شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹
حاشیه ای بر جشنواره فجر/

جشنواره فجر و خودنمایی به شیوه فستیوال های فشن خارجی + تصاویر

حال در این جشنواره فجر که سنبل انقلاب و اسلام اصیل است شاهد هنرمندانی هستیم که چوب حراج به آرمان های ملت گذاشته اند و قصد خودنمایی به شیوه فستیوال های فشن خارجی دارند و حجاب را مایه ی شرمساری و امی بودن خود می دانند. همان جشنواره ای که زنان خارجی برای حضور در آن، به احترام انقلاب با حجاب وارد می شوند ولی زنان هنرمند ما .....
کد خبر : ۹۵۶۲۱
سی و یکمین دوره جشنواره فجر طبق قرار هر ساله در دهه فجر آغاز بکار کرد و هنرمندان به نمایش خلق آثار و هنرنمائی های خود می پردازند و همراه با جشن انقلاب، جشنی برای هنرمندانِ نه تنها ایران بلکه آزادگان جهان نیز برگزار می شود.

به گزارش صراط، با این اوصاف این سئوال مطرح است که فلسفه بوجود آمدن جشنواره بین المللی فجر آن هم در دهه فجر چه بود؟ مگر نه آنکه مسئولان کشور با این کار سعی در نشان دادن عظمت و قدرت انقلاب و اسلام در عرصه های مختلف بویژه سینما بودند؟ براستی آرمان هایی که انقلاب آنرا دنبال می نمود مگر چه بود که مردم در دوران شاه آن را پیدا نمی کردند؟ مگر قبل از انقلاب، اسلام و مسلمان در ایران وجود نداشت؟! پس این اسلامی که انقلابیون از آن سخن می گفتند چه ممیزه ای دارد؟

 آن چیزی که انقلاب به دنبال آن بوده و هست، تحقق اسلام ناب محمدی در همه ابعاد زندگی بشری می باشد، همان اسلامی که شاه و دولتش تنها پوسته ای از  آن را باقی گذاشته بودند که در سال های سلطنت محمدرضا همین پوسته را هم با رفراندوم سفید می خواستند از ملت بگیرند. پاسخ مثبت و قاطع مردم در رفراندوم فروردین 58 به جمهوری اسلامی، در واقع آری به اسلام واقعی و اصیل بود نه فقط نام و پوسته اسلام.

بی شک حجاب یکی از مواردی بود که مردم متدین ایران عمیقا به دنبال ترویج آن در متن جامعه بودند. همان چیزی که حتی با اصالت آریایی ملت عجین بود و مزدوران پهلوی سعی در از بین بردن آن داشتند و شاه با برپایی جشن های دو هزار و پانصد ساله سعی در به لجن مال کردن این ارزش الهی و اصالت آریایی با رویکرد برهنگی پست مدرنتیه غربی داشت.

حال در جشنواره فجر که سنبل انقلاب و اسلام اصیل است شاهد هنرمندانی هستیم که چوب حراج به آرمان های ملت زده اند و قصد خودنمایی به شیوه فستیوال های فشن خارجی دارند و حجاب را مایه ی شرمساری و امی بودن خود می دانند. همان جشنواره ای که زنان خارجی برای حضور در آن، به احترام انقلاب و اسلام با حجاب وارد می شوند ولی زنان هنرمند ما .....

در ادامه عکس هایی از بازیگران داخلی و خارجی حاضر در سی و یکمین دوره جشنواره فجر را از نظر می گذرانیم.

بازیگران خارجی

                                       

                                                                        تصاویر بازیگران ایرانی


براستی بازیگران و سینماگران ایرانی که ادعای مسلمانی دارند در کجای راهند، اصلا این مسیری که در آن قدم گذاشته اند راه است یا بیراهه؟

به گزارش خبرنگار بی باک، وضعیت بد حجابی بانوان هنرمند مسلمان ایران در جشنواره فجر در شرایطی مشهود است، که برخی بانوان غير مسلمان سراسر جهان، 13 بهمن را با بر سر گذاشتن حجاب اسلامی، روز جهانی حجاب اسلامی را گرامی داشتند.


