی داره که از پولش برای ضریح میگذره همون قدر مهربانی داره که از پولش برای کمک به فقیر بگذره

این گونه نیست که کسی که کمک مردمی برای ساخت ضریح کرده دیگه هیچ گونه کمکی به هیچ فقیری نکنه

چرا نمیخواید مطلب رو بگیرید
نوسازی ضریح در کنار کمک به فقرا باید باشه و بوده
نه جای کمک به فقرا
ناشناس
|
Germany
آقای امیری حرف شما توهین به امام حسینه . مگه این همه سال ضریحش طلایی بوده چیزی از ارزشش کم شده ؟
ناشناس
|
Germany
احیانا شما کارشناس مسائل پیرامون فقرید که این طور نظر میدید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۰
۱۳
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست ،،،،،،،،،،،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین (ع) شیعه رهرو واقعی و ضد ظلم میخواهد نه مشتی --- !
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس هنوز عاشق نشدی تا بدونی عالم عشق به حسین(ع)چه صفایی داره دیوونگی برای آقام عین بیداریه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۱۲
اونابازتیرشون به سنگ خورده دارن چرت میگن مهم نیست
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۱۱
باسلام برروح پاک مردان بزرگ.
اگرتفکرحسینی نبودفداکاری برای نجات انسانها مرده بود.مانند غربی ها که حتی پس ازمرگ هم اموالشان را به انسانهای نیازمندنمی دهند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳۱
۸
حسین جانم فدای علی اصغرت
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
کلی نظرات عاشقانه بود و عالی ...
همه رو مثبت دادم ...
این نظرو گفتم جوابی بدم رد نشم ...
هزار جانه گرامی فدای شیش ماهه اش ...
جانه بی ارزش منم فدای شیش ماهه ات آ جان ...
داش ممّد دمت گرم ...
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرمله ها منفی دادند...
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۵
به ما از بچگي ياد دادن كه مثل ائمه و معصومين ساده زيست باشيم و دور از تجملات،من فقط در جواب اون دوستاني كه گفتن اين كار باعث به اوج رسوندن عزت اين بزرگواران ميشه بايد بگم شماها كه اينقدر داعيه دين و ولايت دارين هنوز واقعه عظيم عاشورا رو درك نكردين كه دنبال اين حرفها هستيد.حضرت اباعبدالله (ع) عزت و بزرگواريشونو از من و تو نگرفتن كه با نداشتن گنبد طلا بخوان از دستش بدهند.
السلام عليك يا اباعبدالله(ع)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ویظفه انها زندگی در حد کف جامعه بوده و وظیفه ما در حد معقول و شانیت مان زندگی کردن بدون اصراف هست ... ولی این چه ربطی به بزرگداشت انها داره ... شما عاشورایی فکر کن و بزرگداشت ان بزرگواران را در هر قسمت به بهترین نحو انجام بده هیچکدوم از موضوعات را با هم قاطی نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۲
۱۸
بنده خدا پول خودشه با رضا و رغبت داده
تو چرا خودشو ميندازي وسط معركه
عاشقه عاشق ، ميفهمي؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم کوبنده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جهل یعنی همین . یعنی وقتی اینهمه فقیر و بدبخت دور و بر آدم هست اولویت اول اینها میشه ضریح ساختن برای کسی که ارگ زنده بود نمیذاشت از این بدعت ها در دینش بگذارین .
ضد انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان آنها واقعا نمی فهمند چون اگر همه اهل فهم بودند خدای متعال اینقدر در قرآن نمیگفت : لایشعرون ؛ لا یتفکرون ؛ لایعلمون ؛ لایبصرون و.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد انحراف جان اتفاقاً این عبارات در وصف شما بیان شده .
ضدانحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آ خری ؛ سلام
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۴
۲
طبق برآورد وزرات بهداشت مصرف سالیانه مشروبات الکلی قاچاق در ایران 730 میلیون دلار معادل 2200 میلیارد تومان میباشد. این مبلغ برابر بودجه مورد نیاز برای ایمن سازی تمامی مدارس ایران در برابر آتش سوزی و زلزله است.

!!
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۱۱
این معرفت دینی و حماسه سترگ مردم دین دار و ولایت مدار ؛ به سران فتنه سبز اموی و حقوق بگیران جورج سورس صهیونیست و هتاکان به ساحت مقدس امام حسین(ع) در عاشورای 88 تسلیت باد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بوق!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون کلامت شایلین عزیز . بزار بی خردان بوق بزنند . هم کلام تو وهم بوق آنها در نظر آقا ابا عبدالله خواهد بود تا روز حساب.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۱۱
می گفت : بهتر نبود به جای ساختن ضریح این پول ها رو می دادند به فقرا؟
گفتم اخوی :
این پول ها رو فقرا دادند...
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون کلامت
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم
داش صادق رحمت به شیری که خوردی ...
خعیلی با جمله ات حال کردم ...
داشمی ...
یا حق
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
ما خاک پای دوستداران حسینیم
شما یکی و سید هم تاج سر حقیر
مقاومت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۱۱
ایرانیان و شیعیان حاضرند جان خود را برای امام حسین واهل بیت بدهند چه برسد به دادن پول و ...جانم فدای تو پسر زهرای اطهر(س)
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۱۰
ببین ناشناس
یه سوال دارم امام حسینو دوست داری یانه؟اگه دوست داری به روح امام حسین قسمت میدم آب روی کاسه ی دشمن نریز لطفا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجور حرکات خودش یه جور آب به کاسه دشمن ریختنه .
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۱۵
اگر از خود حضرت امام حسین-علیه السلام- پرسیده می شد که ما---میلیاردتومان برای ساخت ضریح بر روی مزار شما جمع آوری کرده ایم چه جوابی از حضرت می شنیدیم.به نظر من ایشان می فرمودند که پول ساخت این ضریح را به یتیمان وفقرا بدهید که روز وشب مرا صدا می زنندوازگرسنگی وبی سرپناهی خودمی نالند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که پول ضریح رو همون مردم دادند . دوما اگر قرار بود حضرت عین شما فکر کنند که دیگه واویلا .. پس خواهشا از فکر اندک خود جای جایگاه علم عالم نظر ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۱۸
اولا ساخت ضریح جدید امام حسین فقط فقط با هدیه های مردم ونذورات بوده مراجع گفتند گه بگذارید مردم در این امور دخیل باشند و دولت کمکی نداشته دوما کسانی که میگویند فقیر خیلی از همین فقیرها بااینکه پولشان کم بود ولی همین پول کم را هدیه دادند ... بعضییییها معلومه که هم به علت ساخت این ضریح جدید وهم استقبال بی نظیر مردم بد جوری سوختند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضدانحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
واشتعل وجودهم بنار جهنّم انشاءا...
مایلی سخن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۵
ای حسین این عشق خود از مامگیر
انچه را خود داده ای از ما مگیر
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۱۵
اونايي كه نميتونن اين استقبال بي نظير را تحمل كنند از خود امام حسين عليه السلام طلب شفاعت كنند
ان للقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لا تبرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۴
۹
امیدوارم همه کسانی که فکر می کنن زیر پرچم ابی عبدالله دارن این حرفای روشن فکری رو می زنن به حق حضرتش کمی از لطف و کرامت بی حد و حصر امام حسین رو بچشن و ببینن که ساده و دیوانه این مردم عاشق اند یا خودشون!
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۸
حسین(ع)منبع نوره بالاتر از خورشید پس هر کس یا هر چیزی کنار نور ساکن باشه حتما نور اونو از گرما و برکات خودش بهره مند می کنه بدون اینکه ذره ای از وجود خودش کم بشه-ما به استقبال ضریح رفتیم که بگیم سلام ما رو به مولامون برسون -این صدای تپش قلبم نیست در حسینیه دل سینه زنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
ماشاالله حونم حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۲۳
۱۵
بر یزیدیان زمان لعنت
شايلين
|
Iran (Islamic Republic of)
آيا اينها كه راي منفي دادند چه نسبتي با يزد دارند. واقعا كه؟!!!!!!!
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۱۰
بابي انت و امي يا حسين(ع) همه دارو ندارم فدات ارباب كور بشه اون چشمي كه نمتونه ببينه لعنت بر حسودان به اونهايي كه چشم ديدن عشق به اهل بيت(ع) رو ندارند بميريد از حسودي ما عاشق حسين(ع) هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حماقت دین وآخرت نصیبت میشه چون هنوزخودتو نشناختی چه برسه به خداواهل بیت پاکش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
خودت که تو جهل مرکّبی!!!!
حماقت دین و آخرت نصیب خودته چون هنوز خودتو نشناختی،خدا و اهل بیت پاکش هم نشناختی،سید علی اصغر پور را هم قطعا نمی شناسی و با جهالت در باره اش نظر میدهی!!!!