در شرایطی که بسیاری از نخبگان کشور بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی سبک زندگی اسلامی- ایرانی در تکاپوی فرهنگ سازی برای ترویج و تجدید این سبک زندگی هستند، مدیران سینمایی و سینماگران در این راه چه قدمی برداشته اند؟ اصلا مگر می توان از کسانی که خود اعتقادی به این نوع سبک زندگی ندارند انتظار ترویج آن را داشته باشیم؟

مسئولان امر بهتر است قبل از هر اقداماتی از این قبیل، سعی در نهادینه کردن رفتار و منش اسلامی در سینماگران و هنرمندان داشته باشند تا بعدها بتوانند رسانه و سینما را بعنوان غول تبلیغاتی و راه نفوذ به خانواده ها و ذهن ها را به خدمت سبک زندگی اسلامی- ایرانی بگیرند.

منبع: بی باک
نظرات بینندگان
نوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۴۸
۱۰۳
چراحتي يكي از.... جواب نداده كه چراحجاب بازيگران به اين صورت است.؟؟؟خداوندلعنتشان كندنامردهاي بي غيرت بي ... بي........
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
به شما چه ربطی داره ؟ مگه خواهر مادر شمان ؟

مگه کسی به شما میگه چرا مادر شما چادر میپوشه ؟
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
اول اینکه یکی از عکساتون برای جشنواره ی 29م بود دوما این بحث به نظرم تکراری شده و شما هم دیگه دنبالشو نگیرید بهتره و سوما یکی از بازیگرا هم که اصلا ایرانی نیست ، پس وظیفه ی چندانی نداره!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امید 17 ساله فرقی نمیکنه مال کدوم ماه یا ساله مهم اینه که واقعیت داره.دوما دقیقا زدی به هدف انجائی که گفتی موضوع تکراریه.فرهنگ غالب انقدر پیش میرود که خودباختگان در مقابلش زانو میزنند و بقیه هم میگویند چه میشه کرد اتفاقیست افتاده ولی دوست عزیز ما با سایر ملل فرق داریم ما اصالت فرهنگی داریم.همین وصیتنامه های شهدا را ورق بزنی اکثرا خانواده و جامعه را به حفظ حجاب دعوت کردند.خود باختگی فرهنگی دنبال خودش ولنگاری میاورد طوری که مردان دیگر ان غیرت و همیت سابق خود را ندارند زنان همچون کالائی لوکس بحساب میان اصالت خانوادکی و کانون ان از هم پاشیده میشود حساسیت نسبت به عرف و شرع و دین رنگ خود را از دست میدهد و هزاران بدبختی دیگر تو فعلا 17 سالته و دنبال چنین مناظری ولی از خانواده خودت حساب کن که اگر اینگونه باشد باید غیرت خود را جلوی پای خودش دفن کند
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
از صراط تشکر میکنم که فرصت میده پاسخ بدم!
محمد با یه قسمت از حرفات موافقم اما تیکه ی اخر حرفات بی انصافی بود به نظرم! این حرفت که میگی من دنبال چنین مناظری ام اصلا جالب نبود شاید خودت تو این سن بودی دنبال این چیزا بودی ولی خودتو جای همه جا نزن!
مرسی برادر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حجاب زورکی از این بهتر نمیشه
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۹۲
۶۴
بازیگرای ایرانی یه عقده ی درونی دارن که هر کاری می کنن تخلیه نمی شه
اونم حس خود به نمایش گذاریشونه که هر چی هم کم بپوشن و آرایش کنن بازم راحت نمی شن مگه اینکه ...
-------
صراط عزیز عکس آخری که گذاشتی به نظر یک عکس فتوشاپی میاد که من چند روز پیش هم توی بعضی سایت ها دیدم
به نظر من اسلام به خودی خود اونقدر زیبا و جذاب هست که نیاز به فتوشاپ و تبلیغات دروغین نداشته باشه
ممنون
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده شما خیلی بیشتر از بازیگر هاست خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه هفت ! چه عقده ای ؟ نمایش دادن بدن برای جلب توجه مردها ؟ کافر همه را به کیش خود پندارد ! شاید زنهای طرف شما قبول دارند فقط بدن اند ولی این رو به زنهای دیندار تعمیم نده بچه جان !
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم ابجی دمت گرم ...
داش هفت درس صمبت کن به ابجیه ما دِ ...
عقده ای که ما داریم اگه تو داشتی ...
امثاله تو و ریفیقای سینماییت داشتن ...
الان ایرون گلستون بود ...
راحت دین به دنیا نمیفروختن ...
یا حق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای سلحشور قبل از همه هشدار داد ولی بدبختانه مسئول و غیر مسئول براش توپیدند
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
ای خدا امثال شما الان قدرت دستشونه و اونوقت ماها نبودیم ایران گلستان بود ؟