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه خودتو شناختي چرا ساكتي و حرفي نميزني؟ عقل كل
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۹
اگر روزی به مردم بگویند که می خواهند تمامی در ودیوار حرم امام حسین-علیه السلام-را طلا بگیرند و زمین بین الحرمین را سنگ فرشی از طلا کنند باز هم مردم حتی فقرا به دلیل ارادت خاصی که به اهل بیت دارند کمک می کنند.حتی اگر هزاران میلیارد خرج داشته باشد.اما از کسانی که می گویند تمام خرج ضریح جدید از کمک های مردمی بوده می پرسم که آیا صحیح است که از احساسات پاک مردم و عشق آنان به حضرت سیدالشهدا-علیه السلام- برای خرج های اضافه وبیهوده آن هم در شرایط اقتصادی امروز استفاده کرد؟!!!آیا نمی توانستیم با این کمک های مردمی صدها خانواده فقیر بی سرپناه را صاحب خانه کنیم ؟!!!آیا بهتر نبود با این پول مدرسه وبیمارستان و ... در نقاط محروم بسازیم و همه را هم به نام امام حسین-علیه السلام-نام گذاری کنیم؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
مغالطه نکن عزیز
ما برای اکرام و تکریک هر انچه را داریم می گذاریم
چرا می خواهید این دو رو در مقابل هم قرار بدهید
چرا اب تو اسیاب دشمن میریزید
خدا می داند و بس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۹
سلام میگم به همه ی دوستان
من نظرات مختلف دوستان رو خوندم فضای خوبی برای تبادل نظرات هستش
به عقیده ی بنده ضریح گردانی در شهرهای مختلف هیچ توجیح شرعی وعقلی ندارد بترسند بانیانش از فردای روز قیامت.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۲
۱۱
انشاالله ضريح بعدي را بايد در شهرهاي بيشتري برد تا دنيا بفهمد تمام ايران ولايت مدار است و بكوري چشمشان روز بروز اين ولايت مداري محكم تر ميشود.انها زود است اين مسائل را بفهمند بگذار در نفهمي خود بمانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله . به کوری چشم شون . واقعن از این مساله زجر می کشند .
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۸
اون نااکاهی که باسم عاشق امام حسین( ع) بدونه اطلاع میادحرفهای دشمنان راافاضه میکنه بدونه که این ارادت مردم به فلزنیست به کسی است که خدابعنوان ذبح عظیم احترامش کرده وریشه دردین الهی داردونیزصریح قران است آنجایی که گوسفندقربانی وحتی قلاده گوسفندراشعائرخدانامیده وپیراهن یوسف راموجب شفای چشم پیامبرش قرارداده و.............
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۹
به قول شهید دستغیب(ره): اینها هی نقشه میریزند وبرنامه ریزی میکنند ولی یک دهه اول محرم تمامی نقشه هایشان را نقش برآب میکند.
عزیزانی که ناخواسته حرف ضدانقلاب وضد دین را تکرار میکنید مراقب باشید.
این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
بابی انت وامی ونفسی ومالی واسرتی واهلی یا اباعبدالله...
غفارپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۲۳
۱۰
خودم و خانواده فدای آقا ابی عبدا.. حسین - هرچیزی که قرار است بر سر تربت حضرت برود چه نامه ای باشد و چه ضریح با جان و دل زیارتش می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۲
یا حسین روحی لک الفدا
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۴
واقعا دلم سوخت و اشک تو چشمام جمع شد وقتی بعضی از این نظر ها رو خودم یا نحوه امتیاز دادن به نظر ها رو دیدم
یک عده کورکورانه حرف های دشمنان رو تکرار می کنند بدون کوچکترین مطالعه و تحقیقی
برید دنبال حسین علیه السلام و وسایل حسینی یه خورده تحقیق کنید بعد حرف دشمن ها رو تکرار کنید .
واقعا مهدی فاطمه تنها هست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها برده های دست آمور غربند . هر چی اربابها بگن عین طوطی تکرار می کنند . هرجی بهشون نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۵
لعنت ابدی خدا بر همه اینها و همه ی دشمنان حسین ع
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۴
کور باد چشمانی که نتواند عظمت عظمای حضرت ابا عبداله را ببینند و اقدام به لجن پراکنی کنند ما جانمان را فدای حسین می کنیم چنانچه خود او جان خودرا برای عظمت اسلام هدیه کرد .
شايلين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۶
اين نظرات مثبت و منفي و راي هاي داده شده در محضر امام حسين(ع) و به ويژه برادرش عباس (ع) است و يك روزي پاداش آن را دريافت خواهند كرد .
مریم سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
یا ابالفضل به نورا و امثالهم که رای منفی میدهند رحم کن آنها معرفت ندارند و عشق شما ها را نچشیدند . هدایتشان کن. به جان برادرت حسین مظلوم
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین عالی بود -ان شا الله آقا امام حسین شفاعتمون کنه
فدايي اباعبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۰
در جواب دوستاني كه متاسفانه گمان ميكنند اين هزينه‌ها از جيب يك عده آدم مرفه كه به فقرا كمكي نميكنند بوده، عرض ميكنم:

بسياري از مردم كه وضع مالي اسف باري دارند و با بيماري صعب العلاج دست به گريبانند يا... مبلغ بسيار بسيار بسيار ناچيزي را به نيت توسل به امام حسين(ع) يا باب الحوائج حضرت عباس (ع) يا ديگر بزرگواران نذر ميكنند كه بيماريشان شفا يابد يا گره از كارشان باز شود يا وسعت رزق پيدا كنند و...

مبالغ هدايا و نذورات از نظر مادي بسيار بي ارزشند، گاه در حد پانصد تا تك تومان و يا كمتر. (عمده فيش هاي هديه به عتبات، 500 توماني و هزار توماني هستند) آنچه ارزشمند است اين است كه هر كس در حد توان ناچيز خود، عشق و ارادت خود را به نمايش ميگذارد. و آنچه كه به اين قطرات ناچيز "بركت" ميدهد و آنها را به درياي صدها كيلو طلاي "دشمن كور كن" تبديل ميكند، بركت نام آقا ابا عبدالله (ع) است و لا غير.

خوشبختانه بسياري از كساني هم كه دستشان به دهنشان ميرسد و در اينگونه مسايل مبلغي را هزينه ميكنند، هميشه در كارهاي خير و كمك به فقرا هم دستي دارند و اين دو را نه تنها جداي از هم نميدانند، كه كمك به فقرا را عامل مهمي در تقرب به خدا و اولياي الهي ميدانند.

************************

و در جواب كساني هم كه متاسفانه ضريح طلا را مغاير با سيره ائمه نميدانند، عرض ميكنم:

چه خوب است كه آن متولياني كه اين مبالغ را جمع ميكنند با توجه به نيت كساني كه اين نذورات و هدايا را تقديم ميكنند، اين مبالغ را به دو دسته تقسيم كنند.