درسته شما آرزوته ما نباشیم ولی ما آرزومونه همه باهم باشیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۷۸
۴۴
لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان دوستان عزیز میان یه آیه مینویسن که حرکات اجباریشونو توجیح کنن غافل از اینکه قرآن خودشو با یه آیه دیگه نقض نمیکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لا اکراه فی الدین مال خلوت و حریم شخصیه . نه اماکن عمومی جامعه اسلامی .مملکت هم قانون داره و یکی اش هم حجاب داشتن همه زنان در ملا عامه . افتاد ؟!
انتی جلبگ
|
Iran (Islamic Republic of)
لا اکراه فی الدین در کجا؟
در مسائل شخصی
ایا با توجه به این ایه کسی میتونه برهنه بیاد در جامعه ؟
چون لا اکراه فی الدین است

هر کسی دلش خواست میتونه به جای بهشت جهنم رو انتخاب کنه ولی حق نداره در جامعه این کار رو بکنه چون اثر خودش رو در جامعه میزاره
1 شما برو شان نزول ایه رو بخون بعد از ایه استفاده ابزاری بکن

2 مگر قانون محترم نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تفسیرالمیزان:هیچ اجباری در دین نیست یعنی به زور نمیشه کسی رو مسلمان کرد.
یعنی آیکیو در حد اوباما!!!!
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه حجاب اجباری قانون درستی هستش منم به کشور های غربی حق میدم به قانون اجباری منع حجاب که وضع کردن
منتظر باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۵۹
۶۹
خود فروخته های بی جنبه که فقط دنبال جایی میگردن برا .....
عزیزدل
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف شما ناشی از ذهن و تفکر مسموم شماست. فکر نکنین همه مثل خودتونن.
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۳
۱۹
با سلام
جای تاسف است ولی چه کردیم برای جوانهایمان چه چیزی را جایگزین این حرفها کردیم برایشان که الان توقع داریم به آداب و شرایع اسلامی عمل شود ؟
شاید درست است که ما دین نمان را از سرچشمه باید بگیریم نه از بعضی از این انسانهای متظاهر ولی تا اوضاع در مملکت امام زمان (عج) اینگونه است نمی توان خرده ای به جوانان گرفت آقایون مسئول اول خود را اصلاح کنند بعد به فکر حجاب و.... باشند مصلح خود باید صالح باشد .
الهم عجل الولیک الفرج
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۰
۳۲
بازیگران ایرانی چه مرد چه زن دارای عقده های درونی خطرناکی هستند که هنوز که هنوز است سرباز نکرده است وای به روزی که مملکت ما نام اسلامیش از بین برود آنوقت ببینید اینها چه قشری خواهند بود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۱
۲۳
به نظر می رسه اگه اعلام کنن ممانعتی برای خروج از کشور و بازی در فیلم های هالیودی وجود نداره اینها از بررخی بازیگران وطن فروش بدترن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۱
۳۳
دا پدر آنجولیا جولی رو بیامرزه اومده بود افغانستان بخاطر حفظ حرمت اسلام روسری و مانتو بلند پوشیده بود اما اینا از بازیگر اول هالیوود بی حیا ترن . . .
یا صاحب الزمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی اشتباهی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۴
۲۷
ما ایرانی ها الان رو هواییم. چون روی زمین خیلی مسائل دیگه هست که بهش گیر بدیم.
مثل تورم،
مثل گرانی
مثل فقر
مثل بی عدالتی
مثل اختلاس
مثل . . .
که هنوز بهشون عادت نکردیم و نخواهیم کرد.
پس بی خودی به حجاب و این چیزای پیش پا افتاده گیر ندهیم بهتر است
صراط لطفا اگه میشه اینو تو نظرات پخش کن مرسی
چو ایران نباشد تن من مباد
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر کسی که حجاب را امری پیش پا افتاده میداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حجاب پیش پا افتاده نیست . رواج فساد و فحشا باعث ریشه کن شدن ملتها میشه بچه جون ! اون وقت دیگه به جای اسم ایرانی باید بنویسی آمریکایی و غربی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۱۳