آن مقداري را كه تنها به نام آقاست، صرف هزينه‌هاي عام المنفعه مثل مدرسه و بيمارستان و... نمايند و در شناسنامه آن بنا يا خدمات ديگر، ذكر شود كه" از محل نذورات مردمي كه به نام امام حسين(ع) جمع آوري گشته، ساخته شده است.


و آن مبالغي را هم كه مشخصا با نيت كمك به مشاهد شريف كربلا و... پرداخت ميشود، به جاي ضريح‌هاي طلايي و پيروي از "مدلهاي اشرافيگري"، كه قطعا در تضاد با سيره ائمه معصومين(ع) است، صرف توسعه آن حرم شريف و ارتقاي خدمات بهداشتي و امنيتي و... به زائران و در جهت افزايش تورهاي زيارتي و تعداد زائران آن حضرت و ازدحام هر چه بيشتر دشمن كوركن آن حرم شريف گردد.

اللهم اجعل محياي محيا محمد و آل محمد و مماتي ممات محمد و ال محمد عليهم السلام
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت فدایی اقا امام حسین واقعا حقایق امر را فرمودید خداوند اجرتان را با زیارت قبور ائمه در این دنیا و شفاعت ائمه در آخرت را نصیبتان گرداند. انشاءاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین فدایی . نظرت کاملاً درسته . این بهترین راه حله خشنودی مردم و اهل بیته .
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۷
پول ضريح مطهر رو مردم عادي با نذورات و هدايا تقبل كردند اونوقت يك عده اي واقعاً‌دريوزه خرده ميگيرند كه چرا كمك به فقرا نشده و فقير وجود داره و از اين اراجيف خب آقايان دلسوز براي فقرا شما و همپالگي هاتون يك كمي از خرجهاي اضافي و بيهوده زندگي تون كم كنيد به همين فقرايي كه سنگشون رو به سينه ميزنيد كمك كنيد براي مال ديگران هم تكليف تعيين نكنيد مطمئن باشيد كسي كه پول براي ساخت حرم و ضريح امامش ميده از امثال شمايي كه فقط بلديد حرف مفت بزنيد خيلي بيشتر به فقرا و برادران ديني اش كمك ميكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها فقط زر می زنند . پولهاشون رو جمع کنند برای عیاشی و دوست دارند همه مردم هم مثل اینها بی دین و مادی و پوچ و هرزه باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۳
این ضریح با پول و نذورات همین مردم ساخته شده همین مردم گرسنه از نظر شما .لبیک یا حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۹
۱
وقتی یه مشت بی بند و بار و فاسد دوبی و انتالیا رو آباد می کنند صداشون در نمیاد که چرا پولی رو که صرف عیاشی اون هم در کشورهای رقیب ایران می کنید رو خرج مردم فقیر ایران نمی کنید ! ولی پای اعتقادات مذهبی مردم که وسط باشه یهو یادشون می افته برای پولهای مردم تصمیم گیری کنند !!! در واقع مشکلشون فقرا نیست مشکلشون دین مردمه . دارند دیق میارند وقتی مردم رو اینقدر به اسلام و تشیع علاقه مند می بینند .
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۷
۲
جانم فدای امام حسین نوش جونشون ان شالله که حضرت این نذورات رو هر چند کم از مردم قبول کنند به الله الماس هم باشه باز کمشونه چه برسه به طلا قربون امام حسین بشم من و تمام نسلم... این پولها پول دولت نیست پول مردمه که خودشون با عشق دادند و به هیچکس هم ربطی نداره از دولت گرفته تا هر شخص دیگه بی خود میکنه بخواد این کار رو به نام خودش تموم کنه اونها همون برند گند سه هزار میلیاردیشونو جمع کنند. برادران عزیز و منتقد من هم مثل شما از بی توجهی دولت به اوضاع برادران و هموطنان عزیز و مظلوم زلزله زده و خانواده های عزیز حادثه ی آتش سوزی دلم خونه ولی این دلیل به بی انصافی نمیشه که حالا که زورمون به دولت نمیرسه بخوایم حرص دلمون رو بر سر معصومین(ع) عزیز که براستی مظلوم هستند خالی کنیم ... تا همین جاشم که هنوز زنده ایم و نفسی میره و میاد (هرچند قسطی) و اونقدر شکممون سیر هست که حوصله ی چرخیدن تو اینترنت و خوندن مطالب امثال صراط رو داشته باشیم باور کنید از خیر سر و برکت ناشی از ائمه ی اطهار (ع) هستش و اگر هم خودمون میشنگیم اون شیری که مادران عزادارمون در کودکی به ما دادند ضامن ما شده... دوستان خیر و سعادتی که از این بزرگواران به ما میرسه چیزی نیست که من حقیر و روسیاه بتونم براتون محاسبه کنم ولی براستی فراتر از حد انتظاره پس با این کنایه ها دل این عزیزان رو از خود نرنجونیم .... ایکاش پروردگار قسمت هممون کنه که جونمون رو فدای امام حسین (ع) بکنیم و عذر میخوام اگه زیاده روی کردم
shamim
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۸
۱
اصلا مهم نیست اونا چی میگن مهم اینه که ما میدونیم با چه موجودات! عجیب وغریبی روبه رو هستیم و اینکه دشمنامون از لحاظ منطقی عقل درست و حسابی ندارن
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۲
همه حرفا زده شد ،الانم اگه کسی هنوز مونده که مخالفه بره بزنه آب سرد .....
ما که از این دنیا خیری ندیدیم ، تمام عشقمون به همینه که شیعه ی امیرالمومنین هستیم.حالا شما نمیفهمید این چه عشقیه چون لیاقت ندارید.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۵۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۱۲
۲
شما دردتون اينه كه چرا ملت به شما وطن فروش ها اعتماد نداردواين قدر كه كاسه گدايي به دست گرفته ايد وبه نام مبارزه حلقوم خودتان را پاره مى كنيد تا مردم به شما پول بدهند وبا ان برويد دنبال قما ر بازى وعلافى وخوش گذرونى! ملت تف ! هم كف دستتان نمى اندازند ولى براى عشقشان حسين فاطمه جان ومال وهستى شان را مى گذارند وسط!!؛
شایلین
|
Switzerland
جونم خوب اومدی دلبندم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳
۰
جانم به فدای اهل بیت همه زندگی من اقام حسینه ولی ایا اهل بیت از این خرج های انچنانی حتی برای حرم مولا راضی هستند من جواب نمی دهم ولی سیره ان بزرگواران به راستی برایمان روشن نیست ایا سادگی ان بزرگواران در زندگی را فراموش کرده ایم که اینچنین به پوسته دین به جای هسته ان توجه کرده ایم
رضــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۲
۰
یـــــــــا حــــــــــســـــــــیــــــــن (ع)

السلام علیک یا ابا عبدالله (ع)
Amir BooM
|
United States of America
|
۲۱:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۱
سلام من از کودکی در لندن زندگی میکنم ولی دلم با ایرانه و امیدوارم یه روز این کشور مقدس کوروش را ببینم.گاهی عزیز خانوم میشینه این تصاویر و میبینه و گریه میکنه . میگم :عزیز خانوم وقتی مردممون دلاشون از هم جدا شده و فقط به فکر خودشونن . خواهشا گریه نکن ..روزی که این خبر شنیدم خیلی بغض کردم ... عزیز هم داشت گریه میکرد . و گفت تندیسی که ما ایرانیان را از هم جدا کرده همین چیزهاست . عزیز خانوم کاملا مذهبیه و همیشه در این کشور غریب برای محرم کمک هایی رو میکنه ...امید وارم این --- پایان یابد ..