يعني اين ها هر روز ميرند ارايشگاه ؟؟؟
البته به غير از اون ابهرام ها !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه مشغله دیگه ای هم دارند ؟! هر چی درپیت تر غلظت آرایش شون بیشتر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدی خاک بر سر خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۶
۵
عکس اخری واسه 2سال پیشه (نیوشا رومی گم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۹
۲۹
صراط خفه شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ادب نداری مجبوری کامنت بذاری؟
اینجا با اینکه همه دارن توسر همدیگه میزنن بازم یه دلیلی هرچند ناقص میارین!
بگو حرف حساب جواب نداره خودتو راحت کن
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکه صراط خیلی منبع ادبه...
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
با اینکه من با صراط آبم توی یک جوی نمیره
ولی ناشناس این طرز نظر گذاشتن نیست
اونا خیلی مرد بودن نظرت رو گذاشتن
معلومه غیرت تعطیلی ناشناس
در ضمن با اجازه پدر ومادرم و بزرگان مجلس، خودت بهتره خفه شی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۲۲
اینها معضلات فرعی هست مشکلات اقتصادی اساسی و اصلی میباشند.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۹
خوبه والا! کسانی مثل من! و خیلی های دیگه! از زمانی که چشم باز کردیم توی دفتروکتاب بودیم! البته خوب ناراضی نیستم! به هرحال دکتر شدم!! واسه خودم کلی برو بیا دارم!!! اما خدایی حتی از وقتی هم که درسهام سبکتر شده!!دیگه حتی حس و حالش نیست که به خودم برسم!!! یعنی به همون سادگی عادت کردم! حالا فاجعه اینجاست که همین بازیگران!! توی سریالهای تلویزیونی میشن چادری (البته با 7 قلم ارایش)!! و از پاپ کاتولیک تر!!! و ادای مذهبی ها رو در می یارن!! که اصلا به دل نمیشینه! و معلومه کاملا مصنوعی هست!! نمیدونم شاید اگه حجاب تو کشور ما اختیاری بود( البته این فقط یک نظر هست و خودم شخصا موافق حجابم) مثل خیلی از کشورهای دیگه!! این بازیگران!تکلیفشون با خودشون مشخص بود و لازم نبود اینقدر خرج میکاپ!! و شینیون!!!کنن!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا فهمیدیم پزشکی خوندی
دوما چه عجب یه حرف درست و حسابی زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۲۱
اون وقت غر می زنند چرا این جشنواره مستقیم از رسانه ملی پخش نمی شه !!! معلومه که پخش نمی شه . سر و وضعتون رو درست کنید بعد انتظار پخش مستقیم داشته باشید .
م ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۸
۲۰
مگه اونارو تو قبر شما میذارن؟؟دوس داره اینجوری باشه تازه اگه تو قبرتم بذارن خوشت میاد نه؟!
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱۱
هیچکدومشون ....نیستن!
پسر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۱
۱۱
صراط از کجا کپی کردی ؟؟؟ خودت استعداد نداری نه؟؟ در دین اجباری نیست و الان من سوالم این هست مگه قرار نبود با گشت ارشاد بی حجابی درست پس چرا نشد ؟؟ زور جواب داد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۹
۱۶
درست میگی دوست عزیز
گرانی
تورم
فقر
بی عدالتی
اختلاس...
همه اینها مردم را زجر میده ولی درد بالای درد این که اسلام رو از دست بدیم
که حجاب هم جز این اسلام عزیز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۱۴
وقتی نمیدونن حجاب چیه؟دین چیه؟
خب چه توقعی ازشون میره؟
یکی از همین بازیگران میگفت همه به من میگن حجابت خیلی خوبه
خب خانواده که بهش یاد ندان...جامعه هم که انصافا بحث های علمی رو تو این زمینه زیاد کار نکرد اگر هم کرد زیاد گسترش نداد
خب راست میگفت در مقایسه با مامانش خیلی خوب بود
یا یکی دیگه از بازیگر ها که انصافا میتونم اگه لازم شد اسم ببرم و دلیل بیارم نشانه های افسردگی داره!
خود کنترلی نداره.
این آدم عکس میذاره رو نت روسری هم نمیذاره ولی بیرون که میره گاها حتی چار میذاره!!!
اصلا باور نکردنیه!
این قشر واقعا نیاز دارن اطلاعاتشون بره بالا و چنین مطالبی هیچ چیزی رو درست نمیکنه هیچ بدتر لجبازی رو توشون پرورش میده
به تو چه
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۶
۱۴
بعد از مدت ها پیگیری خبرهای زرد سایت شما به این نتیجه رسیدم که مشکل شما اصولا با "زیبایی" خانم هاست و این مثل بختک به جانتان افتاده .
مرتضی خوش نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۵
پوشش و گونه ی زندگی بازیگران نه به این روزنامه نه به آن ساین ربط پیدا نمی کنه بلکه به تموم جامعه ربط پیدا می کنه و این رسانه ها هم فقط وظیفه ی اطلاع رسانی داردند لزوم مطرح کردن انتقاد به این چنین پوشش ها در هنر مندان به این دلیل که :
1- اولا وقتی آنها به مقوله ی هنر که یک پای ثابت فرهنگ یک مملکت است ئارد می شوند دیگر تنها برای خود نیستند که بگوییم هر کاری کردند کردند و به هیچ کس ربطی نداره اگر این پوشش ها در زندگی خوصوصی خود بود می شد چشم پوشی کرد اما در یک مکان عمومی و در یک جشنواره ی بین المللی که اگر بشود گفت که همهی دنیا آن را می بینند نمی شود گفت که به من و یا به او ربطی ندارد .
2- وقتی که جوانان جامعه ی ایران از همچینین کسانی الگو می گیرند خیانت بهفردای جامعه ی ایران است که بگوییم به ما ویا شما ربطی ندارد زیرا وقتی چنین کسانی الگو باشند جامعه ی ما پر می شود از تصاویری در جوانان جامعه ایران که البته یک مقوله الگو سازی ناصحیح مقوله ی هنر است و باید گفت که مسئولینی که اجازه ی رفت و آمد د چینین فضا هایی را به چنین افرادی با چنین وضعی می دهند متهم ردیف اول هستند اما نمی شود گفت که به ما ربطی ندارد حتی چنین مشکلات بیان هم نشود توسط عده ای
3- در دین هیچ اجباری نیست اولا در صورتی که خود را مسلمان ندانی ، دوما به قول شما همان نامسلمانی که به کشور های اسلامی می آیند یک حجاب نصفه و نیمه بر سر می گذارند ، سوم اینکه چگونه وقتی مسلمان ها در اروپا حجاب می گذارند بازور حجاب از سر آن ها بر داشته می شود ، اینجا نمی توان از به ضاحر مسلمانان وطنی توقع حجاب نه در حد چاد بلکه استفاده ی کامل از همان شالی که بر سر می گذارند توقع بالایی است ؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۱
۲۲
به جای اینکه به موضوع پیش وپا افتاده حجاب گیر بدید در مورد تورم گرونی وفساد اجتماعی ،دزدی ،خوردن مال مردم،و...هزاران موضوع مهم اجتماع جهان انم کشورمون توجه کنید.حجاب موضوع شخصی هست به کسی هم ربطی نداره.یه کم با فرهنگ بشید.امل ها
مرتضی
|
Netherlands
|
۲۳:۲۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱۴
صراط با اینکه با من دشمنی
ولی این مطلبت هم عالی بود
کاش تیترش رو میزدی
به کجا چنین شتابان
نورا
|
Netherlands
بیا بریم دوچرخه سواری!
هیرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۱
وقتی به اجبار تو سریال وفیلم حجاب دارن بهتر از این نمیشه
خداوند به راه راست هدایتشون کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۱۸
بالاخره حجاب تو جامعه اجباری هست يا نيست؟؟
نظر مراجع تقليد اينه که دستور اسلام اينه که واجبه
اما نماز خوندن هم در اسلام واجبه مگه نه؟؟
حالا سؤال اينه که اگه کسی نخواد نمز نخونه جامعه بايد باهاش مقابله کنه؟
بايد گشت ارشد بگيرتش و ازش تعهد بگيره؟
حجاب هم همينطوره..
اگه کسی دلش ميخواد بذارين بی حجاب باشه اصلاً
سود و زيانش برا خودشه